Ik heb echt geen zin om hierover door te zeuren, maar ik vind het wel grappig dat je precies hetzelfde zegt als ik, maar het ondertussen toch nodig vindt om deze opmerking te maken:
Waar slaat zo'n sneer nou op? Je hebt het hele seizoen zitten schelden op je coureur die in het begin traag was, al in ronde -1 een fout maakte en weet ik het wat. Ik deed hetzelfde, we stonden er zelf om bekend.
'dat zou jij moeten weten' sloeg op jouw gescheld op je coureur. Je hebt letterlijk 's op IRC gezegd dat je er niks meer van snapte dat je coureur zo aanprutste in de race, dat je met een lage pole skill toch terugviel in de race. Dat wil maar zeggen dat zaken als DRP/DQP en skills niet alles zeggen over een coureur en dat het dus afwachten is wat er gaat komen.
Ik begon, ik herhaal mezelf maar ff, vorig seizoen met de op 1-na-kutste coureur die er was in onze groep en je weet hoe dat kwam: stomme bug waar Tadas niks aan wilde doen. Ondanks dat alles scoorde ik, zeker na de tegenslag van de 2e en 3e race van het seizoen teboven te zijn gekomen regelmatig posities rond de top10, ik heb zelfs kortstondig 4e gereden, maar helaas begaf m'n versnellingsbak het. En dat alles dus met een van de slechtste, oudste coureurs van het veld. Dit seizoen heb ik een veel betere gecontracteerd, dus ik verwacht in de top10 te komen. Ik heb helemaal de doelstelling niet om naar C2 te promoveren dit seizoen, dat zou heel raar zijn na een seizoen waar ik op het nippertje 2 punten scoorde en in C3 bleef.
Voor komend seizoen staat nog niet eens vast wie er in onze groep komen en je wil nu al zeggen dat je het een rare keus vind dat ik voor deze coureur ben gegaan: een jonge, 20-jarige kerel die geen echt slechte punten heeft en 3 jaar mag doorgroeien voor een habbekrats. Ik heb vorig seizoen aardig op een houtje moeten bijten om niet failliet te gaan, dus vind je het heel gek dat ik dit seizoen niet grof geld bied op een dure topper?
Edit: Er was trouwens 1 andere, 19 jarige Duitser tekoop, die heeft Blue Panther gehuurd voor > 2M per race ofzo. Dat zou dus betekenen dat ik 1,7M meer zou gaan betalen dan ik nu betaal en dat werd me wat te gortig als gok voor de financiën...
[
Voor 20% gewijzigd door
Grrrrrene op 19-08-2007 16:07
]