☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Bijna een miljoen? Mijn duurste part kost 700k, eerste daaronder 550. Lijkt me dat je dan te weinig tijd in de kosten stoptMarzman schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 17:00:
Vervangen jullie de huidige onderdelen meteen als je iets kan maken met een betere efficientie? Ik heb nu van alles drie onderdelen (testen, racen en reserve) en ik vind het toch zonde om mijn monocoque of airodynamica weg te gooien als ze nog in goede conditie zijn. Vleugels en remmen vervang ik bijna elke race, maar dat zijn geen onderdelen die bijna een miljoen kosten.
Hoelang kunnen we eigenlijk nog met onze huidige designers doen voor de nieuwe het over neemt? Een of twee keer? (specialiteit aerodynamics dus ik kan nog wel even flink wat tijd in de kosten stoppen).
Maar het is ook een onderdeel dat bijna nooit kapot gaat, dus dan maken de kosten ook minder uit. Ik heb het een keer moeten vervangen toen in het raceverslag stond dat er onderdelen van de auto afvielen en voor de rest was het steeds reparereren. Maar als je test op aerodynamica en je designer er tijd aan laat besteden dan wil ik het eigenlijk ook wel vervangen
/▌

Mijn duurste onderdeel is 720k en daaronder 615k. Aero is Cost: 520,970...
[ Voor 17% gewijzigd door Grrrrrene op 02-08-2007 18:34 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ben ook nieuwe balans aan het zoeken voor de kosten ed idd (gelukkig sprokkel ik nu nog punten, maar als ik promoveer... ohoh)

Edit: LOL, ik zit net een berichtje te tikken voor brid, die klaagde hier dat de Q niet zo goed leek, maar we stonden nog wel 5e en 6e... Niet lang dus, Luuk heeft z'n Q gedaan en staat uiteraard voor ons
[ Voor 35% gewijzigd door Grrrrrene op 02-08-2007 22:20 ]
Prima Q (en dat met een driver met watervrees en Qren), net voor de deur bij Panter en met de wetenschap dat alles voor me op een 3-stopper staat... Heb toch weer de gok genomen met m'n 2-stopper, al denk ik dat het meer kantje wordt dan de vorige race. Al heb ik waarschijnlijk wel weer een retehoge DRP, maar we zien morgen wel...
(en als m'n bandjes klappen, zijn er een aantal degradatiekandidaten iig blij)
1M winst? Mietje! Laatste race 6,7M
Verwijderd
6,7 maarLuuk_Luchtloper schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 22:28:
Gna gna gna![]()
Prima Q (en dat met een driver met watervrees en Qren), net voor de deur bij Panter en met de wetenschap dat alles voor me op een 3-stopper staat... Heb toch weer de gok genomen met m'n 2-stopper, al denk ik dat het meer kantje wordt dan de vorige race. Al heb ik waarschijnlijk wel weer een retehoge DRP, maar we zien morgen wel...
1M winst? Mietje! Laatste race 6,7M![]()
Zelfs dan hou ik je echt niet bijLuuk_Luchtloper schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 22:28:
Gna gna gna![]()

Ja, 4.172.692. Ik had niet het idee dat dit superhoog wasGrrrrrene schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 18:15:
Had Marzman al gestemd hoe duur z'n auto was?Ik denk dat er een paar mensen hier toch aardig in de financiële problemen komen zodra ze promoveren en de resultaten uitblijven
Mijn duurste onderdeel is 720k en daaronder 615k. Aero is Cost: 520,970...
Kan het trouwens zijn Aero duurder wordt van het testen ipv de urenverdeling van de designer?
[ Voor 9% gewijzigd door Marzman op 03-08-2007 03:44 ]
/▌

Ik weet niet of ik wat te juichen heb, sportieve wraak wordt lastig want kreeg op geen enkele manier m'n DQP boven de 90%

M'n babysit account gaat des te beter, een DQP van 98% op monaco, en een 2e tijd in kwalli op 0.071 van de pole......
Good luck to you all......
Edit: raar, met nog 2 man te gaan heb ik nog steeds de pole...... Zal wel niet de enige zijn met DQP problemen.....
[ Voor 15% gewijzigd door andrestouwe op 03-08-2007 09:13 ]
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Verwijderd
Ik wacht alleen nog op de designer market om te closen ... doet ie maar niet
Aerotesten heeft volgens mij niet of nauwelijks invloed op de kosten. Exacte bedragen van vijf races terug heb ik niet, maar na 5 aero-tests schommelt mijn aero-pakket nog steeds rond de 540k. Al krijg ik nu wel heel veel meer efficiency voor dat geld.Marzman schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 03:43:
[...]
Ja, 4.172.692. Ik had niet het idee dat dit superhoog was
Kan het trouwens zijn Aero duurder wordt van het testen ipv de urenverdeling van de designer?
Ander vraagje over design, in het repair-menu zie je de totale efficiency van je wagen wat volgens mij een gemiddelde is van de parts conditie en efficiency van alle onderdelen op je wagen. Het lijkt er dus op dat het niet uit maakt of je onderdeel A of B ontwikkelt? Of maakt het wel uit en pak je als bv. je brakes superontwikkelt zijn een voordeeltje op een circuit waar brakes belangrijk zijn (bv. Canada) ten opzichte van managers die bijvoorbeeld alleen aero hebben ontwikkelt?
Hoop dat m'n 2 stop hard gaat werken, maar als ik het verschil met rene zie komt het wel goed.
De toppers op 3 stops zal ik er wel niet mee verslaan, maar toch.
Iedereen veel succes met racen
Uitvallen zit er wel in bij 1 van de toppers hoor. Ik sta iig geval redelijk op scherp qua risico, maar wil gewoon of winnen, of gewoon keihard terugvallen achter jullie (en dat gebeurt zeker wel als de bandjes het niet zouden houden).brid schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 09:20:
De C3G9 race gaat weer leuk worden, helaas zijn rene en ik alweer afgezakt naar p8 en p9, maar we zitten eerste rang als 1 van de topper een probleem krijgt.
Hoop dat m'n 2 stop hard gaat werken, maar als ik het verschil met rene zie komt het wel goed.
De toppers op 3 stops zal ik er wel niet mee verslaan, maar toch.
Iedereen veel succes met racen
Maar ik tik wel ff een voorligger van de baan joh
Verwijderd
Ich liebe es wenn ein plan funktioniert
Veel succes iedereen!
Ja, je auto wordt ongeveer 1,5x zo door...Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:17:
Vraagje .. als je in C3 komt worden parts dan duurder want heb nu zowaar goedkopere parts als iedereen
.
.
.
.
.
.
Natuurlijk niet
Euhm. Minimaal 5 punten op kosten? Think again. Als je de kosten _gelijk_ wil houden moet je al een veelvoud van dat besteden. Je zult nu wel geweldig goede parts hebben, maar je betaalt er wel de hoofdprijs voor. En om die kosten terug te dringen, zul je nog meer punten bij cost onder moeten brengen. Reken maar op minstens de helft van je punten om de kosten gelijk te houdenSanderF1 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:22:
Ook niet echt op de kosten van de onderdelen gelet tijdens het seizoen, complete auto kost 4,1 miljoen...Volgende race proberen alle belangrijke onderdelen met minimaal 5 punten op kosten te designen...
Waarom heeft dat geen nut? Handig voor komend seizoen toch? Ik heb trouwens meer dan genoeg aan mijn fabriek van 135 space... Ik denk dat 130 al genoeg is. Ik kan er 2 auto's in kwijt, een om te racen en een in aanbouw......aangezien punten op efficiency toch geen nut meer hebben voor de laatste race van het seizoen. Intussen wel een nette grote fabriek opgebouwd met 165 aan space, genoeg voor een heleboel setjes remmen en vleugels
[ Voor 49% gewijzigd door Grrrrrene op 03-08-2007 11:03 ]
Want uit m'n hoofd is deze waarde op Spa voor de aankomende race lager dan die van de vorige race, toch groepsgenoten?
In dat geval geeft dat me namelijk wel weer iets meer ademruimte voor mijn pitstop risico...
Verwijderd
Wordt leuke wedstrijd weer. Verschillen zijn dit keer echt klein en zeker voor een lange baan. Ben benieuwd.
Ik ga eens gek doen en ga zeggen dat Luuk wint
edit: Luuk ja met je 2 stopper ga je makkelijker halen dan vorige race
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2007 11:42 ]
Acceleration (mate van wielspin) en braking (mate van blokkeren) om precies te zijn.Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 11:40:
Zeg even een vraagje (kan zelf niet op F1Time op m'n werk), maar als ik het goed heb wordt de slijtage van bandjes ook beïnvloed door de DQP waarden op braking, toch?
Want uit m'n hoofd is deze waarde op Spa voor de aankomende race lager dan die van de vorige race, toch groepsgenoten?
In dat geval geeft dat me namelijk wel weer iets meer ademruimte voor mijn pitstop risico...
Thnx, maakt het al een stuk veiliger aangezien ik het de vorige race echt net haalde.Joss schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 11:50:
[...]
Acceleration (mate van wielspin) en braking (mate van blokkeren) om precies te zijn.
Enne Panther, ik zal m'n best doen. Denk dat ik Realdea en Zoltan wel kan pakken, denk dat Alvear ook op een 2 stopper staat, dus dat wordt dan leuk. Vrees alleen dat Ryan toch weer net een slag te snel is.
Maar we zullen zien wat de race gaat brengen, er staan iig geval een hoop mensen dicht bij elkaar en dat is ook nog niet eens volledig duidelijk aangezien de Q in de regen was...
Volgens mij maakt het niet uit of een circuit veel of weinig acceleration en braking heeft, zolang de waardes die je invult maar zo dicht mogelijk bij de optimale waardes liggen.Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 11:53:
[...]
Thnx, maakt het al een stuk veiliger aangezien ik het de vorige race echt net haalde.
Enne Panther, ik zal m'n best doen. Denk dat ik Realdea en Zoltan wel kan pakken, denk dat Alvear ook op een 2 stopper staat, dus dat wordt dan leuk. Vrees alleen dat Ryan toch weer net een slag te snel is.
Maar we zullen zien wat de race gaat brengen, er staan iig geval een hoop mensen dicht bij elkaar en dat is ook nog niet eens volledig duidelijk aangezien de Q in de regen was...
/▌
Lijkt me wel dus, een circuit waar je veel moet remmen en accelereren slijten je banden natuurlijk sneller dan waar dat minder het geval is....Marzman schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 12:00:
[...]
Volgens mij maakt het niet uit of een circuit veel of weinig acceleration en braking heeft, zolang de waardes die je invult maar zo dicht mogelijk bij de optimale waardes liggen.
En dat je zo dicht mogelijk bij de goede waarden moet zitten is zeker het geval
Dat lijkt me ook erg natuurlijk en logisch, maar volgens mij zit dat niet in het spel ingebakkenLuuk_Luchtloper schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 12:03:
[...]
Lijkt me wel dus, een circuit waar je veel moet remmen en accelereren slijten je banden natuurlijk sneller dan waar dat minder het geval is....
/▌
Exactly.Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 12:03:
[...]
Lijkt me wel dus, een circuit waar je veel moet remmen en accelereren slijten je banden natuurlijk sneller dan waar dat minder het geval is....
@Marzman: Het zit dus wel in het spel. Low braking/acceleration = lagere slijtage.
[ Voor 10% gewijzigd door Joss op 03-08-2007 12:10 ]
Qualy was dus ook niet super, een 4e tijd maar...Hopelijk kan ik in de race wat plaatsen goedmaken, steeds lichte regen van 8 en 5 mm dus heb hem maar op intermediates gezet.
Verwijderd
Wow, gunstig. Vraag me af wat ie dan gaat doen qua strategie, lijkt me niet dat ie voor een 1-stopper gaat... zou ie dan op 2-stop hard staan en zo traag zijn?Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 12:58:
Nou nou grrrrrene... De "late Qualifier" griek staat na 2 rondjes nog achter je op de grid.Goede ontwikkeling!!. Of hij maakt een fout met 0% onderdelen of hij heeft tankje vol voor harde bandjes.
Of idd een fout gemaakt hebben ergens... (of z'n coureur zwemt sneller dan dat ie rijdt met 18mm regen...)
Maar we zien wel, voor het kwalificatiegeld is het iig lekker, m'n beste Q ooit
[ Voor 11% gewijzigd door Grrrrrene op 03-08-2007 13:46 ]
Verwijderd
Ehm, dat gat mikte ik ook op, maar bleek sneller dan ik zelf dacht...Grrrrrene schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 13:45:
Maar we zien wel, voor het kwalificatiegeld is het iig lekker, m'n beste Q ooitWel apart trouwens: er zit bij mij voor een gat van 1s tot Chas Dinning. Ik had toch verwacht dat er wat mensen zouden zijn die in dat gat gedoken waren

