Ooh, oke
Bedankt voor de tip
Zal een keer een kijkje nemen
Bedankt voor de tip
[ Voor 17% gewijzigd door 911GT2 op 15-12-2007 13:12 ]
Verwijderd
Phew schreef op zondag 02 december 2007 @ 15:29:
[...]
Dit is inderdaad een falcon. De edities met 175 watt voeding zijn allemaal een falcon. Soms kan echter de bestickering niet kloppen. Dan staat er 175 watt, maar op de sticker op de xbox zelf staat vervolgens 203 watt. Andersom komt gelukkig vaker voor volgens andere fora!
Het maakt trouwens echter niet zoveel uit of je een BenQ of een Hitachi drive hebt. Beide drives kunnen stil zijn of echt een tering herrie maken. Daar moet je dus geluk mee hebben!
Ik heb niks gehaaldVerwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 16:13:
[...]
hey, ik wou alleen vragen waar heb je deze xbox 360 elite gehaald? welke winkel?
en wat was de prijs?
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door 911GT2 op 19-12-2007 21:16 ]
Stil?911GT2 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 21:14:
Ik heb de mijne net gehaald. Lotnr. 743
voeding 175 W
Bouwdatum: 25-10-2007
2 ringen aan de binnenkant.
Ik heb meteen de data transfer kabel aangevraagd...
dus tot die tijd zit mijn 20 gig hd er nog effe in...
Nu eerst gamen
Stiller is meer het goede woord... stil is anders, zeker als de DVD drive aan de slag gaat. In het hoofdmenu is hij wel een stuk stiller ja!
Nee, dit werkt volgens mij niet In de 'How to see if you have a 65nm Falcon' thread op het xbox.com forum kun je lezen:Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:42:
In ieder geval hetgeen ik me nu nog wel afvraag is ... of ik nog men oude 203watt voeding ook aan deze xbox360 kan hangen zonder deze te frituren... de fiche past in de xbox, de kabel tussen de stekken en de voeding zijn tevens anders op die 175watt voedingen
Iemand enig idee ?
Blijven lachen
De camera is volgens mij ook in het zwart te krijgen.911GT2 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 09:19:
Ok ik zit nog steeds te wachten op de data transfer kabel... maar goed.
Wat ik wil weten: komen er meer zwarte assecoires. Nu is alleen de play an charge kit in het zwart te verkrijgen.
Maar ik wil de andere accesoires ook graag in zwart.
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door lapino op 28-12-2007 08:56 ]
Niet helemaal,want vaak maakt een drive lawaai op het moment dat dat helemaal niet nodig is. Dit valt er mbv custom firmware uit te halen, maar MS ziet dit als 'modden', en geeft je daarvoor een ban van live...lapino schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 08:56:
Dat de drive zoveel lawaai maakt is absoluut normaal.
De andere (90nm?) versie raakt enorm vaak oververhit, ik kan me dus niet voorstellen dat de 65nm versie ineens veel stiller zal zijn; er zal eerder een lagere temperatuur zijn tijdens het gamen.Maken de fans dan ook zo'n lawaai? Op dat vlak zou de 65nm toch stiller moeten zijn niet?
Klopt idle is hij wel veel stiller...lapino schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 08:56:
Dat de drive zoveel lawaai maakt is absoluut normaal. Maken de fans dan ook zo'n lawaai? Op dat vlak zou de 65nm toch stiller moeten zijn niet?
[ Voor 51% gewijzigd door lapino op 28-12-2007 14:39 ]
Damn er hangt weer de duidelijke MS berichtgeving omheen... telefonisch zeggen die gasten van de helpdesk dat ze wel komen... maar nergens op het net is daar een betrouwbare bron voor te vindenhermedico schreef op donderdag 27 december 2007 @ 18:14:
[...]
De camera is volgens mij ook in het zwart te krijgen.
En daar eindigt het ook ben ik bang
Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen. Het aantal volt op de lijn is gestandaardiseerd. De nieuwe heeft dus een minder krachtige voeding (waarschijnlijk een minder aantal ampères) dan de oude. Dat een oude voeding ~200 watt kan leveren, hoeft niet te betekenen dat het verbruik van de xbox360 dan ook 200 watt is.Seven777 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 13:52:
[...]
Nee, dit werkt volgens mij niet In de 'How to see if you have a 65nm Falcon' thread op het xbox.com forum kun je lezen:
"If you find a 175W console, you 100% have a Falcon console. The new 175W PSU will NOT work with old (90nm) console. The plug that goes into the console has been changed to all plastic, and has a different layout then the old plug. There are already multiple revisions of the 175W PSUs, but there is no difference between them."
Dit zegt iets over de nieuwe PSU op je oude console gebruiken, en jij vraagt of je de oude PSU op je nieuwe Falcon kan gebruiken. Dat is niet exact hetzelfde, maar een oude sterkere voeding op een nieuw zuiniger systeem aansluiten klinkt als 100% frituur garantie..
Verwijderd
Heb nu ook een week een 360 met al diverse negatieve ervaringen. Voor de herrie kan ik je in ieder geval aanraden om 'm liggend te plaatsen ipv staand, lijkt bij mij iets te schelen.Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 21:40:
Ik ben wel erg geschrokken van de herrie!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb mijn Xbox 360 op de dag van lancering in Europa gekocht. Nooit problemen gehad, en het werkt allemaal nog perfect.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:26:
[...]
Dat wil ik wel zeker weten... want al die negatieve verhalen schrikken me af eerlijk gezegd... is er iemand die nog steeds blij met zijn 360 is????
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2007 21:11 ]
bronMicrosoft komt met nog twee chipsets. Ze heten Jasper en Valhalla. Jasper komt al heel snel in de winkels maar Valhalla duurt nog even. Het grote voordeel van Jasper ten opzichte van de oude chipsets is dat die een 65 nm CPU en een 65 nm GPU bevat. Dat zorgt ervoor dat de console veel koeler blijft een stuk stiller is en minder stroom verbruikt. Eigenlijk wordt dit dus de 360 die je vanaf het begin al wilde hebben. Hij is gewoon betrouwbaar! Deze 360's kunnen we vanaf herfst 2008 in de winkels verwachten.
En Valhalla is dus... een oude chipset? Wordt me nog niet helemaal duidelijk eigenlijkdraakhoofd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 11:22:
Hm, mss wacht ik nog ff op JasperGPU ook op 65nm.
[...]
bron
staat er toch vrij duidelijk?Jejking schreef op zondag 02 maart 2008 @ 14:59:
[...]
En Valhalla is dus... een oude chipset? Wordt me nog niet helemaal duidelijk eigenlijk
[ Voor 30% gewijzigd door FrankGuthrie op 15-06-2008 15:29 ]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Hihi hij draaid idd goed ja de nieuwe Xbox, zo goed dat ik een flinke kras op mn dvd van Forza 2 hebFrankGuthrie schreef op zondag 15 juni 2008 @ 15:16:
Even een klein kickje, want lijkt dat niemand meer hier post. Kan een teken zin dat de nieuwe Xbox goed draait
Denk ook dat dit een stuk interessanter wordt met de introductie van het 'Jasper' moederbord.
[ Voor 80% gewijzigd door Blaat op 25-08-2008 18:09 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq