Screens kan ik nu niet maken (zit op me werk) kan het wel even vertellen, tis namelijk veel hetzelfde als in het filmpje.
1. Toestel uitzetten, ingeschoven. Achterklepje eraf, batterij eruit halen.
2. Haal de achtercover eraf (rustig aan iets naar buiten trekken, eerst 1 zijde los dan de andere. Het voelt best wel fragile, maar t zijn eigenlijk 4 plakkertjes die het zo vast houden.)
3. Aan de kant waar je speling hebt (denk bij de rode knop) schroef je de drie schroefjes los die aan de zwarte rail vastzitten. Hier heb je dus de Torx-5 schroevedraaier voor nodig. (voor het beeld zie het youtube filmpje)
http://nl.youtube.com/watch?v=BaEVJeRE8iU
4. Als de drie schroevjes los zijn kan je de rail eruit halen, je kan hiervoor de slider een stukje optillen. Dit zou vrij makkelijk moeten gaan.
5. De rail heeft een korte zijde (die ligt tussen slider en telefoon) en een lange zijde (daar waar de schroefgaatjes zitten.) Ik heb het stukje tape op de korte zijde gedaan.
dwarsdoorsnede:
|
| <- dwarsdoorsnede rail
|
| ____
|____ |
--------' <- tape (bijv. tesa, isolatietape, zwart)
6. Til je slider een stukje omhoog en plaats het railtje (met de tape) terug op zijn plek. Zorg ervoor dat het rubberen stripje wat onder de rail zit correct blijft zitten.
7. Leg de slider nu weer op zijn plek en schroef het railtje weer vast met de drie schroefjes.
8. Achtercover er weer op en voila klaar is kees.
Net zoals in de tutorial in de post van Dafmay, maar ik dan ook alleen aan de kant waar de slider speling heeft (op 1 railtje uitgevoerd dus) en in plaats van aan de binnekant, dan dus over de korte zijde heen geplakt van de rail.
[
Voor 6% gewijzigd door
martincm op 19-07-2007 11:04
]