Wat is het nut van animal handler en imp revive pet? persoonlijk zou ik ze eerder ergens anders steken maar misschien dat het nuttig is voor iets dat ik niet zie?Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 12:15:
[...]
Steady-auto, kill command zodra het up is en soms arcane (als er ruimte is) maar altijd auto-steady per rotation
Verder cooldowns gebruiken zodra ze up zijn en je pet onder controle houden...
En ja pets doen zeker veel dps, die van mij doet met pally BOM zon 190-200. Maar wat je niet moet onderschatten is die 20% speed increase uit de BM tree, zelfs zonder pet doe ik nog meer damage als wat ik deed met MM. Als moet ik zeggen dat ik al een hele tijd geen MM geprobeerd heb, maar het staat wel "vast" dat de raidspecc voor hunters tegenwoordig BM is.
Ik speel zowiezo niet zo superveel op hunter meer tegenwoordig, meer op lock
Verwijderd
Idd gigantische bullshit dat je een random uit principe niet geeft aan iemand die het kan gebruiken.SMulTiE schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:07:
[...]
Bullshit. Als een guildie/raid-/groupmember daardoor betere gear krijgt, moet hij gewoon needen.
Alsof je 1k gold niet in maximaal 2 dagen bij elkaar grind :x
Greedy !@#$*()
Voor ons dropte in Karazhan ook http://www.thottbot.com/i31343, kon een priest goed gebruiken en die kreeg het uiteraard ook.
Zal wat zijn als dan werd gezegd, nee, sorry, 't is wel een dikke verbetering, maar we raidrollen zodat iemand het kan verkopen op AH. Dan was die persoon nog niet klaar met mij, lol.
Ik wist niet dat het een worlddrop was (ben niet bekend met healing items). Maar dan nog. Als iemand het kan gebruiken moet ie gewoon need rollen. Worlddrop of niet.. Beetje triest als je dan niet eens need zou mogen rollen als je nog met een groene mace rondloopt ofzo (buiten het feit dat jullie allemaal al natuurlijk uber geard zijn...)jarnotjuh schreef op maandag 30 juli 2007 @ 12:57:
[...]
Dat wilde ik dus ook tegen bosmonster zeggen, met zijn quote... Als je het nu nog nodig hebt dan slack je gruwelijk(volgens mij is er ook een reputation reward bijna even goed als dat).
En inderdaad, als je die van maiden of virtue, prince, of vashj nu nog niet te pakken hebt kunnen krijgen, ben je wel unlucky ja. En toch hebben we er 1tje, onze RL draagt nog atiesh als druid.
@bokkie, 1750g BO, klinkt goed. Neemt niet weg dat dat misschien al een tijdje geleden is toen karazhan nog niet overfarmed werd..
@bosmonster toch nog. Het is een RANDOM epic drop. Het had net zo goed voor mij buiten de instance kunnen vallen, dan rol je gewoon geen need, sim-pel. Gevoelig punt inc: En ja, ik vind dus ook als je jewelcrafting hebt en er dropped een blue gem, dat je daar gewoon GREED op moet rollen, simpelweg omdat het een worlddrop is.
Heel fijn voor je dat je het nodig hebt, maar worlddrop is worlddrop.
Mutilate heb ik misschien 1 uur getest, maar blade fury/Adrenline rush is toch wel fijn.. Vooral als je in de problemen komt.
Ook met oog op arena over een tijdje, is dat wel goeie build? Ik hou gewoon van dps
Ik ben hard bezig veel instances te doen. Gear komt vanzelf wel hoop ik.
Ook met oog op arena over een tijdje, is dat wel goeie build? Ik hou gewoon van dps
Ik ben hard bezig veel instances te doen. Gear komt vanzelf wel hoop ik.
http://www.wowhead.com/?item=22631jarnotjuh schreef op maandag 30 juli 2007 @ 12:57:
[...]
Dat wilde ik dus ook tegen bosmonster zeggen, met zijn quote... Als je het nu nog nodig hebt dan slack je gruwelijk(volgens mij is er ook een reputation reward bijna even goed als dat).
En inderdaad, als je die van maiden of virtue, prince, of vashj nu nog niet te pakken hebt kunnen krijgen, ben je wel unlucky ja. En toch hebben we er 1tje, onze RL draagt nog atiesh als druid.
mwah, denk dat de overige 4 healers erg blij zijn met deze aura : P
imp. revive pet = handig als tijdens een bossfight je pet dood gaat. Even rezzen en hij kan meteen weer gaan dpsen. Is vrijwel altijd de cast tijd waard.Yokidrink schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:13:
[...]
Wat is het nut van animal handler en imp revive pet? persoonlijk zou ik ze eerder ergens anders steken maar misschien dat het nuttig is voor iets dat ik niet zie?
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Da's niet de druid versie hèImdaMned schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:24:
[...]
http://www.wowhead.com/?item=22631
mwah, denk dat de overige 4 healers erg blij zijn met deze aura : P
http://www.wowhead.com/?item=22632 wel btw ^^
[ Voor 8% gewijzigd door Smultie op 30-07-2007 13:27 ]
Verwijderd
Hoeveel mana ben je dan kwijt om je pet te ressen?Nvidiot schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:25:
[...]
imp. revive pet = handig als tijdens een bossfight je pet dood gaat. Even rezzen en hij kan meteen weer gaan dpsen. Is vrijwel altijd de cast tijd waard.
Verwijderd
:-)Nvidiot schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:25:
[...]
imp. revive pet = handig als tijdens een bossfight je pet dood gaat. Even rezzen en hij kan meteen weer gaan dpsen. Is vrijwel altijd de cast tijd waard.
erm en die animal handler was vuller (en +hit voor pets scheelt ook op lvl 73 bosses..)
en 2 punten scheelt 40% mana van normaal...geloof iets van 1800 ofzo nu om en nabij ;c
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 13:35 ]
Bij ons gaan random epic drops die BoE zijn, en die tijdens raids droppen gewoon naar de guildbank. (tenzij het een pug kara is, of een bt trash run)Bosmonster schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:22:
[...]
Ik wist niet dat het een worlddrop was (ben niet bekend met healing items). Maar dan nog. Als iemand het kan gebruiken moet ie gewoon need rollen. Worlddrop of niet.. Beetje triest als je dan niet eens need zou mogen rollen als je nog met een groene mace rondloopt ofzo (buiten het feit dat jullie allemaal al natuurlijk uber geard zijn...)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ok, 11mp5 voor iedereen, ook niet verkeerdSMulTiE schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:27:
[...]
Da's niet de druid versie hè
http://www.wowhead.com/?item=22632 wel btw ^^
grappig om te zien, ik ben ook naar een 41/20 aan het werken maar de punten zijn toch weer anders verdeeld. Ik heb mn schema niet hier op mijn werk maar zal vanavond eens kijkenVerwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:30:
[...]
:-)
erm en die animal handler was vuller (en +hit voor pets scheelt ook op lvl 73 bosses..)
en 2 punten scheelt 40% mana van normaal...geloof iets van 1800 ofzo nu om en nabij ;c
Ik vind het toch wel grappig, de "ik doe 1000 dps met mijn hunter" met een linkje naar een armory site.
Sorry, maar ik geloof daar niet zo in. Hoe lang kan je 1000 dps volhouden? Op den duur raak je oom, zelfs met een auto-steady rotatie.
Je moet toch wel een aanzienlijke hoeveelheid aan damage voor je autoshot en ss hebben om aan die 1000 dps te komen. Ik geloof niet echt dat een pet dat verschil kan maken...sorry. Maargoed, omdat ik geen BM hunter ben kan ik er eigenlijk niet over oordelen. Zal het zelf eens moeten proberen.
Ook de "we leggen gruul plat in 10 grows". Prima....leuk...maar de eerste kill was vast niet binnen 10 grows.
Sorry, maar ik geloof daar niet zo in. Hoe lang kan je 1000 dps volhouden? Op den duur raak je oom, zelfs met een auto-steady rotatie.
Je moet toch wel een aanzienlijke hoeveelheid aan damage voor je autoshot en ss hebben om aan die 1000 dps te komen. Ik geloof niet echt dat een pet dat verschil kan maken...sorry. Maargoed, omdat ik geen BM hunter ben kan ik er eigenlijk niet over oordelen. Zal het zelf eens moeten proberen.
Ook de "we leggen gruul plat in 10 grows". Prima....leuk...maar de eerste kill was vast niet binnen 10 grows.
Zelfs als er iemand is die het nodig kan hebben?Kees schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:34:
[...]
Bij ons gaan random epic drops die BoE zijn, en die tijdens raids droppen gewoon naar de guildbank. (tenzij het een pug kara is, of een bt trash run)
Lijkt me best vervelend om al die moeite in een raid te stoppen om dan zo'n item aan je neus voorbij de guildbank in te zien verdwijnen...
Verwijderd
Dat vind ik juist leuk hier. De diversiteit.
Sommige mensen stoeien met die Curator en denk ik: Grappig, daar hadden wij ook problemen mee. Nu is het 2 vingers in de neuswerk.
Anderen zitten weer ergens in de BT. Door te lezen wat hun ervaringen zijn, bereid ik me er op voor.
Het helpt veel hoor. had hier ook eens tacts gelezen voor een baas in kara. Wij maar wipen en toen ik iets voorstelde wat ik hier had gelezen ging het al beter
Sommige mensen stoeien met die Curator en denk ik: Grappig, daar hadden wij ook problemen mee. Nu is het 2 vingers in de neuswerk.
Anderen zitten weer ergens in de BT. Door te lezen wat hun ervaringen zijn, bereid ik me er op voor.
Het helpt veel hoor. had hier ook eens tacts gelezen voor een baas in kara. Wij maar wipen en toen ik iets voorstelde wat ik hier had gelezen ging het al beter
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 13:49 ]
Hier ben ik het mee eens, als het echt een goede verbetering is, so what dat het een worlddrop is. Ik zou gelijk niet meer met die mensen spelen als ik niet zou mogen needen als het een echte verbetering is. Als het een hele kleine verbetering is kan er nog wel over gepraat worden. Bij ons in de guild en met welke personen ik ook speel, denken er eigenlijk allemaal hetzelfde over.Bosmonster schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:22:
[...]
Ik wist niet dat het een worlddrop was (ben niet bekend met healing items). Maar dan nog. Als iemand het kan gebruiken moet ie gewoon need rollen. Worlddrop of niet.. Beetje triest als je dan niet eens need zou mogen rollen als je nog met een groene mace rondloopt ofzo (buiten het feit dat jullie allemaal al natuurlijk uber geard zijn...)
Verwijderd
Het zijn dan ook vooral de personen die voor een epic flying mount sparen ofzo, die er anders over denken.Speedy55 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:55:
[...]
Hier ben ik het mee eens, als het echt een goede verbetering is, so what dat het een worlddrop is. Ik zou gelijk niet meer met die mensen spelen als ik niet zou mogen needen als het een echte verbetering is. Als het een hele kleine verbetering is kan er nog wel over gepraat worden. Bij ons in de guild en met welke personen ik ook speel, denken er eigenlijk allemaal hetzelfde over.
Verwijderd
Nee JoW refresh je door om de 30 seconden 1x een melee attack op de boss te doen. Maar zoals je zelf al gezegd hebt het meeste wat die doet is overhealing. Dus of hij heeft een brakke connectie 500+ms of hij lackt gewoon skills om te healenVerwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 12:08:
[...]
Mjah, die pala staat zelfs onder Tankadin met healing gear aan. Staat compleet onderaan, altijd. Hij houdt wel altijd JoW up, op bosses. Dus vroeg me af of dat dan zoveel healing weghaalt.
Wel heeft ie gigantisch veel overhealing. Maar qua Raw Healing staat ie nog niet hoog.
Verwijderd
Heh en ik vind het ook wel grappigdeadsy33 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:42:
Ik vind het toch wel grappig, de "ik doe 1000 dps met mijn hunter" met een linkje naar een armory site.
1000 dps was sustained over het complete prince fight, natuurlijk wel raidbuffed (pally/major agi en druid aura) en ja..OOM, daar heb je mana pots voor?
En aan je reactie te zien ben je MM specced? Ik zou zeker eens BM proberen...en dan pas oordelen
Maar goed, je hoeft me niet te geloven ook
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 14:17 ]
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 14:08:
[...]
Heh en ik vind het ook wel grappig
1000 dps was sustained over het complete prince fight, natuurlijk wel raidbuffed (pally/major agi en druid aura) en ja..OOM, daar heb je mana pots voor?
En aan je reactie te zien ben je MM specced? Ik zou zeker eens BM proberen...en dan pas oordelen
Maar goed, je hoeft me niet te geloven ookIk heb mn stats gepost, en er zijn vast wel andere hunters op dit forum die kunnen bevestigen dat BM gewoon heel veel damage doet in raids, Ik denk dat hunters met betere gear nog veel meer dps kunnen doen tbh...maar zover zijn we nog niet met onze guild
Zelf ben ik MM/Surv specced wat mij overigens prima bevalt.
Wat betreft de OOM kwestie, ik gebruik ook (fel) manapots. Maaar het komt wel eens voor dat je weer oom raakt voordat die 2 min cd voorbij is.
Maar, merge je je damage samen met je pet? Of neemt je dpsmeter beide apart en tel je ze samen op?
Verwijderd
Ja...soms komt het voor dat ik bijna OOM ben voordat mn pot ready is, vooral na een pet ress. In dat geval doe ik maar even "autoshotten" met een steady af en toe tot de cooldown over is. Maar dit komt niet supervaak voor, met avoidance rank2 op pet ontwijkt hij best veel van die baas aoe crap
BM is zeker raid viable, en ik vind het ook vrij mana efficient. Gebruik in ieder geval geen multishots of dat soort mana heavy shit ;p
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 14:33 ]
Oh mijn god, volgens mij ben ik de sigaar. Ik zojuist een wow full aangeschaft. Gelijk van m'n trail account upgraded naar full account.
Ik dacht dus van, laat ik ook eens die 10 day trail van Burning Crusade installeren. Maar nu begint het gezeik. Zodra ik wil inloggen zegt ie dat mijn account authorized is voor BC maar dat ik de databestanden niet heb van het spel. Leuk dit zeg. Nu kan ik dus ook helemaal niet meer de gewone wow spelen.
Is er nog een manier om dit te omzeilen? Of ben ik nou genoodzaakt BC te kopen ?
Edit; ook als ik de BC client installerer binnenhaal geeft ie weer dat de extensie niet te vinden is. Kortom, ik kan die installatie helemaal niet openen.
edit 2; ''Can I still login to my existing World of Warcraft game-client once I have upgraded?
No, once you have clicked on the 'Confirm' button on the trial page you will only be able to login by using The Burning Crusade game-client for the duration of the trial. For this reason, it is advisable to download The Burning Crusade, or borrow it from a friend, prior to beginning the trial.''
En bedankt stelletje josti's
Ik dacht dus van, laat ik ook eens die 10 day trail van Burning Crusade installeren. Maar nu begint het gezeik. Zodra ik wil inloggen zegt ie dat mijn account authorized is voor BC maar dat ik de databestanden niet heb van het spel. Leuk dit zeg. Nu kan ik dus ook helemaal niet meer de gewone wow spelen.
Is er nog een manier om dit te omzeilen? Of ben ik nou genoodzaakt BC te kopen ?

Edit; ook als ik de BC client installerer binnenhaal geeft ie weer dat de extensie niet te vinden is. Kortom, ik kan die installatie helemaal niet openen.

edit 2; ''Can I still login to my existing World of Warcraft game-client once I have upgraded?
No, once you have clicked on the 'Confirm' button on the trial page you will only be able to login by using The Burning Crusade game-client for the duration of the trial. For this reason, it is advisable to download The Burning Crusade, or borrow it from a friend, prior to beginning the trial.''

[ Voor 36% gewijzigd door PcManiaxx op 30-07-2007 14:40 ]
Verwijderd
kijk eens op wow-loot , met de gear planner helpt echt veelBrazza schreef op maandag 30 juli 2007 @ 12:50:
Heb dit weekend me rogue naar 70 geleveld. (3e lvl 70 nu ).
Wat vinden jullie van me AP/gear zover? Heb verscheidene builds geprobeerd, ben het liefste combat swords. Maar aangezien ik nog geen goeie swords heb gevonden, ben ik maar combat dagger geworden.
Ben ook heel erg content met me flying epic mount
ten eerste combat daggers met aggression

en zonder oppurtunity
als ik jou was zou ik voor aldor exalted worden en die sword ervoor nemen
en voor deze build gaan
http://www.wowhead.com/?talent=f0eboxhZGcVbMVzxMGot
Wie is hier nu de jostiPcManiaxx schreef op maandag 30 juli 2007 @ 14:35:
Oh mijn god, volgens mij ben ik de sigaar. Ik zojuist een wow full aangeschaft. Gelijk van m'n trail account upgraded naar full account.
Zo moeilijk is het toch niet, een spelletje installeren
O, het gaat nu dus om het installeren van een spelletje? Hij herkent de extensie van de downloader niet, dus wat moet er zo moeilijk zijn dan?

En wat is de extensie van je downloader dan?PcManiaxx schreef op maandag 30 juli 2007 @ 14:51:
O, het gaat nu dus om het installeren van een spelletje? Hij herkent de extensie van de downloader niet, dus wat moet er zo moeilijk zijn dan?
Heb je niet de Mac versie gedownload bijvoorbeeld? En als het een MSI bestand is, heb je wel MS installer geinstalleerd op je systeem?
[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 30-07-2007 14:52 ]
Gister trouwens iets weirds in AB...
We stonden nog te wachten voor de gate.. zit er ineens iemand al in het speelveld caps te maken... Lijkt me een cheat, maar hoe kom je in hemelsnaam in het speelveld al? Of was dat thirdparty teleporter of speed hack ofzo?
We stonden nog te wachten voor de gate.. zit er ineens iemand al in het speelveld caps te maken... Lijkt me een cheat, maar hoe kom je in hemelsnaam in het speelveld al? Of was dat thirdparty teleporter of speed hack ofzo?
Lief dagboek...
Afgelopen zondag Ramparts ingeweest (PUG) met mijn 63 Druid. Ook al ben ik Feral, ik heb ook een healing set, en eigenlijk heal ik ook alleen in party's. Maar deze keer was er verder geen tank, dus mocht ik het opknappen. Valt toch niet mee, aangezien ik nog nooit -echt- getankt had, maar het lukte.
Ik vraag me alleen af, hoe kan je het beste aggro houden als Bear? Ik begon met een Feral Charge, en daarna een Growl. Verder was het Swipe en Mangle als er geen sheep in de buurt was, en anders alleen Mangle. Maar af en toe ging er toch een mob op een andere speler af.
Uiteindelijk 3 wipes; 2 daarvan kwamen door een unlucky pull van mij, en 1 op de laatste Boss waarbij de tactict gewoon niet goed waren. Heb er toch twee mooie items aan over gehouden: Ursol's Claw & Shifting Sash of Midnight.
Zit nu al weer op 25% opweg naar de 64.
Zouden zondag avond nog een keer Ramparts doen, waarbij ik wel zou healen, maar toen had ik problemen met mijn verbinding, waardoor ik op het laatst toch niet meer mee ben gegaan.
Afgelopen zondag Ramparts ingeweest (PUG) met mijn 63 Druid. Ook al ben ik Feral, ik heb ook een healing set, en eigenlijk heal ik ook alleen in party's. Maar deze keer was er verder geen tank, dus mocht ik het opknappen. Valt toch niet mee, aangezien ik nog nooit -echt- getankt had, maar het lukte.
Ik vraag me alleen af, hoe kan je het beste aggro houden als Bear? Ik begon met een Feral Charge, en daarna een Growl. Verder was het Swipe en Mangle als er geen sheep in de buurt was, en anders alleen Mangle. Maar af en toe ging er toch een mob op een andere speler af.
Uiteindelijk 3 wipes; 2 daarvan kwamen door een unlucky pull van mij, en 1 op de laatste Boss waarbij de tactict gewoon niet goed waren. Heb er toch twee mooie items aan over gehouden: Ursol's Claw & Shifting Sash of Midnight.
Zit nu al weer op 25% opweg naar de 64.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
in mijn guild (offspring op Trollbane) zijn alle hunters BM. paar guildies hebben het wel geprobeerd, maar surv word pas echt de moeite waard op het moment dat je VEEEEEl agility hebt. Marksman is VEEL dmg per schot, maar je mana is gewoon veel te snel op.
BM gebruik je maar 1 shot (steady) en 1 skills (kill command) je houd het wat langer vol in gevechten, maar zonder pots red je het ook niet. JoW is eigenlijk wle een muts om te hebben, (steady shot is 110 mana, 2 schoten per cycle = 148 mana terug, weenie wat kill command kost uit men hoofd) maar zorgt er voor dat je bijna elk gevecht gemakkelijk red.
Animal handler wil je wel hebben voor je pet, anders mis je alle bosses, en zou ook niet weten wat je anders zou willen hebben voor talent
imp revive pet, 3 seconden rezz tijd en minder mana costs, als je pet dan een keer dood gaat is het niet zo erg om em te rezzen.
ik vind zelf dat ik niet echt spectaculaire gear heb, maar ik (volgens wws!!!) 1100 dps. (was op astromancer solarion) men SWS zei dat het 890 (?) was dus de bron waar je jouw dps vandaan haalt wil ook nog wel eens verschillen
(voor armory link, der is maar 1 gaharay in wow
)
in WSG word het ook wel eens gedaan
reporten die handel, maggie lekker opnieuw beginnen
BM gebruik je maar 1 shot (steady) en 1 skills (kill command) je houd het wat langer vol in gevechten, maar zonder pots red je het ook niet. JoW is eigenlijk wle een muts om te hebben, (steady shot is 110 mana, 2 schoten per cycle = 148 mana terug, weenie wat kill command kost uit men hoofd) maar zorgt er voor dat je bijna elk gevecht gemakkelijk red.
Animal handler wil je wel hebben voor je pet, anders mis je alle bosses, en zou ook niet weten wat je anders zou willen hebben voor talent
imp revive pet, 3 seconden rezz tijd en minder mana costs, als je pet dan een keer dood gaat is het niet zo erg om em te rezzen.
ik vind zelf dat ik niet echt spectaculaire gear heb, maar ik (volgens wws!!!) 1100 dps. (was op astromancer solarion) men SWS zei dat het 890 (?) was dus de bron waar je jouw dps vandaan haalt wil ook nog wel eens verschillen
(voor armory link, der is maar 1 gaharay in wow
worden nog welles hacks gebruikt... al wel tijd geleden dat ik er van gehoord heb.Bosmonster schreef op maandag 30 juli 2007 @ 14:54:
Gister trouwens iets weirds in AB...
in WSG word het ook wel eens gedaan
reporten die handel, maggie lekker opnieuw beginnen
[ Voor 19% gewijzigd door TepelStreeltje op 30-07-2007 15:04 ]
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Swipe moet je niet doen zo in het begin. Te weinig threat voor teveel rage. Alleen gebruiken als aggro dump, of op meerdere mobs die je moet tanken.
Als het goed is krijg je wat rage punten als je naar bearform switch, dan die ability indrukken dat je meer rage krijgt. Chargen of pullen met fairie fire. Maul doen, Mangle doen, Growl, Demoralisation Shout (ofzoiets) gaan ze minder hard van slaan. Dan weer maul, mangle. Terwijl je de Shout running houdt.
Growl gebruik ik niet elke keer als de cooldown up is, ligt een beetje aan de dps die je bij je hebt, maar als je met maul en mangle qua threat ze kan bovenblijven, kan je mooi je growl gebruiken voor noodgevallen. Bijvoorbeeld een mob die niet gecontrolleerd wordt van een healer afhalen.
Op 66 krijg je Lacerate erbij, wat lijkt op Sunders van een Warrior.
Als het goed is krijg je wat rage punten als je naar bearform switch, dan die ability indrukken dat je meer rage krijgt. Chargen of pullen met fairie fire. Maul doen, Mangle doen, Growl, Demoralisation Shout (ofzoiets) gaan ze minder hard van slaan. Dan weer maul, mangle. Terwijl je de Shout running houdt.
Growl gebruik ik niet elke keer als de cooldown up is, ligt een beetje aan de dps die je bij je hebt, maar als je met maul en mangle qua threat ze kan bovenblijven, kan je mooi je growl gebruiken voor noodgevallen. Bijvoorbeeld een mob die niet gecontrolleerd wordt van een healer afhalen.
Op 66 krijg je Lacerate erbij, wat lijkt op Sunders van een Warrior.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 15:09 ]
Lacerate moet je nog krijgen denk ik?OkkE schreef op maandag 30 juli 2007 @ 14:57:
Zodra je dat hebt: lacerate spam ftw (dus niet 5 keer drop gooien en uit laten tikken..... button bashen zul je!).
- Growl voor mobs die opeens achter anderen aangaan. De range van growl is alleen beperkt: zeg dus tegen je party members dat ze alles mogen doen, behalve van jouw wegrennen.
- Feral charge als je snel ergens moet zijn voor growl.
- Growl op CD? gebruik dan Bash + een paar keer lacerate. Nog geen lacerate? dan mangle + 1 a 2 gewone hits.
- Swipe is behoorlijk nutteloos om threat op te bouwen.
- Maul alleen als je rage bar helemaal vol zit en je niets anders weet.
- Feral Faerie Fire doet ook (een minieme hoeveelheid) threat, handig om te pullen of als je helemaal geen rage hebt
- Demoralizing roar werkt als een AoE aggro generator (ook hier is de hoeveelheid threat die je genereert minimaal, maar blijft handig).
Gisteren trouwens ein-de-lijk de 5k gold bereikt, 300 riding skill yaj!
Ik direct naar Blades' Edge om de Q voor Swift Flight Form op te pikken, lukt het me niet??? Volgens een guildie moet je behalve de riding skill ook een epic flying mount hebben om de q-line te kunnen starten. Weet iemand of dit klopt?
[ Voor 11% gewijzigd door Seraphin op 30-07-2007 15:13 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Idd vooral SWS is volgens mij een goede meting van het hele gevecht.TepelStreeltje schreef op maandag 30 juli 2007 @ 15:01:
(voor armory link, der is maar 1 gaharay in wow)
Ik zie veel mensen vaak "ik haal makkelijk 1100-1200 dps sustained!" roepen maar zeggen even niet met welk progje ze dat meten. Als ik met mijn rogue in best aardige gear met SWS 850-900 dps sustained doe op bijv Gruul/Mag/Lootrvr, dan weet ik niet waar die mensen dat vandaan halen. Een paar vertellen misschien de waarheid en lopen in BT/MH gear rond, anderen vertellen of onzin of hebben geen goede proggies om te meten. Beetje jammer want je vergelijkt appels en peren.
Edit: vroegah was Recap heel goed, is het dat nog steeds? SWS is afaik wel betrouwbaar maar de geleverde info is maar summier.
[ Voor 23% gewijzigd door porn* op 30-07-2007 15:20 ]
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Dat mag ik toch niet hopen.... : OSeraphin schreef op maandag 30 juli 2007 @ 15:09:
[...]
Gisteren trouwens ein-de-lijk de 5k gold bereikt, 300 riding skill yaj!![]()
Ik direct naar Blades' Edge om de Q voor Swift Flight Form op te pikken, lukt het me niet??? Volgens een guildie moet je behalve de riding skill ook een epic flying mount hebben om de q-line te kunnen starten. Weet iemand of dit klopt?
Moet je al een quest doen en veel moeite erin stoppen, en moet je alsnog die 200gold voor epic mount betalen...

/edit
Heb je deze al wel gedaan dan>?
http://www.thottbot.com/?qu=10955
Krijgje van druid trainer.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 15:20 ]
Volgens WoWwiki: The questline to get Swift Flight Form requires Riding 300 to begin, and starts with the quest Morthis Whisperwing from any Druid trainer.Seraphin schreef op maandag 30 juli 2007 @ 15:09:
[...]
Lacerate moet je nog krijgen denk ik?
Zodra je dat hebt: lacerate spam ftw (dus niet 5 keer drop gooien en uit laten tikken..... button bashen zul je!).
- Growl voor mobs die opeens achter anderen aangaan. De range van growl is alleen beperkt: zeg dus tegen je party members dat ze alles mogen doen, behalve van jouw wegrennen.
- Feral charge als je snel ergens moet zijn voor growl.
- Growl op CD? gebruik dan Bash + een paar keer lacerate. Nog geen lacerate? dan mangle + 1 a 2 gewone hits.
- Swipe is behoorlijk nutteloos om threat op te bouwen.
- Maul alleen als je rage bar helemaal vol zit en je niets anders weet.
- Feral Faerie Fire doet ook (een minieme hoeveelheid) threat, handig om te pullen of als je helemaal geen rage hebt
- Demoralizing roar werkt als een AoE aggro generator (ook hier is de hoeveelheid threat die je genereert minimaal, maar blijft handig).
Gisteren trouwens ein-de-lijk de 5k gold bereikt, 300 riding skill yaj!![]()
Je moet wel de 300 riding skill hebben ja.
Dus het enige wat je wint is 200g die je niet hoeft uit te geven aan je mount en geen casting time.
Btw, heb 'm zelf gisteren gehaald. Toch wel erg handig iig
Dus het enige wat je wint is 200g die je niet hoeft uit te geven aan je mount en geen casting time.
Btw, heb 'm zelf gisteren gehaald. Toch wel erg handig iig
Thanks voor de tips jongens!
Het ging in dit geval dus om meerdere mobs te tanken. Vandaar dat ik een aantal keer Swipe gebruikte; anders bouw ik volgens mij helemaal geen threat bij de rest (alleen op mijn main mob).
Maar het is dus eigenlijk even wachten op Lacerate, voor ik (makkelijk) multi-target kan tanken.
Al met al ging het helemaal niet slecht, vond ik zelf. En ik kreeg ook wel wat complimentjes, aangezien ik aan het begin al had verteld dat dit mijn eerste keer tanken in een party was.
Maar het viel me best tegen, hoe lastig het was om alle (3 tot 4) mobs bij me te houden... Single target tanken is wel te doen idd, met Mangle enz. Maar ik mis gewoon nog de multi-target threat generator.
Het ging in dit geval dus om meerdere mobs te tanken. Vandaar dat ik een aantal keer Swipe gebruikte; anders bouw ik volgens mij helemaal geen threat bij de rest (alleen op mijn main mob).
Maar het is dus eigenlijk even wachten op Lacerate, voor ik (makkelijk) multi-target kan tanken.
Al met al ging het helemaal niet slecht, vond ik zelf. En ik kreeg ook wel wat complimentjes, aangezien ik aan het begin al had verteld dat dit mijn eerste keer tanken in een party was.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
naja, bt/mh gear haal ik niet, zit eigenlijk nog gewoon in KZ loot met klein beetje spul uit ssc/tkporn* schreef op maandag 30 juli 2007 @ 15:09:
[...]
Idd vooral SWS is volgens mij een goede meting van het hele gevecht.
Ik zie veel mensen vaak "ik haal makkelijk 1100-1200 dps sustained!" roepen maar zeggen even niet met welk progje ze dat meten. Als ik met mijn rogue in best aardige gear met SWS 850-900 dps sustained doe op bijv Gruul/Mag/Lootrvr, dan weet ik niet waar die mensen dat vandaan halen. Een paar vertellen misschien de waarheid en lopen in BT/MH gear rond, anderen vertellen of onzin of hebben geen goede proggies om te meten. Beetje jammer want je vergelijkt appels en peren.
Edit: vroegah was Recap heel goed, is het dat nog steeds? SWS is afaik wel betrouwbaar maar de geleverde info is maar summier.
(ben erg unlucky met drops en kan niet altijd mee op de farm raids
maar haal met men gear dus wel makkelijk 700 dps in SWS.
ik let er iig niet meer zo op, waar ik sta op de dps lijst, zolang ik maar niet dood ga en/of agro trek
Battle.net Spud#2543
Meerdere mobs tanken blijf ik zelf ook pittig vinden. Het komt op meer aan dan alleen jouw skill: hoeveel CC ability heeft de party? Zijn de DPS-ers zo slim om alleen de primary target te nuken (erg leuk als elke dps-er op een andere mob begint te hakken), en zo zijn er nog een hele hoop variabelen.
Uiteindelijk is het voor een tank IMO het belangrijkst om een goed overzicht te behouden wat er met de party gebeurt. Een mob die op je healer afgaat moet meteen worden opgepikt, terwijl b.v. een hunter die aggro krijgt wat lager op de prioriteitenlijst staat.
Tsja met die Swift Flight Form, ik weet dat het maar 200g scheelt (volgens mn guildie zelfs niets omdat hij zij dat je ook de epic mount moest hebben). Maar goed: iedereen op onze server hannest al rond op epic flying mounts, netherdrakes, sporebats, talbuks en whatever terwijl ik nog maar 1 druid met swift flight form heb gezien. Het valt me trouwens op dat druids (en met name druids met skinning / LW zoals ik) over het algemeen niet zo rijk zijn.
Ik bedenk met net dat ik gisteren direct naar evergrove was gegaan, en niet eerst naar een druid trainer. Dat zal het dan wel zijn.
Uiteindelijk is het voor een tank IMO het belangrijkst om een goed overzicht te behouden wat er met de party gebeurt. Een mob die op je healer afgaat moet meteen worden opgepikt, terwijl b.v. een hunter die aggro krijgt wat lager op de prioriteitenlijst staat.
Tsja met die Swift Flight Form, ik weet dat het maar 200g scheelt (volgens mn guildie zelfs niets omdat hij zij dat je ook de epic mount moest hebben). Maar goed: iedereen op onze server hannest al rond op epic flying mounts, netherdrakes, sporebats, talbuks en whatever terwijl ik nog maar 1 druid met swift flight form heb gezien. Het valt me trouwens op dat druids (en met name druids met skinning / LW zoals ik) over het algemeen niet zo rijk zijn.
Ik bedenk met net dat ik gisteren direct naar evergrove was gegaan, en niet eerst naar een druid trainer. Dat zal het dan wel zijn.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Verwijderd
Mjah Lacerate is daar erg handig. Als je meerdere mobs tanked zorg dan dat je party ff wacht zodat je even de tijd hebt om wat threat op te bouwen op je maintarget. Doe Demorilizing Roar, dat geeft threat op alle mobs. Een keer Swipe, En dan Tabben en normaal zou ik dan Lacerate + Fairie Fire doen.OkkE schreef op maandag 30 juli 2007 @ 15:27:
Thanks voor de tips jongens!
Al met al ging het helemaal niet slecht, vond ik zelf. En ik kreeg ook wel wat complimentjes, aangezien ik aan het begin al had verteld dat dit mijn eerste keer tanken in een party was.Maar het viel me best tegen, hoe lastig het was om alle (3 tot 4) mobs bij me te houden... Single target tanken is wel te doen idd, met Mangle enz. Maar ik mis gewoon nog de multi-target threat generator.
En over dat Druids rijk zijn ofniet. Ligt eraan, als feral vaak wel, resto niet.
Ik heb gelukkig een hunter om me gold voor swift flight form bij elkaar te grinden.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 15:42 ]
Volgens mij was er af en toe wel iemand in de party die iets anders als de main target aanviel, maargoed, het was sowieso een beetje een oefen run.
Heb overgens alleen de mobs van de Healer en Mage afgehaald. De Hunter was vaak zelf bezig met 1 mob, en de Pala redde zichzelf ook wel prima.
Maar na al deze reacties hier, en het resultaat van gister, kan ik wel zeggen dat mijn eerste tank ervaring nog helemaal niet zo slecht gegaan is. En daar ben ik toch wel blij om. Al zal ik denk ik niet vaak tanken, ik weet 't niet; ik vind Healen gewoon leuker.
Ik moet trouwens zeggen, als ik naar mezelf kijk en naar mijn (IRL) vrienden, dan ben ik best rijk. Ik heb tot level 60 dan ook Herbalism en Skinning gehad, dat hielp ook wel; nu Herb en Alch. Maar ik heb meer gold als de rest. Misschien ben ik ook wel zuiniger...
Maar na al deze reacties hier, en het resultaat van gister, kan ik wel zeggen dat mijn eerste tank ervaring nog helemaal niet zo slecht gegaan is. En daar ben ik toch wel blij om. Al zal ik denk ik niet vaak tanken, ik weet 't niet; ik vind Healen gewoon leuker.
Ik moet trouwens zeggen, als ik naar mezelf kijk en naar mijn (IRL) vrienden, dan ben ik best rijk. Ik heb tot level 60 dan ook Herbalism en Skinning gehad, dat hielp ook wel; nu Herb en Alch. Maar ik heb meer gold als de rest. Misschien ben ik ook wel zuiniger...
[ Voor 19% gewijzigd door OkkE op 30-07-2007 15:50 ]
Verwijderd
Man, net weer even wat Old Skool Rogue-PvP filmpjes gekeken, wat was die tijd toch vet:P
Beste:
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=27354
Goede 2de:
http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=25584
Beste:
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=27354
Goede 2de:
http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=25584
Verwijderd
Mjah, ik vind healen ook erg leuk. Af en toe spec ik feral als we voor een paar dagen geen raids hebben ofzo. Dan is het altijd toch wel weer ff wennen. Vooral als je dan suicide mages/locks erbij hebt zitten.OkkE schreef op maandag 30 juli 2007 @ 15:48:
Volgens mij was er af en toe wel iemand in de party die iets anders als de main target aanviel, maargoed, het was sowieso een beetje een oefen run.Heb overgens alleen de mobs van de Healer en Mage afgehaald. De Hunter was vaak zelf bezig met 1 mob, en de Pala redde zichzelf ook wel prima.
Niet iedereen is werkloos en kan dus 1000g in 2 dagen farmen.SMulTiE schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:07:
[...]
Bullshit. Als een guildie/raid-/groupmember daardoor betere gear krijgt, moet hij gewoon needen.
Greedy !@#$*()
Verwijderd
Ik doe ook bijna iets van een week over 1000g...
Gaat niet snel, maar als je iets wilt, moet je wel.
Gaat niet snel, maar als je iets wilt, moet je wel.
dus jij werkt 7 dagen per week? ^^Fratti schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:04:
[...]
Niet iedereen is werkloos en kan dus 1000g in 2 dagen farmen.
questen werkt nog verdacht goed, had 200g in een uurtje questen in blade's edge mountains met men lvl 70 mage.
zijn genoeg manieren om snel veel geld te verdienen, heb je echt geen uitkering voor nodig
en meestal zijn de BOE epix toch niet zo goed als de gear die je uit instances kan halen (ja, zelfs uit KZ) dus dan kan je beter de guild bank spekken zodat die resistance gear kan gaan kopen voor de MT's
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Nou ga eens een uurtje questen met een holy pala. Als je 3 mobs dood hebt mag je in je handen klappen
Verwijderd
Ik doe nu elke dag even de daily quests. Maximaal 3 kwartier mee bezig. Is 72 gold. En over holy pala.
Je hebt geluk juist, met die holy spec is het enige wat je moet doen gear veranderen en je kan damage maken.
Maat van me is Holy, maar we deden pas ff BM normal, en hij doet spelldamage aan, en tanked de Rift keepers en de adds die erbij spawnen en staat bovenaan de damage meters. Ook het grinden gaat hem gigantisch makkelijk af. Allemaal met holy spec. Moet ik op me druid niet proberen.
/edit
Tevens ook z'n pvp gear. Linkje: http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Quel'Thalas&n=Xildurin
Je hebt geluk juist, met die holy spec is het enige wat je moet doen gear veranderen en je kan damage maken.
Maat van me is Holy, maar we deden pas ff BM normal, en hij doet spelldamage aan, en tanked de Rift keepers en de adds die erbij spawnen en staat bovenaan de damage meters. Ook het grinden gaat hem gigantisch makkelijk af. Allemaal met holy spec. Moet ik op me druid niet proberen.
/edit
Tevens ook z'n pvp gear. Linkje: http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Quel'Thalas&n=Xildurin
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 16:25 ]
Ik denk dat het voor een groot deel ook afhankelijk is van het soort guild. Hardcore raiding guilds hebben één doel: Progress. Iedereen zit met dat zelfde doel in de guild en iedereen is bereid om wat "op te geven" om de MT personen die het nodig hebben te gearen.
In een meer casual guild zitten denk ik vaker mensen die naast minder tijd, ook minder toewijding hebben. Waardoor ze egoistischer zijn, en dus niet zo snel iets willen afstaan aan een ander, aangezien persoonlijke DPS/gear voor zulke mensen vaak boven guild progress gaat.
In een meer casual guild zitten denk ik vaker mensen die naast minder tijd, ook minder toewijding hebben. Waardoor ze egoistischer zijn, en dus niet zo snel iets willen afstaan aan een ander, aangezien persoonlijke DPS/gear voor zulke mensen vaak boven guild progress gaat.
[ Voor 4% gewijzigd door OkkE op 30-07-2007 16:21 ]
Dat was het hele fucking punt ook, niemand had het nodig(alts daarbuiten gelaten). Dan geldt het dus gewoon als een worlddrop. De raidleader zei ook al zo mooi "if you need on it, it will cost you a nice amount of DKP. Have fun with the gold!"SMulTiE schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:07:
[...]
Greedy !@#$*()
En ik kreeg meteen een shitload aan whispers "give for alt!"...
Niemand van de mains had me ook gewhisperd, anders "verkoop" ik em natuurlijk wel aan die persoon voor een leuk prijsje.
@ imdamned. Die druidstaff, meh. De aura is wel goed, maar als je met 11mp5 meer of minder het er van af laat hangen of je whiped of niet, dan doe je toch wat verkeerd.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Over paladins gesproken 
Geruchten over de nieuwe expansion zeggen dat Arthas Menethil. het spel in gaat komen
Hij heeft Illidan in zijn eentje omgelegd nou dat is pas een imbadin:D
Geruchten over de nieuwe expansion zeggen dat Arthas Menethil. het spel in gaat komen
Hij heeft Illidan in zijn eentje omgelegd nou dat is pas een imbadin:D
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 16:29 ]
dan mag je het voor dkp meenemenBosmonster schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:44:
[...]
Zelfs als er iemand is die het nodig kan hebben?
Lijkt me best vervelend om al die moeite in een raid te stoppen om dan zo'n item aan je neus voorbij de guildbank in te zien verdwijnen...
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Kom op zeg het is een random world drop in een instance waar iedereen al betere gear zou moeten hebben. Als je dat item nog nodig hebt wat doet die gast dan in de raid? Netjes opgelost ik zou hetzelfde gedaan hebben.
Een guildie verdiend momenteel 10k per week (ja bokkie, tis lichen) en heeft gewoon een baan (vriendin dacht ik ook, weet ik niet zeker)Fratti schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:04:
[...]
je punt is dus?
10k verdienen en een baan hebben, klinkt als een goldfarmer
En hoe verdiend 'ie dat dan?ImdaMned schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:57:
[...]
Een guildie verdiend momenteel 10k per week (ja bokkie, tis lichen) en heeft gewoon een baan (vriendin dacht ik ook, weet ik niet zeker)
je punt is dus?
[ Voor 5% gewijzigd door OkkE op 30-07-2007 17:10 ]
maar hij is ziekImdaMned schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:57:
[...]
Een guildie verdiend momenteel 10k per week (ja bokkie, tis lichen) en heeft gewoon een baan (vriendin dacht ik ook, weet ik niet zeker)
je punt is dus?
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Probeer eens shadowpriest dan, eet manapots alsof het snoep isTepelStreeltje schreef op maandag 30 juli 2007 @ 15:01:
Marksman is VEEL dmg per schot, maar je mana is gewoon veel te snel op.
BM gebruik je maar 1 shot (steady) en 1 skills (kill command) je houd het wat langer vol in gevechten, maar zonder pots red je het ook niet.
Waarom moet ik hem nog afbetalen als hij zoveel verdientImdaMned schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:57:
[...]
je punt is dus?
Ik weet wel iets van zijn methodes af, maar dat ie 10k kan verdienen snap ik echt niet.
Ik heb het sterke vermoeden dat de loginservers eruit liggen.
Kan helemaal nix op dit moment
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
same here, doet niets..Snuffel schreef op maandag 30 juli 2007 @ 18:36:
opgelost
[ Voor 3% gewijzigd door Fantomas op 30-07-2007 18:42 ]
Bij ons is het zelfs zo leuk dat de shadowpriests gaan zeuren voor een shadowpriest in de party, ..Helox-in-a-box schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:31:
[...]
Probeer eens shadowpriest dan, eet manapots alsof het snoep is
3 shadowpriests is opzich geen overbodige luxe. Voor sommige encounters is het gewoon makkelijk, omdat de raiddmg die je krijgt perfect wordt opgevangen door de healing van MF enzo.
Het zijn ook gewoon goeie dps'rs, ik zal van onze TK + vashj + azgalor run eens een wowwebstats report maken vanavond.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Das mooi balen weer... zat net te hopen op een avondje boosten...
Heb net afgesproken met een maat van me
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Verwijderd
Same, wilde net ff m'n main gaan parken bij TK voor vanavond (hopelijk) onze first kill van Al'Ar. Gief login!Snuffel schreef op maandag 30 juli 2007 @ 18:36:
ik zit erin, na 1 minuut op authenticating..
there is light @ the end of the tunnel
Verwijderd
Ik ben voor plan om met de eerst volgende nieuwe server helemaal op nieuw te beginnen, ik heb zin in nieuwe mensen, nieuwe classe om te spelen, verse server/economie en mischien weer eens end game met een goede guild.
Ik wil vlot gaan lvlen omdat ik het niet zo heb op lvlen, tot lvl 30 is een eitje maar vanaf dan gaat bij mij de saaiheid meestal toeslaan.
Wat is de beste/snelste level guide online?
Ik wil vlot gaan lvlen omdat ik het niet zo heb op lvlen, tot lvl 30 is een eitje maar vanaf dan gaat bij mij de saaiheid meestal toeslaan.
Verwijderd
ik denk hetzelfdeSeraphin schreef op maandag 30 juli 2007 @ 15:40:
[snip] Het valt me trouwens op dat druids (en met name druids met skinning / LW zoals ik) over het algemeen niet zo rijk zijn.
main : 45 : balanced druid : LW + skin + mount = 100g in tas
( keer vette mazzel gehad met een 60 en een 120g drop tijdens een boostje - als ik die niet had gekregen was ik nu nog steeds aan het grinden voor een mount)
alt : 24 : mage : herbing + mining = 250g in tas
lief dagboek
over alle alts verspreid vandaag net boven de 400g .. ^ ^
Ik vraag me toch echt af hoe mensen geldnood kunnen hebben? Ik heb een Pala @ 70 en een lock @ 70, en heb nu 4000 gold over alle chars. Dat is dus na aftrek van 2 epic flying mounts, een darkmoonfair set, 2 engineering goggles en wat andere zooi 
Denk dat ik nu ongeveer 28000 gold heb verdiend in het totaal. Gewoon de waardevollere dingen op de AH gooien, en verder gewoon niets op AH kopen
Denk dat ik nu ongeveer 28000 gold heb verdiend in het totaal. Gewoon de waardevollere dingen op de AH gooien, en verder gewoon niets op AH kopen
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Dit is de allerbeste lvling guide. Als je strak de lijn volgt haal je echt in een achtelijk snelle tijd lvlups. Zeker vanaf lvl 40 is het fijn om een guide te volgen. Vanaf lvl 58 kan je echter outlands in voor een paar super quest rewards.Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 18:49:
Ik ben voor plan om met de eerst volgende nieuwe server helemaal op nieuw te beginnen, ik heb zin in nieuwe mensen, nieuwe classe om te spelen, verse server/economie en mischien weer eens end game met een goede guild.
http://www.wow-pro.com/node/880
Verwijderd
ik denk inderdaad dat veel mensen de mist in gaan met 'niets op de ah kopen'Atlas schreef op maandag 30 juli 2007 @ 19:29:
Ik vraag me toch echt af hoe mensen geldnood kunnen hebben? Ik heb een Pala @ 70 en een lock @ 70, en heb nu 4000 gold over alle chars. Dat is dus na aftrek van 2 epic flying mounts, een darkmoonfair set, 2 engineering goggles en wat andere zooi
ik probeer het zelf ook zoveel mogelijk te vermijden... maarja ..zo heel soms ... 'dringend' materials nodig, of eens een keer een recept o.i.d.
Overigens : Met welke professions ?
die staat genoteerd op de to-do lijstbarfieldmv schreef op maandag 30 juli 2007 @ 19:32:
[...]
Dit is de allerbeste lvling guide. Als je strak de lijn volgt haal je echt in een achtelijk snelle tijd lvlups. Zeker vanaf lvl 40 is het fijn om een guide te volgen. Vanaf lvl 58 kan je echter outlands in voor een paar super quest rewards.
http://www.wow-pro.com/node/880
Verwijderd
Ken hem niet maareh de ingredienten om goed geld te verdienen:OkkE schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:09:
[...]
En hoe verdiend 'ie dat dan?Ben ik wel benieuwd naar namelijk; beetje extra gold is nooit verkeerd.
1 Een beetje verstand
2 Nuttige professions jewelcraften/enchanten(mongoose bv)/wat epic patters ed hebben
3 Beetje verstand van de AH buy low/sell high
4 Daily quests
10K is dan nog vrij veel maar je moet er gewoon wat tijd in steken.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 20:15 ]
Verwijderd
Nou mijn nieuwe Shadow PRiest is nu level 45, levelling gaat soepel. Ben bij Runecloth aan belandt met tailoring, dus daar zit ik even mee vast. Met enchanting zit ik op 260 nu. Dus ik heb binnenkort een runed Arcanite Rod nodig. Dus ik check even AH voor zown rod. Ik schrik me dood 75g start 100g buyout. Zijn die mensen gek ofzo? Waarom moet dat zo duur zijn, het is niet eens zo zeldzaam en vet easy te maken. En mensen betalen blijkbaar best veel voor een glow op hun wapen
. Healen is parties zo frustrered.. Krijg ik van die domme vragen, your shadow priest, can you even heal? Dus ik heal hem. Ow yes thank you I know enough lol noobs..
Kan ook niet wachten op Prayer Of Fortitude, buffed die ook pets trouwens?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 20:36 ]
Verwijderd
Jep, buffed alles in je party. Ben zelf ook weer Spriest begonnen (UD op talnivarrrrrVerwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 20:24:
Nou mijn nieuwe Shadow PRiest is nu level 45, levelling gaat soepel. Ben bij Runecloth aan belandt met tailoring, dus daar zit ik even mee vast. Met enchanting zit ik op 260 nu. Dus ik heb binnenkort een runed Arcanite Rod nodig. Dus ik check even AH voor zown rod. Ik schrik me dood 75g start 100g buyout. Zijn die mensen gek ofzo? Waarom moet dat zo duur zijn, het is niet eens zo zeldzaam en vet easy te maken. En mensen betalen blijkbaar best veel voor een glow op hun wapen. Healen is parties zo frustrered.. Krijg ik van die domme vragen, your shadow priest, can you even heal? Dus ik heal hem. Ow yes thank you I know enough lol noobs..
Gister 3v3 gedaan met me druid met een pala en een lock. Ging op den duur zó goed dat we een 1750 rating behaalden (hoogste voor ons tot dan toe). Onze fout was dat we verdergingen en onze rating daalde naar 1660. Toch een baalgevoel. Vandaag weer 3v3 gedaan, 7 gewonnen - 1 verloren, en onze rating is nu 1756. Weer een record en besloten gelijk tot woensdag niet meer 3v3 te spelen
Verwijderd
Al'ar down \0/ 2e avond 3e try en eerlijk gezegd makkelijk gevecht, waarom hebben we die niet eerder gedaan...? 1e potted try van de avond verkloot door n mixup in healing maar 2e potted try daarna down, 3 man neer (alle 3 CR'd) en iets van 1m30sec over op enrage. MT nieuwe cloak en enige shammy in raid n nieuwe chest.
Nu nog Solarian, Kael en Vashj "over" die imo wat lastiger zijn.
solerian is simpel, gewoon zergen die handel (letterlijk) zorg dat iedereen bij elkaar staat als adds komen en let the zering continue!!!Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 00:36:
Al'ar down \0/ 2e avond 3e try en eerlijk gezegd makkelijk gevecht, waarom hebben we die niet eerder gedaan...? 1e potted try van de avond verkloot door n mixup in healing maar 2e potted try daarna down, 3 man neer (alle 3 CR'd) en iets van 1m30sec over op enrage. MT nieuwe cloak en enige shammy in raid n nieuwe chest.
keal? verhaal apart
Vashj is ff alles goed doorhebben maar voor de rest ook erg simpel (vind ik als hunter die complete stroom elementals af moet maken ^^ )
Battle.net Spud#2543
Hoe moeilijk is Leotheras in vergelijking met andere bosses voor Vashj? Momenteel hebben we alleen die over voor Vashj, en gaan we morgen proberen.
zo eindelijk...net level 70 geworden. ik moet zeggen dat ik een glimlach van oor tot oor heb.
aantal mooie spells erbij.
nu maar eens snel bed kijken of ik op tijd op kan staan
toch nog een vraagje ik hoor goed dingen over Demonology locks. dat vooral deze sterke elites kunnen soloen / bezig houden in een instance.
wat is hier van waar en is het het waard om over te stappen?
heeft mss iemand een mooi demon/aff build?
toch nog een vraagje ik hoor goed dingen over Demonology locks. dat vooral deze sterke elites kunnen soloen / bezig houden in een instance.
[ Voor 40% gewijzigd door NoTimeRemains op 31-07-2007 01:52 ]
This is the Way.
http://www.lossendil.com/wws/ met 2 extra logs via logroller, nauwkeuriger kan je het niet krijgen, en je kan precies maar dan ook precies zien wat er in die raid gebeurd is.porn* schreef op maandag 30 juli 2007 @ 15:09:
[...]
Idd vooral SWS is volgens mij een goede meting van het hele gevecht.
1100-1200 dps moet heel goed kunnen. Onze hunter doet 950 dps op prince in half kara gear, en als zn feign death niet 2x resisted werd had ie wschl nog hoger gekund. Helaas is ie nu weer van BM naar SV gerespecced en zn dps zakte op gruul in van 900 naar 650
Scorpid pet met scorpid poison rank 5 schijnt gestoord goed te scalen met ap, dat was volgens mij de hele truuk van de gestoord hoge BM damage die je tegenwoordig ziet. Voor de mana: fel mana potions zuipen ipv normale mana potions en hopen dat je als BM in een shadowpriest groep komt te zitten (ik zet iig meestal een BM hunter in een spriest groep voor extra dmg/mana regen, tenzij de spriest in een healing groep zit)deadsy33 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:42:
Over gruul: We hebben hem onze eerste kill in 14 growths omgelegd. 2 dps waren op de eerste shatter omgevallen (die bliezen elkaar op). 3 dps op de 3e shatter. 3 tanks, 7 healers, 15 dps. Das dus 1/3 van je dps die dood is. Ik denk dat als mensen dat eenmaal door hebben dat ie best in 10-11 growths om kan. En dan heb je het hier over spelers waarvan de helft nog niet eens 1 stuk t4 heeft.
l2p is een veel belangrijkere factor dan gear tegenwoordig. Als je naar de nihilum kills in BT kijkt zie je dat de helft van de guild nog in bijna volle karazhan gear loopt zo ongeveer.
[ Voor 41% gewijzigd door Hmzaniac op 31-07-2007 02:52 ]
Ik heb een WOS-post!
Verwijderd
ROOOOOAAAAR

Was zelf op werk, night shifts
Faceplate of the Impenetrable, Crystal Spire of Karabor en 2x Protector chestjes

Was zelf op werk, night shifts
Faceplate of the Impenetrable, Crystal Spire of Karabor en 2x Protector chestjes
Verwijderd
Hoi!deadsy33 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:42:
http://www.lossendil.com/...lg5uqin1o&s=8998-9453&a=8
DPS time : 7mn (93 % of presence), DPS : 1197
l2p etc
Scorpid pets zijn te goed. Wachten tot Ferocious Inspiration procced, TBW activeren, AP trinket activeren, evt tesamen met andere raidbuffs and procs (ik wacht meestal op een volle stack van m'n Crusader Card trinket, +120 AP) en dan pas Poison aanzetten als autocast.
Stack naar 5 laten gaan en met een beetje geluk zit je op 500 a 600 damage elke 2 seconden. Ik heb zelf procs gehad van 900 elke 2 seconden, dat is 450 dps voor een pet alleen, zonder zijn auto-attacks.
oeh, een four kings member O.o ik zie jullie wel eens lopen in orgrimmar 
gz! mijn char is een 70 mage genaamd silvius, jij bent dus sindorel?
gz! mijn char is een 70 mage genaamd silvius, jij bent dus sindorel?
laat die "L2P" opmerkingen aub achterwege... 
Goed, gisteravond gerespecced naar BM. Nu nog wachten voor een kara/gruul raid en we zien wel waar het schip strandt. Veel keuze qua pets heb ik niet echt. Heb 1 lv70 windserpent en een lv65 boar die ik aan het levellen was. Vroeger was deze windserpent goed totdat blizzard LB nerfde. Als een scorpid echt zo goed is, misschien is het wel de moeite waard om er 1 te levellen.
Aanzien ik een complete BM noob ben, kan iemand mijn armorylink bekijken voor wat verdere tips.
http://armory.wow-europe....r=Emerald+Dream&n=Feanaro
itt tot de t5-6, SSC, TK gear van 2 post hierboven...
moet ik het doen met kara en heroic gear. Gelieve daar rekening mee te houden...

Goed, gisteravond gerespecced naar BM. Nu nog wachten voor een kara/gruul raid en we zien wel waar het schip strandt. Veel keuze qua pets heb ik niet echt. Heb 1 lv70 windserpent en een lv65 boar die ik aan het levellen was. Vroeger was deze windserpent goed totdat blizzard LB nerfde. Als een scorpid echt zo goed is, misschien is het wel de moeite waard om er 1 te levellen.
Aanzien ik een complete BM noob ben, kan iemand mijn armorylink bekijken voor wat verdere tips.
http://armory.wow-europe....r=Emerald+Dream&n=Feanaro
itt tot de t5-6, SSC, TK gear van 2 post hierboven...
Nee, maar Jarno welFratti schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:04:
[...]
Zooo dat was leuke avond gister 
Eerst 3 tries op Hydross en we kregen hem op de 30%, daarna even tactics een keertje doorgenomen, fully potted and buffed up, en jawel, na 15 seconden in de enrage verkeerd te hebben ging ie toch down
Daarna Maggi ge 2-shotted vanwege een DC-ende MT, Maulgur gekieteld en Gruul ge one-shot \o/
En ik heb mijn T4 shoulders nu
<= blei
Eerst 3 tries op Hydross en we kregen hem op de 30%, daarna even tactics een keertje doorgenomen, fully potted and buffed up, en jawel, na 15 seconden in de enrage verkeerd te hebben ging ie toch down
Daarna Maggi ge 2-shotted vanwege een DC-ende MT, Maulgur gekieteld en Gruul ge one-shot \o/
<= blei
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
Gister zitten questen in Nagrand. Weinig problemen met horde voor een keer (zolang ze mij niks doen, doe ik hun niks). Dus ik zeg iets op de general chat, en begin een 'gesprek' dat het beste vergeleken kan worden met de Barrens chat.. maar dan erger. Dat is volgens mij de hele avond doorgegaan..
specc naar 42/9/10 das pas afflictor dpsNoTimeRemains schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 01:50:
zo eindelijk...net level 70 geworden. ik moet zeggen dat ik een glimlach van oor tot oor heb.
owja en btw, gratz met illidan zoneseek (wij zitten nog bij hydross.....)
vanavond weer ssc (morogrim zover ik weet...weer eindeloos trash clearen gvd....ga gewoon lurker zegt lethal...maar nee hoor)
hopelijk volgende week een nieuwe caster wep...das nogal schaars in onze guild namelijk (mindblade verdwijnt spontaan uit malchezaars inventory zodra wij kara binnenkomen, en gruul steekt magus ook waar de zon nooit schijnt en onze ML niet en gaat zitten graaien als we zijn aars ff kicken)
[ Voor 27% gewijzigd door lethalnl op 31-07-2007 09:42 ]
Ik vraag me dan toch af welke profs je hebt. Ik heb twee altjes (hunter & mage) van in de 50 met respectievelijk skinning / herbing & skinning / mining.Atlas schreef op maandag 30 juli 2007 @ 19:29:
Op die altjes stroomt het g redelijk binnen, maar op md druid met skinning / LW wil het gewoon niet lukken. Ik probeer zo weinig mogelijk op AH te kopen (lees: nooit gear), maar als ik nog een paar primals nodig heb om een nieuw iets te craften met LW dan ren ik in ergernis wel eens naar AH ja. Het vervelende vind ik: mote of earth krijg je bij het minen, mote of life soms tijdens herben, als skinner heb ik geen andere keus dan héél veel grinden.
Gisteren gerespecced voor guild.... Primals farmen vanaf nu als resto druid

met zen hoofd
giev tnaks back from vakantie, need to raid
[ Voor 25% gewijzigd door Pensmaster-B op 31-07-2007 09:53 ]
Demonology ben je een beetje laat mee. Felguard is imba van 50-65 ongeveer, daarna begint de scaling hem tegen te werken. Voor PvP blijft ie wel aardig, maar op 70 kun je beter affliction blijven. (of destro gaan als je liever een mage had gerolled).NoTimeRemains schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 01:50:
Als je DPS zo belangrijk vindt, waarom dan 9 punten verspillen in demolethalnl schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 09:33:
[...]
specc naar 42/9/10 das pas afflictor dpspewpew (maarja ik heb dan toch wel bijna 900 SP)
[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 31-07-2007 10:01 ]
Hadden we het niet over Kara gear? Dan nog zegt zo'n wws report helemaal niks als anderen andere progjes gebruiken om te vergelijken. Tot nu toe laat SWS de "laagste" dps zien van alle addons die ik heb gezien, en wat is nou betrouwbaar?Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 04:40:
Hoi!
http://www.lossendil.com/...lg5uqin1o&s=8998-9453&a=8
DPS time : 7mn (93 % of presence), DPS : 1197
l2p etc
Als mij SWS 800 laat zien en ik zie later 1100 in dmgmeters staan, kan ik ook wel lopen pochen maar een goede vergelijking kun je zo dus niet maken...
Bnet pindle#2913
Meh, heb mn t4 shoulders op de 2e maulgar kill gerolled geloof ik, zit nu alleen te wachten tot gruul zn schildje dropt en dan ben ik daar ook weer klaar.
t4 broek is de moeite niet waard, misschien dat ik nog voor de t4 chest van mag ga zo gauw die neer is, maar dan moet ik wel weer de t4 gloves aanhouden voor de set bonus. En de t4 warrior tanking gloves zijn te bagger voor woorden...
Ik heb een WOS-post!
Hehe grats man, hoorde in hunter channel al dat je het netjes doetAtlas schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 07:55:
Zooo dat was leuke avond gister
<= blei
Verwijderd
NiceHmzaniac schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 10:13:
[...]
Meh, heb mn t4 shoulders op de 2e maulgar kill gerolled geloof ik, zit nu alleen te wachten tot gruul zn schildje dropt en dan ben ik daar ook weer klaar.
t4 broek is de moeite niet waard, misschien dat ik nog voor de t4 chest van mag ga zo gauw die neer is, maar dan moet ik wel weer de t4 gloves aanhouden voor de set bonus. En de t4 warrior tanking gloves zijn te bagger voor woorden...
Ik heb al zo een euhm, 10 keer verloren op die tier4 token?
Wil die set bonus wel graag. 3 sec extra S&D is net weer 3 sec speling oftewel 30 energy
Als ik pech heb, heb ik extreem veel pech. heb ik geluk, dan heb ik ook echt geluk !
Vorige keer prince bijvoorbeeld. Wat dropped er? Malchazeen/tier4 head token. Wie wint ze allebei?
Of me dungeon3 set. Die had ik zo binnen. Alles dropte de 1e keer behalve die helm uit arca. Die heb ik wel veel gefarmed.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2007 10:25 ]
Mjah, karazhan rollen we nog steeds. De meeste mensen die vanaf het begin hebben geholpen met de instance op farm te krijgen, op alle bosse tig keer te wipen en verschillende taktieken proberen hebben grotendeels hun gear al, en voor mij is het al voldoening genoeg om nu met 3 guilds iedere week 3 groepen te zien gaan om die instance in 2 avonden te clearen.Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 10:23:
[...]
Nice
Wil die set bonus wel graag. 3 sec extra S&D is net weer 3 sec speling oftewel 30 energy.
Als ik pech heb, heb ik extreem veel pech. heb ik geluk, dan heb ik ook echt geluk !
Vorige keer prince bijvoorbeeld. Wat dropped er? Malchazaan/tier4 head token. Wie wint ze allebei?
daar gebruiken we dus geen DKP, want die gear dropt echt wel, er is wel wat zeldzaam spul (mindblade, spiteblade, etc.) maar dat komt vanzelf wel, het is niet alsof je 10 man hebt die tegen je rollen.
In 25 man gebruiken we sinds kort (eerste 6 runs gerolled of zo en bijgehouden wie wat heeft gekregen) een vrij mooie eigen aangepaste variatie op null-DKP, wat werkt op het idee dat hoe "hoger" de instance (gruul/mag -> ssc/tk -> bt/mh ) hoe meer de dkp en dus ook de items waard worden. Ben je gelijk af van het beruchte wekelijkse rondje ony farmen voor dkp waar iedereen naar toe wou, waardoor nieuwe mensen amper kans kregen om mee te gaan omdat alle vastgeroeste raiders die plekken opeisten omdat ze anders qua dkp achter gingen lopen op de rest. Mn schouders heb ik al tijdens het rollen gehad, 3 offtanks hebben nu hun schouders met dkp gekregen, dus ik sta weer bovenaan voor schildje
Heb speciaal een paar weken geleden consortium rep gegrind voor de tabard, die staat zo tof bij warrior t4
Maar atlas, tank jij dan nou nog een beetje in je nieuwe guild of is dat ook vooral voor de show en zo nu en dan in karazhan en op morogrim op de adds?
[ Voor 4% gewijzigd door Hmzaniac op 31-07-2007 10:32 ]
Ik heb een WOS-post!
Magtheridon ads, Hydross ads, Kara MT, Trash tank SSC/TK als ik het goed begreep
dus tja is wel een echte tank nu.
Netjes 
Wij hebben ook een prot paladin die het echt vrij goed doet, tankt vaak een van de kara groepen MT/OT (afhankelijk van of er een prot warrior mee is), soms een add op maulgar, op gruul moet ie helaas healen, magtheridon proberen we hem idd op een add te zetten.
Grootste voordeel wat je denk ik nog hebt van een prot paladin is dat je een healer hebt voor waar je geen extra tanks nodig hebt, een vrij goede aoe tank en een extra blessing.
Wij hebben ook een prot paladin die het echt vrij goed doet, tankt vaak een van de kara groepen MT/OT (afhankelijk van of er een prot warrior mee is), soms een add op maulgar, op gruul moet ie helaas healen, magtheridon proberen we hem idd op een add te zetten.
Grootste voordeel wat je denk ik nog hebt van een prot paladin is dat je een healer hebt voor waar je geen extra tanks nodig hebt, een vrij goede aoe tank en een extra blessing.
Ik heb een WOS-post!
Vertel mij wat... wij hebben welgeteld 1 drop van de helm gehad, 2x shoulder, 1x legs. Dit is over zo'n 3-4 maanden. Natuurlijk elke keer outrolled. Random ftw.Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 10:23:
[...]
Nice
Wil die set bonus wel graag. 3 sec extra S&D is net weer 3 sec speling oftewel 30 energy.
Bnet pindle#2913
Gisteren voor het eerst echte pogingen op vashj gedaan. Best fun gevecht. Beetje tricky om door te krijgen maar toch lijkt me de moeilijkheidsgraad wel meevallen. Mja ... we gaan ut meemaken. Vanavond weer een avondje wipen
Verwijderd
Kijk eens pindle:porn* schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 10:41:
[...]
Vertel mij wat... wij hebben welgeteld 1 drop van de helm gehad, 2x shoulder, 1x legs. Dit is over zo'n 3-4 maanden. Natuurlijk elke keer outrolled. Random ftw.
http://armory.wow-europe....l?r=Emeriss&n=Eviscerator
Archimonde is echt een $@#$ boss, gewoon wipes na 30second omdat 1 iemand doodgaat, gg. Ook is het gevecht amper te doen zonder fearward of tremor totems, en ben je op een avond met 25+ wipes een bult geld kwijt aan repairs en reagents.
Vanavond weer terug
Vanavond weer terug
Dit topic is gesloten.