Enemy Territory: Quake Wars - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste
Acties:
  • 5.551 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:28
Beta keys weggeven is op deze manier met FP only wel een stunt geweest ja. Echter is het wel gebruikelijk nij ID volgens mij, iig had W:ET ook een public Beta. De game is anders, jij bent meer een BF persoon, het hele "pak het vlaggetje" vind ik dus te nep voor woorden en spreekt me niet aan. Ben zelf 3 jaar verslaafd aan ET geweest dus ik ken de gameplay. Ik weet wat de mensen van SD willen en ik ken de community. Door die ervaring in ET weet ik dat het wel goed zit met W:ET. Alsnog, het moet je liggen, van W:ET heb ik ook veel mensen gehoord dat ze er niks aan vinden. Het kost eerst ff om de maps te leren, maar daarna is de spanning helemaal in het spel te vinden. Dan een leuke server vinden waar iedereen aardig doet en een beetje meewerkt en je hebt plezier op de server.

Zelf in W:ET Fueldump (wel een beetje vergelijkbaar met valley, met nadruk op beetje) met een minder team door teamwork toch gewonnen in de laatste seconde. Het was alles of niets waarbij ik public tegen veel clanmembers speelde in een team met mensen die ik nog nooit op onze server had gezien. Op dat moment proef je echt de ET feeling en merk je waartoe teamwork leidt.

Over de graphics: Tsja je kan blijven zeiken, maar mooier gaan ze niet worden. Ik speel zelf op Medium en vind het er best wel goed uitzien. Maarja ik kom uit de tijd van de Commodore64 en vindt alles wat 3D is al mooi. Tuurlijk de ontwikkelingen gaan verder, maar GFX komen pas na opzet en gameplay van een spel.

Mijn tip is dan ook: Stop met het gezeik over GFX en kijk er doorheen net als wanneer je een nieuw huis koopt. Zoek een leuke server, doe mee met de chat, have fun en werk als een team. Kijk eens of het je bevalt, dat is waar ET en ETQW om draaien en that's the way it's meant to be played. Als het je niet bevalt kun je de key beter weg geven, het spel wordt niet anders, hooguit bugvrij en geoptimaliseerd, maar verwacht geen betere GFX in de final.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ziet het spel er slechter uit dan q4 ofzo? Die vindt ik nog steeds wel redelijk eruit zien.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Het ziet er niet slecht uit. Ik vind het echt een mooi spel, maarja je hebt mensen die er echt op geilen en sinds ze Crysis hebben gezien....

Doordat het lichter is vind ik het mooier als Q4iig, dus ik denk dat jij het ook wel aardig vind.

[ Voor 26% gewijzigd door GENETX op 09-08-2007 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
hoe minter swaare greffiks => hoe meer sielen, hoe meer freugt

:*) Spellingschecker = oFF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:20
Hurtebise schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:00:
hoe minter swaare greffiks => hoe meer sielen, hoe meer freugt

:*) Spellingschecker = oFF
Moest dat nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoewel Q4 en ET:QW hetzelfde thema behandelen, hebben ze allebei een andere stijl, daardoor zijn ze wat moeilijk te vergelijken.

In Q4 ziet alles er meer cartoon-ish uit (denk maar aan die plastic look) omdat dit gewoon een arcade shooter is.

QW daarentegen wilt qua stijl meer realistisch overkomen, dat zie je vooral aan de models: minder special effects, geen overdreven licht reflecties, ...
De Strogg in't algemeen zien er minder bombastisch uit als in Q4, de GDF dragen gewone legeruniformen in plaats van een volldig supershiny armor.

Persoonlijk vind ik de gfx van QW beter, maar beta 2 blijft toch nog redelijk zwaar voor je systeem, heb zelf ook nog een pak moeten tweaken om het vlot te doen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
@Tomino: Strategisch is het een goede zet om meer om gameplay en minder op gfx te focussen. Kijk maar naar WoW, zo een grote spelersbasis bereik je door a) een goed spel te maken b) dat toegankelijk is, en c) dat ook op een niet-high-end systeem kan worden gedraaid.

Ik hoop echt op een snelle WOII mod. Dat modern sausje spreekt me minder aan.

[ Voor 63% gewijzigd door Hurtebise op 09-08-2007 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:34:
[...]

CS heeft anders betere graphics dan ET:QW, vooral voor een nieuwer spel ben ik teleurgesteld. Anyway, bij mij telt graphics ook mee, ongeacht jouw mening.
Omg, heb jij al wel eens alles maxed gezet met die 8600GT van je?

Ik speel op alles max met een res van 1680/1050 en dan ziet het er toch echt gruwelijk goed uit.

Alles kan altijd beter maar wanneer ben je tevreden over de gfx? Ik vond de gfx van BF2 super maar de gameplay was en is de grootste crap die je kan vinden om maar niet te spreken over de ontelbare bugs.

Open Beta2 is echt helemaal top, iedereen die anders beweert snapt of het spelletje niet of is een enorme zeur die op ELK spel loopt te zeiken.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2007 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 07:55
Ik speel nu al een tijdje Valley, maar krijg de indruk dat de verhoudingen niet helemaal lekker zijn.

Als ik Strogg speel vind ik het allemaal prima, lekker snipen en de gdf opwachten. Maar als GDF is het feitelijk rennen naar de objective en proberen deze uit te voeren. Als het niet lukt begin je weer van voor af aan.

Als je bijvoorbeeld het begin van de map neemt, ben je schier kansloos als de Strogg 1 sniper de berg op laten gaan met de icarus, en er 1 icarus lekker vervelend gaat doen boven de constructie plaats.

Maak aan de overkant nog een anti voertuigen turret en een anti personal turret en het feest is compleet, en dan heb ik nog niet eens de fieldops (of hoe heet dat ding van strogg) genoemd.

Dit gaat eigenlijk de hele map door, als je in de 2e fase beland is het maar rennen naar dat voertuig en proberen te repareren. Natuurljik staan daar voertuigen, turrets en rocketlaunchers van Strogg je op te wachten om het voertuig te vernielen. Niet te vergeten 1 of meerdere snipers die lekker op de tunnel bezig zijn. Zet 1 voertuig op de andere spawnuitgang en het feest is compleet.

Ik weet ook wel dat in een war dit soort problemen opgelost kunnen worden met teamplay. Maar dit werkt op een public niet. Vooralsnog ben ik vrolijk als ik Strogg speel, maar GDF, nee, daar wordt ik nog niet vrolijk van (eerder gefrustreerd, hehehe).

Wat vinden jullie hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap wat je bedoelt, maar dit is eig vrij simpel op te lossen, als GDF Field Ops kan je zo'n granaat op de bovenkant van de tunnel gooien om die snipers te elimineren. Als daar dan nog zo'n Tormentor of ander Strogg voertuig rondcirculeerde, heb je dat 9 van de 10 kansen ook nog mee neergehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:25

Phydomir

Dennis

Plus, als GDF moeten je normale soldiers die AVT en APT zien uit te schakelen. Ik ren dan meestal naar de achterkant van die basis en kan zo mooi die turrents uitschakelen.

Zolang je van iedere class wat mensen hebt die weten wat er van ze verwacht wordt is het allemaal best te doen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Teamwork is idd wel vereist als GDF. Was laatst aan het spelen met #18 van het spel (wist ik pas later) maar die was goed. Hij kwam ons helpen bij de GDF en dat was net wat ik als teamspeler nodig had. Opeens wonnen we de map in 10 minuten.

Het is een kwestie van het opzetten van een team. Helaas loopt er nog veel "BF" volk rond samen met wat ET rambo medics die uiteraard nooit naar je commando's luisteren. Hoe vaak heb ik het wel niet gezegd op een server dat een fops even een strike op hun defence turrets moet gooien...

Wel vind ik dat de maptijd wel wat omhoog kan want de GDF moet aardig wat handelingen verzetten voordat ze bij de objective komen. Alleen als de Strogg uit hun neus eet en niet verdedigen is het te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:08:
Ik snap wat je bedoelt, maar dit is eig vrij simpel op te lossen, als GDF Field Ops kan je zo'n granaat op de bovenkant van de tunnel gooien om die snipers te elimineren. Als daar dan nog zo'n Tormentor of ander Strogg voertuig rondcirculeerde, heb je dat 9 van de 10 kansen ook nog mee neergehaald.
Hehehe, aardig bedacht, maar laat ik persoonlijk als strogg daar nou net nooit zitten. Heb trouwens ook al gehad dat je als GDF wel de tracerts kon zien maar niet de sniper van Strogg. Alsof ze door de berg heen schieten als het ware. (en nee, je kunt ze dan gek genoeg niet raken, of, ik iig niet, hehehehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Phydomir schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:54:
Plus, als GDF moeten je normale soldiers die AVT en APT zien uit te schakelen. Ik ren dan meestal naar de achterkant van die basis en kan zo mooi die turrents uitschakelen.

Zolang je van iedere class wat mensen hebt die weten wat er van ze verwacht wordt is het allemaal best te doen.
Ja precies, meestal als ik soldier ben in GDF pak ik de armadillo en scheur ik naar de andere kant en lekker knallen. Paar FO's erbij en strogg kan niks doen vaak heb ik de forward spawn 5 sec nadat de bridge gemaakt is.
GremliN-Online schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:17:
Teamwork is idd wel vereist als GDF. Was laatst aan het spelen met #18 van het spel (wist ik pas later) maar die was goed. Hij kwam ons helpen bij de GDF en dat was net wat ik als teamspeler nodig had. Opeens wonnen we de map in 10 minuten.

Het is een kwestie van het opzetten van een team. Helaas loopt er nog veel "BF" volk rond samen met wat ET rambo medics die uiteraard nooit naar je commando's luisteren. Hoe vaak heb ik het wel niet gezegd op een server dat een fops even een strike op hun defence turrets moet gooien...

Wel vind ik dat de maptijd wel wat omhoog kan want de GDF moet aardig wat handelingen verzetten voordat ze bij de objective komen. Alleen als de Strogg uit hun neus eet en niet verdedigen is het te doen.
Maptijd is wel goed alleen vaak is de outpost capturen een ramp laatste tijd niet veel engi geweest als GDF (toch wel mijn main class) maar het is gewoon zaak om snel te repairen stukkie rijden en gelijk weer repairen.. etc etc. Als je dat doet heb je outpost in no time maar vaak zijn nogal de noobs engi omdat je makkelijk XP kan scoren, al heb je daar nog niks aan als je nog niet eens tot de mcp kan komen :z. Maar goed 9 van de 10 keer zit ik in het team dat wint met 9 van de 10 keer zelf bovenaan.
kenicky schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:07:
[...]

Hehehe, aardig bedacht, maar laat ik persoonlijk als strogg daar nou net nooit zitten. Heb trouwens ook al gehad dat je als GDF wel de tracerts kon zien maar niet de sniper van Strogg. Alsof ze door de berg heen schieten als het ware. (en nee, je kunt ze dan gek genoeg niet raken, of, ik iig niet, hehehehe)
Raken lukt me wel maar vaak kan ik ze niet meteen killen of ze hebben me net iets eerder of ze rennen snel weg..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste mensen, er is een nieuwe video van map Area 22 beschikbaar... je kan deze downloaden op
http://forum.i3d.net/downloads.php?do=file&id=278

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgeronimo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-08 16:10
Heeft iemand ervaring met deze beta in lan?

Is het mogelijk om met de zelfde key meer installaties te doen en daarna samen te spelen op een zelf gehoste lan server?

Heeft trouwens hier al iemand geprobeerd om een fatsoenlijk servertje te hosten

Ik kan namelijk wel een server hosten, maar niet spelen en hosten tegelijk
(krijg een melding dat men systeem daar te traag voor is, wat ik best kan gelove ;))

Pent 4 3 ghz
1 Gig ram
Radeon 9600 (hoewel deze niet ondersteunt word volgens de min spec kan ik de game toch spelen op low met 30 fps >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

RoaDHouse schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 22:26:
[...]

Dat maakt nix uit .... als de game ruleerde zit het constant vol ..... 1 map of 20 mappen maakt niet uit....
Het is geen spel voor de massa .... ik verveelde me al na 10 minuten... het boeit gewoon niet.
( nogmaals dat is mijn mening .. had er veel meer van verwacht )
Maar lieve RoadHouse.. hoe kun je dit spel nu naar 10 minuten al beoordeeld hebben? Ik raad je aan om er wat meer tijd in te steken. Te kijken wat je moet doen en de objectives volgen.

Het is net als met muziek, de eenvoudige muziek is vaak direct leuk maar verveelt al snel. CD's die niet meteen leuk zijn blijken na nogmaals luisteren veel dieper en interessanter omdat ze 'anders' zijn.

Maja, dat is mijn mening :)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
djgeronimo schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:06:
Heeft iemand ervaring met deze beta in lan?

Is het mogelijk om met de zelfde key meer installaties te doen en daarna samen te spelen op een zelf gehoste lan server?

Heeft trouwens hier al iemand geprobeerd om een fatsoenlijk servertje te hosten

Ik kan namelijk wel een server hosten, maar niet spelen en hosten tegelijk
(krijg een melding dat men systeem daar te traag voor is, wat ik best kan gelove ;))

Pent 4 3 ghz
1 Gig ram
Radeon 9600 (hoewel deze niet ondersteunt word volgens de min spec kan ik de game toch spelen op low met 30 fps >:) )
Dat zou ik zeer knap vinden, aangezien de server software niet vrij gegeven is ;)
FoggyFreek schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:58:
[...]

Maar lieve RoadHouse.. hoe kun je dit spel nu naar 10 minuten al beoordeeld hebben? Ik raad je aan om er wat meer tijd in te steken. Te kijken wat je moet doen en de objectives volgen.

Het is net als met muziek, de eenvoudige muziek is vaak direct leuk maar verveelt al snel. CD's die niet meteen leuk zijn blijken na nogmaals luisteren veel dieper en interessanter omdat ze 'anders' zijn.

Maja, dat is mijn mening :)
Dat is iets wat ik iedereen probeer te vertellen als ze het spel proberen, of het te snel beoordelen. Dit spel is niet de gemiddelde shooter. Dit spel heeft zoveel mogelijkheden, dat je er toch al wat uurtjes in moet steken voordat je alles helemaal door hebt, en juist dan begint het spel eigenlijk pas leuk te worden imho.

Juist als je niet weet wat je moet doen, wat alles is, en hoe je bepaalde dingen moet gebruiken of kan counteren, is er inderdaad geen zak aan :)

Probeer het nog een paar keer, en kom nog eens terug om je mening te geven als je het spel volledig kent :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgeronimo
Morax schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 00:38:
[...]
Dat zou ik zeer knap vinden, aangezien de server software niet vrij gegeven is ;)
Die zit anders toch wel in beta 2 hoor, ga naar de installatiemap van Quake Wars en run daar serverlauncher.exe, kan je alles instelle dmv een gui :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 20:54

Phobos

je bent een soepkip

Gisteravond naar een presentatie van een nieuwe map zitten te kijken hier @ i31. De CEO van Splash Damage gaf commentaar op een wedstrijd van het test team van Splash Damage vs. de huidige wereldkampioen ET (van Quakecon oid?). Ik heb niet alles gezien maar de map zag er weer heel koel uit. De CEO begon zijn praatje met de release date, die is namelijk gezet op 28 september!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
djgeronimo schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 01:09:
[...]

Die zit anders toch wel in beta 2 hoor, ga naar de installatiemap van Quake Wars en run daar serverlauncher.exe, kan je alles instelle dmv een gui :)
Krijg nou wat, toch maar eens iets inhouden als ik net terug kom van vakantie. Eerst maar eens goed uit mijn doppen kijken de volgende keer O-)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Phobos schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 08:47:
Gisteravond naar een presentatie van een nieuwe map zitten te kijken hier @ i31. De CEO van Splash Damage gaf commentaar op een wedstrijd van het test team van Splash Damage vs. de huidige wereldkampioen ET (van Quakecon oid?). Ik heb niet alles gezien maar de map zag er weer heel koel uit. De CEO begon zijn praatje met de release date, die is namelijk gezet op 28 september!
Team Dignitas :), wat grappig was gister zei de clanleader opeens dat ik snel naar TS moest komen. Kom ik daar aan zitten er 2 andere gasten in van de TS crew en zijn ook nog eens 2 ETQW spelers van Team Dignitas :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuw interview met Locki is te lezen op:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=81215

[ Voor 148% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2007 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik kan echt niet wachten op deze game... eindelijk weer een echte team based online shooter!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hattorihanzo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-05-2024
Wordt een vette game, maar waar ik op zit te wachten is QuakeZero, Quake 3 met betere graphics en netwerkcode. Het beste: gratis. Dit gaat hopelijk supergroot worden. Ik kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:10

Stewie!

Keen must die!

Inmiddels is beta 2 patch 1 online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
DaMorpheus schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 01:00:
Inmiddels is beta 2 patch 1 online :)
Dacht eerst dat de i3d servers er weer uitvlogen door een probleem bij i3d zoals laatst. Om half 12 zei een clanmate dat nieuwe patch uit was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Heeft iemand nog een key over? Wil dit ook gaan proberen.

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgeronimo
Beta 2 patch 1
http://community.enemyter...2a1300f4316d8ee098b6face&

What's changed? Let's go straight to the changelog, shall we?

* Play Computer tab now fully functional in main menu. (werkt bij mij precies wel nie echt :( )
* Don't report LAN servers to the master server.
* Sniper Scope fixes.
* Fixed overlapping icons on level load screen.
* Allow support for either EXT or ARB texture_rectangle.
* Fixed exploit where Anansi could block SSM on third objective.
* Fixed bug where Titan view would go crazy if FOV is higher than 90.
* Base player speed returned to original. Upgrade tweaked.

Je kan de patch gewoon installeren door het spel op te starten :)
Good luck ;)

[ Voor 7% gewijzigd door djgeronimo op 15-08-2007 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Met deze nieuwe patch lijkt het allemaal ietjes te laggen... iets wat niet aanwezig was in de "vorige" release.

Voor de rest kan ik alleen niet wachten op retail versie :) mijn pre order van de limited edition staat al sinds dag 1 :P

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-09 20:38

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

http://community.enemyterritory.com/index.php?q=node/110
ETQW Public Beta Server Files Now Available

Paging all server admins! Hot on the heels of last night's Public Beta client update, we now have the standalone server files available for download. These come in Windows and Linux flavors and basically allow you to run an unranked Enemy Territory: QUAKE Wars Public Beta server without having the full beta client installed.
Je hebt hier dus ook een beta key voor nodig neem ik aan? Tenminste dat is wat ik opmaak uit de reacties.

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:51

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Toch vind ik 1 ding zo jammer aan de beta. De railgun is veel gemakkelijker te vuren dan de GDF sniperrifle. Boven de tunnel is het zo gemakkelijk om als Strogg er bovenop te komen. Dan is het gewoon schieten op alles wat beweegt. Ook is het ook mogelijk om een tank daar op te rijden :/

Vind de verhouding tussen GDF en Strogg niet helemaal eerlijk, maarja :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Verwijderd

Is er nog iemand die het niks vindt en dus een key over heeft?
Ze zijn er nog wel, maar alleen voor fileplanet subscribers :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SideSwipe schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:15:
Toch vind ik 1 ding zo jammer aan de beta. De railgun is veel gemakkelijker te vuren dan de GDF sniperrifle. Boven de tunnel is het zo gemakkelijk om als Strogg er bovenop te komen. Dan is het gewoon schieten op alles wat beweegt. Ook is het ook mogelijk om een tank daar op te rijden :/

Vind de verhouding tussen GDF en Strogg niet helemaal eerlijk, maarja :)
In de originele ET was er vaak ook wel een licht voordeel voor een kant per map, om er dan door te komen is gewoon teamwerk vereist, daarom zit ik echt te wachten op dit spel, goed teamwork anders ben je nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 22:55:
Is er nog iemand die het niks vindt en dus een key over heeft?
Ze zijn er nog wel, maar alleen voor fileplanet subscribers :/
That makes two of us. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgeronimo
Binnen een paar dagen (22 augustus) gaan ze alle statistieken en accounts resetten

meer info:
http://community.enemyterritory.com/index.php?q=node/113

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja dat had ik ook gelezen inderdaad clanmates wezen mij erop en vonden het helemaal leuk omdat ze van mening zijn dat ik xp whore.. Zullen Ralle (nr 3) en sTormseeka (nr 2) leuk vinden heb ze niet gesproken na vrijdag, zelf helemaal niet gespeeld gister en vandaag, maar ben wel benieuwd wat ze er van vinden :P Ook r4v3n en gismo waren flink op weg al zijn ze minder bezig dan Ralle en sTormseeka :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Ik heb vroeger eindeloos ET gespeeld en nu is het dan ook tijd voor ET: QW. Geen andere game heeft mij sindsdien weten te boeien, alles zat er in. Ik ben nooit zo'n community tegengekomen. Iedereen werd gerespecteerd en in veel servers werd er echt met het team gewonnen of verloren. Hoop dat QW net zo zal worden. Als iemand een key over heeft wil ik het wel proberen. En anders is het wachten tot 21 september 2007, de datum waarop deze game uitgegeven wordt.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Denk dat ETQW zeker zo zal worden. Public beta is gratis dus je zal ook veel mensen van BF hebben en mensen diue het zagen in de media. Maar de echte die-hard W:ET speler haalt ETQW gewoon, al is het puur om de mensen nog voor de geweldige jaren ET te bedanken. Tuurlijk zullen er neiuwelingen bij komen, maar het overgrote deel zal vast en zeker de oude vertroude community zijn/worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:51
Bij ons in de clan stappen een heleboel over van BF2142 naar ET:QW

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
GremliN-Online schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:15:
Denk dat ETQW zeker zo zal worden. Public beta is gratis dus je zal ook veel mensen van BF hebben en mensen diue het zagen in de media. Maar de echte die-hard W:ET speler haalt ETQW gewoon, al is het puur om de mensen nog voor de geweldige jaren ET te bedanken. Tuurlijk zullen er neiuwelingen bij komen, maar het overgrote deel zal vast en zeker de oude vertroude community zijn/worden.
Tenzij je pc het niet aankan. Ach wie weet komt wie weet komt voor de 360 :p.
*is ook een oldskool die hard ET'er, nog in met de top10 clans op clanbase meegedraaid*.

[ Voor 7% gewijzigd door Postius op 20-08-2007 14:44 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Klopt, maarja zo zwaar is ETQW nu ook weer niet... Een beetje PC van hooguit 3 jaar speelt hem wel of met een kleine upgrade. En er zijn altijd mensen die hem gewoon kopen en het proberen, heb ook iemand in de clan gehad op W:ET die het speelde met een PII-350MHz. ZO'n bak (Zelfde specs verder ook) had ik later thuis ook, kan je zeggen dat dat geen pretje is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

jorisdekloris schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:39:
Bij ons in de clan stappen een heleboel over van BF2142 naar ET:QW
Ik hoop dat ik die mensen niet te vaak tegen zal komen. Zal weer eens kijken wie ik allemaal kende van ET. Samen met een stel ET spelers moeten we al die Battlefielders een lesje leren, voertuigen zijn voor... :9

Ik koop deze game ook zeker, alleen al om de makers te bedankten voor ET. Als er teveel met voertuigen gevochten wordt, soms te vaak achter elkaar worden doodgeschoten door een stomme tank dan zal hij snel in de prullenbak verdwijnen. Kun je de voertuigen makkelijk uitschakelen en is de teamplay net zo sterk dan blijf ik hem spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Misschien eens een trainings potje doen Traguardo? Welke clan zit je?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

jorisdekloris schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 19:48:
Misschien eens een trainings potje doen Traguardo? Welke clan zit je?
Heb geen key weten te bemachtigen helaas. Daarom kan ik niet spelen. Heb daarnaast al een hele tijd niet meer gegamed. Na ET kwam er niets wat het gat ging opvullen. Sinds ik weer van QW las ben in weer geïnteresseerd. Met mijn nieuwe pc moet het bovendien soepel draaien. Misschien is het leuk om een grote Nederlandse clan op te zetten.

Maar als iemand mij QW kan laten proeven, heb interesse :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
*knip* - werven voor clans is niet de bedoeling.

Wat ik wel vervelend vind is de keybindings. Wat een klotuh keys, ik hoop niet dat het origineel ook deze setup heeft.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2007 10:17 ]

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

jorisdekloris schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 20:45:
Join onze clan maar, krijg je van mij een key ;)

www.clan-beware.nl

Wat ik wel vervelend vind is de keybindings. Wat een klotuh keys, ik hoop niet dat het origineel ook deze setup heeft.
Ben bezig met een goede validatiekey over te typen, maak die dingen eens helderder.

Zal eerst niet zoveel spelen, bijna alles is al kaal omdat ik zondag verhuis. Maandag zal ik wel veel online zijn s'avonds aangezien ik dan wel gaar ben van klussen :D

[ Voor 17% gewijzigd door Coldcat op 20-08-2007 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Laatst online: 27-07-2020
Heeft er iemand ook nog een key voor mij over?:)
Net nieuwe pc binnen dus moet echt deze game probere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Voertuigen kun je niet heel makkelijk uitschakelen als zielig soldaatje. Maar heb er weinig last van, je kan je makkelijker verstoppen en er is vaak cover.

* GENETX loves Hog-botsauto style :D

^^ = Raggen met de Hog tegen alles dat loopt en rijdt van de tegenstander, zelfs een tank krijg je om als je snel genoeg bent zonder te schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Coldcat schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 21:06:
[...]

Ben bezig met een goede validatiekey over te typen, maak die dingen eens helderder.

Zal eerst niet zoveel spelen, bijna alles is al kaal omdat ik zondag verhuis. Maandag zal ik wel veel online zijn s'avonds aangezien ik dan wel gaar ben van klussen :D
Je moet natuurlijk wel joinen om de key te krijgen. Het zijn clan key's dus...

Waar ik verder op doelde is de layout van het toetsenbord. het is een hele toer om die knoppen lekker om je hand heen te verzamelen.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgeronimo
GremliN-Online schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 22:11:
Voertuigen kun je niet heel makkelijk uitschakelen als zielig soldaatje. Maar heb er weinig last van, je kan je makkelijker verstoppen en er is vaak cover.
Ik denk dat hij bedoeld om de voertuigen aan server side te disablen, zodat het spel wat meer op de originele ET gaat lijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik ben zelf een Die Hard E'T'er en ik vind het zelf 1 van de allerbrillianste MP games ooit. Omdat je verplicht werd in een team te spelen op een positiefe manier. Je werd er zelf sterker van door goed in een team te spelen door je XP. Natuurlijk volg ik dit project ook al sinds de prille start(2004 ofzo). Maar ik vraag me af of het op mijn pc draait. Ik weet vrij zeker van niet.
AMD Athlons 2600+
1gb ram,
Geforce 6600 GT 128MB

Iemand die mischien hier wat meer insight kan geven of het gaat lukken(supreme commander kon ik nog met 10fp spelen als er meer dan 300 units op het scherm waren wat ik nog best nice vond :p).
Dus stiekem hoop ik dat ie ook voor de 360 komt maar dat geef ik weinig kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Krapjes op Low moet wel kunnen denk ik. Desnoods er nog een GB bijzetten voor wat extra power. CPU zit nu 200+ rating onder de Min. specs van de Beta2, de rest zit er prima boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

jorisdekloris schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:05:
[...]

Waar ik verder op doelde is de layout van het toetsenbord. het is een hele toer om die knoppen lekker om je hand heen te verzamelen.
Is goed ik wil wel joinen, maar waar kan dat. Kun je me niet even toevoegen op MSN/Gtalk of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Laatst online: 27-07-2020
jorisdekloris schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:05:
[...]

mag ik ook niet joine voor een key? =] speel veel games waaronder css en cod2 en dat doet je clan ook zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
offtopic:
Ik mag niks meer zeggen :) meer hoeft ook niet lijkt mij.

Heeft er iemand gemerkt dat alle public ranked servers vanavond uit de lucht waren?

edit:

Typo's

[ Voor 7% gewijzigd door jorisdekloris op 21-08-2007 23:24 ]

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgeronimo
Postius schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:11:
Ik ben zelf een Die Hard E'T'er en ik vind het zelf 1 van de allerbrillianste MP games ooit. Omdat je verplicht werd in een team te spelen op een positiefe manier. Je werd er zelf sterker van door goed in een team te spelen door je XP. Natuurlijk volg ik dit project ook al sinds de prille start(2004 ofzo). Maar ik vraag me af of het op mijn pc draait. Ik weet vrij zeker van niet.
AMD Athlons 2600+
1gb ram,
Geforce 6600 GT 128MB

Iemand die mischien hier wat meer insight kan geven of het gaat lukken(supreme commander kon ik nog met 10fp spelen als er meer dan 300 units op het scherm waren wat ik nog best nice vond :p).
Dus stiekem hoop ik dat ie ook voor de 360 komt maar dat geef ik weinig kans.
Mja je kan het wel draaien op low geloof ik
Ik heb 30 fps op low met volgende hardware:
Pentium 4 3Ghz
1GB Ram
Radeon 9600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Mischien word het is tijd om up te graden dan :(. Waarom brengen ze hem nou niet ff voor 360 ook uit:p scheelt weer doekoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike4y
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 13:02
Beta gedownload en installed.
Geen key
Op een tweede PC hetzelfde gedaan (in mijn huis netwerk)
Daarna dedicated server opgestart (wel even wat parameters instellen)
Nu op de tweede PC QW opgestart en gekozen voor LAN
Nu kan ik zien hoe het er uitziet en spelen tegen bots!
Een oplossing voor non key people

nn game dus gepreorderd 8) :+ 8)

• GENETX
Postius schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:30:
Mischien word het is tijd om up te graden dan :(. Waarom brengen ze hem nou niet ff voor 360 ook uit:p scheelt weer doekoe.
Komt wel.... Alleen duurt dat wat langer en ownt een muis + tobo uiteraard de controller. Je zal hem prima op Low kunnen draaien, je GPU is nl wel goed*. Ik denk dat je misschein wel een leuk Athlon 64 S754 (3200+ oid) + Mobo upgrade kan kopen op marktplaats met AGP en er desnoods nog een GB bij plakken. Dan kun je ETQW prima draaien!

*) Is ongeveer gelijk aan mn GeForce Go 7600 (6600GT zal net iets minder zijn gok ik) die ETQW prima op Medium speelt @ min 30FPS met delen op ~50FPS. De Final zal nog iets beter worden denk ik, heb al verbetering gezien in mn framerate.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-09 17:15

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

nu is eindelijk de server binary te downloaden,
ik heb hem aan het lopen op servers in adam, however, ik kan nergens vinden welke poorten er open moeten, iemand een idee ?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 00:05
Is dit een leuk spel? :+
Ik verveel me mateloos vandaag, maarre als ik hier en daar in deze topic goed heb gelezen, kan je met de beta versie online spelen?

Wie kan mij vertellen waar ik nog een beta versie kan downloaden?

• GENETX
Niet dus, je hebt een key nodig om online te spelen. je kan hooguit ff proefen zonder key naar de GFX en de map via een LAN game met jezelf :+

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

GremliN-Online schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:06:
Niet dus, je hebt een key nodig om online te spelen. je kan hooguit ff proefen zonder key naar de GFX en de map via een LAN game met jezelf :+
humzzz wat we wel kunnen doen is dat ik in adam een beta server opzet, hierop ook hamachi draai, dan kunnen we in lan op die server, als hier interesse naar is zal ik het opzetten

dit is uiteraard alleen voor de mensen zoals ik die geen key hebben kunnen bemachtigen

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Kan je beter even wachten op de demo :)

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

DaMorpheus schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:43:
Kan je beter even wachten op de demo :)
komt die binnen afzienbare tijd dan ?

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:36:
[...]

humzzz wat we wel kunnen doen is dat ik in adam een beta server opzet, hierop ook hamachi draai, dan kunnen we in lan op die server, als hier interesse naar is zal ik het opzetten

dit is uiteraard alleen voor de mensen zoals ik die geen key hebben kunnen bemachtigen
Ik ben voor!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

ik ook :P

dm me of voeg me toe op msn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

het werkt allemaal perfect met hamachi, alles getest, dus wachten op de demo zou niet eens nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Dat is idd ook wel een goed idee, dat met hamachi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Ome_Les schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:16:
Dat is idd ook wel een goed idee, dat met hamachi!
jah werkt perfect, .Je ziet de lan server niet ingame, maar als je connect naar het hamachi ip werkt het perfect
mensen die mee willen doen, dm of msn me, dan kan ik de hamachi gegevens doorgeven.

enigste wat ik nog zou moeten vinden zijn de poorten die benodigd zijn voor etqw, kan nergens er iets over vinden, nvm gevonden

Leuke hiervan is dat als het goed is mensen met en zonder key samen kunnen spelen :D
(als het goed is, heb nog niemand gezien maar het zal wel denk ik aan de output van console te zien
Dedicated server signed in and is authenticated.)

jah dus, net even gespeeld met een leuke groep mensen, ze zouden vanavond terug komen als ik alles klaar had dus dat beloofd wat :)

[ Voor 52% gewijzigd door CrankyGamerOG op 24-08-2007 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:23:
[...]

jah werkt perfect, .Je ziet de lan server niet ingame, maar als je connect naar het hamachi ip werkt het perfect
mensen die mee willen doen, dm of msn me, dan kan ik de hamachi gegevens doorgeven.

enigste wat ik nog zou moeten vinden zijn de poorten die benodigd zijn voor etqw, kan nergens er iets over vinden, nvm gevonden

Leuke hiervan is dat als het goed is mensen met en zonder key samen kunnen spelen :D
(als het goed is, heb nog niemand gezien maar het zal wel denk ik aan de output van console te zien
Dedicated server signed in and is authenticated.)

jah dus, net even gespeeld met een leuke groep mensen, ze zouden vanavond terug komen als ik alles klaar had dus dat beloofd wat :)
Ik zal binnenkort eens kijken of ik dit ook op mijn pc kan slingeren. (Of specs wel voldoen)
Lukt dit dan kom ik ook wel eens een keertje langs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 13-09 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik snap er niks van, sinds beta 2 heb ik een key weten te bemachtigen.
Ik heb het spel een aantal keer gespeeld, nu wou ik gister weer even een uurtje knallen, kan ik niet meer inloggen. M'n key zou niet meer geldig zijn.....
Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

nee geen idee, maja ik heb dan ook nooit een key gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Laatst online: 23:13

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

djgeronimo schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 16:33:
Binnen een paar dagen (22 augustus) gaan ze alle statistieken en accounts resetten

meer info:
http://community.enemyterritory.com/index.php?q=node/113
Dat klopt dus. Je account verwijderen en opnieuw maken.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 13-09 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Thx, gelijk maar even aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

gisteravond met disturbedsaint gespeeld via hamachi, met wat botjes, werkt perfect
en doordat we de server hosten in adam was de pin uitermate lekker
6/9Ms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Kak.. problemen met mijn (inmiddels antieke) GeForce Ti4600. :(

Nog maar ff volhouden tot ik een nieuwere videokaart scoor. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Hoe zit het nou met de release date, ik wordt er namelijk gek van.
Het begon met Juli geloof ik toen, Augustus, en toen eind September....

Ik heb em gepreordered bij play.com hele tijd terug, en ik ging net het spel even opzoeken op play.com en daar stond deze informatie, ik viel van mijn stoel!

"Due for release on 28/03/2008"

Heb ik iets gemist???

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

http://community.enemyter...ums/showthread.php?t=1519
Daar staat 28 september voor Europa.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Laatst online: 23:13

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Ik weet niet waar jij kijkt, ik zie gewoon 28/09/2007 bij play.com
http://www.play.com/Games/PC/4-/3360129/Enemy-Territory-Quake-Wars/Product.html

\edit: Aha! je kijkt bij xbox360!

[ Voor 7% gewijzigd door Roppedop op 27-08-2007 20:21 ]

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de Beta 2 van Quake Wars is imo zeer mooi,
we spelen het nu via LAN/Hamachi met onze clan. de game draait bij iedereen
lekker en het scheuren/knallen in voertuigen is naar mijn menig goed uitgevoerd.
helaas is er dus alleen de map: "Valley" te spelen,

is het ook een mogelijkheid om de map "Sewers" van beta 1 te importeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Volgens mij is het wel mogelijk iets in die pk4 bestanden te wijzigen.

Naar alle waarschijnlijkheid zijn dit van dezelfde soort 1 op 1 zip-bestanden als in de voorgaande delen van Quake.
Misschien moest je hier eens in kijken? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Ome_Les op 28-08-2007 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Dan moet elke client hetzelfde gewijzigde bestand hebben, anders zijn je bestanden niet 'pure' :)

• Butz0rs
  • Laatst online: 00:08
Het is zo ver!!!
Enemy Territory QUAKE Wars is GOLD!

En de demo komt half september.

[ Voor 12% gewijzigd door Butz0rs op 30-08-2007 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Very nice :). Eens kijken in hoeverre de engine nog is geoptimaliseerd en hoeveel FPS mijn GeForce go 7600 er straks weet uit te pompen. Gaat op dit moment nog net iets te veel schommelen tussen 30-60FPS. Soms is het zelfs 20 en op een ander moment lijkt het stable 60FPS te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:43
pls iemand een IP van een hamachi server? Lijkt me wel tof om de beta2 eens te spelen! thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:03
Is er al een mogelijkheid om een Nickname te claimen? Heb geen zin om weer met een verbastering te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Verzin dan een originelere nick ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09-2024
net geinstalleerd, maar als ik het spel start dan flikkert het scherm :s heb al een driver update gedaan en een reinstall, iemand anders dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Nee! Kom op hier hebben we niks aan:

Welke CPU
Welke Mobo
Welke graka
Welk OS
Welke driver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
Gremlin,

relax, en misschien moet je gewoon dan de vraag beantwoorden.

Er wordt namelijk niet naar en oplossing gevraagd, maar of iemand anders dezelfde ervaringen heeft.

Mijn antwoord daarop is nee, ik heb dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Ik ben relax, zeg ook "Nee!", ok niet duidelijk misschien. Heb altijd de drang om meteen zo iemand te helpen en op GoT verwacht ik dan standaard dat soort dingen :+. Het lijkt me duidelijk dat er gewoon wat mis is in zijn config, al zouden meer emnsen het kunnen hebben, het hoort gewoon niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
In de topic start staan andere systeemeisen dan op de officiele site

Dit staat er op de site

SOFTWARE REQUIREMENTS:
Microsoft(R) Windows(R) XP/Vista (Windows 95/98/ME/2000 are unsupported)
Microsoft DirectX 9.0c (included)

HARDWARE REQUIREMENTS:
CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 3.2 Ghz or AMD(R) Athlon(TM) XP 3200+ processor
RAM: 1GB RAM
VIDEO CARD: 128MB NVIDIA(R) Geforce(TM) 6600GT or ATI(R) Radeon(R) X800 (full list of supported chipsets below)
SOUND CARD: 100% DirectX 9.0c compatible sound card
HDD SPACE: 950MB of free hard drive space, plus 700MB for Windows swap file
INTERNET: Broadband connection and service required for full gameplay and downloads. Features may change without notice.

RECOMMENDED HARDWARE REQUIREMENTS:
CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 3.4 Ghz or AMD(R) Athlon(TM) XP 3500+ processor
RAM: 1GB RAM
VIDEO CARD: 256MB NVIDIA(R) Geforce(TM) 6800GT or ATI(R) Radeon(R) X850 (full list of supported chipsets below)
SOUND CARD: 100% DirectX 9.0c compatible sound card
HDD SPACE: 950MB of free hard drive space, plus 700MB for Windows swap file
INTERNET: Broadband connection and service required for full gameplay and downloads. Features may change without notice.

SUPPORTED VIDEO CHIPSETS*:
NVIDIA Geforce 6 Series (6600GT or higher)
NVIDIA Geforce 7 Series
NVIDIA Geforce 8 Series
ATI Radeon X800 or higher
ATI Radeon X1600Pro or higher

So what are the real systemrequirements ? :P

EDIT

Btw Morgen Demo _/-\o_

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Dat is Beta1, Beta2 heeft 2.8GHz en 512MB, verder ook meer GFX-en zoals een X700. Denk dat ze nog iets lager kunnen straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe een mooi gemiddelde, wat maakt het ook uit. Er komt straks een demo die je mooi kunt testen ervoor. Vaak ligt het er ook maar net aan wat voor rommel users op de achtergrond hebben draaien (Windows skins/msn/overbodige Windows services etc etc).

Valt mij overigens behoorlijk mee met de harde schijf ruimte.

Ik heb tot nu toe expres wat afzijdig gehouden omtrent Quake Wars (niet al te veel verwachtingen kweken) maar begin nu wel nieuwsgierig te worden. Hopelijk brengt het mij de plezier terug in multiplayer gamen op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 22:10:
Doe een mooi gemiddelde, wat maakt het ook uit. Er komt straks een demo die je mooi kunt testen ervoor. Vaak ligt het er ook maar net aan wat voor rommel users op de achtergrond hebben draaien (Windows skins/msn/overbodige Windows services etc etc).

Valt mij overigens behoorlijk mee met de harde schijf ruimte.

Ik heb tot nu toe expres wat afzijdig gehouden omtrent Quake Wars (niet al te veel verwachtingen kweken) maar begin nu wel nieuwsgierig te worden. Hopelijk brengt het mij de plezier terug in multiplayer gamen op de pc.
Binnen een minuut zou de demo er moeten zijn volgens de site :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

De servers gaan pas online op een bepaald tijdstip, dus een geleakte demo heeft geen nut bij QW ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

op de sites die staan aangegeven kan ik nog geen links vinden :(
dus op yahoo/fileplanet en nvidia

[This space is for rent]

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.