Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 14:26
ultrasoon?
over welke harmonyca gaat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
ik zou graag deze willen kopen ( http://www.elekhomica.nl/product_info.p ... efd2820cdf ) maar ik kan deze niet terug vinden en weet niet hoe ik mijn harmony 895 moet programeren
bij thuisverlichting of ... ik weet het niet
kan iemand mij helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
JME schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:49:
Om ook het allerlaatste apparaat in huis met de Harmony te kunnen bedienen, een gashaard, heb ik een omvormer nodig die het IR-signaal van de Harmony omzet in het door de haard gebruikte ultrasoon signaal. Weet iemand of daar programmeerbare apparaatjes voor in de handel zijn?
Inderdaad welk merk/type haard of zoek anders voor de grap een in dit topic, suggestie zoekwoord: "haard"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
1475paul schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 07:26:
ik zou graag deze willen kopen ( http://www.elekhomica.nl/product_info.p ... efd2820cdf ) maar ik kan deze niet terug vinden en weet niet hoe ik mijn harmony 895 moet programeren
bij thuisverlichting of ... ik weet het niet
kan iemand mij helpen
Niemand hier kan em vinden want die link werkt niet............. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
kaajee schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:22:
[...]

Niemand hier kan em vinden want die link werkt niet............. 8)7
bedoel deze

http://www.elekhomica.nl/...?cPath=91&products_id=886

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:37

Simkin

Bzzzzz

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende:

Zodra ik mijn stekkerdoos aanzet komt er spanning te staan op al mijn apparaten. Mijn HDMI switch en de HDX1000 starten dan meteen op, ze gaan niet in stand-by modus zoals de rest van mijn apparaten. Zodra ik een activiteit start die gebruik maakt van 1 van deze apparaten zet hij deze UIT ipv AAN (hebben alleen maar een power toggle knop). De Harmony software gaat er blijkbaar van uit dat standaard alle appartuur UIT staat, dit is dus niet het geval voor al mijn apparaten.

Ik probeer nu voor deze apparaten de standaard power modus te veranderen van UIT naar AAN. Ik heb van alles geprobeerd en heb het gevoel elk Harmony programeer menu al te hebben doorlopen zonder een manier te vinden om dit voor elkaar te krijgen. Heb ik nou werkelijk alleen maar de volgende opties?
  • Apparaten die niet opstarten in standby modus altijd aan laten staat
  • Power toggle knop voor deze apparaten toewijzen aan een niet gebruikte knop en handmatig de apparaten aan en uit zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Je kan aangeven dat bepaalde apparaten altijd aan staan:
• Apparaten (let op: dus NIET de activiteiten-tab!)
• Instellingen van $apparaat
• Stroominstellingen aanpassen
• Ik wil dit apparaat altijd aan laten staan.

Klik nog wat verder en het zou opgelost moeten zijn. :)

[ Voor 7% gewijzigd door pven op 10-10-2009 18:49 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:37

Simkin

Bzzzzz

Bedankt pven, maar dat bevestigd dus helaas mijn vermoeden aangezien je 1 van de door mij aangedragen 'workarounds' benoemd, of begrijp ik je verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:31

JME

zeg maar Jamie

jakob schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 22:24:
ultrasoon?
over welke harmonyca gaat het?
Niet de Harmony, maar onze haard. Die gebruikt ultrasoon signalen.
kaajee schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:21:
Inderdaad welk merk/type haard of zoek anders voor de grap een in dit topic, suggestie zoekwoord: "haard"
Leuk leuk, dan kom je weer op mijn eigen vragen uit :+
Maar destijds ging ik er nog van uit dat de haard een RF signaal gebruikte, inmiddels weet ik dat het ultrasoon is. Ik ben dus op zoek naar een module die een IR signaal van de Harmony kan omzetten naar een specifiek ultrasoon signaal. Vergelijk het met wat de JBMedia kan voor het klikaanklikuit systeem, maar dan nu dus op ultrasoon gebied. Ik heb een DRU Cello gashaard met een Mertik Maxitrol G30-ZRHD afstandbediening, heb zelfs de frequenties van de ultrasoon signalen hier ergens liggen, maar ik vraag me af hoe die details je kunnen helpen bij het het beantwoorden van de basisvraag die ik stel. Maar ik laat me graag verrassen! ;)

[ Voor 7% gewijzigd door JME op 11-10-2009 13:15 . Reden: voorbeeldje JBMedia toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huit
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-09 20:52
Weet iemand hoe ik de 785 kan openmaken? Ik heb de 4 schroeven bij de batterij los en kan dan vanaf achteren de 2 delen losmaken, maar aan de voorkant (bij de ir-leds) blijven ze stijf aan elkaar. Zit er aan de voorkant ook nog ergens een verborgen schroef??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-08 20:06
Dit al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huit
  • Laatst online: 07-09 20:52
Bedankt! Helaas is het dus waarschijnlijk niet goed mogelijk zonder hem te beschadigen. Dan voorlopig maar wat harder op de side buttons drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:54

M0nkeymen

Monkeystyle!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende:

Ik probeer met mijn harmony 885 mijn mediacenter(htpc) aan de praat te krijgen. Ik probeer dat met OVU-4120, ik gebruik XBMC en niet windows media center.

Dit is de OVU-4120:
Afbeeldingslocatie: http://www.funprice.nl/icecatimages/high/116314.jpg

Ik heb hem proberen toe te voegen als apparaat:
-mediacenter pc -> microsoft -> XBOX media center extender
-mediacenter pc -> microsoft -> media center extender
-mediacenter pc -> microsoft -> MCE
-mediacenter pc -> microsoft -> MCE remote
-mediacenter pc -> philips -> OVU-4120
-mediacenter pc -> philips -> SR5100

Bij sommige werken de knopjes up, down, left, right en OK goed maar de rest niet. Zijn er andere manier om mijn probleem op te lossen? Als ik op de knopjes druk gaat er wel een lampje aan op de OVU-4120 maar er gebeurd niets. :(

ik gebruik windows 7 x64
In windows media center doet hij het wel helemaal goed, dus hij doet het wel. Ik heb ook geprobeert de IR server suite te installeren maar dat werkte ook niet.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 14-09 07:41
Probeer eens Plex toe te voegen. Die staat ook in multimedia pc. Plex is een fork van XBMC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

lowfi schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:54:
Probeer eens Plex toe te voegen. Die staat ook in multimedia pc. Plex is een fork van XBMC.
toegevoegd als mediacenter pc -> plex - plex player maar helaas deed geen enkel knopje het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:00

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb een Harmony 555 en ik krijg nu de hele tijd als ik een activitie wil doen dat ik van die blokjes op mijn scherm krijg en dat hij terug gaat naar "Welkom bij uw afstandsbediening", een reset lijkt het wel. Dit had ik een aantal dagen geleden ook, toen heb ik met de software van de AB hem opnieuw laten updaten maar dat heeft dus maar voor enkele dagen gewerkt. Is de AB defect?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool_zero
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-10-2022
Probeer eens andere baterijen. Ik heb dit ook wel eens gezien toen mijn baterijen leeg waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Hallo,

Ik heb mijn vorige probleem opgelost d.m.v. Eventghost(harmony ingesteld als philips mce remote) de knoppen ingedrukt en gekoppeld aan de xbmc plugin van eventghost. simpel eigenlijk :)

Nu het volgende, is het mogelijk om een programma(xbmc.exe) te laten starten als ik op een activiteit klik? Zo ja in welke richting moet ik zoeken.

Verder super te vrede over mijn harmony!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb recent een probleem met mijn harmony 555,

elke keer als ik een activiteit start reboot de afstandsbediening en gebeurt er niks. na een paar keer proberen doet hij het pas. Afstandsbediening deed het voorheen prima en de batterijen heb ik al vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Ook al eens een firmware upgrade gedaan? Ook al staat de laatste FW er al op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:32
Hallo,

Ik had een vraag over het gebruik van een harmony 555 i.c.m een upc hddvr box.

Een aantal HD kanalen (waaronder NED1 2 3, RTL 7 & RTL8HD), bevinden zich op de hogere kanaalen (77, 78 etc). Is het bijvoorbeeld mogelijk als ik op ''1'' druk op de logitech harmony, dat hij het kanaal 77 selecteerd (waar NED1HD is gevestigd) en niet naar het normale NED1 kanaal gaat? Zo ja, hoe doe ik dit?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:44
Bij het apparaat zelf (in de harmony software) de numerieke toetsen zelf via de originele afstandbediening laten leren, en dan bij het leren van de 1 op de originele afstandsbediening 77 invoeren. Weet alleen niet of dat gaat lukken omdat je er een combinatie van toetsen aan wilt hangen, maar waarschijnlijk kan het wel in 'raw'-mode.

Je kan er wel maar 10 inzetten, bij 11 probeert hij naar kanaal 7777 te gaan :P

[ Voor 12% gewijzigd door sewer op 19-10-2009 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, volgensmij is ie nu stuk :( toen ik net tv wilde kijken kwam er alleen een hoog piegeluid uit de afstandbediening, toen heb ik er 1 batterij uitgehaald en nu doet ie helemaal niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:50:
hmm, volgensmij is ie nu stuk :( toen ik net tv wilde kijken kwam er alleen een hoog piegeluid uit de afstandbediening, toen heb ik er 1 batterij uitgehaald en nu doet ie helemaal niks meer.
Batterij weer terug stoppen :p

Geintje. Heb je hem al eens aan de PC gehangen en opnieuw proberen te programmeren?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:52:
[...]

Batterij weer terug stoppen :p

Geintje. Heb je hem al eens aan de PC gehangen en opnieuw proberen te programmeren?
heb allebatterijen nog maar eens vervangen en toen ging hij weer aan, welliswaar in safemode maar hij doet het nu weer nu ik heb weer heb geprogrammeerd. of de batterijen waren van kutkwaliteit of ze waren al leeg toen ik ze erin stopte de vorige keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525
  • Laatst online: 11-07-2024

V525

.

Na enige uitzoek werk heb ik mijn keuze laten vallen op de Harmony One.

Ik wil de volgende apparaten bedienen:

TV, Reciever, Digitale ontv en playstation 3 ( Alles zit aangesloten via HDMI op mijn reciever )

Nu worden bovenstaande gewoon ondersteund ( De playstation 3 met een Logitech adapter ).
Maar daarnaast wil ik een elektrisch projectie scherm, een wii, een beamer en verlichting bedienen via de AB.

Het elektrisch scherm is nu met een op en neer schakelaar ( Handmatig ) aangesloten incl 0 stand. Hiervoor wil ik dus een draadloze schakelaar hebben. Nu heb ik zitten kijken voor een Somfy, maar dat werkt via RF.
Nu zijn er verschillende mogelijkheden beschreven op allerlei fora's, maar veel wijzer word ik er niet van.
Heeft iemand een goede oplossing om het projectiedoek elektrisch te bedienen via de AB. Ik moet dus nog een draadloze ontvanger kopen. En dan eentje die via IR werkt dan toch?

De Wii heb ik al van begrepen dat hier geen mogelijkheid voor is, klopt dit? Is deze echt niet te bedienen net zoals de playstation ( Dus ook aan/ uit etc )

Ik ben ook bezig met de aanschaf van een beamer. Nu heb ik begrepen dat dit voor de meeste ook geen probleem moet zijn.

Dan nog verlichting, ook hier is van alles over te vinden maar ook daar zie ik door het bos de bomen niet meer. Er word gesproken over marmitek en nog wat andere hardware en dat x het aantal te bedienen lampen. Ik neem aan dat er gewoon een ontvanger na het stopcontact en voor de lamp aangesloten moet worden. En de zender je AB is. Welke kan ik hiervoor het beste voor gebruiken. Van dimmen is geen sprake, alhoewel het wel een leuke extra feature zou zijn.

Het zijn aardig wat vragen, maar alle ideeen of tips zijn welkom. Zijn mijn vragen uberhaubt mogelijk? Het zou natuurlijk wel erg leuk zijn als alles ( Bovenstaande ) via de AB te bedienen is.
Heb het e.e.a. zelf kunnen uitzoeken, mar zoals gezegd raak ik volledig in de war van de vele mogelijkheden.

[ Voor 5% gewijzigd door V525 op 22-10-2009 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:52
V525 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 23:25:
De Wii heb ik al van begrepen dat hier geen mogelijkheid voor is, klopt dit? Is deze echt niet te bedienen net zoals de playstation ( Dus ook aan/ uit etc )
Nee dit kan niet, je kunt natuurlijk wel je tv en receiver met de AB op het juiste kanaal zetten. En je moet om de Wii te bedienen toch je Wii-mote al pakken en daarmee kun je wel je wii aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongentje schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 07:47:
[...]

Nee dit kan niet, je kunt natuurlijk wel je tv en receiver met de AB op het juiste kanaal zetten. En je moet om de Wii te bedienen toch je Wii-mote al pakken en daarmee kun je wel je wii aanzetten.
Dat is ook de reden dat ik niet verder gezocht heb.
Wel een gemiste kans van Logitech dat hun IR-BT omzetter alleen voor de PS3 werkt.
Als ze hem programmeerbaar hadden gemaakt (zoals de AB's zelf) en aan meerdere apparaten te koppelen, dan was de Wii wel bedienbaar geweest. Net als alle andere apparaten met BT aansturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
sewer schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 00:21:
Bij het apparaat zelf (in de harmony software) de numerieke toetsen zelf via de originele afstandbediening laten leren, en dan bij het leren van de 1 op de originele afstandsbediening 77 invoeren. Weet alleen niet of dat gaat lukken omdat je er een combinatie van toetsen aan wilt hangen, maar waarschijnlijk kan het wel in 'raw'-mode.

Je kan er wel maar 10 inzetten, bij 11 probeert hij naar kanaal 7777 te gaan :P
Je kan toch een reeks aan de 1-toets koppelen? Dan hoef je niets met RAW te doen. Ahja, als je idd normaal met de cijfertjes zapt dan is die reeks niet zo handig. :)

Wat ik zelf overigens heb gedaan (Harmony One) is in het touchscreen de logotjes van de zenders opnemen en daar het juist kanaal achter hangen, sinds die tijd heb ik de cijfertoetsen niet nodig om te zappen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door pven op 22-10-2009 08:27 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525
  • Laatst online: 11-07-2024

V525

.

jongentje schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 07:47:
[...]

Duidelijk, als het alleen de Wii is ( Deze word toch alleen door vrouw lief gebruikt ) ga ik de AB nog steeds aanschaffen of toch eentje die ook RF ondersteund en dan in combinatie met een marmitek schakelaar. Eerst even langs wat winkels om te vragen hoe het werkt met verlichting en men projectie scherm.

[ Voor 7% gewijzigd door V525 op 22-10-2009 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:29

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Als ik de RF wireless extender op mijn harmony 1100 aan wil sluiten moet ik dan alle apparaten via de RF bedienen of kan mijn tv bijvoorbeeld nog via IR?

Ik wil graag alleen de apparaten in de kastjes via IR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

OK, hier volgt een ingewikkeld verhaal, maar ik doe m'n best...

Voor het bedienen van de klikaanklikuit verlichting in mijn huis heb ik een Harmony in combinatie met de JBMedia Light Manager Classic. Er zijn twee manieren om deze combi te gebruiken: de statische setup (op basis van de device Intertechno YCT-100 uit de Harmony database) en de dynamische setup (op basis van de JBMedia Light Manager uit de database). Beide hebben hun voordelen: met de Intertechno YCT-100 als device krijg je knoppen waarmee je rechtstreeks de schakelaars A1 t/m D4 aan en uit kan zetten. Met de JBMedia Light Manager als device kun je ook de hogere codes verzenden en daarboven ook nog eens codes voor “groep aan” en “groep uit”. Nadeel van de dynamische setup is echter dat je altijd eerst een knop moet indrukken om een schakelaar te kiezen, en daarna een knop voor aan of uit. Een lamop bedienen gaat dus altijd via 2 clicks, en is blind wat lastig uit te voeren.

Nu wil ik graag het beste uit twee werelden. Ik gebruik in mijn woonkamer 4 schakelaars: D1 t/m D4. Met de statische setup kan ik die alle 4 onafhankelijk bedienen en ze stuk voor stuk met 1 druk op de knop aan of uitschakelen. Dat wil ik zo houden. Daarnaast wil ik een knop voor “alles aan” en een knop voor “alles uit”. Dat betekent dat ik de Intertechno en de JBMedia moet combineren. Dat kan natuurlijk in een Activity, maar dat krijg ik niet goed aan de praat.

Wat er gebeurt: ik wil een film kijken en kies de Activity “film kijken”. Versterker en TV gaan aan, kanalen worden gekozen, DVD gaat aan, allemaal prima. Dan bedenk ik mij tijdens de film dat ik een lamp wat meer wil dimmen. Ik kies de Activity “lampen bedienen” en ik bedien de lampen. Daarna wil ik terug naar filmbediening, dus ik kies opnieuw voor de Activity “film kijken”. En daar gaat het mis: mijn Harmony gaat vrolijk allerlei power- en kanaalcommando’s naar de TV en de versterker sturen. Maar mijn film liep nog gewoon! Eigenlijk heb ik dus tijdens de Activity “film kijken” tijdelijk de Activity “lampen bedienen” gebruikt, maar de Activity “film kijken” moet daarna wel gewoon doorlopen. En dat doet ie dus niet.

Ik los mijn probleem nu op door voor het bedienen van de lampen geen Activity meer te gebruiken, maar de Device Mode. Helaas moet ik dan dus kiezen: of de Intertechno, of de JBMedia. Nu wil ik dat oplossen door 4 knoppen van de JBMedia toe te voegen aan de Device Mode van de Intertechno: L4, OK, groep aan, en groep uit (die eerste 2 heb ik nodig om na een stroomonderbreking de JBMedia weer op groep D in te kunnen stellen). Nieuwe uitdaging: hoe krijg ik die knoppen van de JBMedia in de device Intertechno? Ik denk er zelf aan om die codes handmatig aan mijn Harmony te leren, maar weet iemand of je die kan overzetten in de software en zo ja, hoe dan? Het enige wat ik kan bedenken is dat ik iemand nodig heb met een tweede Harmony die de JBMedia even wil installeren en daarna die codes naar mijn Harmony wil toezenden. Maar die moet je dan wel kennen...

Of weet iemand anders een andere (of betere) oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool_zero
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-10-2022
Ik heb alleen een Intertechno YCT-100 ingesteld en gebruik een sequence om meerdere lampen met 1 knop aan/uit te zetten. Dit heeft alleen als nadeel dat de lampen na elkaar aan worden gezet en niet tegelijk.

Je zou ook aan de activity "film kijken" een of beide licht control apparaten kunnen toevoegen zodat je de signalen kan sturen (knoppen bij additional buttons ofzo) zonder dat je uit je activity "film kijken" gaat. Het nadeel is natuurlijk dat je dit voor elke activity dan weer apart moet instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

cool_zero schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 21:58:
Ik heb alleen een Intertechno YCT-100 ingesteld en gebruik een sequence om meerdere lampen met 1 knop aan/uit te zetten. Dit heeft alleen als nadeel dat de lampen na elkaar aan worden gezet en niet tegelijk.
Gezien mijn Activity-problemen gaat dat niet lukken, sequences werken namelijk niet in Device Mode.
cool_zero schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 21:58:
Je zou ook aan de activity "film kijken" een of beide licht control apparaten kunnen toevoegen zodat je de signalen kan sturen (knoppen bij additional buttons ofzo) zonder dat je uit je activity "film kijken" gaat. Het nadeel is natuurlijk dat je dit voor elke activity dan weer apart moet instellen.
Dat is wel een idee! Toegegeven, beetje omslachtig, maar zou moeten werken. Ik ga eens kijken hoe dat bevalt. Dank je voor het meedenken!!
En als iemand anders nog een idee heeft, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:29

vanDaal

-ismeereentje

Vandaag op Daily Mania, de nieuwe Logitech Harmony 700 voor 99,-. Goedkoopst is 118,- in de PW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2024
vanDaal schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:33:
Vandaag op Daily Mania, de nieuwe Logitech Harmony 700 voor 99,-. Goedkoopst is 118,- in de PW.
Hij ziet er, anders dan het typenummer doet vermoeden, ouderwets uit. Ik zou dan voor de harmony 785 of de One gaan. Ikzelf ben momenteen in onderhandeling voor een harmony 1000, laat wel weten hoe dat afloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 14:35

GVR

Gisteren de One gekregen en geinstalleerd, ben helemaal tevreden met het nieuwe speeltje. Ideaal! Omdat hij de Wii niet kan bedienen wel een extra activiteit om de tv aan te zetten en de versterker op het goede kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvad
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 00:30
Ik heb de Harmony 885 en heb een probleem waarvan ik denk dat deze niet opgelost kan worden, maar ik wil hem toch even posten.

Ik gebruik hem namelijk in combinatie met 2 versterkers (1 voor 5.1 en 1 voor 2.0). Op zich geen probleem, maar de 2 versterkers zijn van hetzelfde merk. Als je de een aanzet, gaat de andere ook aan, ook met de originele afstandsbediening. Zelfde geld voor volume.

Het enige verschil is dat bij versterker 1 het volume per 0.5db wordt bepaald en bij versterker 2 per 1db. Als je dus een activity start, en je zet hem niet handmatig uit, dan verandert het volume van de een extremer dan de andere, waardoor je soms een lichter brom hoort, omdat het geluid van versterker 2 hard op geen signaal staat. Erg vervelend dus, maar ik zoek dus een softwarematige oplossing.

Is het misschien mogelijk het signaal van de versterkers nét iets aan te passen zodat de ene er net wel, en de andere er net niet op reageert? Of is dit gewoon praktisch hetzelfde signaal en is de enige oplossing het handmatig uitzetten na een start van een activity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:25

Sandyman538

SandstorM [148839]

Als ik het goed begrijp geeft ook de originele afstandsbediening (als je die zou gebruiken) hetzelfde probleem, dan is het naar mijn idee niet op te lossen met de harmony. Die kan alleen maar signalen doorgeven. En kan niet de signalen voor jouw receivers aanpassen (of ik begrijp het verkeerd :) ).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05:53
@Yvad: Misschien kun je je versterkers op zo'n afstandsbediend stopcontact (zoiets) aansluiten en vervolgens met een IR -> RF omvormer (zoiets) schakelen? Dan kan je Harmony de stroom van één van de versterkers afhalen.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad
  • Laatst online: 12:27

Nerpissad

~ett korståg mot långsam käng~

het verdient niet de schoonheidsprijs, maar ik gebruik zelf van die IR extenders waarbij je van die oogjes op de IR ontvanger van de versterker plakt. de ontvanger van de extender zelf, stuurt op zijn beurt de IR signalen door naar het betreffend apparaat (in jouw geval dus de juiste versterker).

dit alles er van uit gaande dat de versterkers in 2 verschillende activiteiten zijn ondergebracht.
ik denk dat dat in theorie zou moeten werken...

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

JME schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:03:
OK, hier volgt een ingewikkeld verhaal, maar ik doe m'n best...

-ingewikkeld verhaal geknipt-

Het enige wat ik kan bedenken is dat ik iemand nodig heb met een tweede Harmony die de JBMedia even wil installeren en daarna die codes naar mijn Harmony wil toezenden. Maar die moet je dan wel kennen...
En die oplossing bleek dus te werken! M'n zwager had nog een ongebruikte :? Harmony op zolder liggen, daarop heb ik de JBMedia-device geladen, en vervolgens de gewenste knoppen aan de Intertechno-device op mijn eigen Harmony geleerd. Werkt nu helemaal zoals ik het wil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelf de harmony one, en bedien de volgende apparaten..
panasonic plasma
panasonic home cinema met ingebouwde blu-ray
upc media box
xbox360
logic3 hdmi splitter

nu heb ik de upc box en de xbox op de hdmi splitter aangesloten omdat m'n plasma maar 2 hdmi ingangen heeft (aan de achterkant)
alleen als ik tussen die 2 wil schakelen wil de splitter niet meewerken
mailtje gestuurd naar logitec met als antwoord dat ik op m'n harmony one fucnties moest leren van de hdmi splitter remote.
nou denk ik dat ik dat goed heb gedaan maar het werkt nog steeds niet
ook spring de xbox niet aan als ik mijn activieteit op xbox spelen zet
weet iemand n oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Momenteel zit ik er ook over te denken om een Harmony aan te schaffen. Een paar jaar geleden heb ik mijn vader een 525 op zijn verjaardag gegeven. Ik red met opzich wel met mijn afzonderlijke AB's, maar 1 ipv 5 is toch wel een stuk makkelijker :)

Ik zit te twijfelen tussen de One en de 895, kosten beide nagenoeg hetzelfde bij de MM (+- 130). De 895 heeft RF was opzich wel ideaal is, dan kan de decoder van het tvmeubel af. Ik lees echter wat gemengde verhalen, de kwaliteit schijnt niet echt geweldig te zijn namelijk? Grotendeels onder garantie natuurlijk maar toch... daar zit je niet op te wachten. Over de One daarentegen lees ik redelijk positieve verhalen, alleen jammer dat die dan weer geen RF heeft. Dit dacht ik eventueel op te lossen door er een IR-extender bij te kopen, maarja... dan blijft er alsnog een kastje staan. De One vind ik wel wat mooier dan de 895 trouwens, die laatste is wel heel futuristisch...

Iemand tips om de keuze wat makkelijker te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Nerpissad schreef op donderdag 05 november 2009 @ 01:09:
het verdient niet de schoonheidsprijs, maar ik gebruik zelf van die IR extenders waarbij je van die oogjes op de IR ontvanger van de versterker plakt. de ontvanger van de extender zelf, stuurt op zijn beurt de IR signalen door naar het betreffend apparaat (in jouw geval dus de juiste versterker).

dit alles er van uit gaande dat de versterkers in 2 verschillende activiteiten zijn ondergebracht.
ik denk dat dat in theorie zou moeten werken...
Hoe wilde je dat dan doen? Met twee extenders? En hoe vertel je dan welke extender naar je afstandsbediening moet luisteren? Ik zie het nog niet helemaal voor me. :P
kingrichard47 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 21:15:
Ik zit te twijfelen tussen de One en de 895, kosten beide nagenoeg hetzelfde bij de MM (+- 130). De 895 heeft RF was opzich wel ideaal is, dan kan de decoder van het tvmeubel af. Ik lees echter wat gemengde verhalen, de kwaliteit schijnt niet echt geweldig te zijn namelijk? Grotendeels onder garantie natuurlijk maar toch... daar zit je niet op te wachten. Over de One daarentegen lees ik redelijk positieve verhalen, alleen jammer dat die dan weer geen RF heeft. Dit dacht ik eventueel op te lossen door er een IR-extender bij te kopen, maarja... dan blijft er alsnog een kastje staan. De One vind ik wel wat mooier dan de 895 trouwens, die laatste is wel heel futuristisch...
Het beste uit twee werelden: De Harmony 900? Uit dezelfde gerenatie als de One, hetzelfde design als de One én RF!

Alleen de prijs he... tjsa. ;) Je krijgt er dan afaik wel de RF-ontvanger/IR-zender bij, dat is met de 895 toch niet zo?

[ Voor 41% gewijzigd door Xander op 05-11-2009 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Niet online
Xander schreef op donderdag 05 november 2009 @ 21:36:
[...]
Het beste uit twee werelden: De Harmony 900? Uit dezelfde gerenatie als de One, hetzelfde design als de One én RF!

Alleen de prijs he... tjsa. ;) Je krijgt er dan afaik wel de RF-ontvanger/IR-zender bij, dat is met de 895 toch niet zo?
De 900 is inderdaad een geweldige oplossing maar inderdaad die prijs. Ruim € 100 voor een AB vind ik al veel maar > € 300 wordt echt té gek :X

Bij de 895 die ze bij de MM hadden liggen kreeg je wel ook een RF/IR extender erbij, dus wel helemaal compleet. Misschien bestaan er verschillende setjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad
  • Laatst online: 12:27

Nerpissad

~ett korståg mot långsam käng~

Xander schreef op donderdag 05 november 2009 @ 21:36:
[...]

Hoe wilde je dat dan doen? Met twee extenders? En hoe vertel je dan welke extender naar je afstandsbediening moet luisteren? Ik zie het nog niet helemaal voor me. :P
ik heb zelf niet zo'n set-up, dus ik filosofeer maar wat raak, maar ik kan me voorstellen dat wanneer één activiteit bv. muziek luisteren is ingesteld zodat de 2.0 versterker gebruikt wordt. activiteit film kijken maakt gebruik van de 5.1 versterker. dan is het toch zo dat wanneer er muziek geluisterd wordt de volume signalen naar de 2.0 versterker gestuurd worden? als het goed is zitten er op iedere versterker 2 oogjes van de IR extender die de signalen naar de juiste versterker sturen. of zie ik het helemaal verkeerd?

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Nerpissad schreef op donderdag 05 november 2009 @ 22:33:
[...]

ik heb zelf niet zo'n set-up, dus ik filosofeer maar wat raak, maar ik kan me voorstellen dat wanneer één activiteit bv. muziek luisteren is ingesteld zodat de 2.0 versterker gebruikt wordt. activiteit film kijken maakt gebruik van de 5.1 versterker. dan is het toch zo dat wanneer er muziek geluisterd wordt de volume signalen naar de 2.0 versterker gestuurd worden? als het goed is zitten er op iedere versterker 2 oogjes van de IR extender die de signalen naar de juiste versterker sturen. of zie ik het helemaal verkeerd?
Het probleem is net dat de power- en volumesignalen voor beide versterkers hetzelfde zijn (ofewel, beide versterkers reageren op één en hetzelfde signaal). Ook als je het door een repeater heenvoert...
kingrichard47 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 22:08:
[...]

De 900 is inderdaad een geweldige oplossing maar inderdaad die prijs. Ruim € 100 voor een AB vind ik al veel maar > € 300 wordt echt té gek :X
Tjah, dan wordt het toch kiezen tussen een verouderde afstandsbediening (het model is al weer 4 jaar op de markt...) waar de nodige problemen mee zijn geweest (knopjes die minder goed gingen werken enzo, voglens mij had je het zelf al gevonden ;)) of geen RF... Die keus kan je alleen zelf maken denk ik. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Xander op 05-11-2009 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
Hallo heren,

De vraag werd hierboven ook al eens gesteld door iemand met een 1100, maar mogelijk is dit ook nuttige info voor mensen die een ander model met RF hebben...

Ik krijg mijn harmony 1000 volgende week binnen en wil graag tegelijk infraroodapparaten kunnen bedienen als mijn RF-schakelbare verlichting (althans klikschakelaars). Kan dit tegelijk op die harmony's?

Daarnaast heb ik ook nog de vraag of de harmony werkt met elke standaard (kijkshop) RF schakelaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:20

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 08:19:
Dat is ook de reden dat ik niet verder gezocht heb.
Wel een gemiste kans van Logitech dat hun IR-BT omzetter alleen voor de PS3 werkt.
Als ze hem programmeerbaar hadden gemaakt (zoals de AB's zelf) en aan meerdere apparaten te koppelen, dan was de Wii wel bedienbaar geweest. Net als alle andere apparaten met BT aansturing.
En dan? De cursor bedienen met de 'd-pad'? Lijkt mij verre van ideaal.
De PS3 remote is gemakkelijk te vervangen, de Wii-remote is toch een manier van bedienen op zich.
En dan nog, ga jij met je harmony zwaaien tijdens een spelletje? Ben bang dat het bewegingsmetertje voor het licht niet precies genoeg is. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:47

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Ik maak al een tijd gebruik van de Harmony, eerst met een 525 en nu al een tijdje met de 785. Nu wil ik deze ook gaan inzetten voor het besturen van mijn (HT)PC. Deze PC heeft echter geen IR receiver. Nu was ik op zoek naar een MCE Remote setje maar deze zijn (bijna) niet meer te krijgen. Nu vroeg ik mij af. Als ik nu een cheap-as IR setje koop (zoals deze), de bijbehorende AB opberg en in mijn Harmony eem MCE AB toevoeg werkt het dan? Met andere woorden, maakt her überhaupt uit wat voor IR receiver ik aan mijn PC koppel om mijn Hamrony te kunnen gebruiken voor de HTPC?

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

DayteX schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 00:59:
Hallo heren,

De vraag werd hierboven ook al eens gesteld door iemand met een 1100, maar mogelijk is dit ook nuttige info voor mensen die een ander model met RF hebben...

Ik krijg mijn harmony 1000 volgende week binnen en wil graag tegelijk infraroodapparaten kunnen bedienen als mijn RF-schakelbare verlichting (althans klikschakelaars). Kan dit tegelijk op die harmony's?

Daarnaast heb ik ook nog de vraag of de harmony werkt met elke standaard (kijkshop) RF schakelaar?
Zover ik weet is de RF die de Harmony gebruikt niet bedoeld, en ook niet te gebruiken voor de bediening van RF-klik schakelaars. Het enige waar Harmony dat voor gebruikt is om IR apparatuur in andere ruimtes te kunnen bedienen met de Wireless Extender.
Wat ik wel weet is dat er kastjes zijn die IR om kunnen zetten naar RF klik-aan-klik-uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Niet online
ma9ma schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 10:14:
Ik maak al een tijd gebruik van de Harmony, eerst met een 525 en nu al een tijdje met de 785. Nu wil ik deze ook gaan inzetten voor het besturen van mijn (HT)PC. Deze PC heeft echter geen IR receiver. Nu was ik op zoek naar een MCE Remote setje maar deze zijn (bijna) niet meer te krijgen. Nu vroeg ik mij af. Als ik nu een cheap-as IR setje koop (zoals deze), de bijbehorende AB opberg en in mijn Harmony eem MCE AB toevoeg werkt het dan? Met andere woorden, maakt her überhaupt uit wat voor IR receiver ik aan mijn PC koppel om mijn Hamrony te kunnen gebruiken voor de HTPC?
Lijkt mij dat dit geen probleem moet zijn. Mocht er toch iets bijzonders met die ontvanger zijn dan kan je altijd de IR codes van de bijgeleverde AB kopieeren naar de Harmony. Je kan bij de meeste winkels ook wel een losse USB IR adapter/dongle kopen voor +- € 10, die adaptertjes werken volgens mij allemaal volgens het zelfde principe. Voor een tientje in ieder geval het proberen waard denk ik :)

Ik denk dat ik zelf voor de Harmony One ga, deze lijkt mij toch wat degelijker en fijner in gebruik. Om de decoder toch in de kast te kunnen zetten ga ik proberen om een los IR-verleng setje ergens netjes weg te werken en de kabels daarvan door de onder- of achterkant van de kast laat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 08:59:
[...]

En dan? De cursor bedienen met de 'd-pad'? Lijkt mij verre van ideaal.
De PS3 remote is gemakkelijk te vervangen, de Wii-remote is toch een manier van bedienen op zich.
En dan nog, ga jij met je harmony zwaaien tijdens een spelletje? Ben bang dat het bewegingsmetertje voor het licht niet precies genoeg is. :+
Het ging mij niet om het spelen van spelletjes op de Wii, de spelletje op mijn PS3 speel ik ook niet met de Harmony afstandsbedoening. Het ging mij meer om het bedienen van apparaten met BT-aansturing. En dat puur theoretisch omdat ik, naast de PS3 en de Wii, geen apparaten heb die met BT bediend kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaajee schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:11:
Hier heb je ook nog een tweetal IR opties voor een PS3 (goedkoper, want geen verzendkosten, wel lang (2-3wkn) wachten)

-http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10879
-http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6851
Ik heb die bovenste aangeschaft. Werkt prima maar wil natuurlijk dat hij met mijn Logitech 525 werkt. Heeft iemand dat al voor elkaar gekregen met die Pega RC? Ik krijg het maar niet voor elkaar. Op de bovenstaande site staat dat je moet doen alsof hij conncet met een xbox 360. Ook als ik dat doe werkt het nog niet.

Iemand?

• DayteX
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 23:41:
[...]

Ik heb die bovenste aangeschaft. Werkt prima maar wil natuurlijk dat hij met mijn Logitech 525 werkt. Heeft iemand dat al voor elkaar gekregen met die Pega RC? Ik krijg het maar niet voor elkaar. Op de bovenstaande site staat dat je moet doen alsof hij conncet met een xbox 360. Ook als ik dat doe werkt het nog niet.

Iemand?
Ik heb een dergelijk setje (nyko) gekocht maar de harmony is niet direct compatibel met alle functies van die USB IR Dongle... Zo werkt aan/uit niet en kan hij niet altijd overweg met de IR instructies zoals door de Harmony doorgegeven. Ik weet niet hoe ik dit kan oplossen (aangezien het niet bij de devices staat)

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:16

PoweRoy

funky!

Ik gebruik nu al een tijdje mijn harmony met plezier (panasonic 42pz85e/ hdx1000/ humax IR-FOx maar ik wil ook mijn Panasonic DMR-EH57 werkend krijgen. Deze staat niet in de lijst van de software. Hoe kan ik deze werkend krijgen?

[This space is for rent]

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:23

Pierre

Van nature lui!

Je kan hier kijken of je device werkt met de Harmony klik.

Maar ik denk dat je pech hebt 8)7, wat opzich jammer zou zijn natuurlijk. Misschien dat je kan bellen met de helpdesk en is er een vervangend device geschikt wat je kan gebruiken.

[ Voor 19% gewijzigd door Pierre op 12-11-2009 16:33 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• bluek
  • Laatst online: 14-09 21:01
PoweRoy schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:18:
Ik gebruik nu al een tijdje mijn harmony met plezier (panasonic 42pz85e/ hdx1000/ humax IR-FOx maar ik wil ook mijn Panasonic DMR-EH57 werkend krijgen. Deze staat niet in de lijst van de software. Hoe kan ik deze werkend krijgen?
Ik heb de Panasonic DMR-EH55 of 56 (weet ik even niet uit mijn hoofd) maar die kan kan ik gewoon met mijn 895 bedienen. Waarschijnlijk kan je met een ander model nummer al behoorlijk ver komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:05

SeatRider

Hips don't lie

Twee vragen :)

1. De accu in mijn TC-30 houdt het nu nog maar een klein weekje vol, dat was vroeger ruim een maand, wat is de goedkoopste vervangingsoptie? Ik meen me te herinneren dat het dezelfde Accu was als van oude Nokia telefoons...?

Edit: Ik kom op eBay accu's tegen voor de One (930mA) en voor de 1000/1100 (1250mA). Deze laatste is ietsjes goedkoper, en lijkt gewoon dezelfde vorm te hebben. Gaat dat werken?

2. De HK software werkt sinds kort niet meer op mijn Vista laptop, hij crasht met "Fatal exception caught executing JVM runtime: Exception or Error thrown from Java". Op mijn XP netbookje werkt het nog wel gelukkig, maar toch is dit onhandig :)

[ Voor 26% gewijzigd door SeatRider op 15-11-2009 12:40 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
SeatRider schreef op zondag 15 november 2009 @ 12:16:
Edit: Ik kom op eBay accu's tegen voor de One (930mA) en voor de 1000/1100 (1250mA). Deze laatste is ietsjes goedkoper, en lijkt gewoon dezelfde vorm te hebben. Gaat dat werken?
Die 1250mAh accu heb ik één in mijn Squeezebox Controller zitten, die past niet in de One! Hij is net een tikje breder...

Mijn ouders zijn ook aan een nieuwe accu voor hun Harmony One toe, de huidige staat bol en is ondertussen zo dik geworden dat je hem er nauwelijks uitkrijgt. :/ De verkrijgbaarheid van zo'n accu lijkt alleen een beetje tegen te vallen, bij webwinkels heb ik hem nog niet gezien, de Logitech Parts Store kan hem ook (nog) niet leveren.

Ik koop eigenlijk liever geen imitatie-accu, en zo'n Nokia accu schijnt niet goed te laden in de Harmony, hij heeft dan ook 4 pinnetjes ipv 3 (de middelste is in tweeën gesplitst, als je goed kijkt). Bron: Een paar fora die ik vanmiddag heb zitten doorpluizen. Ik kan het even niet meer terugvinden. :X

Denk dat ik ook maar eens op ebay moet gaan kijken. Toch raar.

(In tegenstelling tot de rest van de wereld heb ik uitsluitend slechte ervaringen met Logitech ondersteuning en heb ik bij vragen over garantie nog nooit iets anders teruggehoord dan "Zoek het maar uit met de verkoper". Met het ding naar de mediamarkt zonder een bon en zonder een idee van de aankoopdatum zie ik ook niet zitten, ik wil dus gewoon een accu nieuwe kopen. Maar ook dat valt niet mee...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Laatst online: 13:28

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb sinds jaar en dag een 525.
Helaas ging deze afgelopen week kapot, Exit knop deed niets meer, heb de ab nog open gehad.
Er viel niet veel schoon te maken cq repareren.

Heb een 555 besteld en net binnen, deze is echt een stuk beter zeg!
Knoppen veel robuuster en hij kraakt niet meer. :)
Replace remote was zo gepiept via de software.

Heb ook naar de andere AB's gekeken maar vond ze vrij prijzig en kwa layout niet super.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
Zo,

Heb de harmony binnen en na vele problemen om deze werkend te krijgen met MacOSX (i.v.m. niet herkennen als USB- maar als netwerkdevice! ) heb ik nu het volgende voor: Wanneer ik de afstandsbediening wil updaten met icoontjes van mijn favoriete zenders, loopt hij vast bij 80% en krijg ik de melding dat alles goed ging behalve dat de regio niet kan worden bijgewerkt.

Heeft iemand dit al eens meegemaakt?

Ps: Betreft een harmony 1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Hoe zit het met de registratie van je afstandsbediening bij Logitech. Was laatst m'n wachtwoord vergeten en toen moest ik mijn afstandsbediening inpluggen om het wachtwoord te veranderen. Staat je aacount in fo dan op je AB?

Misschien wil ik em verkopen dus weet niet of dat wel kan dan :-) (of kan ik em formatteren?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ik heb een harmony one gekocht echt een mega dingetje! Alleen wil ik ook mijn pc er mee bedienen (HTPCtje) nu vroeg ik mij af of dat ook middels de ontvanger van een draadloos toetsenbord kan?
Mocht dit kunnen hebben jullie dan een advies voor mij? Waar ik op moet letten of welke toetsenbord een beetje goed is :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:01

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

ronwiel schreef op woensdag 18 november 2009 @ 19:35:
Hoe zit het met de registratie van je afstandsbediening bij Logitech. Was laatst m'n wachtwoord vergeten en toen moest ik mijn afstandsbediening inpluggen om het wachtwoord te veranderen. Staat je aacount in fo dan op je AB?

Misschien wil ik em verkopen dus weet niet of dat wel kan dan :-) (of kan ik em formatteren?).
Zelf denk ik dat andersom is, info AB staat in je account.
Door dat account te deleten kan iemand anders er weer een aanmaken voor die AB.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Damien2004 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:19:
Ik heb een harmony one gekocht echt een mega dingetje! Alleen wil ik ook mijn pc er mee bedienen (HTPCtje) nu vroeg ik mij af of dat ook middels de ontvanger van een draadloos toetsenbord kan?
Mocht dit kunnen hebben jullie dan een advies voor mij? Waar ik op moet letten of welke toetsenbord een beetje goed is :)
Nee, zal niet gaan.
Je moet een (compatible, consumer) IR ontvanger hebben. Is genoeg over te vinden in dit topic.

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Werkt het nou ook goed met Z-5500? Dan bedoel ik niet het geluid, dat geloof ik wel maar sub hoger lager enz.??

En is de 555 echt véél beter dan 525? Want ik vindt zelf de 525 mooier heb namelijk alles blauw (en goedkoper) :$

En is het mogelijk (kan het niet helemaal 100% terugvinden) om het makkelijk in te stellen om bijv. met 1 zo'n knop TV1 aan en KPN digitenne receiver aan + gelijk op AV? En dan hetzelfde proces voor TV2? (Zit namelijk een scart switch tussen -> slaapkamer 2 tv's)

[ Voor 44% gewijzigd door N1ckk op 26-11-2009 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:16

PoweRoy

funky!

Nickalicious schreef op donderdag 26 november 2009 @ 21:32:
Werkt het nou ook goed met Z-5500? Dan bedoel ik niet het geluid, dat geloof ik wel maar sub hoger lager enz.??

En is de 555 echt véél beter dan 525? Want ik vindt zelf de 525 mooier heb namelijk alles blauw (en goedkoper) :$

En is het mogelijk (kan het niet helemaal 100% terugvinden) om het makkelijk in te stellen om bijv. met 1 zo'n knop TV1 aan en KPN digitenne receiver aan + gelijk op AV? En dan hetzelfde proces voor TV2? (Zit namelijk een scart switch tussen -> slaapkamer 2 tv's)
enigste verschil is toch tussen de 525 en 555 is dat de 555 meer apparaten kan en oranje is ipv blauw. (in de winkel verschillen ze ook nauwelijks van prijs)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickalicious schreef op donderdag 26 november 2009 @ 21:32:
Ja, dat is net de kracht van de Harmony's. Dat doe je namelijk met de activiteiten.

Je maakt dus een activiteit "TV Kijken" aan, die je TV en receiver aanzet, en direct op AV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Tenzij de SCART-switch handmatig is natuurlijk, dan kun je die niet schakelen met je remote........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoweRoy schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:42:
[...]

enigste verschil is toch tussen de 525 en 555 is dat de 555 meer apparaten kan en oranje is ipv blauw. (in de winkel verschillen ze ook nauwelijks van prijs)
De 555 is kraakvrij en heeft een rubberen onderkant en voelt degelijk aan. De 525 voelt goedkoop aan en kraakt als je hem vastpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

Heb wat problemen met de software, heb een mac met os x 10.5.8, en hij blijft hangen bij het updaten van mijn 555. De medling is "de gegevens kunnen niet naar het web worden geladen" ook een file die ik heb gekregen van de helpdesk van logi wil niet, hierbij hetzelfde, terwijl hier niets naar het web geladen zou worden.
De standaard os x firewall al uitgezet, en ook de software al een keer opnieuw geinstalleerd, maar het blijft niet werken. Heb al een nieuwe remote gekregen van logi, maar dat was niet de oplossing, probleem blijft.

Iemand dat al eens eerder gezien of meegemaakt ?

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:20
Ik ben ook op zoek naar een Logitech Harmony, maar heb eigenlijk geen idee welke nou geschikt voor mij is. Ik ga hem gebruiken op:

- LCD tv: Samsung LE27S71B
- Audio set: Logitech Z5450
- Microsoft Xbox 360
- Sony PlayStation 3

Ik heb volgens mij ergens gelezen dat ik voor de PS3 een usb uitbreiding er bij zou moeten kopen. Welke Harmony's werken er op deze apparaten. Ik heb een klein beetje gegoogled, maar dat werd me allemaal niet echt veel duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook op zoek naar een afstandsbediening waarmee ik al mijn apparaten mee kan bedienen.

PS3
Humax hd 5000c
Panasonic viera
JVC dvd speler

budget is maximaal 50 euro zat te twijfelen tussen die twee goedkoopste welke kan je denk ik het beste pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

@nwilke :
Ik zou de 555 proberen te krijgen, die is ook rond de 55-59 wel te koop, beetje zoeken dan heb je toch een net iets betere in handen als de 525 of de 515, daar zit al helemaal weinig verschil tussen, aangezien je al 4 apparaten hebt dan wordt de 515 wel krap, die kan 5 apparaten aan nl.
Ik mis in je rijtje nl de radio/receiver/versterker: mocht je er een die er ook nog mee willen bedienen zit je aan 5, en heb je al geen uitbreidings mogelijkheden meer (denk aan bv een ipod oid muziek apparaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
LoneWolf schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 20:59:
Heb wat problemen met de software, heb een mac met os x 10.5.8, en hij blijft hangen bij het updaten van mijn 555. De medling is "de gegevens kunnen niet naar het web worden geladen" ook een file die ik heb gekregen van de helpdesk van logi wil niet, hierbij hetzelfde, terwijl hier niets naar het web geladen zou worden.
De standaard os x firewall al uitgezet, en ook de software al een keer opnieuw geinstalleerd, maar het blijft niet werken. Heb al een nieuwe remote gekregen van logi, maar dat was niet de oplossing, probleem blijft.

Iemand dat al eens eerder gezien of meegemaakt ?
Ja,

Maar hier staat een guide over hoe dat je dat moet doen. Zo moet je de harmony niet willen linken als een usb-device, maar als een netwerkdevice ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

@DayteX
Ik heb een 555, zo te zien geld dat alleen voor de 900, 1000 en 1100 series

Hij wordt wel herkend, maar weigert te updaten. op een anders system met os x 10.6 werkt het wel goed ben ik achter.

Ergens zit iets anders dwars denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb thuis een Harmony One remote liggen waarmee ik TV, xbox360, mediacenter, telenet hd recorder en a/v receiver bedien. Nu heb ik wel een probleem wat betreft de TV. Wanneer ik bv. gedaan heb met TV kijken etc. trek ik de stroom uit (alle apparaten zitten in een stekkerblok). Nu als ik die stekkerblok terug aan zet, dan gaat de TV ook al automatisch aan. Als ik dan op mijn remote kies om bv. TV kijken, dan schakelt hij de TV uit (omdat hij denkt dat de TV nog niet aan is). Nu dacht ik van ik zal het inschakelen van TV niet programmeren in de software van de Harmony, maar wat als ik bv. eerst Radio luisteren gekozen heb (waarvoor dus de TV niet ingeschakeld wordt) en dan kies voor TV kijken? (Dan wordt mijn TV ook niet ingeschakeld). Iemand met nog zulke problemen? Of zou ik ergens in de instellingen van mijn TV kunnen kiezen dat deze niet start als ik de stroom inschakel? Is trouwens een Philips 42PFL5624H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 09:11:
Heb thuis een Harmony One remote liggen waarmee ik TV, xbox360, mediacenter, telenet hd recorder en a/v receiver bedien. Nu heb ik wel een probleem wat betreft de TV. Wanneer ik bv. gedaan heb met TV kijken etc. trek ik de stroom uit (alle apparaten zitten in een stekkerblok). Nu als ik die stekkerblok terug aan zet, dan gaat de TV ook al automatisch aan. Als ik dan op mijn remote kies om bv. TV kijken, dan schakelt hij de TV uit (omdat hij denkt dat de TV nog niet aan is). Nu dacht ik van ik zal het inschakelen van TV niet programmeren in de software van de Harmony, maar wat als ik bv. eerst Radio luisteren gekozen heb (waarvoor dus de TV niet ingeschakeld wordt) en dan kies voor TV kijken? (Dan wordt mijn TV ook niet ingeschakeld). Iemand met nog zulke problemen? Of zou ik ergens in de instellingen van mijn TV kunnen kiezen dat deze niet start als ik de stroom inschakel? Is trouwens een Philips 42PFL5624H
En als je niet meer met de schakelaar alles uitzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou idd de makkelijkste oplossing zijn, maar had toch graag een andere oplossing gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 14:35

GVR

Kan je niet poweron als actie kiezen ipv powertoggle? (als dit mogelijk is voor jouw tv) Wellicht dat een poweron niets uithaald als de tv al aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TV powersettings stonden ingesteld op 2 verschillende power buttons (on en off). Heb nu aangevinkt dat dit maar met 1 knop gebeurd. Vanavond eens kijken of dit werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:01

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Heb hier de 555 zo ingesteld dat alle apparaten niet in of uitgeschakeld worden.

De TV wordt alleen in stand-by gezet die moet ik altijd toch nog met de knop uitzetten.
Soms wil ik even naar de radio luisteren als ik op de start van een TV programma wacht.
Daar zou ik dan weer twee moeilijke activiteiten voor moeten maken en dat gaat nu soepel.

Dit zal toch ook wel voor de Harmony One kunnen?

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 21:17
Maar als je dan 2 keer de actiiteit tv kijken kiest gooit hij de tv toch weer uit ??? of doe ik wat verkeerd dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Ja, er zijn bij sommige tv's meerdere opties om je tv aan te krijgen.
PowerOn: Zet de tv aan(en niet meer uit).
PowerToggle: Als hij uit is zet hij hem aan, als hij aan is zet hij hem uit.

Je moet bij "knoppen aanpassen" dus niet PowerToggle hebben maar PowerOn. Deze optie is dus niet bij elke TV beschikbaar omdat sommige alleen PowerToggle hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarsiv schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:54:
Maar als je dan 2 keer de actiiteit tv kijken kiest gooit hij de tv toch weer uit ??? of doe ik wat verkeerd dan
Nee, want als jij de activiteit "TV Kijken" niet afgesloten hebt met de power button op je Harmony, weet je Harmony dat je TV nog aanstaat, dus zal hij m niet uitzetten bij een 2e keer "TV Kijken" starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:25

Sandyman538

SandstorM [148839]

Waffle schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 21:16:
Ik heb volgens mij ergens gelezen dat ik voor de PS3 een usb uitbreiding er bij zou moeten kopen.
Als je ook je PS3 wilt bedienen met je harmony heb je dit dingetje nodig. Je stopt hem in het stopcontact, even pairen met de PS3 en het werkt, ultieme toevoeging. Hij is overigens niet heel goedkoop... pricewatch

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Sandyman538 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:55:
[...]

Als je ook je PS3 wilt bedienen met je harmony heb je dit dingetje nodig. Je stopt hem in het stopcontact, even pairen met de PS3 en het werkt, ultieme toevoeging. Hij is overigens niet heel goedkoop... pricewatch
Bij CoolBlue (mp3shop etc) koop je een Harmony One met PS3 IR/BT omzetter voor 169 euro. PS3 omzetter alleen is rond de 37 euro volgens mij. Ding werkt perfect trouwens. Zet de PS3 aan en uit, en zorgt dat je alles met de Harmony AB kan wat ook met de Sony BT afstandsbediening kan.

[ Voor 9% gewijzigd door loekf2 op 02-12-2009 02:33 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
LoneWolf schreef op zondag 29 november 2009 @ 12:36:
@nwilke :
Ik zou de 555 proberen te krijgen, die is ook rond de 55-59 wel te koop, beetje zoeken dan heb je toch een net iets betere in handen als de 525 of de 515, daar zit al helemaal weinig verschil tussen, aangezien je al 4 apparaten hebt dan wordt de 515 wel krap, die kan 5 apparaten aan nl.
Ik mis in je rijtje nl de radio/receiver/versterker: mocht je er een die er ook nog mee willen bedienen zit je aan 5, en heb je al geen uitbreidings mogelijkheden meer (denk aan bv een ipod oid muziek apparaat)
Ook leuk "geintje" is als je favorite channel icons wilt gebruiken, wat kan met de 1100, 895, 700, One en 900. Dit kan normaal alleen voor de activity Watch TV, maar via een omweg kan het ook voor radio. Dan moet je een dummy STB aanmaken, wat je weer een extra apparaat kost.

Heb zelf een een Harmony One en het is een zaligheid dat je van de vreselijk onhandige favorites van UPC af bent en gewoon op een icoontje (max. 24) kan klikken om te zappen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heb jij dat geflikt voor favorite channels voor de radio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 08:53:
Hoe heb jij dat geflikt voor favorite channels voor de radio?
Zoals ik schreef:

- Add device, neem Samsung STB, maakt niet uit welk type. Logitech proggie zal een voorbeeld geven.
- Add activity, gebruik wizard, kies listen to FM radio.
- Zorg dat channel changes via de Samsung lopen, volume via je receiver. Kies input "tuner" voor je receiver.

Als je nu de settings van de nieuwe activity checked, zal je add favorites als optie zien.

Vervolgens moet je de IR commando's voor toetsen 0 to 9 van de Samsung STB opnieuw leren met de
afstandsbediening van de AV receiver, in mijn geval een Onkyo. Check wel of inter-key delay en de repeat waarden op 100 ms en 1 staan. Verder natuurlijk de keys voor de Onyo terug in de activity zetten, maar da's simpel.

Vervolgens kun je channel icons toevoegen net zoals je ook bij Watch TV doet.

Dit schijnt de enige manier te zijn. Zag het op de Logitech forums.

Ik vind de Logitech (web) software voor het beheren van je Harmony vreselijk beperkt. Je kunt veel meer dan de software toelaat. Blijkbaar kun je veel meer activities met favorites + icons hebben.

EDIT: zie ook dit draadje:

http://forums.logitech.co...-SOLVED-WORKS/td-p/397222

[ Voor 5% gewijzigd door loekf2 op 02-12-2009 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om bij een activity zoals "Watch TV" geen command naar de TV te sturen om hem aan te schakelen? Het zit namelijk zo. Wanneer ik de stekkerblok inschakel, dan start mijn TV al automatisch op, dus hoef ik hem niet opnieuw in te schakelen (dit zorgt er alleen maar voor dat mijn TV uitgeschakeld wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 11:06:
Is het mogelijk om bij een activity zoals "Watch TV" geen command naar de TV te sturen om hem aan te schakelen? Het zit namelijk zo. Wanneer ik de stekkerblok inschakel, dan start mijn TV al automatisch op, dus hoef ik hem niet opnieuw in te schakelen (dit zorgt er alleen maar voor dat mijn TV uitgeschakeld wordt).
Ja en nee.
Dit regel je niet via de activiteit, maar via de power instellingen van je TV in de Harmony software.
Daar geef je aan dat dit apparaat altijd aanstaat. De Harmony zal dan de power settings van je TV met rust laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 11:18:
[...]

Ja en nee.
Dit regel je niet via de activiteit, maar via de power instellingen van je TV in de Harmony software.
Daar geef je aan dat dit apparaat altijd aanstaat. De Harmony zal dan de power settings van je TV met rust laten.
Ok alvast bedankt voor de info. Zijn er eventueel nog andere manieren hoe ik dit 'probleem' kan oplossen? Ik zal ongetwijfeld toch niet de enige zijn die dit probleem heeft? :)
Want als ik bovenstaande oplossing gebruik, wordt mijn TV ook niet meer uitgeschakeld en moet ik hem dus nog apart uitschakelen (of stoort het niet wanneer de TV aanstaat, dat ik dan de stekkerblok uitschakel? Volgens mij toch niet gezond voor een TV?)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2009 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 11:27:
[...]

Ok alvast bedankt voor de info. Zijn er eventueel nog andere manieren hoe ik dit 'probleem' kan oplossen? Ik zal ongetwijfeld toch niet de enige zijn die dit probleem heeft? :)
Waarom zoeken naar andere manieren? De oplossing is een post boven de jouwe toch al gegeven? Het is geen vreemde of gekunstelde oplossing imo...

Edit: hmmm je hebt inmiddels je post aangepast...

Je kan via apparaten de TV ook uitzetten, of wellicht een activiteit bouwen met het specifieke commando TV power toggle

[ Voor 16% gewijzigd door AllSeeyinEye op 02-12-2009 11:35 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem is dat ik dan nog eens apart mijn TV moet uitschakelen. Of mag ik de stekkerblok uitschakelen, als de TV nog aan staat? Toch niet gezond voor een TV? of maakt dat niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 11:34:
Probleem is dat ik dan nog eens apart mijn TV moet uitschakelen. Of mag ik de stekkerblok uitschakelen, als de TV nog aan staat? Toch niet gezond voor een TV? of maakt dat niet uit?
Je kunt bij het afsluiten van de activiteit nog een extra commando ingeven. Dat kan dan bij jou Power Toggle zijn. Dan schakelt ie dus wel je TV uit bij het afsluiten van de activiteit, maar zet m niet aan bij het inschakelen van de activiteit. Volgens mij is dat wat je wilt, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 11:48:
[...]

Je kunt bij het afsluiten van de activiteit nog een extra commando ingeven. Dat kan dan bij jou Power Toggle zijn. Dan schakelt ie dus wel je TV uit bij het afsluiten van de activiteit, maar zet m niet aan bij het inschakelen van de activiteit. Volgens mij is dat wat je wilt, toch?
Inderdaad is dit wat ik bedoel. Hoe geef ik nog een extra command mee bij het afsluiten?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2009 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 11:06:
Jouw TV kent de power-on en power-off infrarood codes. Als die gebruikt worden bij het schakelen van activiteiten, dan zou je al geen probleem mogen hebben: als de TV aan staat en er wordt een power-on verstuurd, dan zou dat geen invloed mogen hebben (en TV aan laten).

Probeer eens iets meer uit te zoeken over wat er mis gaat:
Zorg dat de TV aan staat, selecteer op je Harmony bij 'devices' jouw TV en zoek in de displayvensters naar het power-on commando - en stuur die eens naar je TV. Blijft 'ie aan? Dan is het goed; Gaat de TV uit? Dan Logitech's helpdesk bellen en uitleggen dat het power-on commando voor jouw TV niet klopt.
Pagina: 1 ... 32 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.