Toon posts:

[PC] Insurgency [HL2-mod]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 6.055 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ser_
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 03-12-2007
Idd een gave mod. Alleen lastig om te zien waar je naartoe moet en wat je moet doen. Maar ik leer het beetje bij beetje. Kan alleen via steam maar 1 server vinden.....Kan me niet voorstellen dat er maar 1 is?

• Scizo
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 31-08-2012

Scizo

Ondersteund Alles...

Er zijn inderdaad meer dan 1 server te vinden via Steam jah... :9

Vind ook die functie wel grappig dat je iemand can cursen als die gast je TKed, loopt ie daar heel tactisch, laat hij ineens een scheet ofso hahaha echt grappig :)

[GoT]Scizofrain - Insurgency!

• Vandread
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 27-11 18:47
Ik ben gebanned op Don's server :') neem nog wel contact met je op :P
Ga me videokaart drivers maar es updaten, soms is de boel beetje te grauw, herken ik niet wat wat is.

Pssst Tesla kopen?

• Invisible_man
  • Registratie: juni 2006
  • Nu online
Scizo schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:35:
Er zijn inderdaad meer dan 1 server te vinden via Steam jah... :9

Vind ook die functie wel grappig dat je iemand can cursen als die gast je TKed, loopt ie daar heel tactisch, laat hij ineens een scheet ofso hahaha echt grappig :)
Ah, vandaar die quotes over het eten van burito's bij een aantal lui, vond het maar irritant eigenlijks.

• Flight-Case
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 30-11-2012
Wat ik nog wel heb bij deze mod is dat de stemmen imo een beetje tam zijn. Die zouden wel wat feller mogen, want je bent toch aan het strijden en dan die tamme stemmen... haalt toch een beetje van het realisme af.

Voor de rest echt een top mod. Speel hem vaak.

[Voor 22% gewijzigd door Flight-Case op 12-07-2007 15:12]

X360 Gamertag: Kaevu

• -Mike-
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 17:50
Vandread schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:53:
Ga me videokaart drivers maar es updaten, soms is de boel beetje te grauw, herken ik niet wat wat is.
Wat heb jij uitgespookt dan? ;)

@Ser, op het forum had ik al gelezen dat ze de voice overs allemaal overnieuw worden gedaan in een later stadium

Wie komen er vanavond nog even knallen? >:)

[Voor 5% gewijzigd door -Mike- op 12-07-2007 16:09]

• Zewatanejo
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 12:03

Zewatanejo

Fine Thanks!

B1gk1ller schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:08:
[...]

moi

inderdaad die m249 weer lekker laten brullen.
Wat een ding zeg.... >:)

[Voor 143% gewijzigd door Zewatanejo op 12-07-2007 16:15]

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 27-11 23:03

steveman

Comfortabel ten onder

Vandread schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:53:
Jij ook al? :$ Als je een avondje speelt heb je zo een stuk of wat teamkills :( Hoewel... zonet ff uurtje gespeeld en ik ownde zowaar!

Woei ik ben geünbanned!

[Voor 3% gewijzigd door steveman op 13-07-2007 00:11]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• _eXistenZ_
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 27-11 19:53
Er werd gevraagd om een admin, en ik wil deze taak wel (gedeeltelijk) vervullen. Wellicht is het een idee om meerdere mensen een admin accountje te geven, zodat er altijd wel iemand rondloopt om teamkillers te kicken / af en toe AB aan te zetten / micspammers te kicken, enzovoort :)

/edit

En mensen die ten onrechte gebanned worden vanwege te veel TK's maar het echt perongeluk doen kunnen dat dan gelijk melden op TS, kan ik hun ban weer weghalen :)

Want dit valt mij namelijk op:

- Iedereen gaat US, de teams zijn vrijwel altijd unbalanced.
- Er wordt vaak gespawnraped, zo lag ik een half uur op hun spawn maar er kwam geen ene respawn, omdat zij onze spawn aan het rapen waren 8)7 (Was bij wijze van test)

Graag zou ik hier wat tegen kunnen doen om het leuk te houden voor iedereen :)

[Voor 12% gewijzigd door _eXistenZ_ op 12-07-2007 17:04]

There is no replacement for displacement!

• -Mike-
/Agree, gebeurd regelmatig dat de teams 10/6 zijn en geen autobalance.
Teamkill settings moeten denk ik gewoon nog wat fine tuned worden

• Donnie
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 04-08 19:10

Donnie

AKA DonCorleone

Absoluut waar, de bans zijn geregeld jongens, jullie zijn weer unbanned. ;-) Ik zal binnenkort een 2e admin aanwijzen...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Invisible_man
  • Nu online
B1gk1ller schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:08:
[...]

Ik kom denk ik ook nog wel even, wie waren trouwens die irri "[-I-]" lui (volgens mij niet nederlands) die steeds bij elkaar in het team kropen en niet om teambalance denken?

• -Mike-
Ik geloof een clan met twee tweakers de rest was geloof ik engels.

• ixl85
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 25-11 13:24
Achja, de ene heeft Mcafee (oid) wat ik persoonlijk kut vind.
De andere heeft die "geweldige" gratis virusscanner waar iemand anders weer van zegt: "Ow gratis meuk"... Dus jah, zo is er altijd wat.

En dit is geen Norton, norton is kut. Dit is Symantec antivirus (Corporate Edition)
http://www.symantec.com/e....jsp?pcid=1322&pvid=805_1
http://www.symantec.com/n.../themes/freedom/index.jsp
Het subtiele verschil is dat deze versie niet al die zooi heeft die Norton heeft en (verbazingwekkend) licht is. Ook de UI is kaal (zoals het hoort). Verder presteert hij goed hoor..

Dus ik weet eigenlijk niet wat er mis mee is.

Maargoed, zoals ik al heb gepost in het gastenboek van de server:
Ik vond eergisteren de levels te snel veranderen.
Bij iedere 'win' was het weer zover.
Soms ben je meer aan het laden dan aan het spelen.
Als je dit nu bijv om de 3 levels doet heeft de verliezende partij ook meer kansen om terug te slaan en kan er ook nooit gelijkspel ontstaan. En imho is 3 rondes goed te doen..

All in favor: Donate your money to me!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Allemaal best, als ik maar weer unbanned ga worden :( Hardnekkig verschijnsel zeg :D

Ik zweer trouwens bij avg free edition... gratis... maar prima imo!

Het verschil in wapens valt me ook wel op, als commander bij de USMCtjes heb je echt een prima wapen te pakken... maar als tango...omg wat een prutsding! Die hele ironsight vult je beeld ook.

Is er eigenlijk ook een source mod die iets heeft dat wanneer je iets in me mic roept dit in game gehoord wordt alsof je game persoon dat roept? Dus geen radio maar gewoon schreeuwen ofzo? Lijkt me ideaal om die lui die stil staan in een deuropening aan de kant te krijgen.

Misschien deze vakantie maar eens verdiepen in de source sdk...

Woei unban gelukt!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Is iedereen nu weer unbanned die dat hoort te zijn trouwens op de GoT server ;) ???

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• -Mike-
Donnie schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 23:10:
Is iedereen nu weer unbanned die dat hoort te zijn trouwens op de GoT server ;) ???
Ze kunnen zich gewoon niet gedragen stelletje schorem >:)

• Appie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23-11 17:12

Appie

F1RST Racing

Ik word gekicked (pin 100+), maar goed had niet anders verwacht vanuit de USA.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

• Invisible_man
  • Nu online
Donnie schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 23:10:
Ik was gisteravond op een gegeven moment wel gebanned ,blijkbaar teveel TK's terwijl dat volgens mij wel meeviel, hoe staat die grens nu ingesteld? Ik weet niet of ik het nu nog ben (zit op werk).

• _eXistenZ_
Overigens een paar kleine tips:

• Bind even wat knoppen voor je teamspeak. Zo heb ik
ctl-alt-up: vorige channel;
ctl-alt-down: volgende channel;
muisknop 3: tegen zowel US als Iraki praten.
muisknop 4: tegen je eigen channel praten.

Als iedereen dat deed konden we ook snel even wat aan elkaar vragen terwijl je toch in andere channels zit.

• @ Donnie: omdat balancing nog niet goed werkt, zou je eenst naar ETB kunnen kijken.
Deze deelt de teams niet alleen in per useraantal, maar tevens op skill. Zo krijg je geen noob team maar zou het head to head moeten gaan.

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Een aantal goeie tippies existenz ;) ETB? Staat dat voor Erics team balance ofzo??? Zo ja werkt deze dan ook al voor Insurgency?

@ Invisible_man Het aantal TK's weet ik nog niet precies, dat zal ik even uitzoeken.

• _eXistenZ_
Eric's Team Balancer idd. :)

Hij is werkend te krijgen voor eender welke mod, alleen moet je een paar bestandjes aanpassen, voor zo ver ik zag. Kom je er niet uit, wil ik ook best ff helpe, ware het niet dat ik vanaf morge 2 weken op vakantie ga. Maargoed er lopen nog zat tweakers rond hiero ;)

/edit

Aarg ik zie nu dat ik het linkje vergeten ben in mijn vorige post. Bij deze.

[Voor 22% gewijzigd door _eXistenZ_ op 13-07-2007 10:56]

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Momenteel problemen met de steam verificatie ofzo? Niemand kan inloggen namelijk...

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Hmm bij mij werkt het gewoon! Ook apart, zo ben je als enige gebanned en dan kun je als enige spelen :)

Waarschijnlijk had ik steam al lang er draaien, voordat er problemen met inloggen kwamen :?

• ixl85
Ik wel vandaag, dat probleem had ik een week geleden, duurde toen bijna de hele dag (net toen ik vrij was :z)

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ik zie het al ;) Ligt niet alleen aan mij, veel mensen hebben er moeite mee vandaag, het volgende vond ik op het off. ins. forum:

2) If that doesn’t fix it, and it didn’t for me, then re-login to Steam. Launch Steam, then under settings click the ‘Login as a different user’ button and re-enter your username and password. This fixed it for me, I haven’t had any problems since.

Dit loste bij mij het probleem op, misschien helpt het jullie ook ;-)

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Server gaat heel even down voor wat onderhoud etc... In de loop van de middag issie weer up.

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Ik snap soms echt niet van die scores... Soms is ie opeens -20 ofzo? Terwijl ik niet tk :?

• ixl85
steveman schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 16:51:
Ik snap soms echt niet van die scores... Soms is ie opeens -20 ofzo? Terwijl ik niet tk :?
Die score zijn niet je kills. Als je de heletijd geen reet uitvoert en uit je virtuele neus aan het eten bent dan krijg je niks. En als je gamed onder de naam steveman dan begin je sowieso al met -86 punten :+

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

ixl85 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 17:00:
[...]

Die score zijn niet je kills. Als je de heletijd geen reet uitvoert en uit je virtuele neus aan het eten bent dan krijg je niks. En als je gamed onder de naam steveman dan begin je sowieso al met -86 punten :+
:P Steve1982 hou ik dan ook maar aan ;)

Maar het is ook juist niet dat ik niets doe! Zelfs wanneer ik er 5 op een rij frag. Met name bij die ene map... waarvan ik uiteraard de naam niet weet. Rimaldi oid?
B1gk1ller schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 17:56:
[...]

En je class is toevallig grenadier?
Nee heb het met meerdere classes gehad... zou het kunnen komen door wat campachtig gedrag? Ik wurm me wel eens een weg richting charlie, daar kun je heel sneaky op een balkonnetje gaan zitten, half achter een boom.

Maar is er nog iets met die grenadier dan?

[Voor 28% gewijzigd door steveman op 14-07-2007 18:23]

• -Mike-
steveman schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 17:21:
[...]

:P Steve1982 hou ik dan ook maar aan ;)

Maar het is ook juist niet dat ik niets doe! Zelfs wanneer ik er 5 op een rij frag. Met name bij die ene map... waarvan ik uiteraard de naam niet weet. Rimaldi oid?
En je class is toevallig grenadier?

• ixl85
btw: ik speel veel aan de ""bad"" side. Het liefst ben ik dan support.
Het geweer is fijn (ironsight is klein) en hij heeft smoke en frag's

• am2
  • Registratie: november 2004
  • Niet online
Wel beetje extreme BOFH op dat onlydutch of niet? Schiet je per ongeluk een teammate af van een kilometer afstand terwijl je op een opponent erachter mikt is het al gelijk hup kick. Gelukkig snapt 99% van de serverops WEL dat als je met 24 mensen tegelijk speelt er ook wel eens iets mis wil gaan.

En ik maar denken dat gamen voor de lol was...

[Voor 20% gewijzigd door am2 op 15-07-2007 00:01]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 09:11
Steve was jij dat die mij steeds fragde toen op die map met dat tankstation ofzo, volgens mij was dat daar ja. :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Steve- de grenadier class heeft een vervelende bug, voor elke kill die je met dat wapen maakt krijg je netjes vijf punten aftrek. Scores worden vaak zoiezo pas aan het einde van een ronde bijgewerkt, al lijkt het erop dat dat niet altijd het geval is.

Iets anders waar ik gruwelijk veel last van heb is die pleuris bipod. Als je wil uitklappen dan moet je geluk hebben wil het in 1 keer goed gaan. Zelfde geld voor het inklappen. Meestal gaat het eerst 20 keer andersom.

Wat betreft Only Dutch, daar zitten soms mensen die ik dan echt niet snap. Ze rennen met z'n allen richting tegenstander, gaan dan ala counterstrike staan sprayen en worden afgeknald. Ondertussen lig ik dan ergens op een dakje met een sniperrifle alle badguys af te knallen. Uiteindelijk ga ik toch een keer dood en word ik door jan en alleman uitgemaakt voor camper... ik moest met m'n sniperrifle maar gaan rennen en schieten. Dan zou de ronde afgelopen zijn en hun ook weer kunnen spelen.

Nu kan het aan mij liggen, maar ik zou dan toch eerder zeggen dat ze zelf tikkie voorzichtiger hadden moeten zijn en er 1 van die gasten commander had moeten zijn. Dan had die kunnen zorgen voor orders en reinforcements.

/rant

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 26-11 17:02
am2 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 23:57:
Wel beetje extreme BOFH op dat onlydutch of niet? Schiet je per ongeluk een teammate af van een kilometer afstand terwijl je op een opponent erachter mikt is het al gelijk hup kick. Gelukkig snapt 99% van de serverops WEL dat als je met 24 mensen tegelijk speelt er ook wel eens iets mis wil gaan.

En ik maar denken dat gamen voor de lol was...
Serverinstelling, ik meen 3 tk's = kick

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rCk
  • Laatst online: 09:11
C.44 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 01:26:

daar zitten soms mensen die ik dan echt niet snap. Ze rennen met z'n allen richting tegenstander, gaan dan ala counterstrike staan sprayen en worden afgeknald. Ondertussen lig ik dan ergens op een dakje met een sniperrifle alle badguys af te knallen. Uiteindelijk ga ik toch een keer dood en word ik door jan en alleman uitgemaakt voor camper... ik moest met m'n sniperrifle maar gaan rennen en schieten. Dan zou de ronde afgelopen zijn en hun ook weer kunnen spelen.

/rant
Dat soort geleuter heb ik altijd op cs source, lol. Ik campeer liever beetje op publics en dan is het van vieze klote camper en krijg ik van alles en nog wat naar me kop gesmeten (woorden, maar geen kogels want ze zijn te druk aant typen). Kan ik ook niet uitstaan, echt erg. Battlefield 2 heeft dat gelukkig een stuk minder, zeker in de drukke servers met zon 60 man. Zit je heerlijk met je sniper te campen en niets die je stoort met chat ofoz.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flight-Case
C.44 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 01:26:

Nu kan het aan mij liggen, maar ik zou dan toch eerder zeggen dat ze zelf tikkie voorzichtiger hadden moeten zijn en er 1 van die gasten commander had moeten zijn. Dan had die kunnen zorgen voor orders en reinforcements.

/rant
Met die Commander functie gaat het niet lukken, want iedereen blijft toch zijn eigen ding doen... Ze gaan allemaal een andere kant op en luisteren naar de Commander doen ze al helemaal niet. Het lijken allemaal wel huurlingen :P

Dit zou echter anders zijn bij clans, waar men denk ik wel luistert naar de commander.

Leuk verzonnen dat commander gebeuren, maar echt werken doet het niet denk ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Oh da's mooi beroerd met die grenadier class dan zeg! :D Maarja, het is nog een beta natuurlijk, daar horen ook rare bugs in ;)

@rCK... geen idee, da's wel weer een nadeel van geen killmessages hebben. Maar die map die ik bedoelde was iig niet met het tankstation.

Gisteren flink wat frags gemaakt in die donkere gang in dat schooltje, halve USMC uitgeroeid in m'n eentje. Duurde best lang totdat een van die lui het doorhad.

En met die objectives... kom naar de GoT server en ga op teamspeak!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rinaldo
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 27-11 20:22
steveman schreef op zondag 15 juli 2007 @ 10:48:

En met die objectives... kom naar de GoT server en ga op teamspeak!
Wat is er mis met de ingame functie om met elkaar te praten? Dat werkt echt perfect. En veel minder lag dan TS. En je hoort ook nog eens alleen je eigen team. Ik zie de meerwaarde van Teamspeak niet...

Kan van een beetje alles en van alles een beetje :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• am2
  • Registratie: november 2004
  • Niet online
Hollanda schreef op zondag 15 juli 2007 @ 02:07:
[...]

Serverinstelling, ik meen 3 tk's = kick
Automagisch was het toch echt na 1 tk... Nahja het zal allemaal wel...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Rinaldo schreef op zondag 15 juli 2007 @ 11:50:
[...]

Wat is er mis met de ingame functie om met elkaar te praten? Dat werkt echt perfect. En veel minder lag dan TS. En je hoort ook nog eens alleen je eigen team. Ik zie de meerwaarde van Teamspeak niet...
TS heb ik op voice activation staan, vind ik wel zo fijn eigenlijk. Maargoed als de ingame functie dan ook maar gebruikt wordt...

Zonet ook weer... karkar mijn "team" blijft vrolijk buiten rondzoeken om maar kills te kunnen maken terwijl de us dudes al lang op bravo spawnen... wha!

En die spawnrapers komen me ook echt álle neusgaten uit...

[Voor 4% gewijzigd door steveman op 15-07-2007 23:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 26-11 17:02
am2 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 11:50:
[...]

Automagisch was het toch echt na 1 tk... Nahja het zal allemaal wel...
Heb het net gecheckt, was inderdaad 1, aangepast naar 3.

• zaander
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 25-11 15:26

zaander

IPhone XS owner

net ff zitten spelen is wel een vette mod ga ik zeker vaker spelen.
nu ff leren wat precies de bedoelingen zijn lolz
had al wel 20 punten en 6 kills \o/

• Rinaldo
Man o man, wat een frustrerend spel:

ik heb zo vaak gehad dat ik net iemand op de korel wil nemen en dat hij dan net eerder is met aanleggen. Ook steek je af en toe je kop om de hoek en pats: dood.

Het is echt een spel voor de wat meer camperige mensen. Lopen en iemand tegenkomen die je opwacht en dan verwachten dat je wint: no way...

Als aanvallende partij moet je het echt van teamplay hebben. Dat vind ik wel okee :)

En het schieten gaat al iets beter

• Dutchmega
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Rinaldo schreef op maandag 16 juli 2007 @ 22:33:
Man o man, wat een frustrerend spel:

ik heb zo vaak gehad dat ik net iemand op de korel wil nemen en dat hij dan net eerder is met aanleggen. Ook steek je af en toe je kop om de hoek en pats: dood.

Het is echt een spel voor de wat meer camperige mensen. Lopen en iemand tegenkomen die je opwacht en dan verwachten dat je wint: no way...

Als aanvallende partij moet je het echt van teamplay hebben. Dat vind ik wel okee :)
In reallife is dat ook zo, als je loopt naar iemand die je verwacht, dan ben je zeker dood. Daarom moet je ook gaan flanken. Je flankt een keer en je schiet de hele team neer _/-\o_

[Voor 4% gewijzigd door Dutchmega op 17-07-2007 12:17]

• LtMarx
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 15:11

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik heb zelf gemerkt dat support fire super belangrijk is. Je kan er echt hele teams mee zagen en het geeft een leuk tactisch element. Een straatje onder vuur houden terwijl je team auto voor auto de straat verovert is gewoon kicken!

• Rinaldo
Dutchmega schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 12:17:
[...]

In reallife is dat ook zo, als je loopt naar iemand die je verwacht, dan ben je zeker dood. Daarom moet je ook gaan flanken. Je flankt een keer en je schiet de hele team neer _/-\o_
True. Mijn kills haal ik dan ook vooral als de tegenpartij beweegt/loopt. Wat ik wel erg mooi vind om te zien (Wat hierboven ook gezegd wordt) is dat men echt speelt op zijn class: support rammen er een zooi kogels doorheen, snipers hangen achterin en pikken gasten die over willen steken en infanterie probeert een doorbraak te forceren. En dat soms gebouw voor gebouw. Heel realistisch.

Het is alleen nog wennen voor me dat ik in het midden van het klassement eindig steeds. Met MoH:AA en BF2 stond ik altijd bovenaan: ik kan mikken en tactisch nadenken, maar heb geen geduld. Dat wordt nu afgestraft :o

• Yankovic
  • Laatst online: 13:58
Als je meer server ips wil kan je die krijgen ;)

[NL]XS4ALL INS-01 - 194.109.69.63:27015

meer informatie: http://games.xs4all.nl

• Vandread
Yankoviiiiiiiiiiiic *O* xs4all :*)

Pssst Tesla kopen?

• Yankovic
  • Laatst online: 13:58
Ja ik heb mooie css server vervangen hiermee, dus regel jij eens spelers ;)

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Raad ik je niet aan ;) Servertje van GOT zat eerste paar avonden vol, maar daarna werden het er al snel minder hoor! Mod slaat toch niet aan bij genoeg mensen geloof ik :(

• Pinjataaa
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 26-11 14:02

Pinjataaa

Hit me!

Yankovic schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 15:54:
[...]

Ja ik heb mooie css server vervangen hiermee, dus regel jij eens spelers ;)
Vanavond ga ik deze mod direct uitproberen, hij lijkt me echt super! Dus dat is al 1 speler meer :D

PSN: Pinjataaa

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

De server is wel vaak leeg zeg, jammer! Vanavond maar weer eens om een uurtje of 8 er zijn (ook op Teamspeak?) ?

• -Mike-
Donnie schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 15:57:
Raad ik je niet aan ;) Servertje van GOT zat eerste paar avonden vol, maar daarna werden het er al snel minder hoor! Mod slaat toch niet aan bij genoeg mensen geloof ik :(
Komt nog wel ;) Inderdaad wel jammer dat de server de laatste tijd vaak leeg is, maar het is mij al meerdere keren gelukt om hem vol te krijgen :+ Gewoon joinen en dan komen er vanzelf meer

• Primera
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 26-11 18:24
Erg vette mod al zeg ik het zelf. Ik speel onder de naam Primera, ook wel bekend als de TS admin ;)

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Gisteravond wel lol gehad op de server (tging alleen niet heel erg soepel in het begin, toch primera? :) ). Na een halfuurtje spelen liep het langzaam maar zeker vol. Het maakt volgens mij erg uit welke mappen worden gespeeld. Sommige mappen waren veel drukker dan andere mappen.

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Oke gisteren is er iets tussen gekomen, vanavond ga ik echt even spelen!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Dat is je geraden ;) Ik zal ook kijken of ik er kan zijn!!!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Ik vind het eigenlijk best wel tegenvallen!
Maar dat kan ook komen omdat ik er niets van snap!

[Voor 77% gewijzigd door Pinjataaa op 18-07-2007 23:47]

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Er staat een hele mooie uitleg op de site, zowiezo raad ik je idd aan om met een paar gasten te gaan spelen die het al een beetje kunnen. Dan ga je het vanzelf wel snappen.

Het is eigenlijk ook heel simpel hoor.... Als je op de GoT server speelt dan draaien er bv. alleen maar push mappen. Push wil zeggen USA valt aan, en de Iraqis verdedigen. 1 lid van jouw team is de Teamleader en die moet jou waypoints geven zeg maar, wat doe je aan moet vallen/ moet verdedigen.

Om het nog simpeler te maken, en de actie centraal te houden, moet je eerst point A dan B dan C overnemen.(waypoints worden dus gegeven door de leader) Zodra de USA punt a heeft overgenomen, kan Iraq ze niet meer terug nemen, ze kunnen dus alsware van de map worden gedrukt! (push dus) en moeten ze het punt daarna gaan verdedigen.

Je zal zien dat als je een teamleader hebt die er ook geen reet van snapt je idd soms niet weet welke punten je nu moet aanvallen/verdedigen. Spreek ze hier ook gewoon op aan, sommige mensen beseffen namelijk ook niet dat zei de leader zijn, ze zijn nou eenmaal gewoon zo gespawned ;)

Suc6 en mocht je vragen hebben, post ze :)

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Ow, nou dan geef ik het vanavond nog maar eens kans :)
De servers van dit forum zijn bijna altijd leeg, in welke zitten jullie ?

• Flight-Case
Dus als ik het goed begrijp zijn deze server van GoT?

[NL] TR66 [O.D.] #10 Insurgency mod | www.onlydutch.nl
[NL] TR66 [O.D.] #10 Insurgency mod | www.onlydutch.nl

• Vandread
Nee die zijn gewoon van onlydutch.nl
Snap niet helemaal waarom je dat zo zou moeten begrijpen :?

Ik heb sinds kort een hobby met 4 wielen... neemt wat tijd in beslag maar zal het topic wel bijhouden

[Voor 38% gewijzigd door Vandread op 19-07-2007 15:41]

Pssst Tesla kopen?

• Flight-Case
Vandread schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 15:39:
Nee die zijn gewoon van onlydutch.nl
Snap niet helemaal waarom je dat zo zou moeten begrijpen :?

Ik heb sinds kort een hobby met 4 wielen... neemt wat tijd in beslag maar zal het topic wel bijhouden
Omdat die volgens mij in het begin van de topic staan (ook van onlydutch), vandaar :P
Anders zou ik het ook niet kunnen verklaren :+

[Voor 3% gewijzigd door Flight-Case op 19-07-2007 20:04]

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Als je echt de GoT server bedoeld dan bedoel je deze:

GoT server: 83.84.89.104:27015 Hosted door Donnie

[Voor 6% gewijzigd door Donnie op 19-07-2007 22:08]

• Vandread
Sinds wanneer is het lijstje met aan te raden servers (nl / topic actieve mensen) in een topic een lijst me GoT eigen servers.... nevermind ofzo, ga spelen... kssst

Pssst Tesla kopen?

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Nou! Misschien omdat deze speciaal gemaakt is omdat we met GoTters bij elkaar willen spelen, vooral ook teamtactics enzo! Daarom dus :P

• Vandread
Volgens mij lullen we langs elkaar ofzo, reageer je op mij? :P

Maaruh ik zie dat flightcase nog niet lang actief is, het is een soort gewoonte/handigheid, word ook gedaan in [PC] Counter-Strike: Source - Deel 10

Pssst Tesla kopen?

• Shuriken
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 25-11 22:56

Shuriken

Life is all about priorities

Donnie schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 07:43:
Nou! Misschien omdat deze speciaal gemaakt is omdat we met GoTters bij elkaar willen spelen, vooral ook teamtactics enzo! Daarom dus :P
Ja das broodnodig. Sommige mensen hebben echt geen flauw idee wat ze aan het doen zijn.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik begin het idee te krijgen dat als je echt met mensen speelt die de mod snappen het niet eerlijk is de teams 1:1 in te delen. Verdedigen is in een aantal mappen echt een hoop simpeler dan aanvallen. Meestal volstaat het om een aantal support mannetjes een straat of gangetje te laten bewaken. Dan is er bijna geen doorkomen aan als attacker zijnde.

• Vandread
Zolang de juiste persoon maar af en toe een HE of Smoke neergooit lossen die situaties vrij vlot op.

Pssst Tesla kopen?

• Koeitje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 16:38

Koeitje

Back-up tiems now?

Heb het gisternacht even gespeeld. Ik vond het wel vermakelijk. Beter dan DoDS iig.

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Rinaldo schreef op zondag 15 juli 2007 @ 11:50:
[...]

Ja! Schoot me laatst opeens een voordeel te binnen: Teamspeak komt op m'n bluetooth headsetje binnen, aan één oor, terwijl het ingame gebeuren over de boxen gaat, en dan hoor je verder niets meer. En de voice activation vind ik wel zo handig... al horen m'n teammates waarschijnlijk wel eens dingen als "go... jee... verd..." etc etc...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koeitje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 16:38

Koeitje

Back-up tiems now?

In CSS is laatst (preciese datum weet ik niet sorry :+) de kwaliteit van de ingame voicechat ook aangepast. Heb je teamspeak of vent niet echt nodig, alleen om te ghosten...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rinaldo
Zo, vandaag maar een cybersnipa gamepad meegenomen van mijn werk. Heerlijk niet meer in de war raken met de knoppen. Scheelt echt met het spel, weer iets minder frustratie.

Bij het uitproberen meteen ook verbetering gemerkt door een andere speelstijl. Ik wacht nu wat langer tactisch af. Eerst liep ik de hoek om en werd afgeknald, nu lopen zij de hoek om en knal ik ze af.

Wel mooi om te zien hoe sommige mensen persé door een gang willen die afgedekt is. Zowel je eigen team als de tegenpartij zie je afgeslacht worden.

Wel jammer dat de nederlandse servers allemaal leeg waren. Geen goed teken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ipazza
  • Laatst online: 21-11 23:33
Wat zijn de IP's van de servers van Tweakers?

I don't hate you, I nothing you

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Kijk is in de startpost ;)

• Moonborne
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 14:11
Deze mod is echt zo mooi gemaakt, een spel apart zou ik zeggen.
Moet alles nog een beetje onder de knie krijgen, word tot nu toe vaak afgeknalt en moet de maps dan ook nog een beetje verkennen.

Een zeer realistische mod!

• KillerAce_NL
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Is hier al een beetje community voor, qua squadwars etc ? Ziet er wel leuk uit.

• Deruxian
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 14:44

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Zeer goede mod. Alleen de performance bij mij is om je tanken. Hl2 en ep1 spelen wel vloeiend maar dit spel lukt zelfs niet om medium/low! Als ik zo het officiële forum van de site doorneem hebben meer mensen er last van. De patch met de beloofde performance verbetering heeft niks geholpen bij mij helaas :'( Ik heb het vooral wanneer ik de hele map overkijk, de buiten stukken dus.

• jopie
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 17:15
Bij mij draait hij goed, op 1280x1024 met medium-high settings, op P4 2800 en 6800GT.

• Jan20
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 26-11 09:29

Jan20

CMJJKFE

Een Nederlands servertje erbij van Tweakgaming:

217.19.17.11:27035 [NL] Tweakgaming INS #1 (graag vermelden in mainpost)

CMJJKFE

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

De GoT server is down gehaald, we hadden haast geen bezoekers meer helaas :(

Het spijt me manne, maar hij stond nu voor lul een beetje te draaien, mocht er weer meer interesse komen in deze mod en de server, dan kan hij natuurlijk altijd weer up gaan! Ik hou hem achter de hand dus ;)

• ixl85
Damn, heb nu geen tijd om te gamen (ben ook niet bji mn primaire computer) en ga de eerste voor 3 weken weg (hong kong whoooei) dus voor mij mag ie over 3 weken weer online ;)

• Eeruku
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 13-09 19:46
aw balen Donnie :P
zal kijken of ik vanavond nog wat tweakertjes kan vinden om af te knallen :+

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• Frozeskillz
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 04-11-2008
kan ik deze mod ook spelen met half-life 2 : deatmatch?

• Bull
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 14:47
nvm

[Voor 99% gewijzigd door Bull op 03-08-2007 23:48]

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

• Morked
  • Registratie: december 2004
  • Niet online
Het is inderdaad mogelijk hem zonder hl2 zelf te spelen, ik heb namelijk HL2 zelf niet. (css, dods, HL2:LC, HL2:DM en source sdk)

• Def!ance
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 28-08 22:09

Def!ance

Assumption is the mother.....

ik wil wel een 100mbit server opzette, moet even kijken of het onder linux gaat, denk wel want hl2 ging ook .
let wel ik heb een paar admins nodig dan die de boel in de gaten houden, ik heb er zelf geen tijd voor enzo, dus laat maar wat horen

[Voor 14% gewijzigd door Def!ance op 04-08-2007 11:06]

http://www.gotlive.nl | XBL : DeFiAnCeNL

• Dutchmega
  • Niet online
The Steam Community is echt ideaal voor zulke mods and communities.

Ik heb nog een GoT-group aangemaakt.

[Voor 23% gewijzigd door Dutchmega op 11-08-2007 21:57]

• Def!ance

Def!ance

naja volgens mij lijkt insurgency dood hier op GoT ?
niemand die het nog speelt , en als je het speelt speel je het nog vaak ?

• jopie
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 17:15
Ik mag het spel wel, heb alleen weinig tijd. Had ik nu een nieuwe pc met snelle laadtijden dan zou ik het meer spelen.
Nu maar Counter Strike gungame/deathmatch, ff snel een half uurtje.

• Dutchmega
  • Niet online
Ik speel het niet zoveel meer door de vele crashes en aantal irritant bugs. Als de nieuwe versie uitkomt, ga ik het graag weer spelen

• Invisible_man
  • Nu online
Def!ance schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 19:27:
naja volgens mij lijkt insurgency dood hier op GoT ?
niemand die het nog speelt , en als je het speelt speel je het nog vaak ?
Heb het na dat ik terug ben van vakantie niet meer opgestart. Probleem is denk ik een beetje dat het een spel is waar je eerst weer in moet komen, dus je gaat het niet "even" spelen.

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 15:57

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hmm deze ga ik snel eens proberen :)

I am the great Cornholio!

• Def!ance

Def!ance

jammer dat er maar zo weinig man zijn, op zich is het spel echt briljant
jammer van de bugs, maar die zijn eruit in 2.0(die moet nog uitkomen)

ps ik kan zo een stuk of 3 server online gooien met een gbit uplink (Xeon 5320 2,0Ghz 16MB DDR2)

[Voor 4% gewijzigd door Def!ance op 20-08-2007 15:28]

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

1 servertje waar wat mensen spelen die de mod iets beter kennen en waar teamplay echt belangrijk is zou wel cool zijn. Nog maar eens een GoT server proberen dan?

• Def!ance

Def!ance

zeg het maar en het ding is vanavond in de lucht :p
sterker nog hij staat al klaar om gestart te worden(hehe vooruitziende blik ?)
voeg me anders toe op msn ofzo

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee