Nokia N95 Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 22 Laatste
Acties:
  • 42.243 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224701

Anoniem: 153133 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 08:24:
[...]

Ik weet niet waar je deze informatie vandaan haalt, maar volgens mij klopt dit niet. Hier werkt het dus gewoon. De naam van mijn access point heb ik van meet af aan verborgen (Hide SSID = Yes). Het uitvoeren van een WLAN-scan resulteert dan ook in: geen WLAN gevonden. Desondanks krijg ik probleemloos verbinding via mijn WLAN toegangspunt.
Je hebt gelijk. Ik heb e.e.a. nog eens uitvoerig getest. Waar de N95 zich anders gedraagt t.o.v. bijvoorbeeld Windows is in het scannen van WiFi netwerken. Het is natuurlijk logisch dat verborgen netwerken *niet* gevonden worden, maar het *eigen* netwerk (waarvan de SSID bekend is) moet *altijd* worden gevonden bij het scannen (zo werkt het onder Windows).
Greetz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Anoniem: 220887 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 09:15:
Waarschuwing --> Bestel NIET de "Veripart Universal Carholder" bij smartphoneshop (http://www.smartphoneshop...-universal-carholder.html ) , deze is zogenaamd ook te gebruiken voor de N95 ...

Nou NIET dus, wat een k$% ding. Je moet de telefoon er schuin inhangen , anders past de kabel niet.
Ach het is ook een UNIVERSEEL ding. Dat hoort in principe met elke telefoon of pda te werken. En ja op elke telefoon enzo zit natuurlijk elk draadje anders. En als je hem wat hoger zet heb je er geen last van natuurlijk. Het enige irritante is, is dat ie de knop voor galerij ingedrukt houd. Ik vind het een goedkope oplossing en vind het best prima ding. En kan er elk willekeurig toestel indoen. Dus het kan, zoals voor mij, een goede koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 19:15
Anoniem: 220887 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 09:15:
Waarschuwing --> Bestel NIET de "Veripart Universal Carholder" bij smartphoneshop (http://www.smartphoneshop...-universal-carholder.html ) , deze is zogenaamd ook te gebruiken voor de N95 ...

Nou NIET dus, wat een k$% ding. Je moet de telefoon er schuin inhangen , anders past de kabel niet.
Ik heb ook zo'n universele houder gekocht http://www.halfords.nl/NL...tail.htm?productId=180276, en vervolgens in het 'linker-onderpootje' :? een uitsparing geboord, en daar een goedkope autolader in vastgelijmd met secondenlijm. Als finishing touch nog een stukje rubber verwijderd ter hoogte van de gallerij-knop.

Nu zit de N95 dus keurig recht en stevig in de houder, en wordt meteen opgeladen. En dat voor 25 euro (eat that Brodit... _O- )

Wellicht is dit ook mogelijk met jouw miskoop ?

PS. als er behoefte aan is wil ik wel een foto maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Tweakman schreef op maandag 16 juli 2007 @ 10:35:
[...]

Ik heb ook zo'n universele houder gekocht http://www.halfords.nl/NL...tail.htm?productId=180276, en vervolgens in het 'linker-onderpootje' :? een uitsparing geboord, en daar een goedkope autolader in vastgelijmd met secondenlijm. Als finishing touch nog een stukje rubber verwijderd ter hoogte van de gallerij-knop.

Nu zit de N95 dus keurig recht en stevig in de houder, en wordt meteen opgeladen. En dat voor 25 euro (eat that Brodit... _O- )

Ah handige tip, denk dat het wel kan met deze. Of ik het doe moet ik even kijken, want als je er weer wat anders in zet, is het natuurlijk weer anders. En met sec lijm is ook niet handig dan... Dan maak ik wel een gaatje zonder dat ie vast zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

Dandelion schreef op zondag 15 juli 2007 @ 16:20:
hmm probleem met maps. Heb net de kaarten gedownload op mijn micro-sd, maar na enkele seconden 'crashed' het programma, scherm zwart en de telefoon start opnieuw op. Zelfde probleem als had dus.
Heb versie 3 van het programma, ga zo wel proberen 1.1 te instaleren. Wel jammer...
hmmz dat heeft helaas niet geholpen. ook versie 1.1 knalt er uit. Volgens mij is dit probleem pas ontstaan nadat ik de kaarten heb gedownload. Dus die gaan er straks maar weer af. Beetje raar.

WBT sportstracker, als ik daar de afgelegde route bekijk, die ik alleen een lijn over een zwart vlak. lijkt me dat daar ook een kaartje onder hoort?

Edit

Maps 1.1. lijkt nog sneller te crashen dan die nieuwe versie. Kan ik die nou nog ergens los downloaden?

[ Voor 7% gewijzigd door Dandelion op 16-07-2007 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-06 14:42

robertwebbe

Robert Webbe

Ik zit net te kijken naar die Route66 mobile 7; sommige aanbieders bieden een aparte versie aan als N95 versie.

Maar ik heb er nu één binnen, de Europese DVD versie 7.3.545, het is gewoon de universele versie "For Symbian S60 v2/3 smartphone" met een foto van de N70 op de verpakking.

Afbeeldingslocatie: http://www.route66.nl/route66/products/2006/nld_nl_7500_s60/images/retailboxes.gif

Na installatie kreeg ik direct de "No GPS!" maar geen paniek, na een paar seconden had die een fix op de interne GPS ontvanger en wist die waar ik was. Verder zie ik in de instellingen nergens iets waar je GPS kunt instellen dus ik neem aan dat ze hem zo gemaakt hebben dat even checkt of er een interne GPS ontvanger in zit en daarna pas gaat kijken naar bluetooth ontvangers. In dit geval kun je dus geen gebruik maken van je (betere) externe bluetooth GPS ontvanger.

Bij de installatie kun je overigens de volgende kaarten kiezen om te installeren:
  • Spanje & Portugal
  • Benelux
  • Scandinavië
  • Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk
  • Frankrijk
  • Groot Brittanië en Ierland
  • Italië
  • Centraal en Oost Europa
  • Griekenland
  • Europa (hoofdwegen)

[ Voor 25% gewijzigd door robertwebbe op 16-07-2007 14:35 . Reden: plaatje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
Mau_Maus schreef op maandag 16 juli 2007 @ 10:43:
[...]

Ah handige tip, denk dat het wel kan met deze. Of ik het doe moet ik even kijken, want als je er weer wat anders in zet, is het natuurlijk weer anders. En met sec lijm is ook niet handig dan... Dan maak ik wel een gaatje zonder dat ie vast zit ;)
Je kunt dan natuurlijk ook voor een paar euro alleen een nieuwe houder kopen (dus zonder zuignap & arm). Het is juist zo praktisch dat die lader precies op de juiste plaats zit, dus geen omkijken meer naar. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

robertwebbe schreef op maandag 16 juli 2007 @ 11:16:

Na installatie kreeg ik direct de "No GPS!" maar geen paniek, na een paar seconden had die een fix op de interne GPS ontvanger en wist die waar ik was. Verder zie ik in de instellingen nergens iets waar je GPS kunt instellen dus ik neem aan dat ze hem zo gemaakt hebben dat even checkt of er een interne GPS ontvanger in zit en daarna pas gaat kijken naar bluetooth ontvangers. In dit geval kun je dus geen gebruik maken van je (betere) externe bluetooth GPS ontvanger.
Ik zie op website nergens een aankondiging van een product geschikt voor de N95. De website loopt in onderhoud achter (raar)? Hebben ze soms even snel wat inelkaar gedingest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Anoniem: 224701 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 11:40:
[...]
Ik zie op website nergens een aankondiging van een product geschikt voor de N95. De website loopt in onderhoud achter (raar)? Hebben ze soms even snel wat inelkaar gedingest?
Ik denk ook dat ze met de website wat achterlopen. Hij is donderdag pas uitgeleverd dus op zich niet echt wereldschokkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

robertwebbe schreef op maandag 16 juli 2007 @ 11:53:
[...]

Ik denk ook dat ze met de website wat achterlopen. Hij is donderdag pas uitgeleverd dus op zich niet echt wereldschokkend.
Ik blijf het een vreemd verhaal vinden. Ik heb het idee dat ze snel wat aanpassingen (quick/dirty?)gedaan hebben (veel vraag naar ondersteuning N95 en illegale versie in omloop op internet) om een product op de markt te zetten. Ik vraag me dan af als dat zo is, of het niet verstandiger is nog even te wachten met aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-06 22:34
Hebben jullie trouwens ook als je met 66 een lange route wilt berekenen dat die een foutmelding geeft te weinig memory. Eigenlijk gooit n95 deze melding als ik het goed heb.

