Nokia N95 Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 22 Laatste
Acties:
  • 42.303 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Misschien aparte vraag, maar weet iemand leuke flash screensavers? 320x240... een site ofzo... zal wel in flash lite gemaakt moeten zijn... Maar ik heb de Psiloc Reflect Theme.. en die kan ze dan afspelen als screensaver, maarja ik kan niet echt veel vinden... en ben zelf niet een geweldige held met flash.

thnx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulleteater
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2023
ik heb 2 4gb's micro kaartjes bij Wikosystems.nl besteld. ze hadden er gister 10 binnen gekregen maar deze waren al uitverkocht. Nu krijgen ze 4 juli weer een nieuwe levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4gb zijn al een tijdje gewoon verkrijgbaar bij The Phonehouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:11
Mau_Maus schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 22:28:
Misschien aparte vraag, maar weet iemand leuke flash screensavers? 320x240... een site ofzo... zal wel in flash lite gemaakt moeten zijn... Maar ik heb de Psiloc Reflect Theme.. en die kan ze dan afspelen als screensaver, maarja ik kan niet echt veel vinden... en ben zelf niet een geweldige held met flash.

thnx alvast!
Ik zou deze theme graag ook op m'n N95 hebben 8) Zou je mij kunnen PM-en ? Thanks !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 23:09:
[...]

Ik zou deze theme graag ook op m'n N95 hebben 8) Zou je mij kunnen PM-en ? Thanks !!!
http://shop.psiloc.com/en..._ReflectTheme_S603rd.sisx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Ja dan heb je er eigenlijk nog weinig aan, want je moet een license key hebben voor die het installeerd. En die checkt ie over het internet. Dus is maar 1-malig te gebruiken. Dus je kan hem niet gratis krijgen haha. Ik heb zelf geen creditcard. Ik had mazzel. Kreeg hem gratis van darla mack. Ja ja de enige echte. Moet alleen klein reviewtje maken in ruil ervoor als ik er zin in heb dan haha.

[ Voor 3% gewijzigd door Mau_Maus op 26-06-2007 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Mau_Maus schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 23:47:
[...]

Ja dan heb je er eigenlijk nog weinig aan, want je moet een license key hebben voor die het installeerd. En die checkt ie over het internet. Dus is maar 1-malig. Dus je kan hem niet gratis krijgen haha. Ik had mazzel. Kreeg hem gratis van dasla mack. Ja ja de enige echte. Moet alleen klein reviewtje maken in ruil ervoor als ik er zin in heb dan haha.
Ja daar was ik al bang voor ;) Had wel al een gekraakte versie gevonden (mbv signen .sis bestand), maar die krijg ik helaas niet aan de praat. Ach ja, dan maar verder met de "Blue dot"-theme. Ook een erg mooie naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 23:01:
Serieus?
CRAP!
Want ik zie ze anders niet staan bij de officiele leverings partners lijst van Sandisk.
Ik heb namelijk nog een bon die ik kan besteden bij The Phonehouse en deze is nog een jaar geldig.
Anders haal ik er wel eentje en zet ik deze weer op Marktplaats ofzo.
Kan ook nog.

Maar ik hoop dat Salland de verwachte leverdatum niet weer verzet.
Bij mij is deze ook verschoven naar de 29ste.
Echter geeft dit geen garantie dat het ook de echte datum zal zijn.
Dit is namelijk al de DERDE keer dat ik een bericht van wijziging krijg omtrent de verwachte leverdatum. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d1xi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-09 15:06
Hallo,
Mijn broer en ik hebben beide een n95. Hij heeft hem een stuk later ontvangen, ik heb 'm sinds de release en hij nu ongeveer een maand.
Toen ik ze gisteren naast elkaar had en die van hem heel langzaam openschoof voelde ik 2 'trappen' voor dat hij helemaal open was. Ik durf niet meer over het sliderprobleem te gaan beginnen :D maar zou het kunnen dat hij een maand geleden al een 'nieuwe' slider gekregen heeft? Het geheel voelt ook wat solider aan de die van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gapp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-08 23:25
Ja dat vraag ik me dus ook af, hoe is de snelheid met 4GB ?
Vergeet de 4GB, de 8GB komt eraan (nog ff wachten) :D

http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=18c6ec4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kopieer je alle simcontacten van sim naar tel?
o ja, na opnieuw instaleren en uitpakken van de profile was PS3 Video9 gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:30
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 23:01:
Yeps weet ik maar ben niet vanplan om € 80 te gaan uitgeven voor 4gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

80,- euro is inderdaad best veel geld, maar dan heb je hem wel meteen :)
Heb hier even naar The Phonehouse gebeld, en zijn gewoon op voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 09:45:
80,- euro is inderdaad best veel geld, maar dan heb je hem wel meteen :)
Heb hier even naar The Phonehouse gebeld, en zijn gewoon op voorraad...
Ik had ze ook gebeld, maar € 80 is mij te duur, kijk wel even veder ;)
Of wacht anders nog wel effe, zoveel haast heb ik er nou ook weer niet mee........

[ Voor 11% gewijzigd door Albert020 op 27-06-2007 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat moeten jullie allemaal met zoveel GB in je Telefoon? 2GB is toch meer dan voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:23:
Wat moeten jullie allemaal met zoveel GB in je Telefoon? 2GB is toch meer dan voldoende?
Hahahah, 4Gb is nog krap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:23:
Wat dacht je van alle kaarten van West-Europa voor Route66 erop zetten. Dan heb je nog iets van 2 GB over voor muziek en filmpjes. Dan is ie zo vol.

Inderdaad te krap!!

Maar zullen we het weer over de N95 hebben? Ik ben begonnen met het posten over de 4GB kaart, dus nu ook de laatste hoop ik:D

[ Voor 15% gewijzigd door lauw8 op 27-06-2007 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er aan te denken of ik mijn n73 moet inruilen voor een n95
Is er iemand die eerst een n73 had en nu een n95 heeft die mij kan vertellen wat er beter/slechter aan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 12:39:
Is er iemand die eerst een n73 had en nu een n95 heeft die mij kan vertellen wat er beter/slechter aan is?
Lees 1 van de honderden reviews die te vinden zijn. Ga naar de Nokia site en compare de telefoons. Lees de startposts van N95 en N73 topic. Gebruik Google. Gebruik GoT search.

