offtopic:
Heeft Casema alleen tweakers.net open staan?
Heeft Casema alleen tweakers.net open staan?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
En dat is dus mijn enige punt dat ik wilde maken. Het zou erg handig zijn als Logitech de support voor de TC30 op zich neemt. Of het ooit zal gebeuren weet ik niet.Garyu schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:08:
[...]
..tenzij de twee fabrikanten dus een overeenkomst hebben afgesloten voor de support. Maar dat hebben HK en Logitech niet, dus de hele discussie is eigenlijk offtopic.
Ik denk dat je op dit forum de enige bent met een xbox + mce dus ik ben bang dat niemand hierop antwoord kan geven. Ik heb op mijn 360 wel alles netjes voor elkaar gekregen met power off, maar het zijn helaas 2 verschillende apparaten. De oplossing zat overigens in de software en niet in de xbox.Tito129 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:23:
[...]
idd heb liever antwoord op mijn vraag:)
En ik denk dat we altijd eerst naar onszelf kijken voordat we anderen hierop aanspreken. Iedereen doet zijn best om elkaar te helpen, maar als niemand er antwoord op kan geven, tja .. wat moet je dan. GoT is niet het enige forum waar je je antwoorden kunt vinden, kijk ook eens verder.Vassie18 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:57:
Offtopic: Sinds de playboy actie is het niveau van dit topic gedaald en ik kan nergens meer zinvolle antwoorden terug vinden, helaas spijtig.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 17:13:
Ik zit nu met een vreemd iets. De harmony 525 werkt perfect met onze JVC TV en de samsung DCB-H360. Gaan beide keurig aan bij activitiet "tv kijken".
Maar onze radio/dvd speler, een JVC XV-THA9R heeft problemen met de 525.
Als ik 'm op radio instel krijg ik netjes radio. Maar wil ik een cd luisteren springt ie wel naar CD maar de 1-9 toetsen doen het niet. Als ik daar op druk gaat ie terug naar de radio ???
Nu heb ik maar een "2de" afstandbediening erbij gezet de TH-A9R en daar werkt de CD wel op.
Alleen als ik nu van CD naar RADIO ga, gaat eerst mijn systeempje uit, om dan vervolgens met radio weer te starten. Met de originele ab blijft ie wel netjes aan. Ik snap niet waarom dit niet wil met de 525.
[ Voor 99% gewijzigd door Stefke op 01-12-2007 17:44 ]
Zelfde probleem, internet werkt natuurlijk gewoon. Was alleen van plan mijn klok op tijd te zetten (loopt half uur voor). En wat kleine onbelangrijke tweaks, wel idioot dat dit alleen via internet in te stellen is.leonbong schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 17:00:
Hmm. Sinds vandaag werkt de HK software van de TC-30 ook niet meer. Hij geeft de volgende melding.
Your Internet connection is not functioning properly.
Please click NEXT for help with this problem
Maar ik heb gewoon een internetverbinding dus ik weet het ook niet.
rm -r *
ja is wel lastig, maar wel logisch met een grote database er achter.ralfbosz schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 17:48:
[...]
Zelfde probleem, internet werkt natuurlijk gewoon. Was alleen van plan mijn klok op tijd te zetten (loopt half uur voor). En wat kleine onbelangrijke tweaks, wel idioot dat dit alleen via internet in te stellen is.
Ja inderdaad zelfde issue en al enkele dagen. Zal HK eens een mailtje sturen..Tito129 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 23:51:
Ik wou net nog even wat knoppen toevoegen op me tc30, maar nu werkt de software niet, meer mensen problemen?
Verwijderd
Contact opnemen met Logitech support, die voegen het dan toe.Vlooi schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:00:
Heb noodgedwongen deze universele AB gekregen van een collega aangezien de hond de AB van m'n Samsung DVD-recorder heeft opgegeten.
De recorder werkt prima met deze AB, alleen de gekleurde toetsen onderaan niet. Aangezien ik de oude niet heb kan ik hem de toetsen ook niet leren.
Hoe kan ik nu eenvoudig toch de juiste functies aan die toetsen toekennen?
Hoezo werkt de remote keyboard schraal ?DubbelU schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 17:12:
Ik ben op zoek naar de beste optie om een htpc te besturen. Het microsoft Remote keyboard werkt superschraal. En een gewoon muis en toetsenbord vind ik ook niet handig. Ik heb wel een toetsenbord, maar die gebruik ik zelden.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een AB die ook makkelijk de pointer kan bewegen in MCE XP 2005. En waar je eventueel ( als het niet te duur is) zonder dat je tv aanstaat mp3'tjes mee kan zappen.
En als laatste eis moet ie dus via bluetooth verbonden zijn (of zo iets dergelijks), zodat ik niet hoef te mikken en overal in de kamer van nummer kan zappen.
Nelis00 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 10:39:
Na een twijfelachtige start worden mijn 555 en ik steeds meer vriendjes.
Om mezelf te dwingen alles goed in te stellen heb ik al mijn andere ab's al in de kast gelegd en met mijn Macbook op de bank ben ik hem aan het perfectioneren als iets me 'dwars' zit.
Er is nog 1 ding wat ik mezelf afvraag, waarom kan ik de knoppen 'sound' en picture' niet programmeren. Voor mijn receiver zou ik precies nog 2 knoppen nodig hebben om ze niet onder het 'schermpje' te moeten plaatsen. Maar op de één of andere manier kan bij iedere device alle knoppen behalve de 'sound' en 'picture' programmeren.
De sequences zijn nog relatief nieuw, nog even geduld hebben dus!Garyu schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 10:43:
Ik zag dat er een update is verschenen, die de problemen van niet-verplaatsbare sequences op custom buttons op zou moeten lossen. Ik heb m geinstalleerd en geupdate, maar sequences staan nog steeds op pagina twee. Moet ik daar verder nog wat aan instellen om die dingen op de goeie plek te krijgen?
[ Voor 72% gewijzigd door Workaholic op 04-12-2007 11:13 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Garyu op 04-12-2007 10:43 ]
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Ah, ok, dacht dat die meer als shortcut voor bijv. een mediaserver bedoeld waren, als in MP3 en foto's zeg maar. Dus als ik het goed begrijp kun je je Harmony instellen onder 'sound' als je geluidsinstellingen voor je receiver als delay en source enz instellen en onder 'picture' als je beeldinstellingen van bijv. je DVD speler en televisie gecombineerd?Hiermee bedoelen we, dat je na het drukken van Sound een hele andere reeks aan knoppen ter beschikking hebt. Kijk even bij knoppen instellingen onder je activiteiten en kies hierna voor sound of picture.
dit werkt alleen bij de harmony 555 en is tevens naast de kleur het grote verschil tussen de 525 en de 555
Dat klopt inderdaadNelis00 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:16:
[...]
Ah, ok, dacht dat die meer als shortcut voor bijv. een mediaserver bedoeld waren, als in MP3 en foto's zeg maar. Dus als ik het goed begrijp kun je je Harmony instellen onder 'sound' als je geluidsinstellingen voor je receiver als delay en source enz instellen en onder 'picture' als je beeldinstellingen van bijv. je DVD speler en televisie gecombineerd?
Of begrijp ik het principe verkeerd?
Nog steeds geen tijd gehad om het op een ander forum te plaatsen maar zie dat onze logitech medewerker weer aanwezig is dus nogmaals mijn vraag..Vassie18 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:44:
Is iemand al opgevallen als je een normaal apparaat toevoegt en je die in je scherm zet je in de software alles op 1,2,3,4 zet en hij ze vervolgens op je je scherm andere neerzet. hij zet 1,2 links boven en dan 3,4 rechts boven en dan 5,6 links onder en 7,8 rechts onder.
Zeg maar zo:
1,2
3,4
5,6
7,8
Vroeger liep de telling van boven naar beneden en van links naar rechts:
1,5
2,6
3,7
4,8
Iemand een oplossing hiervoor.
Gaat om de 885
Ik heb hetzelfde probleem, heb daarnet een mail naar HK gestuurd. Toch wel verontrustend dat je TC-30 zomaar opeens waardeloos kan worden omdat de service via het internet stopt; je zal maar net een nieuw apparaat gekocht hebben...drikus schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:51:
[...]
Ja inderdaad zelfde issue en al enkele dagen. Zal HK eens een mailtje sturen..
Staan er geen blanco ruimtes bij je 'knoppen aanpassen'?Vassie18 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:17:
[...]
Nog steeds geen tijd gehad om het op een ander forum te plaatsen maar zie dat onze logitech medewerker weer aanwezig is dus nogmaals mijn vraag..
Vassie18 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:17:
[...]
Nog steeds geen tijd gehad om het op een ander forum te plaatsen maar zie dat onze logitech medewerker weer aanwezig is dus nogmaals mijn vraag..
[ Voor 6% gewijzigd door Workaholic op 04-12-2007 17:03 ]
Nee, bij mijn weten is er geen manier de logitech-software te gebruiken.Tito129 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:46:
Bah de tc30 software werkt nog steeds niet.
Er is zeker met geen mogelijkheid gebruik te maken van de logitech site?
Nou waar wacht je nog op dan? Op goedkeuring alhier? Pak de telefoon en bel ze op........prijk schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:00:
[...]
......
Eigenlijk vind ik dit wel zeer dringend...
Zal ook niet/nooit gaan werken. Consumenten infrarood (voor tv's/dvd's/receivers etc.) is namelijk geen IrDA. IrDA is (alleen) bedoeld voor de korte afstand en dan mn. voor bijv. mobiele telefoons en pda's etc. Kijk oook maar eens hier anders......Sergeant_BoB schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:38:
ik heb een Logitech Harmony 555 angeschaft.
maar ik probeer deze t e laten werken met mijn computer via een USB to IrDA adaptor (SigmaTel STIR-4200S) maar ik kan gelijk gen activiteit aan mijn computer toevoegen zoals muziek luisteren of naar een film kijken of mijn tv kaart opstarten. of is dit helemaal niet de bedoeling van deze afstandbediening ?
Karjee heeft het antwoord inderdaad al gegeven, helaas gaat dit niet werken. Je zou kunnen kijken naar een Microsoft Mediacenter remote + IR/usb module. Hier zou je dan mediacenter of dergelijke mee kunnen starten.Sergeant_BoB schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:38:
ik heb een Logitech Harmony 555 angeschaft.
maar ik probeer deze t e laten werken met mijn computer via een USB to IrDA adaptor (SigmaTel STIR-4200S) maar ik kan gelijk gen activiteit aan mijn computer toevoegen zoals muziek luisteren of naar een film kijken of mijn tv kaart opstarten. of is dit helemaal niet de bedoeling van deze afstandbediening ?
[ Voor 27% gewijzigd door Sergeant_BoB op 05-12-2007 16:40 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt
Nadeel is dat je die gids erbij krijgt. Papierbak raakt al zo vol.SeatRider schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:17:
Je krijgt de 525 nu ook gratis bij een jaarabo op de Veronicagids voor 47 euro (voor de mensen die geen Playboy op de salontafel kunnen laten liggen!).
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Heb ik gedaan. Ik moet nog ff wachten tot morgen. Dan nemen ze als het goed is contact met me op. Zou mooi zijn als het werkt. Vind het tot nu toe een goeie ab.Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 09:18:
[...]
Contact opnemen met Logitech support, die voegen het dan toe.
20 euro minder bedoel jeThe Zep Man schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:19:
[...]
Nadeel is dat je die gids erbij krijgt. Papierbak raakt al zo vol.
Voor 15 euro meer heb je dat probleem niet.
[ Voor 32% gewijzigd door Tito129 op 06-12-2007 09:28 ]
De duurdere harmony modellen kunnen ook channel logo's weergeven.Tito129 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 08:29:
Ik zat net in het topic van de nieuwe philips prestigo te kijken.
Dan mis ik bij mijn tc30 toch echt wel de zender logo's.
Die zien er wel cool uit op de prestigo.
jupz miijn 885 geeft mooi zelf ontworpen logotjes weerTito129 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 08:29:
Ik zat net in het topic van de nieuwe philips prestigo te kijken.
Dan mis ik bij mijn tc30 toch echt wel de zender logo's.
Die zien er wel cool uit op de prestigo.
idd de dure modellen;) die philips is ook maar 130 euro.
En ik heb idee het dat de tc30 het makkelijk kan ondersteunen. en het gewoon een software kwestie is.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
De Logitech software checkt dan automatisch voor updates wanneer hij aan staat. Afsluiten kun je dus beter doen met behulp van de tray icon.kaajee schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:53:
Sinds Audi-Addict weer online is..........waarom heeft Logitech ervoor gekozen om de Harmony software na afsluiten toch actief te laten blijven (system tray)?
Ik kan me niet voorstellen dat mensen de software heel vaak nodig hebben, alleen in het begin ben je natuurlijk wel even flink bezig. Maar als het éénmaal goed ingesteld staat heb je in principe de software niet eens meer nodig. Hooguit een enkele keer als je iets veranderd wilt hebben of je een nieuw apparaat aangeschaft hebt.
De software blijt dus actief en 'vreet' ook nog eens best wel wat resources (ong. 45-50 mb)........
Bigs schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:56:
Misschien een domme vraag, maar hoe zet ik mijn Harmony 555 uit? Voordat ik hem geconfigureerd kreeg kreeg ik hem in een 'power saving' mode, maar nu niet meer. Pas als hij een nacht stil heeft gelegen gaat hij uit, anders hou ik altijd het Activities scherm in beeld.
Verder wil ik eigeniljk bij 1 activiteit instellen dat de remote niet van input wisselt (nu wordt telkens Front Row geopend op mijn Mac), maar dat heb ik ook nog niet kunnen vinden.
Verder wel zeer tevreden
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
knny schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:36:
Hallo allemaal ik ben nieuw met de Harmony series
Ik ben pas geleden verhuisd naar een nieuwe kamer en heb een nieuwe LCD tv gekocht en vind het nu wel heel irritant die verschillende afstandbedieningen.
Ik heb de volgende set-up staan:
Sony KDL40-V3000 LCD tv
Samsung 360R HDTV tuner
Logitech z-5500 speakersysteem
Playstation3 ( deze kan dmv een IR remote ook bediend worden geloof ik)
Pc met mediacenter (kan evt via IR bestuurd worden)
Nou wil ik in de toekomst mijn lampen ermee gaan bedienen en vanuit iedere ruimte zegmaar.
En ik begrijp nog net precies de werking van de RF extender die alleen mogelijk is bij de 895/1000 serie. Ik wil namelijk vanuit ander gedeelte van de kamer ook mijn logitech systeem bedienen en lampen aan en uit kunnen doen.
Mijn vader gebruikt zelf een Harmony 885 en die bevalt ook prima. Maar ik zit nu zelf te denken aan de 895 of 1000 serie. Wie helpt me uit de brand?
[ Voor 12% gewijzigd door Workaholic op 06-12-2007 17:10 ]
Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp
Voor de koopjesjagers is er nog steeds het half-jaar Playboy abonnement incl harmony 525 voor € 27.-RichieB schreef op donderdag 06 december 2007 @ 17:25:
Ik heb net een paar dagen de Harmony 525 binnen (EUR 55,57 onder rembours, voor de koopjesjagers). Echt een superding. Basisinstellingen kostte 10 minuten, en daarna tot nu toe drie keer een half uur finetunen.
Wat ik echt briljant vind is dat hij voor mijn Samsung HT-P1200 receiver ook de aux inputs goed zet. Er zijn namelijk geen discrete IR commando's voor, alleen een switch die door 4 standen gaat. De Harmony onthoudt dus in welke stand hij staat, en geeft dan het juiste aantal switch commando's. Perfect.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
jup, er zit ook een 'devices' knop op waarbij je gewoon het apparaat kunt selecteren.fredgroes schreef op donderdag 06 december 2007 @ 19:09:
Ben aan het kijken om de harmony 525 te kopen maar ik heb nog een vraagje. Is het mogelijk om de afstandbediening te gebruiken zonder de activities? Gewoon via een knopje de pvr selecteren en dan de pvr bedienen, zelfde als voor de tv en voor de home cinema set?
Dat is zeker mogelijk, maar als jij de activities niet wilt gebruiken kun je beter een goedkopere AllinOne remote kopen.fredgroes schreef op donderdag 06 december 2007 @ 19:09:
Ben aan het kijken om de harmony 525 te kopen maar ik heb nog een vraagje. Is het mogelijk om de afstandbediening te gebruiken zonder de activities? Gewoon via een knopje de pvr selecteren en dan de pvr bedienen, zelfde als voor de tv en voor de home cinema set?
[ Voor 45% gewijzigd door UltraSub op 06-12-2007 20:43 ]
Dat is ook het enige waar ik mij aan erger, dat ik te snel hem niet meer richt.UltraSub schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:41:
Hmm.. Mijn 895 heeft bij lange na niet zo'n gevoelige bewegingssensor als mijn vorige 885. Moet vaak serieus heftige bewegingen maken om hem te laten reageren. Meer mensen met dit 'probleem'?
/edit
Overigens vond ik activities pas echt vrouwvriendelijk worden na mijn switch naar de 895 met RF extender. Meestal ging het mis bij mijn vriendin als er ergens een IR in een macro werd gemist. Ze kwam er dan meestal wel uit met de Help knop, maar toch is RF véél relaxter (mag ook wel voor d meerprijs)
Had het zelf niet gecontroleerd, maar enig idee waarom de software het niet deed ?Tito129 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:53:
Maar de tc30 software werkt weer. Dus kan weer instellingen doen.
Dat kan in principe ook in device mode. Je hernoemt dan je decoder tot TV, en je leert 'm handmatig de volumetoetsen van de TV aan. Extra knop voor aan/uit van beide apparaten in het schermpje zetten en klaar ben je. Toegegeven, het verdient niet meteen de schoonheidsprijs en het wordt wat lastig bijhouden, maar het werkt welAudi-Addict schreef op donderdag 06 december 2007 @ 19:44:
In device mode kun je maar één apparaat tegelijkertijd bedienen, erg omslachtig! In activities kun je de volume naar je tv sturen, de channel naar je digitale decoder etc etc.
Tsja, maar waarom zou je dat doen als je de goede apparaten hebt, en gebruik kunt maken van activitiesJME schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 07:45:
[...]
Dat kan in principe ook in device mode. Je hernoemt dan je decoder tot TV, en je leert 'm handmatig de volumetoetsen van de TV aan. Extra knop voor aan/uit van beide apparaten in het schermpje zetten en klaar ben je. Toegegeven, het verdient niet meteen de schoonheidsprijs en het wordt wat lastig bijhouden, maar het werkt wel
Voor de verschillen, kijk ff op de logitech site, daar kun je ze vergelijken. Ik denk dat de 525 idd al voldoende is, tevens is die voor €27 te krijgen icm half jaar playboy abo (zie mijn vorige post hierboven)stimpyrulez schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:53:
Ik zit ook te kijken naar een harmony afstandsbediening.
Wat ik wil is mijn TV, versterker, en mediacanter aansturen. Straks wil ik dan ook bijv. digitale ontvanger er mee kunnen aansturen.
Alleen welke kan ik dan het beste nemen?
volgens mij is de 525 al voldoende, maar wat is dan de meerwaarde van een 555?
Tevens nog wel even een vraag?
Kan je ook iets inbouwen/programmeren, zodat de afstandsbediening "weet" of iets aanstaat/ uitstaat?
Bijv. heb de radio aan staan, en wil DVD gaan kijken. Dan moet de versterker naar ander kanaal, en TV aan en DVD aan. Bij dit voorbeeld stond de reciever al aan, en die moet dan dus aan blijven.
Maar als alles al uit stond, dan wil je juist dat de reciever ook aan springt.
Kan dat, en anders dus ook vise versa?
[ Voor 1% gewijzigd door cypher21 op 07-12-2007 10:00 . Reden: typo ]
Ja ik zag die link van jou, alleen stond er zolang de voorraad is. En ja, aangezien de normale aktie af is gelopen, ben ik eigenlijk wel bang dat ze die niet meer hebben.cypher21 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:59:
[...]
Voor de verschillen, kijk ff op de logitech site, daar kun je ze vergelijken. Ik denk dat de 525 idd al voldoende is, tevens is die voor €27 te krijgen icm half jaar playboy abo (zie mijn vorige post hierboven)
De AB zelf onthoudt welke apparaten aan zijn, en tijdens het wisselen van activities schakelt de AB niet-gebruikte apparaten uit , en apparaten die nodig zijn aan!
Dit kun je manipuleren via de software, maar ik moet zeggen dat de standaard functionaliteit SUPER werkt!
Geen idee, een vriend van me heeft em iig op mijn aanraden vorige week vrijdag besteld, en hij kreeg de AB eergister binnenstimpyrulez schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:17:
[...]
Ja ik zag die link van jou, alleen stond er zolang de voorraad is. En ja, aangezien de normale aktie af is gelopen, ben ik eigenlijk wel bang dat ze die niet meer hebben.
Dus ja, hoe kom je daar achter?
zelfde linkje? (shop)cypher21 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:20:
[...]
Geen idee, een vriend van me heeft em iig op mijn aanraden vorige week vrijdag besteld, en hij kreeg de AB eergister binnen
ja, via zester.
Klopt ja, daar kwam ik laatst ook achter, handige functie die volgens mij nergens gedocumenteerd staatSeatRider schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:48:
Zo kwam ik bij toeval gisteren achter iets handigs. Als je met een activity bezig bent, en je schakelt tijdelijk over naar een bepaald device, kun je terugkeren naar de activity door 2x op Activities te drukken
CheckSeatRider schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:48:
Zo kwam ik bij toeval gisteren achter iets handigs. Als je met een activity bezig bent, en je schakelt tijdelijk over naar een bepaald device, kun je terugkeren naar de activity door 2x op Activities te drukken
Mits je alles en alleen bedient met de Harmony!!!stimpyrulez schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:53:
...............
Tevens nog wel even een vraag?
Kan je ook iets inbouwen/programmeren, zodat de afstandsbediening "weet" of iets aanstaat/ uitstaat?
Bijv. heb de radio aan staan, en wil DVD gaan kijken. Dan moet de versterker naar ander kanaal, en TV aan en DVD aan. Bij dit voorbeeld stond de reciever al aan, en die moet dan dus aan blijven.
Maar als alles al uit stond, dan wil je juist dat de reciever ook aan springt.
Kan dat, en anders dus ook vise versa?
Ik probeerde slechts het antwoord dat fredgroes had gekregen wat te nuanceren. Hij kreeg als antwoord dat het niet mogelijk is om via Devices meerdere apparaten tegelijk te bedienen, terwijl het antwoord in mijn ogen "ja, mits" had moeten zijn.cypher21 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:28:
Tsja, maar waarom zou je dat doen als je de goede apparaten hebt, en gebruik kunt maken van activities
Tuurlijk KAN het, maar het is omslachtig en niet handig
[ Voor 16% gewijzigd door JME op 07-12-2007 13:32 ]
Nou heb effe met zester gebeld, en ze hadden ze niet meer op voorraad
Verwijderd
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Mooi zo, weer een tevreden Harmony fan erbij :-) Activities zijn in feite de sleutel waarom een Harmony zo handig is. Het verbaast me dat zoveel mensen moeite hebben om dat in te zien.fredgroes schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 11:11:
Heb vandaag toch de stap gewaagt en de harmony 525 bij media markt gekocht (49 euro trouwens) en binnen het uur is alles goed ingesteld en kan zelfs nu het nut van de activities inzien en ik heb ze ook al gebruikt.
Ben zeer tevreden en er kunnen nu 3 afstandbedingen de kast in.
Ik ben het helemaal met je eens. Gisteren was ik muziek aan het luisteren via een mp3speler aangesloten op de versterker. Maar ik wou direct ook even teletekst bekijken. Dan heb je device nodig. Dus logitech moet daar zeker aandacht voor houden en het sorteren van devices in het display inschakelen.synthdood schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 12:32:
[...]
Mooi zo, weer een tevreden Harmony fan erbij :-) Activities zijn in feite de sleutel waarom een hanrmony zo handig is. Het verbaast me dat zoveel mensen moeite hebben om dat in te zien.
Dat gezegd hebbende: Het verbaast me evenzeer dat de device-mode vaak zo aan de kant wordt geschoven, vooral door Logitech zelf. Zodra iemand een vraag heeft over device-mode wordt standaard geantwoord dat je niet moet zeuren en de activities moet gebruiken. Dat gaat echter niet altijd op. Het komt vaak genoeg voor dat je iets specialistisch wilt wat je niet standaard in een activity hebt zitten en dan is de device-mode een uitkomst. Wat ook vaak over het hoofd wordt gezien is dat de device-mode onmisbaar is waneer je twee dingen tegelijk wilt doen. Bijvoorbeeld: Mijn vriendin luistert naar de radio en ik wil tegelijkertijd even iets instellen in m'n MediaCenter. Als ik op dat moment de mediacenter activity zou gebruiken dan gaat de radio uit en dat wil ik niet. Via de device-mode kan ik gewoon even, los van de radio, m'n mediacenter bedienen zonder de radio-activity in de weg te zitten.
Ik zou het dan ook erg prettig vinden als ik de devices in het display kon sorteren, zodat de devices die ik het meest nodig heb op het eerste scherm komen te staan, maar ja, ik vrees dat Logitech daar anders over denkt.
Nou goed advies, heb hem vandaag ook maar gekocht bij de MM. Alleen nu nog effe wachten tot het kerst is geweest. (krijg hem namelijk van mijn vriendin)fredgroes schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 11:11:
Heb vandaag toch de stap gewaagt en de harmony 525 bij media markt gekocht (49 euro trouwens) en binnen het uur is alles goed ingesteld en kan zelfs nu het nut van de activities inzien en ik heb ze ook al gebruikt.
Ben zeer tevreden en er kunnen nu 3 afstandbedingen de kast in.
Dat heb ik inderdaad ook. Voor het overgrote deel werken activities prima, maar ook als ik bijv. het menu van de TV gebruik, pak ik de device mode, anders krijg ik het menu van UPC en dat wil ik juist niet.Auke schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 13:04:
[...]
Ik ben het helemaal met je eens. Gisteren was ik muziek aan het luisteren via een mp3speler aangesloten op de versterker. Maar ik wou direct ook even teletekst bekijken. Dan heb je device nodig. Dus logitech moet daar zeker aandacht voor houden en het sorteren van devices in het display inschakelen.
In de openingspost.stimpyrulez schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 14:21:
[...]
Nou goed advies, heb hem vandaag ook maar gekocht bij de MM. Alleen nu nog effe wachten tot het kerst is geweest. (krijg hem namelijk van mijn vriendin)
Weet iemand trouwens nog waar ik die link kan vinden welke apparaten ze allemaal ondersteunen?
Heb deze ooit eens ergens gezien.
Ik heb precies dezelfde situatie, maar dat is precies waar de sound en picture knoppen op een 555 goed van pas komen. Standaard bedien je het UPC menu, druk je op picture dan bedien je het menu van de TV, druk je op Sound dan bedien je het menu van de receiver... perfect! Ik zit met smart te wachten tot de 880/890 ook een sound en picture knop krijgen (misschien nieuwe modellen in 2008?) want koop ik die. Er bestaat overigens wel een 890-pro die dit heeft, maar die heeft dan weer geen teletext knoppen en dat ding is nog duurder dan de toch al prijzige 890 en bovendien alleen in de USA te koop.Smarron schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 14:37:
[...]
Dat heb ik inderdaad ook. Voor het overgrote deel werken activities prima, maar ook als ik bijv. het menu van de TV gebruik, pak ik de device mode, anders krijg ik het menu van UPC en dat wil ik juist niet.
[...]
Inderdaad dat was precies het probleem, mijn TV was niet goed ingesteld (ondanks dat ik het juiste type nummer had ingevuld) Nadat ik de juiste TV te pakken had, gaat alles een stuk beter. Mijn enthosiasme is langzaam aan het terugkeren.RichieB schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:35:
@Caveman: ik zou gewoon de helpdesk bellen. Jouw verhaal klinkt alsof je TV niet goed in de database staat. Bij mij ging alles vlekkeloos, maar ik lees ook overal lovende verhalen over de Harmony helpdesk. Je hebt gelijk dat je dit geklungel niet mag verwachten bij het instellen van een Harmony. Dus bel ze even voordat je het opgeeft. Suc6.
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Verwijderd
Dat heb ik ook.Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 12:27:
Ik wil de knoppen van de Harmony 555 aanpassen met de remote software maar ik kom sinds afgelopen vrijdagavond 7 december niet meer op hun site. Ik krijg de foutmelding "The connection was refused when attempting to contact members2.harmonyremote.com" Firewall heb ik voor de zekerheid uitgezet maar ook dat helpt niet.
Hebben meer mensen hier last van?
Dat kan wel. Ik had dit nodig omdat teletekst bij mij met een irritante pop-up komt waarin ik alleen maar Dutch kan kiezen, en ik dus meteen op "OK" wil klikken. Bij de activity "Watch Text" heb ik gezegd dat ik meerdere commando's nodig heb voor het aanzetten van teletekst. Daarna kon ik netjes meerdere commando's selecteren. Ik neem aan dat dat ook zo gaat voor TV (input selecteren) en andere apparaten.Bigs schreef op zondag 09 december 2007 @ 18:07:
Wel jammer dat je niet nog iets meer kunt tweaken aan de instelling, zoals het toevoegen van commando's bij het inschakelen van een activity enzo
Hmm daar zit ik dus ook mee, als ik DVD wil kijken dan wil ik graag het geluid van mijn TV uit hebben, ik kan natuurlijk "Mute" indrukken maar dan zie ik een speakertje in beeld met een streep er door, dat zou ik liever niet in beeld willen. Heeft iemand dit ook al eens gehad en opgelost.Moris schreef op zondag 09 december 2007 @ 19:12:
Wanneer ik op de knop activities druk vb "DVD kijken" is het dan mogelijk om het geluid v/d Tv op minimaal te zetten.
Zodat ik het geluid niet steeds stiller/uit hoef te zetten, omdat het geluid toch over de A/V reciever gaat
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Auke in "[AB] Logitech Harmony Advanced Universal..."Moris schreef op zondag 09 december 2007 @ 19:12:
Wanneer ik op de knop activities druk vb "DVD kijken" is het dan mogelijk om het geluid v/d Tv op minimaal te zetten.
Zodat ik het geluid niet steeds stiller/uit hoef te zetten, omdat het geluid toch over de A/V reciever gaat
Oke dat snap ik, maar waar kiep ik die 5 commando's in de software van de AB
Ja, maar dan duurt het inschakelen van de actie zo lang.. ook niet echt praktisch.UltraSub schreef op zondag 09 december 2007 @ 20:44:
Das toch niet zo moeilijk?
Je past gewoon de betreffene activity aan. En dan voeg je daar gewoon extra commando's toe. Je selecteert als device je tv, en als command volume down. En zo voeg je nog 10 acties toe (desnoods 50, whatever).
Euh "gewoon"? Misschien kijk ik er heel erg overheen, maar ik zie niet hoe je gemakkelijk extra commando's kan toevoegen aan het starten van een activity. Wel hoe het heel ingewikkeld kan (zie boven).UltraSub schreef op zondag 09 december 2007 @ 20:44:
Das toch niet zo moeilijk?
Je past gewoon de betreffene activity aan. En dan voeg je daar gewoon extra commando's toe.
[ Voor 8% gewijzigd door RichieB op 09-12-2007 23:06 ]
Verwijderd
Dit kan wel. Nee, ik kan je nu niet vertellen hoe, heb de software niet bij de hand.Bigs schreef op zondag 09 december 2007 @ 18:07:Wel jammer dat je niet nog iets meer kunt tweaken aan de instelling, zoals het toevoegen van commando's bij het inschakelen van een activity enzo, of zoals ik hierboven al zei het weglaten van de input keuze.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq