Heeft iemand al een verkoopkanaal gevonden waar met ideal Symbian Software aangeschaft kan worden ?
Verwijderd
Hallo,
Kan iemand mij alsjeblieft helpen. Ik had altijd een Nokia N70 met een T-Mobile flex 20 abbonnement. Nu heb ik een losse Nokis n95 gekocht en hierin mijn simkaart van de n70 geplaatst. Echter tot mijn grote schrik zit ik ineens 75 euro over mijn bundel heen, terwijl ik normaliter nooit meer dan 10 euro over mijn bundel kwam. Ik heb niets vaker dan normaal gedaan, alleen heb ik T-Zones als web toegangspunt gebruikt ipv T-Mobile internet, omdat ik een foutmelding over de packtgegevens ofzo kreeg bij t-mobile internet. Ook heb ik wat met de gps-functie geexperimenteerd (dit gaat toch niet via internet ofzo, dus zou niets moeten kosten?), maar weinig gebeld of gesmst. Kan iemand mij alsjeblieft helpen want ik ben radeloos.
Kan iemand mij alsjeblieft helpen. Ik had altijd een Nokia N70 met een T-Mobile flex 20 abbonnement. Nu heb ik een losse Nokis n95 gekocht en hierin mijn simkaart van de n70 geplaatst. Echter tot mijn grote schrik zit ik ineens 75 euro over mijn bundel heen, terwijl ik normaliter nooit meer dan 10 euro over mijn bundel kwam. Ik heb niets vaker dan normaal gedaan, alleen heb ik T-Zones als web toegangspunt gebruikt ipv T-Mobile internet, omdat ik een foutmelding over de packtgegevens ofzo kreeg bij t-mobile internet. Ook heb ik wat met de gps-functie geexperimenteerd (dit gaat toch niet via internet ofzo, dus zou niets moeten kosten?), maar weinig gebeld of gesmst. Kan iemand mij alsjeblieft helpen want ik ben radeloos.
Verwijderd
Het progje GPSDASH had ik altijd op mijn MS smartphone, heerlijk programma om in een oogopslag je speed, kompaskoers hoogte etc op een dashboard af te lezen.
Weet iemand of zo'n progje ook voor Symbian op de N95 draait?
Verwijderd
Zoiets als sportstracker?Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 21:23:
Het progje GPSDASH had ik altijd op mijn MS smartphone, heerlijk programma om in een oogopslag je speed, kompaskoers hoogte etc op een dashboard af te lezen.
http://www-research.nrcc..../SportsTracker/index.html
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2007 22:05 ]
Verwijderd
Wat zoek je precies?Ybox schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 20:34:
Heeft iemand al een verkoopkanaal gevonden waar met ideal Symbian Software aangeschaft kan worden ?
Heb je hier al eens gekeken?
Ik zoek een Birthday app (om de verjaardagen in de kalender te krijgen). Best Birthday is er een maar alleen te koop met Creditcard of paypalVerwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:09:
[...]
Wat zoek je precies?
Heb je hier al eens gekeken?
Verwijderd
Hallo radeloosje (dit lijkt wel een contactje...) waarmee wil je geholpen worden? Geld inzamelen? Nou, hier komt wat serieuze raad: bel je provider 0800-7111 en laat je uitleggen hoe die extra kosten tot stand zijn gekomen. Vertel hun ook je foutmeldingen want ze kunnen je helpen met de juiste instellingen. Succes. OfsoVerwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 20:59:
Hallo,
Verwijderd
SupertipVerwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 20:19:
Misschien kwam het al eerder ter spraken, maar....
Ik heb nog even dat gratis gps navigatie programma van Amazegps geprobeerd. Het werkt uitstekend, met engels gesproken tekst (zelfs in het Danish))
Hoezo supertip? Je hebt internet connectie nodig tijdens navigeren om map informatie te krijgen... En er zijn er inmiddels al een paar van die genoemd. Ik vind het maar onhandig die appz
dit gaat toch vanzelf als je de verjaardag bij een contactpersoon zet?Ybox schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:14:
[...]
Ik zoek een Birthday app (om de verjaardagen in de kalender te krijgen). Best Birthday is er een maar alleen te koop met Creditcard of paypal
Verwijderd
Niet helemaal een echt digitaal kompas met wijzers zoals op de GPS Dash,Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:04:
[...]
Zoiets als sportstracker?

Maar toch een heeeel leuk progje.
bedankt voor de tip
Verwijderd
Bij Kaarten moet je ook internetconnectie hebben om te kunnen navigeren. Maar dáár komt nog eens bij dat je geen gesproken navigatie of real-time routebeschrijving hebt, zonder te betalen. Deze tool lost die laatste twee problemen tenminste nog op.Mau_Maus schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:32:
[...]
Hoezo supertip? Je hebt internet connectie nodig tijdens navigeren om map informatie te krijgen... En er zijn er inmiddels al een paar van die genoemd. Ik vind het maar onhandig die appz
Maar het is nog altijd hopeloos navigeren in het buitenland, ja...
Internet connectie is niet verplicht bij de standaard navigatie van nokia... je moet inderdaad betalen voor gesproken navigatie... maar de kaarten zijn er al... je kan internet connectie gebruiken ja.. voor kleine updates die op de server staan. Ik wil gewoon tomtom of route66 of navigon, of wat voor standaard navigatie progje, waar alles offline isVerwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:37:
[...]
Bij Kaarten moet je ook internetconnectie hebben om te kunnen navigeren. Maar dáár komt nog eens bij dat je geen gesproken navigatie of real-time routebeschrijving hebt, zonder te betalen. Deze tool lost die laatste twee problemen tenminste nog op.
nou dan heb je je nog niet goed verdiept in Nokia Maps, data verbinding is helemaal niet nodig, je kunt de kaarten voor het buitenland van te voren op je sdkaart gooien.Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:37:
[...]
Bij Kaarten moet je ook internetconnectie hebben om te kunnen navigeren. Maar dáár komt nog eens bij dat je geen gesproken navigatie of real-time routebeschrijving hebt, zonder te betalen. Deze tool lost die laatste twee problemen tenminste nog op.
Voor de navigatie zul je helaas wel moeten betalen ja.
Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W
Verwijderd
Je hebt makkelijk oordelen, als je niet alle insites hebt.Mau_Maus schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:32:
[...]
Ik rijd bijvoorbeeld motor. Aangezien mijn N95 niet waterdicht is, en niet echt makkelijk aan mijn stuur hangt, heb ik hem in mijn binnenzak. Ik heb vodafone met "onbeperkt" internet.
Dan is het wel erg lekker dat er een GRATIS progje is dat mij met tekst van A naar B stuurt.
Aangezien anderen er wel voordeel aan kunnen hebben dacht ik dat het wel aardig was om te plaatsen. Ik denk namelijk niet alleen in mijn eigen straatje.
Verwijderd
Hoe krijg ik TomTom of Route 66 aant het draaien op mijn N95?
Welke versies moet ik van beide hebben? Kom d'r nu nog niet echter verder mee:S
Danku voor uw medewerking
Welke versies moet ik van beide hebben? Kom d'r nu nog niet echter verder mee:S
Danku voor uw medewerking
Ik neem aan (mijn eerste niet windows mobile telefoon wordt dit..) dat je met deze telefoon alles kunt synchroniseren uit Outlook? Ook alle informatie van je contacts, dit zou ik anders echt een minpunt vinden van de software..Outlook word namelijk door +- 90% van alle mensen gebruikt...WoutF schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 19:42:
Is het iemand eigenlijk al gelukt de adressen vanuit Outlook te syncen? Bij mij worden alleen naam en telefoonnummer overgenomen. Maar ivm navigatie wil ik ook graag dat de N95 de adressen uit mijn Outlook bestand meeneemt.
Afspraken in je agenda van Outlook worden toch hopelijk dan wel gesynchroniseerd met tijd en datum en evt toelichting.....?
Een andere vraag omtrent het verbruik van de accu:
Iedereen klaagt altijd over de slechte accu van de telefoon. Nu zie ik op pdashop een ander type accu staan voor de N95 ( http://www.pdashop.nl/pro.../nokia-bl-5f-battery.html ). waar je langer mee zou moeten kunnen...
Heeft iemand ervaring met deze accu?
Neen, die logica van koppeling is zeer lastig blijkbaar.IKKE86 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:36:
[...]
dit gaat toch vanzelf als je de verjaardag bij een contactpersoon zet?
Werkt alleen als je outlook gebruikt die zet zelf in de calender een entry, maar er is geen koppeling.
Verwijderd
Volgens mij is dit gewoon de standaard accu van de N95, althans hij zit in mijn N95V21 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 23:36:
[...]
Een andere vraag omtrent het verbruik van de accu:
Iedereen klaagt altijd over de slechte accu van de telefoon. Nu zie ik op pdashop een ander type accu staan voor de N95 ( http://www.pdashop.nl/pro.../nokia-bl-5f-battery.html ). waar je langer mee zou moeten kunnen...
Heeft iemand ervaring met deze accu?
BL-5F
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2007 23:52 ]
Dus... Is het nog steeds geen supertip. Waarom? Omdat het er al vaker dit soort progjes zijn gemeld. Dus met of zonder insites, die je dan had kunnen noemen, vind ik het geen supertip. Als ik mijn mening mag geven tenminsteVerwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 23:16:
[...]
Je hebt makkelijk oordelen, als je niet alle insites hebt.
Ik rijd bijvoorbeeld motor. Aangezien mijn N95 niet waterdicht is, en niet echt makkelijk aan mijn stuur hangt, heb ik hem in mijn binnenzak. Ik heb vodafone met "onbeperkt" internet.
Dan is het wel erg lekker dat er een GRATIS progje is dat mij met tekst van A naar B stuurt.
Aangezien anderen er wel voordeel aan kunnen hebben dacht ik dat het wel aardig was om te plaatsen. Ik denk namelijk niet alleen in mijn eigen straatje.
Dat had je dus niet moeten doen. Daar komen die extra kosten vandaan. T-Zones accesspoint verwijderen en voortaan alleen maar T-Mobile internet gebruiken. Ook even naar T-Mobile bellen zodat ze die 70 euro crediteren..Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 20:59:
Hallo,
Verwijderd
hmm, als ik dit forum zo lees is de gps ontvangst van mijn 6110 navigator toch echt stukken beter want deze krijgt zelf een goede fiz als ik met de slider ingeschoven in mijn slaapkamer zit, 4m van het raam.
Vandaag (of morgen) zou mijn 4 GB kaartje moeten binnenkomen.
Ik heb nog geen mailtje gehad dat het wederom verzet is naar een latere leverdatum.
Ben benieuwd...
Ik heb nog geen mailtje gehad dat het wederom verzet is naar een latere leverdatum.
Ben benieuwd...
Hmm heb die Sport Tracker even geinstalleerd, straks buien even testenVerwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:04:
[...]
Zoiets als sportstracker?
Verwijderd
Komt'ie dan: kick!
Gisteren had ik een vraag gelanceerd over RDM+ en Java security settings, en dat staat inmiddels alweer 'n paar pagina's terug. Dus bij deze in de herhaling / herkansing...
Heeft hier iemand de Remote Desktop toepassing RDM+ van Shape Services geïnstalleerd??
Ik wel, werkt fantastisch!
Behalve... dat ik de file transfer functie niet werkend krijg!
Bij een poging een bestand van m'n PC naar mijn telefoon te kopiëren krijg ik de foutmelding
) doorgekeken, maar ik kan nergens vinden of ik inderdaad security settings kan veranderen om dit probleem op te lossen.
Iemand enig idee??
Gisteren had ik een vraag gelanceerd over RDM+ en Java security settings, en dat staat inmiddels alweer 'n paar pagina's terug. Dus bij deze in de herhaling / herkansing...
Heeft hier iemand de Remote Desktop toepassing RDM+ van Shape Services geïnstalleerd??
Ik wel, werkt fantastisch!
Ik heb heel m'n telefoon en zelfs de handleiding (!Acces denied. Please check security settings of your device. Exception: Permission = javax.microedition.io.Connector.file.read
Iemand enig idee??
Verwijderd
Welke meerwaarde heeft dit bericht voor de N95 bezitter?Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 08:19:
Ben benieuwd...

Heeft er iemand ervaring met Rabo Mobielbankieren?
Ik heb het aangevraagd maar het werkt helaas niet.
Als ik de pagina wil berijken krijg ik een foutmelding: "Er is iets mis gegaan met de met de verbinding tussen de Rabobank en T-mobile" of ik krijg een network error.
Als ik op de rabobank site kijk bij ondersteunende toestellen staat de N95 er niet bij, maar er staat wel dat andere toestellen ook kunnen werken. Ze moeten SSL-ondersteuning hebben. Dat heeft de standaard browser van de n95 toch?
ps: wap.rabomobiel.nl
Ik heb het aangevraagd maar het werkt helaas niet.
Als ik de pagina wil berijken krijg ik een foutmelding: "Er is iets mis gegaan met de met de verbinding tussen de Rabobank en T-mobile" of ik krijg een network error.
Als ik op de rabobank site kijk bij ondersteunende toestellen staat de N95 er niet bij, maar er staat wel dat andere toestellen ook kunnen werken. Ze moeten SSL-ondersteuning hebben. Dat heeft de standaard browser van de n95 toch?
ps: wap.rabomobiel.nl
Verwijderd
Heb net ff Rabo Mobiel Bankieren geprobeerd, werkt bij mij helaas ook niet. Vind die foutmelding trouwens best briljant..."Er ging iets mis..." haha
Dacht ook dat de N95 standaard browser SSL ondersteunt. Misschien dat 't met Opera wel lukt, iemand?

Dacht ook dat de N95 standaard browser SSL ondersteunt. Misschien dat 't met Opera wel lukt, iemand?
Zijn er mensen die bij een NSP zijn geweest om hun accu te vervangen of iets dergelijks? mijn N95 haalt nog niet eens een dag op zijn accu bij normaal gebruik, alleen bluetooth staat heel de dag aan maar ik heb weinig keus met bluetooth synchronisatie en een bluetooth carkit.
Ze willen niet zomaar een accu vervangen ze willen hem liever opsturen.
Want het zou ook een stroom circuit kunnen zijn of iets anders...
En natuurlijk ga ik niet zomaar me telefoon opsturen want ik heb niet voor niets een telefoon.
En natuurlijk ga ik niet zomaar me telefoon opsturen want ik heb niet voor niets een telefoon.
Ik heb nu opera geinstalleerd en krijg nu wel een echte foutmelding:"U heeft geen mobiele telefon waarmee u een beveiligde verbinding kunt opzetten"Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 09:57:
Heb net ff Rabo Mobiel Bankieren geprobeerd, werkt bij mij helaas ook niet. Vind die foutmelding trouwens best briljant..."Er ging iets mis..." haha![]()
Nou, ik vind het best interessant om te horen dat de 4GB kaartjes leverbaar zijn. Als N95 bezitter dus.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 09:40:
[...]
Welke meerwaarde heeft dit bericht voor de N95 bezitter?
Altijd maar dat gezeik over of iemand wel iets of niet mag tikken. Straks zitten we met z'n allen trillend van angst een verhaal te tikken dat hopelijk door de postcommissie heenkomt.
Ja werkt, geinig proggie wel :-)Albert020 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 08:51:
[...]
Hmm heb die Sport Tracker even geinstalleerd, straks buiten even testen
[ Voor 69% gewijzigd door Albert020 op 29-06-2007 15:09 ]
Verwijderd
Ben nu ruim een week aan het spelen met de N95 en ben behoorlijk tevreden. Vanochtend bij een NSP in Utrecht binnen een kwartier het sliderprobleem opgelost.
Ik blijf met 2 vragen zitten:
Ik heb een Brodit houder voor in de auto (met oplader). Ik wil dat wanneer de N95 in de houder zit en wordt opgeladen de backlight aanblijft. Na het lezen van dit forum dacht ik de oplossing gevonden te hebben met het progje "lights on". Dit werkt echter niet, ik krijg wanneer ik de N95 in de houder steek keurig de vraag of de backlight aan moet blijven, maar na een aantal minuten springt de screensaver aan en gaat het licht weer uit. Ik heb me gek gezocht maar is het zo in te stellen dat wanneer het profiel "auto" is geselecteerd, het licht aanblijft? De time out verlichting is maar in te stellen op 60 seconden.
De tweede vraag die ik heb gaat over het printen vanaf de n95. In de gebruiksaanwijzing staat op blz 72 dat dit mogelijk zou zijn via WLAN, maar wanneer ik dit probeer, begint de N95 alleen maar over bluetooth verbindingen. Is het iemand gelukt om te printen naar een netwerk printer via WLAN
Alvast bedankt
Ik heb een Brodit houder voor in de auto (met oplader). Ik wil dat wanneer de N95 in de houder zit en wordt opgeladen de backlight aanblijft. Na het lezen van dit forum dacht ik de oplossing gevonden te hebben met het progje "lights on". Dit werkt echter niet, ik krijg wanneer ik de N95 in de houder steek keurig de vraag of de backlight aan moet blijven, maar na een aantal minuten springt de screensaver aan en gaat het licht weer uit. Ik heb me gek gezocht maar is het zo in te stellen dat wanneer het profiel "auto" is geselecteerd, het licht aanblijft? De time out verlichting is maar in te stellen op 60 seconden.
De tweede vraag die ik heb gaat over het printen vanaf de n95. In de gebruiksaanwijzing staat op blz 72 dat dit mogelijk zou zijn via WLAN, maar wanneer ik dit probeer, begint de N95 alleen maar over bluetooth verbindingen. Is het iemand gelukt om te printen naar een netwerk printer via WLAN
Alvast bedankt
Ahh dat is mooi voor jou, in heel Amsterdam bij de NSP doen ze nog niks aan het Slider probleem !Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:05:
Ben nu ruim een week aan het spelen met de N95 en ben behoorlijk tevreden. Vanochtend bij een NSP in Utrecht binnen een kwartier het sliderprobleem opgelost.
Alvast bedankt
Verwijderd
Waarom kopen als het gewoon op internet staat? Zoek maar eens in de nieuwsgroepen.Ybox schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:14:
[...]
Ik zoek een Birthday app (om de verjaardagen in de kalender te krijgen). Best Birthday is er een maar alleen te koop met Creditcard of paypal
Ik gebruik zelf het progje SmartProfiles specifiek hiervoor. Erg handig en kleine footprint (gebruikt weinig geheugen). Wel betaal-software, maar met een beetje handigheid (ahum...Emule) is dit makkelijk op te lossenVerwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:05:
Btw Hoe heeft men het slider-probleem opgelost ? Wordt de hele schuif vervangen of repareert men de oude oid ?
[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 29-06-2007 11:48 ]
Ben ik ook wel benieuwt naar, heb overgens alle 3 de NSP in Amsterdam een mail gestuurd hoe het in vredesnaam mogelijk dat in Amsterdam nog geen Slider word gerepareerd van de N95...,dafmay schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:47:
[...]
Btw Hoe heeft men het slider-probleem opgelost ? Wordt de hele schuif vervangen of repareert men de oude oid ?
Terwijl dit in Utrecht binnen 15 min gefixt is

[ Voor 5% gewijzigd door Albert020 op 29-06-2007 11:58 ]
Verwijderd
@dafmay:
Ervoor betalen is geen probleem, als het maar werkt... Ik ga ernaar op zoek. Ik hou me uiteraard aanbevolen voor gratis andere olossingen.....
Er is een nieuw onderdeeltje in gezet, maar geen compleet nieuwe schuif.
Ervoor betalen is geen probleem, als het maar werkt... Ik ga ernaar op zoek. Ik hou me uiteraard aanbevolen voor gratis andere olossingen.....
En alle speling is nu weg, zowel als je het dicht hebt en open, of zit er als je hem dicht hebt nog 1mm speling in ?Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:58:
@dafmay:
Goh, toch prettig dat het op zo'n vrij eenvoudige manier op te lossen is. Kan ook bijna niet anders, want als de kosten hoog zouden zijn, dan gaat Nokia het sliderprobleem niet zomaar door de NSP's laten oplossen.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:58:
@dafmay:
Verwijderd
Er zit nog iets speling in, maar dat is vrijwel verwaarloosbaar. Je merkt nu ook dat er weerstand is bij het openschuiven, hij gaat ook niet meer vanzelf open nu (als je hem uit broekzak haalt).
Aha dat is interessante info, wb meer weerstand vd slider. Ik heb namelijk zelf het sliderprobleem opgelost dmv stukje tape (zie ergens in dit forum) op rail van begeleiding slider. En dat levert ook een spelingvrije slider op, maar inderdaad met iets meer weerstand dan voorheen. Lijkt erop dat ik mijn slider dus eigenlijk niet hoef te laten repareren. Ik had namelijk gehoopt dat na vervangen van slider deze iets soepeler zou gaan.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:14:
Er zit nog iets speling in, maar dat is vrijwel verwaarloosbaar. Je merkt nu ook dat er weerstand is bij het openschuiven, hij gaat ook niet meer vanzelf open nu (als je hem uit broekzak haalt).
[ Voor 11% gewijzigd door dafmay op 29-06-2007 12:19 ]
Maar als je hem gewoon dicht hebt, zit er dus nog wat speling in ?Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:14:
Met lopen hoor je dat geklik dus nog steeds als je hem beweegt aan je oor ?
[ Voor 8% gewijzigd door Albert020 op 29-06-2007 12:22 ]
Verwijderd
Als je er van boven op drukt geen speling meer, bij het schuiven naar boven en beneden mischien nog een kwart mm. Echt niet meer de moeite.
off topic: gisteren mooi moment : in de auto naar CNN zitten kijken waarop een commercial voor de N95 te zien was... Had niet gedacht dat je tv kon kijken met de beperkte snelheid van web 'n walk van tmobile
off topic: gisteren mooi moment : in de auto naar CNN zitten kijken waarop een commercial voor de N95 te zien was... Had niet gedacht dat je tv kon kijken met de beperkte snelheid van web 'n walk van tmobile
Pardon!?Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 09:40:
Sorry maar hou jij eens je kritiek even heel snel voor je!?
Er zitten hier N95 bezitters met smart te wachten voor de eerste persoonlijke (uitgebreide) reviews betreft het kaartje en de functionaliteit i.c.m de Nokia N95.
Gezien het feit dat deze belofte steeds word uitgesteld naar een latere datum qua levering was dit puur ter vermelding dat de geinteresseerde binnenkort eindelijk een review kunnen gaan verwachten.
Dus gezien het feit dat het ook een hele kleine post was die je niet eens had hoeven lezen, is JOU reactie een duidelijk geval van totaal geen enkele meerwaarde noch respect.

Maar goed...
Eigenlijk kwam ik even wat posten om iets met jullie te delen wat wel degelijk meerwaarde heeft voor de meeste N95 gebruikers.
Er is een nieuwe game engine genaamd Fuse.
Deze maakt o.a gebruik van de OpenGL ES functionaliteit die o.a terug te vinden is in de N95.
Niet langer is System Rush je enige hardware accelerated game om te spelen en te showen!
Het spel dat er momenteel gebruik van maakt is namelijk Global Race.
(Er is ook een variant van het spel dat onder de naam Raging Thunder gaat. Beetje verwarrend dus.)
Informatie over beide zijn op een site te lezen, namelijk www.globalrace.net
Op de site kun je ook een account aanmaken die je weer kunt gebruiken vanaf de N95 om via WiFi of anderzijds extra tracks te downloaden en online te racen.
Een gameplay video (QuickTime) is HIER te vinden.
Download HIER het spel zelf.
Om het spel te kunnen downloaden is waarschijnlijk het aanmaken van een account op dat forum vereist!
Het topic dat ik gelinkt heb bevat de GRATIS variant van het spel en is volledig legaal te downloaden.
(Let op! Raging Thunder is gek genoeg niet gratis en zowiezo niet beschikbaar voor S60V3, Global Race dus weer wel.)
Verwijderd
Alleen jammer dat ik dat woensdag al gepost had....
Maar goed...
Eigenlijk kwam ik even wat posten om iets met jullie te delen wat wel degelijk meerwaarde heeft voor de meeste N95 gebruikers.
[...] Global Race [...]
Whahahaha LOLVerwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:55:
[...]
Alleen jammer dat ik dat woensdag al gepost had.
Mee eens.. Alleen is het kaartje dus allang verkrijgbaar bij The PhoneHouse. Ik weet niet hoe groot je een review verwacht, maar ik heb hem al. En ik heb ook al kort gepost wat ik er van vind.Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:25:
[...]
Pardon!?![]()
Sorry maar hou jij eens je kritiek even heel snel voor je!?![]()
Er zitten hier N95 bezitters met smart te wachten voor de eerste persoonlijke (uitgebreide) reviews betreft het kaartje en de functionaliteit i.c.m de Nokia N95.
Gezien het feit dat deze belofte steeds word uitgesteld naar een latere datum qua levering was dit puur ter vermelding dat de geinteresseerde binnenkort eindelijk een review kunnen gaan verwachten.
Dus gezien het feit dat het ook een hele kleine post was die je niet eens had hoeven lezen, is JOU reactie een duidelijk geval van totaal geen enkele meerwaarde noch respect.
Mischien even de moeite nemen om een zoekopdracht te doen...Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:21:
Kan iemand mij vertellen of het gebruik van GPS en wireless lan ook nog kosten geeft?

Verwijderd
Nee, GPS is gratis en Wlan accesspoints ook. In die zin dat je natuurlijk wel bepaalde accesspoints hebt waar je pas na betaling op in mag loggen, maar dat zie je snel genoeg (dan wordt er wel om een inlognaam en wachtwoord gevraagd). Je zult dus niet achteraf voor verassingen komen te staan.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:21:
Kan iemand mij vertellen of het gebruik van GPS en wireless lan ook nog kosten geeft?
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 09:40:
[...]
Het is terechte kritiek op deze poster m.i. daar er geen enkele meerwaarde is gezien het ontbreken van details die het voor een forumlezer interessant kan maken. Er wordt nl. geen melding gemaakt van prijs, betreffende (web)winkel en eventuele gemaakte afspraken.Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:25:
[...] Pardon!?![]()
Sorry maar hou jij eens je kritiek even heel snel voor je!?![]()
Dus gezien het feit dat het ook een hele kleine post was die je niet eens had hoeven lezen, is JOU reactie een duidelijk geval van totaal geen enkele meerwaarde noch respect.![]()
Maar goed...
. knip...
Het betreffende bericht hoort meer thuis op zijn weblog:
Over respect gesproken: het onbreekt nogal wat forumlezers aan respect voor de huisregels hier en dat stoort me enorm. Men kick eigen berichten omhoog als men niet snel genoeg antwoord krijgt. De rode waarschuwende tekst m.b.t. illegale software is net weg vand dit forum en er wordt alweer gezeurd over cracks en Route 66. Er lopen hier 1 dags leden rond die alleen maar hun eigen vraag belangrijk vinden en nooit de moeite nemen om anderen ook eens te helpen.Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 08:19:
Ben benieuwd...
Dit forum is geweldig maar zou 'n stuk prettiger lezen als men zich eens een beetje ging houden aan de huisregels hier en sowieso de netiquette in het algemeen. Wie de schoen past...
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2007 16:09 ]
Jongens en meisjes!!
De N95 staat er weer tussen bij Nokia Maps.
http://mobilesearch.nokia.com/A4160036?maps
Ik neem aan dat dit een herziende versie is van de vorige. Dit is toch eigenlijk ook
een teken dat de nieuwe firmware wat langer op zich laat wachten?
Ik neem aan dat dit een herziende versie is van de vorige. Dit is toch eigenlijk ook
Everything Can Help!
Ach wie zal het zeggen, het blijft gewoon rustig afwachten...MichaelK1985 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:51:
Jongens en meisjes!!
En toen was het weer offline
... Hij is weer verdwenen uit de lijst.
Echt stom zeg !
Echt stom zeg !
Everything Can Help!
Verwijderd
sorry , maar de n95 staat er bij mij niet tussenMichaelK1985 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:51:
Jongens en meisjes!!
Ja hij is er weer tussenuit gehaald. Kon hem ook niet downloaden. Gaf een bad gateway error. Misschien zijn ze er nog mee bezigVerwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:18:
[...]
sorry , maar de n95 staat er bij mij niet tussen
Hij stond er namelijk echt tussen.
Everything Can Help!
Verwijderd
Misschien ligt het aan mij maar ik zie de n95 er niet tussenMichaelK1985 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:51:
Jongens en meisjes!!
Als je hem mij kan sturen.. of ergens kan uploaden. Kan ik even kijken of het een andere versie is, maar op de server van smart2go staat nog dezelfde...MichaelK1985 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:51:
Jongens en meisjes!!
Hij staat nog op de site.. alleen in command tags haha
[ Voor 5% gewijzigd door Mau_Maus op 29-06-2007 14:25 ]
Verwijderd
yep, accu was binnen een halve dag leeg, ingeleverd bij NSP, opgestuurd naar Nokia, telefoon opnieuw ingeregeld en afgesteld, na een dag of tien retour, nu minimaal 24 uur te gebruiken.PSYch0landeR schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:47:
Zijn er mensen die bij een NSP zijn geweest om hun accu te vervangen of iets dergelijks? mijn N95 haalt nog niet eens een dag op zijn accu bij normaal gebruik, alleen bluetooth staat heel de dag aan maar ik heb weinig keus met bluetooth synchronisatie en een bluetooth carkit.
maar bluetooth de hele dag aan blijft natuurlijk stroom vreten.....
Hmm toch weer even over die 4gb kaartjes, ik hoor verhalen dan 4gb wel werkt in de N95 maar hij ziet maar 2gb ookal zit er 4gb in, heeft iemand hier evaring mee ?
[ Voor 53% gewijzigd door Albert020 op 29-06-2007 14:35 ]
Hij ziet gewoon de volle 4 gb hoor....Albert020 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:35:
Hmm toch weer even over die 4gb kaartjes, ik hoor verhalen dan 4gb wel werkt in de N95 maar hij ziet maar 2gb ookal zit er 4gb in, heeft iemand hier evaring mee ?
Verwijderd
Hmm, op die site ging ik naar download, dan naar kiezen voor mobile search, daar staat N95 bij, dutch, en downloaden.........na 5 minuten Proxi ErrorVerwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:20:
[...]
Misschien ligt het aan mij maar ik zie de n95 er niet tussen
Klopt, dit had ik gisteren ook. We moeten gewoon geduldig zijn. Liever een uitontwikkelde update dan een overhaaste.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:55:
[...]
Hmm, op die site ging ik naar download, dan naar kiezen voor mobile search, daar staat N95 bij, dutch, en downloaden.........na 5 minuten Proxi Error
Ja... Sorry maar tis al tijdje duidelijk dat het er op werkt...Albert020 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:58:
[...]
Ja ok, maar kun je ook meer dan 2 gb opslaan ?
Nokia Care Line gebeld en zei zeggen dat de N95 4gb niet ondersteunt, hij ziet maar 2gb zeggen ze als je er 4gb in zet zegt ie wel 4gb maar je kunt niet meer dan 2gb opslaan!, ik zuig dit niet uit me duim !Mau_Maus schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:03:
[...]
Ja... Sorry maar tis al tijdje duidelijk dat het er op werkt...
Daarom mijn vraag, wie heeft er 4gb in en heeft meer dan 3gb ingebruik ?
[ Voor 15% gewijzigd door Albert020 op 29-06-2007 15:16 ]
Verwijderd
Ik probeerde ook die andere oplossing via sms....koentjuh schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:02:
[...]
Klopt, dit had ik gisteren ook. We moeten gewoon geduldig zijn. Liever een uitontwikkelde update dan een overhaaste.
Ik kreeg de sms:
Palvelussa tapahtui odottamaton virhe. sinua ei ole laskutettu.
An unexpected error occured in the service, you have not been charged.
waaruit ik opmaak dat een rekening krijgen in het Fins wordt uitgesproken als Laskutettu
Meer dan 2GB dan toch? ik heb 2,2GB in gebruik. En ik zeg niet dat je het uit je duim zuigt. Maar er zijn al meer meldingen geweest dat het werkt. Maareuh op de site van Sandisk staat dat het wel wordt ondersteunt. Misschien haalt dat je over de streep? Want dan blijft het een wellus nietus verhaal, als je de Nokia Care Line blijft geloven.... (Wat ik best begrijp)... Maar ik zeg je dat het werkt. Dus dat kan je dan aannemen of niet... dat is aan jouAlbert020 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:14:
[...]
Nokia Care Line gebeld en zei zeggen dat de N95 4gb niet ondersteunt, hij ziet maar 2gb zeggen ze als je er 4gb in zet zegt ie wel 4gb maar je kunt niet meer dan 2gb opslaan!, ik zuig dit niet uit me duim !
Daarom mijn vraag, wie heeft er 4gb in en heeft meer dan 3gb ingebruik ?
[ Voor 15% gewijzigd door Mau_Maus op 29-06-2007 15:32 ]
Ok als het bij jou werkt, dan is het zo en werkt het idd, dan zit Nokia Care uit zijn nek te *****Mau_Maus schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:25:
[...]
Meer dan 2GB dan toch? ik heb 2,2GB in gebruik. En ik zeg niet dat je het uit je duim zuigt. Maar er zijn al meer meldingen geweest dat het werkt. Maareuh op de site van Sandisk staat dat het wel wordt ondersteunt. Misschien haalt dat je over de streep? Want dan blijft het een wellus nietus verhaal, als je de Nokia Care Line blijft geloven.... (Wat ik best begrijp)... Maar ik zeg je dat het werkt. Dus dat kan je dan aannemen of niet... dat is aan jou
Moet ik alleen nog even zien te vinden waar ik die 4gb kaartjes voor een
redelijke prijs kan kopen, vindt 80 eurie een beetje te veel van het goede.....
Thanksss
[ Voor 10% gewijzigd door Albert020 op 29-06-2007 15:40 ]
Nou uit nek lullen zal wel meevallen. Ze willen gewoon nog geen aansprakelijkheid hebben voor als het niet (goed) werkt denk ik...Albert020 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:36:
[...]
Ok als het bij jou werkt, dan is het zo en werkt het idd, dan zit Nokia Care uit zijn nek te *****![]()
Moet ik alleen nog even zien te vinden waar ik die 4gb kaartjes voor een redelijk prijs kan kopen, vindt 80 eurie een beetje veel geld..........
Thanksss
Net nieuwe telefoon, net nieuwe techniek sd kaartjes... Zolang hun niet zeggen dat het ondersteund wordt. Kunnen ze ook nergens op gepakt worden... Vandaar
Kan je doen op www.sallandautomatisering.nl. Die van mij krijg ik als het goed is vandaag binnen, maja heb hem dan ook 8 juni besteld. Het is wel ff geduld hebben dus...Albert020 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:36:
[...]
Ok als het bij jou werkt, dan is het zo en werkt het idd, dan zit Nokia Care uit zijn nek te *****![]()
Moet ik alleen nog even zien te vinden waar ik die 4gb kaartjes voor een
redelijke prijs kan kopen, vindt 80 eurie een beetje te veel van het goede.....
Thanksss
En misschien ligt het wel aan het merk of de 4GB microSD kaart het wel of niet goed doet op de N95. Die van Sandisk zou het dus wel moeten doen!
[ Voor 11% gewijzigd door lauw8 op 29-06-2007 15:43 ]
Deze prijs staat me meer aan, alleen de w8 tijd is langber dan 20 dagen......lauw8 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:42:
[...]
Kan je doen op www.sallandautomatisering.nl. Die van mij krijg ik als het goed is vandaag binnen, maja heb hem dan ook 8 juni besteld. Het is wel ff geduld hebben dus...
En misschien ligt het wel aan het merk of de 4GB microSD kaart het wel of niet goed doet op de N95. Die van Sandisk zou het dus wel moeten doen!
[ Voor 3% gewijzigd door Albert020 op 29-06-2007 16:45 ]
Beste Mensen....
Ik weet niet of deze onderwerp al een keer was gepost of niet, dus ik vraag het nog een keer.
Als mijn N95 op 15.5 mb Max idle staat voor mijn "system memory" (81mb phone memory over), is er dan een manier zoals de vroeger Windows Media dat je met een balk je geheugen kan verschuiven van phone memory "meer memory allocaten" naar je system memory ??
Ik heb nu bv 15.5 mb als ik idle sta. Dan open ik IM+ en Fring en dan kieper me system memory naar rond de 7mb. DAT BETEKEND....dat ik geen memory meer krijg van Sysbian OS, om een 3e applicatie te openen. Mijn system memory is dan zogenaamd "VOL" !
Via de proggie "Taskman" kan je jouw geheugen checken en refreshen/comprimeren etc..maar niet extra geheugen ergens anders gaan allocaten naar je system memory
Via de proggie "Memup" kan je ook je memory defreg/refreshen etc....maar dat lost mijn probleem ook niet op.
Iemand hierop een oplossing? tks.
Ik weet niet of deze onderwerp al een keer was gepost of niet, dus ik vraag het nog een keer.
Als mijn N95 op 15.5 mb Max idle staat voor mijn "system memory" (81mb phone memory over), is er dan een manier zoals de vroeger Windows Media dat je met een balk je geheugen kan verschuiven van phone memory "meer memory allocaten" naar je system memory ??
Ik heb nu bv 15.5 mb als ik idle sta. Dan open ik IM+ en Fring en dan kieper me system memory naar rond de 7mb. DAT BETEKEND....dat ik geen memory meer krijg van Sysbian OS, om een 3e applicatie te openen. Mijn system memory is dan zogenaamd "VOL" !
Via de proggie "Taskman" kan je jouw geheugen checken en refreshen/comprimeren etc..maar niet extra geheugen ergens anders gaan allocaten naar je system memory
Via de proggie "Memup" kan je ook je memory defreg/refreshen etc....maar dat lost mijn probleem ook niet op.
Verwijderd
Je moet het geheugen gewoon afkwatsen en fripsen, it's so simple. Lukt dat niet, dan kun je altijd weer terugflutsen.Morfling schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:51:
Beste Mensen....
"...afkwatsen en fripsen..."Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:01:
[...]
Je moet het geheugen gewoon afkwatsen en fripsen, it's so simple. Lukt dat niet, dan kun je altijd weer terugflutsen.
haha lekker duidelijk
"...afkwatsen en fripsen..."
moet ik hierop ingaan of gewoon wachten op een serieuze antwoord?
[ Voor 48% gewijzigd door Morfling op 29-06-2007 17:25 ]
Ik zou gewoon even glimlachen en lekker genieten van je vrijdagmiddag en inderdaad wachten of er wellicht iemand anders een iets minder fripserig antwoord heeftMorfling schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:18:
"...afkwatsen en fripsen..."
Dank voor deze einde-weeks glimlachVerwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:01:
[...]
Je moet het geheugen gewoon afkwatsen en fripsen, it's so simple. Lukt dat niet, dan kun je altijd weer terugflutsen.

Ik zie bij de vrienden van Salland 4 van die 4 GB kaartjes van Sandisk. Welke werkt er? Allemaal? Ze varieren in prijs en snelheid. (gewoon, ultra II, ultra III enzo).
Wat dacht je van de Micro?zaphod_b schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 18:06:
Ik zie bij de vrienden van Salland 4 van die 4 GB kaartjes van Sandisk. Welke werkt er? Allemaal? Ze varieren in prijs en snelheid. (gewoon, ultra II, ultra III enzo).
Deze moet je hebben, kost 56 Eurie

MEER INFO SANDISK
[ Voor 13% gewijzigd door Albert020 op 29-06-2007 19:12 ]
Op mijn oude Nokia 6680 had ik een applicatie waarmee ik afgeschermd met een code gegevens kon plaatsen als adressen en rekeningnummers.
Weet iemand een vergelijkend programma voor de N95?
Wie van de tweakers spotte ik vandaag bij T-Mobile shop Woensel
Kwam zijn N95 met slider probleem omruilen. Hij werd opgestuurd zei dat vrouwtje en ze weten van het probleem. Blijkbaar zijn er al een stuk meer daar ingeleverd.
Kwam zijn N95 met slider probleem omruilen. Hij werd opgestuurd zei dat vrouwtje en ze weten van het probleem. Blijkbaar zijn er al een stuk meer daar ingeleverd.
Verwijderd
Wat dacht je van Handy Safe?R-Alph schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:07:
Op mijn oude Nokia 6680 had ik een applicatie waarmee ik afgeschermd met een code gegevens kon plaatsen als adressen en rekeningnummers.
Verrek!Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:55:
[...]
Alleen jammer dat ik dat woensdag al gepost had.
Je hebt gelijk.
Weet je dat ik daar 2 keer voor moest lezen daarnet voordat ik je postje vond tussen alle meuk?
Kun je nagaan hoe makkelijk ik erover heen ben gegaan omdat ik geen zin heb om elke post aandachtig door te gaan lezen daar er zoveel herhaald word aan vragen e.d.!
Oh.Mau_Maus schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:23:
Mee eens.. Alleen is het kaartje dus allang verkrijgbaar bij The PhoneHouse. Ik weet niet hoe groot je een review verwacht, maar ik heb hem al. En ik heb ook al kort gepost wat ik er van vind.
Dat heb ik gemist dan, denk ik.
Op welke pagina stond dit?
Leuk en wel!Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:44:
Het is terechte kritiek op deze poster m.i. daar er geen enkele meerwaarde is gezien het ontbreken van details die het voor een forumlezer interessant kan maken. Er wordt nl. geen melding gemaakt van prijs, betreffende (web)winkel en eventuele gemaakte afspraken.
Over respect gesproken: het onbreekt nogal wat forumlezers aan respect voor de huisregels hier en dat stoort me enorm. Men kick eigen berichten omhoog als men niet snel genoeg antwoord krijgt. De rode waarschuwende tekst m.b.t. illegale software is net weg vand dit forum en er wordt alweer gezeurd over cracks en Route 66. Er lopen hier 1 dags leden rond die alleen maar hun eigen vraag belangrijk vinden en nooit de moeite nemen om anderen ook eens te helpen.
Dit forum is geweldig maar zou 'n stuk prettiger lezen als men zich eens een beetje ging houden aan de huisregels hier en sowieso de netiquette in het algemeen. Wie de schoen past...
Maar jij bent geen moderator.
Ik zie je immers ook niet zeiken over anderen heen.
In ene krijg ik een reactie en nu kom je met een heel moralistisch verhaal over de regels en weet ik wat nog meer.
Als je issues hebt, dan ga je maar naar een modje toe.
Ik blijf erbij dat mijn bericht klein en onschuldig was en voor sommige er wel baat bij hebben.
(Zie ook de poster die dit bevestigde op de vorige pagina en eveneens verbaasd was over jou reactie richting mij.)
[ Voor 76% gewijzigd door Darkwolf_1982 op 29-06-2007 22:31 ]
8 GB is er ook al, maar de N95 kan jammer genoeg nu alleen nog 4 gieg aan. Dit is echter wel te verhelpen met een software update.Albert020 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:00:
[...]
Deze moet je hebben, kost 56 Eurie
[afbeelding]
MEER INFO SANDISK
Ja het is er al een tijdje maar nog niet voor de consument... Eerst kwam Samsung ermee en nu Sandisk. Bedoel toen prototype N95 bekend werd gemaakt, zeg je toch ook niet: Hij is er al...DaannO schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 22:28:
[...]
8 GB is er ook al, maar de N95 kan jammer genoeg nu alleen nog 4 gieg aan. Dit is echter wel te verhelpen met een software update.
Beetje verwarrend voor sommige. Ik geloof dat ie einde van dit jaar verwacht wordt al... Dat is wel snel
Heeft iemand de Nokia mail for Exchange voor de N95 al kunnen vinden? Volgens deze post zou je het nu van Nokia moeten kunnen downloaden.
De toepassing staat er bij mij (na bijwerken van de catalogi) wel tussen, maar de website die wordt geopend na het aanklikken van de toepassing kent de N95 nog niet.
De toepassing staat er bij mij (na bijwerken van de catalogi) wel tussen, maar de website die wordt geopend na het aanklikken van de toepassing kent de N95 nog niet.
Sandisk is de 8gb variant nu al aan het verschepen.Mau_Maus schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 22:36:
[...]
Ja het is er al een tijdje maar nog niet voor de consument... Eerst kwam Samsung ermee en nu Sandisk. Bedoel toen prototype N95 bekend werd gemaakt, zeg je toch ook niet: Hij is er al...
Beetje verwarrend voor sommige. Ik geloof dat ie einde van dit jaar verwacht wordt al... Dat is wel snel
Ja, dus hij is er nog niet... bedankt voor de bevestigingDaannO schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 22:57:
[...]
Sandisk is de 8gb variant nu al aan het verschepen.
Verwijderd
Heb ook de Brodit autohouder (met oplader) icm 'Lights On". Bij mij werkt het perfect. Backlight blijft aan, na het positief beantwoorden van de vraag, totdat de N95 weer uit de houder wordt genomen.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:05:
...
Ik heb een Brodit houder voor in de auto (met oplader). Ik wil dat wanneer de N95 in de houder zit en wordt opgeladen de backlight aanblijft. Na het lezen van dit forum dacht ik de oplossing gevonden te hebben met het progje "lights on". Dit werkt echter niet, ik krijg wanneer ik de N95 in de houder steek keurig de vraag of de backlight aan moet blijven, maar na een aantal minuten springt de screensaver aan en gaat het licht weer uit.
...
Vind je dat zelf niet een beetje mierenneukerij? Op papier geef ik je groot gelijk, maar ik denk niet dat iedereen morgen naar de winkel rent en die kaartjes massaal gaat inslaan. Ze zullen vast nog wel een weekje wachten.Mau_Maus schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 23:03:
[...]
Ja, dus hij is er nog niet... bedankt voor de bevestiging
Meningen verschillen echter.
Verwijderd
Waar kan ik vinden dat de N95 geen 8GB ondersteund? Het enige verschil voor de N95 tussen SD en SDHC is het bestandssysteem. Als 'ie 4GB ondersteund zou 'ie ook 8GB moeten ondersteunen..
De telefoon moet het wel kunnen plaatsen allemaal dus daar is denk ik een software update voor nodig.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 23:48:
Waar kan ik vinden dat de N95 geen 8GB ondersteund? Het enige verschil voor de N95 tussen SD en SDHC is het bestandssysteem. Als 'ie 4GB ondersteund zou 'ie ook 8GB moeten ondersteunen..
Er zijn er genoeg die grotere geheugenkaartjes willen. Als er morgen 8 gb is wil ik die graag snel hebben. Mensen die een n95 hebben behoren best tot het publiek die ook zon kaart willen kopen.. En lijkt me sterk dat ze er volgende week al zijn als de 4gb pas net uit is. Ook markt technisch niet echt slim. En ik zeg deze dingen niet om jou af te kraken. Maar ik haat valse hoop. En misschien heb je gelijk. Maar inderdaad op papier klopte het niet, zoals jij het zei. Maar dat is wel hoe de mensen het hier lezen.DaannO schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 23:13:
[...]
Vind je dat zelf niet een beetje mierenneukerij? Op papier geef ik je groot gelijk, maar ik denk niet dat iedereen morgen naar de winkel rent en die kaartjes massaal gaat inslaan. Ze zullen vast nog wel een weekje wachten.
Meningen verschillen echter.
Lijkt mij ook...Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 23:48:
Verwijderd
Ik heb afgelopen week een 4 Gb gekocht bij Phonehouse a 79 Euro. Daar informeerde ik naar de 8 Gb kaarten. Volgens de PH Manager zijn die er ook pas net maar het op de markt brengen duurt altijd lang.
Als voorbeeld haalde hij de 4 Gb kaarten aan: daar had Phonehouse ruim een jaar op moeten wachten. De kans dat dat met de 8Gb ook zo gebeurd, zou erg groot zijn, aldus de Phonehous manager. Die zijn pas rond het 2e kwartaal 08 te verwachten.
Als voorbeeld haalde hij de 4 Gb kaarten aan: daar had Phonehouse ruim een jaar op moeten wachten. De kans dat dat met de 8Gb ook zo gebeurd, zou erg groot zijn, aldus de Phonehous manager. Die zijn pas rond het 2e kwartaal 08 te verwachten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Ontopic!!
Ontopic!!