[LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ) Deel 7

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 49.412 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lethargy schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:47:
[...]

Gewoon via de audio uitgang van je PC naar de tulp ingang naast de hdmi-2 ingang.
hoi allemaal vandaag geprobeert met tv op hdmi 2 en tulp in langs de hdmi 2
maar krijg geen geluid op de LCD ??

hoe kan dit

iemand suggesties instellingen op tv ? als ik box op de uitgang op de pc doet dan heb ik wel geluid

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
HoefMeistert schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 17:15:
[...]

wordt het waarschijnlijk toch een SCART -> Component kabel.... Eerst maar wel ff met mijn huidige SCART kabels testen...
Dat heb ik al geprobeert, maar die TV ondersteund geen 576i. Dus werkte niet helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:19
Ik heb zojuist een LE40R7 aangesloten.
Elke keer als mijn beeld verandert, bv zappen met humax, overgang naar reclame enz valt mijn beeld uit.
De TV blijft wel aan, geluid blijft doorlopen mij hij geeft geen beeld meer.
Aan en uitzetten werkt.

Iemand dit al eerder gehad toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeatRider schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:12:
[...]

Maar hoe kan het dan dat gedurende een seconde het beeld goed is, en daarna pas de lijntjes erbij komen? En het is maar op 2 van de 36 kanalen :S
dat kan , niet alle zenders zijn even sterk, probeer maar eens een goede coaxkabel van bijvoorbeeld hirshmann met ijzeren aansluitingen, rechtstreeks op je tv vanuit je aansluitpunt, waar de kabel je huis dus binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
wimpie007 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:20:
[...]

Dat heb ik al geprobeert, maar die TV ondersteund geen 576i. Dus werkte niet helaas!
Hmmzz.. Dat SCART -> S-Video.. Ik ga er overigens wel vanuit dat de scart problemen zijn opgelost in de laatste batch (lees hoopvolle berichten op AVForums).. Vindt het erg jammer dat UPC geen eigen decoders ondersteund... Het HDTV abbo is zo achterlijk duur...

PSNID : HoefMeistert

Verwijderd

GeeMoney schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:36:
[...]

Dat antwoord is waarschijnlijk simpel: productie capaciteit.
De panelen zijn allen getest en dus goed bevonden om in dit type tv te mogen zitten.
De verschillen zullen volgens de fabrikant zo marginaal zijn (en dat zijn ze ook voor de average tv-kijker) dat ze zit dus geaccepteerd hebben.
Ik denk dat je als consument weinig te vertellen of te eisen hebt.
Ik blijf toch vinden dat wat Samsung doet, misleidend is. Ze verkopen een TV waarmee ze adverteren dat deze een 160 graden inkijkhoek heeft, maar dat heeft ie dus niet. Dan is het voor mij duidelijk lijkt mij?

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 06:53:
[...]

Ik blijf toch vinden dat wat Samsung doet, misleidend is. Ze verkopen een TV waarmee ze adverteren dat deze een 160 graden inkijkhoek heeft, maar dat heeft ie dus niet. Dan is het voor mij duidelijk lijkt mij?
Geloof me, er zal gerust een marge in mogen zitten.
Laten we zeggen 15% marge dan mag de inkijkhoek dus 136 Graden zijn.
En hoe kan jij tot op de graad meten wat je inkijkhoek is dan?

PS. ik begrijp je frustratie de consument wordt al tientallen jaren misleid niet alleen met tv's .

[ Voor 8% gewijzigd door GeeMoney op 23-08-2007 09:55 ]

• fatlobster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 17:30:
[...]

hoi allemaal vandaag geprobeert met tv op hdmi 2 en tulp in langs de hdmi 2
maar krijg geen geluid op de LCD ??

hoe kan dit

iemand suggesties instellingen op tv ? als ik box op de uitgang op de pc doet dan heb ik wel geluid

mvg
Ik heb het op dezelfde manier aangesloten en bij mij werkt het gewoon.
Ik heb een LE40M86 (hdmi 1.3) en heb eerst de pc uitgezet, alles aangesloten en toen pas weer de pc aangezet. Misschien dat dat kleine beetje uitmaakt. Suk6!

Left handed but always right.

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 18:17

JC

- minimalistic -

Ik wil niet flamen, maar ik vraag me af: leveren de modellen van Samsung zo'n beetje allemaal problemen op of is dit een vertekend beeld? In de paar maanden dat dit topic loopt, lees ik de laatste weken regelmatig verhalen over bezoekjes van de monteur. En de problemen zijn zo te lezen nog niet (afdoende) opgelost.

Niets is perfect, maar ik bedenk nu wel een tweede keer voordat ik een kleine 1000 euro aan een Samsung LCD ga uitgeven. OK, ik had mijn oog al laten vallen op een Panasonic, maar de Samsung LCD's houd ik stiekem nog in de gaten ;)

Verwijderd

fatlobster schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:01:
[...]

Ik heb het op dezelfde manier aangesloten en bij mij werkt het gewoon.
Ik heb een LE40M86 (hdmi 1.3) en heb eerst de pc uitgezet, alles aangesloten en toen pas weer de pc aangezet. Misschien dat dat kleine beetje uitmaakt. Suk6!
geprobeert maar helpt niets snap er niets van en het zou eigenlijk ook via de hdmi moeten heb een asus
mobo met hdmi ad on kaart met spdif gelinkt op het bord

??

HELP

Verwijderd

Ik lees dat iedereen hier z'n PC op z'n Samsung HD scherm aansluit met HDMI, maar ik neem aan dat het ook gewoon werkt via VGA? Aangezien ik graag een Samsung LE26R81 wil kopen, maar dan heb ik amper ruimte voor m'n PC monitor, dus wil er ook graag m'n PC op aansluiten.

• THX
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

THX

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:29:
Ik lees dat iedereen hier z'n PC op z'n Samsung HD scherm aansluit met HDMI, maar ik neem aan dat het ook gewoon werkt via VGA? Aangezien ik graag een Samsung LE26R81 wil kopen, maar dan heb ik amper ruimte voor m'n PC monitor, dus wil er ook graag m'n PC op aansluiten.
Nee hoor, niet iedereen. Ik heb de pc aangesloten met de VGA kabel. Niet alleen staat dit in de handleiding (PC ingang), maar met alle HDMI poorten krijg ik geen 1:1 pixeperfect beeld. Ook niet met Justscan/AlleenScannen aan- of uitgeschakeld. Schijnt eventueel een ATi probleem te zijn, maar vooralsnog is het bij mij absoluut beter met VGA. Zie m'n sig voor details.

Verwijderd

THX schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:47:
[...]

Nee hoor, niet iedereen. Ik heb de pc aangesloten met de VGA kabel. Niet alleen staat dit in de handleiding (PC ingang), maar met alle HDMI poorten krijg ik geen 1:1 pixeperfect beeld. Ook niet met Justscan/AlleenScannen aan- of uitgeschakeld. Schijnt eventueel een ATi probleem te zijn, maar vooralsnog is het bij mij absoluut beter met VGA. Zie m'n sig voor details.
Bedankt! Is weer even een pluspuntje. Je wordt zo snel huiverig door alle banding, niet-Samsung panelen en dode pixel verhalen.
Het is voor mij al een redelijk grote stap en heb echt geen zin in eindeloos ruilen omdat er anno 2007 een dode pixel op het scherm zit.

Verwijderd

ik wil graag de zaptijd veranderen van mijn LE26S81B dat moet via het 'service menu' alleen hoe kom ik in dat menu?

edit:srry al gevonden in startpost

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 18:18 ]

• Starks223
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 07:56
JC schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:04:
Ik wil niet flamen, maar ik vraag me af: leveren de modellen van Samsung zo'n beetje allemaal problemen op of is dit een vertekend beeld? In de paar maanden dat dit topic loopt, lees ik de laatste weken regelmatig verhalen over bezoekjes van de monteur. En de problemen zijn zo te lezen nog niet (afdoende) opgelost.
dacht ik ook maar over philips en sony lees ik ook veel verhalen over mensen met slechte ervaringen betreffende service en de hardware zelf.
voor sommige dingen geld je moet er gewoon geluk mee hebben en voor andere dingen moet je goed de specificaties van de tv lezen.

Verwijderd

Starks223 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 17:41:
[...]

dacht ik ook maar over philips en sony lees ik ook veel verhalen over mensen met slechte ervaringen betreffende service en de hardware zelf.
voor sommige dingen geld je moet er gewoon geluk mee hebben en voor andere dingen moet je goed de specificaties van de tv lezen.
Als een vliegtuig veilig landt hoor je er niks over, stort hij neer, dan weet de hele wereld het.

Get the point? :)

Verwijderd

Heb net een Samsung LE32R81B aangeschaft met tv home erbij. Daarbij zit het Humax Set top box. In de handleiding van samsung staan codes om andere apparaten aan je afstandbediening toe te voegen. Zo ook voor set top boxen. Maar helaas staat het merk Humax er niet tussen.

Is het een van jullie gelukt om toch je samsung afstandbediening goed te krijgen voor een humax box(met bv andere code)

Verwijderd

krijg ik met de le26r32 goed beeld als ik hem met vga aansluit op mijn pc op resolutie 1280*1024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JC schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:04:

Niets is perfect, maar ik bedenk nu wel een tweede keer voordat ik een kleine 1000 euro aan een Samsung LCD ga uitgeven. OK, ik had mijn oog al laten vallen op een Panasonic, maar de Samsung LCD's houd ik stiekem nog in de gaten ;)
Ik heb sinds een paar weken een LE37M86BD staan. Geen enkel probleem. Werkt perfect! Ook de scarts werken goed. HDMI nog niet getest. Ben er echt zeer tevreden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 07:55

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 23:25:
krijg ik met de le26r32 goed beeld als ik hem met vga aansluit op mijn pc op resolutie 1280*1024
Waarom zou je dat willen, een 5:4 resolutie op een 16:9 panel weergeven? Zo krijg je toch nooit iets recht?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-08 12:18

jelmo

A.K.A. jelmo

Voor de mensen die ook mijn probleem hebben (banding, soort golfjes die naar beneden en naar boven lopen door m'n beeld met SCART), en mijn voorgaande posts gelezen hebben:

De nieuwe voeding voor mijn tv is binnen. Maandag a.s. komen ze die plaatsen.

Ik hou jullie op de hoogte ! :)

I don't ride fast, i fly low

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Laatst online: 12-07 18:17

JC

- minimalistic -

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:34:
[...]

Ik heb sinds een paar weken een LE37M86BD staan. Geen enkel probleem. Werkt perfect! Ook de scarts werken goed. HDMI nog niet getest. Ben er echt zeer tevreden mee :)
Goed nieuws, mooi om te horen :)
Er wordt aangenomen dat vooral slecht nieuws geplaatst wordt op internetfora, maar goed wat is de verhouding modellen zonder problemen vs. modellen met problemen? Vandaar mijn vraag. Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
jelmo schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:17:
Voor de mensen die ook mijn probleem hebben (banding, soort golfjes die naar beneden en naar boven lopen door m'n beeld met SCART), en mijn voorgaande posts gelezen hebben:

Heel graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:43:
[...]

Hey Syg,
Ik heb een LE37M86 en heb over zelfde probleem inmiddels brief geschreven naar Samsung met daarin het verzoek mij een decoder met HDMI geven om van scart probleem af te zijn. Kreeg mailtje terug dat ze een volledig onderzoek gingen instellen (voor de 2e keer dacht ik toen.... is mij eerder beloofd nl).
Gellukig hadden ze wel door dat het niet om een KOELKAST ging HAHAHAHAHA :D
Als ik nieuws heb meld ik het hier!
Ik ben erg benieuwd. Zou wel lachen zijn als ze je compenseren. Gelijk kijken of je er een HD decoder uit kan slepen ;-) Heb zelf een Humax PVR als decoder/recorder, helaas heeft samsung (bij mijn weten) geen apparaat in de aanbieding van dezelfde kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehh, christ. Het is natuurlijk briljant dat bij jou voor het Banding probleem de diagnose is gesteld op "voeding veroorzaakt probleem", terwijl bij mij eerst de printplaat werd aangewezen (en vervangen) en daarna het paneel (in afwachting van vervanging). Mocht de voeding het bij jou fixen, dan bel ik ff dat de monteur die ook gelijk mee mag nemen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag voor de LE26S81B eigenaren:

Komt er bij jullie soms ook een hogetoon geluid uit de achterkant van de tv? Ik heb mijn exemplaar om die reden laten omruilen door de winkel, maar het nieuwe exemplaar heeft hier ook last van :(

Vreemde is, hij is niet constant, soms hoor ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat anders... het is zeker niet mogelijk om van scart (analoog) naar HDMI (digitaal) te gaan met een kabel. Zou ik ook prima vinden om het banding issue op te lossen. Component kan zeker, maar is in mijn geval niet zo handig ivm mijn x-doos. Heb ook geen idee wat dit voor de kwaliteit van de inkomende signaal betekent.

later
Syg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:21:
Ik heb een vraag voor de LE26S81B eigenaren:

Komt er bij jullie soms ook een hogetoon geluid uit de achterkant van de tv? Ik heb mijn exemplaar om die reden laten omruilen door de winkel, maar het nieuwe exemplaar heeft hier ook last van :(

Vreemde is, hij is niet constant, soms hoor ik het niet.
Ik heb hier vooralsnog geen lsat van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:46

Lightah

Strikes Again

Ik sluit m'n laptop via een vga kabel aan op de samsung le40m86, maar 1920x1080 bij 30 hz en bij 60hz werkt allebei niet.

De tv meld doodleuk dat het niet ondersteund is. Waar kan dit aan liggen?

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 23:52
THX schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:47:
[...]

Ik las juist dat ATi wèl een overscancorrectieoptie (mooi woord voor galgje) op zn videokaarten had. Ik heb er zelf ook last van, maar ik heb een Nvidia kaart en daar kan het dus net niet mee.
Ik weet zeker dat t geschreven werd op 1 van de forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws!! Hoor het graag! Ik hoop het voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:09:
[...]

Ik ben erg benieuwd. Zou wel lachen zijn als ze je compenseren. Gelijk kijken of je er een HD decoder uit kan slepen ;-) Heb zelf een Humax PVR als decoder/recorder, helaas heeft samsung (bij mijn weten) geen apparaat in de aanbieding van dezelfde kwaliteit.
Ik heb ook een Humax decoder, de goedkoopste (€99) en ben daar ook tevreden over.... maar helaas scart.
Ik heb trouwens een wederom een mail gestuurd om te vragen naar de status. Kreeg een mail terug met de tekst "wij raden u aan rustig af te wachten"
Ik wacht al 2,5 maand rustig..... ARGHHHH ze weten het lekker te brengen hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Voordeel van de goedkoopste samsung tov de humax is dat je beeld doorloopt terwijl je in de guide zit. Ik heb zelf destijds gekozen voor Humax omdat:
- 99 euro INCLUSIEF smartcard voor de Humax tov 99 euro excl smartcard (13,95) samsung
- 20e mediamarkt tegoedbon bij Humax
- 40e retour op de humax bij aanschaf tv digitaal extra (@Home) tov 0, bij de samsung

Dus vandaar was de keuze snel gemaakt. Denk dat ik voor eventuele volgende ik wel voor de samsung zou gaan, opnemen enzo doe ik niet aan dus denk dat ik met de goedkopere prima afben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Heb in het verleden ook last gehad van het hier besproken Banding probleem op de scart uitgang, na het kiezen van een andere scartkabel en deze op de RGB-Scart uitgang was het probleem bij mij opgelost. Zal nog eens een keer proberen met een ander apparaat op de scart uitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Lightah schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:47:
Ik sluit m'n laptop via een vga kabel aan op de samsung le40m86, maar 1920x1080 bij 30 hz en bij 60hz werkt allebei niet.

De tv meld doodleuk dat het niet ondersteund is. Waar kan dit aan liggen?
Ik sta op het punt ook deze tv te kopen maar wil wel weten of dit werkt.
Kan iemand dit bevestigen ?

Ik neem aan dat als het panel een resolutie van 1080x1920 heeft dat dit geen probleem moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THX
  • Niet online

THX

Chaser2600 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:09:
[...]

Ik sta op het punt ook deze tv te kopen maar wil wel weten of dit werkt.
Kan iemand dit bevestigen ?

Ik neem aan dat als het panel een resolutie van 1080x1920 heeft dat dit geen probleem moet zijn.
Moet gewoon werken. Zal wellicht een probleem van de laptop zijn.

'k Heb zelf de LE46M86BD en de pc met ATi kaart draait perfect 1920*1080 / 60Hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Wat zijn de beste settings voor de LE32S62? Heb al wat liggen klooien met het contrast, helderheid, scherpte enz. Maar het ziet er nog niet echt goed uit. Kijk tv via sateliet en game op een xbox 360 aangesloten met component. Iemand die mij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de monteur op bezoek gehad voor het "banding" probleem.

Hij had een nieuw mainboard bij als oplossing, verder wist hij er niks vanaf, had dit nog niet eerder gezien of van collega´s gehoord (is dus niet zo´n groot probleem als we denken?)

Mainboard vervangen en..........................hetzelfde probleem! Nog steeds "banding" op de scarts.

Op de vraag of het misschien aan de voeding kon liggen zei hij dat dit dan op alle aansluitingen zichtbaar zou moeten zijn. Panel kan het ook niet aan liggen want HDMI en Component geven geweldig beeld.

Wat nu?

Probleem wordt terug bij Samsung gelegd omdat het mainboard zo´n beetje de enige elektronika is die in die TV zit en dit dus een structureel probleem is. De bal ligt dus weer bij Samsung....

Nou gebruik ik zelf de scarts niet dus ik vind het geen ramp maar een nieuwe TV moet het 100% doen, of nie?

Hoogtepunt van de dag was dat er een nieuwere firmware op het board stond 1012 ipv 1010, YEAH!

Volgende week wordt ik gebeld voor het vervolg op de "banding" soap....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren experts,

Ik heb een Samsung : LE37M86B.
Als ik een DVD kijk dan heb ik enorm veel last van dat voornamelijk gezichten bij de gerinste beweging wazig wordt. Lijkt soms wel alsof het vel los op iemands gezicht zit en maar wat rond zwabbert. Geen idee of dit ghosting of motion blur heet. Wat ik wel weet is dat het me mateloos irriteert.
Heb iemand van Selectro het moederbord laten vervangen maar dit hielp niets. Allerlei soorten instellingen op tv geprobeerd en je raad het al: probleem blijft aanwezig.
Vraag: herkent iemand dit probleem en. zo ja, is het verholpen en vooral hoe.

MVG

Ebow

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levdr
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-12-2024
Dag mensen,

Ik durf bijna mijn vraag niet te stellen omdat toch al gauw de helft van wat ik hier lees niet echt bij me binnenkomt (dat krijg je als je ouder wordt). Punt is, ik ben toe aan een nieuwe tv en aan een nieuwe pc. Wat het meest voor de hand ligt is om die twee dingen te combineren. Maar ik heb een beperkt budget wat betekent dat het niet te duur mag worden maar ook dat ik er toch wel een aantal jaartjes mee toe moet kunnen. Nou zag ik vanmiddag de Samsung LE26R71B die ze in de winkel aan een Acer pc hadden gehangen. Schitterend beeld. Verder vond ik het ontwerp erg mooi, en hij is betaalbaar. Bovendien staat hij op een draaivoet (van belang voor mij). Echter, ik heb hem niet als tv zien werken en weet niet hoe hij bewegend beeld weergeeft. Mijn vraag is nu: is dit een goede tv voor zijn geld, maar net zo belangrijk: zou hij goed kunnen samenwerken met een Mac Mini?

grt,
Levina

Mac Pro 2,26 GHz 8 Core, iMac 20" Intel C2D 2,16GHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Laatst online: 13-09 07:55

SeatRider

Hips don't lie

levdr schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:45:
Dag mensen,

Ik durf bijna mijn vraag niet te stellen omdat toch al gauw de helft van wat ik hier lees niet echt bij me binnenkomt (dat krijg je als je ouder wordt). Punt is, ik ben toe aan een nieuwe tv en aan een nieuwe pc. Wat het meest voor de hand ligt is om die twee dingen te combineren. Maar ik heb een beperkt budget wat betekent dat het niet te duur mag worden maar ook dat ik er toch wel een aantal jaartjes mee toe moet kunnen. Nou zag ik vanmiddag de Samsung LE26R71B die ze in de winkel aan een Acer pc hadden gehangen. Schitterend beeld. Verder vond ik het ontwerp erg mooi, en hij is betaalbaar. Bovendien staat hij op een draaivoet (van belang voor mij). Echter, ik heb hem niet als tv zien werken en weet niet hoe hij bewegend beeld weergeeft. Mijn vraag is nu: is dit een goede tv voor zijn geld, maar net zo belangrijk: zou hij goed kunnen samenwerken met een Mac Mini?

grt,
Levina
Je laatste vraag is makkelijk te beantwoorden, ja, de mac mini kun je prima aansluiten op die TV (via de VGA aansluiting, niet via HDMI). De resolutie is dan 1360x768. Als je een echte monitor zou kopen, dus geen LCD TV, zou je een iets hogere resolutie krijgen, normaliter 1680x1050, gecombineerd met een kleinere beeldmaat. Dit, omdat je doorgaans dichter op een monitor zit dan op een TV.

Ik heb zelf de goedkoopste Samsung 32" gecombineerd met een mac mini, maar ook als TV voldoet ie voor mij prima. Geen last van veeg-effecten bij bewegende beelden.

Succes met je keuze, heb mijn best gedaan zo begrijpelijk mogelijke taal te gebruiken :)

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levdr
  • Laatst online: 27-12-2024
Mijn keus is definitief gemaakt: het wordt een Mac mini met de Samsung 26". Geweldig bedankt SeatRider (en alles begrepen! :) ).

Mac Pro 2,26 GHz 8 Core, iMac 20" Intel C2D 2,16GHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XdeckX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hallo allemaal,
Ik zit met het volgende probleem.
Ik heb tijdens mijn vakantie mijn TV (LE27T51B) zonder stroom gezet door de stekker uit het stopcontact te halen.
Nu kom ik terug en prik em weer in. Maar nou heb ik tijdens het TV (kabel) kijken een soort stipjes in een gridstructuur over het beeld lopen bij bepaalde kleuren. Je ziet het bijvoorbeeld goed bij gezichten.
Daarnaast heb ik nu ook bij gebruikmaken van de PC mode verticale lijnen door het beeld lopen. Vooral goed zichtbaar tegen een witte achtergrond kleur.
Heeft iemand een idee waar dit door zou kunnen komen en hoe ik het kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:59:
Gisteren de monteur op bezoek gehad voor het "banding" probleem.

Hij had een nieuw mainboard bij als oplossing, verder wist hij er niks vanaf, had dit nog niet eerder gezien of van collega´s gehoord (is dus niet zo´n groot probleem als we denken?)

Mainboard vervangen en..........................hetzelfde probleem! Nog steeds "banding" op de scarts.

Op de vraag of het misschien aan de voeding kon liggen zei hij dat dit dan op alle aansluitingen zichtbaar zou moeten zijn. Panel kan het ook niet aan liggen want HDMI en Component geven geweldig beeld.

Wat nu?

Probleem wordt terug bij Samsung gelegd omdat het mainboard zo´n beetje de enige elektronika is die in die TV zit en dit dus een structureel probleem is. De bal ligt dus weer bij Samsung....

Nou gebruik ik zelf de scarts niet dus ik vind het geen ramp maar een nieuwe TV moet het 100% doen, of nie?

Hoogtepunt van de dag was dat er een nieuwere firmware op het board stond 1012 ipv 1010, YEAH!

Volgende week wordt ik gebeld voor het vervolg op de "banding" soap....
Vage shit man!!
Klinkt precies als mijn verhaal. Ook dat ligt nu bij samsung... Wat ik helemaal schandalig vind is dat ze allemaal zeggen van niets te weten.... En dat terwijl er toch behoorlijk wat meldingen zijn hier en op de buitenlandse forums van mensen die ook monteur hebben gehad.
Wel raar dat je nu fw 1012 hebt terwijl 2002 en 2004 al gemeld worden en ik zelf al 2000 heb en nog steeds scart.
Op avforum wordt al wel melding gedaan van een P8 model (augustus) waarop de banding weg is. De persoon had namelijk banding op zijn vorige en laten omruilen. Wie weet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 vraagjes :

- Kun je een Samsung tv (SAMSUNG-LE37M87) makkelijk aan de muur bevestigen of moet ik daarvoor nog een speciale beugel aanschaffen (ie moet niet kunnen draaien of kantelen).

