Dat heb ik ook gedaan en ik weet niet hoe hij zich gaat verhouden. Nog zo'n seizoen onderaan bungelen trekt mij iig niet, ik hoop dat hij snel bij gaat leren

Mijn driver is 20 jaar oud/jong en is zo ontzettend allround, niet te geloven. Alle punten zitten tussen de 42 en de 76 ofzo, maar 80% zit tussen de 55 en de 65

Ik zit soms nog wel te twijfelen of ik niet net als Bluepanther een jonge topper had moeten contracteren, want de driver maakt _echt_ ontzettend veel uit, daar ben ik al wel achter. Je kunt bij wijze van spreken de ranglijst van drivers erbij pakken en daar een voorspelling uit doen voor het seizoen. Natuurlijk zijn er goede managers die uit een slechte driver het maximale persen en slechte managers die met een goede driver degraderen, maar er is een hele duidelijke trend te zien: een goede driver maakt meer uit dan een goed ontwikkelde auto of goede suppliers

Trouwens wel weer irritant dat we totaal geen informatie hebben over de tussenpauze in het seizoen, je zou een beetje verwachten dat ze daar wel van geleerd hebben.
Tadas en leren? Vergeef me m'n sarcasme, maar die kerel lijkt oostindisch doof. 'k Heb een bug * gereport, net als vorig seizoen. Dit keer heb ik voordeel bij de bug, maar ik doe 1 post en als hij daar niet op reageert, zoekt hij het maar uit hoor
* Ik heb zo'n routine na de race: race report verwerken in Excel, driverstats bijwerken in Excel, nieuwe designorders geven en stand van zaken qua design verwerken in Excel... Die nieuwe design orders heb ik ingegeven met de oude designer, die 5 extra uren te besteden had t.o.v. mijn huidige... Kortom: ik heb nu 5 uur meer opgegeven dan mijn designer kan werken. Het zal weinig uitmaken op de 80+ uur die ik kan besteden, maar toch...
Als Tadas er net zo snel op reageert als hij op mijn bug van seizoen 26 nog moet reageren, wordt er niks aan gedaan en besteed ik teveel uren aan het design van na race 1 van seizoen 28
[
Voor 33% gewijzigd door
Grrrrrene op 11-08-2007 12:34
]