bixbom: Alle races zijn ongeveer even lang, of bedoel je qua tijd ivm weer of bochtig circuit?
Verwijderd
Als het regen plan ik toch meestal een 1 stopper.Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:22:
Ik bedoel Qua weer .. het blijf nu mooi weer dus mooie lange stints ... als het regent ben ik haast wel verplicht een korte stint in te plannen .. dus ik guk nu op een 1 stopper
Ik weet dat mijn concurrenten toch minimaal voor een 2 stopper gaan. En zo heb ik toch 3 regenraces gewonnen.
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Edit: Hmm, wat is F1Time onmogelijk traag

[ Voor 6% gewijzigd door Grrrrrene op 03-08-2007 14:49 ]
Staat op dezelfde server als een populaire Litouwse F1 site he

Verwijderd
wat is die site van daar dan ? ff kijken hoeveel er daar online zijn als dat ergens staatJoss schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 15:02:
[...]
Staat op dezelfde server als een populaire Litouwse F1 site heTijdens raceweekends een beetje erg druk dus
Volgensmij http://www.f-1.ltVerwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 15:27:
[...]
wat is die site van daar dan ? ff kijken hoeveel er daar online zijn als dat ergens staat
@Hieronder: streepje ertussen
lol, die coureurstand daar:
1 L. Hamiltonas 70
2 F. Alonso 68
3 F. Massa 59
4 K. Raikkonenas 52
5 N. Heidfeldas 36
6 R. Kubica 24
7 G. Fisichella 17
8 H. Kovalainenas 15
9 A. Wurzas 13
10 M. Webberis 8
Kortom: Eindigt je naam niet op een klinker? Dan plakken we er maar as of is achter
[ Voor 46% gewijzigd door Joss op 03-08-2007 15:34 ]
Labai greitai cia bus musu nauja svetaine.
We will build here our new website very soon.
Als dit nog door gaat tot 19 uur, vraag ik me af hoe we de race gaan doen

[ Voor 80% gewijzigd door Grrrrrene op 03-08-2007 16:06 ]
Ik kan alles wel bereiken, het duurt alleen wat langerGrrrrrene schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 15:43:
Dat doen ze in Japan ook, Josssan
Als dit nog door gaat tot 19 uur, vraag ik me af hoe we de race gaan doenHans had me ook nog gevraagd zijn account op de grid te zetten, maar ik kan Jon Payton niet eens bereiken op deze manier, plus dat ik zijn inloggegevens niet heb omdat er nog altijd geen monteur is geweest voor mijn laptop.
Wel balen want ik was als 2e gequalificeerd.
We see things as we are, not as they are
Verwijderd
nr 1 is bij mij niet gekwalificeerd waar kan ik trouwns de startgrid zien naar sluiten van office ?Joss schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:09:
[...]
Ik kan alles wel bereiken, het duurt alleen wat langerMaargoed, vind het niet zo erg, de #1 en #2 in het kampioenschap hebben nog niet (goed) gekwalificeerd
Hier dan ook maar een postje; ben maar niet bang, de race wordt gewoon berekend. Het probleem is alleen dat het langer duurt omdat het nu eenmaal zo druk is. Je race zal binnen een half uur tot drie kwartier wel 'beginnen' (je begint dan met kijken in de minuut waar je ook echt in zit, de race eindigt dus gewoon live)TutanRamon schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:16:
Hmm.... mijn race in Monaco is ook nog niet gestart (C4G27).
Wel balen want ik was als 2e gequalificeerd.
Ok. Ben benieuwd :-)Joss schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:24:
[...]
Hier dan ook maar een postje; ben maar niet bang, de race wordt gewoon berekend. Het probleem is alleen dat het langer duurt omdat het nu eenmaal zo druk is. Je race zal binnen een half uur tot drie kwartier wel 'beginnen' (je begint dan met kijken in de minuut waar je ook echt in zit, de race eindigt dus gewoon live)
Grote kans dat ik ga winnen: het regent in Monaco. Ik wacht het af.
Thnx.
Serieus: Een hoop laat-kwalificeerders zullen zich enorm genaaid voelen hierdoor en ik betwijfel of Tadas de races gewoon door laat gaan. Ben iig benieuwd, want het zal dit weekend niet beter worden met de F1-kwalificaties morgen en de race zondag...
Ik hoop dat je geen gelijk hebt. Met laat qualificeren neem je nu eenmaal een risico dat er ergens even een hickup is. Het is niet dat de site er heel de dag heeft uitgelegen ofzo, het is alleen allemaal even wat trager door drukte.Grrrrrene schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:28:
Volgens mij zit die Griek erachterDie kwalificeert zich altijd laat, behalve voor deze race
Serieus: Een hoop laat-kwalificeerders zullen zich enorm genaaid voelen hierdoor en ik betwijfel of Tadas de races gewoon door laat gaan. Ben iig benieuwd, want het zal dit weekend niet beter worden met de F1-kwalificaties morgen en de race zondag...
/▌
Ik heb een leuke tijd gehad, en het (in-game) in totaal 1 seizoen volgehouden, met als resultatie 3e eindigen in C4, en op het moment van eindigen 6e staan met 2 overwinningen in C3G7.
Iig, bedankt voor alles, en veel succes, ik zal het spel zeker in de gaten blijven houden!
If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!
Verwijderd
hij kan het ook niet maken de race niet te laten tellen .. want dan gaat iedereen laat kwalificeren en kun je strx vna de 17 races maar 4 tellen ofzo ... want de F1 is ook vaak weekends ...Grrrrrene schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:32:
Het zou een hoop mensen wel afleren om laat te kwalificeren inderdaad
Verwijderd
jammer dat je stopt Vinny .. veel suc6 verder en kom maar eens langs kijken hierowvinnyb schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:32:
Gasten, ik ben helaas genoodzaakt te stoppen met F1Time.
Ik heb een leuke tijd gehad, en het (in-game) in totaal 1 seizoen volgehouden, met als resultatie 3e eindigen in C4, en op het moment van eindigen 6e staan met 2 overwinningen in C3G7.
Iig, bedankt voor alles, en veel succes, ik zal het spel zeker in de gaten blijven houden!
Het seizoen is nog een race ofzo. Die kun je toch nog wel rijden?vinnyb schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:32:
Gasten, ik ben helaas genoodzaakt te stoppen met F1Time.
/▌
En mijn race is voorbij.
Helaas heb ik mijn motor opgeblazen in rondje 64 (van de 69). Maar ik heb blijkbaar zeer goed gereden want ik ben toch nog als 3e geëindigd. De nummer 4 ligt zelfs nog een rondje achter me.
+ mijn grote concurrent is al in ronde 5 er uit gevlogen en heeft geen punten gekregen.
* The_DoubleU is kampioen!!!
Verwijderd
Feli met je Kampioenschap !! hopelijk doe je het ook good in C3The_DoubleU schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:38:
De live race viewer doet het weer.
En mijn race is voorbij.
Helaas heb ik mijn motor opgeblazen in rondje 64 (van de 69). Maar ik heb blijkbaar zeer goed gereden want ik ben toch nog als 3e geëindigd. De nummer 4 ligt zelfs nog een rondje achter me.
+ mijn grote concurrent is al in ronde 5 er uit gevlogen en heeft geen punten gekregen.
* The_DoubleU is kampioen!!!
Zo te zien is jouw race toch nog gereden, dan zal die van mij ook wel zo komenThe_DoubleU schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:27:
Mijn race is nog steeds niet begonnen en zou 1,5 uur beginnen. Ben er dus bang voor dat ik het allemaal moet aflezen van het race report. Jammer, want die live race maakt het zo leuk.
/▌
Ik heb expres de laatste 4 races niet gereden... dan ben ik volgend seizoen niet meer active. Vind ik altijd irritant, van die inactieve mensen die het hele siezoen NIKS geen races rijden... dus vandaarMarzman schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:38:
[...]
Het seizoen is nog een race ofzo. Die kun je toch nog wel rijden?
If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!
5 min voor je office dicht gaat nog even snel kijken?
Verwijderd
ging beetje moeilijk door sloomietijdThe_DoubleU schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:53:
Als je office dicht is kan je dat niet zien.
5 min voor je office dicht gaat nog even snel kijken?
Ik was de race orders totaal vergeten in te stellen, en ik log net in met nog 33 seconden voordat de office sluit

Heb nu dus alleen benzine in kunnen voeren, en op goed geluk red ik het er mee

Na het verzenden van de orders:
Next race in 1 hour 1 second.
Office closes in 1 second.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
/▌
Ik kan als ik de race van vanavond win, kampioen zijn en de cup winnen dus dat wordt spannend. Ik hoop alleen dat Joss de goede banden keuze heeft gemaakt, ik had namelijk zelf wat anders gekozen met dit weer, maar we zien wel wat het wordt.
In elk geval, Joss...erg bedankt voor het invallen voor mij
Oeh, dapper. Twijfel hebben bij de bandenkeuze van de ervaringsdeskundige hier en GoT F1Time godWes46 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:25:
Ik kan als ik de race van vanavond win, kampioen zijn en de cup winnen dus dat wordt spannend. Ik hoop alleen dat Joss de goede banden keuze heeft gemaakt, ik had namelijk zelf wat anders gekozen met dit weer, maar we zien wel wat het wordt.
Edit: LOL, Joao Leitao in onze groep lijkt een probleem te hebben: hij heeft in een uur tijd 'maar liefst' 10 P-rondjes gedaan en nog geen WU/Q...
[ Voor 43% gewijzigd door Grrrrrene op 03-08-2007 17:36 ]

probeer te kijken wat m'n babysit account doet, maar ja.....................
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Moet ie het natuurlijk nu wel waar gaan maken door te promoveren naar C2 natuurlijkGrrrrrene schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:35:
Nounou, straks gaat Joss nog naast z'n schoenen lopen met al die veren die je in z'n kont stopt
Ik heb ook nog designorders voor je gedaan, die dag dat je weg ging. Die was je zelf vergeten, plus een sponsor vergeten te contracterenWes46 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:25:
Ik ben weer terug van vakantie en zie dat Joss het tot nu toe uitstekend gedaan heeft. Weliswaar wist hij de wedstrijd van afgelopen dinsdag niet te winnen, ik ben tevreden met zijn prestaties op mijn account.
In elk geval, Joss...erg bedankt voor het invallen voor mij
Welcome back.
BTW. Vind het wel vreemd dat jij en je teamgenoot niks uitwisselen, niet elkaar er voorbij laten en zelfs elkaar eraf proberen te rammen
Als ik vanavond 2e wordt en m'n tegenstander buiten de punten finisht, is dat een feitLuuk_Luchtloper schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:40:
[...]
Moet ie het natuurlijk nu wel waar gaan maken door te promoveren naar C2 natuurlijk
Met nog 10 minuten te gaan staat onze #2 in het kampioenschap pas op 4 laps in de P
[ Voor 27% gewijzigd door Joss op 03-08-2007 17:50 ]

Ja ja, alles of niets ik wil kampioen worden en hij mag het niet wordenJoss schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:44:
[...]
Ik heb ook nog designorders voor je gedaan, die dag dat je weg ging. Die was je zelf vergeten, plus een sponsor vergeten te contracterenOverigens ben je al kampioen hoor. Zoals gevraagd ga je vanavond weer met ongeveer 15l teveel finishen, maarja, dat kan ook wel in jouw groep. Winst hoeft niet, alleen die Amerikaan voorblijven
![]()
Welcome back.
BTW. Vind het wel vreemd dat jij en je teamgenoot niks uitwisselen, niet elkaar er voorbij laten en zelfs elkaar eraf proberen te rammen

Maar ehm...wat moet jij mij nog uitleggen dat het mijn schuld dat jij dinsdag niet kon winnen?
Bij mij lukt alles nog steeds binnen 12 secondenGrrrrrene schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:51:
Is de live race wel een beetje te volgen trouwens, met deze trage bende? Ik kan echt helemaal niks op die site momenteelGaan die figuren die die F-1.lt-site bezoeken ook nog 's slapen?
Directe link naar live race viewer: http://www.f1time.com/live/live.php
Die werkt gewoon zonder in te loggen en lijkt prioriteit te hebben (als het langzaam gaat, gaat live viewer altijd net iets sneller
Dat was je vergeten ja, ik zei op IRC geloof ik al; Wes mag blij zijn dat ik vandaag al op z'n account gekeken hebWes46 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:54:
[...]
Ja ja, alles of niets ik wil kampioen worden en hij mag het niet wordenWas ik een sponsor vergeten te contracteren en design orders?
Slecht van mij
![]()
Maar ehm...wat moet jij mij nog uitleggen dat het mijn schuld dat jij dinsdag niet kon winnen?
Dat je dinsdag niet hebt gewonnen is gewoon 'mijn schuld' hoor
Verwijderd
Omdat je race nog niet gegenereerd is.Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 18:07:
Kan niks zien van mijn race:S, andere groepen kan ik wel zien alleen de mijne niet:S..weet iemand waar dat aan ligt?
/▌

Verwijderd
C4G59 .. michael venema
Voor design doe ik gewoon altijd alles op effec.Joss schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:57:
[...]
Dat was je vergeten ja, ik zei op IRC geloof ik al; Wes mag blij zijn dat ik vandaag al op z'n account gekeken hebVind je verdeling aan prioriteiten in de design ook apart, maar ben er maar in mee gegaan voor je.
Dat je dinsdag niet hebt gewonnen is gewoon 'mijn schuld' hoorDRP was goed, setup was goed... Maarja, ik moest extra fuel van je meenemen en op 90% rijden, dan heb je wel eens kans dat je teamgenootje er voorbij komt
Uiteindelijk ging het om Waisman verslaan, toch?!
hmm dan was mn teamgenootje beter dan normaal, want ik kan hem normaal gesproken redelijk makkelijk verslaan als ik geen pech met de auto krijg. Waisman verslaan was het belangrijkst ja aangezien ik in de finale was gekomen van de cup maar dat was nog niet zeker vorige week vrijdag maar ik zag dat ik die wedstrijd gewonnen had.
Ik hoop dat ik vanavond wat te vieren heb

Je mag je kampioenschap alvast vieren
Dan vier ik bij deze even mijn cup-overwinning!
Edit: Zo, heb maar wat anders geregeld voor vanavond. Aangezien mijn groep de 7e is in de berekening en ik zie dat C2G3 (4e in berekening) pas na 1 uur en 25 minuten tevoorschijn kwam...
[ Voor 19% gewijzigd door Joss op 03-08-2007 18:31 ]

Mhm, crap, heb eigenlijk het hele seizoen niet echt op de kosten van de onderdelen gelet, baal hier nu echt serieus van...Grrrrrene schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:58:
[...]Euhm. Minimaal 5 punten op kosten? Think again. Als je de kosten _gelijk_ wil houden moet je al een veelvoud van dat besteden. Je zult nu wel geweldig goede parts hebben, maar je betaalt er wel de hoofdprijs voor. En om die kosten terug te dringen, zul je nog meer punten bij cost onder moeten brengen. Reken maar op minstens de helft van je punten om de kosten gelijk te houden
Voor volgend seizoen erg handig, maar ik heb al zoveel uren in efficiency gestopt dat ik de komende keren gewoon even flink in costs ga investeren anders gaat het echt verkeerd aflopen...Waarom heeft dat geen nut? Handig voor komend seizoen toch? Ik heb trouwens meer dan genoeg aan mijn fabriek van 135 space... Ik denk dat 130 al genoeg is. Ik kan er 2 auto's in kwijt, een om te racen en een in aanbouw...
Wat is eigenlijk ongeveer het verschil tussen een gemiddelde random driver en een top driver? Heb voor volgend seizoen een driver met 255/298 voor 1,4 miljoen per race ex bonussen...
Da's een topdeal... Als je helemaal slim bent heb je die voor 3 seizoenen getekendSanderF1 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 18:36:
[...]
Mhm, crap, heb eigenlijk het hele seizoen niet echt op de kosten van de onderdelen gelet, baal hier nu echt serieus van...
[...]
Wat is eigenlijk ongeveer het verschil tussen een gemiddelde random driver en een top driver? Heb voor volgend seizoen een driver met 255/298 voor 1,4 miljoen per race ex bonussen...
Ik heb voor het eerst een race gewonnen!!!
En gelijk een van de mooiste: in de regen op Monaco
[ Voor 23% gewijzigd door Grrrrrene op 03-08-2007 19:03 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik ben benieuwd hoe ik het ga afbrengen in C3. Ik hoop dat er wat meer actieve managers zijn. Dat maakt het een stuk leuker. Afgelopen race waren er maar 4 rijders aanwezig
Verwijderd

Ja, of Vilneuve vorig seizoen, ook zo'n oudere, foutloze, wijze coureur die rustig zijn kans afwacht en niet als een jonge hond ongeduldig anderen van de baan ragt.SanderF1 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 19:33:
32 jaar oud, maar goed, Coulthard is ook nu pas op z'n best he ;-) Ik heb de driver dus maar voor 1 jaar getekend juist vanwege zijn leeftijd, maar ik geloof dat ik wel de eerste optie heb om te verlengen?
/▌
Alles word zo langzaam en amaturisties opgepakt...niet te gelofen.
Kom maar snel met die support functie zodat het naar een eigen server kan en er hopelijk ook meer tijd aan beheer kan worden besteed. Ik betaal liever dan dit soort dingen mee te maken.
Wel k*t, zie dat m'n cup-tegenstander nu wel nog z'n practice/wu/q heeft gedaan. Belachelijk eigenlijk gewoon
nog steedsandrestouwe schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 20:50:
OK, melding van Tadas, some races wil be run later tonight, servers are busy calculating...

Dit topic is gesloten.