Misschien een voeding met een fan aan de bovenzijde en via een ingenieus luchtschotje (ofwel stukje plastic/karton) de aangezogen lucht uit de achterkant bij de HD/DVD's te krijgen en niet direct uit de rooster aan de zijkant. Al zal de voedingfan sneller moeten draaien en ik heb geen flauw idee of het werkt. Een luchtschotje + langzaam draaiende fan in de rooster lijkt me geschikter.Ras schreef op maandag 07 april 2008 @ 18:34:
Bedankt voor je reacties. Ik dacht al wel dat er ruimte tussen zou kunnen zitten en dat ze niet strak op elkaar hoeven. (ik heb vrij veel foto's bekeken en zag al een zee van ruimte). Dus dat moet helemaal lukken.
Meer dan 4 HD's hoeven er niet in, dus slechts één HD onder de dvd-speler dus. Twee zal ik ook zeker niet proberen gezien het ontbreken van airflow. Misschien dat ik nog iets kan proberen om ook daar airflow te krijgen?
Overigens past er op de voeding ook een HD (met de langste zijde evenwijdig aan de achterkant kast). Wel IDE en je zult zelf een voedingkabeltje moeten solderen ivm ruimtegebrek voor het stekkertje