dell waardebonnen? (coupons)

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste
Acties:
  • 347.572 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176519

Topicstarter
op vele fora zoals notebookforums.com enzo zijn er enorm veel waardebonnen te verkrijgen die je kan gebruiken bij een aankoop van bepaalde systemen, maar jammer genoeg zijn deze enkel in de US of canada geldig, is er toevallig iemand op de hoogte van coupons die in .nl of .be te gebruiken zijn?

Ik ben van plan me een dell xps m1710 aan te schaffen en een kleiner prijsje zou erg handig kunnen zijn :)

mvg,
nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:22

Theo

moederbord

als je een kleiner prijsje wilt moet je even Dell bellen, vaak kan er via de telefoon wel iets worden afgehaald...

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
had ik al iets van gehoord, maar heb van veel mensen gelezen op de fora dat wanneer ze het daadwerkelijk probeerden, het niet lukte.. net 'n bon gezien van 750$ korting.. heftig ! Dat is dan ook de reden dat ik op zoek ben naar zo'n coupon, quick and easy korting.. ik denk niet dat je telefonisch aan zo'n korting kunt raken.. (mensen die me het tegendeel kunnen bewijzen?)

mvg,
nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Anoniem: 176519 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:22:
had ik al iets van gehoord, maar heb van veel mensen gelezen op de fora dat wanneer ze het daadwerkelijk probeerden, het niet lukte.. net 'n bon gezien van 750$ korting.. heftig ! Dat is dan ook de reden dat ik op zoek ben naar zo'n coupon, quick and easy korting.. ik denk niet dat je telefonisch aan zo'n korting kunt raken.. (mensen die me het tegendeel kunnen bewijzen?)

mvg,
nick
Tuurlijk een bon van 750$ korting 8)7 Nou dan besteld half amerika meteen een pc van 800 dollar... B)
En je kan inderdaad via de telefoon meestal wel een leuke korting bemachtigen. Geen megakortingen zoals jij aanhaalt want dat kan niemand. (behalve bij bestellingen van + 10000 euro ofzo) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168877

Het is vaak wel mogelijk om wat korting aan de telefoon te bedingen, maar dan moet je denken in de vorm van bijv. in plaats van een gratis printer kies je dan voor 50 euro van het factuurbedrag eraf oid.
Ook lukt het vaak om bijv 667Mhz geheugen gratis te bedingen ipv 533.
Wat je ook kan proberen en wat mij persoonlijk nog wel eens is gelukt, is de verzendkosten weg te laten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
wel..

Enter exclusive coupon code* GJFDKD9$W7$NC2 at checkout for $500 off ALL Latitude™ notebooks priced $1,799 and above OR enter exclusive coupon code* $K4X2M24S?08S1 at checkout for $500 off select Inspiron™ notebooks* priced $1,399 and above. Qualifying prices do not include taxes, fees, shipping and handling.

als ik 't niet verkeerd heb is dit bericht van dell zelf afkomstig..

EDIT : ff editen om aan te tonen dat je geen pc van 800 dollar kan kopen en dan korting van 750 kan kiezen.. is dus enkel boven een bepaald bedrag maar toch erg aardig imo

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 176519 op 18-05-2006 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:22
Dat is in Amerika, in Europa zijn de waardebonnen niet zo wijd verspreid. Eigenlijk voor het eerst heb ik er één voorbij zien komen in het Inspiron 6400 topic, daarvoor nooit!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
Ik denk dat dit gewoon een marketingstunt is en dat die laptops helemaal niet zo duur zijn, ik denk dat ze werkelijk zo duur zijn als de prijs die je betaalt met die waardebon. Ik persoonlijk geloof hier niet in:P Ik zie dell niet echt snel echt 500 euro dollar weggeven door simpel een waardebonnetje die iedereen kan inleveren.

[ Voor 3% gewijzigd door XNightmare op 18-05-2006 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hoedje schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:31:
Dat is in Amerika, in Europa zijn de waardebonnen niet zo wijd verspreid. Eigenlijk voor het eerst heb ik er één voorbij zien komen in het Inspiron 6400 topic, daarvoor nooit!
Dat is dus idd de reden dat ik vraag of iemand hier iets meer over weet :) Als het in Amerika mogelijk is, waarom hier niet?
'k heb al het gedacht gehad dell een mailtje te sturen maar zo te zien moet je om info te vergaren over dell telefonisch contact opnemen, via email lijkt niet te lukken tenzij je al ee nbestaande klant bent.

mvg,
Nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AythamiEsp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-01 12:18
heeft iemand er al eentje gevonden??
want ik ga voor den 23ste een M1710 bestelle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171798

Nou waardebonnen van $500, heb ik hier nooit gezien, helaas.

Maar hier heb je een waardebon van 5%

NRF8MZ4?VK?LL8

Deze geld in ieder geval voor de XPS M1710 en de Inspiron 9400, wellicht ook op andere laptops.

Voor de XPS zal het je al snel meer dan € 100,- schelen.
Gebruik het nu het nog geldig is, als je toch een laptop gaat aanschaffen.
Kijk ook op andere topics van dell laptops, mensen posten regelmatig waardebonnen die beperkt geldig zijn of alleen in NL. (deze komt uit de 9400 topic ;) ).

Vergeet alleen niet dat dit in het niets valt bij sommige aanbiedingen van Dell tijden de feest of vakantie dagen. Afgelopen jaar waren er veel goede aanbiedingen tijdens de zomer vakantie en kerst dagen.

Nog geen maand terug was de XPSM1710 in NL op 1799 geprijsd, incl dubbel geheugen (2gb). Toen had ik mijn xps aangeschaft met full specs voor € 2155,-
Soms kan wachten lonend zijn.

Momenteel ook weer "gratis" dubbel geheugen. Scheelt toch weer 200 euro per 1gb reepje, maar ja de basis prijs is €1999.-

Het mooiste is natuurlijk een lage basis prijs + gratis verzend kosten + gratis dubbel geheugen en daar boven op de 5% waardebon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157137

Niets nieuw die waardebon. Die was al maanden beschikbaar in de dell 6400 topic.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 157137 op 22-05-2006 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
ik wil een bon voor gratis verzend kosten....

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153924

ZandBak schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:51:
ik wil een bon voor gratis verzend kosten....
Als je dat wil, kan je het proberen via de telefoon los te peuteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Of wachten tot morgen, dan heb je gratis verzendkosten, en als je 's ochtends besteld en geluk hebt, heb je ook nog gratis dubbel geheugen. Als je ook nog eens besteld door de e-value code van kleine ondernemingen te plakken in consumenten en vervolgens nog eens de 5% code gebruikt, ben je helemaal goedkoop uit! Ik ga t maar eens proberen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-05 08:27
Wat je eigenlijk moet proberen is meerdere dingen tegelijkertijd bestellen. Je krijgt dan vanzelf iemand aan de lijn met wat meer bevoegdheden, lees: meer korting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 15:35
McRubz schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 16:16:
Of wachten tot morgen, dan heb je gratis verzendkosten, en als je 's ochtends besteld en geluk hebt, heb je ook nog gratis dubbel geheugen. Als je ook nog eens besteld door de e-value code van kleine ondernemingen te plakken in consumenten en vervolgens nog eens de 5% code gebruikt, ben je helemaal goedkoop uit! Ik ga t maar eens proberen denk ik.
Hoe wil je dat proberen dan? Dat lijkt mij ook bijzonder interessant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Niet online
Toch schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 16:30:
[...]

Hoe wil je dat proberen dan? Dat lijkt mij ook bijzonder interessant..
Afgelopen woensdagen hadden ze eerst de nieuwe aanbiedingen op de site gezet en pas daarna de oude verwijderd. De oude aanbiedingen stonden er dus nog op toen de nieuwe er bij kwamen. Of bedoel je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Memphis.
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-04 18:07
XNightmare schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:33:
Ik denk dat dit gewoon een marketingstunt is en dat die laptops helemaal niet zo duur zijn, ik denk dat ze werkelijk zo duur zijn als de prijs die je betaalt met die waardebon. Ik persoonlijk geloof hier niet in:P Ik zie dell niet echt snel echt 500 euro dollar weggeven door simpel een waardebonnetje die iedereen kan inleveren.
Inderdaad zo denk ik er ook over, in Amerika zijn de verkoop-truukjes gewoon anders opgesteld, de basisprijzen zijn daar heel wat hoger en dan zorgen ze er altijd/meestal voor dat er zogezegd een 'gigantische' korting te bekomen valt zodat de mensen denken van een koopje te doen.

Langs hier zijn de basisprijzen eerder laag en is er weinig marge over voor grote kortingen, maar de prijzen gaan daarom niet spectaculair hoger liggen dan andere landen waar die schijnbaar gigantische kortingen worden gegeven.

Het is mij alleszinds al opgevallen dat de basisconfiguraties meestal zeer karig zijn uitgerust bij dell.com, en als je dan wat opties gaat bestellen, schiet de prijs al snel de hoogte in. Gooi daar dan een grote korting tegenaan en je komt terug op een redelijk prijsniveau, maar niet spectaculair goedkoop volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171798

.Memphis. schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 17:48:
[...]
Het is mij alleszinds al opgevallen dat de basisconfiguraties meestal zeer karig zijn uitgerust bij dell.com, en als je dan wat opties gaat bestellen, schiet de prijs al snel de hoogte in. Gooi daar dan een grote korting tegenaan en je komt terug op een redelijk prijsniveau, maar niet spectaculair goedkoop volgens mij.
Sterker nog, meestal zijn het geen meerprijzen of de moeite niet waard als meerprijs te betalen. Als losse onderdeel ben je goedkoper/voordeliger uit. Simpel om het feit dat je nl. de oude onderdeel ook nog hebt. Let wel he, dit geld voor dingen die makkelijk door jezelf vervangen kunnen worden zoals HDD en RAM in laptops. PC's kopen we altijd zo kaal mogelijk, zelf upgraden is goedkoper.

Maar over het algemeen moet ik wel zeggen, karig of niet, Dell heeft goede prijzen voor zijn basis producten. De High end laptops met full specs (bv. XPS of inspiron 9400) zijn qua prijs niet eens door de concurrenten te benaderen. Probeer het maar eens voor de grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-04 11:38
Anoniem: 171798 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 12:49:
Het mooiste is natuurlijk een lage basis prijs + gratis verzend kosten + gratis dubbel geheugen en daar boven op de 5% waardebon :+
Ik had vorig jaar de eerste dag dat de XPS gen2 uit was die laptop besteld, op de site stond vanaf 2400,- euro (of iets in die richting) en als je erop klikte stond er ineens vanaf 1800,-
Daar ging nog 15% korting vanaf en gratis dubbelheugen en gratis verzending.

Dus ik bel naar dell om dat ding te bestellen en ding 60,- euro af en gratis een jaar extra garantie.
Toen die dell gast de vorige dag terug belde zei hij dat ik enorm veel geluk had dat ik 'm de dag ervoor had besteld. De laptop stond namelijk weer voor de orgineele prijs zonder de leuke kortingen als dubbel geheugen etc. de laptop koste met de zelfde configuratie bijna 1000,- meer!
Was dus een fout op de website...
De website voor XPS bestellen was ook een groot gedeelte van de dag offline.

Hij kon alleen die 60,- euro extra korting niet meer geven omdat er al zo veel van de prijs af was.
Daar kon ik toen wel mee leven...

Dus het moraal van het verhaal:
1 wacht op goede aanbiedingen, dus geen dell printer.
2 Vaak hebben aanbideingen overlap en dat is het extra interressant.
3 Bel dell en twijfel nogal en vraag brutaal gewoon voor extra dingen, scheeld aardig wat.
4 Profiteer van fouten op de website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187406

ja, maar ik zou graag een latitude d820 hebben, maar hier gelden nooit van die acties voor, omdat ze hier ''geen consumenten mee hoeven te trekken''. maja, ik heb gelukkig gratis verzending gekregen na onderhandelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Schop!

Waar worden die coupons over het algemeen gevonden? Ik heb vanavond al een poos gegoogled, op forums en op de site van Dell gezocht maar niets kunnen vinden. Iemand tips? (voor een Inspiron 6400 laptopje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
dell nieuws brief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb al flink gezocht maar kon niets vinden (wil een Dell 6400 laptop kopen.) Tips van kieskeurig.nl > pc-gedeelte: momenteel niets, en de Dell nieuwsbrief geeft alleen maar e-value codes die altijd gewoon van de website kan halen. Verder zijn de codes op Amerikaanse sites altijd hooguit ook voor Canada geldig, maar iig niet voor NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:54

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ik ga een dell kopen, maar geen inspiron 6400, dus ik kan jullie deze E-Value code wel geven:
DMNL4-N10641

deze zou bruikbaar moeten zijn, heb een bedrijf en krijg deze dell reclame dus, inclusief die codes.

hier not wat andere codes:

poweredge pe840:
MNL4-PE108401

poweredge SC440:
DMNL4-SC10440

Dimension E520:
DMNL4-D10E5203

Dimension 9200:
DMNL4-D10922

Inspiron 9400:
DMNL4-N10942

Dimension C521
DMNL4-D10C5211

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81502

Heb je toevallig nog een code voor een Inspiron 640m? Ik ga er namelijk net één bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126062

Ik krijg die reclame ook, stelt niets voor, is gewoon de 'consumenten' code die je in de bus krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Laatst online: 04-05 08:27
Je kunt beter wat onderhandelen met die verkopers. Daar heb je vaak een stuk meer voordeel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb ik al een paar keer geprobeerd, ze willen me geen enkele korting geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99819

Korting krijgen kán wel bij Dell....
Wat heb ik gedaan? Ik wilde een Dimension kopen en had mijn keuze min of meer al gemaakt via de site, maar had nog vragen hoe het nu precies zat met de Vista upgrade coupons. De nederlandse Dell site was hier niet duidelijk over. Dus ik bel het verkoopnummer met de vraag, ik kreeg een duidelijke uitleg over hoe het nu zat. Ik sloot het gesprek af met een dankjewel waarop de verkoper vroeg of ik wilde bestellen. Ik zei, ja, ik denk het wel, ik moet nog een ding veranderen op de site en kan het dan verzenden. "U kunt het ook bij mij bestellen!". Ik: "Ach, ik heb het allemaal al ingevuld". Verkoper: "Maar misschien kan ik nog iets voor u betekenen". Ik: "Dat mag natuurlijk altijd". Hij zou me een offerte mailen. Die kreeg ik ca. 10 minuten later, er was 20 euro korting gegeven. Na een uur of twee (en twee genegeerde mobiele oproepen) belde ik terug en vroeg waar die korting nu was gebleven? Hij gaf aan dat aangezien er al 100 euro (actie) en gratis verzendkosten en dubbel geheugen bij zat hij niet meer kon doen. Ik zei dat het me tegenviel. Ik vroeg of er misschien met extra spullen iets te doen was. Hij kon gratis speakers doen, maar daar had ik geen interesse in. Uiteindelijk gaf ik aan dat ik nog wel interesse had in 1 Gb geheugen extra en een grotere harde schijf. Uiteindelijk kreeg ik een offerte met een extra Gb geheugen (extra kosten 130 euro) waarin totaal 80 euro korting gegeven was. Daar ben ik maar op ingegaan.

Samengevat, tips:
- Bereidt je goed voor door goed te kijken wat welke optie kost en bepaal wat je wil
- Stel een "kalere" pc samen en kom via een vraag in contact met de verkoper
- Ga alleen op de vraag in, de verkoper zal vrijwel zeker komen met een vraag voor een opdracht
- Doe ontwijkend, je hebt alles immers al ingevuld, hoeft alleen nog op send te drukken
- Bedenk dat de verkoper altijd nog wel iets marge heeft en op provisie basis werkt
- Wacht zijn bod af en probeer dat op te rekken met wat extra "handel" voor hem (die je toch al wilde kiezen)
- Reageer niet te snel op de offertes en telefoontjes
- Straal continu uit dat er andere opties zijn of dat je ook wel kan wachten. De beste manier om te onderhandelen is "door constant in staat te zijn bij de deal weg te lopen!".
- Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99307

Wat ik zelf altijd aanraad is gewoon telefonisch proberen!
Zo kan je hun vaak ompraten enzo. Op mijn eigen Dell Inspiron 9400 heb ik ongeveer 400 euro korting weten te regelen. (besteldatum januari 2006)

Gewoon proberen het maximale eruit te halen en lijkt het je te duur dan zeg je gewoon: "Nou, ik vind het wel een beetje overdreven, maar als je extra dit erbij doet, wil ik er over nadenken)

Blijf lekker lullen en hou ze bezig, helpt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgeert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-05 12:36
Gebruik de kortingscode voor 20% korting op desktop & notebook accessoires!
deze coupon verloopt in 3 dagen: op zaterdag, 20 januari 2007: 00:00

CODE:
HS0LZRXRNW4J41

Hier staat er blijkbaar iedere keer een coupon code... enjoy
http://www.actiepagina.nl/shop/6/Dell/

edit: nog eentje gevonden...
* vul bij waardebon invoer in "mijn mandje" het volgende waardebonnummer in: 1TJ$N20835B2SZ
* klik op "waardebon toepassen"
De prijs is nu inclusief de 5% korting

[ Voor 26% gewijzigd door hgeert op 16-01-2007 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Laatst online: 04-05 18:56
Nog 1 waardebon voor 5% korting:

?Q7S30HKQRGXVZ

Geldig tot 31 oktober 2007!

• kokorico
  • Laatst online: 04-05 07:25
nog iemand coupons? ;) De laatste zijn al bijna een maand oud ;(

Anoniem: 157137

kokorico schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 21:24:
nog iemand coupons? ;) De laatste zijn al bijna een maand oud ;(
Yo, deze werkt nog goed hoor!!

?Q7S30HKQRGXVZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
Anoniem: 157137 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 21:34:
[...]

?Q7S30HKQRGXVZ
Ja maar in Belgie niet :( Iemand belgische coupons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

overigens nog en tip, in het 'zakelijke' blaadje van dell staan soms wat beter geprijsde systemen, profiteer dan gelijk ook van nog z'n aanbieding als dubbel geheugen en je zit al redelijk onder de 'normale' prijs (scheelde 2 jaar terug op mijn P4 3.2 1024mb (wat dus eerst 512 was :X) en 6800GTO al snel z'n 300 euro en 200 van winkel waarde ongeveer qua onderdelen los) deze stond dus ook niet op internet maar specifiek alleen in dat blaadje, was nog wel wat gezeur om het helemaal goed op de order te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntjuh.eu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-05 18:19
Nu is de Dimension 9200 met gratis dubbel geheugen en gratis bezorging.
Dit is toch een ideale aanbieding, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Laatst online: 25-04 21:38
Anoniem: 157137 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 21:34:
[...]

?Q7S30HKQRGXVZ
Thanks, scheelt me 70 euro :D (op een beeldscherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Heeft er nog iemand coupons, ben van plan een 24inch tft aan te gaan schaffen
en me eigenste coupon die je krijgt bij het starten van een nieuw bedrijf is vervallen
(was volgens mij -170euro mits je voor meer dan 600 bestelde)

Kan ik nu goed gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
BrokenRules schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:44:
Heeft er nog iemand coupons, ben van plan een 24inch tft aan te gaan schaffen
en me eigenste coupon die je krijgt bij het starten van een nieuw bedrijf is vervallen
(was volgens mij -170euro mits je voor meer dan 600 bestelde)

Kan ik nu goed gebruiken :P
Kijk is 1 post boven je ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
Als die had gewerkt had ik hem wel gebruikt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
BrokenRules schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 18:40:
Als die had gewerkt had ik hem wel gebruikt. 8)7
Ik heb deze vorige week Maandag nog gebruikt ;( 5% korting :+

Extra kortingen en waardebonnen
Nu 5% korting op uw order! - € 40,11
Vervalt woensdag 31 oktober 2007 Details bekijken
Waardebon verwijderen

Hij werkt nog gewoon!!!!

[ Voor 39% gewijzigd door mrFoce op 28-03-2007 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
Waarschijnlijk werkt deze wel bij het consumenten gedeelte en niet bij de kleine ondernemingen gedeelte.

Daar krijg ik namelijk deze melding als ik deze code toevoeg:

De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.

En bij details wordt ik er niet wijzer van.
Vandaar deze verwarring denk ik... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
BrokenRules schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 19:11:
Waarschijnlijk werkt deze wel bij het consumenten gedeelte en niet bij de kleine ondernemingen gedeelte.

Daar krijg ik namelijk deze melding als ik deze code toevoeg:

De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.

En bij details wordt ik er niet wijzer van.
Vandaar deze verwarring denk ik... 8)7
Jah, stond ook in mijn post (voor m'n edit ;) ), Dat er wel verschil zal zijn tussen zakelijk en consument. Toch jammer, maar ik zou even doorzoeken naar kortingscodes. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
Iemand nog een waardebon of coupon voor de kleine onderneming sectie van de dell site,
dan is het misschien interessant om toch het 1 en ander aan te gaan schaffe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

probeer het via de telefoon zou ik zeggen het schijnt dat je epp + coupon dan wel zou kunnen krijgen weet het alleen niet zeker.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
Heb gebeld, maar kon met geen mogelijkheid voor elkaar krijgen mijn verlopen
starters coupon nogmaals te krijgen.

Hopelijk nog iemand op Got die zo aardig is zijn coupon nummer hier te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stemband
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-03 16:44

Stemband

Join the Force

Vandaag getest en nog werkend bevonden (vervaldatum wordt berekend bij invoeren, dus zal verschillen bij latere invoer denk ik):

BeschrijvingWaardeboncodeVervaldatum
Nu 5% korting op uw order!?Q7S30HKQRGXVZ31-10-2007
Nu 5% korting op uw order!NRF8MZ4?VK?LL831-10-2007
Exclusieve kortingsbon van 10% op notebook- en desktopaccessoiresHS0LZRXRNW4J4110-6-2007
EPP discount1TJ$N20835B2SZ10-11-2007

EPP staat voor Employee Purchase Program van Dell en is in dit geval ook 5%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140563

5% korting op een Dell Inspiron 6400
TQ936$R6VBDP9K

vandaag nog getest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
http://www.retailmenot.com/view/dell.com :)

Voorbeelden:
$350 off dimension desktop purchases of $999+
$500 on select inspiron notebook purchases of $1499+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Stemband schreef op zondag 29 april 2007 @ 16:38:
Vandaag getest en nog werkend bevonden (vervaldatum wordt berekend bij invoeren, dus zal verschillen bij latere invoer denk ik):

BeschrijvingWaardeboncodeVervaldatum
Nu 5% korting op uw order!?Q7S30HKQRGXVZ31-10-2007
Nu 5% korting op uw order!NRF8MZ4?VK?LL831-10-2007
Exclusieve kortingsbon van 10% op notebook- en desktopaccessoiresHS0LZRXRNW4J4110-6-2007
EPP discount1TJ$N20835B2SZ10-11-2007

EPP staat voor Employee Purchase Program van Dell en is in dit geval ook 5%
Hier staat dus dat je 2x 5% korting krijgt op je order, maar als ik2 code's in ga vullen dan kan dat niet. Is het voor consumenten nu zo dat je maar 1x 5% korting kan krijgen? Njah dit scheelt alsnog iets minder als 40 euro dus dat is mooi meegenomen. Maar als je ze belt heb je wel redelijk kans dat ze nog goedkoper gaan?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLDoG
  • Laatst online: 28-04 20:26
Nou volgens mijn persoonlijke dell verkoper duurde bestellen via de website wel een week langer omdat dat dan onderop een stapel kwam en blablabla. Dus ik kon het nu beter via hem telefoonisch via hem doen.
Wat een geweldige onderhandeling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosiej
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:14
ik vraag me af wat je dan moet zeggen aan de telefoon?

Gewoon van ik wil een inspiron 1720 bestellen, maar ik vroeg me af of ik korting kon krijgen ofzo? Ze zijn toch niet zo belachelijk dat ze daar gewoon intrappen?

Correct me if im wrong..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-04 16:00

orejas

Omelette du Fromage

bartosiej schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 13:21:
ik vraag me af wat je dan moet zeggen aan de telefoon?

Gewoon van ik wil een inspiron 1720 bestellen, maar ik vroeg me af of ik korting kon krijgen ofzo? Ze zijn toch niet zo belachelijk dat ze daar gewoon intrappen?

Correct me if im wrong..
Dit staat een paar posts boven de jouwe;
Anoniem: 99819 schreef op zondag 19 november 2006 @ 22:15:
Korting krijgen kán wel bij Dell....
Wat heb ik gedaan? Ik wilde een Dimension kopen en had mijn keuze min of meer al gemaakt via de site, maar had nog vragen hoe het nu precies zat met de Vista upgrade coupons. De nederlandse Dell site was hier niet duidelijk over. Dus ik bel het verkoopnummer met de vraag, ik kreeg een duidelijke uitleg over hoe het nu zat. Ik sloot het gesprek af met een dankjewel waarop de verkoper vroeg of ik wilde bestellen. Ik zei, ja, ik denk het wel, ik moet nog een ding veranderen op de site en kan het dan verzenden. "U kunt het ook bij mij bestellen!". Ik: "Ach, ik heb het allemaal al ingevuld". Verkoper: "Maar misschien kan ik nog iets voor u betekenen". Ik: "Dat mag natuurlijk altijd". Hij zou me een offerte mailen. Die kreeg ik ca. 10 minuten later, er was 20 euro korting gegeven. Na een uur of twee (en twee genegeerde mobiele oproepen) belde ik terug en vroeg waar die korting nu was gebleven? Hij gaf aan dat aangezien er al 100 euro (actie) en gratis verzendkosten en dubbel geheugen bij zat hij niet meer kon doen. Ik zei dat het me tegenviel. Ik vroeg of er misschien met extra spullen iets te doen was. Hij kon gratis speakers doen, maar daar had ik geen interesse in. Uiteindelijk gaf ik aan dat ik nog wel interesse had in 1 Gb geheugen extra en een grotere harde schijf. Uiteindelijk kreeg ik een offerte met een extra Gb geheugen (extra kosten 130 euro) waarin totaal 80 euro korting gegeven was. Daar ben ik maar op ingegaan.

Samengevat, tips:
- Bereidt je goed voor door goed te kijken wat welke optie kost en bepaal wat je wil
- Stel een "kalere" pc samen en kom via een vraag in contact met de verkoper
- Ga alleen op de vraag in, de verkoper zal vrijwel zeker komen met een vraag voor een opdracht
- Doe ontwijkend, je hebt alles immers al ingevuld, hoeft alleen nog op send te drukken
- Bedenk dat de verkoper altijd nog wel iets marge heeft en op provisie basis werkt
- Wacht zijn bod af en probeer dat op te rekken met wat extra "handel" voor hem (die je toch al wilde kiezen)
- Reageer niet te snel op de offertes en telefoontjes
- Straal continu uit dat er andere opties zijn of dat je ook wel kan wachten. De beste manier om te onderhandelen is "door constant in staat te zijn bij de deal weg te lopen!".
- Succes ;)

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosiej
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:14
ok! cool! ga het morgen meteen proberen!

maar het lijkt me sterk dat je dan ook nog die e-value code kan gebruiken? of moet ik gewoon aan de telefoon zeggen dat ik een kleine onderneming ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ik vraag me dit ook af om hoe te bellen. Ik heb een laptop via de consumenten samengesteld voor €830 met een 9cells accu erin. Dezelfde laptop via kleine ondernemingen gedaan met de e-value code en daar kom ik dan uit op €771. Allebei de laptops met 5% kortingscoupon.

Scheelt dus een kleine €60 wat ik wel aardig veel vindt nog voor zo'n bedrag. Maar als ik nu ga bellen moet ik dan bellen over de consumenten versie of via kleine ondernemingen? Want die man gaat offerte maken en daar moet die dan ook onderscheid maken tussen consumenten en kl. ondernemingen, hoe hebben jullie dat gedaan? En kan je als je iemand aan de telefoon hebt ook nog die kortingscoupon gebruiken van 5%?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220263

is de kleine ondernemingen versie precies hetzelfde, en inclusief btw? dan zou zelf ik gwn daarvoor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Anoniem: 220263 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 15:54:
is de kleine ondernemingen versie precies hetzelfde, en inclusief btw? dan zou zelf ik gwn daarvoor gaan.
Ja want heb via de E-value code deze laptop uitgekozen via kleine ondernemingen. Daarna naar consumenten gegaan en de e-value code ingevoerd. De laptop is dan wel zonder verzendkosten maar voor 771 met bezorgkosten a la €89.25.

Maar kan je nu als kleine onderneming bestellen aan de telefoon zodat ik misschien nog wat extra's weet te bemachtigingen? Hierbij raak je wel je korting kwijt van de coupon, (en 100 euro op de geselecteerde versie van de Insprion aldus de verkoper)

Of zijn er nog andere opties om korting te krijgen?

/edit: Plaatje voor de 2 laptops, via consumenten:
http://img233.imageshack....6/dellinspiron6400mi4.jpg

en via kleine ondernemingen:
http://img525.imageshack....=dellinspiron64002ki2.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Vincitore op 05-07-2007 16:14 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
let op verschil tussen consumenten en kleine ondernemingen:

- btw
- verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
SanderAlterNET schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 16:56:
let op verschil tussen consumenten en kleine ondernemingen:

- btw
- verzendkosten
Ja hier heb ik rekening mee gehouden. In mijn vorige verhaal staan dus verschillende prijzen. Op de plaatjes staan inderdaad de BTW er niet bij van de kleine ondernemingen.Dan kom ik uit op een prijs van €812 en voor de consument op €873.
De verzendkosten zitten er ook bij in en bij de kleine ondernemingen kom je dus uit op 723.52 (staat ook op plaatje, incl btw) + 89.25 bezorgkosten = 812 euro.
Ik ga bij allebeide uit van een 9cells accu en anders gaat er €36 af.

Is hier bij een verkoper nog wat af te praten denken jullie? Maar je verliest wel de mogelijkheid voor de coupon en de korting voor geselecteerde Inspirons toch?
En kun je via de telefoon bestellen als kl. onderneming of kan dit alleen maar als consument zijnde?

[ Voor 33% gewijzigd door Vincitore op 05-07-2007 17:05 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102014

Wel heb ik ooit! Deze medewerker wilde me totaal geen enkele korting geven, noch extra spullen. Ik heb gezegd dat ik er nog even over ga denken, maar ik bel zometeen wel nog een keer, in de hoop iemand anders aan de lijn te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:50
Korting is geen recht, het is ook dat ze soms korting kunnen geven op bepaalde onderdelen omdat ze van voorraard af moeten of dat er een aktie is. Maar klagen omdat je geen extra korting kan krijgen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Geaardheid van de Nederlander heh: Gierigheid _O-

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:14

Garyu

WW

Freezerator schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 15:56:
Korting is geen recht, het is ook dat ze soms korting kunnen geven op bepaalde onderdelen omdat ze van voorraard af moeten of dat er een aktie is. Maar klagen omdat je geen extra korting kan krijgen :?
Ach ja, als mensen maar iets te klagen hebben... 8)7

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Infinitytron schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 17:00:
[...]
Is hier bij een verkoper nog wat af te praten denken jullie? Maar je verliest wel de mogelijkheid voor de coupon en de korting voor geselecteerde Inspirons toch?
En kun je via de telefoon bestellen als kl. onderneming of kan dit alleen maar als consument zijnde?
Ja, je kunt als ondernemer zowel dezelfde kortingen krijgen als de consument (incl coupons en geen verzendkosten) en mogelijk nog wat extra korting bedingen via een offerte per e-mail.

1. Zeg wat je via de website voor elkaar hebt gekregen zodat ie weet dat ie je geen korting kan verkopen die je toch al had gevonden,
2. Zeg dat je de prijs toch nog wat te hoog vindt.

Dan is het aan de verkoper om een oplossing te bedenken zodat ie toch omzet maakt. Het hangt wel af van wat je bestelt natuurlijk (hoe duurder, hoe liever ze het verkopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ik heb net gebeld met de Dell Verkoop afdeling en ik moet zeggen dat ze niet zo happig waren na mijn vraag. Ik zei nog dat ik ging bestellen via de site maar dat vond ie blijkbaar wel goed. Ik heb gebeld naar de Verkoop afdeling met een vraag, is dat al verkeerd of moet ik ander telefoonnummer hebben?
Want ik wil die verzendkosten eigenlijk wel ff eraf hebben en misschien een grotere accu hebben ofzo, gratis (A). Maar ja, als dat niet wil, pech gehad.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:09

Tys

Infinitytron schreef op maandag 09 juli 2007 @ 12:14:
Ik heb net gebeld met de Dell Verkoop afdeling en ik moet zeggen dat ze niet zo happig waren na mijn vraag. Ik zei nog dat ik ging bestellen via de site maar dat vond ie blijkbaar wel goed. Ik heb gebeld naar de Verkoop afdeling met een vraag, is dat al verkeerd of moet ik ander telefoonnummer hebben?
Want ik wil die verzendkosten eigenlijk wel ff eraf hebben en misschien een grotere accu hebben ofzo, gratis (A). Maar ja, als dat niet wil, pech gehad.
- Opbellen
- Verkoper samen met jou een systeem in elkaar laten flansen
- Doorbrabbelen
- Aangeven dat het niet binnen je budget past en je even naar alternatieven gaat kijken
*Wacht op telefoon van verkoper, negeer 1x en neem daarna op*
- Zeg hem nogmaals dat het financieel gezien net niet past

De meeste verkopers beginnen dan onderaan zoals geen verzendkosten.

Werkt eigenlijk vrijwel altijd ..

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Thiaz schreef op maandag 09 juli 2007 @ 12:22:
[...]

- Opbellen
- Verkoper samen met jou een systeem in elkaar laten flansen
- Doorbrabbelen
- Aangeven dat het niet binnen je budget past en je even naar alternatieven gaat kijken
*Wacht op telefoon van verkoper, negeer 1x en neem daarna op*
- Zeg hem nogmaals dat het financieel gezien net niet past

De meeste verkopers beginnen dan onderaan zoals geen verzendkosten.

Werkt eigenlijk vrijwel altijd ..
Dus ik moet de verkoper een systeem in elkaar laten flansen, waarbij je je eisen noemt e.d.? Ik heb de E-value code gebruikt en dat scheelt meteen al een euro of 200. De verkoper zal vast niet werken met een e-value code, dus dan begin je meteen al op 700 euro. Dat kan je er denk ik niet afpraten, gok ik. Of ik moet zeggen dat ik een kl. onderneming ben.. maar ze geloven vast geen 18-jarige :p.
Nou ik ga het wel eens ff proberen, ik laat het nog wel even weten.

[ Voor 18% gewijzigd door Vincitore op 09-07-2007 12:36 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Infinitytron schreef op maandag 09 juli 2007 @ 12:28:
[...]maar ze geloven vast geen 18-jarige :p.
Ik ben 17 en heb op mijn Inspiron 9400 destijds zo'n 200-300 euro korting gekregen en op de M1330 die ik onlangs besteld heb zo'n 100-200 (bedrag was kleiner dus minder korting)

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Nou wat ik ook probeer ik krijg het niet voor elkaar om wat korting te krijgen. Had eerst een of andere onverstaanbare man aan de lijn en die zei dat het wel kon en ging me doorverbinden. Maar eenmaal die andere kerel aan de lijn, kon het niet.

Ik ga gewoon voor de internet bestelling en dan maar geen korting of whatever... grr Dell :P

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik jou was, zou ik wel de 5% korting gebruiken natuurlijk ;). Eventueel wachten tot nieuwe aanbiedingen die Woensdag er op komen, nu zijn de aanbiedingen slecht (alleen gratis verzenden).

Maar enfin, je moet blijven proberen, andere verkopers willen meer/minder korting geven. Wat bij mij destijds lukte was het volgende: 'Ik heb een Inspiron 9400 geconfigureerd, maar terwijl deze vorige week 1560 euro was, is deze nu 1800! Wat is er aan de hand?' (terwijl de laptop daadwerkelijk 1700 was ofzo bij het configgen) Uiteindelijk voor 1560 gekocht :*).

Gewoon config doorgeven, en zeggen dat deze eigenlijk 200-300 euro te duur is (hangt van de prijs van de bestelling af)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
-Daniël- schreef op maandag 09 juli 2007 @ 13:11:
[...]

Ik ben 17 en heb op mijn Inspiron 9400 destijds zo'n 200-300 euro korting gekregen en op de M1330 die ik onlangs besteld heb zo'n 100-200 (bedrag was kleiner dus minder korting)

Succes.
Wat waren de specs van je M1330 en hoeveel heb je er totaal voor betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
-Daniël- schreef op maandag 09 juli 2007 @ 20:40:
Als ik jou was, zou ik wel de 5% korting gebruiken natuurlijk ;). Eventueel wachten tot nieuwe aanbiedingen die Woensdag er op komen, nu zijn de aanbiedingen slecht (alleen gratis verzenden).

Maar enfin, je moet blijven proberen, andere verkopers willen meer/minder korting geven. Wat bij mij destijds lukte was het volgende: 'Ik heb een Inspiron 9400 geconfigureerd, maar terwijl deze vorige week 1560 euro was, is deze nu 1800! Wat is er aan de hand?' (terwijl de laptop daadwerkelijk 1700 was ofzo bij het configgen) Uiteindelijk voor 1560 gekocht :*).

Gewoon config doorgeven, en zeggen dat deze eigenlijk 200-300 euro te duur is (hangt van de prijs van de bestelling af)...
Ja ik gebruik de 5% kortingscoupon natuurlijk ook wel via Internet. Maar het lastige is op de telefoon dat ik via de E-value die laptop vindt of maakt dit geen donder uit?
Heb er nu 2 gehad en geen van beide willen ze korting geven. Ik probeer na de vakantie nog wel eens omdat ik zaterdag op vakantie ga. Ga ik nu bestellen dan komt dat ding midden in de vakantie bij mijn thuis en dan ben ik er niet. Nee ik wacht nog wel ff 3 weken..

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

E-value kun je gewoon doorgeven, als je dat bedoeld (snapte de zin niet echt).

Fijne vakantie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_Tiby
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-05 15:41
Met een beetje geluk en proberen kreeg ik deze aanbieding voor elkaar;

NLDHSONL-N0764002XP

Wanner je op 'systeem aanpassen' klikt, en daarna weer op 'terug naar mandje', krijg je er een printer bij.

Alleen wil ik die verzendkosten eraf hebben, dus gebeld, maar dat werkte nog niet.. binnenkort nogmaals proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-04 16:06
Sinds vandaag zijn er nieuwe Kortings acties he,
Nou vind ik het vreemd dat de laptop die ik wil gaan kopen eerst 899 euro was, en nu ineens 949 is :/
Snapt iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja.

Per week zijn er verschillende aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-04 18:26
Ik wil misschien een Dell laptop aanschaffen, maar is er nog een andere korting dan de EPP korting om de totale prijs te veranderen of niet?

offtopic:
De Vostro lijn is nu ook beschikbaar, de prijs valt behoorlijk mee t.o.v de nieuwe Inspiron

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-03 02:46
En als er iemand me kan vertellen waar ik waardebonnen kan vinden die ook geldig zijn in België :(

edit (chat met dell medewerker):
12:51:02 System Eerste vraag/Commentaar: werking 5% korting coupons
12:51:08 System U wordt nu met een medewerker van Dell Technical Support verbonden. Wij danken u voor het gebruiken van Dell Chat.
12:51:08 System U bent verbonden met Pascale Behr
12:51:12 Pascale Behr Goedemiddag.
12:51:17 [mijnaam]Goedemiddag
12:51:23 Pascale Behr Er zijn momenteel geen geldige kortingsbonnen.
12:51:28 Pascale Behr Die u op internet gevonden heeft, kunt u niet gebruiken.
12:51:35 [mijnaam] ahzo
12:51:41 [mijnaam] en waarom anderen wel?
12:51:51 [mijnaam] enkel NL ofzo?
12:52:03 Pascale Behr Anderen kunnen deze ook niet gebruiken.
12:52:09 [mijnaam] uh?
12:52:30 [mijnaam] Ik lees op een forum meerdere codes, en meerdere mensen die die succesvol gebruiken
12:52:41 Pascale Behr Dat is niet het geval.
12:52:45 [mijnaam] ik voeg ze zelf toe en de geldigheid is tot 31/1/2007
12:52:54 [mijnaam] 31/11
12:52:58 Pascale Behr Ik raad u aan niet alles te geloven wat op Tweakers staat.
12:53:16 [mijnaam] niet enkel tweakers ;)
12:53:42 [mijnaam] goed ik heb genoeg info denk ik ;)
12:53:49 [mijnaam] geen Dell :D
12:53:53 Pascale Behr Een prettige dag.
12:53:53 System Pascale Behr heeft de sessie verlaten!
12:53:53 System De sessie is beeindigd!

:? :(

[ Voor 87% gewijzigd door the_stickie op 18-07-2007 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227170

Hallo,
Ik heb 2 kleine vraagjes.
Heeft er iemand een code van een waardebon, want die hier staan werken hier precies niet.

Alvast bedankt.

En dan nog een vraagje: die EPP ofzo iets, wat is dat juist (als consument mogelijk?) en heeft ook iemand hier een geldige code voor.

Thx. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:40
Anoniem: 227170 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 13:58:
Hallo,
Ik heb 2 kleine vraagjes.
Heeft er iemand een code van een waardebon, want die hier staan werken hier precies niet.

Alvast bedankt.

En dan nog een vraagje: die EPP ofzo iets, wat is dat juist (als consument mogelijk?) en heeft ook iemand hier een geldige code voor.

Thx. ;)
Beschrijving Waardeboncode Vervaldatum
Nu 5% korting op uw order! ?Q7S30HKQRGXVZ 31-10-2007

Nu 5% korting op uw order! NRF8MZ4?VK?LL8 31-10-2007

Exclusieve kortingsbon van 10% op notebook- en desktopaccessoires HS0LZRXRNW4J41 10-6-2007

EPP discount 1TJ$N20835B2SZ 10-11-2007

Hiervan werkt er zowiezo wel 1tje. (iig 3 dagen geleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227170

SandeR schreef op zondag 22 juli 2007 @ 13:58:
[...]

Beschrijving Waardeboncode Vervaldatum
Nu 5% korting op uw order! ?Q7S30HKQRGXVZ 31-10-2007

Nu 5% korting op uw order! NRF8MZ4?VK?LL8 31-10-2007

Exclusieve kortingsbon van 10% op notebook- en desktopaccessoires HS0LZRXRNW4J41 10-6-2007

EPP discount 1TJ$N20835B2SZ 10-11-2007

Hiervan werkt er zowiezo wel 1tje. (iig 3 dagen geleden)
Moet je daarvoor een account hebben, want hij vraagt dan meer gegevens?
(excuseer mij als dit een domme vraag is :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Je moet geen EPP (5%) discount doen, maar gewoon de 5% korting. Hoef je geen extra gegevens te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228307

Heeft er iemand al nieuwe coupons. Wil me immers een Vostro 1500 aanschaffen en dan is die extra korting mooi meegenomen. De coupons die op de site staan geven bij mij foutmeldingen (meer gegeven nodig en dergelijke)

mathieu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
De coupons werken gewoon hoor...
?Q7S30HKQRGXVZ
uiteraard wel bij Consumenten gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

silmaril8 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 00:26:
?Q7S30HKQRGXVZ
Als ik mijn vostro in mijn mand stop kost ie 1589,.. €. Als ik dan dat waardebonnummer ingeef zegt ie wel 5% korting MAAR de prijs verandert neit en er staat bij:

Ingevoerde waardebonnen

Nu 5% korting op uw order!
Vervalt woensdag 31 oktober 2007

Weet jij hier raad mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Heb je wel de vostro besteld via de consumenten manier?

Zoals ik dus zei: die coupon werkt alleen bij de consumenten dell site.....

[ Voor 41% gewijzigd door silmaril8 op 02-08-2007 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

silmaril8 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 00:37:
Heb je wel de vostro besteld via de consumenten manier?

Zoals ik dus zei: die coupon werkt alleen bij de consumenten dell site.....
Ik ben eerst ingelogd als kleine onderneming. heb de E value Code van mijn vostro opgezocht en dan opnieuw ingelogd als consument om dan de E Code te gebruiken. Dan Pc gewoon samengesteld toegevoegd aan mandje maar dan na het intypen van de coupon blijft hij hetzelfde geven als hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Ik neem aan dat je het wel bij de nederlandse Dell site hebt ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

silmaril8 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 00:48:
Ik neem aan dat je het wel bij de nederlandse Dell site hebt ingevuld?
Nee ik woon jammer genoeg in België. Dan moet ik andere codes hebben? Enig idee waar ik die dan kan vinden? Kan ik mijn PC bestellen via de nederlandse Dell site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Nee dat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11-2024

SpX

Anoniem: 228307 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 00:32:
[...]

Als ik mijn vostro in mijn mand stop kost ie 1589,.. €. Als ik dan dat waardebonnummer ingeef zegt ie wel 5% korting MAAR de prijs verandert neit en er staat bij:

Ingevoerde waardebonnen

Nu 5% korting op uw order!
Vervalt woensdag 31 oktober 2007

Weet jij hier raad mee?
Heb je hem wel via consumenten in het mandje geplaats, of via kleine ondernemingen. Het werkt namelijk alleen bij consumenten, want daar is `verdere gegevens` geen vereiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SpX schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:11:
[...]

Heb je hem wel via consumenten in het mandje geplaats, of via kleine ondernemingen. Het werkt namelijk alleen bij consumenten, want daar is `verdere gegevens` geen vereiste.
Ja dat is allemaal gebeurd. Ik denk dat de kortingscoupons landsafhankelijk zijn. Ik heb immers gisterenavond mijn Vostro geconfigureerd via de nederlandse site en toen gaf ie de kortingsbon wel. Kan hem echter niet bestellen via Nederland want dan heb ik een qwerty toetsenbord.

mss. iemand die belgische forums kent waar dell's ter psrake komen en ik mss. iets vinden kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-03 02:46
ik heb zelf al veel gezocht en niks gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229218

Heeft iemand waardebonnummers voor de inspiron 1521 ? Voor België-->consumenten.

Ik al een tiental code's ingevoerd en er kwam 9x op dat die code niet meer geldig was. (anders wel korting tot 10%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
Bel ff Thomazz, krijg je vast en zeker ook die 10% korting ;)

Anoniem: 201236

ZEER interessante topic, wil namelijk een XPS 1330 aanschaffen en 5% maakt al gauw 100 euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05 20:51
silmaril8 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 00:26:
?Q7S30HKQRGXVZ
Heb eergisteren voor een kennis van me een Inspiron 1501 met alle toeters en bellen erop geconfigureerd en gebeld om te vragen wat er met de prijs gedaan kon worden, gezien het model eruit gaat enzo. Nou, dat was een partij moeilijk doen om niets, ben ik niet gewend van Dell eigenlijk. Dan maar eens het bovenstaande nummer (volgens mij...) gebruikt bij de digitale orderafhandeling en daar werd netjes 5% korting mee berekend.

Bedankt luitjes!
Pagina: 1 2 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mensen, dit is géén 'wat een lange levertijden!!!'-topic maar een topic over waardebonnen van Dell. Ga hier dus niet loos lopen blaten over de levertijden. Wacht gewoon af, een reactie plaatsen zal de levertijd echt niet doen verkorten :o.