Je kan maar 1 waardebon invullen....
yup je moet dan de hele laptop opnieuw samenstellen
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Kan het dat je nog in het klein bedrijf gedeelte zit? Bij consument staat er altijd incl. btw en excl verzendkosten. Bij klein bedrijf excl beide
Ik had een vraag,
Ik wil een vostro 1500 bestellen voor mijn school, ik heb daarvoor vrijwel dagelijks een notebook nodig, maar geen overdonderende specs, vandaar dat ik voor de basic config ga.
Echter lijkt mij de 1440x900 resolutie een stuk fijner om mee te werken, dus dat wil ik er graag bij nemen..
Nu is mijn vraag; verbruikt de monitor meer stroom met deze resolutie? Eerst leek het me onzin, maar er zijn natuurlijk wel meer pixels die aangestuurd/verlicht moeten worden. Ik neem aan dat de backlight niet verandert, maar toch hoop ik dat iemand het antwoord heeft, google gunde mij niet veel informatie..
Bvd,
Boudewijn
Ik wil een vostro 1500 bestellen voor mijn school, ik heb daarvoor vrijwel dagelijks een notebook nodig, maar geen overdonderende specs, vandaar dat ik voor de basic config ga.
Echter lijkt mij de 1440x900 resolutie een stuk fijner om mee te werken, dus dat wil ik er graag bij nemen..
Nu is mijn vraag; verbruikt de monitor meer stroom met deze resolutie? Eerst leek het me onzin, maar er zijn natuurlijk wel meer pixels die aangestuurd/verlicht moeten worden. Ik neem aan dat de backlight niet verandert, maar toch hoop ik dat iemand het antwoord heeft, google gunde mij niet veel informatie..
Bvd,
Boudewijn
Anoniem: 219217
Aha goede vraag! Mijn vermoeden is dat het niets uitmaakt. Maar helaas vermeld Dell niet exact wat voor beeldscherm erin zit, anders zou je de specificaties van de fabrikant er op na kunnen slaan.BHStar schreef op donderdag 13 september 2007 @ 19:06:
Ik heb twee hier twee 20 inch beeldschermen staan, allebei van Samsung, standaard resolutie 1600x1200 de ene verbruikt 35w de andere 65w. Ik vermoed daarom dat de resolutie niet zoveel uitmaakt, als wel de lichtintensiteit en type beeldscherm.
Anoniem: 232851
Ik heb vandaag mijn bestelling geanulleerd. Op 12 augustus heb ik mijn bestelling geplaatst, en de verwachte levertijd werd de afgelopen week verplaatst naar 30 oktober.
Nu vroeg ik mij af of de Dell Inspiron 6400 ook last heeft van die problemen met de levertijd?!
Nu vroeg ik mij af of de Dell Inspiron 6400 ook last heeft van die problemen met de levertijd?!
had
in het begin. nu allang niet meer. Het systeem is verouderd.
Hier in Australie lijken de problemen inmiddels redelijk opgelost. Mijn Inspiron 1520 wordt hier aankomende woensdag afgeleverd. (11 sept besteld)
Overgens is dit niet het geval met de Vostro (mijn eerste keus) die is in Brisbane pas vanaf 15 november te krijgen.
Ik heb nu alleen een klein vraagje: Kan ik straks als ik terug ben in Nederland wel weer een gewone adapter erbij kopen? Ik krijg nu natuurlijk een australisch ding en dat gaat niet helemaal werken in Nederland. Ik heb al wel even snel gekeken in de dell shop, maar daar kan ik ze nog niet vinden.
Overgens is dit niet het geval met de Vostro (mijn eerste keus) die is in Brisbane pas vanaf 15 november te krijgen.
Ik heb nu alleen een klein vraagje: Kan ik straks als ik terug ben in Nederland wel weer een gewone adapter erbij kopen? Ik krijg nu natuurlijk een australisch ding en dat gaat niet helemaal werken in Nederland. Ik heb al wel even snel gekeken in de dell shop, maar daar kan ik ze nog niet vinden.
Anoniem: 32026
zo'n adapter bestaat over het algemeen toch over 2 delen? Dus de adapter zelf blijft gewoon hetzelfde alleen het stroomkabeltje moet je vervangen. Zo heb ik het tenminste gedaan toen ik in Australie was met m'n toshiba laptop 
Weet iemand of het mogelijk is dat een andere bewoner (WEL op hetzelfde adres dus) de laptop in ontvangst neemt ipv ikzelf? Zoja, moet diegene nog zich nog ergens mee legitimeren ofzo? Hier zou ik heeel graag een antwoord op willen hebben, is voor mij nogal belangrijk. Bedankt!
Weet iemand of het mogelijk is dat een andere bewoner (WEL op hetzelfde adres dus) de laptop in ontvangst neemt ipv ikzelf? Zoja, moet diegene nog zich nog ergens mee legitimeren ofzo? Hier zou ik heeel graag een antwoord op willen hebben, is voor mij nogal belangrijk. Bedankt!
Is hier in ieder geval nooit een probleem geweest. De persoon die het aanneemt moet met zijn naam tekenen (bij DHL/UPS vragen ze om je naam, daarna moet je op zo'n apparaat proberen je handtekening te zetten).Anoniem: 32026 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 17:16:
Ik krijg hier regelmatig pakketjes van de achterbuurman waar meestal zijn naam op staat en het adres van hier en heel soms zijn eigen adres (overdag is er bij hem bijna nooit iemand thuis en dus laat ie als ie weet dat er een pakketje kan komen dit hier afleveren of hangt een briefje op de deur dat de postbode/koerier het pakket hier moet afleveren).
Zelf ben ik ook aan het denken om die Vostro 1500 te kopen. 2 dingen waar ik eigenlijk nog over twijfel zijn Vista Business of Ultimate en de accu (6 of 9-cel)..
Zijn er echte nadelen aan het bestellen van die Vostro via de consumentensite? Krijg je dan ook gewoon een factuur met btw vermeldt? Dit is nl. wel "belangrijk" aangezien ik via mijn bedrijfje de btw terug wil vragen. Via die consumentensite scheelt het me zo'n € 75,- dankzij die coupon.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Anoniem: 219217
Natuurlijk. Voor zover ik weet is Dell nog steeds btw plichtig (tenzij ze inmiddels failliet zijn)FlipFluitketel schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 17:52:
Zijn er echte nadelen aan het bestellen van die Vostro via de consumentensite? Krijg je dan ook gewoon een factuur met btw vermeldt? Dit is nl. wel "belangrijk" aangezien ik via mijn bedrijfje de btw terug wil vragen. Via die consumentensite scheelt het me zo'n € 75,- dankzij die coupon.
Ow ja...Anoniem: 219217 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 18:35:
[...]
Natuurlijk. Voor zover ik weet is Dell nog steeds btw plichtig (tenzij ze inmiddels failliet zijn)dus ze zijn verplicht om btw te vermelden op een factuur.

Mijn verkoudheid slaat op mijn denkvermogen
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Anoniem: 32026
FlipFluitketel, ik weet wel dat als je het afleveradres wil veranderen je een officiele email met ingescand paspoort naar hen moet sturen... Anders kan iedereen (volgens hen) wel opbellen en zeggen dat een laptop op een ander adres bezorgd dient te worden..
Op dit moment ben ik niet in staat om m'n paspoort in te scannen dus dat wordt dan een probleem
. Aan de andere kant: als ik hier een briefje op de deur plak met de order en UPS daarin doorverwijs naar de buurman, zou dat echt zo'n probleem zijn?
Op dit moment ben ik niet in staat om m'n paspoort in te scannen dus dat wordt dan een probleem
Anoniem: 233055
Ik hebbesteld op 31/08 (maandje laterThunderhawk0024 schreef op maandag 10 september 2007 @ 23:04:
Damn... Mijne is nog niet in productie en ik heb hem besteld op 31/07... Ook op de Belgische website. Heb jij even geluk zeg.
Dus geen problemen meer met de leveringstijden blijkbaar
Nochtans was mijn verwachte leverdatum 11/10/2007
ik ben een blij man
Het was misschien wat onduidelijk in mijn post, maar dat heeft mijn achterbuurman dus een paar keer gedaan en de persoon van UPS kwam daarna ook netjes het pakket bij ons afleveren (ook al stond er helemaal niets van ons adres/naam op het pakket). Enige wat op het briefje stond wat ie op de deur had geplakt was iets in de vorm van "Niemand thuis bij afleveren van pakket -> aub afleveren bij achterburen, naam/adres". (Briefje hing dan wel aan de binnenzijde van het raam naast de deur, dus niet zomaar iedereen kan het er op geplakt hebben.Anoniem: 32026 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 20:11:
FlipFluitketel, ik weet wel dat als je het afleveradres wil veranderen je een officiele email met ingescand paspoort naar hen moet sturen... Anders kan iedereen (volgens hen) wel opbellen en zeggen dat een laptop op een ander adres bezorgd dient te worden..
Op dit moment ben ik niet in staat om m'n paspoort in te scannen dus dat wordt dan een probleem. Aan de andere kant: als ik hier een briefje op de deur plak met de order en UPS daarin doorverwijs naar de buurman, zou dat echt zo'n probleem zijn?
Anoniem: 2090
Weet iemand of het mogelijk is om die vostro zonder OS te bestellen? En natuurlijk met een verlaagd prijskaartje
Anoniem: 229629
Reviewtje Vostro 1700
Mijn broer zijn 1700 is aan gekomen na 1 maand en hij ziet er goed uit, wel groot en robust maar dat is de bedoeling van de Vostro serie
Het ziet er dus allemaal wel zeer stevig uit en het heeft een klein beetje design
gekochte versie (€ 1150) :
T7300 2.0 GHz, 800, 4mb
17" WXGA+ ( 1440 - 900 ) , matte jet black + 2.0 mp Webcam
2,0 Giga RAM
240 GB SATA
9 cell bat
Nvidia 8600M GT 256 mb
Dell Bluetooth
Intel Pro Wiffi
Vista Business 32 bit
ik heb enkele Foto's getrokken samen met mijn dell XPS M1330 ( natuurlijk wel een serieus stuk kleiner)
foto's : nog geen grotere beschikbaar, ftp problemen, verkrijgbaar als het nodig is bij aanvraag

opmerkingen :
zelf heb ik er nog niet teveel mee gewerkt, maar mijn eerste indruk kan ik u hier al meegeven
Het volledig systeem krijgt 4.7 punten van Vista ( mss nog een beetje hoger met vista 64 en nieuwe drivers)
Ziet er op het eerste gezicht goed en uit mooi stevig
Luidsprekers zijn helder en luid
Scherm is zeer hard en niet induwbaar aan de achterzijde
Pols houders ( voorkant ) is ook zeer stevig
Scherm is goed helder en scherp
Laptop is relatief stil
Toetsenbord ziet er stevig uit en voelt ook zo aan, typt zacht en reageerd goed.
Grafische kaart is uitstekend
Enorm veel crappy programma's van Dell
Achterkant waar aan-knop zit is niet al te stevig en indrukbaar, ook links een spleet
Touchpad reageerd slecht tot soms zelfs niet !!!
De 9 cel batt steekt achteraan uit, wss bij de 6 cel niet
Het dekseltje van de hardeschijf zit behoorlijk los, dit is irriterend want op dat dekseltje is er een Voetje dus dat wiebelt en maakt tikkend geluid
Weegt redelijk veel, maar is dan ook wel een stevig groot toestel (desktop vervanger)
De matte zwarte verf trekt enorm rap vette vinger afdrukken aan
latere opmerkingen zal ik wel melden
straks eens kijken om Vista x64 ultimate te instaleren, eerst de nodige drivers zoeken
Mvg ostende
Mijn broer zijn 1700 is aan gekomen na 1 maand en hij ziet er goed uit, wel groot en robust maar dat is de bedoeling van de Vostro serie
Het ziet er dus allemaal wel zeer stevig uit en het heeft een klein beetje design
gekochte versie (€ 1150) :
T7300 2.0 GHz, 800, 4mb
17" WXGA+ ( 1440 - 900 ) , matte jet black + 2.0 mp Webcam
2,0 Giga RAM
240 GB SATA
9 cell bat
Nvidia 8600M GT 256 mb
Dell Bluetooth
Intel Pro Wiffi
Vista Business 32 bit
ik heb enkele Foto's getrokken samen met mijn dell XPS M1330 ( natuurlijk wel een serieus stuk kleiner)
foto's : nog geen grotere beschikbaar, ftp problemen, verkrijgbaar als het nodig is bij aanvraag

opmerkingen :
zelf heb ik er nog niet teveel mee gewerkt, maar mijn eerste indruk kan ik u hier al meegeven
Het volledig systeem krijgt 4.7 punten van Vista ( mss nog een beetje hoger met vista 64 en nieuwe drivers)
Ziet er op het eerste gezicht goed en uit mooi stevig
Luidsprekers zijn helder en luid
Scherm is zeer hard en niet induwbaar aan de achterzijde
Pols houders ( voorkant ) is ook zeer stevig
Scherm is goed helder en scherp
Laptop is relatief stil
Toetsenbord ziet er stevig uit en voelt ook zo aan, typt zacht en reageerd goed.
Grafische kaart is uitstekend
Enorm veel crappy programma's van Dell
Achterkant waar aan-knop zit is niet al te stevig en indrukbaar, ook links een spleet
Touchpad reageerd slecht tot soms zelfs niet !!!
De 9 cel batt steekt achteraan uit, wss bij de 6 cel niet
Het dekseltje van de hardeschijf zit behoorlijk los, dit is irriterend want op dat dekseltje is er een Voetje dus dat wiebelt en maakt tikkend geluid
Weegt redelijk veel, maar is dan ook wel een stevig groot toestel (desktop vervanger)
De matte zwarte verf trekt enorm rap vette vinger afdrukken aan
latere opmerkingen zal ik wel melden
straks eens kijken om Vista x64 ultimate te instaleren, eerst de nodige drivers zoeken
Mvg ostende
Ik vind jouw (of jouw broertjes) vostro 1700 eigenlijk helemaal geen desktop vervanger. Vooral vanwege de videokaart en de resolutie van het scherm.
In een IFL90 (met 1440x900) of zelfs een Zepto 6224W heb je exact dezelfde videokaart en dezelfde resolutie. Maar deze 2 laptops zijn wel veel lichter (en mooier qua design) dan de (erg dikke/lelijke) Vostro 1700.
Als je voor een 17 inch laptop gaat, neem dan minstens een resolutie van 1650x1080, of eigenlijk gewoon 1900x1200. 1440x900 op een zware 17 inch laptop is gewoon zonde van al dat extra gewicht....
In een IFL90 (met 1440x900) of zelfs een Zepto 6224W heb je exact dezelfde videokaart en dezelfde resolutie. Maar deze 2 laptops zijn wel veel lichter (en mooier qua design) dan de (erg dikke/lelijke) Vostro 1700.
Als je voor een 17 inch laptop gaat, neem dan minstens een resolutie van 1650x1080, of eigenlijk gewoon 1900x1200. 1440x900 op een zware 17 inch laptop is gewoon zonde van al dat extra gewicht....
Mijn broer vond die mooi en handig, ik vind die inderdaad we wat dik, daarom dat ik zelf koos voor een M1330
onze desktop nu (door een crash van onze vorige) heeft zelfs geen grafa en dit nu al 1 jaar lang
, dus de verbetering is nu wel enorm 
ook denk ik niet dat je een zepto,sony,HP of gelijk welk ander met gelijkaardige config kan kopen voor maar 1150€
onze desktop nu (door een crash van onze vorige) heeft zelfs geen grafa en dit nu al 1 jaar lang
ook denk ik niet dat je een zepto,sony,HP of gelijk welk ander met gelijkaardige config kan kopen voor maar 1150€
Nee, pas in 2008 gaat dell wellicht kijken of in de EU met linux geleverd kan gaan worden.Anoniem: 2090 schreef op zondag 16 september 2007 @ 11:05:
Weet iemand of het mogelijk is om die vostro zonder OS te bestellen? En natuurlijk met een verlaagd prijskaartje
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Volgens mij heeft iemand hier al eens zonder os besteld
Ik heb bijna het hele topic doorgespit, maar kan het echt niet vinden.. ik kan wel de vraag een paar keer vinden, maar niet dat hij zonder OS ook geleverd is.
bartju in "[Ervaringen] Dell Inspiron 1520 en Vostr..."
-Sander in "[Ervaringen] Dell Inspiron 1520 en Vostr..."
Anoniem: 124996 in "[Ervaringen] Dell Inspiron 1520 en Vostr..."
Anoniem: 224854 in "[Ervaringen] Dell Inspiron 1520 en Vostr..."
bartju in "[Ervaringen] Dell Inspiron 1520 en Vostr..."
-Sander in "[Ervaringen] Dell Inspiron 1520 en Vostr..."
Anoniem: 124996 in "[Ervaringen] Dell Inspiron 1520 en Vostr..."
Anoniem: 224854 in "[Ervaringen] Dell Inspiron 1520 en Vostr..."
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
ik kon hem alvast niet krijgen in belgië zonder OS, en deze besteld via de telefoon en als zakelijke klant
Een vergelijkbare 1440x900 Compal is evenduur, maar dan heb je nog geen OS (studenten Windows is 50 euro of misschien heb je er nog een liggen). Je hebt dan wel een 1kg lichtere laptop met 2 jaar garantie en een T7500 processor. Een 1650x1080 Compal versie is 50-100 euro duurder, maar dan heb je dus wel een betere/grotere resolutie op een laptop die 1 kg lichter is.Anoniem: 229629 schreef op zondag 16 september 2007 @ 16:06:
Mijn broer vond die mooi en handig, ik vind die inderdaad we wat dik, daarom dat ik zelf koos voor een M1330
onze desktop nu (door een crash van onze vorige) heeft zelfs geen grafa en dit nu al 1 jaar lang, dus de verbetering is nu wel enorm
Ik lees van de vostro dat deze heel stevig is in de behuizing. Is de Compal dat ook? Voor mij is dat namelijk belangrijk (ga trouwens waarschijnlijk voor de 1500, niet de 1700)silmaril8 schreef op zondag 16 september 2007 @ 22:27:
[...]
Een vergelijkbare 1440x900 Compal is evenduur, maar dan heb je nog geen OS (studenten Windows is 50 euro of misschien heb je er nog een liggen). Je hebt dan wel een 1kg lichtere laptop met 2 jaar garantie en een T7500 processor. Een 1650x1080 Compal versie is 50-100 euro duurder, maar dan heb je dus wel een betere/grotere resolutie op een laptop die 1 kg lichter is.
ik ben van plan om vandaag of morgen dell te bellen over de Vostro. Ik wil deze als consument bestellen. welk telefoonnummer moet ik dan bellen?
Anoniem: 86614
Wat zijn de rest van je specs?bartju schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:15:
laat maarwordt een offerte gestuurd. Home Premium kon wel bij mij. de 7200 RPM schijf niet. Kwam uit op €801,-
Core 2 duo T5470
1024MB geheugen
120GB 5400RPM De 7200RPM kon niet...
Vista Home Premium
8600GT
webcam
rest allemaal zelfde van de goedkoopste config
€801,52
1024MB geheugen
Vista Home Premium
8600GT
webcam
€801,52
zitten de bezorg en administratie kosten inbegrepen in die 800 euro?
Bartju,
Bij de goedkoopste vostro 1500 staat niet bij dat de verzendkosten gratis zijn, hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
Bij de goedkoopste vostro 1500 staat niet bij dat de verzendkosten gratis zijn, hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
ik heb nu ook de vostro 1500
met
tel® Core™2 Duo T5470 Processor (1,60 GHz, 800 MHz, 2 MB L2-cache)
1gb memory,
120gb 5400, wil graag 100gb 7200als kan
en ofc vista HP
8600GT 1440x900 kom ik uit op 830 incl verzendkosten, die kosten zijn niet gratis bij mij
met
tel® Core™2 Duo T5470 Processor (1,60 GHz, 800 MHz, 2 MB L2-cache)
1gb memory,
120gb 5400, wil graag 100gb 7200als kan
en ofc vista HP
8600GT 1440x900 kom ik uit op 830 incl verzendkosten, die kosten zijn niet gratis bij mij
bij mij ook niet maar had gewoon de prijs met alles erop en eraan neergezet. dus zonder scheelt dat de gewone €90,- dus dan €710,-
Dat is precies hetzelfde als wat ik graag wou. De 7200RPM schijf gaat niet lukken. Dat wordt de 5400RPM 120 GB. ik had webcam erbij maar jij beter scherm. kortingcoupon al erop gedaan? Bij mij deden ze aan de telefoon er even moeilijk over maar toch overgehaald
Dat is precies hetzelfde als wat ik graag wou. De 7200RPM schijf gaat niet lukken. Dat wordt de 5400RPM 120 GB. ik had webcam erbij maar jij beter scherm. kortingcoupon al erop gedaan? Bij mij deden ze aan de telefoon er even moeilijk over maar toch overgehaald
[ Voor 50% gewijzigd door bartju op 17-09-2007 18:11 ]
Is dat prijs inc BTW?bartju schreef op maandag 17 september 2007 @ 17:51:
Core 2 duo T5470
1024MB geheugen
Vista Home Premium
8600GT
webcam
€801,52
En heb jij dit via de consumenten of de kleine onderneming gedeelte besteld?
Ik begrijp nl neit hoe je aan die lage prijs komt.
Bij mij kom ik op €913 inc BTW
-----
ow wacht ik zie dat je de 1 jaar support gekozen hebt.
Echter is mijn ander vraag of je dan wel 2 jaar fabriekgarantie krijg? Wat houdt die garantie in na die 1de jaar onsite support?
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 2090 op 17-09-2007 19:10 ]
1 jaar garantie gewoon. Na die periode belt Dell of je de garantie wilt verlengen. Tegen die tijd zie ik dat wel als er veel problemen zijn geweest met de laptop
ow ik wist niet dat je na 1 jaar gebruik die garantieplan kan verlengen. Zal vast duurder zijn dan direct een 3 jaren support afsluiten
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 2090 op 17-09-2007 20:34 ]
Geen idee, betaal je waarschijnlijk weer de volle 1 jaar ipv 2 jaar - 1 jaar
Anoniem: 86614
Zou je CPU niet de bottleneck zijn van je GPU in games? Moet zeggen dat die config van jou erg goedkoop is
. Heb zelf nu een Pentium IV 2,8 Ghz met 1,5 GB Ram en een 6800GS en zou me af vragen of ik er dan op vooruit ga (aangenomen dat ik nog een reepje bij prik en dus 2 gig ram krijg totaal). Met oog op de studie volgend jaar hou ik dit topic in de gaten
.
kan inderdaad wel. Toch moet mijn systeem wel goedkoop. Ben toch nog een scholier. Ik heb wel besloten om de 160GB 7200RPM schijf te kiezen ipv 120GB 5400RPM.
Mijn laptop staat geplant voor morgen zie ik op de site van Dell & UPS!!!
Ik ben benieuwd! Had een zeer uitgebreide configuratie (Zie pagina 16 onderaan)
23 augustus besteld en hopelijk morgen dus in huis! Toch zie ik op de website van Dell nu een goede tool, waarmee je precies de verwachtte levertijden voor elk systeem kan zien. (De 1520 nu 6 weken ipv 5) http://www1.euro.dell.com...c=nl&l=nl&s=dhs&cs=nldhs1
Ik ben benieuwd! Had een zeer uitgebreide configuratie (Zie pagina 16 onderaan)
23 augustus besteld en hopelijk morgen dus in huis! Toch zie ik op de website van Dell nu een goede tool, waarmee je precies de verwachtte levertijden voor elk systeem kan zien. (De 1520 nu 6 weken ipv 5) http://www1.euro.dell.com...c=nl&l=nl&s=dhs&cs=nldhs1
Ik heb nu al een week mijn inspiron 1521 en ben er wel tevreden mee...
Ik heb wel een probleempje, als ik ATI Catalyst control center wil openen, dan denkt hij wel even na (cirkeltje draait rond) en dan doet hij niets meer! Bij actieve processen zie ik wel dat hij wel opgestart is (MOM.exe en CCC.exe) maar verder kan ik er niet aan... Dit is best wel lastig!
Heb het al gegoogled, en daar vind ik dat je .NET 2.0 moet hebben, maar dat heb ik en toch werkt het niet...
Heeft er nog iemand dit probleem gehad en weet er iemand een oplossing?
Ik heb wel een probleempje, als ik ATI Catalyst control center wil openen, dan denkt hij wel even na (cirkeltje draait rond) en dan doet hij niets meer! Bij actieve processen zie ik wel dat hij wel opgestart is (MOM.exe en CCC.exe) maar verder kan ik er niet aan... Dit is best wel lastig!
Heb het al gegoogled, en daar vind ik dat je .NET 2.0 moet hebben, maar dat heb ik en toch werkt het niet...
Anoniem: 160939
ik had vorige week dinsdag besteld en dezelfde dag via ideal betaald
gisteren rond 14 uur mn laptop binnengekregen terwijl die op 4 oktober werd uitgerekend, ik mag niet klagen
de specs:
intel core 2 duo T 7300
2 gb
160 gb at 7200 rpm
8600 M GT
vista 32 bit
het is echt een beest, vooral bij multitasking merk je met wat voor gemak die talloze zware programmas kan draaien;
super pi bij 2 M was het 58 seconds
ik heb verder ff een vraagje, ik zou graag zelf alles opnieuw willen installeren om zo zelf te partioneren en daarnaast om af te komen van de hoeveelheid onzinsoftware van dell, wat is dan het beste om te doen? clean install?
gisteren rond 14 uur mn laptop binnengekregen terwijl die op 4 oktober werd uitgerekend, ik mag niet klagen
de specs:
intel core 2 duo T 7300
2 gb
160 gb at 7200 rpm
8600 M GT
vista 32 bit
het is echt een beest, vooral bij multitasking merk je met wat voor gemak die talloze zware programmas kan draaien;
super pi bij 2 M was het 58 seconds
ik heb verder ff een vraagje, ik zou graag zelf alles opnieuw willen installeren om zo zelf te partioneren en daarnaast om af te komen van de hoeveelheid onzinsoftware van dell, wat is dan het beste om te doen? clean install?
ja windows cd er in doen booten partities verwijderen (maak er wel even een back up van voor de zekerheid) daarna windows installen
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Als het goed is heeft de Vostro 1500 een zwarte magnesium behuizing. Is dat alleen wanneer je de camera er bij zegt de configurator Matt Black kleur? Hoe zit dat? Weet iemand hier meer van?
Opper-prutser
Ati even opnieuw installeren met de drivers van de site. Heb je meteen de nieuwste.mngm schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:38:
Ik heb nu al een week mijn inspiron 1521 en ben er wel tevreden mee...
Dan nog niet opgelost post het even
Anoniem: 203716
Ook net een Vostro 1500 besteld voor m'n zus haar studie 
Specs:
Intel C2D T5470
Vista Business
2GB RAM
128mb nVidia 8400M GS
120GB HDD met 5400rpm
15,4"WXGA+ 1440x900 met TrueLife
6 cel accu
1 jaartje on site business garantie en 1 jaar accidental damage support
Daar moet ze wel een tijdje mee kunnen tekstverwerken dacht ik zo
Nu maar hopen dat we net zoveel geluk hebben met levertijd als bosanceros hierboven
Specs:
Intel C2D T5470
Vista Business
2GB RAM
128mb nVidia 8400M GS
120GB HDD met 5400rpm
15,4"WXGA+ 1440x900 met TrueLife
6 cel accu
1 jaartje on site business garantie en 1 jaar accidental damage support
Daar moet ze wel een tijdje mee kunnen tekstverwerken dacht ik zo
Nu maar hopen dat we net zoveel geluk hebben met levertijd als bosanceros hierboven
Heb dit al gedaan, ook alles eerst ge-uninstalled en dan opnieuw geinstalleerd en dan gaat het nog niet...bartju schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:08:
[...]
Ati even opnieuw installeren met de drivers van de site. Heb je meteen de nieuwste.
Dan nog niet opgelost post het even
Net mijn Vostro 1500 besteld. Woensdag 19 september besteld en geschatte leverdatum 11 oktober 
Heb je de juiste voor Vista? Probeer via veilige modus eens bij het programma te komen. Kans dat er niet andere proccessen zijn geladen die het tegen houden.
Heb je de juiste voor Vista? Probeer via veilige modus eens bij het programma te komen. Kans dat er niet andere proccessen zijn geladen die het tegen houden.
Ik heb vorige week maandag samen met mn vader twee Vostro 1500's met onderstaande specs besteld, en ik hoorde net dat ze nu al binnen zijn gekomen bij mn ouders thuis. Ik haal de mijne morgen of overmorgen op, dan zal ik mijn bevindingen ook even posten hier.
Specs:
C2D T7300
2GB RAM
160GB 5400rpm HD
GF 8600 GT
1440x900 WXGA+ True Life scherm
6cell accu
Vista Business
Ik denk trouwens dat de leveringsproblemen nu vooral opgelost zijn voor mensen die er een hebben besteld met een WXGA+ scherm, misschien dat er bij de andere schermen nog wel vertraging optreed.
Overgens hebben we op beide laptops ook de 70euro korting van de actie van een paar weken geleden en gratis verzending gekregen van de nieuwe actie, plus via de telefoon nog 40euro van het totaalbedrag af kunnen praten.
Specs:
C2D T7300
2GB RAM
160GB 5400rpm HD
GF 8600 GT
1440x900 WXGA+ True Life scherm
6cell accu
Vista Business
Ik denk trouwens dat de leveringsproblemen nu vooral opgelost zijn voor mensen die er een hebben besteld met een WXGA+ scherm, misschien dat er bij de andere schermen nog wel vertraging optreed.
Overgens hebben we op beide laptops ook de 70euro korting van de actie van een paar weken geleden en gratis verzending gekregen van de nieuwe actie, plus via de telefoon nog 40euro van het totaalbedrag af kunnen praten.
Ik vraag me iets af, ik heb mijn 1521 op 21-8 besteld. Mijn geschatte leverdatum is 25-9.
Hij staat al sinds 21-8 op preproductie. Kan het zo zijn dat in de komende dagen tot dinsdag die laptop nog gemaakt wordt + optijd hier verschijnt, lijkt me erg lastig en onmogelijk?
Hij staat al sinds 21-8 op preproductie. Kan het zo zijn dat in de komende dagen tot dinsdag die laptop nog gemaakt wordt + optijd hier verschijnt, lijkt me erg lastig en onmogelijk?
Anoniem: 233055
Het is zeker nog mogelijkBasjuuh schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:28:
Ik vraag me iets af, ik heb mijn 1521 op 21-8 besteld. Mijn geschatte leverdatum is 25-9.
Ik heb mijn vostro 1700 besteld op 31/8/07, betaald op 4/9/07 en ontvangen op 18/09/07...
In 1 dag tijd was hij van preproductie naar de fase verzonden...eennaam vezonden duurt het nog min. 2 dagen eer hij terecht is....
Anoniem: 149553
Ik zit te twijfelen tussen een Vostro en een Inspiron. Als je de volgende 2 processoren tegen elkaar afzet, is er 1 dan echt veel beter / sneller dan de ander?
AMD® Turion™ 64 X2 Mobiele Technologie TL56
Intel® Pentium® Dual Core T2130 Processor (1,86 GHz, 533 MHz, 1 MB L2-cache)
AMD® Turion™ 64 X2 Mobiele Technologie TL56
Intel® Pentium® Dual Core T2130 Processor (1,86 GHz, 533 MHz, 1 MB L2-cache)
zeker en nog best mooi ookAnoniem: 77857 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:24:
Valt er op deze laptop wat spellen te spelen als Age of Empires of WoW?
Ik heb daarnet een Vostro 1000 besteld (voor school), ik zal een beknopte review geven wanneer ik hem binnenheb..
Config;
Amd turion TL-56
2048 MB Ram
Ati 1150
120GB HDD
Config;
Amd turion TL-56
2048 MB Ram
Ati 1150
120GB HDD
ziet er mooi uit
zou leuk zijn.. Ga ik ook doen als ik m binnenheb. (in de herfstvakantie pas)
Anoniem: 52977
Ik ga een vostro 1700 kopen: (waarschijnlijk wacht ik nog even tot verzendkosten gratis zijn)
Het wordt een desktopvervanger, mijn eisen naast gewoon tekstverwerken en schoolwerk, ik wil COD2 vloeiend spelen en de nieuwste Ghost recon Advanced Warfighter (voor pc) ook (maar niet desnoods in hoogste details), verder is vereiste dat er hardware matige HD decoding in zit en een full HD scherm.
Volgens mij voldoet de volgende configuratie:
Base Intel® Core™2 Duo T5470 Processor (1,60 GHz, 800 MHz, 2 MB L2-cache)
Windows Vista® Home Basic
1 Jaar On-Site Hardware Support
LCD-scherm 17,0-inch UltraSharp™ WUXGA-breedbeeldscherm (1.900 x 1.200) TrueLife
Matte Jet Black zonder camera
Geheugen 2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024]
Harde schijf 120 GB SATA harde schijf (5.400 rpm)
Grafische kaart 256 MB nVidia® GeForce® 8600M GT
Primaire Batterij 6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 W/h)
ik twijfel nog over de volgende upgrades:
Core™2 Duo T5470 _> Core™2 Duo T7100 voor 95 euro
120 GB SATA harde schijf (5.400 rpm) _> 160 GB SATA harde schijf (7.200 rpm) voor 108 euro
6 cel accu _> 9 cel accu voor 36 euro
De upgrades zijn niet perse nodig maar gezien het feit dat alle 3 de upgrades geen groot bedrag zijn ten opzichte van de prijs van de laptop namelijk 1058 EUR (met 5% korting en verzendkosten) maar wel in verhouding een grote vooruitgang kunnen hebben in de prestaties wil ik mij graag laten adviseren door mensen die meer kennis van zaken hebben.
Vraag: wie kan adviseren welke upgrade ik niet kan laten liggen omdat die de prestaties zodanig beinvloeden dat voor de lage prijs dat een goede keus zou zijn?
en op welke manier kan ik het beste betalen gezien ik de mogelijkheid wil hebben om mijn geld terug te vorderen wanneer de leveringstijd de spuitgaten uit loopt. wat is dus het beste, ideal/creditcard etc?
en ik wil eigenlijk de dell bestellen met 1024 geheugen (1 bank bezet moet ik voor bellen) en dan in de webshop voor 50 ipv 98 EUR extra 1024 bestellen, is dit mogelijk? hoe kom ik erachter welke geheugen ik moet kopen? ik wil niet de dual band optie verliezen hierdoor.
dank
Het wordt een desktopvervanger, mijn eisen naast gewoon tekstverwerken en schoolwerk, ik wil COD2 vloeiend spelen en de nieuwste Ghost recon Advanced Warfighter (voor pc) ook (maar niet desnoods in hoogste details), verder is vereiste dat er hardware matige HD decoding in zit en een full HD scherm.
Volgens mij voldoet de volgende configuratie:
Base Intel® Core™2 Duo T5470 Processor (1,60 GHz, 800 MHz, 2 MB L2-cache)
Windows Vista® Home Basic
1 Jaar On-Site Hardware Support
LCD-scherm 17,0-inch UltraSharp™ WUXGA-breedbeeldscherm (1.900 x 1.200) TrueLife
Geheugen 2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024]
Harde schijf 120 GB SATA harde schijf (5.400 rpm)
Primaire Batterij 6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 W/h)
ik twijfel nog over de volgende upgrades:
Core™2 Duo T5470 _> Core™2 Duo T7100 voor 95 euro
120 GB SATA harde schijf (5.400 rpm) _> 160 GB SATA harde schijf (7.200 rpm) voor 108 euro
6 cel accu _> 9 cel accu voor 36 euro
De upgrades zijn niet perse nodig maar gezien het feit dat alle 3 de upgrades geen groot bedrag zijn ten opzichte van de prijs van de laptop namelijk 1058 EUR (met 5% korting en verzendkosten) maar wel in verhouding een grote vooruitgang kunnen hebben in de prestaties wil ik mij graag laten adviseren door mensen die meer kennis van zaken hebben.
Vraag: wie kan adviseren welke upgrade ik niet kan laten liggen omdat die de prestaties zodanig beinvloeden dat voor de lage prijs dat een goede keus zou zijn?
en op welke manier kan ik het beste betalen gezien ik de mogelijkheid wil hebben om mijn geld terug te vorderen wanneer de leveringstijd de spuitgaten uit loopt. wat is dus het beste, ideal/creditcard etc?
en ik wil eigenlijk de dell bestellen met 1024 geheugen (1 bank bezet moet ik voor bellen) en dan in de webshop voor 50 ipv 98 EUR extra 1024 bestellen, is dit mogelijk? hoe kom ik erachter welke geheugen ik moet kopen? ik wil niet de dual band optie verliezen hierdoor.
dank
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 52977 op 20-09-2007 23:02 ]
Anoniem: 203716
Weet je of de status van je bestelling toen ook in 1 week vorderde, van pre-productie tot klaar voor verzending? Of bleef ie gewoon op pre-productie staan en waren ze er opeens?-Sander schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:05:
Ik heb vorige week maandag samen met mn vader twee Vostro 1500's met onderstaande specs besteld, en ik hoorde net dat ze nu al binnen zijn gekomen bij mn ouders thuis. Ik haal de mijne morgen of overmorgen op, dan zal ik mijn bevindingen ook even posten hier.
Voor mensen die geinterreseerd zijn, er is een nieuwe BIOS update beschikbaar bij Dell, de A03.
Voor mensen die hem al hebben post dan alsjeblieft wat voor nadelen of voordelen het had voor je.
Voor mensen die hem al hebben post dan alsjeblieft wat voor nadelen of voordelen het had voor je.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Staat in de TS.
@RONIN: 1 reepje 1024MB geheugen gaat niet lukken. Als je gaat videobewerken, zou ik voor de 160GB 7200RPM gaan. De processor gaat binnenkort ook wel beperken maar voorlopig nog niet.
@RONIN: 1 reepje 1024MB geheugen gaat niet lukken. Als je gaat videobewerken, zou ik voor de 160GB 7200RPM gaan. De processor gaat binnenkort ook wel beperken maar voorlopig nog niet.
Eigenlijk waren ze er opeens ja, ik kon al die tijd mn status niet online bekijken.Anoniem: 203716 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 07:18:
[...]
Weet je of de status van je bestelling toen ook in 1 week vorderde, van pre-productie tot klaar voor verzending? Of bleef ie gewoon op pre-productie staan en waren ze er opeens?

Anoniem: 233935
Ik sta nu ook op het punt deze beauty aan te schaffen..
processor: de T7100 of de T5450
2 Gig geheugen
de 120GB 7200 RPM schijf
de 8600m GT videokaart
het maximale scherm van 1620 bij 1050
Ik vraag me alleen een ding af:
Ik zit te twijfelen tussen een T5450 1,6 ghz 667 mhz fsb en een t7100 1,80 ghz 800 mhz fsb.
De reden dat ik twijfel is dat ik geen geheugen zie bij de opties dat ook op 800 mhz draait. alleen maar geheugen op 667 mhz. Wat voor nut heeft het dan nog om een processor op 800 mhz fsb aan te schaffen?
processor: de T7100 of de T5450
2 Gig geheugen
de 120GB 7200 RPM schijf
de 8600m GT videokaart
het maximale scherm van 1620 bij 1050
Ik vraag me alleen een ding af:
Ik zit te twijfelen tussen een T5450 1,6 ghz 667 mhz fsb en een t7100 1,80 ghz 800 mhz fsb.
De reden dat ik twijfel is dat ik geen geheugen zie bij de opties dat ook op 800 mhz draait. alleen maar geheugen op 667 mhz. Wat voor nut heeft het dan nog om een processor op 800 mhz fsb aan te schaffen?
Waar kan je die downloaden? op de support pagina kan ik alleen een oudere versie vinden.batumulia schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 08:09:
Voor mensen die geinterreseerd zijn, er is een nieuwe BIOS update beschikbaar bij Dell, de A03.
Anoniem: 233935
Nog een vraagje. Ik wil een laptop die lekker gamed..
dus denk ik aan een vostro 1500 of 1700.. Ik twijfel heel erg tussen de groottes van de apparaten. 15,4 inch is opzich wel klein als je de laptop wilt gebruiken voor gamen daarintegen is 17 inch echt weer een bakbeest.
zal ik een resolutie van 1620 bij 1050 of`1440 bij 900 nemen? Met games kun je volgens mij toch niet op die 1620 bij 1050 draaien, volgens mij is het dan overbodige luxe.
En zit er echt een verschil in de snelheid van je laptop als je een 7200 rpm schijf neemt ipv een 5400? het prijsverschil ligt zo hoog dat ik msischien overweeg om gewoon een 5400 te nemen. maar als mijn games daardoor trager worden (laadtijd maakt me niet uit, framerate drops wel) dan neem ik liever een 7200.
ik hoop dat iemand me kan informeren.
dus denk ik aan een vostro 1500 of 1700.. Ik twijfel heel erg tussen de groottes van de apparaten. 15,4 inch is opzich wel klein als je de laptop wilt gebruiken voor gamen daarintegen is 17 inch echt weer een bakbeest.
zal ik een resolutie van 1620 bij 1050 of`1440 bij 900 nemen? Met games kun je volgens mij toch niet op die 1620 bij 1050 draaien, volgens mij is het dan overbodige luxe.
En zit er echt een verschil in de snelheid van je laptop als je een 7200 rpm schijf neemt ipv een 5400? het prijsverschil ligt zo hoog dat ik msischien overweeg om gewoon een 5400 te nemen. maar als mijn games daardoor trager worden (laadtijd maakt me niet uit, framerate drops wel) dan neem ik liever een 7200.
Latitiude D630 besteld in augustus en deze zou gisteren geleverd moeten worden door Dell. Echter de datum is met iets meer als 1 maand verlengt. Dit komt omdat het scherm "1440 x 900" moeilijk te leveren is. Zou wel telefonisch bestellingen en eventueel vragen of de schermen makkelijk te leveren zijn....Anoniem: 233935 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:35:
Yeeh, vandaag is me laptop gebracht. 2 dagen te laat, maar nog altijd veel sneller dan de meeste em hier krijgen. Mijn eerste reactie: super. Case is heel stevig, scherm is prachtig. Voorlopig werkt alles meer dan perfect. Ik baal alleen van e installatie van DELL. Veeeellll te veel bloodware en maar 1 partitie.
Binnenkort wel wat meer informatie, eerst maar eens wat drivers en dergelijke downloaden.
Btw, dell leverd een hele rare adapter naar mijn mening. Weet iemand of ik die in Nederland (heb nu een aussie adapter) kan bestellen? (of alleen het snoertje, dat mag ook natuurlijk)
Binnenkort wel wat meer informatie, eerst maar eens wat drivers en dergelijke downloaden.
Btw, dell leverd een hele rare adapter naar mijn mening. Weet iemand of ik die in Nederland (heb nu een aussie adapter) kan bestellen? (of alleen het snoertje, dat mag ook natuurlijk)
Anoniem: 177680
Ik heb net ook mijn vostro 1500 binnen. Nou heb ik Battlefield 2 geinstalleerd en installeerde ik per ongeluk directx 9c erbij, moet ik nou directx 10 weer downloaden? of heeft dat helemaal geen download?
sorry ik ben niet zo ervaren hierin
TS onderaan-Sander schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:50:
[...]
Waar kan je die downloaden? op de support pagina kan ik alleen een oudere versie vinden.
btw: Mijn laptop is nu in preproductie
[ Voor 8% gewijzigd door bartju op 21-09-2007 15:44 ]
Bij DX9 was dat de nieuwste blijft staan. Doe eens uitvoeren en dan dxdiag staat welke je hebt.Anoniem: 177680 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:37:
Ik heb net ook mijn vostro 1500 binnen. Nou heb ik Battlefield 2 geinstalleerd en installeerde ik per ongeluk directx 9c erbij, moet ik nou directx 10 weer downloaden? of heeft dat helemaal geen download?
zeker weten een 7200RPM schijf voor videodecoding. De 120GB versie kan niet. Dan moet je de 160GB versie nemen. Zelf neem ik standaardbeeldscherm. voor games is dit al genoeg tenzij je meer wilt. 1680 bij 1050 kan lastig met nieuwere games.Anoniem: 233935 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:35:
Anoniem: 177680
Bij directx versie staat 10, maar is dit niet de hardware variant ofzo?bartju schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:39:
[...]
Bij DX9 was dat de nieuwste blijft staan. Doe eens uitvoeren en dan dxdiag staat welke je hebt.
edit: bij CSS staat bij grafische instellingen
hardwareniveau directx v9.0+
softwareniveau directx v9.0
hoe kan ik het updaten naar softwareniveau directx10?
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 177680 op 21-09-2007 17:50 ]
Heb net een Vostro 1000 besteld met
V1000 Gold N0910003
V1000 Turion T56 1.8Ghz 1M Dual Core 1
Vostro 1000 LCD, WXGA 15.4" 1
Euro Ship Accessories Euro Power Cord 1
Vostro 1000 Resource DVD (Diagnostics & Drivers) 1
Dutch Documentation Vostro 1000 1
Memory Dual-Channel 2048MB (2x1024) 533MHz DDR2 SDRAM 1
Hard Drive 120GB Serial ATA (5400RPM) 1
DVD+/-RW Drive 8x 1
65W AC Adapter 1
Primary Battery 6-Cell 53W/HR Li-ion 1
Not Included Carry Case 1
ATI Radeon® Xpress 1150 HyperMemory¿ (integrated)
Dutch - Modem Cable and Adapter 1
Dell¿ Wireless 1390 802.11b/g Mini-PCI Card EUR 1
US Intl - (QWERTY) - Internal Keyboard 1
Software Drivers Vostro 1000 1
Dutch - Vista Home Premium (32 Bit OS) 1
Dutch - Microsoft Works 8.0 1
European Internet Service Provider - Orange (no CD) 1
Dell Support 3.4 1
English - Adobe Reader 8.1 1
Dutch McAfee Security Centre 30 Day Trial Version (No Recovery CD) 1
Base Warranty - 1 Year Business Hardware Support - Next Business Day 1
No Warranty Upgrade 1
1 Year Hardware Support - Next Business Day 1
No Accidental Damage Support 1
To access Online Training or free trial, please go to www.learndell.com/euro to register 1
Vostro Notebook Order - Netherlands 1
FREE FREIGHT VN-VOSTRO 1
Incl. verzending en EPP korting EUR 580,-. Lijkt mij een strakke prijs voor zo'n laptop. Wellicht niet geschikt voor zwaar gamen maar voor de kids met www.spelen.nl niet verkeerd.
Omruil Vista Business->PRemium was gratis. XP kon ook. Snellere 7200 rpm HD kon niet.
Een uitvoering met Intel processor en wat sterkere grafische kaart kost snel honderden Euro's meer en dat vond ik voor een 2e PC te gek worden.
Is bestelt als conusment over de telefoon. Dell medewerker zei dat het ongebruiukelijk was maar vond het absoluut geen probleem.
Aangegeven levtijd 3-4 weken
V1000 Gold N0910003
DVD+/-RW Drive 8x 1
65W AC Adapter 1
Dell Support 3.4 1
No Warranty Upgrade 1
To access Online Training or free trial, please go to www.learndell.com/euro to register 1
FREE FREIGHT VN-VOSTRO 1
Incl. verzending en EPP korting EUR 580,-. Lijkt mij een strakke prijs voor zo'n laptop. Wellicht niet geschikt voor zwaar gamen maar voor de kids met www.spelen.nl niet verkeerd.
Omruil Vista Business->PRemium was gratis. XP kon ook. Snellere 7200 rpm HD kon niet.
Een uitvoering met Intel processor en wat sterkere grafische kaart kost snel honderden Euro's meer en dat vond ik voor een 2e PC te gek worden.
Is bestelt als conusment over de telefoon. Dell medewerker zei dat het ongebruiukelijk was maar vond het absoluut geen probleem.
Vostro1000 en Dimension9150
WATRensh schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 21:20:
Heb net een Vostro 1000 besteld met
V1000 Gold N0910003
DVD+/-RW Drive 8x 1
65W AC Adapter 1
Dell Support 3.4 1
No Warranty Upgrade 1
FREE FREIGHT VN-VOSTRO 1
Ik heb gistere vrijwel dezelfde configuratie besteld, maar 3-4 weken vind ik wel absurd lang, ik heb mijn laptop hardstikke nodig.. Verder kan ik nog niet mijn bestelstatus zien bij dell.nl, maar weet je zeker dat het zolang zal duren, of is dit misschien alleen omdat je vista premium hebt?
Doorgaands zetten ze het er wel bij als de levertijd zo lang is..
De 3-4 weken was mondeling verteld door de Dell medewerker. Op de orderbevestiging staat
De verwachte leverdatum is uiterlijk 15-10-2007
Het duurt een paar dagen na de betaling alvorens je de bestelstatus kunt zien dus ik zie het ook nog niet. Bij vorige bestellingen was de PC er altijd eerder als eerder aangegeven, alleen resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst ...
Levtijd is voor mij (gelukkig) niet zo cruciaal, mag natuurlijk geen maanden duren
De verwachte leverdatum is uiterlijk 15-10-2007
Het duurt een paar dagen na de betaling alvorens je de bestelstatus kunt zien dus ik zie het ook nog niet. Bij vorige bestellingen was de PC er altijd eerder als eerder aangegeven, alleen resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst ...
Levtijd is voor mij (gelukkig) niet zo cruciaal, mag natuurlijk geen maanden duren
Vostro1000 en Dimension9150
Kan de Vostro 1000 ook met ander scherm geleverd worden? 1440x900 bijvoorbeeld. Staat niet op de website maar ik hoor wel eens dat dat mogelijk is als je belt.. Dan lijkt het mij een zeer interessant ding 
Ik wil een budgetlaptopje, eigenlijk een desktopvervanger voor als ik op reis ben, moet dus toch een beetje portable zijn. Maar 1280x800 vind ik weer wat krap. Op een 14" is dat nog wel aardig, dan heb je in ieder geval als voordeel dat het geheel wat lichter is. 17" word weer te groot/lomp...
Ik wil een budgetlaptopje, eigenlijk een desktopvervanger voor als ik op reis ben, moet dus toch een beetje portable zijn. Maar 1280x800 vind ik weer wat krap. Op een 14" is dat nog wel aardig, dan heb je in ieder geval als voordeel dat het geheel wat lichter is. 17" word weer te groot/lomp...
Zo, ik heb mijn Vostro 1500 in huis, eerste reactie: wat ben ik blij dat ik niet de 1700 heb gekozen.
Hoezo dat, valt het formaat tegen?-Sander schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 10:49:
Zo, ik heb mijn Vostro 1500 in huis, eerste reactie: wat ben ik blij dat ik niet de 1700 heb gekozen.
Opper-prutser
Hij valt vrij groot uit inderdaad, maar gelukkig maakt het scherm veel goed, ik plaats mijn verdere bevindingen later wel even, ik ga dit weekend eerst even een clean install doen.
nieuwste Directx download je hierAnoniem: 177680 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:42:
[...]
Bij directx versie staat 10, maar is dit niet de hardware variant ofzo?
edit: bij CSS staat bij grafische instellingen
hardwareniveau directx v9.0+
softwareniveau directx v9.0
hoe kan ik het updaten naar softwareniveau directx10?
Ik ben van plan om de Vostro 1500 met 1440x900px TrueLife scherm te bestellen... Iemand al ervaring met deze resolutie/scherm?
@Sander-: Ik kijk uit naar je bevindingen...
@Sander-: Ik kijk uit naar je bevindingen...
Opper-prutser
Tip : installeer niet de intel wireless drivers, laat de windows wireless drivers staan. Hier heel veel last gehad met mijn draadloos dat uitviel en alleen terugkwam bij het herstarten. Je vind veel informatie als je zoekt naar "intel 3945 wireless drops vista"
Was dat niet op te lossen door met de powersaving mode voor je wifi kaart te spelen?nickske_v schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 18:09:
Tip : installeer niet de intel wireless drivers, laat de windows wireless drivers staan. Hier heel veel last gehad met mijn draadloos dat uitviel en alleen terugkwam bij het herstarten. Je vind veel informatie als je zoekt naar "intel 3945 wireless drops vista"
Nou, eindelijk heb ik 'm dan binnen, m'n 1700. Nadat ik het bericht kreeg dat hij een maand later geleverd zou worden heb ik Dell opgebeld met de vraag of ze serieus dachten dat ik dit zou accepteren. Na een 'duidelijk' gesprek met hen werd binnen een week vervolgens de laptop afgeleverd
Gisteren maar eens opgestart en voor het eerst met vista gespeeld. Vervolgens echt alle partities (dus ook de hidden die xp standaard NIET ziet!) verwijderd en daarna xp pro erop gezet. Alle drivers er vervolgens op gezet en alles doet het ook
Ik moet zeggen dat ik echt ontzettend onder de indruk ben. Had vantevoren m'n bedenkingen over de kwaliteit en het scherm, maar het scherm ziet er magnifiek uit: superscherp, geen dode pixels en natuurlijk een fantastische resolutie (1920 x 1200)
. Verder lijkt de laptop kwalitatief dik in orde te zijn.
Kortom: ben er zeeer tevreden mee!!
/edit
Oh, en xp op deze laptop is echt suuupersnel, yummie
Gisteren maar eens opgestart en voor het eerst met vista gespeeld. Vervolgens echt alle partities (dus ook de hidden die xp standaard NIET ziet!) verwijderd en daarna xp pro erop gezet. Alle drivers er vervolgens op gezet en alles doet het ook
Ik moet zeggen dat ik echt ontzettend onder de indruk ben. Had vantevoren m'n bedenkingen over de kwaliteit en het scherm, maar het scherm ziet er magnifiek uit: superscherp, geen dode pixels en natuurlijk een fantastische resolutie (1920 x 1200)
Kortom: ben er zeeer tevreden mee!!
/edit
Oh, en xp op deze laptop is echt suuupersnel, yummie
[ Voor 3% gewijzigd door Neutron op 23-09-2007 12:58 ]
Ik heb alles , echt alles geprobeerd, zelfs registry instellingen, xp drivers maar de standaard windows drivers waren de enigste die stabiel bleken te zijn. Mocht je zelf andere ervaringen hebben post ze gerust.Anoniem: 2090 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 23:11:
[...]
Was dat niet op te lossen door met de powersaving mode voor je wifi kaart te spelen?
Hier een thread met meer info :
http://thevistaforums.com...52cbc&showtopic=9834&st=0
Anoniem: 222407
Ik twijfel tussen het aanschaffen van een Vostro 1400 (14") of 1500 (15")
Kan iemand mij vertellen hoe het verschil in formaat/gewicht is?
Hij is bedoeld als studie laptop, dagelijks heen en weer naar school/huis.
Kan iemand mij vertellen hoe het verschil in formaat/gewicht is?
Hij is bedoeld als studie laptop, dagelijks heen en weer naar school/huis.
Vostro 1500 is aardig zwaar zie ik in velen reviews. Vostro 1400 kan niet een betere graka. Voor nieuwe games is de 1400 beter geen optie.
Het word de 1500 met de duurdere videokaart. Die ene inch zal niet veel verschil maken qua gewicht.
In het eerste bericht in het topic staat iets over Dell kortingscoupons. Waar kan ik deze verkrijgen?
In het eerste bericht in het topic staat iets over Dell kortingscoupons. Waar kan ik deze verkrijgen?
Vostro 1000 | Breedte: 35,6 cm Hoogte: 3,6 cm Diepte: 26,5 cm Gewicht: voorlopig basisgewicht van 2,84kg |
Vostro 1400 | Breedte: 33,3 cm Hoogte: 3,9 cm Diepte: 24,4 cm Gewicht: voorlopig basisgewicht van 2,45kg |
Vostro 1500 | Breedte: 35,8 cm Hoogte: 4,5 cm Diepte: 26,9 cm Gewicht: voorlopig basisgewicht van 2,87kg |
Vostro 1700 | Breedte: 39,4 cm Hoogte: 4,4 cm Diepte: 29,3 cm Gewicht: voorlopig basisgewicht van 3,45kg |
Dit zijn de gegevens die op de site van Dell te vinden zijn erover.
Ik ben zelf nu aan het twijfelen tussen een 1500 en een 1700. Als ik de 1700 hetzelfde configureer (gaat niet 100% via de website, bijvoorbeeld bij de harddisk van de 1700 kan ik geen 160GB 7200RPM kiezen maar dit valt wel uit te rekenen) dan zou ik met de 1700 goedkoper uit komen dan met de 1500.

Morgen eens gaan bellen met ze, kijken wat ze nog van de prijs af doen.
Ik heb vorige week geprobeerd telefonish te bestellen. Maar jammergenoeg kreeg ik geen korting van Achmad. Achmad heeft me wel paar keer gemaild maar Achmad gaf geen korting. Heeft iemand nog tips om korting te krijgen van Achmad?
Ik heb mijn Vostro 1500 zojuist besteld via internet 
Ik heb de volledige 4 jaar garantie erbij genomen omdat ik met deze laptop komende jaren vooruit wil.
Intel® Core™2 Duo T7100 Processor (1,80 GHz, 800 MHz, 2 MB L2-cache)
Legitieme Windows Vista® Business - Nederlands
4 jaar hardwaresupport voor bedrijven - Next Business Day
15.4" W Screen XGA TFT Display resolution: 1280x800 with TrueLife™
1.024 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 512]
120 GB SATA harde schijf (5.400 rpm)
256 MB nVidia® GeForce® 8600M GT
Vast intern 8x DVD+/-RW-combinatiestation
Primaire Batterij 9-cel lithium-ion hoofdbatterij (85 W/h)
Een mooi muis en tas erbij genomen, totaal prijs €1210,96
Even wachten op de iDeal link en dan hopen op een redelijke levertijd
Ik heb de volledige 4 jaar garantie erbij genomen omdat ik met deze laptop komende jaren vooruit wil.
Intel® Core™2 Duo T7100 Processor (1,80 GHz, 800 MHz, 2 MB L2-cache)
Legitieme Windows Vista® Business - Nederlands
4 jaar hardwaresupport voor bedrijven - Next Business Day
15.4" W Screen XGA TFT Display resolution: 1280x800 with TrueLife™
1.024 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 512]
120 GB SATA harde schijf (5.400 rpm)
256 MB nVidia® GeForce® 8600M GT
Vast intern 8x DVD+/-RW-combinatiestation
Een mooi muis en tas erbij genomen, totaal prijs €1210,96
Even wachten op de iDeal link en dan hopen op een redelijke levertijd
Anoniem: 232094
Base Intel® Core™2 Duo T7300 Processor (2,0 GHz, 800 MHz, 4 MB L2-cache)
Besturingssysteem Legitieme Windows Vista® Business - Nederlands
Geheugen 1.024 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 512]
Toetsenbord Intern toetsenbord - VS Int. (QWERTY)
Harde schijf 160 GB SATA harde schijf (5.400 rpm)
Modem NL - Modem & Adapter
Optische stations Vast intern 8x DVD+/-RW-combinatiestation
Draadloze connectiviteit Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Minikaart - Europa
Verzendingsdocumenten Nederlandstalige documentatie met Europese stroomkabel
Gedis-pakketreferentie V1500 Silver N0915002
Microsoft-software Microsoft® Works 8.5 - Nederlands
Standaardondersteuning Basisgarantie - 1 jaar hardwaresupport voor bedrijven
Ondersteuningsdiensten 4 jaar hardwaresupport voor bedrijven - Next Business Day
Beveiligingssoftware Geen beveiliging/antivirusbeveiliging - Nederlands
Voeding 90 W wisselstroomadapter
Bestelgegevens Vostro Notebook Order - Netherlands
Draagtassen Targus Campus-rugzak voor notebook (XL)
Systeemmedia CD met hulpbronnen - bevat diagnosemiddelen en stuurprogramma's
Keuze uit kleuren Matte Jet Black zonder camera
Accidental Damage Support Geen Accidental Damage-support
Accessoires Kensington PilotMouse Mini - intrekbaar
Bestelling via internet bij Dell Bestelling via internet bij Dell
LCD-scherm 15.4" W Screen XGA TFT Display resolution: 1280x800 with TrueLife™
Totaalprijs € 1.036,64 19,00 % € 1.233,60
voor € 1.233,60 heb je dus een 160 GB SATA harde schijf (5.400 rpm) en een Intel® Core™2 Duo T7300
Besturingssysteem Legitieme Windows Vista® Business - Nederlands
Geheugen 1.024 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 512]
Toetsenbord Intern toetsenbord - VS Int. (QWERTY)
Harde schijf 160 GB SATA harde schijf (5.400 rpm)
Modem NL - Modem & Adapter
Optische stations Vast intern 8x DVD+/-RW-combinatiestation
Draadloze connectiviteit Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Minikaart - Europa
Verzendingsdocumenten Nederlandstalige documentatie met Europese stroomkabel
Gedis-pakketreferentie V1500 Silver N0915002
Microsoft-software Microsoft® Works 8.5 - Nederlands
Standaardondersteuning Basisgarantie - 1 jaar hardwaresupport voor bedrijven
Ondersteuningsdiensten 4 jaar hardwaresupport voor bedrijven - Next Business Day
Beveiligingssoftware Geen beveiliging/antivirusbeveiliging - Nederlands
Voeding 90 W wisselstroomadapter
Bestelgegevens Vostro Notebook Order - Netherlands
Draagtassen Targus Campus-rugzak voor notebook (XL)
Systeemmedia CD met hulpbronnen - bevat diagnosemiddelen en stuurprogramma's
Keuze uit kleuren Matte Jet Black zonder camera
Accidental Damage Support Geen Accidental Damage-support
Accessoires Kensington PilotMouse Mini - intrekbaar
Bestelling via internet bij Dell Bestelling via internet bij Dell
LCD-scherm 15.4" W Screen XGA TFT Display resolution: 1280x800 with TrueLife™
Totaalprijs € 1.036,64 19,00 % € 1.233,60
voor € 1.233,60 heb je dus een 160 GB SATA harde schijf (5.400 rpm) en een Intel® Core™2 Duo T7300
[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 232094 op 24-09-2007 13:56 ]
Toen ik vanmorgen belde wilde de medewerker in eerste instantie ook geen korting geven maar toen ik vroeg waarom consumenten wel 5% korting konden krijgen en zakelijke klanten niet had hij niet direct een antwoord en ging hij even iets navragen. 20sec later had ik ineens ook 5% korting.Chupaman schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:57:
Ik heb vorige week geprobeerd telefonish te bestellen. Maar jammergenoeg kreeg ik geen korting van Achmad. Achmad heeft me wel paar keer gemaild maar Achmad gaf geen korting. Heeft iemand nog tips om korting te krijgen van Achmad?
Nu nog even zelf beslissen welke van mijn 4 opties het wordt (1500 met 1440x900 scherm, 1500 met 1680x1050 scherm, 1700 met 1440x900 scherm of een 1700 met 1900x1200 scherm).
Eigenlijk valt die 1500 met 1440x900 scherm al af aangezien die zo'n € 60,- duurder is dan de 1700 met het 1440x900 scherm en voor de rest zelfde specs (op een groter scherm na dan
3 Opties over dus
Levertijden van de Vostro is zeker goed 
besteld op 19-9
geschat op 11-10
nu al in productie
besteld op 19-9
geschat op 11-10
nu al in productie
Uhm, die 17 inch is wel 1KG zwaarder dan de 15 inch he. Daar heb je echt wel 60 euro voor over (mits je voor een 1440x900 scherm kiest). De vostro 1700 is echt een bakbeest. Daar zou ik echt wel rekening mee houden.FlipFluitketel schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:05:
[...]
Toen ik vanmorgen belde wilde de medewerker in eerste instantie ook geen korting geven maar toen ik vroeg waarom consumenten wel 5% korting konden krijgen en zakelijke klanten niet had hij niet direct een antwoord en ging hij even iets navragen. 20sec later had ik ineens ook 5% korting.
Nu nog even zelf beslissen welke van mijn 4 opties het wordt (1500 met 1440x900 scherm, 1500 met 1680x1050 scherm, 1700 met 1440x900 scherm of een 1700 met 1900x1200 scherm).
Eigenlijk valt die 1500 met 1440x900 scherm al af aangezien die zo'n € 60,- duurder is dan de 1700 met het 1440x900 scherm en voor de rest zelfde specs (op een groter scherm na dan).
3 Opties over dus
Mja Flipfluitketel, ik had particulier gebeld en niet zakelijk.
Jammer trouwens van de korting. Ik heb nu een laptop gevonden megasellers.nl met zelfde prijs als ik wil maar veel betere specs. Deze is verstuurd naar mijn contactpersoon. Nu wordt t afwachten, maar ik wil graag gratis bezorgkosten.
Naja we zien wel
Jammer trouwens van de korting. Ik heb nu een laptop gevonden megasellers.nl met zelfde prijs als ik wil maar veel betere specs. Deze is verstuurd naar mijn contactpersoon. Nu wordt t afwachten, maar ik wil graag gratis bezorgkosten.
Naja we zien wel
Eindelijk mijn bestelling geplaatst, heb nog telefonisch contact gehad, maar een of andere chagerijnig persoon die absoluut niet haar dag had was zo onvriendelijk tegen mij, dat was bizar. Ze wou me op het einde geen korting geven en zei dat het maar via de site moest regelen.
Heb ik daarvoor 20 min. aan de telefoon gehangen. Als ik niet absoluut de Vostro 1500 wou hebben ging ik gelijk naar de concurrent. Maar genoeg gal gespuwd.
FFkes wat specs van mijn machine:
Even mijn keuze toelichten.
Waarom Vista Home Basic en niet een mooiere versie?
Heb zelf 2 legale Vista Business licenties + 2 Legale Windows XP Pro. licenties liggen.
Ik ga geen meer geld uitgeven dan strikt noodzakelijk is. Ben ook maar een student.
Waarom dan wel een duurder scherm (15,4" 1440x900)?
Ik werk vaak 10 tot 16 uur per dag achter mijn notebook. Als ik geen fatsoenlijk scherm heb wordt ik helemaal gek. Wil graag een rustig scherm voor mijn ogen hebben. Plus ik kan nu meer op mijn desktop kwijt
Maar als je student bent waarom dan wel 2 jaar garantie+accident damage?
Hier kan ik heel lang gaan zeiken over mijn vorige notebook en hoe slecht de business producten van HP zijn maar dat doe ik niet.
Bottom line is dat mijn huidige notebook van 2000 euro winkelwaarde net buiten de garantie stuk is gegaan. Dat risico ga ik niet nog een keertje lopen vandaar 2 jaar garantie 
En ik ben fan van Next Business Day On-Site garantie

Heb ik daarvoor 20 min. aan de telefoon gehangen. Als ik niet absoluut de Vostro 1500 wou hebben ging ik gelijk naar de concurrent. Maar genoeg gal gespuwd.
FFkes wat specs van mijn machine:
Processor | Intel® Core™2 Duo T5470 Processor (1,60 GHz, 800 MHz, 2 MB L2-cache) |
OS | Legitieme Windows Vista® Home Basic - Nederlands |
Ondersteunende services | 2 jaar hardwaresupport voor bedrijven - Next Business Day |
Accident Damage Support | 2 jaar Accident Damage Support |
LCD-Scherm | 15.4" W Screen XGA+ TFT Display resolution: 1440x900 with TrueLife™ |
Geheugen | 1.024 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 512] |
Harddisk | 120 GB SATA harde schijf (5.400 rpm) |
Videokaart | 128 MB nVidia® GeForce® 8400M GS |
Opticaldrive | Vast intern 8x DVD+/-RW-combinatiestation |
Accu | 6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 W/h) |
Even mijn keuze toelichten.
Waarom Vista Home Basic en niet een mooiere versie?
Heb zelf 2 legale Vista Business licenties + 2 Legale Windows XP Pro. licenties liggen.
Ik ga geen meer geld uitgeven dan strikt noodzakelijk is. Ben ook maar een student.
Waarom dan wel een duurder scherm (15,4" 1440x900)?
Ik werk vaak 10 tot 16 uur per dag achter mijn notebook. Als ik geen fatsoenlijk scherm heb wordt ik helemaal gek. Wil graag een rustig scherm voor mijn ogen hebben. Plus ik kan nu meer op mijn desktop kwijt
Maar als je student bent waarom dan wel 2 jaar garantie+accident damage?
Hier kan ik heel lang gaan zeiken over mijn vorige notebook en hoe slecht de business producten van HP zijn maar dat doe ik niet.
En ik ben fan van Next Business Day On-Site garantie
Opper-prutser
Je kan ook kiezen per telefoon voor een free os. (dacht ik) misschien wat voor jou?
edit: Laptop is verzonden!
edit: Laptop is verzonden!
[ Voor 15% gewijzigd door bartju op 25-09-2007 16:04 ]