[Ervaringen] Dell Inspiron 1520 en Vostro 1500

Pagina: 1 ... 10 ... 17 Laatste
Acties:
  • 73.382 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHStar
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:36
Ik heb deze tweaks gebruikt;

http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=166532
www.blackviper.com

Het scheelt vrij veel, en ik heb er ook geen anti-spyware en virussoftware opzitten, ik doe het al jaren zonder virusscanner en ik heb nog nooit een virus gehad.. Meestal zet ik er na een paar maanden een registry cleaner (registry mechanic) en een antivirusprogrammatje op (ad-aware oid), die laat ik dan af en toe scannen en zo blijft alles gewoon schoon en snel..

Verder zal jij hem misschien iets intensiever gebruiken, ik heb tot nu toe alleen firefox, msn en wat installaties gedraaid, nog niet echt veel programma's tegelijk, ik heb deze laptop dan ook puur voor school aangeschaft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:41
hybernate staat je laptop/computer helemaal uit :D niet als standbye dus. alles wordt op je HD opgeslagen en dan snel teruggehaald naar je geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die mij kan helpen ? Ik heb namelijk XP op mijn Vostro 1500 gezet ipv Vista maar nu heb ik geeen geluid meer ... In hardware zie ik geen enkel geel vraagteken. De drivers op de dvd ' Crivers and Utilities' van Dell zelf werken niet. De drivers die ik download op site , voor WinXP !, zeggen ook dat mijn systeem deze niet ondersteund ... Wat te doen nu ?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:40: