Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:46:
Vandaag ook via T-mobile ontvangen!

Vorige week besteld, zeiden ze dat het toestel een levertijd van +/- 6 weken had.
Zonet ook direct maar een Screenprotector van Brando besteld, iemand ervaring met deze dingen?
Ik heb 'm ook sinds gisteren binnen! Had 'm anderhalve week geleden besteld bij T-Mobile, en daar zeiden ze toen ook dat het 6 weken ging duren. Dus blij verrast! Helaas wel een beetje een speling in de slider, maar dat laat ik wel een keertje fixen.
Verder een super apparaat! Wat een mogelijkheden!
Moet er wel aan wennen. Zo vind ik de invoer van tekst minder soepel dan op m'n Sony Ericsson. Zal wel even wennen zijn, heb jaren geen Nokia meer gebruikt...
Maareh waar haal jij die screenprotector vandaan? Bij de pdashop.nl is 'ie uitverkocht...
Dan nog een vraagje:
Ik heb twee auto's. En ik wil handsfree bellen. En navigeren. Liefst een houder met zuignap, die kan ik dan van auto wisselen. Ik heb verder graag een carkit die ik niet elke dag aan 't infuus moet leggen (lees: stroom).
Ooit had ik voor een Nokia 6210 een inbouwcarkit van Nokia. Eigenlijk werkte dat het beste. Maar sja, die ga ik dus niet dubbel kopen voor twee auto's tenzij dat echt de beste optie is. Ik wil gewoon goeie geluidskwaliteit en ik ben een beetje bang dat blauwtand de batterijen zo snel leegvreet. Alhoewel, als de telefoonhouder ook de telefoon oplaadt is dat misschien wel weer ok.
Zo'n handsfree ding in de peuken-aansteker lijkt me niks. In m'n ene auto zit die nml IN de asbak zo ongeveer (dus die hangt dan altijd open, niet praktisch), en in de andere auto zit de aansteker ongeveer bij mijn rechterknie (ik heb het ook niet bedacht...).
Iemand tips?