- Ik hoor links en rechts spreken over een samsung-decoder voor standaard tv ... is dit een vereiste, wat doet het en wat kost het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rburgers
  • Laatst online: 21-08 12:51
Als leek ben ik een speurtocht begonnen naar een neiuwe LCD. Heb mijn oog laten vallen op full HD en ben bij Samsung Le40M86 aangeland. Maarrrr nu is er sprake van een 100Hz techniek waardoor ghosting (oh, wat leer ik veel op forums) tot het verleden gaat behoren. Na een uitstapje naar Sharp en Sony, die full HD op 100Hz leveren, weer terug bij Samsung. Op de Engelse Samsung-site is sprake van een model M86line en een modelM86-100Hz line, alsmede van een nieuw model F86. De neiuwe F86 zou sowieso 100Hz verversen. Hoe kan ik in Nederland ontdekken of een LE40M86 een 100Hz of 50Hz is ? Wat is het verschil tussen de Le40M86 en de nieuwe LE40F86 ? Is de F86 het nieuwe "flagship"of een experimenteel model dat straks overgaat in de M-serie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Nu online
Ik kan morgen een LE40M86B op de kop tikken, ik vroeg me nu alleen af hoe kan ik 100% checken welke firmware ik koop (liefst op de doos gelijk al) en is het overscan probleem in de nieuwe 2000 firmware opgelost?
Iemand nog meer tips waar ik echt op moet letten behalve banding en clouding??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 12:38:
[...]

Vage shit man!!
Klinkt precies als mijn verhaal. Ook dat ligt nu bij samsung... Wat ik helemaal schandalig vind is dat ze allemaal zeggen van niets te weten.... En dat terwijl er toch behoorlijk wat meldingen zijn hier en op de buitenlandse forums van mensen die ook monteur hebben gehad.
Wel raar dat je nu fw 1012 hebt terwijl 2002 en 2004 al gemeld worden en ik zelf al 2000 heb en nog steeds scart.
Op avforum wordt al wel melding gedaan van een P8 model (augustus) waarop de banding weg is. De persoon had namelijk banding op zijn vorige en laten omruilen. Wie weet....
Vraagje: heb jij firmware 2000 op een LE46M86BD of heb je een ander model?

Monteur beweert nog steeds dat er geen nieuwere firmware bij hen beschikbaar is voor de LE46M86BD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
rburgers schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 21:12:
Als leek ben ik een speurtocht begonnen naar een neiuwe LCD. Heb mijn oog laten vallen op full HD en ben bij Samsung Le40M86 aangeland. Maarrrr nu is er sprake van een 100Hz techniek waardoor ghosting (oh, wat leer ik veel op forums) tot het verleden gaat behoren. Na een uitstapje naar Sharp en Sony, die full HD op 100Hz leveren, weer terug bij Samsung. Op de Engelse Samsung-site is sprake van een model M86line en een modelM86-100Hz line, alsmede van een nieuw model F86. De neiuwe F86 zou sowieso 100Hz verversen. Hoe kan ik in Nederland ontdekken of een LE40M86 een 100Hz of 50Hz is ? Wat is het verschil tussen de Le40M86 en de nieuwe LE40F86 ? Is de F86 het nieuwe "flagship"of een experimenteel model dat straks overgaat in de M-serie ?
Zie
Samsung announces F8 LCD lineup at IFA

Maar ghosting wtf ik heb zelf een LE52M86 maar ghosting ???
Perfect beeld nergens problemen mee alleen moet ik wel zeggen dat ik alles op HDMI heb aangesloten (kabel decoder, HD/DVD recorder, PS3) op een Onkyo TX-SR875 av-receiver met Ixos XHT458-100 HDMI kabels.

Maar goed er komt natuurlijk een nieuwe LCD uit met een klein verbetering, maar als je nu iets wilt zou ik niet wachten de verbetering staat op papier leuk maar in de praktijk zie je het denk ik niet echt, alleen als je ze naast elkaar zou zetten zie je misschien wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sodemieters, wat is dit moeilijk zeg.. heb 2 TV's gezien bij de mediamarkt hier en ik kom er maar niet uit welke ik ga nemen..

1079 euro voor de Samsung LE40S81B (http://www.samsung.com/nl...b.asp?page=Specifications)

- 40"
- HD-ready (1366x768)
- 500 Cd/m2
- 7000:1
- speakers aan zijkant (breder scherm)
- 2x HDMI

1259 euro voor de Samsung LE40R81B (http://www.samsung.com/nl...b.asp?page=Specifications)

- 40"
- HD-ready (1366x768)
- 550Cd/m2
- 8000:1
- speakers aan onderzijde (vierkanter scherm)
- 3x HDMI

Of nu die 1079 en evt later (2 jaar?) een grotere/nieuwere die wel Full-HD is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 22:44:
[...]

Monteur beweert nog steeds dat er geen nieuwere firmware bij hen beschikbaar is voor de LE46M86BD.
Hoe kan ik zo snel mogelijk die firmware checken op mijn LE40M86 die ik vanmiddag wil halen?
Ik wil hem gelijk uit de winkel met deze nieuwe firmware uiteraard, en moet ik nog letten of het een S panel of R panel is?( Dat is wel in het serienummer zichtbaar dacht ik?)
Ik ben heel erg benieuwd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Inmiddels heb ik ook de Samsung binnen staan (LE40M86)...
Nu heb ik mijn Xbox360 via component aangesloten maar ik heb ook een vga kabel liggen voor de xbox. Gisteren de vga kabel geprobeerd, maar klopt het dat je via vga de kleuren niet aan kan passen ? Ik vind de kleuren namelijk veel te fel als ik de vga kabel gebruik en de "colour" optie in het instellingen menu is op dat moment disabled.

Verder overigens prachtig beeld alleen het kabel signaal is ruk. Dus binnekort even een telefoontje naar UPC voor digitale televisie. Iemand toevallig ervaring met UPC HDTV en deze tv ?

[ Voor 19% gewijzigd door AP3X op 27-08-2007 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:44

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Chaser2600 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 08:40:
Iemand toevallig ervaring met UPC HDTV en deze tv ?
Wacht nog even met de aanschaf. De Samsung decoder is erg duur en geeft nog veel problemen. Aan het eind van het jaar zal ook een Humax decoder op de markt komen die beter zal presteren en goedkoper is. Meer info hier: Het grote Samsung DCB-H360RS HDTV DVB-C kabelontvanger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, nu zie ik hier veel die LE40M86 langskomen.. Niet slecht voor een Full-HD TV..

http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le40f86bd.asp

Moeilijk.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 09:23:
Hmm, nu zie ik hier veel die LE40M86 langskomen.. Niet slecht voor een Full-HD TV..

http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le40f86bd.asp

Moeilijk.. :P
Is dit degene met LED backlight of alleen maar de 100Hz technologie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 22:44:
[...]

Nee, LE37M86BD.
Misschien heeft de monteur gelijk... maar volgens mij lopen de firmwares allemaal hetzelfde door alle modellen uit de M-serie..... zeker weten doe ik het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmo

jelmo

A.K.A. jelmo

Hallo iedereen, daar was ik weer ;)

Ik heb inmiddels de reparateur over de vloer gehad, en de reacties hier gelezen van robbie de robot etc.

Wat mij direct opvalt is de info die daadwerkelijk bij de klant (ons) terecht komt...

De monteur die vandaag was, was vriendelijk, maar probeerde geen info achter te houden. Hij meldde alles direct, en vond 't ook lomp van samsung en vond dat ze 't snel op moesten lossen. Geen slaafje van Samsung dus.

Mijn verhaal van vandaag:

Andere monteur dan eerst, maar wel met nieuwe voeding onder zijn arm.
Na een berg schroefjes er uit gehaald te hebben, voeding verwisselt, schroefjes er weer in, de tv weer aangezet, en wat denk je... Banding is (natuurlijk) niet verdwenen :(

Hij heeft zijn baas gebeld voor verdere instructies en die heeft hem 't probleem uitgelegd.

Wat zijn baas hem vertelde heeft hij ook aan mij uitgelegd, en dat was 't volgende:

Deze range van tvs (ik heb een LE46N87BD), dus alle formaten, de N en M versies etc, zijn fout geproduceerd. Althans, fout ontworpen, en daardoor foutief in elkaar gezet.
Toen de monteur namelijk mijn achterkap er weer op wilde schroeven vergat hij de bescherming van de voeding. Hij verklaarde dit door 't feit dat er normaliter bij alle lcd tv's (ook andere merken) geen bescherming om een voeding zit. Dit had een rede: Samsung heeft de achterkant van de deze tv ranges fout ontworpen, en de voeding veel te dicht bij het moederbord geplaatst. Dit hebben ze geprobeerd op te lossen met 't "schild" rond de voeding, maar dit is niet afdoende.
Hij zei dat als je de voeding of moederbord maar een centimetertje verder weg zou plaatsen, je al een veel beter beeld zou hebben.

Verder zei hij dat 90% van de personen in nederland dit probleem hebben, maar dat niet iedereen het ziet. Het probleem was in ieder geval erg bekend bij hen.

Ik moet nu een maand wachten tot ze me van Selectro bellen, als samsung een oplossing heeft.
Als ik over een maand niet gebeld ben, moest ik maar weer gewoon samsung bellen en een oplossing eisen. Hij wist dat ze een nieuwe range uit gingen geven, en hij hinte in die richting dat ik dan maar zo'n tv moest krijgen als vervanging. Hij was in ieder geval allerminst te spreken over de apparaten, en m'n beeldkwaliteit.

ik kan nu niets anders doen dan wachten, wachten en nog eens wachten. Een maand vind ik lang, zeker voor een peperdure 2000,- TV. Wat mij betreft is samsung hier de boot mee ingegaan en ik ga in ieder geval niet zonder slag of stoot neer ;)

nog even kort:
Nogmaals een + puntje voor selectro. Wederom keurig geholpen, monteur had verstand van zaken, was aardig en probeerde me echt te helpen. Ook het ontbreken van de pro-samsung attitude deed mij goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels heb ik ook de Samsung binnen staan (LE40M86)...
Nu heb ik mijn Xbox360 via component aangesloten maar ik heb ook een vga kabel liggen voor de xbox. Gisteren de vga kabel geprobeerd, maar klopt het dat je via vga de kleuren niet aan kan passen ? Ik vind de kleuren namelijk veel te fel als ik de vga kabel gebruik en de "colour" optie in het instellingen menu is op dat moment disabled.

Verder overigens prachtig beeld alleen het kabel signaal is ruk. Dus binnekort even een telefoontje naar UPC voor digitale televisie. Iemand toevallig ervaring met UPC HDTV en deze tv ?
Heb de 46m86 icm upc hdtv.

de hd kanalen zien er idd erg mooi uit, maar het is wel duur (30 per maand extra) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

jelmo schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:13:
Deze range van tvs (ik heb een LE46N87BD), dus alle formaten, de N en M versies etc, zijn fout geproduceerd.
Deze als in "LE46" range? Of de gehele Samsung range? Want ik heb nergens last van met mijn 32". Of hoor ik bij de lucky 10%... (Mijn ouders ook dan ;D)

[ Voor 3% gewijzigd door Ebayzo op 27-08-2007 19:16 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmo

jelmo

A.K.A. jelmo

Ebayzo schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 19:16:
[...]
Deze als in "LE46" range? Of de gehele Samsung range? Want ik heb nergens last van met mijn 32". Of hoor ik bij de lucky 10%... (Mijn ouders ook dan ;D)
het zal hier gaan om gelijksoortige modellen, dus de le40XXX tot le52XXX denk ik. De panelen die dezelfde opzet gebruiken... welke dit precies zijn, weet ik ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook stevig aan het twijfelen welk scherm van +/- 1500,- ik het beste kan kopen voor mijn PS3 dus heb ik jullie hulp nodig. Ik dacht eerst aan de sony kdl-40w2000 omdat de PS3 natuurlijk van hetzelfde merk is maar toen ik vanmiddag bij BCC ging kijken zei de verkoper dat ik beter de Samsung LE-40M87BD kon kopen omdat Sony de LCD-panelen van Samsung gebruikt en Samsung de beste panelen voor zichzelf houdt. Sony zou dat proberen op te lossen met ingewikkelde techniek zoals de bravia engine. Ik vraag me nu af of de verkoper die Samsung gewoon graag kwijt wou of dat het klopt wat hij zei. Nu wees hij me er ook op dat de 40M87 een veel hogere contrastratio heeft. Is dat dan het enige verschil met de 40w2000? Want verder kom ik in de technische specificaties geen prestatie-verschillen tegen. Het is wel zo dat de Samsung er in de winkel veel beter uitzag: scherper en veel kleurrijker (geen idee of dat aan de input lag). Dat hij kleurrijker was vind ik wel raar omdat Sony altijd reclame maakt met colours like no other. Ik zou nu dus graag jullie mening horen want ik heb geen zin om te twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 22:06:
[....]dat de Samsung er in de winkel veel beter uitzag: scherper en veel kleurrijker (geen idee of dat aan de input lag). Dat hij kleurrijker was [...]
Dit waren de juiste argumenten die jij nodig hebt om je keus te maken; Al het andere is ofwel marketing-speak ("Bravia" en "Colours like...") ofwel verkopers-praat .... en beide is gebakken lucht. Dus luister gewoon naar jezelf, en kijk met je eigen ogen, dan maak je automatisch de beste keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt te gek dat je zo snel reageert en ik denk er net zo over alleen kan je ze in de winkel niet goed genoeg vergelijken omdat ik dan eigenlijk een PS3 zou moeten uitproberen op beide schermen en dat lijkt me genant om te vragen :) Dus wil ik graag jullie ervaringen en kennis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, beslissing gemaakt (en ik kreeg een mooi aanbod): LE40R82B _O_

Woensdag 10 uur is ie van mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
Ik was van plan om binnenkort een samsung LE26S81B voor op mijn slaapkamer te gaan kopen. Ik vroeg me alleen af waar ik deze nu moet plaaten. voor of na de R serie? en wat is eigenlijk het verschil met de R serie? en is deze tv ook gewoon volledig hd ready?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:29

Ik heb ook HDTV van UPC inclusief deze tv. Super beeld op zowel de HD kanalen als de normale kanalen. De Decoder is van Phillips en wordt aangesloten via HDMI.
Alleen is het tarief aardig omhoog gegaan. Ik betaal zelf nog zo'n early adopter tarief van 5,99 per maand.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:06
Ik hoor de gehele tijd over banding, maar voor zover heb ik op de SCART alleen bij zwart dat je verticaal lichtere strepen op het scherm ziet. Het is tijdens films niet te zien voor zover.
Daarnaast zal het meeste spul wat aan de tv hangt vervangen worden door apparaten op HDMI e.d.
De Wii hangt nu al aan Component, de 360 aan VGA, de mediacenter straks aan HDMI.
Dus nu nog de PS2 vervangen voor een PS3 op HDMI en de DVD-speler uiteindelijk voor een Blu-Ray/HDDVD speler combi op HDMI en dan zijn we klaar.
Het enige wat ik me nu nog bedenk is dat ik met de PS3 misschien problemen krijg op HDMI, maar daar moet ik dan te zijner tijd Samsung voor bellen als ik het probleem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
jelmo schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:13:

Deze range van tvs (ik heb een LE46N87BD), dus alle formaten, de N en M versies etc, zijn fout geproduceerd. Althans, fout ontworpen, en daardoor foutief in elkaar gezet.
Toen de monteur namelijk mijn achterkap er weer op wilde schroeven vergat hij de bescherming van de voeding. Hij verklaarde dit door 't feit dat er normaliter bij alle lcd tv's (ook andere merken) geen bescherming om een voeding zit. Dit had een rede: Samsung heeft de achterkant van de deze tv ranges fout ontworpen, en de voeding veel te dicht bij het moederbord geplaatst. Dit hebben ze geprobeerd op te lossen met 't "schild" rond de voeding, maar dit is niet afdoende.
Hij zei dat als je de voeding of moederbord maar een centimetertje verder weg zou plaatsen, je al een veel beter beeld zou hebben.

Verder zei hij dat 90% van de personen in nederland dit probleem hebben, maar dat niet iedereen het ziet. Het probleem was in ieder geval erg bekend bij hen.

Ik moet nu een maand wachten tot ze me van Selectro bellen, als samsung een oplossing heeft.
Als ik over een maand niet gebeld ben, moest ik maar weer gewoon samsung bellen en een oplossing eisen. Hij wist dat ze een nieuwe range uit gingen geven, en hij hinte in die richting dat ik dan maar zo'n tv moest krijgen als vervanging. Hij was in ieder geval allerminst te spreken over de apparaten, en m'n beeldkwaliteit.
Heel apart dus de M86 ook ik heb zelf de 52" maar heb helemaal geen problemen, ik zie alleen clouding als het beeld geen input heeft maar heel weinig. Heb alles op HDMI via Onkyo av-receiver
Ben trouwens benieuwd of we ook het ding mogen ruilen als de F serie uit komt :P
Die zie er namelijk qua design beter uit en heeft iets beter specs.

Verder ben ik er wel blij mee maar als ik dit zo allemaal lees vind ik het wel erg dat dit allemaal zomaar kan. Ik heb zelf alles vervangen voor HDMI apparaten omdat ik niet meer met scart wil kutten.
Jammer dat het allemaal niet iets beter is in eklaar gezet, maar samsung blijft to het mooiste beeld geven tov van ander LCD's. Design vind ik zelf niet zo mooi ik hou van strak (dus geen rondingen) en ik hou niet van dit piano lak. Maar goed het gaat uiteindelijk om het beeld en voor een 52" was deze nog betaalbaar tov ander merken of plasma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
jfeelders schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 08:54:
[...]

Wacht nog even met de aanschaf. De Samsung decoder is erg duur en geeft nog veel problemen. Aan het eind van het jaar zal ook een Humax decoder op de markt komen die beter zal presteren en goedkoper is. Meer info hier: Het grote Samsung DCB-H360RS HDTV DVB-C kabelontvanger
Lees jij het topic of heb je hem zelf?
Ik heb er namelijk 2 en die doen het perfect. Geen vast lopers, goed beeld, goed geluid via HDMI.
En echt duur is die niet meer voor 200,- heb er één.
Je leest natuurlijk problemen bij mensen maar de mensen die geen problemen hebben hoor je niet.
Ik kijk via @home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmo

jelmo

A.K.A. jelmo

pimpimmers schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:22:
[...]

Heel apart dus de M86 ook ik heb zelf de 52" maar heb helemaal geen problemen, ik zie alleen clouding als het beeld geen input heeft maar heel weinig. Heb alles op HDMI via Onkyo av-receiver
Ben trouwens benieuwd of we ook het ding mogen ruilen als de F serie uit komt :P
Die zie er namelijk qua design beter uit en heeft iets beter specs.

Verder ben ik er wel blij mee maar als ik dit zo allemaal lees vind ik het wel erg dat dit allemaal zomaar kan. Ik heb zelf alles vervangen voor HDMI apparaten omdat ik niet meer met scart wil kutten.
Jammer dat het allemaal niet iets beter is in eklaar gezet, maar samsung blijft to het mooiste beeld geven tov van ander LCD's. Design vind ik zelf niet zo mooi ik hou van strak (dus geen rondingen) en ik hou niet van dit piano lak. Maar goed het gaat uiteindelijk om het beeld en voor een 52" was deze nog betaalbaar tov ander merken of plasma.
Ja als je alles aansluit via HDMI heb je daar inderdaad geen last van :P

geld alleen voor mensen die scart gebruiken :)

en verder, misschien is de 52" wel zo groot dat de voeding en moederbord (zie mijn vorige posts) wat verder uit elkaar liggen zodat die inteferentie veel minder is...

[ Voor 6% gewijzigd door jelmo op 28-08-2007 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
jelmo schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:29:
[...]

Ja als je alles aansluit via HDMI heb je daar inderdaad geen last van :P

geld alleen voor mensen die scart gebruiken :)

en verder, misschien is de 52" wel zo groot dat de voeding en moederbord (zie mijn vorige posts) wat verder uit elkaar liggen zodat die inteferentie veel minder is...
Op die fiets :)
Bedankt voor al je info _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik ben ook stevig aan het twijfelen welk scherm van +/- 1500,- ik het beste kan kopen voor mijn PS3 dus heb ik jullie hulp nodig. Ik dacht eerst aan de sony kdl-40w2000 omdat de PS3 natuurlijk van hetzelfde merk is maar toen ik vanmiddag bij BCC ging kijken zei de verkoper dat ik beter de Samsung LE-40M87BD kon kopen omdat Sony de LCD-panelen van Samsung gebruikt en Samsung de beste panelen voor zichzelf houdt. Sony zou dat proberen op te lossen met ingewikkelde techniek zoals de bravia engine. Ik vraag me nu af of de verkoper die Samsung gewoon graag kwijt wou of dat het klopt wat hij zei. Nu wees hij me er ook op dat de 40M87 een veel hogere contrastratio heeft. Is dat dan het enige verschil met de 40w2000? Want verder kom ik in de technische specificaties geen prestatie-verschillen tegen. Het is wel zo dat de Samsung er in de winkel veel beter uitzag: scherper en veel kleurrijker (geen idee of dat aan de input lag). Dat hij kleurrijker was vind ik wel raar omdat Sony altijd reclame maakt met colours like no other. Ik zou nu dus graag jullie mening horen want ik heb geen zin om te twijfelen.
Tsjah, wat is waarheid he? Dat Sony Samsung panelen in hun tv's gebruikt is waar. Dat Samsung de beste panelen voor zichzelf houdt dat durf ik sterk te betwijfelen.

Uiteindelijk gaat het om jou. Je kan blijkbaar beide tv's naast elkaar zien in de winkel. Dus plaats ze naast mekaar in de winkel. Kijk of ze op dezelfde manier aangesloten zijn (vraag het anders als je het niet kan zien). Bekijk de twee tv's en koop diegene waarvan jij vindt die het mooiste beeld.

Uiteindelijk is het jijzelf die de tv gaat gebruiken. Dus gaat het om jouw ervaring met de tv. Dewelke jij dus de mooiste vindt is de tv die het best is voor jou.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidai
  • Laatst online: 08-09 18:31
Ik ben van plan de Samsung LE32S81B aan te schaffen, probleempje is alleen de breedte, de kast waar de tv in moet staan is slechts 83 cm breed tussen de scharnieren. Volgens de specificaties op de site van Samsung is de breedte van de TV 874mm.

Kan iemand nameten wat de precieze breedte is op een hoogte van 10, 40 en 58 cm (LCD op voet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
DarthDavy schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:41:
[...]

Tsjah, wat is waarheid he? Dat Sony Samsung panelen in hun tv's gebruikt is waar. Dat Samsung de beste panelen voor zichzelf houdt dat durf ik sterk te betwijfelen.

Uiteindelijk gaat het om jou. Je kan blijkbaar beide tv's naast elkaar zien in de winkel. Dus plaats ze naast mekaar in de winkel. Kijk of ze op dezelfde manier aangesloten zijn (vraag het anders als je het niet kan zien). Bekijk de twee tv's en koop diegene waarvan jij vindt die het mooiste beeld.

Uiteindelijk is het jijzelf die de tv gaat gebruiken. Dus gaat het om jouw ervaring met de tv. Dewelke jij dus de mooiste vindt is de tv die het best is voor jou.
Sony gebruikt zijn eigen panelen. De fabriek is van SONY en Samsung en levert S-PVA panelen.
Dit zijn de beste panelen die er zijn. Sony gebruikt uitsluitend S-PVA en Samsung daarentegen ook panelen van andere fabrikanten. Ook dat compensatie verhaal over die Bravia engine is lul koek.
Waar ik die verkoper alleen gelijk in kan geven is dat als ik de keus had ook voor de M86/87 zou gaan. Met name doordat de W2000 geteisterd wordt door clouding, het veel mooiere design van de M86/87, het hogere contrast, het super clear panel, en het ondersteunen van 1080p@24Hz voor Blu-ray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wat is nu de beste strategie om een Samsung M86/M87 model te bestellen i.v.m. de panelen- en firmwareloterij? Zijn er winkels waar je bij de bestelling kunt opgegeven welke merk paneel en versie firmware je geleverd moet krijgen?

Ik neig zelf erg naar webwinkels zodat ik meteen kan retourneren als ik een verkeerd paneel en/of firmwarerevisie geleverd krijg.

[ Voor 4% gewijzigd door ari3 op 28-08-2007 14:09 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
ari3 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:08:
Wat is nu de beste strategie om een Samsung M86/M87 model te bestellen i.v.m. de panelen- en firmwareloterij? Zijn er winkels waar je bij de bestelling kunt opgegeven welke merk paneel en versie firmware je geleverd moet krijgen?

Ik neig zelf erg naar webwinkels zodat ik meteen kan retourneren als ik een verkeerd paneel en/of firmwarerevisie geleverd krijg.
Proberen een S-PVA panel te krijgen. Die herken je door de [R] S aanduiding achter op het typeplaatje van de LCD. Firmware en eventueel moederbord kan je gratis laten updaten door selectra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raenius
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-08-2021
Een tijd terug heb ik hier ook gemeld dat ik last had van horizontale strepen. Selectro wist mij te melden dat ze niet wisten wanneer het onderdeel zou binnen komen. Ik ben terug gegaan naar BCC en heb daar een nieuwe televisie gekregen.

Pluspuntje voor BCC (al meerdere gegeven, filiaal Barendrecht) en voor Selectro.

http://www.catalogged.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
zwembroek schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:44:
[...]

Proberen een S-PVA panel te krijgen. Die herken je door de [R] S aanduiding achter op het typeplaatje van de LCD. Firmware en eventueel moederbord kan je gratis laten updaten door selectra.
Tja maar het banding over scart probleem heb je daarmee nog niet opgelost.

Ik ga denk ik nu maar voor de F8 serie. Of als de LE52M86 een beetje gezakt is in prijs proberen of daar geen banding opzit omdat daar de voeding dus verder van de printplaatafzit als ik af moet gaan op het verhaal hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Raenius schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:44:
Een tijd terug heb ik hier ook gemeld dat ik last had van horizontale strepen. Selectro wist mij te melden dat ze niet wisten wanneer het onderdeel zou binnen komen. Ik ben terug gegaan naar BCC en heb daar een nieuwe televisie gekregen.

Pluspuntje voor BCC (al meerdere gegeven, filiaal Barendrecht) en voor Selectro.
Het is nu dus opgelost bij jou? want ik heb ook via de BCC 2 TV's gekregen en allebei hadden ze hier last van, de een nog erger dan de ander.
De een was een P5 de ander een P6 (LE40M87)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
wimpie007 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:49:
[...]

Tja maar het banding over scart probleem heb je daarmee nog niet opgelost.

Ik ga denk ik nu maar voor de F8 serie. Of als de LE52M86 een beetje gezakt is in prijs proberen of daar geen banding opzit omdat daar de voeding dus verder van de printplaatafzit als ik af moet gaan op het verhaal hierboven.
Misschien ligt het helemaal aan mij, maar ik snap ook niet waar je die scarts eigenlijk voor nodig hebt. Ikzelf heb ook de LE52M87 en heb alles aangesloten via HDMI. Daar is deze LCD uiteindelijk ook voor bedoeld. Het is een Full HD TV. Ik snap dat sommige mensen niet alles gelijk willen vernieuwen en dat zo'n scart probleem eigenlijk niet voor mag komen. Maar ik wil met zo'n dure aankoop ook het meeste eruit halen. Dus alles digitaal aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn DVD-speler moet je de SCART-output instellen: Hij kan "Composite", "S-Video" of "RGB". Wellicht dat niet de Samsung, maar het afspeelapparaat in de voorkomende gevallen de oorzaak is (dat ie Composite over de SCART stuurt ipv RGB ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Laatst online: 21:15
zwembroek schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:05:
[...]

Misschien ligt het helemaal aan mij, maar ik snap ook niet waar je die scarts eigenlijk voor nodig hebt. Ikzelf heb ook de LE52M87 en heb alles aangesloten via HDMI. Daar is deze LCD uiteindelijk ook voor bedoeld. Het is een Full HD TV. Ik snap dat sommige mensen niet alles gelijk willen vernieuwen en dat zo'n scart probleem eigenlijk niet voor mag komen. Maar ik wil met zo'n dure aankoop ook het meeste eruit halen. Dus alles digitaal aansluiten.
Tja sommige HT setjes van mensen zijn duurder als zon M86 tv dus ik kan me best voorstellen dat ze het rustig aan willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
zwembroek schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:05:
[...]

Nou ik heb die Scart nodig voor mijn digitale TV van casema, die decoder heeft alleen scartoutput, kabel naar component werkte ook niet omdat de TV geen 576i signaal pikt op component, had geen zin om €200 voor een HD decoder met HDMI te gaan uitgeven omdat die TV niet goed is. Want HDMI, Component en VGA ingangen waren wel goed (Xbox360, PC)

Ik verwachtte meer van een tv van adviesprijs €2000

Wat hierboven gezegd wordt over al dan niet via RGB sturen, heb beide geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 15:10
Sinds gisteren eigenaar van een LE40S81B... ben nu bezig m'n Harmony afstandsbediening aan het programmeren (moest gvd alles overnieuw doen :( ).
Nu horen wij sinds gisteren een hoge "fluit" uit de tv komen. Ik kan het net geen hoge toon noemen want het is een soort fluitje, we dachten eerst aan een ventilatortje maar geloof niet dat dat zo'n geluid maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G_M_C, DarthDavy en zwembroek: hartelijk bedankt voor jullie advies. Ik ben 100% uitgetwijfeld en ga nu relaxed pricewatchen voor de M86/M87 met een [R] S aanduiding. Ik zag net dat de M86 bij de MM in Ede nog maar 1666 kost dus hopelijk zakt hij ergens snel naar 1500 en dan mag ie naast mijn PS3 gaan staan. bedankt en tot ziens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmo

jelmo

A.K.A. jelmo

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:08:
Bij mijn DVD-speler moet je de SCART-output instellen: Hij kan "Composite", "S-Video" of "RGB". Wellicht dat niet de Samsung, maar het afspeelapparaat in de voorkomende gevallen de oorzaak is (dat ie Composite over de SCART stuurt ipv RGB ?)
Tippie inderdaad:
zoals ik al in een eerdere post zei, SCART 1 en 2 van de samsungs zijn ingesteld/geoptimaliseerd voor verschillende bronnen. Het kan dan ook zeker lonen om alle uitvoermogelijkheden op beide SCART poorten te proberen voor 't beste resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ben van plan een Samsung LE40M87BD aan te schaffen. Heeft iemand ervaringen met dit toestel, hoe zit het met de analoge beeldkwaliteit? Is dit verder een goed scherm? Weet iemand misschien tests van dit toestel ergens te staan?

Alvast bedan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 11:13
Heeft iemand trouwens gekalibreerde instellingen voor mn Samsums LE32S81B?

