Capa schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:41:
[...]
Die leg armor ging zonder problemen op mijn lvl 19 legs zonder te binden
Die 30 stam zorgt voor een nette HP

Bijna 2x zoveel
Ik merk duidelijk het verschil, ik blijf veel langer leven.
Nu nog wat andere enchants op me gear, zit nog te twijfelen tussen Feet of the Lynx en mijn Defias boots, heb de set compleet namelijk. De set gaat sowieso de belt missen, binnenkort de Deviate Scale Belt
Dit is nu mijn "twink" (wannabe nog

)
http://finalfate.nl/WoWRo...ielle/server=Outland.html
Head item kan je vervangen door engineer te levelen dan kan je er 1 craften met 8 sta en 8 spi als ik me niet vergis. Neck door de pvp neck maar oke dat komt pas later.
Je kan quest item shoulders halen met een quest van wailing caverns met 3 sta en 8 int dacht ik toch beter als alleen maar grijs.
Cloak moet sentry cloak worden, chest is mooi alleen ff 100 hp erop, bracers moet je voor de green forest ofzo iets gaan met 5 agi , shadowfang is eigenlijk het beste twink main hand wapen maar wel lekker aan de prijs (maar de 2 die je nu hebt zijn ook mooi). Ranged wapen moet een throat nog wat throw wapen zijn die je kan kopen bij de vendor in ghostlands zit 2 agi op, gloves zoeken met 2x 4 stats voorkeur voor 4x agi en 4x sta maar 4x agi en 4 x str kan ook, deviate scale belt is idd de beste, legs had je eigenlijk voor die met 8 agi moeten gaan als rogue, boots idd feet of the lynx, er is een quest item ring met 3 str 3 agi 4 sta en 3 spi en int (seal of wyrnn) doe moet je eigenlijk wel halen, en dan nog de pvp ring.
Dan kan je nog de trinket halen 2x van de arena in stv daar zit dodge op.
Dat was het in grote lijnen.
Capa schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:41:
[...]
Toch maar eens attunen voor Kara, al die leuke items die hier voorbij komen
Ben alleen bang dat ik dik aangort gereten wordt met mijn gear
Ik moet waarschijnlijk eerst wat heroics gaan doen voordat ik een beetje Kara kan doen, Shatt Halls moet ik nu gaan doen voor rep met HH, want krijg op geen andere manier nog rep met HH. Is Shatt Halls een beetje te doen voor rep, of moet ik daar die instance nog 100x gaan doen?

Zie gear:
http://finalfate.nl/WoWRo...=Capa/server=Outland.html
Is niet mijn volle tankgear btw, heb nog +40 stam necky, 2x ring met armor,
maar die zitten in mijn bags en die zijn niet zichtbaar. Nu wel zichtbaar

Allereerst over je talents je hebt 60 punten in protection das imo een beetje zonde.
Je hebt improved disarm das eigenlijk een verspilling net als improved revenge (alhoewel die leuk kan zijn voor heroic trash), improved shield bash.
Maar je mist bloodrage wat heerlijk is om snel wat extra rage te krijgen en bv 5% parry in de arms tree is natuurlijk erg lekker voor een tank.
Ik vraag me ook af waarom je vendor gems in je head item hebt zitten tis best een mooie head geef dan 1g per gem meer uit en koop op de AH groene gems. Er is een mooie chest quest te halen in nagrand bij die gast met zijn vogel die moet je zowieso even halen (zie dat ie in je bag zit

), misschien hier en daar een stamina enchant erop gooien sommige zijn echt niet duur. En ik mag aannemen dat je 2 andere trinkets hebt om te tanken? er zijn zowieso een paar quest reward trinkets die mooi zijn om te tanken.
Voor de rest moet het begin van karazhan best goed te doen zijn hoor in deze gear.
Ene maak je bags eens leeg

ouwe zooi van je.
en dan nog wil je als beginnende guild die waarschijnlijk al genoeg mana / healing problemen hebben bij moroes zeker je tank niet in zerker stance laten staan

, hij kan nog behoorlijk hard rammen.
[
Voor 38% gewijzigd door
MantaMania op 19-07-2007 13:27
]