Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:08
The Zep Man schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 10:56:
[...]
Je had een punt, totdat ik bovenstaande zin las. Sinds wanneer bepaal jij wat officieel is en wat niet? Bestaan er wel officiele en niet-officiele posts? 8)7 En als ze bestaan... ik zie geen 'moderator' in je profiel.

Niet dat het mij uitmaakt in welke kleur je post. ;)
Sjonge jonge, snap je niet wat hij bedoelt dan :? 'Officieel' in de zin van dat hij bij Logitech werkt, het is zowiezo al duidelijk dat hij geen mod is toch..., waar is het voor nodig om zo letterlijk op zijn post in te gaan, volgens mij is zijn reactie als je de hele context kent gewoon duidelijk. Wees blij dat hij idd z'n tijd hier in steekt, en zoveel mensen advies en oplossingen aanreikt.

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:55

SeatRider

Hips don't lie

Smileys interpreteren is ook een kunst blijkbaar :). Maar dan kan ik er ook net zo goed even serieus op ingaan:

Net als iedereen waardeer ik AudiAddicts input op dit forum. Maar er zijn veel meer mensen die vanuit hun professie op dit forum reageren. Nog los van de vraag of ze dat daadwerkelijk betaald onder werktijd doen hecht ik niet per se meer waarde aan een antwoord van iemand die bij het bedrijf zelf werkt (kan mogelijkerwijs gekleurd zijn) dan van iemand die uit hobby jarenlange ervaring ergens mee heeft.

Het feit dat je je eigen antwoorden mod-blauw maakt, impliceert dat je vindt dat aan jouw antwoorden meer waarde gehecht dient te worden omdat ze "officieel logitech" zijn en dat vind ik niet correct.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
Ik vind wel dat aan "officieel logitech" antwoorden meer waarde mag worden gehecht omdat de betreffende persoon een heleboel meer kennis heeft van het topicproduct dan de rest en daarmee veel mensen van hulp kan zijn. Volgens mij ben je de enige die dat hier niet vind en die er aanstoot aan neemt ( :| )

Zit niet zo te miereneuken. Het staat iedereen zowieso vrij om in alle kleuren van de regenboog te posten, en anders moeten ze die mogelijkheid maar uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
stefijn schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 11:38:
Zit niet zo te miereneuken. Het staat iedereen zowieso vrij om in alle kleuren van de regenboog te posten, en anders moeten ze die mogelijkheid maar uitschakelen.
Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

misschien niet helemaal juiste topic, maar hier zitten de IR guru's die het vast wel weten. Ik zoek een IR forwarder...
Apparaten in kastje, deurtje dicht, oogje/ontvanger naast TV (of ergens anders), zend station in kastje voor apparaten en "zappen" maar

Toch niet zo'n gek idee om te willen hebben..zeker met al die platte tv's aan de muur. Waarblijft men met de apparatuur (verdekt onder TV of in TV kastje gaat niet meer). Er mag natuurlijk wel een kabeltje lopen van het oogje naast de TV naar het zend station, er loopt immers ook scart oid van TV naar apparaten.

[ Voor 39% gewijzigd door Zerveza op 17-11-2007 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 23:01
Ja, en daarom hebben we een openingspost gemaakt waarin netjes een link gepost (naar het juiste topic) staat waarin je je antwoord kan vinden.

Misschien is het allemaal erg onduidelijk en zal het aan mij liggen, aangezien het inmiddels al 3x is gevraagd in dit topic, maar goed.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Smarron schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 13:26:
Ja, en daarom hebben we een openingspost gemaakt waarin netjes een link gepost (naar het juiste topic) staat waarin je je antwoord kan vinden.

Misschien is het allemaal erg onduidelijk en zal het aan mij liggen, aangezien het inmiddels al 3x is gevraagd in dit topic, maar goed.
kan aan mij liggen maar ik zie de link niet.

Ik heb een 555 en ben niet van plan om een 895 of 1000 te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ja, en bij de 895 zit een extender, en voor de 1000 moet je die los er bij kopen. Alleen Logitech's extender zal werken. (proprietary protocol). Alleen de 895 en de 1000 hebben deze RF mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

zojuist de twee powermides van Marmitek gehaald bij coditronics in Eindhoven. Stekker er in, en hoppa, het werkt meteen.
1 Powermid naast TV, 1 in kast en alle signalen worden doorgegeven (35 euri)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Simkin

Bzzzzz

Seatrider +1

Zerveza: Bedankt voor de tip! Vroeg me al of of dat niet anders kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Zerveza schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 15:34:
zojuist de twee powermides van Marmitek gehaald bij coditronics in Eindhoven. Stekker er in, en hoppa, het werkt meteen.
1 Powermid naast TV, 1 in kast en alle signalen worden doorgegeven (35 euri)
Ah, mooi zo! En dus ook een prima betaalbare manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Smarron schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 20:12:
[...]
Ah, mooi zo! En dus ook een prima betaalbare manier.
offtopic:
Alles werkt perfect, behalve de Power-On van mijn UPC decoder, die heeft een "heel zuiver" signaal nodig.
Als ik de powermid xl er op 1 meter vandaan zet, recht ervoor werkt hij prima. Maar zoveel ruimte heb ik niet in mijn kast..

Aan het verzend station kun je een kabel met tweede zender (oogje) hangen. Zelfs als ik deze RECHT voor de ontvanger van het upc kastje (ThomsonDCI-52UPC020) werkt hij nog steeds niet.

Maar eens een ander draadje voor openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Probeer het toch even in het andere topic. Ik denk dat ze je daar wel verder mee kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Laatst online: 21:36

Garyu

WW

Hmmm. mijn 525 is eer beetje in de var. De 'additional' buttons beginnen pas op '3' en '4', en plekken 1 en 2 zijn leeg, maar in de software heb ik wel degelijk aangegeven dat daar iets iets zou moeten staan. Alle buttons zijn twee plekken opgeschoven, erg irritant. Iemand een oplossing?

Fotootje:
Afbeeldingslocatie: http://www.arjangeven.nl/photo/_DSC3326.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.arjangeven.nl/photo/_DSC3325.JPG

Aspect1 en Aspect2 staan op pagina 2 van de custom buttons op plekken 1 en 2.

[ Voor 27% gewijzigd door Garyu op 18-11-2007 12:11 ]

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Ja updates in de gaten houden de komende weken. Dit blijkt een bekende bug te zijn, die bij nieuwe firmware en of software opgelost behoord te zijn. zie: Auke in "[AB] Logitech Harmony Advanced Universal..."

[ Voor 19% gewijzigd door Auke op 18-11-2007 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu met een vreemd iets. De harmony 525 werkt perfect met onze JVC TV en de samsung DCB-H360. Gaan beide keurig aan bij activitiet "tv kijken".
Maar onze radio/dvd speler, een JVC XV-THA9R heeft problemen met de 525.
Als ik 'm op radio instel krijg ik netjes radio. Maar wil ik een cd luisteren springt ie wel naar CD maar de 1-9 toetsen doen het niet. Als ik daar op druk gaat ie terug naar de radio ???
Nu heb ik maar een "2de" afstandbediening erbij gezet de TH-A9R en daar werkt de CD wel op.
Alleen als ik nu van CD naar RADIO ga, gaat eerst mijn systeempje uit, om dan vervolgens met radio weer te starten. Met de originele ab blijft ie wel netjes aan. Ik snap niet waarom dit niet wil met de 525.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido09
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-05 20:44
even veren in de **** van logitech steken :9

had al een tijd last dat mijn 895 met onregelmatigheden uitviel.
Dus dan starte ie weer op en moest ik eerst alle apparaten uitzetten en dan weer etc...

Helpdesk gemaild en eerst met nieuwe software en firmware geprobeerd, maar werkte nog steeds niet.
Na weer een mailtje zouden ze een battery holder opsturen... (ik dacht wat the hell..)

Blijkt een stukje schuim te zijn dat tussen batterij en batterij-vakje moet.
En voila probleem opgelost, blijkt dus dat de batterij iets teveel speling heeft waardoor deze slecht contact kan maken. :9

Vind die service toch nog wel steeds toppie hoor!!!!

been there, done that, bought the T-shirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:41

JME

zeg maar Jamie

Met dank aan alle goede reacties hier, ben ik toch maar eens in de wereld der activities gedoken. En het lijkt erop dat het zowaar begint te werken! Ik heb nog wel wat moeite met onderbroken sequences, maar dat zal grotendeels ook een kwestie van wennen zijn (AB blijven richten... :o ).

Nu kom ik wel op een nieuwe vraag: kun je vanuit een activity ook een andere activity opstarten? Ik wil graag vanuit de activity "TV kijken" met een custom knop rechtstreeks de activity "Teletext gebruiken" opstarten. Vanuit de activity "Teletext gebruiken" zou ik dan vanzelfsprekend ook een custom button "terug naar TV kijken" willen maken. Gaat me dat lukken, of zal ik altijd via het overzicht van Activities moeten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Smarron schreef op zondag 18 november 2007 @ 11:05:
Probeer het toch even in het andere topic. Ik denk dat ze je daar wel verder mee kunnen helpen.
welk andere topic... heb het niet kunnen vinden, en denk er wel ff te moeten zijn.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

JME schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:32:
Met dank aan alle goede reacties hier, ben ik toch maar eens in de wereld der activities gedoken. En het lijkt erop dat het zowaar begint te werken! Ik heb nog wel wat moeite met onderbroken sequences, maar dat zal grotendeels ook een kwestie van wennen zijn (AB blijven richten... :o ).

Nu kom ik wel op een nieuwe vraag: kun je vanuit een activity ook een andere activity opstarten? Ik wil graag vanuit de activity "TV kijken" met een custom knop rechtstreeks de activity "Teletext gebruiken" opstarten. Vanuit de activity "Teletext gebruiken" zou ik dan vanzelfsprekend ook een custom button "terug naar TV kijken" willen maken. Gaat me dat lukken, of zal ik altijd via het overzicht van Activities moeten gaan?
Zie wederom Auke's post, Auke in "[AB] Logitech Harmony Advanced Universal..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 17:13:
Ik zit nu met een vreemd iets. De harmony 525 werkt perfect met onze JVC TV en de samsung DCB-H360. Gaan beide keurig aan bij activitiet "tv kijken".
Maar onze radio/dvd speler, een JVC XV-THA9R heeft problemen met de 525.
Als ik 'm op radio instel krijg ik netjes radio. Maar wil ik een cd luisteren springt ie wel naar CD maar de 1-9 toetsen doen het niet. Als ik daar op druk gaat ie terug naar de radio ???
Nu heb ik maar een "2de" afstandbediening erbij gezet de TH-A9R en daar werkt de CD wel op.
Alleen als ik nu van CD naar RADIO ga, gaat eerst mijn systeempje uit, om dan vervolgens met radio weer te starten. Met de originele ab blijft ie wel netjes aan. Ik snap niet waarom dit niet wil met de 525.
Je kunt per apparaat instellen of ze uit moeten gaan indien niet in gebruik. Daarmee zou je het op kunnen lossen. Ik weet het niet exact, maar speel daar even mee. Dan gaat het apparaat niet eerst uit.

Ik had ook het probleem dat de 1-9 toetsen na het toevoegen van mijn receiver een input hadden gekregen. Ik zou of de activity of het device volledig handmatig aanpassen. Dan kun je het exact zo instellen als je zelf wilt. Dus 1 wordt dan weer 1 etc. Die andere AB heb je echt niet meer nodig!
Zerveza schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:41:
welk andere topic... heb het niet kunnen vinden, en denk er wel ff te moeten zijn.. ;-)
Wat ik een aantal posts hierboven al heb geplaatst ?

[ Voor 8% gewijzigd door Smarron op 19-11-2007 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
JME schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:32:

Is dus nog niet mogelijk. Maar het is misschien wel een idee om je vraag naar logitech te sturen. Hoe meer mensen er om vragen, hoe eerder ze misschien geneigd zijn om dit in te gaan voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Zo'n functie wilde ik ook, maar dat lukt idd helaas (nog) niet. Ik heb van bijv. teletekst een aparte acitivity gemaakt. Dan schakelt hij na het indrukken meteen naar het TV-kanaal en worden 1-9 toegewezen aan de TV ipv de decoder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Voor de liefhebbers:

Vobis heeft de Logitech Harmony 555 voor €69,95 te koop. Via pricewatch + bezorging zit ie toch rond de €90

http://www.vobis.nl/?ID=P...uctOverview&mc=INP&pc=REM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
Auke schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:03:
Voor de liefhebbers:

Vobis heeft de Logitech Harmony 555 voor €69,95 te koop. Via pricewatch + bezorging zit ie toch rond de €90

Bij de Handyman krijg je 30eu korting op al hun Harmony's, daarmee komt een 525 op 50eu bij hun.....(je moet geloof ik een oude remote 'inruilen', die hebben we allemaal nog wel ergens liggen..... :P )

Ze schijnen ook de 555, 785, 895 en 1000 te leveren, ik weet hun normale winkelprijs hiervan niet........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

Smarron schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:55:
Ik heb van bijv. teletekst een aparte acitivity gemaakt. Dan schakelt hij na het indrukken meteen naar het TV-kanaal en worden 1-9 toegewezen aan de TV ipv de decoder.
Dat had ik ook bedacht, nadeel is dat je niet rechtstreeks vanuit TV kijken naar Teletext kunt en omgekeerd. Ik durf het bijna niet hardop te zeggen, maar volgens mij is de handigste methode om Teletekst te gebruiken door via Devices tijdelijk naar de TV-afstandbediening te gaan... :o
Ik zou het natuurlijk prettig vinden als audi-addict (loopt die hier nog rond?) een slimmere oplossing heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Qua aantal handelingen komt het op hetzelfde neer ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
JME schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:39:
[...]

Dat had ik ook bedacht, nadeel is dat je niet rechtstreeks vanuit TV kijken naar Teletext kunt en omgekeerd. Ik durf het bijna niet hardop te zeggen, maar volgens mij is de handigste methode om Teletekst te gebruiken door via Devices tijdelijk naar de TV-afstandbediening te gaan... :o
Ik zou het natuurlijk prettig vinden als audi-addict (loopt die hier nog rond?) een slimmere oplossing heeft.
Heeft jouw digiTV kastje geen teletekst functie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

Zeker wel, maar ik heb het idee dat die veel minder snel is :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Smarron schreef op maandag 19 november 2007 @ 08:06:
[...]
Je kunt per apparaat instellen of ze uit moeten gaan indien niet in gebruik. Daarmee zou je het op kunnen lossen. Ik weet het niet exact, maar speel daar even mee. Dan gaat het apparaat niet eerst uit.

Ik had ook het probleem dat de 1-9 toetsen na het toevoegen van mijn receiver een input hadden gekregen. Ik zou of de activity of het device volledig handmatig aanpassen. Dan kun je het exact zo instellen als je zelf wilt. Dus 1 wordt dan weer 1 etc. Die andere AB heb je echt niet meer nodig!

Ik heb nu van de originele ab de codes maar aangeleerd,blijkbaar heeft logitech een andere ab gebruikt dan die wij bij ons set hebben, maar de handel gaat nu niet meer uit als ik van radio naar cd switch.
Bij jouw optie van uit indien niet gebruikt ging hij ook niet meer uit als ik bijv de tv aanzet.
Maar tot zover werkt het gelukkig wel weer daar ben ik wel blij om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Je zou nog kunnen proberen om in de activity watch TV de versterker toe te voegen als device en deze het commando "power off" meegeven als je de activity activeert. Een beetje omslachtig, maar het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Laatst online: 07-08 22:28
Auke schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:03:
Voor de liefhebbers:

Voor diegene die een dagje komen shoppen in Antwerpen staat de 555 €66 geprijst en de 525 €77 (dus mooi verkeerd) in de mediamarkt aan het centraal station.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:35
JME schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:39:
[...]

Ik doe het via het picture sub-menu. Mijn picture sub-menu is gekoppeld aan mijn tv. Als ik dus de picture knop gebruik, kan ik gewoon mijn tv-functies gebruiken (de 1-9 werken nu dus als tv-knoppen in plaats van knoppen voor mijn digitale tv ontvanger). Als je dan een custom button teletekst maakt ben je volgens mij klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
jswinkels schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:47:
[...]

Ik doe het via het picture sub-menu. Mijn picture sub-menu is gekoppeld aan mijn tv. Als ik dus de picture knop gebruik, kan ik gewoon mijn tv-functies gebruiken (de 1-9 werken nu dus als tv-knoppen in plaats van knoppen voor mijn digitale tv ontvanger). Als je dan een custom button teletekst maakt ben je volgens mij klaar.
De helpdesk vertelde me dat deze functie alleen bij de duurdere modellen (ik geloof vanaf de 555) werkt. De 525 heeft deze functie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
[...]Ik doe het via het picture sub-menu. Mijn picture sub-menu is gekoppeld aan mijn tv. Als ik dus de picture knop gebruik, kan ik gewoon mijn tv-functies gebruiken (de 1-9 werken nu dus als tv-knoppen in plaats van knoppen voor mijn digitale tv ontvanger). Als je dan een custom button teletekst maakt ben je volgens mij klaar.
Wacht even...nou ben je me kwijt.
Kun je misschien uitleggen hoe dat werkt dan met dat picture sub-menu?
(ik heb een pv-70 met een humax decoder en een harmony895 en heb ook het 'teletekst probleem'.
Heb een knop teletekst en daarna moet ik device tv kiezen en dan weer terug naar de activity wanneer ik weer verder wil kijken)

• bladebla
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:27

bladebla

<Piéééép>

kaajee schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:18:
[...]

