Ik ga de discussie aan
Ik heb ook zitten twijfelen tussen HD ready of Full HD.
En mijn keuze is toch HD ready geworden, omdat HD nog lang niet wordt uitgezonden.
En voordat de DVD,S weg zijn, ben je toch een jaar of 4 verder.
Full HD, heeft 2 keer zoveel energie verbruik.
Mensen wachten eerst af welke speler ze gaan kopen, voordat ze weten wat het gaat worden, HD DVD of Blu-ray.
Daarbij kost een Panasonic TH-42PV70 HD ready € 1099.00
De Panasonic TH-42PY70 Full HD € 1799.00
Voor die 700€ verschil, koop ik over 4 jaar weer een ander model, die weer beter is dan een Full HD(betere specs)
Dus als ik alles op een rijtje zet, kom ik toch uit op me Panasonic TH-42PV700 of TH-42PV70
Elektrotechniek blijft zich steeds vernieuwen

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:36:
[...]
5. Wie echter ps3 in huis heeft en/of bluray-speler is volgens mij WEL beter af met fullhd. Een TV koop je toch niet voor 1 jaar, ik ben ervan overtuigd dat de dvd's snel zullen verdwijnen, net zoals is gebeurd met de vhs-cassettes. Ik vind, met digitale televisie dat de beeldkwaliteit van de py700 in geen geval moet onder doen voor de pv70(0). Ik persoonlijk kies dus wel voor fullhd; kwestie 'een beetje voorsprong te nemen'. Alles is en blijft een persoonlijke keuze en smaak. Iedereen moet maar voor zichzelf vergelijken en zich de vraag stellen wat hij wil doen met de TV. Voor de rest is er weinig over te discussiëren vind ik.

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021