Lijkt me overduidelijk dat ik het antwoord hier post, maar ik heb het mailtje om 16:30 verstuurd, dus antwoord komt denk ik ten snelste op maandag.Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:07:
[...]
Keurig..
Ik was gewoon van plan om vijf dagen geleden de 360 bij consoleshop.nl te bestellen, maar toen al waren alle Premiums uitverkocht en nog steeds schijnt de shop geen voorraad te hebben... het lijkt me heel raar
We willen wel weten of je een antwoord krijgt en hoe het zal luiden...
Lijkt me wel een leuke toevoeging aan dit topic 

Ik had met mijn xbox nooit vastlopers of errors gehad totdat ik op een dag ineens 3 rode lampjes had. Heb toen Microsoft gebeld, geen garantie zeiden ze omdat ik de console 2de hands had gekocht (eerste eigenaar had hem al geregistreerd). Heb toen meteen mijn Live opgezegd !
Na 10 a 15 keer gebeld te hebben kreeg ik eindelijk een fatsoenlijk medewerker aan de lijn, zo heb ik alsnog garantie gekregen echter als ik ie terug komt dan verkoop ik hem direct want heb al een PS3 gekocht. Enige wat ik zal missen is GoW maar die komt binnenkort uit voor PC en verder was Live wel veel uitgebreider als PS3 Network maar daar kan ik wel mee leven. Bovendien was ik van plan om een BR speler of een HD-DVD speler te kopen, dat hoeft nu ook niet meer

Ik had met mijn xbox nooit vastlopers of errors gehad totdat ik op een dag ineens 3 rode lampjes had. Heb toen Microsoft gebeld, geen garantie zeiden ze omdat ik de console 2de hands had gekocht (eerste eigenaar had hem al geregistreerd). Heb toen meteen mijn Live opgezegd !
Na 10 a 15 keer gebeld te hebben kreeg ik eindelijk een fatsoenlijk medewerker aan de lijn, zo heb ik alsnog garantie gekregen echter als ik ie terug komt dan verkoop ik hem direct want heb al een PS3 gekocht. Enige wat ik zal missen is GoW maar die komt binnenkort uit voor PC en verder was Live wel veel uitgebreider als PS3 Network maar daar kan ik wel mee leven. Bovendien was ik van plan om een BR speler of een HD-DVD speler te kopen, dat hoeft nu ook niet meer
Niet lullig bedoeld, maar dat past beter thuis in:Armo schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:18:
Lijkt me wel een leuke toevoeging aan dit topic
[afbeelding]
Xbox 360 defecten topic
Dimension Plus meld dat de 65nm chips alleen in de Elites zitten...lijkt mij nogal raar imo:P
Aangezien consoleshop.nl om hun snelle reacties op de e-mails bekend staat, denk ik dat je vandaag al een antwoord krijgt....deeltje schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:17:
[...]
Lijkt me overduidelijk dat ik het antwoord hier post, maar ik heb het mailtje om 16:30 verstuurd, dus antwoord komt denk ik ten snelste op maandag.
Hmmm... ik zie het echt niet staan bij de beschrijving van Elite op dimensionplus.nl...Cubic X schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:22:
Dimension Plus meld dat de 65nm chips alleen in de Elites zitten...lijkt mij nogal raar imo:P
Kan kloppen, ik heb ze gebeld met die vraag of er al 65nm chips zijn. Zei vertelden dat ze er van uit gingen dat ze alleen in de Elite kwamen, maar of ze er gelijk tijdens de laucn inzitten konden ze niet zeggen.Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:25:
[...]
Hmmm... ik zie het echt niet staan bij de beschrijving van Elite op dimensionplus.nl...
De medewerker verwachte wel dat ook de premium 65nm chips zal krijgen, maar niet gelijk...ze moeten eerst de oude voorraad weg werken. Op termijn zullen ze dus komen.
Maar later sprak hij zijn twijfel weer uit, helemaal 100% zeker weten deed die het dus ook weer het niet.
Ik mocht hem terugmailen om te vragen wanneer hij zeker wist een Falcon te leverenHartelijk dank voor uw e-mail met het onderwerp 'Xbox360 Premium niet op voorraad'.
Op dit moment kan ik nog niet zeggen welke versie moederboreden geleverd gaan worden. Het is dan ook aan te raden nog even af te wachten.
[ Voor 15% gewijzigd door deeltje op 03-08-2007 20:37 ]
Feit2: Defineer "veel minder"??DingieM schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 11:00:
[...]
Dude's, de 65nm versie brengt de volgende voordelen met zich mee:
- Feit: 50% kostenreductie voor de fabricage == kostenbesparing aan MS zijn kant;
- Feit: veel minder power nodig;
- Feit: draait veel koeler dan zijn 90nm broeder;
- Mogelijkheid: afgeleid van de laatste 2 feiten is een kostenbesparing van de componenten op het moederbord;
- Mogelijkheid: afgeleid van hierboven genoemde mogelijkheid is de plaatsing van adequate koeling en stillere fan
- Mogelijkheid: afgeleid van de 2e feit is een verkleining van de externe voeding omdat er minder power benodigd is.
Feit3: Defineer "veel koeler"??
Mogelijkheid1: De kosten van de componenten hebben niet zo zeer met het koeler zijn, en met het bednodigd vermogen te maken.
Mogelijkheid2: Het zou erg dom zijn van MS om de koeling te verkleinen, en de DVD-drive maakt nog altijd de meeste herrie
Mogelijkheid3: Zolang je niet weet hoeveel "veel minder" is, en je niet weet hoe "veel minder" in verhouding staat tot het stroomvebruik van de videochip en andere componenten, kan je hier totaal geen conlusie aan verbinden.
m.a.w: Leuk verhaal, maar je moet de voordelen van een 360 met 65nm chip niet overschatten zolang hij niet werkelijk voor je staat en het zelf kan beoordelen. Tot nu toe zijn al jou bovenstaande "feiten" maar redelijk giswerk.
De 65nm chip heeft zeker voordelen, maar laten we er nu niet de heilige graal van maken.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Niemand maakt er ook de heilige graal van!
Als je wat meer info wil, lees eerdere berichten in dit topic. Bovendien kun je op het internet enorm veel informatie over deze "voor jou geheimzinnige" 65nm-technologie vinden (dezelfde overstap hebben we ook in de PC-wereld meegemaakt, maar toen zat je blijkbaar achter je 360 en wilde niets van de buitenwereld weten, schijnbaar).
65-chips zijn veel koeler en hebben niet zo'n massive koeling nodig als de heatsinks die in de gerepareerde 360's worden geplaatst. Hoewel ik denk dat MS het zekere voor het onzekere zal nemen en deze staandaard in zal laten zitten.
