Nokia N95 Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 22 Laatste
Acties:
  • 42.203 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
En dus weer een helpdesk die hun eigen product niet kent, en ook geen antwoord weet te geven op de wel gestelde vraag... Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31987

Vraagje over n95 met vodafone, als ik de optie kaarten doe krijg ik geen verbinding met satelieten, heb dat zorgeloos internet ook, welke optie moet ik gebruiken als standaardtoegangspunt
-easy WLAN
-vodafone gprs
-vodafone live!
vodafone mms
vodafone live stre.... (kan ik verder niet lezen)

natuurlijk zonder dat het extra geld gaat kosten

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Servor schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:43:
En dus weer een helpdesk die hun eigen product niet kent, en ook geen antwoord weet te geven op de wel gestelde vraag... Zucht.
Het is toch duidelijk?
Ja hij werkt, maar officieel alleen met een bluetooth GPS-muis.
Wil je hem met de interne GPS gebruiken, dan moet je wachten tot hun update voor de ondersteuning van de interne GPS officieel verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Mau_Maus schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:51:
[...]

Het is toch duidelijk?
Ja hij werkt, maar officieel alleen met een bluetooth GPS-muis.
Wil je hem met de interne GPS gebruiken, dan moet je wachten tot hun update voor de ondersteuning van de interne GPS officieel verkrijgbaar is.
Ik heb idd 'werkt niet' met 'wordt niet ondersteund' verward geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:09
Servor schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:37:
Zojuist deze info ontvangen van de Route 66 support, nav mijn vraag wanneer de N95 editie zou verschijnen (welke dus niet beantwoord wordt, maar goed):

[...]

:?. Doet Route 66 het nu wel of niet met de huidige navigatie software?
Dit mailtje heb ik ook gehad, ik wacht er ook op :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221344

Heb de nieuwe firmware geinstalleerd...... en ja hoor...... ook alle contacten en agenda items foetsie :-(((. Als ik de backup terug will zetten hangt mijn lapttop zich op .... :-(
Daarnaast het volgende..... het zoeken naar de GPS duurt nog net zo lang als voorheen. 2 x is bij mij het toestel in de gespreksfase uitgevallen. Heb dit voorheen nooit gehad.
Vraag: Kan iemand mij vertellen hoe ik via GPRS kan zoeken naar de Satelietgegevens?? Het vinkje bij de GPS instellingen staat aan. Is dit alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221088

Heeft iemand na het installeren van de nieuwe firmware ook problemen met het programma sports tracker? als ik een user wil toevoegen sluit hij het programma af, dit is bij versie 1.42 en bij de geupdate-te 1.49. Als ik workout start (zonder user toe te voegen) sluit hij wederom af ook heeft hij geen activities (walking, running etc.) Iemand die mij uit de brand kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:18
robertwebbe schreef op maandag 09 juli 2007 @ 10:22:
Voor degenen die nog op zoek zijn naar een carkit die het A2DP (hifi stereo) bluetooth profiel ondersteunt; bij de belcompany krijg je nu gratis inbouw bij de Parrot MK6000, naar mijn idee de beste A2DP carkit.
Ziet er zeker leuk uit, maar denk dat ik dan toch maar ga wachten op de MK6100, die heeft wel een display, wat wel makkelijk is als de telefoon in je zak zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-06 15:00
dcell schreef op maandag 09 juli 2007 @ 13:31:
[...]

als je de plugin "memory status" installeert en die opent is er bij de options "compress RAM". Of het daadwerkelijk werkt is mij onbekend.
Getest en het werkt prima ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:40

WoutF

Hoofdredacteur
Ik heb vandaag Salland gemaild en ze weten nog steeds niet wanneer ze de 4GB kaartjes binnen gaan krijgen. The Phone House heeft ze wel, en ook nog eens licht in prijs verlaagt. Heb er net eentje gehaald voor 69,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:55
Ik heb ook geupdate naar de nieuwe firmware. Vooraf backup gemaakt met pcsuite. Na t updaten backup terug gezet. En ook een blanco agenda hier. Direct na de backup was mijn telefoon trouwens supertraag! Maar nu issie wel weer snel. GPS fix heb ik niet echt het gevoel dat t zoveel sneller gaat. Wat ik verder ben tegengekomen bij de nieuwe firmware:
  • als er een nieuwe email is.. dat er dan het aantal bijstaat. Eerst stond er dan alleen "Nieuwe email" en nu staat er het aantal voor.
  • als je de N95 dichtdoet, licht het blauwe lampje van de gallerijknop 1 keer op. Wat het nut daarvan is, zou ik niet weten.
  • bij de webbrowser kan je nu voor auto aanvullen kiezen. Maar ik weet eigenlijk niet of dit er bij de vorige firmware ook al in zat en dat ik het gewoon niet gezien had toen.
  • gallerij laadt de thumbnails sneller
  • in de webbrowser had je bij de vorige firmware als je de selectietoets indrukte dat je dan een klein menuutje kreeg. Nu moet je die toets even ingedrukt houden voor dat menu.
  • soms reageren de toetsen niet. Als ik een sms of url aan t typen ben oid dan pakt ie soms een toets die ik indruk niet. Best wel irritant dat eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

