Over dit onderwerp heb ik hier al eens een bijdrage geschreven.Anoniem: 149387 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 18:46:
Ik lees overal van als je zelf je N95 unbrand dat dan je garantie vervalt. Maar als je het bij een NSP laat doen, dan hou je je garantie. Wat doen die NSP's dan zo anders als wanneer je het zelf doet dan?
Behalve dat, kan je als er iets is toch gwoon je product code weer veranderen naar hoe hij was als branded. Ik zie het probleem niet echt? Of geeft iemand mij hier een duidelijke verklaring
Hier wat informatie, die helpt je misschien verder.Spurlie schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 19:55:
Kan iemand mij misschien gedetailleerde informatie over de interne gps ontvanger bezorgen? Ik ben dan vooral geinteresseerd in hoeveel kanalen de gps ontvanger gebruikt.
50 MB via 8 KB/s duurt 50 * (1000/8) = 5250 seconden. Je moet dus bijna anderhalf uur op volle snelheid data binnenhalen om aan die 50 MB te komen met PIT.Tweakman schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 20:38:
[...]
Moet je zeker wel goed je best doen om met PIT snelheid 50MB te halen in een dag ?
Anoniem: 221088
Je kan ook meerdere berichten quoten in 1 bericht hoor!
Ik dacht ik laat 't even weten
Dat is bekend en dat doe ik heel soms ook wel. Maar het is bewerkelijker.Anoniem: 221088 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 23:23:
Je kan ook meerdere berichten quoten in 1 bericht hoor!
Ik reageer gewoon als ik een bijdrage heb gelezen. Daarna ga ik verder met lezen en regaeer nog eens als ik daar de behoefte toe voel.
Er is ook iets voor te zeggen om niet quotes uit verschillende bijdragen op te nemen in een reactie. Het wordt onoverzichtelijk als mensen dan weer op mij willen reageren.
Moderators, wat heeft de voorkeur?
Anoniem: 196119
ikzelf heb buitenshuis ook meestal rond de 10 / 11 satellieten kunnen ontvangen met R66ButcherJF schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 21:51:
[...]
Gedetailleerde info over de Texas Instruments GPS 5300 is vrij simpel te googlen, en er staat al ergens een pdf-je van op dit forum. Vwb je vraag over het aantal kanalen is misschien de demo van het volgende progje wel leuk: ViewRanger.
Hier wordt mbv deze applicatie een fix met 11 satellieten gemeld. Ik kom (binnenshuis in de binnenstad) niet verder dan 4.
Niet een exact antwoord, maar in ieder geval een begin?
Hebben al meer mensen gemerkt dat sinds de softwareupdate de levensduur van de accu iets langer is
Ja klopt, dat heb ik ook gemerkt, gaat nu 3 dagen mee inplaats van 2 dagen...back2basic schreef op zondag 22 juli 2007 @ 02:36:
Hebben al meer mensen gemerkt dat sinds de softwareupdate de levensduur van de accu iets langer is![]()
Anoniem: 215701
Zoja de mijne is terug binnen bij photo-hall.Daar lag trouwens een n 95 zonder slider probleem maar kreeg hem niet geruild na 2 maanden .Nu hebben ze hem opgestuurd .Ik ben eens benieuwd wat de oplossing gaat zijn.
En dit wil ik ook nog even kwijt.Zo gaat t-mobile met haar klanten om.
Geachte heer,
Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende
reactie.
U heeft vernomen dat de Nokia N95 niet los wordt verkocht in de T-Mobile
Shop in Maastricht. Wij vinden het zeer vervelend dat u dit is verteld. Het
is namelijk wel mogelijk om een los toestel aan te schaffen in de T-Mobile
Shops. Momenteel geldt er een verkoopprijs van 563,50 euro voor dit toestel.
Indien u het betreffende toestel nog wilt aanschaffen, dan verzoeken wij u
om weer terug te gaan naar deze winkel. Als de T-Mobile Shop wederom het
toestel niet zonder abonnement wil verkopen, dan kunt u de medewerker
contact op laten nemen met T-Mobile Klantenservice zodat dit alsnog in orde
gemaakt kan worden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV
Ik terug naar deze winkel met dit email.Daar werd ik gewoon aan de deur gezet met het volgende antwoord .Ga maar een paar hondert meter verder en koop je daar maar een n95 maar niet hier.
Voor mij nooit t mobile meer.
En dit wil ik ook nog even kwijt.Zo gaat t-mobile met haar klanten om.
Geachte heer,
Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende
reactie.
U heeft vernomen dat de Nokia N95 niet los wordt verkocht in de T-Mobile
Shop in Maastricht. Wij vinden het zeer vervelend dat u dit is verteld. Het
is namelijk wel mogelijk om een los toestel aan te schaffen in de T-Mobile
Shops. Momenteel geldt er een verkoopprijs van 563,50 euro voor dit toestel.
Indien u het betreffende toestel nog wilt aanschaffen, dan verzoeken wij u
om weer terug te gaan naar deze winkel. Als de T-Mobile Shop wederom het
toestel niet zonder abonnement wil verkopen, dan kunt u de medewerker
contact op laten nemen met T-Mobile Klantenservice zodat dit alsnog in orde
gemaakt kan worden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Ik terug naar deze winkel met dit email.Daar werd ik gewoon aan de deur gezet met het volgende antwoord .Ga maar een paar hondert meter verder en koop je daar maar een n95 maar niet hier.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 215701 op 22-07-2007 10:46 ]
Ik vind het een nette mail. Zo kun je het ook bekijken. Daarnaast, ik ben pas overgestapt naar T-Mobile en werd werkelijk uitstekend geholpen in de winkel. Maar, misschien heb ik iets gemist, waarom wil je per se een los toestel in de T-Mobile winkel kopen? Zijn er geen interessantere opties dan?
Ik zou weer mailen naar T-Mobile klantenservice, dit kan natuurlijk zo niet.Anoniem: 215701 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 10:44:
[...]
Met vriendelijke groet,
Bedankt voor de heldere bijdrage.Het kan dus zo zijn dat vodafone zegt niks meer voor je te willen doen, maar dat Nokia nog altijd op de fabrieksgarantie kan worden aangesproken.erikd_o schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 23:02:
[...]
Over dit onderwerp heb ik hier al eens een bijdrage geschreven.
Goed om te lezen, heb zelf namelijk de update gedaan naar firmware 12.0.013 omdat ik gebruik wou maken van Agps. Als vodafone dat onmogelijk maakt, dan moet ik maar de unbranded software erop zetten. Tegen de tijd dat vodafone met de nieuwe software komt, kan ik die er altijd nog op zetten hopelijk.
Sorry voor de vertraging (wegens vakantie), maar hier is ie dan!
Nokia N95 Deel 6
Daar graag verder, modjes dit topic mag dicht.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Ontopic!!
Ontopic!!