Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #5

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.356 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
WTF Wes... Jij MOET wel minimaal 100 miljoen hebben en een retegoeie ontwikkeling met iedere race testen en een fabriek waar 10 autos in kunnen...

Ik eindig het seizoen met 60 miljoen op de bank, heb veel investeringen gedaan en nu voor het eind van het seizoen alvast even een nieuw chassis en monocoque e.d. gekocht voor volgend seizoen :)

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

SanderF1 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:19:
WTF Wes... Jij MOET wel minimaal 100 miljoen hebben en een retegoeie ontwikkeling met iedere race testen en een fabriek waar 10 autos in kunnen...

Ik eindig het seizoen met 60 miljoen op de bank, heb veel investeringen gedaan en nu voor het eind van het seizoen alvast even een nieuw chassis en monocoque e.d. gekocht voor volgend seizoen :)
Het is inderdaad belastingtechnisch gezien beter dat nu te vervangen. Ik ga ook maar eens kijken welke onderdelen ik weg doe (op zich heb ik al genoeg onderdelen voor een 100% auto liggen).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik heb nog bijna 100 M te besteden. Nog tips om wat geld te dumpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

MRCL schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:36:
Ik heb nog bijna 100 M te besteden. Nog tips om wat geld te dumpen?
Je complete auto vernieuwen x 2, fabriek uitbreiden als dat nodig is :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Fabriek niet idioot ver uitbreiden. Voor mij is 135 genoeg, 140-150 is misschien nog 'sensible' :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Grrrrrene schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:00:
Fabriek niet idioot ver uitbreiden. Voor mij is 135 genoeg, 140-150 is misschien nog 'sensible' :)
Ik zit op 193. Waarom zou je het niet doen? Dan kun je versleten onderdelen nog even bewaren om mee te testen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 23:04

The_DoubleU

Tweaker in München

Ik heb mijn fabriek nu op 160. Vol met verse onderdelen op 2 hokjes na. Heb dan nog 50 M voor het nieuwe seizoen. Hoewel, de belasting meneer komt natuurlijk ook langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

The_DoubleU schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:04:
Ik heb mijn fabriek nu op 160. Vol met verse onderdelen op 2 hokjes na. Heb dan nog 50 M voor het nieuwe seizoen. Hoewel, de belasting meneer komt natuurlijk ook langs.
Ja er gaat zo'n 7 miljoen af.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Marzman schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:05:
[...]
Ja er gaat zo'n 7 miljoen af.
Ach 40 M is een leuk start bedrag als groentje in C3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Marzman schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:02:
[...]

Ik zit op 193. Waarom zou je het niet doen? Dan kun je versleten onderdelen nog even bewaren om mee te testen.
Tsja, ik houd iedere race een versleten auto over. Daarmee kan ik nog 50 rondjes testen, 30 rondjes P doen en vervolgens een rondje of 7-15 WU. Vervolgens vervang ik alles voor nieuwe onderdelen en rijd ik m'n Q. Daarna repareren en wat heb je daarna nog aan je oude onderdelen? Het hele rondje begint nml weer opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Hmmm, wanneer werd de vorige keer de nieuwe groepsindeling enzo bekend? Was dat pas vlak voor de start van het seizoen? Nee toch?
Wil zien met wie ik in de groep kom enzo, suppliers kiezen... iemand nog een idee hoe lang dat de vorige keer duurde?
(stomme Alzheimer ook altijd :P)

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Ik heb nu een factory van 175 en heb alle dure en grote onderdelen in productie voor volgend seizoen, samen met een reserve setje van de snel slijtende onderdelen zoals remmen, vleugels en hydraulics. Eigenlijk heb ik gewoon anderhalve auto op voorraad, en waarom nu niet, of ik het nu op voorraad heb of na de eerste race maakt qua timing niets uit en (relatief gezien) zijn die onderdelen nu dus 30% goedkoper, ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Grrrrrene schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:24:
[...]
Tsja, ik houd iedere race een versleten auto over. Daarmee kan ik nog 50 rondjes testen, 30 rondjes P doen en vervolgens een rondje of 7-15 WU. Vervolgens vervang ik alles voor nieuwe onderdelen en rijd ik m'n Q. Daarna repareren en wat heb je daarna nog aan je oude onderdelen? Het hele rondje begint nml weer opnieuw.
Ik heb onderdelen om te racen en om te testen. In principe zijn alle onderdelen die ik bouw race onderdelen, maar als ze ver versleten zijn degraderen ze naar test onderdelen. Ik heb alles dus dubbel in voorraad en de nieuwste en efficiëntste onderdelen gebruik ik in de kwalificatie en race.
Op zich lijkt het dus wel op jouw manier, ik gebruik ook de beste onderdelen voor qualificatie en race alleen vervang ik niet alle onderdelen elke race (wat ook niet nodig is als je niet hoeft te testen, 30 rondjes vrije training en warmup hoeft te rijden met je raceonderdelen)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:06

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:| Die bedragen, niet normaal meer :|

Ik heb het hele seizoen van 5M per race moeten leven :P Begon met 15M en ben geëindigd met 11M. , 4M verlies dus in 1 seizoen C3.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Angeloonie schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:46:
:| Die bedragen, niet normaal meer :|

Ik heb het hele seizoen van 5M per race moeten leven :P Begon met 15M en ben geëindigd met 11M. , 4M verlies dus in 1 seizoen C3.
Wat ga je over twee seizoenen doen dan? ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Marzman schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:59:
[...]

Wat ga je over twee seizoenen doen dan? ;)
Niet testen :P Heb dit seizoen tot halverwege elke race getest, maar op een gegeven moment werdt het te duur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik heb gelukkig iedere race kunnen testen en ik weet zeker dat dat m'n redding is geweest. Heb je nu een fatsoenlijke driver, Angeloonie?

@Luuk: Jij kunt volgend seizoen van die Works-motoren kiezen he? Mag ik daar 's een screenshotje van als het zover is? :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Grrrrrene schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:24:
Ik heb gelukkig iedere race kunnen testen en ik weet zeker dat dat m'n redding is geweest. Heb je nu een fatsoenlijke driver, Angeloonie?
Driver is nu best wel goed ja gelukkig.. DQP/DRP is beide iets meer dan 80 punten hoger dan nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Angeloonie schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:36:
[...]

Driver is nu best wel goed ja gelukkig.. DQP/DRP is beide iets meer dan 80 punten hoger dan nu :P
Mijn driver (al is hij oud) is ook 40 punten verbeterd afgelopen seizoen. Worden daar nog punten afgesnoept in het tussenseizoen?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:24:
@Luuk: Jij kunt volgend seizoen van die Works-motoren kiezen he? Mag ik daar 's een screenshotje van als het zover is? :*
Tuurlijk.
Ik zal uitgebreid verslag doen van de gang van zaken in C2, met alle nieuwe zaken en extra's en welk niveau.
Zodat jullie het seizoen daarop goed voorbereid C2 in kunnen O-)

(hey, voorheen was Joss de guru, maar da's maar een C3-er hè, voor de echte prof-begeleiding moet je nu natuurlijk bij Reqiem en mij zijn :+ )

Edit: @ Marzman: Ja, die raakt wel punten kwijt ja, helemaal als het een oudje is

[ Voor 6% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 10-08-2007 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik vind het iig erg knap dat jij nu al in C2 zit, in zo'n drukke, competatieve groep als de onze. Joss wordt een soort Tadas, hoop woorden, geen daden >:)

j/k

[ Voor 26% gewijzigd door Grrrrrene op 10-08-2007 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:14:
[...]

Tuurlijk.
Ik zal uitgebreid verslag doen van de gang van zaken in C2, met alle nieuwe zaken en extra's en welk niveau.

(hey, voorheen was Joss de guru, maar da's maar een C3-er hè, voor de echte prof-begeleiding moet je nu natuurlijk bij Reqiem en mij zijn :+ )

Edit: @ Marzman: Ja, die raakt wel punten kwijt ja, helemaal als het een oudje is
pff zelfs met een katertje hier op werk krijg je me op deze akelige vroege morgen nog aan het lachen :D

We eisen inderdaad een beetje verslag in c2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:45
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 08:18:
[...]

pff zelfs met een katertje hier op werk krijg je me op deze akelige vroege morgen nog aan het lachen :D

We eisen inderdaad een beetje verslag in c2 :D
Natuurlijk ook van mij enkele verslagen en opvallendheden vanuit C2 komend seizoen, zij het met wat minder flair en humor dan Luuk ;). Ik heb er veel zin in, ben benieuwd hoe goed die suppliers zijn dit seizoen, hoe goed de concurrentie is en hoe goed ik zelf ben in vergelijking tot de concurrentie. Mijn gevoel zegt dat het vechten wordt om een plekje in de middenmoot te behouden.

Omdat ik een vrij 'matige' coureur voor weinig geld en 3 seizoenen heb aangetrokken denk ik pas over 2 seizoenen echt op oorlogssterkte te zijn, als de coureur wat meer dqp/drp puntjes heeft. Trouwens wel weer irritant dat we totaal geen informatie hebben over de tussenpauze in het seizoen, je zou een beetje verwachten dat ze daar wel van geleerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Requiem19 schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:27:
[...]

Omdat ik een vrij 'matige' coureur voor weinig geld en 3 seizoenen heb aangetrokken denk ik pas over 2 seizoenen echt op oorlogssterkte te zijn, als de coureur wat meer dqp/drp puntjes heeft.
Dat heb ik ook gedaan en ik weet niet hoe hij zich gaat verhouden. Nog zo'n seizoen onderaan bungelen trekt mij iig niet, ik hoop dat hij snel bij gaat leren :) Mijn driver is 20 jaar oud/jong en is zo ontzettend allround, niet te geloven. Alle punten zitten tussen de 42 en de 76 ofzo, maar 80% zit tussen de 55 en de 65 :D Ik zit soms nog wel te twijfelen of ik niet net als Bluepanther een jonge topper had moeten contracteren, want de driver maakt _echt_ ontzettend veel uit, daar ben ik al wel achter. Je kunt bij wijze van spreken de ranglijst van drivers erbij pakken en daar een voorspelling uit doen voor het seizoen. Natuurlijk zijn er goede managers die uit een slechte driver het maximale persen en slechte managers die met een goede driver degraderen, maar er is een hele duidelijke trend te zien: een goede driver maakt meer uit dan een goed ontwikkelde auto of goede suppliers :)
Trouwens wel weer irritant dat we totaal geen informatie hebben over de tussenpauze in het seizoen, je zou een beetje verwachten dat ze daar wel van geleerd hebben.
Tadas en leren? Vergeef me m'n sarcasme, maar die kerel lijkt oostindisch doof. 'k Heb een bug * gereport, net als vorig seizoen. Dit keer heb ik voordeel bij de bug, maar ik doe 1 post en als hij daar niet op reageert, zoekt hij het maar uit hoor :/

* Ik heb zo'n routine na de race: race report verwerken in Excel, driverstats bijwerken in Excel, nieuwe designorders geven en stand van zaken qua design verwerken in Excel... Die nieuwe design orders heb ik ingegeven met de oude designer, die 5 extra uren te besteden had t.o.v. mijn huidige... Kortom: ik heb nu 5 uur meer opgegeven dan mijn designer kan werken. Het zal weinig uitmaken op de 80+ uur die ik kan besteden, maar toch...

Als Tadas er net zo snel op reageert als hij op mijn bug van seizoen 26 nog moet reageren, wordt er niks aan gedaan en besteed ik teveel uren aan het design van na race 1 van seizoen 28 :Y)

[ Voor 33% gewijzigd door Grrrrrene op 11-08-2007 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Grrrrrene schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:31:
[...]
Die nieuwe design orders heb ik ingegeven met de oude designer, die 5 extra uren te besteden had t.o.v. mijn huidige... Kortom: ik heb nu 5 uur meer opgegeven dan mijn designer kan werken. Het zal weinig uitmaken op de 80+ uur die ik kan besteden, maar toch...
Kijk nog eens? Ik denk dat je die orders tijdens de update hebt gegeven. Ik heb nu mijn nieuwe designer , dus op zich klopten die uren bij jouw want je oude designer was zijn spullen in aan het pakken ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Kijk, na de laatste race was het contract met mijn oude designer afgelopen. Toch kon ik _zijn_ aantal uren gebruiken voor het designen. Ik gebruikte dezelfde 'optimale' verdeling als altijd, maar dat had niet moeten kunnen. het contract van mijn nieuwe designer ging namelijk in en die ontwerpt de nieuwe onderdelen voor _na_ race 1 van seizoen 28. Toch heb ik dus het aantal uren van mijn oude designer, die weg is bij het team, kunnen gebruiken en ik denk dat je snapt dat dat niet mag.

Het probleem is ontstaan omdat vlak na de race (eerste uurtje ofzo) de oude staffleden nog aanwezig waren. Ik heb de raceontwikkelingen van mijn oude driver nog gezien bijvoorbeeld. Na een uur of twee waren die weg en stonden de nieuwe staffleden er (driver/designer/c.director), met hun skills en motivatie. Het viel me pas op bij mijn c.director onder marketing: die oude was nml zwaar gedemotiveerd en ik kon nog steeds maar heel weinig uren besteden. Toen pas had ik door dat mijn oude staff nog aanwezig was...

Dus even een getallenvoorbeeldje:

Oude designerNieuwe designer
Skill6560
Engineers uren1010
Totaal uren7570
Ingevoerde uren7575

Dat hadden 70 uren moeten zijn (puur een voorbeeld, ik heb meer uren te besteden :+)

[ Voor 19% gewijzigd door Grrrrrene op 11-08-2007 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:58:Dat hadden 70 uren moeten zijn (puur een voorbeeld, ik heb meer uren te besteden :+)
Haha, mooie actie...

Tadas is een beetje trage prutser idd, heb ook nog steeds niks gehoord over mn foutive test vorige race zonder 1 rondje en nul vooruitgang, maar wel 1,9 mln lichter... :(
Maar dat geld heb ik al afgeschreven... (hmmm, zal ik eens een voorstel doen voor een virtuele deurwaarder in F1Time richting Bubbelvis? :+ )

Edit: Valt me trouwens op dat Joss ook geheel afwezig is, had toch minstens een reactie van hem verwacht na die Tadas-vergelijking van Grrrrrene :X )

Enne ff offtopic: heb al een mooie tijddoding gevonden voor de winterstop van F1Time, m'n hele blog gerestyled en overgezet van Blogger na Pivot, wat een k*tklus... maar ziet er nu wel ok uit

[ Voor 25% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 11-08-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Laatst online: 28-08 15:08
Luuk_Luchtloper schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 15:00:
[...]
Edit: Valt me trouwens op dat Joss ook geheel afwezig is, had toch minstens een reactie van hem verwacht na die Tadas-vergelijking van Grrrrrene :X )
Waarom zou ik nog reageren als ik belachelijk wordt gemaakt door jou en René? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Ben deze "zomer stop" maar aan de gang gegaan om een nieuwe livery te maken.
Dit is mijn eerste verzoek, en ben geen photoshop professional, dus voorzichtig met je kritiek. :)

Ik wil zelf nog wat wijzigingen maken voordat ik hem naar Neil stuur maar mocht je suggesties hebben...

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.ie/willem.gerritsen/TweakersF1.gif

[ Voor 8% gewijzigd door The_DoubleU op 11-08-2007 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_DoubleU schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:48:
Dit is mijn eerste verzoek, en ben geen photoshop professional, dus voorzichtig met je kritiek. :)

Ik wil zelf nog wat wijzigingen maken voordat ik hem naar Neil stuur maar mocht je suggesties hebben...

[afbeelding]
ik vind hem zo al lachen, ga zeker switchen komend seizoen terug in C4......
Laten we F1TIME volledig tweakalicious maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Joss heb deze al een tijdje niet meer gezien...maar lag nederland bij deel 1 van je f1time topic niet nog ruim buiten de top 10 ?

STATISTICS REPRESENTATION BY COUNTRIES # Country Managers
1 United Kingdom 933
2 Portugal 700
3 Lithuania 624
4 Brazil 612
5 Netherlands 607

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:01:
En Joss heb deze al een tijdje niet meer gezien...maar lag nederland bij deel 1 van je f1time topic niet nog ruim buiten de top 10 ?

STATISTICS REPRESENTATION BY COUNTRIES # Country Managers
1 United Kingdom 933
2 Portugal 700
3 Lithuania 624
4 Brazil 612
5 Netherlands 607
Leuk moment, we begonnen op 107 en dat aantal stond er al een maand of 2 toen ik een topic maakte op GoT :) 500 aanmeldingen intussen dus en het ziet er naar uit dat we binnen 1.5 week op #3 staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Nederland is zeker groter geworden binnen f1time.
Helaas zijn er ook een flink aantal inactive managers, als je de verschillende c4 groepen bekijkt zijn er veel die maar een paar races hebben gereden.
Degene die wel active zijn, scoren erg goed.
De nederlanders binnen de verschillende C4 groepen promoveren meestal :)

Wat betreft het tweakers design, ziet goed uit misschien nog iets van een nederlandse vlag of oranje er doorverwerken als referentie naar de nederlandse afkomst?
Zouden eigenlijk nog een paar variaties op moeten zijn. Zodat er meerdere tweaker teams een tweakers livery kunnen gebruiken of zijn we een uitzondering in C3G9?

[ Voor 9% gewijzigd door brid op 11-08-2007 21:46 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komend seizoen in de C3 moet ik buiten de laatste 3 blijven dan om niet te degraderen:O?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 01:54:
Komend seizoen in de C3 moet ik buiten de laatste 3 blijven dan om niet te degraderen:O?
Ik kwam er achter dat dat niet voldoende is :'( . Zat in een behoorlijk actieve groep c3g9 (met een roedel zotte tweakers aan boord :9 ). Geloof dat je vanaf plek 19 niet zeker van je zaak bent, en in die groepen zitten 30 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Klopt, laatste 12 mensen dalen af!

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Heb een paar verschillende paint jobs toegepast op de Tweakers livery.
Klik op de thumbs voor een grotere versie.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.ie/willem.gerritsen/TweakersF1-green-green.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.ie/willem.gerritsen/TweakersF1-green-orange.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.ie/willem.gerritsen/TweakersF1-green-red.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.ie/willem.gerritsen/TweakersF1-orange-green.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.ie/willem.gerritsen/TweakersF1-orange-orange.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.ie/willem.gerritsen/TweakersF1-orange-red.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.ie/willem.gerritsen/TweakersF1-red-green.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.ie/willem.gerritsen/TweakersF1-red-orange.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.ie/willem.gerritsen/TweakersF1-red-red.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

The_DoubleU schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 12:32:
Heb een paar verschillende paint jobs toegepast op de Tweakers livery.
Klik op de thumbs voor een grotere versie.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als het de bedoeling is dat we zeggen welke we de mooiste vinden kun je ze misschien beter nummeren ;)

Ik vind die red-green en green-red erg mooi.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 09:54:
[...]

Ik kwam er achter dat dat niet voldoende is :'( . Zat in een behoorlijk actieve groep c3g9 (met een roedel zotte tweakers aan boord :9 ). Geloof dat je vanaf plek 19 niet zeker van je zaak bent, en in die groepen zitten 30 man.
ik hoop dan toch dat ik volgend seizoen in de C3 wat puntjes kan scoren en zo bespaard blijf van het feit dat ik dan weer degradeer.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Mijn voorkeur gaat toch nog uit naar de Netherlands wagen, maarja, ik ben dan ook geen echte tweaker :X

Het lange wachten is begonnen, verveel me nu al op F1Time :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:14:
Tuurlijk.

Ehh, ik hou het wel bij Jos, meer races ervaring.... Voor het zelfde geld zitten jullie het volgende seizoen weer vrolijk(of niet) in C3 _/-\o_

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
andrestouwe schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 17:07:
[...]

Ehh, ik hou het wel bij Jos, meer races ervaring.... Voor het zelfde geld zitten jullie het volgende seizoen weer vrolijk(of niet) in C3 _/-\o_
Hahaha, bedankt voor je support hoor! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van mij had het nieuwe seizoen er zo achteraan gekund maja snap dat het allemaal wat tijd kost:P

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2007 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 19:12:
van mij had het nieuwe seizoen er zo achteraan gekund maja snap dat het allemaal wat tijd kost:P
omdat het schoolgaande kinderen zijn die geen tijd hebben zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 18:36:
[...]

Hahaha, bedankt voor je support hoor! :P
De slijmbal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Potverd*mme. Die Tadas is ook zo'n ongelofelijke prutser :r :r :r

Nu is m'n designer, netjes gecontract, vervangen door een random figuur van 20 skill minder :r :r :r

Ongelofelijk zeg, kan het nou 's voor _een_ keer goed gaan in een seizoen? :(

Edit: Wow, 't is alweer gefixed :X

[ Voor 7% gewijzigd door Grrrrrene op 12-08-2007 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Grrrrrene schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 21:57:
Potverd*mme. Die Tadas is ook zo'n ongelofelijke prutser :r :r :r

Nu is m'n designer, netjes gecontract, vervangen door een random figuur van 20 skill minder :r :r :r

Ongelofelijk zeg, kan het nou 's voor _een_ keer goed gaan in een seizoen? :(

Edit: Wow, 't is alweer gefixed :X
Volgens mij moet je pas gaan checken als de reset geweest is, ik heb ook al van alles zien veranderen qua personeel, maar de veranderingen draaien ook weer terug.

so, take is easy, take a sisi...of mimi....of whatever :P

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Jij hebt wel een grenzenloos vertrouwen in Tadas zeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Grrrrrene schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 07:00:
Jij hebt wel een grenzenloos vertrouwen in Tadas zeg :+
Nou, dat niet, maar je kan net zo goed tegen een muur praten, die zegt eerder wat terug :7 Ik bedoel, hij kan de hele database door elkaar hebben zitten, maar je hoort er toch niks van. Gewoon afwachten is alles wat je kan doen.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
daroy schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:55:
Bah bah, had echt een super strategie blijkt uit me race report. Heb bijna de hele tijd 1e gelegen en dan gaat in rondje 60, ruim op de 1e plaats liggend, de suspention kapot...Das echt balen zeg, anders had ik deze race zeker gewonnen.

Mja toch stevig 2e in mijn groep geworden dus eigenlijk helemaal niet slecht voor mijn debuut.

Alleen hoe gaat het nu verder, ik weet niet of ik nog genoeg tijd heb om verder te spelen als ik weer naar school ga. Als ik nu dus gewoon niet meer speel gaat dan mijn account weg of kan ik het ook laten bevriezen ofzo. Als ik in een groep wordt in gedeeld heeft de rest er ook niks aan als ik steeds niet kom opdagen.
Kan iemand nog ff wat duidelijkheid verschaffen :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:29
Als je volgend seizoen niet komt opdagen (ik meen laatste drie race niet meedoen), dan wordt je account aan het eind op inactief gezet. Let wel, als je een aantal races niet meedoet dan heb je wel kosten maar geen/nauwelijks inkomsten. Het is dus beter om als je een keer krap de tijd hebt, gewoon ff snel P/W/Q/ af te wikkelen, beter een slechte race dan geen race. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elconejo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-02 13:30
The_DoubleU schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:48:

[afbeelding]
Ik vind dit een van de beste designs, het is neutraal en niet 'Nederlander-gericht' zodat ik deze als Belgische tweakers.net supporter ook kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Met al dat rood is hij eerder België gericht ;)
Sempy schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 08:42:
Als je volgend seizoen niet komt opdagen (ik meen laatste drie race niet meedoen), dan wordt je account aan het eind op inactief gezet. Let wel, als je een aantal races niet meedoet dan heb je wel kosten maar geen/nauwelijks inkomsten. Het is dus beter om als je een keer krap de tijd hebt, gewoon ff snel P/W/Q/ af te wikkelen, beter een slechte race dan geen race. ;)
Sterker nog: je bent gewoon failliet. Tenzij je nu 50M of meer hebt, ga je financieel helemaal kapot als je een seizoen lang je account verwaarloost.

[ Voor 87% gewijzigd door Grrrrrene op 13-08-2007 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten wel leuke liveries tussen :D

hmm je kunt natuurlijk ook even bv Sony een mailtje sturen of ze je willen sponseren als je hun naam op de auto zet ;)

Ik wou dat we konden aftellen al. weten we tenminste waar we aan toe waren. Ik gok iets van 20 dagen nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 10:43:
Zitten wel leuke liveries tussen :D

hmm je kunt natuurlijk ook even bv Sony een mailtje sturen of ze je willen sponseren als je hun naam op de auto zet ;)

Ik wou dat we konden aftellen al. weten we tenminste waar we aan toe waren. Ik gok iets van 20 dagen nog...
Zitten idd leuke liveries tussen, vind ook de originele het mooist. Enne, sponsoring, krijgen alle tweakers dan een prestatiecontract :P

Verder is dat aftellen maar matig, zou graag al m'n groep zien en suppliers alweer kunnen kiezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

over dat geld van mij, ik had aan het einde van het seizoen ongeveer 100mil maar dan teste ik voor elke wedstrijd en had ik een qualificatie en wedstrijd auto klaar staan :P

Ik heb nu niet echt veel geld meer over omdat ik nu een erg grote fabriek heb.

Ik ben echter de laatste wedstrijd super dom geweest, ik was eerst al vergeten te testen. Daarna kwam ik er achter dat ik vergeten was de design punten in te vullen en ook nog vergeten was een nieuwe auto in mn fabriek te laten bouwen. Zonder concurrentie wordt je toch wat minder scherp :+ :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Bijna 100 mln verspijkerd aan je fabriek? 8)7 Dan zit je denk ik ruim in de 200+ ? Zonde voor je geld, ik heb 150 en dat is eigenljik al meer dan nodig.

Ik zit nu op 120mln ondanks het hele seizoen royaal onderdelen verbruiken en testen. Die belasting dadelijk maakt me niks uit, in C4 verdien je het zo makkelijk, dat het niet meer dan terecht is dat het iets wordt afgeroomd. Komend seizoen kan ik in ieder geval doen wat ik wil qua testen/suppliers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Hmmm, ik ben in mn seizoen naar 60 mln gegaan. Door goed te scoren kon ik rustig blijven ontwikkelen en doen en toch geld verdienen.
Ben benieuwd hoe dat komend seizoen in C2 gaat. Heb wel ff naar die groepen gekeken en m'n coureur blijft gewoon aankomend seizoen bij me en zou in C2 ook nog wel redelijk zijn, redelijk in de top10 qua DQP/DRP.
Vreesde het ergste, maar dat valt dus nog wel iets mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wes46 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 15:05:
Ik ben echter de laatste wedstrijd super dom geweest, ik was eerst al vergeten te testen. Daarna kwam ik er achter dat ik vergeten was de design punten in te vullen en ook nog vergeten was een nieuwe auto in mn fabriek te laten bouwen. Zonder concurrentie wordt je toch wat minder scherp :+ :P
Ik had je er de vorige keer nog wel voor gewaarschuwd ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Joss schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 15:50:
[...]

Ik had je er de vorige keer nog wel voor gewaarschuwd ;(
klopt, ik weet niet hoe ik dit zo had...wel een beetje dom natuurlijk

En dat over die fabriek. 150 heb ik echt lang niet genoeg aan hoor. Dan kan ik niet eens test onderdelen houden + kwalificatie onderdelen + nieuwe auto. met 200 lukt me dat wel enigzins

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wes46 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 20:35:
[...]

klopt, ik weet niet hoe ik dit zo had...wel een beetje dom natuurlijk

En dat over die fabriek. 150 heb ik echt lang niet genoeg aan hoor. Dan kan ik niet eens test onderdelen houden + kwalificatie onderdelen + nieuwe auto. met 200 lukt me dat wel enigzins
nou ik heb nu 155 en dat lukt me wel aardig..heb daarmee genoeg ruimte voor het bouwen van nieuwe onderdelen+de auto van de vorige race+de auto voor de komende Q/RACE.. met de auto van de oude race rij ik de P+WU en eventueel testen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bij mij zit hij op 193 en hij zit ook wel altijd vol, maar met de onderdelen op de auto erbij heb ik eigenlijk alles driedubbel en sommige onderdelen zelfs vier keer. Inderdaad een beetje overdreven ;) Het idee was dat het uitbreiden van je fabriek later geld zou besparen op onderdelen omdat je niet elke race nieuwe nodig hebt (te repareren onderdelen blijven race onderdelen en anders worden het testonderdelen en dan nog het 100 % reservedeel = alles driedubbel :) ) Maar misschien dat ik daar volgend seizoen ook weer van af stap want als je te lang met je onderdelen doet verbeterd je auto niet ;)

[ Voor 67% gewijzigd door Marzman op 13-08-2007 22:45 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Alles onder de 75% vervang ik :P Brakes vervang ik na de warmup en quali :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Angeloonie schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 22:40:
Had ik net mijn vraag herschreven, sorry ;) Maar ik vervang dus brakes en de vleugels en het meeste is verder meestal wel te repareren.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 22:25:
[...]

nou ik heb nu 155 en dat lukt me wel aardig..heb daarmee genoeg ruimte voor het bouwen van nieuwe onderdelen+de auto van de vorige race+de auto voor de komende Q/RACE.. met de auto van de oude race rij ik de P+WU en eventueel testen..
Je _kunt_ natuurlijk ook je nieuw te bouwen auto bouwen na de P, WU en Q 8)7 Dan gooi je blijkbaar de auto voor de P/WU weg, dus dan heb je een volledige auto aan ruimte gewonnen :D

Het is echt zo voor de hand liggend, maar misschien denk je aan dat soort dingen pas als je verstandiger met je geld om moet gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Grrrrrene schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 22:46:
[...]

Je _kunt_ natuurlijk ook je nieuw te bouwen auto bouwen na de P, WU en Q 8)7 Dan gooi je blijkbaar de auto voor de P/WU weg, dus dan heb je een volledige auto aan ruimte gewonnen :D

Het is echt zo voor de hand liggend, maar misschien denk je aan dat soort dingen pas als je verstandiger met je geld om moet gaan?
Ik heb er niet bewust over nagedacht, maar dat deed ik eigenlijk al wel omdat ik een zo goed mogelijke auto wil bij de kwalificatie en dan mijn reparatie uren ook pas ga gebruiken.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 22:46:
[...]

Ja dat doe ik ook alleen dan na de P en WU gooi ik die auto weg en bouw ik de nieuwe.. legde het verkeerd uit:P, en Q en Race rij ik dan met de nieuwe auto

maar ik snap wat je bedoeld je heb dan in ruimte dan eigenlijk alleen maar nodig 2 volledige auto's.. 2x 64.5..129 heb ik met 155 alsnog veel ste veel..maja heb ik nog wat extra..maar ben absoluut niet meer van plan om nog verder uit te bouwen

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2007 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Iedere race een compleet nieuwe auto :S
Tank, mono, chasis kan makelijk een heel seizoen mee.

Wat ik altijd doe is na testen, pratice, warmup alle onderdelen vervangen behalve de net genoemde 3.
Verdeel over deze 3 mijn reperatie uren en voor de Q heb ik dan een auto op 99.9% en voor de race iets van 98.5% bespaart toch in mijn geval zo'n 1.9M per race.

Heeft er voor gezorgd dat ik het hele seizoen kon testen en uiteindelijk, ondanks slechte resultaten, het seizoen af sloot met 7M winst

Hoop wel dat koment seizoen de resultaten wat beter zijn, aangezien m'n driver ongeveer 0.9m duurder is dan m'n random driver van afgelopen seizoen. Waarschijnlijk dat ik wat op suppliers bezuinig.

@Angeloonie natuurlijk ontwikkel ik m'n auto wel, maar als ik voor deze 3 onderdelen geen nieuw design heb blijf ik de oude gewoon oplappen tenzij de driver natuurlijk de auto kort rijd :( zoals dit seizoen 3 keer is gebeurd.

[ Voor 30% gewijzigd door brid op 14-08-2007 08:10 ]

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

brid schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 08:03:
Ja handig, ontwikkel jij je auto niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brid schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 08:03:

Wat ik altijd doe is na testen, pratice, warmup alle onderdelen vervangen behalve de net genoemde 3.
Verdeel over deze 3 mijn reperatie uren en voor de Q heb ik dan een auto op 99.9% en voor de race iets van 98.5% bespaart toch in mijn geval zo'n 1.9M per race.

Heeft er voor gezorgd dat ik het hele seizoen kon testen en uiteindelijk, ondanks slechte resultaten, het seizoen af sloot met 7M winst

Hoop wel dat koment seizoen de resultaten wat beter zijn, aangezien m'n driver ongeveer 0.9m duurder is dan m'n random driver van afgelopen seizoen. Waarschijnlijk dat ik wat op suppliers bezuinig.

@Angeloonie natuurlijk ontwikkel ik m'n auto wel, maar als ik voor deze 3 onderdelen geen nieuw design heb blijf ik de oude gewoon oplappen tenzij de driver natuurlijk de auto kort rijd :( zoals dit seizoen 3 keer is gebeurd.
Ik kan me hier helemaal in vinden. Zo heb ik het ook grotendeels dit seizoen gedaan. Op zich is het dan nog steeds wel een duur geintje Want volgens mij zijn er nog wel een paar onderdelen die ook wel langer mee kunnen omdat ze niet zo hard slijten. Maar dan heb je uiteraard geen 100% auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Klopt Aerodynamics en electronis zijn van die onderdelen die eigenlijk langer meegaan, maar welke je vervangt om de auto op 100%.

Electronics zijn de kosten niet, alleen Aerodynamics kost ook een flinke zakcenten bij mij +- 0.5m
Misschien dat ik deze in de toekomst niet meer hoef te vervangen als mijn mechanics meer skills hebben en meer ueren per mechanic.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Angeloonie schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 22:40:
Alles onder de 80% vervang ik en onder de 70% gooi ik gelijk weg :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Onderdelen onder de 80% worden test-parts en daarboven vervang ik alle goedkopere onderdelen zoals brakes, electronics en ook wings, zodat ik alle 10 uren kan gebruiken voor het oplappen van de dure onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
brid schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 08:21:
Electronics zijn de kosten niet, alleen Aerodynamics kost ook een flinke zakcenten bij mij +- 0.5m
Misschien dat ik deze in de toekomst niet meer hoef te vervangen als mijn mechanics meer skills hebben en meer ueren per mechanic.
* Joss heeft er 19 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
waarschijlijk met allemaal een skill van boven de 100

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
nvidia schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:24:
waarschijlijk met allemaal een skill van boven de 100
10, waarvan 9 meer dan 100 skill idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:32:
[...]

10, waarvan 9 meer dan 100 skill idd :)
goh dat was een moeilijk rekensommetje.

f1time is dood........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik zou het eigenlijk wel heel erg fijn vinden als ik wist wanneer het volgende seizoen start. Volgende week of volgende maand.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Alleen Tadas weet het en die laat vooralsnog niets van zich horen. Reken nog maar op zeker een weekje of 2.

Dit is trouwens weer lekker voor de C4-poules, ik las op het forum dat er al >160 nieuwe managers in de wacht staan voor een office, ik denk dat je daar zeker 90% als inactief mag beschouwen omdat het zo lang duurt zonder info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, er zijn al verscheidene vragen gesteld op dat forum waarom het zolang duurt met die offices en er komt gewoon 0,0 reactie op. En dat Tadas wel weet wanneer we weer beginnen betwijfel ik. Sterker nog: volgens mij heeft hij geen idee en zitten we hier volgende week met net zoveel informatie :X

Mijn bugreport van dit seizoen is inmiddels naar pagina 4 (!) van de older topics afgezakt en m'n bugreport van seizoen 26 is nog altijd niet gefixed. Fijn hoor, zo'n game developer :X

[ Voor 24% gewijzigd door Grrrrrene op 15-08-2007 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet niet veel gekker worden. komt nu op de f-1.lt scherm.....

pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:13:
Ja, er zijn al verscheidene vragen gesteld op dat forum waarom het zolang duurt met die offices en er komt gewoon 0,0 reactie op. En dat Tadas wel weet wanneer we weer beginnen betwijfel ik. Sterker nog: volgens mij heeft hij geen idee en zitten we hier volgende week met net zoveel informatie :X

Mijn bugreport van dit seizoen is inmiddels naar pagina 4 (!) van de older topics afgezakt en m'n bugreport van seizoen 26 is nog altijd niet gefixed. Fijn hoor, zo'n game developer :X
Vind ik ook Grrrrrrne, kun jij niet een gratis spinoff van f1time in je avonduren maken, hosten en onderhouden ergens O-) ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:29:
[...]

Vind ik ook Grrrrrrne, kun jij niet een gratis spinoff van f1time in je avonduren maken, hosten en onderhouden ergens O-) ......
Heb je al 's in mijn myreact-profiel gekeken wat ik studeer? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Lastig dat niemand weet wanneer we weer aan de slag kunnen... -O- Ik heb daarom ff een verzoekje aan bijv. Joss of Grrrrrene, Ik ben sinds gisteravond papa geworden *O* , en aangezien moeder en zoon nog een aantal dagen in het ziekenhuis verblijven doe ik niks anders dan heen en weer crossen tussen ziekenhuis en bedrijf. Kan iemand van jullie me een pm sturen als het seizoen weer begint(mocht het de komende dagen gebeuren)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Vast niet, voor de eerste race krijg je altijd 5/6/7 dagen voorbereidingstijd. Maar we houden je op de hoogte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Sure, geen probleem. En gefeliciteerd met je zoon! Hoe heet hij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic: Grrrrrrene zag dat jij reviews had geplaats bij forum Formule 1 ooit nog op de pc.. is rFactor een aan te raden spel op dit moment, en hoe kan ik er aankomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 19:07:
offtopic: Grrrrrrene zag dat jij reviews had geplaats bij forum Formule 1 ooit nog op de pc.. is rFactor een aan te raden spel op dit moment, en hoe kan ik er aankomen?
[PC] rFactor "The Future of Race Simulation"
De demo kan je zo downloaden.

[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 15-08-2007 19:30 ]

/▌

• andrestouwe

andrestouwe

Grrrrrene schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 18:59:
Sure, geen probleem. En gefeliciteerd met je zoon! Hoe heet hij?
Bedankt, De kleine heet overigens Jasper *O*

• brid

brid

Eindelijk wat info(info center):

Restart will be done sometime this weekend (most likely Sunday, due to family commitments on Saturday), and first race of the new season is scheduled on Thursday, 23rd of August.
There will be few more changes that were not previously announced (more on these after restart), among others factory space depreciation will be increased a little bit from 5% (over 100) in the seasons before.

Ben benieuwt wat die andere 'changes' zijn

DIY NAS, Hoofd PC

• Sempy
@ andrestouwe: gefeliciteerd met je zoon !

Zondag de reset en dan donderdag de 23e al de eerste race? Ik snap niet waarom dat dan niet gelijk standaard op vrijdag racen wordt. Vier dagen is ook vrij krap als voorbereiding op de eerste race, je moet dus snel een keuze maken voor leveranciers en een teammate zoeken. Hopelijk wordt dat gewoon nog een paar daagjes gerekt, zeker omdat ik nooit geloof dat die reset in een keer goed gaat.

Verwijderd

Sempy schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 08:14:
@ andrestouwe: gefeliciteerd met je zoon !

Zondag de reset en dan donderdag de 23e al de eerste race? Ik snap niet waarom dat dan niet gelijk standaard op vrijdag racen wordt. Vier dagen is ook vrij krap als voorbereiding op de eerste race, je moet dus snel een keuze maken voor leveranciers en een teammate zoeken. Hopelijk wordt dat gewoon nog een paar daagjes gerekt, zeker omdat ik nooit geloof dat die reset in een keer goed gaat.
Haha begint het snel is het wederom niet goed :P

Maargoed we weten waar we aan toe zijn. Zondag kunnen we heerlijk weer analyseren :D

@andrestouwe: Gefeli!

• Joss
Das wel snel ja. De voorbereidingstijd vind ik nog wel oké (zondag meegerekend is het gewoon 5 dagen). We zullen zien wat er van komt.

@Andre: gefeliciteerd! :)

Nog even een herhaling van de 'most likely changes' van aankomend seizoen:
Finances
1. Sponsors’ win and points bonuses reduced by 50% (cut in half), current sponsors (the ones that you have already signed) also will take the same reduction.
2. Small increase in fixed race income (~0.5M)
3. 30% tax over 30 Million. Effective end of this season.

Staff & Markets
4. Ability to train staff once per race.
5. Allowing to extend D/D/D (Driver, Designer, commerce Director) contracts if they have no "accepted" bids (but you still can extend contract if only initial bids were placed). Details posted later, but salary increase will be dependant on team goal.
6. There is a proposal about simplification of markets system (1 step signing only), but it is in discussions at the moment.
7. Ability to sign D/D/D from other groups (Scouting/Search function without actually hiring scout). This functionality is optional, there is still work to be done on the concept.
8. Highest current bid salary will be visible, "Maximum bid" implemented, so no one gets unfair advantage of being online minutes before markets are run.

Parts & testing
9. No repair after starting qualification.
10. Top engines will be a bit more expensive, starting engine characteristics will be different from this season.
11. Introduced gearbox (reliability and efficiency) testing.

[ Voor 81% gewijzigd door Joss op 16-08-2007 09:08 ]

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik moet zeggen dat me dit alles meevalt van Tadas, ik had echt verwacht dat die 1-2 weken bij lange na niet gehaald werden, maar het klopt aardig :) Waarom we op donderdag beginnen met de eerste race is me een raadsel als de officiele racedag een dag later is 8)7 Maar goed, 4-5 dagen de tijd moet genoeg zijn, zoveel hoef je ook weer niet te doen. Nadenken over je motor, versnellingsbak en bandenkeuze is het voornaamste :)

* Grrrrrene blij.

• Joss
Grrrrrene schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 10:43:
Ik moet zeggen dat me dit alles meevalt van Tadas, ik had echt verwacht dat die 1-2 weken bij lange na niet gehaald werden, maar het klopt aardig :) Waarom we op donderdag beginnen met de eerste race is me een raadsel als de officiele racedag een dag later is 8)7 Maar goed, 4-5 dagen de tijd moet genoeg zijn, zoveel hoef je ook weer niet te doen. Nadenken over je motor, versnellingsbak en bandenkeuze is het voornaamste :)

* Grrrrrene blij.
Seizoen waarin jullie joinden begonnen we op zondag (C1) en maandag (C2-C4). Dus hij is al vaker bezig geweest met afwijkende data.

• artharpe
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik rijd inmiddels ook al aardig wat rondjes mee, heb 17 races gedraaid dit seizoen. Tot nu toe bevalt het me uitstekend, een erg leuke on-line game. Ik heb op dit forum al het een en ander gelezen en zag dat er ook een paar spelers waren die gebruik maakten van Excel sheets, waar hebben jullie deze vandaan of zijn dit eigen ontwikkelde sheets? Heel veel tijd besteed ik er niet aan maar ga wel aardig. Ohja, Boer Koen van class 4 group 27.

• Grrrrrene
  • Niet online
Zelf ontwikkeld uiteraard en dat evolueert natuurlijk ook wel gaandeweg de seizoenen vorderen :)

• B-Force
  • Laatst online: 21:24
Is er al iets bekend over niet-actieve managers? Of die eerst worden geschrapt voordat er gedegradeerd/gepromoveerd gaat worden? Is voor mij wel van belang: zit een beetje op de wip nu O-)

• Joss
B-Force schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:47:
Is er al iets bekend over niet-actieve managers? Of die eerst worden geschrapt voordat er gedegradeerd/gepromoveerd gaat worden? Is voor mij wel van belang: zit een beetje op de wip nu O-)
Zondag zullen we het pas weten....
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.