Het World of Warcraft topic - Deel 124 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.092 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:38
Anoniem: 180058 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 10:40:
Is er hier iemand die nog een lvl 70 warlock wil verkopen?
np, heb er net 1 gelelvld naar 70. 1000 euro graag.

kktnxbye
thewizard2006 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 10:49:
gister voor het eerst hydross geprobeerd. rond de 50% gekregen :(. Helaas waren er een hoop niet gefocussed. Probleem was wanneer de tank voor de adds dood ging. Dan was het dus een whipe. Dit gebeurde in 8 van de 10 gevallen. Hij heeft wel veel frost/nature resistance gear. Tis een paladin. Misschien beter een warrior of druid hiervoor nemen of een extra offtank erbij halen.
Iemand nog essentiele tips voor dit gevecht?
Joh, echt? :+

[ Voor 54% gewijzigd door ImdaMned op 18-07-2007 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

gister voor het eerst hydross geprobeerd. rond de 50% gekregen :(. Helaas waren er een hoop niet gefocussed. Probleem was wanneer de tank voor de adds dood ging. Dan was het dus een whipe. Dit gebeurde in 8 van de 10 gevallen. Hij heeft wel veel frost/nature resistance gear. Tis een paladin. Misschien beter een warrior of druid hiervoor nemen of een extra offtank erbij halen.
wij gebruiken 2 warrior tanks voor hydross ... 1 in full nature en 1 in full frost. 1 tank alleen gaat het niet redden denk ik ... maakt het iig een stuk moeilijker. En de 2 tanks wisselen elkaar af bij het overschakelen tussen de fases ... ook met de hulp van een hunter. werkt prima bij ons.

anyways,

gister voor het eerst alar gedownd. Vanavond op naar vashj in ssc :D

[ Voor 42% gewijzigd door dynosu op 18-07-2007 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:28

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
dynosu schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 10:56:
[...]

wij gebruiken 2 warrior tanks voor hydross ... 1 in full nature en 1 in full frost. 1 tank alleen gaat het niet redden denk ik ... maakt het iig een stuk moeilijker. En de 2 tanks wisselen elkaar af bij het overschakelen tussen de fases ... ook met de hulp van een hunter. werkt prima bij ons.

anyways,

Wie tanked de adds dan?

Verder een zuigweek achter de rug, eerst wilde kael maar niet dood gaan, ok we hadden een paar nieuwe mensen, maar het waren van die kleine dingen die de hele tijd fout gingen. (dag erna was het zoals gewoonlijk weer een one-shot..). Vervolgens wilde de tweede baas in hyjal niet dood, en disabled dave (aka leo) in ssc (dont ask).
Dus een paar keer een vroege avond omdat de raid op een of andere manier niet lekker inelkaar zat.

[ Voor 29% gewijzigd door Kees op 18-07-2007 11:44 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Ik zag iemand pas een warrior build posten (om mee te lvlen) is de mijne zo slecht dan ? :?

http://armory.wow-europe.....xml?r=Stormscale&n=Niree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 12:54

chromeeh

the Gnome

Anoniem: 180058 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 10:40:
Is er hier iemand die nog een lvl 70 warlock wil verkopen?
Zoals je weet is dit tegen de Terms of Use van Blizzard en ik denk dat modjes het hier ook niet erg leuk vinden...

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-06 07:53
chromeeh schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 11:58:
[...]

Zoals je weet is dit tegen de Terms of Use van Blizzard en ik denk dat modjes het hier ook niet erg leuk vinden...
en wij ook niet dat er weer een nab-ebayer bij is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86703

Arto schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 12:12:
[...]

en wij ook niet dat er weer een nab-ebayer bij is :D
Gelukkig pik je die er meestal binnen 10 seconden uit. Gisteren nog een lvl 70 mage in Org die vroeg waar ie arcane powder kon halen, de lutser.

Welkom op m'n ignore list en blacklist van het guild 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-06 10:23

Bezulba

Formerly known as Eendje

als je dat soort mensen direct ignored en op je blacklist gooit (wtf je dat doet is me nou niet echt duidelijk...)blijft er weinig plek over voor friends..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Hmmm, leuke discussie over priest builds voor de verandering, hier doe ik het nu mee.

Overigens met nu de mooncloth set, kara gear en die pious boots uit heroics is mn in combat manaregen zo ver dat ik erover denk om die extra 10% mana uit de discipline tree te laten vallen.

5/5 silent resolve is voor mij een totale verspilling van punten. Ik heb met mn huidige verdeling nauwelijks tot geen last van over agro.

Healing prayers gebruik ik redelijk veel, maar hangt wel erg van de boss/trash af. PoM is met de cooldown wat minder maar PoH is leuk, gewoon zorgen dat je als priest bij een group melee komt als er veel AoE damage wordt ontvangen.

En de goed uitgeruste pallies in de guild komen doorgaans onder mij uit met de healing done. Alleen bij sommige gevechten net boven me, maar overal op een kara run echt niet. Tenzij je raw healing gaat meten, maar aan overheal heb je niets. (ik weet dat pallies mana terug krijgen, maar dat is altijd minder dan je gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86703 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 12:23:
[...]
Gelukkig pik je die er meestal binnen 10 seconden uit. Gisteren nog een lvl 70 mage in Org die vroeg waar ie arcane powder kon halen, de lutser.

Welkom op m'n ignore list en blacklist van het guild 8)
Oh? Ik heb mijn priest toch echt zelf geleveld op 60 wat mee geraid (ZG en AQ20, begin MC toen kwam TBC)

Toen we aan Karazhan begonnen moest ik vragen waar de reagent vendor in Stormwind was, ik had daar domweg nog nooit wat gekocht, HS en waar ik alles deed was IF.

Beetje voorbarige conclusie van je dus. Zeker met TBC kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die een leveling guide hebben gevolgd en niet weten waar bepaalde vendors in azeroth zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflcakes
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 11:35
Anoniem: 63072 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 12:40:
[...]

Oh? Ik heb mijn priest toch echt zelf geleveld op 60 wat mee geraid (ZG en AQ20, begin MC toen kwam TBC)

Toen we aan Karazhan begonnen moest ik vragen waar de reagent vendor in Stormwind was, ik had daar domweg nog nooit wat gekocht, HS en waar ik alles deed was IF.

Beetje voorbarige conclusie van je dus. Zeker met TBC kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die een leveling guide hebben gevolgd en niet weten waar bepaalde vendors in azeroth zijn.
Idd. ik ben dus pas horde gerrolled. En weet niet alles te vinden in bepaalde horde gebieden. Als mensen zo reageren gooi ik ze er bij MIJN ignore list er ook meteen op. l2play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 24-06 22:18

PromWarMachine

Forsaken Archer

Anoniem: 61797 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 11:53:
Ik zag iemand pas een warrior build posten (om mee te lvlen) is de mijne zo slecht dan ? :?

http://armory.wow-europe.....xml?r=Stormscale&n=Niree
Je hebt improved rend. Dat is al niet zo'n goed begin. :)
Die talents kun je beter stoppen in improved overpower.

Verder gebruik ik ongeveer dezelfde build:
http://armory.wow-europe....xml?r=Trollbane&n=Promwar

Alleen ben ik iets verder. Ik heb geen cruelty, dat is misschien niet goed, maar Endless Rage is echt heel erg lekker. Zeker in combinatie met tactical mastery, zodat je naar beserker kunt en dan lekker kunt gaan Whirlwinden.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh, nog een leuke. Gisteren met een groep van level 54 en 55 naar BRD. Ik met mijn lock, vaak nee te horen gekregen omdat ze een mage wilden om te sheepen. Je weet wel: "Sorry we need CC".

Denk niet dat die lui gisteren dat nog roepen. Verschillende keren de priest van het - voormalig - schaap gered met mn succubus om deze vervolgens CC te houden, ondertussen een fire elemental banished houden en tweede op de dps lijst. (was eerste, tot ik CoA verruilde voor CoE, toen haalde de mage me in)

Affliction ftw zal ik maar zeggen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
PromWarMachine schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 12:43:
[...]

Alleen ben ik iets verder. Ik heb geen cruelty, dat is misschien niet goed, maar Endless Rage is echt heel erg lekker. Zeker in combinatie met tactical mastery, zodat je naar beserker kunt en dan lekker kunt gaan Whirlwinden.
maakt niet uit wat je doet prom, het zal toch nooit goed zijn :P

maare je mage is dood ofzo?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 23-06 12:54

chromeeh

the Gnome

Tja in Darnassus kan ik ook niets vidnen als Human zijnde :P
Maar goed, met bijv Thottbot is dat heel snel op te zoeken :)

Echter als een Human lvl 70 vraagt waar de bank is in SW |:(
Dan houd het echt snel op, dat soort figuren stuur ik meestal naar Northshire Abbey 8)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

PromWarMachine schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 12:43:
[...]

Die rend is niet handig idd. Maar ik ben sowieso niet van plan zover in de arms tree te duiken als jij. Ga het denk ik wat verdelen over arms/fury.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148405

Eh, slecht voorbeeld hoor... bank kun je aan de guards vragen..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-06 13:05
Anoniem: 148405 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:03:
Toch zijn er lui die het vragen in general...

Leg ze dan toch meestals vriendelijk uit het de guards te vragen... Maar toch ze bestaan... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

ach, ik vind de mooiste altijd nog wel de figuren die het in trade presteren te vragen om een portal naar sw of if... dan check je hun locatie: shattrath :?

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 20:25
Anoniem: 148405 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:03:
De meeste hoofdsteden zijn heel lastig te begrijpen en redelijk groot. De eerste keer dat ik ogrimar kwam moest ik zoeken naar Thrall en niet elke vendor verkoopt bijvoorbeeld Imbued Vials dan is even in /1 gillen vaak wel de oplossing (ik zoek het zelf liever op :D)

Zeker als een stad uit meerdere lagen bestaat (undercity) wil ik niet zomaar proberen van a naar b te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 16:56
eendje schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 12:25:
als je dat soort mensen direct ignored en op je blacklist gooit (wtf je dat doet is me nou niet echt duidelijk...)blijft er weinig plek over voor friends..
Irritant he, van die insta ignore figuren..

Afbeeldingslocatie: http://www.bosmonster.nl/files/isickoi.jpg

Ik doe niks fouts, word uitgekafferd door een wildvreemde en beland zelf op iemand zn ignore list.

Kwam laatst nog iets vreemds tegen trouwens, nu ik toch met screenshots bezig was :P Ging iets niet helemaal goed geloof ik :P

Afbeeldingslocatie: http://www.bosmonster.nl/files/sphere_bandit.jpg

Als ik die kon maken was ik rijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Zo, mijn account frozen.

Na de zoveelste ALT ga ik er maar eens mee stoppen (voorlopig). Kijken hoelang het nu duurt voordat de subr. weer aangezet gaat worden ^^

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Bosmonster schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:17:
[...]

haxx!

ik weet dat dat in diablo nog wel eens gebeurde, items die verkeerd door de random generator gehaald waren en extreme stats hadden. Gebeurde vooral met charms om de een of andere reden...

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Bosmonster schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:17:
[...]

Irritant he, van die insta ignore figuren..

[afbeelding]

Ik doe niks fouts, word uitgekafferd door een wildvreemde en beland zelf op iemand zn ignore list.

Kwam laatst nog iets vreemds tegen trouwens, nu ik toch met screenshots bezig was :P Ging iets niet helemaal goed geloof ik :P

[afbeelding]

en dan ook JOUW gaan ignoren.. alsof jij iets verkeerd zegt :? vage shit

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142494

@Screenshot1: Wat een eikel zeg. Bij mij was het al opgehouden bij de "???????".

@Screenshot2: Volgens mij was dit een maandje terug, Ik linkte een of ander potion in de trade en mensen zeiden dat ze iets als Healing Potion of the monkey zagen, met stats etc. Meer mensen hadden het die dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Laatst online: 24-06 15:16
Anoniem: 156840 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 00:53:
Vraagje voor de hunters, wat zien mensen in rapid killing? Ik vind dat echt de meest nutteloze ability die er is, kan je beter 2 punten in imp conc wat nog kan helpen op het killen van trash als een mage/warlock/spriest perongeluk aggro'd. Ik zie echt het nut er niet van is :S.
Je vraag is wat verloren gegaan in de paladin/warrior-discussie :). Om er even mijn persoonlijke mening over te geven: ik vind het ook niks, die twee punten zijn inderdaad elders nuttig te besteden.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

HellPunk schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:27:
[...]

Je vraag is wat verloren gegaan in de paladin/warrior-discussie :). Om er even mijn persoonlijke mening over te geven: ik vind het ook niks, die twee punten zijn inderdaad elders nuttig te besteden.
Daarentegen is imp concussive vanaf karazhan ook amper meer nuttig neem ik aan? Er is nog wel wat stunnable trash, maar dat is meestal de trash waarvan je zelfs als clothie 2-3 klappen kan overleven (en meestal ook degenen die tauntable zijn). En rapid killing betekent dan dat je in een 3-5 minuten bossfight 2x rapid fire kan gebruiken ipv 1x, en als ie 9 minuten duurt 3x ipv 2x. Is toch weer een beetje extra damage die je eruit kan halen.

Ik heb zelf geen heel hoge level hunter, maar als ik iets op zou moeten vullen zou dat het wel zijn. hoewel in 25 man raids imp. hunters mark misschien wel een interessante keuze is.

[ Voor 10% gewijzigd door Hmzaniac op 18-07-2007 13:36 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

om toch de warriors hier warm te houden ;)
Improved HS 3 punten en dan de andere 2 in cruelty of alle 5 in HS puur voor de extra agro??
Aan de ene kant is cruelty lekkerder als je weinig rage hebt omdat je dan toch geen HS spamt.
De andere kant is extra HS erg lekker voor nog wat meer agro opbouw bij de lastigere bosses krijgt je over het algemeen toch wel genoeg rage en daar kan wat extra agro wel lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152262

Wat is nu eigenlijk het beste voor ene fury warrior? 2hander of dw one handers?? Kheb ondertusse al begrepen dat levelen het best gaat met fury dus heb ik alle points tot nu toe al in fury geplaatst. Ben atm lvl 31. Maar nu komt dus die quest waar je die nice twohander kan krijgen, maar kweet dus niet of ik mijn dualwield wapens nu moet inruilen voor die 2hander of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
  • Laatst online: 25-01 13:16
Anoniem: 63072 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 12:36:
Hmmm, leuke discussie over priest builds voor de verandering, hier doe ik het nu mee.

Overigens met nu de mooncloth set, kara gear en die pious boots uit heroics is mn in combat manaregen zo ver dat ik erover denk om die extra 10% mana uit de discipline tree te laten vallen.

5/5 silent resolve is voor mij een totale verspilling van punten. Ik heb met mn huidige verdeling nauwelijks tot geen last van over agro.

Healing prayers gebruik ik redelijk veel, maar hangt wel erg van de boss/trash af. PoM is met de cooldown wat minder maar PoH is leuk, gewoon zorgen dat je als priest bij een group melee komt als er veel AoE damage wordt ontvangen.

En de goed uitgeruste pallies in de guild komen doorgaans onder mij uit met de healing done. Alleen bij sommige gevechten net boven me, maar overal op een kara run echt niet. Tenzij je raw healing gaat meten, maar aan overheal heb je niets. (ik weet dat pallies mana terug krijgen, maar dat is altijd minder dan je gebruikt)
Als je met 3/5 iin Silent Resolve kunt blijven leven is het goed.
Ik zou alleen niet de 15% mana regen (Meditation) weghalen. Ik weet niet tot hoever jullie al gecleared hebben in tbc, maar er zijn toch wel een aantal bazen waar ik compleet oom op ga met mijn kara gear/mooncloth set.

Priests die Pala's outhealen in effectieve healing gebeurt bij ons ook vaak.
Ik zou trouwens 3 punten uit mental strentgh weghalen holy concentration gebruiken.
Dan lever je 6% mana in. dit zal ongeveer 600 mana zijn. In een bossfight procced holy concentration bij mij toch zeker een keer of 5. Dat zijn 5 "free" heals. En dat is meer dan 600 mana.

Hoeveel mana regen heb jij while casting als ik vragen mag?

[ Voor 1% gewijzigd door Fireb@ll op 18-07-2007 13:45 . Reden: Vraag toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 152262 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:42:
Wat is nu eigenlijk het beste voor ene fury warrior? 2hander of dw one handers?? Kheb ondertusse al begrepen dat levelen het best gaat met fury dus heb ik alle points tot nu toe al in fury geplaatst. Ben atm lvl 31. Maar nu komt dus die quest waar je die nice twohander kan krijgen, maar kweet dus niet of ik mijn dualwield wapens nu moet inruilen voor die 2hander of niet?
in principe is het fury = dual wield, arms = 2 hander (je kan uitzonderingen verzinnen) en fury is vooral constante goeie dmg waarbij arms burst dmg is.
Je kan ook heerlijk met arms levelen wat erg handig is is onder je level levellen met arms, dan kan je charge een paar flinke klappen doen en klaar en je kan weer chargen.
Arms word ook vaak voor pvp gebruikt en fury voor raid dmg.

genoeg mana heb je toch nooit ;)
En overagro zal bij normale bosses geen probleem zijn maar bv bones bij nightbane begin van een gevecht of andere bijzonderen gevallen zijn altijd tricky voor normale healing komen de meeste idd amper in de buurt.

Ene als je paladins in raw healing hoger zitten maar meer overhealing nodig hebben doen ze toch echt iets fout. Paladins zijn in mijn ogen de perfecte snelle spam healers, priests deels ook greater heals. En dus zouden paladins veel minder overhealing moeten hebben.

[ Voor 50% gewijzigd door MantaMania op 18-07-2007 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:38

Was wel anders in BWL ;) de priests zonder 5/5 gingen als eerste dood bij razorgore. Maar volgens mij altijd nog wel belangrijk bij boss encounters met trashmobs (denk dan aan die reus met murloc spawns, kan ff niet op de naam komen).

Voor PoH moet je wel natuurlijk in hun groep zitten, en dat komt niet zo vaak voor bij 25-mans, daar stoppen ze de healers meestal in een groep met een spriest of shammy. CoH zou hiervoor de oplossing moeten zijn, helaas ben ik zelf geen fan van diep-holy dus heb het nog nooit geprobeerd.

Geef ons chainheal zodat we ook kunnen slacken zoals shammies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:52:
[...]

in principe is het fury = dual wield, arms = 2 hander (je kan uitzonderingen verzinnen) en fury is vooral constante goeie dmg waarbij arms burst dmg is.
Je kan ook heerlijk met arms levelen wat erg handig is is onder je level levellen met arms, dan kan je charge een paar flinke klappen doen en klaar en je kan weer chargen.
Arms word ook vaak voor pvp gebruikt en fury voor raid dmg.
Ja ik heb vroeger wel eens een warrior gelvld maar dat is al een hele tijd geleden en toen gebruiktje ik zo wat een combinatie van alles en nog wat, beetje in protection ,beetje in arms en fury en dat werkte dus niet echt :). Daarna heb ik m'n warrior wat laten liggen, stond op 49 en ben ik mage begonne. Maar nu wilde ik terug een warrior en ben opnieuw begonne maar dan in fury gegaan. Maar zoals jij zegt zou het dan zelfs goed zijn om full arms te gaan die warriorquest te doen en dat wapen te pakken?(Heb in de tijd whirlwind axe genomen, weet niet of er veel verschil zit op die items) wat beste is voor wat?
Kheb ook de indruk dat fury atm nogal veel mist en ik verlies dus vrij veel dps. Ook doet da offhand weapon bekan niks van damage in vergelijking met een two hander :s msh dan toch maar voor een vette 2 hander gaan :9

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 152262 op 18-07-2007 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fireb@ll schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:43:
[...]

Ik zou alleen niet de 15% mana regen (Meditation) weghalen. Ik weet niet tot hoever jullie al gecleared hebben in tbc, maar er zijn toch wel een aantal bazen waar ik compleet oom op ga met mijn kara gear/mooncloth set.

Ik zou trouwens 3 punten uit mental strentgh weghalen holy concentration gebruiken.
Dan lever je 6% mana in. dit zal ongeveer 600 mana zijn. In een bossfight procced holy concentration bij mij toch zeker een keer of 5. Dat zijn 5 "free" heals. En dat is meer dan 600 mana.

Die punten bedoelde ik nu net, had ik misschien iets duidelijker moeten zetten. Die extra start mana is minder belangrijk als je regen goed is.

Wat betreft mn mana regen, geen idee wat de harde waarden zijn, maar in karazhan raak ik op een enkele uitzondering na niet meer oom. Met een BoW nog minder en meestal hebben we wel een innervate beschikbaar die ik dan met mn trinket combineer (+145 spirit uit mn hoofd). Verder gebruik ik blackened sporefish en bij boss fights waar ik wel low mana verwacht zodra (maxmana - mana)>3600 een mana potion. Als ik daarna op 50% mana weer ben shadowfiend. Als de pally healers voldoende mana hebben doe ik renew op de tank(s) en stop ik dan met healen tot ik full mana ben (uiteraard wel klaar om nood heals te doen!) Dit doe ik overigens alleen maar bij moroes(als we low dps hebben), curator (als de low dps hebben) en prince (altijd). Bij de andere bosses luisterd het niet zo nauw en kan ik op een later moment beslissen of eik een mana pot nodig heb.

(overigens maak ik die potions zelf met mn alt en ook die blackened sporefish vang en maak ik zelf. Als je die moet kopen wordt het een dure grap)

Om toch wat cijfer te noemen:
15% mana regen tijdens casten van talents
5% van mooncloth set
15% extra als trinket proc (gebeurt vaak!)
Wat gems met mp5 en restore mana prie op chest armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 152262 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 14:00:
[...]

Ja ik heb vroeger wel eens een warrior gelvld maar dat is al een hele tijd geleden en toen gebruiktje ik zo wat een combinatie van alles en nog wat, beetje in protection ,beetje in arms en fury en dat werkte dus niet echt :). Daarna heb ik m'n warrior wat laten liggen, stond op 49 en ben ik mage begonne. Maar nu wilde ik terug een warrior en ben opnieuw begonne maar dan in fury gegaan. Maar zoals jij zegt zou het dan zelfs goed zijn om full arms te gaan die warriorquest te doen en dat wapen te pakken?(Heb in de tijd whirlwind axe genomen, weet niet of er veel verschil zit op die items) wat beste is voor wat?
Kheb ook de indruk dat fury atm nogal veel mist en ik verlies dus vrij veel dps. Ook doet da offhand weapon bekan niks van damage in vergelijking met een two hander :s msh dan toch maar voor een vette 2 hander gaan :9
Met fury mis je veel omdat je offhand standaard veel mist inderdaad. Met een dikke 2 hander kan je leuk dmg doen ook als er meerdere mobs op je zitten lekker cleaven en whirlwinden.
Nadeel is wel als je weinig / geen rage hebt je iedere keer staat te wachten op een hit en dat duuuurt laaaaaannnnnnnggggggg.
BTW bij arms is een traag wapen ideaal omdat MS op weapon dmg gebaseerd is, dus hoe trager hoe beter. De whirlwind axe is dus een erg mooi arms wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Kees schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 11:41:
[...]

Wie tanked de adds dan?

[...]
we hebben meestal een paladin en druid mee die kunnen tanken... verder pakt de tank die dan vrj komt een add en nog een andere warrior. We gooien ze dan bij elkaar op de boss en AoE'en die zooi.
MantaMania schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 14:06:
[...]

Met fury mis je veel omdat je offhand standaard veel mist inderdaad. Met een dikke 2 hander kan je leuk dmg doen ook als er meerdere mobs op je zitten lekker cleaven en whirlwinden.
Nadeel is wel als je weinig / geen rage hebt je iedere keer staat te wachten op een hit en dat duuuurt laaaaaannnnnnnggggggg.
BTW bij arms is een traag wapen ideaal omdat MS op weapon dmg gebaseerd is, dus hoe trager hoe beter. De whirlwind axe is dus een erg mooi arms wapen.
fury is vooral pve damage omdat het niet echt burst is maar meer hoger dps over een langere tijd.
arms is vooral pvp damage omdat je met een paar grote hits iemand helemaal kan slopen.
en whirlwind axe is een mooi arms wapen ... maar niet op lvl 49 ....

[ Voor 63% gewijzigd door dynosu op 18-07-2007 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 63072 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 14:01:
[...]

Die punten bedoelde ik nu net, had ik misschien iets duidelijker moeten zetten. Die extra start mana is minder belangrijk als je regen goed is.

Wat betreft mn mana regen, geen idee wat de harde waarden zijn, maar in karazhan raak ik op een enkele uitzondering na niet meer oom. Met een BoW nog minder en meestal hebben we wel een innervate beschikbaar die ik dan met mn trinket combineer (+145 spirit uit mn hoofd). Verder gebruik ik blackened sporefish en bij boss fights waar ik wel low mana verwacht zodra (maxmana - mana)>3600 een mana potion. Als ik daarna op 50% mana weer ben shadowfiend. Als de pally healers voldoende mana hebben doe ik renew op de tank(s) en stop ik dan met healen tot ik full mana ben (uiteraard wel klaar om nood heals te doen!) Dit doe ik overigens alleen maar bij moroes(als we low dps hebben), curator (als de low dps hebben) en prince (altijd). Bij de andere bosses luisterd het niet zo nauw en kan ik op een later moment beslissen of eik een mana pot nodig heb.

(overigens maak ik die potions zelf met mn alt en ook die blackened sporefish vang en maak ik zelf. Als je die moet kopen wordt het een dure grap)

5% van mooncloth set
karazhan fights duren idd niet erg lang, zelfs ik met mijn oude hybrid build raakte niet oom op de meeste bosses. Het is wat daarna komt dat lang duurt. Maggie bijvoorbeeld kan gewoon 15 minuten duren. Gruul is nou ook niet de snelste.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dynosu schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 14:11:

fury is vooral pve damage omdat het niet echt burst is maar meer hoger dps over een langere tijd.
arms is vooral pvp damage omdat je met een paar grote hits iemand helemaal kan slopen.
en whirlwind axe is een mooi arms wapen ... maar niet op lvl 49 ....
Ja ik had toen wel al een ander wapen hoor :), dacht die polearm uit die instance in de badlands,iets met XXX charge :) . Maar wat moet ik dan doen met m'n talent points als ik voor een two hander wil gaan en vooral eerst wil lvl'en. Er zal tussen door heel soms eens wat pvp worden gedaan maar het is vooral de bedoeling een maat van mij zijn priest in te halen en daarna er mee samen verder te spelen en uiteindelijk dan met m'n maat z'n paly een arena team te vormen :)
Kzou dan zeggen die two hander en dan fury maar een two hander met furybuild ,kweet nie of dat wel samengaat :s

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 152262 op 18-07-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
verhaal.....

5% van mooncloth set
De mana pots komt me bekend voor. Heb altijd bij me: 40 super mana pots , 3 flasks of mighty restauration, blackend sporefish, en superior wizzards oil. om mijn mana regen omhoog te krijgen. En ben tailor/enchanter :P, der gaat wekelijks aardig wat gold doorheen om mijn consumables up te houden.

Heb momenteel: 145 Mana regen while casting ( alleen spirit buff). 9345 man unbuffed. en +1776 healing (spirit buffed)
en nog steeds 1 greenie :S ( offhand)
Mijn mana regen is nog wat aan de lage kant. Maar dat krijgen we wel omhoog :D
Somg moet je geluk hebben met dee drops he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
eendje schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 14:14:
[...]

karazhan fights duren idd niet erg lang, zelfs ik met mijn oude hybrid build raakte niet oom op de meeste bosses. Het is wat daarna komt dat lang duurt. Maggie bijvoorbeeld kan gewoon 15 minuten duren. Gruul is nou ook niet de snelste.
Hier ben ik het wel met je eens. Vooral Magtheridon.14 minuten is atm het record, Loot Reaver net onder de 10 minuten. Als je dat vergelijkt met Curator, 2 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Anoniem: 152262 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 14:18:
[...]

Ja ik had toen wel al een ander wapen hoor :), dacht die polearm uit die instance in de badlands,iets met XXX charge :) . Maar wat moet ik dan doen met m'n talent points als ik voor een two hander wil gaan en vooral eerst wil lvl'en. Er zal tussen door heel soms eens wat pvp worden gedaan maar het is vooral de bedoeling een maat van mij zijn priest in te halen en daarna er mee samen verder te spelen en uiteindelijk dan met m'n maat z'n paly een arena team te vormen :)
Kzou dan zeggen die two hander en dan fury maar een two hander met furybuild ,kweet nie of dat wel samengaat :s
kzou de 5% crit uit fury gebruiken. Voor de rest gewoon in arms. Al heb je geen goede wapens voor fury moet je het niet doen. 2h met een fury wapen is gewoon ... k*t. Arms kan wel in pve ... alleen bij raiden is vaak fury hoger dps ... tenzij je een windfury totem in de buurt heb natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

MantaMania schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:38:
om toch de warriors hier warm te houden ;)
Improved HS 3 punten en dan de andere 2 in cruelty of alle 5 in HS puur voor de extra agro??
Aan de ene kant is cruelty lekkerder als je weinig rage hebt omdat je dan toch geen HS spamt.
De andere kant is extra HS erg lekker voor nog wat meer agro opbouw bij de lastigere bosses krijgt je over het algemeen toch wel genoeg rage en daar kan wat extra agro wel lekker zijn.
5/5 cruelty. imp HS heb je gewoon niet nodig tijdens het tanken, als je niet genoeg rage krijgt moet de dps zich maar even inhouden, dan wil je toch niet gaan ragedumpen omdat HS (improved) je nog steeds tussen de 22 en 30 rage kost. Je verliest nl ook de rage van je volgende white hit. En als de boss hard genoeg slaat maakt die 3 rage echt geen verschil, je rage bar zou dan toch net zo snel moeten bijvullen als dat je hem leegmaakt.

5/5 cruelty geeft je daarentegen 5% extra crit op alle attacks. En aangezien als tank tegenwoordig al je threat moves ook damage doen (behalve sunder, maar die gebruik je 5x, misschien wat vaker op bosses waar de debuffs van verdwijnen), wat dus feitelijk al 5% extra threat generated is, maar ook nog eens extra rage van white crits. Als je dan dingen gaat toevoegen als een feral druid met imp lotp is dat ook nog eens een beetje extra healing threat. Het is misschien niet veel, maar dat is uiteindelijk het hele eieren eten. Ieder klein beetje helpt

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 21:24
MantaMania schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 14:06:
[...]

Offhand en Mainhand miss is gelijk namelijk 24% als je fury wilt kun je het beste (net als rouges) +hit gear gaan zoeken. Desalniettemin doe je met DW (met vergelijkbare wapens) vaak meer base damage. Bovendien schaalt AP beter met DW. Nadeel is dan weer dat je vaker je abilities missed (zonder goede +hit). Omdat +hit op lage lvls moeilijk te vinden is, is het aan te raden om Arms te lvlen en zoals al eerder gezegd iig Cruelty uit fury te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-06 14:28

RaseriaN

So much choices..

Nivado schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 14:54:
Offhand en Mainhand miss is gelijk namelijk 24% als je fury wilt kun je het beste (net als rouges) +hit gear gaan zoeken. Desalniettemin doe je met DW (met vergelijkbare wapens) vaak meer base damage. Bovendien schaalt AP beter met DW. Nadeel is dan weer dat je vaker je abilities missed (zonder goede +hit). Omdat +hit op lage lvls moeilijk te vinden is, is het aan te raden om Arms te lvlen en zoals al eerder gezegd iig Cruelty uit fury te nemen.
Kleine toevoeging :
5% van deze misskans is voor je MH
19% van deze misskans is voor je OH

Als je minstens voor 5% aan hitrating hebt, mis je in elk geval je specials niet meer.
Dus je Hamstring, Rend, Bloodthirst, Mortal Strike etc etc etc.
Je OH meer Hit geven is erg leuk, maar het word een beetje overrated ben ik achter gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
HellPunk schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:27:
[...]
Hmzaniac schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:35:
[...]
Daarentegen is imp concussive vanaf karazhan ook amper meer nuttig neem ik aan? Er is nog wel wat stunnable trash, maar dat is meestal de trash waarvan je zelfs als clothie 2-3 klappen kan overleven (en meestal ook degenen die tauntable zijn). En rapid killing betekent dan dat je in een 3-5 minuten bossfight 2x rapid fire kan gebruiken ipv 1x, en als ie 9 minuten duurt 3x ipv 2x. Is toch weer een beetje extra damage die je eruit kan halen.

Ik heb zelf geen heel hoge level hunter, maar als ik iets op zou moeten vullen zou dat het wel zijn. hoewel in 25 man raids imp. hunters mark misschien wel een interessante keuze is.
Rapid killing, na elke killing blow +10% dmg op je eerstvolgende schot EN 2 minuten minder Cd op je Rapid fire ability, oftewel elke 3 ipv 5 minuten een attack speed increase, die punten zijn het wel degelijk waard in PvE.

Imp Concussive cq Concussive Barrage zijn er alleen voor PvP, na Kara zijn alle mobs immune voor het daze effect, zelfs voor Kara is het een zeer matige skill Rapid Killing levert je meer dps op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
dynosu schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 10:56:
[...]

anyways,

wij hebben een warrior die nature resistance heeft, 1 die frost resistance heeft en een offtank voor de adds die van alles wat heeft

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok dus best arms nemen heb ik hier dus begrepen. Nu heb ik een builtje samengesteld voor ongveer tot lvl 60. Daar kan ik dan al even mee uit de voeten. Is maar ff snel samengesteld hoor dus kan zijn dat ik dingen heb gemist. Moeten hier nog wijzigingen aan gebeuren en waarom?

http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Laatst online: 24-06 15:16
Hmzaniac schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:35:
[...]

Dan reken je er wel op dat je Rapid Killing vanaf de eerste seconde in de strijd kan gooien, maar als de tank nog threat aan het opbouwen is doe je dat natuurlijk niet. Improved Hunter's Mark of Trueshot kan dan denk ik veel meer voor de raid dps doen (ik doe zelf geen raids, dus dit is een gokje). Bij het levellen zijn er imo zeker betere talents te kiezen met die twee punten van Improved Rapid Killing - zoals bij de meeste talent builds hangt de keuze ook af van waar je mee bezig bent.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-06 10:44
Het scalen van bepaalde stats ten opzichte van andere :)

Uitleg, het verschil tussen toegevoegde waarde van stats ten opzichte van hoe goed je gegeared bent. Dit vanuit een caster (warlock) oogpunt.

spelldamage: matig, betere gear geeft meer spelldamage, echter om 1% meer damage te doen heb je steeds meer spelldamage nodig

spellhit: super, 202 +spellhit geeft +16% (nodig voor raid bosses) en dat blijft zo, enorme investering qua itemization in het begin, later stelt 202 item points niks meer voor

spellcrit: super, iedere % crit die je pakt blijft behouden, ben persoonlijk geen crit fan maar

stamina: redelijk, ook hier heb je er steeds meer van nodig om een extra % meer leven te krijgen, maar stamina loopt minder hard omhoog dan bijvoorbeeld spelldamage

spell penetration: goddelijke scaling, 50 punten in het begin doet misschien pijn (liever 650 spelldamage dan 600) later (als bijvoorbeeld de keus 1300 of 1350 spelldamage is) boeit het verlies van 50 puntjes niet zo veel meer, dan is 50 spellpenetration wel een verzekering tegen een mogelijk dikke 10% veries

resistance: goede scaling, iedere 5 resistance is ongeveer 1%, blijft zo ongeacht je gearing

Wat vinden jullie ervan? Wellicht dat we er later aan toe komen wat je hier nu in de prakijk mee kan, conclusies enzo. Misschien leuk om eerst wat te discussieren zonder meteen in te graven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hmzaniac schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 14:49:
[...]

5/5 cruelty. imp HS heb je gewoon niet nodig tijdens het tanken, als je niet genoeg rage krijgt moet de dps zich maar even inhouden, dan wil je toch niet gaan ragedumpen omdat HS (improved) je nog steeds tussen de 22 en 30 rage kost. Je verliest nl ook de rage van je volgende white hit. En als de boss hard genoeg slaat maakt die 3 rage echt geen verschil, je rage bar zou dan toch net zo snel moeten bijvullen als dat je hem leegmaakt.

5/5 cruelty geeft je daarentegen 5% extra crit op alle attacks. En aangezien als tank tegenwoordig al je threat moves ook damage doen (behalve sunder, maar die gebruik je 5x, misschien wat vaker op bosses waar de debuffs van verdwijnen), wat dus feitelijk al 5% extra threat generated is, maar ook nog eens extra rage van white crits. Als je dan dingen gaat toevoegen als een feral druid met imp lotp is dat ook nog eens een beetje extra healing threat. Het is misschien niet veel, maar dat is uiteindelijk het hele eieren eten. Ieder klein beetje helpt
Hmmm daar heb je wel gelijk in inderdaad. Dan toch maar voor de cruelty gaan misschien.
Maare jij zegt dat het ongeveer 5% extra threat is en daar twijfel ik toch aan omdat de ability zelf niet de threat opbouwt door de dmg (muv revenge nu misschien). Dingen als devastate en shield slam doe de meeste agro door de abilitie zelf en volgens mij is het niet zo dat je agro van ability verdubbelt als je crit, toch?
Sandor Scheffer schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:17:
Het scalen van bepaalde stats ten opzichte van andere :)

resistance: goede scaling, iedere 5 resistance is ongeveer 1%, blijft zo ongeacht je gearing
wat bedoel je hier precies mee je gaat toch amper nooit de resistance op een item mee laten wegen om een item te dragen of niet?
Resistance gear draag je imo bij fights waar het nodig is en anders niet.

Vroeger had je in mc of onyxia zo een ring/ trinket met 5 x 5 soorten resistances eerlijk gezegt moest ik iedere keer lachen als iemand daar dkp voor wilde uitgeven dat soort items zijn toch eigenlijk waardeloos.?

[ Voor 18% gewijzigd door MantaMania op 18-07-2007 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark Lor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-03 09:30

Mark Lor

...

RaseriaN schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:02:
[...]

Kleine toevoeging :

Als je minstens voor 5% aan hitrating hebt, mis je in elk geval je specials niet meer.
Je OH meer Hit geven is erg leuk, maar het word een beetje overrated ben ik achter gekomen.
Fout, 5% is voor je specials, 24% is voor je auto attack main en offhand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
hmm die amory is toch niet zo handig als ik dacht.
ff een verbetering opzoeken op stats en dergelijke maar hij geeft de hele tijd items terug met een random enchant dus ingame kan ik zon item wel gaan farmen/zoeken maar dan is het nog maar de vraag als het effect wat ik wil er wel op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Defector schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:35:
hmm die amory is toch niet zo handig als ik dacht.
ff een verbetering opzoeken op stats en dergelijke maar hij geeft de hele tijd items terug met een random enchant dus ingame kan ik zon item wel gaan farmen/zoeken maar dan is het nog maar de vraag als het effect wat ik wil er wel op zit.
ik volg je niet helemaal
items zoeken volgens de armory gaat volgens mij op itemlevel. Wat hebben enchants hiermee te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

thewizard2006 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:44:
[...]

ik volg je niet helemaal
items zoeken volgens de armory gaat volgens mij op itemlevel. Wat hebben enchants hiermee te maken
hij bedoelt denk ik of the bear, of the monkey items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
als ik naar items zoek in een bepaalde lvl range met bepaalde atributen groter dan null dan krijg ik groene items terug met als stats random enchant dus dat zou dan het atribuut kunnen zijn wat ik zoek of juist helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-06 10:44
MantaMania schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:24:
wat bedoel je hier precies mee je gaat toch amper nooit de resistance op een item mee laten wegen om een item te dragen of niet?
Resistance gear draag je imo bij fights waar het nodig is en anders niet.

Vroeger had je in mc of onyxia zo een ring/ trinket met 5 x 5 soorten resistances eerlijk gezegt moest ik iedere keer lachen als iemand daar dkp voor wilde uitgeven dat soort items zijn toch eigenlijk waardeloos.?
Tja, resistance is niet de meest favoriete stat van velen. Echter, hij schaalt wel goed. Wordt duidelijk als je het in het extreme trekt: stel je kan kiezen uit 2 trinkets:
1. +100 resistance op alle schools
2. +250 spelldamage
Tja, voor de meesten is dat die extra spelldamage. Maar stel nu dat je al 3000 spelldamage hebt, wat zou je dan kiezen? :)

Voor PvP kan resistance super zijn hoor. Ik speel als lock met felguard, als mages niet de moeite hebben genomen om spell penetration te stacken dan zijn ze voer voor me. Die +- 60 resistance waar ze tegenaan moeten is een enorm voordeel voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

MantaMania schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:24:
[...]

Hmmm daar heb je wel gelijk in inderdaad. Dan toch maar voor de cruelty gaan misschien.
Maare jij zegt dat het ongeveer 5% extra threat is en daar twijfel ik toch aan omdat de ability zelf niet de threat opbouwt door de dmg (muv revenge nu misschien). Dingen als devastate en shield slam doe de meeste agro door de abilitie zelf en volgens mij is het niet zo dat je agro van ability verdubbelt als je crit, toch?
Het zal inderdaad iets minder dan 5% zijn, maar uiteindelijk vol raid buffed doet je shield slam +310 innate threat. Daar gaat dan nog eens 1.5x van je defiance + defensive stance overheen, dus kom je op 450 uit. Mijn shield slam hit voor zo'n 1k zonder trinket, 1.3k met trinket op een volledig debuffed target. Dat is zo'n 1.5 tot 2k threat voor een hit, dus een crit geeft je nog eens 1.5 tot 2k extra.

Bij revenge/HS/Devastate is het inderdaad iets meer innate threat en iets minder damage threat, maar alsnog zijn crits op deze abilities nooit slecht. Eigenlijk zou ik het alleen al voor de immense burst threat op shield slam nemen. Als je ziet hoe ver je daar mee uit kan lopen als je eerste 3 getrinkete shield slams critten...

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Sandor Scheffer schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:54:
[...]
Tja, resistance is niet de meest favoriete stat van velen. Echter, hij schaalt wel goed. Wordt duidelijk als je het in het extreme trekt: stel je kan kiezen uit 2 trinkets:
2. +250 spelldamage
Tja, voor de meesten is dat die extra spelldamage. Maar stel nu dat je al 3000 spelldamage hebt, wat zou je dan kiezen? :)

Voor PvP kan resistance super zijn hoor. Ik speel als lock met felguard, als mages niet de moeite hebben genomen om spell penetration te stacken dan zijn ze voer voor me. Die +- 60 resistance waar ze tegenaan moeten is een enorm voordeel voor mij.
Niet dat 60 resistance zo hoog is, maar je wint of verliest als mage dan op die ene resist.
Instant pyro + "Resist" is meestal erg pijnlijk :D

Ik had toenet een mooie actie in de Arena. Alles gebuffed maar ipv 1 stack water en 1 stack food 2 stacks food.. Ik had alleen alvast een Presence of Mind gecast voor een instant sheep
(sheep, trap, slow, sheep werkt heel goed in arena)

Nu had ik dus instant water :D

[ Voor 13% gewijzigd door barfieldmv op 18-07-2007 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Mark Lor schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:29:
[...]

Fout, 5% is voor je specials, 24% is voor je auto attack main en offhand
Als ik de tekst op WoWWiki goed interperteer heb jij het fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

dynosu schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 14:43:
[...]

kzou de 5% crit uit fury gebruiken. Voor de rest gewoon in arms. Al heb je geen goede wapens voor fury moet je het niet doen. 2h met een fury wapen is gewoon ... k*t. Arms kan wel in pve ... alleen bij raiden is vaak fury hoger dps ... tenzij je een windfury totem in de buurt heb natuurlijk.
2h fury is altijd een viable spec geweest, veel minder afhankelijk van hitgear dus ap stacken en je doet gewoon superveel dmg, zelfde geld voor arms swordspecc, geen wf voor nodig om hoger dan fury te staan
RaseriaN schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:02:
[...]

Kleine toevoeging :

valt me tegen dat je als lang spelende rogue de basic mechanics van dualwielding niet weet (plus ze zijn zeker vaker langsgekomen)
Miss Chance
Dual wielding adds a 19% miss penalty to both main and offhand weapons. The base miss rate for all characters is 5%, so each weapon by itself has a 24% chance to miss (19% + 5%). This does not mean you incur a 48% (24% + 24%) chance to miss since characters perform attacks serially (one after the other).

hitrating niet onderschatten dus, ik heb (imba) armory links gezien van 300+hitrating met behoud van crit en ap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 24-06 22:18

PromWarMachine

Forsaken Archer

Bokkie schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 12:56:
[...]

maakt niet uit wat je doet prom, het zal toch nooit goed zijn :P

maare je mage is dood ofzo?
Neuh, die is Frost en farmt en pvpt wat. Heel af en toe raiden, maar met 900 spelldmg ben ik toch niet echt een aanwinst voor de raid. Ook al had ik de vorige keer wel 380 water 3>

Ben aan het alten geslagen.. Hunter is 68, Rogue is 64, Warrior 56 en Warlock 49,8 :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-06 12:50
StupidMonkey schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 12:56:
Is het jullie ook opgevallen dat je na de laatste patch niet meer dual-WoW kunt draaien? Ik heb 2 accounts, nou kon ik altijd op mijn eigen pc 2x WoW draaien met elk een ander account.
Ben je hier inmiddels al meer over te weten gekomen? Ben namelijk benieuwd of dit nog steeds mogelijk is of dat het nu opeens 'working as intended' is...

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
lol daar ben ik vanaf het begin al mee bezig ik heb voor elke classe een char :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 108648 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 16:08:
valt me tegen dat je als lang spelende rogue de basic mechanics van dualwielding niet weet (plus ze zijn zeker vaker langsgekomen)
Miss Chance
Dual wielding adds a 19% miss penalty to both main and offhand weapons. The base miss rate for all characters is 5%, so each weapon by itself has a 24% chance to miss (19% + 5%). This does not mean you incur a 48% (24% + 24%) chance to miss since characters perform attacks serially (one after the other).

hitrating niet onderschatten dus, ik heb (imba) armory links gezien van 300+hitrating met behoud van crit en ap
Hmmm, volgens mij bij ik aan vakantie toe, want ik heb dit vroeger wel altijd zuiver geweten.
Hitrating onderschat ik helemaal niet, maar er zijn mensen die dus Crit en AP gaan laten liggen voor wat extra Hit rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaTr1x schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 16:12:
[...]

Ben je hier inmiddels al meer over te weten gekomen? Ben namelijk benieuwd of dit nog steeds mogelijk is of dat het nu opeens 'working as intended' is...
kan gewoon nog steeds, eergisteren nog gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Sandor Scheffer schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:54:
[...]

2. +250 spelldamage

Je moet niet alleen naar scalen kijken want zo kan je alles in percentage "laag vinden".
Wat je ook al aan haalde met stamina als tank zit ik nu op bv 13k unbuffed ja dan is 100 hp extra erg weinig maar dat wil niet zeggen dat 10 resistance veel beter is. Ook al zou je in percentage misschien een stijging in stamina hebben van 0.1% en bij je resistance bv 20% stijgen.
Oke voor pvp is resistance evt nuttiger alhoewel je er tegen melee nog niks aan hebt en jezelf alleen nerfed.
Anoniem: 108648 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 16:25:
[...]

kan gewoon nog steeds, eergisteren nog gedaan
yep ik ook ff deadmines gecleared voor mn alt ;)

[ Voor 13% gewijzigd door MantaMania op 18-07-2007 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:42
Ik heb net een lijstje gemaakt met enchants die (volgens mij) wel goed zijn voor een twink.
Ik heb nu een 19 rogue, en wil daar wat enchants op. Welke zijn beter geschikt, die met sta of agi?
Hier is het lijstje met mogelijke enchants, graag commentaar en/of meningen O-)
www.kring7.nl/twink_enchants.doc

En die leg armor doe ik via mijn main btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

De dure leg enchants kunnen niet meer op BoE items gezet worden. Zo gauw je ze erop zet worden de items BoP.

Enige wat nog werkt is de enchants van de boeken, of leather armour patches (+8 stamina bijv)

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Laatst online: 14-05 11:50
HellPunk schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:15:
[...]
Dan reken je er wel op dat je Rapid Killing vanaf de eerste seconde in de strijd kan gooien, maar als de tank nog threat aan het opbouwen is doe je dat natuurlijk niet. Improved Hunter's Mark of Trueshot kan dan denk ik veel meer voor de raid dps doen (ik doe zelf geen raids, dus dit is een gokje). Bij het levellen zijn er imo zeker betere talents te kiezen met die twee punten van Improved Rapid Killing - zoals bij de meeste talent builds hangt de keuze ook af van waar je mee bezig bent.
De hele Marksmen tree is op dit moment waardeloos voor raiden, BM met Ferocious Inspiration (top dps) en SV met Exposed Weakness (Utility) zijn veel beter dan MM na de laatste tweaks, Imp HM is zeker wel wat waard maar meer dan 1 persoon in een raid die het heeft heb je ook niet nodig.

Zelfs met levelen zijn de punten in RK absoluut het waard 10% xtra dmg na een killshot is een hoop, en een daze is niks waard (2 of 3 seconden afaik, waardeloos) enige waar dit handig zou kunnen zijn is in PvP (Arena).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hmzaniac schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 16:46:
De dure leg enchants kunnen niet meer op BoE items gezet worden. Zo gauw je ze erop zet worden de items BoP.

Enige wat nog werkt is de enchants van de boeken, of leather armour patches (+8 stamina bijv)
werkt nu wel weer ze hebben het terug gedraaid tenmisnte die 30 sta en 10 agi, en die armor patches werkt niet:
Permanently increase the stamina of an item worn on the chest, legs, hands or feet by 8. Only usable on items level 55 and above.

En idd die libram enchants werken nog daar moet je ff iemand voor zoeken dan die is zowieso goed voor op je head item.
Op boots kan je ook nog denken aan minor run speed deze is echt ideaal voor melee.

[ Voor 31% gewijzigd door MantaMania op 18-07-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
MantaMania schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 16:53:
[...]

werkt nu wel weer ze hebben het terug gedraaid tenmisnte die 30 sta en 10 agi.

En idd die libram enchants werken nog daar moet je ff iemand voor zoeken dan die is zowieso goed voor op je head item.
Op boots kan je ook nog denken aan minor run speed deze is echt ideaal voor melee.
Ik hoop dat je gelijk hebt, anders wordt het een dure broek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Capa schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 16:56:
[...]

Ik hoop dat je gelijk hebt, anders wordt het een dure broek :+
Ik heb die cobra leg enchant vorige week nog op mn hunter twinks pants laten zetten dus zou goed moeten zijn.

ps ik ben niet aansprakelijk voor evt gevolgen.

[ Voor 7% gewijzigd door MantaMania op 18-07-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 21:24
Anoniem: 108648 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 16:08:
[...]

Miss Chance

Volgens mij heb je gelijk, iig zo interpeteer ik wowwiki ook, echter die 48% totaal slaat natuurlijk helmaal nergens op. Als je 30% crit hebt, heb je dit ook zowel op je off als mainhand, dus zou je 60% crit hebben.

Rekenkundig is het niet toegestaan om op die manier percentages op te tellen...

bovendien de +Hit cap zit op ca 260. wij hebben rogues in de guild die niet missen met ca 265 hit rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
MantaMania schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 16:58:
[...]

Ik heb die cobra leg enchant vorige week nog op mn hunter twinks pants laten zetten dus zou goed moeten zijn.

ps ik ben niet aansprakelijk voor evt gevolgen.
Ik ga gewoon proberen, anders is het jammer, niet jou schuld ;)

Verder nog advies qua enchants, sta of agi?
Tis mijn eerste twink, me main is prot war dus de verschillen in enchants zijn nogal groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:23
StupidMonkey schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 19:00:
[...]

Niemand opgevallen? Moet ik anders toch maar eens de techforums in gaan duiken ofzo :(.
Misschien is dit al voorgesteld, maar werkt dit niet?

If you try running two copies of WoW, the game will crash. This trips a lot of people up. It does so because you can't store all of the games information in files that would change from copy to copy (settings, macros, etc). So the simple solution is to copy your ENTIRE WoW directory (all 7.5 gigs or so). Rename it something that makes sense, like World of Warcraft Box 2 and then copy the shortcut to the desktop. Launch it just like you would the other copy. Leave the WoW.exe file alone. You now have two copies of WoW running on a single machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Ik vraag me iets af...

Ik ben alliance zat, als liefhebber van BG's, en ik wil dus horde gaan rerollen. Nu is mijn vraag wat is in mijn geval een "goede" server keuze. Moet ik een server nemen die veel horde heeft, if juist weinig horde heeft? Is het wijs om nu een server te nemen, of kan ik beter geduld hebben op een verse zodat ik niet te veel full epics (en twinks op lagere lvls) in de BG aantref?

Ik wil iig een PvE server omdat ik het niet zo op lvlen heb, en dus al helemaal niet op geganked te worden tijdens het lvlen. ;)

Wat is in mijn geval wijsheid aangezien ik veel fun wil hebben, en graag de kick van de nieuwe kant (horde voor mij dus) wil ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:38
weinig horde = korte Queues aan horde kant, aan de andere kant zullen de alliances niet zo snel BGs gaan doen omdat de queues zo lang zijn ;) een goed gebalanceerde server is het beste imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06 10:53
Nivado schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 17:06:
[...]

bovendien de +Hit cap zit op ca 260. wij hebben rogues in de guild die niet missen met ca 265 hit rating.
308 of 9 geloof ik als je WeapEx hebt, zoniet heb je nog iets meer nodig.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

SouLmaN schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:10:
Meest irritante is dat ik als resto druid wel voor isntances gevraagd word, maar dan moet ik natuurlijk wel tanken! :(
troost je ik krijg als feral vaak request om te komen healen :*)

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Hmm vanavond Solarian in TK weer ns proberen, iemand ervaring met die debuff/dot en hoe er mee om te gaan want blijkbaar is dat ons grootste probleem op t moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171114

Anoniem: 104748 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 17:54:[snip]
in mijn geval een "goede" server keuze. [snip]
Ik wil iig een PvE server omdat ik het niet zo op lvlen heb[snip]
*spam* :P

agrammar , horde , pve
ons helper guilde kan altijd extra mensen gebruiken die weten wat ze aan het doen zijn ;)
mail me maar op cozwise en/of pyrophobia

ik weet niet heel zeker of er super veel bg gespeeld wordt / wel of niet vol met twinks zit

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 171114 op 18-07-2007 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-03 21:50

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Anoniem: 117852 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 18:28:
Hmm vanavond Solarian in TK weer ns proberen, iemand ervaring met die debuff/dot en hoe er mee om te gaan want blijkbaar is dat ons grootste probleem op t moment...
Wij hebben 2 arc res tanks die een stuk achter/naast de radi grp staat en iedereen die de debuff krijgt rent naar deze 2 tanks en wacht tot ze de debuff niet meer hebben.
Dan terug naar de rets van de grp...
eigenlijk bestwel simpel... kwestie van genoeg dps op Solarian om niet te veel debuffs te krijgen en genoeg healing op de 2 arc res tanks

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
Anoniem: 142494 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 10:12:
Het is een passieve aggro reduction op healing spells als ik het goed heb.
Dus 2 heal is 1 aggro bij paladin.

Maar bij andere healing classes is 2 heal bijna 2 aggro.
Niet helemaal. Standaard zit er op alle healing spells al een 0.5 modifier, dus 2 hp healed is 1 aggro. Een pala krijgt daar dan nog die passive overheen, wat 1 aggro oplevert voor 4 hp healed. :)
Wij hebben een frost MT, nature MT en drie OT's met een beetje frost/nature res. Twee druid tanks pakken drie adds op en de warrior OT pakt de laatste op. Laatste wordt genuked terwijl de druids aggro bouwen, daarna wordt het hele zootje geAoE'd bovenop Hydross.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

porn* schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 18:09:
[...]

308 of 9 geloof ik als je WeapEx hebt, zoniet heb je nog iets meer nodig.
kan kloppen, talent is trouwens precision (5%hit) weaponexpertise is 10 skill, wat indd ook helpt en je qua gear nog iets minder hit nodig hebt als je beide neemt.

voor fury warriors is het 332: http://armory.wow-europe....et.xml?r=Mazrigos&n=Fetto
Imba met hoofdletter i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

UdiBenLudi schreef op maandag 16 juli 2007 @ 14:31:
Vind het ook wel handig. Wanneer je met een PUG bent kun je tenminste wat makkelijker met elkaar communiceren.
yeah , wow , meeste kunnen al amper engels typen , moet ik dan ook nog naar dat vage gebrabbel gaan luisteren (ja dat kan je ook met vent etc hebben maar dan kan ik nog net doen of ik het niet heb , gebruik het alleen met de guild)
niet te vergeten dat je ook nog eens de idioten hebt die de hele boel bij elkaar schreeuwen en schelden , mag hopen dat er voor speak een hele grote ignore lijst komt of een optie om het uit te zetten ....

[ Voor 5% gewijzigd door dontcare op 18-07-2007 22:23 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StupidMonkey
  • Laatst online: 18:08
Hooli-gan schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 17:15:
[...]

Misschien is dit al voorgesteld, maar werkt dit niet?

If you try running two copies of WoW, the game will crash. This trips a lot of people up. It does so because you can't store all of the games information in files that would change from copy to copy (settings, macros, etc). So the simple solution is to copy your ENTIRE WoW directory (all 7.5 gigs or so). Rename it something that makes sense, like World of Warcraft Box 2 and then copy the shortcut to the desktop. Launch it just like you would the other copy. Leave the WoW.exe file alone. You now have two copies of WoW running on a single machine.
Helaas, zoal ik al schreef, heb ik hetzelfde probleem als ik het op mijn notebook en op mijn pc tegelijk draai op de 2 accounts :(.

i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
StupidMonkey schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 00:02:
[...]
Helaas, zoal ik al schreef, heb ik hetzelfde probleem als ik het op mijn notebook en op mijn pc tegelijk draai op de 2 accounts :(.
Ik kan twee wow inlo schermen tegelijk openen , mijn tweede account is verlopen dus gamen heb ik niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Macadoshis schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 19:24:
[...]

Wij hebben 2 arc res tanks die een stuk achter/naast de radi grp staat en iedereen die de debuff krijgt rent naar deze 2 tanks en wacht tot ze de debuff niet meer hebben.
Dan terug naar de rets van de grp...
eigenlijk bestwel simpel... kwestie van genoeg dps op Solarian om niet te veel debuffs te krijgen en genoeg healing op de 2 arc res tanks
Ja dat waren wij dus ook aan t doen maar ik vrees dat DPS op Solarian te laag is, krijgen te veel debuffs (dots) op de arcane tanks en bij 10xwrath stacked doet dat best pijn, vooral als er dan nog n starfire/moonfire of whatever t is overheen knalt. Heb meerdere tactics en movies bekeken en zie meestal 3-4 splits, dat redden we (nog) niet ben ik bang.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

ROFL, ik ben een ninjaaaa.

Deze kara run geloot:
Shield van Nightbane
Plate Chest van Nightbane
Healing pants van Chess
T4 Head, T4 gloves tokens
Healing gloves van Huntsman 8)7

Leuk die guilds die wel snappen hoe kara werkt :+

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joker1977
  • Laatst online: 21:00

joker1977

Tweakert

RaseriaN schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 16:13:
[...]

Hmmm, volgens mij bij ik aan vakantie toe, want ik heb dit vroeger wel altijd zuiver geweten.
Hitrating onderschat ik helemaal niet, maar er zijn mensen die dus Crit en AP gaan laten liggen voor wat extra Hit rating.
Hitrating > AP en Crit voor rogues, totdat je dichtbij de cap komt. Iedere hit die je mist doe je geen damage. Je kunt beter 95% van de tijd 200 dmg doen dan 80% van de tijd 225 dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

Wat vinden jullie van deze gear zonder raids of crafted items
http://www.wow-loot.com/g...2z27867z31695z28553z31077

AP:722
Melee Crit:136
Melee Hit:199
AGI:173
Stamina: 194

Niet slecht toch hiermee kan ik denk ik makkelijk een guild joinen die raid
en hoeland duurt het ong. Totdat ik deze gear bij elkaar heb en het is tenminste vakantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:34
MaTr1x schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 16:12:
[...]

Heb gisteren nog even wow gespeeld en heb ook 2 accounts. Kon ze gewoon naast elkaar draaien. Dus heir geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225843

Fireb@ll schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:43:
[...]

Hoever zijn jullie allemaal in TBC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Capa schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 17:08:
[...]

Ik ga gewoon proberen, anders is het jammer, niet jou schuld ;)

Verder nog advies qua enchants, sta of agi?
Tis mijn eerste twink, me main is prot war dus de verschillen in enchants zijn nogal groot :)
opzich is wat extra stamina lekker maar agi is ook wel erg lekker omdat het zeker op dat level een flinke hoeveelheid dodge geeft. (ook al is het generfed is het toch nog behoorlijk) Er waren twinks die 102% dodge hadden dus die konden melee zo goed als niet gehit worden (bepaalde specials daar gelaten). Ik heb zelf op mn hunter twink zoveel mogelijk agi gekozen ipv stamina omdat ik gewoon ranged moet houden en zodra ik hits krijgt word het snel minder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
zucht
gister weer hard op de feiten gedrukt waarom ik een hekel heb aan pugs...
heroic mechanar geprobeerd....
warrior was geen protection specced en vond dat hij heel goed heroic kon tanken want hij was al bijna exalted....
Moest 5 sunders wachten en dan kon ik nog niet voluit gaan, aggro opbouwen schijnt behoorlijk lang te duren als niet prot...
wij allemaal rechtsaf voor 2 snelle badges, pult hij een mob links. Ja dat is sneller... NEE
gegeven moment de demons. Lock banish er 1tje... Geen banish. Lock? Huh wat? --> zucht.
Volgende pull. Lock enslave een tinkerer. Pull --> geen enslave --> ow uhm srry guys
na 4 wipes op dat stukje --> gl guys, this is a waste of my time.

guildruns ftw. Jammer dat dit soms ook er lastig kan zijn (kwa mensen die te druk zijn met van alles)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
vet dat je 2 keer wow kunt draaien ik zal vanmiddag ff mijn alts aan elkaar voorstellen :) is het verplicht om de hele wow map te kopieren of moet dat alleen als je problemen hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
2x wow draaien = 2x account nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Eindelijk een keer echt Kara getanked. :P
Attumen, Moroes (Adds), Maiden, Opera (R+J) en Curator.
Andere tank was Druid, helaas moest de raid wel wat wennen, hopelijk heb ik een goede indruk gemaakt. Helaas 1x gewiped op de trash voor Curator, wist niet dat hij zo'n enorme aggro range had.
Tank bracers mogen looten, helaas maar een sidegrade van m'n craftable bracers. Verder geen tankloot. :(

Even nog een opmerking voor de paladin tanks, ik heb alles getanked met 'maar' 51 spelldamage, qua threat ging alles okay, enige waar ze moesten inhouden was op die Ushers. Waarschijnlijk ook dat iedereen zich wat inhield vanwege het wennen. :D

[ Voor 23% gewijzigd door Tranzity op 19-07-2007 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
Anoniem: 225843 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 08:46:
[...]

Hoever zijn jullie allemaal in TBC?
Karazhan gecleared
Loot Reaver down.
Gruul Down
Magtheridon Down.
Lurker Below Down

Bovenstaande staan atm op farm.

Hydross bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Atlas schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 00:49:
ROFL, ik ben een ninjaaaa.

Deze kara run geloot:
Shield van Nightbane
Plate Chest van Nightbane
Healing pants van Chess
T4 Head, T4 gloves tokens
Healing gloves van Huntsman 8)7

Leuk die guilds die wel snappen hoe kara werkt :+
Hmpff.. gisteren ook kar gedaan en er dropte constant healing leather.. handig als je de enige druid in de raid bent.. die ook nog feral is.. en al die zooi al had :|
healing bracers van attumen, idol van moroes, pants van wolf... irritante zooi :| kmoet nog steeds choker van de maiden en/of lucky pocketwatch van moroes, maar die droppen natuurlijk nooit :|

oh toch nog even een kleine rant. Wat voor ongelofelijke strontmongool ben je als je 2x achter elkaar door flame wraeth rent.. die lancering + 80% van je health weg deden geen lichtje branden ofzo? :|
gelukkig de enige wipe op aran, maar toch.. :P

[ Voor 15% gewijzigd door Bezulba op 19-07-2007 09:31 ]

blup

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.