Het kleine-mismoderatietopic deel II Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.598 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:00
wildhagen schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:48:
Ik zit even te twijfelen over deze reactie.

Is deze niet wat op over het het randje? Hij suggereert dat er in China meer gekken zijn "want het zijn aziaten"? Dat lijkt me een nogal dubieuze uitspraak, eerlijk gezegd.

Of bedoelt hij iets anders dan ik ervan maak?
Hij stelt dat aziaten gemiddeld gekker zijn, maar het moderatiesysteem doet in dit geval goed zijn werk.
7x -1 nu en niets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het komt wel eens voor dat ik een +2 geef op een reactie die als -1 staat gemod, niet dat ie een +2 waard is, maar een -1 is zo'n posting ook niet waard en hopelijk komt die post dan op een waarde van 0 (nul) uit.

Dit kan toch gewoon met dit fraaie next generation systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:47:
Het komt wel eens voor dat ik een +2 geef op een reactie die als -1 staat gemod, niet dat ie een +2 waard is, maar een -1 is zo'n posting ook niet waard en hopelijk komt die post dan op een waarde van 0 (nul) uit.

Dit kan toch gewoon met dit fraaie next generation systeem?
Dat kan technisch wel, maar het is simpelweg modmisbruik, niks meer, niks minder. Als dat structureel gebeurt kan je je modrechten dus verliezen, en terecht dus.

Je hoort hem het niveau te geven dat hij verdient, dus als jij hem een 0 waard vind geef jij hem een 0, en geen +2.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:56

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
@koffiedick: zoals wildhagen^^ al aangeeft, dat kan en dat valt onder de noemer modmisbruik. Als je een reactie ziet die ondanks jouw correcte(!) moderatie nog niet goed staat dan kan je dat beter melden zodat de anderen bij kunnen springen of zonodig een powermod de toolbox er bij pakt.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 15:33
[edit: reactie verwijderd]
Voortaan eerst maar eens kijken of ik al op de laatste pagina zit :)

[ Voor 72% gewijzigd door mjtdevries op 11-07-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dagelijkse lading mismodders en modmisbruikers:

Als deze reactie een +2 verdient bent ik vanaf morgen de koningin. En voor deze reactie of deze reactie of deze reactie of deze reactie of deze reactie of deze reactie of deze reactie geld hetzelfde. Of wat dachten we van deze reactie? Of deze reactie? Overigens lijkt die laatste me nu ook weer geen -1 waard...

En deze reactie lijkt me nu niet echt ongewenst... en deze reactie ook niet erg lijkt me.

Edit: nog wat toevoegingen?

Deze reactie is echt geen +2 waard, net zomin als deze of deze.

[ Voor 24% gewijzigd door wildhagen op 12-07-2007 10:40 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:10

Cyphax

Moderator LNX
wildhagen schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 10:01:
Dagelijkse lading mismodders en modmisbruikers:

Als deze reactie een +2 verdient bent ik vanaf morgen de koningin.
Laat dan Beatrix nog maar even zitten. :P
En voor deze reactie
Deze vond ik echt wel heel leuk eigenlijk. :)
Toch +1 daarvoor. Een glimlach is toegevoegde waarde ;)
-1
0, niet echt per se -1-materiaal.
Deze weet ik niet zeker van of het nog leuk genoeg is om 0 te geven. Ik ben er even vanaf gebleven.
"Jullie verdienen allemaal de kogel"
Okee... daar krijgt ie van mij -1 voor. Erg ongepast. Als ie dat nou niet had geschreven was het minstens een 0 geweest.
Zonde dat 1 zo'n regel de toon van een bericht zo kan veranderen.
Die voegt niets toe, maar is ie ongewenst? * Cyphax weet het even niet.
Ik laat 'm even met rust.
deze reactie geld hetzelfde. Of wat dachten we van
Dit is wat meer richting ongewenst. Toch flamed ie ook niet en een trolls is het ook niet, maar wel begrijpelijk. Lastig.
Toch wel een 0 minstens. Ik zit te twijfelen tussen 0 en 1. Ik vind 'm wel grappig :)
Heheh leuk gevonden toch. +1 vanwege grappig. +2 is nogal overdreven.
En deze reactie lijkt me nu niet echt ongewenst... en
Een +1 lijkt me wat beter. Of 0. Hmm. Toch +1, hij heeft z'n best gedaan.
deze reactie ook niet erg lijkt me.
Maar 0 lijkt me wel genoeg op zich.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2093863
Pardon? Voegt niets toe?
Lees dan even goed waarop ik reageer.
Dat het geen plus 2 reactie is ben ik met wildhagen eens. Maar het voegt wel degelijk wat toe.
Dit in tegenstelling op de mensen die daarna zo ongeveer mij napraten...

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Het is een redelijk offtopic reactie in het kader van het artikel Quacka, maar wmb is er wel iets voor te zeggen om iemand die 'kogel' uitspraken doet daar op te wijzen. Nutteloos dus niet maar wel offtopic. Imho moet een default 0 volstaan, maar ik zou een +1 ook te verteren (maar niet correct!) vinden.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

@Quacka,

of een kogel fundamenteel fout is, dat is nog maar de vraag:
Let them take arms. The remedy is to set them right as to facts, pardon and pacify them. What signify a few lives lost in a century or two? The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. It is its natural manure.
http://en.wikiquote.org/wiki/Thomas_Jefferson

Het hoeft dus niet perse fout te zijn en daarom niet automagisch een -1 te worden. Liever niet uiteraard, maar de contekst hoort er een beetje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Quacka schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:29:
Pardon? Voegt niets toe?
Dat het geen plus 2 reactie is ben ik met wildhagen eens. Maar het voegt wel degelijk wat toe.
Nou ik vind het niet echt een toevoeging nee, maar ook niet overbodig. Ik ben het eigenlijk precies wel eens met botoo. :)
Ik heb je reactie uiteindelijk niet meer gemodereerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Quacka schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:29:
Pardon? Voegt niets toe?
Zoals de mensen voor me al gezegd hebben: het is off-topic. Dan blijven imho twee scores open, afhankelijk van het niveau: -1 en 0, hoger hoort een offtopic reply nooit naar mijn bescheiden mening.

Waarom offtopic? Nou, omdat de newsposting helemaal niet over kogels gaat.

Aangezien de reactie nog wel énige onderbouwing/inhoud heeft, heeft de reactie van mij dus ook een 0 in ontvangst mogen nemen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:17
twee keer uitmuntend voor deze reactie lijkt me ook niet op z'n plaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Amen. Al was het maar vanwege dat uiterst schreeuwerige bold wat-ie gebruikt.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09-2023
Graag breng ik even deze reactie naar voren.

Het lijkt mij dat er zo vaak -1 is gestemd omdat de tweakers het niet met de uitgesproken mening eens zijn. Het heeft ook geen toegevoegde waarde. Dus ik zeg: 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Ik vind 0 eigenlijk misschien toch wel te hoog :X
Maar echt aan de voorwaarden van -1 voldoet ook weer niet.
Dan zou ie toch een 0 moeten krijgen.

Mja mijn 0 doet weinig aan de uiteindelijke score :D

[ Voor 15% gewijzigd door Cyphax op 12-07-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel
Het is heel simpel. Het is een on-topic mening. Het is geen troll, geen flame-bait. De spelling is zelfs goed. Echter geen toegevoegde waarde. Het is een 0.

[ Voor 13% gewijzigd door Michiel op 12-07-2007 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Over http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2095141.
1. Het is een ordinaire fipo.
2. Misschien is het on-topic, maar het heeft totaal geen discussiewaarde, en daarvoor is de reactiemogelijkheid.
3. Het is olie op het vuur hier. Als het nou nog iets feitelijks zou zijn, of met enige toelichting. Dit is gewoon te simpel.

1. icm 2. maken het voor mij een -1.

[ Voor 37% gewijzigd door Jesse op 12-07-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fondacio
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik heb - voordat ik zag dat deze reactie hier was gemeld - al een -1 gegeven, aangezien ik het wel een troll vind. Wellicht niet met opzet, maar een zodanig geformuleerde steunbetuiging, zonder nadere argumentatie, op een site waarop je weet dat de gemoederen op dit gebied hoog kunnen oplopen, is een klassieke troll in de zin van iemand die een nutteloze discussie-annex-flamewar wil veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel
@Jesse:
  1. Ik had niet zo snel aan first posting gedacht. Dat zou misschien de enige reden zijn om het een -1 te geven. Als het te bewijzen was.
  2. Geen discussiewaarde. Daarom ook niet hoger dan een 0. Hoewel er natuurlijk prima on-topic op gereageerd kan worden. Geef maar eens een tegenargument. Maar dat zie ik ook niemand doen.
  3. Olie op het vuur is irrelevant. De regels zeggen dat je je mening mag geven, en dat je niet naar -1 mag modereren voor het geven van een mening. Er staat ook niets over de lengte of complexiteit van het bericht.

[ Voor 3% gewijzigd door Michiel op 12-07-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik moet me bij Jesse en fondacio aansluiten, ik kan hier eerlijk gezegd niet meer dan een -1 van maken. Een 0 zou niet onmogelijk te verdedigen zijn, maar persoonlijk vind ik het te hoog.

Overigens heeft iemand hem nu ook een +2 gegeven, en dat verdient hij zeker niet. Staaltje mod-misbruik dus, goed voor onderzoek door de Botte Bijl Commissie?

edit @hieronder: ok, kan gebeuren dus :)

[ Voor 6% gewijzigd door wildhagen op 12-07-2007 16:25 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
+2 uitdeler ^^ lijkt een scrollslip.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2095198
Ik ben ook wel blij met vista, maar +2 uitmuntend is niet echt op z'n plaats hier.

[edit] Ik ben trouwens wel benieuwd naar m'n moderatie'score' (dat cijfer dat je vroeger kreeg en dat onder de 1 moest blijven). Kan ik daar nog steeds op een normale manier achter komen?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2007 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Michiel schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:55:
@Jesse:
[list=1]• Ik had niet zo snel aan first posting gedacht. Dat zou misschien de enige reden zijn om het een -1 te geven. Als het te bewijzen was.
Een fipo is het zowieso als je het mij vraagt, want het is een inhoudsloze eerste reactie.
• Geen discussiewaarde. Daarom ook niet hoger dan een 0. Hoewel er natuurlijk prima on-topic op gereageerd kan worden. Geef maar eens een tegenargument. Maar dat zie ik ook niemand doen.
Punt is, er is geen enkel argument om op te reageren. Er is alleen maar mening. Dat mag je dan vrijelijk spuien misschien, maar waar moet iemand beginnen met reageren? En waarom zou je reageren op iemand die zo overtuigd overkomt? Iemand die zijn mening zo stellig dumpt is hoogst waarschijnlijk doof voor argumenten.

[ Voor 16% gewijzigd door Jesse op 12-07-2007 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:37:

[edit] Ik ben trouwens wel benieuwd naar m'n moderatie'score' (dat cijfer dat je vroeger kreeg en dat onder de 1 moest blijven). Kan ik daar nog steeds op een normale manier achter komen?
Dat was de metamob-score. Die metamodbot is (nog) niet operationeel, dus die score is er ook niet meer. Ik neem aan dat-ie, als de metamodbot straks online gaat, wel weer terug zal komen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel
Jesse schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:41:
Een fipo is het zowieso als je het mij vraagt, want het is een inhoudsloze eerste reactie.
Tja, je hebt waarschijnlijk gelijk. Kijk maar naar de timestamp. Hij zou in 3 minuten het hele artikel gelezen hebben en daarna nog gereageerd. In theorie mogelijk, maar onwaarschijnlijk zonder first-post bedoelingen.

Toch, hij schreef niet: "Eerste post!!". Hij gaf een mening. First-posting is wel een grote bron van nutteloze posts op veel web-based media, maar misschien op zichzelf geen strafbaar gedrag.
Jesse schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:41:
Punt is, er is geen enkel argument om op te reageren. Er is alleen maar mening. Dat mag je dan vrijelijk spuien misschien, maar waar moet iemand beginnen met reageren? En waarom zou je reageren op iemand die zo overtuigd overkomt? Iemand die zijn mening zo stellig dumpt is hoogst waarschijnlijk doof voor argumenten.
Hm. Hier maak je volgens mij een ongegronde aanname.

Ik blijf bij mijn 0. Maar ik begrijp wel die -1en wat beter. Misschien moeten de regels eens herschreven worden voor het nieuwe systeem. In het oude systeem (waar +4 te behalen was), kregen first-posters namelijk 0 als score. Niet -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
wildhagen schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:00:
Zoals de mensen voor me al gezegd hebben: het is off-topic. Dan blijven imho twee scores open, afhankelijk van het niveau: -1 en 0, hoger hoort een offtopic reply nooit naar mijn bescheiden mening.
Als het echt offtopic is, dan zou je gelijk hebben.
Waarom offtopic? Nou, omdat de newsposting helemaal niet over kogels gaat.
Ik reageer op een inhoudelijk bericht, dat mensen die tegen een bepaalde maatregel zijn (dus alleen een in zijn ogen verkeerde mening) de doodstraf verdienen. Die reactie was volledig ontopic.
Dat maakt mijn reactie al niet offtopic.

Daarnaast is het nog een keer ontopic, want het gaat oa ook over second life.
Dat betreft volwassen mensen die doen alsof ze kind zijn / alsof ze seks met een kind hebben (in werkelijkheid is het noch seks, noch een kind). Dat maakt de vergelijking met kogels en schietspellen al ontopic. Dus blijven de scores 0, 1 en 2 over. De laatste valt ook af, omdat de post niet zo fantastisch is.
Aangezien de reactie nog wel énige onderbouwing/inhoud heeft, heeft de reactie van mij dus ook een 0 in ontvangst mogen nemen.
Dat lijkt me vrij logisch...

Overigens iets wat ik nu toevallig zie: De score van deze post is op dit moment 0,5. Ik heb altijd met afronden geleerd dat 0,5 naar boven wordt afgerond. Waarom wordt dit op tweakers naar beneden afgerond? Niet dat het me wat boeit wat betreft deze post, maar ik vind het wel gek.

[ Voor 3% gewijzigd door Quacka op 12-07-2007 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:26
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2095344

Dit is een correctie op een suggestie dat een mededeling van Demonoid betrekking had op Brein's persbericht (11/7); die mededeling dateert nl. van daarvoor (3/7).

Dat lijkt me een nuttige opmerking voor iemand die dat anders niet zou zien.

Kan iemand (bij voorkeur de moderator zelf) me uitleggen wat hier ongewenst aan is?

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Ik heb hem zelf op 0 gemod, maar ik kan begrijpen dat mensen one-liners (indien niet grappig) die vrij weinig toevoegen een -1 geven.

[ Voor 16% gewijzigd door Jungian op 12-07-2007 19:29 . Reden: Hoppa :P Meteen 16% aangepast. Toe maar :D ]

0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:45

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:37:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2095198
Ik ben ook wel blij met vista, maar +2 uitmuntend is niet echt op z'n plaats hier.
Maar een -1 ook niet.

Waarom heeft deze wel zoveel keer -1 terwijl de hele rij er om heen er veel minder hebben en nog minder iets zeggen. Zelf een 0 gegeven net als die anderen.

Maar helaas gooi ik nu de handdoek, al dan niet tijdelijk, in de ring.
Modden is erg tijdrovend, petje af voor een aantal hier, maar bij gebrek aan een duidelijk richtlijn zeer, zeer lastig.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:26
Jungian schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 19:28:
Ik heb hem zelf op 0 gemod, maar ik kan begrijpen dat mensen one-liners (indien niet grappig) die vrij weinig toevoegen een -1 geven.
Ik zou er dus wat meer tekst aan moeten toevoegen om uit te leggen waarom ik de toevoeging relevant vindt. Mwja - ik hou niet van redundantie, maar ook niet van weggemodde comments. Dat moet dus dan maar.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Michiel schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:00:
*knip*
[...]
Hm. Hier maak je volgens mij een ongegronde aanname.
Tsja, heel duidelijke grond voor de aanname is er niet, maar ik vind de woordkeuze nogal overdreven zegmaar. Dat heeft wmb er mee te maken dat hij de mening op geen enkele wijze onderbouwd en dat hij bijvoorbeeld een woord kiest als Ideaal, wat nergens op slaat in deze context.
Ideaal! Goede actie, zeker het onthullen van die gast!
Maar ik kan me voorstellen dat je het in het nieuwe systeem geen -1 vind. Helaas zijn er meer die de keuze 0 of -1 moeilijk vinden.

Edit:
De uitspraak van Femme in "offtopic NG 0 of -1? discussie en consen..." sterkt mij overigens in mijn keuze voor -1 in dit geval, maar in dat topic komt ook naar voren dat zo modden moeilijker verdedigbaar (uit te leggen) is.

[ Voor 28% gewijzigd door Jesse op 12-07-2007 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

De dagelijkse laging mismods en modmisbruikers...

Deze reactie lijkt me niet ongewenst, toch? Granted, hij voegt niks toe, maar een 0 lijkt me op zich wel ok? Imho geld voor deze reactie hetzelfde.

En degene die dit een +2 gaf was dronken ofzo? Dat kan nooit een +2 waard zijn. Een +2 voor deze reactie lijkt me ook wat veel, een +1 lijkt me meer op zijn plaats. En wat is er zo ongewenst aan deze reactie? Ik zie het iig niet zo...

Een +2 voor dit lijkt me ook enigszins overdreven, net zoals voor deze of deze of deze of deze of deze reactie. Voor deze reactie geld hetzelfde, hoewel ik daar een +1 ook al wat te hoog vind persoonlijk.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
nou wildhagen..
deze reactie lijkt me gewoon compleet op de verkeerde plek staan. Het gaat niet over het nieuws, maar hij stelt gewoon een vraag. Daar hebben we dit forum voor.

deze vind ik toch wel wat flamerig over komen, en verdient daarom volgens mij geen +1.. (oke, ook geen -1) dus daarom op 0 gemod.

verder ben ik ze even langs gegaan :)

trouwens;
wat is hier zo ongewenst aan?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

BasieP schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:31:
nou wildhagen..
deze reactie lijkt me gewoon compleet op de verkeerde plek staan. Het gaat niet over het nieuws, maar hij stelt gewoon een vraag. Daar hebben we dit forum voor.
Erg veel voegt het niet toe, maar een -1 vind ik persoonlijk weer een beetje té veel van het goede :)
deze vind ik toch wel wat flamerig over komen, en verdient daarom volgens mij geen +1.. (oke, ook geen -1) dus daarom op 0 gemod.
De toon zou vriendelijker kunnen ja... een 0 zou idd ook kunnen, maar ondanks de toon vind ik een -1 gewoonweg te laag, daarvoor zit er imho teveel inhoud in de reactie.
trouwens;
wat is hier zo ongewenst aan?
Ik zie er geen -1 in nee, puntje erbij gedaan (0).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
wildhagen schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:15:
Voor deze reactie geld hetzelfde, hoewel ik daar een +1 ook al wat te hoog vind persoonlijk.
Heh da's wmb een 0 vanwege het gebrek aan onderbouwing.
De rest heeft voornamelijk ook 0 gekregen uit je lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan ik best begrijpen, het is zo'n domme reactie...natuurlijk blijven bedrijven doorontwikkelen. Ze gaan na een release niet even een jaartje achterover zitten wachten ofzo 8)7 .

En dat zou iedereen moeten weten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:12:
[...]

Dat kan ik best begrijpen, het is zo'n domme reactie...natuurlijk blijven bedrijven doorontwikkelen. Ze gaan na een release niet even een jaartje achterover zitten wachten ofzo 8)7 .

En dat zou iedereen moeten weten :).
Ik ga 'm echt niet kwalijk nemen dat ie dat niet weet. Je wordt niet geboren met kennis van zaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
Tja, als iemand nou hoog van de toren blaast, maar tegelijk duidelijk maakt dat ie niet weet waar ie het over heeft. (en bovendien microsoft beschuldigd van het moedwillig liegen en bedriegen van hun klanten) is het dan een flame als je een reply maakt waarin je dat constateert?

Het kan, maar ik vind de inhoud van de rest van de post dan belangrijker.
De argumenten in de rest van de post zijn gewoon solide, en daarom daarom verdient ie wat mij betreft een +1. (verderop heeft iemand die argumenten nog verder uitgewerkt en terecht een +2 gekregen)

Als je nou voor die ene regel deze post een 0 wilt geven, dan ben ik benieuwd wat je gegeven hebt aan de post waar dit een reactie op was. Die heb je dan neem ik aan ook een 0 gegeven vanwege de microsoft bashing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
Ik ga 'm echt niet kwalijk nemen dat ie dat niet weet. Je wordt niet geboren met kennis van zaken. :)
Als ik naar het profiel van de user kijk, dan neem ik 'm dat eigenlijk wel kwalijk.

Het gaat hier namelijk niet om een puberende tweaker-wannabe waarvan je kan verwachten dat ie dat nog niet weet.
Volgens het profiel is ie in 2000 geregistreerd en heeft ie ervaring met 286,386,486 etc etc, ervaring met DOS, win3.1 FreeBSD etc etc.
Als je dan werkelijk nog steeds geen idee hebt hoe productontwikkeling altijd doorgaat, dan moet ik echt denken aan de uitdrukking: "Dom geboren, nooit wat bijgeleerd"
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Weer een aantal mismods en modmisbruikers:

Degenen die deze reactie een +1 of +2 gegeven hebben mogen imho hun modrechten in leveren. Voor dit soort reacties is maar één geschikt niveau: -1. Hetzelfde geld voor deze reactie.

En degene die deze reactie een +2 geeft mag door de Botte Bijl Commissie ook wel eens onder de loep genomen worden...

En ook deze reactie is imho geen +2 waard. Idem voor deze reactie. Of voor deze reactie. Of voor deze reactie.

En een +2 voor deze reactie of voor deze reactie of voor deze reactie lijkt me ook ietwat overdreven.

En wat is er zo ongewenst aan deze reactie? Lijkt me niks mis mee verder...

[ Voor 22% gewijzigd door wildhagen op 14-07-2007 08:18 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nog een paar mod-misbruikers: Degenen die deze reactie een +2 gaf is volgens mij toch wel erg hard aan het solliciteren om zijn modrechten in te leveren.

Idem voor degene die deze onzinnige reactie een +1 gaf.

En iedereen die deze troll een +1 of een +2 gaf moet imho ook maar eens door de Botte Bijl worden onderzocht.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
de 2e was wel grappig. Dus een nul.
Kennelijk vond iemand hem zo leuk dat hij een +1 gaf. Moet kunnen.
Niet iedereen is zo humorloos als jou, wildhagen... :X
(begrijp me goed: het is goed dat je zo serieus aan het modden bent, maar je zou wel wat minder serieus mogen worden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een 0 is geen probleem, maar als je één simpel woord al zo verschrikkelijk veel meerwaarde (want dat is +1!) en humor vind hebben, zou ik toch eens naar de winkel gaan om een beter gevoel voor humor te gaan kopen.

(imho dan)

[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 15-07-2007 10:29 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
Laat ik er dan aan toevoegen dat ik hoop dat Wildhagen wel zo serieus door gaat met modden.

Ik heb er diep respect voor dat ie er zoveel tijd in blijft steken. Met name dat ie steeds de moeite neemt de onterechte mods steeds opnieuw in dit topic naar voren te halen.

En wat betreft die humor; Wellicht dat ik het 20 jaar geleden leuk had gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Laat ik er dan aan toevoegen dat ik hoop dat Wildhagen wel zo serieus door gaat met modden.
Ik ga wel door hoor, in ieder geval voorlopig nog wel ;)

Alleen vandaag ff geen mismod-meldingen (wegens geen tijd) :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze van mij mag toch wel op +1? Denk dat dit wel wat toevoegt als reactie op deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 21:08:
Deze van mij mag toch wel op +1? Denk dat dit wel wat toevoegt als reactie op deze?
Die reactie staat er nog maar net en is niet grof mis-gemod oid. Nog maar 1-2 mens(en) hebben gemod. Ik snap dat je je reactie graag op +1 wilt hebben, maar dit is geen mismod oid...
Quacka schreef op zondag 15 juli 2007 @ 10:25:
de 2e was wel grappig. Dus een nul.
Kennelijk vond iemand hem zo leuk dat hij een +1 gaf. Moet kunnen.
Niet iedereen is zo humorloos als jou, wildhagen... :X
(begrijp me goed: het is goed dat je zo serieus aan het modden bent, maar je zou wel wat minder serieus mogen worden...)
Imo een ontzettend flauwe en afgezaagde reactie. Een nieuwsbericht over een virus en dan een grap maken alsof het een "irl virus" is, is toch wel zo oud dat ik me afvraag hoe je dat als grappig kan bestempelen. Bovendien bestaat die hele reactie uit één enkel woord dus moeite steekt ie er ook niet in om er nog wat van te maken.
Terechte -1 dus, imo.

[ Voor 41% gewijzigd door RoD op 15-07-2007 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Imo mag er wel even naar deze reactie gekeken worden. Een gemaskeerde fipo op +1 of zelfs +2? :?
Degene die deze flame op +2 zet heb ik ook mijn vraagtekens bij. Hier wordt iemand die op een andere user flamed gewoon op +1 en +2 gemod. Wellicht iets voor de BB

Verder is dat draadje natuurlijk zeer aantrekkelijk voor fanboy-modders, dus zal er vast nog wel aan meer slechte moderaties tussenzitten.

Edit: Bij deze reactie menen mensen +1 en +2 te moeten geven op een volslagen offtopic post.

[ Voor 14% gewijzigd door RoD op 16-07-2007 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:34

Haan

dotnetter

Ik kwam deze reactie tegen, die imo een beetje tussen -1 en 0 hangt, maar die toch een aantal +1 en zelfs +2 heeft gekregen..

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
Ik zie niet in waarom die tussen -1 en 0 zou hangen.
Lijkt mij gewoon zonder twijfel een 0. (je mag toch zo langzamerhand op tweakers wel weten hoe het gespeld moet worden, dus ik zie geen aanleiding om het als flame te zien)

Dat iemand er +1 van maakt kan ik me op zich nog wel voorstellen. Als er blijkbaar na al die tijd toch nog mensen zijn die niet weten hoe je het schrijft, dan is het wel nuttig als dat zichtbaar is op nivo 1. (In principe zou nivo 1 toch het nivo moeten zijn waarop de meerderheid zou moeten lezen)

+2 is natuurlijk volslagen onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

je mag toch zo langzamerhand op tweakers wel weten hoe het gespeld moet worden, dus ik zie geen aanleiding om het als flame te zien)
Jammer is dan dat het nog verkeerd verbeterd wordt ook.. (Blu-Ray ipv Blu-ray)

Daarbij voegt zo'n reactie gewoon erg weinig toe en lokt ook nog eens een hoop andere overbodige reacties uit.

[ Voor 20% gewijzigd door Haan op 16-07-2007 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

nieuws: Terabyte-harddisk van Hitachi doorgezaagd

Maar liefst 59 intussen mensen die deze fipo een +2 hebben gegeven..

Iets daaronder een volledig off-topic post over problemen die in een grijs verleden speelden waar ook een aantal +2's zijn gegeven. Lijkt me voer voor de BB..

[ Voor 55% gewijzigd door Haan op 16-07-2007 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
Zie iemand deze reactie van -1 af willen halen?
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2099038

(ik heb al gepost in die thread, dus ik kan er zelf niets aan doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zondag 15 juli 2007 @ 21:11:
[...]

Die reactie staat er nog maar net en is niet grof mis-gemod oid. Nog maar 1-2 mens(en) hebben gemod. Ik snap dat je je reactie graag op +1 wilt hebben, maar dit is geen mismod oid...
Stond er toen ik hier postte een dikke dag en staat nog altijd op 0 :)
Heb overigens alle fipo's en andere onzinposts die hier gemeld waren een tikje naar beneden gegeven.
mjtdevries schreef op maandag 16 juli 2007 @ 09:43:
Ik zie niet in waarom die tussen -1 en 0 zou hangen.
Lijkt mij gewoon zonder twijfel een 0. (je mag toch zo langzamerhand op tweakers wel weten hoe het gespeld moet worden, dus ik zie geen aanleiding om het als flame te zien)

Dat iemand er +1 van maakt kan ik me op zich nog wel voorstellen. Als er blijkbaar na al die tijd toch nog mensen zijn die niet weten hoe je het schrijft, dan is het wel nuttig als dat zichtbaar is op nivo 1. (In principe zou nivo 1 toch het nivo moeten zijn waarop de meerderheid zou moeten lezen)

+2 is natuurlijk volslagen onzin.
Het is gewoon een dikke troll omdat het reacties uitlokt zoals Haan al zei en wat betreft spelfouten geldt op de FP volgens mij dezelfde richlijn als op het forum: verbeteren is ongewenst. Fout verbeteren al helemaal.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2007 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 13:45:
[...]

Stond er toen ik hier postte een dikke dag en staat nog altijd op 0 :)
Heb overigens alle fipo's en andere onzinposts die hier gemeld waren een tikje naar beneden gegeven.
offtopic:
Je hebt gelijk, ik had een verkeerde datum in mn hoofd :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Over modmisbruik gesproken: degenen die deze flamebait een +2 gaven mogen imho hun modrechten vaarwel kussen....

En is deze reactie echt een -1 waard? Ok, het is een hele oude en inmiddels bijna verzopen koe die uit een sloot word getrokken, maar een -1 is toch wat overdreven dacht ik zo? Een +2, zoals enkele modmisbruikers menen, is het ook weer niet, maar een 0 moet kunnen toch?

[ Voor 49% gewijzigd door wildhagen op 16-07-2007 15:08 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
wildhagen schreef op maandag 16 juli 2007 @ 14:48:
Over modmisbruik gesproken: degenen die deze flamebait een +2 gaven mogen imho hun modrechten vaarwel kussen....

En is deze reactie echt een -1 waard? Ok, het is een hele oude en inmiddels bijna verzopen koe die uit een sloot word getrokken, maar een -1 is toch wat overdreven dacht ik zo? Een +2, zoals enkele modmisbruikers menen, is het ook weer niet, maar een 0 moet kunnen toch?
Heb de eerste een -1 extra gegevem, hij is in ieder geval diep in het rood beland met 39x -1. De tweede staat nu op nul, maar ook maar net (-0.5). Hopelijk willen wat meer mensen hem omhoog trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Done en nu is het een -0,4. Nog niet echt superhoog, maar alweer ietsje beter :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederik77
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-09 13:35
een paar mensen hebben deze first post een +2 gegeven, waardoor die nog net niet op -1 staat. Wat hij toch echt wel verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Die +2 mensen mogen ook meteen wel ont-mod worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
wildhagen schreef op maandag 16 juli 2007 @ 14:48:
Ik had em -1 gegeven omdat het de eerste is van een vrij lange off-topic tread, maar later bedacht ik me dat dat met de nieuwe lay-out eigenlijk geen issue meer is, dus hij staat weer op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Degenen die deze flamebait een +2 gaven moeten ook eens onder de loep worden genomen door de BB denk ik... idem voor deze reactie.

Hij heeft zeker wel een punt, maar om het nu zo agressief en op de man te spelen maakt dat de reactie niet bepaald +2-waardig is.

En als je deze reactie een +2 geeft als moderator heb je imho ook geen recht meer op modrechten.... en voor deze reactie geld een beetje hetzelfde denk ik.

Een +2 voor deze reactie lijkt me ook wat typisch modmisbruik, zeg maar...

[ Voor 9% gewijzigd door wildhagen op 17-07-2007 10:01 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fondacio
  • Niet online
wildhagen schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 09:16:
Degenen die deze flamebait een +2 gaven moeten ook eens onder de loep worden genomen door de BB denk ik... idem voor deze reactie.
Eerlijk gezegd vind ik de eerste reactie geen flamebait, de tweede is op het randje en wellicht daar overheen, vooral wegens de laatste zin (waarin de auteur zichzelf trouwens belachelijk maakt door "analfabetisme" verkeert te spellen). In de eerste reactie is hij geïrriteerd, maar ik kan me die irritatie goed voorstellen, aangezien degene op wie hij reageert daadwerkelijk 14 keer heeft gepost in die thread en in die 14 reacties nonsens loopt te verkondigen.

Overigens weet ik ook niet zo goed wat we met die 14 reacties van djmulder aanmoeten. Hij vervalt vaak in herhalingen, neemt een zeer moeilijk verdedigbare positie in en komt met geen enkel overtuigend argument - meestal is het "dit is nu eenmaal mijn mening en die is evenveel waard als alle andere meningen" zonder oog te hebben voor veel beter onderbouwde tegenargumenten. Individueel verdienen die 14 reacties geen -1, maar bij elkaar genomen loopt die user effectief wel te trollen, waardoor de verleiding toch wel heel groot wordt om in deze thread iedere reactie van deze user automatisch op -1 te zetten (een verleiding waar ik vooralsnog niet aan heb toegegeven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

fondacio schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 12:12:
[...]

Eerlijk gezegd vind ik de eerste reactie geen flamebait
Dat ben ik met je oneens.

Het begint al met de eerste regel, waar hij op de man gaat spelen. Zoiets kan ook heel wat vriendelijker worden gebracht, ook al heeft hij zeker wel een punt. Zoals het nu verwoord is vind ik het gewoon nogal trollerig overkomen.

Dan staat hij in de tweede alinea ook nog doodleuk dat hij c.q. zijn werk waardeloos gaat worden omdat zijn kennis alleen op één produkt gebaseerd zou zijn. Nog los van het feit dat het een beetje smakeloos en op-de-man is, lees ik nergens dat degene op wie hij reageert alleen kennis van het ene produkt zou hebben.

Dan de derde alinea, waar hij opnieuw op de man speelt door te impliceren dat hij ziek is (immers, hij wenst hem beterschap). Ook die is naar mening te kwalificeren als een ordinaire troll.

En djmulder is idd wat aan het over-reageren, en sommige van zijn replies zijn inderdaad trolls (ook als zodanig door mij gemod), maar er zitten ook zeker wel replies tussen waar enige onderbouwing in zit, ondanks dat er geen echt briljante (> 0 niveau) replies tussen zitten. Of je het er mee eens bent of niet, doet dan niet ter zake, want we gaan niet mening-modden.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fondacio
  • Niet online
wildhagen schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 12:27:
[...]
Of je het er mee eens bent of niet, doet dan niet ter zake, want we gaan niet mening-modden.
Het is duidelijk dat we het niet met elkaar eens zijn over het flamebait-gehalte van die post, maar dat kan gebeuren. Ik wil wel even op deze zin reageren, aangezien ik niet op mening mod. Waar ik wel op mod, zijn waardeloos onderbouwde meningen. Daaronder vallen wat mij betreft ook meningen die gebaseerd zijn op een klaarblijkelijk foutieve aanname. Uit de 14 posts van deze user blijkt bijvoorbeeld duidelijk dat hij niet begrijpt wat het verschil is tussen browsers die zich aan standaards houden en browsers die zich niet aan standaards houden en dat een verschil maakt tussen pagina's die niet werken in IE resp. Firefox. Doordat hij dit niet begrijpt, kan zich geen daadwerkelijke discussie ontwikkelen en daarom komt hij niet verder dan het herhalen van zijn mening, die hierdoor weinig waard is. Dergelijke reacties omlaagmodden beschouw ik niet als mening-modden. Mocht iemand het hier niet mee eens zijn, dan is het wellicht een idee een apart topic te openen voor een discussie hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

fondacio schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 12:56:

Uit de 14 posts van deze user blijkt bijvoorbeeld duidelijk dat hij niet begrijpt wat het verschil is tussen browsers die zich aan standaards houden en browsers die zich niet aan standaards houden en dat een verschil maakt tussen pagina's die niet werken in IE resp. Firefox. Doordat hij dit niet begrijpt, kan zich geen daadwerkelijke discussie ontwikkelen en daarom komt hij niet verder dan het herhalen van zijn mening, die hierdoor weinig waard is.
Dat zal best. Maar in bovenstaande reactie wordt puur en alleen op de man gespeeld, en ook niet zo bijzonder vriendelijk. Zo krijg je uberhaubt geen goede discussie. Dus wmb redelijk offtopic en een flamebait, dus van mij krijg hij (en had hij al) een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terabyte
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 23:08

terabyte

kan denken als een computer

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2101292 krijgt twee keer een -1? Maar waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
@terabyte^^ het waarom weet ik niet maar -1 is wmb te schraal.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nog wat modmisbruikers: degene die deze reactie een +2 gaf is toch echt verkeerd bezig.

Degenen die dit of dit een +1 gaven zijn imho ook een beetje op het randje van fout bezig.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

wildhagen schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 17:46:
Degenen die dit of dit een +1 gaven zijn imho ook een beetje op het randje van fout bezig.
OMG echt de eerste tien reacties allemaal hetzelfde :X gelukkig krijgt de rest van die posts praktisch alleen maar -1 en een enkele 0 (snap niet hoe je een 0 daar kan geven, maar goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nou, een 0 bij de eerste reactie met deze (of vergelijkbare) inhoud kan een 0 nog wel, als je een héél flauw gevoel voor humor hebt.

Bij de tweede word het al minder, bij de derde word het echt vervelend, en bij de vierde en verdere reacties is het te beschouwen als een troll.

Gelukkig zijn de mods idd behoorlijk eensgezind. :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Veel +1 en +2 bij deze nutteloze reactie.

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 19-07-2007 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Idem voor deze troll. Mensen die +1 en +2 gaven lijken me rijp voor een onderzoekje door de Botte Bijl.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nog wat meer modmisbruik: imho dien je je modrechten in te leveren als je deze of deze replies een +2 geeft.

Voor deze reactie is een +2 imho ook te hoog, zei het minder ernstig dan de twee bovenstaanden. Idem voor deze reactie.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 21:09
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2101540

Deze van mij wordt naar beneden geknald (let op de vriendelijk en grappig bedoelde knipoogjes)

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2101585

Reply hierop: Deze ontzettend negatieve blijft op nul staan. Ik wordt er notabene gewoon in uitgescholden, schandalig!

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2104007

En dan wordt mijn vrij normale reactie weer naar beneden gehaald.

Of alles op -1 (off topic) of alles op 0, me dunkt.

edit: tweede link klopt nu

[ Voor 3% gewijzigd door Jack Flushell op 19-07-2007 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

wildhagen schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:51:
Nog wat meer modmisbruik: imho dien je je modrechten in te leveren als je deze of deze replies een +2 geeft.

Voor deze reactie is een +2 imho ook te hoog, zei het minder ernstig dan de twee bovenstaanden. Idem voor deze reactie.
Eigenlijk zou de +2 optie gewoon standaard disabled moeten zijn bij reacties van maar 1 regel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Haan schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 19:36:
[...]

Eigenlijk zou de +2 optie gewoon standaard disabled moeten zijn bij reacties van maar 1 regel :P
Ik vind dat geen slecht idee. Ik kan me geen enkele situatie indenken dat een one-liner een +2 waard zou kunnen zijn, bij dat niveau hoort imho een flinke onderbouwing te staan, en dat lukt toch echt niet in 1 regel.

Misschien een maximum van +1 ofzo, voor oneliners?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Af en toe heb ik wel goeie ideeën ;) Het zou wel een hoop onterechte +2's schelen in ieder geval. Misschien iets voor devtrack, geen idee of je makkelijk kan controleren of een reactie maar een regel telt en aan de hand daarvan de score opties bepalen? <-subtiele hint naar iemand die zich daar heeft aangemeld O-)

[ Voor 23% gewijzigd door Haan op 19-07-2007 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederik77
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-09 13:35
Het is juist handig dat het wel kan. Nu kan je de slechte modders er meteen tussenuit vissen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Wat is hier uitmuntend aan? IMO gewoon een herhaling van een flauwe grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
Jack Flushell schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 18:59:
Of alles op -1 (off topic) of alles op 0, me dunkt.
Alles op 0 zijn mijn keus zijn. Helaas zijn de reacties al 48 uur oud en kan ik ze daarom niet meer modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Als je deze reply, deze reply of deze reply een +2 geeft vind ik dat je wel eens een onderzoekje van de Botte Bijl mag ondergaan...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zou een powermod deze op -2 kunnen zetten? Die opmerking is echt not done.

/edit/
tnx :)

[ Voor 33% gewijzigd door kamerplant op 20-07-2007 22:47 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Zonder dit topic te hebben gezien heb ik 'm al op -2 gezet. Dat ging weer nergens om.

Wel fijn dat niemand daar een +1 of +2 aan gewaagd heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
@datafeest: Dankzij jouw link is die post nu nog wel leesbaar voor gewone stervelingen...
@ecteinascidin: Zo heel erg vind ik hem eigenlijk niet. 34x -1 lijkt me afdoende. Ik ga er van uit dat met "Joden" mensen uit Israel wordt bedoeld. Als er "Polen" ofzo had gestaan (en het ding kwam daar ook vandaan), zou je dan ook een -2 hebben uitgedeeld? Het blijft een opmerking zonder enige waarde natuurlijk, maar er staat een smiley achter en de rest van de reactie is positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik zit op geen enkele manier te wachten op de stigmatisatie van een compleet volk. En met het verder specificeren van 'Joden' is wel duidelijk dat er een stigmatisatie bedoeld werd. Daar doen we niet aan (en bij de ene groep licht dat gevoeliger dan de andere). Dus ook bij Polen zit ik er niet om te springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vraag me af waarom er zoveel +1 en +2 gegeven wordt bij deze reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2106446

+2 my ass. +1 trouwens ook, zelfs 0 is te hoog gegrepen.
therat10430 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 13:44:
waarom staat deze reactie op -1, het is een grapje met een leuk filmpje... 0 lijkt me toch minimaal

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2103333
Het is geen grapje, maar een flame die 'grappig gebracht' is.

[ Voor 58% gewijzigd door TheZeroorez op 21-07-2007 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Laatst online: 19-09 10:19
waarom staat deze reactie op -1, het is een grapje met een leuk filmpje... 0 lijkt me toch minimaal

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2103333

[ Voor 8% gewijzigd door roy-t op 21-07-2007 13:44 ]

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bijzonder flauwe grap die de laatste dagen al vrij vaak gemaakt heeft. Bovendien is het filmpje ook niet echt ontopic. Ik vind em prima staan op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Willitblend is idd inmiddels wel behoorlijk uitgemolken. -1 is strikt genomen wat overdreven, maar wel begrijpelijk op dit moment.

[ Voor 27% gewijzigd door Jesse op 21-07-2007 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer twee mensen hebben zich genomineerd voor het afnemen van hun modstatus door het geven van een +2 voor deze reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

@cas.fm: die was al gemeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

De mod-misbruiker die deze of deze onzin een +2 gaf mag ook van zijn modrechten worden ontdaan.

[ Voor 20% gewijzigd door wildhagen op 22-07-2007 13:29 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Kan iemand me vertellen waarom deze reactie van mij ongewenst zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
RoD schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 02:37:
Ik vraag me af waarom er zoveel +1 en +2 gegeven wordt bij deze reactie.
Ik kan het wel begrijpen.

Begrijp me goed, ik ben helemaal geen taalpurist, maar de post waar dit een reactie op was, was ook wel hééééééél erg triest.

Veel mensen willen het dan waarschijnlijk op de FP aan de poster laten merken dat dit toch wel te erg was.
Aangezien de post op -1 terecht was gekomen, hebben veel mensen 'm waarschijnlijk naar een zichtbaar nivo willen trekken met +1 en +2 moderaties.

Wel jammer dat de orginele post zo vol met taalfouten zat, aangezien de inhoud wel een +1 verdiende. (als ik tenminste goed begrepen heb wat ie bedoeld....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Is een +2 voor deze reactie niet een beetje typisch geval van modmisbruik? Als dat een +2 waard is, vreet ik mijn schoen op.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik vind het opzich wel een grappige reactie, maar een +2 is natuurlijk te hoog. In het oude systeem was een +2 grappig wel goed geweest imo.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.