Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #5

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.360 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmm, dat heb ik dan een beetje gemist :) Maar ik snap ook niet waarom Tadas die supporter-functie niet gewoon aanzet, denk dat er genoeg mensen zijn die ervoor willen betalen.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siender
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2020
Hallo F1timers :) Ik houd van Formule 1, dus kwam ik bij dit spel uit. Ik doe ook aan hattrick dus ik dacht dat dit ongeveer hetzelfde zou zijn voor F1. Zondag heb ik me aangemeld en er staat nu nog steeds: Your application for an office is currently being processed. Usualy it does not take longer than 24 hours. Duurt dit nog lang of kan ik al eerder beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Grrrrrene schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:24:
Hmm, dat heb ik dan een beetje gemist :) Maar ik snap ook niet waarom Tadas die supporter-functie niet gewoon aanzet, denk dat er genoeg mensen zijn die ervoor willen betalen.
Ben ik het niet mee eens, ik vind dat ie het pas kan maken om er geld voor te vragen als het echt goed werkt. Dat is nu eenmaal een feit als je bedrijfje wilt beginnen oid, je zult altijd eerst wat moeten investeren om te kunnen gaan verdienen...

Edit: @ Joss, was 8 min regen toch? Hoeveel regen en welke baan? Denk dat het je nml wel redelijk wat tijd per rondje oplevert...

[ Voor 10% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 08-08-2007 21:42 ]

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Siender schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:37:
Hallo F1timers :) Ik houd van Formule 1, dus kwam ik bij dit spel uit. Ik doe ook aan hattrick dus ik dacht dat dit ongeveer hetzelfde zou zijn voor F1. Zondag heb ik me aangemeld en er staat nu nog steeds: Your application for an office is currently being processed. Usualy it does not take longer than 24 hours. Duurt dit nog lang of kan ik al eerder beginnen?
Het probleem is dat het seizoen bijna afgelopen is. Op het forum is al melding gemaakt van de foute aanmeldtekst, wat dat betreft gaat het weer net zoals vorig seizoen :Z

Je moet dus even wachten, want je wil echt niet 24 uur voor de laatste race beginnen met dit spel ;) Zometeen ligt het spel een week of twee stil, denk ik, dan worden bugs gefixed en de boel gereset. Ik denk dat je er na een week of anderhalve week wel in kunt, maar momenteel moet je nog even geduld hebben :)
Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:41:
[...]

Ben ik het niet mee eens, ik vind dat ie het pas kan maken om er geld voor te vragen als het echt goed werkt. Dat is nu eenmaal een feit als je bedrijfje wilt beginnen oid, je zult altijd eerst wat moeten investeren om te kunnen gaan verdienen...
Zo denk ik er opzich ook over hoor, maar er moet gewoon wat veranderen en als ik ga wachten tot alles me naar het zin is... ;) Dan moet Tadas ook veranderen en 's informatie geven over problemen en zijn oplossing en niet alleen rondhangen in het pokertopic :X

[ Voor 53% gewijzigd door Grrrrrene op 08-08-2007 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Siender schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:37:
Waarschijnlijk nog 2 weken. Je joint eigenlijk precies op het goede/verkeerde moment. De "winterstop" komt er namelijk net aan.

@Luuk: Klopt ja, maar meer details gaan we hier niet bespreken ;)

@René: Tadas weet het zelf ook denk ik, zie hier:
"I do not remember fixing anything :) " :P

[ Voor 17% gewijzigd door Joss op 08-08-2007 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:42:
[...]

Waarschijnlijk nog 2 weken. Je joint eigenlijk precies op het goede/verkeerde moment. De "winterstop" komt er namelijk net aan.

@Luuk: Klopt ja, maar meer details gaan we hier niet bespreken ;)
Ja, is ook logisch, zag al dat het Silverstone was en dat je directe concurrent op dezelfde strat. als jij staat qua regenbandjes... dus daar gaat het tussen jullie niet op beslist worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:46:
[...]

Ja, is ook logisch, zag al dat het Silverstone was en dat je directe concurrent op dezelfde strat. als jij staat qua regenbandjes... dus daar gaat het tussen jullie niet op beslist worden...
Jup, gat in de Q is nog wel groot, maarja ik heb ook maar 7 pole skill en de rondjes waren dramatisch... Ik hoop dat ik met m'n risicovolle strategie hem nog voorbij kan steken. Kom na die vroege pitstop namelijk nog maar 1 keer binnen, op mediums. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Joss schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:42:
[...]

@René: Tadas weet het zelf ook denk ik, zie hier:
"I do not remember fixing anything :) " :P
Ja, prachtige uitspraak ja _o_

Ik heb trouwens zo'n donkerbruin vermoeden dat het gewicht van een auto niet goed meegenomen is in de game engine :X Chris Spicas zegt op het forum dat hij een auto van 430+ kg heeft, da's meer dan 100kg zwaarder dan die van mij en toch kan hij meekomen in C2, sterker nog: hij promoveert al op zeker naar C1 8)7

Gooi voor de gein 's 100L teveel brandstof in je auto en kijk wat er gebeurt met +/- 100kg aan extra ballast :o Dat kan toch gewoon niet?

Kan natuurlijk zijn dat hij niet kan rekenen, maar hij is niet de enige die stemt dat hij zo'n zware wagen heeft :D

[ Voor 51% gewijzigd door Grrrrrene op 08-08-2007 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Grrrrrene schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:58:
[...]

Ja, prachtige uitspraak ja _o_

Ik heb trouwens zo'n donkerbruin vermoeden dat het gewicht van een auto niet goed meegenomen is in de game engine :X Chris Spicas zegt op het forum dat hij een auto van 430+ kg heeft, da's meer dan 100kg zwaarder dan die van mij en toch kan hij meekomen in C2, sterker nog: hij promoveert al op zeker naar C1 8)7

Gooi voor de gein 's 100L teveel brandstof in je auto en kijk wat er gebeurt met +/- 100kg aan extra ballast :o Dat kan toch gewoon niet?

Kan natuurlijk zijn dat hij niet kan rekenen, maar hij is niet de enige die stemt dat hij zo'n zware wagen heeft :D
Dat komt omdat alle auto's een minimumgewicht van 600 kg hebben. Als je daaronder zit weegt hij dus 600 kilo. Het gewicht van de auto is trouwens alle design onderdelen + motor + gearbox + ( 4 x banden ) + 100 kg voor je driver en overigen. Lijkt me heel sterk dat je dan op 330 kg zit.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

O.K., voor de laatste keer dit seizoen......

*O* Hoppatee, Racingday! *O*

Iedereen succes vandaag d:)b

En nu maar hopen dat ik binnen 2 weken dit weer kan doen ;)

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andrestouwe schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 07:31:

ghehe die houden we erin ;) Moet je wel zorgen dat je elke keer er vroeg uit bent :P

Nou vandaag is het D-day ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Marzman schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 00:50:
[...]

Dat komt omdat alle auto's een minimumgewicht van 600 kg hebben. Als je daaronder zit weegt hij dus 600 kilo. Het gewicht van de auto is trouwens alle design onderdelen + motor + gearbox + ( 4 x banden ) + 100 kg voor je driver en overigen. Lijkt me heel sterk dat je dan op 330 kg zit.
Je snapt het niet. Op F1Time forum is een poll waar je de onderdelen van je design-schermpje op moet tellen, dus zonder banden, motor, versnellingsbak en 100kg aan driverzut. Daar zit al 100kg verschil tussen, dat maak je met je suppliers niet meer goed. Aangezien het zo goed als onmogelijk is om qua totaalgewicht (dus incl. suppliers + driver) onder de 600kg te komen, zou zo'n auto met 430kg-wegende designonderdelen 700-750kg wegen, waar die van mij 640kg weegt. En dat is nog zonder brandstof...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
andrestouwe schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 07:31:

w00h00 ! En nu maar hopen dat ik voor die pool blijf zodat ik zeker promoveer :D Helaas kan ik op mijn nieuwe werk minder makkelijk de race af en toe volgen dus die racetijden van C3 spreken me wel heel erg aan.

@joss, nog gefeli met je rijbewijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:29
Kijk net ff nog m'n raceinstellingen door, zie ik dat ik de revs na de Q nog niet teruggezet had. :X Maar goed dat ik ff check, anders zou m'n laatste kansje op de titel eraan zijn geweest.

Wordt nog spannend voor de eerste plek, maar 3 puntjes verschil en ik sta net voor hem op de grid. Zelfs de nr 3 maakt nog kans op de titel, maar die heeft schijnbaar besloten de laatste race niet mee te doen en dat zou weer heel gunstig zijn om ook de eerste plek bij de constructeurs te pakken.

Opvallend, er doet deze race een manager mee die de afgelopen 12 races niet heeft meegedaan. Leuk om te zien wat de ontwikkeling van de wagens in zo'n seizoen is, toentertijd kon hij nog p4 scoren, nu staat hij ruim 1sec. achter op de nummer een na laatst en 5sec. op de pole. :)

Iedereen succes vandaag !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Die kerel doet alleen mee om niet inactief gevonden te worden. Dat heeft bij ons in de groep ook 1 persoon gedaan. Die deed al weet ik het hoeveel races mee, maar race 15 ineens wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:00:
Die kerel doet alleen mee om niet inactief gevonden te worden. Dat heeft bij ons in de groep ook 1 persoon gedaan. Die deed al weet ik het hoeveel races mee, maar race 15 ineens wel weer :)
Niet zo kortzichtig ;)

Dat kan heel veel redenen hebben...

heb er wel zin in. Ben benieuwd hoe alles weer ontwikkeld. Weet alleen nog niet of ik vanaaf er live ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Zo, gaat spannend worden vandaag...
Zag dat de plaatsten 10 t/m 18 NL zijn, met een Bahos ertussen... leuk zo'n rijtje, volgende seizoen maar 1 t/m 8? :P

Maar 11e positie is wel een goede uitgangspositie om evt puntjes te gaan scoren Grrrrene, er vallen er sowieso wel 1 of 2 uit, beetje doorschuiven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:22:
[...]

Niet zo kortzichtig ;)

Dat kan heel veel redenen hebben...
Oh komop, dit ligt er wel heel dik bovenop ;) Hoewel ik hem niet snap: als hij niet zou hebben geraced, zou hij naar C4 zijn gegaan wat me met zijn motivatie en financiele situatie niet onverstandig leek. Races 2, 3, 5, 6, 7, 11 en 15 gereden, de rest niet. Da's niet goed voor de motivatie van je team :o
heb er wel zin in. Ben benieuwd hoe alles weer ontwikkeld. Weet alleen nog niet of ik vanaaf er live ben
Ik ben er wel live bij. Om 20:30 krijg ik visite, dus ik hoop dat de race dan afgelopen is (kan misschien net).
Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:24:

Maar 11e positie is wel een goede uitgangspositie om evt puntjes te gaan scoren Grrrrene, er vallen er sowieso wel 1 of 2 uit, beetje doorschuiven....
Als ik maar niet een van die '1 of 2' ben :P

[ Voor 18% gewijzigd door Grrrrrene op 09-08-2007 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:28:
Ik ben er wel live bij. Om 20:30 krijg ik visite, dus ik hoop dat de race dan afgelopen is (kan misschien net).

Als ik maar niet een van die '1 of 2' ben :P
Ben er ook wel bij, heb wel visite, maar die kijkt maar mee :o (en is dit reeds gewend)
Enne Grrrrene, jij hebt al de laatste 2 races problemen gehad met je auto, dus nu weer de beurt aan iemand anders.... (doe maar Alvear, heb ik er ook nog profijt van ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Licht stress momentje...

Ik ga nog altijd derde in de group ondanks reeds 7 uitvalbeurten (waarvan geen een door een fout van mij... :() maar intussen zijn de nummer 3 en 4 daardoor dusdanig dichtbij gekomen dat ik de laatste race op Monaco minimaal 3 punten moet verzamelen, en juist deze baan is niet bepaald een favoriet van mijn crappy driver... :(

De race wordt gereden met 10mm zware regen en 12mm regen en momenteel sta ik op intermediates. Aangezien de PWQ ander weer hadden heb ik dus geen data over welke band de betere keus is, dus daarom hier mijn vraag, en ik hoop dat iemand mij even uit kan helpen...op Monaco, kan ik met dit weer beter de intermediates of de wets nemen?

Een PM mag ook (a)

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:58:
[...]
80 liter ;) Maar dat houd dus in dat efficiency bijna net zoveel, zoniet meer, invloed heeft op je rondetijden. Hmm hmm hmm :)

@Sander, dat is up to you, ik hoop niet dat iemand het je gaat vertellen :P Probeer even logisch na te denken, je komt er vast wel uit :)

[ Voor 15% gewijzigd door Joss op 09-08-2007 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Zoeken kan ook nog wel helpen. Ik weet zeker dat het ergens in de 1e paar topic voorbij is gekomen. :X

Verder zal er echt niet met exacte data gesmeten gaan worden, sorry, maar dat zijn nou net die dingen die het spelletje leuk maken (of in jouw geval even minder ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Volgens mij is 12mm juist een randgeval en vandaar zit ik er ook echt mee. Ik heb de oude topics echt al doorgelezen hoor ;) Als ik niet 4 keer in leidende positie was uitgevallen was dit vraagstuk ook echt een stuk minder spannend voor mij hoor :p Nou, ik hoop dat iemand mij even uit wil helpen en een PM wil sturen... Of iig even aangeven of intermediates gewoon echt een stom idee is in deze situatie :p Exacte data ofzo hoeft niet perse, wil alleen weten wat ik nu nodig heb, de rest zoek ik zelf later wel uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Joss schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:42:
[...]

80 liter ;) Maar dat houd dus in dat efficiency bijna net zoveel, zoniet meer, invloed heeft op je rondetijden. Hmm hmm hmm :)
80 Liter? Benzine is lichter dan water (0,72kg / liter), dus eerder 150L :*

@SanderF1: Dat heet ervaring. Als het goed is heeft de rest van je groep die ervaring ook niet, dus het wordt een gok. Maar bedenk voor jezelf of 10-12mm veel water is (dus wets) of relatief weinig (dus intermediates).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Het wordt idd een gok, maar ik wil deze race even al het risico minimaliseren... Ik heb dus werkelijk GEEN idee of 12mm veel regen is :s Als ik overigens weer uitval door een driver error, engine fail of damaged suspension dan ga ik gillen :D

[ Voor 13% gewijzigd door Sanderrr op 09-08-2007 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:02:
[...]

80 Liter? Benzine is lichter dan water (0,72kg / liter), dus eerder 150L :*
Als we dan toch precies zijn is het 0.78 kg/liter :D Rekende het andersom uit, liter per kilogram :X

[ Voor 26% gewijzigd door Joss op 09-08-2007 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Het is geen constante ofzo, 't zit ergens tussen de 0.7 en 0.8kg/l, afhankelijk van de toevoegingen, maar whatever, je snapt wat ik bedoel :) Ik snap niet hoe iemand met zo'n zware auto naar C1 kan promoveren. Uit C4 of zelfs C3 kan ik het me nog enigszins indenken. Goede driver en de beste designer + suppliers en je komt een heel eind, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:21:
Het is geen constante ofzo, 't zit ergens tussen de 0.7 en 0.8kg/l, afhankelijk van de toevoegingen, maar whatever, je snapt wat ik bedoel :) Ik snap niet hoe iemand met zo'n zware auto naar C1 kan promoveren. Uit C4 of zelfs C3 kan ik het me nog enigszins indenken. Goede driver en de beste designer + suppliers en je komt een heel eind, denk ik.
Hmmm, voel nu voorlopig een stuk minder druk om die waarden dus omlaag te gaan helpen (totdat Bubbelfiets met een aanpassing komt natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, dat is het hele probleem nu: Als blijkt dat er idd geen rekening mee gehouden wordt en Bubbeldinges voegt het ineens toe, dan zijn er wat mensen met zware auto's die heel hard terugvallen richting C3-C4, omdat je die kilo's er echt niet zomaar af hebt :X Ik vind het dus een groot risico om te zeggen "screw weight, alle punten gaan naar efficiency, kosten en een beetje naar space".

[ Voor 20% gewijzigd door Grrrrrene op 09-08-2007 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
SanderF1 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:04:
Het wordt idd een gok, maar ik wil deze race even al het risico minimaliseren... Ik heb dus werkelijk GEEN idee of 12mm veel regen is :s Als ik overigens weer uitval door een driver error, engine fail of damaged suspension dan ga ik gillen :D
Als je op zeker wil spelen neem je Wets zonder rekening te houden of dit het beste is ... Niemand gaat trouwens een antwoord geven wat het beste is!

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:01:
Ja, dat is het hele probleem nu: Als blijkt dat er idd geen rekening mee gehouden wordt en Bubbeldinges voegt het ineens toe, dan zijn er wat mensen met zware auto's die heel hard terugvallen richting C3-C4, omdat je die kilo's er echt niet zomaar af hebt :X Ik vind het dus een groot risico om te zeggen "screw weight, alle punten gaan naar efficiency, kosten en een beetje naar space".
keuzes keuzes... :P Tot nu toe ligt me prioriteit voor eff hoger dan weight. Hou er wel rekening mee maar minder da jullie denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Tsja, ik houd er rekening mee omdat het uit zou moeten maken, niet omdat het verschil maakt. Als Tadas ineens zegt "hmm, dat ben ik vergeten, ik implementeer het ff", ben je de lul als je nooit rekening hebt gehouden met het gewicht van je onderdelen :) Met m'n motor wil ik dat risico nog wel lopen, gear box zelfde verhaal. Zoiets als dat gewicht wordt toch pas geactiveerd tussen twee seizoenen in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:05:
Tsja, ik houd er rekening mee omdat het uit zou moeten maken, niet omdat het verschil maakt. Als Tadas ineens zegt "hmm, dat ben ik vergeten, ik implementeer het ff", ben je de lul als je nooit rekening hebt gehouden met het gewicht van je onderdelen :) Met m'n motor wil ik dat risico nog wel lopen, gear box zelfde verhaal. Zoiets als dat gewicht wordt toch pas geactiveerd tussen twee seizoenen in ;)
Lijkt me onzin om nu aan te nemen dat gewicht geen factor is, maar blijkbaar kan het gecompenseerd worden... Of bedoel je iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 08:15:
[...]

ghehe die houden we erin ;) Moet je wel zorgen dat je elke keer er vroeg uit bent :P

Nou vandaag is het D-day ;)
Ehh, voordeel/nadeel als je boer bent, wekkertje staat standaard op 06.00 uur :7 Was zelfs laat vandaag met posten :+
Stealth2000 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 08:52:
[...]

w00h00 ! En nu maar hopen dat ik voor die pool blijf zodat ik zeker promoveer :D Helaas kan ik op mijn nieuwe werk minder makkelijk de race af en toe volgen dus die racetijden van C3 spreken me wel heel erg aan.

@joss, nog gefeli met je rijbewijs!
Ziet er naar uit dat je samen met m'n SMS mongolen (dit lezen ze toch niet :P ) promoveerd. Die pool kan je weinig maken, of je moet uitvallen

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Zojuist de kwali gedaan. Tijdens de trainingen heel de tijd rond de 5e plaats en nu de 2e met een heel zware auto. De temperatuur blijft onder de 26 graden dus een 1 stop strategie moet wel kunnen denk ik. De ronde tijden zijn niet eens zo heel erg langzaam tov medium banden.

Hopelijk kunnen we het seizoen met een podium afsluiten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Joss schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:10:
[...]

Lijkt me onzin om nu aan te nemen dat gewicht geen factor is, maar blijkbaar kan het gecompenseerd worden... Of bedoel je iets anders?
Ik snap niet wat je bedoelt. Wat ik bedoel is dat je een gewichtsverschil van 100kg toch zou moeten merken. Tuurlijk kan het gecompenseerd worden, er rijden ook mensen rond met 900-950pk-motoren. Dat compenseert al een heel eind. Ik vind het alleen heel apart dat er dit soort 'tanks' rondrijden in C2 en C1 ;) Dat soort scheve ontwerpen zou je eerder in C3 en C4 verwachten.

En dat ik denk dat het misschien niet geïmplementeerd is, komt gewoon omdat m'n vertrouwen in Tadas niet zo groot is :P Hij zei ook dat de markten OK werkten, toen ik voor de 2e keer in de negotiating fase kwam met m'n coureur, maar toch deed hij een rerun, een paar dagen later. Volgens mij roept hij soms gewoon maar wat, als hem dat ff beter uitkomt dan een bug fixen. Wat dat betreft ben ik ook benieuwd wat hij zegt als je klaagt dat je driver in ronde -1 een fout maakte. Ik denk dat je dan een mooi stuk proza kunt verwachten :+

[ Voor 34% gewijzigd door Grrrrrene op 09-08-2007 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:19:
[...]

Ik snap niet wat je bedoelt. Wat ik bedoel is dat je een gewichtsverschil van 100kg toch zou moeten merken. Tuurlijk kan het gecompenseerd worden, er rijden ook mensen rond met 900-950pk-motoren. Dat compenseert al een heel eind. Ik vind het alleen heel apart dat er dit soort 'tanks' rondrijden in C2 en C1 ;)
Als zijn auto 100kg zwaarder is, wil dat zeggen dat hij zijn uren in efficiency steekt. Waarschijnlijk heeft hij dus wel een 100 efficiency auto, een goede coureur en een kleine dosis geluk :P
Grrrrrene schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:19:
[...]
Wat dat betreft ben ik ook benieuwd wat hij zegt als je klaagt dat je driver in ronde -1 een fout maakte. Ik denk dat je dan een mooi stuk proza kunt verwachten :+
Oh komop René...... Je weet toch dat ie NOOIT wat zegt :P

[ Voor 21% gewijzigd door Joss op 09-08-2007 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Joss schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:22:
[...]

Als zijn auto 100kg zwaarder is, wil dat zeggen dat hij zijn uren in efficiency steekt. Waarschijnlijk heeft hij dus wel een 100 efficiency auto, een goede coureur en een kleine dosis geluk :P
Dat kan ook natuurlijk. Het jammere is alleen dat je dan een enorme bult efficiency inlevert in de 'winterstop', omdat je zover boven de 50% zit :)

Ik heb er echt zin in vanavond. Ik heb nog altijd goede hoop dat het gaat lukken en eigenlijk zou degradatie ook geen ramp zijn, mijn team kan wel wat miljoenen meer gebruiken en ik denk dat m'n driver ook wel blij gaat worden van een successezoen. Maar goed, als ik mag kiezen blijf ik in C3 en ik hoop dat ik dat op eigen kracht red vanavond *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Hmmm Grrrrrene, nog steeds geen Jasktas (oid), dus met een beetje geluk meldt die zich niet meer voor de komende race... Zou toch weer mooi zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixion
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Ixion

[DPC]TeamGrazzie + KletsCows

Je DM staat uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Hij zal wel ingame bedoelen :) Maar komop, ga het nou niet voorzeggen, ik weet zeker dat je het kunt vinden in de topics van de afgelopen weken en anders ga je racelogs checken van GoT'ers en die leggen tegen hun opmerkingen hier :*
Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:44:
Hmmm Grrrrrene, nog steeds geen Jasktas (oid), dus met een beetje geluk meldt die zich niet meer voor de komende race... Zou toch weer mooi zijn
Zou zeker mooi zijn, maar hij heeft nog geen race gemist dit seizoen, dus ik wil me nog ff geen illusies maken :)

[ Voor 45% gewijzigd door Grrrrrene op 09-08-2007 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:51:
Hij zal wel ingame bedoelen :) Maar komop, ga het nou niet voorzeggen, ik weet zeker dat je het kunt vinden in de topics van de afgelopen weken en anders ga je racelogs checken van GoT'ers en die leggen tegen hun opmerkingen hier :*
[...]
Zou zeker mooi zijn, maar hij heeft nog geen race gemist dit seizoen, dus ik wil me nog ff geen illusies maken :)
Zeker waar... we'll see!