En waar kan ik zien wat voor paneel ik erin heb hangen? :)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:44

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

pimpimmers schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:29:
Lees jij het topic of heb je hem zelf?
Ik ben zelf zeer geïnteresseerd in HDTV van Casema en lees en vraag daarom veel rond (div. fora en winkels). Er zitten een aantal minpunten aan de Samsung HD-decoder zoals hangers en HDMI-problemen. Op basis van online informatie ben ik gaan rondvragen bij leveranciers die we wisten te vertellen dat ze veel klachten krijgen over de decoder en dat er in de winter een Humax decoder zal verschijnen. Dit bedrijf heeft zeer veel ervaring met schotel-decoders (dit is hun niche) en maken nu de stap naar HD-decoders. Hun apparatuur zal dus hoogstwaarschijnlijk goedkoper en beter zijn. Het blijft een groeimarkt waarin kinderziektes voorkomen en ik vind het de prijs/kwaliteit-verhoudeing en instap-risico nu nog te groot.
Fidai schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:27:
Kan iemand nameten wat de precieze breedte is op een hoogte van 10, 40 en 58 cm (LCD op voet)?
Vers van de meetlat: over de hele hoogte (58cm incl. voet) is de LE32S81B 874mm breed.
_Brake_ schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:26:
Heeft iemand trouwens gekalibreerde instellingen voor mn Samsums LE32S81B?
Ik heb inderdaad ook eens ergens een soort ideaal-instellingen voor film gezien. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
jfeelders schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:43:

[...]
Ik heb inderdaad ook eens ergens een soort ideaal-instellingen voor film gezien. Iemand enig idee?
Hier staat het een en ander:
http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=509999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ L.J.2 Ik vrees dat ze niet objectief genoeg voor je zullen zijn maar misschien he je er toch iets aan: http://tweakers.net/productreview/4532 en http://www.kieskeurig.nl/...062EBC12572A500471313.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THX
  • Niet online

THX

jfeelders schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:43:
[...]
Ik ben zelf zeer geïnteresseerd in HDTV van Casema en lees en vraag daarom veel rond (div. fora en winkels). Er zitten een aantal minpunten aan de Samsung HD-decoder zoals hangers en HDMI-problemen. Op basis van online informatie ben ik gaan rondvragen bij leveranciers die we wisten te vertellen dat ze veel klachten krijgen over de decoder en dat er in de winter een Humax decoder zal verschijnen. Dit bedrijf heeft zeer veel ervaring met schotel-decoders (dit is hun niche) en maken nu de stap naar HD-decoders. Hun apparatuur zal dus hoogstwaarschijnlijk goedkoper en beter zijn. Het blijft een groeimarkt waarin kinderziektes voorkomen en ik vind het de prijs/kwaliteit-verhoudeing en instap-risico nu nog te groot.

[...]
Hangen heb ik in een maand 1 keer gehad. Je moet sowieso opletten dat je een DCB-H360RA koopt (dit staat op de doos, dus hij hoeft niet open!). De A-versie heeft niet de HMDI bug uit het verleden.

Tegen de tijd dat de winter aanbreekt, komt hoogstwaarschijnlijk ook de Scientific Atlanta (dochterbedrijf van Cisco) machine, welke volgens mij interessanter is:
http://www.digitalekabelt...ific_atlanta_hdtv_p.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
ik zit momenteel nog de twijfelen tussen de samsung LE32S81 en de LG 32LC51. Aleen vroeg ik me af bij welke tv het analoog signaal het beste overkomt. Want daar is op het internet weinig over te vinden en voor de rest zijn ze nagenoeg hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:39:
@ L.J.2 Ik vrees dat ze niet objectief genoeg voor je zullen zijn maar misschien he je er toch iets aan: http://tweakers.net/productreview/4532 en http://www.kieskeurig.nl/...062EBC12572A500471313.htm
Beste Unbeatable,

Bedankt voor de links, de review van Tweakers heb ik over het hoofd gezien. Ik denk dat ik deze TV ga bestellen gezien de positieve commentaren. Daarnaast heeft dit scherm denk ik de beste prijs/kwaliteit verhouding.

Bedankt voor de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Regelmatig laat ik dit op één of andere manier terugkomen, maar ik denk dat dit wel nodig is.

Voor de mensen die twijfelen om een M8X/N8X aan te schaffen wegens de scart-problemen is wachten op de F8X versie misschien een mogelijkheid. Ik heb de LE40F71B, dus de voorloper van de M8X/N8X serie en mijn toestel heef totaal geen problemen met de scart-aansluitingen.

Ik heb al vanalles op de scart-aanlsuitingen gehangen (DVD-speler, PS2, oude VCR :p) en alles gaf een mooi beeld, voor zover je natuurlijk de beeldkwaliteit van een VCR op een full HD TV mooi kunt noemen natuurlijk. Maar ik heb dus zowel op SCART 1 als SCART 2 nooit iets van banding opgemerkt.

Ik vind het raar dat we hier zo weinig mensen meer horen met een F-serie. Toen ik mijn tv kocht, bulkte dit topic (of toch deeltje 6 hiervaan) van eigenaars van de LE40F71B. Dat was toen de enigste wat betaalbare full HD tv en werd zowat de hemel ingeprezen. Ik heb deze toen ook gekocht en ik ben er ook nog altijd heel tevreden van.

Aangezien we hier niets meer horen van de F7 eigenaars zal het wel een goed toestel zijn. Hopelijk volgt de F8 ook die lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 07:06
We hebben nu van alles op de 40M87 aangesloten staan, maar het beeld wat de PS2 eruit spuigt is echt erbarmelijk. Het beeld staat niet eens centraal op het scherm, zwarte balken rondom en grafisch ziet het er absoluut niet uit.
Ik denk zelf dat dit een probleem van de PS2 is, maar vind het al ronduit vreemd dat het niet stretched is over het hele scherm.
Ik hoop dat de PS3 er een beter beeld uit gooit met oudere spellen.

Herkend iemand bovenstaande trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De PS3 heeft een HDMI 1.3 uitgang. De LE40M86/87 heeft een HDMI 1.3 ingang.
lijkt mij een natuurlijke match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste L.J.2

G_M_C, DarthDavy en zwembroek hadden me al overtuigd dat de m86/87 de beste keus is voor mij en toen zag ik gisteravond dit filmpje: http://www.gametrailers.com/player/24261.html en ja wat moet je dan verder nog zeggen? Het lijkt me duidelijk een **M87BD, als ik de afmetingen vergelijk met de ps3 die ernaast staat denk ik dat het de 37M87BD is en het ziet er gewoonweg adembenemend uit (ik zie ook geen ghosting) en als deze lui van unreal tournament deze tv gebruiken om hun spel te showen dan moet hij wel bijzonder goed zijn. Ik weet niet of je hieruit mag afleiden dat hij ook schitterend is als je er gewoon tv op kijkt maar mij lijkt toch dat ze dit ding niet alleen hebben gebouwd voor de PS3. Ik heb hem al eens in de winkel bekeken waar hij denk ik een dvd of blu-ray afspeelde en dat was iig het mooiste beeld ooit. Ps vergeet niet wat zwembroek hierboven zei: "Probeer een S-PVA panel te krijgen. Die herken je door de [R] S aanduiding achter op het typeplaatje van de LCD."

@DarthDavy: Ik ben blij met de info en als ik er last van krijg dan laat ik de winkel waar ik hem ga halen hem gewoon fixen (als dit vaak voorkomt dan moeten ze het defect toch wel erkennen lijkt me en op kunnen lossen). Ik heb momenteel digitale tv via de scart dus ik hoop dat ik er geen last van zal krijgen maar anders dan wacht ik tot de hdtv-boxen met hdmi aansluitingen wat goedkoper worden en dan is het probleem ook weg. Daarnaast koop ik liever een nieuwer type, vooral als ze ongeveer hetzelfde kosten (heb even prijsvergelijksites bekeken). Maar zoals ik zei ik ben wel blij met de waarschuwing zodat ik erop kan letten dus het is leuk dat je mensen erop wijst.

@Brenn: Heel goed punt, was ik even vergeten, gelukkig maar want nu verheug ik me er nog meer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:14:
Beste L.J.2

G_M_C, DarthDavy en zwembroek hadden me al overtuigd
[...]
Thx voor de kudo's, maar ik heb je er eigenlijk alleen maar van overtuigd om naar je eigen ogen, oren en gevoel te luisteren. En in feite heb je nu dus zelf je eigen keuze gemaakt, gebaseerd op je eigen zintuigen. En da's gewoon de beste manier om te kiezen imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:14:
G_M_C, DarthDavy en zwembroek hadden me al overtuigd dat de m86/87 de beste keus is voor mij en toen zag ik gisteravond dit filmpje: http://www.gametrailers.com/player/24261.html en ja wat moet je dan verder nog zeggen? Het lijkt me duidelijk een **M87BD, als ik de afmetingen vergelijk met de ps3 die ernaast staat denk ik dat het de 37M87BD is en het ziet er gewoonweg adembenemend uit
Hmmmmm... 40 inch is het zeker niet. Ik twijfel zelfs of het 37 inch is. Het lijkt me eerder een 32 inch te zijn.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.