Bij de Handyman krijg je 30eu korting op al hun Harmony's, daarmee komt een 525 op 50eu bij hun.....(je moet geloof ik een oude remote 'inruilen', die hebben we allemaal nog wel ergens liggen..... :P )

Ze schijnen ook de 555, 785, 895 en 1000 te leveren, ik weet hun normale winkelprijs hiervan niet........
Ik heb geinformeerd naar de 895, deze komt op €299,- bij de Handyman. Het is een leuk actie, maar ik denk alleen interessant voor de 525.

WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Zow, na een tijdje stoeien heb ik nu alles werkend, het enige wat niet goed werkt is het selecteren van het goede AV kanaal.
360 zit op HDMI, maar als alles uitstaat en ik druk op de activity, dan gaat alles goed aan, alleen staat de tv op het AV kanaal waar de tv op uitgezet is (av1 vaak omdat ik daar tv op kijk)
De harmony wisseld dan niet van AV kanaal.
Iemand tips hiervoor?
Tv is een Toshiba 42x3000p
Anders bel ik morgen wel eens met de helpdesk

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:02
cypher21 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 22:28:
Zow, na een tijdje stoeien heb ik nu alles werkend, het enige wat niet goed werkt is het selecteren van het goede AV kanaal.
360 zit op HDMI, maar als alles uitstaat en ik druk op de activity, dan gaat alles goed aan, alleen staat de tv op het AV kanaal waar de tv op uitgezet is (av1 vaak omdat ik daar tv op kijk)
De harmony wisseld dan niet van AV kanaal.
Iemand tips hiervoor?
Tv is een Toshiba 42x3000p
Anders bel ik morgen wel eens met de helpdesk
Als je met een knop kan wisselen naar dat HDMI kanaal, dan kan je deze knop als actie toevoegen bij het starten van de activiteit.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Mr_Blobby schreef op donderdag 22 november 2007 @ 23:08:
[...]
Als je met een knop kan wisselen naar dat HDMI kanaal, dan kan je deze knop als actie toevoegen bij het starten van de activiteit.
Ja, ik kan de knop wel toevoegen, maar dan hangt het er alsnog vanaf op welk av kanaal de tv staat als deze aangezet wordt.
Ik heb al geprobeerd om de tv zo in te stellen dat deze aan gaat op normaal tv, en dan 5x die knop om bij HDMI uit te komen, maar dat schiet natuurlijk niet op. Als ik dan van tv kijken naar xbox spelen ga, dan zit de tv alsnog op een verkeerd kanaal

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
  • Laatst online: 27-06-2022
[...]

Ik maak ook veel gebruik van de picture en sound knoppen (..zou zelfs niet meer zonder kunnen!), maar volgens mij zitten deze knoppen alleen op de 555. Als ze ook op de 880/885 zouden zitten dan zou ik die graag kopen. Op de amerikaanse pro versie van de 880 zitten ze volgens mij wel, samen met een page-up en page-down, maar op de europese versies zitten hier de gekleurde teletext knopjes. De 555 is het enige model waar voor de teletext knoppen een aparte rij met extra knopjes zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb zojuist een 525 bij de Mediamarkt in Groningen gekocht voor 49 euro.

Tis mooi speelgoed, ben nog bezig om alle instellingen helemaal goed te krijgen maar zo te zien gaat dat wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier niet meer, zou niet meer zonder kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Wie weet waar de volgende knop voor is:

Afbeeldingslocatie: http://www.picupload.nl/uploads/ehw6hgvjkaegnykua1mhd2h7b8qdb7s.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door Auke op 23-11-2007 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auke schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:46:
Wie weet waar de volgende knop voor is:

[afbeelding]
Hiermee vertel je het programma dat je een nieuwe Harmony hebt. De settings kun je dan meenemen en hoef je niet opnieuw te programmeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Raar.. Ik heb toen ik mijn 885 verving door een 895 niets anders gedaan dan; remove device, add device, en alle settings werden mee over genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Ok.. Bedankt voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Iemand trouwens al wat langer ervaring met een Harmony en die wat kan zeggen over de duurzaamheid van de afstandsbedieningen? Zijn ze een beetje val-bestendig?

Ik meen me trouwens te herinneren dat ik ergens iets gelezen had over een klok op de afstandsbediening maar deze kan ik nergens terug vinden op mijn 525?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ik wilde eigenlijk voor de HK TC-30 gaan, maar die playboy aanbieding kan ik eigenlijk niet laten liggen :D
Snap eigenlijk niet hoe ze zo'n aanbieding in elkaar kunnen flansen. Ze hopen zeker dat iedereen gewoon lid blijft na die 6 maanden.

Edit: En besteld.. ook ik heb nu 6 playboys over.. iemand interesse? :P

[ Voor 13% gewijzigd door Xof op 25-11-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:02
engessa schreef op zondag 25 november 2007 @ 15:26:
Iemand trouwens al wat langer ervaring met een Harmony en die wat kan zeggen over de duurzaamheid van de afstandsbedieningen? Zijn ze een beetje val-bestendig?

Ik meen me trouwens te herinneren dat ik ergens iets gelezen had over een klok op de afstandsbediening maar deze kan ik nergens terug vinden op mijn 525?
Ik heb nu ruim een jaar een Harmony 525 en hij heeft al verschillende valpartijen overleefd. Het enige mankement is dat heel soms (eens in de zoveel weken) een knop blijft "hangen"; bijvoorbeeld de "volume+" knop. Ik moet dan snel een keer op "volume-" drukken om de buren te vriend te houden ;)
De Harmony afstandsbedieningen hebben geen klok.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Heb hier een TC-30, inmiddels een half jaar. Doet het nog prima en is ook al aardig wat keren gevallen. Echter wel op tapijt/kleed, dus niet op plavuizen. Denk dat dat nog wel verschil kan maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
engessa schreef op zondag 25 november 2007 @ 15:26:

Over de valbestendigheid kan ik niets zinnigs zeggen omdat ik 'm nog niet serieus heb laten vallen, maar wat me wel tegenvalt is dat op mijn 555 na een jaar sommige knoppen al wat minder goed beginnen te werken. Zo moet ik de vol- knop behoorlijk hard indrukken om er nog leven in te krijgen. Dat toetsen, en dan vooral de chan+, chan-, vol+ en vol-, op een afstandbediening veel gebruikt zullen worden lijkt me nogal logisch en daar had Logotech beter rekening mee moeten houden. Ik hoop dat op volgende modellen de knoppen van een betere kwaliteit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
synthdood schreef op zondag 25 november 2007 @ 23:01:
[...]

