Op zich kan het, maar dan moet het wel goed gebeuren. Hier staat de grille nogal ver naar voren en die kier tussen motorkap en grille, brrrrr.....

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Nee joh da's gewoon een RS4 wannabeWom schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:54:
De laatste tijd zie ik het meer en meer:
[afbeelding]
Combinatie van nieuwe Audi stijl met Golf GTI op de oude Audi's. Zo jammer
Verwijderd
"Agent, ik ben bijna omver gereden door een witte Golf"Knightwolf schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:03:
[...]
Dat zou kunnen betekenen dat je lak van kleur veranderd afhankelijk van de buitentemperatuur?Is het koud heb je een zwarte auto, is het 30 graden buiten in de zon heb je een witte auto
cool
Verwijderd
Van de voorkant is nog net te doen, maar achterkant is echt drie keer niks.Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 22:28:
Nog maar eens 2 probes![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Trivia time, bij welke film doen 2 dames in een bordeauxrode/witte Countach dat (zij het met stof en water)?Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 23:00:
[...]
"Agent, ik ben bijna omver gereden door een witte Golf"
"OK mevrouwtje we gaan voor u zoeken"
Petmans: "Maarr main Cholf iz zwart ziet oewel m'neerr".
Verwijderd
Als je mee wilt doen, dan kan je je wel inschrijven voor Gumball 2008
Verwijderd
Yeek, ik weet niet wat ie in gedachten had toen de grill erop kwamBadeend schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 18:37:
Dit valt vast ook wel onder de noemer 'foute tuning'
[afbeelding]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
In 1965, the only Marcos not designed by Dennis Adams other than the original Costin Xylon was unveiled. The Malcolm Newell designed Mini Marcos was intended to fill the gap for a cheap GT sportscar and it was based, as the name suggests, on the Mini. At £199 for a bodyshell and windscreen, the Mini Marcos certainly fulfilled the 'cheap' part.
The 'unconventional' styling was dictated by the decision that the car should take the Mini components in unmodified form, the bulbous front housing the standard Mini radiator.
Whilst few would call the Mini Marcos an attractive car, it has proved a highly effective competition car. In 1966, a Mini Marcos was the only British car to finish at Le Mans and it has competed in numerous forms of motorsport ever since its release.
Perhaps the Mini Marcos' greatest claim to fame is the fact that it was the first Corgi 'Golden Jacks' car with removable wheels. Ironically, this and the various GT Corgi Marcos cars, sold in hundreds of thousands, whilst the real thing is a rarity, often unknown even to car enthusiasts.
At one point the moulds and rights to the Mini Marcos were sold and eventually it metamorphised into the well regarded Midas. However, Midas went bust and the terms of the original sale were such that in such an event the rights to the Mini Marcos would revert to Marcos, even though the Midas was bought up and revived.
In 1991, mainly due to demand for all things Mini from Japan, the unthinkable happened and the Mini Marcos went back into production. Models bound for Japan had catalytic convertor equipped 1.3 Cooper engines and air conditioning.
A thriving club devoted to the Mini Marcos exists and owners are fiercely loyal to their cars.
[ Voor 91% gewijzigd door Wom op 08-08-2007 22:19 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Stiekum vind ik deze eigenlijk best wel stoer
Ik ookTroonStaal schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 07:32:
[...]
Stiekum vind ik deze eigenlijk best wel stoer
Uhm... ik denk het feit dat hij bij 30+ in de file toch echt koelingsproblemen gaat krijgen met deze grill, dat dat toch wel meespeelt in het hele foute aan deze wagen... Velgen en spiegels vallen nog wel mee... hooguit de kleur van die lelijke flaporen op dit gedrocht...Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 20:16:
Al een paar opmerkingen over de radiator. Maar ik hoor nog niemand over de velgen, de spiegels, de bumper, of de sleuven in de spatborden en motorkap.
En de kleur, maarja dat kan ook aan een k*tcamera liggen van een foon of zo.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
doet me denken aan Carmageddon
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Verwijderd
Nou misschien had ie in gedachten om de Dukes Of Hazzard na te doen met iets meer Carmageddon stijl
Stiekem vind ik dit eigenlijk wel heel tof om te zien. Maar het zal uiteraard wel verboden zijn in Nederland.
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Hier een niet kenner:Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 02:44:
[afbeelding]
[afbeelding]
De kenners zien het wel
*empty*
Hoe krijgt hij zijn kofferbak in vredesnaam openTurismo schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:00:
Gespot in Spanje (Salou)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Doe er dan ook de rest van de foto's bij...
Jep indeed.MR_VIPER schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 13:44:
Voorkant van totaal andere auto of de achterkant net hoe je het bekijkt.Voorkant Pontiac Firebird als ik het goed heb en achterkant Chevrolet Camaro
[ Voor 26% gewijzigd door Knightwolf op 12-08-2007 14:45 ]
Met het hendeltje naast zijn stoel oid??TroonStaal schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 14:07:
[...]
Hoe krijgt hij zijn kofferbak in vredesnaam open
Hail to the king baby!
Verwijderd
Geen Firebird / Trans-Am lovechild?MR_VIPER schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 13:44:
Voorkant van totaal andere auto of de achterkant net hoe je het bekijkt.Voorkant Pontiac Firebird als ik het goed heb en achterkant Chevrolet Camaro
Is het niet zo dat een Trans-Am een Firebird uitvoering is? En volgens mij stond dat Trans-Am voor Trans America. Een soort uber versie van de Firebird ofzo? Als iemand me dat kan vertellen graag. Ben ik nu wel erg benieuwd naar.
*empty*
Transformers!
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
Lijkt me wel een R5 aan de vorm van de deuren, ofwel ben ik totaal verkeerd, maar lelijk is die wel-ET- schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 19:36:
wtf was het in godsnaam.
Een beetje verlies heb je altijd...
Verwijderd
Ach, het past wel in het straatbeeld aldaar
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2007 21:13 ]
Nope, dan zouden de wielen een andere steek moeten hebben.Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 20:51:
Is het geen misvormde ForFour of zo? Nouja nog meer misvormd dan een originele Smart (om het eender welke).
Ik kan me in ieder geval zo voorstellen dat zijn camber automatisch aangepast wordt als hij er zo een tijdje mee gaat "blazen".complete body trasformation inspured by alfa romeo brera. huge wheel arcs. complete steel body fully hand crafted.
[ Voor 15% gewijzigd door SuBBaSS op 13-08-2007 21:37 ]
more then meets the eye
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:17:
En waar zie jij aan dat het een R/T is?
Verwijderd
Verwijderd
Na veel links door te zoeken, ben ik nu wat dichterbij:Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 02:35:
Ik kan het daar niet uit opmaken. Voor hetzelfde geld staat er 500. Maarja dat klopt dan weer niet met de achterruit.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
Een Trans Am, afaikVerwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 02:44:
[afbeelding]
[afbeelding]
De kenners zien het wel
hendel/knopje binnenin en/of een knop op de sleutel (mijn kofferdeksel zit ook geen handgreep of sleutelgat in om de klep open te maken, auto van 2007, niks aan gedaan zelfTroonStaal schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 14:07:
[...]
Hoe krijgt hij zijn kofferbak in vredesnaam open
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Verwijderd
het is ûs lieke folle, as de ko skiet of de bolle
Een beetje verlies heb je altijd...
Opties :
4 Hoofdsteunen
het is ûs lieke folle, as de ko skiet of de bolle
Op zich nog niet zo lelijk (op de spoiler na dan), maar vind het wel gaaf. Denk dat de losse achterbumper juist een betere wegligging tot gevolg heeftUser.tmp schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:11:
[...]
Ik dacht eerst van: Hmm lijkt me niks fouts aan, maar toen ik de grotere plaatjes zag...
Verwijderd
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
Verwijderd
Doneer maar een setje banden.Theimon schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:48:
offtopic: HlpDsK: iets voor jou misschien: http://www.youtube.com/watch?v=Mo66YvJwlAg /offtopic
Verwijderd
Ziet er best leuk uit. Maar je banden vinden het minder. Denk dat hij de banden iets te warm heeft gemaakt, dus het is een wonder dat z'n banden niet geklapt zijn en dat hij z'n velgen niet een gat in het asfalt hebben gesleten...[b][message=28612285,noline]Theimon schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:48
offtopic: HlpDsK: iets voor jou misschien: http://www.youtube.com/watch?v=Mo66YvJwlAg /offtopic
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
YepHydraulik-Phunk schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 23:14:
Stom he.
Hoevaak je ook een burnout doet of ziet, het blijft leuk
Ik ben geen BMW fan maar deze is mooier dan die neppert hierbovendeepbass909 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:01:
Die velgen waren ook het eerste wat mij opviel...
Ter vergelijk, mijn compact met 16" BMW Z3 velgen:
[afbeelding]
(ja ik weet het, eigenlijk ook verkeerde voorbumper, spiegels, sideskirts, en niet zichtbaar een bijbehorende achterbumper en spoiler op de achterklep)
Nee, een Honda Prelude is per definitie foutWom schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:22:
Was een compact per definitie eigenlijk niet al al fout ?
Ik zou hem zelf niet zo uitgerust hebben, ik heb hem zo gekocht (op de smoke knipperlichten na). Hij had maar weinig gereden en was aantrekkelijke geprijsd. En je krijgt wel leuke aandacht somsVerwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:43:
[...]
Yep![]()
Ik heb ook wel een leuke, VW Golf II 2.0T die een burn out doet even flink de bocht om gaat en een paar keer even de blow off valve laat horen![]()
http://www.c3cars.com/pag...Relay.cfm?M=1&V=13430.wmv
[...]
Ik ben geen BMW fan maar deze is mooier dan die neppert hierboven
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq