De FAQ over -1 dan ook maar even:
Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat zij niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.
Ik denk niet dat het uiten van een mening per definitie ongewenst is.
Zeker niet, maar in dit geval toch echt wel.
Deze mening slaat direct op het topic en is wat mij betreft ook geen troll of onnodig kwetsend. Ik blijf bij het standpunt dat 0 voor deze reactie gerechtvaardigd is.
Met die instelling kun je heel de -1 score wel afschaffen, omdat het toch altijd meningen zijn die daar komen te staan.
Omdat die die eronder staat niet enkel de mening geeft, maar ook iets zegt in de trend van: "Maar jij bent niet alleen." Iets wat toch wel duidelijk wordt als je die twee na elkaar leest...
Een keer extra klikken vindt de een "bagger" en de ander juist handig, om niet door automatisch startende filmpjes verrast te worden. Is "bagger" een verboden woord ofzo?
Als je begint over bagger is het bericht in ieder geval al minder waard ja. Niet dat het daarop naar -1 gemod moet worden ofzo, maar het geeft wel meteen een lading negativiteit mee qua mods.
Poster is juist blij, en dat is niet negatief.
Dit heeft geen relevantie bij een moderatie.
Een -1 is volgens mij op geen enkele wijze verdedigbaar. Hoe kan dit 28x -1 opleveren?
Omdat het een totaal negatief geladen reactie is, met enkel een korte mening erin. Iets waar niemand wat aan heeft, laat staan dat mensen denken "nou, die heeft een goed punt!".
En dan is het niet enkel overbodig, het is ook nog eens een reactie waar gesproken wordt over bagger.
Nieuw moderatiesysteem T.net
Dat werd tijd, die oude was slecht man! >> vind jij dus ook een 0 waard?
[
Voor 40% gewijzigd door
TheZeroorez op 31-08-2007 20:33
]