Maar één ding: ga geen nutteloze vragen stellen in dit topic :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Of vergelijk maar even op Nieuwemobiel.nl

[ Voor 3% gewijzigd door Albert020 op 27-06-2007 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:41
Gisteren was er een nieuwe versie van de N95 klaar voor mij bij de MM. Na het geval van de DOA, is dit heel snel een nieuwe. En deze draait perfect. Maar heb gisteren eens zitten spelen ermee en de meeste dingen zijn allemaal heel duidelijk. Toch heb ik een klein issue.

Heb thuis een Linksys WRT300n router en daarop krijgt de N95 wel verbinding maar gooit hem er ook heel snel weer uit met o.a. Time Out of verbinding is er niet. Nu heb ik al wel wat op internet gezocht maar eigenlijk geen bevredigend antwoord kunnen vinden dat werkt. Ik hoop eigenlik dat jullie eventueel een oplossing hebben.

De N95 heeft de volgende firmware:

v11.0.0.26
17-04-07
RM-159
Nokia N95 (74.01)

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulleteater
Ik gebruik helaas deze dag nog de Sony Ericsson k750i.. nu zou ik vandaag de N95 krijgen ma dit wordt morgen.. Nu houd ik alles van contactgegevens van mijn telefoon bij met het programma "My Phone Explorer". Vanaf morgen moet ik dus Nokia PC Suite gaan gebruiken. Is er iets dat de contactgegevens converteerd naar die van Nokia PC Suite? Of moet ik echt alles over gaan typen?

Het is geen optie om alles op de K750i naar het simkaartje te kopieren en op de n95 weer op de telefoon omdat dan alle e-mailadressen en dergelijke weg gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, ik. Heb ze allebei gehad. Ik moet zeggen, de N95 is wel net ff wat uitgebreider, maar voelt een stuk slechter aan. Komt natuurlijk ook omdat de N73 een block is en de N95 een slider. Afgezien van de Wlan en de interne GPS doen de telefoons elkaar niet veel. Wlan gebruik ik in de praktijk zelden (alleen thuis eigenlijk, onderweg gebruik ik PIT van TMobile). En de interne GPS is verre van oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:44:
[...]

Yep, ik. Heb ze allebei gehad. Ik moet zeggen, de N95 is wel net ff wat uitgebreider, maar voelt een stuk slechter aan. Komt natuurlijk ook omdat de N73 een block is en de N95 een slider. Afgezien van de Wlan en de interne GPS doen de telefoons elkaar niet veel. Wlan gebruik ik in de praktijk zelden (alleen thuis eigenlijk, onderweg gebruik ik PIT van TMobile). En de interne GPS is verre van oke.
Wat een onnodig tendentieus bericht. Voelt een stuk slechter aan: laat je slider dan fixen! Snelheid van N95 is veel hoger dan van N73, open maar eens op allebei het menu. Scherm N95 is groter en mooier. Camera is (veel) beter. Interne GPS verre van oke: dat geldt voor jou. Ik heb altijd binnen 30 sec een fix en navigeren heeft me tot nu toe (>1 maand in bezit) nog nooit in de steek gelaten. Verder produceert de N95 beter geluid bij het luisteren naar mp3's. Nogmaals, voor de vragensteller: gooi de telefoons eens naast elkaar in de compare functie van nokia.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Flashfox schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:49:
[...]
Wat een onnodig tendentieus bericht. Voelt een stuk slechter aan: laat je slider dan fixen! Snelheid van N95 is veel hoger dan van N73, open maar eens op allebei het menu. Scherm N95 is groter en mooier. Camera is (veel) beter. Interne GPS verre van oke: dat geldt voor jou. Ik heb altijd binnen 30 sec een fix en navigeren heeft me tot nu toe (>1 maand in bezit) nog nooit in de steek gelaten. Verder produceert de N95 beter geluid bij het luisteren naar mp3's. Nogmaals, voor de vragensteller: gooi de telefoons eens naast elkaar in de compare functie van nokia.nl!
Mee eens: behalve de dat de modellen qua bouw verschillend zijn, gaan de functies toch echt over de n73 heen
- kleuren in je scherm (256k tov 16m)
- n95 heeft 3,5mm headphonejack
- n95 heeft mini-usb poort
- n95 heeft interne gps (of ie goed is doet er niet toe, hij heeft m)
- meer shared mem (40mb tov 160mb)
- Camera (iig de video) is beter, stukken beter zelfs
- n95 heeft HSDPA ondersteuning
- n95 bezit Wlan (b/g)

de enige plus die ik zie bij de n73 tov de n95 (afgezien van het design dat persoonlijke voorkeur is) is de battry life, de n73 verbruikt een stuk minder juice in zn gebruik en heeft daarbij een hogere capaciteit aan boord.

[ Voor 13% gewijzigd door martincm op 27-06-2007 15:55 ]

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-03-2021
Vraagje over muziek op de N95: Ik vind de geluidskwaliteit van de N95 nogal tegenvallen. Nu vroeg ik me af of dat komt doordat de mp3's die ik op mijn N95 gezet heb eerst geconverteerd worden naar een ander bestandsformaat (waarvan ik de naam ff kwijt ben). Hierbij worden ze immers ook drie keer zo klein. Kortom: is het beter om niet te converteren? (Moet ik wel eerst die 4GB binnen hebben vrees ik...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
IMadeLove2MyN95 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:43:
Vraagje over muziek op de N95: Ik vind de geluidskwaliteit van de N95 nogal tegenvallen. Nu vroeg ik me af of dat komt doordat de mp3's die ik op mijn N95 gezet heb eerst geconverteerd worden naar een ander bestandsformaat (waarvan ik de naam ff kwijt ben). Hierbij worden ze immers ook drie keer zo klein. Kortom: is het beter om niet te converteren? (Moet ik wel eerst die 4GB binnen hebben vrees ik...)
Ik kopieer mijn mp3 bestanden zonder te converteren en ben best tevreden over het geluid (behalve de lichte ruis, maar dat kom door mn oordopjes)

Vraagje, maakt het veel verschil uit of je iets op het interne geheugen of de memory card installeert? Dat de opstarttijd korter is snap ik, maar is het programma sneller als het eenmaal gestart is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
martincm schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:42:
[...]

[...]

