..vooral stevigere modellen. Ik vind de software redelijk goed en ook de boel bedienen gaat ondertussen aardig, maar wat mij het meeste irriteert zijn de "klik"-geluidjes en het kraken van de afstandsbediening als je op een knopje drukt.
Ik weet niet of het niet degelijk is, maar het voelt in ieder geval niet heel stevig. Vooral de knoppen die ik veel gebruik (volume + en -, channel + en -) hebben daar last van, net als de vier knoppen aan weerszijden van het display.
Alle zachte knoppen werken naar behoren en voelen erg fijn aan, vooral hoe verder naar onder je komt, in de buurt van de batterijen (knopjes 1-9 en de teletekstknoppen), hoe degelijker het allemaal aanvoelt. Ik heb met verschillende modellen gespeeld naast de 525, maar allemaal voelden ze niet heel stevig aan (de 555, maar ook de 885 bijvoorbeeld). De enige die robuuster aanvoelde was de 1000, maar ik wil helemaal geen touch screen. Dat kan je namelijk niet blind bedienen. Daarnaast is ie me net -iets- te duur

.
Buiten dat degelijkheidsgevoel werkt het allemaal wel vrij aardig in ieder geval, en ben ik een tevreden 525 bezitter