Enne, ga nou geen PM sturen... dat moet iemand zelf uitvogelen en zoals Grrrrrene zei (en ik ook al eerder), het staat 100% zeker in 1 van de vorige topics letterlijk al eens genoemd wat de grens is voor wets...
(dus eigenlijk is het al eens genoemd, daarna ook gezegd dat we dat niet meer moesten doen...
we zijn hier toch geen olvaritproducent om alles voor te kauwen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

SanderF1 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:04:
Probeer wat vergelijkingen te maken :) Vul een glas met 12 mm water en vraag jezelf af of dit veel is voor de verschillende banden, of ga alle circuits af en kijk hoe veel mm er ligt op de circuits waar het regent.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
code:
1
17   Jakstas Zilvinas   1:11.746   +1.819   +0.105   2

Hij heeft nog 2 rondjes, maar het gat is redelijk groot met mijn p11 :)

Edit:

code:
1
16   Jakstas Zilvinas   1:11.511   +1.584   +0.077   4

*O*

[ Voor 23% gewijzigd door Grrrrrene op 09-08-2007 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Lekker zeg, andere mensen die vooraan mee reden bleken op een driestopper te staan en zijn verdwenen. Ik ik lig eerste rijdt de snelste ronden tijden en dan krijg je weer een gearbox problem tien rondjes voor het einde. Dit gaat me veel plaatsen kosten :/

Ben 10 seconde per rondje langzamer nu.

[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 09-08-2007 17:20 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Kijk wie er 1m40 achter je ligt en begin vast te duimen? ;)

* Grrrrrene hoopt dat hij geen last heeft van mech-problemen vanavond. Ik wil weer 's een race uitrijden zonder problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Marzman Maar daardoor heb je het kampioenschap wel spannender gemaakt gezien Semper een plaatsje opschoof en ik te ver achter lig.

Maar al met al, ben gezien ik (maar) 2 punten verlies op Semper toch nog met 1 punt verschil kampioen geworden als ik mij niet vergis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
*O* Ik heb zowaar mijn eerste race gewonnen! Ben nu dus 3e in het klassement geworden *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Grrrrrene schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 17:26:
Kijk wie er 1m40 achter je ligt en begin vast te duimen? ;)

* Grrrrrene hoopt dat hij geen last heeft van mech-problemen vanavond. Ik wil weer 's een race uitrijden zonder problemen :)
Dat was mijn teamgenoot zeker? 3 seconden achter hem geeindigd.
Jammer, want deze race had ik zonder die gearboxproblemen zeker gewonnen. Het ging heel de tijd tussen mij en Kevin ik lag net voor hem en hij heeft nog twee keer een paar rondes last gehad van banden die versleten waren wat hem twee seconde per ronde koste.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 17:28:
@Marzman Maar daardoor heb je het kampioenschap wel spannender gemaakt gezien Semper een plaatsje opschoof en ik te ver achter lig.

Maar al met al, ben gezien ik (maar) 2 punten verlies op Semper toch nog met 1 punt verschil kampioen geworden als ik mij niet vergis :)
Teamtactisch gezien heb ik hem goed geholpen inderdaad ;) En gefeliciteerd dan, ik weet niet hoe veel punten Sempy krijgt voor de 4e plek maar jullie scheelden inderdaad drie puten.

[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 09-08-2007 17:35 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:11:
[...]

Als we dan toch precies zijn is het 0.78 kg/liter :D Rekende het andersom uit, liter per kilogram :X
hoe kan je dat zien dan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Bij je designscherm (en je suppliers)
Marzman schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 17:32:
[...]

Teamtactisch gezien heb ik hem goed geholpen inderdaad ;) En gefeliciteerd dan, ik weet niet hoe veel punten Sempy krijgt voor de 4e plek maar jullie scheelden inderdaad drie puten.
4e plaats lever 5 punten op.

[ Voor 81% gewijzigd door Grrrrrene op 09-08-2007 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Mmm, live race doet het zo te zien niet. Leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

F e r o x schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 17:41:
Mmm, live race doet het zo te zien niet. Leuk.
Werkt hier gewoon -> http://www.f1time.com/live/live.php

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
Ja, maar als ik naar mijn groep ga (C4 - 57) dan zie ik niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Niet online
Is die al niet afgelopen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
Dan zal ik ff moeten wachten tot het verslag dan. Ik dacht dat de uren waarop de races gereden werden niet veranderden. Excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Niet online
Als die van jou om vijf uur begint dan zal die dat vandaag ook wel doen, ik ging er vanuit dat hij om vier uur begonnen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 07:50

The_DoubleU

Tweaker in München

De server is gewoon weer erg traag met berekenen, ik zie dat Group 56 net begonnen is, dus group 57 komt er zo aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ziet er weer slecht uit voor vanavond ;( De races die om 18.00 hadden moeten beginnen (C3G1-C3G7) zijn nog niet begonnen, zelfs C3G1 nog niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Hij is inderdaad weer lekker snel.

Toen ik rond 17:15 m'n race orders wou checken had hij al wat hik-ups.
In de lite viewer zie ik bij onze groep nog niet de practice tijden staan, dus het lijk er op dat er weer vertraging is......grrrrrr

Ik wil weten of rene blijft of degradeerd :( en of ik weer een race uit rij

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
Merde weer mechanische problemen. Sinds ik de revs hoger zet, heb ik nog niet echt veel geluk gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag :O :Z

Ongelofelijk, je zou zeggen dat hij ervan leert (Tadas dus), maar het blijft een prutser :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 19:40:
Traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag :O :Z

Ongelofelijk, je zou zeggen dat hij ervan leert (Tadas dus), maar het blijft een prutser :o
Hij kan er moeilijk even heen lopen (Canada -> Litouwen equals veel kilometers) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

en hij doet et weer is niet......... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Goed... De race was om 21.01 beschikbaar :P

Ik moest 3 punten meer pakken dan mijn concurrent om te promoveren naar de C2. Dat is (helaas) niet gelukt. We waren wel aan elkaar gewaagd, ondanks verschillende tactieken: ik eindigde 3e met een voorsprong van bijna 1 seconde op hem.

Ben dus maar 1 puntje ingelopen en zal het met nog een seizoen C3G14 moeten doen. Uiteindelijk is hij wel de terechte #3 denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
:) Waardeloze race maar gelukkig nog net goed geindigd waardoor ik 3 punten voorsprong gehouden heb op de nummer 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00pie :) :) :)

Spannende laatste race, stond voor de race nog #2 met 2 punten achterstand en een minderheid in overwinningen. De #1 was 'normaal' gesproken zo'n 1 a 2 seconde per lap sneller maar gelukkig dus niet deze race!

Dankzij een goede pitstop strategie en de juiste banden vrijwel de gehele race op #1 kunnen rijden en gewonnen met zo'n 23 seconden voorsprong op een tegenstander die de laatste races sterk kwam opzetten. Mede dankzij hem was de #1 in het klassement niet in staat om hoger te komen dan de 3e plaats deze race en bezorgde dus mij 4 punten verschil en daarmee het kampioenschap in C4G15

Tijd voor een feestje! :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Was weer balen met de snelheid van de server.
Net de race gekeken, uitslag wist ik al.
Bleek dat er bij mij de airodynamica kapot was gegaan en bij geepee de gearbox :(
Helaas heeft het niks uitgemaakt voor Geepee, had 2 punten nodig, met een goede auto was hij waarschijnlijk 9de geworden. Van m'n eigen defect baal ik wel, zat op het vinken touw bij Grrrene, dus had een puntje kunnen opleveren.

Helaas begint nu het grote wachten op het nieuwe seizoen, heb de stats van m'n driver bekeken.
Alles plust flink speed is zelfs 14 punten hoger en deze kan teminste zich concentreren en qualen en uihouding vermogen heeft, inhalen en blocken. Ik ben happy en verwacht volgend seizoen toch zeker wat meer punten te gaan pakken.

Hopelijk veranderen de degradatie regels, anders op zoek naar een nieuwe teammate.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Hoe werkt de promotie eigenlijk. Gaat de top 3 van 1 groep naar dezelfde groep of worden die verdeeld over de verschillende groepen?
Dus top 3 C4-G1 => C3-G1 of 1 C3-G1, 2, C3-G2, 3 C3-G3?
Zit nu in C4G45 en wil graag weten welke groep ik waarschijnlijk terecht kom, alvast toekomstige team maatjes bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Laatst online: 21:24
Helaas, dit seizoen (met prut random driver) geen enkel puntje kunne pakken :( Waarschijnlijk dus weer terug naar C4 volgend seizoen :'( Hopelijk nog een beetje competitie, anders wordt het echt een jaartje oppotten en dan weer verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

The_DoubleU schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 23:33:
Hoe werkt de promotie eigenlijk. Gaat de top 3 van 1 groep naar dezelfde groep of worden die verdeeld over de verschillende groepen?
Dus top 3 C4-G1 => C3-G1 of 1 C3-G1, 2, C3-G2, 3 C3-G3?
Zit nu in C4G45 en wil graag weten welke groep ik waarschijnlijk terecht kom, alvast toekomstige team maatjes bekijken.
Je blijft bij elkaar...
Als het goed is gaat top 3 C4G1-C4G4 naar C3G1, C4G5-C4G8 naar C3G2 etc.
Dus de gelukkigen die toevallig in C4G36 t/m G39 zitten komen in de "GoT-groep C3G9" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 23:43:
[...]

Je blijft bij elkaar...
Als het goed is gaat top 3 C4G1-C4G4 naar C3G1, C4G5-C4G8 naar C3G2 etc.
Dus de gelukkigen die toevallig in C4G36 t/m G39 zitten komen in de "GoT-groep C3G9" ;)
Dat is niet helemaal waar Luuk. Vorig seizoen waren de promo/degra's een zooitje, waardoor Tadas besloot om de easy way out te nemen. Hierdoor kwamen veel weer bij elkaar. Dat is echter niet het uitgangspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Joss schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 23:45:
Dat is niet helemaal waar Luuk. Vorig seizoen waren de promo/degra's een zooitje, waardoor Tadas besloot om de easy way out te nemen. Hierdoor kwamen veel weer bij elkaar. Dat is echter niet het uitgangspunt.
Afwachten dus.
Mocht Luuk gelijk hebben kom ik in C3-G12.
Ik zie net dat ik een aardig goede rijder heb. 28 jaar, DRP van 259 en 99 form & motivatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

[...]

Het is nu nog steeds een zooitje :X ,
dus ik gok dat de kans wel redelijk is dat het weer zo gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
-1 Your driver locked a wheel under braking and lost some time
Kostte gelukkig geen plaatsen, maar dat had jij ook 's gehad he, Joss?

Heel summiere race report van mijn kant: 11e gestart, zakte terug naar p16 binnen 4 ronden, daarna langzaam opgeklommen naar p10, tot m'n eerste stop. Door die stop terug naar p12 en weer opgeklommen tot p8. Na m'n 2e stop reed ik 9e, maar al snel maakte ik 2 plekken goed om weer even terug te vallen naar 8, maar 10 rondjes voor het eind definitief de 7e stek in te nemen. Kortom: ik blijf in C3 en ik ben nu al blij met m'n nieuwe driver. Lekker allround, nergens extreem goed in (naja, reporting, speed en racing line), maar ook nergens extreem slecht in (slechtste skill is 42).
[...]

Dat is exact de verdeling die ik op het forum ook 's heb geroepen en het werd bevestigd dat het zo ging :?

[ Voor 88% gewijzigd door Grrrrrene op 10-08-2007 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixion
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Ixion

[DPC]TeamGrazzie + KletsCows

Hmmm, mixed gevoel.

Ik ben derde geëindigd in de poule en promoveer dus naar C3. Ben echter zo stom geweest om veel te veel op me geld te letten voor volgend jaar. Daarom zit ik nu met een driver die nu al de slechtste is in mijn C4 groep, laat staan hoe het straks in C3 zit. Beetje jammer dus, maar ik zal er maar mee moeten leren leven :).

Gefeliciteerd aan de rest van de promovendae (?) en diegene met divisie behoud. Misschien tot volgend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Wie weet. Als je naar C3G9 komt, zul je waarschijnlijk net zo'n seizoen hebben als ik ;) Het is wel spannend en leuk enzo, maar iets meer zekerheid dan ik gisteren had is wel prettig :+

Mijn nieuwe driver is nog steeds middenmoot voor C3, maar mijn vorige was aan het begin van het seizoen de op 2-na-slechtste :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Zoo, zal nog maar even een verslagje maken van de laatste race (aangezien we hier toch minstens een week op een houtje moeten bijten wat F1Time betreft):

Na een zware auto voor een 2-stopper in de Q op een 7e plek gezet te hebben, was het afwachten wat de concurrenten zouden gaan doen...
Als snel bleek de voorspelling waar dat er voorin een aantal mensen op 3 stops stonden en de warmte van 43 graden deed al binnen 10 rondjes de eerste banden klappen als ballonnen op een feestje met een rokende clown.

Met concurrent Cristian voor me en Ryan na de 1e stop van de 3 achter me schoof ik door naar voren. Alvear reed eigenlijk niet te volgen aan kop, tot zijn auto de geest gaf.
Dit gaf mijn rijder Diniz (jaja, familie van Pedro :P) nieuwe hoop voor een 2e overwinning op rij en hij haalde alles uit de auto. Alleen Dinning en Cristian voor hem en deze werden langzaam binnen gehengeld en gepasseerd zonder al te veel moeite.
Uiteindelijk werd de 1e plek met een voorsprong van 8 seconden behouden, 10 punten op zak en nog even doorgeschoven naar de 2e plek algemeen.

Gisterenavond maar even een korte blik op C2-groepen geworpen. Spyshots gemaakt van de verschillende teams en de fabrikanten voor onderdelen. Gezien de stand in de C2-groepen zou ergens tussen de 1 en 4 punten in die 17 races voldoende moeten zijn om te kunnen handhaven.
Dit is dan ook het doel voor komend seizoen, afhankelijk natuurlijk van hoe we mee kunnen komen gaandeweg het seizoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:38:
[...]
Kostte gelukkig geen plaatsen, maar dat had jij ook 's gehad he, Joss?
-1
Went wide and got onto the marbles, that's not good for the lap time

Van 3 naar 14 voordat de race gestart was, jup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
\o/ Ik ga promoveren naar de C3 :) Gister een spannende race. Ik stond 2de op de grid. Qua P, warmup en Q leek het erop dat ik het tempo van de top 3 wel kon bijhouden maar eenmaal in de race bleek dat ik de 2 andere nederlanders echt niet bij kon blijven en ik zakte terug naar 3, met mijn concurrent vlak achter me.
Mijn pitstop strategie was niet optimaal en enkele laps had ik worn tires. Gelukkig geen klapband en kon ik mijn directe concurrent en de rest van de groep voorblijven. Totdat op 3/4 van de race mijn concurrent een mechanical prob kreeg. Nu kon het eigelijk al niet meer stuk.

En nu maar wachten op het volgende seizoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Na het kampioenschap dat al binnen was, heb ik nu ook de cup gewonnen...veel beter kan natuurlijk niet in je eerste seizoen :*) Maar de cup winnen was ook niet zo moeilijk meer. Mijn directe concurrent voor de cup had aangegeven te stoppen met F1Time en ik ging er dus ook vanuit dat hij de laatste wedstrijd niet zou rijden. Dit gebeurde ook niet en dus had ik de cup erg makkelijk te pakken. Het werd zelfs nog erger. Mijn teammaat reed om onbekende reden ook de laatste wedstrijd niet, misschien om geld te besparen, maar dat betekende dus dat ik die wedstrijd in mijn eentje heb gereden en nog is gewonnen heb ook...hoe is dat mogelijk zeg 8)7 :9

Nouja op naar C3 en hopelijk daar een leuke en competatieve competitie 8)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wes46 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:20:
Dit gebeurde ook niet en dus had ik de cup erg makkelijk te pakken. Het werd zelfs nog erger. Mijn teammaat reed om onbekende reden ook de laatste wedstrijd niet, misschien om geld te besparen, maar dat betekende dus dat ik die wedstrijd in mijn eentje heb gereden en nog is gewonnen heb ook...hoe is dat mogelijk zeg 8)7 :9
:N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Na het kampioenschap dat al binnen was, heb ik nu ook de cup gewonnen...veel beter kan natuurlijk niet in je eerste seizoen :*) Maar de cup winnen was ook niet zo moeilijk meer. Mijn directe concurrent voor de cup had aangegeven te stoppen met F1Time en ik ging er dus ook vanuit dat hij de laatste wedstrijd niet zou rijden. Dit gebeurde ook niet en dus had ik de cup erg makkelijk te pakken. Het werd zelfs nog erger. Mijn teammaat reed om onbekende reden ook de laatste wedstrijd niet, misschien om geld te besparen, maar dat betekende dus dat ik die wedstrijd in mijn eentje heb gereden en nog is gewonnen heb ook...hoe is dat mogelijk zeg 8)7 :9

*proest* Dat is ook niks, ik hoop dat je in een actieve c3 terecht komt :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
WTF, dan had ik tenminste nog een enigzins competatieve C4 groep... Hopelijk volgend jaar in C3 niet meer zoveel uitvalbeurten want 7 van de 17 races uitvallen is toch wel heel erg veel :(

Net een beetje berekend hoeveel punten en prijzengeld mij dat gekost heeft...auw! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Bah bah, had echt een super strategie blijkt uit me race report. Heb bijna de hele tijd 1e gelegen en dan gaat in rondje 60, ruim op de 1e plaats liggend, de suspention kapot...Das echt balen zeg, anders had ik deze race zeker gewonnen.

Mja toch stevig 2e in mijn groep geworden dus eigenlijk helemaal niet slecht voor mijn debuut.

Alleen hoe gaat het nu verder, ik weet niet of ik nog genoeg tijd heb om verder te spelen als ik weer naar school ga. Als ik nu dus gewoon niet meer speel gaat dan mijn account weg of kan ik het ook laten bevriezen ofzo. Als ik in een groep wordt in gedeeld heeft de rest er ook niks aan als ik steeds niet kom opdagen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

We kunnen nu zelf Livery's maken, Neil geeft wat uitleg.. In deze post staat ook een link naar een template maar om een of andere reden kan ik deze niet downloaden. Krijg de melding
Safari can’t open the page “http://ca.geocities.com/cf65@rogers.com/F1T_livery_master.zip” because the server unexpectedly dropped the connection, which sometimes occurs when the server is busy. You might be able to open the page later.
Maar volgens Neil werkt het prima. Kan een van jullie deze server bereiken en zo ja? Kan je de template naar mij toe sturen?
Al vast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
The_DoubleU schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:57:
We kunnen nu zelf Livery's maken, Neil geeft wat uitleg.. In deze post staat ook een link naar een template maar om een of andere reden kan ik deze niet downloaden. Krijg de melding
[...]

Maar volgens Neil werkt het prima. Kan een van jullie deze server bereiken en zo ja? Kan je de template naar mij toe sturen?
Al vast bedankt!
Op doubleu@mrb... heb je inmiddels mail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Joss schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:00:
Op doubleu@mrb... heb je inmiddels mail ;)
Mmmm, die is nog leeg :(
Alvast bedankt!

Edit: Bedankt Joss!

[ Voor 16% gewijzigd door The_DoubleU op 10-08-2007 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Zo, net maar weer een press statement de deur uit gestuurd zoals wel vaker na een race dit seizoen :D Deze keer helaas zonder commentaar van mijn teamgenoot aangezien hij op vakantie is ;)

Post-season statement

After a sterling season with a lot of DNF's due to random failures on the engine and suspension, combined with a driver whose skills can be compared to the legendary Sakon Yamamoto, Dipstick Racing’s car number one managed to come in third in the season standings and therefore promotes to Class 3!

S. Adams (manager) states: “This season had its ups and downs; luckily the end result was still worthwhile! After a promising start of the season we experienced a lot of technical failures, mainly due to the engine and gearbox, even though we were running the engine on minimum revs. In the end we had to forfeit in 7 out of 17 races, which is too much. Having to forfeit from first position in two races this season and forfeiting two other races in second position is of course not good for the results and team morale. In the races where we did finish we were not competitive enough so the impact of the forfeits in the other races was even bigger. Luckily we were able to sustain our lead on the number 3 and 4 in the season standings, even after having to forfeit two of the final three races! Luckily we were able to take a sixth place in the last race of the season and thereby securing third position in the end of season standings.

For next season, our financial position is not as good as it could have been due to missing out on a lot of prize money as a result of all of the forfeits this season, but we have made some solid investments for next season so we will wait and see how we will develop! Of course, promoting to Class 3 after the first season is a great result and we are looking forward to next season!”

(c) Dipstick Racing 2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 17:28:

Was idd heel close tussen ons, eigenlijk het hele seizoen al, gefeliciteerd met het kampioenschap! Hopelijk volgend jaar in dezelfde C3, kunnen we kijken of het dan weer zo spannend wordt.

Gelukkig haalden Marzman en ik bij de constructeurs wel genoeg punten om met 1 punt verschil kampioen te worden, dus toch nog een titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Grrrrrene/Qualification_History_C4G2.gif

en

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Grrrrrene/Season_Results_C4G2.gif

OMG, you've got to be kidding me??? Heb je in je eentje geraced? :o Ik vind dit toch wel het dieptepunt van F1Time hoor :'( Lekker ook dat er nu mogelijk twee inactievelingen promoveren naar C3 |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Grrrrrene op 10-08-2007 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Grrrrrene schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:53:
[...]

[afbeelding]

en

[afbeelding]

OMG, you've got to be kidding me??? Heb je in je eentje geraced? :o Ik vind dit toch wel het dieptepunt van F1Time hoor :'( Lekker ook dat er nu mogelijk twee inactievelingen promoveren naar C3 |:(
Tja dat is inderdaad een beetje jammer. Ik hoop dat alle actieve C4 spelers bij elkaar worden gegooid.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Als je kijkt naar balance lach je je helemaal rot. D'r zijn er maar een stuk of 5-6 die een positief saldo hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Grrrrrene schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:03:
Als je kijkt naar balance lach je je helemaal rot. D'r zijn er maar een stuk of 5-6 die een positief saldo hebben :D
Het constructeurs kampioenschap was ook spannend :)

@Wes46: Waar heb jij je prijzengeld aan opgekregen? Als je elke race in de top3 staat en het kampioenschap leidt heb je toch wel meer dan 50miljoen na een seizoen?

[ Voor 22% gewijzigd door Marzman op 10-08-2007 15:13 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Een hele grote fabriek? Een auto voor P, een voor WU, een voor Q en een voor de race? Dan krijg je het wel op :P Ik vroeg me dus ongeveer hetzelfde af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Je had die race in je eentje gewoon met 5 liter in de tank moeten rijden, scheelt weer slijtage van de onderdelen als je na twee rondjes 'out of fuel' de race wint. Ben trouwens benieuwd wat er dan gebeurt zou zijn, waarschijnlijk een bug omdat geen enkele wagen de finish haalt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sempy schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:50:
Je had die race in je eentje gewoon met 5 liter in de tank moeten rijden, scheelt weer slijtage van de onderdelen als je na twee rondjes 'out of fuel' de race wint. Ben trouwens benieuwd wat er dan gebeurt zou zijn, waarschijnlijk een bug omdat geen enkele wagen de finish haalt? ;)
30 is het minimum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Is de race niet gewoon sowieso afgelopen na 2 uur? Ben idd benieuwd wat er zou gebeuren. Had je moeten doen, zou een unieke gebeurtenis zijn geweest :D Je was toch wel gepromoveerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is nieuwe seizoen al begonnen? :+

Ga een plekkie terug omlaag naar c4 :'( , twee puntjes in een seizoen is niet genoeg....
Maar ga kneitehard terugkomen 8)

O en brid nog bedankt voor het oppassen op mijn sjauffeurtje en tuut

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2007 17:39 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.