WoutF schreef op maandag 09 juli 2007 @ 18:41:
Ik heb vandaag Salland gemaild en ze weten nog steeds niet wanneer ze de 4GB kaartjes binnen gaan krijgen. The Phone House heeft ze wel, en ook nog eens licht in prijs verlaagt. Heb er net eentje gehaald voor 69,95
In Den Haag waren ze vanmiddag nog 79,95 :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:17
Ik heb net Y-Browser en Y-Tasks geinstalleerd, maar nu heb ik in het hoofdmenu een mapje staan met de naam: "DrJukka.com". Weet iemand hoe ik dit mapje van het hoofdmenu naar het menu toepassingen krijg? Vind het maar irritant dat deze map in het hoofdmenu staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
DoubleD1980 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 19:05:
  • soms reageren de toetsen niet. Als ik een sms of url aan t typen ben oid dan pakt ie soms een toets die ik indruk niet. Best wel irritant dat eigenlijk.
Dacht al dat het aan mij lag :P

[ Voor 35% gewijzigd door Mau_Maus op 09-07-2007 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224734

Anoniem: 31987 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:50:
Vraagje over n95 met vodafone, als ik de optie kaarten doe krijg ik geen verbinding met satelieten, heb dat zorgeloos internet ook, welke optie moet ik gebruiken als standaardtoegangspunt
-easy WLAN
-vodafone gprs
-vodafone live!
vodafone mms
vodafone live stre.... (kan ik verder niet lezen)

natuurlijk zonder dat het extra geld gaat kosten

alvast bedankt
Voor het verbinden met satelieten heb je geen verbinding nodig. GPS = gratis.
Wel voor het opvragen van verkeersinformatie / TMC, of wanneer Assisted GPS ingeschakeld staat (zie eerder dit forum), ik gebruik hiervoor gewoon Vd Live!
DoubleD1980 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 19:05:
Ik heb ook geupdate naar de nieuwe firmware. Vooraf backup gemaakt met pcsuite. Na t updaten backup terug gezet. En ook een blanco agenda hier. [...]
Had ook een blanko agenda na de eerste recovery vd backup, maar vervolgens gewoon de recovery opnieuw uitgevoerd met álleen de optie agenda en notities aangevinkt, toen lukte het bij mij wel.
Razer schreef op maandag 09 juli 2007 @ 19:13:
Ik heb net Y-Browser en Y-Tasks geinstalleerd, maar nu heb ik in het hoofdmenu een mapje staan met de naam: "DrJukka.com". Weet iemand hoe ik dit mapje van het hoofdmenu naar het menu toepassingen krijg? Vind het maar irritant dat deze map in het hoofdmenu staat...
Gewoon opties > verplaats naar map lijkt me ?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 224734 op 09-07-2007 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:17
Anoniem: 224734 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 19:32:

[...]
Gewoon opties > verplaats naar map lijkt me ?
Er staat alleen verplaatsen, en dat is om deze map in het hoofdmenu te verplaatsen... Dus m.a.w. het werkt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127014

Razer schreef op maandag 09 juli 2007 @ 19:35:
[...]

Er staat alleen verplaatsen, en dat is om deze map in het hoofdmenu te verplaatsen... Dus m.a.w. het werkt niet :(
Nieuwe map in je map toepassingen maken....
Inhoud van je map jucca verplaatsen naar de map die je net hebt gemaakt.
voila...
map jucca verwijderen..(die is toch leeg)
Greetsz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Mijn fout, mappen kan je idd niet verplaatsten. Je zou een nieuwe map aan kunnen maken in de map toepasingen en vervolgens alle bestanden in die betreffende map er naartoe verplaatsen. Lege mappen kunnen gewoon gedeleted worden...

Je zou verwachten dat het moet kunnen met een prog als Active File of FExplorer maar ik kan hier geen optie vinden waarmee je in je hoofdmap komt....

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 224734 op 09-07-2007 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:52
[...]

En ik dacht de enige te zijn die zich daaraan stoorde. Ik heb het als volgt opgelost:
  1. Ga naar Toepassingen/Opties/Nieuwe map en maak daar een nieuwe map aan (in mijn foon heet ie Y_tools)
  2. Ga naar de niet te verplaatsen map die tijdens de installatie is aangemaakt en klik hem open
  3. Selecteer resp. Y-Tasks en Y-Browser en verplaats die via Opties/Verplaats naar map naar de nieuwe de map Y-tools
  4. Et voilà: de applicaties staan daar waar je ze hebben wilt
  5. Verwijder de tijdens de installatie gemaakte map uit het hoofdmenu
Ik heb overigens (uiteraard) eerst even getest of de tooltjes nog werken voordat ik de map verwijderde. Bij mij werkt alles nog perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Zijn er mensen met TimeBar op hun telefoon? Werkt perfect hoor... Op natuurlijk 1 ding na... Je kan om het uur een Toon laten horen, niks, of een voice bestand. Die je naar het uur noemt 00.mp3 t/m 23.mp3. Nu doen ze het allemaal behalve die voice-bestanden.

Volgens de applicatie moet je ze of:
C:\data\sounds\timebar
of
E:\sounds\Timebar\
neerzetten.

Nu heb ik beide geprobeerd, zowel met versie 1.3 en 1.5.

Iemand bij wie het wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
Mau_Maus schreef op maandag 09 juli 2007 @ 19:21:
[...]

Dacht al dat het aan mij lag :P
Haha ja..dat dacht ik ook.. Dacht dat ik niet goed drukte ofzo.. Maar ik had er eerst echt nooit last van.. En op t forum van Symbian-Freak las ik dat iemand anders het ook had. Maar het is wel erg irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:40

WoutF

Hoofdredacteur
Ik heb een probleem met Wifi. Op de router zit een 64bit WEP key van de verplichte 10 tekens.
Als ik met mijn N95 wil inloggen mag ik maar een password van 5 tekens opgeven. Het type staat gewoon op ASCII 64bit.

Ik kan dus niet mijn volledige password invullen en krijg dus geen verbinding. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Zojuist de Philips SHB7102 besteld als compagnon voor mijn N95. Een beetje op de gok, want ik kon maar weinig vinden over de geluidskwaliteit. Maar goed, ideaal voor onderweg lijkt me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24713

Ik heb een paar problemen met me nokia sinds ik een nieuw firma update gedaan heb.
Ten eerste krijg ik niet alle programma's geinstalleerd op me nokia zoals voorheen.(los van het feit dat ik alles kwijt ben voor pc suit, maar goed dat is bekend verhaal) heel veel programma's kan ik niet meer instaleren of mijn n95 loopt vast.

Daarnaast elke keer als ik usb kabel in mijn telefoon plug, valt start hij automatisch op en ik hoef geen pincode in te voeren en hij komt weer in begin scherm.

daarnaast is mijn toestel een stuk trager geworden... ik weet niet hoe dit kan, want de eerst keer dat ik hem opstarten na update deed hij ook heel erg vreemd. Hij was meer dan een half uur "bezig met installeren", wat het was ben ik niet achter gekomen.
En als ik iets wil installeren duurt het veel langer voordat er komt bezig met instaleren, voorheen ging dat meteen, maar nu duurt het soms 2 a 3 minuten voordat komt.

Iemand hier een verklaring voor?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 24713 op 09-07-2007 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215017

WoutF schreef op maandag 09 juli 2007 @ 20:35:
Ik heb een probleem met Wifi. Op de router zit een 64bit WEP key van de verplichte 10 tekens.
Als ik met mijn N95 wil inloggen mag ik maar een password van 5 tekens opgeven. Het type staat gewoon op ASCII 64bit.

Ik kan dus niet mijn volledige password invullen en krijg dus geen verbinding. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt?
gewoon naar de wlan zoeken en dan inloggen hij ziet vanzelf dat het een 64 bit wep is en dan invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Anoniem: 24713 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 21:12:
Ik heb een paar problemen met me nokia sinds ik een nieuw firma update gedaan heb.
Ten eerste krijg ik niet alle programma's geinstalleerd op me nokia zoals voorheen.(los van het feit dat ik alles kwijt ben voor pc suit, maar goed dat is bekend verhaal) heel veel programma's kan ik niet meer instaleren of mijn n95 loopt vast.

Daarnaast elke keer als ik usb kabel in mijn telefoon plug, valt start hij automatisch op en ik hoef geen pincode in te voeren en hij komt weer in begin scherm.

daarnaast is mijn toestel een stuk trager geworden... ik weet niet hoe dit kan, want de eerst keer dat ik hem opstarten na update deed hij ook heel erg vreemd. Hij was meer dan een half uur "bezig met installeren", wat het was ben ik niet achter gekomen.
En als ik iets wil installeren duurt het veel langer voordat er komt bezig met instaleren, voorheen ging dat meteen, maar nu duurt het soms 2 a 3 minuten voordat komt.

Welke programmatjes? Tel opnieuw opgestart? Misschien ff met batterij eruit... Update opnieuw doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224701

Anoniem: 24713 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 21:12:

Probeer je foon nogmaals te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Batterij heb ik al eruit gehad en even gewacht en erin gedaan, maar het probleem bleef zich voordoen.

Ok ik ga hem nu flashen, op welke manier kan ik het beste een backup maken van mijn bestanden zodat ik niet WEER alles op nieuw hoeft te instaleren??

Met pc suit heb ik het gedaan, maar dat zal wel weer niet helemaal goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Anoniem: 24713 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 21:33:
Batterij heb ik al eruit gehad en even gewacht en erin gedaan, maar het probleem bleef zich voordoen.

Ok ik ga hem nu flashen, op welke manier kan ik het beste een backup maken van mijn bestanden zodat ik niet WEER alles op nieuw hoeft te instaleren??

Met pc suit heb ik het gedaan, maar dat zal wel weer niet helemaal goed gaan.
Ik zou een reflash doen en daarna gewoon alles apart weer installeren. Vandaag en gisteren op dit forum heel veel horror-verhalen gelezen over backups terugzetten enz. Een schone install is dus aan te raden...

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 09-07-2007 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dafmay schreef op maandag 09 juli 2007 @ 21:34:
[...]

Ik zou een reflash doen en daarna gewoon alles apart weer installeren. Vandaag en gisteren op dit forum heel veel horror-verhalen gelezen over backups terugzetten enz. Een schone install is dus aan te raden...
Ok en zelfs contact personen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 01-03 22:15
Kijk eens aan:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/1184009517Nokia-N95-8GB-b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/images/upload/1184009445Nokia-N95-8GB-a.jpg

Dus misschien zit hij er toch aan te komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Anoniem: 24713 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 21:36:
[...]
Ok en zelfs contact personen?
Die zou ik backuppen naar je geheugenkaart...Contacts > options > Mark All > Copy > To memory card. Dat heeft bij mij voor een 100% restore gezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
DaannO schreef op maandag 09 juli 2007 @ 21:38:
Kijk eens aan:

[afbeelding]
[afbeelding]

Is vandaag al gepost. En mét link naar nieuws-bericht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
DoubleD1980 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 20:09:
[...]

Haha ja..dat dacht ik ook.. Dacht dat ik niet goed drukte ofzo.. Maar ik had er eerst echt nooit last van.. En op t forum van Symbian-Freak las ik dat iemand anders het ook had. Maar het is wel erg irritant!
Yep same here :( Soms hinderlijk, maar gebeurt gelukkig niet al té vaak. (afkloppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dafmay schreef op maandag 09 juli 2007 @ 21:43:
[...]

Yep same here :( Soms hinderlijk, maar gebeurt gelukkig niet al té vaak. (afkloppen)
yup dat heb ik ook heel erg last van, vooral bij middelste knop(ok) knop. Het is zeer irritant, omdat je denkt dat je verkeerd indrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dafmay schreef op maandag 09 juli 2007 @ 21:34:
[...]

Nu heb ik nog 1 vraagje: nu heb ik hem weer geflasht en hij is op nieuw opgestart en ik krijg een scherm met "bezig met installatie" dat is al een aantal minuten zo. Heb je enig idee wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
DaannO schreef op maandag 09 juli 2007 @ 21:38:
Kijk eens aan:

[afbeelding]
[afbeelding]

dafmay schreef op maandag 09 juli 2007 @ 21:40:

Is vandaag al gepost. En mét link naar nieuws-bericht 8)7
Haha Daanno begint een beetje af te glippen ;) Misschien beetje overwerkt? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
Anoniem: 24713 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 21:47:
[...]

Nu heb ik nog 1 vraagje: nu heb ik hem weer geflasht en hij is op nieuw opgestart en ik krijg een scherm met "bezig met installatie" dat is al een aantal minuten zo. Heb je enig idee wat dit is?
Dan zit er een (of meer) .sis bestandje in je E:\Private\10202dce map. Die moet je wissen en dan krijg je dat niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DoubleD1980 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 22:00:
[...]

Dan zit er een (of meer) .sis bestandje in je E:\Private\10202dce map. Die moet je wissen en dan krijg je dat niet meer.
Maar wat is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
De oplossing voor jouw probleem! ;)

Wat die sis bestandjes daar doen of hoe ze er terechtkomen weet ik niet.. maar je kan ze gewoon verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DoubleD1980 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 22:27:
[...]

De oplossing voor jouw probleem! ;)

Wat die sis bestandjes daar doen of hoe ze er terechtkomen weet ik niet.. maar je kan ze gewoon verwijderen.
haha thnx heb ik gedaan en is inmiddels opgelost :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127014

Dit zijn de programma's die je op je kaart hebt geinstalleerd.
Spelletjes en applicaties.
enkele daarvan zal ie automatisch opnieuw installeren. diegene die niet geinstalleerd kunnen worden kan je vinden toepassingbeheer. a012323.sis bijvorbeeld. deze kun je vervolgens gewoon verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 05:23

Blindfold

Donde estan los conejos?

Weghalen is niet altijd het beste, aangezien het programma's zijn die je voor de firmware had en wellicht gewoon weer terugwilt. Je kan ze in toep. beheer gewoon weer installeren. Dan klik je zo'n vage code aan en zegt installeren en dan zegt ie wat het is en kun je het alsnog annuleren als je het toch niet wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-03-2021
Volgens mij is die 8GB variant bullshit. Vergelijk deze foto's maar eens:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/images/upload/1184009445Nokia-N95-8GB-a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img231.imageshack.us/img231/9966/n95sl8.jpg

Je ziet duidelijk verschillen tussen de toestellen. De kleur van de knoppen ten eerste, maar ook het logootje "N95 8GB" en gewoon "N95" daaronder.

Aan de andere kant hoeft dat niet te betekenen dat er geen 8GB versie komt... Ik heb het er alleen een beetje moeilijk mee om te accepteren dat er alweer een betere telefoon dan mijn lieve N95 is (of aankomt)... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IMadeLove2MyN95 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 00:03:
Volgens mij is die 8GB variant bullshit. Vergelijk deze foto's maar eens:

[afbeelding]

[afbeelding]

Je ziet duidelijk verschillen tussen de toestellen. De kleur van de knoppen ten eerste, maar ook het logootje "N95 8GB" en gewoon "N95" daaronder.

Aan de andere kant hoeft dat niet te betekenen dat er geen 8GB versie komt... Ik heb het er alleen een beetje moeilijk mee om te accepteren dat er alweer een betere telefoon dan mijn lieve N95 is (of aankomt)... :'(
hij is niet per definitie beter... want er zit geen gps ontvanger meer in. Dat betekend met komst van 8 gig mirco kaartjes jij netzoveel geheugen hebt + gps ontvanger dus kortom alsnog een betere toestel :) wees niet bang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Geen GPS in de 8GB variant? Dan ben ik blij dat ik daar niet op gewacht heb, was voor mij dé reden om voor de N95 te gaan. Een 8GB SDMicro kaartje frot ik er zelf wel in dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Servor schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 07:45:
Geen GPS in de 8GB variant? Dan ben ik blij dat ik daar niet op gewacht heb, was voor mij dé reden om voor de N95 te gaan. Een 8GB SDMicro kaartje frot ik er zelf wel in dan.
Zo denk ik er ook over :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Ik heb overgens ook gemerkt naar de firmware update
dat ik met het opstarten van de telefoon
geen handjes meer zie en geen geluid hoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Anoniem: 98248 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 19:07:
[...]

In Den Haag waren ze vanmiddag nog 79,95 :( .
Ja, in Hilversum waren ze zaterdag ook nog 79,95.

Op Salland heb ik die 4GB kaart ook maar geannuleerd.