Als je wat meer info wil, lees eerdere berichten in dit topic. Bovendien kun je op het internet enorm veel informatie over deze "voor jou geheimzinnige" 65nm-technologie vinden (dezelfde overstap hebben we ook in de PC-wereld meegemaakt, maar toen zat je blijkbaar achter je 360 en wilde niets van de buitenwereld weten, schijnbaar).
65-chips zijn veel koeler en hebben niet zo'n massive koeling nodig als de heatsinks die in de gerepareerde 360's worden geplaatst. Hoewel ik denk dat MS het zekere voor het onzekere zal nemen en deze staandaard in zal laten zitten.
Nog een berichtje van insidegamer.nl
Dit zou dus kunnen betekenen dat er al een tijdje "Falcons" in de winkels liggen tussen de originele premiums en cores.Xbox 360-chip lost hitte-problemen op
Gerucht | 4 augustus 2007 - Er gaan geruchten dat er een versie van de Xbox 360 in productie is die gebruik maakt van een chip van 65 nanometers (nm), en een eventuele versie met een chip van 45 nm zou kunnen volgen. Dit werd bekend naar aanleiding van een rapport van een chip-producent in Singapore.
Chia Song Hwee, de president van het bedrijf vertelde analisten dat het bedrijf de chips geproduceerd heeft voor een ‘videogame device’. Hoogstwaarschijnlijk doelt hij hiermee op de Xbox 360, aangezien Microsoft de laatste tijd een hoop kapotte Xbox’en (waar ook de halve IG-crew last van heeft) terug krijgt gestuurd, een daarnaast produceerde het bedrijf al eerder de chips voor de 360.
Kleinere versies van de Xbox processor zouden minder geld kosten om te produceren maar geven ook minder warmte af, waarmee een hoop van de recente klachten in de toekomst voorkomen kunnen worden. De 65 nm-versies van de chips zijn de afgelopen zes maanden in productie geweest, de 45 nm-versies kunnen nog 18 maanden op zich laten wachten omdat het design nog niet is afgerond, aldus Whee.
uhm...
Hmmm... heel leuk nieuws.... betekent het dat als ik nu een 360 uit de winkel haal, dat ik dan een mooie Falcon krijg?... Ik hoop dat we straks een aantal gevallen van mensen die dit kunnen bevestigen, zullen krijgen... spannend!
Hey... lees het hier...
http://forums.maxconsole....22029&posted=1#post622029
Samen met de prijsdaling introduceert MS nieuwe packs met 360 (er zit een gratis game bij): deze zullen waarschijnlijk de Falcons zijn...
Daarom heeft consoleshop.nl geen voorraad van Premiums nog - ze wachten de levering van deze packs af.
http://forums.maxconsole....22029&posted=1#post622029
Samen met de prijsdaling introduceert MS nieuwe packs met 360 (er zit een gratis game bij): deze zullen waarschijnlijk de Falcons zijn...
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2007 23:45 ]
Zeer goed nieuws
Ik wil ook graag een xbox 360 kopen, alleen ik zie steeds meer mensen met problemen in m'n buurt. Toch had ik ook eigelijk geen zin om tot 2008 te wachten.
Ik wil ook graag een xbox 360 kopen, alleen ik zie steeds meer mensen met problemen in m'n buurt. Toch had ik ook eigelijk geen zin om tot 2008 te wachten.
ja... wacht dus even en waarschijnlijk haal je over een paar dagjes een mooie stabiele 360 in huis - het is te mooi om waar te zijn...
Ik heb m'n twijfels of het falcons zullen zijn (wat dat betreft heb ik een gebrek aan enthousiasme, iets dat maxap duidelijk wel heeft
). Maar ik hoop er natuurlijk wel op en die bundel mag dan ook wel deze kant op komen, aangezien Table Tennis helemaal geen verkeerd spel is.
Edit: trouwens, dat bericht waar je naar verwijst komt van jezelf? Wie zijn die 'some people' die zeggen dat het falcons zullen zijn dan?
Edit: trouwens, dat bericht waar je naar verwijst komt van jezelf? Wie zijn die 'some people' die zeggen dat het falcons zullen zijn dan?
[ Voor 16% gewijzigd door PromoX op 05-08-2007 23:59 ]
And I'm the only one and I walk alone.
PromoX schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 23:55:
Ik heb m'n twijfels of het falcons zullen zijn (wat dat betreft heb ik een gebrek aan enthousiasme, iets dat maxap duidelijk wel heeft). Maar ik hoop er natuurlijk wel op en die bundel mag dan ook wel deze kant op komen, aangezien Table Tennis helemaal geen verkeerd spel is.
Al met al, het is een goed deal en waarschijnlijk koop ik er eentje na 8 augustus.
En mensen, blijft positief denken: het scheelt jullie een hoop stress en grijs haar!
Meer info van een ander bron verteld door iemand:
" I really think this will be the new 65 nm chipset. I've been reading a forum link on the official xbox forums and a user named MRCUR seems to know a lot about lot numbers and what not. He indicated that there would be some sort of change in packaging to denote consoles manufactured in a certain lot number or later and were made in late July...this could be that sign"
http://www.joystiq.com/20...undled-with-table-tennis/
" I really think this will be the new 65 nm chipset. I've been reading a forum link on the official xbox forums and a user named MRCUR seems to know a lot about lot numbers and what not. He indicated that there would be some sort of change in packaging to denote consoles manufactured in a certain lot number or later and were made in late July...this could be that sign"
http://www.joystiq.com/20...undled-with-table-tennis/
En hier is het betreffende topic op xbox.com te vinden.
And I'm the only one and I walk alone.
ik denk dat het gewoon afwachten wordt... Ik heb nu al 2 games in huis, die ik een tijdje geleden besteld had en die iedereen op zijn 360 gespeeld moet hebben (mijn mening): Dead Rising (30 euro) en Gears of War (33 euro)...
Het belangrijkste element ontbreekt nog - de console zelf - maar ik voel nu al dat hier snel veranderingen op zullen treden...
Het belangrijkste element ontbreekt nog - de console zelf - maar ik voel nu al dat hier snel veranderingen op zullen treden...
die hele 65nm revisie bestaat niet!!
is nog in ontwikkeling alle xbox 360's draaien nog op de normale core
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
haha... als dit alles is wat je weet/denkt, dan heb je het mis, vriend, en raad ik je aan om de eerdere berichten na te lezen...
MS is al langer dan 2 maanden bezig met produceren van consoles met 65nm-chips erin en men ontwikkelt nu al 45nm-hardware... De kans is heel erg aanwezig dat we over een paar dagen de eerste Falcons zullen zien!