Mee eens: behalve de dat de modellen qua bouw verschillend zijn, gaan de functies toch echt over de n73 heen
- kleuren in je scherm (256k tov 16m)
- n95 heeft 3,5mm headphonejack
- n95 heeft mini-usb poort
- n95 heeft interne gps (of ie goed is doet er niet toe, hij heeft m)
- meer shared mem (40mb tov 160mb)
- Camera (iig de video) is beter, stukken beter zelfs
- n95 heeft HSDPA ondersteuning
- n95 bezit Wlan (b/g)

de enige plus die ik zie bij de n73 tov de n95 (afgezien van het design dat persoonlijke voorkeur is) is de battry life, de n73 verbruikt een stuk minder juice in zn gebruik en heeft daarbij een hogere capaciteit aan boord.
Ja dat is dan ook echt het enigste voordeel van de N73, de battry life, voor de rest geen voordelen hoor en ik blijf de N95 toch de beste telefoon van het moment vinden ondanks dat de slider 1mm speling heeft Whahahah :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die MM aanbieding begint zo langzamerhand een beetje jammer te worden. Vandaag even langs geweest, aangezien het volgens hen binnen 2 weken geregeld zou worden. (nu bijna 3 nadat ik besteld heb)
Vodafone blijkt een bijzonder leuk verhaal aan de MM opgehangen te hebben (of de MM aan mij ;) )
Maar nu blijkt dat Vodafone elke vrijdag een maximaal van 5 toestellen aan de betreffende mediamarkt uitdeelt.. kon dus nog wel een aantal weken duren gezien de lijst.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2007 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkbus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-09 09:43
Al een tijdje een N95, maar nu sinds kort een auto. Nu vroeg ik me af: hoe gebruiken de tweakers hier hun N95 in de auto?
Ik ben namelijk eigenlijk op zoek naar een soort mooie houder (geen carkit) zodat ik een beetje normaal kan zien waar ik heen moet als ik navigatie gebruik. Maar echt vinden doe ik ze niet. Deze zou ik dan het liefst gebruiken icm een autolader.
Iemand tips of slimme oplossingen?

strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Melkbus schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:28:
Al een tijdje een N95, maar nu sinds kort een auto. Nu vroeg ik me af: hoe gebruiken de tweakers hier hun N95 in de auto?
Ik ben namelijk eigenlijk op zoek naar een soort mooie houder (geen carkit) zodat ik een beetje normaal kan zien waar ik heen moet als ik navigatie gebruik. Maar echt vinden doe ik ze niet. Deze zou ik dan het liefst gebruiken icm een autolader.
Ik heb de Brodit passieve houder + Universal Mountset gekocht bij Smartphoneshop in R'dam voor totaal eur 45,--. Icm de standaard autolader kan ik mijn N95 mooi vastklikken aan het venttilatierooster op middenconsole, en tegelijkertijd opladen. Navigatie is nu prachtig, telefoon zal nooit leeg raken, en ik ben zeer tevreden :)

Smartphoneshop Brodit passive holder + Universal Mountset

Ps Mocht je je afvragen wat precies het verschil is tussen de actieve en passieve houder...de actieve heeft de lader vastzitten zodat je 'm niet iedere keer in hoeft te pluggen. Prijsverschil is wel behoorlijk naar mijn mening. Vandaar mij keus voor de passieve houder.

[ Voor 12% gewijzigd door dafmay op 27-06-2007 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• besmart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2015

besmart

fanta share the fun

Brodit heeft een hele mooie.
Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=48945&dimensionid=1&shopid=2
http://www.pdashop.nl/pro...ive-holder-nokia-n95.html

BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkbus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-09 09:43

strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Sinds zojuist ben ook ik een trotse eigenaar van een N95 Deep Plum! :D

Maar eh ... óf ik kijk niet goed in de doos, óf er zit geen polskoordje bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
Poeh schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:59:

een wat? 8)7
polskoordje bij een telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:41

Zet er hier ook niet bij, dus zal er wel niet bij horen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-09 07:53

Zit er ook niet bij |:(
Vraagje, maakt het veel verschil uit of je iets op het interne geheugen of de memory card installeert? Dat de opstarttijd korter is snap ik, maar is het programma sneller als het eenmaal gestart is?
Voor zover ik gemerkt heb is er geen verschil in snelheid (als het al gestart is) Nadeel vond ik zelf wel met bijvoorbeeld themes, dat iedere keer als je je telefoon op de computer aansluit als mass-storage of de sd eruit haalt dat je daarna je theme weer opnieuw moet selecteren.

[ Voor 50% gewijzigd door digital-IMEI op 27-06-2007 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Wicked-Game schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:30:
Gisteren was er een nieuwe versie van de N95 klaar voor mij bij de MM. Na het geval van de DOA, is dit heel snel een nieuwe. En deze draait perfect. Maar heb gisteren eens zitten spelen ermee en de meeste dingen zijn allemaal heel duidelijk. Toch heb ik een klein issue.

Heb thuis een Linksys WRT300n router en daarop krijgt de N95 wel verbinding maar gooit hem er ook heel snel weer uit met o.a. Time Out of verbinding is er niet. Nu heb ik al wel wat op internet gezocht maar eigenlijk geen bevredigend antwoord kunnen vinden dat werkt. Ik hoop eigenlik dat jullie eventueel een oplossing hebben.

De N95 heeft de volgende firmware:

v11.0.0.26
17-04-07
RM-159
Nokia N95 (74.01)
Je moet onder Menu -> Instrumenten -> Instell. -> Verbinding -> Wireless LAN even op opties klikken. Dan onder geävanc. instellingen (Waarschuwing even met "ja" beäntwoorden) even de autom. configuratie uitschakelen en vervolgens daar de energiespaarstand uitschakelen. Daarna houd je wél goed verbinding met je Linksys. ('K heb hier een WAG300N en had hetzelfde probleem. In combinatie met WPA2 liep 'ie zelfs helemaal vast.... nú geen centje pijn meer, ook niet met WPA2)

[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 27-06-2007 18:31 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Laatst online: 27-08 13:14

sorry hoor maar het is een smartphone en geen homo/meiden telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die ook een korte standy tijd hebben let eens op of het knopje recht aan de zijkant,daar waar je foto's mee maakt, ook word ingedrukt in je broekzak ofzo.
Ik had een standby tijd van 8 uur,veel te kort dus. Toestel naar een nokia centre, nieuwe firmware erin. (al had ik de nieuwste al dacht ik) en maar weer proberen meneer. Humpf weer na een uur of acht de hele handel leeg. Nu had ik er wel zo'n nieuw krusell hoesje om, speciaal voor de n95.
Dit hoesje druk nou net onderin de hele tijd tegen die knop aan, ondanks de toetsenblok.
Telefoon uit het hoesje als test, hopla accu draait nu al meer dan 2 dagen standby.
Mijn voorzichtige conclussie is dat die knop dus niet mee uitgeschakeld word en de hele tijd de autofocus zit te bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
6GB & 8GB SanDisk microSD kaartjes onderweg!

Klik voor meer informatie: http://home.businesswire....0070627005295&newsLang=en

Edit: is al gepost, mag volgende keer wel iets duidelijker Holleboomer.

[ Voor 16% gewijzigd door lbuysers op 27-06-2007 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een klein vraagje over Nokia maps. Er schijnt dat er een nieuwe versie voor op de n95 is, maar als ik naar de website smart2go ga, zie ik de n95 niet in het lijstje er tussen staan. Heeft iemand enig idee hoe ik wel aan de n95 versie kom? Alvast bedankt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
wimmel_1 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:29:
[...]

Je moet onder Menu -> Instrumenten -> Instell. -> Verbinding -> Wireless LAN even op opties klikken. Dan onder geävanc. instellingen (Waarschuwing even met "ja" beäntwoorden) even de autom. configuratie uitschakelen en vervolgens daar de energiespaarstand uitschakelen. Daarna houd je wél goed verbinding met je Linksys. ('K heb hier een WAG300N en had hetzelfde probleem. In combinatie met WPA2 liep 'ie zelfs helemaal vast.... nú geen centje pijn meer, ook niet met WPA2)
Had dit geprobeert en loopt iets beter. Maar soms nog wel wat kuren maar ik neem het voor lief. Het is stabieler dan gisteren in iedergeval. En voor alsnog nu al 20 minuten constante verbinding. Dus gaat de goede kant op. Thanks voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 19:08:
Ik heb een klein vraagje over Nokia maps. Er schijnt dat er een nieuwe versie voor op de n95 is, maar als ik naar de website smart2go ga, zie ik de n95 niet in het lijstje er tussen staan. Heeft iemand enig idee hoe ik wel aan de n95 versie kom? Alvast bedankt. _/-\o_
Rechtsbovenin dit topic zit een zoekfunctie die onder andere in DIT TOPIC al een antwoord op je vraag vindt. In het vorige deel is er ook al voldoende over gepost....

Maar.... in een goede bui vandaag .... dus Klikje .... zodat je zelf die zoekoptie hier niet hoeft te gebruiken.... ;)

En léés ook even het commentaar in die post, anders kom je dadelijk ook met allang geconstateerde "bugs" in die versie....

[ Voor 8% gewijzigd door Will_M op 27-06-2007 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06-2023
Vraagje:

heb al liggen zoeken maar kan niet echt vinden waar de NSP (nokia service points) zitten in Overijssel!?

ik hoorde ergens in zwolle?

(heb namelijk slider probleem: speling en zit stof tussen terwijl ik hem 'm net 2 weken heb)

A world without gadgets is no world ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Echt grappig dat de 4Gb micro SD bij The Phone House zo goed voorradig is. Verder nergens te verkrijgen voor een maand ofzo. Ik heb er 1tje en ben best blij met die 2gb extra. Vind 80 euro niet zo duur als je de prijs van 2gb kaarten bij elkaar opteld... Ik had Ultra 2. En vind hem net zo snel. Tenminste heb nog geen verschil kunnen vinden. Ik weet niet of mensen hier op zitten te wachten, maar ik ben er gewoon blij mee haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

MauSS schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 19:37:
Vraagje:

heb al liggen zoeken maar kan niet echt vinden waar de NSP (nokia service points) zitten in Overijssel!?

ik hoorde ergens in zwolle?

(heb namelijk slider probleem: speling en zit stof tussen terwijl ik hem 'm net 2 weken heb)
Hiero ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/pics/logo_nokia_115_40_1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een leuk berichtje van Biggzy in het all about symian forum:

E90s global race game for n95
this is a nice game, its for the E90 from nokia but works with n95....

http://europe.nokia.com/A4397273

En het werkt echt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimmel_1 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 19:22:
[...]

Rechtsbovenin dit topic zit een zoekfunctie die onder andere in DIT TOPIC al een antwoord op je vraag vindt. In het vorige deel is er ook al voldoende over gepost....

Maar.... in een goede bui vandaag .... dus Klikje .... zodat je zelf die zoekoptie hier niet hoeft te gebruiken.... ;)

En léés ook even het commentaar in die post, anders kom je dadelijk ook met allang geconstateerde "bugs" in die versie....
Heeel erg bedankt! Ik volg dit forum actief, maar ik post weinig. Ik die post ook al gelezen, maar ik durfde het eigenlijk niet te downloaden, want dat wou ik via de officiële site doen. Ik wacht toch nog maar heel even, totdat de officiële firmware komt. Daarbij zit ook A-GPS, lijkt me een geweldige oplossing.

Overigens ben ik er achter gekomen dat wanneer je je n95 niet vast houdt, maar ergens neerlegt, je een snellere fix krijgt. Maar met A-GPS zal het nog sneller gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:07:
[...]

Heeel erg bedankt! Ik volg dit forum actief, maar ik post weinig. Ik die post ook al gelezen, maar ik durfde het eigenlijk niet te downloaden, want dat wou ik via de officiële site doen. Ik wacht toch nog maar heel even, totdat de officiële firmware komt. Daarbij zit ook A-GPS, lijkt me een geweldige oplossing.

Overigens ben ik er achter gekomen dat wanneer je je n95 niet vast houdt, maar ergens neerlegt, je een snellere fix krijgt. Maar met A-GPS zal het nog sneller gaan
De link van de officiele site is ook gepost... door mij tenminste. Hij staat/stond? daar nog op de servers... alleen geen directe link meer op de site van smart2go zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06-2023
Thanx Wimmel!

dus dat zijn de service points oowww relaxt! doen hun het terplekke of moet je de telefoon inleveren?
en moet ik ze van te voren bellen? heb me laten vertellen dat er een nieuw kapje op word gezet om het sliderprobleem op te laten lossen, en hoelang duurt zoiets denk je ?

A world without gadgets is no world ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
deTuinman schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:37:
[...]

Haha! Ik wil ook geen homo/meiden telefoon, maar bij mijn 7610 zat zo'n polsbandje (beter woord wellicht) en dat heeft hem al heel wat aanrakingen met de grond voorkomen!

Bij de N73 zit trouwens ook een doekje om het scherm mee schoon te poetsen, zit hier ook niet bij. Maar goed. Mij hoor je (niet) klagen!

[ Voor 16% gewijzigd door Poeh op 27-06-2007 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij had ik 'm al eens eerder gepost:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jrborg/N9516.jpg

Dit is een set bestaande uit de Nokia HH-12 (arm met zuignap) en de CR-39 (houder voor de tlf.); met een losse autolader, bij mij de LCH-12 met verloopstukje CA-44 (maar Nokia heeft ook wel een lader die zonder dat verloopstukje werkt).

Hier vindt je overigens mijn ervaringen met de N95 tot nu toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d1xi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-09 15:06
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:50:
[...]

Bij die review van jou, op dat fotootje waar hij naast die bluetooth-headset ligt, wat voor screensaver is dat? Die wil ik ook :D

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lbuysers schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 19:01:
6GB & 8GB SanDisk microSD kaartjes onderweg!

Klik voor meer informatie: http://home.businesswire....0070627005295&newsLang=en

Edit: is al gepost, mag volgende keer wel iets duidelijker Holleboomer.
offtopic:
Die smiley was toch genoeg. Wat een jaloezie O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:14
[...]

vind ik geen goed argument, bij de N80 zat er 1 en bij de N73 ook. Dat zijn ook smarphones en ook N-series. Ik zie niet in waarom er geen bandje bij de N95 kan vooral voor potentiele valschade en diefstal, met een bandje om je pols loop je minder risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb de Nokia n95 ( als 1 van de eerste !) en ik ben homo !!
Dus dat koortje hadden ze er toch wel bij kunnen doen ! ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb me suf gelezen in andere delen maar toch antwoord niet gevonden..sorry ik vraag het nog maals:
bij usb verbinding krijg ik nieuwe hardware gevonden >> portable device driver....(zeeeeer irritant)
ik heb gelezen dat jet weg kan halen maar niet gevonden hoe... kan iemand aub heel kort uitleggen of verwijzen in welke deel het staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d1xi schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 21:33:
[...]

Bij die review van jou, op dat fotootje waar hij naast die bluetooth-headset ligt, wat voor screensaver is dat? Die wil ik ook :D

bvd
Die hoort bij het programma HandyClock, als je die hebt kun je in je themes "calendar" als screensaver instellen :)
(Overigens heb ik 'm nog steeds niet betaald, als je de testversie hebt -7 dagen- maar die verder niet gebruikt, werkt de screensaver wél)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook via T-mobile ontvangen! :) Vorige week besteld, zeiden ze dat het toestel een levertijd van +/- 6 weken had.

Maar wat een super ding zeg! Zoveel mogelijkheden!

Alleen jammer dat wifi soms wel eens wat hapert, maar zeker tevereden, helemaal als je wifi vergelijkt met wifi op de MDA Vario.

Zonet ook direct maar een Screenprotector van Brando besteld, iemand ervaring met deze dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06 19:56
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:35:
ik heb me suf gelezen in andere delen maar toch antwoord niet gevonden..sorry ik vraag het nog maals:
bij usb verbinding krijg ik nieuwe hardware gevonden >> portable device driver....(zeeeeer irritant)
ik heb gelezen dat jet weg kan halen maar niet gevonden hoe... kan iemand aub heel kort uitleggen of verwijzen in welke deel het staat?
Dat staat in de openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk heb je hier wat aan: http://discussions.nokia-...=pcsuite&message.id=14295

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Dan heb je alles gelezen... behalve de OP ;). Staat er gewoon in onder het kopje Mini FAQ
MauSS schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:17:
[...]

Thanx Wimmel!

dus dat zijn de service points oowww relaxt! doen hun het terplekke of moet je de telefoon inleveren?
en moet ik ze van te voren bellen? heb me laten vertellen dat er een nieuw kapje op word gezet om het sliderprobleem op te laten lossen, en hoelang duurt zoiets denk je ?
Ik zou ze eerst even bellen om je probleem voor te leggen. Vervangen van een Slider kost ongeveer vijftien á twintig minuutjes, dus als ze weten dat je komt dan zou je er wel eens op kunnen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaphod_b
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 22:09
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:46:
Vandaag ook via T-mobile ontvangen! :) Vorige week besteld, zeiden ze dat het toestel een levertijd van +/- 6 weken had.

Zonet ook direct maar een Screenprotector van Brando besteld, iemand ervaring met deze dingen?
Ik heb 'm ook sinds gisteren binnen! Had 'm anderhalve week geleden besteld bij T-Mobile, en daar zeiden ze toen ook dat het 6 weken ging duren. Dus blij verrast! Helaas wel een beetje een speling in de slider, maar dat laat ik wel een keertje fixen.

Verder een super apparaat! Wat een mogelijkheden!

Moet er wel aan wennen. Zo vind ik de invoer van tekst minder soepel dan op m'n Sony Ericsson. Zal wel even wennen zijn, heb jaren geen Nokia meer gebruikt...

Maareh waar haal jij die screenprotector vandaan? Bij de pdashop.nl is 'ie uitverkocht... :(

Dan nog een vraagje:

Ik heb twee auto's. En ik wil handsfree bellen. En navigeren. Liefst een houder met zuignap, die kan ik dan van auto wisselen. Ik heb verder graag een carkit die ik niet elke dag aan 't infuus moet leggen (lees: stroom).

Ooit had ik voor een Nokia 6210 een inbouwcarkit van Nokia. Eigenlijk werkte dat het beste. Maar sja, die ga ik dus niet dubbel kopen voor twee auto's tenzij dat echt de beste optie is. Ik wil gewoon goeie geluidskwaliteit en ik ben een beetje bang dat blauwtand de batterijen zo snel leegvreet. Alhoewel, als de telefoonhouder ook de telefoon oplaadt is dat misschien wel weer ok.

Zo'n handsfree ding in de peuken-aansteker lijkt me niks. In m'n ene auto zit die nml IN de asbak zo ongeveer (dus die hangt dan altijd open, niet praktisch), en in de andere auto zit de aansteker ongeveer bij mijn rechterknie (ik heb het ook niet bedacht...).

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-06 23:30
Ik gebruik die brodit actieve houder in combinatie met zo'n brodit clip-on ding voor in de auto.. werkt ideaal moet ik zeggen, al moet ik dat snoertje van mijn telefoon naar de accuaansluiting nog een keer inkorten, want die hangt nu voor mijn pook ongeveer.

Ik zal als ik tijd heb kijken of ik even een fototje kan schieten, als daar intresse in is natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
Mijn HP PhotoSmart 8450 ondersteunt Bluetooth-afdrukken (middels een stickie). Met mijn 7610 kan ik direct via bluetooth een afdruk maken, maar wanneer ik dat met de N95 probeer, krijg ik een 'Afdrukfout -1'. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor109 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:23:
[...]

zoals ik al eerder zei, de 4gb micro-sd kaartjes zijn vrijwel nog niet leverbaar, en staan in het systeem bij veel winkels als Pre-Order. Als je beetje had opgezocht had je gevonden dat ze vrijwel nog nergens leverbaar zijn, althans niet hier in nederland. Zal nog wel even duren voor ze overal te vinden zijn. Of't nog lukt voor 20 juli vraag ik me af. Zul je eens contact moeten opnemen met de winkel.
Ik heb het samen met me N95 gekocht en jawel in Nederland :) Ik werk zelf in een Phone House. Mijn ervaring met de nieuwe 4gig micro kaartje is super. Ik heb ook 2 gig geprobeerd en de 4gig is mijn ogen minstens net zo snel. Daarnaast werkt het kaart ook op een nieuwe technologie en dat betekend dat N95 het alleen ondersteunt. Ik heb hem voor 80 euro gekocht + een speciale cardreader wat er bij zit, want de normale cardreaders ondersteunen het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje met het instellen van een Flickr account.

Ik volg verder alle instructies op deze pagina: http://www.flickr.com/nokia/configure/n95/

Na alle gegevens ingevuld te hebben (e-mailadres en wachtwoord) druk ik op gereed, hierna vraag hij of hij deze account wil toevoegen, echter hierna gebeurt er niets en vraagt alleen of hij de services moet ophalen (dit mislukt echter). Er staan nu alleen 2 'accounts' (Nieuwe Flickr en nieuwe Vox account aanmaken).

Wel staat er onder instellingen > accounts (bij flickr) mijn toegevoegde account maar deze kan ik verder alleen maar wijzigen.

Weet iemand raad hiermee? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog wat beoordelingen en ervaringen van gebruikers: http://www.gsmervaring.nl/nokia/nokia-n95.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Wicked-Game schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:30:
Gisteren was er een nieuwe versie van de N95 klaar voor mij bij de MM. Na het geval van de DOA, is dit heel snel een nieuwe. En deze draait perfect.

Irritant zeg: ik kreeg gisteren een telefoontje van MM, kan nog zeker 2 weken duren voordat ik er een krijg. Vodafone zou niet kunnen leveren. Vodafone geeft aan helemaal niet aan MM te leveren.
MM krijgt de toestellen van Nokia zelf. 8)7
Baaalen zeg!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
wimmel_1 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:49:
[...]

Dan heb je alles gelezen... behalve de OP ;). Staat er gewoon in onder het kopje Mini FAQ
[...]

Ik zou ze eerst even bellen om je probleem voor te leggen. Vervangen van een Slider kost ongeveer vijftien á twintig minuutjes, dus als ze weten dat je komt dan zou je er wel eens op kunnen wachten.
Hmmm Teleword aan de Kinkerstraat doet nog helemaal niks, ze zeggen, de monteur van ons doet voorlopig helemaal niks met de N95 ???, zeer vaag allemaal......

En Multicom B.V. doet ook niks niks aan de slider......

[ Voor 4% gewijzigd door Albert020 op 28-06-2007 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op deze site( http://myn95.com/) staat een mogelijke oplossing tegen de ruis van de headset, mij lukte het echter niet op deze manier. Willen jullie het eens een keer proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-09 13:50

DFS

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 13:19:
[...]

Thanks voor het snelle antwoord,

;) Add, modify and filter http request headers. You can modify the user agent string, add headers to spoof a mobile request (e.g. x-up-calling-line-id) and much more. Take a look at the help tab of the Modify Headers window..........

Whow, ik leun nog sterk op het principe plug and play.
En nu nog een cursus developer :'(
Als je deze plugin gebruikt:
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/59

icm de user string van een N95 die ik zag op deze site:
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:50:
[...]
http://www.xs4all.nl/~jrborg/N95.html

dan kom je al een heel eind volgens mij.. als je nu internet met je laptop met firefox icm je N95 kunnen ze iig niet aan je user agent zien dat je met een laptop bezig bent. Maar zijn volgens mij nog wel genoeg andere manieren waardoor ze dat kunnen zien toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:04
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 10:09:
Gisteren was er een nieuwe versie van de N95 klaar voor mij bij de MM. Na het geval van de DOA, is dit heel snel een nieuwe. En deze draait perfect.

Irritant zeg: ik kreeg gisteren een telefoontje van MM, kan nog zeker 2 weken duren voordat ik er een krijg. Vodafone zou niet kunnen leveren. Vodafone geeft aan helemaal niet aan MM te leveren.
Baaalen zeg!!!
Zeker balen zeg, ik sta nu redelijk hoog op de wachtlijst, plek 2 dacht ik. Dus ik hoop eigenlijk dat ik voor de vakantie naar Portugal (dit weekend) de telefoon krijg, anders moet ik nog drie weken wachten.

Trouwens iets anders, is het met Wifi ook mogelijk bestandoverdracht tussen pc en telefoon uit te voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik in de auto mijn N95 op "luidspreker" zet, is het geluid uit de speaker goed, echter ik ben aan de andere kant nauwelijks te verstaan. Is er ook een mogelijkheid om een externe microfoon aan te sluiten? (icm mijn pasive houder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-03-2021
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:46:
Geen ervaring mee. Ik was eerst ook van plan om zoiets aan te schaffen ter bescherming, mar heb het niet gedaan. Na anderhalve maand dagelijks met de N95 in mijn zak rondgelopen te hebben moet ik zeggen dat het scherm nog steeds als nieuw is. Echt geen enkel klein krasje zit erop. Nu probeer ik er wel altijd voor te zorgen om niks anders in mijn zak te doen, maar soms vergeet ik dat wel eens en dan ligtie naast mijn sleutelbos. Naar mijn idee heb je bij normaal dagelijks gebruik geen protector nodig. Tenzij je op de markt dagelijks met kratten van 20 kg sjouwt zoals iemand eerder zei...

Klopt het trouwens dat het enige verschil tussen een actieve en een passieve houder is dat een actieve een ingebouwde lader heeft en een passieve niet? Dat heeft verder dus niks met carkits te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 10:09:

Baaalen zeg!!!
Inwezen is denk ik Vodafone hier wel de schuldige in, en niet Nokia. Tenzij Nokia slecht aanlevert aan Vodafone. Vodafone moet hem toch branden, en software aanpassen lijkt mij. Dus het is een beetje vingertje wijzen. De MM kan hier helaas weinig aan doen, en zal er alles op alles zetten om het los te peuteren bij Vodafone lijkt me.

Het is namelijk ook onverkoopbaar dat je abbonement al betaald voor iets wat je nog niet kan gebruiken aangezien je de telefoon niet hebt. Hier maakt Vodafone inwezen dus een grote fout. Maar het is afwachten, de mijne fungeert prima. Beter als de eerste die direct DOA was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 10:22:
Op deze site( http://myn95.com/) staat een mogelijke oplossing tegen de ruis van de headset, mij lukte het echter niet op deze manier. Willen jullie het eens een keer proberen?
Ze bedoelen, mits jij de eerste post bedoeld, de ruis over de speaker van de phone.
Deze ruis is de ruis van de headset maar de normale speaker (waar normaal je telefoon gesprekken over lopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulleteater
jorngrisel schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:35:
Ik gebruik helaas deze dag nog de Sony Ericsson k750i.. nu zou ik vandaag de N95 krijgen ma dit wordt morgen.. Nu houd ik alles van contactgegevens van mijn telefoon bij met het programma "My Phone Explorer". Vanaf morgen moet ik dus Nokia PC Suite gaan gebruiken. Is er iets dat de contactgegevens converteerd naar die van Nokia PC Suite? Of moet ik echt alles over gaan typen?

Het is geen optie om alles op de K750i naar het simkaartje te kopieren en op de n95 weer op de telefoon omdat dan alle e-mailadressen en dergelijke weg gaan.
niemand O-) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:24
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 10:22:
Werkt hier wel, ruis door de headset is weg, deze ruis was er bij mij alleen als ik op toetsendrukte, dus vrij logisch dattie nu weg is idd.
Is de ruis bij jou nog steeds aanwezig dan? activeer profiel stil eens en probeer dan eens.

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft hier iemand de Remote Desktop toepassing RDM+ van Shape Services geïnstalleerd??

Ik wel, werkt fantastisch! d:)b Behalve... dat ik de file transfer functie niet werkend krijg! :( Bij een poging een bestand van m'n PC naar mijn telefoon te kopiëren krijg ik de foutmelding
Acces denied. Please check security settings of your device. Exception: Permission = javax.microedition.io.Connector.file.read
Ik heb heel m'n telefoon en zelfs de handleiding (! ;) ) doorgekeken, maar ik kan nergens vinden of ik inderdaad security settings kan veranderen om dit probleem op te lossen.

Iemand enig idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor109 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:34:
[...]

Werkt hier wel, ruis door de headset is weg, deze ruis was er bij mij alleen als ik op toetsendrukte, dus vrij logisch dattie nu weg is idd.
Is de ruis bij jou nog steeds aanwezig dan? activeer profiel stil eens en probeer dan eens.
Oh ik snap het opeens. Ja dit werkt bij mij ook, maar ik heb nog wel een ruis bij het afspelen van de muziek, waardoor zou dat komen |:( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 11:10
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:49:
[...]

Oh ik snap het opeens. Ja dit werkt bij mij ook, maar ik heb nog wel een ruis bij het afspelen van de muziek, waardoor zou dat komen |:( ?
Gebruik je fatsoenlijke oordoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, ik heb verschillende headsets gebruikt hoor, maar het helpt allemaal niets. Vaag probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:22:
haha, ik heb verschillende headsets gebruikt hoor, maar het helpt allemaal niets. Vaag probleem...
Wat voor plugs hebben die headsets? Mijn Sennheiser hoofdtelefoon geeft totaal geen ruis, terwijl mijn dure in-ear oordoppen dat wel hebben. Ik denk dat het te maken heeft met de kwaliteit van de 3.5mm plug.

Afbeeldingslocatie: http://www.woutfunnekotter.nl/images/pluggen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm dat profiel stil selecteren werkt niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2007 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Ik heb mijn N95 nu ook binnen. Fijn toestel! Als SE gebruiken moet ik wel even wennen aan de menustructuur maar dat begint aardig te komen.

waar ik alleen nog niet uitkom is de email en de navigatie. Bij de email krijg ik geen goede uitgaande server te pakken (iemand die een uitgaande server weet die altijd bereikbaar is? Heb al gezocht een deel 4 maar die van chello werkt bij mij niet). de navigatie vind ik gek, ik heb echt geen idee hoe ik kan zien of er uberhaupt een sat. is gevonden of dat hij ergens mee bezig is. Het boekje helpt ook niet echt, maargoed dat komt vast nog wel. Iemand een mailserver die wel werkt in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoutF schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:41:
[...]

Wat voor plugs hebben die headsets? Mijn Sennheiser hoofdtelefoon geeft totaal geen ruis, terwijl mijn dure in-ear oordoppen dat wel hebben. Ik denk dat het te maken heeft met de kwaliteit van de 3.5mm plug.

[afbeelding]
nou ik gebruik de plug van de ipod headset, een koptelefoon van bose, maar ze hebben allemaal dezefde plug als die van de ipod oortjes.is dat goed? wat betreft die nokia headset: spoel hem door het toilet heen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 18:30:
[...]

nou ik gebruik de plug van de ipod headset, een koptelefoon van bose, maar ze hebben allemaal dezefde plug als die van de ipod oortjes.is dat goed? wat betreft die nokia headset: spoel hem door het toilet heen 8)7
Ik weet niet hoe die er uit zien. Maar ik gok dat de dikte en het materiaal van de kabel/plug er wat mee te maken kunnen hebben. Mijn sennheiser koptelefoon heeft een dik afgeschermd koord met gouden plug, terwijl mijn dopjes een dun draadje en stekkertje hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoutF schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 18:39:
[...]

Ik weet niet hoe die er uit zien. Maar ik gok dat de dikte en het materiaal van de kabel/plug er wat mee te maken kunnen hebben. Mijn sennheiser koptelefoon heeft een dik afgeschermd koord met gouden plug, terwijl mijn dopjes een dun draadje en stekkertje hebben.
oke, ik denk het echter niet. Ik denk dat het echt aan de n95 ligt, aangezien die headsets die ik gebruik het wel doen met mn ipod en eeen ( oudere ) mp3 speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 18:59:
[...]

oke, ik denk het echter niet. Ik denk dat het echt aan de n95 ligt, aangezien die headsets die ik gebruik het wel doen met mn ipod en eeen ( oudere ) mp3 speler.
Bij mij is het iig zo
Dure headset met dikke kabel/plug --> geen ruis
Oordopjes met dunne kabel/plug--> ruis
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 18:59:
[...]

Ik denk persoonlijk dat het aan de hardware ligt. De 'geluidskaart' van Nokia. De ruis komt direct als geluid geactiveerd word... sms..beltoon, mp3, toetstoon, etc. En sommige koptelefoons hebben ruisonderdrukking, waardoor het minder lijkt... Via bluetooth heb je er ook last van, al kan het minder opvallen als je geluid van je nokia hard zet en geluid op je bluetooth headset laag zet (want in mijn geval geeft de bleutooth headset geen ruis)

Het is ook niet 'de weg naar de speaker' want anders was er geen ruis met bluetooth.

Elke geluidskaart heeft een ruis, maar bij de nokia is het gewoon heel erg... En het lijkt me een productie fout... En hoe vaker het gemeld wordt.. des te sneller dat het erkent wordt en een oplossing komt... maarja bij sommige koptelefoons val het dus minder op. Dus niet iedereen heeft het in de gaten. Of heeft toevallig een goede versie... maar elke n95 die ik in me handen heb gehad, had deze ruis. helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
Is het iemand eigenlijk al gelukt de adressen vanuit Outlook te syncen? Bij mij worden alleen naam en telefoonnummer overgenomen. Maar ivm navigatie wil ik ook graag dat de N95 de adressen uit mijn Outlook bestand meeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Nou, ik heb mijn N95 inmiddels al omgeruild. De navigatie kreeg ik niet aan de praat, maar het bleek dat de chip in dat toestel niet werkte. Althans, dat vermoedde de verkoper, omdat hij echt niets deed.

vervolgens heb ik bij mijn nieuwe N95 nav4all geinstalleerd en hij is nu proberen een fix te krijgen. het ziet er naar uit dat hij daadwerkelijk wat doet. Maar kun je aan je nokia software eigenlijk zien of hij iets aan het doen is mbt de GPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koentjuh schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 17:50:

waar ik alleen nog niet uitkom is de email en de navigatie. Bij de email krijg ik geen goede uitgaande server te pakken (iemand die een uitgaande server weet die altijd bereikbaar is? Heb al gezocht een deel 4 maar die van chello werkt bij mij niet). de navigatie vind ik gek, ik heb echt geen idee hoe ik kan zien of er uberhaupt een sat. is gevonden of dat hij ergens mee bezig is. Het boekje helpt ook niet echt, maargoed dat komt vast nog wel. Iemand een mailserver die wel werkt in de aanbieding?
Ook ik heb hem sinds gister binnen (vodafone branded)
Navigatie was even klungelen, maar eerst naar kaarten, dan > opties dan > weergave dan > satelietinfo.
Daar zie je dat hij bezig gaat met 'gegevens ophalen'.
Als het goed is zie je daarna wat lege balkjes, soms 4 soms 5.
Ik moest uiteraard eerst naar buiten en daar een poosje stilstaan met het toestel opengeschoven. (onder een hoek van 45 graden omhoog.) na een poosje worden die lege balkjes ineens vol zwart gekleurd. Dan heeft hij op die sateliet een fix.
Bij 3 of meer satelieten heeft hij een redelijk goede plaatsbepaling en zal het rode kruisje op je map (bij het sateliet tekentje) verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
koentjuh schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 20:04:
Nou, ik heb mijn N95 inmiddels al omgeruild. De navigatie kreeg ik niet aan de praat, maar het bleek dat de chip in dat toestel niet werkte. Althans, dat vermoedde de verkoper, omdat hij echt niets deed.

vervolgens heb ik bij mijn nieuwe N95 nav4all geinstalleerd en hij is nu proberen een fix te krijgen. het ziet er naar uit dat hij daadwerkelijk wat doet. Maar kun je aan je nokia software eigenlijk zien of hij iets aan het doen is mbt de GPS?
Je kan in het menu van Maps (of via de GPS optie in de telefoonsettings) de satteliet info opvragen. Daar zie je dan dmv balkjes aangegeven hoeveel sattelieten je contact mee hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kwam het al eerder ter spraken, maar....
Ik heb nog even dat gratis gps navigatie programma van Amazegps geprobeerd. Het werkt uitstekend, met engels gesproken tekst (zelfs in het Danish :+))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
WoutF schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 20:12:
[...]

Je kan in het menu van Maps (of via de GPS optie in de telefoonsettings) de satteliet info opvragen. Daar zie je dan dmv balkjes aangegeven hoeveel sattelieten je contact mee hebt.
Hmm, dat is toch vaag. Hij geeft daar aan geen satteliet gegevens te hebben, terwijl nav4all aangaf dat ik op straat x woonde op nummer 20 (nu is dat 25, maar toch redelijk netjes!)

Hij zal hierbinnen sowieso geen satteliet vinden, maar buiten zegt hij dit ook, terwijl het volgens nav4all gewoon moet werken.

EDIT: Bij bepaal plaats heeft hij idd satelietgegevens gevonden, in de zin van nummers. Deze lijkt dus echt prima te werken. Bedankt. Nu ga ik weer verder opzoek naar een werkende uitgaande mail server :)

EDIT2: ook de uitgaande mail werkt nu. Voor iedereen waarbij het nog niet lukt. xs4all is het toverwoord!

Ik ben overigens zeer tevreden met de omruil, het vorige toestel bleek achteraf dus toch iets last te hebben van speling, deze totaal niet! En de GPS deed het dus echt niet van het vorige toestel

[ Voor 30% gewijzigd door koentjuh op 28-06-2007 21:17 ]

Pagina: 1 2 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ontopic!!