Het World of Warcraft topic - Deel 124 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.092 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-06 15:15

Snuffel

Vroem!

MantaMania schreef op maandag 16 juli 2007 @ 13:08:
[...]

oke dus jij wacht eerst of een dot genoeg van je hp heeft afgehaald voor je hem disspelled?
Ikke wel, anders blijf ik bezig :)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-06 13:05
Heb persoonlijk niet zo heel veel ervaring in Arena's maar kan mij voorstellen dat het dispellen van DOT's dodelijk kan zijn ivm Unstable Affliction... Bij 2 vs 2 is het zowiezo meer burst en duren battles niet lang genoeg om je daar zorgen over te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
MantaMania schreef op maandag 16 juli 2007 @ 13:08:
[...]

oke dus jij wacht eerst of een dot genoeg van je hp heeft afgehaald voor je hem disspelled?
Na twee keer dispellen kijk ik wel even wat 'ie eigenwijs als 'ie is toch op me blijft gooien. Hoogste rank SWP kost toch veel meer mana dan cleanse, dus als 'ie het blijft proberen moet er toch iets mis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-06 16:11

TiMMieJ

PSN: Orixez

Exitium schreef op maandag 16 juli 2007 @ 13:30:
[...]

Na twee keer dispellen kijk ik wel even wat 'ie eigenwijs als 'ie is toch op me blijft gooien. Hoogste rank SWP kost toch veel meer mana dan cleanse, dus als 'ie het blijft proberen moet er toch iets mis zijn.
Precies dat is in 2vs2 dus 4 dispells max als je daar uberhaubt al disspelled. Maar in 5 vs 5 is dat misschien al 10x een dispell wat toch al weer mana weggesnoept heeft tov de moeite die er in zit.
En tuurlijk zal iedereen daar anders op inspringen maar ik ben dan benieuwd hoe de meeste er over denken. En nu als ik het zo lees zal ik het niet moeten spammen maar kan het een leuk trucje aan het begin en tussendoor zijn om toch wat extra mana te burnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
TiMMieJ schreef op maandag 16 juli 2007 @ 13:41:
[...]

Precies dat is in 2vs2 dus 4 dispells max als je daar uberhaubt al disspelled. Maar in 5 vs 5 is dat misschien al 10x een dispell wat toch al weer mana weggesnoept heeft tov de moeite die er in zit.
En tuurlijk zal iedereen daar anders op inspringen maar ik ben dan benieuwd hoe de meeste er over denken. En nu als ik het zo lees zal ik het niet moeten spammen maar kan het een leuk trucje aan het begin en tussendoor zijn om toch wat extra mana te burnen.
Nee hoor, in vijf mans is dat ook twee of drie dispells, tenzij er meerdere priests rondlopen bij de tegenstander. Als een priest mij twee keer de laagste rank cast, ga ik er van uit dat 'ie dat bij allemaal doet. Zo niet, dan zie je dat na één of twee ticks ook wel en kun je alsnog dispellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

En dan is het Mass Dispel ftw! 8)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Exitium schreef op maandag 16 juli 2007 @ 13:46:
[...]

Nee hoor, in vijf mans is dat ook twee of drie dispells, tenzij er meerdere priests rondlopen bij de tegenstander. Als een priest mij twee keer de laagste rank cast, ga ik er van uit dat 'ie dat bij allemaal doet. Zo niet, dan zie je dat na één of twee ticks ook wel en kun je alsnog dispellen.
in 5 mans zie je zowieso alle hp omlaag gaan ;)
Daarbij zitten er meerdere dots op iedereen waarschijnlijk en heb je niet voor het uitkiezen welke je disspelled. (muv verschillende soorten uiteraard)
Vaak in het heetst van de strijd word ie wel gedisspelled maar ik vraag me eigenlijk af of het de tijd waar is want tot op heden heb ik nog niet echt mana problemen in arena maar ik heb dan ook nog nooit 5 mans gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:53

NoTimeRemains

I know

het verschil tussen Drain Soul (van de Warlock) en die spell van de Priest is dat ze ook procced als deze honour krijgt

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

spirit tap proct ook op honour dacht ik?

laatste keer dat ik pvp'de met mn priest iig wel.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:53

NoTimeRemains

I know

je hebt gelijk sorry ...
Spirit Tap

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ingame voice! Eindelijk! Dat riep ik echt een jaar terug al dat dat de shit zou zijn. Nu wel hopen dat het een beetje een degelijke implementatie gaat worden, want op laggende stemmen zit ik ook niet te wachten. Het scheelt, mits het werkt, in elk geval de kosten voor ventrilo servers en het gezeik om dat allemaal in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:27
Ik vind het eigenlijk een naar smaakje hebben dat ingame talk.

Er zijn mensen die een hoop geld geinvesteerd hebben in teamspeak/ventrillo servers, en daar kun je nu tegen een kleine vergoeding een behoorlijk stabiele spraakserver gerbuiken.

En dan gaat blizz het 'even' in zijn game stoppen. Klinkt een beetje microsoft/koppelverkoop achtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik kijk er niet zo tegenaan het is gewoon een extra service die blizzard aanbied het is niet zo dat de hele markt opeens gedomineerd wordt doordat blizzard ingame talk met wow meeleverd. Wat wel gebeurde met windows media player en internet explorer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 25-06 13:05
Vind het ook wel handig. Wanneer je met een PUG bent kun je tenminste wat makkelijker met elkaar communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Ja dat is waar. En waarschijnlijk (als ze slim zijn) zal blizz de technologie wel gewoon van ts/vent overnemen. Ik denk dat wij toch gewoon nog onze vent server gaan gebruiken totdat 100% zeker is dat die ingame speech goed werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

In game talk... Hmm, misschien leuk voor sommigen, voor mij persoonlijk absoluut niet nodig.
Heb het nooit gemist en zal het ook niet gaan gebruiken ook.

Het mooie van WoW spelen vind ik juist dat je het in alle rust kan doen, met of zonder geluid.
Overkill als je het mij vraagt, al kan ik mij voorstellen dat hardcore raiders er behoefte aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 23-06 11:21
Snuffel schreef op maandag 16 juli 2007 @ 14:35:
In game talk... Hmm, misschien leuk voor sommigen, voor mij persoonlijk absoluut niet nodig.
Heb het nooit gemist en zal het ook niet gaan gebruiken ook.

Het mooie van WoW spelen vind ik juist dat je het in alle rust kan doen, met of zonder geluid.
Overkill als je het mij vraagt, al kan ik mij voorstellen dat hardcore raiders er behoefte aan hebben.
Denk dat het grootste gedeelte van alle raiders wel een voice progje zoals TS/Ventrilo gebruikt.
Sowieso gaat Blizzard niemand verplichten om ingame voice te gebruiken, dus ik snap de ophef niet.

[ Voor 8% gewijzigd door SouLmaN op 16-07-2007 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

TS werkt ook als je WoW ge DC-ed ben ;)
In game geeft dan ook een (verlate) timeout, kortom lekker TS gebruiken :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Atlas schreef op maandag 16 juli 2007 @ 14:47:
TS werkt ook als je WoW ge DC-ed ben ;)
In game geeft dan ook een (verlate) timeout, kortom lekker TS gebruiken :)
Och dat vind ik nu helemaal geen reden eigenlijk. Als de implementatie goed is dan valt de hele noodzaak voor TS/Ventrilo weg. Bovendien maakt een dergelijke implementatie het inderdaad ook voor PuG's makkelijker om snel te communiceren. Uiteraard zal niet iedereen meteen massal aan de voice gaan - maar het kán straks wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 11:19
Nog paladin tanks hier zo ja kan je me wat tips geven Hoe ik dan kan tanken.
Ben het healen zat en wil een keer eens wat anders en dan helemaal een warrior te gaan levelen heb ik ook geen zin in.

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222867

Ik hoop wel dat je deze optie ook kan uitzetten.
hahahaha Nu heb je al personen die hyperactief door het scherm om je heen springen. En daarbij ook nog aan het chatten is in /say.
Zou er niet aanmoeten denken dan ook nog eens de stemmetjes van zulke personen te horen. :)
Ik hebzelf ook teamspeak gebruikt en ook ingame voice, zoals UT en BF2. Maar zoals bij de laatste vind ik dat er min of meer ook gewoon bij horen. Geeft in mijn beleving iets meer aan het spel. Voor WoW zie ikzelf daarin geen toegevoegde waarde. Zoals andere al eerder hebben geschreven. De personen die echt "diehard" raiden, die gebruiken toch al hun eigen teamspeak.

Wat niet weg neemt, dat ik het wel een goed initiatief vind van Blizzard. Tenslotte betalen we met ons allen er ook voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

RedDragon schreef op maandag 16 juli 2007 @ 14:59:
Nog paladin tanks hier zo ja kan je me wat tips geven Hoe ik dan kan tanken.
Ben het healen zat en wil een keer eens wat anders en dan helemaal een warrior te gaan levelen heb ik ook geen zin in.
Stap 1: defense op 490
Stap 4: 200 spell damage
Stap3: lekker wat instances doen en je class op de tank way leren kennen :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Is er een addon die bijhoudt door welke "vijanden" je gegankt bent? Ik dacht dat iemand het hier op GoT het een keer had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

rodie83 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 14:53:
[...]

Och dat vind ik nu helemaal geen reden eigenlijk. Als de implementatie goed is dan valt de hele noodzaak voor TS/Ventrilo weg. Bovendien maakt een dergelijke implementatie het inderdaad ook voor PuG's makkelijker om snel te communiceren. Uiteraard zal niet iedereen meteen massal aan de voice gaan - maar het kán straks wel.
Als ik op een zaterdagmiddag ben overgehaald door een guildie om met zn pug mee te gaan heb ik tbh liever geen 12jarige mannetjes over mn headset schreeuwen :|

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-06 20:10
Atlas schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:11:
[...]
Stap 1: defense op 490
Stap 4: 200 spell damage
Stap3: lekker wat instances doen en je class op de tank way leren kennen :)
En stap2? :)
Anoniem: 158967 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:18:
Is er een addon die bijhoudt door welke "vijanden" je gegankt bent? Ik dacht dat iemand het hier op GoT het een keer had.
Epeen (jaja) is wat je zoekt denk ik.
http://files.wowace.com/Epeen/Epeen.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:33
FireAge schreef op maandag 16 juli 2007 @ 14:24:
Ik vind het eigenlijk een naar smaakje hebben dat ingame talk.

Er zijn mensen die een hoop geld geinvesteerd hebben in teamspeak/ventrillo servers, en daar kun je nu tegen een kleine vergoeding een behoorlijk stabiele spraakserver gerbuiken.

En dan gaat blizz het 'even' in zijn game stoppen. Klinkt een beetje microsoft/koppelverkoop achtig.
No offence, maar welke malloot betaalt er in deze tijd voor een TS/Ventrillo server ???

Het draait op elke pc waar ook wow op gespeelt kan worden en met de huidige internet snelheid heeft het nog eens geen invloed ook op de verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:24
ActualFantasy schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:33:
[...]

No offence, maar welke malloot betaalt er in deze tijd voor een TS/Ventrillo server ???

Het draait op elke pc waar ook wow op gespeelt kan worden en met de huidige internet snelheid heeft het nog eens geen invloed ook op de verbinding.
TS / Vent moet daarin tegen wel altijd beschikbaar zijn voor de hele guild, ook als de GL er niet is / zijn pc heeft uitstaan... En om nu steeds van ip te moeten wisselen schiet ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Laatst online: 18:28

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Hmzaniac schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:25:
[...]

Als ik op een zaterdagmiddag ben overgehaald door een guildie om met zn pug mee te gaan heb ik tbh liever geen 12jarige mannetjes over mn headset schreeuwen :|
Dus mute je ze. Of je doet geen PUG's met 12 jarige mannetjes

Ik heb laatst een PUG gedaan voor hillsbrad, allemaal lvl 70 players en op normal mode..
Ik was de healer, er was een warrior als tank, en twee paladin en ene mages als dps. De paladins hadden 4.5k en 5.5k hp (ik moet ahast naakt gaan lopen om dat te halen), verder deden ze niet aan blessings. De mage was wel goed, de warrior was tank, omdat paladins niet konden tanken en had 9k hp met BoK.

Na een wipe op trash vroeg ik of een van de andere paladins healing gear bij zich had - wat ze uiteraard niet hadden en ben ik de party maar geleaved. (ter info; in mijn tank gear heb ik 12.5k hp unbuffed, in healing 9k met 11k mana, 1850 +healing, 150 mp5 while casting). Maar blijkbaar was de warrior een betere tank, en de twee paladins hadden geen flauw benul wat ze aan het doen waren - mijn ergste pug ervaring tot nu toe..

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Waarom dan in vredesnaam puggen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Kees schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:47:
[...]

Gelukkig doe ik echt vrij weinig pugs meer, alleen nog maar als ik de helft ken en zij instaan voor de andere helft (dus niet echt een pug meer). Maar het is meer zoiets dat ik denk dat het standaard inbouwen van voicecomms in wow betekent dat iedereen opeens verwacht dat je het ook gebruikt, of iig luistert.

En daar heb ik soms helemaal geen zin in, soms zit ik wel eens non-heroics te doen die ik ondertussen blind zou kunnen, en dan heb ik soms helemaal geen zin om te hoeven luisteren. Met teamspeak kan je daar iig nog voor kiezen, dat is meer het probleem zeg maar.
Ik heb laatst een PUG gedaan voor hillsbrad, allemaal lvl 70 players en op normal mode..
Ik was de healer, er was een warrior als tank, en twee paladin en ene mages als dps. De paladins hadden 4.5k en 5.5k hp (ik moet ahast naakt gaan lopen om dat te halen), verder deden ze niet aan blessings. De mage was wel goed, de warrior was tank, omdat paladins niet konden tanken en had 9k hp met BoK.

Na een wipe op trash vroeg ik of een van de andere paladins healing gear bij zich had - wat ze uiteraard niet hadden en ben ik de party maar geleaved. (ter info; in mijn tank gear heb ik 12.5k hp unbuffed, in healing 9k met 11k mana, 1850 +healing, 150 mp5 while casting). Maar blijkbaar was de warrior een betere tank, en de twee paladins hadden geen flauw benul wat ze aan het doen waren - mijn ergste pug ervaring tot nu toe..
:D

Worst pug ever tot nu toe was bm met een retridin die "wel even zou laten zien hoe je moest dps'en", een warlock die alleen maar de boss kon nuken en niet snapte dat er ook adds waren, een pvp specced disc/holy priest om te healen en een enhancement shaman die geen woord engels sprak.

Vervolgens lijkt het op een wipe op de 2e boss, en 'toevallig' gaat de warlock offline. iig nog de boss neergekregen (met wat moeite) en daarna maar mooi gehs'ed.

Het ergste was nog wel dat de helft van die mensen in t4/kara equiv rondliep, hoe kan je dan zo hard zuigen in bm?
Exitium schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:52:
Waarom dan in vredesnaam puggen? :P
Ik doe het ook niet meer hoor, alleen als het echt een hele goede vriend van me is die me toevallig nodig heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Hmzaniac op 16-07-2007 15:55 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Nivado schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:42:
[...]

TS / Vent moet daarin tegen wel altijd beschikbaar zijn voor de hele guild, ook als de GL er niet is / zijn pc heeft uitstaan... En om nu steeds van ip te moeten wisselen schiet ook niet op.
Dat en tevens kun je met de free versie maar 8 mensen tegelijk erop hebben. Of je moet met een oude versie gaan werken die de mac users weer niet blij maakt. Het is imo gewoon een goed product, dus ben best bereid daar 25 euro per jaar voor te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Hmzaniac schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:55:
[...]

Gelukkig doe ik echt vrij weinig pugs meer, alleen nog maar als ik de helft ken en zij instaan voor de andere helft (dus niet echt een pug meer). Maar het is meer zoiets dat ik denk dat het standaard inbouwen van voicecomms in wow betekent dat iedereen opeens verwacht dat je het ook gebruikt, of iig luistert.

En daar heb ik soms helemaal geen zin in, soms zit ik wel eens non-heroics te doen die ik ondertussen blind zou kunnen, en dan heb ik soms helemaal geen zin om te hoeven luisteren. Met teamspeak kan je daar iig nog voor kiezen, dat is meer het probleem zeg maar.
Je hebt met alle geluidopties de mogelijkheid ze aan en uit te zetten, dus zal met dat ingebouwde ding niet anders zijn. Gewoon vanaf het begin zeggen dat je het niet gebruikt, zou geen probleem moeten zijn. Luister zelf vaak muziek tijdens dat soort runs, veel beter. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

Ik vraag me het volgende af :
Ik ken iemand in RL level 62 hunter hij is ally ik horde
als wij gewoon afspreken op msn we nemen een plaats waar bijna niemand is in hellfire
we doen alle onze gear op onze bank , gaan allebij op de agesproken plaats killen elkaar totdat we genoeg van die honor dingen hebben waardoor je van die leuke rewards krijgt
Lukt dit denkje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185485

jah dit werkt, ken mensen die dit truukje ook in nagrand doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

overigens hoef je je gear niet uit te doen, die krijgt toch amper durability damage door pvp'en. en dan gaat het nog sneller ook :P

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Anoniem: 200262 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 16:22:
als wij gewoon afspreken op msn we nemen een plaats waar bijna niemand is in hellfire
we doen alle onze gear op onze bank , gaan allebij op de agesproken plaats killen elkaar totdat we genoeg van die honor dingen hebben waardoor je van die leuke rewards krijgt
Lukt dit denkje ?
Je moet wel in de buurt van de PvP objectives blijven anders krijg je alsnog geen marks.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:04
iemand die necronomicon 2 gebruikt of heeft gebruikt? ik zoek een vervanger voor necrosis maar krijg in necronomicon maar niet voor elkaar om de sphere te laten zien :(

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:38
Ah, tis weer -my-worst-pug-experience dag :)

Afgelopen weekend ff een instance gedaan met mn 61 warr, was net gedingt en heb em getransfered een week geleden van mn broertje zn account (die gestopt is met wow). Dus een gast /w me, ik terug naar em dat ik nieuw ben met warr, later nog in party uitgelegt dat ze ff rustig aan moeten doen want ik wist nog niet helemaal wat ik allemaal aan het doen was. Begint redelijk goed, we trekken bijna iedere keer 2 groups :P maar overleven het nipt, 67 rogue begint te klagen, nahja, ik nogmaals gezegt dat ze rustig aan moeten doen met mn naab-tankje ;)

Half uurtje later wipen we op een group, rogue wordt boos en leaved, shammy doet zn best om em terug te krijgen en we gaan weer verder ondanks wat woordenwisselingen. Beginnnen we aan de de demon (Rampants), wipen 2x maar krijgen em de 3e keer neer, klikt die rogue op de loot terwijl de shammy aan het lopen was, de lock (die kennelijk zn maatje was) klikt op Need op een staff (ofzo) en leaven met zn 2en de group |:( en toevallig waren het 2 nederlanders merk ik later op als ze leaven, en die vette aso rogue jat ook nog een chest leeg terwijl iedereen dood was... Dat was wel een vette domper op PUGs zeg, normaal gesproken zijn PUGs redelijk naab op Executus maar in de regel is iedereen vriendelijk enzo maar dit sloeg echt helemaal nergens op.

Later dus ff gegoogled op die rogue, bleek dattet een 16-jarige pubertje was met kapsones met een standaard CS-attitude... (niks slecht over 16 jarige cs-ers btw, ben zelf 16 jaar geweest en ook een aantal jaren verslaafd geweest aan cs ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-06 12:50
BootVluchteling schreef op zondag 15 juli 2007 @ 18:56:
waar kan je dat zien? :P maar bedankt.. ik ga ff itemrack testen. gezien het door 2 mensen wordt aangeraden
Ik zweer bij ItemRack, ik gebruik het al heel erg lang. Want met één knop switchen tussen dps-, tank-, heal-, travel-, resistance etc gear is echt relaxed.

Er zijn twee versies van ItemRack, namelijk 1.9x en sinds TBC ook een 2.x versie. Enige verschil is dat de 2.x versie nog niet automatisch gear kan switchen als je mount/dismount. Met de 1.9x versie kon ik in TBC geen sets meer saven, vandaar dat ik al tijden de 2.0 versie gebruik. Ik zie nu trouwens dat er van ItemRack een paar dagen geleden een nieuwe versie is uitgekomen, namelijk versie 2.1:
http://www.wowinterface.c...info6818-ItemRack2.1.html
Bosmonster schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:48:
Yeah, ben wel benieuwd naar welke rep je nodig hebt (neem aan revered en geen exalted..) en welke mats ze eraan koppelen.

Wel een goeie zet :)
http://www.worldofraids.com/news/newenchants.jpg

Btw gisteren me derde T4 mogen looten Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mvgemert/funny_gifs/w000t.gif

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Lukt dit denkje ?
Haha zal er wel apart uitzien een hunter dwarf of NE in real life. ;)

en even serieus:
Hmm ik denk dat het wel luk, maar dat het wel lang duurd omdat je ook met een tijd zit dat iemand geen honor waard is na het rezzen. Maar ik zou zeggen probeer het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-06 14:50
ik kom verschillende meningen tegen maar ik wil die van jullie ook wel is zien.

het gaat over Hunters en hun talents.

wat is nu voor de instance: Gruul, Karazan en verder nu een beter talent en WAAROM.

ik zeg beastmaster.
hier mee doe je meer damage mee (in mijn opinie) en je krijgt een BUFF(de naam ben ik kwijt) waar mage's wat aan hebben.

mijn officer zegt marksmanship omdat je daar trua aura + silence shot heb voor b.v. prince (als ik het goed heb).

graag jullie info.

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-06 22:09

junglebeast

hier staat iets

Reroll warrior?

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

daanski82 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 18:34:

wat is nu voor de instance: Gruul, Karazan en verder nu een beter talent en WAAROM.

ik zeg beastmaster.
hier mee doe je meer damage mee (in mijn opinie) en je krijgt een BUFF(de naam ben ik kwijt) waar mage's wat aan hebben.

mijn officer zegt marksmanship omdat je daar trua aura + silence shot heb voor b.v. prince (als ik het goed heb).

graag jullie info.
BM geeft je party 3% meer damage, terwijl Trueshot alleen melee/ranged meer AP geeft.. nog geen 1%. Silence shot is leuk, maar op veel bosses werkt het niet.

Ik ben Beastmaster, mn build vind je hier: http://armory.wow-europe....r=Emerald+Dream&n=Neelahn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Ik heb een probleempje. Sinds kort (weet niet hoelang, speel al heel lang geen pve maar) zie ik het need/greed/pass schermpje niet meer als er een green ofzo dropt.

Kwam hierachter sinds ik met me warr ben gestart. Weet iemand mayb uit zijn hoofd een addon die dit veroorzaakt ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Laatst online: 09-04 17:46

KreKkeR241

11101001010

SouLmaN schreef op maandag 16 juli 2007 @ 14:38:
[...]

Denk dat het grootste gedeelte van alle raiders wel een voice progje zoals TS/Ventrilo gebruikt.
Sowieso gaat Blizzard niemand verplichten om ingame voice te gebruiken, dus ik snap de ophef niet.
Zolang je het maar uit kan zetten, OOK de spraak van anderen.

Ingame voice met guild en raids (wat ik overigens niet meer doe): prima. Was altijd zeer vermakelijk. Ingame voice met PuG's: enigszins afhankelijk v/d PuG, maar over het algemeen: nee dankje. Geen zin in extra herrie, zeker niet van 12 jarige ventjes, wanneer ik even lekker rustig en op m'n gemak een instance wil doen :).

[ Voor 5% gewijzigd door KreKkeR241 op 16-07-2007 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Laatst online: 09-04 17:46

KreKkeR241

11101001010

Lukt dit denkje ?
Ik geloof dat de honor afneemt naarmate je eendezelfde persoon vaker doodt.

Overigens krijgt je gear geen damage door schade toegebracht door andere medespelers, dus mocht dat de reden zijn dat je het naar de bank zou brengen: onnodig. Het kan natuurlijk ook zijn dat je de gear naar de bank brengt zodat jullie elkaar sneller kunnen doden... maar goed, zonder gear raak je elkaar ook iets minder hard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Laatst online: 01-12-2022
Ik heb even een vraagje over de trial.. ik heb er laatst eentje aangemaakt, maar toen heb ik door omstandigheden niet veel kunnen spelen. Nu wil ik graag een ander trial account aanmaken om nog een keer 10 dagen te krijgen, en nu ik wel tijd heb, eventjes het spel uitvogelen. Als ik naar de maak een account pagina ga, dan zegt ie wel dat het gelukt is, maar vervolgens kan ik niet inloggen en zegt ie dat het account niet bestaat. Is dit een beveiliging of doe ik iets anders fout?

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 17:38

Wiebbe

<none />

funny :/

Anyway, meer over pala tanking ;)

Ik heb mijn pala al een tijdje op een laag vuurtje staan maar de laatste week toch weer ff heroics gespammed en nog meer upgrades/gems gehaald. Was er vandaag een SSC/The Eye raid waar ze voidreaver gingen killen. Maar ja, Pala tanks hebben de meeste niet echt vertrouwen in dus ik had geen spot.

Maar een maat van me, een DPS warrior, moest off tanken maar had daar in zijn dps spec totaal geen zin in. Dus ik mocht hem wel even replacen. Dus ik naar The Eye, al mijn buffs, wizard oil, flasks, whatever mee genomen en de instance in.

Eerste attempt:
Omen was gebugged dus ik zag totaal geen threat, maar ja, ik denk ik ga maar gewoon. Ik begin me rotation en Voidreaver kicked the eerste MT, huppa op naar de 1e Warrior OT. Ik rustig verder, al vast een mana pot gedronken om mijn TPS steady te houden. Knockback-> 2e OT, een druid. Ok, ik ben vast next, ik weer doorgaan huppa, MT1 weer de MT?

Ik had echt zoiets van hier klopt echt helemaal niks van.. Ik kreeg geen aggro, geen threat maar kon ook niet zien waar ik nou stond op de damage meter! Maar ja, ik kreeg nog wel aggro voor de rogue's maar pas toen er 2 tanks dood waren ofzo.. Uiteraard meteen opmerkingen: "See paladins cant OT here, they need mana", "Pala tanks can generate threat!"

Dus tweede attempt, weer buffs, (4 paladins!) dus ik ren naar de boss whispered een paladin me: "dude, you still have BoS on you!". Crap.. Ik tankte met Blessing of Salvation.. Huppa, BoS weg geklikt en gaan met die banaan. Nou bij houden konden ze maar net, helaas wel 2x gecrushed omdat ik NET te laat Holy shield aanknalde toen hij switchte naar mij toe, maar dat komt volgende keer wel beter als ik wat meer ervaring heb met tanken bij Voidreaver!

En uiteraard dropt er 2x Paladin tier 5, nog even mijn shoulders mee genomen :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Echt...

dat raiders soms over je heen kotsen vanwege raid invites kan ik nog tegen, het doet me niets meer.

Maar dat fucking officers macht gaan misbruiken omdat ze wegen een foutje in de raid invites geen plek krijgen... ik kan er nog steeds niet over uit :x

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Hmzaniac schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 00:16:
Echt...

dat raiders soms over je heen kotsen vanwege raid invites kan ik nog tegen, het doet me niets meer.

Maar dat fucking officers macht gaan misbruiken omdat ze wegen een foutje in de raid invites geen plek krijgen... ik kan er nog steeds niet over uit :x
Post dan zo het hele verhaal, heb ik morgen ochtend wat leuks te lezen bij de koffie :P
GIEV DRAMA :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

HolyCorn schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 00:30:
[...]

Post dan zo het hele verhaal, heb ik morgen ochtend wat leuks te lezen bij de koffie :P
GIEV DRAMA :>
Ok, komt ie dan.

Ik run de kara raids voor een guild alliance. We hadden 1 officer die had aangegeven dat ie iets later zou zijn, maar dat ie zich wel had ingeschreven. Dus 15 minuten voor de invites even kijken, hee 12 man ingeschreven. Ok, die 2 gaan dit keer niet mee, klaar, inviten. Blijkt dus dat die eerdergenoemde persoon als Reserve had ingeschreven, en in GEM zie je dan niet dat ie ingeschreven is (niet in de nummertjes iig). Er waren dus 13 man, maar ik had een groep geinvite op basis van 12 man.

Dus op een gegeven moment kom je er achter, fuck, ik heb nu nog maar 1 plek over en daar moet eigenlijk wel een dps class in. Dus ja, excuses, foutje kan gebeuren. Begint meneer vervolgens zich af te vragen hoe dat nou kan, want hij had het toch al aangegeven, en dan moet er maar iemand uit de raid gekicked worden (die net op het punt stond om aan nightbane te beginnen, over my dead body dus. Ik ga niet mensen kicken omdat er toevallig een foutje in de invites gemaakt is, zeker niet in iets onbelangrijks als kara).

Als er dan uitgelegd wordt dat er weinig aan te doen valt en dat de groep nu al staat, lullig maar helaas besluit meneer om mn officer rank weg te halen en me naar trial te schoppen, om vervolgens voordat er iets van gezegd kan worden offline te gaan. En natuurlijk geen andere officers online op dat moment, want die waren pas vanavond terug van vakantie.

Is overigens niet de eerste keer dat zoiets gebeurt, maand geleden nog op eigen houtje iemand gekicked wegens een persoonlijk conflict, waardoor vervolgens ons hele contingent belgen opgestapt is, waaronder een stuk of 6 raiders.

Zoals gezegd, ik kan er serieus met mn pet niet bij dat mensen het zo belangrijk vinden om karazhan in te gaan.

Van leden kan ik het hebben dat ze me soms wel eens afbranden of over me heen kotsen, niet iedereen snapt hoe lastig het is om 2 groepen te maken voor kara die ook 2 avonden kan, en hoe lastig het soms kan zijn om die groepen een beetje balanced te houden. Maar van een fucking officer zou je toch wel meer mogen verwachten..

Ik RL iig geen kara meer totdat dit is opgelost, snap niet waarom ik er energie in moet steken als mensen met verantwoordelijkheid vervolgens zo reageren. Het is dat ik bezig was met nightbane te tanken op dat moment, want ik was echt 1 stap verwijderd van een gquit...

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-06 12:50
Anoniem: 61797 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 20:40:
Ik heb een probleempje. Sinds kort (weet niet hoelang, speel al heel lang geen pve maar) zie ik het need/greed/pass schermpje niet meer als er een green ofzo dropt.

Kwam hierachter sinds ik met me warr ben gestart. Weet iemand mayb uit zijn hoofd een addon die dit veroorzaakt ? 8)7
Bongos:
http://forums.worldofwarc...9?topicId=106571845&sid=1

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kees schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:47:
[...]

ben toch wel erg benieuwd waarom jij hillsbrad nog ging puggen Kees :P
Hmzaniac schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 01:20:
[...]
Het is dat ik bezig was met nightbane te tanken op dat moment, want ik was echt 1 stap verwijderd van een gquit...
het is nog niet te laat hoor :P

maar serieus, gewoon wegwezen daar als dat zo gaat :X

gheghe nieuwe comic :)

http://www.drakethehunter.blogspot.com/

weet iemand wat die andere comic is die ook in deze stijl gemaakt wordt, gaat over nelf hunter met die orphan van childrens week

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 17-07-2007 07:56 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 12:54

chromeeh

the Gnome

Hmzaniac schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:25:
[...]
Tja, ik heb zelf een eigen dedicated TS server, met wat public channels.
Tijdens guildruns gaat het eigenlijk altijd goed, geen geschreeuw paniek enz. :)

Het geschreeuw van 12 jarigen is makkelijk te verkomen, gewoon een rustig gesprek aangaan over wat hij / zij fout heeft gedaan werkt erg goed.
Je kunt ze altijd nog muten :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
[...]
...
Als er dan uitgelegd wordt dat er weinig aan te doen valt en dat de groep nu al staat, lullig maar helaas besluit meneer om mn officer rank weg te halen en me naar trial te schoppen, om vervolgens voordat er iets van gezegd kan worden offline te gaan. En natuurlijk geen andere officers online op dat moment, want die waren pas vanavond terug van vakantie.
....
Een officer die zich zo kinderachtig gedraagt zou per direct gedemote en/of een gkick moeten krijgen.
En zo niet dan stap je zelf lekker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

Gisteren eindelijk een heerlijke avond sinds tijden qua loot en ervaring.
Zoals ik al eerder aangaf begin ik de shadowpriest class nu te begrijpen en kom ik mee in de top dps. Gister zelfs om de eerst plaats gevochten met een Shadoweave/Spellstrike lock tegen mijn D3 lock set Spriest. Hij zal ook wel zijn best niet gedaan hebben maar ik heb me iig van mijn beste kant laten zien.

Aan het begin van de avond hebben we een heroic sethek halls run gestart en halverwege werd de pally healer een RL mate van mij gewhisped voor een kara run. Ik zat naast hem op zijn 2e pc en wilde wel de run finishen dus ging hij niet. Dit was rond een uur of 8 ongeveer. Wij ook met 4 man uit de guild een pug druid meegenomen en voor hem zijn epic flight form gehaald. Hij was hier erg blij mee en die staat nu ook weer op onze friends list. De laatste baas dropte mijn terok's shadowstaff dus ik was weer one happy spriest. Inmiddels was het al 10 uur en kreeg mijn pally vriend weer een whisper van de guild voor de kara run. Ze hadden ook nog DPS nodig dus ben ik ze ook maar even gejoined want wilde wel wat rep farmen voor de ring. Ze zaten echter nog steeds op attumen dus dat gaf ons niet veel hoop. Na het een en ander aangepast te hebben zijn mijn maat en ik maar de raid gaan leaden en ging attumen op de eerste try neer. Helaas crap loot maar wel leuk om met inmiddels een halve pug dit te doen. Op naar de maiden rond half 12 via de ballroom. Hier tactics doorgenomen voor iedereen en een eerste try gewaagd die op 50% strandde doordat er niet de hele fight hots op de tank zaten. De tweede try verliep echter vlekkeloos waardoor we met een pug verder gekomen zijn als onze guild die op maiden strandde. Ook hier helaas weer crappy loot voor de raid maar weer erg veel plezier gehad in de encounters die er waren. Vanavond eerst maar eens een +40 spelldamage op mijn nieuwe stafff regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Zou alvast beginnen met aan te geven dat die gozer voorlopig niet in Kara runs zit die ik leid, zeker niet zolang 'ie nog officer rank heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daanski82 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 18:34:

ik zeg beastmaster.

graag jullie info.
Beastmaster all the way!
Ben zelf ook BM specced en top regelmatig de damagelijst.
Trueshotaura sucks in TBC en silencing shot werkt afgezien van wat raidtrash nergens, dus niet echt waard om daar je eigen damage voor te gimpen.

step1: spec http://www.wowhead.com/?talent=mebM0xxRwuVoVVbRV

Stop eventueel de punten van efficiency in imp Huntermark

step2: maak de volgende macro aan:

#showtooltip Steady Shot
/script UIErrorsFrame:Hide()
/castsequence reset=3 Steady Shot, Auto Shot
/cast [exists,target=pettarget] Kill Command
/script UIErrorsFrame:Clear(); UIErrorsFrame:Show()

step3: Pak een kop koffie en drink deze terwijl je bovenstaande macro spamt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218660

wat is een betere tank , warrior of paladin>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142494

Nou, een Paladin is ideaal om aggro op te bouwen op meerdere targets. Ze doen dit dmv AoE attack. Dus in sommige instances is een paladin tank super. Ze hebben echter weer geen instant taunt zoals een Warrior. Natuurlijk hebben beide nog veel meer voor/na delen, maar het verschilt erg van de situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Anoniem: 142494 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 09:32:
Ze hebben echter weer geen instant taunt zoals een Warrior.
Err... :?

Righteous Defense
4% of Base Mana 40 yd range
Instant cast 15 sec cooldown

Come to the defense of a friendly target, commanding up to 3 enemies attacking the target to attack the Paladin instead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah ok, wist ik niet. Lijkt handige spell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vraagje over Shadowpriests in 5 mans.
Bij een heroic SP / Underbog / Mech / BF ziet de damage lijst er ongeveer zo uit:
1) 32% Ele Shaman (vast)
2) 27% Ranged DPS (random)
3) 24% Paladin Tank (vast)
4) 17% Shadowpriest (random)
5) 0% Healer (vast, meestal een Paladin)

Shadowpriests moeten toch veel meer damage eruit kunnen krijgen? Als ik nr2 vervang door een Lock stijgt de Shadowpriest naar 18%. Kijk, de regen voor paladins, vooral met een paladin healer erbij, is heerlijk, maar je kan mij niet vertellen dat ze altijd onder een paladin tank zitten. Is hun DPS in het begin van een gevecht lager dan later? Ik heb dit met meerdere Shadowpriests meegemaakt, en ervaren in verschillende instances waar we alles plat AOE'en. Qua gear zit iedereen half blauw/half Kara btw.

[ Voor 3% gewijzigd door Tranzity op 17-07-2007 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-06 14:28

RaseriaN

So much choices..

Gisteren ook een leuke avond gehad met raiden in Gruul's Lair ;)
Dit was mijn 2e raid hierheen dus ik wist wat ik kon verwachten qua fights maar niet als Fury DPS zijnde. Nou dat heb ik geweten op Gruul, dat Fury Warriors dus een klein probleem hebben met hun threat die ze genereren.

Ik zat constant over de Druid OT heen (het lijkt me dat die juist bergen threat kunnen genereren) en ging dus op een gegeven moment de Hurtfull Strikes vangen ipv de Druid.
Toch wel lullig, sta je daar in Beserker Stance met Death Wish aan en dan in de 8e grow krijg je zon Hurtfull Strike op je pan.. nouja ik lag daar dus weer met gestrekte beentjes :D

En toen dropte gelukkig ook nog 2x Leggings of the Fallen Defender waar ik mijn mooie Warbringer Greaves voor heb gehaald :Y) Nu nog een mooie Nethercobra Leg Armor erop plaatsen en het is compleet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

Tranzity schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 09:47:
Vraagje over Shadowpriests in 5 mans.
..................
Dit heb ik in het begin ook zelf meegemaakt maar door de regen werd dit voor lief genomen.
Ook door een MC werd mijn dps aanzienlijk lager. Na het aangepast hebben van mijn cast cycle ben ik hier enorm op vooruit gegaan. Ik heb namelijk ook een SW:D in mijn cycle opgenomen met trinkets erbij. Het is goed uitkijken voor je aggro maar je doet twee keer zoveel dmg. Waar ik voorheen op 350 - 400k dmg zat in een instance zit ik nu op 800 - 900k dmg met bleu gear.

Mijn cyclus is nu dan ook SW:P - VT - MF - MF - (trinket) - MB - SW:D - MF -MF.

Als ik dit volhoud dan gaat mijn dps enorm omhoog en als ik de damagemeters zo zie moet je de shaman makkelijk bij kunnen houden. Dus ik zou de Spriest eens naar zijn castcyclus laten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218660

Anoniem: 142494 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 09:32:
Nou, een Paladin is ideaal om aggro op te bouwen op meerdere targets. Ze doen dit dmv AoE attack. Dus in sommige instances is een paladin tank super. Ze hebben echter weer geen instant taunt zoals een Warrior. Natuurlijk hebben beide nog veel meer voor/na delen, maar het verschilt erg van de situatie.
Exitium schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 09:41:
[...]

Righteous Defense

Come to the defense of a friendly target, commanding up to 3 enemies attacking the target to attack the Paladin instead.
ok ik weet genoeg bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

[...]
Het is dat ik bezig was met nightbane te tanken op dat moment, want ik was echt 1 stap verwijderd van een gquit...
Dat zo iemand dan nog officer is. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54100

Exitium schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 09:41:
[...]

Righteous Defense

Hmm misschien moet ik mijn warrior toch weer eens DPS gaan speccen :)

Hoewel ik bijna nooit een paladin in mij dungeon group heb, voor de 5 mans is het meestal Druid (heal), priest (facemelt), mage, rogue en ik (warrior).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren weer Voidreaver gedaan. Na eergisteren, waar een aantal mensen af en toe DC ging, en tussen de wipes door /afk gingen, heeft de RL nu besloten om all the way voor progress te gaan. Met andere woorden: Veel rogues vervangen door casters, mensen bij een dc gelijk replacen. Mensen geen enchants op gear? replace.

Je merkt gelijk het verschil, na een goed half uurtje aangekomen bij voidreaver, 3e try ging die down. Clear kill met 1 iemand doodgegaan (die werd gecombatressed). Zo wil ik het elke week wel doen. :)

Daarna wilden we Magtheridon gaan, die nog steeds neer moet. (Maar nog maar 1x geprobeerd :s) Maar Doomwalker was up dus besloten we daar naar toe te gaan. Nog nooit eerder geprobeerd en de 1e try met 25 mensen eindigden we met een wipe onder de 5%. Daarna nog een 1% try. En toen was het al weer over 11. Vandaag maar weer proberen als ie er nog staat.

/edit
Heb trouwens ondekt dat je camera distance kan instellen. :):) Eerst zat die camera zo dicht op me character. Nu heb je compleet overzicht. Orbs zijn geen probleem meer lijkt het wel.

Screenie

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 142494 op 17-07-2007 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

brr wat een verstikkende interface...

KooZ (mn nieuwe main) lvl 67 tauren warrior is inmiddels goed bezig met tanken ;) Gelukkig is er op bloodscalp nog steeds gebrek aan 'decent' tanks, mn plekje in een kara guild al verzekerd en met kans op meer...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226105

KeeZ schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 10:20:
brr wat een verstikkende interface...
Welkom in de wondere wereld die Healer heet!

Edit: heh, zie net dat je zelf ook een healer bent :P

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 226105 op 17-07-2007 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Anoniem: 185485 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 09:16:
[...]
Beastmaster all the way!
Ben zelf ook BM specced en top regelmatig de damagelijst.
Trueshotaura sucks in TBC en silencing shot werkt afgezien van wat raidtrash nergens, dus niet echt waard om daar je eigen damage voor te gimpen.

step1: spec http://www.wowhead.com/?talent=mebM0xxRwuVoVVbRV

Stop eventueel de punten van efficiency in imp Huntermark

step2: maak de volgende macro aan:

#showtooltip Steady Shot
/script UIErrorsFrame:Hide()
/castsequence reset=3 Steady Shot, Auto Shot
/cast [exists,target=pettarget] Kill Command
/script UIErrorsFrame:Clear(); UIErrorsFrame:Show()

step3: Pak een kop koffie en drink deze terwijl je bovenstaande macro spamt
Inderdaad BM all the way voor dps op dit moment, als je een support spec moet hebben dan SV als je een hele hoge agi hebt (EW is beter dan TSA als je Agi boven de 600 zit ongeveer).

Ik zou het eerst zonder die macro proberen, macro is easy mode maar naast het feit dat PRAT helemaal flipt als je die macro gebruikt verminderd mijn dps als ik die macro gebruik.Wat ik gebruik is een simpele castsequence Steady/Auto op mijn "scrollwheel up" en KC op mijn "scrollwheel down" MS en Arcane weave ik er zelf in.

hmm hadden het een tijdje terug over hunter dps in raids

ff wat voorbeelden deze keer van mijn eigen guild, ik top er op geeneen maar ik geloof niet dat ik mag klagen:

Vashj dps is heel raar ik heb elemental/tainted duty en daar zit toch nog wat "pauze" tijd tussen de mages killen striders/elites ..... zouden imo veel meer dps moeten doen en onze rogues .... tja die zijn gewoon IMBA

Vashj

Solarian

Voidreaver

Gruul

[ Voor 6% gewijzigd door Ashrah op 17-07-2007 10:40 . Reden: IMG tags veranderd in URL tags ivm met lengte post. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
:X
Anoniem: 226105 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 10:22:
[...]

Welkom in de wondere wereld die Healer heet!

Edit: heh, zie net dat je zelf ook een healer bent :P
Meh, die UI is wel erg chaotisch hoor, zelfs voor een healer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215903

RaseriaN schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 09:51:

Ik zat constant over de Druid OT heen (het lijkt me dat die juist bergen threat kunnen genereren) en ging dus op een gegeven moment de Hurtfull Strikes vangen ipv de Druid.
Toch wel lullig, sta je daar in Beserker Stance met Death Wish aan en dan in de 8e grow krijg je zon Hurtfull Strike op je pan.. nouja ik lag daar dus weer met gestrekte beentjes :D
ok, dus je hebt een threatmeter, en toch ga je door met DPS als je al weet dat je boven de tank zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exitium schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 10:41:
[...]

:X

[...]

Tjah, het is jammer als iemand pech heeft en zo wordt gereplaced, maar het waren toch vooral de vaste gevallen. Die altijd van tijd tot tijd DC gaan, gewoon irritant. Hopelijk proberen ze hierdoor hun connectie is te fixen.

En is UI echt zo erg? :p Komt voornamelijk doordat het meeste 'standaard wow' is en geen addons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maranno,

Welke addon gebruik jij voor het genereren van die overzichten? Ziet er erg geinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

* KeeZ <3 Grid voor healing, tis effe wennen en misschien optisch niet geweldig maar heerlijk om de heals etc. bij te houden (laat ook inkomende zien, erg aanpasbaar etc.)

Daardoor ging mijn raidinterface in 1 klap naar 20% van de oppervlakte die het voorheen innam, ook i.c.m. smartdebuff was dat een chaos. 40 mans instances zijn gelukkig verleden tijd maar dat was nog veel erger...

Mjah mn healbot is effe de kast in gegaan, vaak deed ik niets anders dan wipende heroic party's redden en dan nog de healer blamen dat ze dood gaan... Dus nu ben ik tank ;)

[ Voor 3% gewijzigd door KeeZ op 17-07-2007 10:52 ]

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226105

Exitium schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 10:41:
Das waar. Ik heb zelf Grid en een breedbeeld TFT, scheelt al een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 215903 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 10:43:
ok, dus je hebt een threatmeter, en toch ga je door met DPS als je al weet dat je boven de tank zit?
Ik zal dit als positieve kritiek zien ;)
De Druid in kwestie had problemen met zijn KTM mod, want die liep constant errors te geven en waarna zijn WoW keihard vastliep, en tijdens een raid is er weinig tijd om dat uit te vogelen dus ging het allemaal op gevoel.

Maar dan nog, met mijn Rogue kon ik perfect aanvoelen als ik een beetje in de buurt kwam, maar met een Fury Warrior is het dus echt wel vele malen erger dan dat ik dacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Anoniem: 185485 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 10:47:
Maranno,

Welke addon gebruik jij voor het genereren van die overzichten? Ziet er erg geinig uit.
/combatlog en parsen in WWS is geen addon maar een webapplicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215903

RaseriaN schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 10:52:
[...]

Ik zal dit als positieve kritiek zien ;)
De Druid in kwestie had problemen met zijn KTM mod, want die liep constant errors te geven en waarna zijn WoW keihard vastliep, en tijdens een raid is er weinig tijd om dat uit te vogelen dus ging het allemaal op gevoel.

Maar dan nog, met mijn Rogue kon ik perfect aanvoelen als ik een beetje in de buurt kwam, maar met een Fury Warrior is het dus echt wel vele malen erger dan dat ik dacht :)
Warriors hebben geen mogelijkheid om agro te verminderen, zoals rogues/mages/warlocks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-06 10:44
Welke resoluties, voornamelijk gericht op breedbeeld, ondersteund WoW?

In het lijstje waar ik zelf uit kan kiezen is 1280*1024 de hoogste. Nou wil ik wel een breedbeeld TFT aanschaffen (22 of 24 inch) maar dan moet WoW wel die in die native resolutie (iets van 1600 nogwattus 1000 nogwattus) kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 215903 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 11:10:
Warriors hebben geen mogelijkheid om agro te verminderen, zoals rogues/mages/warlocks
Je meent het ? Goh bedankt, weer wat geleerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Anoniem: 215903 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 11:10:
[...]

Doodgaan is een vrij goede optie hoor :P

En sinds wanneer is illhoof immune voor taunt? dat heeft ie nog nooit gedaan!

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Laatst online: 24-06 15:28
Sandor Scheffer schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 11:16:

In het lijstje waar ik zelf uit kan kiezen is 1280*1024 de hoogste. Nou wil ik wel een breedbeeld TFT aanschaffen (22 of 24 inch) maar dan moet WoW wel die in die native resolutie (iets van 1600 nogwattus 1000 nogwattus) kunnen.
ik heb een samsung Syncmaster 206BW scherm die is 1680 bij 1050 en dat kan ik gewoon instellen onder wow, ziet er erg gelikt uit !
merkte wel dat mn gfx kaart (nvidia 7600gt) het er een beetje zwaarder door kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Anoniem: 142494 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 10:46:
En is UI echt zo erg? :p Komt voornamelijk doordat het meeste 'standaard wow' is en geen addons.
Vergeleken met jou heb ik een extra chatscherm, groter buff frame, raidstatus scherm, pala buff mod, boss timers en (groter) MT window. Heb geen KTM en heb andere raidframes. Ik werk ook niet met de standaard interface verder.

Voorbeeld (SW Stats opent rechtsonderin naast m'n target)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Sandor Scheffer schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 11:16:

Die optie krijg je ook, als je een breedbeeld hebt. ;) Ik speel zelf WoW op 1680 bij 1080.

/spuit 11

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hmzaniac schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 11:28:
En sinds wanneer is illhoof immune voor taunt? dat heeft ie nog nooit gedaan!
Kan het me niet echt herinneren als ik eerlijk ben... :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

RaseriaN schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 11:30:
[...]

Kan het me niet echt herinneren als ik eerlijk ben... :$
Ja, ik merkte het gisteren. Normaal kon ie ook de MT sacrificen, dus had je een 2e tank (druid of pala) op illhoof die ook kil'rek offtankte. Als de OT dan gesacced werd taunte je als MT kil'rek en als de MT werd gesacced taunte je als OT illhoof.

Aangezien ie de MT niet meer kan sacrificen en we niet echt de dps hadden om de druid te laten OT'en had ik zoiets van ik tank ze beiden wel, dat moet geen probleem zijn. Shackles lekker shield slammen, opeens gaat illhoof op een fury warrior inslaan. Nouja, geen probleem, die taunten we even. immune. hmm. mocking blow. immune... ok.... wtf?

Dat was dus eventjes een hele stomme wipe, leuk dat blizz dat ook in de patch notes zet :P
Anoniem: 218660 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 09:28:
wat is een betere tank , warrior of paladin>?
Warrior hoeft minder te focussen op stats voor threat generation, en zn crushing immunity komt op natuurlijke wijze met spec en gear, dus hoeft er bijv. geen block rating gear gebruikt te worden. Dit geeft het voordeel dat warrior meer op puur stamina en avoidance kunnen focussen, waar dat voor paladins weer lastiger is. Verder hebben ze nog wat truukjes die bij sommige bosses "nodig" zijn zoals fear immunity.

Paladins hebben het voordeel dat ze feitelijk vanaf het begin van een fight kunnen beginnen met keihard threat opbouwen omdat ze niet op rage hoeven te wachten.

Een paladin offtank in karazhan maakt je runs serieus zo veel prettiger, ze tanken trash sneller en beter (en dat zeg ik als een prot warrior), ze geven je een extra blessing (altijd prettig met maar 10 man) en als ze niet hoeven te tanken kunnen ze stiekem nog best goed healen.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Ja, zelf ook meerdere malen meegemaakt dat Illhoof niet reageerd op taunt en je de message "Immune" te zien krijgt. Dit was toen hij de MT nog kon sacrificen. Kil'rek de imp is wel tauntbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:38
RaseriaN schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 09:51:
Gisteren ook een leuke avond gehad met raiden in Gruul's Lair ;)
Dit was mijn 2e raid hierheen dus ik wist wat ik kon verwachten qua fights maar niet als Fury DPS zijnde. Nou dat heb ik geweten op Gruul, dat Fury Warriors dus een klein probleem hebben met hun threat die ze genereren.

En toen dropte gelukkig ook nog 2x Leggings of the Fallen Defender waar ik mijn mooie Warbringer Greaves voor heb gehaald :Y) Nu nog een mooie Nethercobra Leg Armor erop plaatsen en het is compleet :*)
Volgende keer gewoon standaard om een soulstone vragen + 2 shammies in je groep. 1 voor windfury en 1 voor tranquil air : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

FireAge schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 11:41:
Ja, zelf ook meerdere malen meegemaakt dat Illhoof niet reageerd op taunt en je de message "Immune" te zien krijgt. Dit was toen hij de MT nog kon sacrificen. Kil'rek de imp is wel tauntbaar.
Nee, ik weet echt heel zeker dat ik illhoof nog getaunt heb toen ie de mt nog kon sacrificen. onze prot pala was toen nl mt omdat ie wat moeite had met threat opbouwen, en er stonden toen 3 dps'ers boven mij, waarna die vervolgens toch mooi getaunt kan worden.

Misschien was dat wel erg lang geleden en is het tussen 2.1 en die patch gefixed?
ImdaMned schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 11:44:
[...]

Volgende keer gewoon standaard om een soulstone vragen + 2 shammies in je groep. 1 voor windfury en 1 voor tranquil air : P
De pala die GboL op de warriors doet vragen om je een kleine BoS te geven ipv light? das zoveel simpeler :)

[ Voor 21% gewijzigd door Hmzaniac op 17-07-2007 11:46 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 11:44:
Hmzaniac schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 11:45:
De pala die GboL op de warriors doet vragen om je een kleine BoS te geven ipv light? das zoveel simpeler :)
Helaas hebben wij weinig echt actieve Shamans, dus moet ik het doen met Hunter en Druid groep buffs en geen Tranq/Strenght/Windfury :'(

Dat heb ik de try erna ook laten doen, en toen ging het wel ietsje beter qua threat ;)
Dacht nog "zal wel meevallen, heb BoS denk ik niet nodig..." how wrong could i be :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

RaseriaN schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 11:49:
[...]

[...]

Helaas hebben wij weinig echt actieve Shamans, dus moet ik het doen met Hunter en Druid groep buffs en geen Tranq/Strenght/Windfury :'(

Dat heb ik de try erna ook laten doen, en toen ging het wel ietsje beter qua threat ;)
Dacht nog "zal wel meevallen, heb BoS denk ik niet nodig..." how wrong could i be :)
Heb gelukkig nog geen problemen met fury warriors op gruul, maar in kara zie ik wel hoe hard die kunnen gaan op de threat meter.

Kan me voorstellen dat als je eenmaal goed in je gear zit, genoeg hit rating hebt en permaflurry dat je het dan moeilijk kan krijgen met de threat.

Is in dat geval het niet waard voor fury warriors om voor de exalted KoT trinket te gaan? das -900 threat iedere 2 minuten. Gebruik hem vroeg en je kan hem 3x gebruiken tijdens een gruul fight.

Het is niet veel, maar alle beetjes helpen :)

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hmzaniac schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 11:52:
Heb gelukkig nog geen problemen met fury warriors op gruul, maar in kara zie ik wel hoe hard die kunnen gaan op de threat meter.

Kan me voorstellen dat als je eenmaal goed in je gear zit, genoeg hit rating hebt en permaflurry dat je het dan moeilijk kan krijgen met de threat.

Is in dat geval het niet waard voor fury warriors om voor de exalted KoT trinket te gaan? das -900 threat iedere 2 minuten. Gebruik hem vroeg en je kan hem 3x gebruiken tijdens een gruul fight.

Het is niet veel, maar alle beetjes helpen :)
Mijn gear is nog een beetje mager (rond de 180 hitrating met talents) en ~1400 AP en ~26% crit in Beserker Stance, maar had nu al een beetje aggro issue's terwijl ik nog niet eens zo super hoog in de DPS lijsten stond.

Heb ook al naar die trinket zitten kijken, omdat het toch best lastig is om die threat goed te reguleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

RaseriaN schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 11:56:
[...]

Mijn gear is nog een beetje mager (rond de 180 hitrating met talents) en ~1400 AP en ~26% crit in Beserker Stance, maar had nu al een beetje aggro issue's terwijl ik nog niet eens zo super hoog in de DPS lijsten stond.

Heb ook al naar die trinket zitten kijken, omdat het toch best lastig is om die threat goed te reguleren.
Als je met 1400 ap en 26% crit al issues had op gruul, hoeveel tps haalt jullie tank dan? Juist op een fight als gruul moet de dps echt los kunnen gaan met de hoeveelheid rage die de tank vanaf growth 2 of 3 krijgt.

edit:
of overtuig mensen om naar aq te gaan voor http://www.wowhead.com/?item=21647#z0z :P. schijnt dat nog steeds het beste trinket is voor goed gegearde fury warriors.

[ Voor 11% gewijzigd door Hmzaniac op 17-07-2007 11:59 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Hmzaniac schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 11:57:
[...]

Als je met 1400 ap en 26% crit al issues had op gruul, hoeveel tps haalt jullie tank dan? Juist op een fight als gruul moet de dps echt los kunnen gaan met de hoeveelheid rage die de tank vanaf growth 2 of 3 krijgt.

edit:
of overtuig mensen om naar aq te gaan voor http://www.wowhead.com/?item=21647#z0z :P. schijnt dat nog steeds het beste trinket is voor goed gegearde fury warriors.
Hij moet onder de OT voor ontwijken van de hurtful strikes... Aan de andere kant moet die ook rage als water hebben bij Gruul...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hmzaniac schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 11:57:

edit:
Het is niet de MT die een probleem is (die gast haalt genoeg TPS) maar de OT Druid die de Hurtfull Strikes moest opvangen, die verzuimde nogal heel erg waardoor ik 2e op threat kwam (Rogues met hun Feint... mietjes!) en dus Gruul zn vuist probeerde terug te koppen.

Later is de OT vervangen voor een andere Druid en toen ging het allemaal wel iets beter hoor.
Maar het viel me op dat Fury Warriors gewoon zo snel al op kop met threat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Ah ja, ik kan niet lezen :P

Druid mag daar idd echt geen probleem hebben met threat. Dat een prot warrior het heeft kan ik me nog voorstellen, maar een druid krijgt daar in principe genoeg rage van alleen al gruul slaan.

En ja, fury warriors zijn problematisch :P Heb hetzelfde probleem in karazhan op bosses die iets gevoeliger zijn daarvoor (eigenlijk alleen nightbane :D)

Hoewel ze wel ziekelijke damage doen op aran, heb gister daar even de wws van gezien en man... ziek :D

[ Voor 28% gewijzigd door Hmzaniac op 17-07-2007 12:11 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

Onze tank in heroics/boss fights haalt gemiddeld zo een 470 TPS met de sun-eater. Een maat van mij en ik hebben weten niet waarom hij niet hoger haalt. Dit komt ook puur omdat wij natuurlijk geen warriors zijn maar hebben jullie enig idee waarom ? Wat is een goede rotatie om threat te genereren of hebben jullie een goede guide hiervoor? Wij proberen ook om hem meer TPS te laten genereren zodat we da bossess veel sneller neer kunnen burnen.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.