Toon posts:

[PC] Insurgency [HL2-mod]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 6.052 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BioHazard
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 27-11 19:55
Thralas schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 13:46:
[...]

Je moet even op de grote ronde knop rechtsonder drukken. Ja dat is een knop ja :>
Hadden ze inderdaad wel wat duidelijker mogen maken.
Haha daar had ik in het begin ook last van, toen mousde ik er per ongeluk overheen. :)

Ryzen 5600X-RTX3070 Gamebak // iPhone 12 Pro // HP Elitebook 830 G7
2021 Ford Fiesta ST-Line MHEV // 2017 BMW R1200R

• dragon9114
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 23-11 21:15
ik vind dit een super mod :D ook al is het in de beta fase.
ik had in het begin wat moeite met het onderschijden van de twee teams waardoor ik best veel teamkills maakte :P

enige wat ik nu nog niet echt snap is waar ik naar toe moet rennen voor de objective :P

• Thralas
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 01:12
dragon9114 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 15:02:
ik vind dit een super mod :D ook al is het in de beta fase.
ik had in het begin wat moeite met het onderschijden van de twee teams waardoor ik best veel teamkills maakte :P

enige wat ik nu nog niet echt snap is waar ik naar toe moet rennen voor de objective :P
De zwaarden in geval van een attack objective, of het schildje bij een defend objective.

• Hitman-47-
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 12-03-2020

Hitman-47-

Codaname-47-

Ik heb Insurgency gedownload, echter het downloaden van SDK Base wil niet echt. Ik krijg de irritante servers too busy, melding. Ik heb ook al ClientRegistry.blob gedelete een paar keer maar dat werkte ook niet(de melding schijnt namelijk niet al te letterlijk te nemen zijn. Ik heb ook al in 3 uur tijd 10-20 x geprobeerd). Iemand nog andere ideeen?

Mijn website: J&J

• Pepperana
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 13:16

Pepperana

Brabander in hart .....

Je hebt hem echt nodig. En je kunt hem alleen via steam binnenhalen.
Een externe download is er niet.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 27-11 18:47
Vandread schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 11:30:
Eerste patch is al op komst:

Release 1.0a Changelist
De lijst groeit gestaag, hopenlijk duurt het niet al te lang, de server/client crash oplossen zou wel erg fijn zijn :)
* ADDED: command "tkremove" and "tkdetect"
* ADDED: hint to suggest use of "cl_stancemode 1"
* ADDED: super-sonic bullet whiz
* ADDED: weaponsway after sprint
* ADDED: convar "ins_dmgfactor"
* ADDED: hint for different stance mode
* CHANGED: alltalk is defaulted to "0"
* CHANGED: won't suicide you when you select another squad
* CHANGED: renamed "ins_friendlyfire" to "mp_friendlyfire"
* CHANGED: renamed "ins_endtime" to "mp_chattime"
* CHANGED: client DLLs built without SSE
* CHANGED: replaced round-restart commands with "ins_restart_game" and "ins_restart_round"
* CHANGED: dust effects use less CPU
* FIXED: attacking with grenades while sprinting
* FIXED: RPG playing the wrong draw animation when not loaded
* FIXED: the client crash XYZ ^
* FIXED: the server crash XYZ ^

* FIXED: flashlight and spraypaint in spectator is now disabled
* FIXED: can not longer cook smoke grenades
* FIXED: reloading the M249
* FIXED: small problem for people that do not have SSE support on their CPU
* FIXED: strange behaviour in shotgun reload
* FIXED: players connecting won't instanlly spawn in the game
* FIXED: super-fast prone and unprone
* FIXED: unable to use grenade if attacking while going prone
* FIXED: suicide from explosions
* FIXED: slot keys
* FIXED: shells sticking to players
* FIXED: automatic sounds pausing
* FIXED: ironsights twiching underlag
* FIXED: bipod view locking issues while moving in prone
-- others
* CHANGED: weapon sounds (ak47, rpk, l42a1)
* CHANGED: various map sounds
* FIXED: various FPS fixes

Pssst Tesla kopen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 23:27
Vandread schreef op zondag 08 juli 2007 @ 11:57:
[...]
* FIXED: super-fast prone and unprone
Deze is vooral erg fijn, ik zat gister op een server waar 5 van mijn teamleden zich gedroegen en vissen op het drogen :X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pepperana

Pepperana

Brabander in hart .....

Patch is released

http://www.insurgencymod.net/ voor de info
http://www.insmod.net/downloads voor de downloads

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Mike-
Zag dit ook in de changelog staan d:)b

UPCOMING: FUTURE PLANS

• Croatia theater
• Suppression Fire
• Global Ranking system (ranked servers)
• Player Customization
• Improved Weapon Variety
• Gore
• Effects

[Voor 3% gewijzigd door -Mike- op 08-07-2007 14:59]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 14:38

Bulls

Chump has no hands

ze mogen de kleur van het bloed wel wat echter maken, ik vind het nu wat als ranja overkomen, terwijl CSS wel de echte halflife kleur blod heeft.

de bloed sprites op de muur en grond is wel normaal, maar als het eruit komt is het te roze achtig

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 04-08 19:10

Donnie

AKA DonCorleone

Ok patch is binnen, is ff kijken of het wat verbeterd is! Ik kom net van de OD server af, maar moet toch zeggen dat er niet tot heel weinig werd samen gespeeld, de teamplay was echt VER te zoeken, en heel veel mensen weten idd totaal niet wat ze moeten doen. Teamplay is toch echt het belangrijkste, kunnen we niet een tweaker servertje opzetten ofzo? ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BassieDeBaptist
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 25-06-2009
Woah! Toffe mod. gelukkig heb ik nergens last van bij mijn systeem. Ik vind alleen het campen bij uitgangen waar veel mensen uitkomen beetje irritant en dat je niet kan zien of je iemand hebt gekilled. Voor de rest mega game

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 23:13
Donnie schreef op zondag 08 juli 2007 @ 15:39:
Ok patch is binnen, is ff kijken of het wat verbeterd is! Ik kom net van de OD server af, maar moet toch zeggen dat er niet tot heel weinig werd samen gespeeld, de teamplay was echt VER te zoeken, en heel veel mensen weten idd totaal niet wat ze moeten doen. Teamplay is toch echt het belangrijkste, kunnen we niet een tweaker servertje opzetten ofzo? ;)
Het is met de teamplay zelfs zo gesteld dat noobs (vaak te herkennen aan "grunt" of "gunner" als naam, oftewel nog geen nickname ingesteld) massaal aan het teamkillen zijn omdat ze nog geen vriend en vijand uitelkaar kunnen houden. Die hebben dan ook een score van -20 ofzo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Mike-
Bulls-NL lees wat er in het bericht boven je staat.

UPCOMING: FUTURE PLANS
• Gore

@Donnie Inderdaad erg veel noobs die het niet snappen, tweakers server lijkt mij een leuk idee jammer dat mijn internet het hosten niet echt toe staat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mauce
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 16-08-2011

Mauce

I'm French...et alors?!?

Mega fijne game ondanks the small bugs. Me hele Cs source clan is al zowat bezig met spelen en ze vinden het geweldige.
En idd, noobs zie je snel aankomen jah...

-= G P P =-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 27-11 11:44
het zit allemaal goed in elkaar, maar er wordt serieus ALLEEN maar gecamped in dit spel. Doe mij maar bf2 of cs, het ziet er verder mooi uit

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BramBo
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 08:38
Ik ben heel benieuwd naar deze mod, lees er nu voor het eerst over, en ga hem morgen zeker uitproberen. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23-11 10:18
Prachtige mod, maar het zit vol met bugs :) Ik heb net eindelijk 30 mins. normaal kunnen spelen zonder dat ik om de 10 minuten een crash om m'n oren krijg. Soms bij het laden van een map, soms gewoon bij deployment. Bovendien verlies ik ook vaak de connectie met de server.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dribbeltje
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 31-01-2012

Dribbeltje

wraf...

Leuke mod. Jammer dat iedereen nog moet uitvissen hoe alles werkt, waardoor je niet echt een lekkere pot kan spelen. In de toekomst wordt dit volgensmij echt een topmod.

[Speks]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 26-11 09:45

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Maar eens even die patch installeren. Ik kon het steeds niet spelen omdat bij het laden de hele computer gewoon vastliep. Hopen dat het nu verbeterd is :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 16:02

Vuurvoske

Nunquam cede!

Is er al een "officiële" GoT server? Ik kwam vandaag trouwens iets van 5 tweakers tegen op een [NL] nogwat server, was wel gezelllig! Jammer dat ik weg moest alleen :(

Beroeps brabander

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Mike-
Vuurvoske schreef op zondag 08 juli 2007 @ 19:26:
Is er al een "officiële" GoT server? Ik kwam vandaag trouwens iets van 5 tweakers tegen op een [NL] nogwat server, was wel gezelllig! Jammer dat ik weg moest alleen :(
Nog niet zover ik weet, maar ik speel wel op [NL] servers met de [GoT] tag voor mijn naam.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lanu
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 17-06-2017
Leuke mod dit. Weer eens wat anders dan CS:S!

Ik heb sinds de nieuwe patch wel vaak me comp moeten rebooten omdat hij gewoon helemaal vastliep tijdens het joinen van een server :(.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• magoc
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 06-03-2010
Leuke mod. Vind het met het oog op teamplay wel wat raar dat je als non-commander geen dingen kan zeggen als cover me, enemy spotted etc. Of heb ik iets over het hoofd gezien?

Volgens mij is het trouwens geen bug dat je met verkeerde wapens spawnt. Je kunt namelijk nog niet in de tweede squad wanneer de eerste squad nog niet vol is. Als je dan switcht dan geeft ie linksonder ook gewoon aan dat je je oude class blijft. En soms komt het voor dat je switcht, maar dat je eerst moet wachten tot je dood bent. In de tussentijd kan een nieuw geconnect persoon die class al kiezen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Als iemand mij kan vertellen hoe ik een server maak, wil ik er wel 1tje opzetten hoor: GOT INSURGENCY SERVER ;) Ik heb 180 Kb up, dus dat moet wel lukken denk ik... Please contact me of you wanna help!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vandread
Hollanda ff PMen? :+

Pssst Tesla kopen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 26-11 23:39

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Donnie schreef op maandag 09 juli 2007 @ 12:10:
Als iemand mij kan vertellen hoe ik een server maak, wil ik er wel 1tje opzetten hoor: GOT INSURGENCY SERVER ;) Ik heb 180 Kb up, dus dat moet wel lukken denk ik... Please contact me of you wanna help!
Ik heb toevallig net de Dedicated Manual gelezen voor een clan collega en echt moeilijk is het niet hoor gewoon effe goed alles lezen und geht's losch mit die banaan ;)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

OK DONE! De GOT server draait mensen ;) Ik zoek nog een actieve admin!!! Wie meld zich aan...

ip: 83.84.89.104:27015 Ik hoop dat jullie kunnen connecten en dat alles werkt. Let me know...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mauce
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 16-08-2011

Mauce

I'm French...et alors?!?

ga het even proberen

-= G P P =-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Mike-
Donnie schreef op maandag 09 juli 2007 @ 15:03:
OK DONE! De GOT server draait mensen ;) Ik zoek nog een actieve admin!!! Wie meld zich aan...

ip: 83.84.89.104:27015 Ik hoop dat jullie kunnen connecten en dat alles werkt. Let me know...
Heerlijke server, lag free d:)b
Zaten net alleen een paar irritante pubers in mijn team de heletijd te teamkillen, zijn er al admins die hier op letten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Zoals ik al zei, er zijn nog geen admin! Enne serieus lag free??? Mooi man, mochten er nog suggesties zijn dan hoor ik dat graag. Ook kunnen we er eventueel voor kiezen er een wachtwoord op te zetten, zodat alleen serieuze gotters er op kunnen spelen ;) Let me know...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Mike-
Donnie schreef op maandag 09 juli 2007 @ 17:59:
Zoals ik al zei, er zijn nog geen admin! Enne serieus lag free??? Mooi man, mochten er nog suggesties zijn dan hoor ik dat graag. Ook kunnen we er eventueel voor kiezen er een wachtwoord op te zetten, zodat alleen serieuze gotters er op kunnen spelen ;) Let me know...
Ja serieus lag free, wachtwoord lijkt mij nu nog niks omdat je server dan vaker leeg staat dan vol zit.

Edit: Over dat admin gebeuren heen gelezen :$ ik zou het best wel willen doen, door de vakantie ben ik nu toch veel online op insurgency :9

[Voor 14% gewijzigd door -Mike- op 09-07-2007 18:09. Reden: Typo]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pepperana

Pepperana

Brabander in hart .....

Ik zal de GoT server vanavond eens gaan checken.

Als er echt geteamplayed word, is deze game zoveel leuker dan er in je eentjes opuit gaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Invisible_man
Bet even een half uurtje uitgeleefd op deze server, loopt prima, goed volk, maar herken geen GoT-namen. Spelen de GoT-ers hier onder de zelfde nick, of een andere? (ik heb de zelfde)

Edit: Ben er net op de harde manier achter gekomen dat je niet vanuit de richting van je vijanden naar je teammaten moet toelopen, die schieten je echt zonder aarzelen dood.

[Voor 33% gewijzigd door Invisible_man op 09-07-2007 18:49]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Pepperana schreef op maandag 09 juli 2007 @ 18:37:
Ik zal de GoT server vanavond eens gaan checken.

Als er echt geteamplayed word, is deze game zoveel leuker dan er in je eentjes opuit gaan.
En dat is precies de reden dat we deze server up hebben ;) Als iedereen idd even [GoT] voor zijn nick zet, dan herkennen we elkaar iig 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hitman-47-
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 12-03-2020

Hitman-47-

Codaname-47-

Nou na 3 dagen nog steeds geen SDK Base kunnen binnen halen. Erg fijn dat het alleen via steam kan >_>. Ik heb het ook nog effe op mijn andere pc geprobeerd maar daar kon ik Insurgency niet goed instaleren (kwam niet in mijn lijst). Daarom heb ik toch liever, gewoon liever een rechtoe instalatie zonder tussen komend programma.

Mijn website: J&J

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Mike-
Invisible_man schreef op maandag 09 juli 2007 @ 18:44:
Bet even een half uurtje uitgeleefd op deze server, loopt prima, goed volk, maar herken geen GoT-namen. Spelen de GoT-ers hier onder de zelfde nick, of een andere? (ik heb de zelfde)

Edit: Ben er net op de harde manier achter gekomen dat je niet vanuit de richting van je vijanden naar je teammaten moet toelopen, die schieten je echt zonder aarzelen dood.
Ik speel onder [GoT]Mike maar kan natuurlijk ook naar [GoT]B1gk1ller veranderen als mensen dat makkelijker vinden
Ik ben om 21:00 weer te vinden op de GoT server

[Voor 6% gewijzigd door -Mike- op 09-07-2007 19:07]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Invisible_man
B1gk1ller schreef op maandag 09 juli 2007 @ 19:01:
[...]

Ik speel onder [GoT]Mike maar kan natuurlijk ook naar [GoT]B1gk1ller veranderen als mensen dat makkelijker vinden
Ik ben om 21:00 weer te vinden op de GoT server
Zal vanavond ook nog eens om de hoek komen kijken (zal mijn nickname dan wel veranderen naar [GoT]Invisible)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 25-11 13:24
Heb vanavond geen tijd.. denk dat ik morgen eens langs kom :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DG
  • Laatst online: 02-08-2007
Hier nog een extra download mirror (alle files):
http://halflife2.levels4y...r=Insurgency%20Mod%20Team

Acties:
  • 0Henk 'm!

• simplemouse
  • Laatst online: 12-11 10:49
gedownload en nu aan het installeren

kijk of dit mij een beetje kan trekken
ben de CS:S een beetje zat en DOF gaat m iets te traag

screenies zien er iig goed uit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BramBo
Ik moet zeggen dat het leuk speeld, net even op de GOT server gezeten, ga er zo denk ik weer heen, ben dan te vinden onder de naam [GOT]BramBo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Mike-
simplemouse schreef op maandag 09 juli 2007 @ 19:48:
gedownload en nu aan het installeren

kijk of dit mij een beetje kan trekken
ben de CS:S een beetje zat en DOF gaat m iets te traag

screenies zien er iig goed uit
Dit spel is ook echt niet snel, je moet rustig oprukken cover veel gebruiken oid.

Op het moment is de latency op de GoT server wel erg hoog, toevallig aan het downloaden ofzo?

Was maar 2 minuten ofzo

[Voor 3% gewijzigd door -Mike- op 09-07-2007 20:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ok... nog een paar server related vragen!?!? Ik weet nog niet hoe ik een admin toevoeg, en hoe ik de mapcycle aan de praat krijg.... Verder draait alles best lekker ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BramBo
Kan het zijn dat je de server neergehaald hebt? werd ineens gedisconnect met de reden : server shuting down.

Verder leuk om te spelen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 20-11-2020
vanavond es hl2 geinstalleerd en de mod, eerste spelletje ging goed, geen crashes,

bij het wisselen van level ging er iets mis waardoor het crashte, nx aan het handje , het is tenslotte een beta.
Erg leuke mod als je met veel bent, als je 3vs3 speelt word je om de haverklap je hoofd afgeknald zonder dat je ook maar enig idee hebt waar je tegenstander zich kan bevinden. Ook zijn er blijkbaar mensen die erin slagen om 6 marines om te leggen vooraleer ze zelf het loodje leggen, terwijl ik er niet in slaag om ook maar 1 slechterik de hemel te tonen. En ik ben niet echt een newbie op shooter-gebied. Het zal wel aan mijn tactiek liggen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Voor de mensen die op de GoT server willen spelen, en ook willen teamspeaken heeft een maatje van mij een TS up: primera.servecounterstrike.com ;) Tot horens...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rinaldo
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 27-11 20:22
spl3ndr schreef op maandag 09 juli 2007 @ 20:55:
En ik ben niet echt een newbie op shooter-gebied. Het zal wel aan mijn tactiek liggen.
Ik schiet ook nauwelijks iets raak op langere afstand. Is eigenlijk wel realistisch. Hoe die anderen het voor mekaar krijgen? Snipers? Ik weet het niet. Vaak word je wel maar op één beperkte lokatie afgeschoten (vaak bij chokepoints), dus dat zou op zich nog wel kunnen.

Maar als je tactisch oprukt en slim nadenkt: dan lukt het wel. Veel gasten al van dichtbij weten af te knallen, puur omdat ik dichtbij ze kon komen.

Kan van een beetje alles en van alles een beetje :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Mike-
Rinaldo schreef op maandag 09 juli 2007 @ 21:49:
Ik schiet ook nauwelijks iets raak op langere afstand.
Is heel erg wapen afhankelijk zo is een m4 op afstand veel meer accuraat dan een ak 47, en ja 6 kills achter elkaar is goed te doen als je tactisch speelt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Invisible_man
Alle kleine beetjes tellen natuurlijk mee, als je half achter een kist ofzo staat wordt je minder snel geraakt. Schiet je liggend, ben je preciezer. En hoe minder je over open gebieden loopt, des te kleiner de kans dat je gezien bent en des te groter de kans dat je je vijand neer kan schieten.

Enige waar ik me aan ergerde (wat hopelijk in de toekomst opgelost wordt) is dat als ik lig en vlak over een object heen wil schieten (dat vlak voor me ligt) ik het object raak en niet mijn vijand (terwijl dat wel het geval zou moeten zijn). Dat heeft me al aardig wat kills gekost.

Er is mijn inziens ook nog genoeg verbetering mogelijk qua geforceerde team balance, wat in counterstrike ook nooit echt goed uitgewerkt was naar mijn idee.

Verder ben ik erg positief over deze mod. Voor mij is het eigenlijks de lang verwachte counterstrike vervanger.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 23-11 17:01

RMB

Nee, geen right mouse button!

gedownload... MAN wat een mod!! Heftig!!!

Wil iemand nu met ingame VOIP samenspelen? zo ja, op welke server?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Join de GoT server maar ;) en de TS zoals bovengenoemd!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 23:03

steveman

Comfortabel ten onder

Ik kom d'r ook bij... lijkt me zo ontzettend handig om even dingen te kunnen overleggen \o/

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Scizo
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 31-08-2012

Scizo

Ondersteund Alles...

Ben het voornamelijk met Invisible_man eens...

Vet spel, ook mooi om te zien hoe je schoten van richting veranderen als je een object raakt oftewel je riqoucet (moeilijk woord?) en dat je daarmee nog steeds lui kan uitschakelen...

Het treffer/dekken verhaal vind ik ook wel realistisch, zodra je een goede hit hebt ga je ook gelijk dekken, ondanks dat ik de wapen systemen ook niet te vergelijken vind, bv. Iraqi Sniper (De Enfield) kan niet eens een Bypod gebruik, laat ze dan in ieder geval een Dragunov erin plaatsen want die gebruiken ze echt, en niet 1 of andere knik buks van de kermis genaamd Enfield... 8)7

Zo vind ik ook het geval dat Iraqis RPG's hebben en US heeft dan een Underslung (40mm), maar die kan dus wel overschakelen naar zn 5,56 terwijl je als RPGer dan gelijk weer afhankelijk bent van je pistool...

De blast van granaten, rpgs etc is dan wel weer tof gemaakt, zo ook het feit dat je dekking ook daadwerkelijk bepaald of je leeft of sterft, houten dekking is met veel vuur op je klep gewoon sterven... Geld ook voor zandzak dekkingen, als ze daar goed raken sterf je ook...

Wel goed over nagedacht, maar denk dat dankzij het wapen verschil je toch altijd meer lui bij de US zal krijgen dan bij de Iraqis, want die vind ik qua vuurkracht in het nadeel...

*Zo das mijn speech!* :9

[GoT]Scizofrain - Insurgency!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Mike-
Toch vinden de meeste de iraqi ak47 nogal overpowered ;) En sowieso is het balancing net begonnen en zal er nog veel veranderd worden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 07:58
geweldig leuke mod. Had het oude CS gevoel weer even, maar dan slomer en daar hou ik wel van. :)

Moet nog wel veel verbeterd worden, met name animaties, die zijn nog wat houterig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Zo net effe op de GoT Server gespeeld, was gezellig. Zeker voor herhaling vatbaar :)

Btw: kan de ts even de Teamspeak server opnemen in de startpost?

[Voor 28% gewijzigd door Vuurvoske op 09-07-2007 23:47]

Beroeps brabander

• RMB
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 23-11 17:01

RMB

Nee, geen right mouse button!

hoe kan ik een server via IP connecten? ik wil op de GoT server :)

[Voor 25% gewijzigd door RMB op 10-07-2007 00:15]

• spl3ndr
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 20-11-2020
zo, door deze beta weet ik terug waarom ik CS echt niet graag speelde.

Ik zie iedereen rond me tegenstanders omleggen alsof het nx is.
Pak ik een sniper en vind ik een goeie plaats, dan vind ik niemand, loop ik rond met een shotgun word ik ergens neergesniped .... frustratie alom.
En als ik dan wel es iemand kan omleggen is het puur toeval. |:(

Verder een goeie beta, maar nx voor mij

[Voor 9% gewijzigd door spl3ndr op 10-07-2007 00:54]

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

connecten naar server: in console "connect #ip"

't Ging lekker vanavond zeg :D Ook mooi met TS erbij voegt best wat toe.

* Steve1982 vindt het mooi geweest voor nu

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Scizo

Scizo

Ondersteund Alles...

Haha ging zeker lekker, laatste paar rondes gingen rap op de GoT Server, maximale scores en rang behalen ;)

En het capturen verliep helemaal soepel, en zeker is het met TS een stuk makkelijker 8)7

• Suicyder
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 08:32
Tenzij je de HuT club op je ts2 server rond hebt hangen :+

• Vandread
Vuurvoske schreef op maandag 09 juli 2007 @ 23:47:
Btw: kan de ts even de Teamspeak server opnemen in de startpost?
Roger :)

Beetje updated, maar als iemand wat in de startpost wilt, een DM werkt veel beter (lees ik zo moeilijk overheen)

Pssst Tesla kopen?

• AiChan
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 15-09-2014
Te gek, wist niet dat er een beta uit was :) Heb het spel een hele tijd geleden al gezien, toen was ik er al van overtuigt dat het vet zou zijn. Straks thuis direct checken!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Bedankt voor de ts update Vandread...

We hebben gister onwijs veel LOL gehad op de GoT Server, de HuT gasten waren goed vertegenwoordigd, en hebben mij er flink van langs gegeven in de bergen ;)

Het doet me erg goed om te zien dat er al zoveel gotters op zijn geweest. Misschien kunnen we een siteje opzetten, met een klein forumpje ofzo. Daar kunnen we dan suggesties kwijt etc.

Zowiezo ben ik ook nog steeds op zoek naar een mede-beheerder, die mij kan helpen met het verder configureren. Meld u zelf dus ;)

Tot snel op de server...

• KhaZ
  • Laatst online: 25-11 08:54

KhaZ

Alfa Romeo

Ziet eruit als een toffe mod, ik kom vanavond ook wel even op TS :P

AMD 3700X | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

• BramBo
Zijn er nog mensen die op dit moment aan het spelen zijn?

• KingOfTheCastle
  • Laatst online: 03-03-2014
De server is steeds leeg. Niet zo raar dat er niemand heen gaat natuurlijk, aangezien iedereen gewoon wil spelen i.p.v. in zijn of haar eentje ronddolen :D .

• BramBo
KingOfTheCastle schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 18:52:
De server is steeds leeg. Niet zo raar dat er niemand heen gaat natuurlijk, aangezien iedereen gewoon wil spelen i.p.v. in zijn of haar eentje ronddolen :D .
haha, ik ben dus niet de enige welke aan het kijken is of er iemand online komt :), en idd, joinen om in je eentje rondjes te lopen heeft geen zin.

Anders een tijd afspreken voor vanavond, kijken of er dan meer mensen bij kunnen komen.

rond 21.00, is dat iets?

• LtMarx
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 21:26

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

prima, op TS en op de server!

Er speelden vandaag wel wat GoT mensen op die andere twee servers uit de startpost.

[Voor 60% gewijzigd door LtMarx op 10-07-2007 19:33]

• Indy91
  • Laatst online: 27-11 08:13
Hè, hè...dacht ik goedkoop uit te zijn. Ik ging er gemakshalve vanuit dat de gratis gedownloade HL2 content (ivm ATI kaart) namelijk HL2: DM (en HL2: LC) voldoende zou zijn voor het kunnen installeren van de Insurgency Mod. Blijkt er geen Source SDK Base kit in te zitten. 8)7
Dan toch maar ff alsnog HL2 of HL2:EpisodeOne aanschaffen bij MM.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Vanavond even afspreken rond die tijd vind ik idd wel mooi ja! Ik zit dan ook op TS ;-) Tot straks mannen...

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Ah prima, gooi ik tegen die tijd m'n verslag ook aan de kant :)

oh wacht, da's vast niet de bedoeling van dit topic :X

[Voor 31% gewijzigd door steveman op 10-07-2007 20:11]

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

RMB schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 00:11:
hoe kan ik een server via IP connecten? ik wil op de GoT server :)
Ga in het hoofdscherm van Steam naar Servers, vervolgens naar Favorites en klik dan op de knop Add Favorite server. Als je dan daar het ip paste en op add klikt heb je een favoriete server toegevoegd :).

Ik ben er lekker nu al met Scizofrain, echte diehards he! 8)

[Voor 7% gewijzigd door Vuurvoske op 10-07-2007 20:13]

Beroeps brabander

• ixl85
wtf!
Ik draai symantec Antivirus (corp edition), zowel op mn primaire computer als de secundaire waar ik nu zit.
Op mn pri heb ik geen problemen maar hier gebeurt er steeds iets super wazigs.

Ik start steam op, launch de mod, krijg ik een bericht: "The game is currently unavailable, please try again another time".
Daarna begint Symantec Autoprotect te springen als een jack russel en verteld me dat er 2 "trojan horse" (lekker generic) zijn gevonden in: C:\docs and settings\username\local settings\temp
En de bestanden hebben per keer een andere naam (omdat ze steeds opnieuw aangemaakt worden en gaan als volgt: " ~7DB.temp "
:'(
Een full system scan heeft geen resultaat gehad.

Met autoprotect uit doet ie het wel..
Wel irritant...

Owww maaan :(
Die patch zuigt echt zwaar.
Nu crashed ie meteen als ik een kant heb gekozen, soms een paar seconden later ofzo en mompelt dan iets over een interne fout in de engine.
Lekker dan...

[Voor 15% gewijzigd door ixl85 op 10-07-2007 21:37]

• Dutchmega
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Ik had geen idee dat er zoveel GoTers ook zaten te spelen totdat ik de GoT server tegenkwam maargoed. Ik ben er ook.

Ik speel al sinds een tijdje Insurgency en moet zeggen dat het me goed bevalt :)

• ReddishRat
  • Laatst online: 20-11 23:18
ixl85 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 21:11:
wtf!
Ik draai symantec Antivirus (corp edition), zowel op mn primaire computer als de secundaire waar ik nu zit.
Op mn pri heb ik geen problemen maar hier gebeurt er steeds iets super wazigs.

Ik start steam op, launch de mod, krijg ik een bericht: "The game is currently unavailable, please try again another time".
Daarna begint Symantec Autoprotect te springen als een jack russel en verteld me dat er 2 "trojan horse" (lekker generic) zijn gevonden in: C:\docs and settings\username\local settings\temp
En de bestanden hebben per keer een andere naam (omdat ze steeds opnieuw aangemaakt worden en gaan als volgt: " ~7DB.temp "
:'(
Een full system scan heeft geen resultaat gehad.

Met autoprotect uit doet ie het wel..
Wel irritant...

Owww maaan :(
Die patch zuigt echt zwaar.
Nu crashed ie meteen als ik een kant heb gekozen, soms een paar seconden later ofzo en mompelt dan iets over een interne fout in de engine.
Lekker dan...
De temp directory allowen of in je save items oid zetten? Een bekende bug ook met CSS. Op het steam forum zijn er allerlei topics over. :o

• ixl85
Mhh ga niet die directory op safe zetten. En die items veranderen van naam dus jah... :/
Heb dit probleem btw nog nooit gehad

Maargoed, ik kan nu toch niet spelen door die bug, ik zal het nog eens testen en het bericht vervolgens na typen

/edit
mhh vreemd, nu deed ie het ineens wel... :?

[Voor 9% gewijzigd door ixl85 op 10-07-2007 22:12]

• Dutchmega
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Wie gebruikt er nou Norton :+

• KingOfTheCastle
Lekker servertje is dat toch. Dat "mmmonster killl" van die admin mod bevalt me niet zo. Maakt het zo quake-achtig. Bij mods die enigszins voor realisme gaan hoort juist het wegblijven van zulke dingen vind ik.

Ik kom morgen jullie oren d'r wel weer af ouwehoeren. :D

[Voor 5% gewijzigd door KingOfTheCastle op 10-07-2007 23:06]

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Wel maf dat m'n score het negative in sloeg... dat terwijl ik "uuuuultrakill had nota bene!" (waarvan ik ook geen fan ben... maargoed 't is mijn server niet natuurlijk ;) )

• Scizo

Scizo

Ondersteund Alles...

Indy91 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 19:40:
Hè, hè...dacht ik goedkoop uit te zijn. Ik ging er gemakshalve vanuit dat de gratis gedownloade HL2 content (ivm ATI kaart) namelijk HL2: DM (en HL2: LC) voldoende zou zijn voor het kunnen installeren van de Insurgency Mod. Blijkt er geen Source SDK Base kit in te zitten. 8)7
Dan toch maar ff alsnog HL2 of HL2:EpisodeOne aanschaffen bij MM.
Hmm weet niet waar jij het over hebt, want bij mij werkt het gewoon? 8)7

Je kan bij Tools in Steam gewoon de Source SDK Base selecteren als het goed is, althans kon bij mij wel...

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

1000 MAAL sorry voor het "monsterkill gedeelte" Ik heb de beetlemod geinstalleerd en daarbij kwamen meteen deze fokking sounds, niet mijn keuze dus! Ik zet ze meteen uit, als ik weet waar die optie zit.

Het was wederom gezellig gasten...

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Oh maakt niet uit hoor. Het is alleen dat dit een beetje realistisch moet lijken en niet dat er ineens een gast á la "De Hypotheker" rondschreeuwt :D
Ik lach HARD mee :P

[Voor 35% gewijzigd door Vuurvoske op 10-07-2007 23:16]

Beroeps brabander

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Dat vond ik ook, maar dat gaat vanavond nog uit, ik vind het ook helemaal niets....

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

woei! Weet je ook waar de lag vandaan kwam zo opeens? Was de hele tijd goed, gisteren ook... en nu opeens :'(

• Rinaldo
  • Laatst online: 27-11 20:22
Ja, jammer van de lag, vond het wel gezellig. Werd tenminste geluld :P (wel functioneel natuurlijk)

Schieten gaat steeds beter. Blijft een pittig spel.

Kan van een beetje alles en van alles een beetje :)

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

De lag kwam omdat mijn windows machine updates ging binnen halen! Ach ja, het is allemaal nog een beetje finetunen ;) Maar er wordt actief aan gewerkt!

EDIT 2: Zojuist de quake sounds weten te disablen, en de server ook op push mode gezet :) Is erg vette game mode. Ook heb ik nog wat andere settings even geoptimaliseerd. Mochten er problemen zijn DM me maar ;) Ook vanaf de zaak kan ik bij de server, dus dat is geen probleem!

HAPPY FRAGGIN, en trusten for now :z

[Voor 51% gewijzigd door Donnie op 11-07-2007 00:06]

• Vandread
Scizo schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 23:10:
[...]
Hmm weet niet waar jij het over hebt, want bij mij werkt het gewoon? 8)7

Je kan bij Tools in Steam gewoon de Source SDK Base selecteren als het goed is, althans kon bij mij wel...
No way dat jij met de recente Valve/ati offer Source SDK base hebt. Heb zelf ook een extra account aangemaakt (gebruik makend van de ATI onboard gpu van me 2e sysje O-) ) en daar krijg je geen SDK meuk bij.

Pssst Tesla kopen?

• KingOfTheCastle
Even nog iets over de server. Komen alle maps een keer langs? Er zitten echt slechte tussen imo, terwijl een map als Almaden echt lekker kan spelen. En waarom word je automatisch een class geassignd als je de server in komt?

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Alle PUSH maps komen langs ja, zowiezo kun je ook een mapvote doen nu ;-)

Het automatisch assignen staat op de meeste servers aan, en zorgt ervoor dat de teams eerlijk zijn.

Mochten er nog overige opmerkingen/tips zijn voor de server, DM me maar ;-) Ik zit op de zaak en heb remote connectie op de server, dus ik kan het direct wijzigen

EDIT 2: Is het misschien makkelijk om even een forumpje te maken (eventueel ook op mijn server) waar we GoT server related dingen kunnen bespreken, voordat dit hele topic vol staat mbt de GoT server??? Zo ja, wie kan zoiets snel maken, of wil mij er mee helpen. Alvast dank...

[Voor 29% gewijzigd door Donnie op 11-07-2007 11:30]

• SilentSimon
  • Laatst online: 26-11 09:45

SilentSimon

Have you been hopped?

Toffe mod :) verslavend ook.

-= mijn eigen plekje -==- [HOP] =-

• ReddishRat
  • Laatst online: 20-11 23:18
Ik kom binnenkort ook even op de GoT server spelen :)

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Ik zet wel even een gastenboekje op m'n account, lijkt me ook wel voordoende toch?

• -Mike-
Donnie schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:29:
Alle PUSH maps komen langs ja, zowiezo kun je ook een mapvote doen nu ;-)

Het automatisch assignen staat op de meeste servers aan, en zorgt ervoor dat de teams eerlijk zijn.

Mochten er nog overige opmerkingen/tips zijn voor de server, DM me maar ;-) Ik zit op de zaak en heb remote connectie op de server, dus ik kan het direct wijzigen

EDIT 2: Is het misschien makkelijk om even een forumpje te maken (eventueel ook op mijn server) waar we GoT server related dingen kunnen bespreken, voordat dit hele topic vol staat mbt de GoT server??? Zo ja, wie kan zoiets snel maken, of wil mij er mee helpen. Alvast dank...
Ik kan wel ff een standaard phpbb forum op mijn domein hosten, en dan iets van een .nl.tt domein er aan koppelen ofzo.

• Zewatanejo
  • Laatst online: 08:05

Zewatanejo

Fine Thanks!

I second that.. :P

Gisteren ook even op de GoT server gespeeld, goede server, teamplay en sfeer.
Ook ff de TS server bezocht
Weten we ook meteen dat we geen 5 euro in bed moeten laten liggen....

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Bespreek hier speeltijden ed !

woei, m'n eerste gastenboek \o/ was nog even gekloot met cgi-bin toestanden...

Als iemand iets beters heeft, prima hoor!
straffe_hendrik schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:51:
Weten we ook meteen dat we geen 5 euro in bed moeten laten liggen....
_O-

Nog een top-tip: Een M249 kan een hoop lawaai op TS opleveren ;)

[Voor 73% gewijzigd door steveman op 11-07-2007 16:20]

• LtMarx
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 21:26

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Gister op TS was wel lachen. Alleen op een gegeven moment liep heel de zooi bij mij vast en khad daarna niet echt zin meer om alles weer op te gaan starten (was al de 5e vastloper).

• -Mike-
steveman schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:51:
Bespreek hier speeltijden ed !

woei, m'n eerste gastenboek \o/ was nog even gekloot met cgi-bin toestanden...

Als iemand iets beters heeft, prima hoor!

[...]

_O-

Nog een top-tip: Een M249 kan een hoop lawaai op TS opleveren ;)
Dat wapen heeft zooooo'n lekker geluid _/-\o_
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee