[Algemeen] ATi Nieuwsdiscussie Topic - Deel 64 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 6.193 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-06 14:15

edward2

Schieten op de beesten

@Edward: gezien je sig inmiddels overgestapt van de 1GB 2900XT naar een 8800Ultra?
Ik heb zowel een 8800Ultra als een 1 GB X2900XT, het videokaarten fetisjisme doet z'n werk weer zoals het hoort. Ik hoop/verwacht nog steeds wonderen voor de X2900XT een paar driver versies verder, ik merk gewoon aan alles dat de drivers gewoon nog lang niet op perf getweaked zijn.(haperen tijdens leverloading (cache), vlakke perf.level etc)

Ik heb nu trouwens wat probs met de Ultra, maar dat hoort hier niet thuis.

[ Voor 20% gewijzigd door edward2 op 11-07-2007 12:45 ]

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151122

Draai met allebij de kaarten eens een 3dmark met alles op stock ook 3dmark op stock en dan de score's hier droppen. (als je zou willen he natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-06 14:15

edward2

Schieten op de beesten

Anoniem: 151122 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:18:
Draai met allebij de kaarten eens een 3dmark met alles op stock ook 3dmark op stock en dan de score's hier droppen. (als je zou willen he natuurlijk)
Misschien vrijdag of van het weekend even.Ik heb doordeweeks eigenlijk zelden tijd.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219166

mja 3dmark is totaal nutteloos hier. daar scoort de 2900xt vrij goed, het is in games dat hij suckt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-06 19:59
Anoniem: 151122 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:09:

p.s. voor alle fan-boy's: Het record met 3dmark is gezet met ati.
dat is alleen 3dmark 2005...

bij zowel 3dmark 2006, 2003, en 2001, bezet nvidia de eerste 10 plaatsen, behalve in 2003...daar staat ati ook op de 9e plek

[ Voor 8% gewijzigd door Mr. Detonator op 11-07-2007 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:41
CJ schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 00:58:
[...]

Hoeft niet per se. Van wat ik hoorde wilde Dave Orton al veel eerder weg. Hij reist al jaren op en neer tussen Californie en Toronto voor z'n werk. Z'n vrouw en kinderen zitten in Toronto. En hij werkte dus in California. Dat lijkt me ook een zeer goede reden om te vertrekken als je meer tijd met je gezin wil door brengen.
Goh, ik ken nog een zeker bedrijf in Californie waar hij misschien wel aan de bak kan :X Lekker dicht bij huis. Ook The Inq zinspeelde op een onvrijwillig vertrek. We zullen het waarschijnlijk nooit zeker weten.
Maar ik kan me voorstellen dat het nu anders over komt. ;) Een frisse wind is altijd welkom, maar vraag me af of het veel invloed heeft op de execution-problemen van ATI aangezien Hector Ruiz nog altijd aan kop staat. En die staat nou ook niet echt bekend om z'n strakke executie. :P
Het zou goed voor AMD zijn als dhr. Ruiz ook eens zijn biezen zou pakken. Uiteindelijk is hij inderdaad eindverantwoordelijk voor het verspelen van de concurrentiepositie van AMD/ATi. Want zowel op cpu als gpu gebeuren gaat het niet echt voor de wind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
(overleden)
Of het vrijwillig is of niet. Als er binnenkort nog meer koppen rollen van hoge piefen dan is het waarschijnlijk onvrijwillig. Maar denk zelf trouwens dat het een gepland afscheid was. Hij wilde gaan wanneer geheel ATI binnen AMD was opgegaan. En dat is nu zo ver.

AMD gebruikt trouwens ATI als merknaam, wat ook te merken is aan de nieuwe TV Wonders, die officieel "ATI TV Wonder" heten, net zoals de Radeons officieel "ATI Radeons" heten.

Nieuw topic komt trouwens vanavond. Ben nu effe weg.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38733

CJ schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:21:
Of het vrijwillig is of niet. Als er binnenkort nog meer koppen rollen van hoge piefen dan is het waarschijnlijk onvrijwillig. Maar denk zelf trouwens dat het een gepland afscheid was.
Ik vind die Orton een beetje door de mand vallen nu. Moe van het eeuwige gevecht met rivaal Nvidia, waar hij geen heil meer in zag, heeft hij Ati over laten nemen wat hem geen windeieren op zou leveren. Op de ideale manier heeft hij zijn zakken gevuld en neemt nu de pleitvaart.

Doe mij die Jen-Hsun Huang maar, is tenminste iemand met ballen die door gaat tot het einde, en nooit zal recapituleren dmv een overname. :+ Die man wil gewoon de beste videokaarten maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-06 17:35
Anoniem: 38733 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 21:44:
[...]

Ik vind die Orton een beetje door de mand vallen nu. Moe van het eeuwige gevecht met rivaal Nvidia, waar hij geen heil meer in zag, heeft hij Ati over laten nemen wat hem geen windeieren op zou leveren. Op de ideale manier heeft hij zijn zakken gevuld en neemt nu de pleitvaart.

Doe mij die Jen-Hsun Huang maar, is tenminste iemand met ballen die door gaat tot het einde, en nooit zal recapituleren dmv een overname. :+ Die man wil gewoon de beste videokaarten maken. :)
Ja en de consument zo veel mogelijk geld af nemen. Waar AMD en ATi staan voor het beste product voor de consument. En niet winst op de eerste plaats hebben staan.

[ Voor 3% gewijzigd door Astennu op 11-07-2007 23:23 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 17:06

PauseBreak

derp!

Astennu schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 23:23:
[...]

Ja en de consument zo veel mogelijk geld af nemen. Waar AMD en ATi staan voor het beste product voor de consument. En niet winst op de eerste plaats hebben staan.
Het zijn beiden bedrijven en bedrijven willen per definitie altijd zo veel mogelijk winst maken. De manier waarop verschilt maar de achterliggende gedachte is toch echt wel "winst maken", anders had AMD/ATi net zo goed een liefdadigheidsinstelling kunnen zijn.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
(overleden)
Anoniem: 38733 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 21:44:
[...]
Ik ken nog wel meer dingen die Jen-Hsun Huang zou doen om de beste annex snelste videokaarten te maken. Dingen die niet helemaal door de beugel konden. :+ Maar goed, dat is meer voor het nV topic. ;)

Het nieuwe topic komt er zo aan.

Edit: En hij staat hier: [Algemeen] ATi Nieuwsdiscussie Topic - Deel 65

Deze mag dicht. :)

[ Voor 8% gewijzigd door CJ op 12-07-2007 00:12 ]

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:31

Bever!

3

Astennu schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 23:23:
[...]

riiiight.. :D :'( :D _/-\o_ |:( 8)7
welkom in de echte wereld, waar bedrijven bestaan om geld te verdienen!

[ Voor 10% gewijzigd door Bever! op 12-07-2007 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107626

Bever! schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 00:12:
[...]

riiiight.. :D :'( :D _/-\o_ |:( 8)7
welkom in de echte wereld, waar bedrijven bestaan om geld te verdienen!
Leuk he, zoveel smileys... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57485

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah