Het World of Warcraft topic - Deel 124 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.091 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
TiMMieJ schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 12:21:
Onze tank in heroics/boss fights haalt gemiddeld zo een 470 TPS met de sun-eater. Een maat van mij en ik hebben weten niet waarom hij niet hoger haalt. Dit komt ook puur omdat wij natuurlijk geen warriors zijn maar hebben jullie enig idee waarom ? Wat is een goede rotatie om threat te genereren of hebben jullie een goede guide hiervoor? Wij proberen ook om hem meer TPS te laten genereren zodat we da bossess veel sneller neer kunnen burnen.
470 :X

dat is echt heel erg weinig
wat is zijn standaard skill rotatie voor tanken?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Onze tank in heroics/boss fights haalt gemiddeld zo een 470 TPS met de sun-eater. Een maat van mij en ik hebben weten niet waarom hij niet hoger haalt. Dit komt ook puur omdat wij natuurlijk geen warriors zijn maar hebben jullie enig idee waarom ? Wat is een goede rotatie om threat te genereren of hebben jullie een goede guide hiervoor? Wij proberen ook om hem meer TPS te laten genereren zodat we da bossess veel sneller neer kunnen burnen.
rotatie:

voordat er 5 sunders op zitten: shield slam, revenge, sunder, sunder. heroic strike ragedump wanneer mogelijk (ik heb zelf een macro om hs tegelijk met sunder/devastate te doen).

nadat er 5 sunders op zitten: shield slam, revenge, devastate, devastate. ook hier weer, hs om te ragedumpen.

Verder helpt hit rating een hele boel voor threat, en is block value goed om je shield slam mee te scalen. Geef zn armory profile is, dan kunnen we naar zn spec/gear kijken.

@bokkie: in heroic zit ik ook wel eens lager dan dat op trash, maar das gewoon omdat sommige trash echt niet heroic genoemd mag worden... 1k klappen en dan block je 700, hou je vervolgens een whopping 300 over... :D

[ Voor 9% gewijzigd door Hmzaniac op 17-07-2007 12:39 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
RaseriaN schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 12:06:
[...]

Het is niet de MT die een probleem is (die gast haalt genoeg TPS) maar de OT Druid die de Hurtfull Strikes moest opvangen, die verzuimde nogal heel erg waardoor ik 2e op threat kwam (Rogues met hun Feint... mietjes!) en dus Gruul zn vuist probeerde terug te koppen.

Later is de OT vervangen voor een andere Druid en toen ging het allemaal wel iets beter hoor.
Maar het viel me op dat Fury Warriors gewoon zo snel al op kop met threat komen.
Of was het gewoon niet zo'n goede druid? Mangle/lacerate en wat mauls in het begin voor de initiele TP zou toch genoeg moeten opleveren om fury warriors voor te blijven. Waarschijnlijk is het probleem geweest dat jij direct full-out bent gegaan, waardoor het aggrostuivertje wel eens wisselde.

Bovendien wordt de druid niet gemept als OT, of zeer weinig en dat is niet bevorderlijk voor de rage-opbouw. White damage genereert namelijk én weinig rage én weinig threat. Als jij dan full-out gaat - logisch..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Anoniem: 142494 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 10:46:
[...]

Tjah, het is jammer als iemand pech heeft en zo wordt gereplaced, maar het waren toch vooral de vaste gevallen. Die altijd van tijd tot tijd DC gaan, gewoon irritant. Hopelijk proberen ze hierdoor hun connectie is te fixen.

En is UI echt zo erg? :p Komt voornamelijk doordat het meeste 'standaard wow' is en geen addons.
Zet je UI scale is op het laagst en je weet wat pas relaxed is.. En vink "hide party when in raid" oid aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Bokkie schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 07:15:
[...]
weet iemand wat die andere comic is die ook in deze stijl gemaakt wordt, gaat over nelf hunter met die orphan van childrens week
The Scout Report. Die het idee overigens weer van Flintlocke heeft. :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hmzaniac schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 12:38:
[...]

@bokkie: in heroic zit ik ook wel eens lager dan dat op trash, maar das gewoon omdat sommige trash echt niet heroic genoemd mag worden... 1k klappen en dan block je 700, hou je vervolgens een whopping 300 over... :D
logisch, op trash haal ik ook niet de threat die ik normaal haal als ik voluit dps doe (lock)
maar er staat ook op bossfights en dat is echt te weing.

bij bossfights moet je zeker de 600 halen en dat is imho al minimaal

edit: ja scout report die zocht ik ^^

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 17-07-2007 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom denkt iedereen toch dat druids het zo easy hebben als OT. Als OT haal je absoluut 0 rage en dan kunnen ook druids vrij weinig. En ja, ik ben lang OT geweest als druid zijnde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StupidMonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:08
Is het jullie ook opgevallen dat je na de laatste patch niet meer dual-WoW kunt draaien? Ik heb 2 accounts, nou kon ik altijd op mijn eigen pc 2x WoW draaien met elk een ander account.

Na de patch kan dat plots niet meer, of ligt het probleem bij mij? (geen addon updates whatsoever, sinds de laatste patch) :?

Ook kon ik bovenstaand truukje doen voor mijn notebook, helaas nu dus ook niet meer. Zelfs als ik 1 account op mijn desktop, en de ander op mijn notebook draai, disconnect degene die als eerste was geconnect. (Router instellingen thuis zijn niet veranderd, en heb dit ook getest bij iemand anders, en daar zat ik met hetzelfde probleem dat ik niet 2x tegelijk online kon zijn met mijn 2 accounts :? )

Weten jullie of ik dit ergens kan terugvinden, hoe dit te fixen?

Bedankt alvast!

i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Anoniem: 158967 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 12:54:
Waarom denkt iedereen toch dat druids het zo easy hebben als OT. Als OT haal je absoluut 0 rage en dan kunnen ook druids vrij weinig. En ja, ik ben lang OT geweest als druid zijnde.
Je krijgt iedere 8 seconden een hurtful strike. Als je hem niet dodged zou die na growth 2 je een halve rage bar moeten geven.

En jullie hebben het zeker wel makkelijker dan warrior ot's daar :) Iedereen kan vrij weinig met 0 rage. Druids doen iig nog redelijke white damage en krijgen daar rage voor. Probeer het voor de grap eens als warrior (of nog erger, prot pala)

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Hmzaniac schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 13:02:
[...]

Je krijgt iedere 8 seconden een hurtful strike. Als je hem niet dodged zou die na growth 2 je een halve rage bar moeten geven.

En jullie hebben het zeker wel makkelijker dan warrior ot's daar :) Iedereen kan vrij weinig met 0 rage. Druids doen iig nog redelijke white damage en krijgen daar rage voor. Probeer het voor de grap eens als warrior (of nog erger, prot pala)
Vergis je niet dat je 50 rage als druid er zo doorheen hebt geramd he :)

3x lacerate en een mangle en tis wel op. Daar doe je geen 8 seconden mee, eerder 4. Als de rest van je white damage moet komen is t heus niet zo heel ruim allemaal. Ik weet niet waar het vandaan komt, maar als druid bouw je met whitedamage en in tank gear echt weinig op. Enige mazzel die je kan hebben is wanneer je crit en je primal fury in je talents hebt.

[ Voor 11% gewijzigd door rodie83 op 17-07-2007 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-06 14:28

RaseriaN

So much choices..

rodie83 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 12:44:
Of was het gewoon niet zo'n goede druid? Mangle/lacerate en wat mauls in het begin voor de initiele TP zou toch genoeg moeten opleveren om fury warriors voor te blijven. Waarschijnlijk is het probleem geweest dat jij direct full-out bent gegaan, waardoor het aggrostuivertje wel eens wisselde.

Bovendien wordt de druid niet gemept als OT, of zeer weinig en dat is niet bevorderlijk voor de rage-opbouw. White damage genereert namelijk én weinig rage én weinig threat. Als jij dan full-out gaat - logisch..?
Ben niet direct full out gegaan omdat ik het risico juist niet wilde lopen om aggro te pakken.
Daarna rustig mijn DPS rotatie opgezet na het selfbuffen (Battleshout/Rampage) en na verloop van tijd kreeg ik gewoon de 2e plaats van de melee en toen mocht ik Hurtfull Strikes gaan tanken.

Een druid lijkt mij meer Rage te genereren uit whitedamage dan een Prot Warrior/Paladin doet?
Hmzaniac schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 13:02:

Heb Gruul een keer geOT'd maar het is gewoon irritant dat je hele tijd laag in je Rage zit.
Tuurlijk krijg je elke keer die klap op je klep, maar je genereert zelf erg weinig Rage tov. Druids.
BloodRage is een lifesaver daar, anders had ik nooit genoeg threat kunnen opbouwen.

- Edit -
Ander vraagje.
Mijn vriendinnetje (O+) gaat vandaag de LvL70 halen met haar Bloodelf Priest, maar nu wilt ze dus gaan omschakelen van Shadow naar Holy/Disc toe en dus gaan healen in 5 mans en later in Heroics. Iemand nog een leuke build/template voor me?

[ Voor 7% gewijzigd door RaseriaN op 17-07-2007 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-06 16:11

TiMMieJ

PSN: Orixez

Hmzaniac schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 12:38:
[...]

Verder helpt hit rating een hele boel voor threat, en is block value goed om je shield slam mee te scalen. Geef zn armory profile is, dan kunnen we naar zn spec/gear kijken.
Zijn rotaties weet ik niet en zijn armory is BigSlyder op Khadgar maar armory is op het moment down. We passen ons wel aan en hij is hard bezig om alles op te pakken en als we hem kunnen helpen is dat mooi meegenomen. Als armory on is zal ik de link posten. De rotaties geven we iig door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142494

Ik kan de wow.europe sites niet bereiken. Iemand anders hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 12:54

chromeeh

the Gnome

Anoniem: 142494 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 13:12:
Ik kan de wow.europe sites niet bereiken. Iemand anders hier last van?
Is aangekondigd gister dat ze onderhoud gingen doen aan de webpages :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

rodie83 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 13:09:
[...]

3x lacerate en een mangle en tis wel op. Daar doe je geen 8 seconden mee, eerder 4. Als de rest van je white damage moet komen is t heus niet zo heel ruim allemaal ;)
Nee, zeker, maar het is makkelijker dan als een prot warrior. Die krijgen echt zilch uit white damage, en 50 rage gaat er dan net zo hard tussendoor. Belangrijkste is denk ik om geen hs/maul te gebruiken omdat dat je eigen rage generation hard nerfed.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Hmzaniac schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 13:14:
[...]

Nee, zeker, maar het is makkelijker dan als een prot warrior. Die krijgen echt zilch uit white damage, en 50 rage gaat er dan net zo hard tussendoor. Belangrijkste is denk ik om geen hs/maul te gebruiken omdat dat je eigen rage generation hard nerfed.
Precies en daar zit nu net het threatprobleem wat Raserian aanstipt ook - voor de main TPS genererende abilities heb je in feite niet genoeg rage of gimp je je rage waardoor je zaken als lacerate weer niet goed gebruiken kan. Voor een prot. warr. zal hetzelfde gelden. Concluderend heb je gewoon nét te weinig om de DPS classes helemaal fullout te laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179878

Op trash kan ik me wel iets bij voorstellen in heroics. Ik heb hier ook vaak problemen dat ik nauwelijks damage krijg en dus geen rage te besteden heb.
Bossfights is echter een heel aander verhaal. Als ie hier niet boven de 470 uitkomt doet ie echt iets verkeerd. Afhankelijk van de boss moet je toch wel ergens tussen de 650 en 1100 TPS halen.

Zoals hierboven al werd gezegd, een cycle van: revenge, shield slam, en devastate (als er 5 sunders op zitten) en odnertussen HS ophouden. Revenge en SS op CD houden, en je haalt al boven de 470.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:23

Bezulba

Formerly known as Eendje

rodie83 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 13:09:
[...]

3x lacerate en een mangle en tis wel op. Daar doe je geen 8 seconden mee, eerder 4. Als de rest van je white damage moet komen is t heus niet zo heel ruim allemaal. Ik weet niet waar het vandaan komt, maar als druid bouw je met whitedamage en in tank gear echt weinig op. Enige mazzel die je kan hebben is wanneer je crit en je primal fury in je talents hebt.
tkomt uit het dezelfde duim waar de "druids kunnen zo goed multiple targets tanken" vandaan komt... kreeg het gisteren weer te horen "just swipe and they'll stay on you!" right.. na 2x meppen ben ik ze kwijt

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

then again snap ik niet waarom een feral druid geen primal fury zou nemen. Het beste aan druid tanks is hun threat generation, waarom zou je een van je sterke kanten gimpen?

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
eendje schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 13:24:
[...]

tkomt uit het dezelfde duim waar de "druids kunnen zo goed multiple targets tanken" vandaan komt... kreeg het gisteren weer te horen "just swipe and they'll stay on you!" right.. na 2x meppen ben ik ze kwijt
Er was ooit een patch...nuja goed je weet welke ik bedoel. Dergelijke uitspraken zijn van vóór die patch. Toen wou het inderdaad wél heel goed. Helaas is swipe nu een nagenoeg overbodige ability die zo weinig damage doet dat zelfs healing aggro er overheen gaat (zo nu en dan, unlucky heal crits & stuff).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Hmzaniac schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 13:28:
then again snap ik niet waarom een feral druid geen primal fury zou nemen. Het beste aan druid tanks is hun threat generation, waarom zou je een van je sterke kanten gimpen?
Zou ik ook niet weten, maar het effect proct alleen op crits en crit % in tank gear houdt niet echt over. Wat je er ana hebt dus maar zeer de vraag in die specifieke situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215903

rodie83 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 13:30:
[...]

Er was ooit een patch...nuja goed je weet welke ik bedoel. Dergelijke uitspraken zijn van vóór die patch. Toen wou het inderdaad wél heel goed. Helaas is swipe nu een nagenoeg overbodige ability die zo weinig damage doet dat zelfs healing aggro er overheen gaat (zo nu en dan, unlucky heal crits & stuff).
ik neem aan, dat je weet dat alleen effectieve healing agro geeft, en overhealing niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eendje schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 13:24:
[...]

Ja, dit klopt. Met swipe hou je de eerste 5 sec geen aggro van 3 mobs, behalve de maintarget, als er zo'n 8erlijke pala mooi zijn flasheal gebruikt. Een slimme pala w8 ff een paar seconden en geef dan een greater heal. Maar veel snappen dat niet helaas.

Dit leid er vaak toe als ik 3 mobs moet tanken dat ik er van 1 goed aggro houd (maintarget) en dat er 2 wandelen. Meestal kan ik het corrigeren door 1 te taunten en de ander de bashen. Maar dit is heel irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

rodie83 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 13:33:
[...]

Zou ik ook niet weten, maar het effect proct alleen op crits en crit % in tank gear houdt niet echt over. Wat je er ana hebt dus maar zeer de vraag in die specifieke situatie.
mwah, met LotP en gezien het feit dat veel druid tanks nogal wat agi hebben zou je toch wel op 15% crit uit mogen komen? ik denk dat ik dat als warrior zelfs haal met LotP erbij raid buffed.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Anoniem: 215903 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 13:42:
[...]

ik neem aan, dat je weet dat alleen effectieve healing agro geeft, en overhealing niet?
Jep true, maar het wil wel eens voorkomen dat je lets say 3k van je health kwijt bent voor de eerste heal (shattered halls vrij normaal). Een druid die dan (on)bedoeld als eerste heal een goede regrowth crit eruit fietst pakt heus wel de aggro over van een mob die je net een keertje geswipet hebt. Dit is even een voorbeeld (regrowth is als eerste heal met talents van +50 crit kans is zo'n situatie niet zo een sterk idee), maar misschien snap je zo even wat ik bedoel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Hmzaniac schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 13:48:
[...]

mwah, met LotP en gezien het feit dat veel druid tanks nogal wat agi hebben zou je toch wel op 15% crit uit mogen komen? ik denk dat ik dat als warrior zelfs haal met LotP erbij raid buffed.
Zou moeten kunnen denk ik ja. Aangezien mijn tankgear niet echt bestaat uit +defense items, maar meer armor en agi kom ik unbuffed op 18-19k armor uit met een 25% crit geloof ik. Denk alleen dat Gruul het gebrek aan defense gretig zou omzetten in verschrikkelijk harde klappen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:23

Bezulba

Formerly known as Eendje

het is 10 rage elke keer dat je crit.. mangle kost al 20.. 15% crit is nog steeds maar eens per 7 hits..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117763

RaseriaN schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 13:10:
[...]

Ben niet direct full out gegaan omdat ik het risico juist niet wilde lopen om aggro te pakken.
Daarna rustig mijn DPS rotatie opgezet na het selfbuffen (Battleshout/Rampage) en na verloop van tijd kreeg ik gewoon de 2e plaats van de melee en toen mocht ik Hurtfull Strikes gaan tanken.

Een druid lijkt mij meer Rage te genereren uit whitedamage dan een Prot Warrior/Paladin doet?
Ik merk zelf steeds meer dat nu m'n gear beter word en ik meer dodge en meer armor krijg ik ook steeds minder rage opbouw bij Gruul. Nu lossen ze dat bij ons het bijbehorende gebrek aan threath opbouw op door vooral de Furies bos te geven en mij tijdens het gevecht 1 of 2 keer misdirect.
Dat kan het zijn maar ik vermoed uiteindelijk dat die druid z'n werk niet deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

rodie83 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 13:53:
[...]

Zou moeten kunnen denk ik ja. Aangezien mijn tankgear niet echt bestaat uit +defense items, maar meer armor en agi kom ik unbuffed op 18-19k armor uit met een 25% crit geloof ik. Denk alleen dat Gruul het gebrek aan defense gretig zou omzetten in verschrikkelijk harde klappen :+
Hurtful strike kan niet critten of crushen. Dus tenzij je gruul maintanked is dat geen probleem.

Overigens is 19k armour wel heel weinig voor een druid als ik onze druids zie. Is dat ub?

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmzaniac schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 14:05:
[...]

Hurtful strike kan niet critten of crushen. Dus tenzij je gruul maintanked is dat geen probleem.

Overigens is 19k armour wel heel weinig voor een druid als ik onze druids zie. Is dat ub?
wat is volgens jou wel goed armor dan? ik heb 27k in tankgear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
I Am Murloc!
Wow @ dit filmpje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Hmzaniac schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 14:05:
[...]

Dat is gewoon een kwestie van rukkende tankgear die voor een groot gedeelte ook nog bestaat uit feral kittie DPS items ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Mooi gemaakt hoor maar mij overviel toch een beetje het doe niet zo nerderig gevoel :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:54
Anoniem: 158967 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 12:54:
Hmm, ik wil niet vervelend doen, maar als ik (beer) OT op gruul, dan moet onze war MT oppassen dat ik hem niet inhaal. En dat ligt niet aan zijn threat opbouw, want we blijven beide boven alle ranged and melee dps.

Misschien gebruik je een minder dan optimale manier van agro building.

Standaard voor beer:
Mangle als niet op cooldown.
Lacerate spammen. (dus niet zoals sommigen denken maar 5 applicaties en elke 12 seconden verversen)
Maul alleen indien meer dan 60 rage.
Fairy Fire als 0 rage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
rodie83 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 14:13:
[...]

Mooi gemaakt hoor maar mij overviel toch een beetje het doe niet zo nerderig gevoel :{
Ach, het is een band die toevallig WoW speelt en dit met Blizzard gemaakt hebben.
Komt ook op BlizzCon 2007 ik vind het wel goed bedacht

Edit: Nog twee Storm, Earth and fire

[ Voor 23% gewijzigd door -Mike- op 17-07-2007 14:18 . Reden: Tweede is erg slecht dus weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
  • Laatst online: 25-01 13:16
[b]
- Edit -
Ander vraagje.
Mijn vriendinnetje (O+) gaat vandaag de LvL70 halen met haar Bloodelf Priest, maar nu wilt ze dus gaan omschakelen van Shadow naar Holy/Disc toe en dus gaan healen in 5 mans en later in Heroics. Iemand nog een leuke build/template voor me?
Ik d8 dat ik momenteel http://www.wowhead.com/?talent=dxg00hxzbZfxx0crqrhc
op mijn priest heb. Het is niet de beste holy/disc build maar ik vind hem prettig werken.
Als je een beetje damage gear hebt kun je ook nog een beetje farmen voor een epic mount enzo :P

[ Voor 6% gewijzigd door Fireb@ll op 17-07-2007 14:32 . Reden: Build aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

B1gk1ller schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 14:14:
[...]

Ach, het is een band die toevallig WoW speelt en dit met Blizzard gemaakt hebben.
Komt ook op BlizzCon 2007 ik vind het wel goed bedacht

Edit: Nog twee Storm, Earth and fire
Da's niet zomaar een band, het zijn een aantal mensen die bij Blizzard werken. :) Ze heetten overigens eerst Level 60 Elite Tauren Chieftain en Tenth Level Tauren Chieftain.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

Als reactie eerder op de TPS van onze MT hier even een link voor de warriors:

http://armory.wow-europe....xml?r=Khadgar&n=bigslyder

Hij is weer up de armory na het onderhoud dus leef je uit. Wat mij nu al opvalt aan de hand van de opmerkingen is vooral dat hij geen +hit heeft. Verder zijn alle opmerkingen ook welkom over verdere upgrades. Of dat anders zijn spec anders/beter kan ? Wij kunnen dit dan met hem overleggen/bespreken.

Edit:

Als ik nu kijk naar zijn talents zie ik dat hij geen een een SS heeft gespecced :/
Daar loopt hij dus al een enorme berg threat mis als ik het hierboven goed begrijp.
Graag wat reacties en eventueel een build voor tanks plz :)

[ Voor 21% gewijzigd door TiMMieJ op 17-07-2007 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:54
rodie83 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 13:33:
[...]

Beertjes zijn juist gebouwd voor crit. Dit omdat agi zo'n belangrijke stat is voor je totale mitigation. Ik heb 3 pieces T4 en zit nu intussen al op 29% crit 1500 AP in volledige tank gear (28k armor, 14.4k health unbuffed) en op 32% crit 1700 AP als ik iets meer damage wil doen (25k armor, 14.6k health).

Primal fury is dus inderdaad een van de beste druid talents die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
Full prot en dan geen shield slam? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
pasta schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 14:25:
[...]

Da's niet zomaar een band, het zijn een aantal mensen die bij Blizzard werken. :) Ze heetten overigens eerst Level 60 Elite Tauren Chieftain en Tenth Level Tauren Chieftain.
Aha, weer wat geleerd ik dacht dat het gewoon een paar WoW spelers waren.
Zijn stemt lijkt trouwens wel redelijk op die van Bruce Dickinson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Hoe de fuck kan je idd prot zijn zonder shield slam.. ik bedoel, voor de shield slam buff kon ik me dit nog voorstellen omdat gewoon sunder spammen meer threat gaf, maar tegenwoordig..

ok, daar beginnen we:

* upgrade die schouders. Er zijn veel betere te krijgen uit 5 mans, en zet er dan ook fatsoenlijke gems in.
* Cloak zuigt voor tanken, ga voor de cloak uit steamvaults.
* Mongoose op de sun eater, het is het waard, het is gewoon een heel goed wapen.
* Ringen zijn veel beter te krijgen dan die pos van de keepers of time. Ga desnoods voor de ring uit durnholde, die is al beter. Of nog beter, de ring uit heroic mana tombs. Hit rating, defense, stamina. Wat wil je nog meer?
* Waarom een +7 stamina enchant op je boots of elusion, +12 kost geen drol, en betere schoenen ga je niet krijgen tot veel verder.
* Broek ook weer, zet daar betere gems in, of nog beter, ga voor de broek van de keepers of time. * Gloves zuigen zwaar, ga voor de gloves uit arcatraz. Veel shield block value, veel stamina.

Overall als je naar zn gear kijkt heeft ie te veel avoidance, te weinig hit rating, en te weinig threat generation.

Op naar de build.

* Geen 5% in cruelty? 5% crit is meer dan 5% extra threat.
* Waarom 3 punten in imp disarm? zn hele tree lijkt een beetje pvp prot.
* zelfde voor imp shield slam. Niet nuttig in heroics, niet nuttig in karazhan. Eigenlijk alleen nuttig in pvp.
* Wel imp sunder armour, maar geen focused rage? Dat is gewoon verspilling. focused rage > imp sunder armour, en tbh vind ik heel imp sunder armour het niet meer waard. Voor die 5 sunders die je per bossfight doet...
* Geen shield slam. Dit is gewoon dodelijk. shield slam is je hoogste threat generating move die je hebt, en de enige die goed scaled. Met alleen shield slam iedere 6 seconden haal je denk ik al 250 tps zelfs als ie nooit crit.
* Wel shield mastery, maar de enige reden dat je die wil is omdat ie je shield slam hits verhoogt.
* Geen imp bloodrage vol. imp bloodrage geeft je gewoon net dat beetje extra rage om een fight gelijk met een shield slam te kunnen beginnen en een HS voor als je SS mist.

Qua build zou ik gewoon lekker voor 8/5/48 gaan, zonder imp sunder, als je nog veel heroics doet is imp revenge wel leuk, anders imp shield wall nemen.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Exitium schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 14:32:
Full prot en dan geen shield slam? :|
Ik ben na de zo-veelste keer weer aan een warior begonnen en ben voor de eerste keer door gegaan na lvl 25. :)
Nu zit ik op lvl 61. Ik solo veel, maar doe ook 3 of 4 keer per week een instance runs met de guild.
Heb tot de fury tree gebruikt en ben nu de prot aan het vullen.
Kunnen jullie svp eens kijken en commantaar geven?

Ik weet niet of ik nu al moet over stappen op prot of door gaan met de prot tree.

Bedankt alvast

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Rochette schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 14:47:
[...]

Ik ben na de zo-veelste keer weer aan een warior begonnen en ben voor de eerste keer door gegaan na lvl 25. :)
Nu zit ik op lvl 61. Ik solo veel, maar doe ook 3 of 4 keer per week een instance runs met de guild.
Heb tot de fury tree gebruikt en ben nu de prot aan het vullen.
Kunnen jullie svp eens kijken en commantaar geven?

Ik weet niet of ik nu al moet over stappen op prot of door gaan met de prot tree.

Bedankt alvast
Als je goed wil kunnen grinden, maar toch lekker zo nu en dan een instance tanken (dus niet kara of de moeilijker heroics, maar gewoon lvl60-68 instances) kan je het beste voor de volgende build gaan:

http://www.wowhead.com/?talent=LVZVV0VxxoVuVo0Ezoh

je hebt alle nodig talents uit fury om lekker te kunnen questen/grinden, 5 puntjes in arms voor wat parry (helpt bij zowel solo'en als tanken, beide gevallen neem je minder dmg), en 15 punten in protection voor extra defense, extra block kans, defiance voor extra threat, en wat utility in de vorm van imp shield block en last stand.

Je threat komt in dit geval vooral uit een bloodthirst/sunder/sunder/revenge rotatie, gecombineerd met extra hit rating die prot warriors maar al te graag zouden willen hebben. Gooi er nog rampage tussendoor als je een keer crit voor extra threat, en je flurry zou je meer dan genoeg rage + white dmg moeten geven tijdens het tanken.

Als je aan het levellen bent, nog geen raids doet en niet zo veel pvp'ed is blood craze/piercing howl/imp execute/tactical mastery/imp bloodrage het allemaal niet echt waard imho.

[ Voor 5% gewijzigd door Hmzaniac op 17-07-2007 14:57 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

Heb je voor mij dan ook een voorbeeld van die 8/5/48 build voor een warrior ?
Die 8 en 5 zijn wel duidelijk maar de 48 niet precies. We doen heroics en starten nu kara dus daar moet hij dan ook tanken :) Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Hmzaniac schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 14:54:
[...]

Als je goed wil kunnen grinden, maar toch lekker zo nu en dan een instance tanken (dus niet kara of de moeilijker heroics, maar gewoon lvl60-68 instances) kan je het beste voor de volgende build gaan:

http://www.wowhead.com/?talent=LVZVV0VxxoVuVo0Ezoh

je hebt alle nodig talents uit fury om lekker te kunnen questen/grinden, 5 puntjes in arms voor wat parry (helpt bij zowel solo'en als tanken, beide gevallen neem je minder dmg), en 15 punten in protection voor extra defense, extra block kans, defiance voor extra threat, en wat utility in de vorm van imp shield block en last stand.

Je threat komt in dit geval vooral uit een bloodthirst/sunder/sunder/revenge rotatie, gecombineerd met extra hit rating die prot warriors maar al te graag zouden willen hebben. Gooi er nog rampage tussendoor als je een keer crit voor extra threat, en je flurry zou je meer dan genoeg rage + white dmg moeten geven tijdens het tanken.

Als je aan het levellen bent, nog geen raids doet en niet zo veel pvp'ed is blood craze/piercing howl/imp execute/tactical mastery/imp bloodrage het allemaal niet echt waard imho.
Thanks Hmzaniac
:)
dit helpt.

Ik doe hoofdzakeijk Quests. Met de guild ziten we nu in BRD. We willen de oude 40 man later gaan doen.
We zijn geen raid guild, maar vinden het leuk regelmatig een instance in te duiken. Alles geheel vrijblijvend.
We doen ook instance in de outlands, maar die doe ik met mijn (holy) priest.
De warrior is echt zo leuk aan het worden..
Hoop dat ze leuk blijft
:)

[ Voor 13% gewijzigd door Rochette op 17-07-2007 15:15 ]

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

TiMMieJ schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 14:59:
[...]

Die 8 en 5 zijn wel duidelijk maar de 48 niet precies. We doen heroics en starten nu kara dus daar moet hij dan ook tanken :) Alvast bedankt !
http://armory.wow-europe....xml?r=Thunderhorn&n=Bokeh

cookie cutter pve protection build.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171114

Hyp3rman schreef op maandag 16 juli 2007 @ 22:24:
Ik heb even een vraagje over de trial.. ik heb er laatst eentje aangemaakt, maar toen heb ik door omstandigheden niet veel kunnen spelen. Nu wil ik graag een ander trial account aanmaken om nog een keer 10 dagen te krijgen,
je zou inderdaad met een nieuwe trial key een nieuw account met nieuwe characters kunnen aanmaken
en nu ik wel tijd heb, eventjes het spel uitvogelen. Als ik naar de maak een account pagina ga, dan zegt ie wel dat het gelukt is, maar vervolgens kan ik niet inloggen en zegt ie dat het account niet bestaat. Is dit een beveiliging of doe ik iets anders fout?
grote kans dat je het account op de US website gemaakt hebt maar met een UK versie probeert in te loggen ... of andersom

[ Voor 126% gewijzigd door Anoniem: 171114 op 17-07-2007 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TiMMieJ schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 14:59:
[...]

Dit bijvoorbeeld: http://www.wowhead.com/?talent=TAZVZfEtohMdcxst

Je kan de punten uit tactical mastery bijv. in Improved Defensive Stand doen, of in Improved revenge wat in heroics wel leuk is. In de arms tree zou ik voor Imp HS kiezen, aangezien TC meestal de taak van de OT is en je zo meer threat kunt opbouwen met HS spammen

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 179878 op 17-07-2007 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

sander heeft hem door :) hoewel ik zelf imp TM zou vervangen voor imp defensive stance, aangezien als ik uberhaupt nog moet stancedancen ik na 1 klap wel weer genoeg rage heb, maar dat is een keuze die je zelf moet maken. Als je een vaste OT hebt/dps warrior die imp TC heeft kan je er voor kiezen om voor 5/5/51 te gaan en die laatste 3 punten in iets als imp sunder of idd imp TM te steken. Maar ik vind zelf imp TC veel te leuk om stapels mobs te tanken :)

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heh, ik edite net me post hiervoor ja. imp TM was wel fijn toen we Intervene nog niet hadden, maar nu niet echt meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-06 14:50
Anoniem: 185485 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 09:16:
[...]

Beastmaster all the way!
Ben zelf ook BM specced en top regelmatig de damagelijst.
Trueshotaura sucks in TBC en silencing shot werkt afgezien van wat raidtrash nergens, dus niet echt waard om daar je eigen damage voor te gimpen.

step1: spec http://www.wowhead.com/?talent=mebM0xxRwuVoVVbRV

Stop eventueel de punten van efficiency in imp Huntermark

step2: maak de volgende macro aan:

#showtooltip Steady Shot
/script UIErrorsFrame:Hide()
/castsequence reset=3 Steady Shot, Auto Shot
/cast [exists,target=pettarget] Kill Command
/script UIErrorsFrame:Clear(); UIErrorsFrame:Show()

step3: Pak een kop koffie en drink deze terwijl je bovenstaande macro spamt
Die macro ken ik maar ik heb toch het gevoel als of ik meer damige maak met de volgende sec. stady shot,
arcane shot en dan multi-shot daarna 2x stady shot en dan weer arcane shot en een multi-shot

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zonder autoshots tussendoor gaat je mana te snel op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185485

daanski82 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 15:30:
[...]

Die macro ken ik maar ik heb toch het gevoel als of ik meer damige maak met de volgende sec. stady shot,
arcane shot en dan multi-shot daarna 2x stady shot en dan weer arcane shot en een multi-shot
Op die manier doe je inderdaad meer dps, en is aan te raden bij trash, alleen voor sustained dps op bosses is het invoegen van arcane en multi af te raden, daar deze relatief veel mana kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Laatst online: 14-05 11:50
Klopt niet helemaal, de cycle op bossfights is compleet afhankelijk van het feit of je een shadow priest krijgt of niet, en als je deze niet hebt gebruik dan multi 1 en fel mana pots dan kan je ook heel lang doorgaan, pure Auto/Steady doe je alleen als je vlak boven de 1.5 sec speed zit en 0-50 ms connectie hebt.

Als ik shadow priest heb dan is het max rank ms en gewoon een cycle spammen waarin ms word gebruikt als de CD off is en arcane elke keer dat KC up is zodat KC+Arcane tussen 2 auto's in past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heerlijk bugje gehad dit weekend,

sta te wachten op de lift in UC - wist al dat die lift buggy kan zijn maar stond er toch te dicht op blijkbaar , poef, connection lost.

reconnect ... sta ik in stonetalon, in dat gebied waar de bomen gehakt zijn . bij het water ...
Mét 4 UC guards! , en de lift die omhoog en naar beneden gaat - en zelfs bovenaan de deur die open en dicht gaat... sterker nog .. ook de 2e lift is zichtbaar , voor een klein stukje want het merendeel daarvan zit in de berg
ik zwem in het water , maar als ik duik dan krijg ik geen breath balk

vreemd

dus ik besluit een stukje te lopen .. ik krijg de melding dat ik de silverpine general join en UC chat verlaat ... vreemd . er loopt geen enkele mob rond.. en een stuk verderop zie ik ineens wel mobs .. maar dan de silverpine varianten en niet de stonetalon mobs

... hmmm

en tijdens het lopen op de grond ineens een breath balk , en dan weer niet .. gaar allemaal

toen maar eens logout / login gedaan

ben ik ineens onder de grond in stonetalon , beetje in het water te trappelen.
besluit om een klein stukje te zwemmen . maar dat gaat niet lang goed en ik val 3 kilometer naar beneden.. splut

hmmmm

release spirit gedaan . zie dat mijn lijkje ligt op een plek waar ik nog nooit geweesd ben
loop er langzaam heen, ondertussen maar eens een ticket gemaakt

en ja hoor .. mijn corps lijkt ergens in een bergwand te liggen
ondertussen een gm in whisp, en die geeft aan dat mijn lijkje in een grot ligt in de berg..

tja .. het zal , ik ken het gebied niet .. loop een rondje , zie een opening . loop de berg in
en inderdaad .,.. een corpse

tussen een aardige groep met level ?? allied elite mobs

dus ik die gm maar gewhisped dat daar resurecten echt geen optie is. krijg een teleport naar de spirit healer.. joepie .. paar silver en een hoop tijd verloren. wel een leuke ervaring

vond het wel flauw dat ik niet een paar coins voor repair, excuses namens blizzard en de resurection sickness weggehaald kreeg.. maargoed , je kan niet alles hebben

maar ... wel screenshots :)
(heb ze alleen op een forum van guilde gepost en kan hier niet overal het internet op :( - m.a.w. die linkjes houden jullie tegoed)

op zich is het allemaal wel verklaarbaar wat er gebeurde, kan redelijk goed genoeg overweg met computers om in te zien hoe en wat .. maar dan nog ;) , het verhaal is wel leuk

(simpel gezegd , feitelijk was ik nog in silverpine , alleen ik zag stonetalon, en doordat in mijn omgeving ik de wereld van stonetalon aan het volgen was was ik na het opnieuw aanmelden volgens de server op een plek onder de grond, onder de grond lopen werkt niet dus val je door de wereld , resurecten/doodgaan op een plek waar je niet kan wezen kan niet goed, dus teleport je corpse op de dichtstbijzijnde logische plek , wat in dit geval de grot was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185485

well, de guild waar ik in zit zit niet echt ruim in zijn shadowpriests :S
Mocht er toch een meegaan zit deze eigenlijk altijd in een healer/castergroep, maar ben erg tevreden met mijn topdps group :)
2xbm hunter, feral druid, MM of Surv hunter (afhankelijk van welke er mee is) :P
<3 2x ferocious inspiration

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Laatst online: 14-05 11:50
hehe ja, 2 BM hunter, 1 SV hunter, 1 Ferol en een Spriest bij ons :p, ook alleen maar dankzei de zomervakantie en lagere attendance van sommigen maar goed ik heb iig 9 van de 10 fights een spriest in mijn groep gelukkig (2 of 3 mee met elke raid)

[ Voor 56% gewijzigd door Ashrah op 17-07-2007 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Laatst online: 01-12-2022
Anoniem: 171114 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 15:21:
[...]
je zou inderdaad met een nieuwe trial key een nieuw account met nieuwe characters kunnen aanmaken
[...]
grote kans dat je het account op de US website gemaakt hebt maar met een UK versie probeert in te loggen ... of andersom
Ah ik zie het... de US site gaf geen trials meer af.. en toen heb ik via de EU site een trial gemaakt.. en kreeg inderdaad een nieuwe downloader voor de EN-GB versie. Naja m'n internet hier is snel genoeg.

Is er nog een specifieke realm waar veel mensen hier zitten? Het is nogal lastig om in contact te komen met mensen als trial omdat je nie mag whisperen niet in general mag praten.

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

veel andere mensen hier zitten met hoge level characters te spelen
begrijp me niet verkeerd, je bent vrij te gaan waar je wilt - ook op meerdere realms tegelijk is mogelijk ;) .. alleen of zij een avondje raiden/farmen in outland laten schieten voor iemand met een trial account wat te helpen .. mhwa ..

in het realm aggramar - in UK - zit ik aan de horde kant met een algemeen helper guild om me heen te spelen, sunken temple pilots
stuur maar een berichtje aan me ingame
mijn main is cozwise .. maar zit de laatste tijd veel te spelen onder pyrophobia

ben bereid je een aantal leuke dingen te laten zien, en anders wel de andere guildies als ik er niet ben.

ps ... het is wel een PVE server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
RaseriaN schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 13:10:
[...]

[...]

Heb Gruul een keer geOT'd maar het is gewoon irritant dat je hele tijd laag in je Rage zit.
Tuurlijk krijg je elke keer die klap op je klep, maar je genereert zelf erg weinig Rage tov. Druids.
BloodRage is een lifesaver daar, anders had ik nooit genoeg threat kunnen opbouwen.

- Edit -
Ander vraagje.
De beste Holy/Disc build voor zowel raiding als 5 mans Healing is:
http://www.wowhead.com/?talent=dxRhzhxzbZfxxccMqVhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StupidMonkey
  • Laatst online: 18:08
StupidMonkey schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 12:56:
Is het jullie ook opgevallen dat je na de laatste patch niet meer dual-WoW kunt draaien? Ik heb 2 accounts, nou kon ik altijd op mijn eigen pc 2x WoW draaien met elk een ander account.

Na de patch kan dat plots niet meer, of ligt het probleem bij mij? (geen addon updates whatsoever, sinds de laatste patch) :?

Ook kon ik bovenstaand truukje doen voor mijn notebook, helaas nu dus ook niet meer. Zelfs als ik 1 account op mijn desktop, en de ander op mijn notebook draai, disconnect degene die als eerste was geconnect. (Router instellingen thuis zijn niet veranderd, en heb dit ook getest bij iemand anders, en daar zat ik met hetzelfde probleem dat ik niet 2x tegelijk online kon zijn met mijn 2 accounts :? )

Weten jullie of ik dit ergens kan terugvinden, hoe dit te fixen?

Bedankt alvast!
Niemand opgevallen? Moet ik anders toch maar eens de techforums in gaan duiken ofzo :(.

i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218660

Pff kan geen keuze maken tussen warrior tank of paladin tank , kwil een tank char maken
wat is meer gevraagd , en wat is bewezen beter (A)????
:p kan niet kiezen ._.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Warrior is meer gevraagd want men kent de paladin tank niet ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213082

Dan ken jij de rogue tank nog niet 8)

85% chance to dodge

Kort maar krachtig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218660 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 19:42:
Pff kan geen keuze maken tussen warrior tank of paladin tank , kwil een tank char maken
zou het niet weten joh , het is je eigen keuze .... maak ze allebei , level ze tot lvl 20 en stel jezelf de vraag opnieuw :P

maar zonder gekheid ..
ik zag laatst een paladin in actie

behoorlijke armor, en je kan er nog een keer een heal ingooien ook (tenminste ik meende dat te zien of ik ben gek)

nou zal het niet de bedoeling zijn als je aan het tanken bent in een instance om jezelf te healen
maar het kan wel heel handig zijn bij solo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213082

Maakt niet veel uit of je agro maakt met heale of hitte. De DPS wordt toch wel gedaan door andere classes.

Of zie ik het verkeerd? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171114 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 20:02:
[...]

zou het niet weten joh , het is je eigen keuze .... maak ze allebei , level ze tot lvl 20 en stel jezelf de vraag opnieuw :P

maar zonder gekheid ..
ik zag laatst een paladin in actie

behoorlijke armor, en je kan er nog een keer een heal ingooien ook (tenminste ik meende dat te zien of ik ben gek)

nou zal het niet de bedoeling zijn als je aan het tanken bent in een instance om jezelf te healen
maar het kan wel heel handig zijn bij solo
daar d8 ik ook aan
paladin kan beter soloen tot 70 imo dmv heals en blessing enzo , en heeft ook de armor aura
Warrior heeft weer attack skills en iets betere aggro skilss ????

drm :p en tot 20 lvlen duurt bij mij zo lang , kweet niet wrm , denk omdat ik hte spel nog niet zo goed ken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat van levelen tot 20 was een grap natuurlijk :P

zit wel een kern in, je kan natuurlijk wel ze gewoon een avondje uitproberen, als je tussen 6 en 10 uitkomt moet je een redelijk beeld gekregen hebben zou ik denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171114 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 20:13:
dat van levelen tot 20 was een grap natuurlijk :P

zit wel een kern in, je kan natuurlijk wel ze gewoon een avondje uitproberen, als je tussen 6 en 10 uitkomt moet je een redelijk beeld gekregen hebben zou ik denken
kheb ze nu beide at lvl 8
ik merk wel dat de warrior @ lvl 8 meer damage doet
maar daar komt bij dat de paladin ook goed healt en iets meer armor heeft

pff zo moeilijk :x
kga ze ff doortrainen tot lvl 10 en dan kijk ik nog een keer

EDIT:
omdat ik mn warrior 2 lvls 8ermekaar had getrained merkte ik pas hoe fijn ik het vond spelen toen ik weer op mn paladin ging
kvind imo paladin erg fijns spelen op 1 of andere manier , dus mn keuze is gevallen op paladin (a)

khad dus nog 1 vraag, zal ik mn talent tree meteen met protection opbouwen , of eerst retri doen en @ later lvl (60-70) speccen naar protection (retrio om te lvlen)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 218660 op 17-07-2007 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152262

Kzou dan toch eerst retri speccen, lvl't naar het schijnt toch sneller. Zoveel te sneller kun je protection nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Hey mensen, kijk hier al eventjes rond en dacht zal me eens voorstellen hier.

Ik ben GoUdViS (armory) en begin net lekker op stoom te komen met mijn eerste char.

Vanavond RFD gedaan en daar dropte voor mij de Glowing Eye of Mordresh :P en Plaguerot Sprig :9 dus was een succesvol avondje. De Robes of the Lich dropte van het weekend al en vanavond al mijn gold uitgegeven aan 150+ health erop. Gaat vast goed van pas komen met grinden >:)

Op mijn verlanglijstje staat nog steeds de Illusionary Rod (lukt maar niet, verlies iedere keer need :(), Deathmage Sash en Whitemane's Chapeau

Zijn er mensen met nog op of aanmerkingen op mijn char of tips voor de beginnende speler? Let niet op de professions (Don't know what i was thinking :+).

Voor de rest snap ik niet wat iedereen tegen mages heeft (blizzard forum :X ) maar mij bevalt het uitstekend (AoE grinden roeleert ;)) en volgens mijn dps metertje sta ik vaak bovenaan in instances (plekje 1 of 2).

Owja, is er een makkelijke manier om nog een group te vinden voor SM Library op mijn lvl? Via de group finding functie kan ik het niet meer selecteren :?

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156840

Vraagje voor de hunters, wat zien mensen in rapid killing? Ik vind dat echt de meest nutteloze ability die er is, kan je beter 2 punten in imp conc wat nog kan helpen op het killen van trash als een mage/warlock/spriest perongeluk aggro'd. Ik zie echt het nut er niet van is :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

woah de geld stroomt echt binnen in outland nog 150g te gaan voor mijn flying mount terwijl ik nog maar level 62 ben , en 2 level ervoor mijn epic mount had .

Maar ik ziet in een probleem :(
sinds ik deze sword heb http://www.wowhead.com/?item=16345
elke keer als ik instance in ga word ik gek de threat van mij is gewoon niet normaal hoog ik gebruik natuurlijk feint maar na 2 sec dat ik feint heb gebruikt heb ik de agro op mij en dan krijg ik steeds de schuld ,waarom ga je zo snel dood blaa blaa blaa ....
ligt het nou aan mij of ziet ik steeds met de verkeerde tankers :s ?
Wat ook de probleem kan zijn is dat , dat sinisterstrike gewoon te hard hit als ik nu meer criti doet die ong tussen de 800 en de 1k damage criti en als de monster dood is en ga op de volgnde is mijn criti strike 65% voor de volgende aanval .
Dus ik krijg direct na dat de tanker heeft aangevallen de agro op

Weten de rogue's hier mieschien wat ik eraan kan doen om dat probleem te verhelpen ?
of moet ik gewoon stoppen met vechten als ktm het aangeeft en daardoor niet 40% van de dps doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218209

Hey,

Speelt iemand hier toevallig op Zenedar of Warsong? ik speel op Zenedar maar wou vragen of er veel lagg is op Warsong heh .. bedankt ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
GoUdViS schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 23:15:
De Robes of the Lich dropte van het weekend al en vanavond al mijn gold uitgegeven aan 150+ health erop. Gaat vast goed van pas komen met grinden >:)
Ik vind het zonde van het geld om op lagere levels geld uit te geven aan items/enchants. Omdat je het uiteindelijk vrij snel weer gaat vervangen, tenzij je er mee gaat pvpen. Aan de andere kant heb je op dit level waarschijnlijk relatief meer plezier van 150 hp dan op level 70 :).
Weten de rogue's hier mieschien wat ik eraan kan doen om dat probleem te verhelpen ?
of moet ik gewoon stoppen met vechten als ktm het aangeeft en daardoor niet 40% van de dps doen :+
Je kan de tank even wat tijd geven om aggro op te bouwen :). Wacht even een paar tellen en val dan pas aan.

[ Voor 20% gewijzigd door Sallin op 18-07-2007 08:17 ]

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
  • Laatst online: 25-01 13:16
Vincentio schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 18:06:
[...]

De beste Holy/Disc build voor zowel raiding als 5 mans Healing is:
http://www.wowhead.com/?talent=dxRhzhxzbZfxxccMqVhz
Dat dit de best build is ben ik helaas niet met je eens.
- Je hebt geen 5/5 in silent resolve, dit toch echt handig.
- Imp. Powerword:Shield, 3 talent points voor 15%. dat is 1315+15%= 1512 damage. Die 200 extra becherming gaat je niet redden. (hier even de 10% van je +healing buiten beschouwing gelaten.)

Maar uit eindelijk is het een persoonlijke voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94605

Anoniem: 213082 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 20:07:
Maakt niet veel uit of je agro maakt met heale of hitte. De DPS wordt toch wel gedaan door andere classes.

Of zie ik het verkeerd? :+
Dat zie je verkeerd. :)

Tijdens het tanken is het niet mogelijk om te healen. Zodra je een spell start die niet instant is kun je geen parries en blocks meer doen. Dit is natuurlijk zeer onwenselijk. Daarbij komt ook nog eens dat de paladin heals erg weinig threat genereren.

De enige heal die ik gebruik tijdens het tanken is LoH en dan alleen als een o-shit heal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218660 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 19:42:
Warrior en paladin tanks zijn compleet anders.

Warriors zijn gewoon de betere tanks. Ze hebben het makkelijker met het verzamelen van armor. Ze hebben verschillende o-shit buttons. Ze hebben meer health. Verder zijn ze de enige tanks die makkelijk bosses kunnen tanken die fearen.

Paladin hebben één o-shit button en dan ook nog maar één keer per uur als je prot spec bent. Ze moeten betere armor verzamelen om op een vergelijkbaar nivo van een zelfde level warrior te zitten. Ze hebben altijd 1-2K minder health als een zelfde level warrior.

Plus punten van paladin is dat het ontzettend leuk is om mee te tanken. Je bouwt meteen vanaf seconde 1 van het gevecht een grote threat op en dps kan meteen beginnen met nuken. Het is ook heel makkelijk om grotere aantallen mobs tegelijk te tanken.

Het grootste nadeel aan paladin tanks zijn nog altijd de mensen om je heen. Je krijgt altijd "paladin kunnen niet tanken" of "paladin kunnen alleen maar healen" over je heen. Tot je ze een keer in 30 minuten door een normale shattered halls mee neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
"Het grootste nadeel aan paladin tanks zijn nog altijd de mensen om je heen. Je krijgt altijd "paladin kunnen niet tanken" of "paladin kunnen alleen maar healen" over je heen. Tot je ze een keer in 30 minuten door een normale shattered halls mee neemt."

kunnen lolladins tanken dan?

geintje :P

ik deed laats sethekk met een pala tank (ik had toen alleen nog niet half de gear die ik nu heb)
en ik kwam maar niet boven hem uit in de dps.....als afll lock dan wel, maar die AoE die ik kan op de vogeltjes moeten zat zijn om me bovenaan te zetten

die pala had ook gewoon blauwe zooi, net als ik.

ik en die nub mage d8en echt van :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

Hmzaniac en anderen,

Bedankt voor de info over de tank specs en rotaties. Onze MT heeft zich perfect aangepast en genereerd nu ongeoefend al circa 550 - 700 TPS en ik heb al spikes gezien van 800 TPS. Als hij dit nu vast kan houden en het gemiddelde omhoog haalt komen we er wel. De dps zit allemaal dik in orde maar als je niet voluit kan gaan houd het snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222867

GoUdViS schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 23:15:
......
Owja, is er een makkelijke manier om nog een group te vinden voor SM Library op mijn lvl? Via de group finding functie kan ik het niet meer selecteren :?
Je kunt namelijk via "Looking for group" zet je de optie automatisch joinen uit. Mede door deze optie aan te zetten activeer je ook de channel /4. Deze kun je tijdens het spelen in de gaten houden voor spelers die nog meerdere spelers zoeken.
Daarbij kun jezelf ook daarin in (channel /4) aangeven dat je een groep of spelers zoekt voor SM Library.
Tevens heb je ook het tab "Looking for more" zoeken naar andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
Anoniem: 222867 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 09:30:
[...]

Je kunt namelijk via "Looking for group" zet je de optie automatisch joinen uit. Mede door deze optie aan te zetten activeer je ook de channel /4. Deze kun je tijdens het spelen in de gaten houden voor spelers die nog meerdere spelers zoeken.
Daarbij kun jezelf ook daarin in aangeven dat je een groep of spelers zoekt voor SM Library.
Tevens heb je ook het tab "Looking for more" zoeken naar andere spelers.
denk eerder dat zijn probleem is dat z'n lvl te hoog of te laag is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 20:25
lethalnl schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 09:04:
"Het grootste nadeel aan paladin tanks zijn nog altijd de mensen om je heen. Je krijgt altijd "paladin kunnen niet tanken" of "paladin kunnen alleen maar healen" over je heen. Tot je ze een keer in 30 minuten door een normale shattered halls mee neemt."

kunnen lolladins tanken dan?

geintje :P

ik deed laats sethekk met een pala tank (ik had toen alleen nog niet half de gear die ik nu heb)
en ik kwam maar niet boven hem uit in de dps.....als afll lock dan wel, maar die AoE die ik kan op de vogeltjes moeten zat zijn om me bovenaan te zetten

die pala had ook gewoon blauwe zooi, net als ik.

ik en die nub mage d8en echt van :S
Zijn dat niet vet veel undeaths en doet zijn holy damage dan niet altijd +50% damage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222867

lethalnl schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 09:32:
[...]

denk eerder dat zijn probleem is dat z'n lvl te hoog of te laag is
Klopt, je kunt alleen de dungeons selecteren als je er (nog) quests voor hebt. Of de juiste level.
Daarom gaf ik ook aan dat je dan de /4 channel activeert. En hierdoor ook de oproepen van andere
kunt lezen. Dan hoef je ze alleen te whisperen (/w) dat je wel wilt joinen, indien zij dat natuurlijk ook willen. Zelf activeer ik ook deze channel om toch nog bepaalde dungeons/instances te doen.

En een healer is vaak welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

barfieldmv schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 09:35:
[...]

Zijn dat niet vet veel undeaths en doet zijn holy damage dan niet altijd +50% damage?
Nee? :)
Ben jij niet in de war dat de threat door een paladin zijn holy damage met 90% wordt verhoogd?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

TiMMieJ schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 09:28:
Hmzaniac en anderen,

Bedankt voor de info over de tank specs en rotaties. Onze MT heeft zich perfect aangepast en genereerd nu ongeoefend al circa 550 - 700 TPS en ik heb al spikes gezien van 800 TPS. Als hij dit nu vast kan houden en het gemiddelde omhoog haalt komen we er wel. De dps zit allemaal dik in orde maar als je niet voluit kan gaan houd het snel op.
Mooi :)

voor nog meer threat: laat hem http://www.wowhead.com/?item=29387 halen van zn eerste badges en macro hem op zn shield slam.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

Hmzaniac schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 09:42:
[...]

Mooi :)

voor nog meer threat: laat hem http://www.wowhead.com/?item=29387 halen van zn eerste badges en macro hem op zn shield slam.
Zal ik doen. Wel kreeg ik nog de vraag of jij nog je HS sunder macro welke je eerder aangaf met ons kon delen? Hij was hier wel in geinteresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:10
Fireb@ll schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 08:20:
[...]

Dat dit de best build is ben ik helaas niet met je eens.
- Je hebt geen 5/5 in silent resolve, dit toch echt handig.
- Imp. Powerword:Shield, 3 talent points voor 15%. dat is 1315+15%= 1512 damage. Die 200 extra becherming gaat je niet redden. (hier even de 10% van je +healing buiten beschouwing gelaten.)

Maar uit eindelijk is het een persoonlijke voorkeur.
idd, 5/5 silent resolve is zeker wel een must voor 5man parties. Vinnet een rare build zonder idee erachter, veel healing ja in holy tree maar dan zonder aggro talents 8)7 En solo zal je niks hebben aan al die healing talents zowiezo...

2/2 Healing Prayers -> naar silent resolve, 20% minder mana op PoM die nu een cooldown heeft van 12? secs.
Daarna nog 3 punten halen uit Imp shield en die ook in silent resolve gooien en laatste puntje in Martyrdom ofzo, wel handig bij het grinden.
Anoniem: 94605 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 08:47:
[...]

Daarbij komt ook nog eens dat de paladin heals erg weinig threat genereren.
En waarom genereert die minder threat? 2 healing is nog altijd 1 threat, voor welke classe ook dan zonder talents.

[ Voor 13% gewijzigd door Helox-in-a-box op 18-07-2007 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zo, eindelijk alles rond voor een Belt of the Guardian, waarschijnlijk van het weekend in mijn bezit, joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helox-in-a-box schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 09:52:
[...]
En waarom genereert die minder threat? 2 healing is nog altijd 1 threat, voor welke classe ook dan zonder talents.
Druid (met sublety gespecced)
Subtlety (5pt Talent) .96/.92/.88/.84/.80x for all spells

Priest
Silent Resolve (5pt Talent) .96/.92/.88/.84/.80x for Holy and Discipline spells

Paladin
Passive Reduction (Healing) .5x for healing spells

Bron: http://www.wowwiki.com/Threat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 13:05
Anoniem: 142494 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 10:03:
[...]

Druid (met sublety gespecced)
Subtlety (5pt Talent) .96/.92/.88/.84/.80x for all spells
:? Silent Resolve (5pt Talent) .96/.92/.88/.84/.80x for Holy and Discipline spells

Paladin
Passive Reduction (Healing) .5x for healing spells

Bron: http://www.wowwiki.com/Threat
Maar het ging over een tanking pally... Die heeft geen point gespendeerd aan threat reductie...
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is een passieve aggro reduction op healing spells als ik het goed heb.
Dus 2 heal is 1 aggro bij paladin.

Maar bij andere healing classes is 2 heal bijna 2 aggro.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 142494 op 18-07-2007 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
K... vandaar dat Pally's zo lekker kunnen healen... Scheelt een hoop zonder talents... Misschien toch maar holy gaan met de mijne dan...

Nah tanking is leuker (lvl 52 prot pally)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UdiBenLudi schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 10:11:
[...]

Maar het ging over een tanking pally... Die heeft geen point gespendeerd aan threat reductie...
:?
Iedere paladin heeft een passive skill (geen talent) waardoor zijn healing minder threat genereerd dan healing van een andere klasse.

Simpel uitgelegd. Een heal van 100 geeft dan 50 aggro. Met 90% extra threat kom je dan op 95 threat. Een spell die 100 holy damage doet geeft 90% extra threat en dan kom je op 190 threat.

Het heeft geen zin als een prot pally om te healen als je threat wil genereren.

Daar komt nog een keer bij dat de manapool van een prot pally in tank uitrusting bijzonder klein is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 142494 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 10:12:
Het is een passieve aggro reduction op healing spells als ik het goed heb.
Dus 2 heal is 1 aggro bij paladin.

Maar bij andere healing classes is 2 heal bijna 2 aggro.
1 hate = 1 dmg = 2 heal = 4 pally heal

pally's hebben die passive gekregen omdat het in het begin anders te makkelijk was om als pally te selfheal-tanken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180058

Is er hier iemand die nog een lvl 70 warlock wil verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

TiMMieJ schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 09:46:
[...]

Zal ik doen. Wel kreeg ik nog de vraag of jij nog je HS sunder macro welke je eerder aangaf met ons kon delen? Hij was hier wel in geinteresseerd.
uh... ehm. even uit mn hoofd.

code:
1
2
3
4
#showtooltip Devastate
/cast Devastate
/stopcasting
/cast Heroic Strike

Hoewel ik deze niet met sunder gebruik, foutje van mijn kant, maar met devastate. Sunders gooi ik er gewoon zsm 5 op met een normale threat rotatie en vervolgens gooi je die macro in je rotatie. Voor heroics waar je toch nooit genoeg rage krijgt doe je nooit devastates, en voor 10/25 man raids heb je toch genoeg rage om constant te dumpen met HS.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
Anoniem: 180058 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 10:40:
Is er hier iemand die nog een lvl 70 warlock wil verkopen?
Geintje zeker... Locks worden niet verkocht... Te cool... 8) 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
gister voor het eerst hydross geprobeerd. rond de 50% gekregen :(. Helaas waren er een hoop niet gefocussed. Probleem was wanneer de tank voor de adds dood ging. Dan was het dus een whipe. Dit gebeurde in 8 van de 10 gevallen. Hij heeft wel veel frost/nature resistance gear. Tis een paladin. Misschien beter een warrior of druid hiervoor nemen of een extra offtank erbij halen.
Iemand nog essentiele tips voor dit gevecht?

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.