De Nederbelg !
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Die heeft het echt niet gesnapt.
O ja, hij staat op Marktplaats en hij vraagt er 3500 euro voor

Hmm..MadMarky schreef op maandag 23 juli 2007 @ 23:45:
Maar ondertussen wel €100 bieden voor dat hok?
Ach, je kunt hem altijd nog gebruiken voor een engine swap.
Merk: Peugeot
Bouwjaar: 1990
Carrosserie: Onbekend
Brandstof: Benzine
Kleur: Wit
Drie keer achter elkaar hetzelfde en hij is wit...?
Kan best begrijpen dat je een unieke auto nog net iets mooier wilt maken maar om een auto zo te verkrachten. Jammer dat de Nederlandse wetgeving hier niks over zegt.
Een Mazda MX6 GT 4WS, maar 1 van in nederland in deze uitvoering

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
Zie doorgelaste motorkap
De Nederbelg !
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Vind ik eigenlijk wel koel, beter dan die idioot glimmende rotzooi
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
De velgen zijn ook wel wat waardMadMarky schreef op maandag 23 juli 2007 @ 23:45:
Maar ondertussen wel €100 bieden voor dat hok?
Ach, je kunt hem altijd nog gebruiken voor een engine swap.
Ben benieuwd hoeveel hij er uiteindelijk voor gaat krijgen... Kan me niet voorstellen dat er gekken zijn die 3500 euro er aan uitgeven, er zijn veel betere/mooiere auto's te koop voor dat geld.
Vette bak, lijkt net op een oude 626 coupe. Wat voor een motor ligt er in?Casejunkie schreef op maandag 23 juli 2007 @ 23:57:
Mijn "nieuwe" auto:
Een Mazda MX6 GT 4WS, maar 1 van in nederland in deze uitvoering
[afbeelding]
[afbeelding]
Vaak bu'j te bang!
The birds turned into The Flying Dutchmen!
En dan op marktplaats er dit bij zetten:Entity schreef op maandag 23 juli 2007 @ 22:37:
Een auto die begon als een behoorlijk zeldzame 205 1.9 Rallye (sowieso nooit als 1.9 in NL verkocht, alleen als 1.3, de 1.9's zijn doorgaans import uit Duitsland), is door één of andere nitwit 'omgebouwd' tot een babyblauwe draak van een auto:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die heeft het echt niet gesnapt.
O ja, hij staat op Marktplaats en hij vraagt er 3500 euro voor
ik heb de auto nou 2 jaar en heb hem helemaal omgebouwd tot een waar plaatje.
Hail to the king baby!
Is het zelfde als een oude 626 coupe alleen dan de amerikaanse uitvoering met een 2.2i 12v turbo intercooled motor. En deze heeft nog als extraatje dat hij 4WS heeft (4 wiel sturing) Ik heb de enige in nederland in deze uitvoering.-tom-562 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 08:36:
[...]
Vette bak, lijkt net op een oude 626 coupe. Wat voor een motor ligt er in?
Ik zou me in iedergeval flink kunnen vermaken!!
Ik neem aan 4 wiel aandrijving, 4 wiel sturing lijkt me best ongemakkelijk rijden eigenlijk, behalve met inparkerenCasejunkie schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:10:
[...]
Is het zelfde als een oude 626 coupe alleen dan de amerikaanse uitvoering met een 2.2i 12v turbo intercooled motor. En deze heeft nog als extraatje dat hij 4WS heeft (4 wiel sturing) Ik heb de enige in nederland in deze uitvoering.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Op lage snelheden stuurt het zo:
\\
//
Op hoge snelheden zo:
\\
\\
Dus op lage snelheden heb je een heerlijk korte draaicircel (scheelt 1,2 meter als met niet 4ws uitvoering)
[ Voor 78% gewijzigd door Casejunkie op 24-07-2007 10:33 ]
Dat zou zeker prachtig zijnMaCk- schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:13:
Jammer he dat marktplaats geen optie heeft om comments te plaatsen.
Ok, weer wat lelijkness uit de US:

(Nice!)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Als dit geen fotosoep is, vind ik 'm eigenlijk wel hilarisch koel!
Wow! o_O Ik wist niet dat dat ook kon! Lijkt me wel heel erg wennen maar inderdaad wel praktisch, zo'n korte draaicirkel. Fileparkeren ftwCasejunkie schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:32:
Nee het is echt 4 wiel sturing. Heeft een maximale uitslag van 5%
Op lage snelheden stuurt het zo:
\\
//
Op hoge snelheden zo:
\\
\\
Dus op lage snelheden heb je een heerlijk korte draaicircel (scheelt 1,2 meter als met niet 4ws uitvoering)
Hier een filmpje van een honda prelude met 4ws.TroonStaal schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:42:
[...]
Wow! o_O Ik wist niet dat dat ook kon! Lijkt me wel heel erg wennen maar inderdaad wel praktisch, zo'n korte draaicirkel. Fileparkeren ftw
De Nederbelg !
IMHO is dit een photosoep en niet echt een goeie...TroonStaal schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:41:
[afbeelding]
Als dit geen fotosoep is, vind ik 'm eigenlijk wel hilarisch koel!
net even te veel identieke zaken op het plaatje.
de twee achterwielen zijn wel erg hetzelfde.
Boven het voorste achterwiel zie je nog waar de tankdop is weg gewerkt.
De rechter raamstijl van de achterdeuren heeft twee keer hetzelfde zwarte 'nokje'.
De wielkasten van de achterwielen hebben de zelfde rand.
Now go away or I shall taunt you a second time!
Hail to the king baby!
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Marktplaats heeft al zeker 5 jaar die optie, lees het Marktplaats forum maar eens, komen de meest belachelijke/grappige topics/advertenties aan bod.MaCk- schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:13:
Jammer he dat marktplaats geen optie heeft om comments te plaatsen.
Anoniem: 4629
En natuurlijk logo's in het midden van de wielen die stil blijven staan.Anoniem: 4629 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:10:
Ja maar daar past ook niks kleins onder. Heb er eens langs gereden in de file op de snelweg. Pfrt wat is dat ding GROOOOT. Zwart, geblindeerd, en zwarte 5-spaaks er onder. Pimp!
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Op een of andere manier draai je hier ook geen krappe bochtjes mee

Niet meer hoor met aftermarket velgendeepbass909 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:48:
[...]
En natuurlijk logo's in het midden van de wielen die stil blijven staan.
Anoniem: 4629 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 11:51:
Duidelijk een soep die magnum.
Die Bentley mag je mij wel meegeven hoor
Ik zie wel een witte 300C en een witte Town Car, waar is de Bentley?
Maar die 430 op die site is wel ERG lekker
http://www.ultaudio.com/pages/Detailed/807.html
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Rond de 450 pk, maar vooral die achterbumper stoort me wel

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Volgens mij is het idee dat de zijkanten en de onderkant van de voor- en achterkant glimmen... Het is een beetje moeilijk te zien alleen op deze foto's... Ik vind hem eigenlijk wel strak...Wom schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 20:37:[...]
Rond de 450 pk, maar vooral die achterbumper stoort me wel
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
http://www.autoblog.nl/ar...olkswagen-r-gti-met-400pk
Als ze trouwens bij de zwarte Golf nou de logo's ook nog mat-zwart maken, is hij helemaal af.
Al zou ik 'm per direct inruilen op wat anders

Kan een mens ooit teveel computers hebben?
Hehe, Amish tuning
[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 26-07-2007 16:01 ]
@ TroonStaal, hehe.. Moest even lachen
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
1 de buitenrand van een wiel waar de band omheen zit
wiel (het ~)
1 (~en) plat, rond lichaam, draaibaar om een as door zijn middelpunt, dat dient om een beweging over te brengen => rad
2 kolk, plas die na een dijkbreuk of overstroming is ontstaan
De velgen zijn rood, de wielen zwart met rood.
[/discussie]
[ Voor 71% gewijzigd door MoZe op 27-07-2007 12:47 ]
In dit geval zou ik dus spreken over de rode kleur van de velgrand.
De velg heeft gewoon een aantal subelementen, velgrand, velgbed, velghart, etc.
[ Voor 9% gewijzigd door GaMeOvEr op 27-07-2007 18:13 ]
Aannames zijn fataal.
Vooral ook die SUV's die erachter staan met zijwiel formaat wieltjes
FreeReef.nl
Dat het blok door de lage tegendruk gewoon slecht presteerd, terwijl het tunen waarschijnlijk is gedaan om een stoer ( en snelle ?! ) look aan de auto mee te geven..
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Anoniem: 58690
Nee niks bijzonders, de R versies worden door HPA Motorsports getuned.El-Loco schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 22:28:
Die zwarte Golf is een fabrieksauto, proto super-GTI.
http://www.autoblog.nl/ar...olkswagen-r-gti-met-400pk
Ze gebruiken meestal hun stage II of III kit om de GTI of R32 en binnenkort R36 te tunen.
Zie: http://www.hpamotorsports.com/
Mooiste is nog steeds hun IV R32 met 650 PK, als die stage III kit erin hebt dan kan je echt blazen
Aantal filmpjes:
http://www.c3cars.com/pag...Relay.cfm?M=1&V=13143.wmv
HPA neemt het op tegen EIP
http://www.c3cars.com/pag...Relay.cfm?M=1&V=13124.wmv
Even meerijden met de IV R32
http://www.c3cars.com/pag...Relay.cfm?M=1&V=13121.wmv
Een close up onder de kap
Is dat niet een Lada Niva??W3lta schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 01:10:
Deze net tegengekomen via stumbleupon:
[afbeelding]
http://yor.minitroopers.com
Anoniem: 16963
http://www.youtube.com/watch?v=sGAHJHwdKhI
Ik had vroeger zulke speelgoed auto's, blijkbaar kan het ook op echte auto's
Aannames zijn fataal.
Dat is gewoon je auto mollen, in iedergeval je lakGaMeOvEr schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 20:53:
En waarom zou je dat in vredesnaam willen, zodat als het ooit regent met 90 graden, dat je auto dan geel wordt als waarschuwing voor medeweggebruikers om niet uit te stappen?

Doe mij die maar
Captain Kirk komt hem zo duwen met ze handvat
Als ie voor ook zo'n fraaie bumper heeft kan hij zijdelings een berg af skieen

Nee ik vind het maar niks .. iets te druk allemaal. En die scoopjes boven en opzij is gewoon not done.
Dat nummerbord is natuurlijk alleen al hilarisch

Probe is leuk wagentje, jammer dat ze hem zo vern**kt hebben

Ff typo gefixt
argh die is aardig verneukt iddKnightwolf schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 09:09:
Op de Saturday Night Cruise zaterdagavond...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Probe is leuk wagentje, jammer dat ze hem zo vern**kt hebben

de probe heeft geen petjes/sjonnie imago zoals andere coupe's als de calibra of prelude, maar door dit soort gasten gaat dat wel gebeuren
mijn probe blijft lekker standaard (wel nog een keer nette velgen)
En bedanktG-PHREAK schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 18:40:
[...]
argh die is aardig verneukt idd![]()
de probe heeft geen petjes/sjonnie imago zoals andere coupe's als de calibra of prelude, maar door dit soort gasten gaat dat wel gebeuren![]()
mijn probe blijft lekker standaard (wel nog een keer nette velgen)
De Nederbelg !
Vind het opzich wel gaan, niet echt slecht, de vleugel is wat aan de grote kant, maar voor de rest niet onaardig
Edit:
Allemaal superfout

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 58690 op 06-08-2007 23:08 ]
warningAnoniem: 58690 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 23:06:
[...]
Vind het opzich wel gaan, niet echt slecht, de vleugel is wat aan de grote kant, maar voor de rest niet onaardig
Kippegaas-en-belachelijke-bumper-fetisjist in de zaal!
/warning
[ Voor 79% gewijzigd door GaMeOvEr op 06-08-2007 23:09 ]
Aannames zijn fataal.
LolGaMeOvEr schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 23:08:
[...]
warning
Kippegaas-en-belachelijke-bumper-fetisjist in de zaal!
/warning
Nou ik zou inderdaad het gaas zwart hebben gemaakt, maar bumpers zijn goed in lijn en steken niet naar buiten en verschilt niet veel van een Leon Cupra-R en daar is het standaard
Alhoewel de modellen er misschien wel wat van weg hebben, zijn de Cupra-R bumpers aanzienlijk subtieler, als in, geen gaas met een hoogte van 30cm.
[ Voor 47% gewijzigd door GaMeOvEr op 06-08-2007 23:17 ]
Aannames zijn fataal.
Anoniem: 37526
Dit lijkt mij wel enorm gaaf op een grijze auto die vuurrood word als hij ietsjes warm word.Anoniem: 16963 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 20:05:
Geen idee of hij hier al heeft gestaan:
http://www.youtube.com/watch?v=sGAHJHwdKhI
Ik had vroeger zulke speelgoed auto's, blijkbaar kan het ook op echte auto's
http://www.youtube.com/wa...rJANJdI&mode=user&search=GaMeOvEr schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 20:53:
En waarom zou je dat in vredesnaam willen, zodat als het ooit regent met 90 graden, dat je auto dan geel wordt als waarschuwing voor medeweggebruikers om niet uit te stappen?
http://www.youtube.com/wa...tT5UZOc&mode=user&search=
Ja, dat is zo, ik zou zoiezo een Rieger kit nemen en een kleinere vleugel, maar eigenlijk vind ik dat het minst belangerijke, ik spendeer het liever aan een HPA Stage II of III kit, Neuspeed matriaal voor de ophanging en Brembo schijven, harder rijden en door bochten knallen is veel leuker met een vrij standaard lookGaMeOvEr schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 23:15:
In dat geval zou ik zeggen: Kijk nog eens goed, of koop een bril, zeker die voorbumper.
Alhoewel de modellen er misschien wel wat van weg hebben, zijn de Cupra-R bumpers aanzienlijk subtieler, als in, geen gaas met een hoogte van 30cm.
Ik blijf het een lelijk effect vinden, net alsof iemand lelijk met verf geknoeit heeft.Anoniem: 37526 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 23:20:
[...]
Dit lijkt mij wel enorm gaaf op een grijze auto die vuurrood word als hij ietsjes warm word.
[...]
http://www.youtube.com/wa...rJANJdI&mode=user&search=
http://www.youtube.com/wa...tT5UZOc&mode=user&search=
[ Voor 93% gewijzigd door GaMeOvEr op 06-08-2007 23:46 ]
Aannames zijn fataal.
Die is wel vet
Over echt foute tuning gesproken: http://www.youtube.com/watch?v=_tyY0SelAq0
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 07-08-2007 00:04 ]
Zwart/wit effect is wel gaaf jaAnoniem: 4629 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 00:01:
http://www.youtube.com/watch?v=4dT4LTrBBqw
Die is wel vet
Over echt foute tuning gesproken: http://www.youtube.com/watch?v=_tyY0SelAq0
Als het al op een handafdruk reageerd dan liggen de temps ook niet zo hoog voor een verandering.
Overigens is die andere ook zo fout dat het gaaf is om te zien.
Leuk om keer mee te spelen, maar hebben is weer niet nodig
Dit is pas een "vette" bumper, met nadruk op vet

Dat zou kunnen betekenen dat je lak van kleur veranderd afhankelijk van de buitentemperatuur?dude88 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 09:44:
[...]
Zwart/wit effect is wel gaaf ja
Als het al op een handafdruk reageerd dan liggen de temps ook niet zo hoog voor een verandering.
Overigens is die andere ook zo fout dat het gaaf is om te zien.
Leuk om keer mee te spelen, maar hebben is weer niet nodig
Anoniem: 37526
De Beat eigenaar heeft het zelf over 6.000 pounds...Stoffel schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 00:32:
Toch vraag ik me wel af wat zo'n hittegevoelige paintjob kost voor een hele lifesize auto. Die Beat glinstert me iets teveel, maar er zijn best kleurencombi's die er gaaf uit zien lijkt me
hey het gaat over het imago, niet over het model zelf
persoonlijk vind ik de calibra en prelude mooie auto's hoor, dat uitgerekte dashboard van de oudere generatie prelude is ZO mooi
t' is alleen wel een feit dat er 9 van de 10 keer een 18/19 jarige 'pet' achter het stuur zit.. nouja, scheef over de middenconsole hangt..
de Probe heeft dit minder, simpelweg denk ik omdat er maar weinig van rondrijden hier en het niet echt een bekende auto is, je kan 10x dwars door Nederland rijden zonder er 1 te zien. de leeftijd binnen het 'liefhebbers/clubcircuit' ligt ook op 30+ over het algemeen. itt bijvoorbeeld de calibraclub waar het <20 is
maargoed, genoeg over imago
Als je goed naar het filmpje kijkt dan zie je ook dat het deel in de schaduw donker is, en het deel dat buiten in de zon staat wit isKnightwolf schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:03:
[...]
Dat zou kunnen betekenen dat je lak van kleur veranderd afhankelijk van de buitentemperatuur?Is het koud heb je een zwarte auto, is het 30 graden buiten in de zon heb je een witte auto
cool
Dus zo ver gaat het verschil zelf

Combinatie van nieuwe Audi stijl met Golf GTI op de oude Audi's. Zo jammer
Dit topic is gesloten.
[html][norml][/norml][/html]