Gebruik de telefoon nu al 4 maanden, maar hij is letterlijk 0 (nul) keer open gegaan in mijn broek. Weet niet wat jij allemaal doet, maar volgens mij overdrijf je nu een beetje.
Nee deze berichten blijven staan, je moet ze handmatig verwijderenVerwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:12:
Albert020 wanneer jij mail ontvangt in de standaard Berichten applicatie van de Nokia N95
verdwijnt deze dan na bijvoorbeeld een of twee keer openen? Want het is mij nog nooit gelukt
om de mail applicatie van de N95 fatsoenlijk te gebruiken zoals op mijn desktop. Mijn mail
blijft er maar niet in staan...??
Zowel van je toestel en van de server, dat wordt ook gevraagt als je ze verwijderd...
uuhm... dit is met alle slide phones volgens mij zo, ook met mijn oude samsung d500 en d520 hetzelfde gevalVerwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 23:54:
[...]
Ja, dat schiet niet op... dan kan ik elke keer als ik mn klokje wil kijken een vijfcijferige code intikken. Ik kan hier dus wel uit opmaken dat de briljante toetsblokkering op N95 geen drol waard is want met een beetje openschuiven en t apparaat is weer helemaal toegankelijk voor midden in je broekzak lekker nummertjes en knopjes indrukken... Dit is echt bizar... en die slider gaat al zo eenvoudig open in je broek...
Edit: Overigens niet irritant ofzo, ook bij mij is de telefoon nog nooit opengegaan in broekzak
[ Voor 7% gewijzigd door Ssilverhaze op 21-08-2007 00:20 ]
Misschien werkt het programma JJKeyLock ook wel op de N95.Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 23:54:
[...]
Ja, dat schiet niet op... dan kan ik elke keer als ik mn klokje wil kijken een vijfcijferige code intikken. Ik kan hier dus wel uit opmaken dat de briljante toetsblokkering op N95 geen drol waard is want met een beetje openschuiven en t apparaat is weer helemaal toegankelijk voor midden in je broekzak lekker nummertjes en knopjes indrukken... Dit is echt bizar... en die slider gaat al zo eenvoudig open in je broek...
Ik gebruikte dit programma altijd op mijn N70.
Of het volgende programma: http://smartsym.nl/31879/...074421e637f7b610f476dddff
[ Voor 8% gewijzigd door patrickt35 op 21-08-2007 00:22 ]
patrickt35 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 23:21:
[...]
Geef je telefoon eens een harde reset met *#7370#.
Wanneer hij opstart moet je het land invoeren.
En wat betreft de sim, wanneer de taal op automatisch staat, en er zit geen sim in, zal hij automatisch de Engelse taal kiezen.
Dus probeer ook eens in het menu de taal niet op automatisch te zetten, maar op Nederlands.
menu>instrumenten>instellingen>algemeen>persoonlijk>taal
Staat de Nederlandse taal er niet bij, zit er een verkeerde productcode in(waarschijnlijk Euro1.
Verander deze code in Eure2. Hierna eventjes met NSU de software updaten.
Doe maar even niet hier, zou je toch wel moeten weten...
[ Voor 13% gewijzigd door Ginz op 21-08-2007 08:52 ]
Volgens mij is die opmerking niet helemaal up-to-date meer: http://www.victoned.org/F...n%20een%20lege%20huls.pdf.patrickt35 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 07:26:
[...]
...
In 2002 heeft de rechter besloten dat er op de software en/of simlock geen auteursrechten bestaan.
Kijk ook eens op Wikipedia: 'Aanvankelijk was het auteursrecht bedoeld voor boeken, maar tegenwoordig ook voor veel andere zaken, zoals software, films, opgenomen muziek en beeldende kunstwerken en journalistiek werk (met uitzondering van nieuws).' (http://nl.wikipedia.org/wiki/Auteursrechten)
[ Voor 28% gewijzigd door Poeh op 21-08-2007 09:04 ]
Verwijderd
Ik weet niet wat ik verkeerd die met mijn mail settings maar mijn mail verdwijnt letterlijk.
Na een of twee keer lezen staat het er niet meer tussen. Met als gevolg dat ik altijd
een lege inbox in mijn telefoon heb. Ik zou niet weten wat ik verkeerd doe aangezien ik
alleen maar de pop3 en smtp settings heb aangepast.
Na een of twee keer lezen staat het er niet meer tussen. Met als gevolg dat ik altijd
een lege inbox in mijn telefoon heb. Ik zou niet weten wat ik verkeerd doe aangezien ik
Bedankt voor de input over Nav4all. Hoe beoordelen jullie de omleidingfunctie? Ik bedoel als je 'verkeerd' rijdt, pakt Nav4all dat dan snel en goed op?
Niet van die wijde hippiebroeken dragen!Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 23:54:
Dit is echt bizar... en die slider gaat al zo eenvoudig open in je broek...
Wie is je provider? Als je gmail hebt kun je "recent:" voor je inlognaam zetten dan krijg je alle mailtjes van de laatste 30 dagen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:39:
Ik weet niet wat ik verkeerd die met mijn mail settings maar mijn mail verdwijnt letterlijk.
Verwijderd
Ik vind dat hij dat nog redelijk snel oppakt. Zeker als je bekijkt dat hij daar weer even een data-connectie voor moet openen, opnieuw een stukje weg voor berekent en het dan aan jou door moet geven. Kijk TomTom kan het sneller, maar dat komt puur omdat die met 1 grote map werkt, dus die kan je binnen 5 sec een oplossing geven. Ik vind zeker als je bekijkt hoe Nav4all het moet doen, dat het heel vlot gaat.IMadeLove2MyN95 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:04:
Bedankt voor de input over Nav4all. Hoe beoordelen jullie de omleidingfunctie? Ik bedoel als je 'verkeerd' rijdt, pakt Nav4all dat dan snel en goed op?
[...]
Niet van die wijde hippiebroeken dragen!
Verwijderd
Bedankt voor de tip ik zal het eens proberen. Echter blijf ik met het probleem dat
de mail gewoon verdwijnt nadat ik het gelezen heb. Ik snap er niets van??
Heb je gmail of niet? Met alleen de melding hij doet het niet kunnen we zo weinig hè... even iets meer info pleaseVerwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:17:
Bedankt voor de tip ik zal het eens proberen. Echter blijf ik met het probleem dat
Hebben jullie al ervaring met het programma Salling Clicker
Werkt echt geweldig. Het is eigenlijk een afstandbediening voor je PC, waarmee je scripts met functionaliteit voor bepaalde programma's kan downloaden.
Via Bluetooth, or Wifi kan je dan je PC bedienen. Erg makkelijk als je PC boven staat en je hebt een kabel naar je TV lopen, of als je in de tuin zit en je muziek staat aan in huis.
Zo kun je bijvoorbeeld je Winamp op afstand starten. Playlist via je telefoon bekijken. Zoeken op artiest/album. Je hebt een "Now playing" schermpje op je telefoon.
Standaard zit er een script bij voor default media player. Aangezien ik media player classic gebruik, heb ik hier ook een script voor gedownload en die werkt ook uit de kunst.
Ook voor presentaties erg handig. Je kunt Powerpoint openen. Presentaties bekijken, en slides doorklikken enzo.
Verder nog de opties om bepaalde programma's te pauzeren als je een telefoontje krijgt, of als je uit het bereik van de bluetooth loopt (kan je dus gewoon weggaan van huis en dan hoef je niet eens je winamp uit te zetten).
Wat mij betreft een aanradertje dus!
Werkt echt geweldig. Het is eigenlijk een afstandbediening voor je PC, waarmee je scripts met functionaliteit voor bepaalde programma's kan downloaden.
Via Bluetooth, or Wifi kan je dan je PC bedienen. Erg makkelijk als je PC boven staat en je hebt een kabel naar je TV lopen, of als je in de tuin zit en je muziek staat aan in huis.
Zo kun je bijvoorbeeld je Winamp op afstand starten. Playlist via je telefoon bekijken. Zoeken op artiest/album. Je hebt een "Now playing" schermpje op je telefoon.
Standaard zit er een script bij voor default media player. Aangezien ik media player classic gebruik, heb ik hier ook een script voor gedownload en die werkt ook uit de kunst.
Ook voor presentaties erg handig. Je kunt Powerpoint openen. Presentaties bekijken, en slides doorklikken enzo.
Verder nog de opties om bepaalde programma's te pauzeren als je een telefoontje krijgt, of als je uit het bereik van de bluetooth loopt (kan je dus gewoon weggaan van huis en dan hoef je niet eens je winamp uit te zetten).
Wat mij betreft een aanradertje dus!
[ Voor 5% gewijzigd door Blindfold op 21-08-2007 09:51 ]
Vraagje, kent er iemand een ander Phone Manager programmatje dan het eigen brouwsel van Nokia en dan bedoel ik niet Oxygen Phone Manager II want deze lutsers geven maar licensie voor een jaar en daarna mag je lekker opnieuw aanschaffen 
:update:
Voor diegene die zijn contacten wil organiseren is hier wel een leuk *.vcf editor (freeware
)
http://www.softpedia.com/...ess-Screenshot-66821.html
Voor diegene die zijn contacten wil organiseren is hier wel een leuk *.vcf editor (freeware
http://www.softpedia.com/...ess-Screenshot-66821.html
[ Voor 29% gewijzigd door schumi2004 op 21-08-2007 10:13 ]
Misschien wil iedereen alleen maar freeware horen. Maar ik ben echt blij met Psiloc MiniGPS. Ik vatte er eerst geen hol van, maar ik kan nu echt niet zonder. Je kan dus aan de hand van de zendmasten locatie een locatie opgeven. Nu heb ik dus de informatie van me werk toegevoegd. Nu kan ik zeggen dat ie naar mijn profiel 'Work' gaat wanneer ik die locatie bereik (Lekker politiek correct zacht ringtone-tje en sms). En zodra ik het gebied uit ben (Wat best nauwkeurig gaat) dan schakeld ie weer over naar mijn 'Algemeen' Profiel (Lekker hard nummertje en scheeuwerige sms toon). Zonder dat ik 1 knop hoef in te drukken. Het vreet ook amper RAM (Eerlijk gezegt heb ik net zoveel ram over als voor de installatie
Zo weinig dus). Heel relaxed!
[ Voor 6% gewijzigd door Mau_Maus op 21-08-2007 10:54 ]
Dat klinkt inderdaad interessant! Alleen een beetje verwarrend, gebruikt hij nu wel of niet je gps?Mau_Maus schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:53:
Misschien wil iedereen alleen maar freeware horen. Maar ik ben echt blij met Psiloc MiniGPS. Ik vatte er eerst geen hol van, maar ik kan nu echt niet zonder. Je kan dus aan de hand van de zendmasten locatie een locatie opgeven. Nu heb ik dus de informatie van me werk toegevoegd. Nu kan ik zeggen dat ie naar mijn profiel 'Work' gaat wanneer ik die locatie bereik (Lekker politiek correct zacht ringtone-tje en sms). En zodra ik het gebied uit ben (Wat best nauwkeurig gaat) dan schakeld ie weer over naar mijn 'Algemeen' Profiel (Lekker hard nummertje en scheeuwerige sms toon). Zonder dat ik 1 knop hoef in te drukken. Het vreet ook amper RAM (Eerlijk gezegt heb ik net zoveel ram over als voor de installatieZo weinig dus). Heel relaxed!
Straks eens even gaan proberen!
Verwijderd
Ik gebruik gmail inderdaad. Maar volgens mij zit het probleem niet daar.
De inbox van mijn telefoon gaat leeg niet die van de server.
De inbox van mijn telefoon gaat leeg niet die van de server.
Heb deze (en andere Psiloc tools) lang gebruikt (en ook legaal betaald), maar toch alles weer gedelete omdat deze Psiloc software mijn diverse Nokia's waar ik het op geprobeerd heb toch wel vaak liet crashen (geprobeerd op een Nokia 7650, 6630 en een N91, ontvang mijn N95 volgende week dus daar nog niet op geprobeerd). Bovendien bleek de Psiloc software extreem lastig weer te verwijderen te zijn en de kopieerbeveiliging van Psiloc wel erg paranoïde te zijn (nogmaals: had gewoon betaald, had een legale serial, maar dat ding bleef hardnekkig af en toe om registratie vragen).Mau_Maus schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:53:
Misschien wil iedereen alleen maar freeware horen. Maar ik ben echt blij met Psiloc MiniGPS.
Wat betreft MiniGPS: ook deze tool gekocht lang gebruikt. Let wel: ondanks de naam doet deze tool helemaal NIETS met je GPS signaal: hij doet positiebepaling aan de hand van de identificatie van je GSM mast. En helaas is dat niet super nauwkeurig, je kan soms spontaan een mast oppikken die niet de dichtstbijzijnde is.
Ik had MiniGPS ingesteld om naar profiel stil te gaan zo gauw ik op een station kwam (geen beltonen in de trein is wel zo prettig voor mijn medepassagiers aangezien ik ze met mijn iPod op toch niet hoor en ik dus liever de trilstand heb) en naar profiel Vergadering zo gauw ik op werk kwam.
Briljant idee: alleen helaas rijdt de trein ongeveer langs mijn huis, waardoor de telefoon in de trein weer van Stil naar Algemeen sprong. Ook op andere momenten bleek MiniGPS niet nauwkeurig genoeg.
Als MiniGPS nu wel gewoon van de GPS gebruik zou maken zou het zeker wel werken (al is dan waarschijnlijk je batterij in twee uur leeg).
Mijn conclusie is in ieder geval dat Psiloc goede ideeën heeft, maar ze slecht en buggy uitwerkt en bovendien hun support ook niet echt briljant is. Geen aanrader wat mij betreft.
Op mijn 6630 en N91 was er maar een stukje gekochte software wat ik echt vaak gebruik: de full version van de Opera browser die astronomisch veel beter is dan de standaard browser op de 6630/N91.
BTW: Hoe is dit met de N95? Die standaard browser schijnt fors beter te zijn dan die op de 6630/N91 maar hoe vergelijkt die met de Opera Mobile browser?
En hoe zit het dan met je battery level/gebruik?Mau_Maus schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:53:
Misschien wil iedereen alleen maar freeware horen. Maar ik ben echt blij met Psiloc MiniGPS. Ik vatte er eerst geen hol van, maar ik kan nu echt niet zonder. Je kan dus aan de hand van de zendmasten locatie een locatie opgeven. Nu heb ik dus de informatie van me werk toegevoegd. Nu kan ik zeggen dat ie naar mijn profiel 'Work' gaat wanneer ik die locatie bereik (Lekker politiek correct zacht ringtone-tje en sms). En zodra ik het gebied uit ben (Wat best nauwkeurig gaat) dan schakeld ie weer over naar mijn 'Algemeen' Profiel (Lekker hard nummertje en scheeuwerige sms toon). Zonder dat ik 1 knop hoef in te drukken. Het vreet ook amper RAM (Eerlijk gezegt heb ik net zoveel ram over als voor de installatieZo weinig dus). Heel relaxed!
Progje draait contineu mee dus qua gebruiksduur zal je wel inleveren heb ik het idee?
Misschien handig dit soort posts in Het Symbian S60 3rd Edition Discussie Topic te plaatsen met een leuke review erbij
[ Voor 9% gewijzigd door schumi2004 op 21-08-2007 11:28 ]
Verwijderd
Ik gebruikte ook altijd de Opera mini browser op mijn vorige Symbian Nokia's, maar de N95 heeft een zeer goede ingebakken browser, zo goed dat ik geen Opera meer nodig heb eigenlijk.xahmol schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:20:
Op mijn 6630 en N91 was er maar een stukje gekochte software wat ik echt vaak gebruik: de full version van de Opera browser die astronomisch veel beter is dan de standaard browser op de 6630/N91.
BTW: Hoe is dit met de N95? Die standaard browser schijnt fors beter te zijn dan die op de 6630/N91 maar hoe vergelijkt die met de Opera Mobile browser?
Hij registreerd alleen de signaal van de masten. Je levert qua geheugen en batterij echt niks in. Je sluit hem ook nooit echt af.schumi2004 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:26:
[...]
En hoe zit het dan met je battery level/gebruik?
Progje draait contineu mee dus qua gebruiksduur zal je wel inleveren heb ik het idee?
@xahmol
Er stond volgensmij duidelijk dat ie de zendmasten gebruikt en dus geen gps. Dat zou wel veel batterij kosten. Jij hebt nare ervaringen met Psiloc merk ik. Jammer. Maar je hebt niet getest op N95 zeg je. En ik wel al stuk of 5 / 6 van hun programma's nooit problemen gehad. Misschien moet je de update proberen 1.1. Ja dat je langs je huis rijd is pech hebben. Zou via een GPS signaal ook kunne gebeuren.
Je moet beetje creatief zijn met de commando's:
Als je dan in de trein zit en komt langs je huis, dan moet je die cell info toevoegen aan je trein/station profiel, misschien dan nog onhandig. Dan moet je nadat je met de trein langs je huis voorbij bent geweest de eerst volgende cellinfo toevoegen, en dan sprint ie weer op stil. Dan heb je paar sec ff geen stil. Of je wijst niks toe op je locatie thuis. Dus dan voeg je station toe dat ie op stil moet. En eind station dat ie op algemeen ofzo moet en dan op je werk weer op een ander.
Ik ben wat huiverig nadat ik zowel mijn 6630 als mijn N91 alleen weer storingsvrij kreeg door een harde reset met *#7370#. Heb veel liever een storingsvrije N95 dan het nut wat de Psiloc apps mij kunnen bieden. Maar wellicht zijn de problemen idd opgelost, kijk wel eens verder op fora naar ervaringen (heb immers nog steeds zo'n 5 a 6 betaalde licenties voor Psiloc apps die nu niets liggen te doen).Mau_Maus schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:03:
[...]
Maar je hebt niet getest op N95 zeg je. En ik wel al stuk of 5 / 6 van hun programma's nooit problemen gehad. Misschien moet je de update proberen 1.1.
ja het gaat snel genoeg om niet weer fout te rijden!Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:16:
[...]
Ik vind dat hij dat nog redelijk snel oppakt. Zeker als je bekijkt dat hij daar weer even een data-connectie voor moet openen, opnieuw een stukje weg voor berekent en het dan aan jou door moet geven. Kijk TomTom kan het sneller, maar dat komt puur omdat die met 1 grote map werkt, dus die kan je binnen 5 sec een oplossing geven. Ik vind zeker als je bekijkt hoe Nav4all het moet doen, dat het heel vlot gaat.
ps als je stem het niet doet zet dan de waarschuwingstonen in je profiel aan, volgens mij ligt het daar aan!
superprogramma, doet me denken aan oude vertrouwde en snel dos programma's, vooral als je hem op nightview zet, groen met zwart
met nav4all heb je geen route66 of nokia navigatie nodig om te navigeren.
1 ding mis ik en dat is een betere POI, zoals pinautomaten, banken etc om naar toe te navigeren.
1 ding mis ik en dat is een betere POI, zoals pinautomaten, banken etc om naar toe te navigeren.
Heeft iemand al een manier uitgevogeld (app) waarbij het scherm verlicht blijft zodra de slider omhoog is geschoven ? Dat zou superhandig zijn voor in de auto. Nu gebruik ik BestProfiles daarvoor. Zodra phone aan autolader wordt gehangen, springt ie op profiel dat zorgt voor scherm continue verlicht. Maar dat is nogal onhandig als ik thuis de telefoon aan de lader hang.
Ik maak veel gebruik van de Gmail-applicatie (wit envelopje met rode M erop). Nu vraagt dit programma telkens 1) of hij gebruik mag maken van een netwerk en 2) zo ja, van welk netwerk. Kan ik ergens instellen dat dit programma altijd mijn Vodafone internet gebruikt, zonder dat telkens te hoeven bevestigen?
goeie vraag wil ik ook weleens weten, volgens mij kan het niet omdat je het dan moet generaliseren omdat je het niet bij gmail zelf kunt instellenPoeh schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:30:
Ik maak veel gebruik van de Gmail-applicatie (wit envelopje met rode M erop). Nu vraagt dit programma telkens 1) of hij gebruik mag maken van een netwerk en 2) zo ja, van welk netwerk. Kan ik ergens instellen dat dit programma altijd mijn Vodafone internet gebruikt, zonder dat telkens te hoeven bevestigen?
Besef wel dat ALS dit kan (geen idee) dit niet zo'n goed plan is als je in het buitenland zit en je opeens woekertarieven voor dataverkeer betaald.Poeh schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:30:
Ik ben voor mijn werk best veel over de grens, ik heb één keer een rekening gehad van EUR 300,- voor dataverkeer in het buitenland, sindsdien moet ik er niet aan denken dat ook maar één applicatie ongevraagd met internet gaat zitten connecten.
Een combinatie van LightsOn en Smartlight?dafmay schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:18:
Heeft iemand al een manier uitgevogeld (app) waarbij het scherm verlicht blijft zodra de slider omhoog is geschoven ? Dat zou superhandig zijn voor in de auto. Nu gebruik ik BestProfiles daarvoor. Zodra phone aan autolader wordt gehangen, springt ie op profiel dat zorgt voor scherm continue verlicht. Maar dat is nogal onhandig als ik thuis de telefoon aan de lader hang.
Met LightsOn vraag ie automatisch wanneer je de lader erin steekt of het scherm altijd licht moet geven of niet. En met Smartlight blijft het licht aan bij elke applicatie... Verder ken ik geen andere
Heb zojuist ff me product code gecheckt. Omdat ik nadat ik de n95 terug kreeg van reparatie ik ineens unbranded software had ipv vodafone.
Blijkt mijn productcode: 0546669 te zijn en dat komt dus niet overeen met wat op de stikker staat. Weet iemand welke product code dit is ?
deze 2 ben ik zelf tegen gekomen:
Productcode Nokia N95 NL Sand Edition :0534844
Productcode Nokia N95 NL Plum Edition :0536065
Blijkt mijn productcode: 0546669 te zijn en dat komt dus niet overeen met wat op de stikker staat. Weet iemand welke product code dit is ?
LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38
Mau_Maus schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:23:
[...]
Een combinatie van LightsOn en Smartlight?
Met LightsOn vraag ie automatisch wanneer je de lader erin steekt of het scherm altijd licht moet geven of niet. En met Smartlight blijft het licht aan bij elke applicatie... Verder ken ik geen andere
Misschien kan Da_Vinci je aan info helpenMr Double B schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:34:
Heb zojuist ff me product code gecheckt. Omdat ik nadat ik de n95 terug kreeg van reparatie ik ineens unbranded software had ipv vodafone.
Da_Vinci schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 22:29:
[...]
Ik heb er hier twee. Een simlockvrije graphite ... (enz)
Graphite:
- code: 0546669
- model: N95-1
- type: RM-159
- made in Finland
- stille modus werkt gewoon met # indrukken
- speling op de slider zowel in open als dichte toestand, vnl aan de rechterkant
Hij moet natuurlijk wel alleen verbinding maken als ik het programma van Gmail start. Ik wil inderdaad niet dat hij elke half uur of zo verbinding gaat maken. Ben benieuwd of dit mogelijk is.xahmol schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:00:
[...]
Besef wel dat ALS dit kan (geen idee) dit niet zo'n goed plan is als je in het buitenland zit en je opeens woekertarieven voor dataverkeer betaald.
Ik ben voor mijn werk best veel over de grens, ik heb één keer een rekening gehad van EUR 300,- voor dataverkeer in het buitenland, sindsdien moet ik er niet aan denken dat ook maar één applicatie ongevraagd met internet gaat zitten connecten.
Ik weet niet of er hier toevallig iemand in het bezit is van een bluetooth printer. Ik krijg het namelijk nog steeds niet voor elkaar om een foto af te drukken naar mijn HP Photosmart 8450. Hij wordt wel gevonden (via bluetooth), maar als ik voor 'afdrukken' kies, krijg ik de volgende melding: 'Afdrukfout: -1'. Iemand een idee?
Verwijderd
Waarschijnlijk bedoelt Poeh dat als je over het hele platform je internet instelt op automatisch
wanneer dit nodig is andere applicaties die niet zo vriendelijk zijn als Gmail wellicht op internet
proberen te komen.
wanneer dit nodig is andere applicaties die niet zo vriendelijk zijn als Gmail wellicht op internet
proberen te komen.
Correct. Ik wil in ieder geval PROBEREN om onder de 50 mb per maand te blijven!Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:32:
Waarschijnlijk bedoelt Poeh dat als je over het hele platform je internet instelt op automatisch
proberen te komen.
Verwijderd
Ik vraag me al een tijdje af hoe het afdrukken werkt.. En waarom alleen een Bluetooth printer gekozen kan worden. Mijn printer hangt gedeeld in mijn WiFi netwerkje dus ik zou daar ook graag heen willen printen.Poeh schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:27:
Ik weet niet of er hier toevallig iemand in het bezit is van een bluetooth printer. Ik krijg het namelijk nog steeds niet voor elkaar om een foto af te drukken naar mijn HP Photosmart 8450. Hij wordt wel gevonden (via bluetooth), maar als ik voor 'afdrukken' kies, krijg ik de volgende melding: 'Afdrukfout: -1'. Iemand een idee?
Maar how on earth zou de N95 alle printerdrivers in zich kunnen hebben. Of moet je die los installeren? maar waar haal je ze dan vandaan..
Een leuke optie dat printen, maar ik heb dus mijn vraagtekens.
Zojuist zag ik dat er eerst naar W-LAN printers werd gezocht, toen ik dat afkapte kon ik pas bluetooth printers gaan zoeken. Dit is met firmware versie 12 in ieder geval zo. Misschien heb je nog versie 11?Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:10:
[...]
Ik vraag me al een tijdje af hoe het afdrukken werkt.. En waarom alleen een Bluetooth printer gekozen kan worden. Mijn printer hangt gedeeld in mijn WiFi netwerkje dus ik zou daar ook graag heen willen printen.
Maar how on earth zou de N95 alle printerdrivers in zich kunnen hebben. Of moet je die los installeren? maar waar haal je ze dan vandaan..
Een leuke optie dat printen, maar ik heb dus mijn vraagtekens.
Met mijn Nokia 7610 kon ik met dezelfde printer wel perfect afdrukken maken! De mogelijkheden van het afdrukken van foto's zijn erg beperkt (lees: 1 formaat en nog midden op de pagina ook), maar het is wel leuk!
Verwijderd
In Nokia Maps zit bij instellingen "netwerk" de optie "roaming-waarschuwing". Jammer dat dit alleen in Nokia Maps zit.xahmol schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:00:
[...]
Besef wel dat ALS dit kan (geen idee) dit niet zo'n goed plan is als je in het buitenland zit en je opeens woekertarieven voor dataverkeer betaald.
Liefst zou ik die optie zien verhuizen naar "toegangspunten" - "instellingen". Zodat ie vanzelf waarschuwt als je buiten je eigen netwerk verbinding wilt maken via GPRS.
Iets voor in de ideeenbus bij Nokia.
Verwijderd
Dan ga ik binnenkort nog eens stoeien met de "print" functie.Poeh schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:13:
[...]
Zojuist zag ik dat er eerst naar W-LAN printers werd gezocht, toen ik dat afkapte kon ik pas bluetooth printers gaan zoeken. Dit is met firmware versie 12 in ieder geval zo. Misschien heb je nog versie 11?
Met mijn Nokia 7610 kon ik met dezelfde printer wel perfect afdrukken maken! De mogelijkheden van het afdrukken van foto's zijn erg beperkt (lees: 1 formaat en nog midden op de pagina ook), maar het is wel leuk!
PS: Als je het over de duivel hebt: http://www.webwereld.nl/a...-voor-mobiel-printen.html
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2007 16:23 ]
Verwijderd
Heb zelf Route 66, nav4all en de nokia maps op mijn N95, werken prima, na de laatste firmware update, fix na 10 tot 20 sec. Toestel was branded, maar kon niet wachten op de gps fix dus ff zelf mijn toestel un-branded en echt geweldig! alles doet het goed, toestel ook een stuk sneller. Nu nog ff wachten op de TomTom versie, die schijnt er eind augustus verkrijgbaar te zijn! Ik erger me namelijk aan die ontzettende K-stem van route 66! TomTom kan ik weer Giel beelen gebruiken, is heel relaxed!
Verwijderd
heeft iemand hier al de betere n95, jeweetwel met 8gb harde schijf en verbeterde slider e.d. ?
heeft alleen geen klepje voor de camera .. best wel balen als je nog een oud model hebt.
heeft alleen geen klepje voor de camera .. best wel balen als je nog een oud model hebt.
mkay....Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:45:
heeft iemand hier al de betere n95, jeweetwel met 8gb harde schijf en verbeterde slider e.d. ?
Beter gebruik je de search voor je dit soort domme vragen gaat stellen.
Die zwarte versie die fake was bedoel je?Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:45:
Ja hij is echt prachtig. Er zit zelfs een kleine harde schijf in van 300Gb en een Quadcore processor. Echt de bomb. Da's balen als je daar niet op gewacht hebt zeg.Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:45:
Oh, vergat ik bijna. Ze hebben de gps zo goed gemaakt dat je een fix hebt voordat je hem aanzet en je kan via je gps via sattelieten internetten met glasvezelsnelheid voor niets!!! En er zit een atoomcelbatterij in met een kinetic systeem, dus hij gaat eeuwig mee.
[ Voor 22% gewijzigd door Blindfold op 21-08-2007 21:59 ]
Niet helemaal fake. Er is zowel van de 8gb versie als de US versie documentatie gevonden op de FCC site... Een soort keurmerk... Volgens mij duurt het dan nog een maand of 3 voor het op de markt is na goedkeuring...
Bron:
http://www.symbian-guru.com/
Hallo,
Ik heb een vraagje, als ik een foto maak met de camara, dan flitst ie niet, maar dan brand het lampje even. Ik vroeg me af of er een tooltje is waarmee je dit lampje als "zaklamp" kan gebruiken, zodat die gewoon aan kan staan zeg maar.
Ik las ergens anders al wel dat het een lichtsensor is, maar er komt toch echt ook licht van af, en hij flitst niet maar hij knippert.
Ik heb een vraagje, als ik een foto maak met de camara, dan flitst ie niet, maar dan brand het lampje even. Ik vroeg me af of er een tooltje is waarmee je dit lampje als "zaklamp" kan gebruiken, zodat die gewoon aan kan staan zeg maar.
Ik las ergens anders al wel dat het een lichtsensor is, maar er komt toch echt ook licht van af, en hij flitst niet maar hij knippert.
hand·te·ke·ning (de ~ (v.))
misschien een rare vraag maar ik ben al een tijdje op zoek naar iets want is het ook mogelijk om snake 1 of snake 2 die oude snake dus ergens vandaan te krijgen en op de n95 te zetten en te spelen ( legaal dus ) ?
Verwijderd
Even mijn goede ervaringen met jullie delen...Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 23:20:
Neeeee!
Mijn N95 is zojuist overleden. Hij begon 2 dagen geleden met rare dingen te vertonen, scherm bleef af en toe hangen en de kleruen veranderden zo nu en dan. Nu werkt het scherm helemaal niet meer.
Heb de firmware geflashed maar dit mocht niet baten. Nog even de TV out gechecked en dan werk hij wel gewoon. Ik vermoed dus dat het kabeltje in t schuif mechanisme defect is.
Heb hem via internet gekocht bij telecom.nu... Wat kan ik nu het beste doen? Terug sturen voor garantie of langs een nokia service point gaan?
Het bleek dus dat het flexibel printplaatje in de slider kapot was. Heb hem maandag middag weg gebracht naar NSP in Roermond. Dinsdag belde ze al dat ze het probleem gevonden hadden en dat ik mijn N95 kon ophalen.
Heb nu dus een nieuwe slider. (had in mijn oude nauwelijks speling, hoop dat het met mijn nieuwe zo blijft.)
Netjes opgelost moet ik zeggen.
taal wisselen heeft helaas neit geholpen.NSU1200C schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:29:
[...]
Volgens mij moet je dan gewoon het .dat bestandje wissen in de telefoonmap 'predic' ?
Het bestandje predic kan ik nergens vinden. NIet via bestandsbeheer en ook niet als ie aan de pc hangt. Kan iemand me vertellen hoe ik dat bestand kan vinden? Ik kan geen FExplorer of YBrowser installeren omdat die allemaal gesigned moeten worden en me dat niet lukt.
Nou ik heb gistere een backup gemaakt van mijn telefoon. Heb in een zeer korte tijd FW geupdate van 11 naar 12 en daar begint het gezeik.
Ik kan mijn backup niet terug zetten, naja kan wel maar zet eigenlijk alleen mijn achtergrond terug en dat is alles. Sommige progs doen het wel sommige staan er niet tussen, alle berichten weg, geen contacten.
Ik vind dit echt schandalig wat heeft dat ding in godsnaam gebackuped dat het backup 21mb is als die niets terugzet
Daarnaast is dit nog steeds niet gefixt: als je verjaardig bij contact invult komt het niet direct in agenda
mag je dus twee keer gaan invullen.
Ik ben tevreden met mijn n95 maar soms denk ik echt van ik moet iemand van nokia een klap geven op zijn bek want 700 voor zon toestel en dan van die ziektes er in dat kan gewoon niet.
Ik kan mijn backup niet terug zetten, naja kan wel maar zet eigenlijk alleen mijn achtergrond terug en dat is alles. Sommige progs doen het wel sommige staan er niet tussen, alle berichten weg, geen contacten.
Ik vind dit echt schandalig wat heeft dat ding in godsnaam gebackuped dat het backup 21mb is als die niets terugzet
Daarnaast is dit nog steeds niet gefixt: als je verjaardig bij contact invult komt het niet direct in agenda
Ik ben tevreden met mijn n95 maar soms denk ik echt van ik moet iemand van nokia een klap geven op zijn bek want 700 voor zon toestel en dan van die ziektes er in dat kan gewoon niet.
Ik weet niet hoe het programma heet maar het is wel voorbijgekomen weet ik zeker dus het kan wel.Dark Wanderer schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:15:
Hallo,
Ik denk dat we het hier hebben over de "Music Edition" ipv de 8GB versie zoals iedereen hem noemt!Mau_Maus schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:29:
[...]
Niet helemaal fake. Er is zowel van de 8gb versie als de US versie documentatie gevonden op de FCC site... Een soort keurmerk... Volgens mij duurt het dan nog een maand of 3 voor het op de markt is na goedkeuring...
Bron:
http://www.symbian-guru.com/
Van wat ik gebprobeerd en gelezen heb zetten ze alleen de rode recording led aan, nog even wachten tot er een komt specifiek voor de N95Dark Wanderer schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:15:
Hallo,
Als je hem zo wilt noemen prima.. maar in principe heten ze gewoon allemaal N95. 8GB is de opvallendste spec. Dus vandaar dat ik hem zo noemdeschumi2004 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:57:
[...]
Ik denk dat we het hier hebben over de "Music Edition" ipv de 8GB versie zoals iedereen hem noemt!
Verwijderd
http://gallery.mobile9.com/f/145150/ downloaden doet hetzelfde als de door jou genoemde proggies.leuf schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:32:
[...]
Het bestandje predic kan ik nergens vinden. NIet via bestandsbeheer en ook niet als ie aan de pc hangt. Kan iemand me vertellen hoe ik dat bestand kan vinden? Ik kan geen FExplorer of YBrowser installeren omdat die allemaal gesigned moeten worden en me dat niet lukt.
Verwijderd
Het backuped niks. Zelfde ervaring. Gaf me een vals gevoel van veiligheidzenica schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:40:
Nou ik heb gistere een backup gemaakt van mijn telefoon. Heb in een zeer korte tijd FW geupdate van 11 naar 12 en daar begint het gezeik.
[...]
K.t met peren heet zoiets. Kan er niets anders van maken. Wat wel goed gaat is backuppen van je contacten op het SD kaartje.
Ehm, als je je contacten synched met Outlook heb je de backup functie toch ook helemaal niet nodig voor de contacten? Gewoon weer even synchen en alle contacten worden weer vanuit Outlook teruggekopieerd.
Verwijderd
Ja hoor natuurlijk... Iedereen heeft Outlook. Welnu ik niet dus... Moet die rommel ook niet. Open source rulezxahmol schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 11:35:
Ehm, als je je contacten synched met Outlook heb je de backup functie toch ook helemaal niet nodig voor de contacten? Gewoon weer even synchen en alle contacten worden weer vanuit Outlook teruggekopieerd.
Y-Browser hoef je toch niet te signen? FExplorer wel, dat is juist de reden dat ik ben overgestapt naar Y-Browser.leuf schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:32:
Toch niet helemaal raar een andere N95....
De US versie wordt namelijk zwart zonder camera slider en andere mediaknoppen...denk dat dat de binnenkant t zelfde blijft...
zie de link
http://www.wirelessinfo.c...N95-gets-FCC-approval.htm
De US versie wordt namelijk zwart zonder camera slider en andere mediaknoppen...denk dat dat de binnenkant t zelfde blijft...
zie de link
Verwijderd
Hey allemaal,
Ik krijg maandag dit toestel.. Ik heb een vraag omtrent de navigatie mogelijkheid van dit toestelletje. Moet je hier voor nog een apart contract ergens voor afsluiten? Ik heb wel een eindeloos online bundel en volgens Hi kan ik dat hier van afhalen, maar dat lijkt me sterk eigenlijk.
Heb al wat gekeken hierzo maar ik zie veel verschillende antwoorden.
Ik krijg maandag dit toestel.. Ik heb een vraag omtrent de navigatie mogelijkheid van dit toestelletje. Moet je hier voor nog een apart contract ergens voor afsluiten? Ik heb wel een eindeloos online bundel en volgens Hi kan ik dat hier van afhalen, maar dat lijkt me sterk eigenlijk.
Heb al wat gekeken hierzo maar ik zie veel verschillende antwoorden.
Verwijderd
Ik heb vandaag vanuit me werk TomTom gebeld en bijna een half uur met een TomTom medewerker gesproken, over de uitbreiding van tomtom voor de N95. Zover hij wist en na kon vragen, is er nog steeds niks bekend over de uitbreiding, want volgens tomtom is de N95 beschermt en werkt ALLEEN met Nokia Maps.
Toen ik hem een aantal navigatie systemen zoals rout66 er wel gewoon mee werken, was hij verbaast en zei dat er aantal programmeurs daar rondlopen die dat moeten doen. Hij zei zelf wel dat er aantal mensen zijn die tomtom werkend hebben gekregen op de N95, maar hetis nooit officieel.
Ik mocht het zelf vertellen aan de programmeurs in het russisch
Dus is er iemand die een mail in het russisch kan schrijven over dat er al meerdere navigaties werken op de n95!!!!
Toen ik hem een aantal navigatie systemen zoals rout66 er wel gewoon mee werken, was hij verbaast en zei dat er aantal programmeurs daar rondlopen die dat moeten doen. Hij zei zelf wel dat er aantal mensen zijn die tomtom werkend hebben gekregen op de N95, maar hetis nooit officieel.
Ik mocht het zelf vertellen aan de programmeurs in het russisch
Dus is er iemand die een mail in het russisch kan schrijven over dat er al meerdere navigaties werken op de n95!!!!
US versie heeft alleen zwarte achterkant. de 8GB versie is helemaal zwart.RSD1982 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 11:52:
Toch niet helemaal raar een andere N95....
zie de link
De US versie heeft betere batterij, ook al staat het niet officeel bij FCC vermeld, maar anders geen andere (dikke) achterkant endergelijk, dus dat lijkt me 90% aannemelijk dat de batterij beter is.
En de RAM zou beter zijn, staat niks officieels over vermeld, betekend niet dat het niet waar is, maar als ze kijken naar de 'oude' N95, dan is het best aannemelijk en goed van ze als ze het wel doen.
sinds vanmorgen is me display overleden... flikkert.. kleuren niet goed.. dat soort dingen.. morgen naar de vodafone winkel..... iemand ervaring mee hoe lang zoiets duurt?
1337
Het heeft ruim 3 maanden geduurt voordat T-Mobile mij eindelijk een nieuwe headset heeft gestuurd
De originele die in de doos van het toestel zat, heeft bij mij geen 1 seconde gewerkt.
Alleen ik kreeg van de T-Mobile deze toegestuurd:

ipv de originele.
Aangezein ik hier verhalen heb gehoord dat de originele headset niet al te beste geluidskwaliteit produceert, hoopte ik met deze andere headset van beter geluid te profiteren.
Echter, het is een en al bagger! Misschien ligt het aan een adaptertje die je nodig hebt om hem op N95 aan te sluiten, waardoor die bovendien ca. 5cm uit de telefoon steekt --> zeer onhandig!Verschillende nummers uitgeprobeerd onder verschillende equalizer instellingen, maar het is ronduit zeer slecht
En dan bedoel ik minimaal 2x zo slecht als de headset van bijv. mijn oude 6230, laat staan van mijn vaders SE W800i. Met dat laatste heeft SE bewezen op dit gebied heer en meester te zijn. Zeer goed geluid!
Wat N95 betreft, zijn we aangewezen op een zelf aan te schaffen koptelefoon die wel goed klinkt. Zijn er wel headsets met oordopjes die goed klinken? Ik wil niet met van die joekels van koptelefoon rondlopen.
De originele die in de doos van het toestel zat, heeft bij mij geen 1 seconde gewerkt.
Alleen ik kreeg van de T-Mobile deze toegestuurd:

ipv de originele.
Aangezein ik hier verhalen heb gehoord dat de originele headset niet al te beste geluidskwaliteit produceert, hoopte ik met deze andere headset van beter geluid te profiteren.
Echter, het is een en al bagger! Misschien ligt het aan een adaptertje die je nodig hebt om hem op N95 aan te sluiten, waardoor die bovendien ca. 5cm uit de telefoon steekt --> zeer onhandig!Verschillende nummers uitgeprobeerd onder verschillende equalizer instellingen, maar het is ronduit zeer slecht
Wat N95 betreft, zijn we aangewezen op een zelf aan te schaffen koptelefoon die wel goed klinkt. Zijn er wel headsets met oordopjes die goed klinken? Ik wil niet met van die joekels van koptelefoon rondlopen.
[ Voor 6% gewijzigd door sl1200 op 22-08-2007 12:39 ]
OK, jouw keuze. Overigens synched de Nokia ook met Outlook Express (standaard op elke Windows PC tenzij je het er af sloopt), als je een Mac hebt is er sinds kort iSynch support, alleen Linux weet ik even niet.Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 11:39:
[...]
Ja hoor natuurlijk... Iedereen heeft Outlook. Welnu ik niet dus... Moet die rommel ook niet. Open source rulez
Maar je hebt in zoverre gelijk dat ook ik vind dat de PC software kant van het Nokia aanbod niet bepaald probleemvrij is.
Suc6Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 11:56:
Ik heb vandaag vanuit me werk TomTom gebeld en bijna een half uur met een TomTom medewerker gesproken, over de uitbreiding van tomtom voor de N95. Zover hij wist en na kon vragen, is er nog steeds niks bekend over de uitbreiding, want volgens tomtom is de N95 beschermt en werkt ALLEEN met Nokia Maps.
Ik mocht het zelf vertellen aan de programmeurs in het russisch![]()
http://babelfish.altavista.com/tr
Verwijderd
Ben bang dat het nog wel een tijdje gaat duren.. Ik zal ook nog eens een mailtje naar TomTom helpdesk gaan versturen. Daarnaast naar Sales, die zijn misschien happiger op toekomstige verkopen en kunnen het balletje misschien intern eens opgooien.Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 13:06:
[...]
Hahaha. Echt lachen dit. Eerst van NL naar Engels en dan van Engels naar Russisch![]()
Dit is geen BASH!xahmol schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 11:35:
Maar wat jij hier zegt is het zelfde als ik bel met mijn huistelefoon aangezien ik niet meer kan bellen met me N95. Er is een functie backupen van nokia en dat moet het gewoon doen PUNT. We praten hier niet over een of andere poep telefoon van 20 euro we hebben het over 700euro of te wel 1500gulden. Voor dat geld verwacht ik dat dingen werken, en zelfs van telefoon van 20 euro verwacht ik dat de functies die der zijn ook gewoon werken.
Het lijkt als of veel mensen het hiernormaal vinden dat ze aan een telefoon van 700 euro moeten knutselen.
Vat het niet op als bash en ook mijn reply is niet zo bedoeld.
Maar ik vermoed dat Nokia net zo als ik er altijd van uit gegaan is dat mensen de contacten synchen met hun PC en derhalve backup hiervoor niet nodig is.
Ik ben het absoluut eens dat PC Suite verre van perfect is, maar dit punt heb ik zelf nooit als gebrek ervaren, maar dat is misschien mijn gebrek aan inlevingsvermogen
Maar ik vermoed dat Nokia net zo als ik er altijd van uit gegaan is dat mensen de contacten synchen met hun PC en derhalve backup hiervoor niet nodig is.
Ik ben het absoluut eens dat PC Suite verre van perfect is, maar dit punt heb ik zelf nooit als gebrek ervaren, maar dat is misschien mijn gebrek aan inlevingsvermogen
Verwijderd
Ligt dit nu aan mij of is er geen mogelijk om SNEL te kunnen zien wanneer e-mailtjes en sms-jes binnen zijn gekomen, zonder naar 'opties - berichtinformatie' oid te gaan? Ik wil die datum/tijd gewoon naast het bericht hebben!!! Third party oplossingen????
Verwijderd
Niet om te schoppen maar in Software land gebeurt het wel vaker dat bestanden niet uitwisselbaar zijn.
Backups gemaakt met Windows 311 Kun je ook niet terug zetten in Vista.
Ben er wel mee eens dat zoiets simpels als contactpersonen toch wel terug gezet zouden moeten kunnen worden.
Dat je programma's niet meer willen installeren uit een backup kan ik me daarentegen wel iets bij voorstellen.
PS: Mail naar TT is weer verstuurd.
Backups gemaakt met Windows 311 Kun je ook niet terug zetten in Vista.
Ben er wel mee eens dat zoiets simpels als contactpersonen toch wel terug gezet zouden moeten kunnen worden.
Dat je programma's niet meer willen installeren uit een backup kan ik me daarentegen wel iets bij voorstellen.
PS: Mail naar TT is weer verstuurd.
Verwijderd
Je kan ze beter bellen, dan staan ze je veel beter te woord. Ik heb ze 2x gebeld en ben goed geholpen.
De niet zo goedkope poeptelefoon van 700 euro kan gewoon backuppen zonder PC Suite nodig te hebben en dat werkt wel prima.zenica schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 13:24:
[...]
Dit is geen BASH!
Maar wat jij hier zegt is het zelfde als ik bel met mijn huistelefoon aangezien ik niet meer kan bellen met me N95. Er is een functie backupen van nokia en dat moet het gewoon doen PUNT. We praten hier niet over een of andere poep telefoon van 20 euro we hebben het over 700euro of te wel 1500gulden. Voor dat geld verwacht ik dat dingen werken, en zelfs van telefoon van 20 euro verwacht ik dat de functies die der zijn ook gewoon werken.
Het lijkt als of veel mensen het hiernormaal vinden dat ze aan een telefoon van 700 euro moeten knutselen.
Dan zet hij de backup op de geheugenkaart.
Iedereen blij. We doen een dansje en hebben PC Suite niet meer nodig.
Ik lees net de 3 pagina's van vandaag/gisteren, en ook ik begreep het probleem niet van contacten backup met outlook of welke app dan ook. Zoals jij zegt, gewoon op geheugenkaart backup-en. Ik heb die backup nu al een stuk of 4-5 teruggezet en geen enkel probleem.Blindfold schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:20:
[...]
De niet zo goedkope poeptelefoon van 700 euro kan gewoon backuppen zonder PC Suite nodig te hebben en dat werkt wel prima.
Dan zet hij de backup op de geheugenkaart.
Iedereen blij. We doen een dansje en hebben PC Suite niet meer nodig.
Het gaat toch niet alleen om contacten.
Hoe zit het met berichten, met wireless instellinge, met voip instellingen. Dat een geinstalleerde programma niet werkt ala dat kan ik nog wel begrijpen maar de standaard instellingen moeten gewoon terug kunnen.
Je kan wel dood leuk zeggen gebruik de backup niet maar hoe moeten mensen weten dat een backup van nokia NIET werkt. Dat is toch raar.
Ik heb mijn contacten nog (elders) wel maar ik baal er van dat ik een backup heb voor niets. Dit is zon schein veiligheid. Waarom wordt er dan uberhaput in heel de FW update gesproken maak een backup als die niet werkt
Hoe zit het met berichten, met wireless instellinge, met voip instellingen. Dat een geinstalleerde programma niet werkt ala dat kan ik nog wel begrijpen maar de standaard instellingen moeten gewoon terug kunnen.
Je kan wel dood leuk zeggen gebruik de backup niet maar hoe moeten mensen weten dat een backup van nokia NIET werkt. Dat is toch raar.
Ik heb mijn contacten nog (elders) wel maar ik baal er van dat ik een backup heb voor niets. Dit is zon schein veiligheid. Waarom wordt er dan uberhaput in heel de FW update gesproken maak een backup als die niet werkt
En wat dacht je ervan om gewoon in het contacten menu, naar SIM contacten gaan.
Daar alle contacten markeren, en kopieren naar contacten.
Verwijderd
De backup werkt binnen de FW versie perfect.zenica schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:36:
Het gaat toch niet alleen om contacten.
Verwijderd
Op de SIM kaart staat slechts een deel van het contacten verhaal.... Wat denk je van adressen, enz, enz. Nee PCSuite is een grote baggerbendepatrickt35 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:36:
En wat dacht je ervan om gewoon in het contacten menu, naar SIM contacten gaan.
Verwijderd
Kan iemand mij uitleggen hoe je via je telefoon op je laptop kan internetten, met mijn vodafone onbeperkt internetbundeltje? Via die nokia pc suite heb je wel een mogelijkheid tot het verbinden met internet maar via een modem...maar gaat dit niet extra geld kosten? Wil namelijk gewoon die bundel ervoor gebruiken...heb een usbkabel en een bluetooth eventueel!
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Euh mijn slider zit ook los, maar wat is nou een retailer? Wat verstaan we daaronder?
Mijn provider, of het bedrijf waar Hi hun mobieltje vandaan haalt?
Mijn provider, of het bedrijf waar Hi hun mobieltje vandaan haalt?
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Ik erger me er ook erg aan dat ik de tijd van een smsje niet gelijk kan zien. (eerst helemaal naar opties, berichtgegevens, dan pijltje naar onderen).
Is hier een oplossing voor?
Is hier een oplossing voor?
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Wat ook een punt van irritatie is, is het feit dat je bij gemiste oproep niet precies kan zien hoe laat er gebeld is. Wel als er door een persoon 1x gebeld is, maar niet als er door die persoon meerdere keren gebeld is. Hij laat slechts het tijdstip zien van het laatste telefoontje.
Heeft iemand hier ook een oplossing voor?
Heeft iemand hier ook een oplossing voor?
Hoi, ik dacht laat ik mijn inmiddels afgeronde thema maar even posten. Ik heb het zo simpel en strak mogelijk geprobeerd te houden, hoop dat het in de smaak valt
download hier
Screenshots:
download hier
Screenshots:
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Verwijderd
Ziet er top uit.
Thanks
Misschien de batterij en ontvangst indicator iets duidelijker maken.
Voor de rest KLASSE
Thanks
Misschien de batterij en ontvangst indicator iets duidelijker maken.
Voor de rest KLASSE
d1xi schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 17:50:
Hoi, ik dacht laat ik mijn inmiddels afgeronde thema maar even posten. Ik heb het zo simpel en strak mogelijk geprobeerd te houden, hoop dat het in de smaak valt![]()
download hier
Screenshots:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Verwijderd
Als je nu nog van dat smerige groen blauw maakt, heb je een top theme.d1xi schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 17:50:
Hoi, ik dacht laat ik mijn inmiddels afgeronde thema maar even posten. Ik heb het zo simpel en strak mogelijk geprobeerd te houden, hoop dat het in de smaak valt
Chapeau
hmmm, ok vooruit, ik zal er is naar kijken...Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 18:43:
[...]
Als je nu nog van dat smerige groen blauw maakt, heb je een top theme.
Chapeau
Ik sloeg me berichten op in me telefoon geheugen op. Maar had misschien ook wel teveel smsjes erin staan 2316 om precies te zijnDoubleD1980 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 22:01:
[...]
Het heeft volgens mij met de indexfile van je berichten te maken. Je zou kunnen proberen om een ander berichtgeheugen te proberen. Dus telefoon ipv microSD of andersom.. Maar dan moet je de berichten niet kopieren.
Ziet er gelikt uit. Misschien een klein tipje, wanneer je een foto op de achtergrond zet, en je symbool van bv bluetooth staat in je scherm, is een gedeelte van de foto weg.d1xi schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 17:50:
Hoi, ik dacht laat ik mijn inmiddels afgeronde thema maar even posten. Ik heb het zo simpel en strak mogelijk geprobeerd te houden, hoop dat het in de smaak valt![]()
download hier
Screenshots:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dit zie je bij veel thema's. Is dat op te lossen?
ziet er top uit heb hem al even gebruikt. Maar heb nu weer std nokia theme ivm teksten die ik niet kan lezen in sommige programmas waaronder route66 (als je Gps informatie bekijkt)d1xi schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 17:50:
download hier
LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38
hmmm.... ik gebruik zelf geen r66 dus kan niet testen... maar wil het wel graag oplossen, ik lever niet graag half werkMr Double B schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:53:
[...]
ziet er top uit heb hem al even gebruikt. Maar heb nu weer std nokia theme ivm teksten die ik niet kan lezen in sommige programmas waaronder route66 (als je Gps informatie bekijkt)
Dan heb je de eerste gekraakte versie...Mr Double B schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:53:
[...]
ziet er top uit heb hem al even gebruikt. Maar heb nu weer std nokia theme ivm teksten die ik niet kan lezen in sommige programmas waaronder route66 (als je Gps informatie bekijkt)
Gisteren een hard reset uitgevoerd. Ik merk vanaf vandaag echter dat batterij zeer snel leegloopt. Hiervoor haalde ik met gemak 4 dagen standby. Nu is ie binnen 6 uur half leeg ! Ik vermoed dat het aan 2 dingen kan liggen : na hard reset probeerde de installer iets te installeren vanaf geheugenkaart (waarschijnlijk Route66). Dat wilde ie na iedere herstart toch weer doen dus uiteindelijk de route66 folder op geheugenkaart verwijderd, en R66 opnieuw geinstalleerd. Mischien dat daar ergens iets grondig mis is gegaan en zorgt voor veel batterijverbruik door onzichtbare service (installer ?) oid. Het kan ook liggen aan het feit dat ik een paar dagen geleden truphone aan had staan en druk bezig was, en dus per ongeluk de batterij helemaal leeg heb laten lopen. Ik probeer nu met veel tussentijds opladen de batterij weer "goed" te krijgen. Als dat niet lukt, doe ik weer een hard reset, maar deze keer met van te voren R66 verwijderd te hebben. Als dat allemaal niet lukt dan schaf ik een nieuwe batterij aan denk ik.
Toch wel zeer vreemd. Eerst een super-standbytijd en nu opeens helemaal shit
[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 22-08-2007 21:22 ]
Verwijderd
Heb ik ook gehad, gewoon conditionerendafmay schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 20:49:
Gisteren een hard reset uitgevoerd. Ik merk vanaf vandaag echter dat batterij zeer snel leegloopt. Hiervoor haalde ik met gemak 4 dagen standby. Nu is ie binnen 6 uur half leeg ! Ik vermoed dat het aan 2 dingen kan liggen : na hard reset probeerde de installer iets te installeren vanaf geheugenkaart (waarschijnlijk Route66). Dat wilde ie na iedere herstart toch weer doen dus uiteindelijk de route66 folder op geheugenkaart verwijderd, en R66 opnieuw geinstalleerd. Mischien dat daar ergens iets grondig mis is gegaan en zorgt voor veel batterijverbruik door onzichtbare service (installer ?) oid. Het kan ook liggen aan het feit dat ik een paar dagen geleden truphone aan had staan en druk bezig was, en dus per ongeluk de batterij helemaal leeg heb laten lopen. Ik probeer nu met veel tussentijds opladen de batterij weer "goed" te krijgen. Als dat niet lukt, doe ik weer een hard reset, maar deze keer met van te voren R66 verwijderd te hebben. Als dat allemaal niet lukt dan schaf ik een nieuwe batterij aan denk ik.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Aangezien er hier mensen waren die waarschijnlijk niet op de hoogte waren van bepaalde regels, hier nogmaals bepaalde regels die wij hier op Tweakers.net hanteren:
- Géén warez (aanbieden, vragen, of via hints naar toe verwijzen)
- Géén offtopic/slowchat gepost. Wij zijn hier geen Fok!
- Firstposten doen we hier ook niet aan!!
- Attendeer de moderators op dingen die hier niet toegestaan zijn middels de topic report!
- Niet eens met een moderator? Mail, MSN of ICQ, maar niet middels het forum
Aangezien er hier mensen waren die waarschijnlijk niet op de hoogte waren van bepaalde regels, hier nogmaals bepaalde regels die wij hier op Tweakers.net hanteren:
- Géén warez (aanbieden, vragen, of via hints naar toe verwijzen)
- Géén offtopic/slowchat gepost. Wij zijn hier geen Fok!
- Firstposten doen we hier ook niet aan!!
- Attendeer de moderators op dingen die hier niet toegestaan zijn middels de topic report!
- Niet eens met een moderator? Mail, MSN of ICQ, maar niet middels het forum