Nu mooi alle kaarten van West-Europa voor Route66 en Nokia Maps erop kunnen zetten:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Albert020 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 08:50:
Ik heb overgens ook gemerkt naar de firmware update
dat ik met het opstarten van de telefoon
geen handjes meer zie en geen geluid hoor ?
Dan is er toch wat verklooit want hier werkt dat gewoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paters
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Weet iemand of die 4GB kaartje daadwerkelijk functioneren in een N95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Servor schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 07:45:
Maarja groot gebruikers, kunnen natuurlijk in dat ding ook een 8gb sd doen... Dan kom je op totaal 16GB, is toch best pittig. Want het micro sd slot blijft er gewoon in. Dan neem je gewoon een externe GPS muis... werk misschien nog beter. Maar dat kan een keuze zijn voor bepaalde mensen, die geen gps hoeven. Die bijv. al een Tomtom kastje hebben ofzo.

Maar goed ik vind 4gb al genoeg en dan heb ik ook liever een gps er nog bij in... Maar goed het blijft een gerucht.

Zou je de N95 trouwens zelf als GPS muis kunnen gebruiken voor een PDA ofzo? Zou wel grappig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Paters schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 10:06:
Als je zoekt in dit deel, vind je daar genoeg over. Maar ja het werkt. Ik had alleen last met MapLoader, meer niet. Heb dat opgelost door de mappen die ik wil te downloaden op een 2gb kaartje en de inhoud op mijn 4gb kaartje te kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Paters schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 10:06:
Als je nu eens dit forum doorzoekt, zul je zien dat deze kaartjes probleemloos werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mau_Maus schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 10:09:
[...]

Als je zoekt in dit deel, vind je daar genoeg over. Maar ja het werkt. Ik had alleen last met MapLoader, meer niet. Heb dat opgelost door de mappen die ik wil te downloaden op een 2gb kaartje en de inhoud op mijn 4gb kaartje te kopieren.
Dat had je handiger kunnen oplossen:
1 Nieuw kaartje in de foon
2 Maps opstarten
3 Maps afsluiten
4 MapLoader opstarten en kaarten downloaden

Tissosimple :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224651

Hallo,

Ik heb een vraag; is er iemand die weet of er een programma bestaat waarmee je je foto's op je N95 kunt beveiligen met een wachtwoord?
Nu komen alle foto's in de gallerij te staan.
Aangezien er nog wel eens andere mensen met mijn telefoon zitten te "spelen" zou het mooi zijn dat ik verschillende foto's uit de gallerij kan filteren cq. beveiligen.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Anoniem: 224701 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 10:27:
[...]

Dat had je handiger kunnen oplossen:
1 Nieuw kaartje in de foon
2 Maps opstarten
3 Maps afsluiten
4 MapLoader opstarten en kaarten downloaden

Tissosimple :*)
Euh nee dus, want zoals ik zeg met de 4GB werkte het niet... Nee ook niet na een format (windows en bij foon), en Maps opstarten op de foon zodat je alle info heeft. en dan Maploader starten.
Dan een error, doe ik dat met een 1 of 2gb kaartje en dan geen probleem.

Daarom moest het eerst op een schone 1 of 2gb, dan kon ik de inhoud zo over kopieren. MapLoader ziet ze wel, maar die vind ze soort van corrupt ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mau_Maus schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 10:35:
[...]

Euh nee dus, want zoals ik zeg met de 4GB werkte het niet... Nee ook niet na een format (windows en bij foon), en Maps opstarten op de foon zodat je alle info heeft. en dan Maploader starten.
Dan een error, doe ik dat met een 1 of 2gb kaartje en dan geen probleem.

Daarom moest het eerst op een schone 1 of 2gb, dan kon ik de inhoud zo over kopieren. MapLoader ziet ze wel, maar die vind ze soort van corrupt ofzo
Bij mij werkte het dus wel zo. Zit geen onzin te vertellen. Maar kun jij nu wel zonder tussenkomst van je 2Gb kaartje direct nieuwe mappen toevoegen op de 4Gb kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Anoniem: 224701 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 10:58:
[...]

Bij mij werkte het dus wel zo. Zit geen onzin te vertellen. Maar kun jij nu wel zonder tussenkomst van je 2Gb kaartje direct nieuwe mappen toevoegen op de 4Gb kaart?
Sorry maar ik zeg ook niet dat je onzin verkoopt, maar lees dan ff. Er staat duidelijk dat ik dus niet direct op mijn 4GB mappen kan downloaden. Dus ik snap de vraag/opmerking niet. Zal wel door de Fat32 komen ofzo, want op precies de zelfde manier met mijn 1 en 2gb kaartje werkt het wel. Zowel via Telefoon als Cardreader geprobeerd.

En als het op jouw 4GB kaart wel goed werkt, dan ben ik blij voor je haha. Met Maploader 1.1 vind ie het gewoon niet helemaal leuk...

[ Voor 9% gewijzigd door Mau_Maus op 10-07-2007 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mau_Maus schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 11:09:
[...]

En als het op jouw 4GB kaart wel goed werkt, dan ben ik blij voor je haha. Met Maploader 1.1 vind ie het gewoon niet helemaal leuk...
Ik heb een SanDisk 4Gig kaart. Heb jij een ander merk? Kun je nu wel rechtstreeks mappen bijplaatsen op de nieuwe kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Anoniem: 224651 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 10:35:
Hallo,

Ik heb een vraag; is er iemand die weet of er een programma bestaat waarmee je je foto's op je N95 kunt beveiligen met een wachtwoord?
Nu komen alle foto's in de gallerij te staan.
Aangezien er nog wel eens andere mensen met mijn telefoon zitten te "spelen" zou het mooi zijn dat ik verschillende foto's uit de gallerij kan filteren cq. beveiligen.

Iemand een idee?
Je kunt een map aanmaken met bijvoorbeeld Y browser en deze map hidden maken. Hier zet je alle foto's in die je niet in je gallerij wilt hebben.
Als Nokia nou eens een keer ging nadenken, dan zouden ze een optie in de gallerij maken waar je kunt aangeven welke mappen allemaal gescand moeten worden voor de gallerij, want dan zou ik ook al die vervelende plaatjes die in m'n applicatiemappen zitten niet hoeven te zien (zoals TomTom plaatjes enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Anoniem: 224701 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 11:26:
[...]

Ik heb een SanDisk 4Gig kaart. Heb jij een ander merk? Kun je nu wel rechtstreeks mappen bijplaatsen op de nieuwe kaart?
Ja heb Sandisk, zover ik weet is er nog geen ander merk. En hoe bedoel je nu? Echt op dit moment? Kan niet testen want zit op werk. Maar denk eerder dat het softwarematig ligt... dan dat ze iets op de server hebben veranderd waar de kaarten en stemmen staan. Ik zal thuis wel is opnieuw installeeren... Eens kijken of ze iets veranderd hebben er aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmmartins
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-03-2024
Een bug gevonden in de nieuwe firmware: als je surft naar http://wap.rabomobiel.nl/
crasht de browser meteen.
Kun je bugs ergens melden!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kmmartins schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 11:51:
Een bug gevonden in de nieuwe firmware: als je surft naar http://wap.rabomobiel.nl/
crasht de browser meteen.
Kun je bugs ergens melden!?
Haha man dat is schering en inslag met die waardeloze WAP browser. Ga maar eens naar www.telefoongids.nl en zo kan ik er nog tientallen noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Anoniem: 224701 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 12:32:
[...]

Haha man dat is schering en inslag met die waardeloze WAP browser. Ga maar eens naar www.telefoongids.nl en zo kan ik er nog tientallen noemen.
Ik heb er nog nooit last van gehad en heb mij al suf gesurft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dafmay schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 12:33:
[...]

Ik heb er nog nooit last van gehad en heb mij al suf gesurft...
Ik ook niet, sterker nog... de telefoongids gebruik ik regelmatig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224734 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 12:41:
[...]

Ik ook niet, sterker nog... de telefoongids gebruik ik regelmatig
Ik heb het over de KPN versie www.telefoongids.nl en niet die nationale telefoongids.
Probeer dan ook maar eens www.startpagina.nl

Ik bedoel: www.startkabel.nl
Sorry foutje bedankt.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 224701 op 10-07-2007 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06 11:22
lauw8 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 23:27:
Heeft iemand een idee hoe ik nu sis bestanden kan signen?

De website symbiansigned.com doet het namelijk nog steeds niet goed!
Same problem here... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Anoniem: 224701 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 12:45:
[...]

Ik heb het over de KPN versie www.telefoongids.nl en niet die nationale telefoongids.

Sorry foutje bedankt.
Geen enkel probleem. Ik heb nog geen enkele crash gehad met de Nokia webbrowser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij zal dit niet meer gaan werken ook :(
Er is misbruik van gemaakt is hun mening, terwijl het signen van sis files voorbehouden zou moeten zijn aan "echte" ontwikkelaars :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Anoniem: 224701 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:07:
[...]

Er is misbruik van gemaakt is hun mening, terwijl het signen van sis files voorbehouden zou moeten zijn aan "echte" ontwikkelaars :o
Ja klopt... Is er geen manier om het niet te signen dan?!

[ Voor 73% gewijzigd door plofkip op 10-07-2007 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Anoniem: 224701 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:07:
[...]

Klinkt logisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
  • Laatst online: 09-06 19:22
Zoals eerder gemeld was mijn N95 vanwege een storing met de display in de reparatie.
Vandaag is de zesde dag dat ik mijn N95 moet missen. Via internet volg ik de status van de reparatie. Nu is de reparatie gereed. Na de reparatie is nog het volgende (als service :?) gebeurd:

Servicehandeling: Toestel afgeregeld volgens specificaties
Servicehandeling: Software update
Additionele informatie: Nieuwe softwareversie: 11.0.026

Je zou toch verwachten dat ze up-to-date zijn met firmwareversies....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
erikd_o schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:14:
Zoals eerder gemeld was mijn N95 vanwege een storing met de display in de reparatie.
Vandaag is de zesde dag dat ik mijn N95 moet missen. Via internet volg ik de status van de reparatie. Nu is de reparatie gereed. Na de reparatie is nog het volgende (als service :?) gebeurd:

Servicehandeling: Toestel afgeregeld volgens specificaties
Servicehandeling: Software update
Additionele informatie: Nieuwe softwareversie: 11.0.026

Je zou toch verwachten dat ze up-to-date zijn met firmwareversies....
Zijn ze toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
Anoniem: 224701 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 11:26:
[...]

Nou mensen, jullie doen wel moeilijk allemaal.

Ik heb het 4GB kaartje gewoon in de bijgeleverde USB cardreader gedaan, en dan kan ik met Maploader gewoon de kaarten gelijk erop zetten.

Dit gaat nog sneller ook, want via de telefoon gaat het kopieren niet op USB 2.0 snelheid en met de cardreader wel en je batterij van de N95 gaat minder snel leeg, omdat je die niet hoeft aan te sluiten op je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, als ze een beetje bij de tijd zijn is dat natuurlijk V 12.0.013 (tenzij je phone nog branded is).
Anoniem: 224701 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 12:45:
[...]

Sorry foutje bedankt.
Je hebt gelijk, bij mij laad ie ze even en dan... weg!

Dafmay, wel typisch dat jij daar geen problemen mee hebt. Je hebt wel de nieuwe Firmware?
Heb jij een ander update / prog die dat probleem verholpen zou kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lauw8 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:24:
[...]

Ik heb het 4GB kaartje gewoon in de bijgeleverde USB cardreader gedaan, en dan kan ik met Maploader gewoon de kaarten gelijk erop zetten.

Dit gaat nog sneller ook, want via de telefoon gaat het kopieren niet op USB 2.0 snelheid en met de cardreader wel en je batterij van de N95 gaat minder snel leeg, omdat je die niet hoeft aan te sluiten op je pc.
Tja dan moet je wel zo een gevalletje hebben. Ikkeniedus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
lauw8 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:24:
[...]

Hoezo moeilijk? Als het bij mij moeilijkheden eeeft en niet werkt zoals het hoord, kan ik er weinig aan doen. Ben allang blij dat ik een oplossing er voor heb.. Schijnbaar ben ik dan de enige met het probleem, jammer voor mij dan. En ik heb ook met zowel telefoon als die reader gebruikt.

[ Voor 3% gewijzigd door Mau_Maus op 10-07-2007 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Anoniem: 224734 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:25:
[...]

Nee, als ze een beetje bij de tijd zijn is dat natuurlijk V 12.0.013 (tenzij je phone nog branded is).

[...]

Je hebt gelijk, bij mij laad ie ze even en dan... weg!

Dafmay, wel typisch dat jij daar geen problemen mee hebt. Je hebt wel de nieuwe Firmware?
Heb jij een ander update / prog die dat probleem verholpen zou kunnen hebben?
Ik draai op de laatste FW v12.0.013. Er draait verder niets extra noemenswaardig op mijn telefoon. Wel heb ik alle search-plugins verwijderd bij app. manager. Mischien dat dit zorgt voor een stabielere webbrowser ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146704

Kan iemand mij helpen met GPS ? Na het activeren van "kaarten" komt GPS in beeld met de kaarten en geeft keurig netjes de straten, etc. aan. Echter bij het selecteren van de GPS-positie wordt altijd dezelfde locatie aangegeven. Waar ik ook in Nederland ben, de GPS-positie is altijd dezelfde. De salellietstatus is goed ( 3 of 4). Wat doe ik verkeerd ? Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Anoniem: 146704 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:07:
Kan iemand mij helpen met GPS ? Na het activeren van "kaarten" komt GPS in beeld met de kaarten en geeft keurig netjes de straten, etc. aan. Echter bij het selecteren van de GPS-positie wordt altijd dezelfde locatie aangegeven. Waar ik ook in Nederland ben, de GPS-positie is altijd dezelfde. De salellietstatus is goed ( 3 of 4). Wat doe ik verkeerd ? Bij voorbaat dank.
Zijn bij je sattelietstatus de balkjes wel zwart, of zijn ze doorzichtig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
  • Laatst online: 09-06 19:22
Anoniem: 224734 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:25:
[...]

[...]
Nee, mijn telefoon is unbranded, productcode 0536065. Ze lopen gewoon een paar dagen achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
Weet iemand waar die Search-plugins voor zijn?
Kunnen deze uitgezet/verwijderd worden zonder problemen te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
lauw8 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:16:
Weet iemand waar die Search-plugins voor zijn?
Kunnen deze uitgezet/verwijderd worden zonder problemen te krijgen?
Kun je deinstalleren. Geeft geen problemen. Zie ook een paar posts terug mijn bericht mbt stabielere webbrowser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij het opvragen verrschijnt er na een aantal seconden onderaan op de halvehoogte een scherm met de tekst:
satellietstatus:
10
24
29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Anoniem: 146704 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:18:
Bij het opvragen verrschijnt er na een aantal seconden onderaan op de halvehoogte een scherm met de tekst:
satellietstatus:
10
24
29
Ja maar zijn de balkjes zwart of doorzichtig ??? Als ze zwart zijn dan betekent dit dat je GPS-verbinding hebt, anders dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op de kaart afbeelding staat onderaan:
links een kompasroos
rechts de afbeelding van een satelliet met een rood kruis.
in het midden 3 zwarte balkjes met de vermelding 100------ 50------ m 50-------100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dafmay schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:50:
[...]

Ik draai op de laatste FW v12.0.013. Er draait verder niets extra noemenswaardig op mijn telefoon. Wel heb ik alle search-plugins verwijderd bij app. manager. Mischien dat dit zorgt voor een stabielere webbrowser ???
Even zitten kloten: t heeft niks met die search-plugins (waren bij mij al weg) te maken maar de optie Java/ECMA-script. Als je die uitschakeld via Opties > Instellingen > Algemeen kan je die websites wel gewoon bekijken.

Ingeschakeld is telefoongids trouwens ook te bekijken via telefoongids.xwits.nl (of vanaf www.pdastart.nl = handige site)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 224734 op 10-07-2007 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Anoniem: 146704 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:24:
Op de kaart afbeelding staat onderaan:
links een kompasroos
rechts de afbeelding van een satelliet met een rood kruis.
in het midden 3 zwarte balkjes met de vermelding 100------ 50------ m 50-------100
Satteliet met een rood is volgens mij dat je geen fix hebt. Kijk eens bij de optie weergeven -> sattelietinfo

Dan zou je een aantal balkjes moeten ziet met nummers ervoor. Deze moeten zwart zijn, anders heb je geen fix en kan het kloppen dat je locatie niet goed wordt weergegeven. Hij houdt dan volgens mij altijd je home locatie aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De satellietinfo geeft enkel een 3-tal nummers onder elkaar zonder balkjes. Wat zou de reden kunnen dat er geen fix aangegeven wordt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Anoniem: 146704 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:34:
De satellietinfo geeft enkel een 3-tal nummers onder elkaar zonder balkjes. Wat zou de reden kunnen dat er geen fix aangegeven wordt ?
Sta je buiten met je telefoon open? Als je geen balkjes ziet, dan betekent het dat je geen enkele satteliet ziet (dus hij is dan niet eens bezig met de berekening).
Heb je trouwens ook onbeperkt dataverkeer? Dan is het een optie om assisted GPS aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

OKay, kan het toestel nu voor een prijs krijgen die me aanstaat, alleen is ie dan t-mobile branded. Geen enkel probleem, ik heb toch een t-mob sim en de software is niet heftig aangepast heb ik al gelezen. Alleen begrijp ik dat er mensen zijn met een tmobile variant waarbij de trilfunctie niet werkt en het van profiel wisselen dmv # niet werkt.
Zijn er al gebruikers die hebben geprobeerd de firmware te flashen naar een unbranded variant en werkt de trilfunctie en # dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Dandelion schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:49:
OKay, kan het toestel nu voor een prijs krijgen die me aanstaat, alleen is ie dan t-mobile branded. Geen enkel probleem, ik heb toch een t-mob sim en de software is niet heftig aangepast heb ik al gelezen. Alleen begrijp ik dat er mensen zijn met een tmobile variant waarbij de trilfunctie niet werkt en het van profiel wisselen dmv # niet werkt.
Zijn er al gebruikers die hebben geprobeerd de firmware te flashen naar een unbranded variant en werkt de trilfunctie en # dan wel?
Net getest en de tril functie werkt dan NIET !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224734 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:25:
[...]

Even zitten kloten: t heeft niks met die search-plugins (waren bij mij al weg) te maken maar de optie Java/ECMA-script. Als je die uitschakeld via Opties > Instellingen > Algemeen kan je die websites wel gewoon bekijken.

Ingeschakeld is telefoongids trouwens ook te bekijken via telefoongids.xwits.nl (of vanaf www.pdastart.nl = handige site)
Ja bij mij gaat het nu na het uitschakelen van Java ook goed :*) Zat dus niet uit mijn nek te lullen :+
Bedankt _/-\o_ Dit forum is erg handig. Goede tips zo links en rechts. Ik blijf het allemaal volgen totdat ik die nieuwe Nokia met 8GB heb :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Albert020 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:59:
[...]

Net getest en de tril functie werkt dan NIET !
Die van mij trilt als een tierelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Anoniem: 224701 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:04:
[...]

Die van mij trilt als een tierelier.
Als ik hem hier via # op stil zet, en er wordt gebeld dan gaat alleen me licht
van me display knipperen, hij trilt niet... ?

Maar heb in menu STIL even trillen aangezet en nu werkt het wel :--)

[ Voor 10% gewijzigd door Albert020 op 10-07-2007 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...] Zijn er al gebruikers die hebben geprobeerd de firmware te flashen naar een unbranded variant en werkt de trilfunctie en # dan wel?
Nik aan de hand bij mij (ex-vodafone branded)...
Anoniem: 224701 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:04:
[...]

Ja bij mij gaat het nu na het uitschakelen van Java ook goed :*) Zat dus niet uit mijn nek te lullen :+
Bedankt _/-\o_ Dit forum is erg handig. Goede tips zo links en rechts. Ik blijf het allemaal volgen totdat ik die nieuwe Nokia met 8GB heb :*) :*)
YW, heb zelf ook al erg veel aan de tips op dit forum gehad... alleen ik denk dat je nog wel even kan wachten op je nieuwe telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Ik heb een T-Mobile branded N95 geflashed naar de nieuwste firmware en ik kan van profiel wisselen met de # én ik tril me een ongeluk. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Vraagje over de 'email client' in de N95 (client is een groot woord, niet waar). Ik maak gebruik van IMAP op mijn main mailbox, maar dat werkt toch niet helemaal vlekkeloos. Als ik een mail verwijder op de server, blijft hij staan in m'n foon, ook na een complete send & receive. Nieuwe mails komen er wel bij, maar oude mails worden niet verwijderd lijkt het. Brakke client? Zijn er alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Servor schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:14:
Vraagje over de 'email client' in de N95 (client is een groot woord, niet waar). Ik maak gebruik van IMAP op mijn main mailbox, maar dat werkt toch niet helemaal vlekkeloos. Als ik een mail verwijder op de server, blijft hij staan in m'n foon, ook na een complete send & receive. Nieuwe mails komen er wel bij, maar oude mails worden niet verwijderd lijkt het. Brakke client? Zijn er alternatieven?
Waarom gebruik je niet gewoon POP3? Al de mail blijft net als bij IMAP op de server staan en is ook nog eens 100x sneller.
Pagina: 1 ... 12 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ontopic!!