Het World of Warcraft topic - Deel 124 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.198 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Tranzity schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 09:25:
Eindelijk een keer echt Kara getanked. :P
Attumen, Moroes (Adds), Maiden, Opera (R+J) en Curator.
Andere tank was Druid, helaas moest de raid wel wat wennen, hopelijk heb ik een goede indruk gemaakt. Helaas 1x gewiped op de trash voor Curator, wist niet dat hij zo'n enorme aggro range had.
Tank bracers mogen looten, helaas maar een sidegrade van m'n craftable bracers. Verder geen tankloot. :(
Ohhh lullig confirm ik je een keer pakt ie gelijk mn bracers ;)
Mooi dat het goed ging, gol doet het erg goed de laatste tijd dus dat moet wel goed gegaan zijn toch samen? Kon je een beetje agro pakken op plekken waar je voorzichtig moest zijn met aoe? bv shackles enzo?
eendje schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 09:26:
[...]

Hmpff.. gisteren ook kar gedaan en er dropte constant healing leather.. handig als je de enige druid in de raid bent.. die ook nog feral is.. en al die zooi al had :|
healing bracers van attumen, idol van moroes, pants van wolf... irritante zooi :| kmoet nog steeds choker van de maiden en/of lucky pocketwatch van moroes, maar die droppen natuurlijk nooit :|
irritant is dat het ik moet nog die bracers van attumen en ook de choker van maiden en dan ga je 2 x niet mee en dan dropt 2 x de bracers en 1 x de choker ;(
Pocketwatch is al te vaak gedropt bij ons maar tis wel een mooi ding.

[ Voor 31% gewijzigd door MantaMania op 19-07-2007 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:34

Bezulba

Formerly known as Eendje

bij mij nooit en kheb moroes al 20? keer omgelegt.. hij dropte uiteraard wel bij de andere karazhan groep

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
MantaMania schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 09:29:
[...]
Ohhh lullig confirm ik je een keer pakt ie gelijk mn bracers ;)
Mooi dat het goed ging, gol doet het erg goed de laatste tijd dus dat moet wel goed gegaan zijn toch samen? Kon je een beetje agro pakken op plekken waar je voorzichtig moest zijn met aoe? bv shackles enzo?
Shackles in het begin bedoel je?
Nee, kreeg wel wat commentaar erop, maar als je per pull alle trash kan tanken, tank je alle trash. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
MantaMania schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 09:29:
[...]

irritant is dat het ik moet nog die bracers van attumen en ook de choker van maiden en dan ga je 2 x niet mee en dan dropt 2 x de bracers en 1 x de choker ;(
Pocketwatch is al te vaak gedropt bij ons maar tis wel een mooi ding.
Heb kara al zo vaak gedaan (10-20x zeker, niet full cleared al die keren)
ik ben al zo lang aan het wachten op ring of recurrance (chest) en heb hem nog nooit zien droppen. Op de mindblade hoop ik ook elke keer weer. Heb hem pas 1x zien droppen en toen was er een lock met meer dkp grrr en het enigste wat hij doet is pvp (zal binnenkort wel zown pvp staff hebben ofzo). Dit zijn eigenlijk de enigste items die ik nog moet. Wil nu ook zsm door kara heen rossen. Helaas werkt niet altijd iedereen mee :(

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Tranzity schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 09:34:
[...]

Shackles in het begin bedoel je?
Nee, kreeg wel wat commentaar erop, maar als je per pull alle trash kan tanken, tank je alle trash. :)
Als je voor het eerst mee bent en je wilt een goeie indruk maken moet je misschien tanken zoals de groep dat altijd doen en niet gelijk de eerste keer dingen willen veranderen en eerst wat ervaring op doen.
Daarbij kunnen de adds daar tot bijna 2k hitten als je er dan 5 op je hebt gaat dat niet goed zeker als de healers dan ook nog een keer gefeared worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Tranzity schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 09:25:
Eindelijk een keer echt Kara getanked. :P
Attumen, Moroes (Adds), Maiden, Opera (R+J) en Curator.
Andere tank was Druid, helaas moest de raid wel wat wennen, hopelijk heb ik een goede indruk gemaakt. Helaas 1x gewiped op de trash voor Curator, wist niet dat hij zo'n enorme aggro range had.
Tank bracers mogen looten, helaas maar een sidegrade van m'n craftable bracers. Verder geen tankloot. :(

Even nog een opmerking voor de paladin tanks, ik heb alles getanked met 'maar' 51 spelldamage, qua threat ging alles okay, enige waar ze moesten inhouden was op die Ushers. Waarschijnlijk ook dat iedereen zich wat inhield vanwege het wennen. :D
Je hebt nu al die goede gear en das de eerste keer dat je Kara tanked?:>

Wat ik me af vraag is hoe je ingodsnaam aagro kan houden met maar 51(!!!) spell damage? Ik runde gister met 250 unbuffed en dan nog trok ik maar 650/700 tps met pieken naar 1000.. Onze Arcane mages trekken soms gewoon 1100/1200 DPS iets wat ik dan maar moeilijk bij houdt!

Ik zou die suneater gewoon weg mieteren en een Ogri'la zwaardje, Gavel van LC of Gruul wapen halen voor extra threat?

En waarom gebruik je de Auto-blocker? Hijs uber leuk voor een pala als die farmed maar vind hem nogal useless voor normaal gebruik. Wij krijgen geen extra threat er van en 59 block value is maar heel weinig damage reduction. Kan je beter iets gebruiken als blocktrinket van SH of die defense + armor trinket.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:51

RaseriaN

So much choices..

eendje schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 09:26:
oh toch nog even een kleine rant. Wat voor ongelofelijke strontmongool ben je als je 2x achter elkaar door flame wraeth rent.. die lancering + 80% van je health weg deden geen lichtje branden ofzo? :|
gelukkig de enige wipe op aran, maar toch.. :P
Ach, zo hebben wij een Paladin die IN de range van Enfeeble blijft staan en het dan raar vind dat hij doodgaat door de Shadow Nova. Op zichzelf is dat al dom, maar helemaal als je bedenkt dat hij makkelijk op range kan gaan staan healen... tering retard :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

wij hebben een meid die doof is en die luistert zelfs beter dan die kut rogue op de wraeths!

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
MantaMania schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 09:39:
[...]
Als je voor het eerst mee bent en je wilt een goeie indruk maken moet je misschien tanken zoals de groep dat altijd doen en niet gelijk de eerste keer dingen willen veranderen en eerst wat ervaring op doen.
Daarbij kunnen de adds daar tot bijna 2k hitten als je er dan 5 op je hebt gaat dat niet goed zeker als de healers dan ook nog een keer gefeared worden.
Helaas wist (bijna) niemand hoe een paladin werkt, qua hits viel het alllemaal wel mee, was dan wel fully buffed (16k) en enorm goede healers behind my back. Het een en ander nog besproken na de raid. Volgens mij viel het allemaal wel mee.
Wiebbe schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 09:40:
[...]

Wat ik me af vraag is hoe je ingodsnaam aagro kan houden met maar 51(!!!) spell damage? Ik runde gister met 250 unbuffed en dan nog trok ik maar 650/700 tps met pieken naar 1000.. Onze Arcane mages trekken soms gewoon 1100/1200 DPS iets wat ik dan maar moeilijk bij houdt!

Ik zou die suneater gewoon weg mieteren en een Ogri'la zwaardje, Gavel van LC of Gruul wapen halen voor extra threat?

En waarom gebruik je de Auto-blocker? Hijs uber leuk voor een pala als die farmed maar vind hem nogal useless voor normaal gebruik. Wij krijgen geen extra threat er van en 59 block value is maar heel weinig damage reduction. Kan je beter iets gebruiken als blocktrinket van SH of die defense + armor trinket.
Zoals ik al zei, voor hun de eerst keer met een paladin tank, ik denk dat ze zich inhielden. :) Behalve de Elemental Shaman, die zat continue net onder mijn threat, maar die heeft wat meer ervaring met mij (broertje)
Ik heb de Ogri'la, CoT revered en HH exalted zwaardjes, enige waar ik die Ogri'la heb gebruikt was in de eerste paar seconden in de Maiden fight. Hopelijk kan ik die 4 zwaarden vervangen als ik voldoende Arena Points heb om Merciless Gladiator's Gavel te halen.

Betreft trinkets, ik gebruik TrinketMenu, heb daarachter ook nog een Adamantine Figurine, na on-use switched deze automatisch. Helaas wil die Colosos nooit droppen. En daarbij is GAB600 veel beter met trash tanking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Wat is eigenlijk het voordeel van het hebben van twee accounts?

Dat je met je main je alt door een dungeon heen kan rammen? Of zijn der nog meer voordelen uit te halen? Zo ja welke dan? ;) Ben namelijk benieuwd waarom mensen gewoon voor 2 acc's betalen.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Atlas schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 00:49:
ROFL, ik ben een ninjaaaa.

Deze kara run geloot:
Shield van Nightbane
Plate Chest van Nightbane
Healing pants van Chess
T4 Head, T4 gloves tokens
Healing gloves van Huntsman 8)7

Leuk die guilds die wel snappen hoe kara werkt :+
Hehe grats man :p en jij maar klagen dat je "alles" nog nodig had in Kara ^^

btw Phantzarthar chest en tank schild? of die speldmg plate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

http://thottbot.com/i28606 en http://thottbot.com/i28597 :)
Ik heb eigenlijk alleen spell damage van mijn CoT zwaard, ik aas nog op die van Gruul though ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

William/Ax3 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 09:59:

Dat je met je main je alt door een dungeon heen kan rammen? Of zijn der nog meer voordelen uit te halen? Zo ja welke dan? ;) Ben namelijk benieuwd waarom mensen gewoon voor 2 acc's betalen.
idd om met meerdere characters tegelijk te spelen. Als je het helemaal goed wilt doen ga je multiboxen, met meerdere computers tegelijk meerdere characters spelen. Er is een figuur dat dat met 5 deed en er zijn pics van een multibox setup met 24? verschillende characters

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Atlas schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:07:
http://thottbot.com/i28606 en http://thottbot.com/i28597 :)
Ik heb eigenlijk alleen spell damage van mijn CoT zwaard, ik aas nog op die van Gruul though ;)
Netjes :) nogmaals grats :)

Wij hadden Wolf :S weer geen legacy, volgens mij zit dat ding niet ingame en hebben als die duizenden hunters die hem wel hebben gecheat :p

[ Voor 19% gewijzigd door Ashrah op 19-07-2007 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
eendje schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:07:
[...]

idd om met meerdere characters tegelijk te spelen. Als je het helemaal goed wilt doen ga je multiboxen, met meerdere computers tegelijk meerdere characters spelen. Er is een figuur dat dat met 5 deed en er zijn pics van een multibox setup met 24? verschillende characters
hoeveel handen heeft die dan wel niet ?

ik heb al last van te snel dingen doen met me mage , pvp spec :P
nagaan als ik nog een alt er naast heb waar mee ik bezig ben ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Atlas schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 00:49:
ROFL, ik ben een ninjaaaa.

Deze kara run geloot:
Shield van Nightbane
Plate Chest van Nightbane
Healing pants van Chess
T4 Head, T4 gloves tokens
Healing gloves van Huntsman 8)7

Leuk die guilds die wel snappen hoe kara werkt :+
lucky fucker :P

Ik had het vorige week ook, een arms warrior die 5 stukken tank loot (curator broek, king's defender, helm van de opera, pocket watch en bracers van attumen) in 1 run meeneemt :D

Overigens is het hoge woord eruit over wat er vorige week precies zich heeft afgespeeld.... als je na meer dan 72 uur alleen de volgende reactie krijgt:
Sjors overdrijft en dit hoeft echt niet op het forum.
Dan hoeft het van mij niet meer. In dat soort shit ga ik geen tijd en energie meer steken. Dus ik ben weer vrij op de markt. Nu maar kijken wat het wordt, een van de andere guilds waarmee we samen raiden, mn oude guild (mochten ze iets aan deze hele situatie doen) of iets compleet anders. Of helemelaal guildless blijven, lekker ongedwongen gaan pvp'en of zo. Ik weet het nog niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Hmzaniac op 19-07-2007 10:24 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Mektheb schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:14:
[...]

hoeveel handen heeft die dan wel niet ?

ik heb al last van te snel dingen doen met me mage , pvp spec :P
nagaan als ik nog een alt er naast heb waar mee ik bezig ben ....
Hij had allerlei commands volgens mij voor meerdere chars 4 mages en een shadow priest als ik me niet vergis wel lachen natuurlijk hij deed ook veel pvp wat ik las en dat ging behoorlijk lekker.
Het idee ook van zo een groepje in av bv ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Lol das wel vet , groupje van 5 70's lock's ? :D, klinkt als music in me oren helaas ga ik dat niet redden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
MantaMania schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:17:
[...]

Hij had allerlei commands volgens mij voor meerdere chars 4 mages en een shadow priest als ik me niet vergis wel lachen natuurlijk hij deed ook veel pvp wat ik las en dat ging behoorlijk lekker.
Het idee ook van zo een groepje in av bv ;)
Het gaat in dit geval om Xzin (samen met zijn zusjes Azin, Bzin, Czin and Dzin). Met zijn vijfen tegelijk Rank 13 geworden. Er is een interessant interview, compleet met video's over hoe ze gespeeld werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Resistance_NL schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:23:
[...]

Het gaat in dit geval om Xzin (samen met zijn zusjes Azin, Bzin, Czin and Dzin). Met zijn vijfen tegelijk Rank 13 geworden. Er is een interessant interview, compleet met video's over hoe ze gespeeld werden.
I R going to C ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 17:54:
Ik vraag me iets af...

Ik ben alliance zat, als liefhebber van BG's, en ik wil dus horde gaan rerollen. Nu is mijn vraag wat is in mijn geval een "goede" server keuze. Moet ik een server nemen die veel horde heeft, if juist weinig horde heeft? Is het wijs om nu een server te nemen, of kan ik beter geduld hebben op een verse zodat ik niet te veel full epics (en twinks op lagere lvls) in de BG aantref?

Ik wil iig een PvE server omdat ik het niet zo op lvlen heb, en dus al helemaal niet op geganked te worden tijdens het lvlen. ;)

Wat is in mijn geval wijsheid aangezien ik veel fun wil hebben, en graag de kick van de nieuwe kant (horde voor mij dus) wil ervaren?
Is er inmiddels zoveel wijsheid aanwezig, die mijn hier antwoord op klan geven. ;)
Ik zit te denken aan Ghostland, aangezien er nog steeds geen nieuwe server is aangekondigd. Nu maar hopen dat ze de komende weken ook geen nieuwe aankondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoiler
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:59
Hoi allemaal,

Ik weet niet of ik het gemist heb maar ik vroeg mij af waarom ik de hele tijd een dc krijg met wow. Nu heb ik het vermoeden dat het aan mijn router licht alleen daar loop ik even op stuk. Ik zit bij Tele2 en die instellingen zijn nogal vaag :'( dus vandaar dat ik mij afvraag of jullie het misschien weten. Welke poorten moet ik gebruiken en hoe in te stellen etc ?

Zo zuur gisteren knalde alles eruit :'( raid gemist aargh

Nogmaals, als ik niet goed let me know..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Gisteren speelde ik een potje Arena tegen een hunter en een warrior. Na een paar secondes was het nog ik tegen de warrior. Ik speel een Arcane mage met een beetje frost.

De warrior was fully stocked en had ongeveer 16K health. Ik had 7K health en 0 mana over.

Na een minuutje kiten met slow, sheep en frost nova werd het spannend. Een complete arcane missile later was het echter over, hij deed spell reflect en ik zat op 3k health en 0 mana.

Een minuutje kiten later en ik kon weer even wat drinken/eten.

Na weer een minuut heb ik het maar opgegeven, Hij zat op 14K health en ik was weer door mijn mana heen. Geen mana gems ready en alles op cooldown.

Een /bow later was ik dan ook dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Lief dagboek ;),

Gisteren voor het eerst in Karazhan geweest. Ik was de off-tank in de groep.
We begonnen bij Huntsman en dat ging prima, simpele tank&spank. Hij dropte de kruisboog en omdat niemand hem wilde mocht ik hem looten.

Daarna door naar Moroes. Helaas zijn we daar 3x op gewiped. We kregen 2 adds neer en de andere 2 hielden we in een shackle. Op de een of andere manier hadden we elke keer pech met de garotte. Terwijl ik toch 2de stond op de threat-meter.

Toen maar doorgegaan met Maiden, eerst natuurlijk Hyakiss the Lurker meegenomen (dropte mail voor onze Shammy). Helaas zijn we hier weer op gewiped. De healers werden teveel gestunned waardoor onze main-tank doodging. Ik kon hem daarna wel oppakken (omdat ik 2de stond op threat-meter), maar toch wipen we omdat de communicatie niet helemaal vlekkeloos was. De healers moeten het meteen laten weten als ze stunned zijn, zodat ik wat health-potions of andere hp verhogende middelen kan gebruiken ;).

Maar goed, onze guild is ook niet een echte raid-groep. We zijn een groep van vrienden dus het duurt wat langer om alles te finetunen ;). Gelukkig hebben we ons wel vermaakt.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Spoiler schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:44:
Hoi allemaal,

Ik weet niet of ik het gemist heb maar ik vroeg mij af waarom ik de hele tijd een dc krijg met wow. Nu heb ik het vermoeden dat het aan mijn router licht alleen daar loop ik even op stuk. Ik zit bij Tele2 en die instellingen zijn nogal vaag :'( dus vandaar dat ik mij afvraag of jullie het misschien weten. Welke poorten moet ik gebruiken en hoe in te stellen etc ?

Denk niet dat het aan jou ligt, op meerder servers zijn er grote problemen met lag / disc. Zie ook de de technical-support forums : http://forums.wow-europe.....html?forumId=11079&sid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
@jerry

Ga eens op zoek naar strategien over bosses in Karazhan.
Ik denk dat jullie het wel nodig hebben, dan weet je tenminste waar je over spreekt.

moroes : garrot heeft niets te maken met treath. De enigste reden dat je 2 tanks op moroes hebt is omdat de MT blind/stunned kan worden waarna hij de 2de pakt op de treathlist. Garrote is random.
verwijderen garrot : dwarf (stoneform), frostmage (iceblock), paladin (....) en als extra de Blessing of Protection, laat de paladin dit aan een healer geven als die garrot krijgt.

Maiden : Repetance : iedereen stunned voor ..s, als je damage krijgt ben je out of stun maar krijg je iets van 2k damage. Ten alle tijden HOT's op tank. Tank kan maiden ook richting een healer "kiten", door de damage wordt je wakker en dan weer maiden terugkiten naar het midden van de circle.

Veel succes iig in Karazhan

[ Voor 64% gewijzigd door sabriel op 19-07-2007 11:21 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Ik weet niet of je daar vaker last van hebt. Ik had er zelf geregeld last van en dan was het ook niet op bepaalde tijdstippen. Eigenlijk gewoon random. Dat bleek inderdaad aan de router te liggen. Nadat ik hier een gelijksoortige vraag had gesteld, kwam voor mij het verlossende antwoord ;)
Ik heb op de site van mijn router nieuwe firmware gedownload en geinstalleerd. Daarna heb ik er geen last meer van gehad. Wellicht dat jij hetzelfde probleem hebt.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Welke poorten moet ik gebruiken en hoe in te stellen etc ?
In mijn router staat er een standaard profile voor wow. Hier staan de volgende poorten in:

Protocol Port Range Translate To

TCP 3724 - 3724 3724 - 3724
TCP 8086 - 8086 8086 - 8086
TCP 8087 - 8087 8087 - 8087
TCP 9081 - 9081 9081 - 9081
TCP 9090 - 9090 9090 - 9090
TCP 9091 - 9091 9091 - 9091
TCP 9100 - 9100 9100 - 9100

Hoe in te stellen? Lees de handleiding van je router is door gaat per merk/type op een andere manier ;).

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Jerry schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:07:
Daarna door naar Moroes. Helaas zijn we daar 3x op gewiped. We kregen 2 adds neer en de andere 2 hielden we in een shackle. Op de een of andere manier hadden we elke keer pech met de garotte. Terwijl ik toch 2de stond op de threat-meter.

Toen maar doorgegaan met Maiden, eerst natuurlijk Hyakiss the Lurker meegenomen (dropte mail voor onze Shammy). Helaas zijn we hier weer op gewiped. De healers werden teveel gestunned waardoor onze main-tank doodging. Ik kon hem daarna wel oppakken (omdat ik 2de stond op threat-meter), maar toch wipen we omdat de communicatie niet helemaal vlekkeloos was. De healers moeten het meteen laten weten als ze stunned zijn, zodat ik wat health-potions of andere hp verhogende middelen kan gebruiken ;).
Garrote is random, niet threat-afhankelijk.

Bij Maiden, ik hoop dat iemand Bigwigs, La Vendetta of een andere bossmod gebruikt en dat in /ra spamt, dan krijg je precies te zien wanneer iemand gestunned wordt. Als je zo'n mod zelf hebt, krijg je ook timerbars voor de cooldowns. Een healer moet vlak voor het einde van die CD in de AoE lopen, zodat íe direct uit stun komt en verder kan healen. (of een pala moet BoSacrifice op de MT doen, maar dat werkt binnenkort alleen met twee pala's die dat afwisselen)
sabriel schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:14:
Maiden : Repetance : iedereen stunned voor ..s, als je damage krijgt ben je out of stun maar krijg je iets van 2k damage. Ten alle tijden HOT's op tank. Tank kan maiden ook richting een healer "kiten", door de damage wordt je wakker en dan weer maiden terugkiten naar het midden van de circle.
Die 2k is de repentance dmg, krijg je hoe dan ook en haalt je niet uit stun. De enige manier om uit stun te komen is om de AoE dmg te pakken, die hit maar voor een paar honderd hp.

[ Voor 17% gewijzigd door Exitium op 19-07-2007 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:10
Wiebbe schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 09:40:
[...]

Da's netjes, met een blessing of salvation erbij zou dat betekenen dat ze richting de 2200/2400 dps gaan. Zonder blessing zou dat 1850/2000 dps zijn. Geef mij die gear !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een leuke raid gehad in kara :)
Begonnen rond 20u ongeveer, gestopt rond 12u, en in die tijd alles tot en met chess down (Illhoof niet).
Ik in de hele raid meer dan 3 miljoen damage gedaan, en stond 500k voor op de nr twee dps, een mage. Daarna kwam de shammy, daarna nog een mage, en daarna onze offtank, die arms specced was en met z'n lionheart blade liep te zwaaien :)

(Als jullie me niet geloven, heb thuis een screenshot, maar zit nu op het werk, maar ik ben een lock, zegt genog toch? :p )

Anyway, nu hebben we de rest van de week vrij om illhoof, netherspite, nightbane en prince om te leggen. Ik ben ervan overtuigt dat het lukt, al zal het de eerste keer zijn. Onze andere raid groep clearde kara vorige reset al, nu is het onze beurt :)

Kunnen we ons eindelijk wat meer gaan focussen op Maulgar/Gruul, want daar zijn we nog niet ver gekomen. Beste bij maulgar is een add op 10%, maar somehow gaat de MT op maulgar altijd dood.

Zondag zijn we ook ff serpentshrine cavern in geweest, en wat trash gedaan. Eerste pull was wat rampzalig, omdat we niet wisten wat er wel en niet te sheepen valt, maar toen we dat doorhadden was de trash iig behoorlijk simpel. Enkele mensen wouden Hydross proberen, maar daar zijn onze tanks helemaal niet klaar voor. We hebben een pally met alle recipes om de nodige resistance gear te craften, en zijn nu druk bezig met mats verzamelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 10:18
ImdaMned schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:27:
[...]

Da's netjes, met een blessing of salvation erbij zou dat betekenen dat ze richting de 2200/2400 dps gaan. Zonder blessing zou dat 1850/2000 dps zijn. Geef mij die gear !
Er staat 1100/1200 DPS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Exitium schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:20:
[...]
Die 2k is de repentance dmg, krijg je hoe dan ook en haalt je niet uit stun. De enige manier om uit stun te komen is om de AoE dmg te pakken, die hit maar voor een paar honderd hp.
Oops, toch al weer aardig wat kennis weggezakt na 2 maanden niet meer geraid te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 14:15
MantaMania schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 09:05:
[...]

opzich is wat extra stamina lekker maar agi is ook wel erg lekker omdat het zeker op dat level een flinke hoeveelheid dodge geeft. (ook al is het generfed is het toch nog behoorlijk) Er waren twinks die 102% dodge hadden dus die konden melee zo goed als niet gehit worden (bepaalde specials daar gelaten). Ik heb zelf op mn hunter twink zoveel mogelijk agi gekozen ipv stamina omdat ik gewoon ranged moet houden en zodra ik hits krijgt word het snel minder ;)
Die leg armor ging zonder problemen op mijn lvl 19 legs zonder te binden _/-\o_
Die 30 stam zorgt voor een nette HP :9 Bijna 2x zoveel O+
Ik merk duidelijk het verschil, ik blijf veel langer leven.
Nu nog wat andere enchants op me gear, zit nog te twijfelen tussen Feet of the Lynx en mijn Defias boots, heb de set compleet namelijk. De set gaat sowieso de belt missen, binnenkort de Deviate Scale Belt :9

Dit is nu mijn "twink" (wannabe nog :+ )
http://finalfate.nl/WoWRo...ielle/server=Outland.html

Toch maar eens attunen voor Kara, al die leuke items die hier voorbij komen :9
Ben alleen bang dat ik dik aangort gereten wordt met mijn gear :'(
Ik moet waarschijnlijk eerst wat heroics gaan doen voordat ik een beetje Kara kan doen, Shatt Halls moet ik nu gaan doen voor rep met HH, want krijg op geen andere manier nog rep met HH. Is Shatt Halls een beetje te doen voor rep, of moet ik daar die instance nog 100x gaan doen? :P
Zie gear: http://finalfate.nl/WoWRo...=Capa/server=Outland.html
Is niet mijn volle tankgear btw, heb nog +40 stam necky, 2x ring met armor, maar die zitten in mijn bags en die zijn niet zichtbaar. Nu wel zichtbaar :)

[ Voor 9% gewijzigd door Capa op 19-07-2007 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Capa schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:41:
[...]
Is Shatt Halls een beetje te doen voor rep, of moet ik daar die instance nog 100x gaan doen? :P
Per run 1500-2000 rep

Afhankelijk van de groep en ervaring kan dit heel makkelijk of heel moeilijk zijn. Geen zinnig woord over te zeggen zonder inzicht te hebben in gear of samenstelling van de groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een SH groep gehad waar we 6x wipeten op dezelfde trashpack, en ik heb groepen gehad waar ik er in een uurtje oid zonder wipes doorheen ging.

Niet veel van te zeggen dus. Je bent wel human, dus rep grinden gaat snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

@jerry

Ik denk dat jullie het wel nodig hebben, dan weet je tenminste waar je over spreekt.

moroes : garrot heeft niets te maken met treath. De enigste reden dat je 2 tanks op moroes hebt is omdat de MT blind/stunned kan worden waarna hij de 2de pakt op de treathlist. Garrote is random.
verwijderen garrot : dwarf (stoneform), frostmage (iceblock), paladin (....) en als extra de Blessing of Protection, laat de paladin dit aan een healer geven als die garrot krijgt.
Of gewoon tanken in Zerk stance and elke keer dat je gestunned/geblind bent gewoon zerker rage poppen.

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
[...]

Nu nog wat andere enchants op me gear, zit nog te twijfelen tussen Feet of the Lynx en mijn Defias boots, heb de set compleet namelijk. De set gaat sowieso de belt missen, binnenkort de Deviate Scale Belt :9

Ik moet waarschijnlijk eerst wat heroics gaan doen voordat ik een beetje Kara kan doen, Shatt Halls moet ik nu gaan doen voor rep met HH, want krijg op geen andere manier nog rep met HH. Is Shatt Halls een beetje te doen voor rep, of moet ik daar die instance nog 100x gaan doen? :P
Is niet mijn volle tankgear btw, heb nog +40 stam necky, 2x ring met armor, maar die zitten in mijn bags en die zijn niet zichtbaar.
Is Final Fate een nieuwe guild of ? Zit toch al een tijdje op outland maar nog nooit van jullie gehoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
SouLmaN schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:50:
[...]

Is Final Fate een nieuwe guild of ? Zit toch al een tijdje op outland maar nog nooit van jullie gehoord :P
Wij bestaan al een tijdje hoor, sinds november 2006.
Er zijn 2 grote NL Guilds op Outland, dat zijn wij en Flying Dutchman. Flying Dutchman noemt zich de grootste, maar heeft minder 70's dan ons en 190 spelers onder 30... Reken maar uit :+

Edit:
Zie net dat ze 1 lvl 70 meer hebben dan wij, maar onze oude level 70's willen wel raiden en zijn naar een raid guild gegaan. Flying Dutchman is (van wat ik gehoord heb) wat minder bezig met dat soort dingen.

[ Voor 18% gewijzigd door Capa op 19-07-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
my bad, dus doen ze maar 550/600 tps. np dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macadoshis schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:48:
[...]

Of gewoon tanken in Zerk stance and elke keer dat je gestunned/geblind bent gewoon zerker rage poppen.
goede tip: 20% meer dmg krijgen 55% minder aggro puur door de stance, en minder aggro abilities beschikbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:01:
[...]

goede tip: 20% meer dmg krijgen 55% minder aggro puur door de stance, en minder aggro abilities beschikbaar....
Ik stancedance gewoon iedere cooldown en gooi berserker rage aan.

Krijg meestal niet eens meer een gouge tijdens het gevecht meer, hooguit nog eentje zo nu en dan tussendoor, dus je wil nog steeds een ot hebben.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joh, ik heb filmpjes gezien van vroeger nog in MC waar een fury warrior bosses tankte in zeker stance en aggro hield enkel en alleen door z'n dps.

Ok, nu is dat mss niet echt meer mogelijk, maar toch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:09:
Joh, ik heb filmpjes gezien van vroeger nog in MC waar een fury warrior bosses tankte in zeker stance en aggro hield enkel en alleen door z'n dps.

Ok, nu is dat mss niet echt meer mogelijk, maar toch :p
Dan heb je het over een fury war in dps gear. Een prot war in tank gear lukt dat natuurlijk nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 09:40
Ik wou voor mijn mage een small pouch kopen of een bag. Maar zijn er restricties? Sommige zijn linen bags en anderen alleen mining bags etc. Kun je gewoon alle soorten bags kopen of alleen een paar restricties???

Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

Head item kan je vervangen door engineer te levelen dan kan je er 1 craften met 8 sta en 8 spi als ik me niet vergis. Neck door de pvp neck maar oke dat komt pas later.
Je kan quest item shoulders halen met een quest van wailing caverns met 3 sta en 8 int dacht ik toch beter als alleen maar grijs.
Cloak moet sentry cloak worden, chest is mooi alleen ff 100 hp erop, bracers moet je voor de green forest ofzo iets gaan met 5 agi , shadowfang is eigenlijk het beste twink main hand wapen maar wel lekker aan de prijs (maar de 2 die je nu hebt zijn ook mooi). Ranged wapen moet een throat nog wat throw wapen zijn die je kan kopen bij de vendor in ghostlands zit 2 agi op, gloves zoeken met 2x 4 stats voorkeur voor 4x agi en 4x sta maar 4x agi en 4 x str kan ook, deviate scale belt is idd de beste, legs had je eigenlijk voor die met 8 agi moeten gaan als rogue, boots idd feet of the lynx, er is een quest item ring met 3 str 3 agi 4 sta en 3 spi en int (seal of wyrnn) doe moet je eigenlijk wel halen, en dan nog de pvp ring.
Dan kan je nog de trinket halen 2x van de arena in stv daar zit dodge op.
Dat was het in grote lijnen.
[...]

Is niet mijn volle tankgear btw, heb nog +40 stam necky, 2x ring met armor, maar die zitten in mijn bags en die zijn niet zichtbaar. Nu wel zichtbaar :)
Allereerst over je talents je hebt 60 punten in protection das imo een beetje zonde.
Je hebt improved disarm das eigenlijk een verspilling net als improved revenge (alhoewel die leuk kan zijn voor heroic trash), improved shield bash.
Maar je mist bloodrage wat heerlijk is om snel wat extra rage te krijgen en bv 5% parry in de arms tree is natuurlijk erg lekker voor een tank.
Ik vraag me ook af waarom je vendor gems in je head item hebt zitten tis best een mooie head geef dan 1g per gem meer uit en koop op de AH groene gems. Er is een mooie chest quest te halen in nagrand bij die gast met zijn vogel die moet je zowieso even halen (zie dat ie in je bag zit ;)), misschien hier en daar een stamina enchant erop gooien sommige zijn echt niet duur. En ik mag aannemen dat je 2 andere trinkets hebt om te tanken? er zijn zowieso een paar quest reward trinkets die mooi zijn om te tanken.
Voor de rest moet het begin van karazhan best goed te doen zijn hoor in deze gear.
Ene maak je bags eens leeg ;) ouwe zooi van je.
Nivado schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:11:
[...]

Dan heb je het over een fury war in dps gear. Een prot war in tank gear lukt dat natuurlijk nooit...
en dan nog wil je als beginnende guild die waarschijnlijk al genoeg mana / healing problemen hebben bij moroes zeker je tank niet in zerker stance laten staan ;), hij kan nog behoorlijk hard rammen.

[ Voor 38% gewijzigd door MantaMania op 19-07-2007 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
  • Laatst online: 08-09 08:51
ninc schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:12:
Ik wou voor mijn mage een small pouch kopen of een bag. Maar zijn er restricties? Sommige zijn linen bags en anderen alleen mining bags etc. Kun je gewoon alle soorten bags kopen of alleen een paar restricties???

Thx.
Je kan alle bags tot equipen, die je van de ah afhaalt.
Er zijn ook speciale bags voor diverse professions, deze zijn groter maar hier gaan alleen de spullen van je profession in.

Op welke server speel je? Ik speel op bloodhoof. daar kan ik er wel wat voor je maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
MantaMania schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:16:
[...]

Allereerst over je talents je hebt 60 punten in protection das imo een beetje zonde.
Je hebt improved disarm das eigenlijk een verspilling net als improved revenge (alhoewel die leuk kan zijn voor heroic trash), improved shield bash.
Maar je mist bloodrage wat heerlijk is om snel wat extra rage te krijgen en bv 5% parry in de arms tree is natuurlijk erg lekker voor een tank.
Ik vraag me ook af waarom je vendor gems in je head item hebt zitten tis best een mooie head geef dan 1g per gem meer uit en koop op de AH groene gems. Er is een mooie chest quest te halen in nagrand bij die gast met zijn vogel die moet je zowieso even halen (zie dat ie in je bag zit ;)), misschien hier en daar een stamina enchant erop gooien sommige zijn echt niet duur. En ik mag aannemen dat je 2 andere trinkets hebt om te tanken? er zijn zowieso een paar quest reward trinkets die mooi zijn om te tanken.
Voor de rest moet het begin van karazhan best goed te doen zijn hoor in deze gear.

[...]

en dan nog wil je als beginnende guild die waarschijnlijk al genoeg mana / healing problemen hebben bij moroes zeker je tank niet in zerker stance laten staan ;), hij kan nog behoorlijk hard rammen.
Enchant je gear :D
+18 stam on shield.
+12 stam on boots
+12 strength on bracers.
en meer van dat soort enchants. Meeste zijn niet duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
...
Snap ik zowieso niet, mensen die hun oude gear bijhouden, terwijl ze al bagspace tekort hebben. MT bij ons heeft in zen bags, niet in zijn bank, maar in zijn bags nog z'n AQ40 resist gear en BWL resist gear zitten. Spul is natuurlijk compleet nutteloos geworden door een gebrek aan stamina enzo, dus waarom hij het bijhoud, no idea.

Ik heb al m'n lvl 60 epics disenchanted eens ik ze vervangen had, en ik heb bagspace genoeg ^^

Felheart/Nemesis zagen er ook niet ZO vet uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Ik heb alleen nog m'n 8/8 judgement + ToEP / ZHC. die 10 slots kan nog wel :)
[edit] en Chocker van Ragnaros :P

[ Voor 18% gewijzigd door Tranzity op 19-07-2007 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:51

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:36:
Ik heb al m'n lvl 60 epics disenchanted eens ik ze vervangen had, en ik heb bagspace genoeg ^^

Op mijn Rogue heb ik nog steeds mijn Full BloodFang liggen incl. Ancient Qiraji Ripper en Chromaticaly Tempered Sword ;) Uiteraard ook nog wat AQ/Naxx drops maar de voorgaande voelen toch wat 'specialer' aan imho :Y)

Net zoals dat ik Felstriker een eeuw heb bewaard op mijn Warrior, was leuk om te bewaren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Fireb@ll schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:28:
[...]

Je kan alle bags tot equipen, die je van de ah afhaalt.
Er zijn ook speciale bags voor diverse professions, deze zijn groter maar hier gaan alleen de spullen van je profession in.

Op welke server speel je? Ik speel op bloodhoof. daar kan ik er wel wat voor je maken.
Ok, thx. Ik speel op Daggerspine, vind het best wel k*t dat iedereen op andere realms verspreid zit. :) Ik ben nog niet zo bekend met WOW, maar ik heb al flink wat quests gedaan in het begin, en ik heb nu bijna geen quests meer die ik kan voltooien, alleen paar party quests en een paar tegen monsters van level 19. (ben level 13) Moet ik dan naar andere gebieden gaan? Naar stormwind gaan verkennen etc?? Loop nu een beetje doelloos rond, en die wetlands en badlands zijn te hoge level voor mij om door te rennen:) Maarja, ik zal es verder kijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enkel ToEP heb ik nog, die gebruik ik zelfs nog. Ben nog steeds niet revered met The Sha'tar voor die blauwe trinket, en heb niet genoeg badges voor de epic trinket. Komt nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ninc schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:52:
[...]

Ok, thx. Ik speel op Daggerspine, vind het best wel k*t dat iedereen op andere realms verspreid zit. :) Ik ben nog niet zo bekend met WOW, maar ik heb al flink wat quests gedaan in het begin, en ik heb nu bijna geen quests meer die ik kan voltooien, alleen paar party quests en een paar tegen monsters van level 19. (ben level 13) Moet ik dan naar andere gebieden gaan? Naar stormwind gaan verkennen etc?? Loop nu een beetje doelloos rond, en die wetlands en badlands zijn te hoge level voor mij om door te rennen:) Maarja, ik zal es verder kijke.
Welk ras ben je? Ik veronderstel Dwarf of Gnome? In Loch modan moet je in dat geval wel nog een paar levels kunnen halen denk ik :) Je kan ook via stormwind naar elwynn forrest/westfall gaan. XP genoeg te verdienen :)

Of je kan natuurlijk proberen Darkshore te bereiken en in de NE startgebieden gaan questen :)

* Sorry voor de dubbelpost, dacht dat er wel al iemand zou tussen gereplied hebben :p

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2007 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
[...]

Je kan nu nog verhuizen naar een andere server. Level 13 is ongeveer 5 uur levelen. (peanuts met wat er nog komen gaat)
Welk ras heb je gerolled? Human of gnome?
Ik weet niet of je al in Westfall bent geweest? Dat ligt links onder stormwind:
http://www.kaldorei.com/worldmap/ is wel een makkelijk overzicht vind ik.

Je kan altijd op bloodhoof rerollen :D. Alliance side hebben we 2 nederlandse level guilds. ( Bokkerijders en Crazy Dutch Gamers) met aardig wat members.

[ Voor 7% gewijzigd door Fireb@ll op 19-07-2007 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:36:
[...]

Snap ik zowieso niet, mensen die hun oude gear bijhouden, terwijl ze al bagspace tekort hebben. MT bij ons heeft in zen bags, niet in zijn bank, maar in zijn bags nog z'n AQ40 resist gear en BWL resist gear zitten. Spul is natuurlijk compleet nutteloos geworden door een gebrek aan stamina enzo, dus waarom hij het bijhoud, no idea.

Ik had vlak voor de tbc nog mn nature gear in orde gemaakt en dus die set laten maken en dat vond ik wel zonde maar ja die moest er toch redelijk snel aan geloven groene items zijn vaak al flink beter.
Mn might en wrath set heb ik wel even bewaard maar nu toch ook maar weg gegaan.
Het enige wat ik nu nog bewaar is mn thunderfury die zal ik gewoon never nooit weg doen en mn eskanders right claw dat was de eerste epic die ik won en daar heb ik half mc mee getankt ;) dus die blijft gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Fireb@ll schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 14:02:
[...]

Je kan nu nog verhuizen naar een andere server. Level 13 is ongeveer 5 uur levelen. (peanuts met wat er nog komen gaat)
Welk ras heb je gerolled? Human of gnome?
Ik weet niet of je al in Westfall bent geweest? Dat ligt links onder stormwind:
http://www.kaldorei.com/worldmap/ is wel een makkelijk overzicht vind ik.

Je kan altijd op bloodhoof rerollen :D. Alliance side hebben we 2 nederlandse level guilds. ( Bokkerijders en Crazy Dutch Gamers) met aardig wat members.
Bedoel je met verhuizen gewoon een nieuwe character maken op een andere realm? Want een character migration kost geld of zoiets. Maarja, als ik een nieuw mannetje maak dan zal ik zeker op Bloodhoof komen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
ninc schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 14:18:
[...]

Bedoel je met verhuizen gewoon een nieuwe character maken op een andere realm? Want een character migration kost geld of zoiets. Maarja, als ik een nieuw mannetje maak dan zal ik zeker op Bloodhoof komen:)
Ja daar bedoel ik mee een nieuw mannetje aanmaken.
Mijn characer name: Tweaker

[ Voor 3% gewijzigd door Fireb@ll op 19-07-2007 15:38 . Reden: char name toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:39:
[...]
Is er inmiddels zoveel wijsheid aanwezig, die mijn hier antwoord op klan geven. ;)
Ik zit te denken aan Ghostland, aangezien er nog steeds geen nieuwe server is aangekondigd. Nu maar hopen dat ze de komende weken ook geen nieuwe aankondigen.
weet niet wat voor antwoord je zoekt , maar als je gewoon een random server zoekt op horde kant dan had ik al een mogelijk antwoord gegeven

agrammar

(of het druk is qua horde/aliance weet ik niet. of het alleen maar twinks in bg is weet ik niet.. maar we hebben wel een gezellig maar relatief klein helper guild waar ik je met alle plezier aan wil toevoegen.. mail ff cozwise of pyrophobia :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
[...]

Head item kan je vervangen door engineer te levelen dan kan je er 1 craften met 8 sta en 8 spi als ik me niet vergis. Neck door de pvp neck maar oke dat komt pas later.
Je kan quest item shoulders halen met een quest van wailing caverns met 3 sta en 8 int dacht ik toch beter als alleen maar grijs.
Cloak moet sentry cloak worden, chest is mooi alleen ff 100 hp erop, bracers moet je voor de green forest ofzo iets gaan met 5 agi , shadowfang is eigenlijk het beste twink main hand wapen maar wel lekker aan de prijs (maar de 2 die je nu hebt zijn ook mooi). Ranged wapen moet een throat nog wat throw wapen zijn die je kan kopen bij de vendor in ghostlands zit 2 agi op, gloves zoeken met 2x 4 stats voorkeur voor 4x agi en 4x sta maar 4x agi en 4 x str kan ook, deviate scale belt is idd de beste, legs had je eigenlijk voor die met 8 agi moeten gaan als rogue, boots idd feet of the lynx, er is een quest item ring met 3 str 3 agi 4 sta en 3 spi en int (seal of wyrnn) doe moet je eigenlijk wel halen, en dan nog de pvp ring.
Dan kan je nog de trinket halen 2x van de arena in stv daar zit dodge op.
Dat was het in grote lijnen.
Alles wat niet BoP is kan ik nog regelen, als ik nu ga questen dan loop ik de kans 20 te worden, dus dat doe ik liever niet :P
Enginering kan ik wel halen ja, tailoring heb ik nu op 150, maar das toch nutteloos op een rogue.
Heb wel enginering op een warlock... Maar die items kan je niet dragen zonder engi :'(
Chest heb ik al 100HP op, Sentry cloak gaat nog komen, maar daar vragen ze woeker prijzen voor op onze realm. Andere PVP items gaan zeker nog volgen, morgen lekker vrij... Dus WSG :P
Verders qua enchants twijfel ik nog, als je vraagt in trade wat is de beste dan krijg je 4x een ander antwoord. Varierend van crusader, +15 agi en fiery...
Nu is dit mijn 1e twink en wil ik niet meteen grof geld uitgeven, doe ik pas als ik het twinken een beetje onder de knie heb. Ik vond Fiery wel mee vallen qua prijs, zal die nemen denk ik.
[...]

Was mijn 1e respec :$
Kan altijd nog respeccen zonder hoge kosten.
En die gems... Tja, toen ik die items kocht was ik nog geen 70 en was aan het sparen voor me vogeltje... Valt me nu idd op dat ik nog die vendor gems heb, gierige Hollander ben ik :$ :P
Ik heb nog geen tank trinkets, die uit Slabs dropt steeds niet :(
En die ouwe zooi in me bags... Tja, zit een shit in he :P Krijg je van boost in DM enzo, quests niet afmaken en farmen van mats voor je alts :P
Fireb@ll schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:35:
[...]

Enchant je gear :D
+18 stam on shield.
+12 stam on boots
+12 strength on bracers.
en meer van dat soort enchants. Meeste zijn niet duur.
Was ik al van plan, mats voor +12sta op boots had ik al... Moest nog ff een enchanter vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Capa schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 15:58:
[...]
Ik heb nog geen tank trinkets, die uit Slabs dropt steeds niet :(
En die ouwe zooi in me bags... Tja, zit een shit in he :P Krijg je van boost in DM enzo, quests niet afmaken en farmen van mats voor je alts :P
[...]
Haal iig Dabris Enigma van de Dimensious all Devouring Quest. Moet je eerst ff 8 items farmen ( 30 minuten werk) daarna met een (goeie) healer en 1 of meer dps een elite killen. Vraag een paar guildies om te helpen als je geen party kan vinden. En GAB trinket voor 41 Badges is natuurlijk ook erg interesant.

[ Voor 15% gewijzigd door Nivado op 19-07-2007 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Nivado schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 16:10:
[...]

Haal iig Dabris Enigma van de Dimensious all Devouring Quest. Moet je eerst ff 8 items farmen ( 30 minuten werk) daarna met een (goeie) healer en 1 of meer dps een elite killen. Vraag een paar guildies om te helpen als je geen party kan vinden. En GAB trinket voor 41 Badges is natuurlijk ook erg interesant.
Ik had net even snel gezocht op wowhead, denk dat ik Netherstorm maar eens moest bezoeken voor die trinket.
En die badges... Moet ik eerst uberhaupt met een faction reverted worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Capa schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 16:15:
[...]

Ik had net even snel gezocht op wowhead, denk dat ik Netherstorm maar eens moest bezoeken voor die trinket.
Als je healer nodig hebt whisper me maar ff, als ik niet in TK/MH/BT zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Capa schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 16:15:
[...]

er zijn nog wel meer tank Trinkets te krijgen via Quest. Ik weet niet meer precies welke, maar voor ik de Dabri en SL trinket had, had ik iig twee groene, allebij van Queste. Een van die twee had 26 defense rating bij equip en +900 health bij use, dan moet je hem wel kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
SouLmaN schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 16:19:
[...]

Als je healer nodig hebt whisper me maar ff, als ik niet in TK/MH/BT zit ;)
Zal je vanavond even adden :)
Nivado schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 16:27:
[...]

er zijn nog wel meer tank Trinkets te krijgen via Quest. Ik weet niet meer precies welke, maar voor ik de Dabri en SL trinket had, had ik iig twee groene, allebij van Queste. Een van die twee had 26 defense rating bij equip en +900 health bij use, dan moet je hem wel kunnen vinden.
http://www.wowhead.com/?item=28042
Overlord quest, maar die heb ik al zolang terug gedaan en was toen zo stom om die DPS trinket te nemen omdat ik nooit na had gedacht dat ik ooit prot zou gaan :P

[ Voor 16% gewijzigd door Capa op 19-07-2007 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 18:13
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 09:16:
[...]

Beastmaster all the way!
Ben zelf ook BM specced en top regelmatig de damagelijst.
Trueshotaura sucks in TBC en silencing shot werkt afgezien van wat raidtrash nergens, dus niet echt waard om daar je eigen damage voor te gimpen.

step1: spec http://www.wowhead.com/?talent=mebM0xxRwuVoVVbRV

Stop eventueel de punten van efficiency in imp Huntermark

step2: maak de volgende macro aan:

#showtooltip Steady Shot
/script UIErrorsFrame:Hide()
/castsequence reset=3 Steady Shot, Auto Shot
/cast [exists,target=pettarget] Kill Command
/script UIErrorsFrame:Clear(); UIErrorsFrame:Show()

step3: Pak een kop koffie en drink deze terwijl je bovenstaande macro spamt
Ben MM en ik top ook regelmatig, tenzij de CL rogue aanwezig is (Hij doet 1500 DPS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Screen or it didnt happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:12
Killion schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 17:23:
[...]

Ben MM en ik top ook regelmatig, tenzij de CL rogue aanwezig is (Hij doet 1500 DPS)
echt te grappig dit :D link naar die rogue zn gear

Word hier toch zo moe van in dit topic met al die patsers :(, maarja over het internet kan alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Fireb@ll schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 15:35:
[...]

Ja daar bedoel ik mee een nieuw mannetje aanmaken.
Mijn characer name: Tweaker
haha, ik dacht het al toen ik je naam een keer in mn succesfull auctions voorbij zag komen.
nickname: Pinkies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Kijk is in Westfall en Loch Modan :)

BTW, iemand die nog leuk PvP shadowpriest filmpjes weet? :) Keytal ken ik al :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2007 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StupidMonkey
  • Laatst online: 06:52
William/Ax3 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 09:59:

Ik ben ooit met een vriend van me op 1 account begonnen. Op een gegeven moment heb ik toen een eigen account gekocht, waarna ik nog steeds meer op dat andere account zat :P.
Na verloop van tijd is die vriend minder gaan spelen, en nu bezit ik min of meer 2 accounts omdat hij zo goed als nooit meer erop speelt :).

Maargoed, mijn probleem is helaas nog niet opgelost :(.

i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:28

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Mijn guild is nu begonnen met het gebruiken van Eq-dkp.
Aangezien niemand in en rond mijn guild mijn vragen kan beantwoorden kom ik hier mijn vragen maar stellen.

Ten eerste vraag ik me af hoe je de item dkp waardes bepaalt, is het zo dat je voor elk type item een vaste dkp waarde geeft?
En om DKP te verdienen willen wij punten geven aan participatie in raids, boss-kills, en mssn later nog meer, maar weer de vraag hoeveel DKP wijs je aan deze dingen toe?
Ook ben ik opzoek naar een addon voor in WoW zelf om leden de DKP te laten bekijken, zonder dat ze daarvoor naar de site moeten browsen.
En zodra we met DKP beginnen, staan alle leden op 0 DKP, dus in theorie kunnen ze niks kopen, maar wat is nu de beste manier om dat te overbruggen? Eerst DKP laten belonen zonder uit te geven, en dan na een periode dat iedereen een DKP heeft opgebouwd, met DKP van start gaan?
Kortom veel vragen over een systeem waar ik atm nog niet genoeg kennis van heb.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:17

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

[...]

zou ik toch wel bewijs van willen zien :P
post es linkie naar je armory

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10110001 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 18:02:
[...]

haha, ik dacht het al toen ik je naam een keer in mn succesfull auctions voorbij zag komen.
over auctions gesproken
zat er vandaag aan te denken om eens een nieuw char aan te maken
daar 10 g op te pompen , rechtstreeks naar grote stad te lopen en eens een tijdje geld proberen te verdienen door slim te handelen met de AH

ben op me gather account er wel achter gekomen dat een hoop low level herbs voor best veel verkocht kunnen worden

iemand nog gouden tips waar veel lvl 70 lui naar op zoek zijn qua items ?, die de lowlevel lui simpel kunnen vinden, en de lvl 70 lui natuurlijk ook maar daar te lui voor zijn / het meer oplevert om gewoon in lvl 70 gebied G te pakkken en het te kopen op de ah, hoewel overpriced maar toch in totaal meer oplevert

natuurlijk zijn er skill items zoals al het leather .. maar dat staat er zo veel op dat het niet lonend is om daarvan de prijs op te drijven.. een stack silk gaat bijvoorbeeld makkelijk voor een paar g de deur uit ..

zat zelf te denken om de powerlevel guides, die iedereen gebruikt , eens aandachtig door te lezen en daarvoor items te gaan zoeken die wat minder vaak op de ah staan..

goed die vlieger gaat natuurlijk niet op voor het auctioneer character wat ik wil aanmaken
die gaat alleen goedkoop kopen - eventueel iets mee doen ,(zoals 10 mote of air omzetten naar 1 primal air ... copper ore -> bar ) , en dan verkopen

maak me gek ... tips .. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er hier iemand exalted voor Aldor ?

Zo ja hoelang heeft het uiteindelijk geduurt totdat je er exalted voor was ?

Ohja heb al mijn geld voor mijn flying mount :D
alleen nog 7 level te gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

[...]

oO dan toch eerst maar eens wat meer lvl 70 members regelen die ook kara attuned zijn en tijd hebben he? of ga je FF ook verlaten? Zirtox hier btw :+

btw, als armory up is check mijn huidige spec eens? die bevalt opzich ook goed om mee te tanken.

[ Voor 3% gewijzigd door woest85 op 19-07-2007 19:27 ]

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over dat handelen op ah:

Gewoon veel scannen, kopen wat te goedkoop op ah staat en dat verkopen voor meer (maak je dik winst mee)

Ook kun je proberen (int begin met wat goedkope zooi) de markt de domineren.

Je zult vast een aantal x op je bek gaan ermee, maar leer je het een beetje verdien je (in nog geen uurtje per dag) bakken geld.

Het is niet te geloven hoeveel domme mensen er zijn.

(oh als laatste. Als iemand in /2 WTB, kijk of dat item op ah staat en probeer het em aan te smeren voor meer, de helft kijkt niet eens of het op de ah staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheers

ook leuk, van die dingen die je bij de vendor af en toe kan kopen
zoals bijvoorbeeld de copper modulator in silvermoon
de strange dust bij de verkoper naast enchant trainer in thunder bluff

pets die je kan kopen op ver gelegen gebieden .. arcone chicken uit shimmering flats anyone ?

ik ga wel eens wat klooien :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 20:43:
cheers

ook leuk, van die dingen die je bij de vendor af en toe kan kopen
zoals bijvoorbeeld de copper modulator in silvermoon
de strange dust bij de verkoper naast enchant trainer in thunder bluff

pets die je kan kopen op ver gelegen gebieden .. arcone chicken uit shimmering flats anyone ?

ik ga wel eens wat klooien :')
zorg eerst dat je veel scanned (met de auctioneer addon duh) maak daarna gewoon wat macros bv:

/auctioneer bidbroker 500

ik noem maar wat. er staan ook wel wat guides op inet die dit behandelen (w00tgoldguide oa) maar het is vooral common sence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe die dingen heten waarin je in een piraat of soort ninja verandert ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 00:21:
weet iemand hoe die dingen heten waarin je in een piraat of soort ninja verandert ?
Savory Deviate Delights

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
woest85 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 19:24:
[...]

oO dan toch eerst maar eens wat meer lvl 70 members regelen die ook kara attuned zijn en tijd hebben he? of ga je FF ook verlaten? Zirtox hier btw :+

btw, als armory up is check mijn huidige spec eens? die bevalt opzich ook goed om mee te tanken.
Moet nog even kijken wat ik ga doen, FF verliest steeds members die willen raiden dus wij zullen met FF nooit raiden :(
Misschien dat er ooit een aparte raid guild komt, mogelijk samen met FD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
10110001 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 18:02:
[...]

:P
Nog een bloodhoofian :D. Welke guild zit je in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 20:09:
Over dat handelen op ah:

Gewoon veel scannen, kopen wat te goedkoop op ah staat en dat verkopen voor meer (maak je dik winst mee)

Ook kun je proberen (int begin met wat goedkope zooi) de markt de domineren.

Je zult vast een aantal x op je bek gaan ermee, maar leer je het een beetje verdien je (in nog geen uurtje per dag) bakken geld.

Het is niet te geloven hoeveel domme mensen er zijn.

(oh als laatste. Als iemand in /2 WTB, kijk of dat item op ah staat en probeer het em aan te smeren voor meer, de helft kijkt niet eens of het op de ah staat)
Of je chest farmed mechenaar gewoon nog nu het nog kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
"makkelijkste" manier om gold te verdienen is Jewelcrafting nemen...

Guildie van mij verdiend 6 a 7k per week. De stinkerd zit momenteel op 61000 gold ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

op onze server ben je als alchemist helemaal gelukkig.. al 2 weken lang compleet geen elixers/flasks of pots op de AH. Je kan ze dus voor woekeprijzen verkopen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ImdaMned schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 09:36:

Guildie van mij verdiend 6 a 7k per week. De stinkerd zit momenteel op 61000 gold ><
Lichen?

die gast is altijd al 'rijk' geweest
heeft ie nog steeds zijn gathering alts op vaste plaatsen geparkeerd :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
[...]
Screenshot en profilelink graag want dit klinkt heel erg onwaarschijnlijk tenzij je het over Kara hebt ;)

1500dps is een unicum tenzij je rogues zwaar BT/MH geared zijn, is bij ons 1 rogue nu gelukt over de 1500 te komen en ook alleen tegen tidewalker (zie hieronder)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v506/Maranno/Tidewalker.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Respect voor deze dps _/-\o_
Bokkie schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 09:46:
[...]

Lichen?

die gast is altijd al 'rijk' geweest
heeft ie nog steeds zijn gathering alts op vaste plaatsen geparkeerd :P
Yep, lichen, en nee, geen alts op gathering plekken voor zover ik weet. Hij is net minigun voorbij met gold, die zit nog op 55.000 gold : P

[ Voor 87% gewijzigd door ImdaMned op 20-07-2007 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
Maranno schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 16:46:
[...]

De hele Marksmen tree is op dit moment waardeloos voor raiden, BM met Ferocious Inspiration (top dps) en SV met Exposed Weakness (Utility) zijn veel beter dan MM na de laatste tweaks, Imp HM is zeker wel wat waard maar meer dan 1 persoon in een raid die het heeft heb je ook niet nodig.

Zelfs met levelen zijn de punten in RK absoluut het waard 10% xtra dmg na een killshot is een hoop, en een daze is niks waard (2 of 3 seconden afaik, waardeloos) enige waar dit handig zou kunnen zijn is in PvP (Arena).
Jij hebt totaal geen idee waar je het over hebt.
MM waardeloos? Ik ben zelf op het moment MM en ik ruk warlocks en mages er uit.

EDIT: En nee, ik heb het hier over Vashj, Voidreaver, Hydross etc.
Wij gebruiken daarnaast die obsolete websites niet. En hunters, behalve survival, zullen niet al te veel improven van gear (van Beast Lord naar T5 uiteraard wel)

Bloodscalp, Nailz.

[ Voor 14% gewijzigd door Killion op 20-07-2007 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Killion schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:23:
[...]
Jij hebt totaal geen idee waar je het over hebt.
MM waardeloos? Ik ben zelf op het moment MM en ik ruk warlocks en mages er uit.
Totdat je met wat bewijs komt blijf ik hierbij, ik ben 2 jaar naar alle tevredenheid MM geweest en heb zo'n 5 weken geleden BM gespecced, btw check WoW/EJ forums ik weet wel degelijk waar ik over praat.

je "rukt" warlocks en mages eruit .... pubertijd? doe ff normaal je outdps'd of outdamaged ze.

[ Voor 9% gewijzigd door Ashrah op 20-07-2007 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26
ImdaMned schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 09:36:

Op onze server is de hele jewelcrafting economie nog niet eens 6-7K per week waard, dus 6-7K winst zit er bij ons echt niet in.

Misschien bij jullie wel, maar.. screenshot or it didnt happen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
Maranno schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:24:
[...]

Totdat je met wat bewijs komt blijf ik hierbij, ik ben 2 jaar naar alle tevredenheid MM geweest en heb zo'n 5 weken geleden BM gespecced, btw check WoW/EJ forums ik weet wel degelijk waar ik over praat.

je "rukt" warlocks en mages eruit .... pubertijd?
Goh, wil je nu een koekje? Het enigste wat ik op het forum de laatste tijd zie is kleine kinderen die aan het whinen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 18:53:
[...]

over auctions gesproken
zat er vandaag aan te denken om eens een nieuw char aan te maken
daar 10 g op te pompen , rechtstreeks naar grote stad te lopen en eens een tijdje geld proberen te verdienen door slim te handelen met de AH

ben op me gather account er wel achter gekomen dat een hoop low level herbs voor best veel verkocht kunnen worden

iemand nog gouden tips waar veel lvl 70 lui naar op zoek zijn qua items ?, die de lowlevel lui simpel kunnen vinden, en de lvl 70 lui natuurlijk ook maar daar te lui voor zijn / het meer oplevert om gewoon in lvl 70 gebied G te pakkken en het te kopen op de ah, hoewel overpriced maar toch in totaal meer oplevert

natuurlijk zijn er skill items zoals al het leather .. maar dat staat er zo veel op dat het niet lonend is om daarvan de prijs op te drijven.. een stack silk gaat bijvoorbeeld makkelijk voor een paar g de deur uit ..

zat zelf te denken om de powerlevel guides, die iedereen gebruikt , eens aandachtig door te lezen en daarvoor items te gaan zoeken die wat minder vaak op de ah staan..

goed die vlieger gaat natuurlijk niet op voor het auctioneer character wat ik wil aanmaken
die gaat alleen goedkoop kopen - eventueel iets mee doen ,(zoals 10 mote of air omzetten naar 1 primal air ... copper ore -> bar ) , en dan verkopen

maak me gek ... tips .. ?
speltip 1: Als je weinig inzet verdien je ook weinig :P

Met 10G start"kapitaal" ben je nog wel ff bezig vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Killion schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:26:
[...]
Het enigste wat ik op het forum de laatste tijd zie is kleine kinderen die aan het whinen zijn.
Je moet wel zoeken naar posts die het waard zijn ja, maar het enige wat jij doet is in je schulp kruipen, je dioet een bewering zonder onderbouwing en kat iedereen af die het er niet mee eens is.

Maar goed als jij als MM de dps lijst topped ben je of de best gegearde speler in je guild en is de rest gewoon slecht, of je liegt dat je barst.

kom maar met wws parses en armory links, is nu al een paar keer om gevraagd.

[ Voor 6% gewijzigd door Ashrah op 20-07-2007 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
Maranno schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:31:
[...]

Je moet wel zoeken naar posts die het waard zijn ja, maar het enige wat jij doet is in je schulp kruipen, je dioet een bewering zonder onderbouwing en kat iedereen af die het er niet mee eens is.

Maar goed als jij als MM de dps lijst topped ben je of de best gegearde speler in je guild en is de rest gewoon slecht, of je liegt dat je barst.
En jij denkt dat je alles weet, en uiteraard 'beter' bent dan de rest. Zo ken ik er wel meer.

Is leuk dat je vraagd naar armory, maar ik heb al twee keer gezegd dat ik Nailz van Bloodscalp ben.
Ik heb op het moment geen toegang tot de Armory, sherlock.

[ Voor 12% gewijzigd door Killion op 20-07-2007 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou zag ik chestgrind mechanar voorbij komen?

Ik neem aan stealthen en dan af en toe een chest lewten?
Kan dit met druid ook? of zit het meeste op slot?

Iemand weet hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Jij bent degene die zegt "ik ben beter dan de rest" laat nou maar zien dat het ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

@jerry

Veel succes iig in Karazhan
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb ook deze pagina (http://www.ampwow.com/wow...arazhan.php!default=strat) doorgelezen voor de raid. Maar uiteraard wist ik niet wat ik precies kon verwachten toen we eenmaal bezig waren. Het was wennen voor iedereen ;). En ik bedoelde idd stun/blind ipv garotte :X.
Ieder geval bedankt voor de info :).
Exitium schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:20:
[...]

Garrote is random, niet threat-afhankelijk.

Bij Maiden, ik hoop dat iemand Bigwigs, La Vendetta of een andere bossmod gebruikt en dat in /ra spamt, dan krijg je precies te zien wanneer iemand gestunned wordt. Als je zo'n mod zelf hebt, krijg je ook timerbars voor de cooldowns. Een healer moet vlak voor het einde van die CD in de AoE lopen, zodat íe direct uit stun komt en verder kan healen. (of een pala moet BoSacrifice op de MT doen, maar dat werkt binnenkort alleen met twee pala's die dat afwisselen)
Klopt, ik heb zelf bigwigs geinstalleerd, maar van de andere mensen weet ik het niet. Ik moet idd instellen dat hij de /ra volspammed als de stun eraan komt. Bedankt voor de tips :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.