Nokia N95 Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 48.987 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 18:27:
Na een telefoontje met de Orange klantenservice, kreeg ik te horen dat je al 4 maanden voordat je abo afloopt, je contract kan verlengen. (Zou half september worden voor mij)

De dame deed me een mooie aanbieding:
N95 voor 120 Euro icm 2 jaar Orange Music a 35 Euro.
Maar omdat de N95 icm Orange 30 en 40 195 Euro kost, vrees ik voor een branded en simlocked toestel bij het Music abonnement.

Is er iemand die dit kan bevestigen/ontkennen?
Ik kon er weinig over vinden, behalve dat er branded/simlocked N95's bestaan op een UK-site.
Ik heb deze combinatie gewoon in de orangeshop gekocht. Toestel is gewoon simlockvrij! Dat prijsverschil is omdat ze orange music willen promoten. Wel de moeite waard moet ik zeggen, gratis onbeperkt tv kijken, 300 smsjes gratis wanneer je over je bundel gaat enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren gebeld naar NSP i.v.m. slider probleem.
The Phonehouse in Venlo.

Die gasten wisten er niet eens van af. Welke NSP gaat wel fatsoenlijk om met dit soort problemen? Waar hij ligt, en hoe ver rijden maakt me in principe niet eens uit, woon zelf in Eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:33
peerke63nl schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 08:39:
[...]

Hoi...
Ik heb er ook mee gewerkt met zo'n Proclip. Werkt op zich prima maar als die langere tijd heeft gezeten krijg je wel blijvende vervorming van het zachte gedeelte van het dashboard. Er ontstaat dus een kier zeg maar.....
Niet echt een schade maar vond het wél opvallen ;)
Dat is natuurlijk vervelend. Moet er zelf nog een kopen, en wil percé geen zuignap in m'n auto. Damn... Moet ik nog zo'n ding gaan kopen bij schumi2004 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Ik heb Truephone geïnstalleerd, maar het werkt niet.
Truephone maakt verbinding met Wlan, en wanneer ik en nummer kies, staat er ook @truephone achter.
Moet ik misschien wat settings veranderen?
Kan anders iemand de juiste settings posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 17:35:
Gisteren gebeld naar NSP i.v.m. slider probleem.
The Phonehouse in Venlo.

Die gasten wisten er niet eens van af. Welke NSP gaat wel fatsoenlijk om met dit soort problemen? Waar hij ligt, en hoe ver rijden maakt me in principe niet eens uit, woon zelf in Eindhoven.
eindhoven airport zit 1,maar die ontkennen dat ze t slider probleem kunnen verhelpen.
ben er geweest omdat de telefoon niet goed was.
heb 1 nieuwe gekregen die niet gebrand is maar idd ook met slider probleem :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:48
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 18:13:
[...]

eindhoven airport zit 1,maar die ontkennen dat ze t slider probleem kunnen verhelpen.
ben er geweest omdat de telefoon niet goed was.
heb 1 nieuwe gekregen die niet gebrand is maar idd ook met slider probleem :? .
Moeten ze je maar weer een nieuwe geven. Ik ga volgende week ook even langs en hoop dat ik dan ook gewoon een nieuwe krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spurlie schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 18:17:
[...]

Moeten ze je maar weer een nieuwe geven. Ik ga volgende week ook even langs en hoop dat ik dan ook gewoon een nieuwe krijg.
Een qua gebruiksmogelijkheden extreem mooi toestel is door dit probleem een zorgenkindje geworden. Bij mij is het slider probleem ook steeds erger aan het worden. We moeten dit met zijn allen gewoon niet meer accepteren. Ik heb Nokia via hun website aangeschreven. Het antwoord dat ik kreeg was, "Ja dat hebben alle N95 toestellen. U moet de website in de gaten houden. Wellicht dat er een oplossing komt." Welnu dat pik ik niet meer. Nokia heeft zeker na het accu debacle andere prioriteiten. Laten we met zijn allen een klacht indienen en weigeren afgescheept te worden met dit soort antwoorden. Dit toestel kost normaal bijna 700 euro en daarvoor mag je een deugdelijk apparaat verwachten. Lossen ze dit probleem niet op, dan ga ik overal negatieve reacties plaatsen. Ik ben het net als Albert spuugzat, dat als ik telefoneer steeds maar klikkerdeklikkerdeklik hoor. :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spurlie schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 18:17:
[...]

nou,ik krijg dus geen nieuwe
ze zeggen gewoon hebben ze allemaal en verhelpen kunnen we t niet.
maar goed heb t een beetje opgelost met tape.
vind t niet meer zo erg,ben er aan gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 18:32:
[...]

nou,ik krijg dus geen nieuwe
ze zeggen gewoon hebben ze allemaal en verhelpen kunnen we t niet.
maar goed heb t een beetje opgelost met tape.
vind t niet meer zo erg,ben er aan gewend.
Realiseer je wel dat het probleem alsmaar erger gaat worden :(
Totdat de handel uitelkaar flikkert.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2007 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 14:27
Een antwoord op een eerdere vraag om het sliderprobleem zelf op te lossen door een losse slider te kopen. Dit is natuurlijk mogelijk er zijn genoeg sites waar je bijna alle onderdelen van de N95 los kan kopen. Maar hierbij loop je tegen de vraag aan of deze sliders niet dezelfde fout hebben en hierbij betaal je makkelijk 50 euro voor zo'n slider dus dat is een hoop geld als je net een N95 heb aangeschaft.
Het was misschien handig om Nokia te laten weten dat er zoveel mensen zijn die dit probleem hebben. Zelf heb ik ervaring met het plopjesprobleem van een de Z5500 speakerset van Logitech. Hierbij zat ook een fout in de techniek van dit systeem en hierbij heeft Logitech alle speakersets teruggeroepen en hierbij een nieuwe aangeboden of zelfs het geld terug. Bedrijfsrisico vind ik dan?
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 18:48:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robinhaagmans schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 19:11:Het was misschien handig om Nokia te laten weten dat er zoveel mensen zijn die dit probleem hebben. Zelf heb ik ervaring met het plopjesprobleem van een de Z5500 speakerset van Logitech. Hierbij zat ook een fout in de techniek van dit systeem en hierbij heeft Logitech alle speakersets teruggeroepen en hierbij een nieuwe aangeboden of zelfs het geld terug. Bedrijfsrisico vind ik dan?[...]
NSP's lossen 't probleem voor je op, kosteloos. Nokia heeft daar al voor gezorgt, valt gewoon binnen de garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:44
Jerk184 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 18:07:
[...]

Dat is natuurlijk vervelend. Moet er zelf nog een kopen, en wil percé geen zuignap in m'n auto. Damn... Moet ik nog zo'n ding gaan kopen bij schumi2004 :+
Niks kopen bij mij :P
Just a tip for the scene ;)

Gewoon ff wat vrienden/familie afstruinen voor 2 Ambi-Pur car holders en je bent klaar ;) (wel een brodit car holder hebbende natuurlijk ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-12-2020
Is het overigens al mogelijk met n95 branded vodafone naar versie v12 te gaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

legendx2 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 21:09:
Is het overigens al mogelijk met n95 branded vodafone naar versie v12 te gaan ?
Hang `m aan NSU en kijk of je mag updaten... was dat niet makkelijker?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 20:26:
[...]

NSP's lossen 't probleem voor je op, kosteloos. Nokia heeft daar al voor gezorgt, valt gewoon binnen de garantie
Niet dus... Hier in Amsterdam zitten er een paar en het antwoord is steevast dat ze er niets aan (kunnen) doen. Vandaar mijn oproep om Nokia massaal te mailen en een oplossing te eisen. Was laatst nog in de Rijnstraat en daar vonden ze het allemaal niet zo spannend. Nokia heeft een apparaat met veel mogelijkheden (en veel geld) op de markt gezet, maar het is constructief gezien een miskleun. Of ze hier gehoor aan geven valt te bezien. Sowieso is dit zeker weten mijn laatste Nokia produkt. Het is niet allemaal geweldig wat deze Finnen op de markt zetten en hebben gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 15:31:
ik krijg mijn nieuwe imac niet op het internet via bluetooth (tmobile), ik weet dat je in windows bij modems een string moet invoeren en dat werkt maar hoe doe ik dit met een mac os10??
als ik inbel en probeer in te loggen krijg ik de volgende melding,
could not negotiate a connection with the remote ppp serverProcessor & Cache Memory etc
welk modem moet ik kiezen en wat nog meer te doen?

bvd
Even op internet zoeken naar het bestandje Nokia3G2004-12.sit, dat pak je uit, en je zet de modemdriver onder OSX in ~/Library/Modem Scripts

Verder vind je hier een handleiding voor de verdere configuratie (staat overigens ook een link naar de modemdrivers bij). Let op: de beschrijving is in het Noors, maar de screenshots van de computer zijn in het Engels, dus met wat puzzelen lukt het vast wel...
Hiermee heb ik het in elk geval voor elkaar gekregen ;)
Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 18:48:
[...]

Naar mijn mening is de beste oplossing die Nokia en de NSP's kunnen geven is de mededeling repareer maar je eigen N95 inc. garantie!

En ze kunnen voortaan in de plaats van de nutteloze Nokia Navigatie voucher een gratis schroevendraaier meegeven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:21
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 21:51:
[...]

Naar mijn mening is de beste oplossing die Nokia en de NSP's kunnen geven is de mededeling repareer maar je eigen N95 inc. garantie!

En ze kunnen voortaan in de plaats van de nutteloze Nokia Navigatie voucher een gratis schroevendraaier meegeven....
Whahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
hmm hij update niet dus wss gewoon v11
nog even een klein vraagje kon hem niet vinden met de search
bij de branded versie staat rechts onder vodafone teken met life
hoe haal je die weg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 15:42:
[...]

Ik heb deze combinatie gewoon in de orangeshop gekocht. Toestel is gewoon simlockvrij! Dat prijsverschil is omdat ze orange music willen promoten. Wel de moeite waard moet ik zeggen, gratis onbeperkt tv kijken, 300 smsjes gratis wanneer je over je bundel gaat enzo...
Bedankt! ik sprong een gat in de lucht. :-)
Ik ga deze week gelijk bij de Orange shop langs! Ik hoop dat ze niet moeilijk doen over nog 1 maand te vroeg verlengen. Misschien geven ze een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-09 07:53
legendx2 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 22:24:
hmm hij update niet dus wss gewoon v11
nog even een klein vraagje kon hem niet vinden met de search
bij de branded versie staat rechts onder vodafone teken met life
hoe haal je die weg ?
Die haal je niet weg, dat is het hele principe van branded software, er zitten logotjes en dergelijke van de provider in/op/aan.

Heren, heren, heren, voor iedereen die nieuw is hier: lees even deel 2 en 3 door. Als je dan nog niet genoeg geklaag hebt gelezen over de slider kun je misschien ook nog even deel 4 door lezen.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat een vraag over de slider absoluut geen probleem is maar kom hier alsjullieblieft niet blaten in de trend van "ik heb ook slider problemen" of wat dan ook want daar schieten we natuurlijk niets mee op.
Als je je slider ergens hebt laten maken en hij is ook goed gemaakt kun je dat natuurlijk hier wel vermelden voor onze mede GoT-ers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
Sjengcity schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 22:34:
[...]
Die haal je niet weg, dat is het hele principe van branded software, er zitten logotjes en dergelijke van de provider in/op/aan.

Heren, heren, heren, voor iedereen die nieuw is hier: lees even deel 2 en 3 door. Als je dan nog niet genoeg geklaag hebt gelezen over de slider kun je misschien ook nog even deel 4 door lezen.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat een vraag over de slider absoluut geen probleem is maar kom hier alsjullieblieft niet blaten in de trend van "ik heb ook slider problemen" of wat dan ook want daar schieten we natuurlijk niets mee op.
Als je je slider ergens hebt laten maken en hij is ook goed gemaakt kun je dat natuurlijk hier wel vermelden voor onze mede GoT-ers.
ik heb het toch niet over de slider ?
maarja in iig bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 18:29:
[...]

Een qua gebruiksmogelijkheden extreem mooi toestel is door dit probleem een zorgenkindje geworden. Bij mij is het slider probleem ook steeds erger aan het worden. We moeten dit met zijn allen gewoon niet meer accepteren. Ik heb Nokia via hun website aangeschreven. Het antwoord dat ik kreeg was, "Ja dat hebben alle N95 toestellen. U moet de website in de gaten houden. Wellicht dat er een oplossing komt." Welnu dat pik ik niet meer. Nokia heeft zeker na het accu debacle andere prioriteiten. Laten we met zijn allen een klacht indienen en weigeren afgescheept te worden met dit soort antwoorden. Dit toestel kost normaal bijna 700 euro en daarvoor mag je een deugdelijk apparaat verwachten. Lossen ze dit probleem niet op, dan ga ik overal negatieve reacties plaatsen. Ik ben het net als Albert spuugzat, dat als ik telefoneer steeds maar klikkerdeklikkerdeklik hoor. :( :(
Ik ben ook eens benieuwd naar de mijne of die morgen na 4 weken in herstelling te zijn geweest al klaar is ,en of het slider probleem op een degelijke manier gemaakt is .Anders ga ik ook klacht indienen bij testaankoop.Ze hadden een toestel zonder slider probleem in de kast liggen bij photohall te genk .Maar ze gaven mij geen nieuwe mee omdat de mijne al 2 maanden oud was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neeeee!

Mijn N95 is zojuist overleden. Hij begon 2 dagen geleden met rare dingen te vertonen, scherm bleef af en toe hangen en de kleruen veranderden zo nu en dan. Nu werkt het scherm helemaal niet meer.

Heb de firmware geflashed maar dit mocht niet baten. Nog even de TV out gechecked en dan werk hij wel gewoon. Ik vermoed dus dat het kabeltje in t schuif mechanisme defect is.

Heb hem via internet gekocht bij telecom.nu... Wat kan ik nu het beste doen? Terug sturen voor garantie of langs een nokia service point gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
patrickt35 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 18:12:
Ik heb Truephone geïnstalleerd, maar het werkt niet.
Truephone maakt verbinding met Wlan, en wanneer ik en nummer kies, staat er ook @truephone achter.
Moet ik misschien wat settings veranderen?
Kan anders iemand de juiste settings posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 15:31:
al opgelost,

Liep er ook mee te sukkelen. Zojuist voor elkaar en een dummy guide voor op OSX opgetiept:
http://www.kovacevic.nl/b...ia-N80-and-bluetooth.html

ik krijg mijn nieuwe imac niet op het internet via bluetooth (tmobile), ik weet dat je in windows bij modems een string moet invoeren en dat werkt maar hoe doe ik dit met een mac os10??
als ik inbel en probeer in te loggen krijg ik de volgende melding,
could not negotiate a connection with the remote ppp serverProcessor & Cache Memory etc
welk modem moet ik kiezen en wat nog meer te doen?

bvd
Deze link is niet volledige. Zou je misschien alsnog de volledige link willen posten?
Daarbij heb ik nog een vraag. Is het ook mogelijk automater zo in te stellen dat hij
automatische synchroniseert op het moment dat mijn Mac de N95 in zijn range ziet?
En mocht dat niet gaan dat mijn Mac bijvoorbeeld ieder half uur mijn N95 zoekt?

-edit- Heb zelf wat leuke info gevonden: http://technoblabber.abhishta.net/category/mac/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2007 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:48
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 18:29:
Volledig met je eens. Het is een extreem mooi toestel, maar dit probleem begint mij toch steeds meer te irriteren. Bij toestel dat zo duur en gehyped is (want dat is het) mag je toch wel verwachten dat alles gewoon deugdelijk in elkaar steekt en werkt!
Ik ga volgende week dus voor de 1ste keer langs bij een NSP (in Nuth) en ik laat mij daar dus NIET afschepen met een verhaal dat ze het allemaal hebben en dat het niet op te lossen is, ik heb er anders al meerdere in de winkels gezien die dit probleem niet hebben (of zou dat komen doordat het dummy's zijn?).
Een antwoord op een eerdere vraag om het sliderprobleem zelf op te lossen door een losse slider te kopen. Dit is natuurlijk mogelijk er zijn genoeg sites waar je bijna alle onderdelen van de N95 los kan kopen. Maar hierbij loop je tegen de vraag aan of deze sliders niet dezelfde fout hebben en hierbij betaal je makkelijk 50 euro voor zo'n slider dus dat is een hoop geld als je net een N95 heb aangeschaft.
Ik ga dus echt niet zelf aan deze telefoon sleutelen en al helemaal geen onderdelen kopen uit eigen zak. Dat de zaak het maar fijn maakt, of nog liever gewoon een nieuwe geeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spurlie schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 02:49:
[...]

ik heb er anders al meerdere in de winkels gezien die dit probleem niet hebben ........
Dat is het juist, mijne was vervangen voor de laatste Batch N95 (12.0.013) was geen enkele klik te bekennen, en na een paar dagen begon ik de click te horen dus hop naar een NSP (alkmaar) en ja hoor vervangen en weer Solid gemaakt, en nu starend naar mijn N95, heeft hie het weer.....
Het geklick als ik een toets indruk vind ik eigenlijk niet zo erg, maar een klick horen tijdens het bellen is echt irri.

Ik heb het nu dus echt opgegeven, ik heb zo de neiging om het zelf te repareren maar toch ben ik bang dat ze het ontdekken.... (en voor een 730 euro toestel de garantie te laten vervallen is wel zonde) ;(

OvrLord's Edit: Als er hier mensen zijn met een Solid N95 (meer dan een maand), zonder zelf daaraan te sleutelen. Geef me een seintje, want jouw seintje is echt mijn hoop!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2007 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch weer even een tomtom vraag. Ik volg al weken de site van GPS Midlands, waar ze zo leuk melden dat de patch elk moment kan verschijnen... Maar nu check ik de site en zijn alle vermeldingen over de N95 patch weg.... Iemand enig idee of de patch nog gaat komen of al ergens gelezen wat er bij Midlands aan de hand is???? Zou echt balen zijn als de patch niet komt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 09:50:
Toch weer even een tomtom vraag. Ik volg al weken de site van GPS Midlands, waar ze zo leuk melden dat de patch elk moment kan verschijnen... Maar nu check ik de site en zijn alle vermeldingen over de N95 patch weg.... Iemand enig idee of de patch nog gaat komen of al ergens gelezen wat er bij Midlands aan de hand is???? Zou echt balen zijn als de patch niet komt!!
Volgens mij was dit 1 grote stunt van Midlands en is er gewoon niks van waar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... ik voel me wel schuldig dit te vragen.. maar ik kon in de voorgaande topics niets vinden (mbv zoekfunctie) over de toetsblokkering (en mp3 functionaliteit)... Zal het ongetwijfeld hebben gemist, maar ik vraag het dus toch maar even.

Toetsblokkering: Open de slider en hij springt er weer van af. Slechte zaak natuurlijk. Is het in te stellen dat toetsblokkering er enkel en alleen af mag wanneer de juiste knopjes worden ingedrukt?

Musicplayer: MP3 afspelen, leuk, maar waarom scant hij de tags en mag ik de weergave van de namen van de MP3's alleen de titel zoals in de tag staat weergeven? Ik zou graag bijvoorbeeld eerst artietsnaam en dan titel zien uit de tag zien, ofwel gewoon de bestandsnamen zelf. En blijkbaar scant dit programmatje ook de albumnamen uit de tags en sorteert albums daarop ipv gewoon een map als een album te nemen. Is het mogelijk gewoon per map mp3's af te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 09:50:
Lees de soap: http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=62954

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-06 20:21
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:12:Musicplayer: MP3 afspelen, leuk, maar waarom scant hij de tags en mag ik de weergave van de namen van de MP3's alleen de titel zoals in de tag staat weergeven? Ik zou graag bijvoorbeeld eerst artietsnaam en dan titel zien uit de tag zien, ofwel gewoon de bestandsnamen zelf. En blijkbaar scant dit programmatje ook de albumnamen uit de tags en sorteert albums daarop ipv gewoon een map als een album te nemen. Is het mogelijk gewoon per map mp3's af te spelen?
De nokia mp3 speler doet niets anders dan de windows media player ook, het is alleen zo dat zo wat allen muziek spelers verwachten dat de mp3 tags kloppen. Dit houdt in dat het niet uitmaakt hoe jij je mp3's ingedeelt hebt in de mappen want daar wordt toch niet naar gekeken.
Enige verschiel is dat je op een computer zelf map kan selecteren om af te spelen en op een N95 hellaas niet. Ik heb inprincipe het zelfde probleem en omdat ik ook oude rotzooi mp3's heb kloppen de tags niet en ik heb geen zin om deze allemaal aan te gaan passen dus het is nu soort van zoek het maar uit geworden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 08:43:
[...]

OvrLord's Edit: Als er hier mensen zijn met een Solid N95 (meer dan een maand), zonder zelf daaraan te sleutelen. Geef me een seintje, want jouw seintje is echt mijn hoop!
Mau_Maus schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:42:
[...]

Ben ik toch blij met mijn eerste batch N95.. 20 april half 10 's ochtends... en nog steeds een sterke solide slider :D
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:00:
Laat ik toevallig ook een top N95 hebben vanaf April die alleen maar doet wat ik wil.
Al dat gemekker over sliders.......!
Behandel hem als huisdier en niet als zak friet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet wat je bedoelt Mau_Maus ;) , en jah ik heb ze gelezen.

Maar alles terug draaien naar april is niet meer mogelijk. Heb je echt niet daaraan gesleuteld Mau?
Ik ga nu even naar Schiedam om de slider weer voor de 3e keer te vervangen. Duimen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien nog een tip voor een NSP die je wel fatsoenlijk behandeld: Teunis in Rijssen (Overijssel). In Overijssel zit ook Kruitbosch en de Weerd, zij zitten een paar km van mijn woonplaats af, maar ontkennen gewoon dat er een sliderprobleem is, hebben niets in huis daarvoor en kunnen me niet helpen. Ik dacht; dan bel ik Teunis in Rijssen maar eens. Die erkenden het probleem wel, en krijgen a.s. woensdag een hele berg nieuwe sliders binnen. Ik kan gewoon zonder afspraak langskomen en het probleem wordt opgelost terwijl ik er op wacht. Kijk dat noem ik service. Dus a.s. woensdag ben ik van mijn sliderprobleem af! Hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Er is schijnbaar een nieuwe firmware verkrijgbaar: Versie 12.0.0.14.

http://discussions.nokia....rtphones&message.id=51124

Ik wacht nog even met updaten totdat er een changelog komt!

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:07
MichaelK1985 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:18:

Ah leuk ! Ga ik dan maar eens proberen. Mischien vanmiddag anders vanavond. Ik meld mij met een verslag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dzzls
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-12-2024
Hoi,

Ik heb 2 pc's die ik wil synchroniseren met mijn adresboek/agenda van de n95. Ik kom er nu net achter dat de telefoon maar één pc synchroniseerd, de eerste waar ik de telefoon aanhang.

Als ik bijvoorbeeld een contact wijzig op de telefoon, en ik hang de telefoon aan pc1 dan wordt het contact bijgewerkt. Als ik daarna de tel. aan pc2 hang, gebeurd er niets. Ik heb een verschil in contactpersoon tussen de pc en telefoon, raar....

Moet ik misschien met een speciaal programma werken om 2 pc's te synchroniseren?

Mvg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
dafmay schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:28:
Ah leuk ! Ga ik dan maar eens proberen. Mischien vanmiddag anders vanavond. Ik meld mij met een verslag...
Ik denk dat er amper wat veranderd is of dat je het niet eens kunt vinden, zo`n kleine wijziging.

Heb ook gegoogled maar daar is ook nog helemaal niets op te vinden op alleen maar het versie nummer..... even afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-04 07:03
dafmay schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:28:
[...]

Kun je dan direct ook even aangeven of de backup-functie van de Nokia software nu wel goed werkt en met welke versie je dit gedaan hebt?

Bij de vorige firmware-upgrade ben ik namelijk al mijn gegevens kwijt geraakt door dat er zogenaamd door de software wel een backup gemaakt was maar uiteindelijk werd er dus niets teruggezet.

Ik wil/ga dus pas weer een firmware-upgrade doen als ik zeker weet dat ik mijn gegevens er weer goed op kan krijgen vanuit een backup

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Sjengcity schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:44:
[...]
Ik denk dat er amper wat veranderd is of dat je het niet eens kunt vinden, zo`n kleine wijziging.

Heb ook gegoogled maar daar is ook nog helemaal niets op te vinden op alleen maar het versie nummer..... even afwachten :)
Ik heb ook twijfels, aangezien ik ergens op All About Symbian forum las dat het hier een update voor Aziatische versies betrof. Maar goed, straks phone eens aansluiten en naar updates zoeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Stimpy001 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:48:
[...]

Kun je dan direct ook even aangeven of de backup-functie van de Nokia software nu wel goed werkt en met welke versie je dit gedaan hebt?

Bij de vorige firmware-upgrade ben ik namelijk al mijn gegevens kwijt geraakt door dat er zogenaamd door de software wel een backup gemaakt was maar uiteindelijk werd er dus niets teruggezet.

Ik wil/ga dus pas weer een firmware-upgrade doen als ik zeker weet dat ik mijn gegevens er weer goed op kan krijgen vanuit een backup
Sorry kan ik je niet bij helpen aangezien ik de backup-functie zelf niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
dafmay schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:48:
[...]

Ik heb ook twijfels, aangezien ik ergens op All About Symbian forum las dat het hier een update voor Aziatische versies betrof. Maar goed, straks phone eens aansluiten en naar updates zoeken....
Inderdaad, er is echt zo goed als niets over te vinden maar wie zoekt; zal vinden 8)

Van discussions.nokia:
apparently its for a few specific apac models only meaning hong kong china etc

they must have had some faults with there earlier v12

its prob just a cleaned up apac v12 no need to start flashing yet :-)
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Laatst online: 30-07 08:32
MichaelK1985 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:18:

Je kan hier testen of er een nieuwe versie is door je code in te vullen. Voor mij is er geen update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

kenniani schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:56:
[...]

Je kan hier testen of er een nieuwe versie is door je code in te vullen. Voor mij is er geen update.
Deze is niet altijd uptodate. Zo kwam er pas versie 12.0.0.13 te staan toen ik hem al twee weken had.

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchi3
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-11-2023
Ik heb een probleem met me N95. Als ik een sms ontvang, krijg ik geen melding van "1 nieuw bericht". Hij laat ook geen envelop icoontje achter in de bovenhoek van het scherm. Ik moet elke keer bij me berichten kijken als ik een bericht heb ontvangen. Als ik een bericht heb ontvangen komt er wel een sterretje bij me inbox te staan...
Wie kan me helpen met dit probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
Voor diegene die het nog niet wisten, wanneer je je telefoon een harde reset geeft met *#7370#, of zelfs na het flashen van je telefoon met nieuwe firmware, staat je gesprekstimer(weergegeven met *#92702689#), NIET op nul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
patrickt35 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:39:
Voor diegene die het nog niet wisten, wanneer je je telefoon een harde reset geeft met *#7370#, of zelfs na het flashen van je telefoon met nieuwe firmware, staat je gesprekstimer(weergegeven met *#92702689#), NIET op nul.
Blijft toch vreemd omdat de teller bij mij na fw update wél op nul werd gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
dafmay schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:53:
[...]

Blijft toch vreemd omdat de teller bij mij na fw update wél op nul werd gezet.
Hier toch echt niet. Vanmiddag komen ze mijn telefoon omruilen voor een nieuwe, vandaar dat ik de telefoon geheel gereset wilde hebben.
Alles is er af, behalve dat de gesprekstimer met *#92702689# nog steeds 42 minuten aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:13:
Ik weet wat je bedoelt Mau_Maus ;) , en jah ik heb ze gelezen.

Maar alles terug draaien naar april is niet meer mogelijk. Heb je echt niet daaraan gesleuteld Mau?
Ik ga nu even naar Schiedam om de slider weer voor de 3e keer te vervangen. Duimen!!!!
Nee nooit aan gesleuteld en zal ik ook nooit zelf doen. En hoe bedoel je alles terug draaien? Je zou juist zeggen degene die de N95 het eerst hadden de meeste problemen zouden moeten hebben. Ik heb er geen 1 (Naja dat de interne batterij leeg is die datum en tijd onthoud, maar dat weet ik pas zeker als ik hem weer is geupdate/geflasht heb). Misschien omdat ik vanaf dag 1 met een noreve case eromheen loop... Een slider telefoon zonder bescherming in je broekzak is nooit een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
patrickt35 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:58:
[...]

Hier toch echt niet. Vanmiddag komen ze mijn telefoon omruilen voor een nieuwe, vandaar dat ik de telefoon geheel gereset wilde hebben.
Alles is er af, behalve dat de gesprekstimer met *#92702689# nog steeds 42 minuten aangeeft.
Reset is anders als firmware update lijkt me. Ik heb het nooit getest. Maar misschien gaat ie toch op 0 als je de firmware via NSU opnieuw erop zet/installeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Laatst online: 18-03-2021
Afgelopen weekend heb ik Nav4all eens uitgeprobeerd. Klopt het dat deze geen grafische navigatie heeft (zoals TT/R66/Nokia Maps) maar alleen met pijlen? Of heb ik daar overheen gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
8)7 Ik kom er niet meer uit, mijn Gmail settings zijn ineens weg, ik weet niet meer hoe ik het toen gedaan had, maar het heeft altijd gewoon gewerkt,

Mail aders: ******@gmail.com
Inkomende mail: pop.gmail.com
uitgaande mail: smtp.gmail.com

Me inlognaam en wachtwoord klopt ook, krijg geen mail binnen ???

Wat doe ik verkeerd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gmail gebruikt ssl encryptie om in te loggen :)

-edit- Zit hier op mijn werk en kan gmail niet benaderen. Daar kun je de juiste settings vinden...

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2007 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:15:
Gmail gebruikt ssl encryptie om in te loggen :)

-edit- Zit hier op mijn werk en kan gmail niet benaderen. Daar kun je de juiste settings vinden...
Hee Thanks, heb SSL aangevinkt en nu werkt ie weer :--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
Wat is het verschil tussen de volgende reeks IMEI nummers beginnend met:
1) 35696201
2) 35522550

Tijdens het signen van veel bestanden voor veel telefoons, zie je een verschil tussen deze 2 reeksen.

Mijn eerste toestel had een IMEI nummer type 1, en mijn nieuwe van type 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albert020 wanneer jij mail ontvangt in de standaard Berichten applicatie van de Nokia N95
verdwijnt deze dan na bijvoorbeeld een of twee keer openen? Want het is mij nog nooit gelukt
om de mail applicatie van de N95 fatsoenlijk te gebruiken zoals op mijn desktop. Mijn mail
blijft er maar niet in staan...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang houdt de batterij het gemiddeld bij jullie vol?
Als je gewoon belt en af en toe wat fotos maakt/ filmt?
Ik overweeg het namelijk ook om deze phone te gaan halen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
patrickt35 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:05:
Wat is het verschil tussen de volgende reeks IMEI nummers beginnend met:
1) 35696201
2) 35522550

Tijdens het signen van veel bestanden voor veel telefoons, zie je een verschil tussen deze 2 reeksen.

Mijn eerste toestel had een IMEI nummer type 1, en mijn nieuwe van type 2.
Inmiddels zelf al gevonden. Type 1 is geproduceerd in Chine, en type 2 in Finland.
http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=19c4d40

Ook de productcode in mijn toestel wijst erop dat hij uit Finland komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:19:
Een dikke dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:19:
Ik kan er eigenlijk nog geen oordeel over vellen, aangezien ik de foon 5 dagen in mijn bezit heb.
Je loopt dan de hele dag te spelen met dat ding.
Maar ik denk dat de accu bij standaard gebruik 2 dagen meegaat, en bij intensief gebruik 1 dag.
Bij filmen en/of gebruik van de navigatie moet je rekenen op een uurtje of 2.
Ja, dit is kort, maar zoek eens een filmcamera waarmee je langer dan een uur kan filmen. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickt35 dat zijn oude gegevens die mensen gaven net na de aankoop van hun N95.
Naar verloop van tijd word de accu beter en beter. Maar bij normaal gebruik.

Bellen, Smsen, Fotootje, Filmpje, Stukje navigaren, Beetje internet..

Gaat ie een dag mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:33:
patrickt35 dat zijn oude gegevens die mensen gaven net na de aankoop van hun N95.
Naar verloop van tijd word de accu beter en beter. Maar bij normaal gebruik.

Bellen, Smsen, Fotootje, Filmpje, Stukje navigaren, Beetje internet..

Gaat ie een dag mee.
Rij maar eens met navigatie van Limburg naar Amsterdam. Wedden dat je een autolader nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdje geleden van Nijmegen naar Venlo zonder een streepje te verliezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Laatst online: 30-06 20:21
Als je gewoon belt,fototje maakt en filmpje/muziek bekijkt (half uurtje) en dit allemaal in 1 DAG dan houdt het telefoon het gewoon. Als je verwacht dit 5 dagen achterelkaar te doen vergeet het maar! En zo moelijk is het niet s'ochtens telefoon meenemen en hele dag spelen s'avonds thuis op de oplader en je kan volgende dag weer aan de slag. Dit doe je natuurlijk alleen om te voorkomen dat de n95 zonder stroom komt te staan. Personelijk kom ik soms aan 3 dagen niet opladen als ik alleen bel of sms.

Navigeren zonder autolader is NOT done! Je tel gaat er 2 uur mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zenica schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:40:
Als je gewoon belt,fototje maakt en filmpje/muziek bekijkt (half uurtje) en dit allemaal in 1 DAG dan houdt het telefoon het gewoon. Als je verwacht dit 5 dagen achterelkaar te doen vergeet het maar! En zo moelijk is het niet s'ochtens telefoon meenemen en hele dag spelen s'avonds thuis op de oplader en je kan volgende dag weer aan de slag. Dit doe je natuurlijk alleen om te voorkomen dat de n95 zonder stroom komt te staan. Personelijk kom ik soms aan 3 dagen niet opladen als ik alleen bel of sms.

Navigeren zonder autolader is NOT done! Je tel gaat er 2 uur mee.
De GPS vreet stroom. Ik had per opngeluk mijn ViewRanger nog draaien op de achtergrond en dan is ie na 2 uur echt helemaal leeg. Zeker als je tracklogging aan hebt staan. Elke zoveel seconden wordt dan je huidige positie weggeschreven.
2 uur later is ie helemaal leeg. Lang leve de autolader, moet toegeven dat het opladen ook snel gebeurd is. Van helemaal leeg naar vol in ongeveer 11/2 tot 2 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:13:
Gegaan en in 15 min gemaakt, nu maar even duimen. Volgens mij moet ik toch verhuizen naast een NSP, dan scheelt het uren reizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
Kortom, het is gewoon een accuvreter. Maar dit is ook niet verwonderlijk met al die applicaties, en dat enorm scherm.
Het batterij verbruik was ook al zo bij mijn 6260 en N70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zenica schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:01:
[...]

De nokia mp3 speler doet niets anders dan de windows media player ook, het is alleen zo dat zo wat allen muziek spelers verwachten dat de mp3 tags kloppen. Dit houdt in dat het niet uitmaakt hoe jij je mp3's ingedeelt hebt in de mappen want daar wordt toch niet naar gekeken.
Enige verschiel is dat je op een computer zelf map kan selecteren om af te spelen en op een N95 hellaas niet. Ik heb inprincipe het zelfde probleem en omdat ik ook oude rotzooi mp3's heb kloppen de tags niet en ik heb geen zin om deze allemaal aan te gaan passen dus het is nu soort van zoek het maar uit geworden :(
Dus Nokia vereist eigenlijk dat je je tags in orde hebt, want anders is een album (lees: map) afspelen een ondoenlijke zaak... Mijn 6230i las geen tags, die kon prima mappen spelen dus! Nokia gaat vooruit, goed bedoeld, maar vergeet daarbij dus de praktijk... jammer! Dat wordt dus netjes tags aanmaken (of helemaal verwijderen?!)

Maar de toetsblokkering: Open de slider en hij springt er weer van af. Slechte zaak natuurlijk. Is het in te stellen dat toetsblokkering er enkel en alleen af mag wanneer de juiste knopjes worden ingedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben toch regelmatig van Nijmegen naar Amersfoort gereden heen en weer zonder oplader.
Ook wel naar Rotterdam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:00:
Ik ben toch regelmatig van Nijmegen naar Amersfoort gereden heen en weer zonder oplader.
Ook wel naar Rotterdam!
Jij hebt gelijk. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat komt wel beetje flauw over. Alsof ik mijn gelijk perse wil hebben...
Dit is niet het geval. Ik probeer mijn ervaring te delen met andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:23:
Dat komt wel beetje flauw over. Alsof ik mijn gelijk perse wil hebben...
Dit is niet het geval. Ik probeer mijn ervaring te delen met andere.
Afbeeldingslocatie: http://i14.tinypic.com/53a7sbq.jpg

;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan die image niet zien. Zit op mijn werk 99,99% is geblokt hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Niet om het een of ander, maar ik heb bij de aanschaf van mijn N95 ook meteen maar een autolader erbij genomen. Ik navigeer best regelmatig met dat ding, maar ik ben elke keer te lui om mijn lader uit de handschoenkastje te pakken. Gemiddeld zijn mijn routes iets van 50km lang waar ik gemiddeld ruim een uur over doe (files, stoplichten etc.). Er gaan dan iets van 2 streepjes bij mij af, maar ik zorg altijd dat mijn telefoon 's nachts aan de lader ligt waardoor ik 's ochtends met een volle accu de deur uit ga. Bij navigeren gedurende 2h of langer, kan ik me voorstellen dat je accu helemaal leeg is.

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet nodig in dit topic

[ Voor 89% gewijzigd door Ginz op 20-08-2007 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 17:02:
Beste moderator(s), jullie startpost deugt nog steeds niet. Er staat nog steeds dat dit deel 6 zou zijn.
Prima dat jullie offtopic zaken cancellen, maar doe dan ook jullie werk. Hartelijk dank!!!
Ik zou zeggen. Meldt het eens hier
quote: excelsior
Maar de toetsblokkering: Open de slider en hij springt er weer van af. Slechte zaak natuurlijk. Is het in te stellen dat toetsblokkering er enkel en alleen af mag wanneer de juiste knopjes worden ingedrukt?
Je kunt instellen dat je toestel automatisch geblokkeerd wordt. Dan moet je een code intikken om hem er weer uit te halen.

[ Voor 30% gewijzigd door Blindfold op 20-08-2007 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blindfold schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 17:06:
[...]

[...]
Niet nodig in dit topic

[ Voor 9% gewijzigd door Ginz op 20-08-2007 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickt35 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:37:
[...]

Rij maar eens met navigatie van Limburg naar Amsterdam. Wedden dat je een autolader nodig hebt.
Van Duiven naar Bergen aan Zee, 2 streepjes over. Was nog gebeld onderweg ook (give or take 7 minuten)

Heb 'm de volgende dag ergens in de ochtend aan 't stroom gelegt (en 's avonds nog wat spelletjes gespeeld ermee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik vind zelf de accutijd het nog wel goed doen... Maar ik ben dan ook een MDA Vario gewend, circa 3 dagen met een volle accu, zonder al te veel gedaan te hebben. (20 smsjes p/d).

Ik heb trouwens zojuist Route66 geinstalleerd, en heb het hele web afgestruind voor flitspalen(POI), flitspalen.nl meld dat csv files werken, en ik had iets gevonden op pocketinfo.nl. Mapje aanmaken op je SD kaart, daarin je csv file pleuren. Maar helaas.... Dat werkt niet bij mij.. Iemand nog tips? Of werkt het echt niet? (Veel posts gevonden waarin vermeld stond dat dit het niet deed, maar dit stamt uit 2005, we zijn nu 2 jaar verder :) ).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Ik heb ook niet verzonnen dat er een apart sectie is hiervoor. Waarschijnlijk omdat ze liever hebben dat dit soort vragen in een specifiek gedeelte komen waar ze voor management doeleinden klachtanalyses en oplostijden bijhouden ofzo :P
Of misschien omdat ze berichten zoals die van jou en reacties hierop zoals die van mij liever niet in een topic willen hebben, want dan heb je uiteindelijk een topic vol met op en aanmerkingen en weinig over waar het topic eigenlijk voor bedoeld is.

Aan de andere kant gaat de helft van de posts toch over sliders en de wel niet reparatie hiervan, terwijl er toch ook gevraagd is (in de niet kloppende startpost) om hier eens over op te houden, maar goed. Misschien komt het goed in deel 10 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

IMadeLove2MyN95 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:04:
Afgelopen weekend heb ik Nav4all eens uitgeprobeerd. Klopt het dat deze geen grafische navigatie heeft (zoals TT/R66/Nokia Maps) maar alleen met pijlen? Of heb ik daar overheen gekeken?
ja het klopt, ik moet toegeven dat het programma grafisch niet mooi is, maar goed is het wel! Ik gebruik dit liever dan nokia navigatie en het is nog nauwkeuriger ook!

nav4all doet het zelf terwijl de telefoon dichtgeschoven is!! (wel eerst een gps fix)

ben benieuwd naar de nieuwe update, want de stem doet het niet altijd, ik mis het niet maar het houdt me alert (wat soms nodig is)

voor de rest: top programmaatje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Hoi...
2 puntjes

1: slider is nu 2 maal gerepareerd. Maar ik zie nu in het schuivende gedeelte zelf... aan de zijkant op de naad erg veel speling. Aanvankelijk viel het alleen op omdat de backgroundlight er redelijk doorheen schijnt.
2: accu-indicatie is erg wispelturig. Ene keer geeft ie aan "bijna leëg -1 streepje" en kijk je een paar uur later zonder op te laden dan staat ie opeens weer op "bijna vol" en zo wisselt dat een beetje af. Houdt het echter nu al bijna 3 dagen vol zonder veel te zijn gebruikt.

Cheerio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 17:02:
Beste moderator(s), jullie startpost deugt nog steeds niet. Er staat nog steeds dat dit deel 6 zou zijn.
Prima dat jullie offtopic zaken cancellen, maar doe dan ook jullie werk. Hartelijk dank!!!
Ik denk niet dat dit een taak van de moderators is maar van de gene die de startpost heeft gemaakt.
Dit is ook exact de reden waarom ik het volgende topic zal maken en zal aanvullen met alles wat gewenst is. Gurneyhck heeft er helaas geen tijd meer voor.

Dus aan iedereen die dingen mist en die nog niet in dit topic gemeld zijn; laat het hier weten of het zet op de mail naar mij dan zal ik het in het volgende topic toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjengcity schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 19:34:
[...]
Ik denk niet dat dit een taak van de moderators is maar van de gene die de startpost heeft gemaakt.
Dit is ook exact de reden waarom ik het volgende topic zal maken en zal aanvullen met alles wat gewenst is. Gurneyhck heeft er helaas geen tijd meer voor.

Dus aan iedereen die dingen mist en die nog niet in dit topic gemeld zijn; laat het hier weten of het zet op de mail naar mij dan zal ik het in het volgende topic toevoegen.
Klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Laatst online: 27-08 13:14
zo Telefoon terug van nokia,

slider probleem gefixed, maar kheb nu engelse software, met de updater krijg ik niet de Nederlandse software, hoe wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
deTuinman schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 20:47:

slider probleem gefixed, maar kheb nu engelse software, met de updater krijg ik niet de Nederlandse software, hoe wel?
Legaal weinig aan te doen, ze zullen je productcode hebben veranderd waardoor je nu een engelse tel hebt.

Google ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online

Zit je sim erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Laatst online: 27-08 13:14
ja hoezo?

wel krom dat ze geen Nl versie installeren, ik bel ze morgen wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 23:50
mitchi3 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:05:
Ik heb een probleem met me N95. Als ik een sms ontvang, krijg ik geen melding van "1 nieuw bericht". Hij laat ook geen envelop icoontje achter in de bovenhoek van het scherm. Ik moet elke keer bij me berichten kijken als ik een bericht heb ontvangen. Als ik een bericht heb ontvangen komt er wel een sterretje bij me inbox te staan...
Wie kan me helpen met dit probleem...
Het heeft volgens mij met de indexfile van je berichten te maken. Je zou kunnen proberen om een ander berichtgeheugen te proberen. Dus telefoon ipv microSD of andersom.. Maar dan moet je de berichten niet kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

topic 6 lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobertRedCap schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 18:29:
[...]

ja het klopt, ik moet toegeven dat het programma grafisch niet mooi is, maar goed is het wel! Ik gebruik dit liever dan nokia navigatie en het is nog nauwkeuriger ook!

nav4all doet het zelf terwijl de telefoon dichtgeschoven is!! (wel eerst een gps fix)

ben benieuwd naar de nieuwe update, want de stem doet het niet altijd, ik mis het niet maar het houdt me alert (wat soms nodig is)

voor de rest: top programmaatje!
Ben ook zeer te spreken over Nav4all, grafisch niet mooi, maar dat boeit helemaal niks; het doet z'n werk goed. No nonense en doen waar het voor gemaakt is. En nog gratis ook, chapeau.

Klein dingetje over die stem die het soms niet doet; knullig, maar kwam er pas laat achter; je profiel moet op 'normaal' staan. In het profiel 'stil' doet het geluid van applicaties het niet. Let er maar eens op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de startpost mag trouwens ook wel eens komen te staan dat 4GB micro SD gewoon ondersteund wordt (zelfs officieel door Nokia).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
Wanneer je dit antwoord zo geeft, neem ik aan dat je het antwoord wel weet. Waarom dan iemand een heel topic door laten lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
deTuinman schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 21:02:
[...]

ja hoezo?

wel krom dat ze geen Nl versie installeren, ik bel ze morgen wel ff
Geef je telefoon eens een harde reset met *#7370#.
Wanneer hij opstart moet je het land invoeren.
En wat betreft de sim, wanneer de taal op automatisch staat, en er zit geen sim in, zal hij automatisch de Engelse taal kiezen.
Dus probeer ook eens in het menu de taal niet op automatisch te zetten, maar op Nederlands.
menu>instrumenten>instellingen>algemeen>persoonlijk>taal
Staat de Nederlandse taal er niet bij, zit er een verkeerde productcode in(waarschijnlijk Euro1.
Verander deze code in Eure2. Hierna eventjes met NSU de software updaten.

Doe maar even niet hier, zou je toch wel moeten weten...

[ Voor 10% gewijzigd door Ginz op 21-08-2007 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d1xi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-09 15:06
Hola :D

Ik vraag me af of het mogelijk is om wanneer ik een foto gemaakt heb, die klaar voor upload naar flickr te zetten. Ik heb geen data-abbo en wil dit ook niet, dus ik gebruik alleen wifi voor datatransfers.
Als ik ergens een foto gemaakt heb, wil ik dat die automatisch wanneer ik thuis (lees: in de buurt van een toeganspunt) kom geupload wordt, kan dit?

[ Voor 5% gewijzigd door d1xi op 20-08-2007 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat kan,.
als je het programma SHOZU op je telefoon zet.
werkt echt perfect !
Al je foto's direct naar Flickr, of naar je email.

te downloaden op shozu.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
patrickt35 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:19:
[...]

Inmiddels zelf al gevonden. Type 1 is geproduceerd in Chine, en type 2 in Finland.
http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=19c4d40

Ook de productcode in mijn toestel wijst erop dat hij uit Finland komt.
Typisch ... mijn imei begint namelijk met 356962010, maar op de doos staat toch echt 'made in Finland'. Moet ik hier wakker van gaan liggen? Imei van de telefoon komt trouwens wel overeen met imei op de sticker op de doos (waar dus ook 'Made in Finland' op staat).

@ OvrLord en @ Kweetnieniks: ook ik ben totaal niet te spreken over het 'sliderprobleem' en overweeg tot actie over te gaan! Lijkt het jullie wat om de handen ineen te slaan? Graag even mailen op n95sliders at gmail dot com.

[ Voor 15% gewijzigd door Poeh op 20-08-2007 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blindfold schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 17:06:
[...]

[...]

Je kunt instellen dat je toestel automatisch geblokkeerd wordt. Dan moet je een code intikken om hem er weer uit te halen.
Ja, dat schiet niet op... dan kan ik elke keer als ik mn klokje wil kijken een vijfcijferige code intikken. Ik kan hier dus wel uit opmaken dat de briljante toetsblokkering op N95 geen drol waard is want met een beetje openschuiven en t apparaat is weer helemaal toegankelijk voor midden in je broekzak lekker nummertjes en knopjes indrukken... Dit is echt bizar... en die slider gaat al zo eenvoudig open in je broek...
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Aangezien er hier mensen waren die waarschijnlijk niet op de hoogte waren van bepaalde regels, hier nogmaals bepaalde regels die wij hier op Tweakers.net hanteren:

- Géén warez (aanbieden, vragen, of via hints naar toe verwijzen)
- Géén offtopic/slowchat gepost. Wij zijn hier geen Fok!
- Firstposten doen we hier ook niet aan!!
- Attendeer de moderators op dingen die hier niet toegestaan zijn middels de topic report!
- Niet eens met een moderator? Mail, MSN of ICQ, maar niet middels het forum