[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 60.486 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Ghostrider schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 17:52:
@ hierboven OMG 8)7

net even de motoren ge unlockt :9

[afbeelding]
das nog niet zo heel hard :P
al getuned ?

Max wat ik heb gehaald op een motor is 368, harder wou die niet, want dan greep de begrenzer in :/
Ja oke 369, maar dan kon ik geen screen meer maken aangezien ik dan op wat verkeer zou klappen omdat je die slipstream nodig hebt.

Agusta F4 was het.
Heb wel een screen mocht je bewijs willen :>

[ Voor 20% gewijzigd door MexxT op 22-04-2008 18:50 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Hij ging wel harder, ook gelijk de kawasaki gekocht de snelste en level3 getuned. wat een geluidje en gaan als de brandweer.

Speel je de motoren met een joystick?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Ghostrider schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:00:
Hij ging wel harder, ook gelijk de kawasaki gekocht de snelste en level3 getuned. wat een geluidje en gaan als de brandweer.

Speel je de motoren met een joystick?
nee ik deed motoren met keyboard.

heb nu een stuurtje, maar nog nooit een motortje geprobeert.

heb nog niet alle shops bezocht.

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
MexxT schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 22:49:
[...]

nee ik deed motoren met keyboard.

heb nu een stuurtje, maar nog nooit een motortje geprobeert.

heb nog niet alle shops bezocht.
Hah dat is altijd het eerste wat ik doe :P
Meteen alle winkels afjagen nadat ik één "Auto-weg-breng-missie" perfect heb gedaan en een wat snellere wagen heb gekocht.

Ik vind eigenlijk dat geld moeilijker te verdienen moet zijn... en dat er veel meer "gewone" auto's moeten zijn waarmee geraced moet worden. De dure wagens moeten eigenlijk zeldzamer zijn.. je voelt je niet cool meer in een Gallardo als je er 20 man in ziet rijden in elke online sessie.

Het is een stuk gaver als je heeltijd in oude modellen van dure auto's moet rijden.. of in gewonere auto's zaols BMW 3 series etc.. zodat de exotische wagens ook echt exotisch blijven.

Tis nu online net alsof je in Monaco rijdt. Een auto van 2 ton op elke hoek van de straat.
Haalt de specialiteit er wel vanaf :|

[ Voor 0% gewijzigd door DutchManticore op 23-04-2008 21:38 . Reden: Hey Mexxt ben jij ook overgestapt van Techzine naar Tweakers :P? ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Ik denk dat dat weinig zin heeft.

Uiteindelijk zal toch iedereen die exotische auto's unlocken en ermee gaan rijden. Het zal hooguit wat langer duren voordat er veel van op de weg verschijnen, maar zeker nu een jaar na de release, nu iedereen het spel wel grotendeels heeft uitgespeeld, zullen de meeste over de exotische auto's beschikken en ermee rijden.

Maar toch zijn er ook wel mensen die in klassieke auto's rijden.
Van het weekend was ik in een Chevrolet Corvette C1 aan het rijden. Op een gegeven moment kwam er een klassieke Dodge aan en die bleef de hele tijd naast / achter me rijden. Dit alles met een gangetje van ongeveer 110 km per uur. Dat was echt relaxed rijden.

Overigens lach je je met die supersnelle wagens ook rot.

Van tijd tot tijd gebeurt het wel eens dat je er één tegen komt. Een Saleen S7, Ferrari Enzo, McLaren F1 of een andere Class A level 3 auto. Zelf rij je dan in een Class C of D auto, level 0.

Vervolgens moet je dan die snelle klasse A auto gaan achtervolgen. Die geven vervolgens gas om vervolgens verderop de controle over de auto te verliezen en in de berm terecht te komen. Dus uitendelijk ben je gewoon sneller met een klasse C of D auto, die wel op de weg blijft omdat die veel beter hanteerbaar is. :D

[ Voor 29% gewijzigd door Jeroen O op 23-04-2008 22:01 ]

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Laatst online: 01-03 10:02
Jeroen O schreef op woensdag 23 april 2008 @ 21:56:
Ik denk dat dat weinig zin heeft.

Uiteindelijk zal toch iedereen die exotische auto's unlocken en ermee gaan rijden. Het zal hooguit wat langer duren voordat er veel van op de weg verschijnen, maar zeker nu een jaar na de release, nu iedereen het spel wel grotendeels heeft uitgespeeld, zullen de meeste over de exotische auto's beschikken en ermee rijden.

Maar toch zijn er ook wel mensen die in klassieke auto's rijden.
Van het weekend was ik in een Chevrolet Corvette C1 aan het rijden. Op een gegeven moment kwam er een klassieke Dodge aan en die bleef de hele tijd naast / achter me rijden. Dit alles met een gangetje van ongeveer 110 km per uur. Dat was echt relaxed rijden.
Ja nu na een jaar.. maar ik bedoel.. ook net na de release en zelfs al in de beta, die ik ook al speelde, reden er mensen met achterlijke dure auto's.

Echt serieus belachelijk:.. als je één missie perfect doet heb je minstens 130k... Zo'n auto-weg-breng-missie...

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Voor 130k koop je nog geen Klasse A auto. En er zijn ook races waarmee je zoveel geld verdient.

Ik vind het eerder belachelijk dat je met trade zoveel geld kan verdienen.

Zelf maak ik daar geen gebruik van en heb alle auto's bij elkaar gespaard door er voor te racen. En dan ben je echt nog wel even bezig voordat je alle auto's hebt.

Ik stoor me er verder niet echt aan. Ik vind dat iedereen in de auto moet kunnen rijden waar die zin in heeft. Ik denk dat het spel ook minder interessant wordt, als het pas heel lang duurt voordat je in de snelste auto's kan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Buran_
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-07 08:09
Hallo mensen...

Ten eerste: ik heb een gedeelte van de posts in dit topic gelezen, en wou even melden dat ik (nog) geen last heb van problemen met geluid e.d. Wel loopt het spel zo heel af en toe vast, en dan is een pc reboot het enige dat helpt... maar ja, dat moet ik dan maar voor lief nemen...

Ten tweede, ik heb 2 vraagjes, waarvan ik hoop dat jullie me daar mee kunnen helpen.
1. Wat zijn de beste races om snel veel geld te verdienen. En dan heb ik het niet over de millionairs challenge of the tour of the island, want die duren zo verdomde lang. Iemand suggesties?

2. Een vriend van me heeft het spel net gekocht, en we wouden eens proberen of we elkaar online konden vinden. Teamspeak erbij, we zouden allebei naar de ferrari/maserati dealer rijden, en dan maar hopen dat het werkt, wat blijkt? Ik krijg perfecte verbinding, zie 10 andere spelers, maar die vriend van me is nergens te bekennen. Vervolgens valt bij hem de verbinding 2 keer weg, maar ook na meerdere keren opnieuw proberen... niets! Ik heb nu een club op gericht, maar om hem daar voor uit te nodigen, moet ik hem eerst tegenkomen!! Hebben jullie misschien tips die de kans dat ik hem tegenkom wat kunnen vergroten?

Alvast bedankt!

Buran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Als je al wat verder in het spel bent:
"The Mellet Loop" op Ford Island levert 75K per ronde op. En als je goed genoeg bent hoeft dat niet veel meer dan een minuut of twee per ronde te duren ;)

[ Voor 6% gewijzigd door MadMarky op 28-04-2008 00:23 ]

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Laatst online: 30-08 15:50
Met Champion je kun je die 70k race doen.. 70k in 15 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Je kunt ook 10 miljoen verdienen door 2 hele dagen te wachten :+ Gewoon een auto te koop zetten voor 10 miljoen en hij word vanzelf verkocht. Die bug werkt hier nog steeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 15-09 14:51
Denzo schreef op maandag 28 april 2008 @ 01:40:
Met Champion je kun je die 70k race doen.. 70k in 15 seconden.
Welke race is dat precies (oftewel, waarop het eiland kan ik die vinden?)
FiXeR.nl schreef op maandag 28 april 2008 @ 08:50:
Je kunt ook 10 miljoen verdienen door 2 hele dagen te wachten :+ Gewoon een auto te koop zetten voor 10 miljoen en hij word vanzelf verkocht. Die bug werkt hier nog steeds...
Dat geldt alleen online neem ik aan? Gewoon willekeurige auto te koop zetten en 2 dagen later ben je 10 mil. rijker ?

[ Voor 23% gewijzigd door Haay op 28-04-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12-2024
De race heet '180Mph in heavy traffic'. Bij de start direct omdraaien, en in een snelle auto de tegenovergestelde richting blazen. Hier:

http://img241.imageshack....180mphheavytrafficfq2.jpg

Kun je em vinden. (Het geweldige mooie rood blauwe kruis met de gele cirkel.)
Die truuk met auto's te koop zetten (enkel online, offline kan je alleen direct sell doen (50%)) heb ik ook wel eens gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Haay schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:03:

Dat geldt alleen online neem ik aan? Gewoon willekeurige auto te koop zetten en 2 dagen later ben je 10 mil. rijker ?
Dat is inderdaad alleen voor online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 13:33

rCk

Buran, 10 anderen is tamelijk lastig in TDU om eerlijk te zijn :roll:

Tip: Ga naar een rustiger gebied, bijv. bij de classic dealer onder de VW dealer misschien dat je daar meer kans heb op een rustige meeting. Overigens op mekaar te zien moet je wel met minder dan 8 zijn. Dus met jou erbij 6 erbij, en dan kan je maat nog joinen. Aangezien 8 max aantal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Buran_
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-07 08:09
FiXeR.nl schreef op maandag 28 april 2008 @ 08:50:
Ik was van plan dat te doen, ik heb die alfa romeo die je gratis mee kunt nemen nadat je "Tour of the Island" gehaald hebt, te koop gezet voor 9.999.000. (10 mil precies kan niet)
Maar binnen 20 min had een of andere mafketel dat bedrag er al voor neergelegd! 10 Mil verdient in 20 minutjes...
rCk schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 00:55:
Buran, 10 anderen is tamelijk lastig in TDU om eerlijk te zijn :roll:

Tip: Ga naar een rustiger gebied, bijv. bij de classic dealer onder de VW dealer misschien dat je daar meer kans heb op een rustige meeting. Overigens op mekaar te zien moet je wel met minder dan 8 zijn. Dus met jou erbij 6 erbij, en dan kan je maat nog joinen. Aangezien 8 max aantal is.
Bedankt rCk, we hebben een rustige plek opgezocht, toen verscheen mijn maat op de kaart, als je er dan op klikt, dan zie ik hem wel.

Er is nu alleen een ander probleempje opgedoken. Als ik hem dus zie, flits ik met mijn koplampen om hem uit te dagen. Hij krijgt daar netjes een melding van, maar hij kan alleen rejecten! Als hij op enter ramt gebeurt er niets, hij heeft in het beeld ook geen accept staan... enig idee wat dit veroorzaakt? Moet je bijvoorbeeld dezelfde rang zijn, of hetzelfde type auto hebben? Ik ben expert en had een klasse "A" auto, hij is rookie, en heeft een "E" auto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Daar kan ik je niet mee helpen Buran. Ik heb vorig jaar net na de launch 5x zon race gedaan en verder enkel die races geblokkeerd. Want het is irritant als iemand heel de tijd zit uit te dagen terwijl je er niet van gediend bent zeg maar. Probeer het beiden met een E en E wagen, misschien dat het dan wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Het maakt niet uit in wat voor klasse voertuigen je rijdt voor een instant challenge.

Ik wordt uitgenodigd door een Ferrari Enzo terwijl ik zelf in een Maserati 3500 GT rijdt. (Overigens één van de redenen dat ie uit staat).

Overigens hoef je die instant challenges niet eens online te doen. Als je in je online profiel online interacties uitzet bij opties, dan krijg je dezelfde AI racers als in een off-line profiel. Daartegen kan je ook instant challenges doen die gewoon meetellen voor je game progress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Hoe dan? Want je ziet toch geen bots/ai racers in O'ahu als je online bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Ga naar het menu, kies vervolgens options en vervolgens online. (Dat is hetzelfde menu waar je instant challenges requests uitzet)

Daar moet je "Allow online interactions" uitzetten.

Dan krijg je in free-roam modus geen mede-TDU-spelers, maar dezelfde bots als in off-line modus, inclusief politie. De clubs, drive-ins en multiplayer races blijven wel beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Geld verdienen kan ook makkelijk door te handelen in autos, als je ziet dat er bijvoorbeeld 4 gallardo's vrij goedkoop staan. koop je die alle 4 en zet je ze vervolgens iets goedkoper als de goedkoopste die op dat moment aangeboden word.

Ook heb ik perongeluk een Enzo, Mclaren, MclarenGTR, en Lambo Gallardo + wat oldtimers voor 1.000 gekocht :? stonden elcheapo te koop :o

Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/2me6em9.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Ghostrider op 29-04-2008 22:50 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Yep en als je kijkt naar de el'cheapo auto's. Bijv. Audi TT enzo, die zijn 95% 9.999.000 lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Misschien dat iemand dit weet:

Krijg je iedere keer nadat je de tour of de island hebt gedaan, een Alfa 8c? Of alleen de eerste keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Alleen de eerste keer.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:10

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Wat hij dus zegt. Je zal bij de Alfa dealer in ieder geval niet nog een meekrijgen.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik vind die Alfa 8c niet eens zo bijzonder, hij rijd niet eens lekker

Trouwens, na tour du island te hadden afgelegt waren me ogen rood doorlopen. Ik reed op de kawasaki moter, dan is het ook wel erg makkelijk om te winnen :X

[ Voor 53% gewijzigd door Ghostrider op 01-05-2008 18:26 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Voor tour of the island liefhebbers: op het atari forum loopt een discussie over het winnen van de tour of the island met langzame auto's.

http://forums.eu.atari.co...php?p=1848403#post1848403

Best grappig om te zien dat je zelfs met een Nissan Skyline kan winnen met wat pijn en moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Mja leuk als je je verveelt, maar als je het uiteindelijk niet haalt met je langzame auto heb je een uur voor jan l*l je best gedaan...

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Dat is het risico.

Maar je kan het ook als een uitdaging zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Yep ik volgde het ook al Jeroen, best grappig. Met een Lotus etc.
En ja als je het daarmee probeerd gaat t niet over dat uurtje. Dan had je wel een andere race gedaan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Wat is de beste manier om met elkaar te cruisen/racen? Als je gewoon rijdt zie je elkaar meestal niet, en als je elkaar toevallig ziet schokt het vaak erg. Als iemand in intraclub een race maakt werkt het vaak wel, maar soms kan iemand er gewoon niet in. Kun je hier iets aan doen of komt het gewoon door Gamespy? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Vroeger, toen VMACNL nog bestond, ging het cruisen alsvolgt:

- Je spreekt van tevoren op een bepaalde locatie en tijd af.
- Je rijdt of springt naar die locatie toe.
- Bij aankomst zie je niemand staan.
- Je opent de map, je kijkt of op locatie mede-deelnemers van de cruise staan.
- Zo ja, dan klik je daar op. (Eventueel kan dit ook direct bij stap 2)
- Als het goed gaat, sta je nu bij elkaar.
- Als het niet goed gaat, dan ligt het aan gamespy.
- Iedereen lockt op elkaar, zodat de groep bijeen blijft. (via free riders naam selecteren en dan lock doen)
- Als de hele groep compleet is, kan je eventueel via hetzelfde free riders menu, de sessie isoleren. Voordeel is, dat er niemand anders meer tussen komt. Nadeel is, als iemand toch per ongeluk de verbinding verliest of per ongeluk de map opent, dan komt die er ook niet meer tussen.

In principe ging dit altijd goed, mits je bij elkaar kon komen. Dat was het enige wat wel eens mis ging.

Met de clubs heb ik geen ervaring, dus ik heb geen flauw idee wat er nu wel en niet van werkt. Inter club races werken niet. Elkaars avatar zie je volgens mij ook niet, maar voor de rest weet ik het ook niet allemaal :)

Misschien dat iemand anders dat kan vertellen wat er nu wel en niet werkt met de clubs. Daar ben ik wel benieuwd naar.

[ Voor 9% gewijzigd door Jeroen O op 02-05-2008 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Wordt tijd om ook maar weer eens TDU op te starten, ben benieuwd naar het carpack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:56
Sinds een paar dagen in het bezit van een originele versie van TDU. Had de minder legale versie, maar vond het nu tijd om een originele te halen. Denk dat ik wel voor m'n zoon ook een versie koop ivm MP. Als ik probeer te joinen op zo'n rode MP stip, dan zie ik niemand. En lid van een clup worden gaat alleen als je de mensen kent. (logisch eigelijk) Zal ook eens kijken naar die CarPack.

Maar overall: Geweldig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Je kan ook lid worden van een club door er zelf één te openen. Dan krijg je toch je punten daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joentje
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 08:25
Ik ben sinds kort ook bezig met racen en i toch wel een leuk spel.
Ik heb net de startpost bekeken maar de links daar de gegevens naar de autos werken niet meer
Heeft iemand dit excel bestandje nog ?

Het gaat om de onderstaande regel:

CtC heeft de specificaties van alle auto's in TDU overzichtelijk in een Excel sheet gezet. Het bestandje kan je hier downloaden! Tortelli, bedankt voor het hosten :) polo1987 heeft bij het originele bestandje ook de gegevens van getunede auto's gezet, wat je hier kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Ik heb wel wat alternatieven.

http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=82074

In dit topic staan alle auto's met de belangrijkste specificaties. Inclusief de carpack auto's zowel getuned als ongetuned. Er is hier uitgegaan van de specificaties die TDU zelf geeft.

http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=82334

In dit topic zit een bestandje met daarin de gegevens zoals deze proefondervindelijk zijn vastgesteld. Ook hier zijn de auto's uit het carpack in verwerkt.

Ik zal tevens kijken of ik het originele bestandje ook nog ergens heb, maar ik vermoed het niet omdat ik zelf een overzicht aan het maken was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
joentje schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:56:
Ik ben sinds kort ook bezig met racen en i toch wel een leuk spel.
Ik heb net de startpost bekeken maar de links daar de gegevens naar de autos werken niet meer
Heeft iemand dit excel bestandje nog ?
Ikzelf gebruik deze website om naar de verschillende auto's en hun eigenschappen te kijken:
http://tdu.gameprophets.com/content.php?inc=cardb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan in de openingspost niet vinden hoe ik de GOT club in TDU kan joinen. Kan iemand dat uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Dat kan niet want de GOT club is nooit van de grond gekomen (helaas).

De plannen zijn er wel voor geweest. In het spel zelf is er ook ooit eens een club voor aangemaakt, maar verder heeft de club eigenaar er nooit meer wat mee gedaan.

Om lid te worden van een club binnen TDU moet je uitgenodigd worden door één van de leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
Nu zijn er wat nieuwe spelers bij, zoals ik. Kunnen wij nu niet een GOT club beginnen? Moeten wel alle e-mail adressen in je profiel zichtbaar zijn. Dat is toch het enige wat je nodig hebt? Uiteraad een Club, maar dat is geen probleem lijkt me.

[ Voor 8% gewijzigd door TFZ61 op 13-05-2008 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Nee, zo werkt het niet.

Iemand moet een club openen in het spel.

Vervolgens moeten de leden in het spel afspreken met de clubeigenaar.

De clubeigenaar voegt de mensen die lid willen worden toe aan hun vriendenlijst in het spel.

Aan de hand van die vriendenlijst kan hij in het spel uitnodigingen versturen naar de mensen die hij lid wil maken. Als deze die uitnodiging vervolgens accepteren, dan zijn ze lid van de club.

Andersom werkt volgens mij ook. Als jij de club eigenaar in je vriendenlijst hebt, dan kan je een verzoek indienen (uiteraard ook weer in het spel) om lid te mogen worden. Met deze wijze van lid worden heb ik echter geen ervaring.

Ik heb best interesse in een GOT club, maar alleen als deze actief is en BLIJFT.

Niet dat het zo gaat als met TDUCNL (de opvolger van VMACNL), welke op sterven na dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12-2024
Hi all,

Ik ben ook voor een nieuwe club. Momenteel enkel het offline gedeelte onder handen genomen, nu lijkt me cruisen met mede tweakers uiteraard ook zeer leuk. Offline gedeelte is ook al uitgespeeld :(

Heikel puntje is dat mijn internet er even niet is (zit tussen 2 verhuizingen in) en dat er dus een nieuw profiel (online) gestart moet worden in mijn geval.

Maar als er een actieve club komt, heb ik zeker intresse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Hoe druk is het nog online met dit spel, wil het eens proberen, maar is het nog de moeite waard of is het echt uigestorven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Jazzle schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:52:
Hoe druk is het nog online met dit spel, wil het eens proberen, maar is het nog de moeite waard of is het echt uigestorven?
Als je eenmaal mensen kent, is het zeerzeker niet uitgestorven, msischien op GoT wel. Maar het spel zelf zeerzeker niet, wil je wat meer actie. Ga op de europese atari forums zitten, en dan de UK daar TDU PC.. Dan vindt je genoeg mensen die ook nog op dagelijkse basis spelen, vanwege mijn drukte op school atm niet... Maar over t algemeen was ik ook genoeg te vinden op o'ahu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Online rijden nog genoeg mensen rond. Dus het is zeker de moeite waard om online te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:36

KillerB

______

Ik wil ook wel een got club! Lijkt me welleuk om samen te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
Die club moeten we dan maar eens snel maken.

Even wat anders. Uiteraard gezocht, maar ik heb net 2 giga problemen gehad met TDU. Eerste keer dat dit mij overkomt btw. Heb eerst de minder legale versie gehad, en nu dus deze.

Tijdens de miljonairs race, was al over de helft: Spel blijf hangen. Gewoon niks meer te doen. Pc deed het nog... kon alleen uit het spel komen om via taakbeheer het spel te beeindigen.

Herstart pc gedaan. 30 min later weer TDU opgestart... en nu met het weg brengen van een lifter: weer hangen.. GVD...

Wat is hier het beste advies voor? Spel opnieuw installeren? Profiel verwijderen?

Niet de super snelste pc meer, maar wel laatste DirectX, Video drivers etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:31
Je moet het Radial file even verwijderen, daar is een programmatje voor. Ik zal hem even voor je zoeken, hij word zo ge-edit.
Edit: Dit moet hem zijn als het goed is. Als hij niet werkt moet ik even verder zoeken. Heb nl mijn eigen programmatje geupload. http://rapidshare.de/files/39439311/MGRC.rar.html

[ Voor 43% gewijzigd door Martijn1990 op 17-05-2008 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Jerk184 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:35:
Die club moeten we dan maar eens snel maken.
Maak jij een club aan of moet ik dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
Martijn1990 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:53:
Je moet het Radial file even verwijderen, daar is een programmatje voor. Ik zal hem even voor je zoeken, hij word zo ge-edit.
Edit: Dit moet hem zijn als het goed is. Als hij niet werkt moet ik even verder zoeken. Heb nl mijn eigen programmatje geupload. http://rapidshare.de/files/39439311/MGRC.rar.html
Nooit van gehoord... maar ik heb geen vastloper meer gehad! Dus.. TNX!
Dat bestand was eigenlijk helemaal niet groot. Ik weet niet hoe groot dit bestand normaal is, maar hier was het nog geen 5MB groot.
Jeroen O schreef op zondag 18 mei 2008 @ 12:41:
[...]

Maak jij een club aan of moet ik dat doen?
Kijk maar joh.. maak mij niet uit.

Even over die club. Stel ik of Jeroen O maakt een club. Is het dan nog van belang dat je niet online bent als de rest wel in de club "zit"? Nee toch? Maw, de club eigenaar hoeft niet constant online te zijn he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Okee, dan ga ik een club aanmaken.

Ik stel voor dat de mensen die lid willen worden, mij even een DM sturen door op het Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/dm.gif icoontje te klikken onder mijn naam. Wat ik moet weten is je naam welke je in TDU gebruikt.

Wat betreft het online moeten zijn van de eigenaar: dat moet alleen even voor het lid worden. Er moet namelijk afgesproken worden in het spel zodat ik alle leden om mijn vriendenlijst kan zetten. Aan de hand van die vriendenlijst kan ik je lid maken van de club.

Als je eenmaal lid bent, kan je altijd de club in en iets organiseren. Daar hoeft de eigenaar niet voor online te zijn. Zelf kan je dan ook mensen lid maken van de club.

We moeten alleen even kijken hoe we de communicatie gaan regelen. Met andere woorden, hoe gaan we evenementen afspreken, want voor zover ik weet zijn de communicatiemiddelen binnen de club zeer beperkt. Maar echt ervaring heb ik hier ook niet mee. De vorige club waar ik lid van was maakte gebruik van een eigen forum.

Ik open wel een club en dan spreken we maar een keer af in het spel. Dan moeten we maar even kijken wat er allemaal mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Club is open.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jeroen17/TDU/images/club/clublocatieklein.jpg

Klik op de afbeelding voor een groter formaat.

Een simpele website met meer informatie is in de maak.

Aanmelden kan via DM Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/dm.gif

Even een kleine edit:

Omdat de clubs in het spel niet goed werken, heb ik een clubforum opgericht. Deze is te vinden op http://tweakerstduclub.forumup.nl

Als je lid wilt worden, dan volstaat registratie op dit forum. (En natuurlijk meedoen met de club ;) )

[ Voor 27% gewijzigd door Jeroen O op 03-08-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 14:27
Ik heb het spel net gekocht en heb deze week niet heel veel tijd maar ga uiteindelijk wel bij de GoT raceclub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 23:50
Ik zie geen DM knopje, maar wil wel graag lidworden..

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Een DM kan je alleen versturen als je het bij je voorkeuren hebt geactiveerd.

[ Voor 70% gewijzigd door Jeroen O op 19-05-2008 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed man, een Tweakers club online. Ik ga me gelijk aanmelden (als Jeroen O meewerkt, begrijp ik :P)

Tijd om te racen ! :) Eindelijk mijn Logitech G25 een keer zinvol inzetten

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2008 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
Jeroen O schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:20:
Een DM kan je alleen versturen als je het bij je voorkeuren hebt geactiveerd.
Ja maar ik gaf al aan dat ik lid wilde worden,.. Is dat niet genoeg dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Nee, want ik moet je ingame naam weten en we moeten een keer afspreken in het spel.

De reden waarom ik dat via direct messages doe, is omdat dit topic niet bedoeld is voor gameafspraken.

Ik ben bovendien aan het kijken of ik ergens een forum kan openen speciaal voor deze club. Dan is het allemaal wat makkelijker om races en tourtochten te organiseren en af te spreken.

Inmiddels is er één iemand lid en een ander heeft inmiddels een uitnodiging voor lidmaatschap ontvangen, alleen TDU wilde niet erg meewerken want het was erg moeilijk om verbinding te krijgen met een andere speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Tsja, dat is altijd al zo geweest, als je op de map kijkt, zie je de speler wel, klik je op z'n naam dan niet. Enige optie is op jezelf even aan de andere kant van het eiland te zetten, en dan opnieuw naar de speler te klikken, na een aantal keer proberen lukt het dan wel :)

* SlinkingAnt is nu ook lid van de club :Y)

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
Netjes Jeroen!

Heb net een PM naar je gestuurd. Ben de komende weken ffkes druk. Maar ik kijk wel wanneer ik online kan komen om de boel te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Gister dit spel ook maar weer eens geïnstalleerd, werkt allemaal prima..Kan alleen niet inloggen qua gamespy? 3 accounts geprobeerd, waaronder 1 nieuw aangemaakt..

Krijg de hele tijd de melding dat mn nick al met een ander wachtwoord in gebruik is..dus ook bij het account wat ik gister speciaal voor TDU h eb aangemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Het gaat goed, tot nu toe zijn er zes aanmeldingen.

Ik heb inmiddels een aantal websites gevonden waar een forum aangemaakt kan worden voor deze club. Het is nog even vergelijken welke de beste voorwaarden heeft. In principe wil ik van het weekend alles gereed hebben, zodat vanaf dan er echt iets georganiseerd kan worden.

Wat betreft de in-game club. In principe wil ik wel iedereen hier lid van hebben. Dat is voor leden makkelijk om elkaar snel op de kaart te kunnen vinden. De mogelijkheden van het clubgebouw zijn verder beperkt tot het organiseren van intra-club races welke je apart moet aankondigen. Vandaar ook een eigen club forum.
SlinkingAnt schreef op maandag 19 mei 2008 @ 22:54:
Tsja, dat is altijd al zo geweest, als je op de map kijkt, zie je de speler wel, klik je op z'n naam dan niet. Enige optie is op jezelf even aan de andere kant van het eiland te zetten, en dan opnieuw naar de speler te klikken, na een aantal keer proberen lukt het dan wel :)

* SlinkingAnt is nu ook lid van de club :Y)
Meestal gaat het wel goed is mijn ervaring. Gisteren uiteindelijk ook wel, maar het is iedere keer maar weer de vraag of je verbinding met andere spelers kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
AgoNitE schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 07:43:
Gister dit spel ook maar weer eens geïnstalleerd, werkt allemaal prima..Kan alleen niet inloggen qua gamespy? 3 accounts geprobeerd, waaronder 1 nieuw aangemaakt..

Krijg de hele tijd de melding dat mn nick al met een ander wachtwoord in gebruik is..dus ook bij het account wat ik gister speciaal voor TDU h eb aangemaakt...
Waar heb je dat nieuwe account aangemaakt? Op de gamespy website of in TDU zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
  • Laatst online: 15-09 15:21
AgoNitE schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 07:43:
Had ik ook last van. Heb uiteindelijk een nick ingevoerd die nog niet kon bestaan en toen werkte het.
Het leek bij mij dus om de keuze van mijn nick te gaan en niet om de account gegevens (e-mailadres/wachtwoord) eronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
Jeroen O schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 22:09:
[...]

Waar heb je dat nieuwe account aangemaakt? Op de gamespy website of in TDU zelf?
Gamespy website, weet niet of dat erg is. Maar werkte voorheen wel.
@post hierboven, dat bedacht ik me ook toen ik wat meer wakker was :p toen kreeg ik de melding dat de friendslist unavailable zou zijn, en kon alsnog niet aanmelden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Voor de mensen die lid willen worden, wat vandaag dus niet echt wilde lukken. Voortaan spreken we niet bij de club af, maar bij de ingang van het circuit.

Om één of andere reden krijg ik bij het clubhuis geen (of heel moeilijk) verbinding met anderen, terwijl als ik op het circuit ga staan, heb ik meteen verbinding met 7 andere spelers.

Ik zal proberen daar donderdag en vrijdag in ieder geval om 21:00u te staan en als het even kan ook om 19:30u.

Hopelijk werkt het friends systeem dan ook weer, want dat ging vandaag ook niet helemaal goed. En niet alleen bij mij, zie http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=83131

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 02:37

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Jeroen O schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 22:19:
Voor de mensen die lid willen worden, wat vandaag dus niet echt wilde lukken. Voortaan spreken we niet bij de club af, maar bij de ingang van het circuit.

Om één of andere reden krijg ik bij het clubhuis geen (of heel moeilijk) verbinding met anderen, terwijl als ik op het circuit ga staan, heb ik meteen verbinding met 7 andere spelers.

Ik zal proberen daar donderdag en vrijdag in ieder geval om 21:00u te staan en als het even kan ook om 19:30u.

Hopelijk werkt het friends systeem dan ook weer, want dat ging vandaag ook niet helemaal goed. En niet alleen bij mij, zie http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=83131
Je hebt een DM ;)

Ik zal proberen donderdag of vrijdag avond naar het circuit te komen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Voor alle mensen die een verzoek hebben ingediend om lid te worden: ik heb een forum geopend waar we onze clubafspraken kunnen maken. Deze is te vinden op http://tweakerstduclub.forumup.nl/

Hier kan je je registreren, meedoen aan races en tours en deze zelf organiseren. De eerste race en tourtocht staat gepland op zondagavond.

Voor de mensen die aan de in-game club willen worden toegevoegd (mits de TDU friends service wil meewerken), vanavond om 21:00u en vrijdag om 19:30 en 21:00u sta ik bij de ingang van het circuit. Gebleken is dat afspreken bij het clubhuis teveel problemen geeft omdat je moeilijk een verbinding krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag TDU met een Thrustmaster stuurtje aangeschaft. Het spel is geinstalleerd en doet het maar ik zou echt niet wete hoe ik mijn auto laat besturen door het stuurtje. Het stuurtje is geinstalleerd en doet het ook bij een test dingetje. Maar ik weet niet hoe ik hem kan gebruiken bij TDU? Alvast bedankt voor (de hopelijk snelle) reactie('s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Bij opties moet je instellen dat je gebruik maakt van het stuur. Er zit ergens een optie "enable wheel"

Vervolgens moet je alle voertuig bewegingen (gas geven, remmen, sturen) opnieuw toekennen. Dus aanklikken en dan de bijbehorende stuurbeweging maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx! Het is gelukt. Alleen is m'n knop voor het opschakelen nu al kapot :S Hij geeft geen klik meer en ik kan hem gewoon niet gebruiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waaorm ik niet online kan? Als ik online wil zegt hij dat ik een update moet installeren maar als ik dat doe dan zegt hij dat hij de pagina op internet niet kan vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Nee, kan kloppen. De atari website is onlangs helemaal aangepast. Ik zal even kijken of ik die update ergens kan vinden.

Edit: Op de atari site kan ik hem nergens meer vinden.

Op de volgende websites is de patch wel te downloaden:

http://www.gamershell.com/download_20182.shtml
http://www.fileshack.com/...ive+Unlimited+Patch+1.66A

[ Voor 49% gewijzigd door Jeroen O op 23-05-2008 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het verstandig het spel nu nog in de winkel te kopen? Aangezien het een MMOR is zullen de server op een gegeven moment plat gaan, is hier al bericht over? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Het spel kan je met een gerust hart kopen.

Ik heb nog geen berichten gelezen dat de servers binnenkort plat zullen gaan. Dat lijkt me ook geen slimme actie, aangezien het best nog druk is op de servers.

Bovendien kan je het spel ook off-line spelen. Het enige nadeel is dat je je on-line profiel niet off-line kan gebruiken en andersom ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Test drive zit bij mij vast nadat ik aan de eerste challange wil beginnen net nadat je een eigen auto hebt gekocht.
Dan draait het beeld aldoor rond en moet ik op ok klikken maar hij lijkt dan helemaal vast te zitten en er gebeurt niks meer.
Ik heb al op internet gezocht maar dat schijnt aan versie 1.66 te liggen oid? heeft iemand daar meer over gehoord, en hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super spel dit!

Ik ben begonnen met een Audi A3 F-class, nadat ik bijna alle F-class races had gedaan een Murcielago voor de "No restriction" missies gekocht, en nu een Nismo 350Z voor de E-class. Ik was eigenlijk van plan dit ritme aan te houden totdat ik het spel uit heb gespeeld, voor iedere class een auto kopen en daar alle races van die class mee rijden. Iemand tips of ik dit wel slim doe? Het laatste waar ik zin in heb in geldnood. :)

Alleen wel bizar dat de supermodels soms niet in mijn Murcielago gezien willen worden, maar wel in de 350Z. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koekoek2003nl schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:46:
Test drive zit bij mij vast nadat ik aan de eerste challange wil beginnen net nadat je een eigen auto hebt gekocht.
Dan draait het beeld aldoor rond en moet ik op ok klikken maar hij lijkt dan helemaal vast te zitten en er gebeurt niks meer.
Ik heb al op internet gezocht maar dat schijnt aan versie 1.66 te liggen oid? heeft iemand daar meer over gehoord, en hoe kan ik dit oplossen?
legaal kopen gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:21:
Super spel dit!

Ik ben begonnen met een Audi A3 F-class, nadat ik bijna alle F-class races had gedaan een Murcielago voor de "No restriction" missies gekocht, en nu een Nismo 350Z voor de E-class. Ik was eigenlijk van plan dit ritme aan te houden totdat ik het spel uit heb gespeeld, voor iedere class een auto kopen en daar alle races van die class mee rijden. Iemand tips of ik dit wel slim doe? Het laatste waar ik zin in heb in geldnood. :)

Alleen wel bizar dat de supermodels soms niet in mijn Murcielago gezien willen worden, maar wel in de 350Z. :P
Vind je het gek :P , die nismo is gewoon keigoed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Sommige races zijn zo moeilijk dat ze niet met iedere auto in een bepaalde groep uit te spelen zijn.

Bovendien zijn voor bepaalde races en missies ook bepaalde merken vereist, je ontkomt er dus niet aan om veel auto's te kopen. Al was het maar omdat je auto's moet verzamelen om het spel uit te spelen. Eventueel kan je wel een aantal auto's huren om er een race mee te doen.

Aan de andere kant, geld verdienen is niet zo moeilijk. Als je eerst alle vehicle transport missies doet en je rondt deze zonder fouten af, dan heb je al een slordige 3 miljoen bij elkaar verdiend. Later in het spel, wanneer je toegang hebt tot de expert en de champion races, dan is geld helemaal geen probleem meer, aangezien er een aantal races tussen zitten waar je met weinig moeite en inspanning, veel geld in korte tijd kan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Je kan ook via een safe-house autos "traden" hier zijn soms leuke aanbiedingen (verkapte marktplaats in game)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:11
Ik heb m al een poosje en zou ook graag lid willen worden van de club :) Kan iemand me een keer ingame opzoeken?

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Als je lid wilt worden van de club, moet je naar http://tweakerstduclub.forumup.nl/ gaan.

Daar kan je je registreren en vervolgens meedoen aan evenementen.

Op dit moment is het nog erg rustig want de club is net opgericht. Voor a.s. zondag staat er wel wat in de planning.

Leden toevoegen aan het clubhuis in het spel, daar zijn de afgelopen week problemen mee geweest. De bedoeling is dat toevoegen aan het clubhuis in het spel nu gewoon bij het begin van een race of tour wordt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostrider schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 17:55:
Je kan ook via een safe-house autos "traden" hier zijn soms leuke aanbiedingen (verkapte marktplaats in game)
Dat kun je wel zeggen, zojuist een Koenigsegg CC8S met het 3e tunings pakket voor $5,000 gekocht _/-\o_ En de teller staat zelfs nog op 0 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Jeroen O schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 20:09:
Als je lid wilt worden van de club, moet je naar http://tweakerstduclub.forumup.nl/ gaan.

Daar kan je je registreren en vervolgens meedoen aan evenementen.

Op dit moment is het nog erg rustig want de club is net opgericht. Voor a.s. zondag staat er wel wat in de planning.

Leden toevoegen aan het clubhuis in het spel, daar zijn de afgelopen week problemen mee geweest. De bedoeling is dat toevoegen aan het clubhuis in het spel nu gewoon bij het begin van een race of tour wordt gedaan.
Hey wat leuk ik speel het pas sinds kort. nogmaar 10% gedaan oid. maar kan ik daar ook aan meedoen? en wat kan je allemaal doen dan? samen racen e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Uiteraard kan je daar aan meedoen, mits je met een online profiel speelt.

Wat je allemaal kan doen in clubverband?

Je kan gezamelijk touren. Je spreekt met een aantal mensen (maximaal 8 personen) af op een bepaalde locatie in het spel. En dan gaan we met z'n allen een stukje rijden over het eiland.

Je kan een race organiseren. Je spreekt af zo laat gaan we die multiplayer race doen. Je gaat dan naar die multiplayer race en als iedereen er is lekker racen.

Dan heb je ook nog in het spel de mogelijkheid om een club op te richten. Helaas werken de clubs in het spel niet helemaal goed. Zo werkt de lobby niet, dus als iedereen de club binnen gaat, dan zie je elkaar niet. Dat is tevens ook de reden dat de inter-club races (tegen een andere club) niet werken. Wat wel werkt zijn de intra-club races. In principe is dat een verkapte vorm van een multiplayer race doen. De verschillen zijn dat de deze vanuit het clubhuis organiseert, dus iedereen moet naar het clubhuis komen. En je hebt een paar extra races waar je uit kan kiezen, die buiten het clubhuis niet toegankelijk zijn. En nog een voordeel van het clubhuis is, dat je club leden makkelijk kan vinden op de kaart.

Om trouwens lid te worden van het clubhuis in het spel, die wij uiteraard ook hebben, moet je een keer in het spel afspreken. Alleen werkt het toevoegen van leden ook niet altijd goed.

Daarom gebruiken we ook een forum om game-afspraken te maken. Daar kan je je gewoon registreren en meedoen of zelf iets organiseren.

[ Voor 3% gewijzigd door Jeroen O op 31-05-2008 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand online op dit moment? Ik heb wel ff zin om te cruisen. Ik heb een Ferrari F430 en Audi A6 4.2 fsi Allebei Stage 3 tuned 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al sinds gisteren avond kan ik niet connecten met de TDU server, en dus ook niet spelen -O- Heeft iemand meer hier last van of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
Clubforum ligt er uit, ik kan dus niet mee cruisen tenzij hier nog ff verteld wordt door iemand waar we heen gaan en waar we starten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
Ja zelfde hierzo.. Ik kan niet op TDU en niet het clubforum , Jeroen.. heb je een locatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Okee, het ligt dus niet aan mij dat ik het clubforum niet kan bereiken. Forumup.nl is in zijn geheel niet bereikbaar.

De startlocatie van de cruise van vanavond is vlak bij het circuit. Daar heb je een industrieterrein met een weggetje wat nergens heen gaat. Daar is vanavond de start.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jeroen17/TDU/club/images/startlocatie1.jpg

De race die ik heb gepland is Time Attack Duel, net boven de Forza tuner.

Start tour: 20:30u
Start race: 21:00u (ongeveer)

password race = tweakers

Ik had gisteren deze gegevens al op het clubforum geplaatst. Ik weet dus niet zeker of het password nu hetzelfde is, maar ik dacht het wel.

Ik hoop alleen dat de servers van TDU het vanavond weer doen, want zo te horen zijn daar ook problemen mee. Mochten die het ook niet doen, dan wordt de tour (voor de tweede keer) een week opgeschoven. Helaas maar dat is dan niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
Jup ik meld me hiero maar weer ff met connectionprobs met de TDUservers. Kan nu dus helemaal niks idd, hope dat ze voor 20:30 werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
Ja, nog steeds connection problemen... en nog een kwartier te gaan... sh*t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Bij mij doet ie het ook niet.

Laten we het volgende maar afspreken:

Ik blijf het tot 20:45u proberen. Zijn er dan nog steeds problemen, dan is de tour verplaatst naar volgende week.

Lukt het wel om verbinding te krijgen, maar is er niemand op de map zichtbaar, dan ga ik meteen de multiplayer race hosten. Lukt het ook niet om een multiplayer race te hosten of komen anderen er ook niet in, dan is het ook verplaatsen naar volgende week.

Het is niet echt een goed begin zo, maar met TDU kan het nou eenmaal vriezen en dooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Kan sinds gisteravond ook niet meer connecten met de TDU servers. Lijkt er erg op dat de TDU servers eruit liggen. Of de verbinding tussen Gamespy en TDU servers ligt er uit. Of whatever. Maar online spelen, ho maar! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
Kan iemand al op TDU ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, het werkt weer bij mij :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2008 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel net gekocht, en heb een paar vragen. Ik heb een account voor online aangemaakt, maar de server ligt plat dus kan ik er niet mee racen, daarom heb ik ook een account voor offline, dat is toch een andere? Zijn die accounts dan verbonden ivm geld en auto's of moet je online ook sparen en etc om verder te komen?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.