[Ervaringen]Acer Aspire 5920G Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 54.168 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
internetinfo schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:21:
Ja en die oplossingen worden geboden: Probeer een alternatieve driver en deïnstalleer de Acer software.

De smilie is imo ook niet nodig.

Als de problemen dan over zijn, dan weet jij waar het aan ligt, post je dat hier, en hou je in de gaten of anderen wellicht een andere oplossing hebben.
Is het probleem nog steeds? Dan weet je dat het iig niet aan die software ligt.

Je schrijft trouwens ook dat je de boel hebt lopen overclocken. Al eens geprobeerd alles weer standaard te zetten?

Check ook even of er misschien een ATKxxx driver update is. ATK regelt de standby en slaapstand.
Waarom ATKxxx? Omdat ik de laptop zelf nog niet heb en het exacte nummer nog niet weet, wellicht ATK100.
Toen alles nog standaard was gebeurde het ook. Collega van mij heeft ook een Acer, niet dezelfde, maar ook met NVidia GPU. Denk dat het daarmee te maken heeft..

ATK ken ik nog wel van mijn vorige laptop (ASUS A6v), maar heb het bij deze laptop nog niet gezien...

Die smiley was trouwens omdat er net gedaan wordt alsof ik een klein kind ben die alleen om hulp vraagt, maar ik geef ook echt wel genoeg antwoorden en hulp. Dat wil ik gewoon even uit de wereld helpen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:16

Thandor

SilverStreak

Dit topic bevat inmiddels al meer dan 1000 replies, een 2e deel is dus wel welkom. Bij deze gaat het topic dan ook op slot :). LordLynx heeft bij deze tot dinsdagavond de tijd om een 2e deel te plaatsen (en daarbij vanuitgaande dat hij deze ook zal onderhouden gedurende het 2e deel). Doet hij dat niet dan heeft CLB van mij toestemming om een 2e deel te openen :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:16

Thandor

SilverStreak

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.