Je kan je geld toch terug vragen!!!Legztec schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:15:
[...]
Kan moeilijk ruilen bij BCC voor een laptop bij een andere webshop
Jawel, in het controller topic besprak ik dit probleem ook al.Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:11:
PS: Heeft nog niemand een oplossing voor mijn standby probleem met deze laptop?
lees mijn posts maar even op deze pagina.. ligt aan de videokaart driver versie.
controllerprobleem ->van vista naar xp met acer aspire 5920
Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter
Instaleer nieuwe video drivers en het probleem zou opgelost moeten zijn.Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 00:51:
Gisteren is de laptop voor de eerste keer in standby gegaan en ik kreeg hem er niet meer uit. Nog iemand met dit probleem? Wat is de oplossing?
Nieuwer is niet altijd beter. Ik gebruik de 158.45 driver en hiermee krijg ik beeld na standby, maar met een driver uit de 16X.XX reeks blijft ie mooi zwart.Taipan schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 17:28:
[...]
Instaleer nieuwe video drivers en het probleem zou opgelost moeten zijn.
Verwijderd
Heb ik ook al twee keer gehad. Ik laat hem dan gewoon elke keer net zolang aanstaan zodat die leeg is en uit gaat. Dan doe ik de stekker van de acu er weer in en start ik hem weer op. Maar is het gewoon veilig om de Video Drivers te updaten niet dat ik zo me computer moet formateren. Had ik laatst al door alcohol 120%.Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 00:51:
Gisteren is de laptop voor de eerste keer in standby gegaan en ik kreeg hem er niet meer uit. Nog iemand met dit probleem? Wat is de oplossing?
Weet iemand trouwens waar ik die touchpadinstelinge kan wijzigen?????????
Komt omdat ie een "klik" registreert als je erop tikt. Misschien moet je iets rustiger je vinger erop bewegen. Overigens staat rechts onder in de taakbalk een icoontje van de touchpad. Als je daar met rechts op klikt kun je naar de eigenschappen, daar kun je het vast uitzetten dat ie een "klik" registreert. Kan het niet voor je controleren omdat m'n laptop nu ergens anders staan, maar ik ga ervan uit dat dit kan.Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:55:
Hallo,
Ik heb even een vraagje over de touchpadmuis.
Elke keer loop ik lekker te scrollen en sleept hij plotseling mappen ergens heen en opent hij bestanden. Dus zonder te klikken opent hij gewoon bestanden als ik aan het slepen ben.
Hoe kan ik mijn touchpad instellen als een normale muis, want dit is behoorlijk irritant.
Ik heb al geprobeerd te zoeken bij de eigenschappen van de touchpadmuis maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem.
Hebben jullie ervaring met purevideo van de 8600GT van deze laptop? Ik krijg het niet voor elkaar om mijn (geripte) HD film vlekkeloos af te laten spelen. Weet iemand wat ik daar allemaal voor moet doen?
Verwijderd
CoreAVC, HDTVPump of PowerDVD Ultra met PureVideo geprobeerd?
edit: Nee, ik gebruik geen PureVideo. Ik heb hier CCCP "No Players" draaien met CoreWavPack, FLV Splitter en MPV Decoder uitgevinkt om alles af te spelen.
edit: Nee, ik gebruik geen PureVideo. Ik heb hier CCCP "No Players" draaien met CoreWavPack, FLV Splitter en MPV Decoder uitgevinkt om alles af te spelen.
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2007 13:30 . Reden: CCCP ]
Powerdvdultra 7.3 heb ik geprobeerd, maar als ik daar hardwarematige versnelling inschakel, en ik start dan een dvd titel stottert die nog steeds. Als ik dan naar de opties kijk is het vakje bij hardwareversnelling grijs (oftewel, niet te veranderen) maar lijkt dan uitgeschakeld.
CoreAVC en HDTVpump heb ik nog nooit van gehoord, ik ga even zoeken...
Edit:
Is allebei software... Ik wil graag weten of mensen purevideo gebruiken i.c.m. deze laptop
CoreAVC en HDTVpump heb ik nog nooit van gehoord, ik ga even zoeken...
Edit:
Is allebei software... Ik wil graag weten of mensen purevideo gebruiken i.c.m. deze laptop
[ Voor 14% gewijzigd door feelthepower op 10-09-2007 13:00 ]
Verwijderd
Ik zal even kijken.Getah schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 23:12:
[...]
Komt omdat ie een "klik" registreert als je erop tikt. Misschien moet je iets rustiger je vinger erop bewegen. Overigens staat rechts onder in de taakbalk een icoontje van de touchpad. Als je daar met rechts op klikt kun je naar de eigenschappen, daar kun je het vast uitzetten dat ie een "klik" registreert. Kan het niet voor je controleren omdat m'n laptop nu ergens anders staan, maar ik ga ervan uit dat dit kan.
En wat als je rechtermuisknop op je touchpad icoon doet?

Zo moeilijk is het niet hoor, zie ik netVerwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:29:
Het is nog niet gelukt om de middendubbelklik te verwijderen. Ik heb wel bij klikopties gekeken maar ik kon niets vinden over de middendubbbelklik. Alleen linksboven linksonder etc.
Misschien dat iemand het weet?
Verwijderd
Oh als het zo simpel isfeelthepower schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:38:
En wat als je rechtermuisknop op je touchpad icoon doet?
[afbeelding]
Ik zat veels te diep in de instellingen te kijken. Ik zal zo even thuis kijken of het werkt.
Alvast bedankt.
Hmm,
ik zit te twijfelen tussen deze 5920 en een IBM Thinkpad T61. De T61 heeft bijna dezelfde specs. Ik zit te twijfelen om de T61 aan te schaffen aangezien deze toch een betere bouwkwaliteit heeft dan waar Acer voorheen bekend om stond. Mijn vraag is, aan diegene die hem intensief gebruiken, wat kunnen jullie hierover zeggen. Is de 5920 een laptop waarvan je denkt dat die toch wel redelijk snel (binnen 3 jaar) aan het einde van zijn levensduur is omdat de behuizing / bouwkwaliteit te matig is? Of kun je er langer mee doen? Uiteraard heeft het te maken met hoe je met je spullen omgaat, maar goed, je hoeft het niet altijd zelf te doen.
Graag wat ervaringen van mensen. En dan nog een andere vraag. Welke aansluitingen zitten op de laptop voor het aansluiten van een monitor / scherm : D-SUB / DVI / HDMI ?
Alvast bedankt voor de antwoorden.. ga ik weer even verder met twijfelen.
ik zit te twijfelen tussen deze 5920 en een IBM Thinkpad T61. De T61 heeft bijna dezelfde specs. Ik zit te twijfelen om de T61 aan te schaffen aangezien deze toch een betere bouwkwaliteit heeft dan waar Acer voorheen bekend om stond. Mijn vraag is, aan diegene die hem intensief gebruiken, wat kunnen jullie hierover zeggen. Is de 5920 een laptop waarvan je denkt dat die toch wel redelijk snel (binnen 3 jaar) aan het einde van zijn levensduur is omdat de behuizing / bouwkwaliteit te matig is? Of kun je er langer mee doen? Uiteraard heeft het te maken met hoe je met je spullen omgaat, maar goed, je hoeft het niet altijd zelf te doen.
Graag wat ervaringen van mensen. En dan nog een andere vraag. Welke aansluitingen zitten op de laptop voor het aansluiten van een monitor / scherm : D-SUB / DVI / HDMI ?
Alvast bedankt voor de antwoorden.. ga ik weer even verder met twijfelen.
Hmm,
Een interessante prijsverlaging, nu rond de 1040 - 1070 verkrijgbaar. Goed dat ik nog een dag gewacht heb dan, maar nog iemand informatie over die scharnieren, is dat solide en ziet het eruit dat het wel gaat werken?
Een interessante prijsverlaging, nu rond de 1040 - 1070 verkrijgbaar. Goed dat ik nog een dag gewacht heb dan, maar nog iemand informatie over die scharnieren, is dat solide en ziet het eruit dat het wel gaat werken?
Aardige verlaging inderdaad, zat nog te twijfelen over de G1S maar nu gaat het toch echt deze worden 
Klein vraagje nog, dat Acer Advantage kun je toch overal kopen, hoeft toch niet meteen met je laptop?
Klein vraagje nog, dat Acer Advantage kun je toch overal kopen, hoeft toch niet meteen met je laptop?
Beste mensen,
Hebben jullie de acer 5310 al gezien? hier de specs:
Type processor Intel Celeron M
Uitvoering 520
Kloksnelheid 1600 MHz
Intern geheugen 1024 MB
Intern geheugen (max.) 2048 MB
Beeld
Beeldscherm type TFT
Beeldscherm grootte 15,4 inch
Beeldscherm resolutie 1280 x 800
Videokaart type Intel Graphics Media Accelerator 950
Videogeheugen tot 224 MB gedeeld
Model videokaart onboard
Ingebouwde webcam
Geluid
Geluid onboard
Luidsprekers intern
Opslagmedia
Opslagcapaciteit 80 GB
Snelheid harde schijf 5400 rpm
Media station DVD±RW DL, cardreader
Overige bijzonderheden
Aansluitingen ethernet, Gigabit ethernet, modem, TV-out, USB 2.0, Wireless LAN
Accu 6 cell Li-Ion
Besturingssysteem Windows Vista
Gewicht 2800 gram
Overige bijzonderheden 1x ExpressCard/54
Introductie model 2007
Afmetingen (H x B x D) 4,3 x 36,6 x 27,4 cm
Denken jullie dat dit voldoende is om te internetten en office-en enzovoort? of....
ps: sorry voor het plaatsen in dit tropic, maar om voor dit specifieke model nou een tropic te gaan openen lijkt me ook een beetje overdreven.
Uitvoering 520
Kloksnelheid 1600 MHz
Intern geheugen 1024 MB
Beeld
Beeldscherm type TFT
Model videokaart onboard
Ingebouwde webcam
Geluid
Geluid onboard
Luidsprekers intern
Opslagmedia
Opslagcapaciteit 80 GB
Overige bijzonderheden
Accu 6 cell Li-Ion
Gewicht 2800 gram
Introductie model 2007
Denken jullie dat dit voldoende is om te internetten en office-en enzovoort? of....
ps: sorry voor het plaatsen in dit tropic, maar om voor dit specifieke model nou een tropic te gaan openen lijkt me ook een beetje overdreven.
Gaat wel een beetje traag werken met Vistaapple1200 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:19:
Beste mensen,
Uitvoering 520
Kloksnelheid 1600 MHz
Intern geheugen 1024 MB
Beeld
Beeldscherm type TFT
Model videokaart onboard
Ingebouwde webcam
Geluid
Geluid onboard
Luidsprekers intern
Opslagmedia
Opslagcapaciteit 80 GB
Overige bijzonderheden
Accu 6 cell Li-Ion
Gewicht 2800 gram
Introductie model 2007
ps: sorry voor het plaatsen in dit tropic, maar om voor dit specifieke model nou een tropic te gaan openen lijkt me ook een beetje overdreven.![]()

Ja heb je gelijk in, en kwam er later ook achter dat de versie van vista home basic is, dus waar koop je vista anders voor?Digiamo schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:35:
[...]
Gaat wel een beetje traag werken met Vista
Ik draai nu al een tijdje deze laptop met WinXP en het werkt uitstekend ! Ik zoek alleen nog een programma ter vervanging van Acer ePower management. Dit programma werkt niet 100% plus je hebt heel de tijd die k*t widget waar ik me zwaar aan irriteer.
Heeft iemand er hier een?
Heeft iemand er hier een?
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
hoe ? et is me nie gelukt, als ik em af vink gaatie nog nie wegVerwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 17:27:
Anders zet je de widget gewoon uit?
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Verwijderd
Dat ga ik voor je uitzoeken als ik weer in de buurt van zo'n laptop kom (~15 dagen), ik stuur je wel een PM als het zover is. Wat op dit moment het meest logisch lijkt is via msconfig.exe, maar het kan ook iets anders zijn geweest.
Ik krijg hem maandag of dinsdag, wil em hebbe hebbe hebbe!!!!
Verwijderd
waar zouden jullie voor kiezen..
5920 acer of Macbook pro 2.2 ghz maar wel met 128 mb videokaart (wel GGDR3 ipv 2) ipv 256 mb videokaart. Kan de macbook ook met gemak spellen aan?
5920 acer of Macbook pro 2.2 ghz maar wel met 128 mb videokaart (wel GGDR3 ipv 2) ipv 256 mb videokaart. Kan de macbook ook met gemak spellen aan?
De 5920 natuurlijkVerwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 23:32:
waar zouden jullie voor kiezen..
Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC
Verwijderd
Ja maar wat is jou reden? Alleen de videokaart? Want als je kijkt naar 't uiterlijk vind ik dat de Apple het wint, kwaliteit: Apple, betrouwbaarheid: Apple, Processor: Apple, gewicht e.d.: Apple.
Acer tja, alleen 256 mb videokaart t.o.v. de 128 van de Apple maar zoalas ik zei wel GGDR3, mijn vraag is dus, Is er veel verschil merkbaar? Zal de 128 mb ook goed genoeg zijn, voor spellen als NFS of TDU
Acer tja, alleen 256 mb videokaart t.o.v. de 128 van de Apple maar zoalas ik zei wel GGDR3, mijn vraag is dus, Is er veel verschil merkbaar? Zal de 128 mb ook goed genoeg zijn, voor spellen als NFS of TDU
Verwijderd
Een apple heeft een totaal andere OS en is niet geschikt voor de meeste gangbare spellen, natuurlijk kan je wel windows emulaten ... maar wil je dat als je de laptop voornamelijk voor games gaat gebruiken.
windows emulaten ? je kunt met bootcamp gewoon windows installen hoor, dan is het gewoon een wintel machine...
en jah die macbook pro is 1899 euro
en jah die macbook pro is 1899 euro
[ Voor 17% gewijzigd door TIGER79 op 17-09-2007 14:16 ]
Na de hele pricewatch (Productreviews en Productinformatie) te hebben doorgespit naar een geschikte game-laptop voor rond de €1200, kwam ik uit bij de Acer Aspire AS5920G-302G16N.
Met de Intel Core 2 Duo T7300 processor, 2GB geheugen, en 8600M GT videochip, lijkt me dit de meest geschikte kandidaat.
Hoe zijn jullie game ervaringen met deze laptop, en verwachtingen met toekomstige games?
Heb ik betere opties, eventueel zelfs een heel ander merk/model?
Met de Intel Core 2 Duo T7300 processor, 2GB geheugen, en 8600M GT videochip, lijkt me dit de meest geschikte kandidaat.
Hoe zijn jullie game ervaringen met deze laptop, en verwachtingen met toekomstige games?
Heb ik betere opties, eventueel zelfs een heel ander merk/model?
[ Voor 8% gewijzigd door frickY op 17-09-2007 16:46 ]
Verwijderd
voor 1200 euro zal je niet gauw een laptop vinden met soortgelijke specs denk ik. Anders mag je mij ook even mailen als je wilt. Ikzelf ben aan het wachten op de asus g1s. Deze heeft de t7500 en grotere resolutie. Vind hem persoonlijk ook een stuk mooier en op een of andere manier lijkt deze me steviger als de acer (meningen verschillen).
Probleem met een hogere resolutie is dat dit ook direct meer van je 3D-chipset vraagt om dat beeld te vullen. Ik vind het daarom niet erg dat deze laptop het met 1280x800 doet. De G1S heeft dezelfde 3d-chipset maar moet 1440x900 aan pixels vullen. Deze Acer zou dus qua 3D-performance beter moeten presteren, aangenomen dat de T7300 geen bottleneck vormt. Of vergis ik mij hier?
[ Voor 32% gewijzigd door frickY op 17-09-2007 17:30 ]
Verschil merk je niet, zit hier zelf achter een laptop met 1680*1050 15.4" "Quake wars: ET demo" kan ik op maximale resolutie draaien en dan komt hij tegen een frame-lock aan (30 fps) en hij gaat niet lager (Fraps). En upscalen van 1280*800 met sommige wat oudere spellen zie je ook niet.frickY schreef op maandag 17 september 2007 @ 17:27:
Probleem met een hogere resolutie is dat dit ook direct meer van je 3D-chipset vraagt om dat beeld te vullen. Ik vind het daarom niet erg dat deze laptop het met 1280x800 doet. De G1S heeft dezelfde 3d-chipset maar moet 1440x900 aan pixels vullen. Deze Acer zou dus qua 3D-performance beter moeten presteren, aangenomen dat de T7300 geen bottleneck vormt. Of vergis ik mij hier?
(Acer was 2e keus.)
Het verschil is misschen niet te merken bij Quake wars, maar bij andere spellen misschien wel.zaidoT schreef op maandag 17 september 2007 @ 17:35:
[...]
Verschil merk je niet, zit hier zelf achter een laptop met 1680*1050 15.4" "Quake wars: ET demo" kan ik op maximale resolutie draaien en dan komt hij tegen een frame-lock aan (30 fps) en hij gaat niet lager (Fraps). En upscalen van 1280*800 met sommige wat oudere spellen zie je ook niet.
(Acer was 2e keus.)
1280 x 800 = 1.024.000 pixels
1680 x 1050 = 1764000 pixels
Oftewel de grafische kaart moet 58 procent meer pixels berekenen. Dit ga je zeker wel merken met toekomstige spellen!
Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC
Upscalen kost geen meer rekenkracht, als je het laat bereken op 1280*800 en laat oprekken naar 1680*1050 door de monitor.Gerwin89 schreef op maandag 17 september 2007 @ 17:41:
[...]
Het verschil is misschen niet te merken bij Quake wars, maar bij andere spellen misschien wel.
1280 x 800 = 1.024.000 pixels
1680 x 1050 = 1764000 pixels
Oftewel de grafische kaart moet 58 procent meer pixels berekenen. Dit ga je zeker wel merken met toekomstige spellen!Dus alweer een rede om voor de Acer te gaan
En met upscalen heb je een hardware matige anti-aliassing.. of ziet het er gewoon weg niet scherp meer uit?
Maar dan heb je op 1680*1050 wel slechter/waziger beeld dan op 1280*800. Hij berekent het op 1280*800 en rekt het als het ware uit. Dus het wordt er niet mooier op iig.zaidoT schreef op maandag 17 september 2007 @ 18:17:
[...]
Upscalen kost geen meer rekenkracht, als je het laat bereken op 1280*800 en laat oprekken naar 1680*1050 door de monitor.
Verwijderd
Ik heb dit multimediabeestje gekocht en vind het echt een geweldige machine!!!
Ik heb wel een klein probleempje. De audiocd's die ik schrijf worden niet herkend door mijn cdspelers, ze worden alleen herkend door de dvdspeler, mijn laptop, mijn desktop en de autoradio.
Ik heb de cd's afgesloten zoals het hoort en heb al verschillende programma's geprobeerd: Nero, NTI cdmaker en Windows Media Player.
Is dit een hardwarematig probleem, of ligt het aan windows vista?.
Ik heb wel een klein probleempje. De audiocd's die ik schrijf worden niet herkend door mijn cdspelers, ze worden alleen herkend door de dvdspeler, mijn laptop, mijn desktop en de autoradio.
Ik heb de cd's afgesloten zoals het hoort en heb al verschillende programma's geprobeerd: Nero, NTI cdmaker en Windows Media Player.
Is dit een hardwarematig probleem, of ligt het aan windows vista?.
Mp3-cd aangemaakt, aangezien die wel door de andere apparaten worden gelezen?
Wazig wordt het alleen bij tekst, games merk je niet eens (behalve als je Pietje precies bent).
Wazig wordt het alleen bij tekst, games merk je niet eens (behalve als je Pietje precies bent).
Verwijderd
jupp, al deze zaken geprobeerd. ik heb bij Nero burning ROM de optie Audio cd aangeklikt.
Ik vind dit een heel rare situatie.
Ik vind dit een heel rare situatie.
tjah dat wazig dat kan niet anders, uiteindelijk zit het scherm te interpoleren...
en over dat pietje precies dat is nogal subjectief... als je een kleine verschil hebt tussen de twee reso's dan valt het wel mee jah maar de tweer eso's die boven aangegeven worden zit toch wel een dik verschil in dus dat merk je echt wel (of ik in elk geval wel, damn ik kan al niet naar een scherm kijken met natieve reso van 1280x1024 dat op 1024x768 draait, ook al gaat het hier om downscalen)...
hoe dan ook : niet op natieve resolutie == interpoleren == kwaliteitsverlies...
moet wel zeggen dat dat meestal enigzins meevalt op een 14 of 15 inch scherm maar zoals in het geval hierboven (waar ik aangeef dat iki niet naar zon scherm kan kijken) bij een 19 inch scherm dat is gewoon niet aan te zien...
en over dat pietje precies dat is nogal subjectief... als je een kleine verschil hebt tussen de twee reso's dan valt het wel mee jah maar de tweer eso's die boven aangegeven worden zit toch wel een dik verschil in dus dat merk je echt wel (of ik in elk geval wel, damn ik kan al niet naar een scherm kijken met natieve reso van 1280x1024 dat op 1024x768 draait, ook al gaat het hier om downscalen)...
hoe dan ook : niet op natieve resolutie == interpoleren == kwaliteitsverlies...
moet wel zeggen dat dat meestal enigzins meevalt op een 14 of 15 inch scherm maar zoals in het geval hierboven (waar ik aangeef dat iki niet naar zon scherm kan kijken) bij een 19 inch scherm dat is gewoon niet aan te zien...
Verwijderd
Dus met de 158.45 zou mijn standby probleem opgelost moeten zijn? Waar vind ik deze?VinnieM schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:57:
[...]
Nieuwer is niet altijd beter. Ik gebruik de 158.45 driver en hiermee krijg ik beeld na standby, maar met een driver uit de 16X.XX reeks blijft ie mooi zwart.
Gisteren ook deze laptop binnen gehad.
Wat is hij mooi!!! Ik snap dat smaken verschillen, maar ik vind het echt veel mooier dan de oude Acers en ook mooier dan Asus ofzo en hij voelt ook veel steviger aan. Alleen Vista is nog wel heel erg wennen.
Alle instellingen zitten verstopt en er zitten wel heel veel toeters en bellen op die het alleen maar traag maken lijkt me. Het ziet er wel gelikt uit.
Ik heb trouwens een Hitatchi harde schijf erin. Terwijl ik hier op het forum las dat de meeste een WD hebben en sommige zelfs een Seagate? Blijkbaar is Acer zelf niet zo merkvast.
De prestatieindex is maar 4,6, dat valt een beetje tegen....
Ik heb nog wel één probleem. Ik krijg geen verbinding met mijn draadloze netwerk. Mijn twee oudere Acers met Windows XP werken zonder probleem met WPA-PSK (personal). Maar deze nieuwe blijft zeggen dat de key niet goed is. Terwijl ik deze uiteraard duizend keer geprobeerd heb. Hebben meer mensen hier last van? Onbeveiligd netwerk werkte wel, dus er is niets kapot ofzo, maar onbeveiligd kan natuurlijk niet....
Edit. Met WEP doet hij het ook. Het lijkt erop of de laptop of Vista geen WPA ondersteunt, of in ieder geval niet goed ondersteunt...
Edit 2. Het lag aan mijn modem/router
DeSpeedtouch 580 werkt niet met Vista en WPA (wel met XP en WPA
). Na een firmware upgrade werkt WPA nu ook op deze mooie nieuwe laptop met Vista.
Wat is hij mooi!!! Ik snap dat smaken verschillen, maar ik vind het echt veel mooier dan de oude Acers en ook mooier dan Asus ofzo en hij voelt ook veel steviger aan. Alleen Vista is nog wel heel erg wennen.

Ik heb trouwens een Hitatchi harde schijf erin. Terwijl ik hier op het forum las dat de meeste een WD hebben en sommige zelfs een Seagate? Blijkbaar is Acer zelf niet zo merkvast.
De prestatieindex is maar 4,6, dat valt een beetje tegen....
Ik heb nog wel één probleem. Ik krijg geen verbinding met mijn draadloze netwerk. Mijn twee oudere Acers met Windows XP werken zonder probleem met WPA-PSK (personal). Maar deze nieuwe blijft zeggen dat de key niet goed is. Terwijl ik deze uiteraard duizend keer geprobeerd heb. Hebben meer mensen hier last van? Onbeveiligd netwerk werkte wel, dus er is niets kapot ofzo, maar onbeveiligd kan natuurlijk niet....

Edit. Met WEP doet hij het ook. Het lijkt erop of de laptop of Vista geen WPA ondersteunt, of in ieder geval niet goed ondersteunt...
Edit 2. Het lag aan mijn modem/router

[ Voor 12% gewijzigd door KarlMarX op 20-09-2007 16:41 ]
Kan ik ergens inschakelen dat de laptop niet automatisch de cpu speed terug clockt wanneer ik met netstroom werk of dat hij zich uberhaubt terug clockt? Verder ben ik zeer te vreden over deze laptop battlefield 2 draait die gewoon probleemloos hier @ max speed.. Ik weet niet of er mensen zijn die problemen hebben met een driver update van de videokaart maar daarvoor kun je modded inf's downloaden of zelfs geheel aangepaste drivers voor laptops.
Ik heb de laptop nu ook enige tijd, maar zit toch met 2 vragen:
1. als de accu bijna leeg is, wordt het scherm uitgeschakeld en lijtk hij vast te lopen, maar de lampjes blijven wel branden. Als ik dan snel de adapter erin stop, gaat et scherm niet meer aan. wat is dit?
2. die rechterknoppen (play/stop/rewind/forward/ en record) zijn deze uit te schakelen (vooral die record knop dan), want het is echt irritant dat als je hem licht aanraakt er een of ander brandprogramma opstart.
1. als de accu bijna leeg is, wordt het scherm uitgeschakeld en lijtk hij vast te lopen, maar de lampjes blijven wel branden. Als ik dan snel de adapter erin stop, gaat et scherm niet meer aan. wat is dit?
2. die rechterknoppen (play/stop/rewind/forward/ en record) zijn deze uit te schakelen (vooral die record knop dan), want het is echt irritant dat als je hem licht aanraakt er een of ander brandprogramma opstart.
Bij ePower management de prestaties op hoog zetten, dan blijft alles op max draaien. En voor drivers van je videokaart idd even de modded inf's gebruikenSawk schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:59:
Kan ik ergens inschakelen dat de laptop niet automatisch de cpu speed terug clockt wanneer ik met netstroom werk of dat hij zich uberhaubt terug clockt? Verder ben ik zeer te vreden over deze laptop battlefield 2 draait die gewoon probleemloos hier @ max speed.. Ik weet niet of er mensen zijn die problemen hebben met een driver update van de videokaart maar daarvoor kun je modded inf's downloaden of zelfs geheel aangepaste drivers voor laptops.
Zelf heb ik de laptop nu een ruime maand in bezit, en ben nog geen problemen tegen gekomen. Tijdens gamen wordt de laptop uiteraard heter dan normaal (74 graden voor cpu), maar vormt geen probleem.
Bioshock loopt hier op 1280x800 alles medium en DirectX 10 zonder haperingen, speelbaar niveau. DirectX 9 kan je alles op high spelen.
Alleen is het wel jammer dat Acer de drivers, eigen programma's niet update. Bios update heeft wel het één en ander stabieler gemaakt moet ik zeggen.
**gegevens over bioshock aangepast**
[ Voor 7% gewijzigd door John767 op 04-10-2007 16:26 ]
Ik weet dat Win Xp een bepaalde powersetting heeft bij energiebeheer. Staat onder energiebeheerschema's, indien je deze wijzigd naar Thuis/kantoor zal je laptop steeds proberen op de hoogste performance te draaien.Sawk schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:59:
Echter weet ik niet of deze functie op dezelfde plek staat in Vista.
Maar in Xp is het> rechter muisknop > eigenschappen> beeldschermbeveiliging> energie.
Inderdaad, daar kwam ik net ook achter toen ik Battlefield 2 speelde hij voelt ok gewoon warm aan boven de F-Keys en waar je je pols neerlegd. Ik heb dat via ePower geprobeerd maar hij loopt dan niet @ 2GHz (Wel af en toe maar niet de heletijd) Ik zal eerst nog even rebooten en kijken of het dan misschien wel klopt. In iedergeval bedankt voor je hulpJohn767 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:50:
[...]
Bij ePower management de prestaties op hoog zetten, dan blijft alles op max draaien. En voor drivers van je videokaart idd even de modded inf's gebruiken![]()
Zelf heb ik de laptop nu een ruime maand in bezit, en ben nog geen problemen tegen gekomen. Tijdens gamen wordt de laptop uiteraard heter dan normaal (74 graden voor cpu), maar vormt geen probleem.
Bioshock loopt hier op 1280x800 alles high en DirectX 10![]()
Alleen is het wel jammer dat Acer de drivers, eigen programma's niet update. Bios update heeft wel het één en ander stabieler gemaakt moet ik zeggen.
Hebben jullie nog bij deze laptop een uitgebreide garantiepakket bijgenomen, zoja welke. als ik vragen mag?
Ik ook zo'n één of andere verzekering van 3 jaar bij norrod voor schade(door gebruik mijn fout zeg maar) en je hebt gewoon 2 jaar garantie via Acer zelf als die "uit zichzelf stuk gaat".
Ok, ik ben nu écht op zoek naar een nieuwe laptop, aangezien mijn oude Acer (nouja, oud (1 jaar en 2/3 maanden) niet wil opstarten wanneer hij er geen zin in heeft. Is al onderzocht maar niks is er gevonden, dus komt er een nieuwe. Want zo'n onbetrouwbare laptop gooi ik binnen de kortste keren het raam uit door frustratie. Maarja, back ontopic.
Mijn belangrijkste vraag is: Is de kwaliteit van Acer beter geworden met deze Gemstones? Want ik heb gezworen na deze ramplaptop nooit meer een Acer te kopen, maar ik verneem dat de kwaliteit toch wel beter is. Maar dat wil ik wel zeker weten.
En me 2e vraag, is deze een beetje stil als hij niet belast wordt? Want mijn huidige is na een kapotte fan (en een reparatie) er alleen maar luider op geworden.
En de laatste vraag, kan ik altijd nog een mijn garantie uitbreiden? Dit omdat ik die garantie absoluut wil hebben en als ik hem bij een online shop koop waar ik dat niet als optie kan selecteren wil ik het graag achteraf doen, als dat immers mogelijk is.
Alvast heel erg bedankt!
Erik
Mijn belangrijkste vraag is: Is de kwaliteit van Acer beter geworden met deze Gemstones? Want ik heb gezworen na deze ramplaptop nooit meer een Acer te kopen, maar ik verneem dat de kwaliteit toch wel beter is. Maar dat wil ik wel zeker weten.
En me 2e vraag, is deze een beetje stil als hij niet belast wordt? Want mijn huidige is na een kapotte fan (en een reparatie) er alleen maar luider op geworden.
En de laatste vraag, kan ik altijd nog een mijn garantie uitbreiden? Dit omdat ik die garantie absoluut wil hebben en als ik hem bij een online shop koop waar ik dat niet als optie kan selecteren wil ik het graag achteraf doen, als dat immers mogelijk is.
Alvast heel erg bedankt!
Erik
Ik heb nooit eerder een Acer gehad maar hij ziet en voelt mij aardig stevig aan. Hij is tevens ook stil als hij niet belast word, alleen een kleine bijkomstigheid is dat door het gemstone design de glimmende buitenkant snel vlekken laat zien maar dat valt natuurlijk wel te poetsen. Wat garantie betreft weet ik niet(of je het later nog kan uitbreiden) maar direct bij aankoop wel. En je er nou zelfs 2 jaar garantie op krijgt, want heb me laten vertellen dat dit voorheen 1 jaar was.
idemjustinnn schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:37:
3 jaar + schade ding
Ik heb gister toch na lang twijfelen gekozen voor de acer 5920 (hij nu al binnen 2 werkdagen verzonden
)
Ik zat eerste te kijken naar het vergelijkbare zepto model, maar vond die toch wat duur worden. Ondanks de goede verhalen die erover zijn. Ik weet dat acer in het verleden dan niet zo service gericht was, maar ik geef ze een kans om het tegendeel met dit product te bewijzen.
pluspunten van de acer:
- HDMI
- beter geluid
- garantie van 3 jaar (incl incidentele schade) en 1 jaar internationaal
- de prijs
- blauwe lampjes
Eerst acer eerst nog heb gebeld om wat te vragen over de garantie. Ik werd echt werkelijk keurig geholpen. De vriendelijke man dacht met me mee en probeerde me niet eens het duurste pakket te verkopen (wat ik achteraf wel heb gedaan
)
Daarna bij central point de flaptop besteld
Ik zal een uitgebreide survey geven als ik mn flaptoppie getest heb
yay hooray for my first post on GoT
Ik zat eerste te kijken naar het vergelijkbare zepto model, maar vond die toch wat duur worden. Ondanks de goede verhalen die erover zijn. Ik weet dat acer in het verleden dan niet zo service gericht was, maar ik geef ze een kans om het tegendeel met dit product te bewijzen.
pluspunten van de acer:
- HDMI
- beter geluid
- garantie van 3 jaar (incl incidentele schade) en 1 jaar internationaal
- de prijs
- blauwe lampjes

Eerst acer eerst nog heb gebeld om wat te vragen over de garantie. Ik werd echt werkelijk keurig geholpen. De vriendelijke man dacht met me mee en probeerde me niet eens het duurste pakket te verkopen (wat ik achteraf wel heb gedaan
Daarna bij central point de flaptop besteld
Ik zal een uitgebreide survey geven als ik mn flaptoppie getest heb

Verwijderd
Ik heb deze laptop gister gekocht en krijg maar geen verbinding met het draadloze netwerk! Ik las al dat ik niet de enige ben met dit probleem. Maar ik heb nergens een duidelijke werkende uitleg gezien. Is hier iemand die mij de oplossing kan geven?
Verwijderd
Wat voor modem heb je? En welke instellingen gebruik je voor WiFi?Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:31:
Ik heb deze laptop gister gekocht en krijg maar geen verbinding met het draadloze netwerk! Ik las al dat ik niet de enige ben met dit probleem. Maar ik heb nergens een duidelijke werkende uitleg gezien. Is hier iemand die mij de oplossing kan geven?
Heb je het knopje wel 1x ingedrukt? Die sneltoets aan de linkerkant de bovenste? Dit zet wifi aan namelijk.Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:31:
Ben ik weer, ik ben vrijwel zeker van plan om een 5920G te kopen (bij ComputerPirates) maar voordat ik dit doe zou ik erg graag antwoord willen krijgen op mijn bovenstaande vraag.Sagaris schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 21:25:
Alvast bedankt!
[ Voor 15% gewijzigd door Sagaris op 23-09-2007 14:23 ]
Ja hoor, dit is gewoon achteraf te doen. Je krijg bij je garantie een unieke code mee die je moet invoeren op internet en vanaf dan gaat je nieuwe garantie inSagaris schreef op zondag 23 september 2007 @ 14:22:
[...]
Ben ik weer, ik ben vrijwel zeker van plan om een 5920G te kopen (bij ComputerPirates) maar voordat ik dit doe zou ik erg graag antwoord willen krijgen op mijn bovenstaande vraag.
Alvast bedankt!
Ik heb heel het topic doorgespit maar niet echt antwoord op m'n vraag kunnen vinden.
Ik vroeg me af, als je zo'n Recovery DVD (of 2) maakt, je formatteert je laptop en je installeert Windows Vista weer via de recovery dvd's (met de code die je erbij krijgt, toch????), heb je dan een zgn. "clean install"??? Of zitten alle programma's die ervoor zaten er ook op??
Zo ja, wat is dan het voordeel om recovery dvd's te maken (en eventueel ook gelijk uit te voeren)???
Ik vroeg me af, als je zo'n Recovery DVD (of 2) maakt, je formatteert je laptop en je installeert Windows Vista weer via de recovery dvd's (met de code die je erbij krijgt, toch????), heb je dan een zgn. "clean install"??? Of zitten alle programma's die ervoor zaten er ook op??
Zo ja, wat is dan het voordeel om recovery dvd's te maken (en eventueel ook gelijk uit te voeren)???
Muchos gracias! =DGerwin89 schreef op zondag 23 september 2007 @ 14:27:
[...]
Ja hoor, dit is gewoon achteraf te doen. Je krijg bij je garantie een unieke code mee die je moet invoeren op internet en vanaf dan gaat je nieuwe garantie inEn voor de rest is die garantie gewoon los te koop.
Als het goed is komen dan de programma's erop die je ten tijden van het maken van die Recovery DVD hebt gemaakt erop stonden. Het voordeel hiervan is dat je een cleane pc hebt met programma's. Stel je zet Office erop net nadat je de laptop gekregen hebt en je maakt die Recovery DVD. Als je een keer noodgedwongen die Recovery DVD moet gebruiken heb je een schone pc maar mét Office. Scheelt weer installeren dacht ik zo. ^^Filipek schreef op zondag 23 september 2007 @ 14:56:
Ik heb heel het topic doorgespit maar niet echt antwoord op m'n vraag kunnen vinden.
OK! Thnx, maar in principe schiet ik hier niet veel mee op in mijn geval, want het ging mij er meer om eigenlijk dat ik van al die nutteloze acer programma's af ben die er dan op staan, maar ik had volgens mij ergens in dit topic of in een ander topic gelezen dat er zo'n programma is die andere programma's op een dusdanige manier verwijdert dat er ook geen enkel spoor meer in het register achterblijft, dus ik denk dat ik dat op die manier dan moet maar proberen!Sagaris schreef op zondag 23 september 2007 @ 15:03:
[...]
Als het goed is komen dan de programma's erop die je ten tijden van het maken van die Recovery DVD hebt gemaakt erop stonden. Het voordeel hiervan is dat je een cleane pc hebt met programma's. Stel je zet Office erop net nadat je de laptop gekregen hebt en je maakt die Recovery DVD. Als je een keer noodgedwongen die Recovery DVD moet gebruiken heb je een schone pc maar mét Office. Scheelt weer installeren dacht ik zo. ^^
PS: ik heb de laptop nog niet in bezit, maar ben wel van plan om hem aan te schaffen, zeker na 't lezen van dit topic!
Ik zit nu eigenlijk vanwege internet thuis altijd nog aan een draadje. Ik ben op zoek naar een nieuwe draadloze router om mijn kabelinternet + netwerk voor mijn laptop beschikbaar te maken. Als dat met de 802.11 pre - N standaard zou kunnen zou dat mooi zijn. Heeft iemand al zo'n mooie router met pre - N standaard in gebruik i.c.m. deze laptop? en welke? En werkt dat?
Ik heb hem nu ook besteld, bij ComputerPirates. =D Nu moet ie alleen nog betaald worden, ik las dat er meer mensen waren die hem bij CP hadden besteld, wanneer kregen jullie het mailtje met de factuur?
Ik kijk nu al uit naar de levering! ^^
Ik kijk nu al uit naar de levering! ^^
Dacht dat hij in deze uitvoering gebruik maakte van de intel 4965AGN. In dat geval kan ik de linksys WRT150N aanraden deze is ook in sommige normale winkels (dus niet web) voor €85,= (vicomputer bijvoorbeeld).feelthepower schreef op zondag 23 september 2007 @ 15:21:
Ik zit nu eigenlijk vanwege internet thuis altijd nog aan een draadje. Ik ben op zoek naar een nieuwe draadloze router om mijn kabelinternet + netwerk voor mijn laptop beschikbaar te maken. Als dat met de 802.11 pre - N standaard zou kunnen zou dat mooi zijn. Heeft iemand al zo'n mooie router met pre - N standaard in gebruik i.c.m. deze laptop? en welke? En werkt dat?
Deze is met de nieuwste firmware en CLS-protection uitgeschakeld enorm snel en krachtig, hij haalt met mijn laptop het om door 3 verdiepingen heen te zenden. Lees mijn review maar verder voor meer informatie. http://tweakers.net/productreview/5212
Pff ik zit nu al 3 weken te wachten, besteld bij Zercom! Koop nooooooit wat bij die lui, serieus!!!
Verwijderd
Ik heb een experia box van KPN. En als ik dat knopje indruk, dus wifi aanzet, werkt hij nog niet. Ik heb echt het gevoel dat het simpel op te lossen is maar ik weet niet hoe! Iemand tips?Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 17:37:
[...]
Wat voor modem heb je? En welke instellingen gebruik je voor WiFi?
Verwijderd
Ik overweeg om deze laptop te kopen.
Als iemand nog tijd en zin heeft zou ik nog wat foto's in zijn natuurlijke omgeving kunnen aprecieren
Als iemand nog tijd en zin heeft zou ik nog wat foto's in zijn natuurlijke omgeving kunnen aprecieren
Nog even een vraagje, dit wil ik zeker weten weten.
Is het mogelijk om de pc te formatteren, een versie van Windows Vista ergens te downloaden en dan de licentie code die Acer erbij geeft in te voeren??
Ik bedoel: gaat dit werken?? Zo ja, wat zijn hier de nadelen van, als die er zijn??
Is het mogelijk om de pc te formatteren, een versie van Windows Vista ergens te downloaden en dan de licentie code die Acer erbij geeft in te voeren??
Ik bedoel: gaat dit werken?? Zo ja, wat zijn hier de nadelen van, als die er zijn??
@Juvefan
Verkeerde key? Of gebruik je in je router WPA-SPK (ofzo) en in Vista een andere variant? Is misschien meer op zijn plek in het netweorking-topic.
Verkeerde key? Of gebruik je in je router WPA-SPK (ofzo) en in Vista een andere variant? Is misschien meer op zijn plek in het netweorking-topic.
ik zal vandaag of morgen (ligt eraan wanneer ik hem mag ontvangen) wat foto's maken en hier postenVerwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 19:58:
Ik overweeg om deze laptop te kopen.
Zojuist betaald, als ik hem heb zal ik ook wat foto's shooten! =D
Hoop niet dat jullie hem bij een josti's van Zercom hebben besteld....
Met wat voor garantie uitbreiding hebben jullie deze laptop aangeschaft.. Als ik zo even op internet kijk, dan schrik ik mij echt rot hoeveel varianten er wel niet zijn.
Nee, ComputerPirates.FaNtJuH schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:08:
Hoop niet dat jullie hem bij een josti's van Zercom hebben besteld....
Ik heb hem gedaan met 3 jaar pick-up & return en een verzekering tegen incidentele schade.PCMedic schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:51:
Met wat voor garantie uitbreiding hebben jullie deze laptop aangeschaft.. Als ik zo even op internet kijk, dan schrik ik mij echt rot hoeveel varianten er wel niet zijn.
Ik heb het draadje al enige tijd gevolgd, en sinds vandaag heb ik deze notebook dan ook binnen.
Alles werkt prima, op 1 ding na, met de standaard installatie van Vista (die er bij geleverd is) kan ik met geen mogelijkheid op mijn server komen via draadloos, via het bedrade netwerk wel, ik heb alle acer troep er afgegooid dus dat kan het niet zijn. Toch snap ik er helemaal niets van.
RCP kan niet worden gevonden meld mijn notebook doodleuk, terwijl via de kabel alles goed werkt.
Is dit weer zo'n grap van windhoos vista, en moet ik alleen hierom al terug naar Windows XP?
Het betreft een W2K3 SBS server met SP1, domain en exchange draait.
En het zou prettig zijn als het onder vista gewoon werkt, mijn oude travelmate 4001wlmi had onder xp nergens last van.
Alles werkt prima, op 1 ding na, met de standaard installatie van Vista (die er bij geleverd is) kan ik met geen mogelijkheid op mijn server komen via draadloos, via het bedrade netwerk wel, ik heb alle acer troep er afgegooid dus dat kan het niet zijn. Toch snap ik er helemaal niets van.
RCP kan niet worden gevonden meld mijn notebook doodleuk, terwijl via de kabel alles goed werkt.
Is dit weer zo'n grap van windhoos vista, en moet ik alleen hierom al terug naar Windows XP?
En het zou prettig zijn als het onder vista gewoon werkt, mijn oude travelmate 4001wlmi had onder xp nergens last van.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Ik ga deze laptop binnenkort ook halen en vanwege al die garanties had ik maar even een mailtje naar Acer gestuurd en die gaven mijn een handig overzicht:PCMedic schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:51:
TabelHieronder volgt een korte omschrijving van de verschillende garanties die Acer biedt op NOTEBOOKS:
Standaard garantie:
· Dekt alle problemen die voortkomen uit fabricagefouten of "normale defecten", gedurende een periode van 1 jaar;
· Problemen veroorzaakt door invloeden van buitenaf zijn niet gedekt. (bijv. val- of vloeistofschade);
· Garantie is alleen geldig in het land waar de klant woonachtig is;
· Inbegrepen is 1 jaar International Travellers Warranty;
· Toestel moet door klant zelf ingestuurd worden.
AcerAdvantage New Edition (2 jaar warranty upgrade)
· Dekt alle problemen die voortkomen uit fabricagefouten of "normale defecten", gedurende een periode van 2 jaar.
· Problemen veroorzaakt door invloeden van buitenaf zijn niet gedekt (bijv. val- of vloeistofschade).
· Garantie is geldig binnen de hele EU, Noorwegen en Zwitserland.
· Inbegrepen is 1 jaar International Travellers Warranty.
· Toestel wordt kosteloos d.m.v. een koeriersdienst bij de klant opgehaald en geretourneerd;
· Registreren binnen 360 dagen;
· Deze garantieuitbreiding heeft referentie SV.WNBAF.E06,
de consumenten adviesprijs is euro 39,- incl. B.T.W.
Acer Advantage Silver Edition: (2 jaar warranty upgrade + Notebook Case & USB mouse)
· Dekt alle problemen die voortkomen uit fabricagefouten of "normale defecten", gedurende een periode van 2 jaar;
· Problemen veroorzaakt door invloeden van buitenaf zijn niet gedekt (bijv. val- of vloeistofschade);
· Garantie is geldig binnen de hele EU, Noorwegen en Zwitserland;
· Toestel wordt kosteloos d.m.v. een koeriersdienst bij de klant opgehaald en geretouneerd;
· Deze garantieuitbreiding heeft referentie Q1.1214Y.B01 (15.4 inch) of Q1.1242Y.B01 (17 inch),
de consumenten adviesprijs is euro 59,- incl. B.T.W.
Acer Advantage Gold Edition: (3 jaar warranty upgrade light + Notebook Case & USB mouse)
· Dekt alle problemen die voortkomen uit fabricagefouten of "normale defecten", gedurende een periode van 3 jaar;
· Problemen veroorzaakt door invloeden van buitenaf zijn niet gedekt (bijv. val- of vloeistofschade);
· Toestel wordt kosteloos d.m.v. een koeriersdienst bij de klant opgehaald en geretouneerd;
· Deze garantieuitbreiding heeft referentie Q2.1214Y.B02 (15.4 inch) of Q2.1242Y.B02 (17 inch),
de consumenten adviesprijs is euro 99,- incl. B.T.W.
Acer Advantage Platinum Edition: (3 jaar warranty upgrade full/schade garantie + Notebook Case & USB mouse)
· Dekt alle problemen die voortkomen uit fabricagefouten of "normale defecten", gedurende een periode van 3 jaar;
· Problemen veroorzaakt door invloeden van bijv. val- of vloeistofschade zijn gedekt. Het betreft hier wel incidentele gevallen;
· Registreren binnen 90 dagen;
· Bij schermbreuk is een "eigen risico" van 100,- euro excl. B.T.W. verschuldigd.
· Deze garantieuitbreiding heeft referentie Q3.1214Y.B03 (15.4inch) of Q3.1242Y.B03 (17 inch),
de consumenten adviesprijs is euro 149,- incl. B.T.W.
Is Zercom dan eigenlijk zo erg?, ik heb er tot nu toe 2x iets besteld(speakers en een tv) en alles ging bij mij goed, ik had wel afgehaald omdat ik toch in Eindhoven woon.
Verwijderd
Jordy van e schreef op maandag 24 september 2007 @ 08:53:
[...]
ik zal vandaag of morgen (ligt eraan wanneer ik hem mag ontvangen) wat foto's maken en hier posten
merci, kzie er al naar uitSagaris schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:56:
Zojuist betaald, als ik hem heb zal ik ook wat foto's shooten! =D
Hmm de oplossing was simpeler dan ik dacht, SP2 op mijn server deed wonderen, stom dat ik deze nog niet geinstalleerd had.netblade schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:55:
Ik heb het draadje al enige tijd gevolgd, en sinds vandaag heb ik deze notebook dan ook binnen.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Damn.. bedankt voor de info over de garantiepakketten.Matthijs8 schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:35:
[...]
Ik ga deze laptop binnenkort ook halen en vanwege al die garanties had ik maar even een mailtje naar Acer gestuurd en die gaven mijn een handig overzicht:
[...]
Tabel
Is Zercom dan eigenlijk zo erg?, ik heb er tot nu toe 2x iets besteld(speakers en een tv) en alles ging bij mij goed, ik had wel afgehaald omdat ik toch in Eindhoven woon.
Deze notebook ziet er prachtig uit. Ik speel alleen het spel WoW. Zou dat een beetje te doen zijn op deze notebook met alles op High ?
En hoe zou het draaien op Aspire 7720 ? Type nummer LX.ALN0X.245.
En hoe zou het draaien op Aspire 7720 ? Type nummer LX.ALN0X.245.
[ Voor 20% gewijzigd door VetCool op 24-09-2007 22:58 ]
oi :P
Ik heb hem nog niet kunnen ervaren, maar aan de specificaties te zien zal dat absoluut kunnen met dit bakbeest.
Leveringsproblemen met laptopMatthijs8 schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:35:
Heeft iemand hier misschien antwoord op?Filipek schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:33:
Nog even een vraagje, dit wil ik zeker weten weten.
Gaat niet lukken, je hebt een licentie van Vista die onder een oem versie van acer staat geregistreerd.Filipek schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:27:
[...]
Heeft iemand hier misschien antwoord op?
Zodra je een normale Vista versie(home Premium) installeert gaat hij zeuren over een activatie code.
Bellen met Microsoft heeft geen zin, want na de activatie procedure komt het gewoon weer terug na een reboot
achjah ik heb mijn leptop alweer moetten formatteren tenminste e recovery moetten draaien omdat VISTA niet meer reageerde het deet helemaal niets meer
systeem herstel kon hij niet afmaken omdat die eerder was gebruikt ofzow najah helemaal gek dat ding =P
na e recovery te draaien doet hij het weer goed =) maar gaat trouwens heel goed met de 2 disc's dus die heb ik maar heilig verklaard =P
jah al die updates die mogen ze ook wel een beetje gebruiksvriendelijker maken vind ik want een leek zou deze updates niet kunnen doen dat weet ik ckkr
na e recovery te draaien doet hij het weer goed =) maar gaat trouwens heel goed met de 2 disc's dus die heb ik maar heilig verklaard =P
jah al die updates die mogen ze ook wel een beetje gebruiksvriendelijker maken vind ik want een leek zou deze updates niet kunnen doen dat weet ik ckkr
Always look on the bright side of life.
Je kunt ook beter een image op je HDD maken van die 2 dvdtjes
Verwijderd
Ik heb deze laptop al een maandje, maar nu zit ik met het volgende probleem.
Ik wil dvd's branden maar deze wil de laptop niet branden, heeft te maken met mediacode op de dvdtjes.
Nu wil ik de firmware van de dvd brander updaten, ik weet dat er in de laptop een Lite-on Slimtype DVD A DS8A1P zit.
Maar deze update kan ik nergens vinden (niet op acer.com en ook niet op liteonit.com). Nu vroeg ik me af of er aliassen oid. worden gebruikt qua serie nummer voor de slimtype serie, zodat er wel een update is maar met een andere naam.
Of weet iemand een andere oplossing voor dit probleem?
Ik wil dvd's branden maar deze wil de laptop niet branden, heeft te maken met mediacode op de dvdtjes.
Nu wil ik de firmware van de dvd brander updaten, ik weet dat er in de laptop een Lite-on Slimtype DVD A DS8A1P zit.
Maar deze update kan ik nergens vinden (niet op acer.com en ook niet op liteonit.com). Nu vroeg ik me af of er aliassen oid. worden gebruikt qua serie nummer voor de slimtype serie, zodat er wel een update is maar met een andere naam.
Of weet iemand een andere oplossing voor dit probleem?
Heb jij bij die Intel Centrino stikker nog dat bovenste eraf getrokken waarbij staat "Peel here"? Want bij mij heeft die dat er nog aanzitten.Jordy van e schreef op woensdag 26 september 2007 @ 07:52:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zoals beloofd
wat kleine shots
[ Voor 11% gewijzigd door Sawk op 26-09-2007 10:56 ]
Dit topic is gesloten.