MS is al langer dan 2 maanden bezig met produceren van consoles met 65nm-chips erin en men ontwikkelt nu al 45nm-hardware... De kans is heel erg aanwezig dat we over een paar dagen de eerste Falcons zullen zien!
Dat blijft natuurlijk gissen. MS gaat hier geen grote mededeling van doen ofzo. De Falcons stromen gewoon in en vervangen op den duur de hele bestaande voorraad. Ik denk dat je pas over een jaar met zekerheid kunt zeggen of je een Falcon koopt. Lijkt me ook niet dat consoleshop hiervan op de hoogte is. Dat er continu verschillende packs komen is logisch. Er komen straks weer een paar grote titels aan die gebundeld erg goed gaan verkopen. Als de voorraad er naar is, dan zal MS er wel nieuwe 360's in stoppen. Maar hebben ze nog oude staan, dan gaan die er net zo goed in.Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 02:21:
haha... als dit alles is wat je weet/denkt, dan heb je het mis, vriend, en raad ik je aan om de eerdere berichten na te lezen...
uhm...
Verwijderd
De enige keer dat ik problemen met mijn xbox360 had ( november 2006 gekocht ) was toen ik hem niet de kans gaf warme lucht kwijt te raken. Alles wordt wel warm etc, dus ik zou niet echt klagen als ik zon 65nm chipje erin zou hebben.
Nu hopen dat mijn x360 het gaat begeven en ik er zo1 krijg
Nu hopen dat mijn x360 het gaat begeven en ik er zo1 krijg
Waar heb je GoW voor 33.-? Of is ie 2e hands?Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 00:32:
Dead Rising (30 euro) en Gears of War (33 euro)...
Thanks!
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
In de VS krijgt men zo te zien nu al de 65nm-consoles met een nieuwe heatsink van hun reparatiecentra terug. Niemand heeft ze nog thuis staan, maar volgens de serienummers (0728... en hoger) zijn dit de 65nm-xdozen... De ene kerel die schijnbaar bij MS werkt, heeft het duidelijk uitgelegd hier: http://forums.xbox.com/21/13882627/ShowPost.aspx#13882627
Leuk is dat als je het mij vraagt!
Leuk is dat als je het mij vraagt!
Morgen zullen we met een prijsverlaging te maken krijgen: http://news.teamxbox.com/...ft-Lowers-Xbox-360-Price/
Maar of het ook automatisch de nieuwe Falcons zijn, is maar de vraag...
Nee niet persé, de Falcons hebben een lot-nummer die eindigd op #0728 of hoger (28 juli 2007 of later dus). Wil je echt ZEKER weten dat je een 65nm console krijgt, dan schaf je de HALO3 versie aan.Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:34:
Morgen zullen we met een prijsverlaging te maken krijgen: http://news.teamxbox.com/...ft-Lowers-Xbox-360-Price/
According to my source, Microsoft wants to cut through all their existing inventory of hardware. They will then quietly "soft launch" a new version of the Core and Premium hardware in late August or September that will include an HDMI port. It's also expected that this new hardware will feature the 65nm process for the CPU and quieter DVD drives. The new hardware will ship in boxes very similar to what we saw on store shelves now, but there will be a small "call out" on the box so you know you're getting a system with the HDMI connection.
[ Voor 34% gewijzigd door deeltje op 08-08-2007 12:36 ]
En heeft iemand al elke Bart Smit, Mediamarkt, Toys'r'us etc bestormt om te kijken welke lot numbers er beschikbaar zijn op het moment
?
Ben morgen bij de Mediamarkt in Maastricht, eens checken wat zij hebben staan.
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Netjes, het zou wel vet zijn...Dukey schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 18:01:
En heeft iemand al elke Bart Smit, Mediamarkt, Toys'r'us etc bestormt om te kijken welke lot numbers er beschikbaar zijn op het moment?
Als ik morgen langs BartSmit of MM in Eindhoven rijd, dan zal ik die codes ook even checken...
Nog meer nieuws van het front:
Waarschijnlijk zulle alle 360's (Core, Premium en Elite) eind augustus/begin september 65nm-chips en stille dvd-drives bevatten. Bovendien zullen ze allemaal met een HDMI poort uitgerust zijn. Reden om te wachten dus...
http://arstechnica.com/jo...e-source-spills-the-beans
Waarschijnlijk zulle alle 360's (Core, Premium en Elite) eind augustus/begin september 65nm-chips en stille dvd-drives bevatten. Bovendien zullen ze allemaal met een HDMI poort uitgerust zijn. Reden om te wachten dus...
Nee, aangezien de USA daar al problemen mee heeft zal het nog wel ff duren eerdat je ze hier tegenkomt. Ik gok op eind september, maar zelfs dat is misschien te krap.Dukey schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 18:01:
En heeft iemand al elke Bart Smit, Mediamarkt, Toys'r'us etc bestormt om te kijken welke lot numbers er beschikbaar zijn op het moment?
Dan ga ik zeker even wachten....Want hij komt op een meter van mn oor te staan en heb geen zin in dat irritante gezoem van dat ding. Ben reuze benieuwd of dit nou wel klopt.Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 18:47:
Nog meer nieuws van het front:
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
we moeten gewoon afwachten om het zeker te weten.
Of we moeten de Elite 360 kopen. Die zal naar alle waarschijnlijkheid 65nm-chips erin hebben en een stillere dvd-drive...
Of we moeten de Elite 360 kopen. Die zal naar alle waarschijnlijkheid 65nm-chips erin hebben en een stillere dvd-drive...
Nee, de Halo-edition, omdat je daar zeker van weet dat hij zo laat in het jaar geproduceerd is. Maar niemand heeft de stillere drive bevestigd hoor...Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 20:42:
we moeten gewoon afwachten om het zeker te weten.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
"It's also expected that this new hardware will feature the 65nm process for the CPU and quieter DVD drives."
Ja Benq drives worden naar alle waarschijnlijkheid standaard in alle nieuwe xbox'en. Der is nu een nieuwe feature om naar te zoeken.... De gebruikte fans 
Schijnt dat er van drie fabrikanten fans worden betrokken: Sunon, Delta en Nidec. Sunon en Nidec zijn de stilste. Delta is vanaf de launch het meeste gebruikt.
HDMI op alle modellen is min of meer bevestigd!!!!
http://www.xbox360fanboy....rmed-in-new-360-premiums/
Schijnt dat er van drie fabrikanten fans worden betrokken: Sunon, Delta en Nidec. Sunon en Nidec zijn de stilste. Delta is vanaf de launch het meeste gebruikt.
HDMI op alle modellen is min of meer bevestigd!!!!
http://www.xbox360fanboy....rmed-in-new-360-premiums/

[ Voor 10% gewijzigd door Dukey op 09-08-2007 08:08 ]
Dat kan natuurlijk ook een nog niet zwart gespoten Elite zijn
uhm...
Nee, de Halo versie is de eerste van de nieuwe reeks premiums.
Zo nieuw is dat nieuws niet, op het moment van het bekend worden van de Halo editie was het min of meer bekend dat op de duur alle versies een HDMI poort zouden krijgen.
Zo nieuw is dat nieuws niet, op het moment van het bekend worden van de Halo editie was het min of meer bekend dat op de duur alle versies een HDMI poort zouden krijgen.
Ja, en? Anders dan dit stukje heeft niemand stillere DVD drives bevestigd. De 65nm en de extra heatsink zijn gewoon bevestigde zaken. Zelfs de BenQ drives kunnen het geluidsniveau niet minder maken.Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:29:
"It's also expected that this new hardware will feature the 65nm process for the CPU and quieter DVD drives."
Ze zijn al 2 kwartalen lang in productie maar zijn nog niet helemaal doorgedruppeld in de winkelketens. Die krijgen ze pas als hun huidige voorraad 90nm revisies de winkeldeur uit zijn.Dutchzilla schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 02:13:
die hele 65nm revisie bestaat niet!!
Ga alsjeblieft eens kijken op het internet, tonnen bytes aan informatie voor de 65nm versie.
Nou moet ik ook wel eerlijk zeggen dat de stukken niet door iedereen even goed gelezen worden. De informatie zegt duidelijk dat er ongeveer twee kwartalen in diverse prototypen aanwezig zijn. Dat betekent dus nog geen retailproduktie. Die is pas per midden Juli op gang gekomen.DingieM schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:02:
[...]
Ze zijn al 2 kwartalen lang in productie maar zijn nog niet helemaal doorgedruppeld in de winkelketens. Die krijgen ze pas als hun huidige voorraad 90nm revisies de winkeldeur uit zijn.
Ga alsjeblieft eens kijken op het internet, tonnen bytes aan informatie voor de 65nm versie.
En over de link naar de bevestiging van HDMI hierboven, dat is dus ook weer zo'n voorbeeld van niet goed lezen. Ja, het is bevestigd voor de premium, nee, het is dus niet bevestigd voor de Core. Dus niet voor alle modellen.
En de vraag is dus of dit zo heel gunstig is, om nu dus binnen de normale units ook onderscheid te gaan maken. Pietje krijgt op kerst een 360 Premium en kan de HDMI aansluiting niet vinden, terwijl Klaasje die hem een week daarvoor ook had gekregen, er wel 1 had (de oude voorraden zijn natuurlijk niet van de ene op de andere dag op). Daarnaast gaan ze het zichzelf ook moeilijk maken met het repareren van die dingen. Klant 1 had een premium zonder, dus die vind het niet erg als hij er een met krijgt, maar klant 2 had er 1 met, dus die kan je niet eentje zonder sturen. Wel weer een uitdaging voor de klantenservice erbij!
[ Voor 25% gewijzigd door Armada op 09-08-2007 12:21 ]
het zal wel zoeken zijn naar de 65nm versie, maar de revisies met een HDMI aansluiting hebben ook de HDMI logo. Zal wel een klein logo ergens in een hoekje op de doos staan.
Dus voor allen die de HDMI versie willen hebben zoek naar het logo!
Dus voor allen die de HDMI versie willen hebben zoek naar het logo!
He...
Als er nog iemand is die twijfelt, bekijk eens dit forum: http://forums.xbox.com/33/13882627/ShowPost.aspx#13882627
Er komen steeds meer berichten binnen van mensen die premiums met HDMI aanschaffen (USA)... Waarschijnlijk zal het binnenkort ook in Europa het geval zijn... MS is inmiddels al lang bezig om deze nieuwe consoles te produceren...
Als er nog iemand is die twijfelt, bekijk eens dit forum: http://forums.xbox.com/33/13882627/ShowPost.aspx#13882627
Er komen steeds meer berichten binnen van mensen die premiums met HDMI aanschaffen (USA)... Waarschijnlijk zal het binnenkort ook in Europa het geval zijn... MS is inmiddels al lang bezig om deze nieuwe consoles te produceren...
als er nog iemand twijfelt....kijk op de frontpage;)
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Hmmmm.... nog een maandje of 3 wachten en ik ga mijn 360 eens in de electrische deken wikkelen en een 50 laps race in Forza2 laten simuleren. 
Wordt nu sowieso eens tijd dat die van mij het loodje legt, straks is mijn garantie verlopen.
Wordt nu sowieso eens tijd dat die van mij het loodje legt, straks is mijn garantie verlopen.
Hier net zo, of ik ruil hem in voor een PS3. Ben echt niet meer blij met MS op de console markt behalve om concurrentie te bieden.
Ik had eerst ook dezelfde reflex, zeker omdat wij net een nieuwe gekregen hebben (uiteraard zonder HDMI maar met nieuwe heatsink). Maar ik kan me echt niet inbeelden dat ze bij herstellingen zomaar iemand een nieuwe mét HDMI gaan terugsturen. Ik denk dat je er rekening mee moet houden dat ze sowieso nu weer alle units zelf gaan herstellen en terugsturen. Maw dat je gewoon je eigen toestel terugkrijgt.
Heren,
Ik zag een Elite bij xboxhome.nl, het vet gedrukte betekent dat 65nm versie?
De Xbox 360 Elite is de ultieme gameconsole, met 120 GB harde schijf en HDMI aansluiting is dit het Next-Gen platform wat je moet hebben !
De Xbox 360 Elite is de nieuwste toevoeging aan het Xbox 360 console assortiment.
Met een harde schijf van 120 GB zal je nooit ruimte te kort komen.
De Elite is daarnaast voorzien van een HDMI aansluiting waar u via een HDMI kabel de hoogste kwaliteit behaald.
Bijgeleverd zit een draadloze zwarte controller en zwarte headset ( bedraad )
De Xbox 360 elite speelt DVD's automatisch af in HD resolutie dankzij een nieuwe chip.
De console is volledig herzien zodat hitte problemen niet meer voor moeten komen.
U betaald voor dit artikel GEEN verzendkosten !
Leverbaar vanaf 24 augustus
De Xbox 360 Elite is de ultieme gameconsole, met 120 GB harde schijf en HDMI aansluiting is dit het Next-Gen platform wat je moet hebben !
De Xbox 360 Elite is de nieuwste toevoeging aan het Xbox 360 console assortiment.
De Elite is daarnaast voorzien van een HDMI aansluiting waar u via een HDMI kabel de hoogste kwaliteit behaald.
De Xbox 360 elite speelt DVD's automatisch af in HD resolutie dankzij een nieuwe chip.
De console is volledig herzien zodat hitte problemen niet meer voor moeten komen.
Ik zie nergens staan dat het een 65nm-revisie is.
Blijkbaar heeft deze wel een nieuwe heatsink waardoor er geen hitteproblemen meer voorkomen.
http://forums.xbox.com/33/13882627/ShowPost.aspx#13882627 Hier las ik trouwens dat wij Europeanen waarschijnlijk geen 65-versie van de Elite zullen krijgen... ik vind het wel jammer. Hoewel het ook beter is: laat de Amerikanen de nieuwe consoles maar testen zodat wij alleen maar het best werkende producten zullen ontvangen...
Blijkbaar heeft deze wel een nieuwe heatsink waardoor er geen hitteproblemen meer voorkomen.
http://forums.xbox.com/33/13882627/ShowPost.aspx#13882627 Hier las ik trouwens dat wij Europeanen waarschijnlijk geen 65-versie van de Elite zullen krijgen... ik vind het wel jammer. Hoewel het ook beter is: laat de Amerikanen de nieuwe consoles maar testen zodat wij alleen maar het best werkende producten zullen ontvangen...
Dat is echt gelul, de elite is niet 'volledig herzien'. Microsoft heeft alleen gezegd dat ze de beste onderdelen voor de Elite gebruiken.ThunderRobert schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 19:46:
Heren,
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Nou... beste onderdelen is juist gelul (als je bedoeld dat er bijv een processor gekozen is die uit het midden van komt van de wafer). De Elite was de eerste met HDMI aansluiting wat betekend dat er zowiezo een falcon achtig moederbord in zit maar dan met 90nm processor. Ook zijn schijnbaar aanpassingen als epoxy laag standaard toegepast op de Elite. Echter bleek dit niet te helpen en is men vanaf Juli de extra koeler gaan toepassen (op alle modellen).EfBe schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:52:
[...]
Dat is echt gelul, de elite is niet 'volledig herzien'. Microsoft heeft alleen gezegd dat ze de beste onderdelen voor de Elite gebruiken.
Dus de Elite is wel degelijk anders dan een Core of Premium. Maar als de berichten juist zijn (en dat is) dan krijgen alle modellen nu een falcon moederbord, 65nm processor, extra koeler en de epoxy laag. Dus dan is het enigste verschil nog de kleur en de 120gig hardeschijf.
[ Voor 5% gewijzigd door Dukey op 10-08-2007 10:20 ]
We krijgen steeds meer berichten binnen van mensen die een HDMI-uitgang op hun nieuw xbox'en hebben en wiens net gekochte console ook misschien een 65nm-versie is. http://forums.xbox.com/39/13882627/ShowPost.aspx#13882627
Ik heb even een vraag aan consoleshop.nl gesteld hoe het met de Premiums zit die ze onlangs binnengekregen hadden. Ik hou jullie op de hoogte als ik nog een antwoord krijg.
Ik heb even een vraag aan consoleshop.nl gesteld hoe het met de Premiums zit die ze onlangs binnengekregen hadden. Ik hou jullie op de hoogte als ik nog een antwoord krijg.
Zouden die in Nederland/België dan al te krijgen zijn?
Dit vraag ik me dus ook af... Ik hoop van wel want www.consoleshop.nl heeft al langer dan een week geen vooraad van premiums gehad en nu opeens wel weer... Ze wachtten duidelijk iets af... We zien het wel...
Dit is het antwoord van consoleshop.nl op mijn vraag of hun premiums "de nieuwe premiums" zijn.
De serienummers van de consoles wilde deze meneer van klantenservice blijkbaar niet doorgeven...
Hmmm... zo te zien weten deze mensen ook van niets: MS heeft gezegd dat ze op alle nieuwe premiums HDMI-uitgang zal plaatsen (wat nu schijnbaar slechts in de VS gebeurt)... JammerGeachte heer,
Hartelijk dank voor uw e-mail met het onderwerp 'Microsoft Xbox 360 Premium Pack'.
We hebben duidelijk door gekregen dat de premium packs van de Xbox 360 nooit een HDMI adapter of ingang zullen krijgen. Dit zal alleen voor de Elite versie van de 360 beschikbaar zijn. De Elite versie komt eind deze maand uit in Nederland.
Met vriendelijke groet,
Joey Oosting
Consoleshop.nl
De serienummers van de consoles wilde deze meneer van klantenservice blijkbaar niet doorgeven...
Denk dat Microsoft het gewoon liefst zo stil mogelijk houdt om hun oude voorraden kwijt te raken. Is nu toch al genoeg bewijs dat er in de USA Premium's de ronde doen met HDMI, of wij in Europa zoveel geluk gaan hebben valt nog te bezien.
Verwijderd
Kan je niet zeker van zijn tenzij je er al eentje hebtVerwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:38:
Daarom lijkt het me zeer verstandig om op deze 65-nm-revisie te wachten... Dan weet je tenminste 100% zeker dat je een 3ROD-vrije console hebt...
we zien het wel...
Verwijderd
Ik zie het probleem niet zo. Al gaat dat ding kapot, je hebt toch garantie, dan krijg je toch gewoon een nieuwe?
Wat ik hier nergens vermeld zie is dat bij de nieuw geproduceerde Xboxen alleen de CPU op 65nm is gebakken. De GPU is nog steeds op 90nm geproduceerd, en laat dat nu net de veroorzaker van de Ring of Death zijn. Het probleem is wel 'verholpen' met de extra heatsink op de GPU, maar dat dat staat dus los van de 65nm CPU. Daarnaast is de 65nm console niet stiller, er worden immers dezelfde fans gebruikt. De DVD-drive zou wel stiller moeten zijn aangezien ze nu de BenQ drive gebruiken.
Know Thyself
Heeft iemand al ooit een console kunnen ruilen bij Microsoft omwille van luide fans? Die van mijn herstelde console maken een PAK meer herrie dan die uit mijn launch console.
He... kijk maar op andere fora uit de VS en hopelijk zul je begrijpen waar ik het over heb...Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:44:
[...]
Kan je niet zeker van zijn tenzij je er al eentje hebt
Jups, USA'ertjes vermelden dat de ECHTE Falcon waarschijnlijk pas per december uitkomt, dus CPU en GPU. M.a.w. ik wacht gewoon lekker tot na de jaarwisseling tot alle geruchten de deur uit zijn en ik ZEKER weet dat ik een 65nm console in handen krijg. Sparen heeft nog nooit iemand pijn gedaanSoulWar1 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:01:
Wat ik hier nergens vermeld zie is dat bij de nieuw geproduceerde Xboxen alleen de CPU op 65nm is gebakken. De GPU is nog steeds op 90nm geproduceerd, en laat dat nu net de veroorzaker van de Ring of Death zijn. Het probleem is wel 'verholpen' met de extra heatsink op de GPU, maar dat dat staat dus los van de 65nm CPU. Daarnaast is de 65nm console niet stiller, er worden immers dezelfde fans gebruikt. De DVD-drive zou wel stiller moeten zijn aangezien ze nu de BenQ drive gebruiken.
Ja... ik denk dat ik je voorbeeld maar zal volgen. Over een maandje vertrek ik naar het buitenland voor mijn studie en als ik in januari terugkom, dan koop ik een Elite (die al bijna zeker een Falcon zal zijn) en een nieuwe PC (voor het vervolg van S.T.A.L.K.E.R.)...deeltje schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 00:40:
[...]
Jups, USA'ertjes vermelden dat de ECHTE Falcon waarschijnlijk pas per december uitkomt, dus CPU en GPU. M.a.w. ik wacht gewoon lekker tot na de jaarwisseling tot alle geruchten de deur uit zijn en ik ZEKER weet dat ik een 65nm console in handen krijg. Sparen heeft nog nooit iemand pijn gedaan
het komt wel goed...
Ja... het is al lang bekend: http://forums.xbox.com/45/13882627/ShowPost.aspx#13882627
Maar men weet nog niet hoe het met de Elites die in Juli geproduceerd zijn, zit... Hopelijk zijn deze wel Falcons en geen Zephyr zoals het met de HDMI Premiums het geval is!
Maar men weet nog niet hoe het met de Elites die in Juli geproduceerd zijn, zit... Hopelijk zijn deze wel Falcons en geen Zephyr zoals het met de HDMI Premiums het geval is!
Laten we maar hopen dat MS niet om de 5 jaar een nieuwe console op de markt brengt maar om de 10 jaar. Anders krijgen we in 2009 alweer een nieuwe console en is het hele 360 succes verhaal eigenlijk zinloos geweest ....
Verwijderd
Om de 10 jaar kan natuurlijk nooit. 5 jaar lijkt me wel een mooie tijd.deeltje schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 11:54:
Laten we maar hopen dat MS niet om de 5 jaar een nieuwe console op de markt brengt maar om de 10 jaar. Anders krijgen we in 2009 alweer een nieuwe console en is het hele 360 succes verhaal eigenlijk zinloos geweest ....
haha.. precies... anders zijn we mooi de pineut...deeltje schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 11:54:
of zoals iemand op dit forum tegen me gezegd heeft: in de console-/pc-wereld is het nooit goed om te wachten... Als je iets wil, koop het meteen. Er komen sowieso nieuwe games en nieuwe hardware uit en je zal je hele leven lang kunnen wachten... Hij had volkomen gelijk...
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=19689
Volgend jaar komt waarschijnlijk Xbox Ultimate met ingebouwde HD-Speler en dus HDMI (+Falcon natuurlijk)...
Kerels, zullen we met zijn allen op deze wachten?! hehe... in 2008 zal de tijd al rijp zijn voor de nieuwe Xbox 720 of welke dan ook en zijn we sowieso in het nadeel...
De rest van de gamers heeft jaren lang van mooie games kunnen genieten en wij nog steeds niet....
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2007 15:57 ]
Ik wacht gewoon tot de problemen verholpen zijn en daar bewijs van is, er lopen 100-en geruchten door elkaar over allerlei console-versies. Ik ga weer punniken.Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 15:36:
[...]
haha.. precies... anders zijn we mooi de pineut...
of zoals iemand op dit forum tegen me gezegd heeft: in de console-/pc-wereld is het nooit goed om te wachten... Als je iets wil, koop het meteen. Er komen sowieso nieuwe games en nieuwe hardware uit en je zal je hele leven lang kunnen wachten... Hij had volkomen gelijk...
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=19689
Volgend jaar komt waarschijnlijk Xbox Ultimate met ingebouwde HD-Speler en dus HDMI (+Falcon natuurlijk)...
Kerels, zullen we met zijn allen op deze wachten?! hehe... in 2008 zal de tijd al rijp zijn voor de nieuwe Xbox 720 of welke dan ook en zijn we sowieso in het nadeel...
De rest van de games heeft jaren lang van mooie games kunnen genieten en wij nog steeds niet....
Hey, weet iemand waar je de Elite (het liefst gratis) kunt preorderen?
Bij Bart Smit heb ik het al gedaan... iemand een idee????
Ik heb de mijne gratis ge-pre-ordered bij replay in breda... die hebben elders ook vestgingen, misschien bij jou in de buurt ook wel.Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 15:56:
Hey, weet iemand waar je de Elite (het liefst gratis) kunt preorderen?
Verwijderd
Mijne ging gisteren kapot, gister avond een nieuwe gehaald.
oude is van 2006-10-10
nieuwe van 2007-02-09..
Enigste verschillen die Ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat er geen ''metal'' strip om de hdd zit, tevens zit er een ander soort ventilator aan de achterkant.
oude is van 2006-10-10
nieuwe van 2007-02-09..
Enigste verschillen die Ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat er geen ''metal'' strip om de hdd zit, tevens zit er een ander soort ventilator aan de achterkant.
Hmm.. waar heb je je 30 gekocht? het lijkt me een prima winkel als ze je console meteen omruilen voor een nieuwe.....Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:57:
oude is van 2006-10-10
nieuwe van 2007-02-09..
Ja ze zijn echt aan bezuinigen. Als je de controller pakt zul je ook zien dat die niet meer die zilveren binnenkanten hebben maar ook dat muisgrijs.Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:57:
oude is van 2006-10-10
nieuwe van 2007-02-09..
Lijkt me dat ie gewoon een nieuwe heeft gehaald.Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 18:43:
[...]
Hmm.. waar heb je je 30 gekocht? het lijkt me een prima winkel als ze je console meteen omruilen voor een nieuwe.....
[ Voor 21% gewijzigd door Dukey op 16-08-2007 22:58 ]
Dat is al een behoorlijk tijdje zo... iedergeval niet een issue van de laatste tijd!Dukey schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 22:57:
[...]
Ja ze zijn echt aan bezuinigen. Als je de controller pakt zul je ook zien dat die niet meer die zilveren binnenkanten hebben maar ook dat muisgrijs.
Gewoon nog even wachten dus..............
Lijkt me wel moeilijk met die geweldige line up van deze maand.
Lijkt me wel moeilijk met die geweldige line up van deze maand.
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Mijn premiumpack uit begin 2006 had dat ook al hoorDukey schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 22:57:
[...]
Ja ze zijn echt aan bezuinigen. Als je de controller pakt zul je ook zien dat die niet meer die zilveren binnenkanten hebben maar ook dat muisgrijs.
Ik wacht lekker tot de premium in europa ook de HDMI uitgang heeft en de prijsverlaging er ook doorheen is. Tegen die tijd zijn de meeste problemen vast ook verholpen.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Mijn Jan 2006 en Mei 2006 Premium's hebben allebei een zilvere hardeschijf. En ook allebei hadden ze zilvere controllers. Het viel mij pas op toen ik twee extra controllers ging kopen vorig jaar dat ze muisgrijs waren.johnnyv.nl schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:51:
[...]
Mijn premiumpack uit begin 2006 had dat ook al hoor
De mediamarkt in Maastricht heeft een actie als je de Elite pre-ordered voor 24 Augustus. 499 euro plus 3 games. Het zijn wel toevallig allemaal games die daar in de budgetbak liggen
http://www.mediamarkt.nl/...aanbiedingen/cargador.swf
[ Voor 28% gewijzigd door Dukey op 17-08-2007 11:18 ]
Dank je wel voor de info!Dukey schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:04:
[...]
Mijn Jan 2006 en Mei 2006 Premium's hebben allebei een zilvere hardeschijf. En ook allebei hadden ze zilvere controllers. Het viel mij pas op toen ik twee extra controllers ging kopen vorig jaar dat ze muisgrijs waren.
De mediamarkt in Maastricht heeft een actie als je de Elite pre-ordered voor 24 Augustus. 499 euro plus 3 games. Het zijn wel toevallig allemaal games die daar in de budgetbak liggen. Na verluid zouden er +70 Elite's binnenkomen.
http://www.mediamarkt.nl/...aanbiedingen/cargador.swf
Zijn die DVD Drives van de Xbox 360 ook voorzien van zo'n apparte stroomstekker net als bij de eerste Xbox? Anders zou het vervangen voor een ander exemplaar wel makkelijker zijn.
Ja de stroom is allemaal aangepast. Er worden meen ik wel normale sata aansluitingen gebruikt voor data. Verder wordt een stuk beveiliging geregeld in de dvd drive, beetje stom als je dat op die manier kon omzeilen he. Een andere drive hoe legaal je intentie dan ook is, gaat dus niet werken omdat de firmware niet de juiste signalen terug stuurd. Huidige mod's zijn dan gebaseerd op het modificeren van de rom zodat er wel nog de juiste signalen worden verstuurd voor de beveiliging, echter zit er een kopie in de lade.Bart_NL schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:04:
Zijn die DVD Drives van de Xbox 360 ook voorzien van zo'n apparte stroomstekker net als bij de eerste Xbox? Anders zou het vervangen voor een ander exemplaar wel makkelijker zijn.
Verdere uitleg kun je ergens anders wel vinden.
De hardeschijven daarentegen zijn van het normale 2,5inch formaat met sata aansluitingen. Maar Ik heb zelf nog geen bericht gezien dat mensen deze schijf kunnen gebruiken in een normale pc, zal wel werken. Andersom was het mogelijk om een 120gigger te plaatsen als je wat aanpaste in de data op de schijf. Dit zal onderhand ook wel verholpen zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door Dukey op 17-08-2007 16:33 ]
Verwijderd
Dit heb ik gelezen op een site :
Omdat de vraag naar de Xbox 360 Elite relatief groter is, zal de Xbox 360 Elite de eerste 65nm Xbox 360 zijn. Deze zal in Europa op 24 augustus worden gelanceerd, dus er is een grote kans dat dit dan ook gelijk een 65nm Xbox 360 zal zijn. Om dit zeker te weten, kun je aan de zijkant van de verpakking de productiedatum controleren. Wanneer dit juli 2007 of later is, heb je een 65nm versie. Zelf wil ik deze 65nm Xbox 360 graag in huis halen, want dit is hardware-technisch een sterk verbeterd product.
Omdat de vraag naar de Xbox 360 Elite relatief groter is, zal de Xbox 360 Elite de eerste 65nm Xbox 360 zijn. Deze zal in Europa op 24 augustus worden gelanceerd, dus er is een grote kans dat dit dan ook gelijk een 65nm Xbox 360 zal zijn. Om dit zeker te weten, kun je aan de zijkant van de verpakking de productiedatum controleren. Wanneer dit juli 2007 of later is, heb je een 65nm versie. Zelf wil ik deze 65nm Xbox 360 graag in huis halen, want dit is hardware-technisch een sterk verbeterd product.
Klopt ik heb dat ook gelezen op de xbox forum van microsoft. Denk dat ik dan mijn 360 verkoop voor een elite.Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:50:
Beetje laat nieuws.Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:50:
Want het blijkt ook al dat het onmogelijk is dat zowel de CPU als de GPU 65nm zijn. IBM is nog volop bezig met het ontwikkelen van de 65nm GPU namelijk. En laat nou de GPU juist het probleem te zijn. M.a.w. het beste wat je kunt krijgen is een 65nm CPU en een 90nm GPU die gekoeld wordt door een aparte koeler welke alle nieuwe consoles krijgen van +/- week 28 (lot number 0728).
Het beste waar je op kunt letten is of de console dus recent gemaakt is en een HDMI poort heeft. Ik neem namelijk aan dat het niet lang duurt voordat we ook Premium's zien met HDMI poort in Europa. De Elite is zowiezo goed in dit geval, alhoewel je toch moet letten of hij niet vroeg dit jaar gemaakt is want dan heb je geen extra koeler op de GPU.
Persoonlijk ga ik één 360 van mij ook vervangen voor een Elite, vanwege de kleur (heb alles zwart) en de HDMI aansluiting (dan is al mijn HIFI digitaal dan). Welke techniek er verder in zit boeit me eigenlijk niet, heb namelijk goede ervaring met twee 360's.
[ Voor 9% gewijzigd door Dukey op 17-08-2007 23:45 ]
Verwijderd
ati voor de gpu, neem ik aanDukey schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:41:
Want het blijkt ook al dat het onmogelijk is dat zowel de CPU als de GPU 65nm zijn. IBM is nog volop bezig met het ontwikkelen van de 65nm GPU namelijk. En laat nou de GPU juist het probleem te zijn. M.a.w. het beste wat je kunt krijgen is een 65nm CPU en een 90nm GPU die gekoeld wordt door een aparte koeler welke alle nieuwe consoles krijgen van +/- week 28 (lot number 0728).
even afkloppenVerwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:18:
Mijn 360 is van december 2006 (tevens productiemaand). Nog geen problemen gehad.
Als Mass Effect lang en breed na november gereviewed is en goed bevonden dan koop ik misschien ook 'n XB360. En dan zo'n elite. Hopelijk dan ook zo'n minder brakke revisie.
En Startrek Legacy.
En Startrek Legacy.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Trouwens, ik heb een paar dagen geleden een 360 van een vriend van me geleend... en wat een vet ding is dat!
Ten eerste, het maakt helemaal niet zo'n vreselijke lawaai als sommigen tussen ons beweren. Zelfs als de dvd drive (Hitachi) op volle toeren draait, hoor je de console nauwelijks (en ik heb heel gevoelige oren en kan me snel aan rare geluidjes ergeren)... Misschien zit je dan helemaal in het spel, maar ik heb niets van de herrie gemerkt: je hoort de dvd drive draaien en de fans blazen, maar that's it! het is helemaal niet storend... De volume van de mijn hdtv stond op 12... heel stil was die...
Ten tweede, de xbox zelf wordt helemaal niet heet... Na 2-3 uur gamen voelde ik helemaal niets. Het enige wat me wel opgevallen is, is dat er van achteren hete lucht uitkomt, maar dit is heel normaal en mijn pc doet het ook...
En tenslotte, de games die ik speelde, vond ik werkelijk geweldig! Dead Rising, Gears of War, C&C Tiberium Wars, Overlord... Alles zag er super vet uit op 720p resolutie...
O ja, deze xbox is al ruim half jaar oud...
Na deze eerste positieve kennismaking met de beruchte console van mr. Gates heb ik toch besloten om op 24-08 een Elite aan te schaffen... Ik hoop dat er voldoende Elites op voorraad zullen zijn...
Ten eerste, het maakt helemaal niet zo'n vreselijke lawaai als sommigen tussen ons beweren. Zelfs als de dvd drive (Hitachi) op volle toeren draait, hoor je de console nauwelijks (en ik heb heel gevoelige oren en kan me snel aan rare geluidjes ergeren)... Misschien zit je dan helemaal in het spel, maar ik heb niets van de herrie gemerkt: je hoort de dvd drive draaien en de fans blazen, maar that's it! het is helemaal niet storend... De volume van de mijn hdtv stond op 12... heel stil was die...
Ten tweede, de xbox zelf wordt helemaal niet heet... Na 2-3 uur gamen voelde ik helemaal niets. Het enige wat me wel opgevallen is, is dat er van achteren hete lucht uitkomt, maar dit is heel normaal en mijn pc doet het ook...
En tenslotte, de games die ik speelde, vond ik werkelijk geweldig! Dead Rising, Gears of War, C&C Tiberium Wars, Overlord... Alles zag er super vet uit op 720p resolutie...
O ja, deze xbox is al ruim half jaar oud...
Na deze eerste positieve kennismaking met de beruchte console van mr. Gates heb ik toch besloten om op 24-08 een Elite aan te schaffen... Ik hoop dat er voldoende Elites op voorraad zullen zijn...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2007 07:54 ]
Next Xbox already in planning
Ik geef het hooguit 3 jaar, dat zou dan wel kloppen met de om-de-5-jaar-een-nieuwe-console-actie van MS.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=68767Microsoft EMEA veep Chris Lewis says the company is already working on its next next-generation console because "we have to".
Preliminary work is already under way, he told UK games site Kikizo.
"You can't sit back on your laurels in this business - the consumer won't let you, the developers certainly won't let us. So that's happening right now," he said.
The research and development practices of the console division are "no different than any other part of Microsoft" though, he insisted.
The news that Microsoft is already working on an Xbox 360 successor won't come as much surprise, mind - having been last to market with its first Xbox, the company was first to market in the next generation.
"You'll see more over time - certainly we're not talking about the next version yet," Lewis added, continuing to not talk about it, "so give us a chance to catch a breath, will you?"
Coming soon, presumably: "Nintendo going for another Wii. 'You can only hold it for so long,' a spokesperson commented as he dashed past."
Ik geef het hooguit 3 jaar, dat zou dan wel kloppen met de om-de-5-jaar-een-nieuwe-console-actie van MS.
[ Voor 10% gewijzigd door deeltje op 18-08-2007 11:02 ]
In eerdere revisies van het moederbord (vooral de koeling) zaten fabrieksfouten, alle drive problemen en de eerder genoemde problemen zijn veelal opgelost in de meest recente versies, het is een kwestie van de juiste X360 treffen, sommige shops hebben de X360 op voorraad, dus kan je alsnog pech hebben met een oude versie.
Wel zijn oudere X360's uiteraard, zoals de PSPs, makkelijker naar eigen hand te zetten
Wel zijn oudere X360's uiteraard, zoals de PSPs, makkelijker naar eigen hand te zetten
Dat is normaal. Het zou heel dom zijn van MS, Sony en Nintendo als ze nu niet al bezig zouden zijn met de volgende generatie.deeltje schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:57:
Next Xbox already in planning
[...]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=68767
Dat wil niet zeggen dat er al een volledig ontwikkelteam op moet zitten, maar net zoals bij auto's en andere producten zijn er altijd wel mensen bezig met het ontwikkelen van een toekomstig product.
Wat ik wel hoop is dat MS de Xbox360 langer door gaat met de verkoop dan de met de oude xbox, want ze hebben naar mijn mening toch wel een domme fout gemaakt door de xbox zo snel te laten vallen.
Nou waarom de oude Xbox nog aanhouden als je veel spellen op de 360 kunt spelen? Heb zelf Halo 1 en Ghost Recon gespeeld op de 360 en zeker Halo word een stuk mooier omdat deze 720p gerenderd word dan.yzf1kr schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 13:35:
[...]
Dat is normaal. Het zou heel dom zijn van MS, Sony en Nintendo als ze nu niet al bezig zouden zijn met de volgende generatie.
Dat wil niet zeggen dat er al een volledig ontwikkelteam op moet zitten, maar net zoals bij auto's en andere producten zijn er altijd wel mensen bezig met het ontwikkelen van een toekomstig product.
Wat ik wel hoop is dat MS de Xbox360 langer door gaat met de verkoop dan de met de oude xbox, want ze hebben naar mijn mening toch wel een domme fout gemaakt door de xbox zo snel te laten vallen.
Ik hoop dat de 720 (
Verwijderd
Wie koopt er in hemelsnaam nog een Xbox 360 als hij zou weten dat de kans groot is op die klote Ring of Death ????Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:50:
Zo te zien mogen we eerste Falcons pas eind dit jaar/begin volgend jaar verwachten.... jammer
Als het echt waar is dat die Falcon serie,s pas volgend jaar verscheinen dan koop ik zeker dit jaar geen Xbox 360 { is toch logisch }.
Punto é Basta