Nokia N95 Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 22 Laatste
Acties:
  • 42.157 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weekkey
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-02-2021
Servor schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 09:24:
[...]

Het stomme is, ik wou het toch even checken, ik heb die optie zelf niet (meer?). Weet zeker dat ik 'm wel eens voorbij heb zien komen, maar kan 'm nu echt niet meer vinden. Welke firmware heb jij?
De allerlaatste (V 12.0.013) en ik heb een nederlandse Vodafone versie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223668

Ik heb ook al 2 weken problemen met telfort UMTS!!! krijg precies dezelfde melding...
Heb al 3 keer met telfort gebeld, ene keer zeggen ze dat er nog een storing is, andere keer sturen ze instellingen... Echt verstand hebben ze niet!!!

Vandaag weer gebeld en weer schepen ze af met een storing... Ik zit al 2 weken zonder internet op mn foon.. geen mail en verdere syncen! :(

Nu bellen ze mij terug zodra de storing is opgelost.
Lijkt me raar 2 weken lang storing en dat er verder weinig op internet over te vinden is.. Gebruikt dan verder bijna niemand telfort internet????!!!!
[/quote]

UMTS-storing treft Telfort-klanten

Donderdag 19 juli 2007, 15:55 - Het netwerk van Telfort heeft te kampen met een UMTS-storing, waardoor diverse klanten van Telfort problemen ondervinden met hun mobiele internetverbinding.
eKudos MSN Reporter NUjij.nl 4 reacties Door Judith Groot

De klantenservice van Telfort meldt dat de storing 16 juli is begonnen. Volgens de klantenservice is Telfort hard aan de slag om de storing te verhelpen.

KPN-woordvoerder Steve Hufton stelt echter dat hij niets weet van een grootschalige storing. Wel geeft hij aan dat het mogelijk is dat er een zendmast niet werkt, waardoor er lokaal een storing op kan treden.

Klanten die bellen naar Telfort krijgen middels een vooraf opgenomen bandopname wel direct te horen dat er sprake is van een storing.

Woordvoerster Sandra Schoenmakers van Telfort was op het moment van schrijven niet bereikbaar voor commentaar.

http://www.webwereld.nl/c...reft-telfort-klanten.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-05 13:32
dafmay schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 19:01:
Symbian Freak heeft de Change Log van v11.0.026 naar v12.0.013 geplaatst :

N95 Changelog

Het zijn me nogal wat verbeteringen/veranderingen ! Ik kan uit het artikel niet opmaken of het om de officiele Nokia versie gaat, en ik had eigenlijk geen zin om er tijd aan te besteden. Dus voor wat het waard is...
Daar ik nog geen mega anthousiaste dingen had gelezen nog van deze laatste firmware besloot ik deze lijst maar eens te lezen.
Op deze lijst zat ik ook te wachten eigenlijk daar het ook dit keer mij weer heeft overgehaald om de firmware update te doen.
Chapeau aan Nokia! Wat een lijst weer zeg!
Voor de mensen die nog geen firmware upgrade hebben gedaan: aanrader!
De snelheids verbeteringen over de algehele user interface zijn nog duidelijker te merken qua verbetering dan de vorige firmware.
Als ik nu de Gallery open dan zie ik niet eens meer dat hij de thumbnails even snel inlaadt.
Het is nu PLOP! en alles staat voor je neus zonder dat hij nog even snel de thumbnails moet weergeven stuk voor stuk.
Ook het multimedia menu laadt wederom een stuk sneller wat wel prettig is.
Zal nog eens even gaan stress testen met de browser en wat multitask benchmarking om te kijken hoe veel er daadwerkelijk aan verbetering is aangebracht in het verbeterde "Out of memory" preventie door beter geheugen management! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218740

Heb de slider ook gefixt met tesa power tape, maar krijg de slider dan hast niet meeer heen en weer. Deze tape is voor mij dus net iets te dik. Heb het nu met tesa afplak tape gedaan en nu is het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-05 13:53
Anoniem: 218740 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 12:00:
Heb de slider ook gefixt met tesa power tape, maar krijg de slider dan hast niet meeer heen en weer. Deze tape is voor mij dus net iets te dik. Heb het nu met tesa afplak tape gedaan en nu is het goed.
Ja té dik tape gaat niet werken. Probeer ook eerst 1 kant te doen, dan pas indien nodig de andere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136760

Bij mijn 6233 was het zo (naar mijn ervaring) zo dat bij het aanzetten van dual mode (dus gebruik makend van UMTS/HSDPA) dat de batterij veel sneller leegraakte dan dat ik hem alleen op gsm mode had staan.

Heeft iemand deze ervaring ook bij de N95 of kan ik hem gerust op dual mode laten staan? Batterij capaciteit is namelijk nogal belangrijk voor mij, omdat ik veel bel redt ik het altijd net 1 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05:42
Weekkey schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 09:21:
[...]

prima tip. ik zie nu 3.5g in mijn scherm i.p.v. 3g.
hmm vaag ik zie bij Verbindingen geen Packet Data maar wel Packet-ggvns ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weekkey
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-02-2021
Albert020 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 12:53:
[...]

hmm vaag ik zie bij Verbindingen geen Packet Data maar wel Packet-ggvns ?
klopt, die is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Anoniem: 136760 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 12:53:
Bij mijn 6233 was het zo (naar mijn ervaring) zo dat bij het aanzetten van dual mode (dus gebruik makend van UMTS/HSDPA) dat de batterij veel sneller leegraakte dan dat ik hem alleen op gsm mode had staan.

Heeft iemand deze ervaring ook bij de N95 of kan ik hem gerust op dual mode laten staan? Batterij capaciteit is namelijk nogal belangrijk voor mij, omdat ik veel bel redt ik het altijd net 1 dag.
In geval van de N95, als dualmode wordt gekozen én umts is niet beschikbaar, dan blijft de telefoon steeds zoeken en dit kost sap. Maar ik vermoed dat als connectie met umts eenmaal loopt, dat het dan waarschijnlik niet zo veel meer batterij zal kosten. Heb zelf geen ervaring, aangezien ik (nog) geen umts gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dafmay schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 12:16:
[...]

Jouw post is een klassieke "spuit-elf"actie :?
ooooh wat errug zeg, foei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-05 21:46
sl1200 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:14:
Heeft iemand van jullie zo'n 2-in-1 simkaart adapter in gebruik in zijn N95? Ik vroeg me af of zo'n adapter wel past tussen de accu en de batterijklep aangezien die twee relatief strak over elkaar liggen.
Ik wilde zelf de gok wagen en 1 adapter bestellen op internet, maar ik kan nu niet meer vinden waar ze te koop zijn voor rond de €5 (zoals een paar maanden terug).
Voorbeeld van de adapter
Ik wil liever niet gaan knippen in mijn simkaartjes of deze softwarematig proberen te rippen, maar zo'n adapter gebruiken waar 2 hele simkaarten in passen. De boel moet wel in zijn geheel passen in mijn N95 uiteraard ;)
Ik herinnerde me deze post toen ik dit tegen kwam. Ik weet niet of het nog nodig is, maar als je op eBay (.co.uk) zoekt met 'super ghost sim' zijn ze daar te koop. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Bedoeling van het forum is elkaar helpen met N95 issues, én relevant nieuws te melden. Het komt op mij altijd nogal lullig over als iemand zoals jij niet eens de moeite neemt om eerst te lezen wat anderen te melden hebben. In plaats daarvan maar beginen te blèren. Dus ja...ik kan mij daaraan ergeren. Doe eens wat meer moeite en waardeer wat anderen doen ook eens.

Lekker off-topic weer. Zal wel vrijdagmiddag zijn ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Oei!
Een ding heb ik al wel gemerkt met de nieuwe firmware (en ik lees dat ik niet de enige ben): sommige software zal niet langer installeren op je N95.
Je krijgt dan de melding dat het certificaat geexpireerd is.
De volgende applicaties kreeg ik niet meer geinstalleerd
- Bantumi GL
- S-Tris 2
- DivX player

Bantumi GL ga ik toch wel heel erg missen eigenijk! Dit is niet zo mooi! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dafmay schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 12:15:
[...]

Ja té dik tape gaat niet werken. Probeer ook eerst 1 kant te doen, dan pas indien nodig de andere kant.
Echt een super overbodige posting zeg. Dit staat al zo vaak op het forum. Neem eens de moeite om het forum door te nemen of je antwoord al eens door een ander gegeven is. Foei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225319

Anoniem: 223668 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 14:46:
[...]

Echt een super overbodige posting zeg. Dit staat al zo vaak op het forum. Neem eens de moeite om het forum door te nemen of je antwoord al eens door een ander gegeven is. Foei.
Foei. deze is dus ook overbodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 14:29:
Oei!
Een ding heb ik al wel gemerkt met de nieuwe firmware (en ik lees dat ik niet de enige ben): sommige software zal niet langer installeren op je N95.
Je krijgt dan de melding dat het certificaat geexpireerd is.
De volgende applicaties kreeg ik niet meer geinstalleerd
- Bantumi GL
- S-Tris 2
- DivX player

Bantumi GL ga ik toch wel heel erg missen eigenijk! Dit is niet zo mooi! ;(
Ook niet als je de datum een jaartje terug zet, dan het progje installeert, en dan de datum weer terug zet naar vandaag ???

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78574

Anoniem: 225319 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 15:06:
[...]

Foei. deze is dus ook overbodig
Je haalt me de woorden uit de mond. Degene die zelf het hardst zeiken "zoek, is al lang aan de beurt geweest" vervuilen het forum zelf ook met deze opmerkingen....
Als alle commentaar op dubbele postings niet was geuit dan scheelde dat een hoop berichten. Als je je d'r echt aan ergert dan solliciteer als MOD en laat die het werk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05 22:24
[...]

Mensen, GROW UP en schei toch uit met altijd commentaar te geven op elkaar.

@ dafmay, als je niet geintresseert bent in bepaalde post sla ze dan gewoon over, door erop te reageren komen er alleen nog maar meer overbodige post.
Jouw post is een klassieke "spuit-elf"actie
btw, check even wat onderaan het topic staat onder de noemer "Waarschuwing"

Persoonlijk erger ik me veeeeel meer aan opmerkingen op offtopic posts dan aan de offtopic post zelf en ik denk velen met mij hier!

[ Voor 7% gewijzigd door digital-IMEI op 20-07-2007 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Beste mensen, het advies is (zoals altijd geweest) in dit forum...EERST zelf zoeken en dan pas vragen gaan stellen of nieuwtjes posten. Dat scheelt een hoop vervuiling en irritatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225319

Sjengcity schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 15:08:
[...]
Mensen, grow-up schij toch uit met altijd commentaar te geven op elkaar.
@ dafmay, als je niet geintresseert bent in bepaalde post sla ze dan gewoon over, door erop te reageren komen er alleen nog maar meer overbodige post.

[...]

btw, check even wat onderaan het topic staat onder de noemer "Waarschuwing"

Persoonlijk erger ik me veeeeel meer aan opmerkingen op offtopic posts dan aan de offtopic post zelf en ik denk velen met mij hier!
Goed gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
[...]

Echt een super overbodige posting zeg. Dit staat al zo vaak op het forum....
Inderdaad, zowel door mij als een aantal anderen, al een maand geleden op dit forum ge-post. Maar ik blijf altijd proberen om anderen te helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05 22:24
dafmay schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 15:10:
Beste mensen, het advies is (zoals altijd geweest) in dit forum...EERST zelf zoeken en dan pas vragen gaan stellen of nieuwtjes posten. Dat scheelt een hoop vervuiling en irritatie.
Daar heb je inderdaad groot gelijk mee, maar... De post van sailor34 over de changelog
was geen vraag of iets dergelijks en alleen maar bedoeld (neem ik aan) als extra informatie.
Dat die link net een paar posts hoger ook al stond, ok had hij kunnen zien maar is het dan zo erg als er 2 keer informatie wordt gegeven?
Ik zie liever dingen 2 keer gezegd worden dan helemaal niet. Als dingen 2 keer gevraagd worden is het een ander verhaal.

edit:
Inderdaad, zowel door mij als een aantal anderen, al een maand geleden op dit forum ge-post. Maar ik blijf altijd proberen om anderen te helpen...
je post net voor me maar je bevestigd meteen wat ik bedoel.

Maarjah ik zal er maar over ophouden want ook deze discussie vervuilt het topic ook meer dan genoeg.

Edit: post hier beneden, thx!

[ Voor 12% gewijzigd door digital-IMEI op 20-07-2007 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Sjengcity schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 15:08:
[...]
Mensen, GROW UP en schei toch uit met altijd commentaar te geven op elkaar.

Je hebt helemaal gelijk. Ik ergerde mij aan de manier waarop sailor het "nieuws" in de groep gooide, klaarblijkelijk zonder eerst te hebben gelezen. Ik dacht dat dat toch ook wel de bedoeling is in dit forum, een beetje moeite doen en waardering opbrengen voor anderen. Maar ik zal mij voortaan (proberen) in (te ) houden.

Edit : Sjengcity je was mij net voor :) Einde van dit chapter...weer verder met leuke/zinvolle reacties.

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 20-07-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-05 13:42
Weekkey schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 09:59:
[...]

De allerlaatste (V 12.0.013) en ik heb een nederlandse Vodafone versie. :P
Ik heb firmware 12.0.013 en ook niet (meer???) die optie om HSDPA apart aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
PSYch0landeR schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 09:51:
Schijnt dat je die optie alleen ziet als je een 3G connectie heb...

Tevens is het zo dat sinds een half jaar KPN sim kaarten op UMTS en HSDPA kunnen en daarvoor moest je een zo genoemde Usim hebben.
Ik pis dus naast de pot met een oude sim....
1 telefoontje naar de klantenservice en je hebt binnen twee werkdagen je USIM. Na ontvangst nog even bellen om hem te laten activeren en direct na dat gesprek is je oude sim buiten werking.
Info hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:10
erikd_o schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 23:25:
[...]

Dat kost toch evenveel als een gewoon abonnement plus de prijs van een Zorgeloos Internet Blox?
Je kunt ook bij het afsluiten kiezen voor een jaar lang die Blox voor de helft van de prijs, maar dat lever je dubbel en dwars in op de toestelprijs. Ook bij Vodafone moet het uit de lengte of de breedte komen.
Iemand die weet of dit ook geldt in het buitenland?

En weet iemand waar ik de instellingen van het achtergrondmenu kan veranderen? Dat daar bijvoorbeeld mijn huidige locatie komt te staan oid? Of wordt dat 3d party software? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Zijn hier mensen die echt serieuze problemen hebben met de nieuwe firmware V12?

Als ik de forums van Nokia lees zijn er echt onwijs veel mensen waarbij de telefoon spontaan vast slaat en het scherm verkeerd uitlijnd.

Ik heb alleen dat het lichtje van m'n play funtie aan de rechterzijde oplicht als ik hem dichtschuif.

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-05 16:17
MichaelK1985 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:25:

Als ik de forums van Nokia lees zijn er echt onwijs veel mensen waarbij de telefoon spontaan vast slaat en het scherm verkeerd uitlijnd.

Ik heb alleen dat het lichtje van m'n play funtie aan de rechterzijde oplicht als ik hem dichtschuif.
Ja, dat is ook het enige dat ik heb, maar dat ie een keertje oplicht lig ik niet van wakker. Ben zeer tevreden met het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30

Bron ? ben wel benieuwd

Dat lichtje idd. Hoop eigenlijk dat ze dat later als waarschuwings ledje gaan gebruiken (voor bij berichten enzo) lijkt me mega handig d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
erikd_o schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 15:32:
[...]

Ik heb firmware 12.0.013 en ook niet (meer???) die optie om HSDPA apart aan te zetten.
Deze gaat volgens mij vanzelf aan als je in de buurt van een onvangstmast zit, hier op de hoek staat er een op het dak, als ik ga internetten met me phone krijg ik nu steeds 3.5G, voorheen was dat altijd 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223931

...
Bij mij werkt de koptelefoon van Nokia niet meer. Ik kan de knopen 'Play >', Bw << , volume etc niet meer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ButcherJF schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 14:19:
[...]

Ik herinnerde me deze post toen ik dit tegen kwam. Ik weet niet of het nog nodig is, maar als je op eBay (.co.uk) zoekt met 'super ghost sim' zijn ze daar te koop. Succes!
Ik was het niet maar ik heb het ook nodig. Heb je hier ervaring mee? Ik begreep dat dan 3G of 3.5 niet zouw werken. Iemand ervaring hierin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180282

pfff, heel Gent afgereden achter een torx5, brico, gamma, standaard....
nergens te vinden ...
Weet iemand waar ik dit kan vinden in het Gentse ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Anoniem: 180282 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 17:41:
pfff, heel Gent afgereden achter een torx5, brico, gamma, standaard....
nergens te vinden ...
Weet iemand waar ik dit kan vinden in het Gentse ?
Ik kon hem gisteren bij de Praxis ook niet krijgen, heb dus maar gelijk een
hele complete set aangeschaft voor € 12,99
Je weet mar nooit waar je het nog eens een keer voor kunt gebruiken :9

Maar ja, dit is natuurklijk geen Gentse maar Amsterdamse hahahahahaha LOL

[ Voor 7% gewijzigd door Albert020 op 20-07-2007 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V21
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-04 20:44

V21

Lol @ hierboven :)

zowel bij de gamma als karwei hadden ze geen torx5 in Leeuwarden..
Ben naar een electronica speciaal zaak gegaan en daar hadden ze nog paar liggen voor 6,95..

Ik heb nu ook een -perfecte- slider. Ik raad het iedereen aan om te doen! Het is ook enorm simpel..
Ik heb wel dikkere tape gebruikt dan die standaard tesa afplaktape, ik had toen namelijk nog steeds speling.

Heb het toestel vandaag net binnen, maar loopt regelmatig vast..ik wil graag upgraden naar de nieuwste firmware, maar heb een branded Vodafone toestel..ik volg dit topic al een tijdje maar uitgebreide uitleg of een tutorial heb ik tot dus ver nog niet kunnen vinden..

Ook ik wil graag af van al die Vodafone meuk..Tips altijd welkom(!)

Slider fix roelt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Anoniem: 223931 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:52:
[...]

Bij mij werkt de koptelefoon van Nokia niet meer. Ik kan de knopen 'Play >', Bw << , volume etc niet meer gebruiken.
Misschien vergrendeld met dat kleine schuifje aan de zijkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Albert020 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:45:
[...]

Deze gaat volgens mij vanzelf aan als je in de buurt van een onvangstmast zit, hier op de hoek staat er een op het dak, als ik ga internetten met me phone krijg ik nu steeds 3.5G, voorheen was dat altijd 3G
Precies, bij mij werkt HSDPA nu vanzelf. Ik hoef het niet meer aan te zetten, maar kan het ook niet uitzetten. Geen behoefte aan ook trouwens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Deze computers die jaloers zijn op de N95 zag ik hier en wilde ik jullie niet onthouden.
Nokia gaat ver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
erikd_o schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 18:23:
Deze computers die jaloers zijn op de N95 zag ik hier en wilde ik jullie niet onthouden.
Nokia gaat ver!
Whahaha nou ja zeg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
Anoniem: 223931 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:54:
[...]

Ik was het niet maar ik heb het ook nodig. Heb je hier ervaring mee? Ik begreep dat dan 3G of 3.5 niet zouw werken. Iemand ervaring hierin?
Neen, geen ervaring mee. Wist dat er vraag naar was en kwam dit tijdens het surfen tegen. In dat forum lijken de reacties positief trouwens.
Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:49:
[...]

(...)

Zal nog eens even gaan stress testen met de browser en wat multitask benchmarking om te kijken hoe veel er daadwerkelijk aan verbetering is aangebracht in het verbeterde "Out of memory" preventie door beter geheugen management! :)
Ik ben het sinds de upgrade alleen nog tegengekomen bij de trialversie van het appje Skyecaller. Hiermee kun je ipv het standaard kleine picje (:*)) een schermvullende aan je contacten koppelen. Ik denk trouwens dat dit niet aan de N95 ligt, maar aan het appje? Kan volgens mij niet omgaan met de bestandsgrootte van de door de N95 geschoten foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

V21 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 18:03:
Lol @ hierboven :)
Ook ik wil graag af van al die Vodafone meuk..Tips altijd welkom(!)
mag hier niet. ff googlen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

erikd_o schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 18:18:
[...]

Misschien vergrendeld met dat kleine schuifje aan de zijkant?
Heb ik ook al naar gekeken maar helaas nog steeds geen verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Doet bij jullie in Visual Radio het 'zenders zoeken' het wel?
Bij mij kan ik eindeloos blijven doorklikken in het continentenoverzicht.
Het heeft het gedaan, begin mei, toe ik hem net had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221439

ohw jongen ohw :(
ik probeerde mn n95 als webcam te gebruiken en t werkte ook maar toen... viel die uit..
nu komt t niet verder dan de nokia scherm.... steeds weer maar nokia...
kan iemand me helpen t te fixen :(.... kan je resetten zonder telefoon aan t te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220033

ff een vraag over de firm update.. gedaan.. en ook nog goed gegaan.. op 1 ding na.. hij geeft aan onbetrouwbare software gevonden te hebben... en de enige app. die ik kwijt ben is mijn Tomtom... Legale versie met externe muis... wat kan ik hier aan doen of wie kent het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Anoniem: 221439 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 22:53:
ohw jongen ohw :(
ik probeerde mn n95 als webcam te gebruiken en t werkte ook maar toen... viel die uit..
nu komt t niet verder dan de nokia scherm.... steeds weer maar nokia...
kan iemand me helpen t te fixen :(.... kan je resetten zonder telefoon aan t te zetten?
Met welke toepassing gebruikte je hem als webcam? Mobiola? WWIGO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221439

erikd_o schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 23:06:
[...]

Met welke toepassing gebruikte je hem als webcam? Mobiola? WWIGO?
mobiola...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een vraag... de update gedaan, denk ik mooi van al die oude thema's af te zijn... niet dus.. stonden op mijn kaart.. Maar hou verwijder ik ze? als je erop staat en "C"ingedrukt houd werkt niet.. iemand dit al opgelost? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Die heb ik een keer getest met N95 en Vista, ging goed. Geluk gehad dus!

Harde reset: Tijdens opstarten groene belknop + 3 + * tegelijkertijd ingedrukt houden. Let op: Alles komt weer terug op de fabrieksinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127014

Anoniem: 220033 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 23:48:
Nog een vraag... de update gedaan, denk ik mooi van al die oude thema's af te zijn... niet dus.. stonden op mijn kaart.. Maar hou verwijder ik ze? als je erop staat en "C"ingedrukt houd werkt niet.. iemand dit al opgelost? Alvast bedankt!
Verwijderen via toepassingbeheer...
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V21
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-04 20:44

V21

Hij geeft bij mij in de Nokia Application Installer aan dat de inhoud van mijn telefoon niet kan worden uitgelezen door dit programma?

Programma's aan de linkerkant naar rechts plaatsen om te installeren lukt wel...anders om niet..is er een andere manier op programma's van je telefoon te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
zenica schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 14:34:
[...]

Als je het toestel op stil zet of aangepaste vergadering zo als ik doe heb je geen last er van. Je hoort de sluiter van de camera dan alleen maar niet dat sljooooock geluid als je foto neemt :P
Een andere optie: zet de waarschuwingstonen in je profielen uit en je hoort dat zo mooi door jou omschreven geluid ook niet.

Tipje: Begin in SMS (en andere tekstapps) een nieuwe regel door 3 keer achter elkaar 0 in te drukken, of via het eenmaal indrukken van * en het selecteren van het symbool met het pijltje naar links ('enter-symbool').
En nu ik toch bezig ben: een SMS verstuur je gemakkelijker en sneller door de 'groene toets' in te drukken ipv via de opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127014 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 01:17:
[...]

Verwijderen via toepassingbeheer...
8)
Ja dat dacht ik ook, maar daar staan ze na de up date niet meer, heb al met verkenner op de kaart lopen zoeken, maar daar zag ik ook niks.... Iemand nog een tip??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Ik kan op mijn N95 toch gewoon Potcast luisteren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierPul
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-01-2022

BierPul

2 koffie graag

Kreeg gister toch even de schrik van mn leven :|

Had visite en iemand pleurt een glas sinas over mn N95 :(

Gelijk droog gemaakt natuurlijk en alles werkt naar behoren, alleen mn toetsen bij mn display plakken (aan de binnenkant). Weet iemand een how to te staan waar in uitgelegd staat hoe ik het toetsenbordje kan verwijderen na een goede sop beurt loopt ie waarschijnlijk weer als een dolle :)

Ja man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
Anoniem: 220033 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 10:10:
[...]

Ja dat dacht ik ook, maar daar staan ze na de up date niet meer, heb al met verkenner op de kaart lopen zoeken, maar daar zag ik ook niks.... Iemand nog een tip??
Misschien hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06-2024
Anoniem: 221114 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 21:29:
Bij een Belgische blokker kwam ik een merkloze GSM lader tegen (uit China) a 3.99 Euro. Het is een soort van noodladertje waar 4 AAA batterijen in geplaatst worden. Daarna kun je hem op diverse GSM's aansluiten. Helaas zit er gee en kleine Nokia aansluiting bij. Het toeval wil echter dat ik een klein kabeltje heb dat de grote Nokia omzet naar de kleine stroomaansluiting en het werkt zo prima!

Dit overigens in tegenstelling tot een paar weken geleden: toen heb ik een dure gsm lader gekocht met ingebouwde accu maar die laadde helaas mijn N95 niet.
Hoi
Ik zou voorzichtig zijn met een willekeurige lader te gebruiken.
Laatst een oude nokialader (blokmodel) gebruikt omdat ik op het werk geen andere beschikbaar had.

Nu ligt mijn toestel al 3 weken bij KPN (of daar waar zij 'm heen gestuurd hebben).
Batterijmanagement zou kapot zijn en er is nog geen vervangend toestel.

Volgens KPN zjin de oudere laders wat minder stabiel en zouden daardoor ongeschikt zijn voor de huidige fragile komponenten(?)

Ik baal in ieder geval wél dat ik dus al 3 weken geen toestel heb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmaarten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-01 13:41
Pushmail voor de N95..... :*) :*) :*)

PUSHMAIL!!! intro

Directe download link

hebben jullie deze al draaiend met Gmail?
Zo ja hoe? Mij lukt het niet.....

[ Voor 37% gewijzigd door bmaarten op 21-07-2007 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
BierPul schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 10:59:

Gelijk droog gemaakt natuurlijk en alles werkt naar behoren, alleen mn toetsen bij mn display plakken (aan de binnenkant). Weet iemand een how to te staan waar in uitgelegd staat hoe ik het toetsenbordje kan verwijderen na een goede sop beurt loopt ie waarschijnlijk weer als een dolle :)
Als je in het servicemanual kijkt, dat je via zoeken kan vinden, zie je dat het toetsenbordje niet uit elkaar wordt gehaald, maar als geheel uit het toestel wordt verwijderd. Je zou het blokje in een mild sopje kunnen gooien en dan snel goed droog maken, bv. met een föhn. Succes.
Mocht het niet lukken, dan kost een nieuwe hier € 15,90 (artikelnummer 17897). Middellange levertermijn, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
bmaarten schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 12:10:
Pushmail voor de N95..... :*) :*) :*)

PUSHMAIL!!! intro

Directe download link

hebben jullie deze al draaiend met Gmail?
Zo ja hoe? Mij lukt het niet.....
Beetje oud nieuws, want:
erikd_o schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 06:32:
Eindelijk is Mail for Exchange er voor de N95. De geruchten dat het er nooit zou komen, omdat de N95 geen 'bussiness' toestel is, zijn hiermee ontzenuwd.
Ik heb het geïnstalleerd. Straks op het werk nog even de juiste instellingen er in en dan moet duidelijk zijn of het echt werkt.
Het is voor MS Exchange, niet voor GMail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmaarten
Artikel is van gistermiddag...Maar heb ook MS mail ...
Misschien die maar is proberen.
Progje werkt wel oke.
Bestaat er dan ook een goed progje voor Gmail?

[ Voor 17% gewijzigd door bmaarten op 21-07-2007 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien??? Wereld tip!!! ben ze allemaal kwijt!! echt mega lopen zoeken, dus bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
bmaarten schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 12:24:
Artikel is van gistermiddag...Maar heb ook MS mail ...
Misschien die maar is proberen.
Progje werkt wel oke.
Bestaat er dan ook een goed progje voor Gmail?
GMail heeft een goed werkende mobiele applicatie, staat hier. Is geen pushmail. Iets als GMail notifier voor mobiel zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmaarten
Ja klopt die heb ik al...Maar altijd zelf progje opstarten enzo..en heb mijn inbox van email ingesteld maar die haalt eens per half uur op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
bmaarten schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 12:37:
Ja klopt die heb ik al...Maar altijd zelf progje opstarten enzo..en heb mijn inbox van email ingesteld maar die haalt eens per half uur op...
Tja, klopt. wat dat betreft is het zelfs een achteruitgang ten opzichte van mijn stokoude i-mode dingetje. Als je daar mail heen stuurt heeft ie het direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-03 22:54
erikd_o schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 12:33:
[...]

GMail heeft een goed werkende mobiele applicatie, staat hier. Is geen pushmail. Iets als GMail notifier voor mobiel zou mooi zijn.
Geen pushmaill of notifier, maar wel heel close :

Ik heb de Vodafone Zorgelijk Blox, en daarbij heb je mogelijkheid om gratis je mail door te laten sturen naar je mobiel (max 10 MMS per dag).

Ik heb in Gmail een filter aangemaakt waarin ik mail (van een aantal vrienden) laat doorsturen naar mijn Vodafone-account (mail0612345678@vodafone.nl). Bij Vodafone het doorsturen geactiveerd, en het werkt als een tierelier. En als je 10 mails doorgestuurd hebt gekregen, krijg je een MMS dat dit de laatste voor vandaag was.

Tja, 't is jammer van die 50MB, anders was het echt een super-provider :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Verdorie, wil ik net die slider gaan fixen, zit er helemaal klaar voor: schroevendraaier setje, rolletje tape, schaar, alles - schiet ik ten eerste uit met een schroevendraaiertje over de back cover, mooie kras erover (had ik al gezegd dat ik lomp was?), maar goed, die is te vervangen, kom ik er daarna achter dat ik helemaal geen Torx 5 heb. :X. Was er domweg vanuit gegaan dat die er wel tussen zou zitten (heb van alles, maar Torx gaat maar tot de 6 bij mij!).

Grrrrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Tweakman schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 13:21:
[...]

Geen pushmaill of notifier, maar wel heel close :

Ik heb de Vodafone Zorgelijk Blox, en daarbij heb je mogelijkheid om gratis je mail door te laten sturen naar je mobiel (max 10 MMS per dag).

Ik heb in Gmail een filter aangemaakt waarin ik mail (van een aantal vrienden) laat doorsturen naar mijn Vodafone-account (mail0612345678@vodafone.nl). Bij Vodafone het doorsturen geactiveerd, en het werkt als een tierelier. En als je 10 mails doorgestuurd hebt gekregen, krijg je een MMS dat dit de laatste voor vandaag was.

Tja, 't is jammer van die 50MB, anders was het echt een super-provider :Y
Naar MMS doorsturen is inderdaad ook wel een idee voor bepaalde berichten.
Ik laat al mijn GMail doorsturen naar Vodafone Mail. Met de N95 haal ik vervolgens de headers van de mail automatisch op, maar helaas kan dat niet vaker dan een keer per 30 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Tweakman schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 13:21:
[...] Ik heb de Vodafone Zorgelijk Blox, [...]
Nu ben ik echt heel erg aan het twijfelen of dit een opzettelijke of een opzetteloze verschrijving is.

Serieus:
Tot voor kort kon je als Vodafone klant op de website zien wat je dataverbruik was, en hoeveel er nog van je maandelijkse 50 MB Zorgeloos Internet Blox over was. Op dit moment staat dat er niet meer bij. Nu je dat niet meer kan zien maakt dat het inderdaad steeds meer een Zorgelijk Blox, want na drie maanden overschrijding binnen een periode van twaalf maanden gaan ze je de volgende maand het meerverbruik in rekening brengen.

[ Voor 0% gewijzigd door erikd_o op 21-07-2007 14:09 . Reden: overbodige regeleinden verwijderd in quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:59
waar staat dat van die drie maanden?

En overigens, je kan toch in je eigen telefoon zin wat je dataverkeer is? Tel de up en down load op en je ziet wat er nog over is van de maand. Of je belt even met de klantenservice, die kunnen je ook vertellen wat je data verbuik is.

OVer die 50 mb, ik snap dat het krap aanvoelt. Hopelijk gooien ze de grens iets omhoog als ze echt daadwerkelijk gaan rekenen voor elke mb boven het limiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmaarten
koentjuh schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 14:40:

En overigens, je kan toch in je eigen telefoon zin wat je dataverkeer is? Tel de up en down load op en je ziet wat er nog over is van de maand. Of je belt even met de klantenservice, die kunnen je ook vertellen wat je data verbuik is.

OVer die 50 mb, ik snap dat het krap aanvoelt. Hopelijk gooien ze de grens iets omhoog als ze echt daadwerkelijk gaan rekenen voor elke mb boven het limiet.
Vodafone gaat klanten bellen (eerst waarschuwing via sms) die extreem veel gebruiken (boven de 50/60 mb).
En inderdaad 3 maanden houden ze aan.
De 50mb is momenteel een test limiet. Mensen die er momenteel overheen komen krijgen dus voorlopig alleen een waarschuwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
koentjuh schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 14:40:

Dat van die drie maanden staat hier.
Je kunt inderdaad in de telefoon zien wat je dataverkeer is. Op de eerste van de maand de teller op nul stellen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227103

Servor schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 13:37:
Verdorie, wil ik net die slider gaan fixen, zit er helemaal klaar voor: schroevendraaier setje, rolletje tape, schaar, alles - schiet ik ten eerste uit met een schroevendraaiertje over de back cover, mooie kras erover (had ik al gezegd dat ik lomp was?),
Kijk, daar ben ik dus ook zo bang voor, want ben absoluut a-technisch en als de dood dat ik wat fout doe wat onhelstelbaar blijkt:(
Daarom heb ik de fix voor dummies gedaan zie http://nl.youtube.com/watch?v=OA7-PWw6LVw. werkt ook prima (absoluut geen speling meer) en je hoeft niks open te schroeven...
OK, een plakkertje is zichtbaar als je op de achterkant kijkt met links de slider uit, maar wie let daar nou op??? (ik kan er mee leven)
Het zit er nou 2 weken op, en ben er heel tevreden mee

Jerke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982

Ik neem aan dat je dit persoon ondertussen hebt laten inslapen?
Althans ik had het wel geweten als iemand zo iets zou flikken! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215017

met contactcleaner spray en dan rustig en niet teveel en dat eroverheen spuiten
dat wil wel werken t.m. dat deed het bij mij wel

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
heb me telefoon weer terug met een nieuwe display en stevige slider
wereldwijd garantie mensen ik heb het in zweden laten fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149387

Ik lees overal van als je zelf je N95 unbrand dat dan je garantie vervalt. Maar als je het bij een NSP laat doen, dan hou je je garantie. Wat doen die NSP's dan zo anders als wanneer je het zelf doet dan?

Behalve dat, kan je als er iets is toch gwoon je product code weer veranderen naar hoe hij was als branded. Ik zie het probleem niet echt? Of geeft iemand mij hier een duidelijke verklaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

bmaarten schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 14:44:
Vodafone gaat klanten bellen (eerst waarschuwing via sms) die extreem veel gebruiken (boven de 50/60 mb).
*proest* extreem veel? Niet om het een of ander maar dat verbruik ik per dag :) Het is danwel het langzamere TMobile PIT, maar ik hoef lekker nergens op te letten voor 9,50 p.m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-03 14:29
Kan iemand mij misschien gedetailleerde informatie over de interne gps ontvanger bezorgen? Ik ben dan vooral geinteresseerd in hoeveel kanalen de gps ontvanger gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
  • Laatst online: 26-03 22:54
Anoniem: 136100 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 18:58:
[...]

*proest* extreem veel? Niet om het een of ander maar dat verbruik ik per dag :) Het is danwel het langzamere TMobile PIT, maar ik hoef lekker nergens op te letten voor 9,50 p.m.
Moet je zeker wel goed je best doen om met PIT snelheid 50MB te halen in een dag ? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213783

Ik kan niet zeggen dat ik onwijs fan ben van de 'tape op m'n slider' oplossing, om de speling weg te nemen. Het is uiteindelijk gelukt, maar wel met de volgende nadelen:

1. Het koste mij dik 1,5 uur om het goed te krijgen. De speling bleef met álleen het Tesa tape.
Dus nog 2 lagen plakband erbij gedaan. Nu is 't goed.
2. Slider gaat nu redelijk zwaar. Met 2 miniscule druppeltjes sloten-olie is 't wel iets beter...
3. Er is een grote kans dat Nokia gaat piepen als m'n toestel binnen nu en 9 maanden stuk gaat...
Doordat ik 5 keer heb moeten testen (in en uit elkaar geschroefd), zitten er een aantal krasjes op
dat metalen plaatje. Dus hoop dat garantie hierdoor niet verlopen is.
4. Er zit rechts van m'n slider nu een kleine opening (frame tot body) i.v.t. de linkerzijde.

Samengevat....de speling is weg! Hoera..!! Maar had wellicht liever gewacht op een oplossing
van Nokia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-05 23:15

Nyana

Who?!

Anoniem: 213783 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 21:05:
Ik kan niet zeggen dat ik onwijs fan ben van de 'tape op m'n slider' oplossing, om de speling weg te nemen. Het is uiteindelijk gelukt, maar wel met de volgende nadelen:

1. Het koste mij dik 1,5 uur om het goed te krijgen. De speling bleef met álleen het Tesa tape.
Dus nog 2 lagen plakband erbij gedaan. Nu is 't goed.
2. Slider gaat nu redelijk zwaar. Met 2 miniscule druppeltjes sloten-olie is 't wel iets beter...
3. Er is een grote kans dat Nokia gaat piepen als m'n toestel binnen nu en 9 maanden stuk gaat...
Doordat ik 5 keer heb moeten testen (in en uit elkaar geschroefd), zitten er een aantal krasjes op
dat metalen plaatje. Dus hoop dat garantie hierdoor niet verlopen is.
4. Er zit rechts van m'n slider nu een kleine opening (frame tot body) i.v.t. de linkerzijde.

Samengevat....de speling is weg! Hoera..!! Maar had wellicht liever gewacht op een oplossing
van Nokia...
Je garantie zal allicht verlopen zijn. Dat piepen zal ook wel weer terug komen vermoed ik. Dat heb je vaker met kunstof/metaal. Teflon tape zou goed moeten werken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-05 16:17
Nyana schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 21:28:
[...]

Je garantie zal allicht verlopen zijn. Dat piepen zal ook wel weer terug komen vermoed ik. Dat heb je vaker met kunstof/metaal. Teflon tape zou goed moeten werken denk ik.
Volgens mij had ie het over de garantie en niet over het piepen van het toestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
Spurlie schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 19:55:
Kan iemand mij misschien gedetailleerde informatie over de interne gps ontvanger bezorgen? Ik ben dan vooral geinteresseerd in hoeveel kanalen de gps ontvanger gebruikt.
Gedetailleerde info over de Texas Instruments GPS 5300 is vrij simpel te googlen, en er staat al ergens een pdf-je van op dit forum. Vwb je vraag over het aantal kanalen is misschien de demo van het volgende progje wel leuk: ViewRanger.
Hier wordt mbv deze applicatie een fix met 11 satellieten gemeld. Ik kom (binnenshuis in de binnenstad) niet verder dan 4.
Niet een exact antwoord, maar in ieder geval een begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Phoolie schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 21:37:
[...]
Volgens mij had ie het over de garantie en niet over het piepen van het toestel ;)
Bij mij no prob hoor, als hij binnen 10 maanden de geest geef maak ik het plaatje
heel mooi schoon en breng ik heb gewoon naar een NCP, niemand die het ziet
heb heel voorzichtig gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Anoniem: 149387 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 18:46:
Ik lees overal van als je zelf je N95 unbrand dat dan je garantie vervalt. Maar als je het bij een NSP laat doen, dan hou je je garantie. Wat doen die NSP's dan zo anders als wanneer je het zelf doet dan?

Behalve dat, kan je als er iets is toch gwoon je product code weer veranderen naar hoe hij was als branded. Ik zie het probleem niet echt? Of geeft iemand mij hier een duidelijke verklaring
Over dit onderwerp heb ik hier al eens een bijdrage geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Spurlie schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 19:55:
Hier wat informatie, die helpt je misschien verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Tweakman schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 20:38:
[...]

Moet je zeker wel goed je best doen om met PIT snelheid 50MB te halen in een dag ? _O-
50 MB via 8 KB/s duurt 50 * (1000/8) = 5250 seconden. Je moet dus bijna anderhalf uur op volle snelheid data binnenhalen om aan die 50 MB te komen met PIT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221088

Je kan ook meerdere berichten quoten in 1 bericht hoor!

Ik dacht ik laat 't even weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Anoniem: 221088 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 23:23:
Je kan ook meerdere berichten quoten in 1 bericht hoor!

Ik dacht ik laat 't even weten
Dat is bekend en dat doe ik heel soms ook wel. Maar het is bewerkelijker.
Ik reageer gewoon als ik een bijdrage heb gelezen. Daarna ga ik verder met lezen en regaeer nog eens als ik daar de behoefte toe voel.
Er is ook iets voor te zeggen om niet quotes uit verschillende bijdragen op te nemen in een reactie. Het wordt onoverzichtelijk als mensen dan weer op mij willen reageren.

Moderators, wat heeft de voorkeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196119

ButcherJF schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 21:51:
[...]

Gedetailleerde info over de Texas Instruments GPS 5300 is vrij simpel te googlen, en er staat al ergens een pdf-je van op dit forum. Vwb je vraag over het aantal kanalen is misschien de demo van het volgende progje wel leuk: ViewRanger.
Hier wordt mbv deze applicatie een fix met 11 satellieten gemeld. Ik kom (binnenshuis in de binnenstad) niet verder dan 4.
Niet een exact antwoord, maar in ieder geval een begin?
ikzelf heb buitenshuis ook meestal rond de 10 / 11 satellieten kunnen ontvangen met R66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
Hebben al meer mensen gemerkt dat sinds de softwareupdate de levensduur van de accu iets langer is :) :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
back2basic schreef op zondag 22 juli 2007 @ 02:36:
Hebben al meer mensen gemerkt dat sinds de softwareupdate de levensduur van de accu iets langer is :) :)
Ja klopt, dat heb ik ook gemerkt, gaat nu 3 dagen mee inplaats van 2 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215701

Zoja de mijne is terug binnen bij photo-hall.Daar lag trouwens een n 95 zonder slider probleem maar kreeg hem niet geruild na 2 maanden .Nu hebben ze hem opgestuurd .Ik ben eens benieuwd wat de oplossing gaat zijn.

En dit wil ik ook nog even kwijt.Zo gaat t-mobile met haar klanten om.

Geachte heer,

Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende
reactie.

U heeft vernomen dat de Nokia N95 niet los wordt verkocht in de T-Mobile
Shop in Maastricht. Wij vinden het zeer vervelend dat u dit is verteld. Het
is namelijk wel mogelijk om een los toestel aan te schaffen in de T-Mobile
Shops. Momenteel geldt er een verkoopprijs van 563,50 euro voor dit toestel.
Indien u het betreffende toestel nog wilt aanschaffen, dan verzoeken wij u
om weer terug te gaan naar deze winkel. Als de T-Mobile Shop wederom het
toestel niet zonder abonnement wil verkopen, dan kunt u de medewerker
contact op laten nemen met T-Mobile Klantenservice zodat dit alsnog in orde
gemaakt kan worden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV

Ik terug naar deze winkel met dit email.Daar werd ik gewoon aan de deur gezet met het volgende antwoord .Ga maar een paar hondert meter verder en koop je daar maar een n95 maar niet hier.
Voor mij nooit t mobile meer.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 215701 op 22-07-2007 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik vind het een nette mail. Zo kun je het ook bekijken. Daarnaast, ik ben pas overgestapt naar T-Mobile en werd werkelijk uitstekend geholpen in de winkel. Maar, misschien heb ik iets gemist, waarom wil je per se een los toestel in de T-Mobile winkel kopen? Zijn er geen interessantere opties dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Anoniem: 215701 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 10:44:
[...]
Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV

Ik terug naar deze winkel met dit email.Daar werd ik gewoon aan de deur gezet met het volgende antwoord .Ga maar een paar hondert meter verder en koop je daar maar een n95 maar niet hier.
Voor mij nooit t mobile meer.
Ik zou weer mailen naar T-Mobile klantenservice, dit kan natuurlijk zo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:59
erikd_o schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 23:02:
[...]

Over dit onderwerp heb ik hier al eens een bijdrage geschreven.
Bedankt voor de heldere bijdrage.Het kan dus zo zijn dat vodafone zegt niks meer voor je te willen doen, maar dat Nokia nog altijd op de fabrieksgarantie kan worden aangesproken.

Goed om te lezen, heb zelf namelijk de update gedaan naar firmware 12.0.013 omdat ik gebruik wou maken van Agps. Als vodafone dat onmogelijk maakt, dan moet ik maar de unbranded software erop zetten. Tegen de tijd dat vodafone met de nieuwe software komt, kan ik die er altijd nog op zetten hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-05 11:53

Sorry voor de vertraging (wegens vakantie), maar hier is ie dan! 8)

Nokia N95 Deel 6

Daar graag verder, modjes dit topic mag dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Pagina: 1 ... 21 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ontopic!!