Hoog tijd om weer eens ervaringen te delen!
Heb een paar maanden geleden mijn laptop processor geupgrade van een t5470 (1,6 Ghz) naar een t9300 (2,5 Ghz). Verschil is flink merkbaar! Temperaturen liggen ook een stuk lager.
Tegelijkertijd de koelpasta van zowel de CPU als de GPU vervangen met AS5. Beide zijn nu een stuk koeler.
Ik draai nu 64 bit en 32 bit Windows 7 in een soort van dual boot. 32 bit start met de mediadirect button, 64 bit met de powerbutton. Ik heb onder de mediadirect button een soort van gaming mode gemaakt. Hiermee bedoel ik een OC van de GPU en een softmod naar 8600 GTS, en fans die altijd voluit blazen (zonder koptelefoon onmogelijk

). Draai het in dual boot, omdat ik sluimerstand niet kan missen, wat niet mogelijk is met de softmod.
Uiteraard even wat benchmarks: 3Dmark06 op 1280x800 (te lui geweest om extra beeldscherm aan te sluiten).
64 bit (zonder OC): 3892
32 bit (met OC): 5768
Met bijna 900 puntjes erbij

crysis speelt nu prima op high! Kan dus weer even vooruit met mijn Vostro!
Daarnaast van plan om een nieuwe harde schijf te kopen, de Segate Momentus 7200.4 320GB, maar 55 euro voor dubbele capaciteit! En ik vroeger maar denken dat nooit vol te krijgen

!
Jullie ook nog wat goede ervaringen te delen

?