De Nederbelg !
Verwijderd
Ik moet het nu doen met een Caddy die nog van het bedrijf is ook.
Geef je op voor De Grote BeurtVerwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 11:09:
Wees blij dat je een auto hebt, ik kan alleen maar dromen ervan en de auto die ik zou willen hebben dat zou toch wel nooit gebeuren of ik moet de postcodeloterij winnen![]()
Ik moet het nu doen met een Caddy die nog van het bedrijf is ook.
Verwijderd

Welke BMW???Spiller schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 13:51:
Welke 6 serie?
Jellabie schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 03:36:
Waarom toch ineens weer de Prelude hé
Neem dan een kadet ofzo
Verder kan ik alleen maar jaloers zijn op je Prelude... Hij is jonger en aanzienlijk sportiever dan mijn bimmer...
Ik had voor hetzelfde geld ook een 5-serie touring of 3-serie sedan of touring kunnen kopen van ongeveer dezelfde leeftijd, maar deze had aanzienlijk minder km's op de teller. Daarnaast vond ik een 5-serie gewoon te groot voor mij alleen en vond ik eerlijk gezegd deze compact mooier dan de meeste 3-series die ik heb gezien...FiXeR.nl schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 11:23:
BMW Compact zijn voor mensen die maar 3/4 BMW kunnen betalen
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Onthoud dat.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Helemaal mee eens.Hydraulik-Phunk schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:37:
Auto's zijn nooit te groot voor je alleen.
Onthoud dat.
Ioniq 5 P45
Zo te zien staat er op dat 2e plaatje een 4-deurs E30 op de achtergrond
Met evengoed veel plastic fantastic
[ Voor 8% gewijzigd door 4x2 op 27-08-2007 17:52 ]
leeg
wel voor m'n bankrekeningHydraulik-Phunk schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:37:
Onthoud dat.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Het was een Z3deepbass909 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 21:53:
[...]
Welke BMW???
[...]
![]()
Verder kan ik alleen maar jaloers zijn op je Prelude... Hij is jonger en aanzienlijk sportiever dan mijn bimmer...
[...]
Ik had voor hetzelfde geld ook een 5-serie touring of 3-serie sedan of touring kunnen kopen van ongeveer dezelfde leeftijd, maar deze had aanzienlijk minder km's op de teller. Daarnaast vond ik een 5-serie gewoon te groot voor mij alleen en vond ik eerlijk gezegd deze compact mooier dan de meeste 3-series die ik heb gezien...

voorlichten wel ja de rest niet hoor
Hear, hear!Hydraulik-Phunk schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:37:
Onthoud dat.
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Nu je het zegt... Het lijkt wel een kruising tussen een Z3 en een 6? (de oude 6 dan toch?)GoldenSample schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 19:48:
[...]
voorlichten wel ja de rest niet hoor
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Verwijderd
Het was zeker weten geen BMW, geen enkele BMW heeft de ramen zo laag zitten ten opzichte z'n motorkap, daarnaast ontbreekt de typische vorm van het achterruitje...ETzPliskin schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 20:05:
[...]
Nu je het zegt... Het lijkt wel een kruising tussen een Z3 en een 6? (de oude 6 dan toch?)
1 ding is wel zeker, hij is LELIJK!!!
Tzal wel weer van de "rat-scene" zijn ofzoWidow schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 22:11:
is dat brandschade, of hoort dat zo.. ?
Of het is een échte after burner
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Nee, das de nieuwste vuilniswagen. Kijk maar naar de treeplanken schterop.Widow schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 22:11:
is dat brandschade, of hoort dat zo.. ?
The ramblings of an idiot
FirebirdVerwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 20:21:
Camaro hoodscoop.

Het was nog wel een Ghia
McBoom schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 22:28:
[...]
Nee, das de nieuwste vuilniswagen. Kijk maar naar de treeplanken schterop.

Is dat heel bijzonder?Carpento schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 01:48:
@ verpeste focus hierboven: driewerf bah
Het was nog wel een Ghia
Als ik beetje verder kijk is dat 1 van de luxere uitvoeringen...
Zo noem je toch niet je meest luxe model

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Vind de auto op zich niet lelijk. Auto is niet lelijk getuned. Maar MIJN GOD!!! Wat een grote/te grote, niet mijn smaak zijnde spoiler

op gran canaria heb ik diverse getunede (niet overdreven) megane's gezien. echt dikke wagens worden het dan.

Verwijderd
Dat is geen spoiler maar een tafelblad, ding heeft totaal geen nut/functie.Acid__Burn schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:54:
[...]
Vind de auto op zich niet lelijk. Auto is niet lelijk getuned. Maar MIJN GOD!!! Wat een grote/te grote, niet mijn smaak zijnde spoiler
En die Focus is helemaal lachen, die heeft zeker te veel Need For Speed gespeeld, die dacht van, laat ik het ook maar eens proberen op mijn auto of ik beetje kan autosculpten

Zijkant

Voorkant

Achterkant

De voorlip heb ik hier al liggen, die is bijna klaar om naar de spuiter te gaan.
Is dit te fout?
Niet dat het kan schelen, want voor 99% komt deze kit eronder
De Nederbelg !
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 22:10:
Leuk project:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goedgekeurd,Jellabie schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 18:38:
Een vraagje, ik ben sterk aan het overwegen om deze lippenkit onder mijn Prelude te gooien:
Zijkant
[afbeelding]
Voorkant
[afbeelding]
Achterkant
[afbeelding]
De voorlip heb ik hier al liggen, die is bijna klaar om naar de spuiter te gaan.
Is dit te fout?
Niet dat het kan schelen, want voor 99% komt deze kit eronderIk ben gewoon geintereseert wat jullie ervan vinden
![]()
Mjah, alleen die blauwe dingen aan de zijkant zijn niet zo mooi...Jellabie schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 18:38:
Een vraagje, ik ben sterk aan het overwegen om deze lippenkit onder mijn Prelude te gooien:
Achterkant
[afbeelding]
Is dit te fout?
Niet dat het kan schelen, want voor 99% komt deze kit eronderIk ben gewoon geintereseert wat jullie ervan vinden
![]()
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Vind em netjes. Vind alleen zoals eerder gemeld wel dat de achterkant afwijkt van de rest van de bodykit. Dat is jammer. Heb zelf altijd liever een bodykit waarin je uitlaat wegvalt in een opening. Die dan weer dichtmaken met racegaas. Maar goed, dat is mijn meningJellabie schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 18:38:
(...)
Is dit te fout?
![]()
Die garagekrikken zijn optioneelAngeloonie schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:19:
[...]
Mjah, alleen die blauwe dingen aan de zijkant zijn niet zo mooi...
[ Voor 73% gewijzigd door MadMarky op 29-08-2007 19:25 ]
Naja.... Ik heb iets tegen racegaasAcid__Burn schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:22:
[...]
Vind em netjes. Vind alleen zoals eerder gemeld wel dat de achterkant afwijkt van de rest van de bodykit. Dat is jammer. Heb zelf altijd liever een bodykit waarin je uitlaat wegvalt in een opening. Die dan weer dichtmaken met racegaas. Maar goed, dat is mijn mening
Ik wil het stijlvol en suptiel
De Nederbelg !
Aannames zijn fataal.
ik vind het zo juist mooier.Acid__Burn schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:22:
[...]
Vind em netjes. Vind alleen zoals eerder gemeld wel dat de achterkant afwijkt van de rest van de bodykit. Dat is jammer. Heb zelf altijd liever een bodykit waarin je uitlaat wegvalt in een opening. Die dan weer dichtmaken met racegaas. Maar goed, dat is mijn mening
de achterkant dicht met racegaas en gat voor de uitlaat heeft bijna elke sjonnie auto
De Nederbelg !
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Van een ander punt:El-Loco schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 18:45:
[...]
Goedgekeurd,. Alleen die achterkant lijkt erg 'open', een groot gapend gat.

De Nederbelg !
Verwijderd
Strakke kit hoor
De achterkant valt wel mee, zeker als je als deze gast een HKS uitlaat eronder zet, maar ja die zijn ook vrij populair daar, en zo te zien woont hij in de Hidden Hills / Calabasas, Los Angeles.
De eerste doen me denken aan "Bangla Bangers"

Maar de reclame ervan was tofMadMarky schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:49:
En die Renault had z'n achterkant al niet mee...
*proest*
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik heb hier nog een SRS uitlaat liggen... maar als ik die eronder steek, klinkt hij wel mooier, maar trekt hij minder snel opVerwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 22:32:
[...]
Strakke kit hoor![]()
De achterkant valt wel mee, zeker als je als deze gast een HKS uitlaat eronder zet, maar ja die zijn ook vrij populair daar, en zo te zien woont hij in de Hidden Hills / Calabasas, Los Angeles.
De Nederbelg !
Maar o zo nodig bij de Prelude
Ik ben trouwens benieuwd of die wel onder je Prelude zullen passen met die side-skirts... Als mijn BMW niet helemaal vlak staat, past zo'n krik er namelijk al niet meer onder... En die is niet verlaagd en heeft alleen m-style side-skirts, welke niet lager zijn dan de standaard zijkant...
Resulteert in race-kak?Wilf schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 10:59:
[...]
Wat heeft dat kippengaas met racen te maken?
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
dat soort uitlatenJellabie schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 23:19:
[...]
Ik heb hier nog een SRS uitlaat liggen... maar als ik die eronder steek, klinkt hij wel mooier, maar trekt hij minder snel op
Haha loljeronimo schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 23:12:
[...]
De eerste doen me denken aan "Bangla Bangers"
Die serie is humor met die gast
Daarom dat hij er ook onderuit isGoldenSample schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 20:06:
[...]
dat soort uitlateneen auto moet eerst hard gaan en dan pas mooi kinken, en dan mooi klinken doordat het een mooi uitlaat systeempje is en niet doordat je een gigantisch veel druk genererende dempert hebt
en euh... veel druk genererende? Ik heb gewoon geen tegendruk met die pijp...
De Nederbelg !
De skirts op men lude geven niet echt een probleem om zo'n krik te gebruiken, die dingen passen er perfect onder, ook al is't maar nipt...deepbass909 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 23:31:
[...]
Maar o zo nodig bij de Prelude
Ik ben trouwens benieuwd of die wel onder je Prelude zullen passen met die side-skirts... Als mijn BMW niet helemaal vlak staat, past zo'n krik er namelijk al niet meer onder... En die is niet verlaagd en heeft alleen m-style side-skirts, welke niet lager zijn dan de standaard zijkant...
Een beetje verlies heb je altijd...

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
strakke kit... ziet er netjes en subtiel uit, de velgen zijn op dit plaatje ook groter dan op de vorige als ik het zo bekijk. en inderdaad achter kant had iets lager gekunt, maar dat is het model.
kijk je wel uit voor de hobbels erna
maar kan je em niet ff photoshoppen op jou auto?
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
http://www.nieuwnieuws.nl..._onderzoekt_gepimpte.html
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
¯\_(ツ)_/¯

Er zullen hier in de regio binnenkort een hoop rioolbuizen tussen de tweedenhands auto-onderdelen te vinden zijn. Het is hier echt droevig gesteld met die uitlatenmanie, werd ik hier laatst in de straat ingehaald door een heftig brommende Swift 1.1 met zo'n ontzettende kachelpijp eronder (verder standaard, geen pics helaas, daar ben ik mee opgehouden, teveel te schieten hier
In de krant stond vanochtend een verhaal over een gast uit het dorp hier met een toyota carina die ipv. de maximaal toegestane 82 Db er ver over de 100 mee ging.
Dan de audio: vette sound ben ik zelf ook niet vies van, maar als je dan gaat cruisen en kneiterhard Lucas en Gea gaat draaien (jazeker, dat gebeurt hier) dan vraag ik me af of ze het allemaal nog wel snappen...

Verwijderd
Kijk, een mooie grommende diepe motorsound apprecieer ik net zoveel als 'the next bloke', maar dit is gewoon asociaal. Ik ben geen regelneef of overdreven zeurderig, maar er zijn grenzen.SuBBaSS schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:51:
In de krant stond vanochtend een verhaal over een gast uit het dorp hier met een toyota carina die ipv. de maximaal toegestane 82 Db er ver over de 100 mee ging.
Het is niet voor niets dat er limieten zitten op het geluid van wagens. Het gaat vooral over het leefcomfort van de omgeving. Normaalgezien zou gewone consideratie voor de medemens genoeg moeten zijn, maar helaas.
Je zal maar 'naast de kerk' wonen waar het de favoriete meeting plek is van de johnny's dezer aarde, dan lijkt het alsof je naast een circuit woont
Blêrboeien hou ik ook niet van, maar waar ze wat mij betreft ook wel wat harder mogen controleren zijn brommers/vooral scooters. Het geluid wat die dingen voortbrengen doet gewoon pijn aan je oren.Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:15:
[...]
Kijk, een mooie grommende diepe motorsound apprecieer ik net zoveel als 'the next bloke', maar dit is gewoon asociaal. Ik ben geen regelneef of overdreven zeurderig, maar er zijn grenzen.
The ramblings of an idiot
/edit, wat hij ^^^ zegt ja
[ Voor 13% gewijzigd door beschuitfluiter op 31-08-2007 12:28 ]
¯\_(ツ)_/¯
Helaas (naja.
Van mij mogen ze hun auto zo lelijk versjonnen als ze zelf willen, kan ik ze best om uitlachen, lekker andre hazes en frans bauer op hun kijkshop subwoofers, echter niet om de 5 minuten kansloos door mijn straat heen crossen, of lekker samenscholen met hun klotegebakkies in mijn woonwijk.
[ Voor 59% gewijzigd door GaMeOvEr op 31-08-2007 14:08 ]
Aannames zijn fataal.

Renault Clio 1.6L (79kw)

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Die Clio is gewoon sneu...
Zegt de eigenaar van 3 van de meest ultieme kampbakken ?GaMeOvEr schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:04:
of lekker samenscholen met hun klotegebakkies in mijn woonwijk.
ze zijn wel mooi hoor
leeg
Verwijderd
Of heb je de ster van hun Benz gejat?
http://www.dumpert.nl/med...kan_iemand_uitleggen.html
Hail to the king baby!
urk_forever schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 11:32:
Weet iemand wat hier de bedoeling van is? Of waarom ze het doen. Wat mij betreft valt dit ook onder de foute tuning
http://www.dumpert.nl/med...kan_iemand_uitleggen.html

Ben toch benieuwd hoe je stuurt met allebei je voorwielen schuin omhoog tegen je motorkap aan

Overigens vind ik die KOE auto wel grappig
Hoho, die zijn ondertussen het kampstadium voorbij en naar cult toe hoor, ze zijn te oud voor kampbakken.4x2 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:53:
[...]
Zegt de eigenaar van 3 van de meest ultieme kampbakken ?
ze zijn wel mooi hoor
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Lol, er zou toevallig maar een andere auto op rijden, dan krijg je een leuke puinzooi
Seicento leuk voor een vrouw ofzo, maar ja, mooooeeeeeuuuuwwwwhhhhanswer_man schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:29:
Fiat Seicento 0.9L
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Renault Clio 1.6L (79kw)![]()
[afbeelding]
[afbeelding]

Die Clio is echt helemaal fout, die spoiler lijkt wel een rem vleugel, die gozer zou nooit meer zijn top halen zo.
2 dubbele uitlaat, tja met een 1.6 lekker nuttig

Reken er maar op dat je de kosten kan betalen vanaf je huis tot het punt waar je auto staande is gehouden en je auto wordt in beslag genomen.Roamor schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 11:45:
[...]
Het ziet er ontzettend gaaf uit, maar dat kan nergens goed voor zijn. Kun je je voorstellen hoe zo'n tunnelwegdek er na een jaar uitziet met zo'n rage?
Het is een bekende rage in de VS, maar je bent heel zuur als je gepakt wordt.
Aannames zijn fataal.
Dit topic is gesloten.
[html][norml][/norml][/html]