[Ervaringen] Dell Inspiron 1520 en Vostro 1500

Pagina: 1 ... 6 ... 17 Laatste
Acties:
  • 73.326 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229218

Dbm12 schreef op maandag 03 september 2007 @ 18:03:
[...]

Het scherm, dat is verschillend. Doe je veel aan 3d applicaties of graphics dan is een grotere resolutie zeker aan te bevelen, maar doe je dit niet is 1280 groot zat :)

De truelife. In mijn ogen is het een spiegel. Vooral met zon is het niet duidelijk zichtbaar en moet je goed kijken, maar zoals altijd wen je eraan en zie je het na een tijdje niet meer echt. Je moet je namelijk focussen op je scherm en niet de reflectaties.

Maar in de zon is het inderdaad een drama. Oplossing hiervoor is met je rug in de zon te gaan zitten. Hierdoor valt het zonlicht er recht op en kan je zelfs je scherm op zijn laagste stand zetten wat je ook weer batterijen bespaard :)
Bedankt voor je uitleg.

Maar kan iemand me ook iets vertellen over die videokaart van me? (ATI Radeon® Xpress 1270 HyperMemory (integrated) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230204

Ik weet niet hoe het in Nederland zit maar in Belgie heeft de Vostro een prijsdaling gemaakt.

Ik bestelde op 13/08 een vostro 1700 voor 1722EUR. Deze is vandaag nog steeds in preproductie (Sinds 17/08). Vandaag kijk ik nog is op de dell website en kan ik hetzelfde systeem samenstellen voor 1601EUR. Een prijsverschil van 121EUR dus.

Ik ga hiervoor morgen naar Dell bellen. Ik ben niet van plan te annuleren omdat ik anders nog is 3a4 weken mag wachten. Zou ik een compensatie kunnen krijgen (geld,extra's (cpu upgrade,...))?

Hoe pak ik dit best morgen telefonisch aan :?

Alvast bedankt voor de reply's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:45
Anoniem: 229218 schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:14:
[...]

Bedankt voor je uitleg.

Maar kan iemand me ook iets vertellen over die videokaart van me? (ATI Radeon® Xpress 1270 HyperMemory (integrated) )
kan nergens benchmarks vinden, maar lijkt me niet echt geschikt voor spellen (integrated)..
Anoniem: 203716 schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:29:
edit - bartju was me net voor

Een klein (misschien overbodig) vraagje: zit er bij de Vostro 1500 standaard een LAN-netwerkkaartje en hoofdtelefoonaansluiting? Lijkt me wel, maar just checking. :)
uiteraard :P allemaal ingebouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
Anoniem: 230204 schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:05:
Ik weet niet hoe het in Nederland zit maar in Belgie heeft de Vostro een prijsdaling gemaakt.

Ik bestelde op 13/08 een vostro 1700 voor 1722EUR. Deze is vandaag nog steeds in preproductie (Sinds 17/08). Vandaag kijk ik nog is op de dell website en kan ik hetzelfde systeem samenstellen voor 1601EUR. Een prijsverschil van 121EUR dus.

Ik ga hiervoor morgen naar Dell bellen. Ik ben niet van plan te annuleren omdat ik anders nog is 3a4 weken mag wachten. Zou ik een compensatie kunnen krijgen (geld,extra's (cpu upgrade,...))?

Hoe pak ik dit best morgen telefonisch aan :?

Alvast bedankt voor de reply's
Op de Nederlandse site ook goedkoper :D niet erg dus. Ga per telefoon je verhaal vertellen en DREIG alleen met annuleren. niet echt doen maar gewoon dreigen is genoeg. Is de telefonist het niet eens, bel de volgende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bartju schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:38:
[...]

Op de Nederlandse site ook goedkoper :D niet erg dus. Ga per telefoon je verhaal vertellen en DREIG alleen met annuleren. niet echt doen maar gewoon dreigen is genoeg. Is de telefonist het niet eens, bel de volgende :)
Dreigen ok, maar uiteindelijk wil ik wel totaal iets anders bekomen namelijk een compensatie in hardware of geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203716

edit - deze verlaging is er blijkbaar al enkele dagen, bij mij geen verschil sinds vrijdag (Vostro 1500)

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 203716 op 03-09-2007 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:12

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ok, de laatste hobbels zijn genomen. Mijn Inspiron 1520 full option (en truelife ook dus) draait als een speer en zeer stabiel. Ik begin zelfs al Vista te kennen. Heb ook zelfs mijn Smartphone al aan het sync'en.

Ik kan eigenlijk geen negatieve punten ontdekken aan de PC. Het enige echte minpuntje is dat ie zwaar en groot is, maar daar krijg je wel een beresnel systeem voor.

Ik zal over ee ruim weekje na goed gebruik nog eens weer een reactie hier plaatsen.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231992

He,

ik zit met een dilemma. Ik wil namelijk een nieuwe laptop gaan aanschaffen voor mijn studie.
ik heb mijn keuze al weten te beperken tot de Dell Vostro 1500 en de Lenovo Thinkpad T60p met de volgende specs...

Dell Vostro 1500:

Processor: Intel Core2Duo T7300 Processor (2,0 GHz, 800 MHz FSB, 4 MB L2-cache)

Graphiccard: nVidia Geforce 8600M GT, 256 Mb (is dit het dedicated en is er nog een sharing met het RAM geheugen, of hoe zit dat ??)

Geheugen: 2,048 MB 667 MHz dual channel DDR2 SDRAM (2x1,024)

scherm: 15,4" WSXGA TFT, resolution 1440x900 with Truelife

HDD: 160 GB, 7200 rpm (S-ATA)

netwerk: Intel Pro wireless 3945 802.11 a/b/g minikaart
onboard network adapter: ? (is dat gewoon 10/100/1000)
Expresscard slot: wat is dat?
infrarood
bluetooth
9cells batterij

Lenovo (IBM) Thinkpad T60p :

processor: Intel Core2Duo T7200 Processor (2,0 GHz, 667-MHz FSB, 4 MB L2 cache)

Graphiccard: ATI Mobility Fire GL V5250, 256 Mb dedicated memory

Geheugen: 2,048 MB 667 MHz DDR2 SDRAM (2x1,024)

Scherm: 15,4" WSXGA+ TFT, resolution 1680x1050

HDD: 100 GB 7200rpm (S-ATA)

wireless 802.11 a/b/g network adapter
onboard 10/100/1000 network adapter

PCMCIA slot type I/II, 1 Expresscard (wat is dit allemaal ???)

infra red
bluetooth
6 cells

ik wil deze pc onder andere gaan gebruiken voor 3D-CAD modelleren
Dus mijn vraag aan jullie is... welk systeem raden jullie aan en op basis waarvan.
ow jaa en weten jullie wat de prijs is van die Thinkpad T60p want die kan ik met deze specs ook nergens vinden...?

Alvast bedankt...
laters

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 231992 op 04-09-2007 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216821

Nadat ik had besloten om voor de Vostro te gaan (als particulier), wilde ik graag nog 2 opties aanpassen (HP ipv Business en HD ipv 5400 naar 7200). Telefonisch zijn ze amper te bereiken, dus probeerde ik het via de chat. Volgens de chat was het niet mogelijk om af te wijken van de opties online van de Vostro als particulier zijnde, alleen als je een kleine onderneming hebt.

Kunnen mensen zeggen of dit klopt, of dat het telefonisch toch mogelijk is als particulier de Vostro aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net gebeld naar Dell: zoals te verwachten negatief antwoord. "Je hebt besteld en bent akkoord gegaan met die prijs" klinkt het.

Ook eventuele compensaties gaan niet. De enige mogelijk is annuleren. Maar daar heb ik geen zin in, niet omdat ik dan opnieuw 4 weken moet wachten, gewoon omdat omdat je niet weet wanneer je je geld krijgt terug gestort. En ik kan niet zomaar 2 x 1700 euro ophoesten.
Enige druk uitoefenen/dreigen zoals ze op Tweakers.net blijkbaar allemaal doen lukt precies niet bij mij, de telefoniste stelde zelf direct voor "ja dan moet u annuleren". (Hiervoor moest ik wel 30min aan telefoon hangen grrr)

We zijn hier thuis lid bij Testaankoop. Die geven gratis advies in zulke gevallen. Dus daarnaar ook maar is gebeld: "Niets aan te doen meneer. Het is zoals een paar schoenen die je koopt op 31/08 en die op 1/09 plots goedkoper staan."

Dusja, kdenk dat ik het zo maar zal laten zeker, en braafjes blijven wachten tot hij wordt afgeleverd.

Of: weet iemand hoe lang het duurt voor dat je je geld terug krijgt van Dell. Iemand hiermee ervaring?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 230204 op 04-09-2007 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=28675442,noline]

We zijn hier thuis lid bij Testaankoop. Die geven gratis advies in zulke gevallen. Dus daarnaar ook maar is gebeld: "Niets aan te doen meneer. Het is zoals een paar schoenen die je koopt op 31/08 en die op 1/09 plots goedkoper staan."

Dusja, kdenk dat ik het zo maar zal laten zeker, en braafjes blijven wachten tot hij wordt afgeleverd.
Ivm met die schoenen, je hebt die schoenen dan betaald maar je hebt ze ook al meegekregen.
De laptop heb je gewoonweg nog niet en je hebt al betaald. (dus die vgl klopt niet echt ;) )

Maar jah, pff , kben ook al bijna een maand aan het wachten (en staat nog steeds op PRE-productie).
Ik wil naar Dell bellen maar nu ik dit gelezen heb is het precies een verspilling van je tijd.

Khoop dat ik men laptop nog voor het nieuwe schooljaar heb... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
Het terugstorten verschilt heel erg. Bij D-e-n duurde het in eeuwigheid maar soms ook binnen een dagje.
Kan dus zo zijn dat je eerst 3 weken moet wachten op het terugstorten dus zou het niet wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Een prijsverlaging na bestelling en betaling, maar voor levering geeft geen verplichting aan de leverende partij om daar iets aan te doen. Neemt niet weg dat het wel HEEL frustie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bartju schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 20:30:
Het terugstorten verschilt heel erg. Bij D-e-n duurde het in eeuwigheid maar soms ook binnen een dagje.
Kan dus zo zijn dat je eerst 3 weken moet wachten op het terugstorten dus zou het niet wagen.
Morgen is naar Dell bellen om te zien wat ze daarover zeggen. En dan waarschijnlijk annuleren. Het is niet dat ik mijn laptop dringend nodig heb, ik kan wel desnoods nog 3 weken verder doen met mijn huidige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
En mijn vostro 1500 is besteld en betaald! Na enkele problemen (zoals geen bevestiging etc..) is het toch doorgekomen

specs :
Intel® Core™2 Duo T7300 Processor (2,0 GHz, 800 MHz, 4 MB L2-cache)
Legitieme Windows Vista® Business - Nederlands
Intern toetsenbord - Belgisch (AZERTY)
Basisgarantie - 1 jaar hardwaresupport voor bedrijven
15,4-inch UltraSharp™ WSXGA+ (1.680 x 1.050) TFT-breedbeeldscherm met TrueLife™
Matte Jet Black zonder camera
2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024]
160 GB SATA harde schijf (7.200 rpm)
256 MB nVidia® GeForce® 8600M GT
Vast intern 8x DVD+/-RW-combinatiestation
9-cel lithium-ion hoofdbatterij (85 W/h)
90 W wisselstroomadapter
Voor 56,6K/V92 geschikte interne modem & adapter
Wireless 355 Bluetooth 2.0-module (tot 3 Mbps) met Enhanced Data Rate, voor Vista Draadloze
Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Minikaart - Europa
Microsoft® Works 8.5 - Nederlands
---------------------------------------
prijs : 1281.78€ incl btw (België)

Vind dit een supersysteem voor die prijs :-)

[ Voor 15% gewijzigd door nick_vh op 05-09-2007 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231828

@Nickse Waarom maar 1 jaar garantie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232150

@Nickse_v: Wat is de geschatte leverdatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:09

SD5k

>4&X

Weet iemand welke kortingscodes er nog bruikbaar zijn, en gelden deze ook in de 'Kleine Ondernemingen' sectie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:50

sphere

Debian abuser

-Sander schreef op woensdag 05 september 2007 @ 15:04:
Weet iemand welke kortingscodes er nog bruikbaar zijn, en gelden deze ook in de 'Kleine Ondernemingen' sectie?
1) zie het kortingcoupon topic
2) geen

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203716

-Sander schreef op woensdag 05 september 2007 @ 15:04:
Als het je om de Vostro gaat, evaluecode kopiëren en plakken in het consumentengedeelte. Dan kan je de laptop bewerken, zijn de prijzen incl. BTW en je kan je kortingscode gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231828

Kan je als particulier die vostro wel kopen of moet je KvK nr overleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
kan als particulier zoals je eerder had kunnen lezen en hoe staat allemaal in de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
omdat ik als student niet nog eens zoveel euro kan uitgeven voor garantie als ik die misschien niet nodig heb..
Als er in het 1ste jaar niets foutloopt is dat misschien ook wel zo voor de toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
en als je daarna wel genoeg hebt en je wil doorgaan kun je dell bellen voor verlenging :)
Dan weet je zeker of je het nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228688

Anoniem: 216821 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:47:
Nadat ik had besloten om voor de Vostro te gaan (als particulier), wilde ik graag nog 2 opties aanpassen (HP ipv Business en HD ipv 5400 naar 7200). Telefonisch zijn ze amper te bereiken, dus probeerde ik het via de chat. Volgens de chat was het niet mogelijk om af te wijken van de opties online van de Vostro als particulier zijnde, alleen als je een kleine onderneming hebt.

Kunnen mensen zeggen of dit klopt, of dat het telefonisch toch mogelijk is als particulier de Vostro aan te passen?
Heb hetzelfde gedaan. Had eerst online besteld, toen ging de prijs omlaag.
Heb toen telefonisch geannuleerd en op nieuw besteld. Home Premium en 7200 RPM er in laten zetten en klaar.

Omdat ik met de creditcard betaald had werd alleen het nieuwe bedrag in rekening gebracht.

Mijn Vostro 1700 zou 31-8 komen maar was dood leuk naar 1-10 geplaatst.
Ben toen maar eens met Dell gaan bellen. Eerst kreeg ik alleen maar de mogelijkheid om te annuleren maar daar had ik geen zin in. (vergelijkbare notebooks kosten minstens een paar honderd euri meer en je moet vaak ook 2 tot 3 weken wachten) :/

Maar eens opnieuw gebeld en netjes gevraagd of ze wilden kijken of er toch mogelijkheden waren.
Na een paren dagen nogmaals gebeld en men ging weer kijken wat er mogelijk was.

Toen ging het in eens snel, gisteren ging hij in productie, voorbereiding voor verzending en verzending.
Zag net bij UPS dat hij morgen afgeleverd wordt!!!! (yeehaa eindelijk, was het wachten zat)
Morgen is helaas niemand thuis dus moet tot vrijdag wachten.

Hoop echt dat het systeem het wachten waard is.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
Anoniem: 232150 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:00:
@Nickse_v: Wat is de geschatte leverdatum?
Zal ik je zo rap mogelijk laten weten, heb voorlopig nog maar net betaling doorgestort, dus zodra zij die ontvangen hebben krijg ik een leverdatum. Op de site zelf 2 a 3 weken dus ik reken op 4 weken. Die tijd heb ik er nog wel voor over :-)

Voor diegenen die hun geheugen later willen upgraden, dit moet geen geheugen van dell zijn
volgende max specs kunnen erin :

connector : 2 user-accessible SoDIMM connectors
capacities : 512MB,1GB,2GB
type : 667-Mhz SoDimm DDR2

dus je hoeft geen dell upgrades te kopen gelukkig voor 4 gig

[ Voor 26% gewijzigd door nick_vh op 06-09-2007 10:53 ]

Anoniem: 232150

nickske_v schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:40:
[...]

Zal ik je zo rap mogelijk laten weten, heb voorlopig nog maar net betaling doorgestort, dus zodra zij die ontvangen hebben krijg ik een leverdatum. Op de site zelf 2 a 3 weken dus ik reken op 4 weken. Die tijd heb ik er nog wel voor over :-)
Oké, ik heb de indruk dat de levertijden sinds begin september terug wat korter geworden zijn.

• bartju
Anoniem: 232150 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:49:
[...]

Oké, ik heb de indruk dat de levertijden sinds begin september terug wat korter geworden zijn.
ik ook en ga mijn systeem ook binnenkort bestellen :D

• nick_vh
Orderdatum: 3/09/2007
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 5/10/2007

dus toch nog wel 3 a 4 weken zeggen ze,
laten we hopen dat het korter is..

• Thunderhawk0024
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11-2024
Hier nog steeds...
Orderdatum: 31/07/2007
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 3/10/2007
3 a 4 weken... Tsss

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:23
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen het wordt weer net zo'n LEVERTIJDEN TOPIC als bij de 6400 toentertijd.

Kunnen we het misschien over technische specs hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232345

Ey even een simpel vraagje, in hoeverre is deze game geschikt als game laptop?
zou ik bijv Crysis beetje fatsoenlijk kunnen spelen etc?
En ja, ik snap dat desktop uiteraard veel beter is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:30
ik ben zelf in het bezit van een dell 510m en ben me een beetje aan het irriteren dat er geen laptops lijken te zijn die de mijne (nota bene drie jaar oud) echt substantieel kunnen verbeteren.
Wat ik wil is 15" 1400x1050 scherm of beter
redelijk licht (3kg)
stil en niet zo warm
heb nu 1,25 GiB geheugen met XP, met Vista wil ik wel 2 GiB
heb nu 5400 RPM harde schijf, vraag me af of 7200 verstandig is. Deze schijf wordt al aardig warm linksonder
heb een 6 cel batterij + mediabay batterij waar ik eerst 7-8 uur mee haalde en nu nog 4-5 uur (omdat de batterij achteruit aan het gaan is)
De vostro lijkt een van de eerste redelijke alternatieven maar heb je hier eigenlijk ook zo'n mediabay batterij voor? Ik heb hem niet kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
Anoniem: 232345 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 00:16:
Daar ben ik dus ook in geinteresseert :P wel 8600 GT nodig en Vista met 2048 MB geheugen om het een beetje mooi te spelen.

@maxtrash: volgens mij heeft het systeem geen mediabay maar wel optie voor 9 cell batterij.

[ Voor 9% gewijzigd door bartju op 07-09-2007 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Anoniem: 232345 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 00:16:
Ik speel BF4242 & Steam CS:Source opde PC op volle resolutie zonder problemen. CS Source FPS test geeft met alles op "volle kwaliteit" een score van 96 FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
zoo superchill dan :P crysis zou dus ook gewoon hoog draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHStar
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:58
maxtrash schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 00:46:
ik ben zelf in het bezit van een dell 510m en ben me een beetje aan het irriteren dat er geen laptops lijken te zijn die de mijne (nota bene drie jaar oud) echt substantieel kunnen verbeteren.
Wat ik wil is 15" 1400x1050 scherm of beter
redelijk licht (3kg)
stil en niet zo warm
heb nu 1,25 GiB geheugen met XP, met Vista wil ik wel 2 GiB
heb nu 5400 RPM harde schijf, vraag me af of 7200 verstandig is. Deze schijf wordt al aardig warm linksonder
heb een 6 cel batterij + mediabay batterij waar ik eerst 7-8 uur mee haalde en nu nog 4-5 uur (omdat de batterij achteruit aan het gaan is)
De vostro lijkt een van de eerste redelijke alternatieven maar heb je hier eigenlijk ook zo'n mediabay batterij voor? Ik heb hem niet kunnen vinden?
Ten eerste heeft de vostro lijn enkel 16:10, dus breedbeeld verhoudingen.. als je 1400x1050 wilt hebben moet je deze niet kiezen.. Je kan natuurlijk wel 1440x900 en 1680x1050 kiezen. Als ik uit mijn hoofd reken zit de vostro een beetje onder de 3 kg. Of je een 7200rpm neemt is jouw keuze, maar het zal geen probleem zijn qua warmte bij de vostro.. Over de mediabay batterij weet ik niets, maar je kan wel een 9-cell nemen, welke tov van de standaard 6-cell langere accuduur levert, deze steekt echter wel een stukje uit..

Dat was alles wat ik kon melden :p..

Verder ga ik binnenkort voor mijn opleiding (hbo wtb) een vostro 1500 bestellen, met de basic (laagste) config en 1440x900, en waarschijnlijk nog de 9-cell..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193841

Ik heb de Vostro 1500 vrijdag 31-8 besteld en heb het donderdag 6-9 ontvangen. De eerste keer dat ze langskwamen op woensdag was er niemand thuis.

Specificaties:

CORE 2 DUO T7300 2.00GHz,800,4M
15.4 WXGA+ True Life 1440x900
Black cover WEBCamera
2048 MB 667 MHz Dual-Channel DDR2 SDRAM (2x 1024 MB)
Hard Drive 160GB Serial ATA (7200RPM)
256MB NVIDIA GeForce 8600M GT
Dell TrueMobile 355 internal Bluetooth Module, for Vista
Intel® Next-Gen Wireless-N Mini-PCI Card
Fixed Internal 8X DVD+/-RW Drive
US Intl - (QWERTY) - Internal Keyboard
AC Adapter 90W
Primary 6-cell 56WHr Li-Ion Battery
Dutch - Vista Business

Ik ben er alleen niet echt blij mee met de 15,4 inch, ik heb toch liever de 14inch. Dus heb ik gebeld met Dell, die zeggen voorals nog dat het niet mogelijk is om hem te retourneren. Dit omdat ik het als zakelijk zou hebben besteld, dit is helemaal niet zo maar dat kan ik ze niet duidelijk maken. Ik had al 2 laptops als consument besteld. En nu opeens ben ik een zakelijke klant, als ik nou als consument besteld had kon ik het wel binnen 8 dagen terugsturen. Ik zal nog wel even proberen om het alsnog te ruilen.

Groetjes

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 193841 op 08-09-2007 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
Anoniem: 193841 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 18:03:
Ik heb de Vostro 1500 vrijdag 31-8 besteld en heb het donderdag 6-9 ontvangen. De eerste keer dat ze langskwamen op woensdag was er niemand thuis.

Specificaties:

CORE 2 DUO T7300 2.00GHz,800,4M
15.4 WXGA+ True Life 1440x900
Black cover WEBCamera
2048 MB 667 MHz Dual-Channel DDR2 SDRAM (2x 1024 MB)
Hard Drive 160GB Serial ATA (7200RPM)
256MB NVIDIA GeForce 8600M GT
Dell TrueMobile 355 internal Bluetooth Module, for Vista
Intel® Next-Gen Wireless-N Mini-PCI Card
Fixed Internal 8X DVD+/-RW Drive
US Intl - (QWERTY) - Internal Keyboard
AC Adapter 90W
Primary 6-cell 56WHr Li-Ion Battery
Dutch - Vista Business

Ik ben er alleen niet echt blij mee met de 15,4 inch, ik heb toch liever de 14inch. Dus heb ik gebeld met Dell, die zeggen voorals nog dat het niet mogelijk is om hem te retourneren. Dit omdat ik het als zakelijk zou hebben besteld, dit is helemaal niet zo maar dat kan ik ze niet duidelijk maken. Ik had al 2 laptops als consument besteld. En nu opeens ben ik een zakelijke klant, als ik nou als consument besteld had kon ik het wel binnen 8 dagen terugsturen. Ik zal nog wel even proberen om het alsnog te ruilen.

Maar als er nog liefhebbers zijn, hoor ik het graag voor het geval dat ik het niet kan terugsturen.

Groetjes
das dan niet zo mooi.. Ik ga voor een config ala € 800,- en dat zal die van jou zeker niet zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee dat is zeker niet zo mooi, w.b.t. de prijs vorige week kreeg ik €40,- korting. Dus kom ik uit op met 5% korting €1.196,-. Deze week is de korting €70,- geworden dus, €1.162,09. 8)7

Ik heb de laptop niet eens aangezet, met de gedachte van ik zal het meteen/gelijk terugsturen.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 193841 op 08-09-2007 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
naja :P € 800 hoger ga ik toch niet en voor jouw specs hoor je heel wat meer te krijgen. Ben ook maar een gewone scholier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Anoniem: 193841 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 18:03:

Maar als er nog liefhebbers zijn, hoor ik het graag voor het geval dat ik het niet kan terugsturen.

Groetjes
Heb jij hem via een evalue code van zakelijk -> invoeren bij consumenten gedeelte besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:24
Ik moet een laptop hebben voor mijn opleiding hbo architectuur en elke week moet ik zowiezo aantal uren autoCAD 2008 draaien op school eventueel thuis, lieft dus allemaal op de laptop. Elke dag moet ik ongv een 1,15 uur reizen met de bus in die tijd dus ook werken aan school. En ik heb gespeurd naar allerlei laptops en nu kom ik uit bij 2 favorieten.

Dat zijn de Dell 1500
met
2ghz core2duo
2gb ddr2,
8600M GT, 256mb
(6 of 9 cell, ivm met reistijden etc weet ik niet zeker wat ik moet kiezen),
scherm 1440x900 truelife
prijs excl btw 814euro+75euro verzendkosten word totaal incl btw 1049 euro ofzo uit het hoofd. (1 jaar garantie)

Of de Acer aspire 5920 (gemstone design)via school voor 1089 euro met
2ghz core2duo
2gb ddr2
8600M GT, 256mb
scherm 1280x800 volgens mij +truelife
en een 8 cell baterij(niet uitstekendsteekt er niet uit)
maar met 2 jaar garantie ipv 1jaar.

Dat is dus mijn twijvel.
Heb gehoort dat de 1440x900 resolutie wel een stuk lekkerder werken is met autoCAD 2008.
maar de dell 1500 heeft dan geen webcam wat uiterraad ook wel leuk is , omdat onze hele school draadloos internet heeft.

Dilemma, aub kan iemand mij helpen de knoop door te hakken??? :)
Aangezien hier windows vista bijgeleverd word moet je bij de onderste specificaties kijken.
http://usa.autodesk.com/a...?siteID=123112&id=8446045

trouwens wat is het verschil tussen core2duo en duelcore en bv amd x2?

[ Voor 10% gewijzigd door Oggy op 07-09-2007 23:43 ]

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oggy schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 23:26:
Dat is dus mijn twijvel.
maar de dell 1500 heeft dan geen webcam wat uiterraad ook wel leuk is , omdat onze hele school draadloos internet heeft.
1-Dell heeft wel een webcam,

2-Ik e-value ingevoerd bij de consumenten en later telefonisch gewijzigd. zoals de webcam en bluetooth erbij gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232454

Ik moet een laptop hebben voor mijn opleiding hbo architectuur en elke week moet ik zowiezo aantal uren autoCAD 2008 draaien op school eventueel thuis, lieft dus allemaal op de laptop. Elke dag moet ik ongv een 1,15 uur reizen met de bus in die tijd dus ook werken aan school. En ik heb gespeurd naar allerlei laptops en nu kom ik uit bij 2 favorieten.

Dat zijn de Dell 1500
met
2ghz core2duo
2gb ddr2,
8600M GT, 256mb
(6 of 9 cell, ivm met reistijden etc weet ik niet zeker wat ik moet kiezen),
scherm 1440x900 truelife
prijs excl btw 814euro+75euro verzendkosten word totaal incl btw 1049 euro ofzo uit het hoofd. (1 jaar garantie)

Of de Acer aspire 5920 (gemstone design)via school voor 1089 euro met
2ghz core2duo
2gb ddr2
8600M GT, 256mb
scherm 1280x800 volgens mij +truelife
en een 8 cell baterij(niet uitstekendsteekt er niet uit)
maar met 2 jaar garantie ipv 1jaar.

Dat is dus mijn twijvel.
Heb gehoort dat de 1440x900 resolutie wel een stuk lekkerder werken is met autoCAD 2008.

Aangezien hier windows vista bijgeleverd word moet je bij de onderste specificaties kijken.
http://usa.autodesk.com/a...?siteID=123112&id=8446045

trouwens wat is het verschil tussen core2duo en duelcore en bv amd x2?
Hoi,

ik zou echt wel aanraden een goede resolutie te kiezen, zeker als het is om autocad te draaien. Ik kan me inbeelden dat het idd een stuk aangenamer is dit programma te gebruiken met een hoge resolutie. ik heb exact dezelfde configuratie gekocht, maar dan zonder truelife en de basisresolutie, wat me wel degelijk spijt, want ben niet echt tevreden van de beeldkwaliteit. Als ik je nog een tip mag geven.

Over de acer kan ik niets zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232454

Gegroet,

Ik ben nu sinds twee weken in het bezit van een dell vostro 1500. Ik heb enkele opmerkingen ivm deze notebook, waar ik graag van had geweten of dit bij iedereen zo is:

- Constant intern getik. Lijkt op een klok, maar dan onregelmatig. Dit stoort me mateloos en wordt er ronduit zot van. Ik kan me haast niet concentreren. Bij elke tik flakkert er één van de blauwe lichtjes op.

- Wanneer ik het scherm toeklap, sluit dit niet goed af. Er zit namelijk nog een speling/gleuf tussen het scherm en het onderste deel van de notebook waardoor ik met andere woorden het scherm enkele milimeters op en neer kan bewegen, wanneer het toegeklapt is.

- Bovendien sta ik versteld van het zware gewicht. ik heb me wel een 9-cel batterij genomen, wat het iets zwaarder heeft gemaakt. op de weegschaal weegt hij 3.6 kilo!!!

Over de technische specificaties ben ik over het algemeen tevreden. snelheid en dergelijke, geen klachten. Enkel had ik een betere resolutie genomen, indien ik opnieuw mocht kiezen.

Kan iemand me antwoorden op mijn vraag aub, vooral ivm met het getik en wat ik best kan ondernemen indien dit echt een probleem lijkt te zijn?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Anoniem: 232454 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 11:34:
Gegroet,

Over de technische specificaties ben ik over het algemeen tevreden. snelheid en dergelijke, geen klachten. Enkel had ik een betere resolutie genomen, indien ik opnieuw mocht kiezen.
Groeten
Welke resolutie heb je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:33
Dat is dus mijn twijvel.

Autocad op een resolutie lager dan 1440x900 is volgens mij echt niet te doen. Er gaat tenslotte ook ruimte verloren door menu's en iconen. Zeker in de hoogte hou je dan niks over. Ik zou die iconen ook sowieso rechts zetten dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:25

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Ik zat even in dit topic te kijken en had voor de gein er even een geconfigureerd maar deze is best goedkoop! Maar vind Dell dit eigenlijk wel goed? Hij staat natuurlijk niet zomaar op de consumentensite en hij is veel beter dan de consumenten laptops van Dell. Of zit er ergens een addertje onder het gras? Voor 1100 euro heb je geen XPS met dezelfde specs, of komt er ergens nog een bedrag bij?
Anders snijd Dell zich toch wel een beetje in zijn eigen vingers ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Mr_gadget op 09-09-2007 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
heb gebeld en gechat met medewerkers en dit is geen probleem. Consumenten kunnen hem zo bestellen. Doen dus! Ik krijg de laptop volgende week binnen normaal en zal er een uitgebreide review over proberen schrijven :)

[ Voor 33% gewijzigd door nick_vh op 09-09-2007 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-07 11:37
Ik heb een paar weken geleden mijn Dell 1520 binnengekregen. Scheelde enorm in kosten enigste nadeel was dat ik €180,- importksoten moest betalen. Het bedrag kwam uiteindelijk precies op €900,-.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
dat zou ik wel leuk vinden ;) en nee, is helemaal geen probleem. Bij consument invoeren en 5% korting, heb je echt een supersysteem voor die prijs! Het punt is dat consumenten via deze methode ook een Latitude kunnen aanschaffen. Dit werkt ook voor de vostro. Alles wat zo gaat is niet erg en kan dus prima zo worden gekocht. Er zijn enkele kleine verschilletjes die in de TS staan. (2.0 audio ipv 5.1 uit mijn hoofd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
batumulia schreef op zondag 09 september 2007 @ 17:28:
Ik heb een paar weken geleden mijn Dell 1520 binnengekregen. Scheelde enorm in kosten enigste nadeel was dat ik €180,- importksoten moest betalen. Het bedrag kwam uiteindelijk precies op €900,-.
vanuit amerika besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124996

Anoniem: 232454 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 11:34:
- Constant intern getik. Lijkt op een klok, maar dan onregelmatig. Dit stoort me mateloos en wordt er ronduit zot van. Ik kan me haast niet concentreren. Bij elke tik flakkert er één van de blauwe lichtjes op.
Het getik is normaal. Dat is de harde schijf die zichzelf weer inschakelt en wanneer ie uit de 'parkeerstand' komt. Als je laptop lang niks doet (en daadwerkelijk ook niks, op de HDD dan) is het getik er ook niet.
- Wanneer ik het scherm toeklap, sluit dit niet goed af. Er zit namelijk nog een speling/gleuf tussen het scherm en het onderste deel van de notebook waardoor ik met andere woorden het scherm enkele milimeters op en neer kan bewegen, wanneer het toegeklapt is.
Yup heb ik ook ondervonden. Enkele milimeters is wel veel gezegd, het is er hooguit 1tje :). Ook al is het minimaal, het kan lastig zijn. Ik vermoed dat het door de stroeve scharnieren is (wat natuurlijk goed is) is. Dit komt wel vaker voor bij laptops.
- Bovendien sta ik versteld van het zware gewicht. ik heb me wel een 9-cel batterij genomen, wat het iets zwaarder heeft gemaakt. op de weegschaal weegt hij 3.6 kilo!!!
Hmm zwaar....mja een beetje misschien. Het stoort me niet echt. Volgens de specificaties begint het gewicht bij 2,85kg , en dat is natuurlijk voor het kleinste model ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:01
Zijn trouwens de leveringsproblemen bij dell nu opgelost? Heb namelijk een vostro besteld en vrijdag hadden ze mijn geld binnen. De geschatte leverdatum was 26 september, maar gister was mijn laptop al klaar en vandaag is hij daadwerkelijk al verzonden!

Ik ben een blij man :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
floffert, hier hetzelfde schema ;) dus ik denk inderdaad dat leveringsproblemen opgelost zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63054

Anoniem: 124996 schreef op maandag 10 september 2007 @ 00:02:
[...]

Het getik is normaal. Dat is de harde schijf die zichzelf weer inschakelt en wanneer ie uit de 'parkeerstand' komt. Als je laptop lang niks doet (en daadwerkelijk ook niks, op de HDD dan) is het getik er ook niet.
Nee, dat is helemaal niet gewoon. Hij heeft het over een onregelmatige klok, de harddisk gaat echt niet iedere seconde in de slaapstand. Dit verschijnsel heeft mijn Vostro 1500 absoluut niet. Ik zou zeker een RMA aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX

SpX

Anoniem: 63054 schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:51:
[...]

Nee, dat is helemaal niet gewoon. Hij heeft het over een onregelmatige klok, de harddisk gaat echt niet iedere seconde in de slaapstand. Dit verschijnsel heeft mijn Vostro 1500 absoluut niet. Ik zou zeker een RMA aanvragen.
Niet dus ...

Heb gemaild, gebeld en getelefoneerd vandaag, en allemaal meldde ze dat de levertijd van de Inspirion zo`n 7 weken is, en voor de vostro 1500 zo`n 4 a 6 weken.

De vertraging word veroorzaakt door het chassis, en de beeldschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
verkeerde quote :P? snap het verband niet helemaal..
Ik hoop dat het over 1,5 maanden wel weer een beetje normaal is. ga dan ong. bestellen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219217

floffert schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:13:
Zijn trouwens de leveringsproblemen bij dell nu opgelost? Heb namelijk een vostro besteld en vrijdag hadden ze mijn geld binnen. De geschatte leverdatum was 26 september, maar gister was mijn laptop al klaar en vandaag is hij daadwerkelijk al verzonden!
Wonderlijk ik wacht nog steeds met smart (nog steeds in preproductie). Ik begin me zo langzamerhand af te vragen of dat ding ooit nog geleverd gaat worden :( :

besteld: 17/07 :)
uiterlijke leverdatum: 15/08 :?
2e uiterlijke leverdatum: 05/09 }:|
3e uiterlijke leverdatum: 09/10 :(

Volgens Dell zou mijn beeldscherm niet leverbaar zijn 14.1 inch (1400x900). Ik begin me af te vragen of dat de werkelijke rede is. Op verschillende forums wordt gesuggereerd dat Dell voorrang geeft aan nieuwe bestellingen om die klanten tevreden te houden. Ik weet niet of dat waar is, maar ik krijg zo langzamerhand wel die indruk. Het kan natuurlijk zijn dat specifieke onderdelen niet leverbaar zijn, daarom zou ik het wel interessant vinden om te weten welke onderdelen. Dus als je hier post dat je laptop is geleverd, vermeld dan aub ook even de specificaties (beeldscherm, resolutie, cpu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
hmmz daar kan het idd wel aan liggen ja. Heb namelijk een 1000 besteld met de TL56, 2gb intern en het 1280x800 scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
SpX schreef op maandag 10 september 2007 @ 18:39:
[...]

Niet dus ...

Heb gemaild, gebeld en getelefoneerd vandaag, en allemaal meldde ze dat de levertijd van de Inspirion zo`n 7 weken is, en voor de vostro 1500 zo`n 4 a 6 weken.

De vertraging word veroorzaakt door het chassis, en de beeldschermen.
Kan goed zijn dat ze dit zeggen uit voorzorg. Je weet niet wanneer onderdelen opgeraken en dan ben je maar beter gedekt als bedrijf. Ik heb de mijne op maandag 3 september besteld en hij zit al in de UPS vrachtwagen, het gaat om de vostro 1500 besteld op de belgische site maar ik denk niet dat dit een verschil maakt.

@ amaze, wow 2 maand wachten :/ dat zou ik er niet voor over hebben denk ik. Kan je niet annuleren en geld terugeisen?

[ Voor 9% gewijzigd door nick_vh op 10-09-2007 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderhawk0024
Damn... Mijne is nog niet in productie en ik heb hem besteld op 31/07... Ook op de Belgische website. Heb jij even geluk zeg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ivm met de levertijden.
Ik denk ook dat ze zo goed als opgelost zijn.

Orderdatum : 13/08/2007
Betaling ontvangen : 17/08/2007
Preproductie tot zaterdag 8/08/2007

Omdat hij ( inspiron 1521; 1280x800 TrueLife; groene cover) na zo'n lange tijd nog steeds niet in productie was heb ik enkele mails gestuurd (op een beleefde manier men woede uitgedrukt >:); + gezegd dat ik hem voor het nieuwe schooljaar (Unif begint pas 24september)moest hebben, anders zou ik men order annuleren ).
In de antwoordmails kreeg ik doodleuk te lezen dat de leverdatum veranderd was naar 2 oktober :(
Zaterdag(8 september) voormiddag nog steeds op preproductie.
Na enkele uurtjes heb ik nog eens gecheckt en plots stond hij op Levering wordt voorbereidt :*)
(Wat was ik blij seg 8) )

Nu is hij bij UPS en ik verwacht dat hij morgen of overmorgen zal geleverd worden.

Dus mensen die al een lange tijd aan het wachten zijn, ik zou een email(s) sturen totdat je een duidelijk antwoord krijgt ivm de levertijd en de problemen.

Er zitten hier een paar 'chansaars' tussen die hun laptop op een weekje al hebben, dat is echt 'hoerechanse' ;)

Een dagje nadat ik men 1521heb zal ik hier een korte review posten (geen technische details want van benchmarks en dergerlijke weet ik niet echt veel; ben net enkele weken bezig met het leren van men eerste programeertaaltje, Python. ;) Men eerste ervaringen met de echte informatica dus...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Laatst online: 08-07 11:37
Ja ik heb hem vanuit Amerika besteld. Ze deden alleen moeilijk bij de douane hier in Nederland. Daardoor was die al anderhalve week in Nederland, toen hij eindelijk werd bezorgd moest ik nog 180 euro importkosten betalen.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Laatst online: 16-03 20:09
Vandaag mijn 1521 binnengekregen (groene cover, 1440 met truelife scherm), als ik tijd heb post ik wel een paar fotos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX

SpX

bartju schreef op maandag 10 september 2007 @ 19:54:
verkeerde quote :P? snap het verband niet helemaal..
Ik hoop dat het over 1,5 maanden wel weer een beetje normaal is. ga dan ong. bestellen :D.
Hehe, idd het verkeerde ge-quote :P

Over 1.5 maand zal het allemaal wel verholpen zijn, maar zolang wachten is me toch echt iets te lang. Ben al vanaf eind Juli aan het kijken, en alles in de gaten aan het houden, maar de problemen blijven.

Voor m`n opleiding begint `n laptop toch steeds handiger te worden... In Duitsland schijnt hij wel gewoon volgens de normale levertijden te leveren zijn. Ik woon zelf dicht bij de Duitse grens ( zuid-limburg ), dus misschien kan ik daar iets mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
SpX schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:00:
[...]

...In Duitsland schijnt hij wel gewoon volgens de normale levertijden te leveren zijn. ...
Lijkt me raar sinds volgens wat ik weet, alles van dell, uit Ierland komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232851

Ik heb dit topic nu al een tijdje in de gaten gehouden. Ik heb zelf een Inspiron 1521 besteld bij Dell, en hier wacht ik nog steeds op.

Orderdatum: 12-8-2007
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 17-9-2007

In preproductie sinds 13-8-2007

Zijn er trouwens al wat meer foto's ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
hele interessante review met foto's hier

hebben mensen op GoT hier nog een paar pics gevonden :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
bartju schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:00:
hele interessante review met foto's hier

hebben mensen op GoT hier nog een paar pics gevonden :) ?
de mijne komt morgen toe en je zult er een hele hoop van mij krijgen dan ;)

• bartju
okeee ;) klinkt goed :D

• Oggy
Ik heb mijn Vostra 1500 samengesteld
met 2ghz C2D
2gb RAM
160GB HDof telefonisch 120GD HD 7200
15,4" 1440x900 truelife etc
Geforce 8600M GT 256mb
en standaard wlan kaartje
geen bluetooth niet nodig..
geen webcam, heb ene losse veel handiger
geen extra cell, aangezien je een 9cell meestal niet volledig op maakt en je accuduur daardoor slechter word.

voor 920 euro heb ik em thuis incl verzend kosten etc

Afbeeldingslocatie: http://img299.imageshack.us/img299/9755/untitledbv1.th.jpg

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• Oggy
VANAF VANDAAG DUS GRATIS VERZEND KOSTEN + 70 EURO STANDAARD KORTING!

• floffert
Oggy schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:54:
Waarom ben ik met dit soort dingen gewoon echt altijd genaaid?! net vorige week die ****ing laptop besteld!

• nick_vh
floffert schreef op woensdag 12 september 2007 @ 13:28:
[...]

Waarom ben ik met dit soort dingen gewoon echt altijd genaaid?! net vorige week die ****ing laptop besteld!
ik ben ook genaaid, verdorie, maarjah, hij komt vandaag toe dus dat is nog goed..

//edit hij is toegekomen! Verwacht jullie straks maar aan een review met veel foto's :) zal ook eens bioshock erop proberen spelen

[ Voor 17% gewijzigd door nick_vh op 12-09-2007 15:13 ]

Anoniem: 232851

Ik krijg vandaag het volgende bericht van Dell.

Beste klant

Om ervoor te zorgen dat uw Dell product van de hoogste kwaliteit is, wordt het precies naar uw wensen samengesteld.

Ik heb gekeken hoe het met uw order gaat en de verwachte leverdatum is nu:

Orderdatum: 12-8-2007
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 30-10-2007
In preproductie sinds 12-9-2007

Zodra alle onderdelen beschikbaar zijn wordt het product samengesteld en zorgvuldig verpakt, op tijd voor de herziene leverdatum.

• bartju
Oggy schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:54:
over welke systemen heb jij het :?

• Oggy
1500, zie ook mijn post paar berichtjes terug op pagina 23, zit linkje bij met foto welk systeem, welke kortingen
Afbeeldingslocatie: http://img299.imageshack.us/img299/9755/untitledbv1.jpg

[ Voor 154% gewijzigd door Oggy op 12-09-2007 16:52 ]

• SpX

SpX

Oggy schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:52:
Ik heb mijn Vostra 1500 samengesteld
met 2ghz C2D
2gb RAM
160GB HDof telefonisch 120GD HD 7200
15,4" 1440x900 truelife etc
Geforce 8600M GT 256mb
en standaard wlan kaartje
geen bluetooth niet nodig..
geen webcam, heb ene losse veel handiger
geen extra cell, aangezien je een 9cell meestal niet volledig op maakt en je accuduur daardoor slechter word.

voor 920 euro heb ik em thuis incl verzend kosten etc

[afbeelding]
Welke e-valuecode heb jij dan gebruikt, want ik krijg niet de `70 euro korting voor Inspirions` ...

Leg even uit wat jij hebt gedaan aub O-)

920 euro voor een laptop met die specs ( 1440 scherm etc ) zou gewoon super chill zijn.

• nick_vh
Dell Vostro 1500 Review met veel foto's! [Klikbaar]

Afbeeldingslocatie: http://www.nickveenhof.be/vostro1500/DSC01403_2.JPG

De laptop is vandaag aangekomen, wat was ik blij dat die UPS man hier was, even elektronisch aftekenen en hij was van mij !!

Afbeeldingslocatie: http://www.nickveenhof.be/vostro1500/DSC01381_2.JPG

In het pakket van 4 kilo zaten de volgende dingen
- Vista businuess cd
- contactboekje van dell
- mini mini handleiding voor de Vostro (grotere is elektronisch)
- Modemgerief
- Roxio cd
- nog wat dell prul

Afbeeldingslocatie: http://www.nickveenhof.be/vostro1500/DSC01382_2.JPG

Maar natuurlijk ook iets anders! Een serieuze laptop _/-\o_
De laptop zelf weegt 3.2kg (voor mij is dat doenbaar voor in de rugzak om naar de hogeschool mee te doen)
De harde schijf is er gepartitioneerd dus als je dit niet wil zal je even van klusjesman moeten spelen. (137 en 10GB).

Ik denk dat de volgende beelden wel voor zich spreken
Afbeeldingslocatie: http://www.nickveenhof.be/vostro1500/DSC01386_2.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.nickveenhof.be/vostro1500/DSC01387_2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.nickveenhof.be/vostro1500/DSC01388_2.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.nickveenhof.be/vostro1500/DSC01390_2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.nickveenhof.be/vostro1500/DSC01392_2.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.nickveenhof.be/vostro1500/DSC01394_2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.nickveenhof.be/vostro1500/DSC01396_2.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.nickveenhof.be/vostro1500/DSC01397_2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.nickveenhof.be/vostro1500/DSC01399_2.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.nickveenhof.be/vostro1500/DSC01400_2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.nickveenhof.be/vostro1500/DSC01401_2.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.nickveenhof.be/vostro1500/DSC01406_2.JPG

Zal even de specificaties geven wat ik besteld heb :

Intel® Core™2 Duo T7300 Processor (2,0 GHz, 800 MHz, 4 MB L2-cache)
15,4-inch UltraSharp™ WSXGA+ (1.680 x 1.050) TFT-breedbeeldscherm met TrueLife™
Matte Jet Black zonder camera
2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024]
160 GB SATA harde schijf (7.200 rpm)
256 MB nVidia® GeForce® 8600M GT
Vast intern 8x DVD+/-RW-combinatiestation
9-cel lithium-ion hoofdbatterij (85 W/h)
Wireless 355 Bluetooth 2.0-module (tot 3 Mbps) met Enhanced Data Rate, voor Vista Draadloze
Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Minikaart - Europa
prijs : 1281.78€ incl btw (België)

Dan nu het belangrijkste! De benchmarks, ik heb 3D mark niet gedownload, ik vond 600mb voor zoiets wat teveel. Dus heb ik maar wat kleinere benchmarks gedraaid.
Afbeeldingslocatie: http://www.nickveenhof.be/vostro1500/screen1_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.nickveenhof.be/vostro1500/screen2_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nickveenhof.be/vostro1500/screen3_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.nickveenhof.be/vostro1500/screen4_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nickveenhof.be/vostro1500/screen5_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.nickveenhof.be/vostro1500/screen6_2.jpg

En als laatste de superpi scores :
Afbeeldingslocatie: http://www.nickveenhof.be/vostro1500/screen7_2.jpg

• Oggy
euhm,
1e
je kijkt eerst als kleine ondernemer naar de vostro 1500, met duurste optie pakket
je neemt de e-value van die optie.

2e
dan ga je naar consument, heb je daar link onderaan in het menu
handige links, staat 1tje bij van e-value, daar voor je de e-value van de 1500 in,

3e
dan ga je opties configureren dan heb je al 85 euro en 89 euro korting, 70 en 75 euro excl btw maakt ongv 170 incl btw korting op je totaal. 70 euro van de serie korting(geen idee welke actie dat is & 75 euro van de gratis verzendkosten)

4e
dan kan je nog een waardebon in vullen die wel ergens in dit topic staat en krijgt je over het totaal bedrag nog eens 5% korting dus nog een 50 euro

• nick_vh
Oggy schreef op woensdag 12 september 2007 @ 17:37:
...
4e
dan kan je nog een waardebon in vullen die wel ergens in dit topic staat en krijgt je over het totaal bedrag nog eens 5% korting dus nog een 50 euro
Mja, die waardebon is nooit gelukt bij mij, maargoed, ik ben tevreden.. Misschien kan je gewoon het nummer van de waardebon erbij zetten? zo zijn we allemaal geholpen?

edit : Ja die waardebons die hieronder staan had ik al gezien maarja, die werkten dus niet bij mij, bizar

[ Voor 10% gewijzigd door nick_vh op 12-09-2007 17:48 ]

• Oggy
hmmm, ik heb het nu weer geprobeerd en blijkbaar is de serie korting weggehaald van 70euro.
dus zou het systeem nu helaas rond de 990-1000 euro worden... helaas was het dus eenmalig geluk dat ik 2 acties in 1x had. gratis verzendkosten+serie korting

Afbeeldingslocatie: http://img47.imageshack.us/img47/6411/untitled2yz8.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Oggy op 12-09-2007 17:50 ]

• Oggy
Stemband schreef op zondag 29 april 2007 @ 16:38:
Vandaag getest en nog werkend bevonden (vervaldatum wordt berekend bij invoeren, dus zal verschillen bij latere invoer denk ik):

BeschrijvingWaardeboncodeVervaldatum
Nu 5% korting op uw order!?Q7S30HKQRGXVZ31-10-2007
Nu 5% korting op uw order!NRF8MZ4?VK?LL831-10-2007
Exclusieve kortingsbon van 10% op notebook- en desktopaccessoiresHS0LZRXRNW4J4110-6-2007
EPP discount1TJ$N20835B2SZ10-11-2007

EPP staat voor Employee Purchase Program van Dell en is in dit geval ook 5%

• bartju
@ nickse_v: superreview :D
Bij mij staat bij de duurste vostro 1500 alleen maar de gratis verzendkosten. geen 70 euro korting :(

• floffert
bartju schreef op woensdag 12 september 2007 @ 17:58:
Bij mij staat bij de duurste vostro 1500 alleen maar de gratis verzendkosten. geen 70 euro korting :(
ik zat er toenet ook even naar te kijken en die andere korting is idd weggehaald. Denk dat het gewoon een foutje was en dat hij gewoon geluk heeft gehad :+

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
nickske_v schreef op woensdag 12 september 2007 @ 17:39:
Mja, die waardebon is nooit gelukt bij mij, maargoed, ik ben tevreden.. Misschien kan je gewoon het nummer van de waardebon erbij zetten? zo zijn we allemaal geholpen?

edit : Ja die waardebons die hieronder staan had ik al gezien maarja, die werkten dus niet bij mij, bizar
De waardebonnen werken alleen op de Nederlandse Dell site (ze werken dus wel).

• Oggy
dat klopt is veranderd, ik had vanochtend gewooon een gelukje denk ik. Ik had de actie van gisteren en vandaag startende actie tegelijk, wat dus inhoud 70 euro + gratis verzendkosten. Maar dat is nu al gecorigeerd naar alleen de actie gratis verzend kosten wat imo beter is dan de 70 euro :)

[ Voor 61% gewijzigd door Oggy op 12-09-2007 18:53 ]

• SpX

SpX

Bij mij ook dus. Daarom wou ik die stappen weten, maar ik had al het precies hetzelfde gedaan, dus helaas...

Ook jammer dat de leveringskorting alleen geld voor de configs met de T7300 CPU, terwijl ik van plan was voor een lager model te gaan.

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
SpX schreef op woensdag 12 september 2007 @ 19:44:
[...]

Bij mij ook dus. Daarom wou ik die stappen weten, maar ik had al het precies hetzelfde gedaan, dus helaas...

Ook jammer dat de leveringskorting alleen geld voor de configs met de T7300 CPU, terwijl ik van plan was voor een lager model te gaan.
Je kan proberen dat via de telefoon te doen. Eerst zeggen dat je die T7300 configuratie wil en dan zeggen dat je eigenlijk een T7100 of een T5450 wil...

• bartju
heeft hij wel een gelukje :P ik ga mijne per telefoon kopen dus eigenlijk wel met dezelfde korting hoop ik :)

edit:
zou het per telefoon kunnen lukken om de hoogste config te nemen en daar de processor te downgraden naar de t5470, bussiness naar premium en ook de 160 GB 5400RPM naar 120 GB 7200 RPM?

heeft ie een betere schijf en nog goedkoper ook :)

[ Voor 53% gewijzigd door bartju op 12-09-2007 20:26 ]

• floffert
bartju schreef op woensdag 12 september 2007 @ 19:59:
heeft hij wel een gelukje :P ik ga mijne per telefoon kopen dus eigenlijk wel met dezelfde korting hoop ik :)

edit:
zou het per telefoon kunnen lukken om de hoogste config te nemen en daar de processor te downgraden naar de t5470, bussiness naar premium en ook de 160 GB 5400RPM naar 120 GB 7200 RPM?

heeft ie een betere schijf en nog goedkoper ook :)
Business naar hp kan iig niet daarvoor heb ik ook al gebeld. De rest moet wel kunnen lijkt me

• bartju
huh? dacht dat t juist kon :?

• nick_vh
Je kan 7200rpm schijven krijgen ja, ik heb er zelf een van 160gb in men vostro zitten van 7200rpm (kon ik wel kiezen online) maar even een telefoontje en het zou moeten lukken

• bartju
maar vista HP ipv bussiness..

• Veniors
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-01-2024
Even de tijd genomen om een review te maken over de vostro, met behoorlijk wat foto's.
Uitgebreide benchmarks volgen later.

zie:http://veniors.web-log.nl/mijn_weblog

• bartju
erg mooi :D

• SpX

SpX

I agree !

De meest eerlijke/uitgebreide/interessanste review die ik van deze laptop heb gezien ! _/-\o_

Anoniem: 146790

Kan iemand mij helpen? Ik wou de 1720 bestellen, maar wil nu een Vostro 1500, als ik de E-VALUE code van de "Kleine zakelijke" site afhaal, en deze bij de consumenten site invul begin ik met een bedrag van € 1.199,52
Ik selecteer de basisgarantie, dan word het € 1.010,31
Doe ik iets fout? Als ik bij zakelijk wat extra opties selecteer en de garantie er vanaf haal, dan kom ik op €934,00 uit, maar dit is exl. verzendkosten en btw.
Doe ik iets fout?

Let wel op!
Bij de zakelijke site is het met extra accesoires (Dju wat een woord zal wel fout zijn :9)
Bij de consumenten site is het zonder accesoires

Oké. waardebonnen toegevoegd uiteindelijk : € 1.078,50 incl. btw en verzendkosten enz.

Echter bij enkele waardebonnen zie ik het volgende ;

Ingevoerde waardebonnen
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.

Nu 5% korting op uw order!
Vervalt woensdag 31 oktober 2007 Details bekijken Waardebon verwijderen

Vervalt woensdag 31 oktober 2007 Details bekijken Waardebon verwijderen

Dat staat er 2 keer, omdat ik ook 2 keer een verschillend waardebon nummer in heb gevuld die op pagina 24 staan van het topic in het tabelletje.
Als ik op "Meer details" klik, staat er alleen :

Vervalt woensdag 31 oktober 2007

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 146790 op 12-09-2007 22:02 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 17 Laatste