Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #5

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.362 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Joss schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 00:05:
Goede keus gemaakt om weg te gaan dus :P

Wel k*t, zie dat m'n cup-tegenstander nu wel nog z'n practice/wu/q heeft gedaan. Belachelijk eigenlijk gewoon :(
Hmmm, idd goede keuze om gewoon een drankje te gaan doen. Wel maf dat het nog steeds niet gefixed is. Aan de ene kant, Tadas kom maar door met de supporter functie en koop een echte server. Aan de andere kant, bewijs eerst eens dat je het kan, en dan nemen meer mensen later de supporter functie.... (investeren om terug te kunnen verdienen...)

Vind trouwens dat de mensen die nu nog hun Q hebben gedaan, straks alsnog van de grid gegooid moeten worden hoor...

Ik kijk morgenochtend wel weer, trusten allen!

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Joss schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 17:11:
[...]

Bijna een miljoen? Mijn duurste part kost 700k, eerste daaronder 550. Lijkt me dat je dan te weinig tijd in de kosten stopt ;)
Je hebt gelijk. Aero kost nu meer dan een miljoen. Ik heb nu maar al mijn tijd in de kosten gestoken, na volgende race doe ik dat nog een keer (hoop dat ik dan nog dezelfde engineer heb).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Helaas, helaas, helaas. Ik ben nog geen winnaar van de cup en het zal dus op de laatste wedstrijd aan komen. Het is niet zo dat Joss zijn werk niet goed had gedaan, maar omdat die driver gewoon dom bezig is geweest. Hij heeft 3 fouten gemaakt waarbij hij waarschijnlijk zijn suspension zo erg heeft beschadigd halverwege de race, dat hij 19 rondjes voor het einde moest op geven en dat met 2 ronden voor op de nummer 2 |:(

Ik wordt echt niet goed van die suspension, dat is nu al de 3e keer dat me dat gebeurt dit seizoen en alle keren waren ze 100%. Komt dat nou puur en alleen door die fouten? :?

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Whoooohooo, heb zojuist de race relive gekeken. Wat een spanning en sensatie, maar met uiteindelijk een zeer duidelijke conclusie en winnaar: Luuk Luchtloper!
Dit is dus ook meteen het doorhakken van de knoop voor de promotie naar C2. Requim ik sluit me dus vrolijk bij je aan, eens kijken of we in dezelfde groep komen...

(ik zal verder niks verklappen, kijk eerst allemaal maar rustig relive...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:01
Luuk_Luchtloper schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 08:56:
Whoooohooo, heb zojuist de race relive gekeken. Wat een spanning en sensatie, maar met uiteindelijk een zeer duidelijke conclusie en winnaar: Luuk Luchtloper!
Dit is dus ook meteen het doorhakken van de knoop voor de promotie naar C2. Requim ik sluit me dus vrolijk bij je aan, eens kijken of we in dezelfde groep komen...

(ik zal verder niks verklappen, kijk eerst allemaal maar rustig relive...)
Feli ! Laten we maar hopen dat wij gotters beetje bij elkaar in dezelfde groep komen, is toch wel leuk :). Ik ben net heel fijn wakker geworden. Eerste wat ik zag toen ik m'n computer opgestart had was dat ik de race gewonnen had, en daarmee het kampioenschap in C3G8. Hoera _/-\o_ voor mezelf. Als toetje het ronderecord nog eens met een seconde verbroken. Kortom, een topdagje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Wat een kl*te race!

Ten eerste sloten de offices niet, waardoor mijn cuptegenstander alsnog de onterechte kans kreeg om zijn rondjes te doen. Ten tweede was mijn coureur maarliefst 2-2.5s langzamer dan mensen op 2 stops (ik op 1), terwijl dit in de practice na uitgebreid testen maar een verschil bleek te zijn van 1s.

Ten derde omdat ik m'n engine heb opgeblazen terwijl ik op weg was om m'n concurrent voor #3 te verslaan en op het podium te finishen. Nu heeft hij de 3e plaats gepakt (6 punten) en ik 0 punten, dus staat hij 3 punten voor mij in de promotie-strijd. &$^#*&#^!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
OK, hoe kan dit?!?

Ik ben serieus boos omdat ik ALWEER uitgevallen ben, de 7e keer dit seizoen al! :( Geen enkele uitvalbeurt is mijn schuld geweest, 3 keer een driver error en met de race van gisteravond erbij 4 keer een engine failure, terwijl ik op 91% revs race!

De nummer 4 is mij nu tot 7 punten genaderd en mijn inkomsten gaan hier ook niet heel hard van... Het aller ergste is nog wel dat ik 2e lag in de race op een betere strategie en dat mijn snelste ronde voordat ik uitviel slechts 0,1 seconde langzamer was dan de snelste ronde van de race.

Op deze manier wordt F1time echt een stuk minder leuk...

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 21:24
Even tussendoor: het is net slim toch om nu een sponsor te signen, maar alles even over de seizoenswissel te trekken? Dit omdat sponsors nu gecapt gaan worden (-50% toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 07:50

The_DoubleU

Tweaker in München

F1Time is stuk :(
Open ik http://www.f1time.com krijg ik deze melding.
Openads has been installed, but no configuration file was found.
Open ik http://www.f1time.com/office.php dan krijg ik.
Not Found
The requested URL /office.php was not found on this server.
Apache/1.3.37 Server at www.f-1.lt Port 80
AAARGGGHHHH |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

grrrr....net de race bekeken, lag er redelijk goed voor, maar de tijden die werden gereden waren weer om te :'(
Maar ging best redelijk totdat die prutser de auto kort reed. Daar gaat de winst van de afgelopen paar races :(

Heb nu maar de dure onderdelen gerepareerd en hopen dat de auto de race overleefd, moet dus in ieder geval weer een keer testen missen, onderdelen kopen is geen optie, veelste duur en geen goede eff en gewicht.

De site werkt trouwens inderdaad k.u.t. heb 6 laps kunnen rijden, maar daarna was het echt over met de lol..........Tadas fix die server

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

Dit wordt toch echt ongeloveloos |:( .Ik weet niet op wat voor brakke server dit draait, maar het is toch echt belachelijk dat een F1.lt site zoveel effect heeft op een server. En waarom niet gewoon laten hosten in bijv. Canada?
En ehh, betalen voor de supporter functie? Laat Tadas eerst maar eens bewijzen dat ie een stabiele game en server kan creeren.... Hij zal het wel niet doen, i.v.m. de centen, maar je moet eerst zaaien voor je kan oogsten(boer hé :P ), de supporterfunctie zal wel eerst betaald moeten worden, eer er eens een goede server komt.

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
andrestouwe schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 14:57:
Dit wordt toch echt ongeloveloos |:( .Ik weet niet op wat voor brakke server dit draait, maar het is toch echt belachelijk dat een F1.lt site zoveel effect heeft op een server. En waarom niet gewoon laten hosten in bijv. Canada?
En ehh, betalen voor de supporter functie? Laat Tadas eerst maar eens bewijzen dat ie een stabiele game en server kan creeren.... Hij zal het wel niet doen, i.v.m. de centen, maar je moet eerst zaaien voor je kan oogsten(boer hé :P ), de supporterfunctie zal wel eerst betaald moeten worden, eer er eens een goede server komt.
Omdat z'n roots in Litouwen liggen en alles daar goedkoop (en brak) is :P Ik denk dat Tadas al wel 'genereus' is geweest door al drie seizoenen gratis supporter te geven, toch ;)

Het spel is door jullie nu eenmaal heel erg gegroeid :P

Edit: maargoed, wat er nu gebeurd gaat natuurlijk wel érg ver...

[ Voor 6% gewijzigd door Joss op 04-08-2007 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm speel f1time net..iemand enig idee wanneer de site het weer doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Joss schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 15:06:
[...]

Omdat z'n roots in Litouwen liggen en alles daar goedkoop (en brak) is :P Ik denk dat Tadas al wel 'genereus' is geweest door al drie seizoenen gratis supporter te geven, toch ;)

Het spel is door jullie nu eenmaal heel erg gegroeid :P

Edit: maargoed, wat er nu gebeurd gaat natuurlijk wel érg ver...
Laat ik het anders zeggen, zou je dit pikken van een betaalde dienst? Ik weet niet wat voor bedrag Tadas wil gaan vragen, ik weet echter wel dat je zonder supporter functie je eigenlijk te weinig info hebt.
Voor een betaalde dienst verwacht ik een goede snelle support, dus niet dat geknooi van nu dat je maar moet afwachten of er eens wat gebeurd. Vergeet niet dat als maar een kwart van de managers de functie nemen bijv. á €10 per jaar heb je het over €15.000,-(laag aangehouden) Daar mag dan wel wat tegenover staan.

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
andrestouwe schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 15:20:
[...]

Laat ik het anders zeggen, zou je dit pikken van een betaalde dienst? Ik weet niet wat voor bedrag Tadas wil gaan vragen, ik weet echter wel dat je zonder supporter functie je eigenlijk te weinig info hebt.
Voor een betaalde dienst verwacht ik een goede snelle support, dus niet dat geknooi van nu dat je maar moet afwachten of er eens wat gebeurd. Vergeet niet dat als maar een kwart van de managers de functie nemen bijv. á €10 per jaar heb je het over €15.000,-(laag aangehouden) Daar mag dan wel wat tegenover staan.
Wij mogen af en toe ook wel eens blijk geven van respect aan Tadas en heel het team voor alles wat zij gratis voor ons doen, sterker nog, waar zij vele uren in steken om het voor ons allemaal leuk te maken. Soms lijkt het wel of sommige mensen dat even vergeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 15:15:
hmm speel f1time net..iemand enig idee wanneer de site het weer doet?
Nu 8)

edit: en nu niet meer 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door MRCL op 04-08-2007 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Requiem19 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 16:54:
[...]

Wij mogen af en toe ook wel eens blijk geven van respect aan Tadas en heel het team voor alles wat zij gratis voor ons doen, sterker nog, waar zij vele uren in steken om het voor ons allemaal leuk te maken. Soms lijkt het wel of sommige mensen dat even vergeten...
hohoho, geen verkeerde conclusies trekken, ik heb respect voor het team, dat staat buiten kijf. d:)b De vraag is, of je er ook voor wil betalen in deze conditie. Mijn antwoord op dit moment is nee, maar als de supporter functie volgend seizoen betaald wordt, en het net zo brak blijft als nu, klopt er wat niet. Toch zal het merendeel het wel doen, omdat je anders een lading info mist......
Als het alleen al op een stabiele server komt te staan, ben ik al wel tevreden genoeg om er voor te dokken. Maar zoals het nu is.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
andrestouwe schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 17:41:
[...]

hohoho, geen verkeerde conclusies trekken, ik heb respect voor het team, dat staat buiten kijf. d:)b De vraag is, of je er ook voor wil betalen in deze conditie.
En dat is precies waarom het nu (ook de extra functies) nog gratis is. Tadas ziet dit ook in, maar ik ben bang dat zonder financiele injectie, we niet op een goede server hoeven te rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

wat ik dus eigenlijk al aangaf. Het is een beetje een kip/ei verhaal. Ik snap dat je geld wil vragen voor een beter product, maar andere kant moet je eerst een beter product leveren voordat mensen er geld voor zullen betalen...
Lijkt mij dus dat als Tadas hier geld aan wilt verdienen, hij zijn spaarcentjes moet gebruiken om zaken zoals een stabiele server te kunnen regelen, en meer tijd in z'n communicatie moet stoppen.
Maar goed, dat is maar mijn 2 cent....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Supporter is altijd "optional" dus ik zie het probleem niet.... je kan nogsteeds spelen zonder supporter te zijn, tot het moment dat je denkt dat het goed gaat met de ontwikkelingen.

Persoonlijk maakt het me geen #!$^^! uit... ik vind het sponseren wel waard op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Iemand die Litouws kan? :P Dit staat nu op F1time.com:

Afbeeldingslocatie: http://www.f-1.lt/images/offline.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Ergens krijg ik het flauwe idee dat Tadas bezig is met een server verhuizing....... Voor zover ik het kan opzoeken via whois zit alles nu op servers in vancouver....
En dat het altijd zwaar begint te draaien, kan wel eens komen doordat het volgens mij op een virtual server liep/loopt.
Er staat namelijk bij f1time.com bij Technical Contact nog steeds :Bubelevicius, Tadas tadas@cia.lt
als je kijkt op www.cia.lt zie je alleen rechts onder in beeld: Interdata, virtualus serveris. Het leuke komt nog, bij een Whois van www.cia.lt krijg je dit:
Contact name: Tadas Bubelevicius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Misschien stond de server al in Canada, maar heeft hij daar ook (zijn?) Litouwse sites gehost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even los van speculaties. Dit is toch weer typisch hoe het gaat he, zolang ik niet op de hoogte gehouden kan worden van de dingen die gebeuren moet ik nog zien hoelang ik dit uithou hier.
Het spel is mooi gemaakt en ik vermaak me eraan, was alleen wel even handig als we een beetje weten wat er gaande is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 20:11:
Even los van speculaties. Dit is toch weer typisch hoe het gaat he, zolang ik niet op de hoogte gehouden kan worden van de dingen die gebeuren moet ik nog zien hoelang ik dit uithou hier.
Het spel is mooi gemaakt en ik vermaak me eraan, was alleen wel even handig als we een beetje weten wat er gaande is.
je haalt de woorden uit me mond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

De informatie voorziening is inderdaad weer ver onder de maat.
De Site linkt nu zelfs naar de formule 1 site....rare stap.
Zou de site dan toch laten verwijzen naar een pagina met info wat er aan de hand is en wat de verwachte tijd is dat we weer aan de slag kunnen.
Dit geintje gaat denk weer de nodige managers kosten

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
brid schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 21:04:
Dit geintje gaat denk weer de nodige managers kosten
Absoluut. Bah! Wel jammer hoor dit soort dingen. Ik weet dat het allemaal gratis is maar zelfs dan!
Wil Tadas er een serieuze sponsor functie inbouwen dan kan hij zich dit soort fratsen toch niet veroorloven m.i.

* Stealth2000 zat al helemaal klaar voor de P en WU :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Het gebrek aan info is inderdaad een enorm probleem. Ik denk dat het in ieder geval een goed idee is om met een aantal managers een post aan te maken (zodra F1Time weer in de lucht is) om daarin in ieder geval aan te geven hoe iedereen hier erover denkt.

Als ik zo vrij mag zijn om de mening van de mensen hier namelijk probeer samen te vatten, lijkt het mij duidelijk dat een gratis spel best met wat horten en stoten mag verlopen, maar dat het totale gebrek aan informatie echt killing is voor managers om het gemotiveerd te blijven spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Als ie nou eens een keer dingen gaat aankondigen, i.p.v. natijd met een verklaring te komen, scheelt al weer wat. Niemand weet wat er aan de knikker is, voor het zelfde geld heeft ie zoiets van "zakkos allemaalos maaros in de strontos, ikkos kappos er meeos....... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Joss schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 19:28:
[...]

Misschien stond de server al in Canada, maar heeft hij daar ook (zijn?) Litouwse sites gehost?
Het wordt gehost op een universiteit in Litouwen.

inetnum: 193.219.76.0 - 193.219.76.255
netname: KU-NET
descr: Klaipeda University
country: LT

Er zal wel wat kapot zijn gegaan. Vanmiddag stond er een melding over een ontbrekende configfile en nu linkt het domein door naar een default host. Ze zullen wel een nieuwe server hebben opgezet voor die F1site en nog niet helemaal klaar zijn met de verdere inrichting.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Ah, ze zijn nu kennelijk weer wat aan het wijziging, aangezien je weer eens helemaal niks te zien krijgt nu (hopelijk een goed voorteken ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Hey luuk, ben net je race aan het bekijken en moet zeggen, heel mooi gereden! Je was duidelijk de snelste, al kon R. Cristian nog een mooie vuist maken tot de 2e pitstops! Nice job!! Wat me ook opviel was dat R. McCarlie op een 3 stopper stond, is nogthans geen domme manager maar daar heeft hij toch een steek laten vallen. Wel jammer voor Zoltan dat ie in 42 ronde nog tyres wearing out heeft, en van 2 naar 6 terugvalt!

[ Voor 46% gewijzigd door nvidia op 05-08-2007 11:04 ]

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

nvidia schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 10:48:
Hey luuk, ben net je race aan het bekijken en moet zeggen, heel mooi gereden! Je was duidelijk de snelste, al kon R. Cristian nog een mooie vuist maken tot de 2e pitstops! Nice job!! Wat me ook opviel was dat R. McCarlie op een 3 stopper stond, is nogthans geen domme manager maar daar heeft hij toch een steek laten vallen. Wel jammer voor Zoltan dat ie in 42 ronde nog tyres wearing out heeft, en van 2 naar 6 terugvalt!
Dank, Cristian haalde dezelfde strategie net niet op z'n bandjes... dat kostte hem de kop en McCarlie speelde duidelijk op safe (en heeft me denk ik wel 30x geblocked in de race)

Ben echter nu heel benieuwd wat volgende seizoen gaat brengen in C2, want ik vrees dat na 2 keer promoveren ik daar wel echt een stuk langzamer zal zijn dan het merendeel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Ja hij speelde duidelijk op safe. Ben toch al blij dat ik jullie reeks toch al kon bekijken, nu hopen voor jullie dat jullie kunnen inloggen voor de laatste race van het seizoen. Maar ik denk wel dat je het niet slecht zal doen, je was tijdens de race tov anderen toch al 0,5 sneller - zelfs sneller dan McCarlie die op een 3-stopper stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
ik kan er nog steeds niet op de site komen
wie wel en hoe?

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Ik kan nu, 12.41 weer inloggen zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:52
Sinds een paar minuten kan ik er weer op, alles lijkt te werken ......

Edit:

Zie nu pas de uitslag van m'n laatste race op Monza, vierde geworden ondanks 4 klapbanden. :X Snap er niks van, ik heb een DRP van 84% en de temperatuur was bijna de hele race 26. Dan zou ik met softs toch niet na 9 ronden al "Tyres are wearing out" moeten krijgen. Zeker als je bedenkt dat ik Bridgestones heb die 4x getest zijn.

[ Voor 70% gewijzigd door Sempy op 05-08-2007 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

snel jongens, met z'n allen tegelijk inloggen, leggen we em weer plat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sempy schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 12:43:
Sinds een paar minuten kan ik er weer op, alles lijkt te werken ......

Edit:

Zie nu pas de uitslag van m'n laatste race op Monza, vierde geworden ondanks 4 klapbanden. :X Snap er niks van, ik heb een DRP van 84% en de temperatuur was bijna de hele race 26. Dan zou ik met softs toch niet na 9 ronden al "Tyres are wearing out" moeten krijgen. Zeker als je bedenkt dat ik Bridgestones heb die 4x getest zijn.
Ik mag niks zeggen, want je doet het een stuk beter als ik maar de optimale temp voor de levensduur van je banden is 15 graden. Dan is 26 graden toch wel een stuk hoger. Die 24 graden bij je specs is de temperatuur waarop ze het snelste zijn niet de temperatuur waarop ze het minste slijten.
Luuk_Luchtloper schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 12:55:
snel jongens, met z'n allen tegelijk inloggen, leggen we em weer plat ;)
Het icon in de adresbalk is veranderd, hebben ze die vergeten te backuppen? ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Marzman op 05-08-2007 12:58 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
nee hopelijk niet!!

Edit: Hopa, weer down

[ Voor 39% gewijzigd door nvidia op 05-08-2007 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grbl.... dan heb ik net het window gemist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

nvidia schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 12:58:
nee hopelijk niet!!

Edit: Hopa, weer down
Ik verwacht niet dat het de komende 2 uur gefixt wordt ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Nog steeds down :(
Ik weet dat het gratis en ik niet mag klagen maar ik zou toch op zijn minst een e-mail willen krijgen met wat info. Al was het maar "site down, we are working on it. ETA unknown"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
The_DoubleU schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 13:37:
Nog steeds down :(
Ik weet dat het gratis en ik niet mag klagen maar ik zou toch op zijn minst een e-mail willen krijgen met wat info. Al was het maar "site down, we are working on it. ETA unknown"
De website is niet zozeer down, dus als Tadas gewoon 'wakker' zou zijn, zou hij op z'n minst een openingspagina kunnen zetten. Waarschijnlijk heeft hij het 'druk'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de pagina van F1time heb ik meen ik ooit eens gelezen dat er een "team" is voor beheer en onderhoud. Ontwikkelt Tadas de pagina helemaal zelf?

Kan het "team" anders niet eens praten met Tadas? Het bovengenoemde totale gebrek aan communicatie is wel frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Joss schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 13:39:
[...]

De website is niet zozeer down, dus als Tadas gewoon 'wakker' zou zijn, zou hij op z'n minst een openingspagina kunnen zetten. Waarschijnlijk heeft hij het 'druk'.
Ik denk dat hij zo de formule 1 gaat kijken en dat je nu even niks hoeft te verwachten ;), maar een berichtje er op zetten is toch het minste inderdaad. Een index.html met een paar zinnen er in is genoeg.

De communicatie blijft erg slecht verlopen bij alles wat niet standaard is. Het zal er ook mee te maken hebben dat hij alles zelf wil doen en dat de mensen die hem helpen nu geen bericht online kunnen zetten (en waarschijnlijk ook niet weten wat Tadas aan het doen is).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat dacht ik al. Ach, dat hij zo dadelijk eens lekker naar de race gaat kijken kun je 'm niet kwalijk nemen, ik ga ervan uit dat wij dat ook doen :)

Jammer dat hij blijkbaar zijn domein zo krampachtig beschermt, anders had iemand (Reggie bijvoorbeeld) dat bericht hebben kunnen plaatsen. Maar goed, eens zien wat voor moois hij bijgemakt heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 14:03:
Dat dacht ik al. Ach, dat hij zo dadelijk eens lekker naar de race gaat kijken kun je 'm niet kwalijk nemen, ik ga ervan uit dat wij dat ook doen :)

Jammer dat hij blijkbaar zijn domein zo krampachtig beschermt, anders had iemand (Reggie bijvoorbeeld) dat bericht hebben kunnen plaatsen. Maar goed, eens zien wat voor moois hij bijgemakt heeft ;)
Volgens mij vind hij het ook maar een saaie wedstrijd, want f1time is weer terug.
Due to server misconfiguration this weekend, F1TIME was unavailable for long time this weekend. The problem has been fixed now and everything is back to normal again.
Last race of the season will be delayed to Thursday to give everyone some extra time to get ready for the race.
Sorry for technical misunderstandings that have caused this service outage.

P.S. F-1.LT is a friendly website co-owned by me and hosted on the same server. It does not cause any harm and there is no need to panic when you see it next time, but hopefully it will not happen again for the same reasons.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Niet online
Dus we hebben nu tot donderdag de tijd. :)
Dat scheelt alweer, zeker als het nog een keer gebeurd.

[ Voor 89% gewijzigd door MRCL op 05-08-2007 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

lekker, ga net testen, krijg een foutmedling, 0 ronden gereden...
maar ook geen vooruitgang op aero... en wel kosten van testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Luuk_Luchtloper schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 16:01:
lekker, ga net testen, krijg een foutmedling, 0 ronden gereden...
maar ook geen vooruitgang op aero... en wel kosten van testen
Had ik ook, alleen dat was voor het plat ging. Je hebt dan wel de optimale setup voor dat circuit, dat is in ieder geval iets.

Je kan merken dat die race afgelopen is, ik kan niks meer doen :) F-1.lt zal wel weer druk zijn :)

[ Voor 11% gewijzigd door Marzman op 05-08-2007 16:03 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Niet online
Ik vraag mij dit af. Wat doen ze als ze je fabriek kleinre willen maken, maar je hebt hem helemaal vol gepropt met onderdelen? Wordt er dan een onderdeel uit gegooid of zoiets :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

MRCL schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 20:26:
Ik vraag mij dit af. Wat doen ze als ze je fabriek kleinre willen maken, maar je hebt hem helemaal vol gepropt met onderdelen? Wordt er dan een onderdeel uit gegooid of zoiets :?
Ik denk dat er dan tijdelijk wat onderdelen buiten op de parkeerplaats liggen ;)

Ik heb nu alle gele streepjes gevonden voor de laatste race, dus ik denk dat ik nu echt de meest optimale setup heb gemaakt (heb hem in excell berekend en ik denk dat ik alles wat meetelt wel meeberekend heb :P )

Maar ik zie echt 0 overeenkomsten met die getalletjes van scherpte en dynamisch. Heb al vanalles geprobeerd. Iedere keer als ik denk wat te zien dan blijkt het weer niet te kloppen voor andere tracks. Jij had dat toch gevonden Joss? Als je dat eenmaal hebt ben je zo klaar iedere race, alleen gears, ophanging en DQP moet je dan nog zoeken.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Marzman schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 20:40:
[...]
Maar ik zie echt 0 overeenkomsten met die getalletjes van scherpte en dynamisch. Heb al vanalles geprobeerd. Iedere keer als ik denk wat te zien dan blijkt het weer niet te kloppen voor andere tracks. Jij had dat toch gevonden Joss? Als je dat eenmaal hebt ben je zo klaar iedere race, alleen gears, ophanging en DQP moet je dan nog zoeken.
Jammer dat gears/suspension net zo lang duurt als wings :P Althans, zover ik daar nog geen data van heb. Maar ik had hetzelfde, dacht ook altijd iets te zien, dat klopte op twee sectoren, maar dan ging je verder kijken en klopte het niet. Nu heb ik hem gelukkig wel :) Maargoed, veel voordeel haal ik er niet uit hoor, doe nog steeds zo'n 20 tot 25 laps per practice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Joss schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 20:43:
[...]
Jammer dat gears/suspension net zo lang duurt als wings :P Althans, zover ik daar nog geen data van heb. Maar ik had hetzelfde, dacht ook altijd iets te zien, dat klopte op twee sectoren, maar dan ging je verder kijken en klopte het niet. Nu heb ik hem gelukkig wel :) Maargoed, veel voordeel haal ik er niet uit hoor, doe nog steeds zo'n 20 tot 25 laps per practice.
Suspension is nergens meer uit te halen, die data is weggehaald (als ik dat geweten had, dan had ik vorig seizoen alle circuits nog gesaved). Gears vraag ik me ook af, dat is ook veranderd dit seizoen toch? Volgens mij had je vorig seizoen maar een sectie voor gears en dan heb je de optimale verdeling drie keer zo snel :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Marzman schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 20:56:
[...]

Suspension is nergens meer uit te halen, die data is weggehaald (als ik dat geweten had, dan had ik vorig seizoen alle circuits nog gesaved). Gears vraag ik me ook af, dat is ook veranderd dit seizoen toch? Volgens mij had je vorig seizoen maar een sectie voor gears en dan heb je de optimale verdeling drie keer zo snel :)
Klopt, daarom gaat het allemaal zo snel nog niet, ookal weet je de wings ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Joss schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 21:02:
[...]
Klopt, daarom gaat het allemaal zo snel nog niet, ookal weet je de wings ;)
Maar het scheelt wel, zeker als je coureur een paar rondjes nodig heeft voor hij feedback geeft. Weet jij zonder te rijden al of je sneller bent met een wing op 54 of op 52, of is het niet zo precies?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Marzman schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 21:08:
[...]
Maar het scheelt wel, zeker als je coureur een paar rondjes nodig heeft voor hij feedback geeft. Weet jij zonder te rijden al of je sneller bent met een wing op 54 of op 52, of is het niet zo precies?
Nee, dat niet. Ik weet alleen wat de wings moeten zijn per sector. De ideale wing is dan nog maar altijd de vraag :) (en valt ook moeilijk te testen, gezien de randomness in de laptijden)

[ Voor 7% gewijzigd door Joss op 05-08-2007 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Joss schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 21:45:
[...]
Nee, dat niet. Ik weet alleen wat de wings moeten zijn per sector. De ideale wing is dan nog maar altijd de vraag :) (en valt ook moeilijk te testen, gezien de randomness in de laptijden)
Volgens mij heb ik als ik eenmaal de wings per sector heb in 3/4 rondjes de ideale wings (tot twee cijfers achter de comma, het kan ook in 1 rondje maar dan is het iets minder precies) Tenminste, als mijn beredenering klopt, maar volgens mij heb je niet zo veel mogelijkheden daarin.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Waar er hier niet over gesproken wordt zijn eigenlijk de onderhandelingen van de contracten, zijn daar leuke tips voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

nvidia schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 22:55:
Waar er hier niet over gesproken wordt zijn eigenlijk de onderhandelingen van de contracten, zijn daar leuke tips voor?
Bedoel je bij marketing? Andere contracten ga je echt niet meer rond krijgen anders namelijk :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
ja marketing gedeelte! Hoe te onderhandelen want volgens mij weten dit weinig mensen hoe ze daar aan moeten beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

nvidia schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 23:19:
ja marketing gedeelte! Hoe te onderhandelen want volgens mij weten dit weinig mensen hoe ze daar aan moeten beginnen!
Wat valt daar over te discussieren? Je klikt op negotiate, verdeeld wat (niet alle tenzij je nog genoeg deals hebt staan) uren en hoopt dat je de sponsor niet wegjaagd. Meer kun je toch niet doen?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Gelukkig doet de site het weer....gelijk maar voor mij en geepee alles er doorheen gejaagd.

Geepee is nu met een gelijke strategie en marginaal verschil in de drp 0.3s langzamer dan mij, terwijl dit de afgelopen paar race veel meer was, namelijk tegen de 2s. (schouderklopje voor mezelf :+ )

Kan wel merken dat hij geen random driver heeft, tijdens de qual had deze een normaal tijds verloop.
Alleen helaas een fout in de laatste ronde, anders was het verschil nog kleiner geweest.

Die driver van mij was weer in 1 van de eerste rondje op z'n snelst.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Marzman schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 23:23:
[...]

Wat valt daar over te discussieren? Je klikt op negotiate, verdeeld wat (niet alle tenzij je nog genoeg deals hebt staan) uren en hoopt dat je de sponsor niet wegjaagd. Meer kun je toch niet doen?
Maar is er een tactiek bij de verdeling om een beter contract te krijgen? Je kan vb werken adhv de % verdeling van het huidige contact. Indien je vb sign (44%) - Race (35%) - win (21%), dan weet ik ook wel dat je dit % kan aanpassen door te werken met de uren. Nu is mijn vraag verdeel je alle uren over de 4 parts of over 1 bepaald ding. Mijn 2e vraag is dan ook wat die points willen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Bah, m'n seizoenseinde is verpest door m'n kapotte laptopfan. Ik kan niet bij de harddisk komen, waar m'n F1Time-file op staat :/ Gelukkig heb ik nog uitstel tot komende donderdag, maar het wordt krap, want de IBM monteur komt de "Next business day on-site"-garantiebepalingen niet na :/ Donderdagochtend gebeld, nog niemand gezien. Ook geen belletje voor een afspraak...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

nvidia schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 23:55:
[...]

Maar is er een tactiek bij de verdeling om een beter contract te krijgen? Je kan vb werken adhv de % verdeling van het huidige contact. Indien je vb sign (44%) - Race (35%) - win (21%), dan weet ik ook wel dat je dit % kan aanpassen door te werken met de uren. Nu is mijn vraag verdeel je alle uren over de 4 parts of over 1 bepaald ding. Mijn 2e vraag is dan ook wat die points willen zeggen.
Er is geen optimale verdeling, dat ligt aan je resultaten. Je kan wel een hoop "win"-euro's bij elkaar onderhandelen, maar als je nooit wint heb je daar niks aan.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
ja mij lijkt het dan beter om op save te spelen en te kiezen voor een hoger race bonus ipv winbonus omdat je dan effectief moet winnen tov het auto. ontvangen van racegelden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
B-Force schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 12:08:
Even tussendoor: het is net slim toch om nu een sponsor te signen, maar alles even over de seizoenswissel te trekken? Dit omdat sponsors nu gecapt gaan worden (-50% toch?)
niemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Alles wordt gehalveerd, of je ze dus nu of over 2 weken signed maakt voor de bonussen niet uit... Nu signen lijkt me dus het beste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Wat betreft die bonussen: Dat ligt aan je eigen verwachtingen. Verwacht je races te winnen, dan heeft het zin om veel uren in die winbonussen te steken, maar als je net naar C3 gepromoveerd bent en je hebt nog je oude driver die niet zo geweldig is, neem dan maar van mij aan dat je race bonussen wil hebben en geen voor punten of winst O-) ;)

Voor komend seizoen ben ik vast bezig mijn onderhandelingen ook op winst- en puntenbonussen te richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
wat doen die puntenbonussen eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
nvidia schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 12:29:
wat doen die puntenbonussen eigenlijk?
Die krijg je per punt dat je behaald in een race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 12:20:
Wat betreft die bonussen: Dat ligt aan je eigen verwachtingen. Verwacht je races te winnen, dan heeft het zin om veel uren in die winbonussen te steken, maar als je net naar C3 gepromoveerd bent en je hebt nog je oude driver die niet zo geweldig is, neem dan maar van mij aan dat je race bonussen wil hebben en geen voor punten of winst O-) ;)

Voor komend seizoen ben ik vast bezig mijn onderhandelingen ook op winst- en puntenbonussen te richten.
Moet je aan het eind vanhet seizoen natuurlijk wel rekening houden met evt. promotie en het feit dat je dan weer een class hoger komt en daar dus weer geen punten gaat vangen.... ;)
(zie je volgend seizoen wel verschijnen in C2 :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
LOL, denk dat dat onderhand wel redelijk onmogelijk wordt. Als ik in Hongaroring 1 punt kan pakken, en ik door, als dat niet lukt ga ik naar C4. Alles hangt dus van de laatste race af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 14:14:
LOL, denk dat dat onderhand wel redelijk onmogelijk wordt. Als ik in Hongaroring 1 punt kan pakken, en ik door, als dat niet lukt ga ik naar C4. Alles hangt dus van de laatste race af :)
Maar verder geen druk hoor :X
(komt wel goed man)

Edit: Heb je al P enzo gedaan? Anders heb ik mss nog wel wat info om je verder te helpen in deze zware strijd, aangezien je met je laptopprobleem al dubbel gehandicapped bent. Stuur dan maar ff een ingame mail...

[ Voor 23% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 06-08-2007 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nee, nog geen P gedaan. Ik heb m'n laptop kapot en kan dus niet bij m'n uitgebreide F1Time.xls :P Ik stuur je wel ff een igm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Ik zou trouwens medelijden hebben met de C4-groep waar jullie terecht zouden komen met z'n 3en (GeePee, Jenkins en jij) :P

[ Voor 11% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 06-08-2007 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik weet niet wat ik kan verwachten in C4, maar ik heb wel een enorme bult data natuurlijk en een goede indicatie wat banden doen :) Oh, je kunt me trouwens bereiken op mijn nickname@tweakers.net als je tips wil sturen. Christian Realdea durft dat niet omdat erop gecheckt zou worden :?

[ Voor 37% gewijzigd door Grrrrrene op 06-08-2007 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

In C4 richt je waarschijnlijk een slachting aan, tenzij er allemaal ex-C3 in zit.
Met het account van daroy, reed ik het hele veld zoek, terwijl hij zelf nog weleens 2de of 3de wil worden.

Geepee gaat hopelijk punten pakken, heb in ieder geval m'n revs lager staan dan normaal en hij heeft zelf deze race aardig de snelheid erin zitten, in ieder geval met de qual. nu maar hopen ook tijdens de race. Een paar uitvallers helpt natuurlijk altijd ;)

Zat trouwens nog eens naar de stand te kijken, Rene staat gelijk met een inactive manager 1 keer punten heeft gescoord en daarna niet meer en slechter presteerde dan rene. Echt mini streek.

Hoop echt dat de inactive managers eerst worden gekickt en dan pas de stand word opgemaakt.
Sterker nog p21 t/m 19 zou dan zelfs mogen blijven

[ Voor 3% gewijzigd door brid op 06-08-2007 14:44 ]

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

brid schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 14:42:
Zat trouwens nog eens naar de stand te kijken, Rene staat gelijk met een inactive manager 1 keer punten heeft gescoord en daarna niet meer en slechter presteerde dan rene. Echt mini streek.

Hoop echt dat de inactive managers eerst worden gekickt en dan pas de stand word opgemaakt.
Sterker nog p21 t/m 19 zou dan zelfs mogen blijven
Vind het ook matig. Weet niet of het een idee is om die discussie eens met een aantal managers aan te zwengelen op F1Time forum.

Ik weet dat Tadas Bubbelfiets erg eigenwijs is, maar als we daar al met een aantal mensen die discussie beginnen en er nog wel een aantal medestanders aanhaken, zoals bijv Ryan McCarlie ofzo, wordt het mss wél duidelijk bij die kerel...

Als hier een aantal mensen mee eens zijn, wil ik vanavond best eens een post zetten op F1Time...

Zal je vanavond wel even een igm sturen met wat ik uit mijn P en WU gehaald heb Grrrene (zit nu op werk, dus wat lastig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Tsja, het is niet eerlijk inderdaad. Ik heb speciaal voor de komende race een 2.5" externe behuizing besteld bij Perfect Systems, hier vlak bij m'n huis. Ze hebben hem op voorraad en ik wacht tot ik hem af kan komen halen. Ik zie even geen andere manier om bij mijn data te komen, helaas. Achja, ding is cheap (13,50 euro ofzo) en ik wilde altijd al zo'n ding hebben :P Eigenlijk wel erg dat ik geld uitgeef om een betere kans te hebben komende race ;)

Oh man, ik hoop echt in C3 te blijven. Als ik degradeer en ik kom in een groep waar de helft stopt en de andere helft niet zo snel is, ga ik een heel saai seizoen terecht. Ik ga dan denk ik maar geld oppotten, want ik heb een vrij klein buffer :o

Ricker da Silva heeft trouwens heel slim race 15 nog even meegereden zodat hij niet als inactive wordt aangemerkt aan het eind van het seizoen. Anders was dat nog een inactive die naar C4 mocht...

Even een tip voor iedereen: vergeet niet onderdelen te bouwen voor volgend seizoen, want dat moet je nu al doen voor race 1 van seizoen 28!

[ Voor 10% gewijzigd door Grrrrrene op 06-08-2007 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn de normen om te promoveren/degraderen naar een hogere/lagere klasse ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:34

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Grrrrrene schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 14:56:

Oh man, ik hoop echt in C3 te blijven. Als ik degradeer en ik kom in een groep waar de helft stopt en de andere helft niet zo snel is, ga ik een heel saai seizoen terecht. Ik ga dan denk ik maar geld oppotten, want ik heb een vrij klein buffer :o
Ruilen? :P Vind er in C3 op het moment niets aan omdat ik gewoon niet mee kan :( Dan zit ik liever in C4 met veel overwinningen :Y)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Top3 promoveert, onderste 12 (positie 19 en lager) degraderen.

Je promoveert vanuit C4G1-C4G4 naar C3G1, vanuit C4G5-C4G8 ga je naar C3G2 enzovoorts. Hoe degraderen gaat weet ik niet, daar moet een zekere vorm van willekeur in zitten, is iig een stuk minder goed te voorspellen.
Angeloonie schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:18:
[...]

Ruilen? :P Vind er in C3 op het moment niets aan omdat ik gewoon niet mee kan :( Dan zit ik liever in C4 met veel overwinningen :Y)
Hoezo? Nu moet je er veel meer moeite voor doen, dan voelt het halen van een puntje toch heerlijk? Als ik 1e word met het hele veld op 2 rondjes achterstand voelt dat niet echt lekker hoor ;) Ik wil een spannende strijd en die is/was er tussen brid, geepee en mij samen met wat niet-Nederlanders :)

[ Voor 49% gewijzigd door Grrrrrene op 06-08-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:34

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Volgend seizoen wordt hopelijk wel beter:

C. Director:
Zhi-xin Creus, 35 years old
From Spain
Motivation 100
Negotiating: 83
Contract length 51 races
Meerkosten per race: 39.000

Huidig:
Negotiating: 80

Designer:
Lipika Laurent, 53 years old
From Belgium
Motivation 100
Inovation 69
Speciality aerodynamics
Contract length 17 races
Meerkosten per race: 398.000

Huidig:
Innovation: 59
Specialty chassis
(random designer)

Driver:
jonny Acheson [18121], 21 years old
From United Kingdom
Motivation 99, Form 100
DQP: 189
DRP: 229
Contract length 34 races
Meerkosten per race: 933.400 :X

Huidig:
DQP: 145
DRP: 191
(random driver)
Grrrrrene schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:19:
[...]

Hoezo? Nu moet je er veel meer moeite voor doen, dan voelt het halen van een puntje toch heerlijk? Als ik 1e word met het hele veld op 2 rondjes achterstand voelt dat niet echt lekker hoor ;) Ik wil een spannende strijd en die is/was er tussen brid, geepee en mij samen met wat niet-Nederlanders :)
Punten halen is bij mij nu alleen mogelijk als het halve veld uitvalt, ik kom gewoon echt dik te kort op degenen boven mij, maar dat zal ook aan de driver liggen denk ik. Ach, ik zie wel waar ik heen ga of blijf :P Iig ben ik van de bovenste in de ranglijst af :+

[ Voor 33% gewijzigd door Angeloonie op 06-08-2007 15:26 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Aero is een erg fijne special ability van een designer. Daar heb je ook bij het aerotesten wat aan, aan alle andere abilities niet. Mijn aero en wings zijn dan ook ontzettend ver ontwikkeld :9

@Angeloonie: Ik wil best 1 of 2 puntjes van je overnemen ja :9 Je staat halverwege het veld en komend seizoen gaat het beter. Iedereen heeft voordeel van uitvallers vooraan :)

[ Voor 31% gewijzigd door Grrrrrene op 06-08-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Grrrrrene schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:19:
Top3 promoveert, onderste 12 (positie 19 en lager) degraderen.

Je promoveert vanuit C4G1-C4G4 naar C3G1, vanuit C4G5-C4G8 ga je naar C3G2 enzovoorts. Hoe degraderen gaat weet ik niet, daar moet een zekere vorm van willekeur in zitten, is iig een stuk minder goed te voorspellen.

Oke.. nou dan wordt het nog spannend want ik zit op het moment op de 4de plaats in C454 maar aan de eene kant heb ik zoiets van ik weet dat ik het in C3 niet ga redden maar in C4 heb je gewoon veel inactieve spelers en dan vind ik het eigelijk leuker om gewoon met veel actieve spelers te spelen en in de achterhoede te zitten dan elke wedstrijd met maar 6 man ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:27:
Daar heb je ook bij het aerotesten wat aan, aan alle andere abilities niet. Mijn aero en wings zijn dan ook ontzettend ver ontwikkeld :9
Front wing en Rear wing zijn ook specialties waar je wat aan hebt tijdens aero-testing hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik zeg ook niet dat het niet nuttig is, maar aero is nuttiger dan hydraulics of electronics ofzo :)

[ Voor 66% gewijzigd door Grrrrrene op 06-08-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Angeloonie schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:18:
[...]
Nieuw seizoen, nieuwe kansen toch? Iedereen komt weer dichter bij elkaar te staan na het tussenseizoen en door betere keuzes te maken zul je toch een sprong vooruit maken? Ik weet in ieder geval al wel wat ik anders ga doen volgend seizoen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Joss schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:32:
[...]

Front wing en Rear wing zijn ook specialties waar je wat aan hebt tijdens aero-testing hoor :P
Ja, maar daar heb je weer niks aan bij de tire-testing ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
De hoofdreden voor mij om in C3 te willen blijven is dat de competitie, de situatie dat tienden van seconden posities kunnen schelen en de spanning tijdens de live races je scherp houden en je verplichten er het maximale uit te halen. 2% meer DQP kan het verschil zijn tussen punten en geen punten. Een verkeerd geplande revisie van je motor kan je zomaar kansloos maken in een race. Dus ik denk echt dat C3 beter is voor je sportieve prestaties dan C4 met meer geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:19:
Hmm, C3 naar C2 ook deze structuur?
Zou wel matig zijn, dan zou ik dus niet bij Requim of Joss in de groep kunnen komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik weet niet of het bij C2 ook zo is, maar ik vermoed van wel :) Wacht nog ff een seizoentje en je krijgt brid of blauwe als teammate in C2 :P Ik denk dat je er wel gaat overleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:40:
Ik weet niet of het bij C2 ook zo is, maar ik vermoed van wel :) Wacht nog ff een seizoentje en je krijgt brid of blauwe als teammate in C2 :P Ik denk dat je er wel gaat overleven :)
Vorig seizoen was promotie/degradatie een raar verhaal, het is niet zeker of die structuur ook deze keer wordt aangehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Ik zal ook mijn duit maar in het zakje doen dan: inactieve managers moeten echt eerst gekickt worden! Ik sta op plaats 19 nu met 0 punten in C3, terwijl er een man of vier boven mij staan met 1 punt behaald in de eerste 5 races en daarna nooit meer hebben meegedaan. :( Hoop echt dat ik in C3 kan blijven (puntje halen laatste race moet wel mogelijk zijn toch... O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow was ik weer. Weekenden. Just love them :P

Moet ik behuizing ff langs brengen Grrrrrene? :P

Vrijdag weer eens een fuel fout. Heeft dan ook echt een tiende en een beetje gescheeld... Erg balen aangezien ik de hele top bij kon houden. DRP van 98%. Maargoed geen drama.
P kunnen we mooi rustig aan doen.

Ben benieuwd hoe lang de winterstop duurt. Ergens rond Kerst kunnen we wel weer ofniet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Vraagje over het aanmaken van onderdelen in je fabriek.
De onderdelen die ik nu maak neem ik mee naar volgend seizoen, maar zal de efficiency daarvan minder worden? Is het bijvoorbeeld slim om 2 van elk mee te nemen zodat je al een voorsprong hebt aan het begin van het seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

The_DoubleU schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 16:10:
Vraagje over het aanmaken van onderdelen in je fabriek.
De onderdelen die ik nu maak neem ik mee naar volgend seizoen, maar zal de efficiency daarvan minder worden? Is het bijvoorbeeld slim om 2 van elk mee te nemen zodat je al een voorsprong hebt aan het begin van het seizoen?
Is al gemeld: Deze worden dus ook keurig meegecorrigeerd....

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.