Wat een zooitje daar bij Samsung zeg !!
Ik heb dus ook het banding probleem via scart en ik heb bij mijn eerste telefoongesprek al aangegeven dat het "het bekende scart euvel " is voor de le40M86BD.
Tot 2 keert toe is de monteur geweest en had er een nieuwe mainboard ingezet .. deze waren nog veel slechter dan degene die ik al had ... Monteur heeft advies gegeven aan Samsung om de tv te vervangen of te crediteren ... nu heb ik dus liever een nieuwe tv omdat ik hem goedkoop via het werk kon kopen.
Na weer kontakt met Samsung te hebben gehad zeiden ze me dat ik binnen 2 weken een antwoord zou krijgen of het geld terug of een goedwerkende nieuwe tv. Vind ik wel een goede oplossing ..
Tot mijn verbazing kreeg ik 2 dagen later weer een mail dat ze mijn tv aan het repareren zijn en wanneer hij goed was dat ik hem dan terug kreeg ????? TV staat gewoon bij mij thuis !! dus helemaal niet in het repaircenter ;-((
Ik weer een mail gestuurd en gezegd dat ik de 1e mail zou hanteren dus creditatie of vervangen en binnen 2 weken een antwoord. Hierop weer een mail ontvangen dat ze me geen tijdsbestek konden garanderen ??
Wederom gebeld en toen kreeg ik een gozer bij Samsung aan de lijn die niet wist wat banding was ;-(( dus hij navragen en ik kreeg doodleuk te horen dat het geen veelvoorkomend probleem zou zijn ??
Ik weer een mail gestuurd en ze gezegd dat er heel veel klachten bestonden en dat ze maar eens moesten googlen ofzo ...... "nee dat klopt niet wat er op internet staat want er is geen probleem met dit type tv en ik zou dus ook geen oplossing komen mbt banding via scart?"
5 minuten later kreeg ik weer een mail met het volgende "
Mijn excuses voor deze fout.
Helaas heb ik een leesfout gemaakt.
Men is bezig met een modificatie voor dit probleem en zodra deze er zal zijn, zal er contact met u opgenomen worden.
Het feit dat hiervoor geen tijdsbestek gegeven kan worden, blijft wel van kracht.
Samsung Electronics
Wat een DRAKEN daar zeg !!!
Volgens mij krijgen ze ook een bonus ofzo als ze binnen een uur reageren ..... iedere als je een mail stuurt krijg ik deze melding terug "
Wegens een storing op de reparatiesite van ons reparatiecentrum, is het helaas niet mogelijk om informatie op te vragen met betrekking tot uw toestel.
Ik heb het nu voor u doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling om hier navraag naar te gaandoen.
Zodra ik meer weet, zal ik u hierover informeren.
Ik vertrouwerop u met dit antwoord van dienst te zijn. Indien u verdere vragen heeft, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen."
Jullie horen het wel weer ......