Neem aan dat je niet gaat werken voor dit salaris met drie jaar ervaring. Servicedesk is vaak een opstap naar een volgende functie.Anoniem: 725747 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:40:
Afgelopen woensdag heb ik ook een gesprek gehad bij Brunel.
Ik ben afgestudeerd als IT-beheerder en heb 3 jaar werkervaring binnen de servicedesk. Het werd tijd voor mij om certificaten te gaan halen en rond te kijken wat het best voor mij past. Brunel kan hier heel goed mee helpen. Brunel kwam naar mij toe om een gesprek aan te gaan, ik heb dus hun niet benaderd!
Het eerste gesprek was heel positief en ze waren razend enthousiast ! Ze waren zo enthousiast dat ik meteen die dag een tweede gesprek heb gehad met een andere collega binnen Brunel.
Ik zou in de loop van de week gebeld worden, door de eerste collega, voor een vervolg. 10 minuten na het gesprek werd ik alweer gebeld!!![]()
Ze hebben mij gegevens door gestuurd van een opdracht die ze voor mij hebben. Ik heb nu 2 week bedenk tijd om akkoord te geven en een contract te tekenen.
Ik heb het niet zo naar detacheerders, maar dit gesprek liep super goed. Zelfs na het gesprek had ik een aantal vragen die ik heb gemaild. De dag erop kreeg ik meteen antwoord op deze vragen.
Alles wat ze aangaven tijdens het gesprek klonk positief, je kan middels thuisstudie leren en certificaten behalen. Brunel betaald de boeken en de eerste 2 examens. Als je een goed gesprek heb gehad en duidelijk bent in wat je wilt, kan je veel bereiken! Hierdoor zal ik een vast inkomen krijgen van 1900 bruto per maand.
Verdere informatie kan ik verstrekken wanneer ik in dienst ga bij Brunel.
Dit gesprek was bij Brunel in Enschede trouwens. Top locatie en aardige mensen!
Zelf 6 maanden bij Brunel gewerkt. Kreeg 1800e. Na 6 maanden intern gegaan voor 2500e. 8 maanden later aanbod gekregen als functioneel beheerder en zit nu op 3200e. Zou lekker verder kijken als ik jou was.