Besef je wel hoe absurd het is wat je zegt?Lord of the Lints schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 02:59:
het verticale deel van de poot lijkt toch wel erg veel op de nieuwe Imac!
Net zoals een komkommer veel gelijkt op een banaan, maar dan rechter, groter en groen ...
'het vercticale deel' slaat wel alles. Ja, een rechtopstaand stuk aluminium met een gat in gelijkt op een rechtopstaand stuk aluminium met een gat in dat dezelfde functie heeft

Los daarvan vind ik nog eens niet dat ze op elkaar gelijken. De opstaande poot van een iMac is recht en leunt lichtjes voorover, zonder knik in dus.
Moet je zelf weten, groter is alleen niet altijd beter. Afhankelijk van wat je doet natuurlijk, maar groter is vaak alleen maar om 'groter' te hebben en te patsen bij bezoekersIk denk dat ik toch liever voor een mini ga (zodra Leopard uitkomt) en voor het geld dat ik overhoud er nog een Dell 24 inch tft bijhaal!
Ik denk dat je meer hebt aan een computer met een snellere (grotere) harde schijf, gewone desktop hardware en weinig 'clutter' dan aan een mini die het toch net niet is, gecompenseerd met een huge ass scherm. Vergis je niet, een mini ziet er leuk uit, maar uiteindelijk is toch veel compromis en nét niet zo handig. Ik heb zelf een mini gehad. Ik zou het wel weten: 100x 20" iMac (desnoods een witte als dit design je niet bevalt) boven een mini met dell display.
ipv geld over te houden voor een dell, houd je gewoon nóg meer over, full stop
Maar goed, lichtelijk offtopic.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 08-08-2007 03:53 ]