Over de valbestendigheid kan ik niets zinnigs zeggen omdat ik 'm nog niet serieus heb laten vallen, maar wat me wel tegenvalt is dat op mijn 555 na een jaar sommige knoppen al wat minder goed beginnen te werken. Zo moet ik de vol- knop behoorlijk hard indrukken om er nog leven in te krijgen. Dat toetsen, en dan vooral de chan+, chan-, vol+ en vol-, op een afstandbediening veel gebruikt zullen worden lijkt me nogal logisch en daar had Logotech beter rekening mee moeten houden. Ik hoop dat op volgende modellen de knoppen van een betere kwaliteit zijn.
Ik heb geen idee of de harmony's wat eenvoudig uit elkaar zijn te krijgen, maar soms helpt even schoonmaken met een wattenstaafje en wat alcohol erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Harmony 525 is ruim 3 jaar oud. Alle knoppen werken nog als nieuw en ook meerdere valpartijen op laminaat hebben geen indruk gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
Auke schreef op zondag 25 november 2007 @ 23:37:
[...]

Ik heb geen idee of de harmony's wat eenvoudig uit elkaar zijn te krijgen, maar soms helpt even schoonmaken met een wattenstaafje en wat alcohol erg goed.
Daar had ik ook al aan gedacht (Contactjes schoonmakn doet ook altijd wonderen voor m'n GSM ;-), maar ik zie nergens schroefjes en heb geen idee hoe de 555 uit elkaar is te halen. Een vorige poging om een afstandbediening zonder schroefjes (oude philips) uit elkaar te halen resulteerde in een totaal gesloopte behuizing en dat wil ik m'n harmony liever niet aandoen. Heeft iemand van jullie misschien al 's een 555 of een 525 uit (en weer in !) elkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Ik heb het even bekeken, en het lijkt me dat je de behuizing uit elkaar moet klikken. Het beste kun je dat doen met een (oud) soepel aardappelschilmesje. Maar enige beschadiging zal waarschijnlijk gebeuren. Zolang het niet nodig is zal ik daar zeker niet aan beginnen. Dus eigen risico.

Je kan ook eens contact opnemen met de helpdesk. Ze zijn erg behulpzaam, dus misschien kunnen ze hiermee ook goed helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 10:55
Ik ben op zoek naar een Universele AB.
Momenteel twijfel ik tussen de Harmon TC30 en de Logitech 785.

De Harmon TC30 is bij verschillende webwinkels te koop, maar zie steeds foto's zonder de gekleurde knoppen onderaan (US-model) en durf de AB hierdoor niet aan te kopen.

De Logitech Harmony 785, is volgens mij een goede vervanger en ligt in dezelfde prijsklasse als de Harmon TC30.

De AB zou de volgende toestellen moet kunnen bedienen en dit ook met macro’s.
•Onkyo reciever
•Pioneer DVD-speler
•Pioneer HardDisk-Recorder
•Plasma
•Digitale decoder
•Computer (in de toekomst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Moris schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:25:
Ik ben op zoek naar een Universele AB.
Momenteel twijfel ik tussen de Harmon TC30 en de Logitech 785.

De Harmon TC30 is bij verschillende webwinkels te koop, maar zie steeds foto's zonder de gekleurde knoppen onderaan (US-model) en durf de AB hierdoor niet aan te kopen.

De Logitech Harmony 785, is volgens mij een goede vervanger en ligt in dezelfde prijsklasse als de Harmon TC30.

De AB zou de volgende toestellen moet kunnen bedienen en dit ook met macro’s.
•Onkyo reciever
•Pioneer DVD-speler
•Pioneer HardDisk-Recorder
•Plasma
•Digitale decoder
•Computer (in de toekomst)
Ja? En dus?

(Als je al vragen hebt, die ik overigens niet lees, had je even de moeite moeten nemen dit topic enigzins door te lezen, ook bijv. de gekleurde knoppen kwestie van de HK is aan de orde gwesst nl.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Kan ik er dus vanuitgaan dat alle Harmon TC30 die in de Benelux verkocht worden, steeds de Europese versie is, dus die met de gekleurde teletekst knoppen onderaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

Mijn TC30 komt van RAF. Amerikaans plaatje op de site, EU-versie van de AB ontvangen. Zou niet durven zeggen of je daar bij alle webwinkels blindelings vanuit kunt gaan. Ik ken bovendien jouw webwinkels niet, anders had ik ze uiteraard even namens jou een mailtje gestuurd om ze dit te vragen. Nu zul je dat zelf moeten doen ;)

[ Voor 37% gewijzigd door JME op 27-11-2007 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:35
readytoflow schreef op woensdag 21 november 2007 @ 23:08:
[...]

Wacht even...nou ben je me kwijt.
Kun je misschien uitleggen hoe dat werkt dan met dat picture sub-menu?
(ik heb een pv-70 met een humax decoder en een harmony895 en heb ook het 'teletekst probleem'.
Heb een knop teletekst en daarna moet ik device tv kiezen en dan weer terug naar de activity wanneer ik weer verder wil kijken)
Het blijkt dat alleen de 555 een picture en sound knop heeft (en een rij teletekstknoppen). Ik gebruik picturen en sound erg veel, met picture stuur ik eigenlijk rechtstreek device tv aan en met sound rechtstreeks mijn versterker (zonder eerst van device te hoeven verwisselen). Mijn oplossing voor het teletekstprobleem werk dus alleen met de 555.

Volgens mij is de oplossing dan dus óf een activiteit aanmaken, óf via devices naar je tv gaan, is wel iets omslachtiger. Voorheen gebruikte ik ook teletekst als activiteit, ik vond het niet echt storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Misschien is het raadzaam om de AB van Harmon of een andere (twijfel nog over de Logitech 785)ook bij RAF te kopen, zo weet ik zeker dat ik de goede versie heb.
JME schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 07:24:
Mijn TC30 komt van RAF. Amerikaans plaatje op de site, EU-versie van de AB ontvangen. Zou niet durven zeggen of je daar bij alle webwinkels blindelings vanuit kunt gaan. Ik ken bovendien jouw webwinkels niet, anders had ik ze uiteraard even namens jou een mailtje gestuurd om ze dit te vragen. Nu zul je dat zelf moeten doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Moris schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 18:47:
Misschien is het raadzaam om de AB van Harmon of een andere (twijfel nog over de Logitech 785)ook bij RAF te kopen, zo weet ik zeker dat ik de goede versie heb.

[...]
Ja, zou ik zeker doen!!

Maar, o, wat zie ik nou? Die bij RAF heeft geen gekleurde knopjes.........

[ Voor 19% gewijzigd door kaajee op 27-11-2007 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Blijkbaar is de foto fout, maar de AB niet :)
Nog een laatste vraag, kan ik de Harmon TC30 ook gebruiken om mijn computer te bedienen (Media Center) of moet ik hiervoor de Logitech nemen :?
kaajee schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 19:46:
[...]

Ja, zou ik zeker doen!!

Maar, o, wat zie ik nou? Die bij RAF heeft geen gekleurde knopjes.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Misschien handig om toch zelf eens wat research te doen... De TC-30 is identiek aan de logitech, alleen de software op je PC is anders vormgegeven. Zoals (net als al je andere vragen) al meerdere keren in dit topic genoemd is. Je kunt er dus prima een MCE PC mee bedienen, als die een IR oogje heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Mensen, ik heb de TC30 van RAF en ik heb gewoon gekleurde knopjes. In eerste instantie besteld via internet, maar omgeruild omdat hij defect was. Beide keren waren er gekleurde knopjes aanwezig, dus niemand hoeft zich zorgen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Ik ben blij te horen dat de Harmon TC30 de gekleurde knopjes heeft :)
Is de support slecht bij Harmon Kardon of is die van Logitech veel beter :?

Mocht de support slecht zijn bij Harmon Kardon, dan koop ik mij liever de Harmony 785 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

Neem me niet kwalijk, maar ook die vraag is hier al tig keer beantwoord. Lees je dit forum überhaupt voordat je wat post? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Als je liever dit leest, dan vat ik het eventjes kort samen.

De service voor de Harmon Kardon trekt op niets :(

De service van Logitech is om je vingers af te likken :9~ :9~
JME schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:13:
Neem me niet kwalijk, maar ook die vraag is hier al tig keer beantwoord. Lees je dit forum überhaupt voordat je wat post? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

Ik snap je opmerking niet :?
En als je het antwoord op je vraag weet, waarom stel je de vraag dan?
Zal wel weer aan mij liggen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boel-Shit
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:31
synthdood schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:06:
[...]

Daar had ik ook al aan gedacht (Contactjes schoonmakn doet ook altijd wonderen voor m'n GSM ;-), maar ik zie nergens schroefjes en heb geen idee hoe de 555 uit elkaar is te halen. Een vorige poging om een afstandbediening zonder schroefjes (oude philips) uit elkaar te halen resulteerde in een totaal gesloopte behuizing en dat wil ik m'n harmony liever niet aandoen. Heeft iemand van jullie misschien al 's een 555 of een 525 uit (en weer in !) elkaar gekregen?
Het is niet zo lastig de 525 uit elkaar te halen. Begin bij de 4 schroefjes onder het batterijklepje.. Zodra je deze verwijderd hebt kan je met wat voorzichtig kracht zetten de bovenkant los trekken door achterop te beginnen. Zodra je de eerste lipjes los hebt kan je door wat bewegen naar weerszijden de overige zo los wippen.

Als je alle lipjes los hebt kan je de bovenkant voorzichtig naar achteren trekken om deze zodoende uit het IR "glaasje" te halen.

Zo heb ik mijn 525 voorzien van een mooie mat zwarte spuitlaag (om die 555 te kopen was een beetje te gortig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
Boel-Shit schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 22:30:
[...]
Het is niet zo lastig de 525 uit elkaar te halen. Begin bij de 4 schroefjes onder het batterijklepje.. Zodra je deze verwijderd hebt kan je met wat voorzichtig kracht zetten de bovenkant los trekken door achterop te beginnen. Zodra je de eerste lipjes los hebt kan je door wat bewegen naar weerszijden de overige zo los wippen.

Als je alle lipjes los hebt kan je de bovenkant voorzichtig naar achteren trekken om deze zodoende uit het IR "glaasje" te halen.
Bedankt voor de tip! Ik heb m'n 555 op deze manier uit elkaar gekregen. Het was nog wel even lastig om de laatste lipjes aan de bovenkant los te krijgen, maar dat is uiteindelijk wel gelukt zonder de boel te beschadigen.

Er zitten twee soorten contacten onder het toetsenbordje. Van de contacten die klikken (up,down,left,right,ok,volume,channel) zit het werkelijke contact echter ingebed in de witte folie en helaas kan je dus niet bij de contactpuntjes komen om ze schoon te maken. Ik heb een klein stukje ducttape onder het slechtst werkende volumeknopje gedaan zodat hij iets dieper indrukt. Het helpt wel iets maar helaas niet echt veel. Nou ja, op zich werkt alles wel dus het moet maar zo. Als de knopjes op een gegeven moment echt niet meer willen komt er wel een 885 of een 895 (of wellicht klomt logitech wel met nog mooiere modellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

synthdood schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:14:
[...]

Als de knopjes op een gegeven moment echt niet meer willen komt er wel een 885 of een 895 (of wellicht klomt logitech wel met nog mooiere modellen).
..vooral stevigere modellen. Ik vind de software redelijk goed en ook de boel bedienen gaat ondertussen aardig, maar wat mij het meeste irriteert zijn de "klik"-geluidjes en het kraken van de afstandsbediening als je op een knopje drukt.

Ik weet niet of het niet degelijk is, maar het voelt in ieder geval niet heel stevig. Vooral de knoppen die ik veel gebruik (volume + en -, channel + en -) hebben daar last van, net als de vier knoppen aan weerszijden van het display.

Alle zachte knoppen werken naar behoren en voelen erg fijn aan, vooral hoe verder naar onder je komt, in de buurt van de batterijen (knopjes 1-9 en de teletekstknoppen), hoe degelijker het allemaal aanvoelt. Ik heb met verschillende modellen gespeeld naast de 525, maar allemaal voelden ze niet heel stevig aan (de 555, maar ook de 885 bijvoorbeeld). De enige die robuuster aanvoelde was de 1000, maar ik wil helemaal geen touch screen. Dat kan je namelijk niet blind bedienen. Daarnaast is ie me net -iets- te duur ;).

Buiten dat degelijkheidsgevoel werkt het allemaal wel vrij aardig in ieder geval, en ben ik een tevreden 525 bezitter O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Moris schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 20:36:
Ik ben blij te horen dat de Harmon TC30 de gekleurde knopjes heeft :)
Is de support slecht bij Harmon Kardon of is die van Logitech veel beter :?

Mocht de support slecht zijn bij Harmon Kardon, dan koop ik mij liever de Harmony 785 :9~
Ik kan in ieder geval een vergelijking doen qua software (in het apparaat zelf). De TC30 is identiek aan de 885 (Die heb ik ook gehad). Alles wat met de 885 kan en opgelost wordt, kan met de TC30 ook.

Van HK hoef je niks te verwachten (Van Logitech ook niet, maar dat heeft een andere reden), veel van mijn issues zijn opgelost door die van de 885 te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Van logitech ook niet??
Hoe kom je daar bij? Hebben een super help desk?

(Jammer dat ze een van de Logitech medewerkers hebben weg gejaagd uit dit topic, stelletje zeikerds hier) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

UltraSub schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:24:
(Jammer dat ze een van de Logitech medewerkers hebben weg gejaagd uit dit topic, stelletje zeikerds hier) :(
"Weggejaagd" ook. Als ik uit ieder topic weg zou blijven waar mensen mij ergens op hadden gewezen (terecht of onterecht)...

@synthdood: Wie is hier nu kinderachtig? Ik, of misschien AudiAddict die na 1 "kritische" opmerking van mij wegblijft?

[ Voor 14% gewijzigd door SeatRider op 28-11-2007 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
Helemaal met je eens. Mensen als Audi-Addict zijn enorm waardevol in dit soort topics en dat ze dan worden afgeserveerd door zoiets ongelofelijk lulligs als de kleur van een fontje dan wordt ik erg verdrietig. Soms lijkt het alsof forums worden geregeerd door een stelletje kleuters die niets beter te doen hebben. Kom op jongens: Grow up en begrijp waar het hier echt om gaat. Elkaar helpen!

Audi-Addict, mocht je dit lezen, laat je alsjeblieft niet op de kop zitten door een stelletje kinderachtige mierenneukers. Je bijdrage wordt echt heel erg gewaardeerd. Ik hoop snel weer mooie blauwgekleurde posts te zien ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Ik heb intussen de Logitech Harmony 785 besteld :9~
Na mijn bevindingen breng ik jullie op de hoogte.
Iedereen bedankt voor de hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Van logitech ook niet??
Hoe kom je daar bij? Hebben een super help desk?

Met een HK hoef je geen support te verwachten als je de Logitech helpdesk belt. Puur om het feit dat je geen Logitech product hebt. En logisch dat de mensen van Logitech geen ondersteuning kunnen bieden op een product wat ze niet verkopen.

Buiten dit zijn de TC30 en de Harmony 885 identiek aan elkaar en de hardware-database is exact dezelfde.

Ik zou uiteraard wel blij zijn als de Logitech mensen hier blijven posten, iedereen is hier immers mee gebaat! Betere en betrouwbaardere informatie kun je niet hebben! GoT = kwaliteit en dat mag wat mij betreft blijven. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

Smarron schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:23:
Buiten dit zijn de TC30 en de Harmony 885 identiek aan elkaar en de hardware-database is exact dezelfde.
Is het dan ook mogelijk om een TC30 te customizen middels de Logitech software? Anders zijn er onderhuids blijkbaar toch meer verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

JME schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:46:
[...]

Is het dan ook mogelijk om een TC30 te customizen middels de Logitech software? Anders zijn er onderhuids blijkbaar toch meer verschillen.
Je gebruikt dezelfde software en engine. De HK versie ziet er alleen op details anders uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 19:54
Ik ben vandaag even wezen spelen met me tc30 en xbmc, maar ik krijg uitzetten niet voor elkaar.
De rest werkt.

Ik heb als apperaat: gameconsole met dvd functie microsoft xbox.
Iemand een idee hoe ik uitzetten kan regelen?
Moet ik wat regelen in me xbox of ergens in me harmony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
SeatRider schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:06:
[...]

Je gebruikt dezelfde software en engine. De HK versie ziet er alleen op details anders uit.
Inderdaad, alleen de skin is anders. Ik maak anders wel even wat screenshots, want uit de TS zijn de helaas verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Smarron schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:23:
[...]
Met een HK hoef je geen support te verwachten als je de Logitech helpdesk belt. Puur om het feit dat je geen Logitech product hebt. En logisch dat de mensen van Logitech geen ondersteuning kunnen bieden op een product wat ze niet verkopen.
Ow, dat bedoelde je :P
My bad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:32
Ik ben ook van plan om een logitech 525 afstandsbediening aan te schaffen, echter had ik daar nog wel een vraag over: Ik maak gebruik van een HTPC die ik via een DVI -> HDMI kabel heb aagesloten. Kan je het menu van de logitech bijvoorbeeld aanpassen? Dus i.p.v ''kijk dvd'' naar ''kijk film op pc''

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Possible schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:01:
Ik ben ook van plan om een logitech 525 afstandsbediening aan te schaffen, echter had ik daar nog wel een vraag over: Ik maak gebruik van een HTPC die ik via een DVI -> HDMI kabel heb aagesloten. Kan je het menu van de logitech bijvoorbeeld aanpassen? Dus i.p.v ''kijk dvd'' naar ''kijk film op pc''
Ja kan de tekst aanpassen.
Alleen niet te lang, valt het buiten beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
Is iemand al opgevallen als je een normaal apparaat toevoegt en je die in je scherm zet je in de software alles op 1,2,3,4 zet en hij ze vervolgens op je je scherm andere neerzet. hij zet 1,2 links boven en dan 3,4 rechts boven en dan 5,6 links onder en 7,8 rechts onder.
Zeg maar zo:
1,2
3,4
5,6
7,8

Vroeger liep de telling van boven naar beneden en van links naar rechts:
1,5
2,6
3,7
4,8

Iemand een oplossing hiervoor.

Gaat om de 885

[ Voor 1% gewijzigd door Vassie18 op 29-11-2007 08:40 . Reden: eerste voorbeeld stond niet juist...waarom is die stomme software aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Had het een beetje vaag verwoord.

Ik ben overigens wel van mening dat Logitech best support zou mogen geven, want op de skin na is het apparaatje eigenlijk identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Smarron schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:52:
[...]
............
Ik ben overigens wel van mening dat Logitech best support zou mogen geven, want op de skin na is het apparaatje eigenlijk identiek.
Huh? Dat is je 'defecte' BMW niet naar je BMW dealer brengen maar naar de Volkswagen dealer......en dan service verwachten........
Of je bij de Gamma gekochte boor naar de Praxis brengen en vragen om service.......

(maw redelijk bs mi.)

[ Voor 4% gewijzigd door kaajee op 28-11-2007 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

offtopic:
Je Seat naar de Volkswagendealer sturen was een betere vergelijking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

synthdood schreef op woensdag 28 november 2007 @ 17:39:
[...]

Audi-Addict, mocht je dit lezen, laat je alsjeblieft niet op de kop zitten door een stelletje kinderachtige mierenneukers. Je bijdrage wordt echt heel erg gewaardeerd. Ik hoop snel weer mooie blauwgekleurde posts te zien ;-)
Amen! _/-\o_

• kaajee
Xof schreef op woensdag 28 november 2007 @ 23:10:
offtopic:
offtopic:
Zelfs met je Seat hoe je niet bij de Volkswagen dealer aan te komen........en terecht.......

• Smarron
Xof schreef op woensdag 28 november 2007 @ 23:10:
offtopic:
Dat is een iets betere vergelijking.
kaajee schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:51:
[...]

Huh? Dat is je 'defecte' BMW niet naar je BMW dealer brengen maar naar de Volkswagen dealer......en dan service verwachten........
Of je bij de Gamma gekochte boor naar de Praxis brengen en vragen om service.......

(maw redelijk bs mi.)
Ik geef alleen mijn mening aan. Aangezien HK geen support geeft (Wat slecht is, dat klopt ja), maar ze gewoon een product letterlijk gekopieerd hebben en alleen een ander design gegeven hebben aan de AB en de software, ben ik van mening dat HK even bij Logitech aanklopt om te kijken in hoeverre het mogelijk zou zijn om TC30 ondersteuning te kunnen gaan geven. De 885 is identiek aan de TC30, dus moeilijk is het niet.

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Smarron schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:28:
[...]
Dat is een iets betere vergelijking.
Niet echt, want mijn Seat was lange tijd gewoon in onderhoud bij de VW dealer, stomweg omdat die dichterbij zat.

@XoF: En dat was wel onder garantie. Die auto's komen allemaal bij Pon vandaan, dat is waar uiteindelijk de werkplaatsfactuur heengaat.

En mijn Skoda is nu in onderhoud bij de Seat dealer. Go figure.

[ Voor 17% gewijzigd door SeatRider op 29-11-2007 11:39 ]

• Xof

Xof

Het is meer bedoeld dat je dus een auto koopt bij een Seat dealer (met dezelfde onderdelen als een Volkswagen). Nu houdt je auto er mee op en breng je hem naar een Volkswagen dealer en verwacht je dat ze hem kunnen repareren tegen garantie. Dat lukt natuurlijk niet ;)

• Garyu

Garyu

WW

Xof schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:58:
Het is meer bedoeld dat je dus een auto koopt bij een Seat dealer (met dezelfde onderdelen als een Volkswagen). Nu houdt je auto er mee op en breng je hem naar een Volkswagen dealer en verwacht je dat ze hem kunnen repareren tegen garantie. Dat lukt natuurlijk niet ;)
..tenzij de twee fabrikanten dus een overeenkomst hebben afgesloten voor de support. Maar dat hebben HK en Logitech niet, dus de hele discussie is eigenlijk offtopic :).

• Tito129
Garyu schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:08:
[...]

..tenzij de twee fabrikanten dus een overeenkomst hebben afgesloten voor de support. Maar dat hebben HK en Logitech niet, dus de hele discussie is eigenlijk offtopic :).
idd heb liever antwoord op mijn vraag:)

• Vassie18
Offtopic: Sinds de playboy actie is het niveau van dit topic gedaald en ik kan nergens meer zinvolle antwoorden terug vinden, helaas spijtig.

[ Voor 5% gewijzigd door Vassie18 op 29-11-2007 11:58 ]

Verwijderd

Vassie18, neem eens een kijkje op http://harmony.multiforum.nl/ :)

• Vassie18
Zal ik thuis is doen :). Uit verveling omdat dit de enige website die te bereiken is vanuit werk post ik hier.Hoop op goede info.Helas is dat hier ver te zoeken in tegen stelling tot vroeger

[ Voor 12% gewijzigd door Vassie18 op 29-11-2007 15:02 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.