Ik heb namelijk geprobeert om een route vanuit nederland naar kroatie -> fout.
van NL naar slovenie -> crash
van NL naar oostenrijk -> crash
van NL naar duitsland -> crash

Pas ergens tegen de nederlandse grens in duitsland kon ik een berekening maken en natuurlijk in nl. Ik heb zelf benelux map geinstalleerd en de europeseMR. Ik vraag mij dus af of dit gewoon door 66 komt of dat N95 gewoon het niet aan kan maar dat lijkt me wel heel dom. Andere mensen die dit ervaren of kunnen proberen?

Daarnaast vroeg ik mij het volgende af (mischien offtopic):
Als je europeMR en oost-europa hebt hoe combineer je dat je vanuit nl naar bv oost europees land navigeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Zenica, en als je je telefoon vlak voor het plannen van een lange route even uit en aan zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Anoniem: 224701 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:03:
[...]
Ik blijf het een vreemd verhaal vinden. Ik heb het idee dat ze snel wat aanpassingen (quick/dirty?)gedaan hebben (veel vraag naar ondersteuning N95 en illegale versie in omloop op internet) om een product op de markt te zetten. Ik vraag me dan af als dat zo is, of het niet verstandiger is nog even te wachten met aanschaffen.
Ik denk niet dat hier sprake is geweest van even wat quick and dirty werk. Ik weet beroepshalve dat hij al 6 weken eerder uit had moeten komen maar doordat ze toch niet tevreden waren met de eerste versie (waarschijnlijk is dat de eerste uitgelekte versie) en ze toch weer een verbeterde versie hebben gebouwd.
Wachten kun je altijd wel maar ik denk niet dat er nog erg veel gaat veranderen wat de N95 aan gaat. Het enige dat ik kan bedenken is dat er nu nog aanpassingen worden gemaakt voor modellen die nog uit gaan komen die toch niet helemaal incompatible zijn.

Pas bij ooit te verschijnen versie 8 zul je weer nieuwe functionaliteiten kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220887

zenica schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:43:
Hebben jullie trouwens ook als je met 66 een lange route wilt berekenen dat die een foutmelding geeft te weinig memory. Eigenlijk gooit n95 deze melding als ik het goed heb.

Ik heb namelijk geprobeert om een route vanuit nederland naar kroatie -> fout.
van NL naar slovenie -> crash
van NL naar oostenrijk -> crash
van NL naar duitsland -> crash

Pas ergens tegen de nederlandse grens in duitsland kon ik een berekening maken en natuurlijk in nl. Ik heb zelf benelux map geinstalleerd en de europeseMR. Ik vraag mij dus af of dit gewoon door 66 komt of dat N95 gewoon het niet aan kan maar dat lijkt me wel heel dom. Andere mensen die dit ervaren of kunnen proberen?

Daarnaast vroeg ik mij het volgende af (mischien offtopic):
Als je europeMR en oost-europa hebt hoe combineer je dat je vanuit nl naar bv oost europees land navigeert?
Misschien heb je hier iets aan , van de R66 helpdesk

De kaarten in het ROUTE 66 Mobiel 7 Europa dvd hebben de volgende grootte:

- Athene 9,1 MB

- Benelux 93,9 MB

- Groot-Brittannië 146,2 MB

- D/A/CH (Duitsland, Oostenrijk Zwitserland) 388.7 MB

- Oost-Europa 51.6 MB

- Frankrijk 276,4 MB

- IBERIA 183,2 MB

- Italië 220,4 MB

- Scandinavië 282,7 MB

Wij bieden de klant de vrijheid om zelf te kiezen, welke combinaties van landen men op de mmc-kaart wilt zetten en welke geheugenkaart men wilt gebruiken. Nog ROUTE 66 mobile Europe, nog een producten van concurrenten kunnen een route plannen over de grenzen van de beschikbare kaart bestanden. U kunt van deur naar deur navigeren in europa, dat hangt af van uw bestemming, u zult misschien een route moeten plannen over meerdere punten en de kaart veranderen wanneer u in dat land bent. Binnen Mobile 7 Europa dient u altijd van kaart te verwisselen, dat wil zeggen dat, om van bijv Waddinxveen naar Winterberg in Duitsland te navigeren. Dient u de Benelux en de Duitsland kaart te installeren op uw MMC-kaart.(Om deze te installeren, gebuikt u de installatie DVD. Kies de landen die u op uw MMC-kaart wilt hebben en volg de aanwijzingen op het scherm. U kunt binnen Mobile 7 op uw mobiele telefoon wisselen van kaarten door het volgende te kiezen:

Kies het menu Opties ===> Instellingen

- U komt in het tabblad "algemeen"

- Beweeg de joystick naar rechts, U komt nu in het tabblad " Kaart"

- Beweeg de joystick naar beneden totdat u komt bij "Kaart selecteren"

- Druk op de joystick, u krijgt een lijst te zien van de op uw MMC-kaar geïnstalleerde kaarten.

- Selecteer het land waarin u wilt navigeren en druk op de joystick

- Kies de optie terug en de kaart in Mobile 7 is nu aangepast.

U navigeert vanaf uw vertrekpunt, door de " Navigeren naar" optie te kiezen in het menu.

U voert nu een plaats in bij de grens, in Nederland of Duitsland ( er zit namelijk altijd een overlapping tussen de kaarten) u verwisselt van kaart. u kiest de "Navigeren naar" optie in het menu.U voert de plaats van bestemming in ( in dit geval Winterberg) en u navigeert verder. (Deze handeling kost u slechts enkele seconden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

robertwebbe schreef op maandag 16 juli 2007 @ 14:33:
[...]

Ik denk niet dat hier sprake is geweest van even wat quick and dirty werk. Ik weet beroepshalve dat hij al 6 weken eerder uit had moeten komen maar doordat ze toch niet tevreden waren met de eerste versie (waarschijnlijk is dat de eerste uitgelekte versie) en ze toch weer een verbeterde versie hebben gebouwd.
Wachten kun je altijd wel maar ik denk niet dat er nog erg veel gaat veranderen wat de N95 aan gaat. Het enige dat ik kan bedenken is dat er nu nog aanpassingen worden gemaakt voor modellen die nog uit gaan komen die toch niet helemaal incompatible zijn.

Pas bij ooit te verschijnen versie 8 zul je weer nieuwe functionaliteiten kunnen verwachten.
OK bedankt d:)b Ik ga hem ook dan maar bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220887

Tweakman schreef op maandag 16 juli 2007 @ 10:35:
[...]

OK thanks voor de tip, zal m'n twee linkerhanden eens gaan belasten ( secondenlijm wordt wat link , heb ik zodadelijk een N95 vastgekit aan m'n volvo ) }:O

PS foto is niet nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Als ik het goed begrijp, is het dus met TomTom en Route66 niet mogelijk om een directe route naar het buitenland te realiseren. Het moet altijd met 'tussenstapjes' nabij de grens. Is er een ander programma (hoeft de interne GPS van de N95 niet persé te kunnen gebruiken) dat navigeren zonder tussenstapjes mogelijk maakt? Hoe doet Nokia Maps dit?

Andere vraag: lang geleden heb ik iets gelezen over de functionaliteit van de N95 betreffende 'aanvoelen hoe een foto genomen wordt'. Hij draait de foto dan mee? Het enige dat ik hiervan merk, is dat ik vorige week een foto genomen heb die ondersteboven in de gallery terecht kwam. Weet iemand iets meer van deze functionaliteit en hoe ik deze in mijn voordeel zou kunnen gaan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
robertwebbe schreef op maandag 16 juli 2007 @ 14:33:
[...]

Ik weet beroepshalve dat hij al 6 weken eerder uit had moeten komen maar doordat ze toch niet tevreden waren met de eerste versie (waarschijnlijk is dat de eerste uitgelekte versie) en ze toch weer een verbeterde versie hebben gebouwd.
Heb je ook een idee welke verbeteringen er in deze versie zitten ? De berichten op diverse fora komen niet veel verder dan dat hij hetzelfde is als de beruchte 468 versie, die slecht en illegaal is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06 19:56
Poeh schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:21:
Als ik het goed begrijp, is het dus met TomTom en Route66 niet mogelijk om een directe route naar het buitenland te realiseren. Het moet altijd met 'tussenstapjes' nabij de grens. Is er een ander programma (hoeft de interne GPS van de N95 niet persé te kunnen gebruiken) dat navigeren zonder tussenstapjes mogelijk maakt? Hoe doet Nokia Maps dit?
Nokia Maps gebruikt vrijwel elke grensovergang die er is. Omdat ik vlakbij de grens woon was dit een van de eerste dingen die ik uitprobeerde.
Ook veel online routeplanners hebben de handicap dat ze je slechts via een klein aantal overgangen leiden. Bijvoorbeeld van Nederland naar Duitsland alleen via Nieuweschans, Enschede, Arnhem en zo. Op die manier wordt een route van mijn huis naar een dorpje 5 km verderop in Duitsland 100 km lang.
ViaMichelin en Falk doen het wat dit betreft goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Tweakman schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:38:
[...]
Heb je ook een idee welke verbeteringen er in deze versie zitten ? De berichten op diverse fora komen niet veel verder dan dat hij hetzelfde is als de beruchte 468 versie, die slecht en illegaal is O-)
Nee, ik zal eens informeren.
Poeh schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:21:
Bij Route66 kun je wel grensoverschrijdend navigeren als je de kaart "Hoofwegen van Europa" gebruikt, die dekt meestal van je voordeur prima tot redelijk dicht bij je eindbestemming. In het land zelf aangekomen kun je dan alsnog het land kiezen voor fijnmazigheid.
Ik heb bij TomTom één kaart voor West Europa en daar kan ik in één ruk mee naar alle bestemmingen die in de kaartdekking liggen.
Andere vraag: lang geleden heb ik iets gelezen over de functionaliteit van de N95 betreffende 'aanvoelen hoe een foto genomen wordt'. Hij draait de foto dan mee? Het enige dat ik hiervan merk, is dat ik vorige week een foto genomen heb die ondersteboven in de gallery terecht kwam. Weet iemand iets meer van deze functionaliteit en hoe ik deze in mijn voordeel zou kunnen gaan gebruiken?
Ja, er zit een sensor in het toestel die bepaald of het een portret of landschap foto wordt. Je moet je camera dan wel recht houden, als je maar een beetje een hoek naar boven of beneden hebt dan kan die zich vergissen. Ik hoop dat dat via software verbeterd gaat worden want ik heb ook best wel vaak foto's die ondersteboven staan.
Anoniem: 220887 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 14:43:
[...]
Misschien heb je hier iets aan , van de R66 helpdesk
De kaarten in het ROUTE 66 Mobiel 7 Europa dvd hebben de volgende grootte:
{knip}
Ik heb hem iets uitgebreider:

Hierbij de dekkingspercentages, kaartgroottes en landomvang van de Route 66 mobile 7 Europa (versie 7.3.545) DVD:

>99% 93,918 kB Nederland, België en Luxemburg
>99% 88,753 kB Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk
>99% 276,408 kB Frankrijk
>99% 146,256 kB Groot Britanië en Ierland
>99% 220,492 kB Italië
>99% 183,225 kB Spanje en Portugal
±90% 282,767 kB Noorwegen, Denemarken, Zweden en Finland
±30% 51,649 kB Estland, Letland, Litouwen, Polen, Tsjechische Republiek, Slowakijë, Hongarije, Bulgarijë, Roemenië, Kroatië
<25% 9,099 kB Griekenland (voornamelijk Athene en een beetje de toeristische eilanden)
>99% 385,438 kB Hoofdwegen van Europa

Iedere regel is een aparte kaart die je naar keuze op je geheugenkaart en bij kunt installeren.

[ Voor 3% gewijzigd door robertwebbe op 16-07-2007 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Tweakman schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:38:
[...]

illegaal ja, maar slecht ben ik het niet mee eens. Tenminste he tnavigatie gedeetle vond ik perfect. Goed op tijd aangegeven. Goed de aflslagen. Herberekeningen goed... Alleen dan moet ie even kort nadenken, net als je uit korte bochten komt, meer niet aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Mau_Maus schreef op maandag 16 juli 2007 @ 16:04:
[...]
illegaal ja, maar slecht ben ik het niet mee eens. Tenminste he tnavigatie gedeetle vond ik perfect. Goed op tijd aangegeven. Goed de aflslagen. Herberekeningen goed... Alleen dan moet ie even kort nadenken, net als je uit korte bochten komt, meer niet aan de hand.
Ik denk dat Tweakman eerder bedoelde dat het illegale eraan slecht is...

Zijn er misschien voldoende mensen die zo tevreden zijn over de illegale versie maar toch graag een schoon geweten willen en nu een officiële versie willen kopen? Ik denk dat ik wel een inkoopactie kan regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
Mau_Maus schreef op maandag 16 juli 2007 @ 16:04:
[...]

illegaal ja, maar slecht ben ik het niet mee eens.
Nee, ik bedoelde slecht in de betekenis van illegaal, dat er mensen zijn die het gebruiken zonder ervoor te betalen ... zo slecht ... :N

Verder schijnt het inderdaad wel een goed navigatiesysteem te zijn, heb ik wel eens ergens gelezen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Tweakman schreef op maandag 16 juli 2007 @ 16:12:
[...]
Nee, ik bedoelde slecht in de betekenis van illegaal, dat er mensen zijn die het gebruiken zonder ervoor te betalen ... zo slecht ... :N

Verder schijnt het inderdaad wel een goed navigatiesysteem te zijn, heb ik wel eens ergens gelezen O-)
Volgens mij gaat Tweakman nu een officiële versie kopen :+

Afbeeldingslocatie: http://www.robertwebbe.nl/upc/Tweakman.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Tweakman schreef op maandag 16 juli 2007 @ 16:12:
[...]

Oh ok dan is het goed :P Ja vind ook dat je ervoor moet betalen, maar vind het niet erg, om eerst uit te proberen via zo'n versie. Try before you buy, als er geen trail op zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 21:07
Heb net via Ebay 4GB Sandisk Micro SD kaartje gekocht. Ben benieuwd wanneer dat ding er is ;). Heb niet zoveel zin om er 80 euro voor te betalen. Ben nu ongeveer 58 euro kwijt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinci
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-01-2024

Da_Vinci

Leonardo da Vinci

robertwebbe schreef op maandag 16 juli 2007 @ 11:16:
Checkt hij niet gewoon de instellingen die je in je N95 hebt gemaakt? Maw als je bij GPS positiebepaling hebt gekozen voor externe BT... dat hij die pakt? Zou je dat willen testen?

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mau_Maus schreef op maandag 16 juli 2007 @ 16:34:
[...]

Oh ok dan is het goed :P Ja vind ook dat je ervoor moet betalen, maar vind het niet erg, om eerst uit te proberen via zo'n versie. Try before you buy, als er geen trail op zit
Ik sluit me hier voor 100% bij aan.
Werd laatst door ene Zenica op een rare manier in de hoek gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Anoniem: 224701 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 17:08:
[...]

Ik sluit me hier voor 100% bij aan.
Werd laatst door ene Zenica op een rare manier in de hoek gezet.
Ja maar dat ging er meer om dat mensen opschepte over dat ze illegale versie hadden en degene die betaalde uitlachte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mau_Maus schreef op maandag 16 juli 2007 @ 17:12:
[...]

Ja maar dat ging er meer om dat mensen opschepte over dat ze illegale versie hadden en degene die betaalde uitlachte
Als ik jou toch nu eens vertelde dat ik die zogenaamde proefversie waar jij het over had niet eens durfde instaleren. Geloof me maar ik had hem zelf niet eens. OK streep eronder.

PS: Om mij met een inbreker te vergelijken ging me toch echt veel te ver.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 224701 op 16-07-2007 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Anoniem: 224701 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 17:15:
[...]

Als ik jou toch nu eens vertelde dat ik die zogenaamde proefversie waar jij het over had niet eens durfde instaleren. Geloof me maar ik had hem zelf niet eens. OK streep eronder.

PS: Om mij met een inbreker te vergelijken ging me toch echt veel te ver.
Wow was geen aanval :S en misschien was jij niet diegene die dat zei, maar dat gebeurde dat sommige er over gingen opscheppen.. verder geen aanval op jou :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mau_Maus schreef op maandag 16 juli 2007 @ 17:23:
[...]

Wow was geen aanval :S en misschien was jij niet diegene die dat zei, maar dat gebeurde dat sommige er over gingen opscheppen.. verder geen aanval op jou :S
Forget it. Laten we met elkaar onze problemen bespreken en vooral oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

McVirusS schreef op maandag 16 juli 2007 @ 16:44:
Heb net via Ebay 4GB Sandisk Micro SD kaartje gekocht. Ben benieuwd wanneer dat ding er is ;). Heb niet zoveel zin om er 80 euro voor te betalen. Ben nu ongeveer 58 euro kwijt :).
Aangenaam ;) Ik heb er 3 dagen geleden eentje op Ebay aangeschaft, voor omgerekend 60 euro incl. verzendkosten. Kreeg vanmiddag een mailtje van de aanbieder dat hij op de post is gegaan (moet uit Engeland komen). Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Op deze site staan ze ook:
http://www.beslist.nl/com...naar_SD_inbegrepen_).html

Prijzen beginnen vanaf 55 euries! _/-\o_

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180282

weet er iemand wanneer de site "symbiansigned" terug werkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215017

zo, heb net mijn nokia bij een care center ingeleverd , was ik een sms aan het maken en na het verzenden hield ie er gewoon mee op. opnieuw opstarten kreeg ik het scherm ondersteboven en flikkerend aan en uit schermkleuren de hele tijd veranderend. kortom heel erg vreemd ding heeft de hele tijd probleemloos(1 van de eerste) gedraaid alles was gewoon goed op de slider na maar okee zelf ff gefixed.ff afwachten tot vrijdag 1500 dan zullen we het wel mee maken. 1 ding ze sturen hier(zweden) je foon in ieder geval niet zomaar op ze doen er wel wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Anoniem: 180282 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 18:06:
Gewoon even op de siten van symbiansigned zelf gekeken .... of doe ik nou héél erg onlogische dingen ?
SYMBIAN SIGNED WEB SITE SCHEDULED MAINTENANCE PLANNED FOR WEDNESDAY 18-JULY
The Symbian Signed web site has been undergoing a hardware upgrade to address recent performance issues. We are now ready to migrate all data and make the new system live. As the volume of data is quite large, this will take an estimated 15 hours and require the site to be unavailable, hence it will carried out as follows:

www.symbiansigned.com will be unavailable to ALL USERS for approximately 15 hours commencing 1200 GMT (i.e. 1300 British Summer Time) on Wednesday the 18-July-2007.
Upon successful migration, the site will be available to TEST HOUSES, SELF CERTIFIERS and those COMMERCIAL COMPANIES who have currently been enabled to create Developer Certificates.
By the end of the week we expect to enable Developer Certificate creation for all EXISTING accounts.
We anticipate account registration will return in the near future.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 10:53
Ik kwam deze software tegen. Het maakt (automatisch) JVM-geheugen vrij. Aan de reviews te zien, lijkt het te werken. En ja ook op de N95 :) Ik heb de trial-versie geinstalleerd en ga eens uitgebreid testen.

MemoryUp

Zie ook post op N95users Forum :

N95Users Forum

[ Voor 22% gewijzigd door dafmay op 16-07-2007 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
  • Laatst online: 11-06 15:52
Anoniem: 224701 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 10:03:
[...]

Je hebt gelijk. Ik heb e.e.a. nog eens uitvoerig getest. Waar de N95 zich anders gedraagt t.o.v. bijvoorbeeld Windows is in het scannen van WiFi netwerken. Het is natuurlijk logisch dat verborgen netwerken *niet* gevonden worden, maar het *eigen* netwerk (waarvan de SSID bekend is) moet *altijd* worden gevonden bij het scannen (zo werkt het onder Windows).
Greetz.
Bij mij is het nog weer anders: als ik scan naar netwerken wordt mijn eigen netwerk (met verborgen SSID) níet gevonden, althans niet weergegeven. Wil ik via het web-icoontje online, dan is mijn netwerk wél beschikbaar omdat ik die heb aangemaakt in de toegangspunten. Misschien ook allemaal weer een kwestie van instellingen?
robertwebbe schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:51:
[...]

Bij Route66 kun je wel grensoverschrijdend navigeren als je de kaart "Hoofwegen van Europa" gebruikt, die dekt meestal van je voordeur prima tot redelijk dicht bij je eindbestemming. In het land zelf aangekomen kun je dan alsnog het land kiezen voor fijnmazigheid.
Ik heb bij TomTom één kaart voor West Europa en daar kan ik in één ruk mee naar alle bestemmingen die in de kaartdekking liggen.

[...]
Is mijn ervaring met TomTom ook, in één keer naar Zuid-Spanje. Kost even rekentijd, maar werkt dus wel.
Kosten bij The PhoneHouse ook geen € 80,= meer, maar € 70,=, direct meenemen...
Anoniem: 180282 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 18:06:
Ik heb hier even gekeken, staat in rode tekst dat het binnenkort weer los gaat.

Edit:
@Wimmel_1: je was me net voor.....

En dan nog een leuk stukkie software: TimeBar.
Is een volledig naar eigen smaak in te stellen (digitale) klok, die in tegenstelling tot de standaard tijdsaanduiding ook te zien is als je niet op je bureaublad bezig bent.
MauMaus wees hier op 1 juli ook al op. Ik heb nog niet getest of de geluidjes het nu wel doen, maar betreft een verbeterde versie (en via de link is tie ook nog eens gesigned).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
dafmay schreef op maandag 16 juli 2007 @ 19:18:
Ik kwam deze software tegen. Het maakt (automatisch) JVM-geheugen vrij. Aan de reviews te zien, lijkt het te werken. En ja ook op de N95 :) Ik heb de trial-versie geinstalleerd en ga eens uitgebreid testen.

MemoryUp
JVM geheugen? Dacht dat het je RAM moest verbeteren.. Vond er echt niks aan... Werd niks beter van.. bij mij dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Mau_Maus schreef op maandag 16 juli 2007 @ 19:21:
[...]

JVM geheugen? Dacht dat het je RAM moest verbeteren.. Vond er echt niks aan... Werd niks beter van.. bij mij dan
Ah jij had 'm al uitgeprobeerd ? Het JVM-geheugen schijnt door diverse (in de achtergrond) N95 system-files en apps te worden gebruikt en het lijkt mij zinvol om zo nu en dan (automatisch) dat geheugen te defrag-en. Maar zoals gezegd...moet nog testen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieSD
  • Laatst online: 21-02 14:31
Het enige nadeel van de Route66 software is het thema-gebruik van de N95. Als je een donker thema hebt, zoals psilocs reflection (waar ik zelfs 3 euro voor heb betaald), zie je amper de tekst van je zoekresultaten. Hopelijk wordt dit nog in een update gefixed. (excuses voor de PhotoBooth foto ;) )
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rcvanwietingen/got/route66.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
skulldigger schreef op maandag 16 juli 2007 @ 19:25:
Het enige nadeel van de Route66 software is het thema-gebruik van de N95. Als je een donker thema hebt, zoals psilocs reflection (waar ik zelfs 3 euro voor heb betaald), zie je amper de tekst van je zoekresultaten. Hopelijk wordt dit nog in een update gefixed. (excuses voor de PhotoBooth foto ;) )
[afbeelding]
Yep dat is inderdaad sneu. Ik gebruik de "BlueDot"-theme en ook hierbij zie ik zo af en toe de gegevens op het scherm van R66 niet.

Ps Zou je mischien eens een paar screenshots kunnen posten van dat Psiloc theme. Ik hoor daar zeer goede dingen over (zeer mooie theme). Ben vooral benieuwd naar hoe het "reflective" effect eruit ziet, en vooral het bureaublad.

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 16-07-2007 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diego27
  • Laatst online: 09-06 22:14
Kan je ook al Tomtom gebruiken voor de Nokia n95 net als je die kon gebruiken op de Nokia N70?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieSD
  • Laatst online: 21-02 14:31
dafmay schreef op maandag 16 juli 2007 @ 19:29:
[...]
Ps Zou je mischien eens een paar screenshots kunnen posten van dat Psiloc theme. Ik hoor daar zeer goede dingen over (zeer mooie theme). Ben vooral benieuwd naar hoe het "reflective" effect eruit ziet, en vooral het bureaublad.
Deze zijn vast een stuk duidelijker :P :
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rcvanwietingen/got/Screenshot0001.pngAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rcvanwietingen/got/Screenshot0002.png
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rcvanwietingen/got/Screenshot0003.pngAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rcvanwietingen/got/Screenshot0004.png

Vreemd dat de letters in het Historie scherm wel wit zijn :?
link naar Screenshot app voor S603rd

EDIT: heb een mail gestuurd naar R66 support, kijken wat ze zeggen...

[ Voor 3% gewijzigd door RichieSD op 16-07-2007 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-06 10:54
Diego27 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 19:29:
Kan je ook al Tomtom gebruiken voor de Nokia n95 net als je die kon gebruiken op de Nokia N70?
Ja wel met een externe GPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
skulldigger schreef op maandag 16 juli 2007 @ 19:59:
[...]

[/table]
Super, bedankt. Ziet er mooi uit ! En eur 2,99 is prima te doen. Denk dat ik 'm maar aan ga schaffen.

Ps "IJs trakteren ?" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diego27
FaNtJuH schreef op maandag 16 juli 2007 @ 20:02:
[...]

Ja wel met een externe GPS
En wanneer zonder externe gps en waardoor werkt het niet met TOM TOM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:59
skulldigger schreef op maandag 16 juli 2007 @ 19:59:
[...]

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]

EDIT: heb een mail gestuurd naar R66 support, kijken wat ze zeggen...
Ben ik toch even benieuwt waar je dit Thema vandaag gehaald hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Bij Bookmarks staat Thema's/Geluiden/Tracks/Video's/Toeps/ Downloaden, nu heb ik perongeluk die URL verwijderd, wie heeft voor mij die URL die hier bij hoord ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Albert020 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 20:29:
[...]

Ben ik toch even benieuwt waar je dit Thema vandaag gehaald hebt ?
*zucht*...dat staat nog geen 7 posts terug ! (en is een directe aanleiding geweest voor mijn vraag over de theme)

[ Voor 12% gewijzigd door dafmay op 16-07-2007 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Da_Vinci schreef op maandag 16 juli 2007 @ 16:47:
[...]
Checkt hij niet gewoon de instellingen die je in je N95 hebt gemaakt? Maw als je bij GPS positiebepaling hebt gekozen voor externe BT... dat hij die pakt? Zou je dat willen testen?
Ach, natuurlijk.... 7(8)7

Zojuist even geverifieerd en je gelijk. Als ik alleen Bluetooth GPS aanzet dan verschijnt inderdaad na een paar seconden het bluetooth menu waarin ik mijn GPS ontvanger kan selecteren.

Thanks for the hint! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinci
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-01-2024

Da_Vinci

Leonardo da Vinci

No prob. Educated guess :)

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Diego27 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 20:15:
[...]
En wanneer zonder externe gps en waardoor werkt het niet met TOM TOM?
Volgens de laatste geruchten zou er eind zomer (lees: ergens september) wellicht een versie komen waarin je kunt kiezen om de interne GPS ontvanger te selecteren (in de huidige versie kun je alleen een bluetooth bron kiezen).

De reden dat het nu niet werkt is omdat de interne ontvanger nooit is voorzien door TomTom. De Nokia N95 is het eerste Symbian S60 toestel dat dat heeft. Nu er meer zullen volgen zal het aantrekkelijker worden voor TomTom om een dergelijke aanpassing te gaan programmeren.

Eerder dit jaar had TomTom aangekondigd dat ze zich voornamelijk willen concentreren of de losse units (de Go serie) en de pocket pc versie (de Navigator). Voor de ondersteuning voor andere platformen zoals Windows 6 Standard (voorheen Smartphone) en Symbian S60 en UIQ zou minder aandacht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
  • Laatst online: 10-02-2021
Even wat algemene vragen waar wellicht meer forummers mee zitten die op zoek zijn naar een telefoon met GPS-functionaliteit maar nog aan het twijfelen zijn over de aanschaf van de N95:
nb: misschien zijn de antwoorden op sommige vragen al gegeven, heb wel gezocht maar de vijf n95 topics zijn inmiddels een onoverzichtelijke brij van info geworden m.i.

1) Ik loop er hard over te denken om een N95 te kopen, maar schrik een beetje terug van de inferieure kwaliteit van de gps ontvanger. Ik wil de gps functie met name gaan gebruiken in steden (op vakantie ofzo). In een review las ik dat m.n. in dichte stedelijke omgevingen (hoge gebouwen) je nauwelijks tot niet een fix kan krijgen. Kunnen forummers hier dat onderschrijven?

2) Ook lees ik wisselende berichten over de snelheid waarmee je een fix krijgt, tot 3 (!) minuten kan dat duren! A-gps is als ik het goed begrijp een methode om een snelle fix te krijgen, maar voorwaarde is dat je een data-abonnement hebt (klopt dit?). Ik ben niet van plan om te gaan internetten op de n95, zou ik dan alleen hiervoor een data-abonnement moeten nemen?

3) Ik ben even gaan zoeken maar kon geen prijzen vinden voor abonnementen waarmee je spraak-navigatie kan gaan gebruiken van de standaard geinstalleerde route-software Iemand een link? Of is dit hetzelfde als een data-abonnement?

4) Eigenlijk was ik op zoek naar een smartphone waar ik Tomtom op kon zetten. Dat gaat hier dus (nog) niet, Route66 kan wel. Ik heb al van meerdere forummers begrepen dat zij Route66 geen goed programma vinden. Waarom niet? Wat zijn de voornaamste verschillen tussen Route66 en Tomtom?

5) Kan je de N95 aanraden voor iemand die hem met name voor de gps functie wil gaan gebruiken? Of moet je het gps gedeelte meer zien als 'leuk voor erbij maar niet 100% betrouwbaar'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
robertwebbe schreef op maandag 16 juli 2007 @ 16:34:
[...]
Volgens mij gaat Tweakman nu een officiële versie kopen :+
Doe toch niet zo gek 7(8)7

Werkt TMC wel in de 545 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
tbenschop2 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 20:53:
Even wat algemene vragen waar wellicht meer forummers mee zitten die op zoek zijn naar een telefoon met GPS-functionaliteit maar nog aan het twijfelen zijn over de aanschaf van de N95:
nb: misschien zijn de antwoorden op sommige vragen al gegeven, heb wel gezocht maar de vijf n95 topics zijn inmiddels een onoverzichtelijke brij van info geworden m.i.

1) Ik loop er hard over te denken om een N95 te kopen, maar schrik een beetje terug van de inferieure kwaliteit van de gps ontvanger. Ik wil de gps functie met name gaan gebruiken in steden (op vakantie ofzo). In een review las ik dat m.n. in dichte stedelijke omgevingen (hoge gebouwen) je nauwelijks tot niet een fix kan krijgen. Kunnen forummers hier dat onderschrijven?

2) Ook lees ik wisselende berichten over de snelheid waarmee je een fix krijgt, tot 3 (!) minuten kan dat duren! A-gps is als ik het goed begrijp een methode om een snelle fix te krijgen, maar voorwaarde is dat je een data-abonnement hebt (klopt dit?). Ik ben niet van plan om te gaan internetten op de n95, zou ik dan alleen hiervoor een data-abonnement moeten nemen?

3) Ik ben even gaan zoeken maar kon geen prijzen vinden voor abonnementen waarmee je spraak-navigatie kan gaan gebruiken van de standaard geinstalleerde route-software Iemand een link? Of is dit hetzelfde als een data-abonnement?

4) Eigenlijk was ik op zoek naar een smartphone waar ik Tomtom op kon zetten. Dat gaat hier dus (nog) niet, Route66 kan wel. Ik heb al van meerdere forummers begrepen dat zij Route66 geen goed programma vinden. Waarom niet? Wat zijn de voornaamste verschillen tussen Route66 en Tomtom?

5) Kan je de N95 aanraden voor iemand die hem met name voor de gps functie wil gaan gebruiken? Of moet je het gps gedeelte meer zien als 'leuk voor erbij maar niet 100% betrouwbaar'?
1+2) ik ben zeer tevreden over de gps-ontvanger. Meestal heb ik een fix binnen 15 seconden, uiterlijk een halve minuut. Ontvangst van gemiddeld 8 satellieten is geen uitzondering. A-GPS kost inderdaad iets aan dataverbruik, ca. 5 kB per fix.

3) Nog even verder zoeken, de prijzen varieren van ca. 7 euro voor een week tot 70 euro voor 3 jaar. Andere optie is NAV4ALL, prima navigatie, met nederlandstalige spraak, werkt met de interne GPS en is voorlopig geheel gratis. AmazeGPS kan ook nog, is er alleen nog niet in nederlandse taal, en ik vind hem wat minder handig dan NAV4ALL.

4) Weet niet/Geen mening

5) ik heb er speciaal voor alle mogelijkheden inclusief de GPS een tijd op gewacht, en spring nog elke ochtend juichend mijn bed uit om hem even te knuffelen en aan te zetten. Wat een wereld-apparaat !! *O* *O* *O*

[ Voor 0% gewijzigd door Tweakman op 16-07-2007 21:10 . Reden: Fyptouwtjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Tweakman schreef op maandag 16 juli 2007 @ 20:59:
[...]

Doe toch niet zo gek 7(8)7

Werkt TMC wel in de 545 versie?
Ik wou dit vanavond naar huis ook al gaan testen maar geen file... |:(
Altijd file maar vandaag uitgerekend niet....

Lijkt me wel te werken, hij gaat informatie ophalen maar komt dan met de melding Geen informatie beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

Anoniem: 224701 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:44:
[...]

Daar heb je toch een telefoonnummer ergens in de USA voor nodig? Hoe zit het dan met zelf bereikbaar zijn (kosten)?
bedankt voor de iphone theme hij is echt heel mooi en nu eindelijk zondere complicaties met andere themes!!!
vaak kan je bepaalde tekst niet lzen door een theme hier wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

RobertRedCap schreef op maandag 16 juli 2007 @ 21:15:
[...]

bedankt voor de iphone theme hij is echt heel mooi en nu eindelijk zondere complicaties met andere themes!!!
vaak kan je bepaalde tekst niet lzen door een theme hier wel.
http://www.deviantart.com...ns%2Fcellthemes+nokia+n95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Bedankt voor de tip, heb deze ook maar aangeschaft! :). Heb nu 2GB maar dat begint wat krap te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

{knip}
Ik denk dat je beter een Nokia 6110 Navigator kan kopen, deze is speciaal gemaakt voor navigatie.

De navigatie is welliswaar gebaseerd op Route66 maar toch is die heel anders dan de Route66 versie die ze zelf uitbrengen. Persoonlijk vind ik de Nokia variant veel handiger en gebruikersvriendelijker dan de Route66 versie.

Daarnaast is het dan niet verplicht om een data abonnement te nemen maar dat kost tegenwoordig toch nog maar een tientje per maand max? De kracht zit hem nu juist in die connected applicaties, online wordt er van alles bijgewerkt of je kunt file info ophalen.

Daarnaast vind ik de N95 ook echt zo'n tweaker toestel, als je nu al weet dat je data abonnement wilt hebben dan is dat eigenlijk een beetje zonde om zo'n toestel te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
  • Laatst online: 11-06 15:52
Albert020 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 20:33:
Bij Bookmarks staat Thema's/Geluiden/Tracks/Video's/Toeps/ Downloaden, nu heb ik perongeluk die URL verwijderd, wie heeft voor mij die URL die hier bij hoord ?
http://ea.mobile.nokia.com/ea/themes, (...)/apps of (....)/graphi enz.

De hele verzameling (voor vele telefoons) staat hier: http://wap.softwaremarket.nokia.com/w/index/254
Edit:
Sorry, even te enthousiast, de laatste link heeft hier niet echt iets mee te maken

[ Voor 10% gewijzigd door ButcherJF op 16-07-2007 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
dafmay schreef op maandag 16 juli 2007 @ 20:35:
[...]

*zucht*...dat staat nog geen 7 posts terug ! (en is een directe aanleiding voor mijn vraag over de theme)
Pfff Zucht hijg puff puff, gevonden hoor, was een hoop werk man !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
ButcherJF schreef op maandag 16 juli 2007 @ 21:28:
[...]

http://ea.mobile.nokia.com/ea/themes, (...)/apps of (....)/graphi enz.

De hele verzameling (voor vele telefoons) staat hier: http://wap.softwaremarket.nokia.com/w/index/254
Thanks man >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Albert020 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 21:28:
[...]

Pfff Zucht hijg puff puff, gevonden hoor, was een hoop werk man !!!
Goed zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225493

Ik heb dit al eerder gemeld maar ik had/heb dus problemen met m'n geluids knop (aan de zijkant de telefoon).
Heb maar eens eventjes gekeken dus zo straks. Blijkt dat de schakelaar alleen nog met de achterste pootjes vast zat aan de print plaat. Erg losjes.. Zie foto's (helaas kon ik ze niet scherper krijgen.. (gemaakt met SE K800)

Heb voorzichtig geprobeerd de schakelaar terug te duwen...maar het was al te laat. Uiteraard liet ie totaal los....

Enfin; dit wordt dus m'n 3e N95 in 3 weken tijd...... NSP Utrecht moet 'm op gaan sturen, en is helaas alleen op werk uren open door de weeks. Zwaar irritant! Wij werken ook! Had op z'n minst verwacht op een zaterdag terecht te kunnen. Maar goed.... zwaar irritant dus! Hopelijk komt Nokia snel met een N95 versie 3 uit.... Want dit blijft dweilen met de kraan open...

Overduidelijk is dit een productie zwakte en dus fout.

http://img395.imageshack....13/n95soundbutton1iq7.jpg
http://img395.imageshack....43/n95soundbutton2vh9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
  • Laatst online: 10-02-2021
Bedankt Tweakman en Robertwebbe.

Die 6110 is misschien inderdaad zo gek nog niet, ik ga me er eens in verdiepen. Ik moet er wel bijzeggen dat de andere functies van de n95 mij natuurlijk niet koud laten, maar gps vind ik )naast de telefoonfunctie) belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diego27
Ik heb nog nooit via een mobiel een internet abonnement gehad maar heb nu net een Nokia N95 besteld met een internet abonnement bij T-mobile.

Wie kan mij wat zeggen over de snelheid van dit internet, want op hun website wordt dit niet echt duidelijk uitgelegd. Heb Een relax 150 abonnement genomen + internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Diego27 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 21:50:
Ik heb nog nooit via een mobiel een internet abonnement gehad maar heb nu net een Nokia N95 besteld met een internet abonnement bij T-mobile.

Wie kan mij wat zeggen over de snelheid van dit internet, want op hun website wordt dit niet echt duidelijk uitgelegd. Heb Een relax 150 abonnement genomen + internet.
Jammer dat je niet tevoren dit topic hebt doorzocht. Ik schreef al eens:
T-Mobile PIT, maximaal 64 Kb/s = 8 KB/s.
Ter vergelijking Vodafone: 1800 Kb/s = 225 KB/s.

[ Voor 8% gewijzigd door erikd_o op 16-07-2007 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:06
erikd_o schreef op maandag 16 juli 2007 @ 22:17:
[...]

Jammer dat je niet tevoren dit topic hebt doorzocht. Ik schreef al eens:
T-Mobile PIT, maximaal 64 Kb/s = 8 KB/s.
Ter vergelijking Vodafone: 1800 Kb/s = 225 KB/s.
Jammer dat je dan ook niet volledig bent:
T-mobile: geen datalimiet
Vodafone: datalimiet van 50mb (na drie maanden er overheen te hebben gezeten, krijg je gezeur :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Laatst online: 07-06 22:34
@skulldigger

mooie thema, beetje duister wel leuk.

offtopic:
Ik wil ook ijs! en op welke van die adresen woont antoinet? (Bedoel er niets mee is een grapje :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
chapie schreef op maandag 16 juli 2007 @ 22:25:
[...]

Jammer dat je dan ook niet volledig bent:
T-mobile: geen datalimiet
Vodafone: datalimiet van 50mb (na drie maanden er overheen te hebben gezeten, krijg je gezeur :o )
Je vroeg: "Wie kan mij wat zeggen over de snelheid van dit internet".
Dat heb ik dan ook gedaan.
Je moet inderdaad met een Vodafone Zorgeloos Internet Blox bv. niet langdurig en veel video gaan bekijken. Maar met PIT zal je dat waarschijnlijk geeneens goed lukken. Iemand schreef al eens in dit topic dat het schokkerig werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diego27
erikd_o schreef op maandag 16 juli 2007 @ 22:39:
[...]

Je vroeg: "Wie kan mij wat zeggen over de snelheid van dit internet".
Dat heb ik dan ook gedaan.
Je moet inderdaad met een Vodafone Zorgeloos Internet Blox bv. niet langdurig en veel video gaan bekijken. Maar met PIT zal je dat waarschijnlijk geeneens goed lukken. Iemand schreef al eens in dit topic dat het schokkerig werd.
Ik gaf geen antwoord op jou atwoord hoor !! 8)

Maar bedankt, ik zal wel zien, ik wilde gewoon vrij kunnen kijken zonder datalimiet en we zullen wel zien of ze dit ooit eens opschroeven.

Ik gebruik het louter en alleen om mail te checken en dat moet zekers wel lukken met die snelheid, het gaat mij niet om streaming video alleen websites checken, verkeer, weer, mail etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister iks
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-11-2024
Wicked-Game schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 09:57:
Andere vraag heeft m.b.t. tot certificaten. We hebben hier een exchangeserver, en connectie gaat daar goed heen. Alleen krijg de melding dat de server een bepaald certificaat toestuurt waar de N95 niets mee kan. Genereert dus error en kan daarna niks meer. Ook de WM devices hier in het pand hadden dat probleem maar die hebben nu een certificaat gekregen. Voor symbian ben ik het nog niet tegen gekomen. Misschien een van jullie wel of zijn er oplossingen?
Ik heb Mail for Exchange al een tijdje voor onze E-series toestel gebruikers draaien icm een certificaat. Het certificaat wat ik al had voor de WM devices heb ik omgezet naar een .der formaat. Dit formaat wordt ondersteunt door Nokia.
Ikzelf heb dit icm mijn N95 draaien als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marieke2006
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-06 16:42
Anoniem: 225493 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 21:32:
Ik heb dit al eerder gemeld maar ik had/heb dus problemen met m'n geluids knop (aan de zijkant de telefoon).
Heb maar eens eventjes gekeken dus zo straks. Blijkt dat de schakelaar alleen nog met de achterste pootjes vast zat aan de print plaat. Erg losjes.. Zie foto's (helaas kon ik ze niet scherper krijgen.. (gemaakt met SE K800)

Heb voorzichtig geprobeerd de schakelaar terug te duwen...maar het was al te laat. Uiteraard liet ie totaal los....

Enfin; dit wordt dus m'n 3e N95 in 3 weken tijd...... NSP Utrecht moet 'm op gaan sturen, en is helaas alleen op werk uren open door de weeks. Zwaar irritant! Wij werken ook! Had op z'n minst verwacht op een zaterdag terecht te kunnen. Maar goed.... zwaar irritant dus! Hopelijk komt Nokia snel met een N95 versie 3 uit.... Want dit blijft dweilen met de kraan open...

Overduidelijk is dit een productie zwakte en dus fout.
Precies hetzelfde gehad, en ook NSP Den Haag stuurt hem op. Gelukkig duurde het maar een week (ipv 3, wat ze zeiden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-06 20:57
dafmay schreef op maandag 16 juli 2007 @ 20:13:
Super, bedankt. Ziet er mooi uit ! En eur 2,99 is prima te doen. Denk dat ik 'm maar aan ga schaffen.
Wilde ik dus ook doen, kun je alleen met CC betalen :(
Is dit programma eigenlijk gebonden aan je telefoon op de een of andere manier door een registratie oid?
Heb het al gezien, werkt gewoon met een licentiecode.

Is er niet toevallig iemand wat dit voor mij zou willen betalen met een cc en dat ik het geld gewoon overmaak? (Balen dat je niet over al met ideal kunt betalen!)

[ Voor 37% gewijzigd door digital-IMEI op 17-07-2007 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226604

Voor iedereen die van een donkere theme houdt is dit misschien leuk:

Afbeeldingslocatie: http://img177.imageshack.us/img177/9517/screenshot0002pe6.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img201.imageshack.us/img201/1831/screenshot0003lu2.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img479.imageshack.us/img479/8535/screenshot0007tw5.th.jpg

Alleen zonder Nokia logo

http://rs79.rapidshare.com/files/35145971/black_by_Alfa.zip

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 226604 op 17-07-2007 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Anoniem: 226604 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 02:01:
Voor iedereen die van een donkere theme houdt is dit misschien een aanrader:

[afbeelding]

Alleen zonder Nokia logo

http://rs79.rapidshare.com/files/35145971/black_by_Alfa.zip
Je plaatje doet het niet; Edit: doet het.

Vind hem zelf niet mooi en heb een bloedhekel aan die aangepaste pictogrammen..

Heb nog even gezocht naar dat Psiloc Reflect theme, hij ziet er echt heel mooi uit! Alleen werkt die screensaver nog niet helemaal naar behoren maar dat zal nog wel gefixed moeten worden. Blijf gewoon m`n largetime screensaver gebruiken, erg fijn ding ook!
Heb dat Psiloc Reflect theme nu op m`n telefoon staan (nee niet legaal) maar m`n vraag of iemand hem zou willen/kunnen betalen voor me blijft staan.

[ Voor 12% gewijzigd door digital-IMEI op 17-07-2007 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226604

Sjengcity schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 02:11:
[...]
Heb dat Psiloc Reflect theme nu op m`n telefoon staan (nee niet legaal) maar m`n vraag of iemand hem zou willen/kunnen betalen voor me blijft staan.
Heb jij een link oid? Ik heb me ook rot gezocht naar die theme op de verschillende theme-sites maar met weinig resultaat. Ik vind achteraf die theme die ik in mijn post aanhaalde ook niet helemaal je-van-het. Met witte letters had die een stuk aantrekkelijker geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Anoniem: 226604 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 02:16:
[...]

Heb jij een link oid? Ik heb me ook rot gezocht naar die theme op de verschillende theme-sites maar met weinig resultaat. Ik vind achteraf die theme die ik in mijn post aanhaalde ook niet helemaal je-van-het. Met witte letters had die een stuk aantrekkelijker geweest.
Die kun je hier via hun site kopen voor 3eu (met cradit card :()

[ Voor 39% gewijzigd door digital-IMEI op 17-07-2007 06:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Sjengcity schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 02:32:
[...]

Die kun je hier via hun site kopen voor 3eu (met cradit card :()
Niet alleen met CC, maar ook met paypal. Dat ga ik doen, werkt makkelijk én veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
thanks, gave theme d:)b ! En erg handig dat je kunt kiezen tussen de originele en nieuwe icons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-05 13:32
Raar probleempje.
Het volgende: ik heb een haartje achter mijn lens glaasje.
Erg vervelend en ik snap niet hoe deze daar heeft kunnen komen.
Je zou zeggen dat dit niet zou moeten mogen.
Hoop dat mensen praktische tips hebben naast het weg brengen van mijn Nokia (waar ik dus absoluut niet op zit te wachten)?

Tevens ga ik bij Salland mijn 4 GB kaartje maar cancelen, indien mogelijk. Nog steeds is deze niet binnen.
Ik zit ondertussen een maand als niet langer te wachten en heb wel 5 tot 6 keer een mailtje gehad met steeds weer een nieuwe verwachte leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 09:04:
Raar probleempje.
Het volgende: ik heb een haartje achter mijn lens glaasje.
Erg vervelend en ik snap niet hoe deze daar heeft kunnen komen.
Je zou zeggen dat dit niet zou moeten mogen.
Hoop dat mensen praktische tips hebben naast het weg brengen van mijn Nokia (waar ik dus absoluut niet op zit te wachten)?
Met een Torx 5 schoevendraaier moet de boel los te krijgen zijn.

Ik heb wel een idee hoe dit mogelijk is, als ik mijn telefoon in het donker goed bekijk zie ik dat er wat de cover rond het scherm niet op alle plaatsen helemaal dicht is, er schijnt gewoon een dun streepje licht door de zijkant heen. Dat zou bij jou ook wel eens kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220033

Hallo, een vraag over POP3 mail en de N95.. Het werkt fantastisch, maar als ik weer verbinding maak, ben ik mijn oude gelezen berichten kwijt. Dat vind ik lastig, want ik bewaar graag mijn mailtjes.. lang niet allemaal, maar sommige dus wel... Heb ik iets verkeerd in de instellingen of heeft iemand een slim idee hoe ik dit op kan lossen?? Alvast bedankt voor de hulp!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-06 02:02

KSH

Een paar pagina's terug staat er een link waar er 22 tips worden gegeven voor de N95

(http://3lib.ukonline.co.uk/tipsn95.htm)

De laatste tip leek me erg interessant:

Open up your device
By default, the N95 may (depending on your operator) come 'locked down' in terms of the applications it'll accept, installing only those that have large companies behind them, able to afford the expensive 'signing' process. But there are hundreds of other great applications, many of them free, that are 'unsigned' (although under S60 3rd Edition, totally unsigned applications are heavily restricted in what they can do). Don't worry about this (see my malware article to put your mind at rest). Just go to 'Tools | App manager | Options | Settings' and set 'Software installation' to "All". and 'Online certif check' to "Off". You can now install any compatible program without being blocked by spurious security warnings!

Echter ik krijg het niet voor elkaar om die instelling te vinden.

Is het iemand anders wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
KSH schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 09:37:
Just go to 'Tools | App manager | Options | Settings' and set 'Software installation' to "All". and 'Online certif check' to "Off".[/i]

Echter ik krijg het niet voor elkaar om die instelling te vinden.

Is het iemand anders wel gelukt?
Uhhh, ja, exact zoals beschreven ... :?

Wellicht heb je Nederlandse taal en spiek joe not goet inguls ? Dan is het | Instrumenten | Toep. beh. | Opties (linker sneltoets) | Instellingen |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Vanochtend voor het eerst met Route 66 (N95 editie) gereden. Kreeg snel een fix (telefoon stond uit, helemaal blanco begonnen dus) en ook de route berekenen (ook al was het maar een klein stukje) ging redelijk vlot. Het zoeken van je bestemming is niet helemaal intuitief en als ik op straat naam + nummer zocht stond mijn bestemming er dubbel in. Vreemd.

Navigatie was prima en duidelijk, al blijf ik het geheel een spartaanse vertoning vinden, zowel grafisch als informatief (waar is m'n snelheidsaanduiding te vinden bijvoorbeeld?). Wat mooi meegenomen is, is de gratis verkeersinfo. Zeker een pluspunt ivm TomTom.

Op zich ben ik dus redelijk tevreden vwb Route 66, alleen blijf ik de indruk houden dat het functioneel allemaal wat achterloopt op TT6. Of kan dit te maken hebben met het verschil tussen Pocket PC en Symbian versies? Dat is namelijk mijn referentiepunt en wellicht niet helemaal eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154606

Anoniem: 220033 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 09:30:
Hallo, een vraag over POP3 mail en de N95.. Het werkt fantastisch, maar als ik weer verbinding maak, ben ik mijn oude gelezen berichten kwijt. Dat vind ik lastig, want ik bewaar graag mijn mailtjes.. lang niet allemaal, maar sommige dus wel... Heb ik iets verkeerd in de instellingen of heeft iemand een slim idee hoe ik dit op kan lossen?? Alvast bedankt voor de hulp!!
Je moet ipv pop3 het imap protocol gebruiken. Dan blijven alle emails op de server staan en krijg je slechts een kopie op je mobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154606 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 10:12:
[...]

Je moet ipv pop3 het imap protocol gebruiken. Dan blijven alle emails op de server staan en krijg je slechts een kopie op je mobiel
Ai, nu mis ik ff een hoop kennis... Met POP3 blijft er ook een kopie op de server, maar hij bewaard gelezen berichten niet op de N95 zeg maar, dat vind ik onhandig. En imap zegt me ff niks... kan dat ook met tele2 mail? of is die laatste echt een domme vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:33
mister iks schreef op maandag 16 juli 2007 @ 23:05:
[...]

Ik heb Mail for Exchange al een tijdje voor onze E-series toestel gebruikers draaien icm een certificaat. Het certificaat wat ik al had voor de WM devices heb ik omgezet naar een .der formaat. Dit formaat wordt ondersteunt door Nokia.
Ikzelf heb dit icm mijn N95 draaien als een zonnetje.
De mensen hier met een WM Device hebben een _setup.xml gekregen en deze moeten ze runnen in hun device. Begrijp ik het dan goed als ik dit bestand rename naar _setup.der dat hij dit onder een Nokia ook gewoon uitvoert?

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Tweakman schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 08:51:
[...]

thanks, gave theme d:)b ! En erg handig dat je kunt kiezen tussen de originele en nieuwe icons.
Is dit het thema van die nieuwe Iphone ?

[ Voor 10% gewijzigd door Albert020 op 17-07-2007 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Anoniem: 154606 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 10:12:
[...]

Het vreemde is dat ik op aangeven van iemand 'hier' POP ben gaan gebruiken ipv IMAP omdat ik ook een probleem had met verwijderde mails die niet van de server verwijderd werden. En bij mij laat zowel POP als IMAP de gelezen en gedownloade mails op de server staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Servor schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 11:03:
[...]

Het vreemde is dat ik op aangeven van iemand 'hier' POP ben gaan gebruiken ipv IMAP omdat ik ook een probleem had met verwijderde mails die niet van de server verwijderd werden. En bij mij laat zowel POP als IMAP de gelezen en gedownloade mails op de server staan!
Klopt helemaal, bij mij blijft bij POP ook de mail op de server staan, maar hoe hou ik nu ook gelezen mail op mijn N95 en niet dat hij ze automatisch verwijderd? Het lukt me ook niet om het bijvoorbeeld naar een andere map te verplaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Albert020 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 10:55:
[...]

Is dit het thema van die nieuwe Iphone ?
Gewoon een look-a-like speciaal gemaakt voor de N95, vond hem zelf ook erg mooi alleen iedere keer die knal groene schermpjes als hij ergens mee bezig is vond ik niet mooi.
Je zult in ieder geval POP moeten hebben, kan me niet voorstellen dat Tele2 IMAP onderstuend.
Ik ben verder niet bekend met Tele2 maar heb hetzelfde probleem gehad met GMail, heb dit in GMail (dus niet op de tel) kunnen oplossen dus misschien even op de site van Tele2 zoeken naar instellingen mbt externe mailapps (heb gekeken maar kon 123 niets voor je vinden) of even de plantenservice bellen misschien?
Klopt helemaal, bij mij blijft bij POP ook de mail op de server staan, maar hoe hou ik nu ook gelezen mail op mijn N95 en niet dat hij ze automatisch verwijderd? Het lukt me ook niet om het bijvoorbeeld naar een andere map te verplaatsen...
Inderdaad, ik vermoed dat de N95 niet helemaal op de "normale" manier omgaat met POP mail :?
Wat je zou kunnen proberen is onder Inst. voor ophalen > onder Aantal een hoeveelheid aan te geven in plaats van Alles

(Dit is overgens ook een bug in de software) Op het moment dat je automatisch je mail laat ophalen geeft hij onder aantal op te halen mailtjes Alles aan en kun je dit niet veranderen. (dit is nog wel te begrijpen)
Maar; als je voordat je automatisch mail ophalen instelt, instelt dat hij maar een x aantal mailtjes moet ophalen neemt hij dit over op het moment dat je automatisch instellen aangeeft.
Voorbeeld, ik heb VOORDAT ik automatisch ophalen heb geactiveerd aangegeven dat hij maar 10 mailtjes mag ophalen. Daarna heb ik aangegeven dat hij de mail automatisch moet ophalen en haalt netjes alleen de laatste 10 mailtjes op en dus niet Alles zoals hij zelf aangeeft.

[ Voor 36% gewijzigd door digital-IMEI op 17-07-2007 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hekkoe
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-04-2010

Dat je GPS ontvangst niet ideaal is tussen hoge gebouwen is logisch, ligt niet aan de receiver. Ik woon in Utrecht daar werkt ie prima ieg. Fix krijgen zonder AGPS duurt inderdaad even, maar ik heb ook een bluetooth gps muis en die doet het niet sneller. Met AGPS heb je bijna meteen een fix (kost 5K download en 4K up als ik het goed heb).

Het enige nadeel is dat de receiver onder de slider zit. Dus als je je telefoon dichthoudt is je ontvangst wel een stuk minder. Ik vind het leuk om mijn routes te tracen dus vaak hou ik de slider een beetje open om goede ontvangst te hebben. De telefoon op zijn kop in je zak steken helpt ook al. In de auto is het sowieso geen probleem, maarja dan heb je weer een externe GPS nodig als je wil tomtommen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Eureka!!!

Nu werkt zelfs sinds de nieuwe firmware upgrade de 8 gb micro sd kaartjes!!!!

http://symbianguru.typepa...7/07/mums-the-word-o.html

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
MichaelK1985 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 12:38:
Eureka!!!

Nu werkt zelfs sinds de nieuwe firmware upgrade de 8 gb micro sd kaartjes!!!!

http://symbianguru.typepa...7/07/mums-the-word-o.html
Leuk, maar voorlopig zijn de 4GB kaarten al bar slecht te krijgen, dus over 8GB maak ik me nog maar geen illusie vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-06 10:54
Veel gratis themes/apps/enz...:
http://gallery.mobile9.com/c/nokia-n95-themes/
Pagina: 1 ... 18 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ontopic!!