Ik heb ook al 2 weken problemen met telfort UMTS!!! krijg precies dezelfde melding...
Heb al 3 keer met telfort gebeld, ene keer zeggen ze dat er nog een storing is, andere keer sturen ze instellingen... Echt verstand hebben ze niet!!!
Vandaag weer gebeld en weer schepen ze af met een storing... Ik zit al 2 weken zonder internet op mn foon.. geen mail en verdere syncen!
Nu bellen ze mij terug zodra de storing is opgelost.
Lijkt me raar 2 weken lang storing en dat er verder weinig op internet over te vinden is.. Gebruikt dan verder bijna niemand telfort internet????!!!!
[/quote]
UMTS-storing treft Telfort-klanten
Donderdag 19 juli 2007, 15:55 - Het netwerk van Telfort heeft te kampen met een UMTS-storing, waardoor diverse klanten van Telfort problemen ondervinden met hun mobiele internetverbinding.
eKudos MSN Reporter NUjij.nl 4 reacties Door Judith Groot
De klantenservice van Telfort meldt dat de storing 16 juli is begonnen. Volgens de klantenservice is Telfort hard aan de slag om de storing te verhelpen.
KPN-woordvoerder Steve Hufton stelt echter dat hij niets weet van een grootschalige storing. Wel geeft hij aan dat het mogelijk is dat er een zendmast niet werkt, waardoor er lokaal een storing op kan treden.
Klanten die bellen naar Telfort krijgen middels een vooraf opgenomen bandopname wel direct te horen dat er sprake is van een storing.
Woordvoerster Sandra Schoenmakers van Telfort was op het moment van schrijven niet bereikbaar voor commentaar.
http://www.webwereld.nl/c...reft-telfort-klanten.html