Toon posts:

[PC] Insurgency [HL2-mod]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 6.053 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Flight-Case
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 30-11-2012
Vandread schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 15:39:
Nee die zijn gewoon van onlydutch.nl
Snap niet helemaal waarom je dat zo zou moeten begrijpen :?

Ik heb sinds kort een hobby met 4 wielen... neemt wat tijd in beslag maar zal het topic wel bijhouden
Omdat die volgens mij in het begin van de topic staan (ook van onlydutch), vandaar :P
Anders zou ik het ook niet kunnen verklaren :+

[Voor 3% gewijzigd door Flight-Case op 19-07-2007 20:04]

X360 Gamertag: Kaevu

• Donnie
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 04-08 19:10

Donnie

AKA DonCorleone

Als je echt de GoT server bedoeld dan bedoel je deze:

GoT server: 83.84.89.104:27015 Hosted door Donnie

[Voor 6% gewijzigd door Donnie op 19-07-2007 22:08]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Vandread
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 27-11 18:47
Sinds wanneer is het lijstje met aan te raden servers (nl / topic actieve mensen) in een topic een lijst me GoT eigen servers.... nevermind ofzo, ga spelen... kssst

Pssst Tesla kopen?

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Nou! Misschien omdat deze speciaal gemaakt is omdat we met GoTters bij elkaar willen spelen, vooral ook teamtactics enzo! Daarom dus :P

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Vandread
Volgens mij lullen we langs elkaar ofzo, reageer je op mij? :P

Maaruh ik zie dat flightcase nog niet lang actief is, het is een soort gewoonte/handigheid, word ook gedaan in [PC] Counter-Strike: Source - Deel 10

Pssst Tesla kopen?

• Shuriken
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 25-11 22:56

Shuriken

Life is all about priorities

Donnie schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 07:43:
Nou! Misschien omdat deze speciaal gemaakt is omdat we met GoTters bij elkaar willen spelen, vooral ook teamtactics enzo! Daarom dus :P
Ja das broodnodig. Sommige mensen hebben echt geen flauw idee wat ze aan het doen zijn.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• LtMarx
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 27-11 21:26

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik begin het idee te krijgen dat als je echt met mensen speelt die de mod snappen het niet eerlijk is de teams 1:1 in te delen. Verdedigen is in een aantal mappen echt een hoop simpeler dan aanvallen. Meestal volstaat het om een aantal support mannetjes een straat of gangetje te laten bewaken. Dan is er bijna geen doorkomen aan als attacker zijnde.

• Vandread
Zolang de juiste persoon maar af en toe een HE of Smoke neergooit lossen die situaties vrij vlot op.

Pssst Tesla kopen?

• Koeitje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 27-11 22:23

Koeitje

Back-up tiems now?

Heb het gisternacht even gespeeld. Ik vond het wel vermakelijk. Beter dan DoDS iig.

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 23:03

steveman

Comfortabel ten onder

Rinaldo schreef op zondag 15 juli 2007 @ 11:50:
[...]

Wat is er mis met de ingame functie om met elkaar te praten? Dat werkt echt perfect. En veel minder lag dan TS. En je hoort ook nog eens alleen je eigen team. Ik zie de meerwaarde van Teamspeak niet...
Ja! Schoot me laatst opeens een voordeel te binnen: Teamspeak komt op m'n bluetooth headsetje binnen, aan één oor, terwijl het ingame gebeuren over de boxen gaat, en dan hoor je verder niets meer. En de voice activation vind ik wel zo handig... al horen m'n teammates waarschijnlijk wel eens dingen als "go... jee... verd..." etc etc...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koeitje
  • Laatst online: 27-11 22:23

Koeitje

Back-up tiems now?

In CSS is laatst (preciese datum weet ik niet sorry :+) de kwaliteit van de ingame voicechat ook aangepast. Heb je teamspeak of vent niet echt nodig, alleen om te ghosten...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rinaldo
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 27-11 20:22
Zo, vandaag maar een cybersnipa gamepad meegenomen van mijn werk. Heerlijk niet meer in de war raken met de knoppen. Scheelt echt met het spel, weer iets minder frustratie.

Bij het uitproberen meteen ook verbetering gemerkt door een andere speelstijl. Ik wacht nu wat langer tactisch af. Eerst liep ik de hoek om en werd afgeknald, nu lopen zij de hoek om en knal ik ze af.

Wel mooi om te zien hoe sommige mensen persé door een gang willen die afgedekt is. Zowel je eigen team als de tegenpartij zie je afgeslacht worden.

Wel jammer dat de nederlandse servers allemaal leeg waren. Geen goed teken.

Kan van een beetje alles en van alles een beetje :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 21-11 23:33
Wat zijn de IP's van de servers van Tweakers?

I don't hate you, I nothing you

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Kijk is in de startpost ;)

• Moonborne
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 14-11 11:02
Deze mod is echt zo mooi gemaakt, een spel apart zou ik zeggen.
Moet alles nog een beetje onder de knie krijgen, word tot nu toe vaak afgeknalt en moet de maps dan ook nog een beetje verkennen.

Een zeer realistische mod!

• KillerAce_NL
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Is hier al een beetje community voor, qua squadwars etc ? Ziet er wel leuk uit.

• Deruxian
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 10:23

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Zeer goede mod. Alleen de performance bij mij is om je tanken. Hl2 en ep1 spelen wel vloeiend maar dit spel lukt zelfs niet om medium/low! Als ik zo het officiële forum van de site doorneem hebben meer mensen er last van. De patch met de beloofde performance verbetering heeft niks geholpen bij mij helaas :'( Ik heb het vooral wanneer ik de hele map overkijk, de buiten stukken dus.

• jopie
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 10:14
Bij mij draait hij goed, op 1280x1024 met medium-high settings, op P4 2800 en 6800GT.

• Jan20
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 26-11 09:29

Jan20

CMJJKFE

Een Nederlands servertje erbij van Tweakgaming:

217.19.17.11:27035 [NL] Tweakgaming INS #1 (graag vermelden in mainpost)

CMJJKFE

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

De GoT server is down gehaald, we hadden haast geen bezoekers meer helaas :(

Het spijt me manne, maar hij stond nu voor lul een beetje te draaien, mocht er weer meer interesse komen in deze mod en de server, dan kan hij natuurlijk altijd weer up gaan! Ik hou hem achter de hand dus ;)

• ixl85
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 25-11 13:24
Damn, heb nu geen tijd om te gamen (ben ook niet bji mn primaire computer) en ga de eerste voor 3 weken weg (hong kong whoooei) dus voor mij mag ie over 3 weken weer online ;)

• Eeruku
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 13-09 19:46
aw balen Donnie :P
zal kijken of ik vanavond nog wat tweakertjes kan vinden om af te knallen :+

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• Frozeskillz
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 04-11-2008
kan ik deze mod ook spelen met half-life 2 : deatmatch?

• Bull
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 27-11 19:00
nvm

[Voor 99% gewijzigd door Bull op 03-08-2007 23:48]

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

• Morked
  • Registratie: december 2004
  • Niet online
Het is inderdaad mogelijk hem zonder hl2 zelf te spelen, ik heb namelijk HL2 zelf niet. (css, dods, HL2:LC, HL2:DM en source sdk)

• Def!ance
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 28-08 22:09

Def!ance

Assumption is the mother.....

ik wil wel een 100mbit server opzette, moet even kijken of het onder linux gaat, denk wel want hl2 ging ook .
let wel ik heb een paar admins nodig dan die de boel in de gaten houden, ik heb er zelf geen tijd voor enzo, dus laat maar wat horen

[Voor 14% gewijzigd door Def!ance op 04-08-2007 11:06]

http://www.gotlive.nl | XBL : DeFiAnCeNL

• Dutchmega
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
The Steam Community is echt ideaal voor zulke mods and communities.

Ik heb nog een GoT-group aangemaakt.

[Voor 23% gewijzigd door Dutchmega op 11-08-2007 21:57]

• Def!ance

Def!ance

naja volgens mij lijkt insurgency dood hier op GoT ?
niemand die het nog speelt , en als je het speelt speel je het nog vaak ?

• jopie
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 10:14
Ik mag het spel wel, heb alleen weinig tijd. Had ik nu een nieuwe pc met snelle laadtijden dan zou ik het meer spelen.
Nu maar Counter Strike gungame/deathmatch, ff snel een half uurtje.

• Dutchmega
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Ik speel het niet zoveel meer door de vele crashes en aantal irritant bugs. Als de nieuwe versie uitkomt, ga ik het graag weer spelen

• Invisible_man
  • Registratie: juni 2006
  • Nu online
Def!ance schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 19:27:
naja volgens mij lijkt insurgency dood hier op GoT ?
niemand die het nog speelt , en als je het speelt speel je het nog vaak ?
Heb het na dat ik terug ben van vakantie niet meer opgestart. Probleem is denk ik een beetje dat het een spel is waar je eerst weer in moet komen, dus je gaat het niet "even" spelen.

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hmm deze ga ik snel eens proberen :)

I am the great Cornholio!

• Def!ance

Def!ance

jammer dat er maar zo weinig man zijn, op zich is het spel echt briljant
jammer van de bugs, maar die zijn eruit in 2.0(die moet nog uitkomen)

ps ik kan zo een stuk of 3 server online gooien met een gbit uplink (Xeon 5320 2,0Ghz 16MB DDR2)

[Voor 4% gewijzigd door Def!ance op 20-08-2007 15:28]

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

1 servertje waar wat mensen spelen die de mod iets beter kennen en waar teamplay echt belangrijk is zou wel cool zijn. Nog maar eens een GoT server proberen dan?

• Def!ance

Def!ance

zeg het maar en het ding is vanavond in de lucht :p
sterker nog hij staat al klaar om gestart te worden(hehe vooruitziende blik ?)
voeg me anders toe op msn ofzo

• BFmango
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 27-11 22:38
Bij mij werkt het niet eens, ook niet als ik clientregisrty.blob ofzo verwijder uit de root. Ik blijf de melding krijgen dat de game currently unavailable is, en als hij dan wel eens werkt kan ik geen server joinen want dan loop de pc vast 8)7

edit: nu werkt hij wel, moeilijk spel :P

[Voor 8% gewijzigd door BFmango op 26-08-2007 13:24]

• scorpie
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 00:18

scorpie

Supra Addict

(jarig!)
Hij klapt er hier steeds uit zodra ik een server wil joinen, als ik een eigen server create dan doet hij het na heeeeeeeeeeeeeel lang laden ( :+ ) wel. Jammer, ik wacht wel op 2.0

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• BFmango
  • Laatst online: 27-11 22:38
Heb je wel gepatched?

• RMB
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 23-11 17:01

RMB

Nee, geen right mouse button!

Erg jammer dat de comunnity zo klein is! het is echt een geweldig spel!

• Not Pingu
  • Laatst online: 18-10 11:54

Not Pingu

Dumbass ex machina

Heb het vorige week gespeeld. Kwalitatief is het erg goed gemaakt, alleen de gameplay is me net iets te realistisch. Dat wil zeggen: als ik zelf in zo'n oorlog word gezet verwacht ik ook wel te worden neergeknald zodra ik m'n hoofd de hoek om steek. Het is alleen niet zo leuk in spelvorm :+

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

• -Mike-
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 23:27
Not Pingu schreef op donderdag 13 september 2007 @ 23:42:
Heb het vorige week gespeeld. Kwalitatief is het erg goed gemaakt, alleen de gameplay is me net iets te realistisch. Dat wil zeggen: als ik zelf in zo'n oorlog word gezet verwacht ik ook wel te worden neergeknald zodra ik m'n hoofd de hoek om steek. Het is alleen niet zo leuk in spelvorm :+
Gewoon een beetje oefenen en niet je hoofd niet om het hoekje steken als je zelf het hoekje niet om wil :') (Flauw)
Ik speel regelmatig nog een potje en tot mijn verbazing word de teamplay op de servers steeds beter.

• RMB
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 23-11 17:01

RMB

Nee, geen right mouse button!

Hoe heet jij daar bigkiller? ik heet [GoT]RMB

• -Mike-
RMB schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:30:
Hoe heet jij daar bigkiller? ik heet [GoT]RMB
Ik speel meestal onder mijn echte naam Mike of [GoT]Mike

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

zijn er nog mensen die deze mod spelen?

• Invisible_man
  • Nu online
Lt. Marx schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:15:
zijn er nog mensen die deze mod spelen?
Niet echt, wil je dit spel wat leuk spelen moet je er vrij veel mee bezig zijn, maar als het daar niet van komt....

Ik denk wel dat ik deze op lanpartys ga aandragen om te spelen.

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Ik speel em nog wel, maar voornamelijk op duitse servers.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• bobwarley
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
Ik ben deze mod nu aan het installeren, zijn er nog andere GoTers die m spelen? Of is iedereen overgestapt op CSS of andere soortgelijke mods?

Op WP7 kun je niet eens eigen mp3s als ringtone instellen, how smart is that??

• scorpie
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 00:18

scorpie

Supra Addict

(jarig!)
Ik probeerde insurgency 1 en 1.1, maar had zware problemen ermee. Ik doe wel weer een poging bij 2.0 die over niet al te lange tijd (hoop ik) uitkomt.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• HertogJanNL
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 18-11 18:54
Ik heb 1.0 wel gespeeld, maar was me gewoon te realistisch. Dit moet je echt in teamverband spelen of anders niet. Maar het geheel voelt nog niet echt intuitief aan, snapte er in het begin niets van. Nu TF2 uit is kijk ik sowieso nergens anders meer naar.

• bobwarley
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
Ik heb 'm vandaag een paar uur gespeeld, maar ik vond het niet zo leuk. Ik vind het nog al saai, te weinig actie in het spel. Misschien omdat de maps te groot zijn of vanwege de instant kills, ik weet niet precies, maar ik vond de spelervaring gewoon niet zo goed, terwijl ik Counterstrike/America's Army/BF etc wel leuk vindt. Het doet gewoon nog al kaal en saai aan. Dus deze gaat er weer af.

Op WP7 kun je niet eens eigen mp3s als ringtone instellen, how smart is that??

• Hollanda
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 26-11 17:02

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

D'oh! Zit ik hier zonder m'n HL2 schijfje...

Hoe zijn de verbeteringen? Ik ben wel benieuwd hoe 't nu is!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• monnick
  • Niet online
Veranderingen in 2.0: http://forums.insmod.net/...ic=13426&st=0#entry209644

Ik zie deze mod net staan op IGN.com, maar het ziet er erg goed uit. Denk dat ik hem vannacht download en morgen eens ga spelen. Ben zeer benieuwd! :)

• ixl85
  • Laatst online: 25-11 13:24
Damn te lang dit spel niet meer kunnen doen.
Ik vind/vond het echt een van de vettere shooters die er zijn.

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Ik ga em vannacht ook es downen, ben benieuwd of er dit keer ook wat gore in voorkomt. Iets wat je bij een beetje realistische shooter toch wel mag verwachten. Had het zelf alleen wel handiger gevonden als ze beta 2 ook in patch vorm (1.x -> 2) hadden uitgebracht. Nu isset weer een download van dik 800 mb.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• monnick
  • Niet online
Net voor het eerst een uurtje deze mod gespeeld. Eerste indruk was goed: fraai menu, erg mooie / passende muziek. Gewoon servers zoeken zoals je gewend bent. :)
Het spelen zelf vond ik opzich ook wel leuk, alleen ik bakte er weinig van. De wapens hebben wel _heel erg_ veel recoil, misschien zelfs een beetje te veel imho. :/
Volgens mij als ik het beter leer kennen vind ik het een heel leuk spel, maar misschien iets minder realistisch was ook wel op z'n plaats geweest. Bijvoorbeeld, duidelijk in beeld wie wie nou vermoord, en misschien een stipje als aiming point. :)

@ hierboven: ik zag bloed hoor, weet niet hoe dat bij 1.0 zat maar hier zit het er wel in. ;)

[Voor 7% gewijzigd door monnick op 25-11-2007 20:54]

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

monnick schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:53:
Net voor het eerst een uurtje deze mod gespeeld. Eerste indruk was goed: fraai menu, erg mooie / passende muziek. Gewoon servers zoeken zoals je gewend bent. :)
Het spelen zelf vond ik opzich ook wel leuk, alleen ik bakte er weinig van. De wapens hebben wel _heel erg_ veel recoil, misschien zelfs een beetje te veel imho. :/
Volgens mij als ik het beter leer kennen vind ik het een heel leuk spel, maar misschien iets minder realistisch was ook wel op z'n plaats geweest. Bijvoorbeeld, duidelijk in beeld wie wie nou vermoord, en misschien een stipje als aiming point. :)

@ hierboven: ik zag bloed hoor, weet niet hoe dat bij 1.0 zat maar hier zit het er wel in. ;)
Dat je met je wapen "echt" moet mikken vind ik juist zo gaaf! Soms wordt 't wel een beetje frustrerend idd als je steeds niet weet wie je waarvandaan neergeschoten heeft (Nogal een verschil met de killcam van COD...).

Maar over die terugslag, ik heb beta 2 nog niet gedaan, maar onderschat die terugslag niet! Ik heb het genoegen gehad om eens met een ak47cz te schieten (soort introductieles met allerlei wapens, geweldig verjaardagscadeau van m'n vriendin was dat _/-\o_ ) en ik kan me echt niet voorstellen dat je gericht kunt blijven schieten of full auto! 't Is echt net alsof iemand je even een flinke ros tegen je schouder aan geeft (en heeel hard *PANG* roept :+ )

Ah 't was weer heerlijk! En volgens mij heb ik nergens raar klemgezeten ofzo, dus da's positief!

[Voor 3% gewijzigd door steveman op 26-11-2007 23:34]

• HugoBoss1985
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 27-11 11:42
Ik heb even een vraagje:

Bij het broertje van mijn vriendin heb ik gisteren steam en deze mod geïnstalleerd, maar hij staat niet bij de "my games" lijst.
Hij heeft geen source games, maar wel oudere half-life en mods.
Kan ik een source game download, tot 100% laten komen, en werkt deze mod dan wel? (En dat de mod dan in de lijst verschijnt?)
Of is het zo dat hij dan echt een source game moet kopen?

Corsair 200R - CM V550M - Gigabyte Z390 Elite - i7 9700k @ 5,0 1,34v - Noctua NH-D15S- 16gb G-skill CL15 3600 @ CL14 1,44v - MSI GTX 970 Gaming - Samsung 970 EVO 512 - Windows 10 Pro 64

• _eXistenZ_
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 27-11 19:53
Jij bedoelt dat je op jou Steam account inlogt en dan een source game download? Mss werkt et idd, maar ik denk et niet. Probeer even zou ik zeggen :)

There is no replacement for displacement!

• Vandread
kuch uit de TS:
Wat je nodig hebt voor de mod:
Een source game met de Source SDK Base
Dat kan zijn HL2 maar ook elke andere zoals HL2 Episode One etc.

Pssst Tesla kopen?

• 2DeF_WoDy_x
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 26-06-2017
Hallo speelt iemand nog dit spel??????

• Invisible_man
  • Nu online
2DeF_WoDy_x schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:24:
Hallo speelt iemand nog dit spel??????
Nee, niet echt meer. Het probleem wat ik er vooral mee heb is dat ik een spelletje ga spelen om gewoon wat de relaxen en fun te hebben. Het komt bij dit spel zoveel meer op skills aan dat het wel aardig wat concentratie vraagt. Speel op het moment liever CoD4.

• 2DeF_WoDy_x
Ah zonde ik zoek wat nederlandse spelers. Ja ik ben juist met CoD4 gestopt het is simpelweg te makkelijk en worden niet echt skills vereist en de realisme is ver te zoeken :). Toevallig kwam ik via via bij Insurgency terecht en vind het lache en beetje moeite doen om het te leren dat maakt het juist leuker.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 2DeF_WoDy_x
Helemaal niemand??? ;(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Laatst online: 14-11 12:34
Ik ga denk ik binnenkort weer spelen: de release van 2.1 RC staat binnen enkele uren tot dagen in de planning!
Zie ook: http://insmod.net/
De changelog van 2.0 naar 2.1 is echt huge en ik verwacht dan ook erg veel van deze release! Vooral dingen als suppression effects (waarbij je een soort van distortion view, geluiden etc. krijgt als er dichtbij kogels inslaan) lijken me erg gaaf. Deze effecten zorgen er hopelijk voor dat je nu eindelijk ook echt suppresserend te werk kan gaan met de M249: ik kijk wel uit om mijn kop omhoog te gaan steken als ik merk dat ik onder vuur wordt genomen. Dit is nu helaas nog te weinig.
Daarnaast zouden bijna alle wapens aangepast zijn in accuracy en damage: eindelijk weer normale 1 shot-kills met de snipers, etc.
Hopen dat ze de hoge verwachtingen kunnen waarmaken (volgens de testers in ieder geval wel) en er weer meer spelers gaan meedoen. Heb het namelijk zelf ook even gespeeld, maar door de foutjes (die als het goed is nu zijn gefixt) ben ik gestopt. Voor de rest is het een erg professionele mod: achtergrondmuziek, effecten, geluiden: het klopt allemaal!

vogelaarke135

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NinteX
  • Laatst online: 04-07-2015

NinteX

Gone Forever :W

Mijn broer heeft hard gewerkt aan INS_Sinjar, de nieuwe versie is een stuk beter als de vorige met een aantal nieuwe routes en mogelijkheden om de berg op te klimmen en de draw distance is ook verbeterd.

Edit: De game is de afgelopen betatest 0 keer vast gelopen en dat is echt uniek.

[Voor 17% gewijzigd door NinteX op 08-07-2008 15:32]

Left for greener pastures(NeoGAF/Wii-DS) :W

• vogelaarke135
Ok hij is uit!

http://insmod.net/

Torrent download en daarna een kleine patch downloaden!
Downloading now: 500 kb/sec op de torrent :D

vogelaarke135

• Pepperana
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 13:16

Pepperana

Brabander in hart .....

Bedankt voor de tip ik zal hem weer eens gaan checken.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

• vogelaarke135
Erg goede mod hoor :D
Samen met Hidden:Source (helaas al heeeeel lang meer geen update geweest) mijn favoriet. De game vraagt wel wat teamwork, maar alles is nu veel meer gepolished en de suppression effects zijn erg gaaf! Dikke aanrader!

vogelaarke135

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BramBo
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 08:38
Ooow, toppie. Deze ga ik binnenkort zeker weer eens proberen, heb de vorige versie veel gespeeld.
Zelf vind ik het vooral leuker worden wanneer je online in een team speelt dat echt ook als een team werkt. Vooral de communicatie is daarbij erg belangrijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Die fixes klinken zéér goed allemaal!

Een van de gaafste online games die ik ooit gespeeld heb!

Hidden is idd ook erg gaaf... moet nog steeds eens op een lannetje... hmm...

• vogelaarke135
Nu een paar uurtjes (niet achter elkaar..) gespeeld en ik moet zeggen: het speelt erg lekker. Dus iedereen die een source game heeft: downloaden en spelen die hap!!

vogelaarke135

• Vandread
Zal als ik es tijd heb de SP updaten en zelf misschien ook weer es spelen :D

Pssst Tesla kopen?

• NinteX
  • Laatst online: 04-07-2015

NinteX

Gone Forever :W

2.1 RC 2 update komt vandaag, alleen de frontpage is nog niet ge-update.

Left for greener pastures(NeoGAF/Wii-DS) :W

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vogelaarke135
NinteX schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:17:
2.1 RC 2 update komt vandaag, alleen de frontpage is nog niet ge-update.
Hij is er hoor!! Leuke updates, nog niet veel mee gespeeld.

vogelaarke135

• htf99
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 26-11 16:38
Ik heb de mod ook weer eens geïnstalleerd. Het blijft lastig als je bf2, cod4 etc. gewend bent. Maar ik heb nu twee keer een 'avondje' gespeeld op een serieuze server en het was helemaal te gek! Ken geen enkele andere game die het realisme van deze game maar enigszins evenaart.

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 27-11 13:58
Wat een fijne mod! Jammer dat ik hem nu pas vind..

Potje knallen in VR met tweakers? Join ons op de Discord

• Zewatanejo
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 08:05

Zewatanejo

Fine Thanks!

Speel af en toe nog wel. Vergt nog al wat skills en teamplay, maar als je een paar uurtjes hebt gespeeld gaat het allemaal wel.
Het is een leuke mod, maar het verveeld ook wel weer snel.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

• Hu9o
  • Laatst online: 10:13

Hu9o

Schokkend

Zojuist ook even deze mod geinstalled en gespeeld. Best een leuke mod, 1 kogel en je hebt er weer een kill bij!! :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Hu9o schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 18:16:
Zojuist ook even deze mod geinstalled en gespeeld. Best een leuke mod, 1 kogel en je hebt er weer een kill bij!! :D
Indien goed gemikt ;)

• Indy91
  • Laatst online: 27-11 08:13
htf99 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 21:46:
Ik heb de mod ook weer eens geïnstalleerd. Het blijft lastig als je bf2, cod4 etc. gewend bent. Maar ik heb nu twee keer een 'avondje' gespeeld op een serieuze server en het was helemaal te gek! Ken geen enkele andere game die het realisme van deze game maar enigszins evenaart.
InsurgencyMod is idd erg realistisch gemaakt en speelt erg fijn.

Persoonlijk vind ik echter dat de ProjectReality Mod (BF2 mod) toch een stuk realistischer. PR kent in tegenstelling tot HL:Insurgency, een zeer hoge mate van teamplay (iedereen zit in squads, iedereen gebruikt de voip). Daarnaast is PR mede ontwikkeld door mensen met een militaire achtergrond waardoor een hoge mate van realisme is gewaarborgd. Het wordt veel gespeeld door militairen die in (in)actieve dienst zijn.
Een groot nadeel bij PR is echter de mapgrootte (te groot) en de bijbehorende loopafstand als je respawned.

[Voor 20% gewijzigd door Indy91 op 29-08-2008 19:01]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• Indy91
  • Laatst online: 27-11 08:13
<dubbelpost>

[Voor 198% gewijzigd door Indy91 op 29-08-2008 18:58]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• 2DeF_WoDy_x
welke server spelen jullie??? Ik zit vaak in die franse server echt super irritant alleen franstalige zou fijn zijn als ik eens nederlanders zie haha!
Hebben jullie ook xFire?

• 2DeF_WoDy_x
Modbreak:Het kicken van een topic mag pas na 24 uur, maar bij een vraagje als deze is het eigenlijk helemaal niet de bedoeling!

[Voor 98% gewijzigd door bnbaz op 02-09-2008 14:49]

• 2DeF_WoDy_x
oh ok wist ik niet sorry..
Anyway voor de mensen die hier komen mijn xfire= undaztood

• Hollanda
Insurgency is tegenwoordig een steam game (kan je dus downloaden en updaten via steam zelf), server gaat dus ook via steam.

• rodie83
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Hollanda schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 16:39:
Insurgency is tegenwoordig een steam game (kan je dus downloaden en updaten via steam zelf), server gaat dus ook via steam.
Klopt, nu heb ik 'm zonet ook eens via Steam gedownload, maar bij veel servers krijg ik nog een "invalid gameversion" melding. Ik neem aan dat dat komt door de "steam download version" versus de normale mod install manier, maar wat meer duidelijkheid daarover zou gewenst zijn :)

• Hollanda
Ga ik wel vanuit ja, server download gaat overigens erg traag in vergelijking met betaalde steam games. Als de server zo klaar is kan je even proberen: insmod.onlydutch.com

• rodie83
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Nu ik een heel aantal potjes erop heb zitten moet ik zeggen dat ik deze mod steeds leuker ga vinden. Het is veel meer tricky dan bijvoorbeeld CS: Source. Je gaat sneller dood, maar je killt ook veel makkelijker. Jammer is wel dat de verschillende klasses eigenlijk minder van belang zijn. Ik heb nu met vrijwel alle gespeeld en en ik moet tot de conclusie komen dat er niet bijzonder veel verschil tussen de uitwerking van de wapens zit (c.q. alles is even dodelijk). De sniperrifle is in dat opzicht misschien wel het meest onhandig; semi automatisch, traag, en de "iron view" zeker bij de insurgents blokt veel te veel scherm. Het wapen van de supportklasse is ook hartstikke precies, vol automatisch en heeft een groot magazijn. Vrij overpowered w.m.b. in vergelijking met de rest.

Ook vind ik het vrij onduidelijk waarom zo nu en dan het ene team wint of het ander. Ja het heeft te maken met checkpoints die je kan capturen, maar ook het aantal reinforcements heeft (schijnbaar) invloed. Ik vind het jammer dat het een en ander niet wat duidelijker in beeld is.

Met nog wat verdere ontwikkeling vind ik deze mod denk ik leuker dan CS Source zelf :)

• Patriot
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 26-11 16:21

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Wat vind ik dit een geweldige game zeg! Ik heb erg lang America's Army gespeeld, en dat is al redelijk op het realisme gericht. Om dan dit tegen te komen, dat is maar een kleine stap hoor. Ik vind het leuk spelen, alleen is het inderdaad wel jammer dat er nog wat afwisseling wist tussen de klassen.

Verschil in de wapens zit er mijns inziens wel, maar dat komt omdat ik het idee heb dat iedereen denkt dat wat de rol ook is, het doel een frontale aanval is. Dat is natuurlijk verre van waar, in de praktijk is loont het best wel om met support wat meer in de achterhoede te blijven en de vijand te onderdrukken. De sniperrifles zijn ook prima wapens, je moet er alleen niet mee kiezen voor een frontale aanval. Ik ben het wel eens met bovenstaande post dat de sniper van de insurgents in het nadeel is, die ziet niets meer waar zijn collega uit de VS een riante hoeveelheid extra info rond de scope krijgt.
Indy91 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:58:
Persoonlijk vind ik echter dat de ProjectReality Mod (BF2 mod) toch een stuk realistischer. PR kent in tegenstelling tot HL:Insurgency, een zeer hoge mate van teamplay (iedereen zit in squads, iedereen gebruikt de voip). Daarnaast is PR mede ontwikkeld door mensen met een militaire achtergrond waardoor een hoge mate van realisme is gewaarborgd. Het wordt veel gespeeld door militairen die in (in)actieve dienst zijn.
Een groot nadeel bij PR is echter de mapgrootte (te groot) en de bijbehorende loopafstand als je respawned.
Dat is ook interessant om te horen, leuk dat je het hier even hebt gemeld. Ik ben namelijk een beetje op zoek naar een spel waar ik weer een beetje "in" kan komen, en BF2 vond ik daar iets te arcady voor. Eens zien of die mod daar verandering in brengt.

de Tweakers-cookiewall is illegaal

• Jazar
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 24-08-2010
Ha, Insurgency, ik kwam het ook tegen via Steam en heb het nu een paar keer gespeeld. Inderdaad heerlijk realistisch, dit geeft mij meer dan enig ander multiplayer spel het oorlogsgevoel omdat je met 3 kogels in je lijf vaak gewoon dood bent.
Ook de wapens zijn naar mijn mening vrij verschillend, op dit moment is denk ik de grenadier mijn favoriet (al is het reloaden soms killing).

Jammer alleen dat hij niet zo vlot lijkt te draaien. Ik heb er op internet naar gezocht maar niet echt een antwoord op kunnen vinden.

• Hollanda
Inmiddels alweer een tijdje 2 publics draaien, welke het volgens mij wel aardig doen.

• Onlydutch.com #9 - 83.96.144.79:27015 (24 slots - tickrate 66)
• Onlydutch.com #12 - 83.96.144.83:27015 (30 slots - tickrate 66)

Misschien kan de TS ze even in de SP vermelden?

• Vandread
Vooruit dan maar ;) binnekort ook maar weer eens installen.

Pssst Tesla kopen?

• grizzlybeer
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online
Hollanda schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 16:39:
Bij mij is Insurgency (en alle andere mods) inmiddels weer uit Steam verdwenen. Glitch of zo bedoeld?

• -Mike-
grizzlybeer schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 00:57:
[...]

Bij mij is Insurgency (en alle andere mods) inmiddels weer uit Steam verdwenen. Glitch of zo bedoeld?
Gewoon weer even via de store tab opzoeken, gebeurd inderdaad wel eens dat ze uit de lijst verdwijnen na een reinstall :)

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 27-11 13:58
Bam!

Even een mega-bump!
Insurgency is sinds een paar dagen uit op steam, en het is weer ouderwets genieten :)

Zijn er meer tweakers die het spelen? Voor liefhebbers van hardcore tactical shooters is dit zeker een aanrader.

[Voor 14% gewijzigd door unfor op 30-01-2014 23:00]

Potje knallen in VR met tweakers? Join ons op de Discord

• MintRoyale
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 20-07 12:13
Ik speel het momenteel erg graag met wat vrienden. Steam naam is mintroyale65.

• -Mach!-
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 23-11 12:18

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Ik speel hem ook, hele brute game, geen poespas met lvls, unlocks etc, gewoon tactisch/realistisch knallen!
De weapon handling, en de geluiden zijn fantastisch:)

ut=life

• Nfear
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 10-11 21:33
Ik heb het ook aangeschaft voor een paar euro. Leuke afwisseling van CS:GO. Het speelt wat rustiger :P Het spel voelt een beetje aan als een moderne Red Orchestra.

[Voor 23% gewijzigd door Nfear op 31-01-2014 09:34]

• Hazeldinho
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 26-11 11:15
hi, ziet er interessant uit ! echter heb ik geen half life 2 of andere source engine (wel CS:GO). kan ik nu het spel niet spelen of zijn er nog mogelijkheden voor een gratis optie?

insurgency modern combat is gratis en de nieuwe mod moet je voor betalen zie ik!

[Voor 21% gewijzigd door Hazeldinho op 31-01-2014 09:52]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee