Hm. Hard reset dus. Klinkt aantrekkelijk, want ik zie echt geen andere oplossing meer
Verwijderd
227 contacten intypen... Da's wat veel.dafmay schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:37:
[...]
Helemaal mee eens. Ik zou (als het niet om honderden contacten gaat) alles opnieuw intypen. Eerst beginnen met een aantal contacts en daarna testen met sms ontvangen. Als dat goed gaat, de rest van de contacten intypen.
[...]
Een vraag voor de kenners. Ik lees dat diverse J2ME programma's automatisch worden opgestart en draaien onder Symbian. Is dit juist en zo ja, iemand enig idee waar we het dan specifiek over hebben en of dit een groot gedeelte is van het draaiende Symbian-systeem ? Ik vraag het mbt het progje MemoryUp Mobile RamBooster :
MemUp is a powerful Java virtual machine (JVM) management and RAM boosting tool specially designed for high-end smartphones. What MemUp exactly does is to take control of JVM for each symbian system, smartly analyze running J2ME programs (including hidden programs), automatically allocate and recover respective occupied RAM and boost system to its best performance.
For most smartphones, there are dozens of J2ME programming running in front-end or back-end, which takes lots of RAM from your smartphone. Many smartphone owners have also installed J2ME programs on their phones. MemUp can help you to automatically analyze and recover up to 50% RAM occupied by these programs. By using MemUp, to boost you smartphone is one click away!
Ik heb 'm wel eens geinstalleerd maar eerlijk gezegd niet echt getest. Ik wil dat wel eens doen voor de gein. Zien of het echt iets uitmaakt (waarschijnlijk niet). Anyway...heb ik weer wat te doen (hobby-wise)
MemUp is a powerful Java virtual machine (JVM) management and RAM boosting tool specially designed for high-end smartphones. What MemUp exactly does is to take control of JVM for each symbian system, smartly analyze running J2ME programs (including hidden programs), automatically allocate and recover respective occupied RAM and boost system to its best performance.
For most smartphones, there are dozens of J2ME programming running in front-end or back-end, which takes lots of RAM from your smartphone. Many smartphone owners have also installed J2ME programs on their phones. MemUp can help you to automatically analyze and recover up to 50% RAM occupied by these programs. By using MemUp, to boost you smartphone is one click away!
Ik heb 'm wel eens geinstalleerd maar eerlijk gezegd niet echt getest. Ik wil dat wel eens doen voor de gein. Zien of het echt iets uitmaakt (waarschijnlijk niet). Anyway...heb ik weer wat te doen (hobby-wise)
Aik !Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:40:
[...]
227 contacten intypen... Da's wat veel.

Verwijderd
Maar natuurlijk. Een maand geleden een blokkeringscode bedacht en die ben ik nu vergeten. Superhandig. Hè, kud!Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:39:
Hm. Hard reset dus. Klinkt aantrekkelijk, want ik zie echt geen andere oplossing meer

Shit ja dat gebeurt wel eensVerwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:58:
[...]
Maar natuurlijk. Een maand geleden een blokkeringscode bedacht en die ben ik nu vergeten. Superhandig. Hè, kud!
Verwijderd
Yeah, I know. Het was iets met veel 3'en. Maar geen idee meer welke 3'en en waar. Nouja. Ik probeer nog wel wat. Argh! Zo irritant!dafmay schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:00:
[...]
Shit ja dat gebeurt wel eensBestaat in ieder geval uit 5 characters (mischien helpt het).
Ja tuurlijk de Sjengcityritus
je weet zeker dat het niet gewoon standaard 12345 is?Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:58:
Maar natuurlijk. Een maand geleden een blokkeringscode bedacht en die ben ik nu vergeten. Superhandig. Hè, kud!
btw kan me goed voostellen dat dit echt je laatste optie is met 227 contacten!
Sjengcity schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:02:
[...]
Ja tuurlijk de Sjengcityritus. Is ook een een speciale dag voor, dacht dat het 14 april was
Is het geen optie om met die code te werken (groene knop, sterretje, en nog 2 toetsen, iemand ?) zodat je mischien de blokkering kunt omzeilen ?[...]
je weet zeker dat het niet gewoon standaard 12345 is?
btw kan me goed voostellen dat dit echt je laatste optie is met 227 contacten!
Pas op, niet té veel keer proberen. Ik geloof dat er een maximum aan zit, voordat de telefoon helemaal op slot gaat. Of vergis ik mij nu, heren ?Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:01:
[...]
Yeah, I know. Het was iets met veel 3'en. Maar geen idee meer welke 3'en en waar. Nouja. Ik probeer nog wel wat. Argh! Zo irritant!
aah die gaf laatst iemand ff zoekendafmay schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:06:
Is het geen optie om met die code te werken (groene knop, sterretje, en nog 2 toetsen, iemand ?) zodat je mischien de blokkering kunt omzeilen ?
Call key (Green key) + * key + 3 key + power button
- Format van je toestel, deze combinatie uitvoeren bij uitgeschakeld toestel
Met dank aan Schumi
(is ook een van de dingen wat in de volgende TS komen
[ Voor 27% gewijzigd door digital-IMEI op 15-08-2007 14:09 ]
Begrijp ik het goed dat bij een harde reset de data op de in de telefoon aanwezige geheugenkaart niet wordt gewist? De kaarten van Nokia Maps blijven erop staan? Het op de micro SD kaart geïnstalleerde Route66 blijft gewoon werken? Alleen het telefoongeheugen wordt gewist en de Symbian besturing wordt opnieuw geïnstalleerd?
Top (snel gevonden trouwensSjengcity schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:08:
[...]
aah die gaf laatst iemand ff zoeken
@ Damien Online : probeer die code eens. Maar wel eerst je contacts backuppen hè !
Helemaal correct. Uit ervaring weet ik dat op geheugen geinstalleerde Route66 gewoon blijft werken. Icoontje wordt ook netjes herkend en weer in apps map geplaatst.IMadeLove2MyN95 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:11:
Begrijp ik het goed dat bij een harde reset de data op de in de telefoon aanwezige geheugenkaart niet wordt gewist? De kaarten van Nokia Maps blijven erop staan? Het op de micro SD kaart geïnstalleerde Route66 blijft gewoon werken? Alleen het telefoongeheugen wordt gewist en de Symbian besturing wordt opnieuw geïnstalleerd?
Verwijderd
Contacts zijn gebackupped op twee pc's; Outlook, olé!dafmay schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:11:
[...]
Top (snel gevonden trouwens).
@ Damien Online : probeer die code eens. Maar wel eerst je contacts backuppen hè !
Bij uitgeschakeld toestel? Goh. Nouja, bij mij werkt 'ie niet. Ik start gewoon keurig m'n N95 op...Sjengcity schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:08:
[...]
aah die gaf laatst iemand ff zoeken

'This key combination doesn’t work on some S60 phones.' Hm.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2007 14:23 ]
Hebben meer mensen het probleem dat als je woorden toevoegt aan het T9 Woordenboek, deze 'zomaar' verdwijnen? Elke keer moet ik ze opnieuw toevoegen nadat ik mn mobiel uit heb gezet.
Heb de simlockvrije Plum N95 met laatste firmware (12).
Verwijderd
Argh! Ja! Ook zoiets! Ontzettend irritant.KSH schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:15:
Hebben meer mensen het probleem dat als je woorden toevoegt aan het T9 Woordenboek, deze 'zomaar' verdwijnen? Elke keer moet ik ze opnieuw toevoegen nadat ik mn mobiel uit heb gezet.
Ik denk wel dat je alle toetsen tegelijkertijd ingedrukt moet houden. Probeer dat eens...Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:13:
[...]
Contacts zijn gebackupped op twee pc's; Outlook, olé!
[...]
Bij uitgeschakeld toestel? Goh. Nouja, bij mij werkt 'ie niet. Ik start gewoon keurig m'n N95 op...
Verwijderd
There is another key combination which is used to hard reset the phone (similar to #*7370). It is useful in some cases, for example when the phone cannot reboot. The trick is by switching off the phone then press and hold Call key (Green key) + * key + 3 key + power button for a couple of seconds. Note that you have to press and hold the four keys at the same time; otherwise it won’t reset the phone. This key combination doesn’t work on some S60 phones.dafmay schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:23:
[...]
Ik denk wel dat je alle toetsen tegelijkertijd ingedrukt moet houden. Probeer dat eens...
Inhouden moet wel degelijk! Heel de Nokia is leeg. Ik had verwacht dat ie daar wat langer de tijd voor nodig zou hebben, maar hij wist zichzelf in één keer. Nou, mooi!
Als ik me niet vergis moest je die toetsen inhouden op het moment dat je je toestel aanzet.Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:13:
Bij uitgeschakeld toestel? Goh. Nouja, bij mij werkt 'ie niet. Ik start gewoon keurig m'n N95 op...
Nooit gehad, voor jou hetzelfde; als eens een harde reset geprobeerd? Ik weet dat het nogal drastisch is maar dat werkt echt tegen allesKSH schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:15:
Gewoon even een goede backup maken naar je computer en eventueel ook nog naar je SD kaartje en je hebt je instellingen allemaal weer zo terug.
Verwijderd
Ik heb een beetje het gevoel dat ik nu een soft reset uitgevoerd heb. De blokkeringscode zou 'ie bij een hard reset toch ook moeten wissen, lijkt mij? Is nu niet het geval...
Kan ook zijn dat die op de simkaart is opgeslagen. Durf ik niet met zekerheid te zeggenVerwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:28:
Ik heb een beetje het gevoel dat ik nu een soft reset uitgevoerd heb. De blokkeringscode zou 'ie bij een hard reset toch ook moeten wissen, lijkt mij? Is nu niet het geval...
Edit nee dat kan niet anders zou Nokia niet standaard 12345 kunnen gebruiken. Heb je die overgens al geprobeerd?
[ Voor 13% gewijzigd door digital-IMEI op 15-08-2007 14:33 ]
Hè, maar is de reset mbv toetsen-code nu gelukt of niet ? En zo ja, wat is er gebeurd. Kun je zien of ie nu een hard of soft reset heeft uitgevoerd ? Bijv als jouw zelf geinstalleerde programma's zijn verdwenen...hard reset. Ik ben toch wel erg benieuwd.Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:28:
Verwijderd
Inderdaad met de toetscombinatie gedaan. Je moet ze vasthouden. Ik weet niet of het een hard reset is, het ziet er nu als soft uit... Bij Toepassingen staan mijn geinstalleerde programma's nog, maar dat kan ook komen omdat ik ze standaard op laat slaan op m'n geheugenkaart. Ook Thema's zijn nog beschikbaar, maar ook hier geld; draai ik vanaf geheugenkaart.dafmay schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:32:
[...]
Hè, maar is de reset mbv toetsen-code nu gelukt of niet ? En zo ja, wat is er gebeurd. Kun je zien of ie nu een hard of soft reset heeft uitgevoerd ? Bijv als jouw zelf geinstalleerde programma's zijn verdwenen...hard reset. Ik ben toch wel erg benieuwd.
Met andere woorden: ik weet niet of dit soft of hard is! Waar zie je dat aan?
Verwijderd
Ja. Ik heb hem aangepast in juli. Iets met 33833 ofzo. Maar geen énkel combinatie werkt! Dodelijk irritant, dit.Sjengcity schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:31:
[...]
Kan ook zijn dat die op de simkaart is opgeslagen. Durf ik niet met zekerheid te zeggen
Edit nee dat kan niet anders zou Nokia niet standaard 12345 kunnen gebruiken. Heb je die overgens al geprobeerd?
Hij heeft in iedergeval iets gereset zo te horen en dan lijkt het me ook een h-r.dafmay schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:32:
[...]
Hè, maar is de reset mbv toetsen-code nu gelukt of niet ? En zo ja, wat is er gebeurd. Kun je zien of ie nu een hard of soft reset heeft uitgevoerd ? Bijv als jouw zelf geinstalleerde programma's zijn verdwenen...hard reset. Ik ben toch wel erg benieuwd.
Wat ben jij btw ook damn veel hier online? Ook niets te doen op je werk?
Edit:
Heb je je contacten nog? dan is het een soft zijn ze weg is het een hard.Met andere woorden: ik weet niet of dit soft of hard is! Waar zie je dat aan?
Damn mensen post niet zo snel!!!!! Grrrr weer niet de ereste van pagina 14
[ Voor 19% gewijzigd door digital-IMEI op 15-08-2007 14:37 ]
Doe eens code *#92702689#. Daarme zie je de totale gesprekstimer. Als die op nul staat dan heb je een hard reset uitgevoerd.Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:34:
[...]
Inderdaad met de toetscombinatie gedaan. Je moet ze vasthouden. Ik weet niet of het een hard reset is, het ziet er nu als soft uit... Bij Toepassingen staan mijn geinstalleerde programma's nog, maar dat kan ook komen omdat ik ze standaard op laat slaan op m'n geheugenkaart. Ook Thema's zijn nog beschikbaar, maar ook hier geld; draai ik vanaf geheugenkaart.
Met andere woorden: ik weet niet of dit soft of hard is! Waar zie je dat aan?
Helderziend ?Sjengcity schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:35:
[...]
Hij heeft in iedergeval iets gereset zo te horen en dan lijkt het me ook een h-r.
Wat ben jij btw ook damn veel hier online? Ook niets te doen op je werk?
Verwijderd
*pling*dafmay schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:36:
[...]
Doe eens code *#92702689#. Daarme zie je de totale gesprekstimer. Als die op nul staat dan heb je een hard reset uitgevoerd.
Da's een goeie. Zet nu een update terug, kijken wat dat doet. Daarna even die code proberen

Ghehehe hier precies hetzelfde, tijd dat vakanties weer om zijndafmay schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:36:
[...]
Helderziend ?Ja soms heb je dat, is op zich niet verkeerd. Mij hoor je niet klagen
Edit
Denk je niet dat dat ook weg is als een soft gedaan wordt?Doe eens code *#92702689#. Daarme zie je de totale gesprekstimer. Als die op nul staat dan heb je een hard reset uitgevoerd.
@Domien-online
Heb je al gekeken of je je contacten nog hebt?
[ Voor 33% gewijzigd door digital-IMEI op 15-08-2007 14:39 ]
Inderdaad !Sjengcity schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:38:
[...]
Ghehehe hier precies hetzelfde, tijd dat vakanties weer om zijn
Ik dacht dat deze "lifetime" timer alleen wordt ge-reset bij een hard reset.Denk je niet dat dat ook weg is als een soft gedaan wordt?
Ik heb net mijn branded T-Mobile N95 geflashd en geupdate naar v12
Maar ik heb 1 probleempje dat niet zo groot moet zijn, maar ik loop me gek te zoeken naar die optie en in het boekje heb ik ook al lopen bladeren maar kan het niet vinden.
Als ik nu gebeld wordt dan zie ik alleen het telefoon nummer in beeld komen maar niet de naam van de persoon in mijn contact lijst ??
Weet 1 van jullie waar ik dit kan aanzetten ??
Maar ik heb 1 probleempje dat niet zo groot moet zijn, maar ik loop me gek te zoeken naar die optie en in het boekje heb ik ook al lopen bladeren maar kan het niet vinden.
Als ik nu gebeld wordt dan zie ik alleen het telefoon nummer in beeld komen maar niet de naam van de persoon in mijn contact lijst ??
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Verwijderd
Welcome to my lifedanplo schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:57:
Ik heb net mijn branded T-Mobile N95 geflashd en geupdate naar v12
Ah shit, dan moet het een soft reset zijn geweest. Bij een hard reset gaat ie zowieso op nul. Toch wel raar, dacht dat die toetscombinatie echt een HR was.
Trouwens die securitycode moet toch ergens vandaan komen, geboortedatum...oid.
Edit : ff ge-googled. Ik las dat je Nokia Service Centre kunt bellen om met je IMEI de securitycode te resetten. Klinkt aannemelijk, probeer het eens.
[ Voor 27% gewijzigd door dafmay op 15-08-2007 15:09 ]
@ Domien-Online
Als je wil heb ik wel een programma voor je. Denk dat je probleem dan opgelost is
.
Pass me anders ff je email ok?
Als je wil heb ik wel een programma voor je. Denk dat je probleem dan opgelost is
Verwijderd
Het was het smsnummer van het bedrijf waar ik voor werk (3333) plus 8. Maar toen merkte ik dat m'n 8 een beetje lam werd en heb ik een andere code ingesteld.dafmay schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:04:
[...]
...MAAR WELKE?!

Hoezo ?? Jij ook last van ?
Weet jij een mogenlijkheid dit aan te passen.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Verwijderd
Ik heb het sinds kort in m'n sms-inbox. Enkel de telefoonnummers. Helaas geen oplossing (lees even terug voor de geschiedenis van dit probleem...).danplo schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:07:
[...]
Hoezo ?? Jij ook last van ?
Weet jij een mogenlijkheid dit aan te passen.
Ik grijp op dit moment alles aan, word hier gek van! domien [ --at-- ] gmail.comKSH schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:07:
@ Domien-Online
Als je wil heb ik wel een programma voor je. Denk dat je probleem dan opgelost is.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2007 15:09 ]
Verwijderd
Volgens mij is *NA* een firmware update de securitycode weer 12345dafmay schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:04:
[...]
Ah shit, dan moet het een soft reset zijn geweest. Bij een hard reset gaat ie zowieso op nul. Toch wel raar, dacht dat die toetscombinatie echt een HR was.
Edit : ff ge-googled. Ik las dat je Nokia Service Centre kunt bellen om met je IMEI de securitycode te resetten. Klinkt aannemelijk, probeer het eens.
Die zou ik zeer graag willen hebben. Mijn email dmay.1970ATgmail.com. Thanks !!!KSH schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:07:
@ Domien-Online
Als je wil heb ik wel een programma voor je. Denk dat je probleem dan opgelost is.
Oke, ja mijn sms gaat wel gewoon goed.Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:08:
[...]
Ik heb het sinds kort in m'n sms-inbox. Enkel de telefoonnummers. Helaas geen oplossing (lees even terug voor de geschiedenis van dit probleem...).
[...]
Ik grijp op dit moment alles aan, word hier gek van! domien [ --at-- ] gmail.com
Alleen ik heb het als ze bellen.
Hmmmm Verhelp ik het misschien als ik het handmatig ga invoeren ?
Uit ervaring zeg ik...helaas niet.Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:09:
[...]
Volgens mij is *NA* een firmware update de securitycode weer 12345
Verwijderd
NSP zegt dat ik langs kan komen, dat zij dan een softwareupdate uitvoeren dan dat het dán pas weer 12345 is. Huh? Kunnen ze niet gewoon via één of ander fijn tooltje kijken wat de code is, op vertoon van m'n kassabon?
Mischien ook bij een ander NSC proberen, je weet nooit het verschilt nog wel eens. Anders zou ik er zeker naartoe gaan, is in principe een kleine moeite.Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:12:
[...]
NSP zegt dat ik langs kan komen, dat zij dan een softwareupdate uitvoeren dan dat het dán pas weer 12345 is. Huh? Kunnen ze niet gewoon via één of ander fijn tooltje kijken wat de code is, op vertoon van m'n kassabon?
Verwijderd
Ik wacht eerst even op Het Programmaatje Dat Mogelijk Al Mijn Problemen Oplostdafmay schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:14:
[...]
Mischien ook bij een ander NSC proberen, je weet nooit het verschilt nog wel eens. Anders zou ik er zeker naartoe gaan, is in principe een kleine moeite.
Tip lees eerst eens een beetje rond in het forum cq topic, waarschijnlijk heeft domien een heel ander probleem (en iets ernstiger)danplo schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:10:
[...]
Oke, ja mijn sms gaat wel gewoon goed.
Alleen ik heb het als ze bellen.
Hmmmm Verhelp ik het misschien als ik het handmatig ga invoeren ?
Is het bij jou niet gewoon een gevalletje; 2x hetzelfde telefoonnummerr in de telefoon onder verschillende namen?
@ Domien-online
Mocht je telefoon uit staan, dan dien je altijd eerst even het programmaatje te openen (check of ie op activated staat) en dan kan je gewoon rechtsonder op afsluiten drukken.
Mocht je telefoon uit staan, dan dien je altijd eerst even het programmaatje te openen (check of ie op activated staat) en dan kan je gewoon rechtsonder op afsluiten drukken.
Goede tip van jeSjengcity schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:19:
[...]
Tip lees eerst eens een beetje rond in het forum cq topic, waarschijnlijk heeft domien een heel ander probleem (en iets ernstiger)
Is het bij jou niet gewoon een gevalletje; 2x hetzelfde telefoonnummerr in de telefoon onder verschillende namen?
En ik heb al het forum doorgelezen en volg het ook al een tijdje op de voet
Zou je misschien even willen laten weten om welk programma het gaat?KSH schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:21:
@ Domien-online
Edit: Weer te laat
[ Voor 8% gewijzigd door digital-IMEI op 15-08-2007 15:23 ]
Verwijderd
Vooralsnog gaat het niets oplossen, vrees ik...Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:16:
[...]
Ik wacht eerst even op Het Programmaatje Dat Mogelijk Al Mijn Problemen Oplost
Verwijderd
http://www.my-symbian.com...ons.php?fldAuto=110&faq=1Sjengcity schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:23:
[...]
Zou je misschien even willen laten weten om welk programma het gaat?
Ik neem aan dat dat programma zijn gegevens gewoon van Symbian krijgt, het is gewoon een soort van theme oid hoe je het noemen wil.Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:23:
[...]
Vooralsnog gaat het niets oplossen, vrees ik...
Als je echt je blokkeringscode vergeten bent denk ik dat er voor jou niets anders op zit dan een retourtje NSP
Verwijderd
Grom. Helemaal geen tijd voor de komende dagen! Maar goed, dat moet dan maar. Rondlopen met enkel telefoonnummers in je inbox is ook geen optie...Sjengcity schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:33:
[...]
Als je echt je blokkeringscode vergeten bent denk ik dat er voor jou niets anders op zit dan een retourtje NSP

Verwijderd
Er gebeuren rare dingen hier. Ik typ '12345' als blokkeringscode in. Ploep, Nokia herstart zichzelf.
NOU! Ben benieuwd, mensen.
Update: ik word gillend gek hier, geloof ik. Timer staat nog steeds op 36:03. Pincode hoefde ik na de restart echter niet meer in te voeren en blokkeringscode is dus verwijderd.
*#7370# was toch hard reset?
Update: ik word gillend gek hier, geloof ik. Timer staat nog steeds op 36:03. Pincode hoefde ik na de restart echter niet meer in te voeren en blokkeringscode is dus verwijderd.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2007 15:43 ]
Whahahahahahahaha lolVerwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:39:
Er gebeuren rare dingen hier. Ik typ '12345' als blokkeringscode in. Ploep, Nokia herstart zichzelf.
Nou ja het is in ieder geval een harde reset dus dat geeft weer hoop
Dan komt het erop neer dat hij ook na een harde reset ook niet de timer op 0 zet. Dat je geen pincode hoeft te geven kan kloppen als ik me niet vergis.
Kreeg je wel zo`n wizard dat je je taal moet instellen en de tijd en dergelijke?
[ Voor 16% gewijzigd door digital-IMEI op 15-08-2007 15:46 ]
Verwijderd
Ja, dat wel! Maar die krijg je ook bij soft...Sjengcity schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:44:
[...]
Kreeg je wel zo`n wizard dat je je taal moet instellen en de tijd en dergelijke?
Te vroeg gejuichd. Pincode is nog altijd mijn good ol'. Maar die staat volgens mij vergrendeld op m'n SIMVerwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:39:
Pincode hoefde ik na de restart echter niet meer in te voeren en blokkeringscode is dus verwijderd.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2007 15:50 ]
Verwijderd
Compleet offtopic, maar zoiets heb ik ook eens meegemaakt met mijn bank. Kreeg de afschriften aan mijn erven.. Er was iemand in de buurt overleden en door een type fout was ik ineens dood gemaakt ;-)Sjengcity schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:17:
[...]
Nja zou natuurlijk ook nog altijd een administratief foutje kunnen zijn. Zijn ook maar tiepmiepen wat een paar cijfertjes in moeten typen hè.
Ik heb hetzelfde met m`n bankrekening gehad. Kon ineens niet meer pinnen, bel je op naar de bank blijkt dat m`n pas gestolen was terwijl ik hem gewoon in m`n portemonnee had zittenoeps foutje van de bank (en bedankt)
[...]
Yup
Hoe zit het met je contacten? Als het goed is zouden die weg moeten zijnVerwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:47:
[...]
Ja, dat wel! Maar die krijg je ook bij soft...
Auw.... pijnlijk. Echt ongelooflijk dat met dergelijke dingen nog fouten gemaakt kunnen worden, maar jah het blijft natuurlijk ook mensen werkVerwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:49:
[...]
Compleet offtopic, maar zoiets heb ik ook eens meegemaakt met mijn bank. Kreeg de afschriften aan mijn erven.. Er was iemand in de buurt overleden en door een type fout was ik ineens dood gemaakt ;-)
[ Voor 48% gewijzigd door digital-IMEI op 15-08-2007 15:50 ]
Ja daar lijkt het op. Mede dankzij mij een nogal verwarrend geheel geworden. Excuses daarvoor (de bedoeling is goed). Dacht echt dat bij een hard reset de teller op nul gaat, dat was bij mij namelijk echt het geval. Dat blijft dus wel vreemd...maar goed. Ben blij dat het allemaal nu in orde lijkt.Sjengcity schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:44:
[...]
Whahahahahahahaha lolgeweldig
![]()
![]()
Nou ja het is in ieder geval een harde reset dus dat geeft weer hoop
Dan komt het erop neer dat hij ook na een harde reset ook niet de timer op 0 zet. Dat je geen pincode hoeft te geven kan kloppen als ik me niet vergis.
Verwijderd
Contacten weg, berichten weg. Maar ook hier geldt: dat doet een soft reset ook..Sjengcity schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:49:
[...]
Hoe zit het met je contacten? Als het goed is zouden die weg moeten zijn
nop zeker weten dat een soft je contacten niet weg gooit!!!! Dan heb je dus gewoon 2 keer een harde gedaan.Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:50:
[...]
Contacten weg, berichten weg. Maar ook hier geldt: dat doet een soft reset ook..
Nou jah als ik jou was zou ik gewoon eens proberen enkele telefoonnummers terug zetten en vragen of mensen je even willen dood smsen
Verwijderd
Mijn ervaring:danplo schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:22:
[...]
Goede tip van jeMisschien dat er een dubbel nummer in staat.
En ik heb al het forum doorgelezen en volg het ook al een tijdje op de voet
Nummers worden niet altijd in de INBOX weergegeven nadat je het nummer toevoegt aan je contacten lijst.
Je hebt bijvoorbeeld een SMS ontvangen van 0123456789. In je inbox staat het bericht met dit nummer.
Als je het nummer gebruikt en opslaat in je contacten dan wordt de inbox netjes bijgewerkt met de naam van de persoon.
Komt het nummer echter later in je contactenlijst door een import met een proggie of door syncen met je PC dan wordt de naam in de inbox NIET bijgewerkt en blijft het SMSje van het nummer.
Grote vraag is dus of je het nummer blijft zien NADAT je nog een smsje ontvang van diegene NADAT je het nummer al in je contactenlijst hebt gezet.
Edit:Ook het compleet Leeg gooien van je berichten wil wel eens helpen. Ik heb het ook een keer meegamaakt nadat ik mijn berichten had gesynct met PC Suite berichten en halverwege het syncen de kabel eruit was geraakt. Lijkt erop dat de index van de inbox verkloot is.
Alle berichten weggooien en daarna was mijn probleem opgelost..
(was met mijn N80 maar kan me voorstellen dat dit op de N95 precies hetzelfde is).
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2007 15:58 ]
Goed hard reset is dus gelukt (2x ?). Nu eens gaan testen zou ik zeggen. We horen het wel.Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:50:
[...]
Contacten weg, berichten weg. Maar ook hier geldt: dat doet een soft reset ook..
Edit...Sjengcity je was me voor
[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 15-08-2007 15:55 ]
Hey dat zou ook nog wel eens een goede oorzaak kunnen zijn!Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:55:
[...]
Mijn ervaring:
Nummers worden niet in de INBOX weergegeven nadat je het nummer toevoegt aan je contacten lijst.
Je hebt bijvoorbeeld een SMS ontvangen van 0123456789. In je inbox staat het bericht met dit nummer.
Als je het nummer gebruikt en opslaat in je contacten dan wordt de inbox netjes bijgewerkt met de naam van de persoon.
Komt het nummer echter later in je contactenlijst door een import met een proggie of door syncen met je PC dan wordt de naam in de inbox NIET bijgewerkt en blijft het SMSje van het nummer.
Grote vraag is dus of je het nummer blijft zien NADAT je nog een smsje ontvang van diegene NADAT je het nummer al in je contactenlijst hebt gezet.
Wat mijzelf al was opgevallen is dat als je je contactenlijst de namen op voornaam, achternaam laat weergeven hij zich daar niets van aantrekt bij smsjes in je inbox EN als je een smsje maakt en daar een telefoonnummer bij gaat zetten.
Zitten dus duidelijk nog fouten in de software

Yeah!!!Edit...Sjengcity je was me voor
Dat, of hij is in slaap gevallen van het intense heen- en weer gepost hier (scheelt bij mij ook niet veelSjengcity schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:12:
[...]
Ghehe alleen nog even first posten op page 16
btw, de mensen die vanavond eens komen kijken wat hier allemaal nieuw gepost is worden volgens mij helemaal gekiets van 4 pagina`s gepost alleen al over domien zijn probleem
(en nog wat offtopic geblaat tussendoor
)
Het is maar angstvallig stil om domien of is hij een vreugde-dansje aan het doen?
Lekker actief forum vandaag. En allemaal nog zinvol ook
Ernstig off-topic edit : ik zit nog op pagina 1. Maar dat komt omdat ik voor omgekeerde volgorde in instellingen heb gekozen. Vidn ik makkelijker ten eerste om het meest recente bericht bovenaan te zien, én omdat het onafhankelijk is van instelling mbt aantal posts per pagina. Voor "last pagina" kiezen werkt namelijk niet altijd, heb ik gemerkt.
[ Voor 21% gewijzigd door dafmay op 15-08-2007 16:19 ]
Verwijderd
Héél even had ik hoop... Het sms'je van Anton kwam binnen na m'n hard reset en terugzetten van backup. Het laatste sms'je kwam tien minuten later, verzender staat in mijn telefoonboek.

Alles geprobeerd, ik geef het echt op.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2007 16:29 ]
Heb je alle telefoonnummers al terug gezet en op welke manier heb je ze terug gezet?Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:28:
Héél even had ik hoop... Het sms'je van Anton kwam binnen na m'n hard reset en terugzetten van backup. Het laatste sms'je kwam tien minuten later, verzender staat in mijn telefoonboek.
[afbeelding]
Vermoeiend zegVerwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:28:
[afbeelding]
Verwijderd
Gewoon per backup. Ik kan niet anders, want ik krijg het niet voor elkaar om uit of aan te vinken wat ik wil backuppen. Kon 'vroegah' wel, maar in de huidige software zie ik het niet meer...Sjengcity schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:32:
[...]
Heb je alle telefoonnummers al terug gezet en op welke manier heb je ze terug gezet?
Heb me sufgezocht op Google! Niets...dafmay schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:33:
[...]
Vermoeiend zegWel een intrigerend probleem (niet dat jij daar iets aan hebt maar goed). Ik neem aan dat je ook op google hebt gezocht enz ? (kan mij het niet herinneren, is al weer paar dagen geleden)
All About Symbian forum geprobeerd ? Daar zitten een hoop technische mensen...Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:35:
[...]
Gewoon per backup. Ik kan niet anders, want ik krijg het niet voor elkaar om uit of aan te vinken wat ik wil backuppen. Kon 'vroegah' wel, maar in de huidige software zie ik het niet meer...
[...]
Heb me sufgezocht op Google! Niets...
Verwijderd
Da's een goeie! Heb het gisteren ook op het Europese Nokia-forum gezet.dafmay schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:36:
[...]
All About Symbian forum geprobeerd ? Daar zitten een hoop technische mensen...
Dan gok ik er toch op dat je contactpersonenlijst (scrable!) corrupt is.Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:35:
[...]
Gewoon per backup. Ik kan niet anders, want ik krijg het niet voor elkaar om uit of aan te vinken wat ik wil backuppen. Kon 'vroegah' wel, maar in de huidige software zie ik het niet meer...
[...]
Het enige wat ik nog kan bedenken is nogmaals een harde reset geven en daarna enkele nummers waar je veel op gesmst wordt handmatig in je telefoon nummer zetten en kijken of dat wel goed, persoonlijk denk ik dat op die manier het probleem wel opgelost moet zijn ook al brengt het wel tering (sry) veel werk met zich mee om alle contacten opnieuw handmatig erin te gaan zetten.
Edit: Domien hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om 3 keer op 1 dag als eerst op een pagina te posten en ook nog net voor mij!!!!
[ Voor 8% gewijzigd door digital-IMEI op 15-08-2007 16:40 ]
Verwijderd
PIN code heeft met je SIM kaart te makenVerwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:47:
[...]
Ja, dat wel! Maar die krijg je ook bij soft...
[...]
Te vroeg gejuichd. Pincode is nog altijd mijn good ol'. Maar die staat volgens mij vergrendeld op m'n SIM
Securitycode heeft met je Telefoon van doen
Verwijderd
Standaard je pagina op 'Last' laten ladenSjengcity schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:38:
[...]
Edit: Domien hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om 3 keer op 1 dag als eerst op een pagina te posten en ook nog net voor mij!!!!![]()
![]()
Zoiets? (<- link naar All About Symbian)
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2007 16:45 ]
Ik zie dat je 'm al hebt geplaatst op AAS. Ben zeer benieuwd of daar een slimme vogel tussen zit die de oplossing weet. Kan toch bijna niet zou je zeggen, de cream of the crop is toch hier al gevestigdVerwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:37:
[...]
Da's een goeie! Heb het gisteren ook op het Europese Nokia-forum gezet.
yepVerwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:44:
[...]
Standaard je pagina op 'Last' laten laden
Zoiets? (<- link naar All About Symbian)
Heb ik ookVerwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:44:
[...]
Standaard je pagina op 'Last' laten laden
*bookmarkedZoiets? (<- link naar All About Symbian)
Had je mijn vorige post eigenlijk nog geprobeerd?
de cream of the crop is toch hier al gevestigd

[ Voor 9% gewijzigd door digital-IMEI op 15-08-2007 16:48 ]
Verwijderd
Nog niet. Ik ga komend weekend naar Lowlands, dus dan kan ik m'n nummers nog even goed gebruiken. Na het weekend is het inderdaad wel een idee om nummer voor nummer in te gaan voeren...Sjengcity schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:46:
Had je mijn vorige post eigenlijk nog geprobeerd?
Aah ok dan ben ik erg benieuwd of het gaat lukken!Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:52:
[...]
Nog niet. Ik ga komend weekend naar Lowlands, dus dan kan ik m'n nummers nog even goed gebruiken. Na het weekend is het inderdaad wel een idee om nummer voor nummer in te gaan voeren...
Veel plezier op Lowlands!!!
Keep us posted...Sjengcity schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:54:
[...]
Aah ok dan ben ik erg benieuwd of het gaat lukken!
Veel plezier op Lowlands!!!
Verwijderd
Het was gewoon geen hard reset. Het kan niet. T9 heeft 'ie onthouden, alle toegangspunten (inclusief WiFi) herkent ie nog gewoon. Kan niet.
Verwijderd
Kun je niet gewoon je Firmware een keer flashen?? weet je zeker dat je een reset hebt en dat je contacten-index weer netjes op orde is..Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:56:
Het was gewoon geen hard reset. Het kan niet. T9 heeft 'ie onthouden, alle toegangspunten (inclusief WiFi) herkent ie nog gewoon. Kan niet.
(Je kunt ook jezelf sms-en om te kijken o het werkt, hoef je niet te wachten op 'vrienden'..)
en zoek de verschillen tussen ANTON en de andere contact personen, d'r moet een verschil in zitten.
Door een harde reset zou echt wel je WiFi punten moet kwijtraken. Lijkt iets grondig fout te zitten in je software. Ik zou een keer de firmware eroverheen zetten voor de voorzichtigheid.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2007 17:03 . Reden: tig spelfouten ]
Dan zit er zoals WWG al zegt inderdaad iets helemaal niet goed in jou telefoon want bij een harde reset moet echt alles maar ook alles weg zijn uit je telefoon.Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:56:
Zoals WWG al zegt, firmware er dan nog maar eens overheen jassen.
Mensen ik ben naar huis! Misschien tot vanavond
Verwijderd
Ik heb vanmorgen m'n firmware opnieuw geinstalleerd. Lostte niets op.Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:00:
[...]
Kun je niet gewoon je Firmware een keer flashen?? weet je zeker dat je een rest hebt en dat je contacten index weer netjes op orde is..
Nope... Niets.Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:00:
[...]
en zoek de verschillen tussen ANTON en de andere contact personen, dr moet een verschil in zitten.

Ook al dat niet!Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:06:
PS: Je hebt geen software draaien die je inbox beheert? Full Caller ID? Of een of andere SMS blocker ?? Die je inbox 'scant' voor berichten van bepaalde contact personen ?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2007 17:09 ]
Verwijderd
Goed... Het wordt steeds wat beter hier. Het gezeik begint inderdaad zodra ik de officiele backup van de Nokia software terugzet. Sync ik de contacten met Outlook; niets aan de hand!
Nu is de vraag: hoe maak ik een backup zónder alle zooi mee te nemen? Ik wil enkel m'n berichten backuppen, de rest mag weg. Hoe, wie, wat, waar?
Nu is de vraag: hoe maak ik een backup zónder alle zooi mee te nemen? Ik wil enkel m'n berichten backuppen, de rest mag weg. Hoe, wie, wat, waar?
@domien-online:
Toevallig al geprobeerd om te kijken wat er gebeurd als je voor die persoon een standaardnummer instelt? Dus als je voor "Anton" instelt dat z'n standaardnummer het GSM nummer is waarvandaan 'ie dat SMS'je stuurt
Ik heb hier ook zoiets gehad na het terugzetten van m'n contacts via PC-Suite ... telefoon wist ineens van niemand meer wat het standaardnummer was en gaf toen ook iedere keer alleen het nummer weer als er iemand belde/sms'te in plaats van de contactnaam.
Toevallig al geprobeerd om te kijken wat er gebeurd als je voor die persoon een standaardnummer instelt? Dus als je voor "Anton" instelt dat z'n standaardnummer het GSM nummer is waarvandaan 'ie dat SMS'je stuurt
Ik heb hier ook zoiets gehad na het terugzetten van m'n contacts via PC-Suite ... telefoon wist ineens van niemand meer wat het standaardnummer was en gaf toen ook iedere keer alleen het nummer weer als er iemand belde/sms'te in plaats van de contactnaam.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Je kunt via Nokia data suite ook berichten kopieren. Dan hoef je geen volledige backup te doen.Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:19:
Goed... Het wordt steeds wat beter hier. Het gezeik begint inderdaad zodra ik de officiele backup van de Nokia software terugzet. Sync ik de contacten met Outlook; niets aan de hand!
Verwijderd
Mooi! Stappenplan nu:Blindfold schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:22:
[...]
Je kunt via Nokia data suite ook berichten kopieren. Dan hoef je geen volledige backup te doen.
1) Volledige backup terugzetten (want telefoon is nu leeg)
2) Ideetje van wimmel_1 uittesten (standaardnummer)
3) Enkel berichten opslaan op computer
4) Hard reset (*#7370#) (dat op mijn N95 stiekem geen hard reset is)
5) Terugzetten contacten via Outlook
6) Terugzetten berichten via PC Suite
Kijkenwattiedoet!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2007 17:25 ]
Je kunt toch gewoon je telefoon opnieuw flashen d.m.v. NSU, vervolgens je contactpersonen synchroniseren met Outlook en DAN PAS een mooie schone backup maken? Toch?Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:19:
Verwijderd
Ja, maar ik heb geen berichten meer op m'n telefoon staan, waardoor ik nu een oude backup moet terugzetten.Poeh schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:26:
[...]
Je kunt toch gewoon je telefoon opnieuw flashen d.m.v. NSU, vervolgens je contactpersonen synchroniseren met Outlook en DAN PAS een mooie schone backup maken? Toch?
Verwijderd
Is er al een oplossing voor het T9 'probleem'?
Ik heb ooit 'gr' opgeslagen (afkorting voor groeten).
Hierdoor is het woord 'is' op het tweede plan gekomen, terwijl ik die veel en veel vaker gebruik.
Nu moet ik telkens plussen naar het woord 'is', erg irritant. Hoe krijg ik 'is' weer op de eerste plaats in mijn T9?
Ik heb ooit 'gr' opgeslagen (afkorting voor groeten).
Hierdoor is het woord 'is' op het tweede plan gekomen, terwijl ik die veel en veel vaker gebruik.
Nu moet ik telkens plussen naar het woord 'is', erg irritant. Hoe krijg ik 'is' weer op de eerste plaats in mijn T9?
Heb mijn firmware ge-update naar versie 12.
Paar dagen daarvoor het programma guide gedownload van de Lowlands site.
Wil het opnieuw installeren (nieuwe sms gestuurd met de code) maar het bericht dat ik vervolgens ontvang wil op geen enkele manier het programmaatje downloaden.
Alle instellingen al tig keer nagelopen, maar niks helpt.
Alle andere toepassingen (mail, surfen, sms) werken gewoon, maar kan schijnbaar applicaties niet downloaden.
Iemand een tip?
Wil het opnieuw installeren (nieuwe sms gestuurd met de code) maar het bericht dat ik vervolgens ontvang wil op geen enkele manier het programmaatje downloaden.
Alle andere toepassingen (mail, surfen, sms) werken gewoon, maar kan schijnbaar applicaties niet downloaden.
Iemand een tip?
Wat deze contacten betreft ik meen dat je via verkenner gewoon je contacten kunt selecteren (iets met bestandbeheer ofzo) en zo deze op je pc als aparte contacten kunt bewerken (weet ff niet welke extentie deze hebben ?) maar dat is niet gelukt dus?Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:35:
[...]
[...]
Kun je misschien je berichten met behulp van 'Berichten' in Nokia PC Suite kopiëren naar je PC en vervolgens - na het flashen van de telefoon - weer terugkopiëren?Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:32:
[...]
Ja, maar ik heb geen berichten meer op m'n telefoon staan, waardoor ik nu een oude backup moet terugzetten.
Uit de FAQ van die site:trillion schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:56:
Heb mijn firmware ge-update naar versie 12.
Iemand een tip?
Is het toevallig niet zo dat je nú alleen via mobiel internet die link probeerd te bereiken. Kan zijn dat die site alleen toegankelijk is via het WAP protocol.Te gek! Ik wil het! Hoe krijg ik het?
SMS het woord LOWMAP naar 4443 en je ontvangt een SMS met een link, klik op die link en je wordt naar een pagina geleid. Klik nogmaals om de applicatie te downloaden. Installeer de applicatie en ga aan de slag. LET OP: je moet wel je WAP/gprs settings aan zetten.
Even bij je provider kijken wat de settings voor WAP zijn, dus.
offtopic:
Sjengcity heeft wéér niet de eerste post op een pagina.....
Sjengcity heeft wéér niet de eerste post op een pagina.....
[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 15-08-2007 18:34 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Verwijderd
Ja. Opera downloaden en daarmee de toegestuurde link openen...trillion schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:56:
Iemand een tip?
Hoi
Misschien (weer) een verkeerde vraag, maar kan er niets over vinden.
Kan ik bij webapplicatie een standaard downloadmap definieren?
En als ik dan een .sis(x) bestand download... kan ik dan voorkomen dat die geinstalleerdwordt en allen gedownload?
Ik probeerde namelijk quickoffice opnieuw te downloaden (dat lukte) en meteen werd overgegaan tot installatie (wat mislukte). Maar het gedownloade bestand is ook niet terug te vinden....
Dit alles proberen met OperaMini werkte ook niet want voor het downloaden werd overgeschakeld naar de standaard browser....
Misschien (weer) een verkeerde vraag, maar kan er niets over vinden.
Kan ik bij webapplicatie een standaard downloadmap definieren?
En als ik dan een .sis(x) bestand download... kan ik dan voorkomen dat die geinstalleerdwordt en allen gedownload?
Ik probeerde namelijk quickoffice opnieuw te downloaden (dat lukte) en meteen werd overgegaan tot installatie (wat mislukte). Maar het gedownloade bestand is ook niet terug te vinden....
Dit alles proberen met OperaMini werkte ook niet want voor het downloaden werd overgeschakeld naar de standaard browser....
[ Voor 12% gewijzigd door peerke63 op 15-08-2007 20:16 ]
zo, alweer een avond voorbij,
dacht vanavond weer even een probleem/uitdaging van m'n N95 op te lossen,
maar nada... dus ik schakel de hulptroepen maar weer in.
probleem: wat ik ook doe, ik kan m'n N95 niet synchroniseren in Windows Media Player.
hij wil het apparaat maar niet herkennen!
(in PC suite etc. /Nokia Mediamanager wordt hij wel herkend)
ook heb ik alle stuurprogramma's van de bijgeleverde CD geiinstalleerd.
wat doe ik fout? ik heb alle USB-modi geprobeerd,
zelfs I-Tunes eropgezet, omdat die nu ook de N95 ondersteund(?)
any1??
dacht vanavond weer even een probleem/uitdaging van m'n N95 op te lossen,
maar nada... dus ik schakel de hulptroepen maar weer in.
probleem: wat ik ook doe, ik kan m'n N95 niet synchroniseren in Windows Media Player.
hij wil het apparaat maar niet herkennen!
(in PC suite etc. /Nokia Mediamanager wordt hij wel herkend)
ook heb ik alle stuurprogramma's van de bijgeleverde CD geiinstalleerd.
wat doe ik fout? ik heb alle USB-modi geprobeerd,
zelfs I-Tunes eropgezet, omdat die nu ook de N95 ondersteund(?)
any1??
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
Dit topic is gesloten.
Let op:
Aangezien er hier mensen waren die waarschijnlijk niet op de hoogte waren van bepaalde regels, hier nogmaals bepaalde regels die wij hier op Tweakers.net hanteren:
- Géén warez (aanbieden, vragen, of via hints naar toe verwijzen)
- Géén offtopic/slowchat gepost. Wij zijn hier geen Fok!
- Firstposten doen we hier ook niet aan!!
- Attendeer de moderators op dingen die hier niet toegestaan zijn middels de topic report!
- Niet eens met een moderator? Mail, MSN of ICQ, maar niet middels het forum
Aangezien er hier mensen waren die waarschijnlijk niet op de hoogte waren van bepaalde regels, hier nogmaals bepaalde regels die wij hier op Tweakers.net hanteren:
- Géén warez (aanbieden, vragen, of via hints naar toe verwijzen)
- Géén offtopic/slowchat gepost. Wij zijn hier geen Fok!
- Firstposten doen we hier ook niet aan!!
- Attendeer de moderators op dingen die hier niet toegestaan zijn middels de topic report!
- Niet eens met een moderator? Mail, MSN of ICQ, maar niet middels het forum